You are successfully logged out of your my randstad account

You have successfully deleted your account

    Dziękujemy. będziesz teraz regularnie otrzymywać spersonalizowane powiadomienia o ofertach pracy.

    liczba ofert pracy dla Finanse: 13

    filtr2
    wyczyść wszystko
      • warszawa, mazowieckie
      • praca tymczasowa
      • randstad polska
      Jesteś studentem lub masz ukończone studia na kierunku finanse/rachunkowość? Szukasz pracy w międzynarodowej firmie i chcesz zdobyć doświadczenie w zakresie księgowości, a także znasz język angielski na poziomie B2? Jeśli jesteś zainteresowany, nie zwlekaj i aplikuj teraz! Chętnie przedstawimy Ci szczegóły oferty!oferujemyzatrudnienie na podstawie umowy o pracę tymczasową na okres 3 miesięcy z możliwością przedłużenia współpracypracę na pełen etat od poniedziałku do piątkupracę w nowoczesnym biurowcu bezpośrednio przy stacji PKP Służewiecświetną atmosferę w pracy i dbanie o work life balance kartę sportową i prywatną opiekę medycznąubezpieczenie na życiedodatkowe jednorazowe benefity np. tańsze bilety do kinazadaniawsparcie w ogólnych czynnościach księgowych oraz analiza rachunkówwsparcie w procesie raportowania kosztówpomoc w przygotowaniu miesięcznych, kwartalnych i rocznych sprawozdań finansowych, raportów oraz uzgodnienie księgi głównej dla klientów wewnętrznych i zewnętrznychwspółpraca z zespołem w zakresie rozwiązywania bieżących problemówkontakt z zespołami biznesowymi w różnych regionach geograficznychoczekujemystatusu studenta lub ukończonych studiów na kierunku finanse/rachunkowośćdobrej znajomości języka angielskiego B2umiejętności pracy w zespolechęci uczenia się i rozwojudbałości o szczegóły i umiejętności analitycznego myśleniadoświadczenia w finansach/księgowości - mile widziane (np. staż)znajomości Excela - dodatkowy atutAgencja zatrudnienia nr wpisu 47
      Jesteś studentem lub masz ukończone studia na kierunku finanse/rachunkowość? Szukasz pracy w międzynarodowej firmie i chcesz zdobyć doświadczenie w zakresie księgowości, a także znasz język angielski na poziomie B2? Jeśli jesteś zainteresowany, nie zwlekaj i aplikuj teraz! Chętnie przedstawimy Ci szczegóły oferty!oferujemyzatrudnienie na podstawie umowy o pracę tymczasową na okres 3 miesięcy z możliwością przedłużenia współpracypracę na pełen etat od poniedziałku do piątkupracę w nowoczesnym biurowcu bezpośrednio przy stacji PKP Służewiecświetną atmosferę w pracy i dbanie o work life balance kartę sportową i prywatną opiekę medycznąubezpieczenie na życiedodatkowe jednorazowe benefity np. tańsze bilety do kinazadaniawsparcie w ogólnych czynnościach księgowych oraz analiza rachunkówwsparcie w procesie raportowania kosztówpomoc w przygotowaniu miesięcznych, kwartalnych i rocznych sprawozdań finansowych, raportów oraz uzgodnienie księgi głównej dla klientów wewnętrznych i zewnętrznychwspółpraca z zespołem w zakresie rozwiązywania bieżących problemówkontakt z zespołami biznesowymi w różnych regionach geograficznychoczekujemystatusu studenta lub ukończonych studiów na kierunku finanse/rachunkowośćdobrej znajomości języka angielskiego B2umiejętności pracy w zespolechęci uczenia się i rozwojudbałości o szczegóły i umiejętności analitycznego myśleniadoświadczenia w finansach/księgowości - mile widziane (np. staż)znajomości Excela - dodatkowy atutAgencja zatrudnienia nr wpisu 47
      • warszawa, mazowieckie
      • praca stała
      • randstad polska
      Jeżeli biegle posługujesz się językiem rosyjskim, masz min. roczne doświadczenie w polskiej księgowości, potrafisz samodzielnie obsługiwać spółki z zagranicznym kapitałem (Rosja, Białoruś, Ukraina, Estonia) oraz masz doświadczenie kadrowo-płacowe, aplikuj!oferujemyzatrudnienie na umowę o pracękartę Multisportpracę w międzynarodowej firmiepracę w j. rosyjskimstabilne zatrudnieniezadaniasamodzielna obsługa księgowa spółek z kapitałem rosyjskim, ukraińskim, białoruskim i estońskimsamodzielne sporządzanie deklaracji CIT zaliczkowych oraz rocznychsporządzanie sprawozdań finansowychobsługa kadrowo-płacowa spółekrozliczanie delegacji zagranicznychoczekujemywykształcenia średniego lub wyższego (finanse lub pokrewne)minimum rocznego doświadczenia w polskiej księgowościsamodzielnościwiedzy księgowejbiegłej znajomości j. rosyjskiegoznajomości j. polskiego na poziomie B2 Agencja zatrudnienia nr wpisu 47
      Jeżeli biegle posługujesz się językiem rosyjskim, masz min. roczne doświadczenie w polskiej księgowości, potrafisz samodzielnie obsługiwać spółki z zagranicznym kapitałem (Rosja, Białoruś, Ukraina, Estonia) oraz masz doświadczenie kadrowo-płacowe, aplikuj!oferujemyzatrudnienie na umowę o pracękartę Multisportpracę w międzynarodowej firmiepracę w j. rosyjskimstabilne zatrudnieniezadaniasamodzielna obsługa księgowa spółek z kapitałem rosyjskim, ukraińskim, białoruskim i estońskimsamodzielne sporządzanie deklaracji CIT zaliczkowych oraz rocznychsporządzanie sprawozdań finansowychobsługa kadrowo-płacowa spółekrozliczanie delegacji zagranicznychoczekujemywykształcenia średniego lub wyższego (finanse lub pokrewne)minimum rocznego doświadczenia w polskiej księgowościsamodzielnościwiedzy księgowejbiegłej znajomości j. rosyjskiegoznajomości j. polskiego na poziomie B2 Agencja zatrudnienia nr wpisu 47
