You are successfully logged out of your my randstad account

You have successfully deleted your account

    Dziękujemy. będziesz teraz regularnie otrzymywać spersonalizowane powiadomienia o ofertach pracy.

    liczba ofert pracy dla Wolontariat: 3

    filtr1
    wyczyść wszystko
      • wrocław, dolnośląskie
      • praca stała
      • randstad polska
      Dla globalnego lidera w dziedzinie wyspecjalizowanych usług transportowych i logistycznych szukamy osoby na stanowisko specjalisty ds. obsługi klienta. Komunikacja w języku niemieckim nie sprawia Ci problemu? Chcesz rozwijać sę w mędzynarodowej firmie? Aplikuj!oferujemypracę 100% zdalnąstabilne zatrudnienie na podstawie umowy o pracęprywatną opiekę medycznąprogram onboardingowy - dopasowany program dla nowych pracownikówprogram emerytalny - zabezpieczymy Twoją przyszłośćubezpieczenie na życiedofinansowanie do zajęć sportowychzdobycie cennego doświadczenia zawodowego w międzynarodowym środowiskumiła i przyjazna atmosferę pracy a także możliwość rozwoju swoich pasji w inicjatywach wewnątrzfirmowych (wolontariat, komitet sportowy i naukowy, lokalna gazeta pracownicza)rozwój Twoich umiejętności językowych poprzez codzienne kontakty biznesowe z zagranicznymi klientami i dostawcamizadaniakompleksowe wspieranie klientówtworzenie dokumentacji, prezentacji i raportówzapewnianie wsparcia i rozwiązań dotyczących przesyłek, ich widoczności i rozliczeń dla klientówkontrola i nadzór nad obsługą klientów, spełniania ich oczekiwań i wymagańtelefoniczne i emailowe wyjaśnianie zapytań klientów dotyczących przesyłek (obsługa połączeń i maili przychodzących)rejestracja oraz obsługa bieżących interwencji zgłaszanych przez klientów rejestrowanie pozostałych aktywności realizowanych w ramach codziennej obsługi klientów i inne zadania administracyjnewspółpraca z innymi działami firmy, tak aby zapewnić najwyżej jakości obsługę klientówoczekujemy znajomości języka niemieckiego na poziomie minimum B2znajomości języka angielskiego umożliwiającej swobodną komunikacjędobrej znajomości pakietu MS Officedyspozycyjności od poniedziałku do piątku umiejętności analitycznego myśleniadoskonałych umiejętności w zakresie relacji interpersonalnych i zdolności komunikacyjnychbardzo dobrej organizacji pracy własnejumiejętności pracy w zespoleumiejętności pracy pod presją czasu i dotrzymywanie terminówznajomość specyfiki pracy CSC będzie dodatkowym plusem, ale nie jest wymaganaAgencja zatrudnienia – nr wpisu 47
      Dla globalnego lidera w dziedzinie wyspecjalizowanych usług transportowych i logistycznych szukamy osoby na stanowisko specjalisty ds. obsługi klienta. Komunikacja w języku niemieckim nie sprawia Ci problemu? Chcesz rozwijać sę w mędzynarodowej firmie? Aplikuj!oferujemypracę 100% zdalnąstabilne zatrudnienie na podstawie umowy o pracęprywatną opiekę medycznąprogram onboardingowy - dopasowany program dla nowych pracownikówprogram emerytalny - zabezpieczymy Twoją przyszłośćubezpieczenie na życiedofinansowanie do zajęć sportowychzdobycie cennego doświadczenia zawodowego w międzynarodowym środowiskumiła i przyjazna atmosferę pracy a także możliwość rozwoju swoich pasji w inicjatywach wewnątrzfirmowych (wolontariat, komitet sportowy i naukowy, lokalna gazeta pracownicza)rozwój Twoich umiejętności językowych poprzez codzienne kontakty biznesowe z zagranicznymi klientami i dostawcamizadaniakompleksowe wspieranie klientówtworzenie dokumentacji, prezentacji i raportówzapewnianie wsparcia i rozwiązań dotyczących przesyłek, ich widoczności i rozliczeń dla klientówkontrola i nadzór nad obsługą