You are successfully logged out of your my randstad account

You have successfully deleted your account

    Dziękujemy. będziesz teraz regularnie otrzymywać spersonalizowane powiadomienia o ofertach pracy.

    liczba ofert pracy dla Szkolenia: 12

    filtr2
    wyczyść wszystko
      • kraków, małopolskie
      • praca stała
      • randstad polska
      Lubisz kontakt z ludźmi? Poszukujesz dynamicznej pracy biurowej? Jasno określone cele motywują Cię do pracy? Aplikuj!oferujemypracę w dynamicznym zespolemiłą atmosferę pracyszkolenia produktoweszkolenia kompetencyjnezatrudnienie na umowę o pracędługofalową współprace i rozwój w strukturach Randstadatrakcyjne wynagrodzeniedodatkowe benefity (zniżki, karta sportowa, opieka medyczna itp.)zadaniaanaliza i stały monitoring rynku pod kątem klientów i kandydatówaktywna sprzedaż usług rekrutacji tymczasowych i stałychbudowanie długotrwałych relacji biznesowychrekrutacja i selekcja kandydatówobsług administracyjna pracowników praca z systemami wewnętrznymi/raportowanieoczekujemywykształcenie wyższeaktywne prawo jazdy kat. Bmile widziane doświadczenie w pracy na podobnym stanowiskunastawienie na rozwójAgencja zatrudnienia – nr wpisu 47
      Lubisz kontakt z ludźmi? Poszukujesz dynamicznej pracy biurowej? Jasno określone cele motywują Cię do pracy? Aplikuj!oferujemypracę w dynamicznym zespolemiłą atmosferę pracyszkolenia produktoweszkolenia kompetencyjnezatrudnienie na umowę o pracędługofalową współprace i rozwój w strukturach Randstadatrakcyjne wynagrodzeniedodatkowe benefity (zniżki, karta sportowa, opieka medyczna itp.)zadaniaanaliza i stały monitoring rynku pod kątem klientów i kandydatówaktywna sprzedaż usług rekrutacji tymczasowych i stałychbudowanie długotrwałych relacji biznesowychrekrutacja i selekcja kandydatówobsług administracyjna pracowników praca z systemami wewnętrznymi/raportowanieoczekujemywykształcenie wyższeaktywne prawo jazdy kat. Bmile widziane doświadczenie w pracy na podobnym stanowiskunastawienie na rozwójAgencja zatrudnienia – nr wpisu 47
      • kraków, małopolskie
      • praca stała
      • randstad polska
      Dla naszego klienta, międzynarodowej firmy świadczącej uslugi edukacji językowej, poszukujemy osoby, która zajmie się pozyskiwaniem oraz opieką nad klientem B2B. oferujemypraca w kreatywnym zespole pod wodzą motywujących przełożonych,wielokulturowe środowisko pracy,szkolenia w międzynarodowych grupach (live lub online),atrakcyjne warunki wynagrodzenia (podstawa i motywująca prowizja),możliwość rozwoju i uczestnictwo w ciekawych projektach,dodatkowe benefity (opieka medyczna, kursy językowe i inne).zadaniaproaktywne pozyskiwanie nowych klientów,kontakt z klientem, fachowe doradztwo i sprzedaż wyjątkowych usług,budowanie i utrzymywanie długofalowych relacji,aktywny udział w zapewnieniu najwyższych standardów obsługi,negocjowanie warunków handlowych,proaktywna sprzedaż w sektorze B2B.oczekujemyprzedsiębiorczego myślenia,podejmowania działań na wielu płaszczyznach,nastawienia na osiąganie celów,posiadania wyjątkowych umiejętności komunikacyjnych,samodzielności i dynamizm w działaniu,nieskończonych pokładów entuzjazmu i zaangażowania,komunikowanie się w języku angielskim na poziomie min. B1Agencja zatrudnienia – nr wpisu 47
      Dla naszego klienta, międzynarodowej firmy świadczącej uslugi edukacji językowej, poszukujemy osoby, która zajmie się pozyskiwaniem oraz opieką nad klientem B2B. oferujemypraca w kreatywnym zespole pod wodzą motywujących przełożonych,wielokulturowe środowisko pracy,szkolenia w międzynarodowych grupach (live lub online),atrakcyjne warunki wynagrodzenia (podstawa i motywująca prowizja),możliwość rozwoju i uczestnictwo w ciekawych projektach,dodatkowe benefity (opieka medyczna, kursy językowe i inne).zadaniaproaktywne pozyskiwanie nowych klientów,kontakt z klientem, fachowe doradztwo i sprzedaż wyjątkowych usług,budowanie i utrzymywanie długofalowych relacji,aktywny udział w zapewnieniu najwyższych standardów obsługi,negocjowanie warunków handlowych,proaktywna sprzedaż w sektorze B2B.oczekujemyprzedsiębiorczego myślenia,podejmowania działań na wielu płaszczyznach,nastawienia na osiąganie celów,posiadania wyjątkowych umiejętności komunikacyjnych,samodzielności i dynamizm w działaniu,nieskończonych pokładów entuzjazmu i zaangażowania,komunikowanie się w języku angielskim na poziomie min. B1Agencja zatrudnienia – nr wpisu 47
      • kraków, małopolskie
      • praca tymczasowa
      • randstad polska
      Szukasz stabilnego zatrudnienia?Posiadasz uprawnienie do obsługi wóżków widłowych UDT?Chcesz zdobyc cenne doświadczenie lub rozwijać się w międzynarodowej firmie z branży poligraficznej? Świenie się składa! Poznaj szczegóły! oferujemystabilne zatrudnienie w oparciu o umowę o pracęmożliwość rozwoju zawodowego (szkolenia, ścieżki awansu)dobre zaplecze socjalne w miejscu pracystawka 21,50 pln brutto + dodatki za pracę w nocydojazd busem zorganizowanym przez pracodawcę na trzech trasach (Kazimierza Wielka, Bochnia, Nowa Huta)bogaty pakiet świadczeń dodatkowych takich jak: darmowa prywatna opieka medyczna, ubezpieczenie na życie i NNW, bony zakupowe, dofinansowanie do posiłków, wczasy pod gruszą, karta sportowazadaniaproste prace magazynowe ( rozładunek, składowanie, skanowanie towaru),obsługa wózka widłowego,prowadzenie ewidencji magazynowej ( obsługa programów komputeowych),odpowiedzialność za powierzony towar,utrzymywanie porządku w miejscu pracy.oczekujemydoświadczenia w obszarze magazynowania i obsługi wózków,posiadania uprawnień UDT ( jeżeli nie masz uprawnień - pomożemy Ci je zdobyć),gotowości do pracy w systemie zmianowym,znajomości dokumentacji magazynowej,podstawowa znajomośc obsługi komputera.Agencja zatrudnienia – nr wpisu 47
