You are successfully logged out of your my randstad account

You have successfully deleted your account

    Dziękujemy. będziesz teraz regularnie otrzymywać spersonalizowane powiadomienia o ofertach pracy.

    liczba ofert pracy dla Szkolenia: 6

    filtr2
    wyczyść wszystko
      • słupsk, pomorskie
      • praca tymczasowa
      • scania production słupsk s.a.
      Szukasz pracy w firmie, w której to pracownik jest najważniejszy? Zależy Ci na zatrudnieniu w renomowanej firmie produkcyjnej mającą stabilną sytuacje na rynku, dającą możliwość rozwoju? To świetnie się składa!Dla naszego klienta, Scania Production Słupsk, poszukujmy osoby na stanowisko Technika ds. jakości dostaw.oferujemyatrakcyjne wynagrodzenie,umowę o pracę tymczasową (opłacone składki ZUS i płatny urlop),możliwość długofalowej współpracy - pierwsza umowa na 3 m-ce,szansę na rozwój - szkolenia pracownicze,pakiet Randstad PLUS (opieka medyczna i karta sportowa w atrakcyjnej cenie).zadaniaprzekazywanie reklamacji dostawcom,nadzór nad działaniami reklamacyjnymi dostawców,codzienna współpraca z działem produkcji, inżynierii, logistyki, centrali,regularne raportowanie (status reklamacji, wskaźniki),organizacja dostaw zastępczych za wadliwe komponenty,analiza materiałów pod względem zgodności z dokumentacją i wymaganiami.oczekujemywykształcenia średniego,doświadczenia w firmie produkcyjnej (preferowana branża motoryzacyjna),dobrej znajomości języka angielskiego w mowie i piśmie,umiejętności obsługi pakietu MS Office,umiejętności czytania rysunku technicznego.Agencja zatrudnienia – nr wpisu 47
      Szukasz pracy w firmie, w której to pracownik jest najważniejszy? Zależy Ci na zatrudnieniu w renomowanej firmie produkcyjnej mającą stabilną sytuacje na rynku, dającą możliwość rozwoju? To świetnie się składa!Dla naszego klienta, Scania Production Słupsk, poszukujmy osoby na stanowisko Technika ds. jakości dostaw.oferujemyatrakcyjne wynagrodzenie,umowę o pracę tymczasową (opłacone składki ZUS i płatny urlop),możliwość długofalowej współpracy - pierwsza umowa na 3 m-ce,szansę na rozwój - szkolenia pracownicze,pakiet Randstad PLUS (opieka medyczna i karta sportowa w atrakcyjnej cenie).zadaniaprzekazywanie reklamacji dostawcom,nadzór nad działaniami reklamacyjnymi dostawców,codzienna współpraca z działem produkcji, inżynierii, logistyki, centrali,regularne raportowanie (status reklamacji, wskaźniki),organizacja dostaw zastępczych za wadliwe komponenty,analiza materiałów pod względem zgodności z dokumentacją i wymaganiami.oczekujemywykształcenia średniego,doświadczenia w firmie produkcyjnej (preferowana branża motoryzacyjna),dobrej znajomości języka angielskiego w mowie i piśmie,umiejętności obsługi pakietu MS Office,umiejętności czytania rysunku technicznego.Agencja zatrudnienia – nr wpisu 47
      • pruszcz gdański, pomorskie
      • praca stała
      • randstad polska
      Posiadasz doświadczenie w montażu lub serwisie komponentów elektronicznych? Schematy elektroniczne oraz lutowanie nie są ci obce?Aktualnie dla naszego Klienta, producenta elementów elektronicznych, poszukujemy kandydatów na stanowisko technik testów.Lokalizacja: Pruszcz Gdańskioferujemyumowę o pracę bezpośrednio u Klientapracę na pełen etat w godzinach 6.00 - 14.00wolne weekendyatrakcyjne wynagrodzenie miesięcznepracę w międzynarodowym środowiskuszkolenia wewnętrznebogaty pakiet benefitów (m.in. prywatna opieka medyczna, karta sportowa)zadaniatestowanie urządzeń elektronicznychmontaż komponentów elektronicznychdiagnoza urządzeń i identyfikacja błędówoczekujemywykształcenia technicznegominimum pól roku doświadczenia w montażu i/lub serwisie komponentów elektronicznychumiejętności czytania schematów elektronicznych oraz lutowaniaznajomości języka angielskiego w stopniu komunikatywnym (min. B1)mile widziane uprawnienia SEP G1-  E do 1 kVAplikuj teraz lub wyślij sms „technik testów” pod numer 697800885 – oddzwonimy!Agencja zatrudnienia – nr wpisu 47
