Dziękujemy. będziesz teraz regularnie otrzymywać spersonalizowane powiadomienia o ofertach pracy.

    liczba ofert pracy dla Finanse: 14

    filtr2
    wyczyść wszystko
      • warszawa, mazowieckie
      • praca tymczasowa
      • randstad polska
      Jesteś studentem lub masz ukończone studia na kierunku finanse/rachunkowość? Szukasz pracy w międzynarodowej firmie i chcesz zdobyć doświadczenie w zakresie księgowości, a także znasz język angielski na poziomie B2? Jeśli jesteś zainteresowany, nie zwlekaj i aplikuj teraz! Chętnie przedstawimy Ci szczegóły oferty!oferujemyzatrudnienie na podstawie umowy o pracę tymczasową na okres 3 miesięcy z możliwością przedłużenia współpracypracę na pełen etat od poniedziałku do piątkupracę w nowoczesnym biurowcu bezpośrednio przy stacji PKP Służewiecświetną atmosferę w pracy i dbanie o work life balance kartę sportową i prywatną opiekę medycznąubezpieczenie na życiedodatkowe jednorazowe benefity np. tańsze bilety do kinazadaniawsparcie w ogólnych czynnościach księgowych oraz analiza rachunkówwsparcie w procesie raportowania kosztówpomoc w przygotowaniu miesięcznych, kwartalnych i rocznych sprawozdań finansowych, raportów oraz uzgodnienie księgi głównej dla klientów wewnętrznych i zewnętrznychwspółpraca z zespołem w zakresie rozwiązywania bieżących problemówkontakt z zespołami biznesowymi w różnych regionach geograficznychoczekujemystatusu studenta lub ukończonych studiów na kierunku finanse/rachunkowośćdobrej znajomości języka angielskiego B2umiejętności pracy w zespolechęci uczenia się i rozwojudbałości o szczegóły i umiejętności analitycznego myśleniadoświadczenia w finansach/księgowości - mile widziane (np. staż)znajomości Excela - dodatkowy atutAgencja zatrudnienia nr wpisu 47
      Jesteś studentem lub masz ukończone studia na kierunku finanse/rachunkowość? Szukasz pracy w międzynarodowej firmie i chcesz zdobyć doświadczenie w zakresie księgowości, a także znasz język angielski na poziomie B2? Jeśli jesteś zainteresowany, nie zwlekaj i aplikuj teraz! Chętnie przedstawimy Ci szczegóły oferty!oferujemyzatrudnienie na podstawie umowy o pracę tymczasową na okres 3 miesięcy z możliwością przedłużenia współpracypracę na pełen etat od poniedziałku do piątkupracę w nowoczesnym biurowcu bezpośrednio przy stacji PKP Służewiecświetną atmosferę w pracy i dbanie o work life balance kartę sportową i prywatną opiekę medycznąubezpieczenie na życiedodatkowe jednorazowe benefity np. tańsze bilety do kinazadaniawsparcie w ogólnych czynnościach księgowych oraz analiza rachunkówwsparcie w procesie raportowania kosztówpomoc w przygotowaniu miesięcznych, kwartalnych i rocznych sprawozdań finansowych, raportów oraz uzgodnienie księgi głównej dla klientów wewnętrznych i zewnętrznychwspółpraca z zespołem w zakresie rozwiązywania bieżących problemówkontakt z zespołami biznesowymi w różnych regionach geograficznychoczekujemystatusu studenta lub ukończonych studiów na kierunku finanse/rachunkowośćdobrej znajomości języka angielskiego B2umiejętności pracy w zespolechęci uczenia się i rozwojudbałości o szczegóły i umiejętności analitycznego myśleniadoświadczenia w finansach/księgowości - mile widziane (np. staż)znajomości Excela - dodatkowy atutAgencja zatrudnienia nr wpisu 47
      • warszawa, mazowieckie
      • praca tymczasowa
      • randstad polska
      Masz ukończone studia na kierunku finanse/rachunkowość? Szukasz pracy w międzynarodowej firmie i chcesz zdobyć doświadczenie w zakresie księgowości, a także znasz język angielski na poziomie B2? Jeśli jesteś zainteresowany, nie zwlekaj i aplikuj teraz! Chętnie przedstawimy Ci szczegóły oferty!oferujemypracę w systemie hybrydowym na pełen etatzatrudnienie na podstawie umowy o pracę tymczasową na okres 12 miesięcy z możliwością przedłużenia współpracyprywatną opiekę medycznąkartę sportowąświetną atmosferę i dbanie o work life balancezadaniawsparcie zespołu w bieżących zadaniach związanych z księgowościąwsparcie w zamknięciu miesiąca oraz analiza rachunkówuzgadnianie transakcji oraz raportowanie grupoweprzygotowywanie danych do rozliczeń między spółkami,wsparcie zespołu w międzynarodowych projektachpraca w programach Sap oraz Navisionoczekujemyukończonych studiów wyższych na kierunku finansowym lub pokrewnymbardzo dobrej znajomości języka angielskiego (min.B2)bardzo dobrej znajomości programu Exceldbałości o szczegóły i umiejętności analitycznego myśleniachęci uczenia się i rozwojupierwsze doświadczenie zawodowe w obszarze rachunkowości bądź księgowości - dodatkowy atutAgencja zatrudnienia – nr wpisu 47