      Szukasz stabilnego zatrudnienia?Posiadasz uprawnienie do obsługi wóżków widłowych UDT?Chcesz zdobyc cenne doświadczenie lub rozwijać się w międzynarodowej firmie z branży poligraficznej? Świenie się składa! Poznaj szczegóły! oferujemystabilne zatrudnienie w oparciu o umowę o pracęmożliwość rozwoju zawodowego (szkolenia, ścieżki awansu)dobre zaplecze socjalne w miejscu pracystawka 21,50 pln brutto + dodatki za pracę w nocydojazd busem zorganizowanym przez pracodawcę na trzech trasach (Kazimierza Wielka, Bochnia, Nowa Huta)bogaty pakiet świadczeń dodatkowych takich jak: darmowa prywatna opieka medyczna, ubezpieczenie na życie i NNW, bony zakupowe, dofinansowanie do posiłków, wczasy pod gruszą, karta sportowazadaniaproste prace magazynowe ( rozładunek, składowanie, skanowanie towaru),obsługa wózka widłowego,prowadzenie ewidencji magazynowej ( obsługa programów komputeowych),odpowiedzialność za powierzony towar,utrzymywanie porządku w miejscu pracy.oczekujemydoświadczenia w obszarze magazynowania i obsługi wózków,posiadania uprawnień UDT ( jeżeli nie masz uprawnień - pomożemy Ci je zdobyć),gotowości do pracy w systemie zmianowym,znajomości dokumentacji magazynowej,podstawowa znajomośc obsługi komputera.Agencja zatrudnienia – nr wpisu 47
      • skawina, małopolskie
      • praca tymczasowa
      • randstad polska
      Interesuje Cię praca na jedną,poranną zmianę?Posiadasz doświadczenie w pracy na magazynie i uprawnienia na wózek widłowy?Chcesz korzystać  z wielu benefitów przysługjącym pracownikom?Świetnie się składa! Mamy dla Ciebie pracę!Obecnie dla naszego Klienta w Skawinie,pdocudenta surowców silikonowych poszukujemy kandydatów na stanowisko operatora wózka widłowego/magayzynieraoferujemyumowę o pracę tymczasową(składki ZUS,urlop)atrakcyjne wynagrodzenie 3700-4500 zł brutto + premiepracę w godzinach 7-15 lub 8-16benefity dla pracowników( opieka medyczna, ubezpiecznie na życie, platformaMyBenefit)szkolenia wewnętrznezadaniarozładunek i załadunek środków transportu wózkiem widłowym czołowymelektrycznym oraz wózkiem paletowymprzyjęcie towarów do magazynu za pomocą terminala mobilnegoprzygotowywanie zamówień dla klientów wg. opracowanych standardówskładowanie towarów wg. przyjętych standardówdbanie o pozytywny wizerunek firmy, szczególnie w kontaktach z firmamizewnętrznymiprace porządkoweoczekujemyKategoria II WJO – uprawnienia do obsługi wózków jezdniowych podnośnikowychz wyłączeniem specjalizowanychzaangażowaniadyspozycyjności w godzinach 7-15 lub 8-16mile widziane doświadczenie w pracy na magazynieAgencja zatrudnienia – nr wpisu 47
      Interesuje Cię praca na jedną,poranną zmianę?Posiadasz doświadczenie w pracy na magazynie i uprawnienia na wózek widłowy?Chcesz korzystać  z wielu benefitów przysługjącym pracownikom?Świetnie się składa! Mamy dla Ciebie pracę!Obecnie dla naszego Klienta w Skawinie,pdocudenta surowców silikonowych poszukujemy kandydatów na stanowisko operatora wózka widłowego/magayzynieraoferujemyumowę o pracę tymczasową(składki ZUS,urlop)atrakcyjne wynagrodzenie 3700-4500 zł brutto + premiepracę w godzinach 7-15 lub 8-16benefity dla pracowników( opieka medyczna, ubezpiecznie na życie, platformaMyBenefit)szkolenia wewnętrznezadaniarozładunek i załadunek środków transportu wózkiem widłowym czołowymelektrycznym oraz wózkiem paletowymprzyjęcie towarów do magazynu za pomocą terminala mobilnegoprzygotowywanie zamówień dla klientów wg. opracowanych standardówskładowanie towarów wg. przyjętych standardówdbanie o pozytywny wizerunek firmy, szczególnie w kontaktach z firmamizewnętrznymiprace porządkoweoczekujemyKategoria II WJO – uprawnienia do obsługi wózków jezdniowych podnośnikowychz wyłączeniem specjalizowanychzaangażowaniadyspozycyjności w godzinach 7-15 lub 8-16mile widziane doświadczenie w pracy na magazynieAgencja zatrudnienia – nr wpisu 47
      • kraków, małopolskie
      • praca stała
      • randstad polska
      Potrafisz obsługiwać maszyny przemysłowe?A może pracowałeś już na produkcji i chciałbyś zdobyć nowe umiejętności?Aplikuj!Poszukujemy operatorów maszyn drukujących i introligatorskichoferujemystabilne zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę,możliwość rozwoju zawodowego (szkolenia, ścieżki awansu),dobre zaplecze socjalne w miejscu pracy,atrakcyjna stawka godzinowa 21,50 zł brutto/h + dodatki, dojazd busem zorganizowanym przez pracodawcę na trzech, trasach (Kazimierza Wielka, Bochnia, Nowa Huta),bogaty pakiet świadczeń dodatkowych takich jak: darmowa prywatna opieka medyczna, ubezpieczenie na życie i NNW, bony zakupowe, premie świątczne, dofinansowanie do posiłków w stołówce na terenie zakładu, wczasy pod gruszą, karta sportowa.zadaniasamodzielna obsługa wybranych modułów maszyny (ustawianie parametrów pracy urządzeń, bieżąca kontrola ich działania w trakcie pracy maszyny),techniczne działania pomocnicze na maszynie oraz prace konserwujące, regulacja i wymiana elementów technicznych, kontrola systemów sterowania (czujniki, podajniki),bieżąca kontrola jakości wyrobu.oczekujemymile widziane wykształcenie techniczne lub mechaniczne,gotowości do pracy w systemie zmianowym (dniówki i nocki po 12 godzin, co drugi weekend pracujący),umiejętności manualne,zmysł techniczny, mechaniczny,samodzielność w działaniu, odpowiedzialność,mile widziane doświadczenie w obsłudze maszyn przemysłowych.Agencja zatrudnienia – nr wpisu 47
