You are successfully logged out of your my randstad account

You have successfully deleted your account

    Dziękujemy. będziesz teraz regularnie otrzymywać spersonalizowane powiadomienia o ofertach pracy.

    liczba ofert pracy dla Specjalista: 5

    filtr2
    wyczyść wszystko
      • poznań, wielkopolskie
      • praca stała
      • randstad polska
      Masz doświadczenie w obszarze administracji lub obsługi klienta ? Znasz dobrze język angielski? Ta oferta jest dla Ciebie!Dla naszego klienta, międzynarodowej  firmy produkcyjnej spod Poznania,  poszukujemy osoby na stanowisko administratora sprzedaży. oferujemyumowę o pracęatrakcyjne wynagrodzenie pracę w międzynarodowym środowisku nastawionym na ciągłe ulepszanie produktów i procesówpakiet benefitów ( ubezpieczenie grupowe, karta sportowo-rekreacyjna, opieka zdrowotna)premieelastyczny czas pracy świeże owoce każdego dniazadaniaadministracja sprzedaży i wsparcie działu w obsłudze grupy klientów krajowych i zagranicznychopracowywanie harmonogramów zapotrzebowania klientówwspółpraca z działem planowania produkcji oraz logistyki przygotowywanie harmonogramów wysyłek, listów przewozowych, dokumentacjiprzygotowywanie ofert cenowych archiwizacja dokumentówoczekujemymin rocznego doświadczenia w pracy na podobnym stanowisku, w zakresie obsługi klienta lub administracji biurowej wykształcenia wyższego lub w trakcie studiów bardzo dobrej znajomości języka angielskiego w mowie i piśmie – warunek koniecznyznajomości pakietu MS Officedokładności i samodzielności w działaniukomunikatywności i orientacji  na klientaAgencja zatrudnienia – nr wpisu 47
      Masz doświadczenie w obszarze administracji lub obsługi klienta ? Znasz dobrze język angielski? Ta oferta jest dla Ciebie!Dla naszego klienta, międzynarodowej  firmy produkcyjnej spod Poznania,  poszukujemy osoby na stanowisko administratora sprzedaży. oferujemyumowę o pracęatrakcyjne wynagrodzenie pracę w międzynarodowym środowisku nastawionym na ciągłe ulepszanie produktów i procesówpakiet benefitów ( ubezpieczenie grupowe, karta sportowo-rekreacyjna, opieka zdrowotna)premieelastyczny czas pracy świeże owoce każdego dniazadaniaadministracja sprzedaży i wsparcie działu w obsłudze grupy klientów krajowych i zagranicznychopracowywanie harmonogramów zapotrzebowania klientówwspółpraca z działem planowania produkcji oraz logistyki przygotowywanie harmonogramów wysyłek, listów przewozowych, dokumentacjiprzygotowywanie ofert cenowych archiwizacja dokumentówoczekujemymin rocznego doświadczenia w pracy na podobnym stanowisku, w zakresie obsługi klienta lub administracji biurowej wykształcenia wyższego lub w trakcie studiów bardzo dobrej znajomości języka angielskiego w mowie i piśmie – warunek koniecznyznajomości pakietu MS Officedokładności i samodzielności w działaniukomunikatywności i orientacji  na klientaAgencja zatrudnienia – nr wpisu 47
      • poznań, wielkopolskie
      • praca stała
      • randstad polska
