You are successfully logged out of your my randstad account

You have successfully deleted your account

    Dziękujemy. będziesz teraz regularnie otrzymywać spersonalizowane powiadomienia o ofertach pracy.

    liczba ofert pracy dla Obsluga klienta: 3

    filtr2
    wyczyść wszystko
      • katowice, śląskie
      • praca stała
      • randstad polska
      Masz już doświadczenie w obszarze finansów, księgowości lub windykacji? Lubisz pracę z ludźmi i zależy Ci na pracy w której wykorzystasz swoje umiejętności językowe? Chcesz rozwijać swoją karierę w międzynarodowym środowisku? Jeśli odpowiedziałeś tak na powyższe pytania - nie czekaj, aplikuj! Masz szansę dołączyć do zespołu naszego Klienta, który jest liderem w zakresie doradztwa, usług technologicznych i transformacji cyfrowej.oferujemyatrakcyjne wynagrodzenie  zatrudnienie w oparciu o umowę o pracęszeroki pakiet benefitów programy rozwojowe, kursy i szkolenia wewnętrzne i zewnętrznedofinansowanie do edukacji i certyfikatówmożliwość pracy w systemie hybrydowym (min. 5 razy w miesiącu z biura w Katowicach lub Krakowie) pracę w firmie o ugruntowanej pozycjimożliwość wykorzystania języków obcych na co dzień zadaniaodpowiedzialność za codzienne zarządzanie portfelem należności klienta i zapewnienie wysokiej jakości usług zorientowanych na klientastosowanie podstawowych technik windykacyjnych i dostosowywanie strategii windykacyjnych do wymogów klientanegocjowanie i wdrażanie rozwiązań płatniczych z klientamiopracowywanie strategii i rozwiązań dla problematycznych klientów  regularna ocena wszystkich kontroli i procedur zarządzania należnościami w celu wprowadzania zmian i ulepszeńoczekujemywysokiego poziomu umiejętności obsługi klienta i bardzo dobrych umiejętności komunikacyjnych i negocjacyjnych doświadczenia  z działu AR (OTC), mile widziane doświadczenie w collectionsbardzo dobrej znajomości j. niemieckiego lub francuskiegoznajomości procesów związanych z płatnościami oraz fakturamidobrej znajomości j. angielskiego bardzo dobrych umiejętności analitycznych, pozwalających przygotowanie kompleksowych analiz i raportowaniaAgencja zatrudnienia – nr wpisu 47
      Masz już doświadczenie w obszarze finansów, księgowości lub windykacji? Lubisz pracę z ludźmi i zależy Ci na pracy w której wykorzystasz swoje umiejętności językowe? Chcesz rozwijać swoją karierę w międzynarodowym środowisku? Jeśli odpowiedziałeś tak na powyższe pytania - nie czekaj, aplikuj! Masz szansę dołączyć do zespołu naszego Klienta, który jest liderem w zakresie doradztwa, usług technologicznych i transformacji cyfrowej.oferujemyatrakcyjne wynagrodzenie  zatrudnienie w oparciu o umowę o pracęszeroki pakiet benefitów programy rozwojowe, kursy i szkolenia wewnętrzne i zewnętrznedofinansowanie do edukacji i certyfikatówmożliwość pracy w systemie hybrydowym (min. 5 razy w miesiącu z biura w Katowicach lub Krakowie) pracę w firmie o ugruntowanej pozycjimożliwość wykorzystania języków obcych na co dzień zadaniaodpowiedzialność za codzienne zarządzanie portfelem należności klienta i zapewnienie wysokiej jakości usług zorientowanych na klientastosowanie podstawowych technik windykacyjnych i dostosowywanie strategii windykacyjnych do wymogów klientanegocjowanie i wdrażanie rozwiązań płatniczych z klientamiopracowywanie strategii i rozwiązań dla problematycznych klientów  regularna ocena wszystkich kontroli i procedur zarządzania należnościami w celu wprowadzania zmian i ulepszeńoczekujemywysokiego poziomu umiejętności obsługi klienta i bardzo dobrych umiejętności komunikacyjnych i negocjacyjnych doświadczenia  z działu AR (OTC), mile widziane doświadczenie w collectionsbardzo dobrej znajomości j. niemieckiego lub francuskiegoznajomości procesów związanych z płatnościami oraz fakturamidobrej znajomości j. angielskiego bardzo dobrych umiejętności analitycznych, pozwalających przygotowanie kompleksowych analiz i raportowaniaAgencja zatrudnienia – nr wpisu 47
      • katowice, śląskie
      • praca tymczasowa
      • randstad polska
      Idealna pierwsza praca nie istn…Przekonaj się sam! Prestiżowy projekt społeczny, płatny staż, 25 zł brutto / h, wpis na studia. Masz to? To na co czekasz!Aplikuj teraz i weź udział w World Urban Forum! oferujemywynagrodzenie 25 zł brutto/humowę zleceniezdobycie doświadczenia podczas międzynarodowego eventu w Katowicachatrakcyjny wpis na studiaprojekt o wysokich walorach społecznychzadaniaobsługa recepcjipomoc przy organizacji eventupakowanie drobnych upominków dla gościoczekujemydyspozycyjności do pracy od 22.06.2022 do 30.06.2022 w godzinach 7:00-19:00 (możliwa praca zmianowa)mile widziana znajomość języka angielskiego na poziomie min. A2Agencja zatrudnienia – nr wpisu 47