      • warszawa, mazowieckie
      • praca stała
      • randstad polska
      Masz dośwadczenie w zarządzaniu i obsłudze danych? Chcesz się rozwijać w zakresie administracyjnym w międzynarodowej firmie? Nie masz problemów z komunikacją w języku angielskim?Ta praca jest dla Ciebie!oferujemyumowa o pracę dla międzynarodowej firmyelstyczne godziny pracywdrożenie w obowiązkimożliwość skorzystania z benefitów typu karta sportowa, opieka medycznazadaniatwrzenie i wysyłanie umów do kontraktorówsprawdzanie poprawności danych do fakturzarządzanie kontraktamiaktualizacja szablonów umów zgodnie z aktualnymi ustaleniamiaktualizacja danych w systemieuczestnictwo w projektach optymalizujących wewnątrz firmyWsparcie Account Managerów i Działu Finansowego w różnych zadaniach administracyjnych, a także zapewnienie terminowego raportowania przez wszystkich konsultantów, oczekujemymin 2 lata doświadczenia na stanowiskach administracyjnych, PA lub podobnychdoświadczenie w pracy z danymiduża motywacjaznajomość j. angielskiego na poziomie średniozaawansowanym (min. B1+)Agencja zatrudnienia – nr wpisu 47
      Masz dośwadczenie w zarządzaniu i obsłudze danych? Chcesz się rozwijać w zakresie administracyjnym w międzynarodowej firmie? Nie masz problemów z komunikacją w języku angielskim?Ta praca jest dla Ciebie!oferujemyumowa o pracę dla międzynarodowej firmyelstyczne godziny pracywdrożenie w obowiązkimożliwość skorzystania z benefitów typu karta sportowa, opieka medycznazadaniatwrzenie i wysyłanie umów do kontraktorówsprawdzanie poprawności danych do fakturzarządzanie kontraktamiaktualizacja szablonów umów zgodnie z aktualnymi ustaleniamiaktualizacja danych w systemieuczestnictwo w projektach optymalizujących wewnątrz firmyWsparcie Account Managerów i Działu Finansowego w różnych zadaniach administracyjnych, a także zapewnienie terminowego raportowania przez wszystkich konsultantów, oczekujemymin 2 lata doświadczenia na stanowiskach administracyjnych, PA lub podobnychdoświadczenie w pracy z danymiduża motywacjaznajomość j. angielskiego na poziomie średniozaawansowanym (min. B1+)Agencja zatrudnienia – nr wpisu 47
      • warszawa, mazowieckie
      • praca stała
      • randstad polska
      Dla naszego Klienta, międzynarodowej firmy z branży medycznej, obecnej w ponad 150 krajach poprzez 41 spółek zależnych i dużą sieć dystrybutorów, poszukujemy Księgowej/ego w Dziale Księgi Głównej i Raportowania. oferujemyumowę o pracę na czas nieokreślony,możliwość pracy zdalnej,bogaty pakiet benefitów (kafeteria: karta sportowa, opieka medyczna, Zakładowy Fundusz Świadczeń Socjalnych)premia roczna,elastyczny model współracy - możliwość także pracy w nowoczesnym biurze,pełen pakiet szkoleń i odpowiednie wdrożenie, wsparcie,rozwojową współpracę w międzynarodowej organizacji. zadaniaobsługa spółek w zakresie prowadzenia ksiąg i raportowania zgodnie z IFRS,zarządzanie środkami trwałymi (zobowiązania, należności, srodki trwałe, sprzedaży),procesowanie i zksięgowanie zdarzeń księgowych,uzgadnianie i analiza kont ksiegi głównej (AP, AR, środki trwałe, sprzedaży),uzgadnianie transakcji pomiędzy spółkami w ramach grupy,raportowanie (P$L, Cash Flow, Bilans) zgodnie ze standardami grupy, raporty ad-hoc,udział w projektach finansowych.oczekujemydoświadczenia w pracy na podobnym stanowisku- chetnie w SCC, ale nie jest to wymóg,praktyczną znajomość zasad rachunkowości,bardzo dobrej znajomości języka angielskiego- warunek koniecznymile widziana znajomośc programu SAPwyższego wykształcenia ekonomicznego/ksiegowego/FiR.Agencja zatrudnienia – nr wpisu 47
      Dla naszego Klienta, międzynarodowej firmy z branży medycznej, obecnej w ponad 150 krajach poprzez 41 spółek zależnych i dużą sieć dystrybutorów, poszukujemy Księgowej/ego w Dziale Księgi Głównej i Raportowania. oferujemyumowę o pracę na czas nieokreślony,możliwość pracy zdalnej,bogaty pakiet benefitów (kafeteria: karta sportowa, opieka medyczna, Zakładowy Fundusz Świadczeń Socjalnych)premia roczna,elastyczny model współracy - możliwość także pracy w nowoczesnym biurze,pełen pakiet szkoleń i odpowiednie wdrożenie, wsparcie,rozwojową współpracę w międzynarodowej organizacji. zadaniaobsługa spółek w zakresie prowadzenia ksiąg i raportowania zgodnie z IFRS,zarządzanie środkami trwałymi (zobowiązania, należności, srodki trwałe, sprzedaży),procesowanie i zksięgowanie zdarzeń księgowych,uzgadnianie i analiza kont ksiegi głównej (AP, AR, środki trwałe, sprzedaży),uzgadnianie transakcji pomiędzy spółkami w ramach grupy,raportowanie (P$L, Cash Flow, Bilans) zgodnie ze standardami grupy, raporty ad-hoc,udział w projektach finansowych.oczekujemydoświadczenia w pracy na podobnym stanowisku- chetnie w SCC, ale nie jest to wymóg,praktyczną znajomość zasad rachunkowości,bardzo dobrej znajomości języka angielskiego- warunek koniecznymile widziana znajomośc programu SAPwyższego wykształcenia ekonomicznego/ksiegowego/FiR.Agencja zatrudnienia – nr wpisu 47
