Dla naszego klienta poszukujemy Kierownika ds. Marketingu Detalicznego, który wniesie do firmy zarówno specjalistyczną wiedzę, jak i umiejętności budowania długotrwałych relacji biznesowych.
Ta rola zapewnia, że wszystkie kampanie detaliczne są efektywnie opracowywane, dostosowywane lokalnie i konsekwentnie dostarczane na wielu rynkach. Stanowisko wymaga ustrukturyzowanego, komercyjnie nastawionego marketera z silnym zrozumieniem marketingu detalicznego w wielu lokalizacjach. Wybrany kandydat będzie musiał zrównoważyć organizację, koordynację i zarządzanie interesariuszami z dbałością o jakość kreacji i realizację specyficzną dla kanału. Jeśli jest to oferta dla Ciebie to aplikuj!
oferujemy
... - Stabilne zatrudnienie w firmie z ugruntowaną pozycją na rynku.
- Praca biurowa/stacjonarna, okazjonalna praca zdalna – 24 dni w roku
- Realny wpływ na strategię marketingu – Twoje decyzje będą miały znaczenie
- Możliwość rozwoju zawodowego
- Atrakcyjne wynagrodzenie podstawowe + premia roczna
zadania
- Prowadzenie pełnego cyklu życia kampanii – od centralnego opracowania koncepcji po wprowadzenie na rynek lokalny
- Zarządzanie wprowadzaniem na rynek nowych produktów, ofert, promocji, kombinacji, krajowych skalowań i lokalnych wersji próbnych, a także towarów związanych z żywnością i napojami (np. kubkami, nakładkami i przedmiotami kolekcjonerskimi)
- Ścisła współpraca z zespołem ds. marketingu detalicznego Grupy
- Definiowanie i utrzymywanie procesu, w którym kampanie marketingowe w handlu detalicznym są tworzone, dostosowywane i dostarczane na różnych rynkach
- Opracowywanie zestawów narzędzi, szablonów i wytycznych dotyczących marketingu żywności i napojów oraz towarów oraz zarządzanie nimi, usprawniają przepływ pracy między zespołami centralnymi i lokalnymi
- Koordynacja harmonogramem kampanii, zatwierdzenia i produkty końcowe.
- Ścisła współpraca z lokalnymi zespołami marketingowymi i gastronomicznymi w Polsce, Rumunii, na Węgrzech, w Czechach, na Słowacji, w Bułgarii i Izraelu
- Zapewnienie spójnej zgodności między strategią centralną a jej lokalną realizacją, równoważenie spójności marki z znaczeniem na rynku lokalny
- Ułatwianie regularnej komunikacji, aktualizacji kampanii i dzielenia się wiedzą między rynkami
- Zarządzanie agencjami kreatywnymi i produkcyjnymi odpowiedzialnymi za adaptację i realizację kampanii w różnych kanałach
- Zarządzanie relacjami z kluczowymi partnerami marki (np. Pepsi i innymi dostawcami żywności i napojów)
- Monitorowanie wyników kampanii, dzielenie się wnioskami i identyfikowanie możliwości optymalizacji dla przyszłych aktywacji
oczekujemy
• Bogate doświadczenie w handlu detalicznym lub marketingu konsumenckim – najlepiej w organizacji wielooddziałowej lub międzynarodowej
• Dobre zrozumienie marketingu żywności i napojów oraz towarów w środowisku handlu detalicznego lub rekreacyjnym
• Doskonałe umiejętności organizacyjne, koordynacyjne i zarządzania interesariuszami
• Doświadczenie w pracy w kanałach drukowanych, cyfrowych i internetowych, z wiedzą na temat optymalizacji materiałów reklamowych dla każdego medium
• Dobre oko do jakości kreacji i zrozumienie, co napędza zaangażowanie i konwersję w różnych punktach kontaktu z klientem
• Udokumentowane doświadczenie w zarządzaniu agencjami i współpracy międzyrynkowej
• Nastawienie komercyjne, z umiejętnością przekładania celów biznesowych na skuteczne plany marketingowe w handlu detalicznym
• Biegła znajomość języka angielskiego – dodatkowe języki Europy Środkowo-Wschodniej będą dodatkowym atutem
• Gotowość do regularnego podróżowania po terytoriach (CCI – obejmująca Polskę, Rumunię, Węgry, Czechy, Słowację, Bułgarię i Izrael)
Agencja zatrudnienia – nr wpisu 47
ta oferta pracy przeznaczona jest dla osób powyżej 18 roku życia