      Jeśli lubisz rozmawiać przez telefon a do tego masz doświadczenie w pracy z klientem biznesowym i jesteś osobą komunikatywną, to świetnie się składa. Mamy dla Ciebie przygotowaną ciekawą ofertę. Aplikuj - chętnie porozmawiamy o szczegółach. Miejsce pracy: Biuro w centrum Poznania, biuro w Toruniu lub praca zdalna!oferujemyumowę o pracęwygodne biuro w Poznaniu, Toruniu lub możliwość pracy z domupracę od 8 do 16 (w weekendy odpoczywamy)bardzo dobre wynagrodzenie + premie pakiet szkoleń wdrożeniowychuczestnictwo w projekcie o zasięgu europejskimpaczki świątecznespotkania integracyjneprogram rekomendacji pracownikówmożliwość przyprowadzenia do biura psakartę Multisport i opiekę medycznązadaniatelefoniczna i mailowa obsługa nowych i stałych klientówaktywne pozyskiwanie klientów biznesowych z kategorii przemysłowych, budowalnych i BHP lub pokrewnychterminowość wykonania zadańraportowanie wyników w systemie CRM (HubSpot)realizacja miesięcznych planów sprzedażyoczekujemyminimum półrocznego doświadczenia w telefonicznej sprzedaży (mile widziane doświadczenie z klientem biznesowym)komunikatywności i umiejętności pracy w zespolepozytywnego nastawieniadobrej obsługi komputera w zakresie MS Officenastawienia na realizację celówmile widziana znajomość języka angielskiegodoświadczenie w obszarze e-commerce będzie dodatkowym atutemAgencja zatrudnienia nr wpisu 47
      Jeśli lubisz rozmawiać przez telefon a do tego masz doświadczenie w pracy z klientem biznesowym i jesteś osobą komunikatywną, to świetnie się składa. Mamy dla Ciebie przygotowaną ciekawą ofertę. Aplikuj - chętnie porozmawiamy o szczegółach. Miejsce pracy: Biuro w centrum Poznania, biuro w Toruniu lub praca zdalna!oferujemyumowę o pracęwygodne biuro w Poznaniu, Toruniu lub możliwość pracy z domupracę od 8 do 16 (w weekendy odpoczywamy)bardzo dobre wynagrodzenie + premie pakiet szkoleń wdrożeniowychuczestnictwo w projekcie o zasięgu europejskimpaczki świątecznespotkania integracyjneprogram rekomendacji pracownikówmożliwość przyprowadzenia do biura psakartę Multisport i opiekę medycznązadaniatelefoniczna i mailowa obsługa nowych i stałych klientówaktywne pozyskiwanie klientów biznesowych z kategorii przemysłowych, budowalnych i BHP lub pokrewnychterminowość wykonania zadańraportowanie wyników w systemie CRM (HubSpot)realizacja miesięcznych planów sprzedażyoczekujemyminimum półrocznego doświadczenia w telefonicznej sprzedaży (mile widziane doświadczenie z klientem biznesowym)komunikatywności i umiejętności pracy w zespolepozytywnego nastawieniadobrej obsługi komputera w zakresie MS Officenastawienia na realizację celówmile widziana znajomość języka angielskiegodoświadczenie w obszarze e-commerce będzie dodatkowym atutemAgencja zatrudnienia nr wpisu 47
      • poznań, wielkopolskie
      • praca stała
      • randstad polska
      Jeżeli szukasz kreatywnej i pełnej wyzwań pracy w branży developerskiej i możesz pochwalić się ciekawym doświadczeniem zawodowym, ta oferta z pewnością jest dla Ciebie!Dla naszego zaufanego Klienta poszukujemy eksperta w obszarze marketingu, który będzie odpowiedzialny za całokształt działań marketingowych i komunikacyjnych w firmie. oferujemyciekawe, kreatywne stanowisko w rozwojowe branżywysoką samodzielność i decyzyjność w prowadzeniu i realizacji strategii marketingowejmożliwość udziału w projektach międzynarodowychpracę w zgranym zespole ludzi, którzy stawiają na współpracę i innowacyjnośćpracę w centrum Poznania (możliwość pracy w systemie hybrydowym)elastyczne warunki współpracy (umowa o pracę/B2B)zadaniaprowadzenie i koordynowanie wszelkich działań komunikacyjnych i marketingowych w ramach pożądanego pozycjonowania i promowania projektów w Polscedziałania w zakresie online marketingu (aktualizacja stron internetowych