      Potrafisz obsługiwać maszyny przemysłowe?A może pracowałeś już na produkcji i chciałbyś zdobyć nowe umiejętności?Aplikuj!Poszukujemy operatorów maszyn drukujących i introligatorskichoferujemystabilne zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę,możliwość rozwoju zawodowego (szkolenia, ścieżki awansu),dobre zaplecze socjalne w miejscu pracy,atrakcyjna stawka godzinowa 21,50 zł brutto/h + dodatki, dojazd busem zorganizowanym przez pracodawcę na trzech, trasach (Kazimierza Wielka, Bochnia, Nowa Huta),bogaty pakiet świadczeń dodatkowych takich jak: darmowa prywatna opieka medyczna, ubezpieczenie na życie i NNW, bony zakupowe, premie świątczne, dofinansowanie do posiłków w stołówce na terenie zakładu, wczasy pod gruszą, karta sportowa.zadaniasamodzielna obsługa wybranych modułów maszyny (ustawianie parametrów pracy urządzeń, bieżąca kontrola ich działania w trakcie pracy maszyny),techniczne działania pomocnicze na maszynie oraz prace konserwujące, regulacja i wymiana elementów technicznych, kontrola systemów sterowania (czujniki, podajniki),bieżąca kontrola jakości wyrobu.oczekujemymile widziane wykształcenie techniczne lub mechaniczne,gotowości do pracy w systemie zmianowym (dniówki i nocki po 12 godzin, co drugi weekend pracujący),umiejętności manualne,zmysł techniczny, mechaniczny,samodzielność w działaniu, odpowiedzialność,mile widziane doświadczenie w obsłudze maszyn przemysłowych.Agencja zatrudnienia – nr wpisu 47
      • kraków, małopolskie
      • praca stała
      • randstad polska
      Dla klienta, firmy realizującej projekty związane z utrzymaniem i dalszym rozwojem aplikacji oraz systemów przy użyciu technologii Oracle dla Big Data, IoT, usług w chmurze i systemów inżynierskich, poszukujemy aktualnie Java Developera, który zna język niemiecki.oferujemyumowę o pracę lub B2Bmożliwość pracy 100% zdalnejprywatną opiekę medycznąkartę sportowąpremie rocznelekcje języka niemieckiegoindywidualne możliwości rozwojuszkoleniazadaniatworzenie koncepcji, planowanie, rozwój, dostarczanie i utrzymanie oprogramowania opartego na Java lub i rozwiązaniach chmurowych implementacja i testowanie stworzonego oprogramowania opracowywanie optymalnych rozwiązań w ścisłej współpracy z klientami przejmowanie odpowiedzialności oraz opracowywanie koncepcji rozwiązania czy projektowanie architektury systemu tworzenie, wdrażanie i utrzymanie procesów Continuous Integration i Continuous Delivery rozwiązywanie zapytań od supportu tworzenie dokumentacji technicznej zapewnienie stabilnego, wysoce dostępnego, wydajnego i bezpiecznego systemuoczekujemydoświadczenia zawodowego i wyższego wykształcenia (informatyczne lub porównywalne; alternatywnie szkolenie w obszarze IT) doświadczenia projektowego w rozwijaniu oprogramowania na bazie technologii: Java/JavaEE, Java-Frameworks (np. SpringBoot, Hibernate), JavaScript-Frameworks (np. Node.js, Angular, React) dobrej znajomości języka niemieckiego i języka angielskiego znajomości zwinnych metodyk wytwarzania oprogramowania (np. Scrum, Kanban)znajomości automatyzacji procesów CI / CD znajomości reguł Clean Code Development, Design Patterns, Code Review komunikatywności i umiejętności pracy w rozproszonym zespole gotowości do wyjazdów służbowych (w wymiarze ok. 1-2 miesięcy w roku)Agencja zatrudnienia nr wpisu 47
      Dla klienta, firmy realizującej projekty związane z utrzymaniem i dalszym rozwojem aplikacji oraz systemów przy użyciu technologii Oracle dla Big Data, IoT, usług w chmurze i systemów inżynierskich, poszukujemy aktualnie Java Developera, który zna język niemiecki.oferujemyumowę o pracę lub B2Bmożliwość pracy 100% zdalnejprywatną opiekę medycznąkartę sportowąpremie rocznelekcje języka niemieckiegoindywidualne możliwości rozwojuszkoleniazadaniatworzenie koncepcji, planowanie, rozwój, dostarczanie i utrzymanie oprogramowania opartego na Java lub i rozwiązaniach chmurowych implementacja i testowanie stworzonego oprogramowania opracowywanie optymalnych rozwiązań w ścisłej współpracy z klientami przejmowanie odpowiedzialności oraz opracowywanie koncepcji rozwiązania czy projektowanie architektury systemu tworzenie, wdrażanie i utrzymanie procesów Continuous Integration i Continuous Delivery rozwiązywanie zapytań od supportu tworzenie dokumentacji technicznej zapewnienie stabilnego, wysoce dostępnego, wydajnego i bezpiecznego systemuoczekujemydoświadczenia zawodowego i wyższego wykształcenia (informatyczne lub porównywalne; alternatywnie szkolenie w obszarze IT) doświadczenia projektowego w rozwijaniu oprogramowania na bazie technologii: Java/JavaEE, Java-Frameworks (np. SpringBoot, Hibernate), JavaScript-Frameworks (np. Node.js, Angular, React) dobrej znajomości języka niemieckiego i języka angielskiego znajomości zwinnych metodyk wytwarzania oprogramowania (np. Scrum, Kanban)znajomości automatyzacji procesów CI / CD znajomości reguł Clean Code Development, Design Patterns, Code Review komunikatywności i umiejętności pracy w rozproszonym zespole gotowości do wyjazdów służbowych (w wymiarze ok. 1-2 miesięcy w roku)Agencja zatrudnienia nr wpisu 47
      • kraków, małopolskie
      • praca stała
      • randstad polska