klientów, spełniania ich oczekiwań i wymagańtelefoniczne i emailowe wyjaśnianie zapytań klientów dotyczących przesyłek (obsługa połączeń i maili przychodzących)rejestracja oraz obsługa bieżących interwencji zgłaszanych przez klientów rejestrowanie pozostałych aktywności realizowanych w ramach codziennej obsługi klientów i inne zadania administracyjnewspółpraca z innymi działami firmy, tak aby zapewnić najwyżej jakości obsługę klientówoczekujemy znajomości języka niemieckiego na poziomie minimum B2znajomości języka angielskiego umożliwiającej swobodną komunikacjędobrej znajomości pakietu MS Officedyspozycyjności od poniedziałku do piątku umiejętności analitycznego myśleniadoskonałych umiejętności w zakresie relacji interpersonalnych i zdolności komunikacyjnychbardzo dobrej organizacji pracy własnejumiejętności pracy w zespoleumiejętności pracy pod presją czasu i dotrzymywanie terminówznajomość specyfiki pracy CSC będzie dodatkowym plusem, ale nie jest wymaganaAgencja zatrudnienia – nr wpisu 47
      • łódź, łódzkie
      • praca stała
      • randstad polska
      Szukasz rozwojowej pracy? Dla globalnego lidera w dziedzinie wyspecjalizowanych usług transportowych i logistycznych szukamy osoby na stanowisko pracownika działu obsługi Klienta. Jeśli posiadasz umiejętności obsługi komputera (zwłaszcza MS Excel) a komunikacja w języku niderlandzkim nie sprawia Ci problemu - aplikuj na poniższe ogłoszenie i dołącz do zespołu ludzi pełnych pasji i zadowolenia. U naszego Klienta na pierwszym miejscu są ludzie, każdy ma umiejętności wywierania wpływu. Obsługując innych możesz pomnażać wspólne dobro i napędzać rozwój.Rozwijaj się w jednej z największych firm kurierskich na świecie.oferujemypracę w 100% zdalnąszkolenie wstępnestabilne zatrudnienie na podstawie umowy o pracęprywatną opiekę medycznąprogram onboardingowy - dopasowany program dla nowych pracownikówprogram emerytalny - zabezpieczymy Twoją przyszłośćubezpieczenie na życiedofinansowanie do zajęć sportowychzdobycie cennego doświadczenia zawodowego w międzynarodowym środowiskumiła i przyjazna atmosferę pracy a także możliwość rozwoju swoich pasji w inicjatywach wewnątrzfirmowych (wolontariat, komitet sportowy i naukowy, lokalna gazeta pracownicza)rozwój Twoich umiejętności językowych poprzez codzienne kontakty biznesowe z zagranicznymi klientami i dostawcamizadaniaobsługa klienta w obszarze przesyłek niedoręczonychkontakt z klientem meilowy i telefonicznyrozwiązywanie zapytań klientów wysyłanych e-mailem dotyczących rozliczeń, fakturkontakt z klientem w sprawach reklamacyjnychdostarczanie klientom niezbędnych informacji i możliwych rozwiązańogólne zadania administracyjne (tworzenie raportów, wypełnianie bazy danych)współpraca z innymi działami firmy, tak aby zapewnić najwyżej jakości obsługę klientów oczekujemyznajomości języka angielskiego umożliwiającej swobodną komunikacjęznajomości języka niderlandzkiego na poziomie B2dobrej znajomości pakietu MS Officedyspozycyjności od poniedziałku do piątku, w godzinach 8:00-16:00umiejętności analitycznego myśleniadoskonałych umiejętności w zakresie relacji interpersonalnych i zdolności komunikacyjnychbardzo dobrej organizacji pracy własnejumiejętności pracy w zespoleumiejętności pracy pod presją czasu i dotrzymywanie terminówznajomość specyfiki pracy CSC będzie dodatkowym plusem, ale nie jest wymaganaAgencja zatrudnienia – nr wpisu 47
