czym jest randstad employer brand research?
Randstad Employer Brand Research to projekt badawczy dotyczący wizerunku pracodawcy i czynników atrakcyjności pracodawców. Pierwsze badanie przeprowadzono w 2000 r. w Belgii. Dziś obecne jest już w 31 krajach i obejmuje ponad 160 000 respondentów. W tym roku ma 12. edycję w Polsce. W naszym kraju badanie objęło 150 największych pracodawców oraz ponad 4 600 respondentów, reprezentatywnych dla polskiego społeczeństwa (pod względem wieku, płci, wykształcenia, regionu). Obejmuje zdolnych do pracy Polaków w wieku od 18 do 64 lat, zarówno uczących się, pracujących, jak i poszukujących pracy. Przeprowadzone zostało w styczniu 2022 roku.
materiały powiązane
-
randstad employer brand research 2022
W najnowszej edycji, którą realizowaliśmy w styczniu 2022 roku, uczestniczyło ponad 4,6 tys. badanych zatrudnionych w kluczowych gałęziach polskiej gospodarki.