You are successfully logged out of your my randstad account

You have successfully deleted your account

    Dziękujemy. będziesz teraz regularnie otrzymywać spersonalizowane powiadomienia o ofertach pracy.

    liczba ofert pracy dla Doradca: 20

    filtr1
    wyczyść wszystko
      • warszawa, mazowieckie
      • praca stała
      • randstad polska
      Rozwijaj się razem z firmą budowlaną, która tworzy nowoczesne standardy w zakresie realizacji projektów kompleksowej budowy domu. Stabilność zatrudnienia i współpraca z profesjonalistami jest tym czego szukasz? Zapraszamy do aplikowania! oferujemystabilne warunki zatrudnienia w oparciu o umowę o pracę, bądź B2Bpracę w trybie home office 4 dni w tygodniu- 1 dzień w biurze w Warszawieniezbędne narzędzia pracy (telefon, samochód, laptop)bardzo bogaty pakiet benefitów pozapłacowychatrakcyjny system prowizyjnyzadaniasprzedaż projektów domów, domków wypoczynkowych, budynków gospodarczychutrzymywanie dobrych relacji z klientami oraz partnerami biznesowymi (klienci indywidualni, deweloperzy)profesjonalne doradztwo w zakresie wyboru projektu,odpowiedzialność za prowadzenie całego procesu sprzedaży (od pierwszego kontaktu z klientem do momentu oddania budynku)pozyskiwanie nowych klientów oraz badanie ich potrzeb dbałość o wysoki standard w zakresie obsługi klientaprowadzenie negocjacji handlowychoczekujemydoświadczenia zawodowego zdobytego w obszarze sprzedaży domów bądź materiałów budowlanych, znajomość budownictwa modułowego będzie dodatkowym atutemłatwości w nawiązywaniu kontaktu i utrzymywaniu dobrych relacji z klientemumiejętności nawiązywania relacji biznesowychdoświadczenia w obszarze sprzedażydojrzałości biznesowejotwartości do odbywania podróży służbowych na powierzonym terenieumiejętności priorytetyzacji zadań oraz samodyscypliny i zaangażowania w pełnione obowiązkiAgencja zatrudnienia – nr wpisu 47
      Rozwijaj się razem z firmą budowlaną, która tworzy nowoczesne standardy w zakresie realizacji projektów kompleksowej budowy domu. Stabilność zatrudnienia i współpraca z profesjonalistami jest tym czego szukasz? Zapraszamy do aplikowania! oferujemystabilne warunki zatrudnienia w oparciu o umowę o pracę, bądź B2Bpracę w trybie home office 4 dni w tygodniu- 1 dzień w biurze w Warszawieniezbędne narzędzia pracy (telefon, samochód, laptop)bardzo bogaty pakiet benefitów pozapłacowychatrakcyjny system prowizyjnyzadaniasprzedaż projektów domów, domków wypoczynkowych, budynków gospodarczychutrzymywanie dobrych relacji z klientami oraz partnerami biznesowymi (klienci indywidualni, deweloperzy)profesjonalne doradztwo w zakresie wyboru projektu,odpowiedzialność za prowadzenie całego procesu sprzedaży (od pierwszego kontaktu z klientem do momentu oddania budynku)pozyskiwanie nowych klientów oraz badanie ich potrzeb dbałość o wysoki standard w zakresie obsługi klientaprowadzenie negocjacji handlowychoczekujemydoświadczenia zawodowego zdobytego w obszarze sprzedaży domów bądź materiałów budowlanych, znajomość budownictwa modułowego będzie dodatkowym atutemłatwości w nawiązywaniu kontaktu i utrzymywaniu dobrych relacji z klientemumiejętności nawiązywania relacji biznesowychdoświadczenia w obszarze sprzedażydojrzałości biznesowejotwartości do odbywania podróży służbowych na powierzonym terenieumiejętności priorytetyzacji zadań oraz samodyscypliny i zaangażowania w pełnione obowiązkiAgencja zatrudnienia – nr wpisu 47
      • kielce, świętokrzyskie
      • praca tymczasowa
      • randstad polska
      Szukasz pracy na pierwszą zmianę? Posiadasz wiedzę z zakresu chemii i chcesz zastosować ją w praktyce? Aplikuj!oferujemypracę od poniedziału do piątkupracę na pierwszą zmianęzatrudnienie w oparciu o umowę o pracę tymczasowądodatkowe benefity: ubezpieczenie grupowe, opieka medyczna, karta sportowa itp.zadaniainstalacja systemów dozowaniaścisła współpraca z klientem podczas wdrażania nowych technologiirozwijanie potencjału obecnych klientów firmyrozbudowa rynku poprzez aktywne pozyskiwanie nowych klientówbudowanie długofalowych relacji z pozyskanymi klientamioczekujemyznajomości podstaw chemii przemysłowejprawa jazdy kat. Bmotywacji do pracyzaangażowania w wykonywane obowiązkiAgencja zatrudnienia – nr wpisu 47
      Szukasz pracy na pierwszą zmianę? Posiadasz wiedzę z zakresu chemii i chcesz zastosować ją w praktyce? Aplikuj!oferujemypracę od poniedziału do piątkupracę na pierwszą zmianęzatrudnienie w oparciu o umowę o pracę tymczasowądodatkowe benefity: ubezpieczenie grupowe, opieka medyczna, karta sportowa itp.zadaniainstalacja systemów dozowaniaścisła współpraca z klientem podczas wdrażania nowych technologiirozwijanie potencjału obecnych klientów firmyrozbudowa rynku poprzez aktywne pozyskiwanie nowych klientówbudowanie długofalowych relacji z pozyskanymi klientamioczekujemyznajomości podstaw chemii przemysłowejprawa jazdy kat. Bmotywacji do pracyzaangażowania w wykonywane obowiązkiAgencja zatrudnienia – nr wpisu 47
      • warszawa, mazowieckie
      • praca tymczasowa
      • randstad polska
      Jesteś osobą komunikatywną i lubisz rozmawiać z ludźmi?Jeśli tak to mamy ofertę, która może Ciebie zainteresować!Zapoznaj się z pełną ofertą pracy i zaaplikuj, a my się z Tobą skontaktujemy :)oferujemyumowę o pracę,wynagrodzenie do ok. 5 000 zł brutto miesięcznie, pracę na pełen etat,elastyczny grafik, pakiet interesujących benefitów: karta sportowa, prywatna opieka medyczna, zniżki na zakupy online i wiele innych,lokalizacja: 8 minut od Centrum Warszawy (bez przesiadki). zadaniaobsługa klienta w sklepie meblowym,obsługa kasy fiskalnej,bieżące uzupełnianie asortymentu,dbałość o ciekawą aranżację w salonie i na wystawie.oczekujemykomunikatywności,zaangażowania i motywacji do pracy,doświadczenia w pracy na podobnym stanowisku (dodatkowy atut).Agencja zatrudnienia – nr wpisu 47
      Jesteś osobą komunikatywną i lubisz rozmawiać z ludźmi?Jeśli tak to mamy ofertę, która może Ciebie zainteresować!Zapoznaj się z pełną ofertą pracy i zaaplikuj, a my się z Tobą skontaktujemy :)oferujemyumowę o pracę,wynagrodzenie do ok. 5 000 zł brutto miesięcznie, pracę na pełen etat,elastyczny grafik, pakiet interesujących benefitów: karta sportowa, prywatna opieka medyczna, zniżki na zakupy online i wiele innych,lokalizacja: 8 minut od Centrum Warszawy (bez przesiadki). zadaniaobsługa klienta w sklepie meblowym,obsługa kasy fiskalnej,bieżące uzupełnianie asortymentu,dbałość o ciekawą aranżację w salonie i na wystawie.oczekujemykomunikatywności,zaangażowania i motywacji do pracy,doświadczenia w pracy na podobnym stanowisku (dodatkowy atut).Agencja zatrudnienia – nr wpisu 47
      • poznań, wielkopolskie
      • praca stała
      • randstad polska
      Sprzedaż to Twoja pasja? Współpracowałeś/aś z firmami z branży rolniczej lub pokrewnej? Jeżeli tak, to zapraszamy do aplikowania na stanowisko przedstawiciela handlowego do międzynarodowej firmy produkującej paszę dla zwierząt. oferujemyciekawą, pełną wyzwań pracę z możliwością rozwoju zawodowegoumowę o pracę oraz atrakcyjne wynagrodzenieniezbędne narzędzia pracy (telefon, laptop, samochód służbowy)pracę w luźnej atmosferze z  energicznym i pomocnym zespołemzadaniaspecjalistyczne doradztwo żywieniowe dla hodowców bydłaposzukiwanie i rozwijanie nowych perspektyw biznesowychrealizacja założonych celów sprzedażowychutrzymywanie stałych kontaktów i budowanie pozytywnych relacji z klientami firmyaktywne pozyskiwanie nowych klientówkoordynowanie i nadzór nad przebiegiem realizacji dostawobserwacja i analiza rozwoju trendów na rynkuoczekujemymin. 2 letniego doświadczenia w sprzedaży z branży rolniczej lub pokrewnejwykształcenia wyższego (rolnictwo, zootechnika, weterynaria lub pokrewne)bardzo dobrej znajomości technik sprzedaży oraz obsługi klientaprawa jazdy kat. Bumiejętności pracy w zespole, samodzielność w podejmowaniu decyzjisamomotywacji w dążeniu do wynikówpodstawowa znajomość j. angielskiegoAgencja zatrudnienia – nr wpisu 47
      Sprzedaż to Twoja pasja? Współpracowałeś/aś z firmami z branży rolniczej lub pokrewnej? Jeżeli tak, to zapraszamy do aplikowania na stanowisko przedstawiciela handlowego do międzynarodowej firmy produkującej paszę dla zwierząt. oferujemyciekawą, pełną wyzwań pracę z możliwością rozwoju zawodowegoumowę o pracę oraz atrakcyjne wynagrodzenieniezbędne narzędzia pracy (telefon, laptop, samochód służbowy)pracę w luźnej atmosferze z  energicznym i pomocnym zespołemzadaniaspecjalistyczne doradztwo żywieniowe dla hodowców bydłaposzukiwanie i rozwijanie nowych perspektyw biznesowychrealizacja założonych celów sprzedażowychutrzymywanie stałych kontaktów i budowanie pozytywnych relacji z klientami firmyaktywne pozyskiwanie nowych klientówkoordynowanie i nadzór nad przebiegiem realizacji dostawobserwacja i analiza rozwoju trendów na rynkuoczekujemymin. 2 letniego doświadczenia w sprzedaży z branży rolniczej lub pokrewnejwykształcenia wyższego (rolnictwo, zootechnika, weterynaria lub pokrewne)bardzo dobrej znajomości technik sprzedaży oraz obsługi klientaprawa jazdy kat. Bumiejętności pracy w zespole, samodzielność w podejmowaniu decyzjisamomotywacji w dążeniu do wynikówpodstawowa znajomość j. angielskiegoAgencja zatrudnienia – nr wpisu 47
