Chcesz poznać od podszewki, jak wygląda marketing wiodącej firmy farmaceutycznej? Pasjonujesz się mediami i marzysz o praktycznym doświadczeniu w tworzeniu strategii komunikacyjnych? Zapraszamy Cię na staż do naszego zespołu mediowego w dziale marketingu! Odkryj z nami tajniki efektywnych kampanii i rozwiń swój potencjał w dynamicznym środowisku.
oferujemy- Wykształcenia wyższego lub w trakcie studiów (socjologia, marketing medialny, e-bzines, digital, marketing),
- Znajomości j. polskiego na poziomie zaawansowanym,
- Znajomości j. angielskiego na poziomie minimum B2,
- Umiejętności sprawnego liczenia oraz zdolności analitycznych,
- Dobrej znajomości programów z pakietu MS Office,
- Otwartości na wyzwania, chęci do nauki i rozwoju,
- Komunikatywności i umiejętności zarządzania czasem pracy.
Agencja zatrudnienia – nr wpisu 47
ta oferta pracy przeznaczona jest dla osób powyżej 18 roku życia
zadania- Pracę na podstawie umowy zlecenia ze stawką 32 zł/h brutto przez pierwszych 6 miesięcy, przy przedłużeniu umowy do 12 lub 18 miesięcy stawka wzrasta do 36 zł/h brutto,
- Pracę w modelu hybrydowym (2-3 dni pracy z biura),
- Elastyczne godziny pracy (z tygodniową dyspozycyjnością 28-35 godzin),
- Możliwość udziału w szkoleniach i doskonalenia umiejętności,
- Możliwość korzystania z pakietu Randstad Plus – system benefitów (karta sportowa, prywatna opieka medyczna, zniżki na zakupy online),
- Szansę na dalszą współpracę po zakończeniu stażu,
- Możliwość nauki od doświadczonych marketerów i udział w realnych marketingowych projektach.
- Udział w tworzeniu planów mediowych dla marek z portfolio firmy,
- Współpraca z media managerem przy tworzeniu strategii mediowych odpowiadających potrzebom biznesowym,
- Współpraca z agencjami (dom mediowy, agencje kreatywne, dostawcy mediów),
- Analiza prowadzonych kampanii.