Dziękujemy. będziesz teraz regularnie otrzymywać spersonalizowane powiadomienia o ofertach pracy.

    liczba ofert pracy dla Finanse: 7

    filtr2
    wyczyść wszystko
      • poznań, wielkopolskie
      • praca stała
      • randstad polska
      Dla naszego klienta - nowego SSC w Poznaniu, poszukujemy osób na stanowisko młodszego księgowego z językiem niemieckim. Aplikuj do nas, jeśli masz już za sobą pierwsze doświadczenie w finansach i znasz język niemiecki!oferujemyatrakcyjny pakiet benefitówatrakcyjne wynagrodzenie pracę w nowym SSC w Poznaniumożliwość rozwoju i awansu na wyższe stanowiskazadaniasprawdzanie dokumentów księgowychksięgowanierozpatrywanie i analiza zapytań rachunkowo-finansowychoczekujemyznajomość języka niemieckiego (min. B1) ukończonych studiów na kierunku: finanse i rachunkowość, ekonomia itp. pierwsze doświadczenie związane z finansami (staże, praktyki)chęć rozwoju w dziale księgowościgotowość do pracy na pełen etat komunikatywności Agencja zatrudnienia nr wpisu 47
      Dla naszego klienta - nowego SSC w Poznaniu, poszukujemy osób na stanowisko młodszego księgowego z językiem niemieckim. Aplikuj do nas, jeśli masz już za sobą pierwsze doświadczenie w finansach i znasz język niemiecki!oferujemyatrakcyjny pakiet benefitówatrakcyjne wynagrodzenie pracę w nowym SSC w Poznaniumożliwość rozwoju i awansu na wyższe stanowiskazadaniasprawdzanie dokumentów księgowychksięgowanierozpatrywanie i analiza zapytań rachunkowo-finansowychoczekujemyznajomość języka niemieckiego (min. B1) ukończonych studiów na kierunku: finanse i rachunkowość, ekonomia itp. pierwsze doświadczenie związane z finansami (staże, praktyki)chęć rozwoju w dziale księgowościgotowość do pracy na pełen etat komunikatywności Agencja zatrudnienia nr wpisu 47
      • poznań, wielkopolskie
      • praca tymczasowa
      • randstad polska
      Jesteś studentem lub rozpoczynasz właśnie swoją drogę zawodową? Ważny jest dla Ciebie stabilny rozwój pod skrzydłami międzynarodowego lidera branży farmaceutycznej? Cenisz sobie wysokie zarobki i przyjazną atmosferę sprzyjającą nauce nowych umiejętności? Dołącz do Delpharm!oferujemyKulturę pracy opartą na wartościach takich jak szacunek dla ludzi, uczciwość, transparentność i koncentracja na potrzebach konsumenta,Staż w oparciu o Umowę Zlecenie z możliwością przedłużenia,Stawkę godzinową 26 zł brutto/h w czasie pierwszych 6 miesięcy, przy przedłużeniu stażu do 12 lub 18 miesięcy stawka przez kolejny okres 28 zł brutto/h,Elastyczne godziny pracy,System benefitów Randstad Plus (karta sportowa, prywatna opieka medyczna, zniżki na zakupy online).zadaniaWsparcie Kierowników Projektów Inwestycyjnych GSK,Przygotowanie harmonogramów prac i kontrolowania stopnia ich wykonania,Opracowanie wzorów zleceń na prace, dokumentów korporacyjnych dla  prowadzonych inwestycji oraz rysunków przebudowywanych obszarów,Współpraca z wykonawcami prac / pracownikami GSK,Prowadzenie teczek zbiorczych,Zarządzanie dokumentacją techniczną,Aktywny udział w procesie ofertowania i wycen,Wsparcie Kierowników Projektów Inwestycyjnych GSK,Przygotowanie harmonogramów prac i kontrolowania stopnia ich wykonania,Opracowania wzorów zleceń na prace, dokumentów korporacyjnych dla  prowadzonych inwestycji oraz rysunków przebudowywanych obszarów,Współpraca z wykonawcami prac / pracownikami GSK,Prowadzenie teczek zbiorczych,Zarządzanie dokumentacją techniczną,Aktywny udział w procesie ofertowania i wycen,Przygotowywanie bieżących dokumentów i opracowań dla Kierownika Działu,Inne zadania niezbędne do prawidłowego funkcjonowania Działu.oczekujemyZnajomości pakietu MS Office, mile widziana znajomość systemu AutoCad,Bardzo dobrej znajomości języka angielskiego i polskiego w mowie i piśmie,Motywacji do rozwoju i podnoszenia kompetencji,Orientacji na wysoką jakość obsługi klienta,Komunikatywności,Dokładności, terminowości i umiejętności organizacji pracy własnej,Statusu studenta czwartego/piątego roku studiów o kierunku technicznym (mile widziany).Agencja zatrudnienia – nr wpisu 47