      • warszawa, mazowieckie
      • praca stała
      • randstad polska
      Dla jednego z naszych klientów, międzynarodowej organizacji z branży przemysłowej, poszukujemy obecnie osoby na stanowisko Doradcy technicznego.Jeśli posiadasz wykształcenie wyższe z obszaru kierunków technicznych, w dobrym stopniu posługujesz się językiem angielskim, a czytanie rysunku technicznego nie stanowi dla Ciebie problemu, to czekamy właśnie na Twoja aplikację!  oferujemystabilne zatrudnienie na podstawie umowy o pracę w firmie o ugruntowanej pozycji na rynkuwynagrodzenie podstawowe oraz system premiowymożliwość rozwoju w organizacji o międzynarodowym charakterzepracę w zespole doświadczonych specjalistów oraz wsparcie przełożonychmożliwość rozwoju zawodowego poprzez szkoleniaszeroki pakiet benefitów pozapłacowych ( m.in. dofinansowanie do zajęć sportowych, nauki języków, szkoleń i kursów, opieka stomatologiczna, pakiet prywatnej opieki medycznej, ubezpieczenie na życie, dofinansowanie do wypoczynku, PPK)zadaniaprzygotowywanie wycen i ofertkontakt z architektami i generalnymi wykonawcami w ramach nowych projektówprzygotowywanie specyfikacji technicznych / wytycznych projektowych w programach CAD (bez konieczności projektowania, jedynie czytanie rysunku technicznego) wsparcie w spotkaniach handlowychobsługa systemu CRMprzygotowywanie dokumentów, umów, aneksówoczekujemymile widziane pierwsze doświadczenia sprzedażowe lub w doradztwie technicznymwykształcenia wyższego o profilu technicznym/budowlanym lub pokrewnym, ewentualnie w trakcie studiówznajomości programu AutoCadznajomości języka angielskiego na poziomie min. B1umiejętności czytania rysunków technicznychmile widziane będzie doświadczenie w obsłudze programu CRMzacięcia technicznego Agencja zatrudnienia – nr wpisu 47
      Dla jednego z naszych klientów, międzynarodowej organizacji z branży przemysłowej, poszukujemy obecnie osoby na stanowisko Doradcy technicznego.Jeśli posiadasz wykształcenie wyższe z obszaru kierunków technicznych, w dobrym stopniu posługujesz się językiem angielskim, a czytanie rysunku technicznego nie stanowi dla Ciebie problemu, to czekamy właśnie na Twoja aplikację!  oferujemystabilne zatrudnienie na podstawie umowy o pracę w firmie o ugruntowanej pozycji na rynkuwynagrodzenie podstawowe oraz system premiowymożliwość rozwoju w organizacji o międzynarodowym charakterzepracę w zespole doświadczonych specjalistów oraz wsparcie przełożonychmożliwość rozwoju zawodowego poprzez szkoleniaszeroki pakiet benefitów pozapłacowych ( m.in. dofinansowanie do zajęć sportowych, nauki języków, szkoleń i kursów, opieka stomatologiczna, pakiet prywatnej opieki medycznej, ubezpieczenie na życie, dofinansowanie do wypoczynku, PPK)zadaniaprzygotowywanie wycen i ofertkontakt z architektami i generalnymi wykonawcami w ramach nowych projektówprzygotowywanie specyfikacji technicznych / wytycznych projektowych w programach CAD (bez konieczności projektowania, jedynie czytanie rysunku technicznego) wsparcie w spotkaniach handlowychobsługa systemu CRMprzygotowywanie dokumentów, umów, aneksówoczekujemymile widziane pierwsze doświadczenia sprzedażowe lub w doradztwie technicznymwykształcenia wyższego o profilu technicznym/budowlanym lub pokrewnym, ewentualnie w trakcie studiówznajomości programu AutoCadznajomości języka angielskiego na poziomie min. B1umiejętności czytania rysunków technicznychmile widziane będzie doświadczenie w obsłudze programu CRMzacięcia technicznego Agencja zatrudnienia – nr wpisu 47
      • warszawa, mazowieckie
      • praca stała
      • randstad polska
      Dla firmy dostarczającej specjalistyczne produkty chemiczne, zajmującej czołowe miejsce w produkcji produktów do uszczelniania poszukujemy Doradcy Techniczno-Handlowego. Posiadasz doświadczenie we współpracy z klientem w przemyśle, jesteś otwarty na nowe wyzwania zawodowe? Nie czekaj, aplikuj!oferujemystabilne zatrudnienie w oparciu o umowe o prace w prężnie rozwijającej się firmieatrakcyjne wynagrodzenie, w tym premia kwartalna i rocznapakiet benefitówmerytoryczne wdrożenie w technologie firmy samochód służbowyzadaniarozwój sprzedaży specjalistycznych klejów na rynkupozyskiwanie Klientów oraz profesjonalna opieka nad Klientami już pozyskanymiudział w seminariach, konferencjach i targach branżowychbieżące monitorowanie dedykowanego rynkuprzeprowadzanie szkoleń dla pracowników Klientów w zakresie wdrożonej technologii przygotowywanie ofert technologicznych i cenowychoczekujemydoświadczenia na stanowisku handlowym we współpracy z klientem przemysłowymdobrej znajomości języka angielskiegootwartości na nauke nowych technoligiigotowość do odbywania kilkudniowych podróży służbowych – praca na terenie kraju – średnio 2/3 dni w tygodniuposiadania prawa jazdy kat.BAgencja zatrudnienia – nr wpisu 47
      Dla firmy dostarczającej specjalistyczne produkty chemiczne, zajmującej czołowe miejsce w produkcji produktów do uszczelniania poszukujemy Doradcy Techniczno-Handlowego. Posiadasz doświadczenie we współpracy z klientem w przemyśle, jesteś otwarty na nowe wyzwania zawodowe? Nie czekaj, aplikuj!oferujemystabilne zatrudnienie w oparciu o umowe o prace w prężnie rozwijającej się firmieatrakcyjne wynagrodzenie, w tym premia kwartalna i rocznapakiet benefitówmerytoryczne wdrożenie w technologie firmy samochód służbowyzadaniarozwój sprzedaży specjalistycznych klejów na rynkupozyskiwanie Klientów oraz profesjonalna opieka nad Klientami już pozyskanymiudział w seminariach, konferencjach i targach branżowychbieżące monitorowanie dedykowanego rynkuprzeprowadzanie szkoleń dla pracowników Klientów w zakresie wdrożonej technologii przygotowywanie ofert technologicznych i cenowychoczekujemydoświadczenia na stanowisku handlowym we współpracy z klientem przemysłowymdobrej znajomości języka angielskiegootwartości na nauke nowych technoligiigotowość do odbywania kilkudniowych podróży służbowych – praca na terenie kraju – średnio 2/3 dni w tygodniuposiadania prawa jazdy kat.BAgencja zatrudnienia – nr wpisu 47
      • wrocław, dolnośląskie
      • praca tymczasowa
      • randstad polska
      Może jesteś super doradcą i chętnie pomagasz innym? Może lubisz swoich gości pysznym daniem poczęstować? Tak? To właśnie z Tobą chcemy pracować!Stanowisk mamy wiele, więc na pewno znajdziesz coś dla siebie :) Zgłoś się i pracuj z nami w ulubionym sklepie na jednym z działów obsługi klienta lub magazynu. Dobra praca! Lokalizacja: Bielany Wrocławskie - dojazd autobusami 133 i 552oferujemyelastyczny grafik dostosowany do Ciebiewynagrodzenie godzinowe od 21 zł brutto i więcej!zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę tymczasową (urlop, L4, opłacone składki ZUS)super zniżki na obiadyszkolenia wprowadzającemożliwość długofalowej współpracypakiet Randstad PLUS (karta sportowa oraz opieka medyczna w atrakcyjnej cenie, zniżki, rabaty nawet do 50% na zakupy online)zadaniaW zależności w czym czujesz się najlepiej, możesz zajmować się:obsługą klienta i kasy fiskalnejserwowaniem dańwydawaniem zamówieńoczekujemydyspozycyjności do pracy w tygodniu oraz w weekendyksiążeczki  sanepid lub chęci do jej wyrobieniaAgencja zatrudnienia – nr wpisu 47
      Może jesteś super doradcą i chętnie pomagasz innym? Może lubisz swoich gości pysznym daniem poczęstować? Tak? To właśnie z Tobą chcemy pracować!Stanowisk mamy wiele, więc na pewno znajdziesz coś dla siebie :) Zgłoś się i pracuj z nami w ulubionym sklepie na jednym z działów obsługi klienta lub magazynu. Dobra praca! Lokalizacja: Bielany Wrocławskie - dojazd autobusami 133 i 552oferujemyelastyczny grafik dostosowany do Ciebiewynagrodzenie godzinowe od 21 zł brutto i więcej!zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę tymczasową (urlop, L4, opłacone składki ZUS)super zniżki na obiadyszkolenia wprowadzającemożliwość długofalowej współpracypakiet Randstad PLUS (karta sportowa oraz opieka medyczna w atrakcyjnej cenie, zniżki, rabaty nawet do 50% na zakupy online)zadaniaW zależności w czym czujesz się najlepiej, możesz zajmować się:obsługą klienta i kasy fiskalnejserwowaniem dańwydawaniem zamówieńoczekujemydyspozycyjności do pracy w tygodniu oraz w weekendyksiążeczki  sanepid lub chęci do jej wyrobieniaAgencja zatrudnienia – nr wpisu 47
      • olsztyn, warmińsko-mazurskie
      • praca stała
      • randstad polska
      W związku z ogromnym rozwojem, dla jednego z naszych klientów poszukujemy osoby na stanowisko: doradcy techniczno-handlowego.obszar działania: województwo warmińsko-mazurskieJeśli masz kilkuletnie doświadczenie w sprzedaży do firm produkcyjnych z różnych gałęzi przemysłu nie zwlekaj i aplikuj na poniższą ofertę!oferujemystabilne zatrudnienie w oparciu o umowę o pracędwuskładnikowy system wynagradzania (pensja zasadnicza i premia)dodatkowe bonusy finansowepracę w firmie o ugruntowanej pozycji na rynkuelementy uposażenia: samochód klasy C, telefon, laptopszkolenia wstępnecykliczne szkolenia produktowe prowadzone przez ekspertówdostęp do profesjonalnych szkoleń zewnętrznychmożliwości rozwojuzadaniaproaktywne wyszukiwanie klientów na powierzonym terenierealizacja celów sprzedażowych i ich rozwój poprzez regularne wizyty u klientówwyszukiwanie i pozyskiwanie nowych klientów, a także opieka nad kluczowymi klientamidoradztwo techniczneprzygotowanie ofert handlowych, prezentacji sprzedażowychmonitorowanie rynku na powierzonym regionieoczekujemybardzo mile widziane minimum 2 - letnie doświadczenia we współpracy z firmami z różnych gałęzi przemysłudoskonałe zdolności sprzedażowe, umiejętności organizacyjne, komunikacyjne i negocjacyjneprawo jazdy kat. B - doświadczenie w kierowaniu pojazdemdobrej organizacji pracy oraz postawy zespołowejdoskonałe umiejętności zarządzania czasem oraz wyznaczania priorytetówmile widziana znajomość języka angielskiego na poziomie B2Agencja zatrudnienia – nr wpisu 47
