Jesteś dobrze zorganizowaną osobą? Masz doświadczenie w pracach administracyjnych albo finansowych? Dla naszego klienta – prokobiecej organizacji pozarządowej poszukujemy osoby do koordynacji działań back-office. To idealna rola ceniącej różnorodne zadania i otwartej na kontakt z innymi.
oferujemy- Umowę o pracę
- Pracę hybrydową
- Stabilne warunki zatrudnienia w zaangażowanym i wspierającym zespole
- Bieżąca obsługa administracyjna biura Fundacji
- Przygotowywanie, weryfikacja formalna i ewidencja dokumentów finansowych (faktury, umowy, delegacje, zaliczki)
- Współpraca z biurem rachunkowym
- Wsparcie rozliczeń projektów grantowych
- Monitorowanie ewidencji czasu pracy, wsparcie rozliczeń wynagrodzeń i umów cywilnoprawnych
- Przygotowywanie zestawień, raportów i danych finansowych na potrzeby Zarządu i grantodawców
- Wsparcie codziennego funkcjonowania biura (zamówienia, kontakt z dostawcami, organizacja podróży służbowych)
- Doświadczenia w pracy z dokumentacją administracyjną i/lub finansową, min. 1-2 lata
- Bardzo dobrej znajomości MS Excel oraz pakietu MS Office
- Dokładności, rzetelności i dobrej organizacji pracy
- Samodzielności oraz umiejętność pracy zespołowej
- Doświadczenie w NGO – mile widziane
Agencja zatrudnienia – nr wpisu 47
ta oferta pracy przeznaczona jest dla osób powyżej 18 roku życia
...