      Dla naszego klienta, światowego lidera w technologii czyszczenia, poszukujemy osoby na stanowisko:Specjalista ds. Kluczowych Klientów e-commerceoferujemystabilne zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę w pełnym wymiarze czasu pracy,odpowiedzialną i ciekawą pracę w międzynarodowej firmie o wieloletniej tradycji i rozpoznawalnej marce,atrakcyjny pakiet wynagrodzeń składający się z wynagrodzenia zasadniczego, premi rocznej oraz dodatkowych nagród uznaniowych,bogaty pakiet świadczeń pozapłacowych (min.opieka medyczna, ubezpieczenie grupowe, lekcje języka angielskiego finansowane przez pracodawcę, program MultiSport, kafeteria MyBenefit, dofinansowanie do obiadów),szkolenia wdrażające jak również poszerzające kompetencje zawodowe (np. kursy zawodowe, dodatkowe uprawnienia).zadaniaWspółpraca B2B ze sklepami internetowymi działającymi w branży produktów dla domu i ogrodu,Realizacja celów sprzedażowych i marżowych w ramach strategii rozwoju rynku,Rozwijanie, wdrażanie i nadzór nad prawidłowym przebiegiem akcji handlowych, ustalanie warunków dostaw promocyjnych, koordynacja działań promocyjnych i marketingowych,Systematyczna analiza i raportowanie wyników sprzedażowych, danych rynkowych, monitoring konkurencji i trendów rynkowych,Analiza wskaźników sprzedażowych i marketingowych i bieżąca optymalizacja działań we współpracy z partnerami handlowymi,Realizacja zapisów kontraktowych oraz rozliczenia warunków umów handlowych,Planowanie sprzedaży,Zapewnienie najwyższego poziomu obsługi kluczowych klientów zgodnie ze standardami firmy,Bieżące raportowanie działań sprzedażowych,Pozyskiwanie nowych klientów,Efektywna współpraca z innymi działami firmy.oczekujemyDoświadczenia w sprzedaży w kanale nowoczesnym lub/i e-commerce,Zorientowania na klienta,Umiejętności budowania długofalowych relacji z klientami,Umiejętności analitycznych,Proaktywności, empatii oraz kultury osobistej,Dobrej znajomości Excela,Mile widziane wykształcenie wyższe,Znajomość języka angielskiego pozwalająca na swobodną komunikację, min. B2.Agencja zatrudnienia – nr wpisu 47
      Dla naszego klienta, światowego lidera w technologii czyszczenia, poszukujemy osoby na stanowisko:Specjalista ds. Kluczowych Klientów e-commerceoferujemystabilne zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę w pełnym wymiarze czasu pracy,odpowiedzialną i ciekawą pracę w międzynarodowej firmie o wieloletniej tradycji i rozpoznawalnej marce,atrakcyjny pakiet wynagrodzeń składający się z wynagrodzenia zasadniczego, premi rocznej oraz dodatkowych nagród uznaniowych,bogaty pakiet świadczeń pozapłacowych (min.opieka medyczna, ubezpieczenie grupowe, lekcje języka angielskiego finansowane przez pracodawcę, program MultiSport, kafeteria MyBenefit, dofinansowanie do obiadów),szkolenia wdrażające jak również poszerzające kompetencje zawodowe (np. kursy zawodowe, dodatkowe uprawnienia).zadaniaWspółpraca B2B ze sklepami internetowymi działającymi w branży produktów dla domu i ogrodu,Realizacja celów sprzedażowych i marżowych w ramach strategii rozwoju rynku,Rozwijanie, wdrażanie i nadzór nad prawidłowym przebiegiem akcji handlowych, ustalanie warunków dostaw promocyjnych, koordynacja działań promocyjnych i marketingowych,Systematyczna analiza i raportowanie wyników sprzedażowych, danych rynkowych, monitoring konkurencji i trendów rynkowych,Analiza wskaźników sprzedażowych i marketingowych i bieżąca optymalizacja działań we współpracy z partnerami handlowymi,Realizacja zapisów kontraktowych oraz rozliczenia warunków umów handlowych,Planowanie sprzedaży,Zapewnienie najwyższego poziomu obsługi kluczowych klientów zgodnie ze standardami firmy,Bieżące raportowanie działań sprzedażowych,Pozyskiwanie nowych klientów,Efektywna współpraca z innymi działami firmy.oczekujemyDoświadczenia w sprzedaży w kanale nowoczesnym lub/i e-commerce,Zorientowania na klienta,Umiejętności budowania długofalowych relacji z klientami,Umiejętności analitycznych,Proaktywności, empatii oraz kultury osobistej,Dobrej znajomości Excela,Mile widziane wykształcenie wyższe,Znajomość języka angielskiego pozwalająca na swobodną komunikację, min. B2.Agencja zatrudnienia – nr wpisu 47
      • kraków, małopolskie
      • praca stała
      • randstad polska
      Dla naszego międzynarodowego klienta, poszukujemy kandydata na stanowisko system feature owner. Jeśli chcesz zaangażować się w ciekawe projekty oraz rozwinąć swoje kompetencje zawodowe, ta oferta jest dla Ciebie!Zapraszamy do udziału w rekrutacji!oferujemypracę w międzynarodowej firmiezatrudnienie w oparciu o umowę o pracępakiet benefitówpracę w systemie hybrydowymszkolenia wdrożeniowe i rozwojowemożliwość współpracy z różnymi projektamizadaniakierowanie rozwojem technicznym funkcji systemu we współpracy z wielofunkcyjnymi zespołami programistów, liderami komponentów i klientaminegocjowanie wymagań technicznych, zakresu oraz wyników podwykonawstwa dla danego elementu systemuwykorzystywanie wiedzy eksperckiej do określania i rozpowszechniania wymagań na poziomie systemu oraz propozycji architektonicznychkierowanie kompetencjami inżynierskimi, dostawców i partnerów w celu zapewnienia zaangażowania w wewnętrzne procesy jakościowezarządzanie realizacją wszystkich działań związanych z inżynierią systemów oraz dostarczaniem produktów zgodnie z procesem SEścisła współpraca z zespołem ds. modelowania systemów w celu stosowania podejścia opartego na symulacjiwspieranie definiowania i ciągłego doskonalenia procesów, metod i narzędzi inżynierii systemowejdokumentowanie oraz dzielenie się najlepszymi praktykamioczekujemywykształcenia wyższego technicznegodoświadczenia w pokrewnej dziedzinie inżynieryjnej w stosowaniu zasad inżynierii systemów w całym cyklu życia produktudoświadczenia w zakresie siłowników i elektromagnetycznych układów sterowania stosowanych w przetwornicach samochodowychdoświadczenia w projektowaniu sprzętowym i interfejsów dla siłowników i elektromagnesówwiedzy z zakresu pozyskiwania, analizy, definiowania i zarządzania wymaganiamiznajomości funkcjonalności siłowników i elektromagnetycznych elementów sterującychznajomości wbudowanego oprogramowania sterującego, procesów tworzenia oprogramowania i protokołów komunikacji szeregowejznajomości języka angielskiego na poziomie biegłej komunikacjiznajomości programów Polarion, Doors itp.znajomości modelowania systemu w języku SysML lub innym języku modelowaniaAgencja zatrudnienia – nr wpisu 47