      W związku z ogromnym rozwojem, dla jednego z naszych klientów poszukujemy osoby na stanowisko: doradcy techniczno-handlowego.obszar działania: województwo warmińsko-mazurskieJeśli masz kilkuletnie doświadczenie w sprzedaży do firm produkcyjnych z różnych gałęzi przemysłu nie zwlekaj i aplikuj na poniższą ofertę!oferujemystabilne zatrudnienie w oparciu o umowę o pracędwuskładnikowy system wynagradzania (pensja zasadnicza i premia)dodatkowe bonusy finansowepracę w firmie o ugruntowanej pozycji na rynkuelementy uposażenia: samochód klasy C, telefon, laptopszkolenia wstępnecykliczne szkolenia produktowe prowadzone przez ekspertówdostęp do profesjonalnych szkoleń zewnętrznychmożliwości rozwojuzadaniaproaktywne wyszukiwanie klientów na powierzonym terenierealizacja celów sprzedażowych i ich rozwój poprzez regularne wizyty u klientówwyszukiwanie i pozyskiwanie nowych klientów, a także opieka nad kluczowymi klientamidoradztwo techniczneprzygotowanie ofert handlowych, prezentacji sprzedażowychmonitorowanie rynku na powierzonym regionieoczekujemybardzo mile widziane minimum 2 - letnie doświadczenia we współpracy z firmami z różnych gałęzi przemysłudoskonałe zdolności sprzedażowe, umiejętności organizacyjne, komunikacyjne i negocjacyjneprawo jazdy kat. B - doświadczenie w kierowaniu pojazdemdobrej organizacji pracy oraz postawy zespołowejdoskonałe umiejętności zarządzania czasem oraz wyznaczania priorytetówmile widziana znajomość języka angielskiego na poziomie B2Agencja zatrudnienia – nr wpisu 47
      • gdynia, pomorskie
      • praca tymczasowa
      • randstad polska
      Jeśli uważasz, że dobry dzień zaczyna się od wypicia aromatycznej kawy, a ponadto jesteś osobą:pełną pozytywnej energii,lubiącą kontakt z innymi ludźmi,zaangażowaną w swoją pracę i otwartą na zdobywanie wiedzy,dołącz do zespołu ludzi z pasją, zgłębiaj tajniki wiedzy o kawie i zdobywaj cenne doświadczenie w pracy z klientem!Dla jednego z naszych klientów poszukujemy kandydatów do pracy w sklepie, oferującym innowacyjne produkty codziennego użytku i pyszną, świeżą kawę.Lokalizacja: CH Batory/ Klif, Gdyniaoferujemyzatrudnienie w oparciu o umowę zlecenieczas pracy dostosowany do Twoich możliwościpracę w miłej atmosferzecomiesięczny darmowy pakiet wybranej przez Ciebie kawy lub herbatyzadaniaobsługa klienta na sali sprzedażowejorganizacja pracy w sklepie i w magazyniedbanie o Visula merchandising (prezentacja produktów zgodnie ze standardami firmy)oczekujemymile widziana książeczka do celów sanitarno-emidemiologicznychmile widziane doświadczenie w obsłudze klientaAgencja zatrudnienia – nr wpisu 47
      Jeśli uważasz, że dobry dzień zaczyna się od wypicia aromatycznej kawy, a ponadto jesteś osobą:pełną pozytywnej energii,lubiącą kontakt z innymi ludźmi,zaangażowaną w swoją pracę i otwartą na zdobywanie wiedzy,dołącz do zespołu ludzi z pasją, zgłębiaj tajniki wiedzy o kawie i zdobywaj cenne doświadczenie w pracy z klientem!Dla jednego z naszych klientów poszukujemy kandydatów do pracy w sklepie, oferującym innowacyjne produkty codziennego użytku i pyszną, świeżą kawę.Lokalizacja: CH Batory/ Klif, Gdyniaoferujemyzatrudnienie w oparciu o umowę zlecenieczas pracy dostosowany do Twoich możliwościpracę w miłej atmosferzecomiesięczny darmowy pakiet wybranej przez Ciebie kawy lub herbatyzadaniaobsługa klienta na sali sprzedażowejorganizacja pracy w sklepie i w magazyniedbanie o Visula merchandising (prezentacja produktów zgodnie ze standardami firmy)oczekujemymile widziana książeczka do celów sanitarno-emidemiologicznychmile widziane doświadczenie w obsłudze klientaAgencja zatrudnienia – nr wpisu 47
      • warszawa, mazowieckie
      • praca stała
      • randstad polska
      Dla jednego z naszych klientów, międzynarodowej organizacji z branży przemysłowej, poszukujemy obecnie osoby na stanowisko Doradcy techniczno-handlowego.Jeśli posiadasz doświadczenie zdobyte na podobnym stanowisku, czytanie rysunku technicznego nie stanowi dla Ciebie problemu, a praca w dynamicznym środowisku to obszar, w którym się odnajdujesz, to ta oferta jest skierowania właśnie do Ciebie. Nie czekaj – aplikuj!oferujemystabilne zatrudnienie w oparciu o umowę o pracęwynagrodzenie podstawowe oraz system premiowymożliwość rozwoju w organizacji o międzynarodowym charakterzerealny wpływ na środowisko pracyniezbędne narzędzia pracy (telefon, samochód, laptop)pracę w zespole doświadczonych specjalistów oraz wsparcie przełożonychmożliwość rozwoju zawodowego poprzez szkoleniaszeroki pakiet benefitów pozapłacowych ( m.in. dofinansowanie do zajęć sportowych, nauki języków, szkoleń i kursów, opieka stomatologiczna, pakiet prywatnej opieki medycznej, ubezpieczenie na życie, dofinansowanie do wypoczynku, PPK)zadaniaprzygotowywanie ofert dla klientówkoordynacja i uzgodnienia techniczne w zakresie prowadzonych projektówrealizacja wyznaczonych planów sprzedażowychudział w analizie wyników sprzedaży monitorowanie sytuacji rynkowej na podległym regioniebudowanie długofalowych relacji z klientami firmyoczekujemyminimum 2-letniego doświadczenia na stanowisku handlowym w tereniewykształcenie wyższe o profilu ekonomicznym/ technicznym - jako atutpraktycznej umiejętności czytania rysunku technicznegozdolności negocjacyjnychumiejętności pracy pod presją czasudobrej organizacji pracy własnejczynnego prawo jazdy kat. B.Agencja zatrudnienia – nr wpisu 47
      Dla jednego z naszych klientów, międzynarodowej organizacji z branży przemysłowej, poszukujemy obecnie osoby na stanowisko Doradcy techniczno-handlowego.Jeśli posiadasz doświadczenie zdobyte na podobnym stanowisku, czytanie rysunku technicznego nie stanowi dla Ciebie problemu, a praca w dynamicznym środowisku to obszar, w którym się odnajdujesz, to ta oferta jest skierowania właśnie do Ciebie. Nie czekaj – aplikuj!oferujemystabilne zatrudnienie w oparciu o umowę o pracęwynagrodzenie podstawowe oraz system premiowymożliwość rozwoju w organizacji o międzynarodowym charakterzerealny wpływ na środowisko pracyniezbędne narzędzia pracy (telefon, samochód, laptop)pracę w zespole doświadczonych specjalistów oraz wsparcie przełożonychmożliwość rozwoju zawodowego poprzez szkoleniaszeroki pakiet benefitów pozapłacowych ( m.in. dofinansowanie do zajęć sportowych, nauki języków, szkoleń i kursów, opieka stomatologiczna, pakiet prywatnej opieki medycznej, ubezpieczenie na życie, dofinansowanie do wypoczynku, PPK)zadaniaprzygotowywanie ofert dla klientówkoordynacja i uzgodnienia techniczne w zakresie prowadzonych projektówrealizacja wyznaczonych planów sprzedażowychudział w analizie wyników sprzedaży monitorowanie sytuacji rynkowej na podległym regioniebudowanie długofalowych relacji z klientami firmyoczekujemyminimum 2-letniego doświadczenia na stanowisku handlowym w tereniewykształcenie wyższe o profilu ekonomicznym/ technicznym - jako atutpraktycznej umiejętności czytania rysunku technicznegozdolności negocjacyjnychumiejętności pracy pod presją czasudobrej organizacji pracy własnejczynnego prawo jazdy kat. B.Agencja zatrudnienia – nr wpisu 47
      • kraków, małopolskie
      • praca stała
      • randstad polska
      Jesteś umysłem technicznym, masz doświadczenie w obszarze produkcji i lubisz pracować z ludźm,i i sprawdzasz się jako ekspert, doradca? Świetnie, ponieważ nasz klient, włoski producent akcesoriów do drzwi i okien, poszukuje doradcy technicznego, który będzie partnerem do rozmowy dla swoich klientów. Koniecznie sprawdź naszą ofertę!oferujemyumowę o pracę lub kontrakt B2B - ty wybierasz!wynagrodzenie zasadnicze, motywujący system premiowy oraz narzędzia pracysamochód służbowy do użytku prywatnegosamodzielną pracę w trybie hybrydowym (home office oraz spotkania online i wizyty u klientów, możliwość pracy z centrali firmy w Polsce)pracę bezpośrednio dla włoskiego producenta komponentów do produkcji aluminiowych okien i drzwiszkolenia sprzedażowe i produktowe w polskiej centrali firmy oraz w siedzibie głównej we Włoszechdobrą atmosferę pracyintensywny kurs języka angielskiego, jeśli potrzebujesz wsparcia w tym zakresiezadaniapraca z klientami na terenie Polski południowo-zachodniej (województwo dolnośląskie, opolskie, część wielkopolskiego, część lubuskiego)nawiązywanie relacji z klientami (producentami stolarki otworowej z auminium)budowanie świadomości marki na podległym tereniedoradztwo techniczne dla klientów w zakresie szkoleń i promocji produktów lub w przypadku sprzedaży lub reklamacjiudział w zadaniach testowych z producentami pilotażowymianalizowanie zapytań ofertowych oraz odpowiadanie na nieodbywanie spotkań z klientami oraz prowadzenie negocjacjiodbywanie wizyt na terenie fabryki klientaudział w wydarzeniach takich jak dni otwarte, targi, wydarzenia związane z premierą i prezentacją nowych produktów itp. oraz zbieranie danych o odwiedzającychoczekujemywykształcenia minumum średnie (preferowane techniczne)doświadczenia w branży technicznej (preferowane stolarka otworowa, przemysł szklany lub obróbki metali, konstrukcji stalowych, aluminium)mile wiedziane doświadczenie na stanowisku z obszaru produkcji, kontoli jakości, projektowania, technologii lub konstrukcji stolarki aluminiowejznajomości języka polskiego i angielskiego na poziomie umożliwiającym skuteczną komunikację (B1+)znajomości czytania rysunki technicznegoznajomości systemu CAD/CAM (odczyt)wiedzy na temat montażu aluminiowych drzwi i okien (będzie dodatkowym atutem)wysoko rozwiniętych umiejętności organizacyjne i komunikacyjneumiejętności budowania relacjidoświadczenia w sprzedaży lub gotowości do nauki sztuki sprzedaży technicznejprawa jazdy kat. Bobsługi komutera, pakietu MS Office, umiejętności wykorzystywnaia nowych technologii w pracyAgencja zatrudnienia – nr wpisu 47
