Dla naszego klienta - polskiego oddziału węgierskiej firmy z sektora Influencer Marketingu poszukujemy doświadczonej i zorientowanej na cel osoby na stanowisko Business Development Manager.
To wyjątkowa szansa, by stać się kluczową postacią w ekspansji na polski rynek. Dołączysz do międzynarodowej grupy, która łączy zaawansowaną technologię z kreatywnymi kampaniami. Szukamy osoby, która ma udokumentowane sukcesy w budowaniu portfela klientów B2B/Enterprise oraz głębokie zrozumienie mechanizmów rządzących rynkiem marketingu, reklamy lub mediów.
Jeśli masz 3–5 lat doświadczenia w sprzedaży usług B2B (idealnie dla agencji marketingowej/mediowej), jesteś samodzielny i chcesz pracować na autonomicznym stanowisku z realnym wpływem na globalny wzrost firmy - ta oferta jest dla Ciebie!
oferujemykonkurencyjny pakiet wynagrodzeń
prywatny pakiet opieki zdrowotnej (w całości pokrywany przez firmę) - pakiet Medicover Zdrowie Premium
przyjazny i międzynarodowy zespół o praktycznym podejściu
płaską struktura organizacyjną i otwartą kulturę korporacyjną
ciekawe wyzwania w renomowanej niemieckiej grupie agencyjnej, największym dostawcy usług influencer marketingu w Europie
największe portfolio rozwiązań z zakresu marketingu influencerskiego, które oferują naszym klientom prawdziwą wartość dodaną
możliwości rozwoju osobistego i bezpośredniego udziału w kształtowaniu sukcesu naszej firmy
- elastyczny model pracy łączący pracę w biurze i zdalną
zadania
pozyskiwanie nowych klientów i budowanie z nimi długoterminowych relacji biznesowych
identyfikowanie możliwości i nawiązywanie kontaktu z potencjalnymi klientami (działania informacyjne, networking, webinaria itp.)
zarządzanie i pielęgnowanie relacji z obecnymi klientami, w tym obsługa naszej obecnej bazy klientów i reagowanie na potencjalnych klientów z różnych kanałów
udział w całym cyklu sprzedaży – od pozyskania potencjalnego klienta do podpisania umowy
przygotowywanie dostosowanych ofert i propozycji, które spełniają konkretne potrzeby i oczekiwania klientów
współpraca z zespołem marketingowym w celu opracowania i realizacji skutecznych strategii marketingowych B2B, przy jednoczesnym zrozumieniu i uwzględnieniu wyzwań związanych z zarządzaniem marką klientów, aby zapewnić trafność i skuteczność działań
ścisła współpraca z naszym zespołem ekspertów ds. zarządzania projektami, którego wysoka jakość usług jest kluczowym czynnikiem wpływającym na zadowolenie klientów i ich długoterminową lojalność
świadomość, że proces sprzedaży nie kończy się wraz z podpisaniem umowy – zapewnienie płynnego przekazania spraw i utrzymanie zaangażowania po sprzedaży w celu budowania zaufania, identyfikowania nowych możliwości i przyczyniania się do powtarzalności transakcji
analiza wyników sprzedaży, informacji zwrotnych z rynku i zachowań klientów w celu proponowania nowych strategii i udoskonalania istniejących podejść
oczekujemy
kilkuletniego doświadczenia w sprzedaży B2B w obszarze marketingu marki, najlepiej w firmie z branży FMCG lub jako account manager po stronie agencji
podejścia zorientowanego na cel i wyniki
silnych umiejętności koncepcyjnych i zdolności przekładania potrzeb i celów klienta na atrakcyjne koncepcje marketingowe, które są zarówno emocjonalnie angażujące, jak i racjonalnie przekonujące
wyjątkowej umiejętności wywierania wpływu i zdolność sprzedawania złożonych nowych pomysłów i propozycji wymagającym klientom
silnej motywacji i umiejętności samoorganizacji, pozwalające na samodzielną pracę nad własnymi planami działania w celu rozwoju klienta i zapewnienia wzrostu biznesowego
dobrej znajomości współczesnego środowiska marketingu cyfrowego i mediów społecznościowych
zaawansowanej znajomości języka angielskiego w biznesie
Prosimy o przesyłanie CV w j. angielskim
Agencja zatrudnienia – nr wpisu 47
ta oferta pracy przeznaczona jest dla osób powyżej 18 roku życia
...