      Jesteś studentem lub rozpoczynasz właśnie swoją drogę zawodową? Ważny jest dla Ciebie stabilny rozwój pod skrzydłami międzynarodowego lidera branży farmaceutycznej? Cenisz sobie wysokie zarobki i przyjazną atmosferę sprzyjającą nauce nowych umiejętności? Dołącz do Delpharm!oferujemyKulturę pracy opartą na wartościach takich jak szacunek dla ludzi, uczciwość, transparentność i koncentracja na potrzebach konsumenta,Staż w oparciu o Umowę Zlecenie z możliwością przedłużenia,Stawkę godzinową 26 zł brutto/h w czasie pierwszych 6 miesięcy, przy przedłużeniu stażu do 12 lub 18 miesięcy stawka przez kolejny okres 28 zł brutto/h,Elastyczne godziny pracy,System benefitów Randstad Plus (karta sportowa, prywatna opieka medyczna, zniżki na zakupy online).zadaniaWsparcie Kierowników Projektów Inwestycyjnych GSK,Przygotowanie harmonogramów prac i kontrolowania stopnia ich wykonania,Opracowanie wzorów zleceń na prace, dokumentów korporacyjnych dla  prowadzonych inwestycji oraz rysunków przebudowywanych obszarów,Współpraca z wykonawcami prac / pracownikami GSK,Prowadzenie teczek zbiorczych,Zarządzanie dokumentacją techniczną,Aktywny udział w procesie ofertowania i wycen,Wsparcie Kierowników Projektów Inwestycyjnych GSK,Przygotowanie harmonogramów prac i kontrolowania stopnia ich wykonania,Opracowania wzorów zleceń na prace, dokumentów korporacyjnych dla  prowadzonych inwestycji oraz rysunków przebudowywanych obszarów,Współpraca z wykonawcami prac / pracownikami GSK,Prowadzenie teczek zbiorczych,Zarządzanie dokumentacją techniczną,Aktywny udział w procesie ofertowania i wycen,Przygotowywanie bieżących dokumentów i opracowań dla Kierownika Działu,Inne zadania niezbędne do prawidłowego funkcjonowania Działu.oczekujemyZnajomości pakietu MS Office, mile widziana znajomość systemu AutoCad,Bardzo dobrej znajomości języka angielskiego i polskiego w mowie i piśmie,Motywacji do rozwoju i podnoszenia kompetencji,Orientacji na wysoką jakość obsługi klienta,Komunikatywności,Dokładności, terminowości i umiejętności organizacji pracy własnej,Statusu studenta czwartego/piątego roku studiów o kierunku technicznym (mile widziany).Agencja zatrudnienia – nr wpisu 47
      • poznań, wielkopolskie
      • praca stała
      • randstad polska
      Our client is the market leader in plating chemistry and equipment, generating sales of more than $1.2 billion with over 4,000 professionals across 40 countries and who got listed on the New York Stock exchange beginning of 2021.We are offering the opportunity to work in a fast-paced environment where you will be actively involved in the continuous development and management of the team in the Competence Center (CC) in Poznan.You will create value for the whole Group with your tasks of assistance in the field of finance and administration.oferujemyyou will be part of our CC and a team of professional and ambitious enthusiasts who serve as an expert hub for our worldwide Operationsyou will find a global and diverse corporate world combined with a Competence Center environment. High personal impact is more than welcome and this is where we stand out as an employeryou will receive extensive orientation support and close feedback during your workwe offer a performance-orientated culture where ownership, collaboration, customer orientation, and systemic thinking are highly valuedwe provide effective communication infrastructure for personal and virtual setups to enable collaboration with our Headquarter in Berlin as well as our worldwide organizationwe provide a conducive environment operating a global learning and development curriculum for personal and professional growth. We have numerous tools in place for constant learning and offer customized behavioral programs around leadership and effective workingwe offer flexible working time and remote work opportunity to cater to your personal needsyou will find yourself working in a modern office environment with supportive facilitieswe offer an attractive compensation and benefits package including a performance-related bonus, private medical insurance, company contribution