      Idealna pierwsza praca nie istn…Przekonaj się sam! Prestiżowy projekt społeczny, płatny staż, 25 zł brutto / h, wpis na studia. Masz to? To na co czekasz!Aplikuj teraz i weź udział w World Urban Forum! oferujemywynagrodzenie 25 zł brutto/humowę zleceniezdobycie doświadczenia podczas międzynarodowego eventu w Katowicachatrakcyjny wpis na studiaprojekt o wysokich walorach społecznychzadaniaobsługa recepcjipomoc przy organizacji eventupakowanie drobnych upominków dla gościoczekujemydyspozycyjności do pracy od 22.06.2022 do 30.06.2022 w godzinach 7:00-19:00 (możliwa praca zmianowa)mile widziana znajomość języka angielskiego na poziomie min. A2Agencja zatrudnienia – nr wpisu 47
      • katowice, śląskie
      • praca stała
      • randstad polska
      Dołącz do dynamicznie rozwijającego się teamu obsługującego rynek luksemburski. Zostań częścią największej firmy accouning outsourcngu na rynku!oferujemyumowa o pracę bezpośrednio u pracodawcy praca od zaraz dogodna lokalizacja biura elastyczny czas pracypraca zdalnamiędzynarodowe i dynamiczne środowisko pracy wyjątkowi ludzie i atmosferaprywatna opieka medycznaubezpieczenie na życiekarta multisportprezenty świąteczne i okolicznościowedofinansowanie do wakacji (wczasy pod gruszą) darmowe kursy językowe w tym business English karty Sodexodofinansowanie do okularówszkolenia i webinaria dofinansowanie do naukinagrody uznaniowebonus za poleceniefundusz socjalnypremie świąteczne skrócenie o 4 godziny czasu pracy w dniu urodzin bilety na wydarzenia kulturowe  zadaniaprowadzenie dokumentacji księgowej i przygotowywanie raportów finansowychśledzenie płatności klientów i monitorowanie faktur z klientamiorganizowanie i ułatwianie sporządzania sprawozdań finansowychpomoc działowi prawnemu w przygotowaniu corocznych spotkań akcjonariuszy.pro-aktywna postawa w rozwiązywaniu problemów i wymyślaniu rozwiązańrozwijanie wszechstronnego zrozumienia dokumentów prawnychdostarczanie dokumentów roboczych (kalkulacje odsetek, arkusze kalkulacyjne do refakturowania)oczekujemyminimum 2-5 lat doświadczenia w pracy na stanowisku związanym z obsługą klienta traktowane jako atutwykształcenie wyższe z zakresu rachunkowości lub pokrewnej dziedzinydobra znajomość zasad i praktyk rachunkowości i sprawozdawczości finansowejznajomość GLdowodniona zdolność do podejmowania inicjatywy i samodzielnej pracy w szybkim tempiepłynna komunikacja w języku angielskim i niemieckim, zarówno w mowie jak i w piśmiewysoki poziom profesjonalizmu i umiejętność skutecznego radzenia sobie z wszystkimi szczeblami organizacjiAgencja zatrudnienia – nr wpisu 47
      Dołącz do dynamicznie rozwijającego się teamu obsługującego rynek luksemburski. Zostań częścią największej firmy accouning outsourcngu na rynku!oferujemyumowa o pracę bezpośrednio u pracodawcy praca od zaraz dogodna lokalizacja biura elastyczny czas pracypraca zdalnamiędzynarodowe i dynamiczne środowisko pracy wyjątkowi ludzie i atmosferaprywatna opieka medycznaubezpieczenie na życiekarta multisportprezenty świąteczne i okolicznościowedofinansowanie do wakacji (wczasy pod gruszą) darmowe kursy językowe w tym business English karty Sodexodofinansowanie do okularówszkolenia i webinaria dofinansowanie do naukinagrody uznaniowebonus za poleceniefundusz socjalnypremie świąteczne skrócenie o 4 godziny czasu pracy w dniu urodzin bilety na wydarzenia kulturowe  zadaniaprowadzenie dokumentacji księgowej i przygotowywanie raportów finansowychśledzenie płatności klientów i monitorowanie faktur z klientamiorganizowanie i ułatwianie sporządzania sprawozdań finansowychpomoc działowi prawnemu w przygotowaniu corocznych spotkań akcjonariuszy.pro-aktywna postawa w rozwiązywaniu problemów i wymyślaniu rozwiązańrozwijanie wszechstronnego zrozumienia dokumentów prawnychdostarczanie dokumentów roboczych (kalkulacje odsetek, arkusze kalkulacyjne do refakturowania)oczekujemyminimum 2-5 lat doświadczenia w pracy na stanowisku związanym z obsługą klienta traktowane jako atutwykształcenie wyższe z zakresu rachunkowości lub pokrewnej dziedzinydobra znajomość zasad i praktyk rachunkowości i sprawozdawczości finansowejznajomość GLdowodniona zdolność do podejmowania inicjatywy i samodzielnej pracy w szybkim tempiepłynna komunikacja w języku angielskim i niemieckim, zarówno w mowie jak i w piśmiewysoki poziom profesjonalizmu i umiejętność skutecznego radzenia sobie z wszystkimi szczeblami organizacjiAgencja zatrudnienia – nr wpisu 47

    Dziękujemy. będziesz teraz regularnie otrzymywać powiadomienia o podobnych ofertach pracy.

    Wygląda na to, że chcesz zmienić język. Spowoduje to zresetowanie filtrów zastosowanych obecnie przy wyszukiwaniu ofert pracy.