      Masz ukończone studia na kierunku finanse/rachunkowość? Szukasz pracy w międzynarodowej firmie i chcesz zdobyć doświadczenie w zakresie księgowości, a także znasz język angielski na poziomie B2? Jeśli jesteś zainteresowany, nie zwlekaj i aplikuj teraz! Chętnie przedstawimy Ci szczegóły oferty!oferujemypracę w systemie hybrydowym na pełen etatzatrudnienie na podstawie umowy o pracę tymczasową na okres 12 miesięcy z możliwością przedłużenia współpracyprywatną opiekę medycznąkartę sportowąświetną atmosferę i dbanie o work life balancezadaniawsparcie zespołu w bieżących zadaniach związanych z księgowościąwsparcie w zamknięciu miesiąca oraz analiza rachunkówuzgadnianie transakcji oraz raportowanie grupoweprzygotowywanie danych do rozliczeń między spółkami,wsparcie zespołu w międzynarodowych projektachpraca w programach Sap oraz Navisionoczekujemyukończonych studiów wyższych na kierunku finansowym lub pokrewnymbardzo dobrej znajomości języka angielskiego (min.B2)bardzo dobrej znajomości programu Exceldbałości o szczegóły i umiejętności analitycznego myśleniachęci uczenia się i rozwojupierwsze doświadczenie zawodowe w obszarze rachunkowości bądź księgowości - dodatkowy atutAgencja zatrudnienia – nr wpisu 47
      • warszawa, mazowieckie
      • praca tymczasowa
      • randstad polska
      Chcesz zobaczyć jak wygląda praca w globalnej firmie z branży farmaceutycznej? Jesteś dobrze zorganizowanym studentem ostatnich lat studiów w obszarze administracji/finansów? Swobodnie komunikujesz się w języku angielskim i możesz pochwalić się umiejętnościami analitycznymi? Jeżeli tak - zapraszamy Cię do współpracy do działu Usług Transakcyjnych!oferujemyzatrudnienie na podstawie umowy zlecenie -  wstępnie na 8 m-cy z możliwością przedłużenia współpracy do 18 m-cy,stawkę 26 zł brutto na godzinę,praca hybrydowa,staż w wymiarze do 35 godzin tygodniowo,możliwości rozwoju w firmie cieszącej się ugruntowaną pozycją na arenie międzynarodowej.zadaniaprocesowanie zamówień w systemie, tworzenie potwierdzeń zakupu, wyjaśnianie zapytań systemowych,sprawdzanie i dbanie o kompletność i jakość dokumentacji zakupowej,utrzymywanie płynnej współpracy z innymi działami w firmie,praca z dokumentacją elektroniczną i papierową.oczekujemywykształcenia (w trakcie studiów) na kierunkach: administracja, rachunkowość, finanse, zarządzanie,komunikatywnej znajomości języka angielskiego,dobrej znajomości pakietu MS Office,wysokiej kultury osobistej,skrupulatności, dokładności, nastawienia na szczegóły i jakość wykonywanej pracy.Agencja zatrudnienia – nr wpisu 47
      Chcesz zobaczyć jak wygląda praca w globalnej firmie z branży farmaceutycznej? Jesteś dobrze zorganizowanym studentem ostatnich lat studiów w obszarze administracji/finansów? Swobodnie komunikujesz się w języku angielskim i możesz pochwalić się umiejętnościami analitycznymi? Jeżeli tak - zapraszamy Cię do współpracy do działu Usług Transakcyjnych!oferujemyzatrudnienie na podstawie umowy zlecenie -  wstępnie na 8 m-cy z możliwością przedłużenia współpracy do 18 m-cy,stawkę 26 zł brutto na godzinę,praca hybrydowa,staż w wymiarze do 35 godzin tygodniowo,możliwości rozwoju w firmie cieszącej się ugruntowaną pozycją na arenie międzynarodowej.zadaniaprocesowanie zamówień w systemie, tworzenie potwierdzeń zakupu, wyjaśnianie zapytań systemowych,sprawdzanie i dbanie o kompletność i jakość dokumentacji zakupowej,utrzymywanie płynnej współpracy z innymi działami w firmie,praca z dokumentacją elektroniczną i papierową.oczekujemywykształcenia (w trakcie studiów) na kierunkach: administracja, rachunkowość, finanse, zarządzanie,komunikatywnej znajomości języka angielskiego,dobrej znajomości pakietu MS Office,wysokiej kultury osobistej,skrupulatności, dokładności, nastawienia na szczegóły i jakość wykonywanej pracy.Agencja zatrudnienia – nr wpisu 47
      • warszawa, mazowieckie
      • praca stała
      • randstad polska
      jeśli masz doświadczenie w prowadzeniu samodzielnie spółek, chcesz blisko współpracować z Główną Ksiegową i dobrze czujesz się w pracy w większym zespole zaaplikuj!oferujemystabilne zatrudnienie-umowa o pracępracę dla rozpoznawalnej markipracę stacjonarną w biurze na Ursynowiepakiet benefitów w tym opiekę medyczną zadanianadzór nad prowadzeniem księgowości spółki z o.o.,koordynowanie zamknięcia miesiąca, kwartału i roku,weryfikacja dokumentów pod względem formalnym i rachunkowym,przygotowywanie i wysyłka deklaracji podatkowych oraz sprawozdań do GUS,kalkulacja CITuzgadnianie kont i kontrola rozrachunków,przygotowywanie przelewów,księgowanie rezerw, wyceny rozrachunków,przygotowywanie raportów miesięcznych i kwartalnych, sprawozdania finansowego,czynny udział w audytach zewnętrznych i wewnętrznychprzygotowywanie raportów i analiz ad hoc na potrzeby wewnętrzne.oczekujemybardzo dobrej znajomości aktualnych przepisów w zakresie rachunkowości oraz podatków,dobrej znajomość języka angielskiego,znajomości pakietu MS Office, a w szczególności Excel,mile widziana obsługa programu księgowego EXACT,samodzielności w działaniu, odpowiedzialność, dokładność,sumienności i zaangażowanie w realizację zadań.Agencja zatrudnienia – nr wpisu 47