      • warszawa, mazowieckie
      • praca stała
      • randstad polska
      Jeśli masz doświadczenie w zakresie zarządzania zepsołem, praca z danymi nie jest Ci obca i chcesz pracować w międznarodowym środowisku.Jeśli tak, ta praca jest właśnie dla Ciebie!oferujemyUmowa o pracę Opieka buddieg podczas wdrożenia Kompleksowy program onboardingowy Wewnętrzny katalog szkoleń i platforma e-learningowa Skandynawska kultura pracy Work-life balancezadaniaTerminowe przygotowywanie i wysyłanie raportówDotrzymywanie zgodności i terminowości wykonywanych zadańBezpośredni nadzór nad pracą podległych pracowników i ich wynikami Kontrola produktywności zespołu i pracowników Optymalizacja procesów, identyfikacja i wdrożenie procesu harmonizacji - ujednolicenie procesów Optymalizacja strutur zespołowychAnalizowanie reklamacji zgłaszanych przez klientów i wdrażanie działań zapobiegawczychAktywny udział w definiowaniu KPI/SLA dla zarządzanego obszaru Prowadzenie projektów międzywydziałowych, których celem jest usprawnienie pracy podległego zespołu oraz innego zespołu odpowiedzialnego za procesy finansowe Przeprowadzenie rocznej oceny podległych pracowników Przestrzeganie wewnętrznych regulacji, procedur, przepisów prawa i zarządzeń menedżerskich, w tym przepisów pracy, regulaminów wynagradzania i innych regulacji wewnętrznych w firmie, w tym ochrony własności intelektualnej firmy Zachowania i postawy zgodne z wartościami firmyRozwój umiejętności zawodowych poprzez uczestnictwo w szkoleniach i stałe samokształcenieoczekujemyDoświadczenie na stanowisku związanym z Big Data np. Data Scientist, Data Engineer/Analityk Wykształcenie wyższe lub w trakcie studiów preferowane w obszarze finansów Znajomość języka angielskiego co najmniej na poziomie C1 Znajomość pakietu MS Office (Word, Excel, Power Point) Znajomość SAP 2 lata odpowiedniego doświadczenia w dziale finansów, najlepiej w SSC / BPO Doświadczenie w sprawozdawczości finansowej Doświadczenie w transformacji procesów finansowychAgencja zatrudnienia – nr wpisu 47
      Jeśli masz doświadczenie w zakresie zarządzania zepsołem, praca z danymi nie jest Ci obca i chcesz pracować w międznarodowym środowisku.Jeśli tak, ta praca jest właśnie dla Ciebie!oferujemyUmowa o pracę Opieka buddieg podczas wdrożenia Kompleksowy program onboardingowy Wewnętrzny katalog szkoleń i platforma e-learningowa Skandynawska kultura pracy Work-life balancezadaniaTerminowe przygotowywanie i wysyłanie raportówDotrzymywanie zgodności i terminowości wykonywanych zadańBezpośredni nadzór nad pracą podległych pracowników i ich wynikami Kontrola produktywności zespołu i pracowników Optymalizacja procesów, identyfikacja i wdrożenie procesu harmonizacji - ujednolicenie procesów Optymalizacja strutur zespołowychAnalizowanie reklamacji zgłaszanych przez klientów i wdrażanie działań zapobiegawczychAktywny udział w definiowaniu KPI/SLA dla zarządzanego obszaru Prowadzenie projektów międzywydziałowych, których celem jest usprawnienie pracy podległego zespołu oraz innego zespołu odpowiedzialnego za procesy finansowe Przeprowadzenie rocznej oceny podległych pracowników Przestrzeganie wewnętrznych regulacji, procedur, przepisów prawa i zarządzeń menedżerskich, w tym przepisów pracy, regulaminów wynagradzania i innych regulacji wewnętrznych w firmie, w tym ochrony własności intelektualnej firmy Zachowania i postawy zgodne z wartościami firmyRozwój umiejętności zawodowych poprzez uczestnictwo w szkoleniach i stałe samokształcenieoczekujemyDoświadczenie na stanowisku związanym z Big Data np. Data Scientist, Data Engineer/Analityk Wykształcenie wyższe lub w trakcie studiów preferowane w obszarze finansów Znajomość języka angielskiego co najmniej na poziomie C1 Znajomość pakietu MS Office (Word, Excel, Power Point) Znajomość SAP 2 lata odpowiedniego doświadczenia w dziale finansów, najlepiej w SSC / BPO Doświadczenie w sprawozdawczości finansowej Doświadczenie w transformacji procesów finansowychAgencja zatrudnienia – nr wpisu 47
      • warszawa, mazowieckie
      • praca tymczasowa
      • randstad polska
      dla naszego klienta - firmy z branży usług finansowych - poszukujemy obecnie kandydatów na stanowisko Księgowy / Księgowa. Praca w trybie hybrydowym w Centrum Warszawy. Jeżeli masz doświadczenie w księgowości, orientujesz się w przepisach prawa podatkowego i poszukujesz obecnie nowych wyzwań zawodowych - zapoznaj się z naszym ogłoszeniem i aplikuj! oferujemyzatrudnienie w oparciu o umowę o pracę na czas określony (12 miesięcy)możliwość skorzystania z benefitów m.in. Medicover, OK Systemhybrydowy tryb pracy możliwość zdobycia nowego doświadczenia wygodna lokalizacja biura (Centrum Warszawy) zadaniaksięgowanie faktur zakupu i sprzedaży (krajowych i zagranicznych) i wyciągów bankowych (PLN i walutowych)rozliczaniu różnic kursowychrozliczaniu i księgowaniu delegacjikontrola dokumentacji finansowo-księgowej w zakresie prowadzonych zagadnieńprzygotowywaniu przelewówprzygotowywaniu danych do RMBprzygotowywaniu/weryfikacji danych do PPO (Przychody Przyszłych Okresów)uzgadnianie transakcji ICO (intercompany) w grupie kapitałowejoczekujemybardzo dobra znajomość przepisów prawa podatkowegodoświadczenie w pracy w spółce akcyjnej i/lub grupie kapitałowejpraktyczna umiejętność obsługi oprogramowania finansowo-księgowego, mile widziana znajomość Microsoft Dynamix AXzdolności analityczneumiejętność samodzielnego planowania i organizacji pracy, pracy w zespole, pracy pod presją czasu, zaangażowanie isystematyczność w wykonywaniu obowiązkówdobrej znajomości zasad rachunkowości (PSR i MSSF)komunikatywna znajomość Agencja zatrudnienia – nr wpisu 47