      Jesteś umysłem technicznym, masz doświadczenie w obszarze produkcji i lubisz pracować z ludźm,i i sprawdzasz się jako ekspert, doradca? Świetnie, ponieważ nasz klient, włoski producent akcesoriów do drzwi i okien, poszukuje doradcy technicznego, który będzie partnerem do rozmowy dla swoich klientów. Koniecznie sprawdź naszą ofertę!oferujemyumowę o pracę lub kontrakt B2B - ty wybierasz!wynagrodzenie zasadnicze, motywujący system premiowy oraz narzędzia pracysamochód służbowy do użytku prywatnegosamodzielną pracę w trybie hybrydowym (home office oraz spotkania online i wizyty u klientów, możliwość pracy z centrali firmy w Polsce)pracę bezpośrednio dla włoskiego producenta komponentów do produkcji aluminiowych okien i drzwiszkolenia sprzedażowe i produktowe w polskiej centrali firmy oraz w siedzibie głównej we Włoszechdobrą atmosferę pracyintensywny kurs języka angielskiego, jeśli potrzebujesz wsparcia w tym zakresiezadaniapraca z klientami na terenie Polski południowo-zachodniej (województwo dolnośląskie, opolskie, część wielkopolskiego, część lubuskiego)nawiązywanie relacji z klientami (producentami stolarki otworowej z auminium)budowanie świadomości marki na podległym tereniedoradztwo techniczne dla klientów w zakresie szkoleń i promocji produktów lub w przypadku sprzedaży lub reklamacjiudział w zadaniach testowych z producentami pilotażowymianalizowanie zapytań ofertowych oraz odpowiadanie na nieodbywanie spotkań z klientami oraz prowadzenie negocjacjiodbywanie wizyt na terenie fabryki klientaudział w wydarzeniach takich jak dni otwarte, targi, wydarzenia związane z premierą i prezentacją nowych produktów itp. oraz zbieranie danych o odwiedzającychoczekujemywykształcenia minumum średnie (preferowane techniczne)doświadczenia w branży technicznej (preferowane stolarka otworowa, przemysł szklany lub obróbki metali, konstrukcji stalowych, aluminium)mile wiedziane doświadczenie na stanowisku z obszaru produkcji, kontoli jakości, projektowania, technologii lub konstrukcji stolarki aluminiowejznajomości języka polskiego i angielskiego na poziomie umożliwiającym skuteczną komunikację (B1+)znajomości czytania rysunki technicznegoznajomości systemu CAD/CAM (odczyt)wiedzy na temat montażu aluminiowych drzwi i okien (będzie dodatkowym atutem)wysoko rozwiniętych umiejętności organizacyjne i komunikacyjneumiejętności budowania relacjidoświadczenia w sprzedaży lub gotowości do nauki sztuki sprzedaży technicznejprawa jazdy kat. Bobsługi komutera, pakietu MS Office, umiejętności wykorzystywnaia nowych technologii w pracyAgencja zatrudnienia – nr wpisu 47
      • wrocław, dolnośląskie
      • praca stała
      • randstad polska
      Jesteś umysłem technicznym, masz doświadczenie w obszarze produkcji i lubisz pracować z ludźm,i i sprawdzasz się jako ekspert, doradca? Świetnie, ponieważ nasz klient, włoski producent akcesoriów do drzwi i okien, poszukuje doradcy technicznego, który będzie partnerem do rozmowy dla swoich klientów. Koniecznie sprawdź naszą ofertę!oferujemyumowę o pracę lub kontrakt B2B - ty wybierasz!wynagrodzenie zasadnicze, motywujący system premiowy oraz narzędzia pracysamochód służbowy do użytku prywatnegosamodzielną pracę w trybie hybrydowym (home office oraz spotkania online i wizyty u klientów, możliwość pracy z centrali firmy w Polsce)pracę bezpośrednio dla włoskiego producenta komponentów do produkcji aluminiowych okien i drzwiszkolenia sprzedażowe i produktowe w polskiej centrali firmy oraz w siedzibie głównej we Włoszechdobrą atmosferę pracyintensywny kurs języka angielskiego, jeśli potrzebujesz wsparcia w tym zakresiezadaniapraca z klientami na terenie Polski południowo-zachodniej (województwo dolnośląskie, opolskie, część wielkopolskiego, część lubuskiego)nawiązywanie relacji z klientami (producentami stolarki otworowej z auminium)budowanie świadomości marki na podległym tereniedoradztwo techniczne dla klientów w zakresie szkoleń i promocji produktów lub w przypadku sprzedaży lub reklamacjiudział w zadaniach testowych z producentami pilotażowymianalizowanie zapytań ofertowych oraz odpowiadanie na nieodbywanie spotkań z klientami oraz prowadzenie negocjacjiodbywanie wizyt na terenie fabryki klientaudział w wydarzeniach takich jak dni otwarte, targi, wydarzenia związane z premierą i prezentacją nowych produktów itp. oraz zbieranie danych o odwiedzającychoczekujemywykształcenia minumum średnie (preferowane techniczne)doświadczenia w branży technicznej (preferowane stolarka otworowa, przemysł szklany lub obróbki metali, konstrukcji stalowych, aluminium)mile wiedziane doświadczenie na stanowisku z obszaru produkcji, kontoli jakości, projektowania, technologii lub konstrukcji stolarki aluminiowejznajomości języka polskiego i angielskiego na poziomie umożliwiającym skuteczną komunikację (B1+)znajomości czytania rysunki technicznegoznajomości systemu CAD/CAM (odczyt)wiedzy na temat montażu aluminiowych drzwi i okien (będzie dodatkowym atutem)wysoko rozwiniętych umiejętności organizacyjne i komunikacyjneumiejętności budowania relacjidoświadczenia w sprzedaży lub gotowości do nauki sztuki sprzedaży technicznejprawa jazdy kat. Bobsługi komutera, pakietu MS Office, umiejętności wykorzystywnaia nowych technologii w pracyAgencja zatrudnienia – nr wpisu 47
      Jesteś umysłem technicznym, masz doświadczenie w obszarze produkcji i lubisz pracować z ludźm,i i sprawdzasz się jako ekspert, doradca? Świetnie, ponieważ nasz klient, włoski producent akcesoriów do drzwi i okien, poszukuje doradcy technicznego, który będzie partnerem do rozmowy dla swoich klientów. Koniecznie sprawdź naszą ofertę!oferujemyumowę o pracę lub kontrakt B2B - ty wybierasz!wynagrodzenie zasadnicze, motywujący system premiowy oraz narzędzia pracysamochód służbowy do użytku prywatnegosamodzielną pracę w trybie hybrydowym (home office oraz spotkania online i wizyty u klientów, możliwość pracy z centrali firmy w Polsce)pracę bezpośrednio dla włoskiego producenta komponentów do produkcji aluminiowych okien i drzwiszkolenia sprzedażowe i produktowe w polskiej centrali firmy oraz w siedzibie głównej we Włoszechdobrą atmosferę pracyintensywny kurs języka angielskiego, jeśli potrzebujesz wsparcia w tym zakresiezadaniapraca z klientami na terenie Polski południowo-zachodniej (województwo dolnośląskie, opolskie, część wielkopolskiego, część lubuskiego)nawiązywanie relacji z klientami (producentami stolarki otworowej z auminium)budowanie świadomości marki na podległym tereniedoradztwo techniczne dla klientów w zakresie szkoleń i promocji produktów lub w przypadku sprzedaży lub reklamacjiudział w zadaniach testowych z producentami pilotażowymianalizowanie zapytań ofertowych oraz odpowiadanie na nieodbywanie spotkań z klientami oraz prowadzenie negocjacjiodbywanie wizyt na terenie fabryki klientaudział w wydarzeniach takich jak dni otwarte, targi, wydarzenia związane z premierą i prezentacją nowych produktów itp. oraz zbieranie danych o odwiedzającychoczekujemywykształcenia minumum średnie (preferowane techniczne)doświadczenia w branży technicznej (preferowane stolarka otworowa, przemysł szklany lub obróbki metali, konstrukcji stalowych, aluminium)mile wiedziane doświadczenie na stanowisku z obszaru produkcji, kontoli jakości, projektowania, technologii lub konstrukcji stolarki aluminiowejznajomości języka polskiego i angielskiego na poziomie umożliwiającym skuteczną komunikację (B1+)znajomości czytania rysunki technicznegoznajomości systemu CAD/CAM (odczyt)wiedzy na temat montażu aluminiowych drzwi i okien (będzie dodatkowym atutem)wysoko rozwiniętych umiejętności organizacyjne i komunikacyjneumiejętności budowania relacjidoświadczenia w sprzedaży lub gotowości do nauki sztuki sprzedaży technicznejprawa jazdy kat. Bobsługi komutera, pakietu MS Office, umiejętności wykorzystywnaia nowych technologii w pracyAgencja zatrudnienia – nr wpisu 47
      • bydgoszcz, kujawsko-pomorskie
      • praca tymczasowa
      • randstad polska
