Dziękujemy. będziesz teraz regularnie otrzymywać spersonalizowane powiadomienia o ofertach pracy.

    liczba ofert pracy dla Assistant: 2

    filtr1
    wyczyść wszystko
      • stargard, zachodniopomorskie
      • praca stała
      • randstad polska
      Szukasz pracy która będzie dla Ciebie pierwszym krokiem w rozwoju ścieżki zawodowej?Posiadasz wykształcenie wyższe bądź jesteś w trakcie studiów zaocznych?Lubisz pracę z systemem, danymi, poszukiwanie nowych rozwiązań?Komunikujesz się w języku angielskim? Mamy ofertę właśnie dla Ciebie.Nie zwlekaj, zaaplikuj juz dzisiaj.  oferujemypracę w firmie Cargotec Kalmarzatrudnienie na podstawie umowy o pracępełny pakiet szkoleń wprowadzających oraz wsparcie w pierwszych tygodniach poznawania naszej frmypodstawę plus premiępracę w systemie jednozmianowymśniadania i lunche w naszej firmowej kantynie, które dofinansowuje pracodawcaprywatną opiekę medyczną, pakiet ubezpieczenowy, kartę sportową, dofinansowanie do integracji działowychpracę w fajnym klimacie w dużej, międzynarodowej firmiezadaniakontakt z dostawcami w ramach powierzonych zadańanaliza danych, wyszukiwanie szczegółów, poszukiwanie najlepszych rozwiązań praca z systemem i danymipraca wymagająca znajomości języka angielskiego- pracujemy w międzynarodowych zespołachdbałość o jakość, koszt i terminowość dostawwsparcie w transferowaniu zleceń produkcyjnychoczekujemystudent bądź absolwent kierunków takich jak logistyka/ transport/ finanse/ ekonomia/ handel lub wszelkiego rodzaju kierunki inżynieryjnedobrej znajomości języka angielskiegobardzo dobrej obsługi programu excelmile widziana znajomość systemów ERPkomunikatywność, kreatywność, umiejętność pracy w zespole Agencja zatrudnienia – nr wpisu 47
      Szukasz pracy która będzie dla Ciebie pierwszym krokiem w rozwoju ścieżki zawodowej?Posiadasz wykształcenie wyższe bądź jesteś w trakcie studiów zaocznych?Lubisz pracę z systemem, danymi, poszukiwanie nowych rozwiązań?Komunikujesz się w języku angielskim? Mamy ofertę właśnie dla Ciebie.Nie zwlekaj, zaaplikuj juz dzisiaj.  oferujemypracę w firmie Cargotec Kalmarzatrudnienie na podstawie umowy o pracępełny pakiet szkoleń wprowadzających oraz wsparcie w pierwszych tygodniach poznawania naszej frmypodstawę plus premiępracę w systemie jednozmianowymśniadania i lunche w naszej firmowej kantynie, które dofinansowuje pracodawcaprywatną opiekę medyczną, pakiet ubezpieczenowy, kartę sportową, dofinansowanie do integracji działowychpracę w fajnym klimacie w dużej, międzynarodowej firmiezadaniakontakt z dostawcami w ramach powierzonych zadańanaliza danych, wyszukiwanie szczegółów, poszukiwanie najlepszych rozwiązań praca z systemem i danymipraca wymagająca znajomości języka angielskiego- pracujemy w międzynarodowych zespołachdbałość o jakość, koszt i terminowość dostawwsparcie w transferowaniu zleceń produkcyjnychoczekujemystudent bądź absolwent kierunków takich jak logistyka/ transport/ finanse/ ekonomia/ handel lub wszelkiego rodzaju kierunki inżynieryjnedobrej znajomości języka angielskiegobardzo dobrej obsługi programu excelmile widziana znajomość systemów ERPkomunikatywność, kreatywność, umiejętność pracy w zespole Agencja zatrudnienia – nr wpisu 47
      • warszawa, mazowieckie
      • praca tymczasowa
      • randstad polska