      dla naszego klienta - firmy z branży usług finansowych - poszukujemy obecnie kandydatów na stanowisko Księgowy / Księgowa. Praca w trybie hybrydowym w Centrum Warszawy. Jeżeli masz doświadczenie w księgowości, orientujesz się w przepisach prawa podatkowego i poszukujesz obecnie nowych wyzwań zawodowych - zapoznaj się z naszym ogłoszeniem i aplikuj! oferujemyzatrudnienie w oparciu o umowę o pracę na czas określony (12 miesięcy)możliwość skorzystania z benefitów m.in. Medicover, OK Systemhybrydowy tryb pracy możliwość zdobycia nowego doświadczenia wygodna lokalizacja biura (Centrum Warszawy) zadaniaksięgowanie faktur zakupu i sprzedaży (krajowych i zagranicznych) i wyciągów bankowych (PLN i walutowych)rozliczaniu różnic kursowychrozliczaniu i księgowaniu delegacjikontrola dokumentacji finansowo-księgowej w zakresie prowadzonych zagadnieńprzygotowywaniu przelewówprzygotowywaniu danych do RMBprzygotowywaniu/weryfikacji danych do PPO (Przychody Przyszłych Okresów)uzgadnianie transakcji ICO (intercompany) w grupie kapitałowejoczekujemybardzo dobra znajomość przepisów prawa podatkowegodoświadczenie w pracy w spółce akcyjnej i/lub grupie kapitałowejpraktyczna umiejętność obsługi oprogramowania finansowo-księgowego, mile widziana znajomość Microsoft Dynamix AXzdolności analityczneumiejętność samodzielnego planowania i organizacji pracy, pracy w zespole, pracy pod presją czasu, zaangażowanie isystematyczność w wykonywaniu obowiązkówdobrej znajomości zasad rachunkowości (PSR i MSSF)komunikatywna znajomość Agencja zatrudnienia – nr wpisu 47
      • warszawa, mazowieckie
      • praca stała
      • randstad polska
      Dla naszego klienta, duńskiego lidera z branży TSL, poszukujemy obecnie osoby do wsparcia nowopowstałego działu Treasury! Szukamy specjalisty, mającego cnajmniej dwuletnie doświadczenie w tym obszarze, mającego swobodę komunikacji w języku angielskim, szukającym długofalowej współpracy w kameralnym zespole. oferujemypakiet benefitów (karta medyczna, sportowa, ubezpieczenie, dofinansowanie nauki języka),hybrydowy model współpracy (obecnie praca 100% zdalna, ale docelowo jesto to hybryda w proporcji 2/3),atrakcyjne wynagrodzenie + dodatki, np. prezenty świąteczne,biuro w dobrze skomunikowanej lokacji- Mokotów,umowę o pracę- po okresie próbnym możliwa umowa na czas nieokreślony,sprawny procesrekrutacji- jedno spotkanie online.zadaniaCodzienne zarządzanie pulami środków pieniężnych i codzienne zadania skarbowe, takie jak: zlecenia gotówkowe i przelewy bankowe, kontrakty walutowe, raportowanie płynności, dywidendy i księgowanie udziałów, monitorowanie i zapytania w bankach wewnętrznych Odpowiedzialność za zamknięcia miesięcy związanych z działalnością treasury, takich jak: naliczanie odsetek, uzgadnianie rachunków bankowych w banku, wysyłanie wyciągów bankowych, pełnienie funkcji punktu kontaktowego dla podmiotów lokalnych we wszystkich sprawach związanych z bankami wewnętrznymi, analiza dopasowania międzyfirmowego dla ruchów skarbowych,Pośredniczenie między departamentami i działaniami, które mają bezpośredni wpływ na działalność skarbową,Zarządzanie ryzykiem finansowym związanym z działalnością skarbową  Gotowość do nauki i rozwoju, podejmowania w zespole dodatkowych zadań doraźnych z działu Skarbu Grupy i Rachunkowości Grupy.oczekujemyDoświadczenia w pracy w obszarze treasury (2-4 lata)Doświadczenie w transakcjach finansowych, a najlepiej także księgowości lub chęci do nauki w tym zakresie,Wykształcenie wyższe w zakresie finansów/księgowości/bankowości  Znajomości języka angielskiego na poziomie C1/ min B2  Znajomość SAP ( mile widziane) lub dowolnego międzynarodowego systemu ERPDoświadczenie z produktami finansowymi, takimi jak cash pool, podstawowe narzędzia hedgingowe i podobne rozwiązania w bankach (projekty grupowe w obszarze płatności, windykacji, naliczania odsetek)  Sprawdzona umiejętność globalnej komunikacji zarówno ze specjalistami, jak i menedżerami.Agencja zatrudnienia – nr wpisu 47