      Chcesz rozpocząć karierę w dziale finansowym firmy produkcyjnej? Myślsz o przebranżowieniu się i szukasz pracy w finansach? Chcesz wreszcie rozpoczać pracę w dziale wewnętrznym firmy? Oferujemy atrakcyjne zatrudnienie i bardzo dużo praktycznej wiedzy oraz możliwości nabycia doświadczenia w strukturach międzynarodowych dużego pracodawcy w regionie! Będzie praktyka, będzie support, ale też duża dawka swobody i twojej odpowiedzialności, będzie angielski w pracy! Przyślij CV! Zapraszamy Cię do przyjacielskiej rozmowy online, by dowiedzieć się więcej ofercie pracy!oferujemyzatrudnienie w oparciu o umowę o pracę tymczasową (płatne urlopy, L4, odprowadzane składek ZUS)albo zatrudnienie bezpośrenio u pracodawcy na kontrakt B2Bmożliwość nawiązania długofalowej współpracy – docelowo przejęcia do zatrudnienia bezpośredniego przez Firmęatrakcyjny pakiet benefitów pozapłacowych na preferencyjnych warunkachpracę w międzynarodowej korporacjisuper doświadczenie na początek kariery i fajną firmę w CVpracę stacjonarną w Bydgoszczy albo hybrydową - jak woliszelastyczne godziny pracy, choć w pełnym wymiarze etatuzadaniauzyskanie Dokumentacji Celnej IE599 w celu udokumentowania odzyskania należności VAT PL od Agencji Celnych (obejmujące lata 2017 – 2021)współpraca z lokalnym zespołem finansowym w Bydgoszczy i Wielkiej Brytanii, obsługą klienta i działem wysyłekwspółpraca z klientami, agencjami celnymi i brokerami w celu uzyskania odpowiednich dowodów wywozuutrzymywanie rejestru dokumentówodpowiadanie na zapytania dotyczące kontroli podatkowej wynikające z poprawionych zgłoszeń, skoordynowane z lokalnym doradcącotygodniowe raportowanie postępów oczekujemyumiejętności pracy z dokumentacjąznajomości obsługi komputeradokładności i skrupulatnościkomunikatywnej komunikacji w języku polskim (w mowie i piśmie)komunikatywnej znajomości języka angielskiego (idealnie poziom B1+, choć jeśli nie masz swobody w mówieniu, nie szkodzi – będzie dużo pracy z dokumentacją i będzie kogo poprosić o pomoc)podstawowej wiedza z zakresu podatku Vat w Polsceznajomość przepisów eksportowych mile widzianaumiejętności organizowania swojej pracywytrwałość w działaniuumiejętność wyjaśniania spraw do końcapostawy proaktywnejkomunikatywnościAgencja zatrudnienia – nr wpisu 47
      Chcesz rozpocząć karierę w dziale finansowym firmy produkcyjnej? Myślsz o przebranżowieniu się i szukasz pracy w finansach? Chcesz wreszcie rozpoczać pracę w dziale wewnętrznym firmy? Oferujemy atrakcyjne zatrudnienie i bardzo dużo praktycznej wiedzy oraz możliwości nabycia doświadczenia w strukturach międzynarodowych dużego pracodawcy w regionie! Będzie praktyka, będzie support, ale też duża dawka swobody i twojej odpowiedzialności, będzie angielski w pracy! Przyślij CV! Zapraszamy Cię do przyjacielskiej rozmowy online, by dowiedzieć się więcej ofercie pracy!oferujemyzatrudnienie w oparciu o umowę o pracę tymczasową (płatne urlopy, L4, odprowadzane składek ZUS)albo zatrudnienie bezpośrenio u pracodawcy na kontrakt B2Bmożliwość nawiązania długofalowej współpracy – docelowo przejęcia do zatrudnienia bezpośredniego przez Firmęatrakcyjny pakiet benefitów pozapłacowych na preferencyjnych warunkachpracę w międzynarodowej korporacjisuper doświadczenie na początek kariery i fajną firmę w CVpracę stacjonarną w Bydgoszczy albo hybrydową - jak woliszelastyczne godziny pracy, choć w pełnym wymiarze etatuzadaniauzyskanie Dokumentacji Celnej IE599 w celu udokumentowania odzyskania należności VAT PL od Agencji Celnych (obejmujące lata 2017 – 2021)współpraca z lokalnym zespołem finansowym w Bydgoszczy i Wielkiej Brytanii, obsługą klienta i działem wysyłekwspółpraca z klientami, agencjami celnymi i brokerami w celu uzyskania odpowiednich dowodów wywozuutrzymywanie rejestru dokumentówodpowiadanie na zapytania dotyczące kontroli podatkowej wynikające z poprawionych zgłoszeń, skoordynowane z lokalnym doradcącotygodniowe raportowanie postępów oczekujemyumiejętności pracy z dokumentacjąznajomości obsługi komputeradokładności i skrupulatnościkomunikatywnej komunikacji w języku polskim (w mowie i piśmie)komunikatywnej znajomości języka angielskiego (idealnie poziom B1+, choć jeśli nie masz swobody w mówieniu, nie szkodzi – będzie dużo pracy z dokumentacją i będzie kogo poprosić o pomoc)podstawowej wiedza z zakresu podatku Vat w Polsceznajomość przepisów eksportowych mile widzianaumiejętności organizowania swojej pracywytrwałość w działaniuumiejętność wyjaśniania spraw do końcapostawy proaktywnejkomunikatywnościAgencja zatrudnienia – nr wpisu 47
      • bydgoszcz, kujawsko-pomorskie
      • praca tymczasowa
      • randstad polska
      Chcesz rozpocząć karierę w dziale finansowym firmy produkcyjnej? Myślsz o przebranżowieniu się i szukasz pracy w finansach? Chcesz wreszcie rozpoczać pracę w dziale wewnętrznym firmy? Oferujemy atrakcyjne zatrudnienie i bardzo dużo praktycznej wiedzy oraz możliwości nabycia doświadczenia w strukturach międzynarodowych dużego pracodawcy w regionie! Będzie praktyka, będzie support, ale też duża dawka swobody i twojej odpowiedzialności, będzie angielski w pracy! Przyślij CV! Zapraszamy Cię do przyjacielskiej rozmowy online, by dowiedzieć się więcej ofercie pracy!oferujemyzatrudnienie w oparciu o umowę o pracę tymczasową (płatne urlopy, L4, odprowadzane składek ZUS)albo zatrudnienie bezpośrenio u pracodawcy na kontrakt B2Bmożliwość nawiązania długofalowej współpracy – docelowo przejęcia do zatrudnienia bezpośredniego przez Firmęatrakcyjny pakiet benefitów pozapłacowych na preferencyjnych warunkachpracę w międzynarodowej korporacjisuper doświadczenie na początek kariery i fajną firmę w CVpracę stacjonarną w Bydgoszczy albo hybrydową - jak woliszelastyczne godziny pracy, choć w pełnym wymiarze etatuzadaniauzyskanie Dokumentacji Celnej IE599 w celu udokumentowania odzyskania należności VAT PL od Agencji Celnych (obejmujące lata 2017 – 2021)współpraca z lokalnym zespołem finansowym w Bydgoszczy i Wielkiej Brytanii, obsługą klienta i działem wysyłekwspółpraca z klientami, agencjami celnymi i brokerami w celu uzyskania odpowiednich dowodów wywozuutrzymywanie rejestru dokumentówodpowiadanie na zapytania dotyczące kontroli podatkowej wynikające z poprawionych zgłoszeń, skoordynowane z lokalnym doradcącotygodniowe raportowanie postępów oczekujemyumiejętności pracy z dokumentacjąznajomości obsługi komputeradokładności i skrupulatnościkomunikatywnej komunikacji w języku polskim (w mowie i piśmie)komunikatywnej znajomości języka angielskiego (idealnie poziom B1+, choć jeśli nie masz swobody w mówieniu, nie szkodzi – będzie dużo pracy z dokumentacją i będzie kogo poprosić o pomoc)podstawowej wiedza z zakresu podatku Vat w Polsceznajomość przepisów eksportowych mile widzianaumiejętności organizowania swojej pracywytrwałość w działaniuumiejętność wyjaśniania spraw do końcapostawy proaktywnejkomunikatywnościAgencja zatrudnienia – nr wpisu 47
      Chcesz rozpocząć karierę w dziale finansowym firmy produkcyjnej? Myślsz o przebranżowieniu się i szukasz pracy w finansach? Chcesz wreszcie rozpoczać pracę w dziale wewnętrznym firmy? Oferujemy atrakcyjne zatrudnienie i bardzo dużo praktycznej wiedzy oraz możliwości nabycia doświadczenia w strukturach międzynarodowych dużego pracodawcy w regionie! Będzie praktyka, będzie support, ale też duża dawka swobody i twojej odpowiedzialności, będzie angielski w pracy! Przyślij CV! Zapraszamy Cię do przyjacielskiej rozmowy online, by dowiedzieć się więcej ofercie pracy!oferujemyzatrudnienie w oparciu o umowę o pracę tymczasową (płatne urlopy, L4, odprowadzane składek ZUS)albo zatrudnienie bezpośrenio u pracodawcy na kontrakt B2Bmożliwość nawiązania długofalowej współpracy – docelowo przejęcia do zatrudnienia bezpośredniego przez Firmęatrakcyjny pakiet benefitów pozapłacowych na preferencyjnych warunkachpracę w międzynarodowej korporacjisuper doświadczenie na początek kariery i fajną firmę w CVpracę stacjonarną w Bydgoszczy albo hybrydową - jak woliszelastyczne godziny pracy, choć w pełnym wymiarze etatuzadaniauzyskanie Dokumentacji Celnej IE599 w celu udokumentowania odzyskania należności VAT PL od Agencji Celnych (obejmujące lata 2017 – 2021)współpraca z lokalnym zespołem finansowym w Bydgoszczy i Wielkiej Brytanii, obsługą klienta i działem wysyłekwspółpraca z klientami, agencjami celnymi i brokerami w celu uzyskania odpowiednich dowodów wywozuutrzymywanie rejestru dokumentówodpowiadanie na zapytania dotyczące kontroli podatkowej wynikające z poprawionych zgłoszeń, skoordynowane z lokalnym doradcącotygodniowe raportowanie postępów oczekujemyumiejętności pracy z dokumentacjąznajomości obsługi komputeradokładności i skrupulatnościkomunikatywnej komunikacji w języku polskim (w mowie i piśmie)komunikatywnej znajomości języka angielskiego (idealnie poziom B1+, choć jeśli nie masz swobody w mówieniu, nie szkodzi – będzie dużo pracy z dokumentacją i będzie kogo poprosić o pomoc)podstawowej wiedza z zakresu podatku Vat w Polsceznajomość przepisów eksportowych mile widzianaumiejętności organizowania swojej pracywytrwałość w działaniuumiejętność wyjaśniania spraw do końcapostawy proaktywnejkomunikatywnościAgencja zatrudnienia – nr wpisu 47
