You are successfully logged out of your my randstad account

You have successfully deleted your account

    Dziękujemy. będziesz teraz regularnie otrzymywać spersonalizowane powiadomienia o ofertach pracy.

    liczba ofert pracy dla Finanse: 7

    filtr3
    wyczyść wszystko
      • kraków, małopolskie
      • praca tymczasowa
      • randstad polska
      Dla klienta, firmy skupiającej się na profesjonalnym dostarczaniu rozwiązań w zakresie czyszczenia i higieny w miejscu pracy prowadzimy rekrutację na stanowisko Młodszego specjalisty ds. księgowości. Znasz język angielski? Masz pierwsze doświadczenie w pracy z fakturami? Aplikuj!oferujemyumowę o pracę tymczasową na 3-6 miesięcymiędzynarodowe środowisko pracyszkolenie wdrażającewyposażenie stanowiskowedofinansowanie do prywatnej opieki medycznejdofinansowanie karty sportowejpracę zdalnązadaniaprzetwarzanie fakturkontrola poprawności wprowadzanych danychwsparcie zespołu Account Payableoczekujemywykształcenia wyższego lub w trakcie studiów (Finanse/ Rachunkowość/ Ekonomia/ pokrewne)znajomości pakietu MS Office (Excel, Word)mile widziane pierwsze doświadczenie/ staż na podobnym stanowiskubardzo dobrej znajomości języka angielskiego (B2)umiejętności analitycznych Agencja zatrudnienia – nr wpisu 47
      Dla klienta, firmy skupiającej się na profesjonalnym dostarczaniu rozwiązań w zakresie czyszczenia i higieny w miejscu pracy prowadzimy rekrutację na stanowisko Młodszego specjalisty ds. księgowości. Znasz język angielski? Masz pierwsze doświadczenie w pracy z fakturami? Aplikuj!oferujemyumowę o pracę tymczasową na 3-6 miesięcymiędzynarodowe środowisko pracyszkolenie wdrażającewyposażenie stanowiskowedofinansowanie do prywatnej opieki medycznejdofinansowanie karty sportowejpracę zdalnązadaniaprzetwarzanie fakturkontrola poprawności wprowadzanych danychwsparcie zespołu Account Payableoczekujemywykształcenia wyższego lub w trakcie studiów (Finanse/ Rachunkowość/ Ekonomia/ pokrewne)znajomości pakietu MS Office (Excel, Word)mile widziane pierwsze doświadczenie/ staż na podobnym stanowiskubardzo dobrej znajomości języka angielskiego (B2)umiejętności analitycznych Agencja zatrudnienia – nr wpisu 47
      • kraków, małopolskie
      • praca stała
      • randstad polska
      Dla naszego Klienta, prężnie rozwijającej się organizacji, poszukujemy kandydatów na stanowisko AR Accountant with French. Jeżeli masz już doświadczenie w księgowości lub w obsłudze klienta z językiem francuskim - ta oferta jest właśnie dla Ciebie!oferujemyumowa o pracęatrakcyjne wynagrodzenie oraz premieprywatna opieka medycznakarta sportowaubezpieczenie grupowedofinansowanie do kursów językowychbiuro w atrakcyjnej lokalizacji elastyczne godziny pracy międzynarodowe środowiskozadaniawsparcie procesów księgowychudział w tranzycjachksięgowanie not korygującychwystawianie faktur i dokumentów korygującychkontakt z klientamigenerowanie upominień o zapłatęprzygotowywanie analiz i raportówoczekujemydoświadczenie w obszarze należności księgowych lub obsłudze klientaznajomość języka francuskiego na poziomie min. B2znajomość języka angielskiego na poziomie min. B2znajomość zagadnień dotyczących egzekwowania płatnościznajomość systemu SAP i Excelachęci do pracy w dynamicznym środowiskuAgencja zatrudnienia – nr wpisu 47