      jeśli masz doświadczenie w prowadzeniu samodzielnie spółek, chcesz blisko współpracować z Główną Ksiegową i dobrze czujesz się w pracy w większym zespole zaaplikuj!oferujemystabilne zatrudnienie-umowa o pracępracę dla rozpoznawalnej markipracę stacjonarną w biurze na Ursynowiepakiet benefitów w tym opiekę medyczną zadanianadzór nad prowadzeniem księgowości spółki z o.o.,koordynowanie zamknięcia miesiąca, kwartału i roku,weryfikacja dokumentów pod względem formalnym i rachunkowym,przygotowywanie i wysyłka deklaracji podatkowych oraz sprawozdań do GUS,kalkulacja CITuzgadnianie kont i kontrola rozrachunków,przygotowywanie przelewów,księgowanie rezerw, wyceny rozrachunków,przygotowywanie raportów miesięcznych i kwartalnych, sprawozdania finansowego,czynny udział w audytach zewnętrznych i wewnętrznychprzygotowywanie raportów i analiz ad hoc na potrzeby wewnętrzne.oczekujemybardzo dobrej znajomości aktualnych przepisów w zakresie rachunkowości oraz podatków,dobrej znajomość języka angielskiego,znajomości pakietu MS Office, a w szczególności Excel,mile widziana obsługa programu księgowego EXACT,samodzielności w działaniu, odpowiedzialność, dokładność,sumienności i zaangażowanie w realizację zadań.Agencja zatrudnienia – nr wpisu 47
      • warszawa, mazowieckie
      • praca tymczasowa
      • randstad polska
      Oferta skierowna do osób otwartych na współpracę projektową (od 3 do 6 miesięcy), mających doświadczenie w pracy w dziale finansowo księgowym. Z uwagi na ograniczony czas trwania projektu klient oferuje atrakcyjne warunki.oferujemyumowa o pracę tymczasową (gwarantowany okres zatrudnienia 3/6 miesięcy, z mozliwością przedłużenia współpracy),wysokie wynagrozenie,zniżki na produkty marki,pracę w zgranym zespole,umożliwiającym wdrożenie i wsparcie,zadaniaWsparcie w biężącej pracy biura,Księgowanie faktur (koszty, sprzedaż);Księgowanie raportów kasowych;Rozliczanie delegacji pracowniczych krajowych i zagranicznych oraz prowadzenie rozrachunków z pracownikami;Księgowanie wyciągów bankowych;Wystawianie faktur VAT;Pomoc w przygotowywaniu wewnętrznych i zewnętrznych raportów finansowych na potrzeby firmy oraz inne prace zlecane przez Głównego Księgowego i Zarząd.oczekujemyWykształcenie wyższe kierunkowe.Znajomość aktualnych przepisów podatkowych.Znajomość języka angielskiego i/lub włoskiego.Dobra znajomość obsługi programów MS Office (w szczególności Excel).Dużym atutem będzie  znajomość programu Symfonia FKAgencja zatrudnienia – nr wpisu 47
      Oferta skierowna do osób otwartych na współpracę projektową (od 3 do 6 miesięcy), mających doświadczenie w pracy w dziale finansowo księgowym. Z uwagi na ograniczony czas trwania projektu klient oferuje atrakcyjne warunki.oferujemyumowa o pracę tymczasową (gwarantowany okres zatrudnienia 3/6 miesięcy, z mozliwością przedłużenia współpracy),wysokie wynagrozenie,zniżki na produkty marki,pracę w zgranym zespole,umożliwiającym wdrożenie i wsparcie,zadaniaWsparcie w biężącej pracy biura,Księgowanie faktur (koszty, sprzedaż);Księgowanie raportów kasowych;Rozliczanie delegacji pracowniczych krajowych i zagranicznych oraz prowadzenie rozrachunków z pracownikami;Księgowanie wyciągów bankowych;Wystawianie faktur VAT;Pomoc w przygotowywaniu wewnętrznych i zewnętrznych raportów finansowych na potrzeby firmy oraz inne prace zlecane przez Głównego Księgowego i Zarząd.oczekujemyWykształcenie wyższe kierunkowe.Znajomość aktualnych przepisów podatkowych.Znajomość języka angielskiego i/lub włoskiego.Dobra znajomość obsługi programów MS Office (w szczególności Excel).Dużym atutem będzie  znajomość programu Symfonia FKAgencja zatrudnienia – nr wpisu 47
      • warszawa, mazowieckie
      • praca stała
      • randstad polska
      Dla naszego klienta, globalnego producenta z branży energetycznej poszukujemy starszego specjalisty ds. cen w branży energetycznej.Jeśli posiadasz minimum 3 - lata doświadczenia na podobnym stanowisku w branży energetycznej, jesteś zorientowany w przepisach energetycznych i bardzo dobrze komunikujesz się w języku angielskim - weź udział w projekcie i aplikuj na poniższe ogłoszenie!oferujemyStabilne zatrudnienie w oparciu o umowę o pracęPracę w firmie o ugruntowanej pozycjiSzkolenia wdrożenioweAtrakcyjny pakiet benefitówMożliwość rozwojuzadaniaZarządzanie portfelem surowców energetycznych poprzez prognozowanie zużycia i produkcji odnawialnej Wycena ofert sprzedaży energii i zabezpieczenia surowcówWspółpraca z innymi zespołami Doradztwo w zakresie wymagań klientówBudowanie relacji z interesariuszami zewnętrznymiAnalizowanie i monitorowanie wydajności portfela, zachowań klientów, dynamiki rynku Współpraca z szeroką gamą interesariuszy, w celu zapewnienia optymalnych procesów i konkurencyjnych ofertoczekujemyWykształcenia wyższego - (magisterskie, ew. inżynierskie) na kierunkach takich jak np. matematyka, inżynieria, finanse lub inne pokrewneDoświadczenia zawodowego od 3 do 8 lat na podobnym stanowiskuBiegłej znajomości języka polskiego i angielskiego Doświadczenia w branży energetycznejZrozumienia sieci i przepisów energetycznychZaawansowanych umiejętności w zakresie Excela Umiejętności programowania PowerPointAgencja zatrudnienia nr wpisu 47