for gym memberships, and many morewe live our values: diversity & respect, integrity, quality, embracing and leading change, passion for what we do! zadaniabe responsible for AR, banking, reconciliations, and accounting of logistics costs with a focus on European entitiesmanage PR / PO Processmanage debtors and credits accounts (databases, credit limits)be responsible for credit managementsupport with cash forecastingresponsible for reporting in line with local and central requirements (Sales & HC / FTE reporting, HR & Legal reporting)manage vehicle fleet parking facilitiescalculate and manage travel costsmaintain digital contract and document spaceadminister personnel data (absence management and medical card, time management)maintain training plan corresponding to the requirements of the QMSsupport with the monthly end / annual end/budget processsupport with translational worksupport with project implementation: SAP Receivables Management, Concuroczekujemygood knowledge of German (min. B2), able to communicate in Englisheducational background in Finance & Administrationexperience in accounting (receivables, bank statements)good IT skills (SAP, MS Office, especially Excel & PowerPoint)willingness to travel (during onboarding, in first 3 months)structured and responsible working stylewillingness to cooperatecommunication and organizational skillsself-initiative and resilienceteam playerperformance-orientedflexibilityAgencja zatrudnienia – nr wpisu 47
      Our client is the market leader in plating chemistry and equipment, generating sales of more than $1.2 billion with over 4,000 professionals across 40 countries and who got listed on the New York Stock exchange beginning of 2021.We are offering the opportunity to work in a fast-paced environment where you will be actively involved in the continuous development and management of the team in the Competence Center (CC) in Poznan.You will create value for the whole Group with your tasks of assistance in the field of finance and administration.oferujemyyou will be part of our CC and a team of professional and ambitious enthusiasts who serve as an expert hub for our worldwide Operationsyou will find a global and diverse corporate world combined with a Competence Center environment. High personal impact is more than welcome and this is where we stand out as an employeryou will receive extensive orientation support and close feedback during your workwe offer a performance-orientated culture where ownership, collaboration, customer orientation, and systemic thinking are highly valuedwe provide effective communication infrastructure for personal and virtual setups to enable collaboration with our Headquarter in Berlin as well as our worldwide organizationwe provide a conducive environment operating a global learning and development curriculum for personal and professional growth. We have numerous tools in place for constant learning and offer customized behavioral programs around leadership and effective workingwe offer flexible working time and remote work opportunity to cater to your personal needsyou will find yourself working in a modern office environment with supportive facilitieswe offer an attractive compensation and benefits package including a performance-related bonus, private medical insurance, company contribution for gym memberships, and many morewe live our values: diversity & respect, integrity, quality, embracing and leading change, passion for what we do! zadaniabe responsible for AR, banking, reconciliations, and accounting of logistics costs with a focus on European entitiesmanage PR / PO Processmanage debtors and credits accounts (databases, credit limits)be responsible for credit managementsupport with cash forecastingresponsible for reporting in line with local and central requirements (Sales & HC / FTE reporting, HR & Legal reporting)manage vehicle fleet parking facilitiescalculate and manage travel costsmaintain digital contract and document spaceadminister personnel data (absence management and medical card, time