      • bydgoszcz, kujawsko-pomorskie
      • praca tymczasowa
      • randstad polska
      Chcesz rozpocząć karierę w dziale finansowym firmy produkcyjnej? Myślsz o przebranżowieniu się i szukasz pracy w finansach? Chcesz wreszcie rozpoczać pracę w dziale wewnętrznym firmy? Oferujemy atrakcyjne zatrudnienie i bardzo dużo praktycznej wiedzy oraz możliwości nabycia doświadczenia w strukturach międzynarodowych dużego pracodawcy w regionie! Będzie praktyka, będzie support, ale też duża dawka swobody i twojej odpowiedzialności, będzie angielski w pracy! Przyślij CV! Zapraszamy Cię do przyjacielskiej rozmowy online, by dowiedzieć się więcej ofercie pracy!oferujemyzatrudnienie w oparciu o umowę o pracę tymczasową (płatne urlopy, L4, odprowadzane składek ZUS)albo zatrudnienie bezpośrenio u pracodawcy na kontrakt B2Bmożliwość nawiązania długofalowej współpracy – docelowo przejęcia do zatrudnienia bezpośredniego przez Firmęatrakcyjny pakiet benefitów pozapłacowych na preferencyjnych warunkachpracę w międzynarodowej korporacjisuper doświadczenie na początek kariery i fajną firmę w CVpracę stacjonarną w Bydgoszczy albo hybrydową - jak woliszelastyczne godziny pracy, choć w pełnym wymiarze etatuzadaniauzyskanie Dokumentacji Celnej IE599 w celu udokumentowania odzyskania należności VAT PL od Agencji Celnych (obejmujące lata 2017 – 2021)współpraca z lokalnym zespołem finansowym w Bydgoszczy i Wielkiej Brytanii, obsługą klienta i działem wysyłekwspółpraca z klientami, agencjami celnymi i brokerami w celu uzyskania odpowiednich dowodów wywozuutrzymywanie rejestru dokumentówodpowiadanie na zapytania dotyczące kontroli podatkowej wynikające z poprawionych zgłoszeń, skoordynowane z lokalnym doradcącotygodniowe raportowanie postępów oczekujemyumiejętności pracy z dokumentacjąznajomości obsługi komputeradokładności i skrupulatnościkomunikatywnej komunikacji w języku polskim (w mowie i piśmie)komunikatywnej znajomości języka angielskiego (idealnie poziom B1+, choć jeśli nie masz swobody w mówieniu, nie szkodzi – będzie dużo pracy z dokumentacją i będzie kogo poprosić o pomoc)podstawowej wiedza z zakresu podatku Vat w Polsceznajomość przepisów eksportowych mile widzianaumiejętności organizowania swojej pracywytrwałość w działaniuumiejętność wyjaśniania spraw do końcapostawy proaktywnejkomunikatywnościAgencja zatrudnienia – nr wpisu 47
      Chcesz rozpocząć karierę w dziale finansowym firmy produkcyjnej? Myślsz o przebranżowieniu się i szukasz pracy w finansach? Chcesz wreszcie rozpoczać pracę w dziale wewnętrznym firmy? Oferujemy atrakcyjne zatrudnienie i bardzo dużo praktycznej wiedzy oraz możliwości nabycia doświadczenia w strukturach międzynarodowych dużego pracodawcy w regionie! Będzie praktyka, będzie support, ale też duża dawka swobody i twojej odpowiedzialności, będzie angielski w pracy! Przyślij CV! Zapraszamy Cię do przyjacielskiej rozmowy online, by dowiedzieć się więcej ofercie pracy!oferujemyzatrudnienie w oparciu o umowę o pracę tymczasową (płatne urlopy, L4, odprowadzane składek ZUS)albo zatrudnienie bezpośrenio u pracodawcy na kontrakt B2Bmożliwość nawiązania długofalowej współpracy – docelowo przejęcia do zatrudnienia bezpośredniego przez Firmęatrakcyjny pakiet benefitów pozapłacowych na preferencyjnych warunkachpracę w międzynarodowej korporacjisuper doświadczenie na początek kariery i fajną firmę w CVpracę stacjonarną w Bydgoszczy albo hybrydową - jak woliszelastyczne godziny pracy, choć w pełnym wymiarze etatuzadaniauzyskanie Dokumentacji Celnej IE599 w celu udokumentowania odzyskania należności VAT PL od Agencji Celnych (obejmujące lata 2017 – 2021)współpraca z lokalnym zespołem finansowym w Bydgoszczy i Wielkiej Brytanii, obsługą klienta i działem wysyłekwspółpraca z klientami, agencjami celnymi i brokerami w celu uzyskania odpowiednich dowodów wywozuutrzymywanie rejestru dokumentówodpowiadanie na zapytania dotyczące kontroli podatkowej wynikające z poprawionych zgłoszeń, skoordynowane z lokalnym doradcącotygodniowe raportowanie postępów oczekujemyumiejętności pracy z dokumentacjąznajomości obsługi komputeradokładności i skrupulatnościkomunikatywnej komunikacji w języku polskim (w mowie i piśmie)komunikatywnej znajomości języka angielskiego (idealnie poziom B1+, choć jeśli nie masz swobody w mówieniu, nie szkodzi – będzie dużo pracy z dokumentacją i będzie kogo poprosić o pomoc)podstawowej wiedza z zakresu podatku Vat w Polsceznajomość przepisów eksportowych mile widzianaumiejętności organizowania swojej pracywytrwałość w działaniuumiejętność wyjaśniania spraw do końcapostawy proaktywnejkomunikatywnościAgencja zatrudnienia – nr wpisu 47
      • kraków, małopolskie
      • praca stała
      • randstad polska
      Jesteś umysłem technicznym, masz doświadczenie w obszarze produkcji i lubisz pracować z ludźm,i i sprawdzasz się jako ekspert, doradca? Świetnie, ponieważ nasz klient, włoski producent akcesoriów do drzwi i okien, poszukuje doradcy technicznego, który będzie partnerem do rozmowy dla swoich klientów. Koniecznie sprawdź naszą ofertę!oferujemyumowę o pracę lub kontrakt B2B - ty wybierasz!wynagrodzenie zasadnicze, motywujący system premiowy oraz narzędzia pracysamochód służbowy do użytku prywatnegosamodzielną pracę w trybie hybrydowym (home office oraz spotkania online i wizyty u klientów, możliwość pracy z centrali firmy w Polsce)pracę bezpośrednio dla włoskiego producenta komponentów do produkcji aluminiowych okien i drzwiszkolenia sprzedażowe i produktowe w polskiej centrali firmy oraz w siedzibie głównej we Włoszechdobrą atmosferę pracyintensywny kurs języka angielskiego, jeśli potrzebujesz wsparcia w tym zakresiezadaniapraca z klientami na terenie Polski południowo-zachodniej (województwo dolnośląskie, opolskie, część wielkopolskiego, część lubuskiego)nawiązywanie relacji z klientami (producentami stolarki otworowej z auminium)budowanie świadomości marki na podległym tereniedoradztwo techniczne dla klientów w zakresie szkoleń i promocji produktów lub w przypadku sprzedaży lub reklamacjiudział w zadaniach testowych z producentami pilotażowymianalizowanie zapytań ofertowych oraz odpowiadanie na nieodbywanie spotkań z klientami oraz prowadzenie negocjacjiodbywanie wizyt na terenie fabryki klientaudział w wydarzeniach takich jak dni otwarte, targi, wydarzenia związane z premierą i prezentacją nowych produktów itp. oraz zbieranie danych o odwiedzającychoczekujemywykształcenia minumum średnie (preferowane techniczne)doświadczenia w branży technicznej (preferowane stolarka otworowa, przemysł szklany lub obróbki metali, konstrukcji stalowych, aluminium)mile wiedziane doświadczenie na stanowisku z obszaru produkcji, kontoli jakości, projektowania, technologii lub konstrukcji stolarki aluminiowejznajomości języka polskiego i angielskiego na poziomie umożliwiającym skuteczną komunikację (B1+)znajomości czytania rysunki technicznegoznajomości systemu CAD/CAM (odczyt)wiedzy na temat montażu aluminiowych drzwi i okien (będzie dodatkowym atutem)wysoko rozwiniętych umiejętności organizacyjne i komunikacyjneumiejętności budowania relacjidoświadczenia w sprzedaży lub gotowości do nauki sztuki sprzedaży technicznejprawa jazdy kat. Bobsługi komutera, pakietu MS Office, umiejętności wykorzystywnaia nowych technologii w pracyAgencja zatrudnienia – nr wpisu 47
      Jesteś umysłem technicznym, masz doświadczenie w obszarze produkcji i lubisz pracować z ludźm,i i sprawdzasz się jako ekspert, doradca? Świetnie, ponieważ nasz klient, włoski producent akcesoriów do drzwi i okien, poszukuje doradcy technicznego, który będzie partnerem do rozmowy dla swoich klientów. Koniecznie sprawdź naszą ofertę!oferujemyumowę o pracę lub kontrakt B2B - ty wybierasz!wynagrodzenie zasadnicze, motywujący system premiowy oraz narzędzia pracysamochód służbowy do użytku prywatnegosamodzielną pracę w trybie hybrydowym (home office oraz spotkania online i wizyty u klientów, możliwość pracy z centrali firmy w Polsce)pracę bezpośrednio dla włoskiego producenta komponentów do produkcji aluminiowych okien i drzwiszkolenia sprzedażowe i produktowe w polskiej centrali firmy oraz w siedzibie głównej we Włoszechdobrą atmosferę pracyintensywny kurs języka angielskiego, jeśli potrzebujesz wsparcia w tym zakresiezadaniapraca z klientami na terenie Polski południowo-zachodniej (województwo dolnośląskie, opolskie, część wielkopolskiego, część lubuskiego)nawiązywanie relacji z klientami (producentami stolarki otworowej z auminium)budowanie świadomości marki na podległym tereniedoradztwo techniczne dla klientów w zakresie szkoleń i promocji produktów lub w przypadku sprzedaży lub reklamacjiudział w zadaniach testowych z producentami pilotażowymianalizowanie zapytań ofertowych oraz odpowiadanie na nieodbywanie spotkań z klientami oraz prowadzenie negocjacjiodbywanie wizyt na terenie fabryki klientaudział w wydarzeniach takich jak dni otwarte, targi, wydarzenia związane z premierą i prezentacją nowych produktów itp. oraz zbieranie danych o odwiedzającychoczekujemywykształcenia minumum średnie (preferowane techniczne)doświadczenia w branży technicznej (preferowane stolarka otworowa, przemysł szklany lub obróbki metali, konstrukcji stalowych, aluminium)mile wiedziane doświadczenie na stanowisku z obszaru produkcji, kontoli jakości, projektowania, technologii lub konstrukcji stolarki aluminiowejznajomości języka polskiego i angielskiego na poziomie umożliwiającym skuteczną komunikację (B1+)znajomości czytania rysunki technicznegoznajomości systemu CAD/CAM (odczyt)wiedzy na temat montażu aluminiowych drzwi i okien (będzie dodatkowym atutem)wysoko rozwiniętych umiejętności organizacyjne i komunikacyjneumiejętności budowania relacjidoświadczenia w sprzedaży lub gotowości do nauki sztuki sprzedaży technicznejprawa jazdy kat. Bobsługi komutera, pakietu MS Office, umiejętności wykorzystywnaia nowych technologii w pracyAgencja zatrudnienia – nr wpisu 47