      Dla naszego klienta, globalnego producenta z branży energetycznej poszukujemy starszego specjalisty ds. cen w branży energetycznej.Jeśli posiadasz minimum 3 - lata doświadczenia na podobnym stanowisku w branży energetycznej, jesteś zorientowany w przepisach energetycznych i bardzo dobrze komunikujesz się w języku angielskim - weź udział w projekcie i aplikuj na poniższe ogłoszenie!oferujemyStabilne zatrudnienie w oparciu o umowę o pracęPracę w firmie o ugruntowanej pozycjiSzkolenia wdrożenioweAtrakcyjny pakiet benefitówMożliwość rozwojuzadaniaZarządzanie portfelem surowców energetycznych poprzez prognozowanie zużycia i produkcji odnawialnej Wycena ofert sprzedaży energii i zabezpieczenia surowcówWspółpraca z innymi zespołami Doradztwo w zakresie wymagań klientówBudowanie relacji z interesariuszami zewnętrznymiAnalizowanie i monitorowanie wydajności portfela, zachowań klientów, dynamiki rynku Współpraca z szeroką gamą interesariuszy, w celu zapewnienia optymalnych procesów i konkurencyjnych ofertoczekujemyWykształcenia wyższego - (magisterskie, ew. inżynierskie) na kierunkach takich jak np. matematyka, inżynieria, finanse lub inne pokrewneDoświadczenia zawodowego od 3 do 8 lat na podobnym stanowiskuBiegłej znajomości języka polskiego i angielskiego Doświadczenia w branży energetycznejZrozumienia sieci i przepisów energetycznychZaawansowanych umiejętności w zakresie Excela Umiejętności programowania PowerPointAgencja zatrudnienia nr wpisu 47
      • warszawa, mazowieckie
      • praca stała
      • randstad polska
      jeśli jesteś osobą, która oprócz oprócz księgowości interesuje kontroling finansowy, nie boi się samodzielnej pracy w małym zespole, a dodatkowo komunikuje się w języku angielskim, to zgłoś się! praca w biurze na Ursynowie, rodzinna atmosfera, dofinansowanie do lekcji języka angielskiego i stabilne zatrudnienie jest w zasięgu ręki.oferujemy•    stabilne zatrudnienie na umowę o prac•    samodzielne stanowisko, współpraca bezpośrednio z Główna Ksiegową •    praca w biurze na Ursynowie•    pakiet benefitów -opieka medyczna, ubezpieczenie grupowe, lekcje języka angielskiego•    praca w polskim odziale firmy dla firmy międzynarodowej    zadania•    kontakt z instytucjami zewnętrznymi (US, banki, GUS, opłaty środowiskowe, inne) •    sprawozdawczość wewnętrzna zgodnie z wytycznymi grupy•    kontakty z audytorami zewnętrznymi, doradcami podatkowymi. •    analiza i poprawa procesów w dziale księgowości,•    weryfikacja pod względem formalnym i rachunkowym oraz dekretacja•    księgowanie rozliczeń delegacji służbowych/rozliczenia wydatków•    przygotowywanie i wykonywanie płatności w banku (bankowości elektronicznej) •    wystawianie/ księgowanie faktur (śr.trwałe, obciążenia kosztami -kilka w miesiącu)•    współpraca z audytorami.•    współpraca przy przygotowywaniu JPK Vat•    ZFŚS, wyliczenie, księgowanie•    przygotowanie i wysyłanie monitów do klientów, nadzór nad płatnościami klientów•    wyjaśnianie sald na kontach, kontakt z klientami w sprawach płatności; wyjaśnianie i rozksięgowywanie różnic na kontach klientów.•    księgowanie wyciągów bankowych•    wycena rezerw na należności wg IFRS9•    deklaracje GUS/ opłaty środowiskowe•    współpraca z dyrektorem finansowym przy zamknięcu m-ca oraz raportowaniu do Grupyoczekujemy•    bardzo dobra znajomość rachunkowości wg. polskiej ustawy oraz międzynarodowych standardów w tym doświadczenie w sporządzaniu Sprawozdań Finansowych•   minimum rocznego doświadczenia na stanowisku samodzielnym•   przynajmniej komunikatywnej znajomości j.angielskiego•   praktycznej znajomości Excela (tabele przestawne)•    mile widziana znajomość SAP-a-modułu Finance, ControlingAgencja zatrudnienia – nr wpisu 47
      jeśli jesteś osobą, która oprócz oprócz księgowości interesuje kontroling finansowy, nie boi się samodzielnej pracy w małym zespole, a dodatkowo komunikuje się w języku angielskim, to zgłoś się! praca w biurze na Ursynowie, rodzinna atmosfera, dofinansowanie do lekcji języka angielskiego i stabilne zatrudnienie jest w zasięgu ręki.oferujemy•    stabilne zatrudnienie na umowę o prac•    samodzielne stanowisko, współpraca bezpośrednio z Główna Ksiegową •    praca w biurze na Ursynowie•    pakiet benefitów -opieka medyczna, ubezpieczenie grupowe, lekcje języka angielskiego•    praca w polskim odziale firmy dla firmy międzynarodowej    zadania•    kontakt z instytucjami zewnętrznymi (US, banki, GUS, opłaty środowiskowe, inne) •    sprawozdawczość wewnętrzna zgodnie z wytycznymi grupy•    kontakty z audytorami zewnętrznymi, doradcami podatkowymi. •    analiza i poprawa procesów w dziale księgowości,•    weryfikacja pod względem formalnym i rachunkowym oraz dekretacja•    księgowanie rozliczeń delegacji służbowych/rozliczenia wydatków•    przygotowywanie i wykonywanie płatności w banku (bankowości elektronicznej) •    wystawianie/ księgowanie faktur (śr.trwałe, obciążenia kosztami -kilka w miesiącu)•    współpraca z audytorami.•    współpraca przy przygotowywaniu JPK Vat•    ZFŚS, wyliczenie, księgowanie•    przygotowanie i wysyłanie monitów do klientów, nadzór nad płatnościami klientów•    wyjaśnianie sald na kontach, kontakt z klientami w sprawach płatności; wyjaśnianie i rozksięgowywanie różnic na kontach klientów.•    księgowanie wyciągów bankowych•    wycena rezerw na należności wg IFRS9•    deklaracje GUS/ opłaty środowiskowe•    współpraca z dyrektorem finansowym przy zamknięcu m-ca oraz raportowaniu do Grupyoczekujemy•    bardzo dobra znajomość rachunkowości wg. polskiej ustawy oraz międzynarodowych standardów w tym doświadczenie w sporządzaniu Sprawozdań Finansowych•   minimum rocznego doświadczenia na stanowisku samodzielnym•   przynajmniej komunikatywnej znajomości j.angielskiego•   praktycznej znajomości Excela (tabele przestawne)•    mile widziana znajomość SAP-a-modułu Finance, ControlingAgencja zatrudnienia – nr wpisu 47