      Dla naszego Klienta, prężnie rozwijającej się organizacji, poszukujemy kandydatów na stanowisko AR Accountant with French. Jeżeli masz już doświadczenie w księgowości lub w obsłudze klienta z językiem francuskim - ta oferta jest właśnie dla Ciebie!oferujemyumowa o pracęatrakcyjne wynagrodzenie oraz premieprywatna opieka medycznakarta sportowaubezpieczenie grupowedofinansowanie do kursów językowychbiuro w atrakcyjnej lokalizacji elastyczne godziny pracy międzynarodowe środowiskozadaniawsparcie procesów księgowychudział w tranzycjachksięgowanie not korygującychwystawianie faktur i dokumentów korygującychkontakt z klientamigenerowanie upominień o zapłatęprzygotowywanie analiz i raportówoczekujemydoświadczenie w obszarze należności księgowych lub obsłudze klientaznajomość języka francuskiego na poziomie min. B2znajomość języka angielskiego na poziomie min. B2znajomość zagadnień dotyczących egzekwowania płatnościznajomość systemu SAP i Excelachęci do pracy w dynamicznym środowiskuAgencja zatrudnienia – nr wpisu 47
      • kraków, małopolskie
      • praca stała
      • PLN10 - PLN11 miesięcznie
      • randstad polska
      Chcesz pracować dla cenionej i renomowanej firmy, która zajmuje się rewitalizacją, rewaloryzacji parków i ogrodów zabytkowych, a poza tym zajmuje się realizacją dużych inwestycji związanych z zagospodarowaniem terenów publicznych, osiedlowych i kompleksów biurowych? Jeżeli odpowiedziałeś TAK, aplikuj już dziś! W związku z dynamicznym rozwojem struktur naszego klienta na terenie województwa małopolskiego, poszukujemy osoby na stanowisko: Specjalista ds. kontrolingu Jeśli posiadasz conajmniej kilkuletnie doświadczenie w finansach, kontrolingu, budżetowaniu i chcesz się nadal rozwijać w tym obszarze, ta oferta może być idealna dla Ciebie!oferujemyzatrudnienie w oparciu o umowę o pracępracę w firmie o ugruntowanej pozycji na rynkuatrakcyjne wynagrodzenie zależne od posiadanego doświadczenia (plus regularne podwyżki i premie roczne)pracę w nowoczesnym biurzebiznesowe godziny pracy (8:00-16:00 lub 9.00-17.00)możliwość rozwoju zawodowego poprzez szkolenia zewnętrzene, konferencje branżowewyposażenie stanowiskowe dopasowane do preferencjimożliwość rozwoju zawodowego wewnątrz organizacjimożliwość skorzystania z prywatnej opieki medycznej, karty sportowej lub dodatkowego ubezpieczenia grupowegozadaniaodpowiedzialność za gromadzenie danych z wszystkich obszarów firmy niezbędnych do tworzenia budżetówkontrola raportów tygodniowych podległych pracowników firmywsparcie Zarządu przy przygotowywaniu budżetu rocznego, planów krótko i długoterminowychanaliza bieżącej realizacji budżetu firmy i jego wszystkich składowych oraz ustalanie przyczyn ewentualnychodchyleństała i ścisła współpraca z zewnętrznym biurem księgowym wraz z nadzorowaniem poprawności wykonanej przez nie usługiwspółpraca z wewnętrznymi kadramitworzenie nowych oraz usprawnianie obecnych raportów i procesów wspierających procesy rachunkowościzarządczej firmytworzenie raportów, analiz i prezentacji danych finansowych i operacyjnych pozwalających na podejmowaniebieżących i długoterminowych decyzji biznesowychoczekujemymin. 2 letnie doświadczenia w pracy na podobnym stanowiskuwykształcenia wyższego (mile widziane kierunkowe: finanse, rachunkowść etc.)dobrej znajomośći pakietu MS Office (w szczególności Excel)znajomośći języka angielskiego (mile widziana)bardzo dobrej organizacji pracy, samodzielności, analitycznego myślenia, umiejętności pracy w zespoledyspozycyjności i umiejętności pracy w sytuacjach stresowychdokładności i komunikatywnościAgencja zatrudnienia – nr wpisu 47