      Szukasz rozwojowej pracy? Dla globalnego lidera w dziedzinie wyspecjalizowanych usług transportowych i logistycznych szukamy osoby na stanowisko pracownika działu obsługi Klienta. Jeśli posiadasz umiejętności obsługi komputera (zwłaszcza MS Excel) a komunikacja w języku niderlandzkim nie sprawia Ci problemu - aplikuj na poniższe ogłoszenie i dołącz do zespołu ludzi pełnych pasji i zadowolenia. U naszego Klienta na pierwszym miejscu są ludzie, każdy ma umiejętności wywierania wpływu. Obsługując innych możesz pomnażać wspólne dobro i napędzać rozwój.Rozwijaj się w jednej z największych firm kurierskich na świecie.oferujemypracę w 100% zdalnąszkolenie wstępnestabilne zatrudnienie na podstawie umowy o pracęprywatną opiekę medycznąprogram onboardingowy - dopasowany program dla nowych pracownikówprogram emerytalny - zabezpieczymy Twoją przyszłośćubezpieczenie na życiedofinansowanie do zajęć sportowychzdobycie cennego doświadczenia zawodowego w międzynarodowym środowiskumiła i przyjazna atmosferę pracy a także możliwość rozwoju swoich pasji w inicjatywach wewnątrzfirmowych (wolontariat, komitet sportowy i naukowy, lokalna gazeta pracownicza)rozwój Twoich umiejętności językowych poprzez codzienne kontakty biznesowe z zagranicznymi klientami i dostawcamizadaniaobsługa klienta w obszarze przesyłek niedoręczonychkontakt z klientem meilowy i telefonicznyrozwiązywanie zapytań klientów wysyłanych e-mailem dotyczących rozliczeń, fakturkontakt z klientem w sprawach reklamacyjnychdostarczanie klientom niezbędnych informacji i możliwych rozwiązańogólne zadania administracyjne (tworzenie raportów, wypełnianie bazy danych)współpraca z innymi działami firmy, tak aby zapewnić najwyżej jakości obsługę klientów oczekujemyznajomości języka angielskiego umożliwiającej swobodną komunikacjęznajomości języka niderlandzkiego na poziomie B2dobrej znajomości pakietu MS Officedyspozycyjności od poniedziałku do piątku, w godzinach 8:00-16:00umiejętności analitycznego myśleniadoskonałych umiejętności w zakresie relacji interpersonalnych i zdolności komunikacyjnychbardzo dobrej organizacji pracy własnejumiejętności pracy w zespoleumiejętności pracy pod presją czasu i dotrzymywanie terminówznajomość specyfiki pracy CSC będzie dodatkowym plusem, ale nie jest wymaganaAgencja zatrudnienia – nr wpisu 47
      • wrocław, dolnośląskie
      • praca stała
      • randstad polska
      Szukasz rozwojowej pracy? Dla globalnego lidera w dziedzinie wyspecjalizowanych usług transportowych i logistycznych szukamy osoby na stanowisko pracownika działu obsługi Klienta. Jeśli posiadasz umiejętności obsługi komputera (zwłaszcza MS Excel) a komunikacja w języku niemieckim nie sprawia Ci problemu - aplikuj na poniższe ogłoszenie i dołącz do zespołu ludzi pełnych pasji i zadowolenia. U naszego Klienta na pierwszym miejscu są ludzie, każdy ma umiejętności wywierania wpływu. Obsługując innych możesz pomnażać wspólne dobro i napędzać rozwój.Rozwijaj się w jednej z największych firm kurierskich na świecie.oferujemypracę hybrydową lub w 100% zdalnąstabilne zatrudnienie na podstawie umowy o pracęprywatną opiekę medycznąprogram onboardingowy - dopasowany program dla nowych pracownikówprogram emerytalny - zabezpieczymy Twoją przyszłośćubezpieczenie na życiedofinansowanie do zajęć sportowychzdobycie cennego doświadczenia zawodowego w międzynarodowym środowiskumiła i przyjazna atmosferę pracy a także możliwość rozwoju swoich pasji w inicjatywach wewnątrzfirmowych (wolontariat, komitet sportowy i naukowy, lokalna gazeta pracownicza)rozwój Twoich umiejętności językowych poprzez codzienne kontakty biznesowe z zagranicznymi klientami i dostawcamiparking dla rowerów zadaniarozwijanie podstawowej technologii firmy wraz ze specjalnymi rozwiązaniami dla klientówzapewnianie wsparcia i