      • warszawa, mazowieckie
      • praca tymczasowa
      • randstad polska
      Jesteśmy tutaj żeby Twoja kariera nabrała tempa! Dołącz do międzynarodowej firmy znanej na całym świecie do zespołu Business Services, w którym odpowiedzialny/a będziesz za obsługę bankowo-księgową wybranych spółek.oferujemyumowę o pracę tymczasową na okres 12 miesięcypakiet atrakcyjnych benefitów (pakiet medyczny, karta sportowa)pracę w trybie hybrydowymelastyczne godziny pracyświetną atmosferę i dbanie o work life balance pełen onboarding oraz przeszkolenieprzejrzystą ścieżkę rozwojuzadaniaobsługa bankowo-księgowa wybranych spółek w ramach regionu Polski i Europy Wschodniej przygotowywanie cotygodniowych prognoz przepływów pieniężnychkoordynowanie procesów związanych z zamknięciem miesiąca zabezpieczanie ryzyka walutowego i stóp procentowychraportowanie transakcji walutowych i pozycji gotówkowej w systemach Magnitude, Diapason i innych systemach bankowych oraz analizy kosztów finansowychterminową realizację płatności,wsparcie administracyjne dla produktów finansowychwspółpraca z zewnętrznymi audytorami, bankami i instytucjami finansowymiwspółpraca z innymi wewnętrznymi działamioczekujemy min. 2 lat doświadczenia zawodowego na podobnym stanowiskubardzo dobrej znajomości języka angielskiegorozwiniętych umiejętności analitycznych oraz dobrej organizacji pracydokładności i skrupulatności w powierzonych zadaniachDodatkowo mile widziane:znajomość podstawowych zasad księgowości oraz produktów bankowychznajomość systemów takich jak SAP czy Navision oraz Exceladoświadczenie zdobyte w ramach SSC w międzynarodowej organizacjiAgencja zatrudnienia – nr wpisu 47
      Jesteśmy tutaj żeby Twoja kariera nabrała tempa! Dołącz do międzynarodowej firmy znanej na całym świecie do zespołu Business Services, w którym odpowiedzialny/a będziesz za obsługę bankowo-księgową wybranych spółek.oferujemyumowę o pracę tymczasową na okres 12 miesięcypakiet atrakcyjnych benefitów (pakiet medyczny, karta sportowa)pracę w trybie hybrydowymelastyczne godziny pracyświetną atmosferę i dbanie o work life balance pełen onboarding oraz przeszkolenieprzejrzystą ścieżkę rozwojuzadaniaobsługa bankowo-księgowa wybranych spółek w ramach regionu Polski i Europy Wschodniej przygotowywanie cotygodniowych prognoz przepływów pieniężnychkoordynowanie procesów związanych z zamknięciem miesiąca zabezpieczanie ryzyka walutowego i stóp procentowychraportowanie transakcji walutowych i pozycji gotówkowej w systemach Magnitude, Diapason i innych systemach bankowych oraz analizy kosztów finansowychterminową realizację płatności,wsparcie administracyjne dla produktów finansowychwspółpraca z zewnętrznymi audytorami, bankami i instytucjami finansowymiwspółpraca z innymi wewnętrznymi działamioczekujemy min. 2 lat doświadczenia zawodowego na podobnym stanowiskubardzo dobrej znajomości języka angielskiegorozwiniętych umiejętności analitycznych oraz dobrej organizacji pracydokładności i skrupulatności w powierzonych zadaniachDodatkowo mile widziane:znajomość podstawowych zasad księgowości oraz produktów bankowychznajomość systemów takich jak SAP czy Navision oraz Exceladoświadczenie zdobyte w ramach SSC w międzynarodowej organizacjiAgencja zatrudnienia – nr wpisu 47
      • warszawa, mazowieckie
      • praca tymczasowa
      • randstad polska
      Jesteś studentem lub absolwentem studiów wyższych? Szukasz pracy w międzynarodowej firmie i chcesz zdobyć pierwsze doświadczenie z pracą z fakturami? Znasz język angielski na poziomie B2? Jeśli jesteś zainteresowany, nie zwlekaj i aplikuj teraz! Chętnie przedstawimy Ci szczegóły oferty!oferujemyzatrudnienie na podstawie umowy o pracę tymczasową na okres 3 miesięcy z możliwością przedłużenia współpracypracę w trybie hybrydowym, na pełen etatpracę w nowoczesnym biurowcu bezpośrednio przy stacji PKP Służewiecświetną atmosferę i dbanie o work life balance atrakcyjne benefityzadaniadbanie o dobrą komunikację i relacje z Klientamipraca z wykorzystaniem nowoczesnych narzędzi komunikacjiweryfikacja i obsługa fakturdbałość o prawidłowe przetwarzanie fakturwspółpraca z innymi działami firmyinne zadania administracyjne zlecone przez przełożonegooczekujemywykształcenia wyższego (student lub absolwent studiów wyższych)pierwszych doświadczeń z Excelemdobrej znajomości języka angielskiego (min. B2)dodatkowym atutem będzie znajomość języka holenderskiego, niemieckiego lub francuskiego (B1)mile widziane doświadczenie w finansach/księgowości/logistyceAgencja zatrudnienia nr wpisu 47