      Dla naszego klienta, duńskiego lidera z branży TSL, poszukujemy obecnie osoby do wsparcia nowopowstałego działu Treasury! Szukamy specjalisty, mającego cnajmniej dwuletnie doświadczenie w tym obszarze, mającego swobodę komunikacji w języku angielskim, szukającym długofalowej współpracy w kameralnym zespole. oferujemypakiet benefitów (karta medyczna, sportowa, ubezpieczenie, dofinansowanie nauki języka),hybrydowy model współpracy (obecnie praca 100% zdalna, ale docelowo jesto to hybryda w proporcji 2/3),atrakcyjne wynagrodzenie + dodatki, np. prezenty świąteczne,biuro w dobrze skomunikowanej lokacji- Mokotów,umowę o pracę- po okresie próbnym możliwa umowa na czas nieokreślony,sprawny procesrekrutacji- jedno spotkanie online.zadaniaCodzienne zarządzanie pulami środków pieniężnych i codzienne zadania skarbowe, takie jak: zlecenia gotówkowe i przelewy bankowe, kontrakty walutowe, raportowanie płynności, dywidendy i księgowanie udziałów, monitorowanie i zapytania w bankach wewnętrznych Odpowiedzialność za zamknięcia miesięcy związanych z działalnością treasury, takich jak: naliczanie odsetek, uzgadnianie rachunków bankowych w banku, wysyłanie wyciągów bankowych, pełnienie funkcji punktu kontaktowego dla podmiotów lokalnych we wszystkich sprawach związanych z bankami wewnętrznymi, analiza dopasowania międzyfirmowego dla ruchów skarbowych,Pośredniczenie między departamentami i działaniami, które mają bezpośredni wpływ na działalność skarbową,Zarządzanie ryzykiem finansowym związanym z działalnością skarbową  Gotowość do nauki i rozwoju, podejmowania w zespole dodatkowych zadań doraźnych z działu Skarbu Grupy i Rachunkowości Grupy.oczekujemyDoświadczenia w pracy w obszarze treasury (2-4 lata)Doświadczenie w transakcjach finansowych, a najlepiej także księgowości lub chęci do nauki w tym zakresie,Wykształcenie wyższe w zakresie finansów/księgowości/bankowości  Znajomości języka angielskiego na poziomie C1/ min B2  Znajomość SAP ( mile widziane) lub dowolnego międzynarodowego systemu ERPDoświadczenie z produktami finansowymi, takimi jak cash pool, podstawowe narzędzia hedgingowe i podobne rozwiązania w bankach (projekty grupowe w obszarze płatności, windykacji, naliczania odsetek)  Sprawdzona umiejętność globalnej komunikacji zarówno ze specjalistami, jak i menedżerami.Agencja zatrudnienia – nr wpisu 47
      • warszawa, mazowieckie
      • praca stała
      • randstad polska
      AML Analyst poszukiwany! Jeśli masz doświadczenie w insytucji finansowej,  obszar AML,Quality Control lub  KYC / CDD nie jest Ci obcy, potrafisz swobodnie komunikować sie w jęz ang - zapoznaj się z ta ofertą. Nasz klient oferuje stabilne zatrudnienie, w instytuacji finansowej o ugruntowanej pozycji na rynku światowym, dającą realne szanse rozwoju. Obecnie praca w 100% zdalna!oferujemystabilne zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę,możliwość pracy w pełni zdalnej, prywatną opiekę medyczną,ubezpieczenie na życie,karta obiadowa dofinansowanie do karty multisprt,PPE (4%)zadaniaDokładne badanie zapytań, zgłaszanie i eskalacja - w razie potrzeby,Monitorowanie jakości i upewnianie się, że jest na odpowiednim poziomie,Doradztwo w kwestiach dotyczących zgodności,Budowanie relacji z interesariuszami,Identyfikowanie ryzyk związanych ze standardami polityki przeciwdziałania praniu pieniędzy lub sankcji, proponowanie planów działań łagodzących oraz koordynowanie lub zamykanie działań.oczekujemyMinimum 2 lata doświadczenia  w AML w zakresie transaction monitoring  (mile widziane też KYC CDD)precyzyjności w działaniu, zaangazowaniabiegłej znajomości języka angielskiego -warunek koniecznyznajomość aktualnych trendów, zasad i przepisów znajomość procesów i systemów bankowych Agencja zatrudnienia – nr wpisu 47
      AML Analyst poszukiwany! Jeśli masz doświadczenie w insytucji finansowej,  obszar AML,Quality Control lub  KYC / CDD nie jest Ci obcy, potrafisz swobodnie komunikować sie w jęz ang - zapoznaj się z ta ofertą. Nasz klient oferuje stabilne zatrudnienie, w instytuacji finansowej o ugruntowanej pozycji na rynku światowym, dającą realne szanse rozwoju. Obecnie praca w 100% zdalna!oferujemystabilne zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę,możliwość pracy w pełni zdalnej, prywatną opiekę medyczną,ubezpieczenie na życie,karta obiadowa dofinansowanie do karty multisprt,PPE (4%)zadaniaDokładne badanie zapytań, zgłaszanie i eskalacja - w razie potrzeby,Monitorowanie jakości i upewnianie się, że jest na odpowiednim poziomie,Doradztwo w kwestiach dotyczących zgodności,Budowanie relacji z interesariuszami,Identyfikowanie ryzyk związanych ze standardami polityki przeciwdziałania praniu pieniędzy lub sankcji, proponowanie planów działań łagodzących oraz koordynowanie lub zamykanie działań.oczekujemyMinimum 2 lata doświadczenia  w AML w zakresie transaction monitoring  (mile widziane też KYC CDD)precyzyjności w działaniu, zaangazowaniabiegłej znajomości języka angielskiego -warunek koniecznyznajomość aktualnych trendów, zasad i przepisów znajomość procesów i systemów bankowych Agencja zatrudnienia – nr wpisu 47
      • warszawa, mazowieckie
      • praca tymczasowa
      • randstad polska
