Dla naszego klienta - globalnej firmy świadczącej usługi informacyjne, konsultingowe i outsourcingowe – prowadzimy rekrutację na stanowisko w obszarze PTP.
To doskonała okazja, by dołączyć do międzynarodowej organizacji, która łączy nowoczesne technologie, analitykę danych i finanse, wspierając liderów rynkowych z listy Fortune Global 500.
Jeśli masz doświadczenie w dziale zobowiązań, swobodnie komunikujesz się po niemiecku i angielsku oraz szukasz stabilnego zatrudnienia z elastycznymi warunkami pracy – ta oferta może być właśnie dla Ciebie!
oferujemy- atrakcyjne wynagrodzenie
- stabilne oferty pracy – umowa o pracę
- praca w wielokulturowym i zróżnicowanym środowisku z pracownikami z ponad 30 krajów
- wsparcie rozwoju zawodowego poprzez szkolenia i doskonałe możliwości rozwoju kariery
- darmowy dostęp do nagradzanej platformy edukacyjnej
- benefity takie jak: bony żywieniowe, opieka medyczna, ubezpieczenie, dodatkowe dni urlopu czy zniżki partnerskie
odpowiadanie na zapytania helpdesku od dostawców i partnerów wewnętrznych za pośrednictwem telefonu i e-maila
udzielanie informacji o statusie faktur i/lub płatności oraz przekazywanie odpowiednich danych kontaktowych
kontakt z dostawcami (e-mail/telefon) w celu rozwiązania zapytań
raportowanie na zakończenie miesiąca oraz raportowanie okresowe
analiza i rozliczanie pozycji grir, monitorowanie i księgowanie odpisów
analiza, uzgadnianie i monitorowanie przeterminowanych pozycji
analiza i monitorowanie zablokowanych pozycji
uzgadnianie wyciągów od dostawców
raportowanie ad hoc, zgodnie z poleceniami przełożonego
odpowiedzialność za sygnalizowanie wszelkich niejasności oraz wprowadzanie usprawnień do standardowych procedur
odpowiedzialność za znajomość i przestrzeganie standardowych procedur operacyjnych
przygotowywanie raportów miesięcznych, tygodniowych i dziennych oraz dashboardów (mis)
wysoki poziom samomotywacji, energii i elastyczności
wspieranie priorytetów i inicjatyw zespołu oraz efektywne zarządzanie obciążeniem pracą
wsparcie asystenta kierownika w przygotowaniu i przekazywaniu raportów dla klienta (jeśli dotyczy)
pomoc w tworzeniu i aktualizacji sop (standardowych procedur operacyjnych)
dostarczanie wymaganych danych na potrzeby audytu
- doświadczenie w obszarze Invoice to Pay (faktury do zapłaty)
- bardzo dobre umiejętności komunikacji pisemnej i ustnej w języku niemieckim i angielskim
- biegła znajomość aplikacji MS Office, w szczególności MS Excel
- znajomość systemu Oracle ERP
Agencja zatrudnienia – nr wpisu 47
ta oferta pracy przeznaczona jest dla osób powyżej 18 roku życia
...