      Jesteś studentem lub absolwentem studiów wyższych? Szukasz pracy w międzynarodowej firmie i chcesz zdobyć pierwsze doświadczenie z pracą z fakturami? Znasz język angielski na poziomie B2? Jeśli jesteś zainteresowany, nie zwlekaj i aplikuj teraz! Chętnie przedstawimy Ci szczegóły oferty!oferujemyzatrudnienie na podstawie umowy o pracę tymczasową na okres 3 miesięcy z możliwością przedłużenia współpracypracę w trybie hybrydowym, na pełen etatpracę w nowoczesnym biurowcu bezpośrednio przy stacji PKP Służewiecświetną atmosferę i dbanie o work life balance atrakcyjne benefityzadaniadbanie o dobrą komunikację i relacje z Klientamipraca z wykorzystaniem nowoczesnych narzędzi komunikacjiweryfikacja i obsługa fakturdbałość o prawidłowe przetwarzanie fakturwspółpraca z innymi działami firmyinne zadania administracyjne zlecone przez przełożonegooczekujemywykształcenia wyższego (student lub absolwent studiów wyższych)pierwszych doświadczeń z Excelemdobrej znajomości języka angielskiego (min. B2)dodatkowym atutem będzie znajomość języka holenderskiego, niemieckiego lub francuskiego (B1)mile widziane doświadczenie w finansach/księgowości/logistyceAgencja zatrudnienia nr wpisu 47
      • warszawa, mazowieckie
      • praca stała
      • randstad polska
      jeśli w pracy oprócz pełnej samodzielności w obszarze podatkowym i sprawozdawczości, doświadczenia w pracy w biurze rachunkowym, cenisz sobie również obszar zarzadzania zespołem a w dodatku lubisz mieć kontakt z Klientem, zachęcamy do podjęcia nowego wyzwania! zaaplikuj!oferujemypracę w rozpoznawalnej w swojej branży, firmie consultingowejstałą współpracę w ramach zatrudnienia na umowę o pracęatrakcyjne benefitypracę w systemie hybrydowymwspółpraca z międzynarodowymi Klientamizadaniaregularny kontakt z Klientami, na temat bieżącej współpracy, dbanie o rentowność i kontrola projektów,wsparcie merytoryczne podległego zespołu,kontrola ksiąg,ustalanie potrzeb szkoleniowych i zapewnienie możliwości rozwojowych w ramach działu,rekrutacja nowych członków zespołuoczekujemywykształcenie wyższe, preferowane wykształcenie kierunkowe, ekonomia lub zarządzaniepraktyczna znajomość przepisów podatkowych oraz standardów rachunkowości (polskich i międzynarodowych )kilkuletnie doświadczenie w zarządzaniem zespołem (przynajmniej 6 – 8 osób), ze względu na stały kontakt z Klientami zaawansowana znajomość języka angielskiego (poziom C1),doświadczenie w zarządzaniu rentownością projektów,preferowane doświadczenie w firmie doradczej lub w biurze rachunkowymAgencja zatrudnienia – nr wpisu 47
      jeśli w pracy oprócz pełnej samodzielności w obszarze podatkowym i sprawozdawczości, doświadczenia w pracy w biurze rachunkowym, cenisz sobie również obszar zarzadzania zespołem a w dodatku lubisz mieć kontakt z Klientem, zachęcamy do podjęcia nowego wyzwania! zaaplikuj!oferujemypracę w rozpoznawalnej w swojej branży, firmie consultingowejstałą współpracę w ramach zatrudnienia na umowę o pracęatrakcyjne benefitypracę w systemie hybrydowymwspółpraca z międzynarodowymi Klientamizadaniaregularny kontakt z Klientami, na temat bieżącej współpracy, dbanie o rentowność i kontrola projektów,wsparcie merytoryczne podległego zespołu,kontrola ksiąg,ustalanie potrzeb szkoleniowych i zapewnienie możliwości rozwojowych w ramach działu,rekrutacja nowych członków zespołuoczekujemywykształcenie wyższe, preferowane wykształcenie kierunkowe, ekonomia lub zarządzaniepraktyczna znajomość przepisów podatkowych oraz standardów rachunkowości (polskich i międzynarodowych )kilkuletnie doświadczenie w zarządzaniem zespołem (przynajmniej 6 – 8 osób), ze względu na stały kontakt z Klientami zaawansowana znajomość języka angielskiego (poziom C1),doświadczenie w zarządzaniu rentownością projektów,preferowane doświadczenie w firmie doradczej lub w biurze rachunkowymAgencja zatrudnienia – nr wpisu 47
      • warszawa, mazowieckie
      • praca stała
      • randstad polska
      Masz doświadczenie w obsłudze klienta i swobodnie posługujesz się językiem angielskim- nie czekaj, aplikuj! Dla jednego z naszego klientów branży rozwiązań dla sektora bankowego, finansowego i sieci handlowych, poszukujemy Specjalisty ds. Obsługi Klienta i Płatności. oferujemystabilne zatrudnienie, w oparciu o umowę o pracę na okres próbny 3 miesęcy, następnie na czas nieokreślonymożliwość pracy w systemie hybrydowym (2/3 dni pracy z biura)niezbędne narzędzia (komputer i telefon)szeroki pakiet benefitów pozapłacowych m. in. - prywatna opieka medyczna, karta lunchowa w wysokości 350 zł brutto miesięcznie, ubezpieczenie na życiefirmowe spotkania integracyjnenowoczesne biuro ze strefami chilloutprzyjazną atmosferę oraz propracownicze podejście kadry zarządzającejzadaniamailowa i telefoniczna obsługa klientów anglojęzycznychwyjaśnianie zaległości w płatnościachweryfikacja problemów z płatnościami u klientówrozwiązywanie bieżących problemówwspółpraca z menadżerem przy identyfikowaniu kont stanowiących ryzyko windykacji zewnętrznejwspółpraca z innymi działami firmy m.in.sprzedażyinne zadania administracyjneoczekujemyminimum 6 miesięcy doświadczenia w obsłudze klienta/ windykacji/ reklamacjidobrej znajomości języka angielskiego w mowie i piśmie- warunek koniecznygotowości do pracy w godzinach 14 do 22, od poniedziałku do piątkuprofesjonalnego podejścia klientówznajomość programu Excel na poziomie podstawowymAgencja zatrudnienia – nr wpisu 47
