Dołącz do globalnej firmy z branży analiz rynku i danych konsumenckich, która pomaga największym markom na świecie zrozumieć potrzeby klientów i rozwijać się w dynamicznym środowisku FMCG.
Jeśli masz doświadczenie w zarządzaniu zespołem, operacjach i obsłudze klienta, płynnie mówisz po francusku i angielsku, a do tego lubisz pracować w międzynarodowym środowisku, to rola Operations Team Leader może być dla Ciebie!
Dla jednego z naszych Klientów, szukamy lidera z pasją do doskonalenia zespołów, który potrafi łączyć operacyjną skuteczność z orientacją na klienta i rozwój biznesu.
Aplikuj z CV w języku angielskim i stań się częścią organizacji, która łączy dane, technologię i ludzi, by tworzyć pełny obraz rynku!
oferujemy- Hybrydowy system czasu pracy (3 dni pracy zdalnej w tygodniu)
- Możliwości rozwoju w międzynarodowym środowisku (programy rozwoje, możliwości relokacji do innych działów/krajów)
- Pakiet benefitów pozapłacowych (karta Multisport, prywatna opieka medyczna Medicover, ubezpieczenie na życie, platforma benefitowa, czas wolny na wolontariat, EAP- Employee Assistance Program, celebracja ważnych momentów w życiu czy dostęp do platformy LinkedIn Learning)
- Nowoczesne biuro zlokalizowane w Śródmieściu
- Stabilne zatrudnienie na podstawie umowy o pracę
- Odpowiedzialność za ogólną wysoki poziom satysfakcji Klientów, ich obecne i przyszłe potrzeby oraz projekty ad-hoc w ramach przypisanego obszaru
- Zapewnienie spójności działań, ustalanie priorytetów i angażowanie interesariuszy poprzez współpracę z innymi funkcjami i rolami zaangażowanymi w realizację – takimi jak zespoły Commercial, Customer Success czy Data Ops
- Wsparcie Lidera Serwisu w komunikacji dotyczącej ulepszeń usług, zarządzania kryzysowego oraz planów działań dla klientów
- Coaching i mentoring członków zespołu: ustalanie celów, planów rozwojowych, prowadzenie spotkań 1:1, sesji feedbackowych, zarządzanie obciążeniem i priorytetami zespołu
- Pełnienie roli punktu kontaktowego w przypadku eskalacji klientów
- Monitorowanie wskaźników KPI dotyczących satysfakcji klienta w celu identyfikacji problemów z jakością i usługą oraz ich dopasowania do priorytetów komercyjnych
- Kierowanie i koordynacja zespołu Client Solution Architect, pracujących nad projektami i przekładających potrzeby klientów na wymagania techniczne do wdrożenia
- Pełna odpowiedzialność za terminowe i dokładne rozwiązywanie zgłoszeń oraz problemów klientów-producentów
- Rekrutacja i wdrażanie nowych członków zespołu.
- Odpowiedzialność za zgodność z wymogami dotyczącymi niezaplanowanych zleceń (Unbudgeted Work Orders), systemem Microsoft Dynamics oraz wszystkimi procesami operacyjnymi
- Udział w dyskusjach dotyczących priorytetów projektów i reprezentowanie potrzeb klientów.
- Reprezentowanie działu Operacji, jako promotor rozwiązań odpowiadających na potrzeby klientów, które są jednocześnie efektywne kosztowo i trwałe technologicznie
- Poszukiwanie możliwości standaryzacji, usprawnień i wdrażanie strategii wspierających cele firmy
- Minimum 3 lat doświadczenia w obszarze operacji lub obsługi klienta
- Minimum 3–5 lat doświadczenia w zarządzaniu zespołem
- Dobrej znajomości obszaru Retail Measurement Service, paneli konsumenckich oraz rynku FMCG
- Proaktywnego podejścia, silnej motywacja do działania oraz zorientowania na osiąganie rezultatów i wspieranie pracy zespołowej
- Elastyczności i gotowości do podejmowania wyzwań oraz dostarczania rozwiązań wspierających rozwój
- Biegłej znajomości języka angielskiego i francuskiego (w mowie i piśmie) – warunek konieczny
- Ciekawości rynków FMCG, technologii i rozwoju platform oraz ich przełożenia na produkty firmy
- Umiejętności współpracy, wpływania na innych oraz gotowości do pracy zespołowej w wymagającym środowisku
- Dobrych zdolności organizacyjnych i zarządzania czasem
- Pasji do rozwoju i wspierania innych
- Umiejętności pracy i zarządzania zespołem w środowisku zdalnym, pod presją czasu i przy napiętych terminach
- Umiejętności budowania relacji z interesariuszami opartych na zaufaniu– zarówno wewnętrznymi, jak i zewnętrznymi – na różnych poziomach
- Umiejętności planowania, oceny ryzyka, ustalania priorytetów i zarządzania zasobami
- Silnego zorientowania na Klienta
- Biegłości w korzystaniu z pakietu Microsoft Office 365
Agencja zatrudnienia – nr wpisu 47
ta oferta pracy przeznaczona jest dla osób powyżej 18 roku życia
...