      Dla naszego międzynarodowego klienta, poszukujemy kandydata na stanowisko system feature owner. Jeśli chcesz zaangażować się w ciekawe projekty oraz rozwinąć swoje kompetencje zawodowe, ta oferta jest dla Ciebie!Zapraszamy do udziału w rekrutacji!oferujemypracę w międzynarodowej firmiezatrudnienie w oparciu o umowę o pracępakiet benefitówpracę w systemie hybrydowymszkolenia wdrożeniowe i rozwojowemożliwość współpracy z różnymi projektamizadaniakierowanie rozwojem technicznym funkcji systemu we współpracy z wielofunkcyjnymi zespołami programistów, liderami komponentów i klientaminegocjowanie wymagań technicznych, zakresu oraz wyników podwykonawstwa dla danego elementu systemuwykorzystywanie wiedzy eksperckiej do określania i rozpowszechniania wymagań na poziomie systemu oraz propozycji architektonicznychkierowanie kompetencjami inżynierskimi, dostawców i partnerów w celu zapewnienia zaangażowania w wewnętrzne procesy jakościowezarządzanie realizacją wszystkich działań związanych z inżynierią systemów oraz dostarczaniem produktów zgodnie z procesem SEścisła współpraca z zespołem ds. modelowania systemów w celu stosowania podejścia opartego na symulacjiwspieranie definiowania i ciągłego doskonalenia procesów, metod i narzędzi inżynierii systemowejdokumentowanie oraz dzielenie się najlepszymi praktykamioczekujemywykształcenia wyższego technicznegodoświadczenia w pokrewnej dziedzinie inżynieryjnej w stosowaniu zasad inżynierii systemów w całym cyklu życia produktudoświadczenia w zakresie siłowników i elektromagnetycznych układów sterowania stosowanych w przetwornicach samochodowychdoświadczenia w projektowaniu sprzętowym i interfejsów dla siłowników i elektromagnesówwiedzy z zakresu pozyskiwania, analizy, definiowania i zarządzania wymaganiamiznajomości funkcjonalności siłowników i elektromagnetycznych elementów sterującychznajomości wbudowanego oprogramowania sterującego, procesów tworzenia oprogramowania i protokołów komunikacji szeregowejznajomości języka angielskiego na poziomie biegłej komunikacjiznajomości programów Polarion, Doors itp.znajomości modelowania systemu w języku SysML lub innym języku modelowaniaAgencja zatrudnienia – nr wpisu 47
      • kraków, małopolskie
      • praca tymczasowa
      • randstad polska
      W związku z dynamicznym rozwojem centrum SSC/BO jednego z naszych Klientów z branży paliwowej, poszukujemy pracowników do bieżącej obsługi procesów obsługi zamówień/kontraktów/kart lojalnościowych w języku angielskim. Jeśli jesteś absolwentem lub masz za sobą pierwsze doświadczenia zawodowe i chciałbyś rozpocząć pracę w międzynarodowych strukturach, ta oferta jest dla Ciebie. A może masz już doświadczenie i chciałbyś zmienić swoją ścieżkę zawodową? Również zapraszamy do aplikacji!oferujemypracę w pełnym wymiarze godzin od pn. do pt.możliwość nauki i rozwoju w międzynarodowej korporacjiniezbędne szkolenia wprowadzająceumowę o pracę tymczasowąbenefity: karty sportowe OK System, opieka Medyczna Medicoverpracę w systemie hybrydowym (2 dni w tygodniu z biura)dofinansowanie do wyposażenia miejsca pracy w domuwynagrodzenie - ok 4500 bruttozadaniaW zależności od zespołu, Twoje obowiązki będą się wiązały z opieką nad klientem pod kątem:realizacji bieżących zamówieńrejestracji lub zmiany danych w systemieodpowiadania na zapytania klientów lub wyjaśniania niezgodnościbieżących kontaktów z klientami (email/tel)współpracy z innymi działamiweryfikacji danychtworzenia raportówoczekujemyznajomości j. angielskiego na poz. min. B2+ - to podstawa! Twoja codzienna praca będzie odbywała się w tym języku i na pierwszej rozmowie sprawdzimy Twoje kompetencje językowe. Reszty Cię nauczymy :)dyspozycyjności w pełnym wymiarze godzin od pn. do pt.zaangażowania i motywacji do pracyotwartości na podejmowanie nowych wyzwańuważności na detalekomunikatywności i proaktywnego podejścia do klientawysokiej kultury osobistejorganizacji pracy na wysokim poziomieAgencja zatrudnienia nr wpisu 47
      W związku z dynamicznym rozwojem centrum SSC/BO jednego z naszych Klientów z branży paliwowej, poszukujemy pracowników do bieżącej obsługi procesów obsługi zamówień/kontraktów/kart lojalnościowych w języku angielskim. Jeśli jesteś absolwentem lub masz za sobą pierwsze doświadczenia zawodowe i chciałbyś rozpocząć pracę w międzynarodowych strukturach, ta oferta jest dla Ciebie. A może masz już doświadczenie i chciałbyś zmienić swoją ścieżkę zawodową? Również zapraszamy do aplikacji!oferujemypracę w pełnym wymiarze godzin od pn. do pt.możliwość nauki i rozwoju w międzynarodowej korporacjiniezbędne szkolenia wprowadzająceumowę o pracę tymczasowąbenefity: karty sportowe OK System, opieka Medyczna Medicoverpracę w systemie hybrydowym (2 dni w tygodniu z biura)dofinansowanie do wyposażenia miejsca pracy w domuwynagrodzenie - ok 4500 bruttozadaniaW zależności od zespołu, Twoje obowiązki będą się wiązały z opieką nad klientem pod kątem:realizacji bieżących zamówieńrejestracji lub zmiany danych w systemieodpowiadania na zapytania klientów lub wyjaśniania niezgodnościbieżących kontaktów z klientami (email/tel)współpracy z innymi działamiweryfikacji danychtworzenia raportówoczekujemyznajomości j. angielskiego na poz. min. B2+ - to podstawa! Twoja codzienna praca będzie odbywała się w tym języku i na pierwszej rozmowie sprawdzimy Twoje kompetencje językowe. Reszty Cię nauczymy :)dyspozycyjności w pełnym wymiarze godzin od pn. do pt.zaangażowania i motywacji do pracyotwartości na podejmowanie nowych wyzwańuważności na detalekomunikatywności i proaktywnego podejścia do klientawysokiej kultury osobistejorganizacji pracy na wysokim poziomieAgencja zatrudnienia nr wpisu 47