i profili mediów społecznościowych, koordynacja promocji marketingowych online, SEO)wspieranie obsługi leadówwspółpraca w zakresie opracowywania logo, broszur i innych narzędzi komunikacji dla poszczególnych projektówkoordynacja/sporządzanie biuletynów/newsletterówinicjowanie/organizowanie eventów dla potencjalnych nabywców mających na celu działania promocyjnedbanie o działania PR-oweprzygotowywanie i analizowanie badań i raportówoczekujemydoświadczenia na podobnym stanowisku (mile widziane w branży nieruchomości, developerskiej, projektowej)wykształcenia wyższego (preferowane w zakresie komunikacji i marketingu)zaawansowanego poziomu języka angielskiego (umożliwiającego swobodną komunikację)doświadczenia z systemami CMSwiedzy z zakresu SEO, SEA, social media i email marketinguwysokich umiejętności interpersonalnychdobrej znajomości MS-office, Powerpoint, Acrobat umiejętności z obszaru planowania: ustalanie priorytetów i planowanie działań marketingowychumiejętność zarządzania projektami Agencja zatrudnienia – nr wpisu 47
      Jeżeli szukasz kreatywnej i pełnej wyzwań pracy w branży developerskiej i możesz pochwalić się ciekawym doświadczeniem zawodowym, ta oferta z pewnością jest dla Ciebie!Dla naszego zaufanego Klienta poszukujemy eksperta w obszarze marketingu, który będzie odpowiedzialny za całokształt działań marketingowych i komunikacyjnych w firmie. oferujemyciekawe, kreatywne stanowisko w rozwojowe branżywysoką samodzielność i decyzyjność w prowadzeniu i realizacji strategii marketingowejmożliwość udziału w projektach międzynarodowychpracę w zgranym zespole ludzi, którzy stawiają na współpracę i innowacyjnośćpracę w centrum Poznania (możliwość pracy w systemie hybrydowym)elastyczne warunki współpracy (umowa o pracę/B2B)zadaniaprowadzenie i koordynowanie wszelkich działań komunikacyjnych i marketingowych w ramach pożądanego pozycjonowania i promowania projektów w Polscedziałania w zakresie online marketingu (aktualizacja stron internetowych i profili mediów społecznościowych, koordynacja promocji marketingowych online, SEO)wspieranie obsługi leadówwspółpraca w zakresie opracowywania logo, broszur i innych narzędzi komunikacji dla poszczególnych projektówkoordynacja/sporządzanie biuletynów/newsletterówinicjowanie/organizowanie eventów dla potencjalnych nabywców mających na celu działania promocyjnedbanie o działania PR-oweprzygotowywanie i analizowanie badań i raportówoczekujemydoświadczenia na podobnym stanowisku (mile widziane w branży nieruchomości, developerskiej, projektowej)wykształcenia wyższego (preferowane w zakresie komunikacji i marketingu)zaawansowanego poziomu języka angielskiego (umożliwiającego swobodną komunikację)doświadczenia z systemami CMSwiedzy z zakresu SEO, SEA, social media i email marketinguwysokich umiejętności interpersonalnychdobrej znajomości MS-office, Powerpoint, Acrobat umiejętności z obszaru planowania: ustalanie priorytetów i planowanie działań marketingowychumiejętność zarządzania projektami Agencja zatrudnienia – nr wpisu 47
      • poznań, wielkopolskie
      • praca stała
      • randstad polska