      Jesteśmy tutaj żeby Twoja kariera nabrała tempa! Dołącz do międzynarodowej firmy znanej na całym świecie do zespołu Business Services, w którym odpowiedzialny/a będziesz za obsługę bankowo-księgową wybranych spółek.oferujemyumowę o pracę tymczasową na okres 12 miesięcypakiet atrakcyjnych benefitów (pakiet medyczny, karta sportowa)pracę w trybie hybrydowymelastyczne godziny pracyświetną atmosferę i dbanie o work life balance pełen onboarding oraz przeszkolenieprzejrzystą ścieżkę rozwojuzadaniaobsługa bankowo-księgowa wybranych spółek w ramach regionu Polski i Europy Wschodniej przygotowywanie cotygodniowych prognoz przepływów pieniężnychkoordynowanie procesów związanych z zamknięciem miesiąca zabezpieczanie ryzyka walutowego i stóp procentowychraportowanie transakcji walutowych i pozycji gotówkowej w systemach Magnitude, Diapason i innych systemach bankowych oraz analizy kosztów finansowychterminową realizację płatności,wsparcie administracyjne dla produktów finansowychwspółpraca z zewnętrznymi audytorami, bankami i instytucjami finansowymiwspółpraca z innymi wewnętrznymi działamioczekujemy min. 1-2 lat doświadczenia zawodowego na podobnym stanowisku lub w księgowościbardzo dobrej znajomości języka angielskiegorozwiniętych umiejętności analitycznych oraz dobrej organizacji pracydokładności i skrupulatności w powierzonych zadaniachDodatkowo mile widziane:znajomość podstawowych zasad księgowości oraz produktów bankowychznajomość systemów takich jak SAP czy Navision oraz Exceladoświadczenie zdobyte w ramach SSC w międzynarodowej organizacjiAgencja zatrudnienia – nr wpisu 47
      Jesteśmy tutaj żeby Twoja kariera nabrała tempa! Dołącz do międzynarodowej firmy znanej na całym świecie do zespołu Business Services, w którym odpowiedzialny/a będziesz za obsługę bankowo-księgową wybranych spółek.oferujemyumowę o pracę tymczasową na okres 12 miesięcypakiet atrakcyjnych benefitów (pakiet medyczny, karta sportowa)pracę w trybie hybrydowymelastyczne godziny pracyświetną atmosferę i dbanie o work life balance pełen onboarding oraz przeszkolenieprzejrzystą ścieżkę rozwojuzadaniaobsługa bankowo-księgowa wybranych spółek w ramach regionu Polski i Europy Wschodniej przygotowywanie cotygodniowych prognoz przepływów pieniężnychkoordynowanie procesów związanych z zamknięciem miesiąca zabezpieczanie ryzyka walutowego i stóp procentowychraportowanie transakcji walutowych i pozycji gotówkowej w systemach Magnitude, Diapason i innych systemach bankowych oraz analizy kosztów finansowychterminową realizację płatności,wsparcie administracyjne dla produktów finansowychwspółpraca z zewnętrznymi audytorami, bankami i instytucjami finansowymiwspółpraca z innymi wewnętrznymi działamioczekujemy min. 1-2 lat doświadczenia zawodowego na podobnym stanowisku lub w księgowościbardzo dobrej znajomości języka angielskiegorozwiniętych umiejętności analitycznych oraz dobrej organizacji pracydokładności i skrupulatności w powierzonych zadaniachDodatkowo mile widziane:znajomość podstawowych zasad księgowości oraz produktów bankowychznajomość systemów takich jak SAP czy Navision oraz Exceladoświadczenie zdobyte w ramach SSC w międzynarodowej organizacjiAgencja zatrudnienia – nr wpisu 47
      • warszawa, mazowieckie
      • praca tymczasowa
      • randstad polska
      Jeśli masz doświadczenie na stanowisku księgowym, interesuje Cię praca w miedzynarodowej firmie z rozwiniętą kulturą korporacyjna oraz chcesz brać udział w procesie tranzycji, to ta oferta jest dla Ciebie!oferujemyumowę na pracę tymczasową z możliwością przedłużeniapracę dla międzynarodowej firmyelstyczne godziny pracywdrożenie w obowiązkimożliwość skorzystania z benefitów typu karta sportowa, opieka medycznazadaniaFakturowanie miesięczneudział w procedurze zamknięcia miesiąca Coroczny audyt Raportowanie VAT Kontrola należnościKontakt z klientami i konsultantami firmyUczestnictwo w projektach rozwojowych i ogólnej optymalizacji, aby wspierać dalszy rozwój firmyoczekujemyMinimum 3 lata doświadczenia w prowadzeniu ksiąg rachunkowych Preferowana znajomość skandynawskiego prawa księgowego Sprawdzona umiejętność obliczania, księgowania i zarządzania danymi księgowymi i dokumentacją finansową Doświadczenie w pracy z klientami biznesowymi praktyczna znajomość Excel i Navision znajomość języka angielskiego na poziomie min. B2Agencja zatrudnienia – nr wpisu 47
      Jeśli masz doświadczenie na stanowisku księgowym, interesuje Cię praca w miedzynarodowej firmie z rozwiniętą kulturą korporacyjna oraz chcesz brać udział w procesie tranzycji, to ta oferta jest dla Ciebie!oferujemyumowę na pracę tymczasową z możliwością przedłużeniapracę dla międzynarodowej firmyelstyczne godziny pracywdrożenie w obowiązkimożliwość skorzystania z benefitów typu karta sportowa, opieka medycznazadaniaFakturowanie miesięczneudział w procedurze zamknięcia miesiąca Coroczny audyt Raportowanie VAT Kontrola należnościKontakt z klientami i konsultantami firmyUczestnictwo w projektach rozwojowych i ogólnej optymalizacji, aby wspierać dalszy rozwój firmyoczekujemyMinimum 3 lata doświadczenia w prowadzeniu ksiąg rachunkowych Preferowana znajomość skandynawskiego prawa księgowego Sprawdzona umiejętność obliczania, księgowania i zarządzania danymi księgowymi i dokumentacją finansową Doświadczenie w pracy z klientami biznesowymi praktyczna znajomość Excel i Navision znajomość języka angielskiego na poziomie min. B2Agencja zatrudnienia – nr wpisu 47