      Masz doświadczenie w obsłudze klienta i swobodnie posługujesz się językiem angielskim- nie czekaj, aplikuj! Dla jednego z naszego klientów branży rozwiązań dla sektora bankowego, finansowego i sieci handlowych, poszukujemy Specjalisty ds. Obsługi Klienta i Płatności. oferujemystabilne zatrudnienie, w oparciu o umowę o pracę na okres próbny 3 miesęcy, następnie na czas nieokreślonymożliwość pracy w systemie hybrydowym (2/3 dni pracy z biura)niezbędne narzędzia (komputer i telefon)szeroki pakiet benefitów pozapłacowych m. in. - prywatna opieka medyczna, karta lunchowa w wysokości 350 zł brutto miesięcznie, ubezpieczenie na życiefirmowe spotkania integracyjnenowoczesne biuro ze strefami chilloutprzyjazną atmosferę oraz propracownicze podejście kadry zarządzającejzadaniamailowa i telefoniczna obsługa klientów anglojęzycznychwyjaśnianie zaległości w płatnościachweryfikacja problemów z płatnościami u klientówrozwiązywanie bieżących problemówwspółpraca z menadżerem przy identyfikowaniu kont stanowiących ryzyko windykacji zewnętrznejwspółpraca z innymi działami firmy m.in.sprzedażyinne zadania administracyjneoczekujemyminimum 6 miesięcy doświadczenia w obsłudze klienta/ windykacji/ reklamacjidobrej znajomości języka angielskiego w mowie i piśmie- warunek koniecznygotowości do pracy w godzinach 14 do 22, od poniedziałku do piątkuprofesjonalnego podejścia klientówznajomość programu Excel na poziomie podstawowymAgencja zatrudnienia – nr wpisu 47
      • warszawa, mazowieckie
      • praca stała
      • randstad polska
      AML Analyst poszukiwany! Jeśli masz doświadczenie w insytucji finansowej,  obszar AML,Quality Control lub  KYC / CDD nie jest Ci obcy, potrafisz swobodnie komunikować sie w jęz ang - zapoznaj się z ta ofertą. Nasz klient oferuje stabilne zatrudnienie, w instytuacji finansowej o ugruntowanej pozycji na rynku światowym, dającą realne szanse rozwoju. Obecnie praca w 100% zdalna!oferujemystabilne zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę,możliwość pracy w pełni zdalnej, prywatną opiekę medyczną,ubezpieczenie na życie,karta obiadowa dofinansowanie do karty multisprt,PPE (4%)zadaniaDokładne badanie zapytań, zgłaszanie i eskalacja - w razie potrzeby,Monitorowanie jakości i upewnianie się, że jest na odpowiednim poziomie,Doradztwo w kwestiach dotyczących zgodności,Budowanie relacji z interesariuszami,Identyfikowanie ryzyk związanych ze standardami polityki przeciwdziałania praniu pieniędzy lub sankcji, proponowanie planów działań łagodzących oraz koordynowanie lub zamykanie działań.oczekujemyMinimum 2 lata doświadczenia  w AML w zakresie transaction monitoring  (mile widziane też KYC CDD)precyzyjności w działaniu, zaangazowaniabiegłej znajomości języka angielskiego -warunek koniecznyznajomość aktualnych trendów, zasad i przepisów znajomość procesów i systemów bankowych Agencja zatrudnienia – nr wpisu 47
      AML Analyst poszukiwany! Jeśli masz doświadczenie w insytucji finansowej,  obszar AML,Quality Control lub  KYC / CDD nie jest Ci obcy, potrafisz swobodnie komunikować sie w jęz ang - zapoznaj się z ta ofertą. Nasz klient oferuje stabilne zatrudnienie, w instytuacji finansowej o ugruntowanej pozycji na rynku światowym, dającą realne szanse rozwoju. Obecnie praca w 100% zdalna!oferujemystabilne zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę,możliwość pracy w pełni zdalnej, prywatną opiekę medyczną,ubezpieczenie na życie,karta obiadowa dofinansowanie do karty multisprt,PPE (4%)zadaniaDokładne badanie zapytań, zgłaszanie i eskalacja - w razie potrzeby,Monitorowanie jakości i upewnianie się, że jest na odpowiednim poziomie,Doradztwo w kwestiach dotyczących zgodności,Budowanie relacji z interesariuszami,Identyfikowanie ryzyk związanych ze standardami polityki przeciwdziałania praniu pieniędzy lub sankcji, proponowanie planów działań łagodzących oraz koordynowanie lub zamykanie działań.oczekujemyMinimum 2 lata doświadczenia  w AML w zakresie transaction monitoring  (mile widziane też KYC CDD)precyzyjności w działaniu, zaangazowaniabiegłej znajomości języka angielskiego -warunek koniecznyznajomość aktualnych trendów, zasad i przepisów znajomość procesów i systemów bankowych Agencja zatrudnienia – nr wpisu 47
      • warszawa, mazowieckie
      • praca tymczasowa
      • randstad polska