      Znasz język szwedzki i angielski? Chcesz rozwijać się w międzynarodowym środowisku w obszarze obsługi klienta? Mamy dla Ciebie świetną ofertę!oferujemyatrakcyjne wynagrodzenie (5200 zł brutto/miesiąc)stabilne zatrudnienie w ramach umowy o pracęmożliwość zdobywania doświadczenia w międzynarodowym service desk'upracę zdalną na czas pandemiibogaty pakiet benefitówjeden dodatkowy dzień urlopumożliwość rozwoju w obszarze ITzadaniaobsługa zgłoszeń/ticketów od Klientów zagranicznych (w j.szwedzkim)przyjmowanie i rozwiązywanie ticketówprzekazywanie skomplikowanych zapytań do kolejnych linii wsparcia Klientabudowanie i utrzymywanie relacji z Klientamioczekujemybardzo dobrej znajomości języka szwedzkiego (min. B2) i angielskiego (min. B2)łatwości w nawiązywaniu kontaktówkomunikatywnościpodstawowej znajomości pakietu MS OfficeAgencja zatrudnienia – nr wpisu 47
      Znasz język szwedzki i angielski? Chcesz rozwijać się w międzynarodowym środowisku w obszarze obsługi klienta? Mamy dla Ciebie świetną ofertę!oferujemyatrakcyjne wynagrodzenie (5200 zł brutto/miesiąc)stabilne zatrudnienie w ramach umowy o pracęmożliwość zdobywania doświadczenia w międzynarodowym service desk'upracę zdalną na czas pandemiibogaty pakiet benefitówjeden dodatkowy dzień urlopumożliwość rozwoju w obszarze ITzadaniaobsługa zgłoszeń/ticketów od Klientów zagranicznych (w j.szwedzkim)przyjmowanie i rozwiązywanie ticketówprzekazywanie skomplikowanych zapytań do kolejnych linii wsparcia Klientabudowanie i utrzymywanie relacji z Klientamioczekujemybardzo dobrej znajomości języka szwedzkiego (min. B2) i angielskiego (min. B2)łatwości w nawiązywaniu kontaktówkomunikatywnościpodstawowej znajomości pakietu MS OfficeAgencja zatrudnienia – nr wpisu 47
      • poznań, wielkopolskie
      • praca stała
      • randstad polska
      Znasz język niemiecki i angielski? Chcesz rozwijać się w międzynarodowym środowisku w obszarze obsługi klienta? Mamy dla Ciebie świetną ofertę!oferujemyatrakcyjne wynagrodzeniestabilne zatrudnienie w ramach umowy o pracęmożliwość zdobywania doświadczenia w service desk'upracę zdalną na czas pandemiibogaty pakiet benefitówjeden dodatkowy dzień urlopumożliwość rozwoju w obszarze ITzadaniaobsługa Klientów zagranicznychprzyjmowanie i rozwiązywanie ticketówprzekazywanie skomplikowanych zapytań do kolejnych linii wsparcia Klientabudowanie i utrzymywanie relacji z Klientamioczekujemybardzo dobrej znajomości języka niemieckiego (min. B2) i angielskiego (min. B1)łatwości w nawiązywaniu kontaktówkomunikatywnościpodstawowej znajomości pakietu MS Office Agencja zatrudnienia nr wpisu 47
      Znasz język niemiecki i angielski? Chcesz rozwijać się w międzynarodowym środowisku w obszarze obsługi klienta? Mamy dla Ciebie świetną ofertę!oferujemyatrakcyjne wynagrodzeniestabilne zatrudnienie w ramach umowy o pracęmożliwość zdobywania doświadczenia w service desk'upracę zdalną na czas pandemiibogaty pakiet benefitówjeden dodatkowy dzień urlopumożliwość rozwoju w obszarze ITzadaniaobsługa Klientów zagranicznychprzyjmowanie i rozwiązywanie ticketówprzekazywanie skomplikowanych zapytań do kolejnych linii wsparcia Klientabudowanie i utrzymywanie relacji z Klientamioczekujemybardzo dobrej znajomości języka niemieckiego (min. B2) i angielskiego (min. B1)łatwości w nawiązywaniu kontaktówkomunikatywnościpodstawowej znajomości pakietu MS Office Agencja zatrudnienia nr wpisu 47

    Dziękujemy. będziesz teraz regularnie otrzymywać powiadomienia o podobnych ofertach pracy.

    Wygląda na to, że chcesz zmienić język. Spowoduje to zresetowanie filtrów zastosowanych obecnie przy wyszukiwaniu ofert pracy.