      Chcesz pracować dla cenionej i renomowanej firmy, która zajmuje się rewitalizacją, rewaloryzacji parków i ogrodów zabytkowych, a poza tym zajmuje się realizacją dużych inwestycji związanych z zagospodarowaniem terenów publicznych, osiedlowych i kompleksów biurowych? Jeżeli odpowiedziałeś TAK, aplikuj już dziś! W związku z dynamicznym rozwojem struktur naszego klienta na terenie województwa małopolskiego, poszukujemy osoby na stanowisko: Specjalista ds. kontrolingu Jeśli posiadasz conajmniej kilkuletnie doświadczenie w finansach, kontrolingu, budżetowaniu i chcesz się nadal rozwijać w tym obszarze, ta oferta może być idealna dla Ciebie!oferujemyzatrudnienie w oparciu o umowę o pracępracę w firmie o ugruntowanej pozycji na rynkuatrakcyjne wynagrodzenie zależne od posiadanego doświadczenia (plus regularne podwyżki i premie roczne)pracę w nowoczesnym biurzebiznesowe godziny pracy (8:00-16:00 lub 9.00-17.00)możliwość rozwoju zawodowego poprzez szkolenia zewnętrzene, konferencje branżowewyposażenie stanowiskowe dopasowane do preferencjimożliwość rozwoju zawodowego wewnątrz organizacjimożliwość skorzystania z prywatnej opieki medycznej, karty sportowej lub dodatkowego ubezpieczenia grupowegozadaniaodpowiedzialność za gromadzenie danych z wszystkich obszarów firmy niezbędnych do tworzenia budżetówkontrola raportów tygodniowych podległych pracowników firmywsparcie Zarządu przy przygotowywaniu budżetu rocznego, planów krótko i długoterminowychanaliza bieżącej realizacji budżetu firmy i jego wszystkich składowych oraz ustalanie przyczyn ewentualnychodchyleństała i ścisła współpraca z zewnętrznym biurem księgowym wraz z nadzorowaniem poprawności wykonanej przez nie usługiwspółpraca z wewnętrznymi kadramitworzenie nowych oraz usprawnianie obecnych raportów i procesów wspierających procesy rachunkowościzarządczej firmytworzenie raportów, analiz i prezentacji danych finansowych i operacyjnych pozwalających na podejmowaniebieżących i długoterminowych decyzji biznesowychoczekujemymin. 2 letnie doświadczenia w pracy na podobnym stanowiskuwykształcenia wyższego (mile widziane kierunkowe: finanse, rachunkowść etc.)dobrej znajomośći pakietu MS Office (w szczególności Excel)znajomośći języka angielskiego (mile widziana)bardzo dobrej organizacji pracy, samodzielności, analitycznego myślenia, umiejętności pracy w zespoledyspozycyjności i umiejętności pracy w sytuacjach stresowychdokładności i komunikatywnościAgencja zatrudnienia – nr wpisu 47
      • kraków, małopolskie
      • praca tymczasowa
      • randstad polska
