Dołącz do nowego zespołu Customer Operations!
W tej chwili pomagamy naszemu Klientowi, dużej i dynamicznie rozwijającej się organizacji, stworzyć nową globalną strukturę, zaczynając od Działu Obsługi Klienta!
Co powinieneś wiedzieć?
Cóż... przede wszystkim jest to znana marka z wieloma pozytywnymi opiniami na rynku.
Nowy zespół – nowe możliwości! Będziesz jednym z pierwszych członków zespołu, więc będziesz miał szansę zbudować proces od podstaw, co zawsze jest świetną okazją do rozwoju i szybkiego awansu.
Ludzie – to najważniejsza wartość firmy. Empatyczne i holistyczne podejście do Ciebie i Twoich klientów zaowocuje świetnymi relacjami na lata!
Nie musisz mieć wcześniejszego doświadczenia, jeśli posiadasz:
• pasję do ludzi
• umiejętność komunikacji i budowania długofalowych relacji
• chęć podejmowania nowych wyzwań.
Jeśli chcesz dowiedzieć się więcej – aplikuj! Porozmawiajmy.
oferujemy
... - możliwość dołączenia do nowego zespołu Customer Operations z dynamicznym rozwojem ścieżki kariery (kontakt z klientem, marketing, sprzedaż i branża)
- realny wpływ na budowanie nowego zespołu i nowych procesów
- umowę o pracę na pełen etat (3 miesiące okresu próbnego, następnie umowa na czas nieokreślony)
- hybrydowy model pracy po okresie szkolenia
- pracę w nowoczesnym biurze na Mokotowie
- atrakcyjny pakiet benefitów (np. program opieki medycznej, karta lunchowa, karta sportowa, platforma kafeteryjna, dofinansowanie wakacji, dofinansowanie kolonii letnich dla dzieci, prezenty świąteczne, bezpłatny dostęp do platformy Legimi i inne)
zadania
- kontakt telefoniczny i mailowy z klientami biznesowymi
- rejestracja zamówień, koordynacja i planowanie dostaw
- monitorowanie i śledzenie zamówień w celu zapewnienia terminowej dostawy
- rozpatrywanie reklamacji
- wspieranie klienta biznesowego (proponowanie alternatyw i doradztwo)
- zapewnianie terminowej realizacji dostaw i poszukiwanie rozwiązań w przypadku opóźnień lub awarii
- udział w usprawnianiu i automatyzacji procesów
oczekujemy
- dyspozycyjności do podjęcia pracy od 13.10.2025
- poprzedniego doświadczenia w obsłudze klienta lub w zarządzaniu zamówieniami
- zaawansowanej znajomości języka włoskiego (C1)
- komunikatywnej znajomości języka angielskiego (B2)
- proaktywnego podejścia i umiejętności szybkiego dostosowywania się do nowych sytuacji
- nastawienia na rozwiązywanie problemów
- chęci współpracy z klientami i budowania długoterminowych relacji
- koncentracji na kliencie i skutecznych umiejętności komunikacyjnych
- holistycznego podejścia (zrozumienia kompleksowego procesu obsługi klienta)
Agencja zatrudnienia – nr wpisu 47
ta oferta pracy przeznaczona jest dla osób powyżej 18 roku życia