      • kraków, małopolskie
      • praca stała
      • randstad polska
      Jesteś umysłem technicznym, masz doświadczenie w obszarze produkcji i lubisz pracować z ludźm,i i sprawdzasz się jako ekspert, doradca? Świetnie, ponieważ nasz klient, włoski producent akcesoriów do drzwi i okien, poszukuje doradcy technicznego, który będzie partnerem do rozmowy dla swoich klientów. Koniecznie sprawdź naszą ofertę!oferujemyumowę o pracę lub kontrakt B2B - ty wybierasz!wynagrodzenie zasadnicze, motywujący system premiowy oraz narzędzia pracysamochód służbowy do użytku prywatnegosamodzielną pracę w trybie hybrydowym (home office oraz spotkania online i wizyty u klientów, możliwość pracy z centrali firmy w Polsce)pracę bezpośrednio dla włoskiego producenta komponentów do produkcji aluminiowych okien i drzwiszkolenia sprzedażowe i produktowe w polskiej centrali firmy oraz w siedzibie głównej we Włoszechdobrą atmosferę pracyintensywny kurs języka angielskiego, jeśli potrzebujesz wsparcia w tym zakresiezadaniapraca z klientami na terenie Polski południowo-zachodniej (województwo dolnośląskie, opolskie, część wielkopolskiego, część lubuskiego)nawiązywanie relacji z klientami (producentami stolarki otworowej z auminium)budowanie świadomości marki na podległym tereniedoradztwo techniczne dla klientów w zakresie szkoleń i promocji produktów lub w przypadku sprzedaży lub reklamacjiudział w zadaniach testowych z producentami pilotażowymianalizowanie zapytań ofertowych oraz odpowiadanie na nieodbywanie spotkań z klientami oraz prowadzenie negocjacjiodbywanie wizyt na terenie fabryki klientaudział w wydarzeniach takich jak dni otwarte, targi, wydarzenia związane z premierą i prezentacją nowych produktów itp. oraz zbieranie danych o odwiedzającychoczekujemywykształcenia minumum średnie (preferowane techniczne)doświadczenia w branży technicznej (preferowane stolarka otworowa, przemysł szklany lub obróbki metali, konstrukcji stalowych, aluminium)mile wiedziane doświadczenie na stanowisku z obszaru produkcji, kontoli jakości, projektowania, technologii lub konstrukcji stolarki aluminiowejznajomości języka polskiego i angielskiego na poziomie umożliwiającym skuteczną komunikację (B1+)znajomości czytania rysunki technicznegoznajomości systemu CAD/CAM (odczyt)wiedzy na temat montażu aluminiowych drzwi i okien (będzie dodatkowym atutem)wysoko rozwiniętych umiejętności organizacyjne i komunikacyjneumiejętności budowania relacjidoświadczenia w sprzedaży lub gotowości do nauki sztuki sprzedaży technicznejprawa jazdy kat. Bobsługi komutera, pakietu MS Office, umiejętności wykorzystywnaia nowych technologii w pracyAgencja zatrudnienia – nr wpisu 47
      Jesteś umysłem technicznym, masz doświadczenie w obszarze produkcji i lubisz pracować z ludźm,i i sprawdzasz się jako ekspert, doradca? Świetnie, ponieważ nasz klient, włoski producent akcesoriów do drzwi i okien, poszukuje doradcy technicznego, który będzie partnerem do rozmowy dla swoich klientów. Koniecznie sprawdź naszą ofertę!oferujemyumowę o pracę lub kontrakt B2B - ty wybierasz!wynagrodzenie zasadnicze, motywujący system premiowy oraz narzędzia pracysamochód służbowy do użytku prywatnegosamodzielną pracę w trybie hybrydowym (home office oraz spotkania online i wizyty u klientów, możliwość pracy z centrali firmy w Polsce)pracę bezpośrednio dla włoskiego producenta komponentów do produkcji aluminiowych okien i drzwiszkolenia sprzedażowe i produktowe w polskiej centrali firmy oraz w siedzibie głównej we Włoszechdobrą atmosferę pracyintensywny kurs języka angielskiego, jeśli potrzebujesz wsparcia w tym zakresiezadaniapraca z klientami na terenie Polski południowo-zachodniej (województwo dolnośląskie, opolskie, część wielkopolskiego, część lubuskiego)nawiązywanie relacji z klientami (producentami stolarki otworowej z auminium)budowanie świadomości marki na podległym tereniedoradztwo techniczne dla klientów w zakresie szkoleń i promocji produktów lub w przypadku sprzedaży lub reklamacjiudział w zadaniach testowych z producentami pilotażowymianalizowanie zapytań ofertowych oraz odpowiadanie na nieodbywanie spotkań z klientami oraz prowadzenie negocjacjiodbywanie wizyt na terenie fabryki klientaudział w wydarzeniach takich jak dni otwarte, targi, wydarzenia związane z premierą i prezentacją nowych produktów itp. oraz zbieranie danych o odwiedzającychoczekujemywykształcenia minumum średnie (preferowane techniczne)doświadczenia w branży technicznej (preferowane stolarka otworowa, przemysł szklany lub obróbki metali, konstrukcji stalowych, aluminium)mile wiedziane doświadczenie na stanowisku z obszaru produkcji, kontoli jakości, projektowania, technologii lub konstrukcji stolarki aluminiowejznajomości języka polskiego i angielskiego na poziomie umożliwiającym skuteczną komunikację (B1+)znajomości czytania rysunki technicznegoznajomości systemu CAD/CAM (odczyt)wiedzy na temat montażu aluminiowych drzwi i okien (będzie dodatkowym atutem)wysoko rozwiniętych umiejętności organizacyjne i komunikacyjneumiejętności budowania relacjidoświadczenia w sprzedaży lub gotowości do nauki sztuki sprzedaży technicznejprawa jazdy kat. Bobsługi komutera, pakietu MS Office, umiejętności wykorzystywnaia nowych technologii w pracyAgencja zatrudnienia – nr wpisu 47
      • bydgoszcz, kujawsko-pomorskie
      • praca tymczasowa
      • randstad polska
      Chcesz rozpocząć karierę w dziale finansowym firmy produkcyjnej? Myślsz o przebranżowieniu się i szukasz pracy w finansach? Chcesz wreszcie rozpoczać pracę w dziale wewnętrznym firmy? Oferujemy atrakcyjne zatrudnienie i bardzo dużo praktycznej wiedzy oraz możliwości nabycia doświadczenia w strukturach międzynarodowych dużego pracodawcy w regionie! Będzie praktyka, będzie support, ale też duża dawka swobody i twojej odpowiedzialności, będzie angielski w pracy! Przyślij CV! Zapraszamy Cię do przyjacielskiej rozmowy online, by dowiedzieć się więcej ofercie pracy!oferujemyzatrudnienie w oparciu o umowę o pracę tymczasową (płatne urlopy, L4, odprowadzane składek ZUS)albo zatrudnienie bezpośrenio u pracodawcy na kontrakt B2Bmożliwość nawiązania długofalowej współpracy – docelowo przejęcia do zatrudnienia bezpośredniego przez Firmęatrakcyjny pakiet benefitów pozapłacowych na preferencyjnych warunkachpracę w międzynarodowej korporacjisuper doświadczenie na początek kariery i fajną firmę w CVpracę stacjonarną w Bydgoszczy albo hybrydową - jak woliszelastyczne godziny pracy, choć w pełnym wymiarze etatuzadaniauzyskanie Dokumentacji Celnej IE599 w celu udokumentowania odzyskania należności VAT PL od Agencji Celnych (obejmujące lata 2017 – 2021)współpraca z lokalnym zespołem finansowym w Bydgoszczy i Wielkiej Brytanii, obsługą klienta i działem wysyłekwspółpraca z klientami, agencjami celnymi i brokerami w celu uzyskania odpowiednich dowodów wywozuutrzymywanie rejestru dokumentówodpowiadanie na zapytania dotyczące kontroli podatkowej wynikające z poprawionych zgłoszeń, skoordynowane z lokalnym doradcącotygodniowe raportowanie postępów oczekujemyumiejętności pracy z dokumentacjąznajomości obsługi komputeradokładności i skrupulatnościkomunikatywnej komunikacji w języku polskim (w mowie i piśmie)komunikatywnej znajomości języka angielskiego (idealnie poziom B1+, choć jeśli nie masz swobody w mówieniu, nie szkodzi – będzie dużo pracy z dokumentacją i będzie kogo poprosić o pomoc)podstawowej wiedza z zakresu podatku Vat w Polsceznajomość przepisów eksportowych mile widzianaumiejętności organizowania swojej pracywytrwałość w działaniuumiejętność wyjaśniania spraw do końcapostawy proaktywnejkomunikatywnościAgencja zatrudnienia – nr wpisu 47