      Posiadasz doświadczenie w montażu lub serwisie komponentów elektronicznych? Schematy elektroniczne oraz lutowanie nie są ci obce?Aktualnie dla naszego Klienta, producenta elementów elektronicznych, poszukujemy kandydatów na stanowisko technik testów.Lokalizacja: Pruszcz Gdańskioferujemyumowę o pracę bezpośrednio u Klientapracę na pełen etat w godzinach 6.00 - 14.00wolne weekendyatrakcyjne wynagrodzenie miesięcznepracę w międzynarodowym środowiskuszkolenia wewnętrznebogaty pakiet benefitów (m.in. prywatna opieka medyczna, karta sportowa)zadaniatestowanie urządzeń elektronicznychmontaż komponentów elektronicznychdiagnoza urządzeń i identyfikacja błędówoczekujemywykształcenia technicznegominimum pól roku doświadczenia w montażu i/lub serwisie komponentów elektronicznychumiejętności czytania schematów elektronicznych oraz lutowaniaznajomości języka angielskiego w stopniu komunikatywnym (min. B1)mile widziane uprawnienia SEP G1-  E do 1 kVAplikuj teraz lub wyślij sms „technik testów” pod numer 697800885 – oddzwonimy!Agencja zatrudnienia – nr wpisu 47
      • pruszcz gdański, pomorskie
      • praca stała
      • randstad polska
      Nasz Klient - międzynarodowa firma produkcyjna, dostarcza rozwiązania umożliwiające pasażerom dostęp do istotnych informacji, jednocześnie wspierając cele operacyjne. Jeśli masz doświadczenie w kadrach i płacach i chcesz podjąć nowe wyzwanie - aplikuj!Chętnie z Tobą porozmawiamy i przedstawimy więcej szczegółów na temat oferty.oferujemystabilne zatrudnienie w oparciu o umowę o pracęelastyczne godziny pracypracę w przyjemnym i inspirującym środowisku pracy z otwartym i wysoce zmotywowanym zespołemciekawą rolę z różnorodnymi zadaniamimożliwość stworzenia własnego sposobu pracymożliwości rozwoju osobistegoszkolenia podnoszące kwalifikacjeubezpieczenie na życieubezpieczenie zdrowotnekartę Multisportimprezy integracyjnezadaniaProwadzenie dokumentacji kadrowej (ok 120 osób)Prowadzenie ewidencji czasu pracyWsparcie w naliczaniu wynagrodzeńRozliczanie umów cywilnoprawnychSporządzanie deklaracji ZUS, PIT, PFRON, GUSRozliczenia z komornikamiRozliczanie delegacji służbowychWsparcie działu księgowościoczekujemyMinimum roczne doświadczenie w obszarze płacDobra znajomość obowiązujących przepisów podatkowych, prawa pracy i ubezpieczeń społecznychZnajomość programu „Płatnik”Znajomość programu Gratyfikant mile widzianaZnajomość pakietu MS Office, w tym ExcelBardzo dobra organizacja czasu pracyDyskretność i samodzielność i terminowośćAgencja zatrudnienia – nr wpisu 47
      Nasz Klient - międzynarodowa firma produkcyjna, dostarcza rozwiązania umożliwiające pasażerom dostęp do istotnych informacji, jednocześnie wspierając cele operacyjne. Jeśli masz doświadczenie w kadrach i płacach i chcesz podjąć nowe wyzwanie - aplikuj!Chętnie z Tobą porozmawiamy i przedstawimy więcej szczegółów na temat oferty.oferujemystabilne zatrudnienie w oparciu o umowę o pracęelastyczne godziny pracypracę w przyjemnym i inspirującym środowisku pracy z otwartym i wysoce zmotywowanym zespołemciekawą rolę z różnorodnymi zadaniamimożliwość stworzenia własnego sposobu pracymożliwości rozwoju osobistegoszkolenia podnoszące kwalifikacjeubezpieczenie na życieubezpieczenie zdrowotnekartę Multisportimprezy integracyjnezadaniaProwadzenie dokumentacji kadrowej (ok 120 osób)Prowadzenie ewidencji czasu pracyWsparcie w naliczaniu wynagrodzeńRozliczanie umów cywilnoprawnychSporządzanie deklaracji ZUS, PIT, PFRON, GUSRozliczenia z komornikamiRozliczanie delegacji służbowychWsparcie działu księgowościoczekujemyMinimum roczne doświadczenie w obszarze płacDobra znajomość obowiązujących przepisów podatkowych, prawa pracy i ubezpieczeń społecznychZnajomość programu „Płatnik”Znajomość programu Gratyfikant mile widzianaZnajomość pakietu MS Office, w tym ExcelBardzo dobra organizacja czasu pracyDyskretność i samodzielność i terminowośćAgencja zatrudnienia – nr wpisu 47