      Chcesz zdobyć doświadczenie w pracy w międzynarodowej korporacji? Masz doświadczenie w pracy z programem Excel? Jesteś osobą otwartą i proaktywną? Posługujesz się językiem angielskim w stopniu komunikatywnym? Jeśli tak, to szukamy właśnie Ciebie! Prześlij do nas swoje CV! Rekrutacja jest prowadzona w formie on-line. oferujemymożliwość zdobycia cennego doświadczenia w międzynarodowej korporacji,atrakcyjne wynagrodzenie,zatrudnienie na podstawie umowy o pracę tymczasową (opłacone składki ZUS, płatne urlopy oraz pozostałe świadczenia),praca od poniedziałku do piątku w godzinach biurowych (model hybrydow),lokalizacja biura: okolice metra Dworzec Gdański, bony lunchowe 190 zł co miesiąc, pakiet opieki medycznej Luxmed,praca w ciekawym miejscu i przyjemnej atmosferze.zadaniatworzenie i archiwizacja dokumentacji tj. współpraca z działem prawnym i podatkowym (np. regulaminy konkursów i programów, porozumienia do aktywności),wsparcie w tworzeniu programów i konkursów dla sprzedawców, rozliczanie ich i dystrybucja nagród,współpraca z agencją kreatywną w tworzeniu materiałów na platformę skierowaną do sprzedawców oraz materiałów marketingowych (ulotek, plakatów itp.),współpraca z infolinią i rozwiązywanie zgłoszeń konsumentów.oczekujemybardzo dobrej znajomości programu MS Excel oraz MS Power Point , komunikatywnej znajomości języka angielskiego w mowie i piśmie,proaktywnej postawy, komunikatywności i umiejętności pracy w zespole,dokładności i sumienności w wykonywaniu zadań,mile widziane doświadczenie w międzynarodowej korporacji,dobrej organizacji pracy.Agencja zatrudnienia – nr wpisu 47
      Chcesz zdobyć doświadczenie w pracy w międzynarodowej korporacji? Masz doświadczenie w pracy z programem Excel? Jesteś osobą otwartą i proaktywną? Posługujesz się językiem angielskim w stopniu komunikatywnym? Jeśli tak, to szukamy właśnie Ciebie! Prześlij do nas swoje CV! Rekrutacja jest prowadzona w formie on-line. oferujemymożliwość zdobycia cennego doświadczenia w międzynarodowej korporacji,atrakcyjne wynagrodzenie,zatrudnienie na podstawie umowy o pracę tymczasową (opłacone składki ZUS, płatne urlopy oraz pozostałe świadczenia),praca od poniedziałku do piątku w godzinach biurowych (model hybrydow),lokalizacja biura: okolice metra Dworzec Gdański, bony lunchowe 190 zł co miesiąc, pakiet opieki medycznej Luxmed,praca w ciekawym miejscu i przyjemnej atmosferze.zadaniatworzenie i archiwizacja dokumentacji tj. współpraca z działem prawnym i podatkowym (np. regulaminy konkursów i programów, porozumienia do aktywności),wsparcie w tworzeniu programów i konkursów dla sprzedawców, rozliczanie ich i dystrybucja nagród,współpraca z agencją kreatywną w tworzeniu materiałów na platformę skierowaną do sprzedawców oraz materiałów marketingowych (ulotek, plakatów itp.),współpraca z infolinią i rozwiązywanie zgłoszeń konsumentów.oczekujemybardzo dobrej znajomości programu MS Excel oraz MS Power Point , komunikatywnej znajomości języka angielskiego w mowie i piśmie,proaktywnej postawy, komunikatywności i umiejętności pracy w zespole,dokładności i sumienności w wykonywaniu zadań,mile widziane doświadczenie w międzynarodowej korporacji,dobrej organizacji pracy.Agencja zatrudnienia – nr wpisu 47

    Dziękujemy. będziesz teraz regularnie otrzymywać powiadomienia o podobnych ofertach pracy.

    Przeglądaj ponad 2 ofert pracy

    Wygląda na to, że chcesz zmienić język. Spowoduje to zresetowanie filtrów zastosowanych obecnie przy wyszukiwaniu ofert pracy.