You are successfully logged out of your my randstad account

You have successfully deleted your account

    Dziękujemy. będziesz teraz regularnie otrzymywać spersonalizowane powiadomienia o ofertach pracy.

    liczba ofert pracy dla Wsparcie administracyjne: 3

    filtr2
    wyczyść wszystko
      • warszawa, mazowieckie
      • praca tymczasowa
      • randstad polska
      Dołącz do naszego zespołu marketingowego i weź udział w ekscytującej podróży dla jednej z największych firm farmaceutycznych. Dajemy Ci wyjątkową szansę rozwoju umiejętności w międzynarodowym, wielokulturowym środowisku. Staniesz się częścią dynamicznie rozwijającego się zespołu. Jeżeli interesujesz się marketingiem i jesteś dostępny min. 30 h/tydzień zapraszamy Cię do współpracy!oferujemyzatrudnienie w oparciu o umowę zlecenie na okres 18 miesięcy,zapoznanie się ze specyfiką funkcjonowania działu marketingu w dużej międzynarodowej korporacji sektora farmaceutycznego,zdobycie nowych umiejętności i rozwinięcie własnych kompetencji,przyjazną atmosferę pracy,elastyczny czas pracy,możliwość przystąpienia do prywatnej opieki medycznej i karty sportowej,wynagrodzenie na poziomie 26 zł/h brutto przez pierwsze pół roku, następnie 28 zł/h brutto.zadaniawsparcie w tworzeniu i wdrażaniu narzędzi marketingowych,wsparcie w procesie tworzenia i produkcji materiałów promocyjnych - obsługa procesu akceptacji materiałów, koordynacja pracy z agencjami kreatywnymi, domem mediowym i domem druku,obsługa systemu zamówień,przygotowywanie dokumentacji związanej z uczestnictwem w konferencjach,obsługa magazynu materiałów promocyjnych - kontrola stanów materiałów, flagowanie potrzeb dodruku, wysyłka do Przedstawicieli,wsparcie administracyjne Zespołu.oczekujemystatusu studenta,zainteresowania marketingiem,znajomości MS Office (Excel, Word, PowerPoint),znajomości języka angielskiego na poziomie min. B2,dokładności, zdolności komunikacyjnych,dobrej organizacji pracy własnej, samodzielności.Agencja zatrudnienia – nr wpisu 47
      Dołącz do naszego zespołu marketingowego i weź udział w ekscytującej podróży dla jednej z największych firm farmaceutycznych. Dajemy Ci wyjątkową szansę rozwoju umiejętności w międzynarodowym, wielokulturowym środowisku. Staniesz się częścią dynamicznie rozwijającego się zespołu. Jeżeli interesujesz się marketingiem i jesteś dostępny min. 30 h/tydzień zapraszamy Cię do współpracy!oferujemyzatrudnienie w oparciu o umowę zlecenie na okres 18 miesięcy,zapoznanie się ze specyfiką funkcjonowania działu marketingu w dużej międzynarodowej korporacji sektora farmaceutycznego,zdobycie nowych umiejętności i rozwinięcie własnych kompetencji,przyjazną atmosferę pracy,elastyczny czas pracy,możliwość przystąpienia do prywatnej opieki medycznej i karty sportowej,wynagrodzenie na poziomie 26 zł/h brutto przez pierwsze pół roku, następnie 28 zł/h brutto.zadaniawsparcie w tworzeniu i wdrażaniu narzędzi marketingowych,wsparcie w procesie tworzenia i produkcji materiałów promocyjnych - obsługa procesu akceptacji materiałów, koordynacja pracy z agencjami kreatywnymi, domem mediowym i domem druku,obsługa systemu zamówień,przygotowywanie dokumentacji związanej z uczestnictwem w konferencjach,obsługa magazynu materiałów promocyjnych - kontrola stanów materiałów, flagowanie potrzeb dodruku, wysyłka do Przedstawicieli,wsparcie administracyjne Zespołu.oczekujemystatusu studenta,zainteresowania marketingiem,znajomości MS Office (Excel, Word, PowerPoint),znajomości języka angielskiego na poziomie min. B2,dokładności, zdolności komunikacyjnych,dobrej organizacji pracy własnej, samodzielności.Agencja zatrudnienia – nr wpisu 47
      • warszawa, mazowieckie
      • praca tymczasowa
      • randstad polska
