czym jest randstad employer brand research?
Randstad Employer Brand Research to reprezentatywne badanie dotyczące wizerunku marki pracodawcy i czynników atrakcyjności zatrudnienia. Pierwszy raz przeprowadzono je w 2000 r. w Belgii. Dziś obecne jest już w 32 krajach i obejmuje ponad 160 000 respondentów. W tym roku odbyła się 13. edycja w Polsce. W naszym kraju badanie objęło 150 największych pracodawców oraz 4 718 respondentów, reprezentatywnych dla polskiego społeczeństwa (pod względem wieku, płci, wykształcenia, regionu). Obejmuje zdolnych do pracy Polaków w wieku od 18 do 64 lat, zarówno uczących się, pracujących, jak i poszukujących pracy. Przeprowadzone zostało między grudniem 2022 a lutym 2023.
materiały powiązane
-
randstad employer brand research 2023
W najnowszym badaniu, które realizowaliśmy między grudniem 2022 roku a lutym 2023 roku, uczestniczyło ponad 4,7 tys. badanych zatrudnionych w kluczowych gałęziach polskiej gospodarki.