      • kwidzyn, pomorskie
      • praca stała
      • randstad polska
      Izolujesz z armaflex? Zarabiaj więcej! Masz dużą wiedzę i doświadczenie? Porozmawiajmy o wyższej stawce. Nie musisz znać języka obcego i podwieziemy Cię! Szukasz pracy ze swoim zespołem? Zapraszam.Napisz sms o treści MONTER IZOLACJI TERMICZNEJ na numer 697 200 224 - oddzwonimy!oferujemykonkurencyjne wynagrodzenie od 2000 euro na rękę miesięcznie po przeliczeniu - dla Ciebie, a nawet i więcej (kwota po odliczeniu wszystkich podatków, zakwaterowania, dojazdu, itp.)polska umowa o pracępraca od poniedziałku do piątku - zazwyczaj 8-10h dziennie i możliwe nadgodzinyregularne zjazdy do Polski, różne systemy: na weekendy, 2 na 1 lub 3 na 1 bądź 4 na 1 - w zależności od projektudodatkowo 200 euro miesięcznie, jeśli chcesz prowadzić służbowe autododatek 200 euro za rolę brygadzistybonus za rolę koordynatora, jeśli znasz dobrze język obcy (niemiecki lub angielski)kursy, szkolenia, awanszorganizowany transport i zakwaterowanie, bezpłatny sprzęt oraz ubiór roboczyopieka polskojęzycznych koordynatorów na miejscumiejsca pracy: Niemcy, Belgia i Holandiazadaniamontaż i naprawa izolacji ciepłochronnych na obiektach przemysłowych (rafinerie / zakłady chemiczne, itp.),izolacje są montowane na: rurociągi, kolana, trójniki, zawory,praca w 3 osobowych zespołach (brygadzista, monter, pomocnik)oczekujemymin. 2 lata doświadczenia w pracy przy montażu izolacji przemysłowych w technologii armaflexAgencja zatrudnienia – nr wpisu 47
      Izolujesz z armaflex? Zarabiaj więcej! Masz dużą wiedzę i doświadczenie? Porozmawiajmy o wyższej stawce. Nie musisz znać języka obcego i podwieziemy Cię! Szukasz pracy ze swoim zespołem? Zapraszam.Napisz sms o treści MONTER IZOLACJI TERMICZNEJ na numer 697 200 224 - oddzwonimy!oferujemykonkurencyjne wynagrodzenie od 2000 euro na rękę miesięcznie po przeliczeniu - dla Ciebie, a nawet i więcej (kwota po odliczeniu wszystkich podatków, zakwaterowania, dojazdu, itp.)polska umowa o pracępraca od poniedziałku do piątku - zazwyczaj 8-10h dziennie i możliwe nadgodzinyregularne zjazdy do Polski, różne systemy: na weekendy, 2 na 1 lub 3 na 1 bądź 4 na 1 - w zależności od projektudodatkowo 200 euro miesięcznie, jeśli chcesz prowadzić służbowe autododatek 200 euro za rolę brygadzistybonus za rolę koordynatora, jeśli znasz dobrze język obcy (niemiecki lub angielski)kursy, szkolenia, awanszorganizowany transport i zakwaterowanie, bezpłatny sprzęt oraz ubiór roboczyopieka polskojęzycznych koordynatorów na miejscumiejsca pracy: Niemcy, Belgia i Holandiazadaniamontaż i naprawa izolacji ciepłochronnych na obiektach przemysłowych (rafinerie / zakłady chemiczne, itp.),izolacje są montowane na: rurociągi, kolana, trójniki, zawory,praca w 3 osobowych zespołach (brygadzista, monter, pomocnik)oczekujemymin. 2 lata doświadczenia w pracy przy montażu izolacji przemysłowych w technologii armaflexAgencja zatrudnienia – nr wpisu 47
      • gdańsk, pomorskie
      • praca stała
      • randstad polska
      Czy chciałbyś pracować w firmie, która dostarcza znane na całym świecie rozwiązania technologiczne, które zwiększają poziom technologiczny, bezpieczeństwo i wydajność działania transportu publicznego?Nasz Klient - międzynarodowa firma produkcyjna, dostarcza rozwiązania umożliwiające pasażerom dostęp do istotnych informacji, jednocześnie wspierając cele operacyjne. Firma rozwija i dostarcza technologie przynoszące korzyści dla transportu publicznego klientom z około 85 krajów.Jeśli chcesz podjąć nowe wyzwanie i stać się częścią zespołu, który działa globalnie - aplikuj!Chętnie z Tobą porozmawiamy i przedstawimy więcej szczegółów na temat oferty.oferujemystabilne zatrudnienie w oparciu o umowę o pracęelastyczne godziny pracypracę w przyjemnym i inspirującym środowisku pracy z otwartym i wysoce zmotywowanym zespołemciekawą rolę z rożnorodnymi zadaniamimiędzynarodowe środowisko z wieloma kontaktami w Europiemożliwość stworzenia własnego sposobu pracymożliwości rozwoju osobistegoszkolenia podnoszące kwalifikacjeubezpieczenie na życieubezpiecznie zdrowotnekartę Multisportimprezy integracyjnezadaniarealizowanie procesów zakupowych według przyjętej polityki firmywspółpraca z dostawcami w zależności od kategorii zakupowej - Polska, Europa, Azja, USAodpowiedzialność za terminową realizację dostaw w obrębie przydzielonej kategorii/ dostawców, na podstawie obowiązujących umów oraz procedurkontrola stanów magazynowych dedykowanych komponentówbudowanie i utrzymywanie dobrych relacji z dostawcamiścisła współpraca z innymi działami w firmie: planowanie produkcji, magazyn, inżynierowie, sprzedażposzukiwanie możliwości optymalizacji kosztówoczekujemydoświadczenia w dziale zakupów operacyjnych, zaopatrzenia lub sprzedażyznajomości języka angielskiego na poziomie komunikatywnym (preferowany poziom min. B2)znajomość języka niemieckiego będzie dużym atutemumiejętności pracy pod presją czasu i w dynamicznym środowiskusamodzielności i zaangażowania w codziennej pracyAgencja zatrudnienia – nr wpisu 47
      Czy chciałbyś pracować w firmie, która dostarcza znane na całym świecie rozwiązania technologiczne, które zwiększają poziom technologiczny, bezpieczeństwo i wydajność działania transportu publicznego?Nasz Klient - międzynarodowa firma produkcyjna, dostarcza rozwiązania umożliwiające pasażerom dostęp do istotnych informacji, jednocześnie wspierając cele operacyjne. Firma rozwija i dostarcza technologie przynoszące korzyści dla transportu publicznego klientom z około 85 krajów.Jeśli chcesz podjąć nowe wyzwanie i stać się częścią zespołu, który działa globalnie - aplikuj!Chętnie z Tobą porozmawiamy i przedstawimy więcej szczegółów na temat oferty.oferujemystabilne zatrudnienie w oparciu o umowę o pracęelastyczne godziny pracypracę w przyjemnym i inspirującym środowisku pracy z otwartym i wysoce zmotywowanym zespołemciekawą rolę z rożnorodnymi zadaniamimiędzynarodowe środowisko z wieloma kontaktami w Europiemożliwość stworzenia własnego sposobu pracymożliwości rozwoju osobistegoszkolenia podnoszące kwalifikacjeubezpieczenie na życieubezpiecznie zdrowotnekartę Multisportimprezy integracyjnezadaniarealizowanie procesów zakupowych według przyjętej polityki firmywspółpraca z dostawcami w zależności od kategorii zakupowej - Polska, Europa, Azja, USAodpowiedzialność za terminową realizację dostaw w obrębie przydzielonej kategorii/ dostawców, na podstawie obowiązujących umów oraz procedurkontrola stanów magazynowych dedykowanych komponentówbudowanie i utrzymywanie dobrych relacji z dostawcamiścisła współpraca z innymi działami w firmie: planowanie produkcji, magazyn, inżynierowie, sprzedażposzukiwanie możliwości optymalizacji kosztówoczekujemydoświadczenia w dziale zakupów operacyjnych, zaopatrzenia lub sprzedażyznajomości języka angielskiego na poziomie komunikatywnym (preferowany poziom min. B2)znajomość języka niemieckiego będzie dużym atutemumiejętności pracy pod presją czasu i w dynamicznym środowiskusamodzielności i zaangażowania w codziennej pracyAgencja zatrudnienia – nr wpisu 47
      • gdynia, pomorskie
      • praca stała
      • randstad polska