      Jesteśmy tutaj żeby Twoja kariera nabrała tempa! Dołącz do międzynarodowej firmy znanej na całym świecie do zespołu Business Services, w którym odpowiedzialny/a będziesz za obsługę bankowo-księgową wybranych spółek.oferujemyumowę o pracę tymczasową na okres 12 miesięcypakiet atrakcyjnych benefitów (pakiet medyczny, karta sportowa)pracę w trybie hybrydowymelastyczne godziny pracyświetną atmosferę i dbanie o work life balance pełen onboarding oraz przeszkolenieprzejrzystą ścieżkę rozwojuzadaniaobsługa bankowo-księgowa wybranych spółek w ramach regionu Polski i Europy Wschodniej przygotowywanie cotygodniowych prognoz przepływów pieniężnychkoordynowanie procesów związanych z zamknięciem miesiąca zabezpieczanie ryzyka walutowego i stóp procentowychraportowanie transakcji walutowych i pozycji gotówkowej w systemach Magnitude, Diapason i innych systemach bankowych oraz analizy kosztów finansowychterminową realizację płatności,wsparcie administracyjne dla produktów finansowychwspółpraca z zewnętrznymi audytorami, bankami i instytucjami finansowymiwspółpraca z innymi wewnętrznymi działamioczekujemy min. 1-2 lat doświadczenia zawodowego na podobnym stanowisku lub w księgowościbardzo dobrej znajomości języka angielskiegorozwiniętych umiejętności analitycznych oraz dobrej organizacji pracydokładności i skrupulatności w powierzonych zadaniachDodatkowo mile widziane:znajomość podstawowych zasad księgowości oraz produktów bankowychznajomość systemów takich jak SAP czy Navision oraz Exceladoświadczenie zdobyte w ramach SSC w międzynarodowej organizacjiAgencja zatrudnienia – nr wpisu 47
      Jesteśmy tutaj żeby Twoja kariera nabrała tempa! Dołącz do międzynarodowej firmy znanej na całym świecie do zespołu Business Services, w którym odpowiedzialny/a będziesz za obsługę bankowo-księgową wybranych spółek.oferujemyumowę o pracę tymczasową na okres 12 miesięcypakiet atrakcyjnych benefitów (pakiet medyczny, karta sportowa)pracę w trybie hybrydowymelastyczne godziny pracyświetną atmosferę i dbanie o work life balance pełen onboarding oraz przeszkolenieprzejrzystą ścieżkę rozwojuzadaniaobsługa bankowo-księgowa wybranych spółek w ramach regionu Polski i Europy Wschodniej przygotowywanie cotygodniowych prognoz przepływów pieniężnychkoordynowanie procesów związanych z zamknięciem miesiąca zabezpieczanie ryzyka walutowego i stóp procentowychraportowanie transakcji walutowych i pozycji gotówkowej w systemach Magnitude, Diapason i innych systemach bankowych oraz analizy kosztów finansowychterminową realizację płatności,wsparcie administracyjne dla produktów finansowychwspółpraca z zewnętrznymi audytorami, bankami i instytucjami finansowymiwspółpraca z innymi wewnętrznymi działamioczekujemy min. 1-2 lat doświadczenia zawodowego na podobnym stanowisku lub w księgowościbardzo dobrej znajomości języka angielskiegorozwiniętych umiejętności analitycznych oraz dobrej organizacji pracydokładności i skrupulatności w powierzonych zadaniachDodatkowo mile widziane:znajomość podstawowych zasad księgowości oraz produktów bankowychznajomość systemów takich jak SAP czy Navision oraz Exceladoświadczenie zdobyte w ramach SSC w międzynarodowej organizacjiAgencja zatrudnienia – nr wpisu 47
      • garwolin, mazowieckie
      • praca stała
      • randstad polska
      Jeśli masz doświadczenie w kontrolingu w firmie produkcyjnej, potrafisz swobodnie komunikować się w języku angielskim i interesują Cię podwarszawskie lokalizacje (Garwolin)- aplikuj! Możliwy szybki start pracy. Praca w międzynarodowym środowisku!oferujemysamodzielną i rozwojową pracę w międzynarodowym środowisku,pracę w firmie o ugruntowanej pozycji na rynku,zatrudnienie w oparciu o umowę o pracępakiet benefitów: dofinansowanie do karty Multisport, ubezpieczenie grupowe i opieka medyczna,dodatki socjalne np. wczasy pod gruszą,konkurencyjne wynagrodzenie.zadaniaWspółudział w prowadzeniu finansów firmy:Udział