management)maintain training plan corresponding to the requirements of the QMSsupport with the monthly end / annual end/budget processsupport with translational worksupport with project implementation: SAP Receivables Management, Concuroczekujemygood knowledge of German (min. B2), able to communicate in Englisheducational background in Finance & Administrationexperience in accounting (receivables, bank statements)good IT skills (SAP, MS Office, especially Excel & PowerPoint)willingness to travel (during onboarding, in first 3 months)structured and responsible working stylewillingness to cooperatecommunication and organizational skillsself-initiative and resilienceteam playerperformance-orientedflexibilityAgencja zatrudnienia – nr wpisu 47
      • poznań, wielkopolskie
      • praca stała
      • randstad polska
      Jeśli zdobyłeś wykształcenie w obszarze finansów, masz za sobą pierwsze doświadczenia w pracy w działach księgowych, dobrze czujesz się w pracy z liczbami i swoje doświadczenie chciałbyś zdobyć w międzynarodowej firmie produkcyjnej, zgłoś się do nas!oferujemyzdobycie doświadczenia zawodowego w międzynarodowej firmie produkcyjnejzatrudnienie na podstawie umowy o pracęprywatną opiekę medyczną oraz ubezpieczenie grupowe na życiepakiety kulturalno-sportowedofinansowanie do wakacji,prezenty i karty przedpłacone na święta,dofinansowanie do dojazdów do pracy,kwartalną premię za obecność w pracyzadaniaudział w procesie zamknięcia miesiąca oraz przygotowaniu raportów konsolidujących wyniki firmyudział w procesie planowania i budżetowaniazaangażowanie w proces zamknięcia miesiącaanaliza odchyleń wyników od założeń budżetowychtworzenie i rozbudowa narzędzi kontrolingowychprzygotowywanie raportów na potrzeby wewnętrzneoczekujemywykształcenia wyższego (finanse, kontroling, rachunkowość lub ekonomia)2 letniego doświadczenia zawodowego w obszarze finansów (w tym odbyte staże)bardzo dobrej znajomości Excela oraz Power Pointasumienności, terminowości i dokładności znajomości języka angielskiego na poziomie B2/C1chęć rozwoju w Dziale kontrolingu w firmie produkcyjnejAgencja zatrudnienia – nr wpisu 47
      Jeśli zdobyłeś wykształcenie w obszarze finansów, masz za sobą pierwsze doświadczenia w pracy w działach księgowych, dobrze czujesz się w pracy z liczbami i swoje doświadczenie chciałbyś zdobyć w międzynarodowej firmie produkcyjnej, zgłoś się do nas!oferujemyzdobycie doświadczenia zawodowego w międzynarodowej firmie produkcyjnejzatrudnienie na podstawie umowy o pracęprywatną opiekę medyczną oraz ubezpieczenie grupowe na życiepakiety kulturalno-sportowedofinansowanie do wakacji,prezenty i karty przedpłacone na święta,dofinansowanie do dojazdów do pracy,kwartalną premię za obecność w pracyzadaniaudział w procesie zamknięcia miesiąca oraz przygotowaniu raportów konsolidujących wyniki firmyudział w procesie planowania i budżetowaniazaangażowanie w proces zamknięcia miesiącaanaliza odchyleń wyników od założeń budżetowychtworzenie i rozbudowa narzędzi kontrolingowychprzygotowywanie raportów na potrzeby wewnętrzneoczekujemywykształcenia wyższego (finanse, kontroling, rachunkowość lub ekonomia)2 letniego doświadczenia zawodowego w obszarze finansów (w tym odbyte staże)bardzo dobrej znajomości Excela oraz Power Pointasumienności, terminowości i dokładności znajomości języka angielskiego na poziomie B2/C1chęć rozwoju w Dziale kontrolingu w firmie produkcyjnejAgencja zatrudnienia – nr wpisu 47
      • poznań, wielkopolskie
      • praca stała
      • randstad polska