      Zastanawiałeś się kiedyś, jak to jest pracować w międzynarodowej firmie, która inwestuje w ludzi i w nowoczesne technologie, oferuje bogaty pakiet socjalny, a do tego wyróżnia ją bardzo wysoki standard pracy? Teraz możesz to sprawdzić! Wystarczy tylko, że prześlesz nam swoje CV – jesteśmy tuż obokoferujemyzatrudnienie w oparciu o umowę o pracędwuskłsdnikowe wynagrodzenie (wynagrodzenie zasadnicze + premia roczna)prywatną opiekę medycznąubezpieczenie na życiedofinansowany pakiet sportowyPPE w wysokości 3,5% wynagrodzenia finansowane w całości przez pracodawcęSzkolenia rozwojowe oraz wprowadzające, nieograniczony dostęp do szkoleniowej platformy LinkedIn zadaniazarządzanie obsługą klienta w kraju i za granicą (rozwiązywanie problemów, wdrażanie działań doskonalących) - 40%zarządzanie zespołem (wyznaczanie kierunków rozwoju członków zespołu i działu, wyznaczanie celów) - 20%prowadzenie/uczestnictwo w różnych projektach wewnątrzfirmowych - 30%wsparcie sprzedaży i działania marketingowe - 10%oczekujemywykształcenia wyższegomin. 3 lat doświadczenia na stanowisku związanym z zarządzaniem działem obsługi klienta/ zamówieńdoświadczenia w zarządzaniu zespołemzdolności ustalenia celów zespołu zgodnych z celami firmyznajomości języka angielskiego na poziomie B2/C1znajomości pakietu MS Office, znajomość systemu SAP - mile widzianaumiejętności organizowania pracy własnej oraz pracy podległego zespołuwysokiej świadomości podejścia procesowego w oparciu o orientację na klientaumiejętności budowania relacji z ludźmiwysokiego zaangażowanie w wykonywane obowiązkiumiejętności zarządzania projektamisamodzielności w działaniuumiejętności analitycznychumiejętności identyfikacji zagrożeń i szans w realizacji zamówienia oraz proponowania działań korygujących, doskonalącychkoncentracji na ciągłym rozwoju i podnoszeniu kompetencjznajomości standardu ISO (min. ISO 9001) – mile widzianaAgencja zatrudnienia – nr wpisu 47
      Zastanawiałeś się kiedyś, jak to jest pracować w międzynarodowej firmie, która inwestuje w ludzi i w nowoczesne technologie, oferuje bogaty pakiet socjalny, a do tego wyróżnia ją bardzo wysoki standard pracy? Teraz możesz to sprawdzić! Wystarczy tylko, że prześlesz nam swoje CV – jesteśmy tuż obokoferujemyzatrudnienie w oparciu o umowę o pracędwuskłsdnikowe wynagrodzenie (wynagrodzenie zasadnicze + premia roczna)prywatną opiekę medycznąubezpieczenie na życiedofinansowany pakiet sportowyPPE w wysokości 3,5% wynagrodzenia finansowane w całości przez pracodawcęSzkolenia rozwojowe oraz wprowadzające, nieograniczony dostęp do szkoleniowej platformy LinkedIn zadaniazarządzanie obsługą klienta w kraju i za granicą (rozwiązywanie problemów, wdrażanie działań doskonalących) - 40%zarządzanie zespołem (wyznaczanie kierunków rozwoju członków zespołu i działu, wyznaczanie celów) - 20%prowadzenie/uczestnictwo w różnych projektach wewnątrzfirmowych - 30%wsparcie sprzedaży i działania marketingowe - 10%oczekujemywykształcenia wyższegomin. 3 lat doświadczenia na stanowisku związanym z zarządzaniem działem obsługi klienta/ zamówieńdoświadczenia w zarządzaniu zespołemzdolności ustalenia celów zespołu zgodnych z celami firmyznajomości języka angielskiego na poziomie B2/C1znajomości pakietu MS Office, znajomość systemu SAP - mile widzianaumiejętności organizowania pracy własnej oraz pracy podległego zespołuwysokiej świadomości podejścia procesowego w oparciu o orientację na klientaumiejętności budowania relacji z ludźmiwysokiego zaangażowanie w wykonywane obowiązkiumiejętności zarządzania projektamisamodzielności w działaniuumiejętności analitycznychumiejętności identyfikacji zagrożeń i szans w realizacji zamówienia oraz proponowania działań korygujących, doskonalącychkoncentracji na ciągłym rozwoju i podnoszeniu kompetencjznajomości standardu ISO (min. ISO 9001) – mile widzianaAgencja zatrudnienia – nr wpisu 47

    Dziękujemy. będziesz teraz regularnie otrzymywać powiadomienia o podobnych ofertach pracy.

    Wygląda na to, że chcesz zmienić język. Spowoduje to zresetowanie filtrów zastosowanych obecnie przy wyszukiwaniu ofert pracy.