      • warszawa, mazowieckie
      • praca stała
      • randstad polska
      Masz doświadczenie w obsłudze klienta i swobodnie posługujesz się językiem angielskim- nie czekaj, aplikuj! Dla jednego z naszego klientów branży rozwiązań dla sektora bankowego, finansowego i sieci handlowych, poszukujemy Specjalisty ds. Obsługi Klienta i Płatności. oferujemystabilne zatrudnienie, w oparciu o umowę o pracę na okres próbny 3 miesęcy, następnie na czas nieokreślonymożliwość pracy w systemie hybrydowym (2/3 dni pracy z biura)niezbędne narzędzia (komputer i telefon)szeroki pakiet benefitów pozapłacowych m. in. - prywatna opieka medyczna, karta lunchowa w wysokości 350 zł brutto miesięcznie, ubezpieczenie na życiefirmowe spotkania integracyjnenowoczesne biuro ze strefami chilloutprzyjazną atmosferę oraz propracownicze podejście kadry zarządzającejstałe godziny pracy 9:00-17:00zadaniamailowa i telefoniczna obsługa klientów anglojęzycznychwyjaśnianie zaległości w płatnościachweryfikacja problemów z płatnościami u klientówrozwiązywanie bieżących problemówwspółpraca z menadżerem przy identyfikowaniu kont stanowiących ryzyko windykacji zewnętrznejwspółpraca z innymi działami firmy m.in.sprzedażyinne zadania administracyjneoczekujemyminimum 6 miesięcy doświadczenia w obsłudze klienta/ windykacji/ reklamacji/ dziale płatnościdobrej znajomości języka angielskiego w mowie i piśmie- warunek koniecznyprofesjonalnego podejścia klientówznajomość programu Excel na poziomie podstawowymAgencja zatrudnienia – nr wpisu 47
      Masz doświadczenie w obsłudze klienta i swobodnie posługujesz się językiem angielskim- nie czekaj, aplikuj! Dla jednego z naszego klientów branży rozwiązań dla sektora bankowego, finansowego i sieci handlowych, poszukujemy Specjalisty ds. Obsługi Klienta i Płatności. oferujemystabilne zatrudnienie, w oparciu o umowę o pracę na okres próbny 3 miesęcy, następnie na czas nieokreślonymożliwość pracy w systemie hybrydowym (2/3 dni pracy z biura)niezbędne narzędzia (komputer i telefon)szeroki pakiet benefitów pozapłacowych m. in. - prywatna opieka medyczna, karta lunchowa w wysokości 350 zł brutto miesięcznie, ubezpieczenie na życiefirmowe spotkania integracyjnenowoczesne biuro ze strefami chilloutprzyjazną atmosferę oraz propracownicze podejście kadry zarządzającejstałe godziny pracy 9:00-17:00zadaniamailowa i telefoniczna obsługa klientów anglojęzycznychwyjaśnianie zaległości w płatnościachweryfikacja problemów z płatnościami u klientówrozwiązywanie bieżących problemówwspółpraca z menadżerem przy identyfikowaniu kont stanowiących ryzyko windykacji zewnętrznejwspółpraca z innymi działami firmy m.in.sprzedażyinne zadania administracyjneoczekujemyminimum 6 miesięcy doświadczenia w obsłudze klienta/ windykacji/ reklamacji/ dziale płatnościdobrej znajomości języka angielskiego w mowie i piśmie- warunek koniecznyprofesjonalnego podejścia klientówznajomość programu Excel na poziomie podstawowymAgencja zatrudnienia – nr wpisu 47
      • warszawa, mazowieckie
      • praca stała
      • randstad polska
      Chcesz pracować w międzynarodowym środowisku pracy? Kontakt w języku francuskim nie sprawia Ci problemów,  masz doświadczenie w pracy administracyjnej z danymi? Jesli tak, ta praca jest dla Ciebie! oferujemySamodzielność na stanowiskuMożliwość rozwoju w pracy z językiem francuskim (bliska współpraca z osoabmi francuskojęzycznymi)Praca w międzynarodowym środowiskuElstyczne godziny pracyWdrożenie w obowiązkiMożliwość skorzystania z benefitów typu karta sportowa, opieka medycznazadaniaTworzenie i wysyłanie umów do klientów i konsultantów Uczestnictwo w projektach rozwojowych i ogólnej optymalizacji w celu wsparcia dalszego rozwoju firmy Obsługuj zapytań i potrzeb klientówZarządzanie obiegiem dokumentacji  Pilnowanie terminowości u dostawców i klientówPrzygotowywanie raportów (wewnętrznych i zewnętrznych) Aktualizacja i synchronizacja danych w CRM Zapewnienie poprawnych danych do fakturowania w umowach systemowych Tworzenie, dostosowanie i aktualizacja szablonu umów zgodnie z umowami ramowymi z klientami Zarządzanie umowami archiwalnymiWsparcie konsultantów w raportowaniu czasu pracyoczekujemyMinimum 2 lata doświadczenia na stanowiskach administracyjnych, PA lub podobnychZaawansowana zjamość języka francuskiegoJęzk angielski na poziomie średniozaawansowanym Wysoka dyscyplina w pracy z danymi Szczegółowość i dokładność wykonywania zadańAgencja zatrudnienia – nr wpisu 47