      • kraków, małopolskie
      • praca stała
      • randstad polska
      Jesteś umysłem technicznym, masz doświadczenie w obszarze produkcji i lubisz pracować z ludźm,i i sprawdzasz się jako ekspert, doradca? Świetnie, ponieważ nasz klient, włoski producent akcesoriów do drzwi i okien, poszukuje doradcy technicznego, który będzie partnerem do rozmowy dla swoich klientów. Koniecznie sprawdź naszą ofertę!oferujemyumowę o pracę lub kontrakt B2B - ty wybierasz!wynagrodzenie zasadnicze, motywujący system premiowy oraz narzędzia pracysamochód służbowy do użytku prywatnegosamodzielną pracę w trybie hybrydowym (home office oraz spotkania online i wizyty u klientów, możliwość pracy z centrali firmy w Polsce)pracę bezpośrednio dla włoskiego producenta komponentów do produkcji aluminiowych okien i drzwiszkolenia sprzedażowe i produktowe w polskiej centrali firmy oraz w siedzibie głównej we Włoszechdobrą atmosferę pracyintensywny kurs języka angielskiego, jeśli potrzebujesz wsparcia w tym zakresiezadaniapraca z klientami na terenie Polski południowo-zachodniej (województwo dolnośląskie, opolskie, część wielkopolskiego, część lubuskiego)nawiązywanie relacji z klientami (producentami stolarki otworowej z auminium)budowanie świadomości marki na podległym tereniedoradztwo techniczne dla klientów w zakresie szkoleń i promocji produktów lub w przypadku sprzedaży lub reklamacjiudział w zadaniach testowych z producentami pilotażowymianalizowanie zapytań ofertowych oraz odpowiadanie na nieodbywanie spotkań z klientami oraz prowadzenie negocjacjiodbywanie wizyt na terenie fabryki klientaudział w wydarzeniach takich jak dni otwarte, targi, wydarzenia związane z premierą i prezentacją nowych produktów itp. oraz zbieranie danych o odwiedzającychoczekujemywykształcenia minumum średnie (preferowane techniczne)doświadczenia w branży technicznej (preferowane stolarka otworowa, przemysł szklany lub obróbki metali, konstrukcji stalowych, aluminium)mile wiedziane doświadczenie na stanowisku z obszaru produkcji, kontoli jakości, projektowania, technologii lub konstrukcji stolarki aluminiowejznajomości języka polskiego i angielskiego na poziomie umożliwiającym skuteczną komunikację (B1+)znajomości czytania rysunki technicznegoznajomości systemu CAD/CAM (odczyt)wiedzy na temat montażu aluminiowych drzwi i okien (będzie dodatkowym atutem)wysoko rozwiniętych umiejętności organizacyjne i komunikacyjneumiejętności budowania relacjidoświadczenia w sprzedaży lub gotowości do nauki sztuki sprzedaży technicznejprawa jazdy kat. Bobsługi komutera, pakietu MS Office, umiejętności wykorzystywnaia nowych technologii w pracyAgencja zatrudnienia – nr wpisu 47
      Jesteś umysłem technicznym, masz doświadczenie w obszarze produkcji i lubisz pracować z ludźm,i i sprawdzasz się jako ekspert, doradca? Świetnie, ponieważ nasz klient, włoski producent akcesoriów do drzwi i okien, poszukuje doradcy technicznego, który będzie partnerem do rozmowy dla swoich klientów. Koniecznie sprawdź naszą ofertę!oferujemyumowę o pracę lub kontrakt B2B - ty wybierasz!wynagrodzenie zasadnicze, motywujący system premiowy oraz narzędzia pracysamochód służbowy do użytku prywatnegosamodzielną pracę w trybie hybrydowym (home office oraz spotkania online i wizyty u klientów, możliwość pracy z centrali firmy w Polsce)pracę bezpośrednio dla włoskiego producenta komponentów do produkcji aluminiowych okien i drzwiszkolenia sprzedażowe i produktowe w polskiej centrali firmy oraz w siedzibie głównej we Włoszechdobrą atmosferę pracyintensywny kurs języka angielskiego, jeśli potrzebujesz wsparcia w tym zakresiezadaniapraca z klientami na terenie Polski południowo-zachodniej (województwo dolnośląskie, opolskie, część wielkopolskiego, część lubuskiego)nawiązywanie relacji z klientami (producentami stolarki otworowej z auminium)budowanie świadomości marki na podległym tereniedoradztwo techniczne dla klientów w zakresie szkoleń i promocji produktów lub w przypadku sprzedaży lub reklamacjiudział w zadaniach testowych z producentami pilotażowymianalizowanie zapytań ofertowych oraz odpowiadanie na nieodbywanie spotkań z klientami oraz prowadzenie negocjacjiodbywanie wizyt na terenie fabryki klientaudział w wydarzeniach takich jak dni otwarte, targi, wydarzenia związane z premierą i prezentacją nowych produktów itp. oraz zbieranie danych o odwiedzającychoczekujemywykształcenia minumum średnie (preferowane techniczne)doświadczenia w branży technicznej (preferowane stolarka otworowa, przemysł szklany lub obróbki metali, konstrukcji stalowych, aluminium)mile wiedziane doświadczenie na stanowisku z obszaru produkcji, kontoli jakości, projektowania, technologii lub konstrukcji stolarki aluminiowejznajomości języka polskiego i angielskiego na poziomie umożliwiającym skuteczną komunikację (B1+)znajomości czytania rysunki technicznegoznajomości systemu CAD/CAM (odczyt)wiedzy na temat montażu aluminiowych drzwi i okien (będzie dodatkowym atutem)wysoko rozwiniętych umiejętności organizacyjne i komunikacyjneumiejętności budowania relacjidoświadczenia w sprzedaży lub gotowości do nauki sztuki sprzedaży technicznejprawa jazdy kat. Bobsługi komutera, pakietu MS Office, umiejętności wykorzystywnaia nowych technologii w pracyAgencja zatrudnienia – nr wpisu 47
