Nasz Klient - międzynarodowa firma z SSC i zakładem produkcyjnym w Poznaniu poszukuje Specjalisty ds. administracji biurowej. Jeśli jesteś osobą dobrze zorganizowaną, skrupulatną i lubisz pracować w dynamicznym środowisku, ta oferta jest dla Ciebie!
oferujemy
... - Stabilne zatrudnienie w firmie o ugruntowanej pozycji rynkowej
- Ciekawą i różnorodną pracę
- Atrakcyjne wynagrodzenie
- Benefity
- Realny wpływ na sprawne funkcjonowanie organizacji
- Przyjazną atmosferę i wsparcie zespołu
- Możliwość rozwoju zawodowego w strukturach firmy
zadania
- Kompleksowe wsparcie administracyjne i organizacyjne
- Koordynacja obiegu dokumentów i informacji
- Obsługa recepcji (front office): przyjmowanie gości, zarządzanie korespondencją, obsługa
połączeń telefonicznych i spotkań - Organizacja spotkań, narad, podróży służbowych i wydarzeń firmowych
- Dbanie o właściwy obieg dokumentacji i wsparcie procesów biurowych
- Współpraca z działami firmy w zakresie administracji, HR, logistyki i komunikacji wewnętrznej
- Wsparcie działań wizerunkowych i komunikacyjnych firmy
oczekujemy
- Minimum 2-letniego doświadczenia w pracy administracyjnej lub biurowej
- Doskonałych zdolności organizacyjnych i umiejętności pracy z wieloma zadaniami
jednocześnie - Wysokiej kultury osobistej, samodzielności i zaangażowania
- Znajomości pakietu MS Office
- Umiejętności redagowania dokumentów i prowadzenia korespondencji służbowej
- Dobrej znajomości języka angielskiego
- Gotowości do pracy stacjonarnej w siedzibie firmy
Agencja zatrudnienia – nr wpisu 47
ta oferta pracy przeznaczona jest dla osób powyżej 18 roku życia