Dla naszego klienta międzynarodowej firmy z branży FMCG poszukujemy obecnie pracownika na stanowisko Supply chain planner
oferujemy- pracę w międzynarodowym zespole
- zatrudnienie na podstawie umowy o pracę tymczasową na okres 10 miesięcy
- możliwości rozwoju zawodowego w firmie o globalnych charakterze
- możliwość skorzystania z pakiet benefitów Randstad (prywatna opieka medyczna, karta sportowa, ubezpieczenie na życie)
- Pracę zdalną (2 dni pracy w miesiącu w biurze)
- możliwość rozpoczęcia pracy od zaraz
- możliwość rozwijania kwalifikacji zawodowych poprzez uczestnictwo w ciekawych międzynarodowych projektach
- profesjonalny system szkoleń dostosowany do potrzeb i celów zawodowych
- dostosowywanie i automatyzacja polityk alokacji zapasów we współpracy z działami marketingu handlowego i sprzedaży
- zarządzanie codziennymi regułami biznesowymi AATP (Advanced Available-to-Promise), priorytetyzacja klientów i zapewnienie zgodności z wytycznymi
- współpraca ze specjalistami w celu optymalizacji alokacji zapasów
- monitorowanie i utrzymywanie integralności danych głównych w systemie
- identyfikacja i zarządzanie ryzykiem
- aktywne identyfikowanie, szacowanie i eskalowanie krótkoterminowych ryzyk związanych z brakami zapasów (OOS)
- koordynowanie rozwiązywania kryzysów (dostępność produktów, problemy z jakością, zakłócenia logistyczne)
- analiza przyczyn niedoborów w obsłudze klienta i definiowanie działań korygujących
- 2-4 lata w krótkoterminowym planowaniu zaopatrzenia,
- wykształcenie wyższe: Zarządzanie łańcuchem dostaw, Inżynieria, Finanse
- zaawansowany Excel
- doświadczenie w pracy w systemie SAP
- znajomość języka angielskiego na poziomie B2
- umiejętności analityczne, komunikacyjne i pracy w zespole
- orientacja na klienta
Agencja zatrudnienia – nr wpisu 47
ta oferta pracy przeznaczona jest dla osób powyżej 18 roku życia
...