      • kraków, małopolskie
      • praca stała
      • randstad polska
      Jesteś umysłem technicznym, masz doświadczenie w obszarze produkcji i lubisz pracować z ludźm,i i sprawdzasz się jako ekspert, doradca? Świetnie, ponieważ nasz klient, włoski producent akcesoriów do drzwi i okien, poszukuje doradcy technicznego, który będzie partnerem do rozmowy dla swoich klientów. Koniecznie sprawdź naszą ofertę!oferujemyumowę o pracę lub kontrakt B2B - ty wybierasz!wynagrodzenie zasadnicze, motywujący system premiowy oraz narzędzia pracysamochód służbowy do użytku prywatnegosamodzielną pracę w trybie hybrydowym (home office oraz spotkania online i wizyty u klientów, możliwość pracy z centrali firmy w Polsce)pracę bezpośrednio dla włoskiego producenta komponentów do produkcji aluminiowych okien i drzwiszkolenia sprzedażowe i produktowe w polskiej centrali firmy oraz w siedzibie głównej we Włoszechdobrą atmosferę pracyintensywny kurs języka angielskiego, jeśli potrzebujesz wsparcia w tym zakresiezadaniapraca z klientami na terenie Polski południowo-zachodniej (województwo dolnośląskie, opolskie, część wielkopolskiego, część lubuskiego)nawiązywanie relacji z klientami (producentami stolarki otworowej z auminium)budowanie świadomości marki na podległym tereniedoradztwo techniczne dla klientów w zakresie szkoleń i promocji produktów lub w przypadku sprzedaży lub reklamacjiudział w zadaniach testowych z producentami pilotażowymianalizowanie zapytań ofertowych oraz odpowiadanie na nieodbywanie spotkań z klientami oraz prowadzenie negocjacjiodbywanie wizyt na terenie fabryki klientaudział w wydarzeniach takich jak dni otwarte, targi, wydarzenia związane z premierą i prezentacją nowych produktów itp. oraz zbieranie danych o odwiedzającychoczekujemywykształcenia minumum średnie (preferowane techniczne)doświadczenia w branży technicznej (preferowane stolarka otworowa, przemysł szklany lub obróbki metali, konstrukcji stalowych, aluminium)mile wiedziane doświadczenie na stanowisku z obszaru produkcji, kontoli jakości, projektowania, technologii lub konstrukcji stolarki aluminiowejznajomości języka polskiego i angielskiego na poziomie umożliwiającym skuteczną komunikację (B1+)znajomości czytania rysunki technicznegoznajomości systemu CAD/CAM (odczyt)wiedzy na temat montażu aluminiowych drzwi i okien (będzie dodatkowym atutem)wysoko rozwiniętych umiejętności organizacyjne i komunikacyjneumiejętności budowania relacjidoświadczenia w sprzedaży lub gotowości do nauki sztuki sprzedaży technicznejprawa jazdy kat. Bobsługi komutera, pakietu MS Office, umiejętności wykorzystywnaia nowych technologii w pracyAgencja zatrudnienia – nr wpisu 47
      Jesteś umysłem technicznym, masz doświadczenie w obszarze produkcji i lubisz pracować z ludźm,i i sprawdzasz się jako ekspert, doradca? Świetnie, ponieważ nasz klient, włoski producent akcesoriów do drzwi i okien, poszukuje doradcy technicznego, który będzie partnerem do rozmowy dla swoich klientów. Koniecznie sprawdź naszą ofertę!oferujemyumowę o pracę lub kontrakt B2B - ty wybierasz!wynagrodzenie zasadnicze, motywujący system premiowy oraz narzędzia pracysamochód służbowy do użytku prywatnegosamodzielną pracę w trybie hybrydowym (home office oraz spotkania online i wizyty u klientów, możliwość pracy z centrali firmy w Polsce)pracę bezpośrednio dla włoskiego producenta komponentów do produkcji aluminiowych okien i drzwiszkolenia sprzedażowe i produktowe w polskiej centrali firmy oraz w siedzibie głównej we Włoszechdobrą atmosferę pracyintensywny kurs języka angielskiego, jeśli potrzebujesz wsparcia w tym zakresiezadaniapraca z klientami na terenie Polski południowo-zachodniej (województwo dolnośląskie, opolskie, część wielkopolskiego, część lubuskiego)nawiązywanie relacji z klientami (producentami stolarki otworowej z auminium)budowanie świadomości marki na podległym tereniedoradztwo techniczne dla klientów w zakresie szkoleń i promocji produktów lub w przypadku sprzedaży lub reklamacjiudział w zadaniach testowych z producentami pilotażowymianalizowanie zapytań ofertowych oraz odpowiadanie na nieodbywanie spotkań z klientami oraz prowadzenie negocjacjiodbywanie wizyt na terenie fabryki klientaudział w wydarzeniach takich jak dni otwarte, targi, wydarzenia związane z premierą i prezentacją nowych produktów itp. oraz zbieranie danych o odwiedzającychoczekujemywykształcenia minumum średnie (preferowane techniczne)doświadczenia w branży technicznej (preferowane stolarka otworowa, przemysł szklany lub obróbki metali, konstrukcji stalowych, aluminium)mile wiedziane doświadczenie na stanowisku z obszaru produkcji, kontoli jakości, projektowania, technologii lub konstrukcji stolarki aluminiowejznajomości języka polskiego i angielskiego na poziomie umożliwiającym skuteczną komunikację (B1+)znajomości czytania rysunki technicznegoznajomości systemu CAD/CAM (odczyt)wiedzy na temat montażu aluminiowych drzwi i okien (będzie dodatkowym atutem)wysoko rozwiniętych umiejętności organizacyjne i komunikacyjneumiejętności budowania relacjidoświadczenia w sprzedaży lub gotowości do nauki sztuki sprzedaży technicznejprawa jazdy kat. Bobsługi komutera, pakietu MS Office, umiejętności wykorzystywnaia nowych technologii w pracyAgencja zatrudnienia – nr wpisu 47
