Dla naszego Klienta, międzynarodowej firmy z wieloletnią i ugruntowaną pozycją, poszukujemy do rozwijającego się działu marketingu specjalisty, który zna, wie lubi i potrafi zarządzać programami lojalnościowymi w branży retail/e-commerce.
oferujemy
- stabilne zatrudnienie w oparciu o umowę pracę
- benefity pozapłacowe
- możliwość rozwoju wewnątrz struktur
- praca z nowoczesnymi technologiami oraz narzędziami
- wysoka decyzyjność
zadania
● zarządzanie programem lojalnościowym – bieżącą obsługę i analizę wyników,
...
● rozwój programu lojalnościowego – wdrażanie nowych funkcji, benefitów, promocji, regulaminów,
● segmentację klientów – analizę zachowań, tworzenie spersonalizowanych ofert,
● pozyskanie i obsługę partnerstw w ramach programu lojalnościowego,
● promocję programu lojalnościowego – kampanie promujące program, komunikację z klientami,
● szkolenie zespołu sprzedaży i obsługi klienta,
● współpracę z działem Sprzedaży i IT,
● raportowanie efektywności,
● Współpraca z działami marketingu, sprzedaży, IT i analiz.
● Planowanie, rozwój i wdrażanie mechanik programu lojalnościowegooczekujemy
- wykształcenia wyższego z zakresu marketingu, analiz danych lub innych pokrewnych kierunkach,
- min. 2-letnie doświadczenie w pracy z programami lojalnościowymi,
- umiejętności analityczne
- komunikatywna znajomość języka angielskiego,
- bardzo dobrej organizacji pracy
- wiedza z zakresu customer experience, znajomość trendów (gamifikacja, personalizacja, mobile-first etc.).
- znajomość programów komputerowych: MS office na poziomie średniozaawansowanym,
- znajomości narzędzi CRM,
- znajomość narzędzi marketing automation, podstawowych narzędzi BI
Agencja zatrudnienia – nr wpisu 47
ta oferta pracy przeznaczona jest dla osób powyżej 18 roku życia