      Posługujesz się komunikatywnie językiem angielskim ,skończyłaś/eś studia o kierunku finansowym jesteś dostępna/y na cały etat i chciałabyś rozwijać się w jednym z działów finansowych w międzynarodowej firmie. Jeżeli tak, nie czekaj, Aplikuj!oferujemyzatrudnienie na podstawie umowy o pracę tymczasową (opłacone składki ZUS, płatne urlopy oraz pozostałe świadczenia) praca od poniedziałku do piątku w godzinach 9-17 lub 8-16,pakiet dodatków Randstad Plus : karta sportowa i opieka medyczna w atrakcyjnej cenie;)bony lunchowe 160 zł co miesiąc , pakiet opieki medycznej Luxmed,pracę w międzynarodowej korporacji branży tytoniowej o ugruntowanej pozycji na rynkuzarobki 4000-5000 bruttozadaniaprzygotowywanie oraz monitorowanie zaległych fakturwsparcie zespołu działu finansówzarządzanie i kontrolowanie rozliczeń międzyokresowych związanych z kosztami zatrudnieniaanalizowanie kosztów zatrudnienia z uwzględnieniem ubezpieczeń społecznych i podatków dochodowych od osób fizycznychoczekujemywykształcenia wyższego (najlepiej w dziedzinie finansów, rachunkowości, ekonomii, matematyki finansowej ,ekonometrii / w trakcie studiów)biegłej znajomości języka angielskiego (min. B2/C1) - warunek koniecznybardzo dobrych umiejętności obsługi pakietu MS Office (zwłaszcza MS Excel)umiejętności analitycznychdodatkowym atutem będzie znajomość makr (czyli VBA)Agencja zatrudnienia – nr wpisu 47
      Posługujesz się komunikatywnie językiem angielskim ,skończyłaś/eś studia o kierunku finansowym jesteś dostępna/y na cały etat i chciałabyś rozwijać się w jednym z działów finansowych w międzynarodowej firmie. Jeżeli tak, nie czekaj, Aplikuj!oferujemyzatrudnienie na podstawie umowy o pracę tymczasową (opłacone składki ZUS, płatne urlopy oraz pozostałe świadczenia) praca od poniedziałku do piątku w godzinach 9-17 lub 8-16,pakiet dodatków Randstad Plus : karta sportowa i opieka medyczna w atrakcyjnej cenie;)bony lunchowe 160 zł co miesiąc , pakiet opieki medycznej Luxmed,pracę w międzynarodowej korporacji branży tytoniowej o ugruntowanej pozycji na rynkuzarobki 4000-5000 bruttozadaniaprzygotowywanie oraz monitorowanie zaległych fakturwsparcie zespołu działu finansówzarządzanie i kontrolowanie rozliczeń międzyokresowych związanych z kosztami zatrudnieniaanalizowanie kosztów zatrudnienia z uwzględnieniem ubezpieczeń społecznych i podatków dochodowych od osób fizycznychoczekujemywykształcenia wyższego (najlepiej w dziedzinie finansów, rachunkowości, ekonomii, matematyki finansowej ,ekonometrii / w trakcie studiów)biegłej znajomości języka angielskiego (min. B2/C1) - warunek koniecznybardzo dobrych umiejętności obsługi pakietu MS Office (zwłaszcza MS Excel)umiejętności analitycznychdodatkowym atutem będzie znajomość makr (czyli VBA)Agencja zatrudnienia – nr wpisu 47
      • kraków, małopolskie
      • praca tymczasowa
      • randstad polska
      Interesujesz się rachunkowością i finansami? Chcesz zdobyć pierwsze doświadczenie? Zapraszam do aplikacji!oferujemypracę dla wiodącej firmy z branży paliwowejmożliwość zdobycia doświadczeniamiędzynarodowe środowiskoelastyczne godziny pracydofinansowanie do wyposażenia na "home office"pakiety sportowe, zniżki do kin, dodatkowy pakiet medycznywynagrodzenie ok. 4000 bruttozadaniaW zależności od zespołu:wprowadzanie danych księgowych do systemu i weryfikacja dokumentówwsparcie działu księgowościanaliza przepływów pieniężnychwsparcie działu kredytowegoanaliza i interpretacja danychwsparcie w bieżących projektachwsparcie procesów systemowychutrzymywanie odpowiednich standardów i wytycznych dotyczących poszczególnych projektów oczekujemybardzo dobrej znajomości języka angielskiego (min. B2)wykształcenie wyższe z zakresu finansów lub rachunkowości będzie dodatkowym atutembardzo dobrej praktycznej znajomości programów Word, Excel i MS Outlookumiejętności analitycznych i skupienia na rozwiązaniu problemukomunikatywności i umiejętności interpersonalnychsamodzielności i odpowiedzialnościdostępności w pełnym wymiarze godzin od poniedziałku do piątku  Agencja zatrudnienia nr wpisu 47