rozwiązań dotyczących wysyłki, widoczności i rozliczeń dla klientów na etapie wdrożenianadzorowanie, czy rozwiązania spełniają oczekiwania klientówdoradztwo techniczne - analiza wymagań klientówefektywne dostarczanie właściwych produktów klientomopracowywanie zakresu projektów, aby skutecznie dostarczać rozwiązania dla klientówwsparcie działu obsługi klientarozwój biznesu na bieżąco z trendami i rozwojem technologiioczekujemybackground w ITznajomości języka angielskiego umożliwiającej swobodną komunikacjęznajomości języka niemieckiego na poziomie minimum B2dobrej znajomości pakietu MS Excelumiejętności analitycznego myśleniadoskonałych umiejętności w zakresie relacji interpersonalnych i zdolności komunikacyjnychbardzo dobrej organizacji pracy własnejumiejętności pracy w zespoleumiejętności pracy pod presją czasu i dotrzymywanie terminówznajomość specyfiki pracy CSC będzie dodatkowym plusem, ale nie jest wymagana Agencja zatrudnienia nr wpisu 47
      Szukasz rozwojowej pracy? Dla globalnego lidera w dziedzinie wyspecjalizowanych usług transportowych i logistycznych szukamy osoby na stanowisko pracownika działu obsługi Klienta. Jeśli posiadasz umiejętności obsługi komputera (zwłaszcza MS Excel) a komunikacja w języku niemieckim nie sprawia Ci problemu - aplikuj na poniższe ogłoszenie i dołącz do zespołu ludzi pełnych pasji i zadowolenia. U naszego Klienta na pierwszym miejscu są ludzie, każdy ma umiejętności wywierania wpływu. Obsługując innych możesz pomnażać wspólne dobro i napędzać rozwój.Rozwijaj się w jednej z największych firm kurierskich na świecie.oferujemypracę hybrydową lub w 100% zdalnąstabilne zatrudnienie na podstawie umowy o pracęprywatną opiekę medycznąprogram onboardingowy - dopasowany program dla nowych pracownikówprogram emerytalny - zabezpieczymy Twoją przyszłośćubezpieczenie na życiedofinansowanie do zajęć sportowychzdobycie cennego doświadczenia zawodowego w międzynarodowym środowiskumiła i przyjazna atmosferę pracy a także możliwość rozwoju swoich pasji w inicjatywach wewnątrzfirmowych (wolontariat, komitet sportowy i naukowy, lokalna gazeta pracownicza)rozwój Twoich umiejętności językowych poprzez codzienne kontakty biznesowe z zagranicznymi klientami i dostawcamiparking dla rowerów zadaniarozwijanie podstawowej technologii firmy wraz ze specjalnymi rozwiązaniami dla klientówzapewnianie wsparcia i rozwiązań dotyczących wysyłki, widoczności i rozliczeń dla klientów na etapie wdrożenianadzorowanie, czy rozwiązania spełniają oczekiwania klientówdoradztwo techniczne - analiza wymagań klientówefektywne dostarczanie właściwych produktów klientomopracowywanie zakresu projektów, aby skutecznie dostarczać rozwiązania dla klientówwsparcie działu obsługi klientarozwój biznesu na bieżąco z trendami i rozwojem technologiioczekujemybackground w ITznajomości języka angielskiego umożliwiającej swobodną komunikacjęznajomości języka niemieckiego na poziomie minimum B2dobrej znajomości pakietu MS Excelumiejętności analitycznego myśleniadoskonałych umiejętności w zakresie relacji interpersonalnych i zdolności komunikacyjnychbardzo dobrej organizacji pracy własnejumiejętności pracy w zespoleumiejętności pracy pod presją czasu i dotrzymywanie terminówznajomość specyfiki pracy CSC będzie dodatkowym plusem, ale nie jest wymagana Agencja zatrudnienia nr wpisu 47

    Dziękujemy. będziesz teraz regularnie otrzymywać powiadomienia o podobnych ofertach pracy.

    Przeglądaj ponad 3 ofert pracy

    Wygląda na to, że chcesz zmienić język. Spowoduje to zresetowanie filtrów zastosowanych obecnie przy wyszukiwaniu ofert pracy.