      Chcesz pracować w międzynarodowym środowisku pracy? Kontakt w języku francuskim nie sprawia Ci problemów,  masz doświadczenie w pracy administracyjnej z danymi? Jesli tak, ta praca jest dla Ciebie! oferujemySamodzielność na stanowiskuMożliwość rozwoju w pracy z językiem francuskim (bliska współpraca z osoabmi francuskojęzycznymi)Praca w międzynarodowym środowiskuElstyczne godziny pracyWdrożenie w obowiązkiMożliwość skorzystania z benefitów typu karta sportowa, opieka medycznazadaniaTworzenie i wysyłanie umów do klientów i konsultantów Uczestnictwo w projektach rozwojowych i ogólnej optymalizacji w celu wsparcia dalszego rozwoju firmy Obsługuj zapytań i potrzeb klientówZarządzanie obiegiem dokumentacji  Pilnowanie terminowości u dostawców i klientówPrzygotowywanie raportów (wewnętrznych i zewnętrznych) Aktualizacja i synchronizacja danych w CRM Zapewnienie poprawnych danych do fakturowania w umowach systemowych Tworzenie, dostosowanie i aktualizacja szablonu umów zgodnie z umowami ramowymi z klientami Zarządzanie umowami archiwalnymiWsparcie konsultantów w raportowaniu czasu pracyoczekujemyMinimum 2 lata doświadczenia na stanowiskach administracyjnych, PA lub podobnychZaawansowana zjamość języka francuskiegoJęzk angielski na poziomie średniozaawansowanym Wysoka dyscyplina w pracy z danymi Szczegółowość i dokładność wykonywania zadańAgencja zatrudnienia – nr wpisu 47
      • warszawa, mazowieckie
      • praca tymczasowa
      • randstad polska
      Dla naszego klienta, lidera branży FMCG, poszukujemy osoby na stanowisko asystenta działu planowania sieci dostaw (Supply Network Planning Assistant). Jesteś studentem lub masz ukończone studia, masz już pierwsze doświadczenia w dziedzinie logistyki, a kody SKU nie stanowią dla Ciebie trudności? Jeśli jesteś zainteresowany, nie zwlekaj i aplikuj teraz! Chętnie przedstawimy Ci szczegóły oferty!oferujemyzatrudnienie na podstawie umowy o pracę tymczasową na okres 3 miesięcy z możliwością przedłużenia współpracypracę hybrydową na pełen etat od poniedziałku do piątkupracę w nowoczesnym biurowcu bezpośrednio przy stacji PKP Służewiecświetną atmosferę w pracy i dbanie o work life balance kartę sportową i prywatną opiekę medycznąubezpieczenie na życiedodatkowe jednorazowe benefity np. tańsze bilety do kinazadaniawsparcie zespołu planowania w procesie uzupełniania zapasów w lokalnych centrach dystrybucyjnych w sposób terminowy informowanie o głównych przewidywanych problemach z dostępnością produktów (brak zapasów lub nadmierne zapasy)wsparcie w analizowaniu przyczyn występujących problemów z dostępnością produktów w magazyniepomoc w uzupełnianiu danych w SAP w celu zapewnienia zrównoważonego poziomu usług i zapasówpomoc we wdrażaniu nowych produktów i zmian w bazie SKU zgodnie z zaplanowanymi harmonogramami projektuaktywne zarządzanie komunikacjąprzeglądanie i zamykanie alertów dotyczących odchyleń od realistycznego planu dostawoczekujemystatusu studenta lub ukończonych studiów na kierunku finanse/rachunkowośćdobrej znajomości języka angielskiego min. B1umiejętności pracy w zespolechęci uczenia się i rozwojudbałości o szczegóły i umiejętności analitycznego myśleniadoświadczenia w dziedzinie logistyki / łańcucha dostaw -mile widziane (np. staż)znajomości Excela - dodatkowy atutAgencja zatrudnienia – nr wpisu 47
      Dla naszego klienta, lidera branży FMCG, poszukujemy osoby na stanowisko asystenta działu planowania sieci dostaw (Supply Network Planning Assistant). Jesteś studentem lub masz ukończone studia, masz już pierwsze doświadczenia w dziedzinie logistyki, a kody SKU nie stanowią dla Ciebie trudności? Jeśli jesteś zainteresowany, nie zwlekaj i aplikuj teraz! Chętnie przedstawimy Ci szczegóły oferty!oferujemyzatrudnienie na podstawie umowy o pracę tymczasową na okres 3 miesięcy z możliwością przedłużenia współpracypracę hybrydową na pełen etat od poniedziałku do piątkupracę w nowoczesnym biurowcu bezpośrednio przy stacji PKP Służewiecświetną atmosferę w pracy i dbanie o work life balance kartę sportową i prywatną opiekę medycznąubezpieczenie na życiedodatkowe jednorazowe benefity np. tańsze bilety do kinazadaniawsparcie zespołu planowania w procesie uzupełniania zapasów w lokalnych centrach dystrybucyjnych w sposób terminowy informowanie o głównych przewidywanych problemach z dostępnością produktów (brak zapasów lub nadmierne zapasy)wsparcie w analizowaniu przyczyn występujących problemów z dostępnością produktów w magazyniepomoc w uzupełnianiu danych w SAP w celu zapewnienia zrównoważonego poziomu usług i zapasówpomoc we wdrażaniu nowych produktów i zmian w bazie SKU zgodnie z zaplanowanymi harmonogramami projektuaktywne zarządzanie komunikacjąprzeglądanie i zamykanie alertów dotyczących odchyleń od realistycznego planu dostawoczekujemystatusu studenta lub ukończonych studiów na kierunku finanse/rachunkowośćdobrej znajomości języka angielskiego min. B1umiejętności pracy w zespolechęci uczenia się i rozwojudbałości o szczegóły i umiejętności analitycznego myśleniadoświadczenia w dziedzinie logistyki / łańcucha dostaw -mile widziane (np. staż)znajomości Excela - dodatkowy atutAgencja zatrudnienia – nr wpisu 47

    Dziękujemy. będziesz teraz regularnie otrzymywać powiadomienia o podobnych ofertach pracy.

    Wygląda na to, że chcesz zmienić język. Spowoduje to zresetowanie filtrów zastosowanych obecnie przy wyszukiwaniu ofert pracy.