      Interesujesz się rachunkowością i finansami? Chcesz zdobyć pierwsze doświadczenie? Zapraszam do aplikacji!oferujemypracę dla wiodącej firmy z branży paliwowejmożliwość zdobycia doświadczeniamiędzynarodowe środowiskoelastyczne godziny pracydofinansowanie do wyposażenia na "home office"pakiety sportowe, zniżki do kin, dodatkowy pakiet medycznywynagrodzenie ok. 4000 bruttozadaniaW zależności od zespołu:wprowadzanie danych księgowych do systemu i weryfikacja dokumentówwsparcie działu księgowościanaliza przepływów pieniężnychwsparcie działu kredytowegoanaliza i interpretacja danychwsparcie w bieżących projektachwsparcie procesów systemowychutrzymywanie odpowiednich standardów i wytycznych dotyczących poszczególnych projektów oczekujemybardzo dobrej znajomości języka angielskiego (min. B2)wykształcenie wyższe z zakresu finansów lub rachunkowości będzie dodatkowym atutembardzo dobrej praktycznej znajomości programów Word, Excel i MS Outlookumiejętności analitycznych i skupienia na rozwiązaniu problemukomunikatywności i umiejętności interpersonalnychsamodzielności i odpowiedzialnościdostępności w pełnym wymiarze godzin od poniedziałku do piątku  Agencja zatrudnienia nr wpisu 47
      • kraków, małopolskie
      • praca tymczasowa
      • randstad polska
      Komunikatywnie posługujesz się językiem angielskim, posiadasz wysoko rozwinięte umiejętności analityczne? Skończyłeś studia i chciałbyś rozwijać się w dziale finansów firmy o globalnym zasięgu? Teraz masz szansę to zrobić! Mamy dla Ciebie ofertę w której znajomość angielskiego oraz chęć rozwoju to podstawa i początek międzynarodowych znajomości!oferujemyzatrudnienie na podstawie umowy o pracę tymczasową (opłacone składki ZUS, płatne urlopy oraz pozostałe świadczenia),praca od poniedziałku do piątku w godzinach 9-17 lub 8-16,pakiet dodatków Randstad Plus : karta sportowa i opieka medyczna w atrakcyjnej cenie;)bony lunchowe 160 zł co miesiąc , pakiet opieki medycznej Luxmed,praca w międzynarodowym zespole.zarobki 4000-4500 bruttozadaniatworzenie raportów ad hocobliczanie wskaźników wydajnościrealizacja procesu zamknięcia miesiącaobliczanie cen międzyfirmowychoczekujemywykształcenia wyższego najlepiej w dziedzinie finansów, rachunkowości, ekonomii, matematyki finansowej ,ekonometrii / w trakcie studiówbiegłej znajomość języka angielskiego (min B2/C1) - warunek koniecznybardzo dobrych umiejętności obsługi pakietu MS Office (zwłaszcza MS Excel)umiejętności analityczne dodatkowym atutem bedzie znajomosc makr (czyli VBA) Agencja zatrudnienia nr wpisu 47