      Posiadasz doświadczenie w doradctwie podatkowym  i wiedzę z zakresu prawa podatkowego ? Jeśli tak, mamy dla Ciebie ciekawą ofertę!Dla naszego klienta, renomowanej kancelarii, poszukujemy osoby do Działu Prawa Podatkowego na stanowisko specjalisty ds podatkowych.  oferujemyumowę B2Bmożliwość zdobycia doświadczenia zawodowego w zespole adwokatów oraz doradców podatkowychszansę na rozwój zawodowy w ramach interesujących projektów realizowanych na rzecz klientów kancelariiprzyjazną atmosferę pracy w  cenionej kancelarii prawnejpakiet benefitów lokalizację biura w centrum miasta z możliwością pracy zdalnej zadaniarozwiązywanie realnych problemów prawno-podatkowych, w tym poprzez sporządzanie opinii prawnychbieżące konsultacje z klientami kancelariiidentyfikacja efektywnych rozwiązań podatkowychbudowanie strategii podatkowych dla klientówoczekujemy3 letniego doświadczenia w doradztwie podatkowym/dziale podatkowymwiedzy z zakresu prawa podatkowego  (podatków bezpośrednich);wykształcenia wyższego magisterskiego (preferowane prawnicze)uprawnienia doradcy podatkowego/radcy prawnego – mile widzianewysokich umiejętności komunikacjiumiejętności analitycznego myśleniadobrej organizacji pracyznajomości języka angielskiegoznajomości programów pakietu Office (Word, Excel, Outlook)Agencja zatrudnienia – nr wpisu 47
      Posiadasz doświadczenie w doradctwie podatkowym  i wiedzę z zakresu prawa podatkowego ? Jeśli tak, mamy dla Ciebie ciekawą ofertę!Dla naszego klienta, renomowanej kancelarii, poszukujemy osoby do Działu Prawa Podatkowego na stanowisko specjalisty ds podatkowych.  oferujemyumowę B2Bmożliwość zdobycia doświadczenia zawodowego w zespole adwokatów oraz doradców podatkowychszansę na rozwój zawodowy w ramach interesujących projektów realizowanych na rzecz klientów kancelariiprzyjazną atmosferę pracy w  cenionej kancelarii prawnejpakiet benefitów lokalizację biura w centrum miasta z możliwością pracy zdalnej zadaniarozwiązywanie realnych problemów prawno-podatkowych, w tym poprzez sporządzanie opinii prawnychbieżące konsultacje z klientami kancelariiidentyfikacja efektywnych rozwiązań podatkowychbudowanie strategii podatkowych dla klientówoczekujemy3 letniego doświadczenia w doradztwie podatkowym/dziale podatkowymwiedzy z zakresu prawa podatkowego  (podatków bezpośrednich);wykształcenia wyższego magisterskiego (preferowane prawnicze)uprawnienia doradcy podatkowego/radcy prawnego – mile widzianewysokich umiejętności komunikacjiumiejętności analitycznego myśleniadobrej organizacji pracyznajomości języka angielskiegoznajomości programów pakietu Office (Word, Excel, Outlook)Agencja zatrudnienia – nr wpisu 47
      • poznań, wielkopolskie
      • praca stała
      • randstad polska
      Jeśli jesteś osobą, która zna i rozumie poszczególne procesy controllingu, znasz takie pojęcie jak planowanie i kontrole, jesteś osobą sumienną i umiesz sobie sam zaplanować czas pracy,  to mamy pracę dla Ciebie!oferujemyatrakcyjne wynagrodzenie w ramach posiadanych umiejętności i kompetencjimożliwość rozwoju w dynamicznie rozwijającej się organizacji pracę w przyjaznej atmosferze, w młodym i zmotywowanym zespolemożliwość rozwoju zawodowego i realizacji własnych pomysłówubezpieczenie grupowekartę sportowąopiekę medycznązadaniauczestniczenie w przygotowywaniu rocznego budżetu, forecastu, planu wieloletniego oraz kontrola ich realizacji i analiza odchyleńrekomendowanie działań zaradczych w przypadku odchyleńanalizowanie rentowności według produktów, kanałów dystrybucji, projektów itp.kalkulacja kosztów produkcjiwykonywanie kalkulacji dotyczących oceny rentowności planowanych projektów i inwestycjisporządzanie analiz i raportów finansowych na wewnętrzne potrzeby firmy: dla kierownictwa lub dla innych działówtworzenie i rozwój narzędzi analitycznych i raportowychoczekujemywykształceni wyższego – preferowane w zakresie controllingu, finansów, rachunkowościm2-letniego doświadczenia zawodowego na podobnym stanowisku pracy (najlepiej w firmie produkcyjnej)bardzo dobrej znajomości Excel’azdolności analitycznego myśleniadobrej znajomości zagadnień rachunkowości zarządczejsamodzielności w wykonywaniu zadańzdolności komunikacyjnych  i interpersonalnych znajomości systemów BI - mile widziane Agencja zatrudnienia – nr wpisu 47