      • kraków, małopolskie
      • praca stała
      • randstad polska
      Jesteś umysłem technicznym, masz doświadczenie w obszarze produkcji i lubisz pracować z ludźm,i i sprawdzasz się jako ekspert, doradca? Świetnie, ponieważ nasz klient, włoski producent akcesoriów do drzwi i okien, poszukuje doradcy technicznego, który będzie partnerem do rozmowy dla swoich klientów. Koniecznie sprawdź naszą ofertę!oferujemyumowę o pracę lub kontrakt B2B - ty wybierasz!wynagrodzenie zasadnicze, motywujący system premiowy oraz narzędzia pracysamochód służbowy do użytku prywatnegosamodzielną pracę w trybie hybrydowym (home office oraz spotkania online i wizyty u klientów, możliwość pracy z centrali firmy w Polsce)pracę bezpośrednio dla włoskiego producenta komponentów do produkcji aluminiowych okien i drzwiszkolenia sprzedażowe i produktowe w polskiej centrali firmy oraz w siedzibie głównej we Włoszechdobrą atmosferę pracyintensywny kurs języka angielskiego, jeśli potrzebujesz wsparcia w tym zakresiezadaniapraca z klientami na terenie Polski południowo-zachodniej (województwo dolnośląskie, opolskie, część wielkopolskiego, część lubuskiego)nawiązywanie relacji z klientami (producentami stolarki otworowej z auminium)budowanie świadomości marki na podległym tereniedoradztwo techniczne dla klientów w zakresie szkoleń i promocji produktów lub w przypadku sprzedaży lub reklamacjiudział w zadaniach testowych z producentami pilotażowymianalizowanie zapytań ofertowych oraz odpowiadanie na nieodbywanie spotkań z klientami oraz prowadzenie negocjacjiodbywanie wizyt na terenie fabryki klientaudział w wydarzeniach takich jak dni otwarte, targi, wydarzenia związane z premierą i prezentacją nowych produktów itp. oraz zbieranie danych o odwiedzającychoczekujemywykształcenia minumum średnie (preferowane techniczne)doświadczenia w branży technicznej (preferowane stolarka otworowa, przemysł szklany lub obróbki metali, konstrukcji stalowych, aluminium)mile wiedziane doświadczenie na stanowisku z obszaru produkcji, kontoli jakości, projektowania, technologii lub konstrukcji stolarki aluminiowejznajomości języka polskiego i angielskiego na poziomie umożliwiającym skuteczną komunikację (B1+)znajomości czytania rysunki technicznegoznajomości systemu CAD/CAM (odczyt)wiedzy na temat montażu aluminiowych drzwi i okien (będzie dodatkowym atutem)wysoko rozwiniętych umiejętności organizacyjne i komunikacyjneumiejętności budowania relacjidoświadczenia w sprzedaży lub gotowości do nauki sztuki sprzedaży technicznejprawa jazdy kat. Bobsługi komutera, pakietu MS Office, umiejętności wykorzystywnaia nowych technologii w pracyAgencja zatrudnienia – nr wpisu 47
      Jesteś umysłem technicznym, masz doświadczenie w obszarze produkcji i lubisz pracować z ludźm,i i sprawdzasz się jako ekspert, doradca? Świetnie, ponieważ nasz klient, włoski producent akcesoriów do drzwi i okien, poszukuje doradcy technicznego, który będzie partnerem do rozmowy dla swoich klientów. Koniecznie sprawdź naszą ofertę!oferujemyumowę o pracę lub kontrakt B2B - ty wybierasz!wynagrodzenie zasadnicze, motywujący system premiowy oraz narzędzia pracysamochód służbowy do użytku prywatnegosamodzielną pracę w trybie hybrydowym (home office oraz spotkania online i wizyty u klientów, możliwość pracy z centrali firmy w Polsce)pracę bezpośrednio dla włoskiego producenta komponentów do produkcji aluminiowych okien i drzwiszkolenia sprzedażowe i produktowe w polskiej centrali firmy oraz w siedzibie głównej we Włoszechdobrą atmosferę pracyintensywny kurs języka angielskiego, jeśli potrzebujesz wsparcia w tym zakresiezadaniapraca z klientami na terenie Polski południowo-zachodniej (województwo dolnośląskie, opolskie, część wielkopolskiego, część lubuskiego)nawiązywanie relacji z klientami (producentami stolarki otworowej z auminium)budowanie świadomości marki na podległym tereniedoradztwo techniczne dla klientów w zakresie szkoleń i promocji produktów lub w przypadku sprzedaży lub reklamacjiudział w zadaniach testowych z producentami pilotażowymianalizowanie zapytań ofertowych oraz odpowiadanie na nieodbywanie spotkań z klientami oraz prowadzenie negocjacjiodbywanie wizyt na terenie fabryki klientaudział w wydarzeniach takich jak dni otwarte, targi, wydarzenia związane z premierą i prezentacją nowych produktów itp. oraz zbieranie danych o odwiedzającychoczekujemywykształcenia minumum średnie (preferowane techniczne)doświadczenia w branży technicznej (preferowane stolarka otworowa, przemysł szklany lub obróbki metali, konstrukcji stalowych, aluminium)mile wiedziane doświadczenie na stanowisku z obszaru produkcji, kontoli jakości, projektowania, technologii lub konstrukcji stolarki aluminiowejznajomości języka polskiego i angielskiego na poziomie umożliwiającym skuteczną komunikację (B1+)znajomości czytania rysunki technicznegoznajomości systemu CAD/CAM (odczyt)wiedzy na temat montażu aluminiowych drzwi i okien (będzie dodatkowym atutem)wysoko rozwiniętych umiejętności organizacyjne i komunikacyjneumiejętności budowania relacjidoświadczenia w sprzedaży lub gotowości do nauki sztuki sprzedaży technicznejprawa jazdy kat. Bobsługi komutera, pakietu MS Office, umiejętności wykorzystywnaia nowych technologii w pracyAgencja zatrudnienia – nr wpisu 47

    Dziękujemy. będziesz teraz regularnie otrzymywać powiadomienia o podobnych ofertach pracy.

    Odkryj ponad 11 ofert pracy w Malopolskie

    Wygląda na to, że chcesz zmienić język. Spowoduje to zresetowanie filtrów zastosowanych obecnie przy wyszukiwaniu ofert pracy.