      Komunikatywnie posługujesz się językiem angielskim, posiadasz wysoko rozwinięte umiejętności analityczne? Skończyłeś studia i chciałbyś rozwijać się w dziale finansów firmy o globalnym zasięgu? Teraz masz szansę to zrobić! Mamy dla Ciebie ofertę w której znajomość angielskiego oraz chęć rozwoju to podstawa i początek międzynarodowych znajomości!oferujemyzatrudnienie na podstawie umowy o pracę tymczasową (opłacone składki ZUS, płatne urlopy oraz pozostałe świadczenia),praca od poniedziałku do piątku w godzinach 9-17 lub 8-16,pakiet dodatków Randstad Plus : karta sportowa i opieka medyczna w atrakcyjnej cenie;)bony lunchowe 160 zł co miesiąc , pakiet opieki medycznej Luxmed,praca w międzynarodowym zespole.zarobki 4000-4500 bruttozadaniatworzenie raportów ad hocobliczanie wskaźników wydajnościrealizacja procesu zamknięcia miesiącaobliczanie cen międzyfirmowychoczekujemywykształcenia wyższego najlepiej w dziedzinie finansów, rachunkowości, ekonomii, matematyki finansowej ,ekonometrii / w trakcie studiówbiegłej znajomość języka angielskiego (min B2/C1) - warunek koniecznybardzo dobrych umiejętności obsługi pakietu MS Office (zwłaszcza MS Excel)umiejętności analityczne dodatkowym atutem bedzie znajomosc makr (czyli VBA) Agencja zatrudnienia nr wpisu 47
      • kraków, małopolskie
      • praca tymczasowa
      • randstad polska
      Dla naszego klienta poszukujemy osoby na stanowisko Procurement associate  z j. włoskim. Jeżeli masz doświadczenie w zakupach/przetargach, znasz język włoski na zaawansowanym poziomie i jesteś osobą, która nie boi się zmian i stawia na rozwój - to właśnie oferta dla Ciebie, aplikuj!oferujemymiędzynarodowe środowiskoprzyjazne miejsce pracymożliwość rozwoju zawodowegoumowę o pracę tymczasową na okres 6 miesięcy z możliwością przedłużeniapakiet benefitów elastyczne godziny pracy pracę od poniedziałku do piątkumożliwość pracy zdalnej na terenie PolskizadaniaObsługa procesu zakupowego w ramach narzędzi sourcingowych Pomoc w przygotowywaniu i prowadzeniu procesu RFxtworzenie raportów Ad Hococzekujemywykształcenia wyższegobiegłej znajomości języka włoskiegobardzo dobrej znajomości języka angielskiego (min. B2)doświadczenia w zakupach/przetargachorientacji na osiąganie celów i efekty swojej pracychęci do pracy i rozwojudobrze rozwiniętych umiejętności komunikacyjnychAgencja zatrudnienia – nr wpisu 47
      Dla naszego klienta poszukujemy osoby na stanowisko Procurement associate  z j. włoskim. Jeżeli masz doświadczenie w zakupach/przetargach, znasz język włoski na zaawansowanym poziomie i jesteś osobą, która nie boi się zmian i stawia na rozwój - to właśnie oferta dla Ciebie, aplikuj!oferujemymiędzynarodowe środowiskoprzyjazne miejsce pracymożliwość rozwoju zawodowegoumowę o pracę tymczasową na okres 6 miesięcy z możliwością przedłużeniapakiet benefitów elastyczne godziny pracy pracę od poniedziałku do piątkumożliwość pracy zdalnej na terenie PolskizadaniaObsługa procesu zakupowego w ramach narzędzi sourcingowych Pomoc w przygotowywaniu i prowadzeniu procesu RFxtworzenie raportów Ad Hococzekujemywykształcenia wyższegobiegłej znajomości języka włoskiegobardzo dobrej znajomości języka angielskiego (min. B2)doświadczenia w zakupach/przetargachorientacji na osiąganie celów i efekty swojej pracychęci do pracy i rozwojudobrze rozwiniętych umiejętności komunikacyjnychAgencja zatrudnienia – nr wpisu 47

    Dziękujemy. będziesz teraz regularnie otrzymywać powiadomienia o podobnych ofertach pracy.

    Odkryj ponad 7 ofert pracy w Krakow

    Wygląda na to, że chcesz zmienić język. Spowoduje to zresetowanie filtrów zastosowanych obecnie przy wyszukiwaniu ofert pracy.