      Jeżeli masz doświadczenie w księgowości, jesteś otwarty na projekt 2-3 miesięczny z możliwością przedłużenia i masz doświadczenie we wdrażaniu systemów księgowych, aplikuj!oferujemypracę "od już"pracę w pełnym wymiarze godzin w godz. 9:00 - 17:00atrakcyjną lokalizację w okolicach Hali Mirowskiejatrakcyjne wynagrodzeniemożliwość rozwojuzadaniaRejestracja płatności w systemie CRM, w tym rejestracja wypłat z rachunków escrow;Wystawianie faktur, w tym faktur korygujących, refaktur i faktur pro forma;Wykorzystanie systemu CRM do generowania ostatecznych rozliczeń kontraktów, nadzór nad obiegiem dokumentów rozliczeniowych;Wyjaśnianie z klientami kwestii lub rozbieżności w płatnościach i fakturach, saldach na rachunku powierniczym oraz rozliczeniach umów;Wyjaśnianie rozliczeń finansowych z kontrahentami i urzędami gmin (wezwania do zapłaty, nadpłaty, odszkodowania);Wsparcie operacyjne we wdrażaniu/modyfikacji systemów wspierających procesy administracyjno-finansowe;Podejmowanie działań w zakresie windykacji.oczekujemyminimum rocznego doświadczenia w księgowościznajomości przepisów księgowychdobrej znajomości systemów księgowychAgencja zatrudnienia – nr wpisu 47
      Jeżeli masz doświadczenie w księgowości, jesteś otwarty na projekt 2-3 miesięczny z możliwością przedłużenia i masz doświadczenie we wdrażaniu systemów księgowych, aplikuj!oferujemypracę "od już"pracę w pełnym wymiarze godzin w godz. 9:00 - 17:00atrakcyjną lokalizację w okolicach Hali Mirowskiejatrakcyjne wynagrodzeniemożliwość rozwojuzadaniaRejestracja płatności w systemie CRM, w tym rejestracja wypłat z rachunków escrow;Wystawianie faktur, w tym faktur korygujących, refaktur i faktur pro forma;Wykorzystanie systemu CRM do generowania ostatecznych rozliczeń kontraktów, nadzór nad obiegiem dokumentów rozliczeniowych;Wyjaśnianie z klientami kwestii lub rozbieżności w płatnościach i fakturach, saldach na rachunku powierniczym oraz rozliczeniach umów;Wyjaśnianie rozliczeń finansowych z kontrahentami i urzędami gmin (wezwania do zapłaty, nadpłaty, odszkodowania);Wsparcie operacyjne we wdrażaniu/modyfikacji systemów wspierających procesy administracyjno-finansowe;Podejmowanie działań w zakresie windykacji.oczekujemyminimum rocznego doświadczenia w księgowościznajomości przepisów księgowychdobrej znajomości systemów księgowychAgencja zatrudnienia – nr wpisu 47
      • warszawa, mazowieckie
      • praca tymczasowa
      • randstad polska
      jesteś absolwentem/ką kierunku związanego z finansami, osoba zorientowaną na naukę i z pierwszymi doświadczeniami pracy w działach księgowych? nie boisz się komunikacji w jęz. angielskim a Twój poziom to coś więcej niż język "wakacyjny"? zgłoś się do nas szybko, praca dla znanej marki medialnej do końca roku jest na wyciągniecie ręki!oferujemyumowę o pracę tymczasową do marca 2022zatrudnienie przez Randstad, daostaniesz bonus finansowy jeśli zostaniesz do końca marcapracę na Wilanowiemożliwości uczenia się, wdrożenie w różne obowiązkiudział w projekcie migracji do SAP-amożliwość używania jęz. angielskiego w pracy (calle, komunikacja wewnętrzna) zadaniakontrola dokumentów pod względem formalnym i merytorycznym,dekretowanie oraz księgowanie dokumentów,obsługa płatności, księgowanie wyciągów bankowych oraz kontrolę rozrachunków z kontrahentami,raporty na potrzeby przełożonychudział w projekcie przenoszenia danych do SAPinne prace w dziale księgowymoczekujemyznajomość przepisów podatkowych,chęć pracy na umowę na pracę tymczasową na czas określony około 4 miesięcywykształcenie wyższe kierunkoweznajomość programu MS Excel,dobra znajomość języka angielskiego,systematyczność, odpowiedzialność,doświadczenie na podobnym stanowisku - mile widzianeznajomość programu SAP-mile widzianaAgencja zatrudnienia – nr wpisu 47
      jesteś absolwentem/ką kierunku związanego z finansami, osoba zorientowaną na naukę i z pierwszymi doświadczeniami pracy w działach księgowych? nie boisz się komunikacji w jęz. angielskim a Twój poziom to coś więcej niż język "wakacyjny"? zgłoś się do nas szybko, praca dla znanej marki medialnej do końca roku jest na wyciągniecie ręki!oferujemyumowę o pracę tymczasową do marca 2022zatrudnienie przez Randstad, daostaniesz bonus finansowy jeśli zostaniesz do końca marcapracę na Wilanowiemożliwości uczenia się, wdrożenie w różne obowiązkiudział w projekcie migracji do SAP-amożliwość używania jęz. angielskiego w pracy (calle, komunikacja wewnętrzna) zadaniakontrola dokumentów pod względem formalnym i merytorycznym,dekretowanie oraz księgowanie dokumentów,obsługa płatności, księgowanie wyciągów bankowych oraz kontrolę rozrachunków z kontrahentami,raporty na potrzeby przełożonychudział w projekcie przenoszenia danych do SAPinne prace w dziale księgowymoczekujemyznajomość przepisów podatkowych,chęć pracy na umowę na pracę tymczasową na czas określony około 4 miesięcywykształcenie wyższe kierunkoweznajomość programu MS Excel,dobra znajomość języka angielskiego,systematyczność, odpowiedzialność,doświadczenie na podobnym stanowisku - mile widzianeznajomość programu SAP-mile widzianaAgencja zatrudnienia – nr wpisu 47

    Dziękujemy. będziesz teraz regularnie otrzymywać powiadomienia o podobnych ofertach pracy.

    Wygląda na to, że chcesz zmienić język. Spowoduje to zresetowanie filtrów zastosowanych obecnie przy wyszukiwaniu ofert pracy.