      Chcesz rozpocząć karierę w dziale finansowym firmy produkcyjnej? Myślsz o przebranżowieniu się i szukasz pracy w finansach? Chcesz wreszcie rozpoczać pracę w dziale wewnętrznym firmy? Oferujemy atrakcyjne zatrudnienie i bardzo dużo praktycznej wiedzy oraz możliwości nabycia doświadczenia w strukturach międzynarodowych dużego pracodawcy w regionie! Będzie praktyka, będzie support, ale też duża dawka swobody i twojej odpowiedzialności, będzie angielski w pracy! Przyślij CV! Zapraszamy Cię do przyjacielskiej rozmowy online, by dowiedzieć się więcej ofercie pracy!oferujemyzatrudnienie w oparciu o umowę o pracę tymczasową (płatne urlopy, L4, odprowadzane składek ZUS)albo zatrudnienie bezpośrenio u pracodawcy na kontrakt B2Bmożliwość nawiązania długofalowej współpracy – docelowo przejęcia do zatrudnienia bezpośredniego przez Firmęatrakcyjny pakiet benefitów pozapłacowych na preferencyjnych warunkachpracę w międzynarodowej korporacjisuper doświadczenie na początek kariery i fajną firmę w CVpracę stacjonarną w Bydgoszczy albo hybrydową - jak woliszelastyczne godziny pracy, choć w pełnym wymiarze etatuzadaniauzyskanie Dokumentacji Celnej IE599 w celu udokumentowania odzyskania należności VAT PL od Agencji Celnych (obejmujące lata 2017 – 2021)współpraca z lokalnym zespołem finansowym w Bydgoszczy i Wielkiej Brytanii, obsługą klienta i działem wysyłekwspółpraca z klientami, agencjami celnymi i brokerami w celu uzyskania odpowiednich dowodów wywozuutrzymywanie rejestru dokumentówodpowiadanie na zapytania dotyczące kontroli podatkowej wynikające z poprawionych zgłoszeń, skoordynowane z lokalnym doradcącotygodniowe raportowanie postępów oczekujemyumiejętności pracy z dokumentacjąznajomości obsługi komputeradokładności i skrupulatnościkomunikatywnej komunikacji w języku polskim (w mowie i piśmie)komunikatywnej znajomości języka angielskiego (idealnie poziom B1+, choć jeśli nie masz swobody w mówieniu, nie szkodzi – będzie dużo pracy z dokumentacją i będzie kogo poprosić o pomoc)podstawowej wiedza z zakresu podatku Vat w Polsceznajomość przepisów eksportowych mile widzianaumiejętności organizowania swojej pracywytrwałość w działaniuumiejętność wyjaśniania spraw do końcapostawy proaktywnejkomunikatywnościAgencja zatrudnienia – nr wpisu 47
      • bydgoszcz, kujawsko-pomorskie
      • praca tymczasowa
      • randstad polska
      Chcesz rozpocząć karierę w dziale finansowym firmy produkcyjnej? Myślsz o przebranżowieniu się i szukasz pracy w finansach? Chcesz wreszcie rozpoczać pracę w dziale wewnętrznym firmy? Oferujemy atrakcyjne zatrudnienie i bardzo dużo praktycznej wiedzy oraz możliwości nabycia doświadczenia w strukturach międzynarodowych dużego pracodawcy w regionie! Będzie praktyka, będzie support, ale też duża dawka swobody i twojej odpowiedzialności, będzie angielski w pracy! Przyślij CV! Zapraszamy Cię do przyjacielskiej rozmowy online, by dowiedzieć się więcej ofercie pracy!oferujemyzatrudnienie w oparciu o umowę o pracę tymczasową (płatne urlopy, L4, odprowadzane składek ZUS)albo zatrudnienie bezpośrenio u pracodawcy na kontrakt B2Bmożliwość nawiązania długofalowej współpracy – docelowo przejęcia do zatrudnienia bezpośredniego przez Firmęatrakcyjny pakiet benefitów pozapłacowych na preferencyjnych warunkachpracę w międzynarodowej korporacjisuper doświadczenie na początek kariery i fajną firmę w CVpracę stacjonarną w Bydgoszczy albo hybrydową - jak woliszelastyczne godziny pracy, choć w pełnym wymiarze etatuzadaniauzyskanie Dokumentacji Celnej IE599 w celu udokumentowania odzyskania należności VAT PL od Agencji Celnych (obejmujące lata 2017 – 2021)współpraca z lokalnym zespołem finansowym w Bydgoszczy i Wielkiej Brytanii, obsługą klienta i działem wysyłekwspółpraca z klientami, agencjami celnymi i brokerami w celu uzyskania odpowiednich dowodów wywozuutrzymywanie rejestru dokumentówodpowiadanie na zapytania dotyczące kontroli podatkowej wynikające z poprawionych zgłoszeń, skoordynowane z lokalnym doradcącotygodniowe raportowanie postępów oczekujemyumiejętności pracy z dokumentacjąznajomości obsługi komputeradokładności i skrupulatnościkomunikatywnej komunikacji w języku polskim (w mowie i piśmie)komunikatywnej znajomości języka angielskiego (idealnie poziom B1+, choć jeśli nie masz swobody w mówieniu, nie szkodzi – będzie dużo pracy z dokumentacją i będzie kogo poprosić o pomoc)podstawowej wiedza z zakresu podatku Vat w Polsceznajomość przepisów eksportowych mile widzianaumiejętności organizowania swojej pracywytrwałość w działaniuumiejętność wyjaśniania spraw do końcapostawy proaktywnejkomunikatywnościAgencja zatrudnienia – nr wpisu 47
      Chcesz rozpocząć karierę w dziale finansowym firmy produkcyjnej? Myślsz o przebranżowieniu się i szukasz pracy w finansach? Chcesz wreszcie rozpoczać pracę w dziale wewnętrznym firmy? Oferujemy atrakcyjne zatrudnienie i bardzo dużo praktycznej wiedzy oraz możliwości nabycia doświadczenia w strukturach międzynarodowych dużego pracodawcy w regionie! Będzie praktyka, będzie support, ale też duża dawka swobody i twojej odpowiedzialności, będzie angielski w pracy! Przyślij CV! Zapraszamy Cię do przyjacielskiej rozmowy online, by dowiedzieć się więcej ofercie pracy!oferujemyzatrudnienie w oparciu o umowę o pracę tymczasową (płatne urlopy, L4, odprowadzane składek ZUS)albo zatrudnienie bezpośrenio u pracodawcy na kontrakt B2Bmożliwość nawiązania długofalowej współpracy – docelowo przejęcia do zatrudnienia bezpośredniego przez Firmęatrakcyjny pakiet benefitów pozapłacowych na preferencyjnych warunkachpracę w międzynarodowej korporacjisuper doświadczenie na początek kariery i fajną firmę w CVpracę stacjonarną w Bydgoszczy albo hybrydową - jak woliszelastyczne godziny pracy, choć w pełnym wymiarze etatuzadaniauzyskanie Dokumentacji Celnej IE599 w celu udokumentowania odzyskania należności VAT PL od Agencji Celnych (obejmujące lata 2017 – 2021)współpraca z lokalnym zespołem finansowym w Bydgoszczy i Wielkiej Brytanii, obsługą klienta i działem wysyłekwspółpraca z klientami, agencjami celnymi i brokerami w celu uzyskania odpowiednich dowodów wywozuutrzymywanie rejestru dokumentówodpowiadanie na zapytania dotyczące kontroli podatkowej wynikające z poprawionych zgłoszeń, skoordynowane z lokalnym doradcącotygodniowe raportowanie postępów oczekujemyumiejętności pracy z dokumentacjąznajomości obsługi komputeradokładności i skrupulatnościkomunikatywnej komunikacji w języku polskim (w mowie i piśmie)komunikatywnej znajomości języka angielskiego (idealnie poziom B1+, choć jeśli nie masz swobody w mówieniu, nie szkodzi – będzie dużo pracy z dokumentacją i będzie kogo poprosić o pomoc)podstawowej wiedza z zakresu podatku Vat w Polsceznajomość przepisów eksportowych mile widzianaumiejętności organizowania swojej pracywytrwałość w działaniuumiejętność wyjaśniania spraw do końcapostawy proaktywnejkomunikatywnościAgencja zatrudnienia – nr wpisu 47
      • kraków, małopolskie
      • praca tymczasowa
      • randstad polska
      Znasz dobrze język francuskim lub niemieckim oraz dodatkowo posługujesz się językiem angielskim? Chcesz zdobyć doświadczenie w międzynarodowej firmie i być częścią ciekawego projektu? To może być oferta dla Ciebie!oferujemyzatrudnienie w oparciu o umowę o pracę tymczasowąpracę dla wiodącej firmy z branży paliwowejmożliwość zdobycia doświadczeniapracę hybrydową międzynarodowe środowiskoPakiet OK System i Medicoverdofinansowanie do wyposażenia miejsca pracy w domuzadaniaw zależności od zespołu do Twoich obowiązków będzie należeć:sprawdzanie dokumentacji i weryfikacja danychraportowanie wprowadzonych danych przez system CRM/Excelprace administracyjneodbieranie i przekierowywanie połączeń telefonicznychwspółpraca z innymi działami firmyodpowiadanie na zapytania klientówutrzymywanie pozytywnych relacji z klientamiwsparcie w rozwiązywaniu zapytań o dostawy/produktyrejestrowanie i monitorowanie kontaktów z klientami w systemachaktywne informowanie klientów o statusie sprawoczekujemybiegłej znajomości języka francuskiego lub niemieckiego oraz dobrej znajomości języka angielskiegoznajomości pakietu MS Officeumiejętności szybkiego uczenia sięodporności na stresdyspozycyjności do pracy w wymiarze 8h dziennie od poniedziałku do piątkugotowości do rozpoczęcia pracy od zarazpozytywnej energii do pracy :)umiejętności komunikacyjnych Agencja zatrudnienia nr wpisu 47
      Znasz dobrze język francuskim lub niemieckim oraz dodatkowo posługujesz się językiem angielskim? Chcesz zdobyć doświadczenie w międzynarodowej firmie i być częścią ciekawego projektu? To może być oferta dla Ciebie!oferujemyzatrudnienie w oparciu o umowę o pracę tymczasowąpracę dla wiodącej firmy z branży paliwowejmożliwość zdobycia doświadczeniapracę hybrydową międzynarodowe środowiskoPakiet OK System i Medicoverdofinansowanie do wyposażenia miejsca pracy w domuzadaniaw zależności od zespołu do Twoich obowiązków będzie należeć:sprawdzanie dokumentacji i weryfikacja danychraportowanie wprowadzonych danych przez system CRM/Excelprace administracyjneodbieranie i przekierowywanie połączeń telefonicznychwspółpraca z innymi działami firmyodpowiadanie na zapytania klientówutrzymywanie pozytywnych relacji z klientamiwsparcie w rozwiązywaniu zapytań o dostawy/produktyrejestrowanie i monitorowanie kontaktów z klientami w systemachaktywne informowanie klientów o statusie sprawoczekujemybiegłej znajomości języka francuskiego lub niemieckiego oraz dobrej znajomości języka angielskiegoznajomości pakietu MS Officeumiejętności szybkiego uczenia sięodporności na stresdyspozycyjności do pracy w wymiarze 8h dziennie od poniedziałku do piątkugotowości do rozpoczęcia pracy od zarazpozytywnej energii do pracy :)umiejętności komunikacyjnych Agencja zatrudnienia nr wpisu 47

    Dziękujemy. będziesz teraz regularnie otrzymywać powiadomienia o podobnych ofertach pracy.

    Wygląda na to, że chcesz zmienić język. Spowoduje to zresetowanie filtrów zastosowanych obecnie przy wyszukiwaniu ofert pracy.