      Jeśli jesteś osobą, która zna i rozumie poszczególne procesy controllingu, znasz takie pojęcie jak planowanie i kontrole, jesteś osobą sumienną i umiesz sobie sam zaplanować czas pracy,  to mamy pracę dla Ciebie!oferujemyatrakcyjne wynagrodzenie w ramach posiadanych umiejętności i kompetencjimożliwość rozwoju w dynamicznie rozwijającej się organizacji pracę w przyjaznej atmosferze, w młodym i zmotywowanym zespolemożliwość rozwoju zawodowego i realizacji własnych pomysłówubezpieczenie grupowekartę sportowąopiekę medycznązadaniauczestniczenie w przygotowywaniu rocznego budżetu, forecastu, planu wieloletniego oraz kontrola ich realizacji i analiza odchyleńrekomendowanie działań zaradczych w przypadku odchyleńanalizowanie rentowności według produktów, kanałów dystrybucji, projektów itp.kalkulacja kosztów produkcjiwykonywanie kalkulacji dotyczących oceny rentowności planowanych projektów i inwestycjisporządzanie analiz i raportów finansowych na wewnętrzne potrzeby firmy: dla kierownictwa lub dla innych działówtworzenie i rozwój narzędzi analitycznych i raportowychoczekujemywykształceni wyższego – preferowane w zakresie controllingu, finansów, rachunkowościm2-letniego doświadczenia zawodowego na podobnym stanowisku pracy (najlepiej w firmie produkcyjnej)bardzo dobrej znajomości Excel’azdolności analitycznego myśleniadobrej znajomości zagadnień rachunkowości zarządczejsamodzielności w wykonywaniu zadańzdolności komunikacyjnych  i interpersonalnych znajomości systemów BI - mile widziane Agencja zatrudnienia – nr wpisu 47
      • poznań, wielkopolskie
      • praca stała
      • randstad polska
      Jeśli chcesz pracować ze specjalistami z branży ekonomii, finansów i podatków, chcesz inwestować we własny rozwój oraz mieć wpływ na  przyszłość firmy, przy jednoczesnym realizowaniu swoich pasji to właśnie na Ciebie czekamyMamy dla Ciebie idealną ofertę pracy! Dla naszego klienta poszukujemy osoby na stanowisko Manager działu Księgowości.oferujemykierownicze stanowisko umowę o pracę lub umowa o współpracę na cały etat elastyczne godziny pracy możliwość częściowej pracy zdalnej atrakcyjne wynagrodzenie   zadaniazarządzanie zespołem księgowych oraz całościową obsługę przedsiębiorstw sporządzanie sprawozdań finansowychprowadzenie ewidencji księgowych + uzgadnianie ich z kontami księgi głównejdekretowanie oraz księgowanie zdarzeń gospodarczych zgodnie z obowiązującymi przepisamisporządzanie i wysyłanie deklaracji podatkowychwspółpraca z instytucjami takimi jak US, GUSoczekujemyznajomości języka angielskiego w stopniu komunikatywnym (kontakt z klientem mail, telefon) praktycznej znajomości przepisów ustawy o rachunkowości oraz z zakresu podatkówco najmniej 3 letniego doświadczenia na podobnym stanowisku w biurze rachunkowymznajomość programu Symfonia i/lub Comarch Optimakultury osobistej i zaangażowania Agencja zatrudnienia nr wpisu 47
      Jeśli chcesz pracować ze specjalistami z branży ekonomii, finansów i podatków, chcesz inwestować we własny rozwój oraz mieć wpływ na  przyszłość firmy, przy jednoczesnym realizowaniu swoich pasji to właśnie na Ciebie czekamyMamy dla Ciebie idealną ofertę pracy! Dla naszego klienta poszukujemy osoby na stanowisko Manager działu Księgowości.oferujemykierownicze stanowisko umowę o pracę lub umowa o współpracę na cały etat elastyczne godziny pracy możliwość częściowej pracy zdalnej atrakcyjne wynagrodzenie   zadaniazarządzanie zespołem księgowych oraz całościową obsługę przedsiębiorstw sporządzanie sprawozdań finansowychprowadzenie ewidencji księgowych + uzgadnianie ich z kontami księgi głównejdekretowanie oraz księgowanie zdarzeń gospodarczych zgodnie z obowiązującymi przepisamisporządzanie i wysyłanie deklaracji podatkowychwspółpraca z instytucjami takimi jak US, GUSoczekujemyznajomości języka angielskiego w stopniu komunikatywnym (kontakt z klientem mail, telefon) praktycznej znajomości przepisów ustawy o rachunkowości oraz z zakresu podatkówco najmniej 3 letniego doświadczenia na podobnym stanowisku w biurze rachunkowymznajomość programu Symfonia i/lub Comarch Optimakultury osobistej i zaangażowania Agencja zatrudnienia nr wpisu 47

    Dziękujemy. będziesz teraz regularnie otrzymywać powiadomienia o podobnych ofertach pracy.

    Odkryj ponad 7 ofert pracy w Poznan

    Wygląda na to, że chcesz zmienić język. Spowoduje to zresetowanie filtrów zastosowanych obecnie przy wyszukiwaniu ofert pracy.