w tworzeniu budżetów oraz kontrola ich realizacji,Analiza odchyleń wyników od przyjętych założeń budżetowych i rekomendowanie działań korygujących,Przygotowywanie analiz finansowych i prognoz, Raportowanie do zarządu i grupy,Analiza marż i przygotowanie kalkulacji produktów przy współudziale innych działów, Udział w budowaniu narzędzi wspomagających podejmowanie decyzji biznesowych,Sprawdzanie zgodności procesów księgowości zarządczej ze standardami firmy,Wspomaganie procesów,Kreowanie świadomości kosztowej wśród załogi,Współtworzenie standardów i wpływ na rozwój systemu finansowego firmy,\Ścisła współpraca z działem księgowości.Wsparcie administracyjne działu finansowego:Nadzór nad prawidłowym obiegiem dokumentów finansowych.Jakość:Dbanie o najwyższą jakość usług świadczonych dla klienta wewnętrznego,Przestrzeganie standardów jakościowych obowiązujących w firmie,Natychmiastowe zgłaszanie przełożonemu odstępstw od standardów.Znajomość obowiązujących procesów i procedur oraz ich przestrzeganie w sposób zdyscyplinowany. oczekujemyWyższe wykształcenie (preferowane kierunki: ekonomia, finanse i rachunkowość),Minimum 2 lata doświadczenia w pracy na podobnym stanowisku,Dobra znajomość języka angielskiego,Znajomość zasad księgowania,Biegła znajomość obsługi komputera (głównie MS Office) oraz innych urządzeń biurowych,Duże zdolności komunikacyjne,Dokładność,Odpowiedzialność,Umiejętność pracy w zespole,Umiejętność pracy pod presją czasu,Nastawienie na osiąganie wyników.  Agencja zatrudnienia nr wpisu 47
      Jeśli masz doświadczenie w kontrolingu w firmie produkcyjnej, potrafisz swobodnie komunikować się w języku angielskim i interesują Cię podwarszawskie lokalizacje (Garwolin)- aplikuj! Możliwy szybki start pracy. Praca w międzynarodowym środowisku!oferujemysamodzielną i rozwojową pracę w międzynarodowym środowisku,pracę w firmie o ugruntowanej pozycji na rynku,zatrudnienie w oparciu o umowę o pracępakiet benefitów: dofinansowanie do karty Multisport, ubezpieczenie grupowe i opieka medyczna,dodatki socjalne np. wczasy pod gruszą,konkurencyjne wynagrodzenie.zadaniaWspółudział w prowadzeniu finansów firmy:Udział w tworzeniu budżetów oraz kontrola ich realizacji,Analiza odchyleń wyników od przyjętych założeń budżetowych i rekomendowanie działań korygujących,Przygotowywanie analiz finansowych i prognoz, Raportowanie do zarządu i grupy,Analiza marż i przygotowanie kalkulacji produktów przy współudziale innych działów, Udział w budowaniu narzędzi wspomagających podejmowanie decyzji biznesowych,Sprawdzanie zgodności procesów księgowości zarządczej ze standardami firmy,Wspomaganie procesów,Kreowanie świadomości kosztowej wśród załogi,Współtworzenie standardów i wpływ na rozwój systemu finansowego firmy,\Ścisła współpraca z działem księgowości.Wsparcie administracyjne działu finansowego:Nadzór nad prawidłowym obiegiem dokumentów finansowych.Jakość:Dbanie o najwyższą jakość usług świadczonych dla klienta wewnętrznego,Przestrzeganie standardów jakościowych obowiązujących w firmie,Natychmiastowe zgłaszanie przełożonemu odstępstw od standardów.Znajomość obowiązujących procesów i procedur oraz ich przestrzeganie w sposób zdyscyplinowany. oczekujemyWyższe wykształcenie (preferowane kierunki: ekonomia, finanse i rachunkowość),Minimum 2 lata doświadczenia w pracy na podobnym stanowisku,Dobra znajomość języka angielskiego,Znajomość zasad księgowania,Biegła znajomość obsługi komputera (głównie MS Office) oraz innych urządzeń biurowych,Duże zdolności komunikacyjne,Dokładność,Odpowiedzialność,Umiejętność pracy w zespole,Umiejętność pracy pod presją czasu,Nastawienie na osiąganie wyników.  Agencja zatrudnienia nr wpisu 47

    Dziękujemy. będziesz teraz regularnie otrzymywać powiadomienia o podobnych ofertach pracy.

    Odkryj ponad 3 ofert pracy w Mazowieckie

    Wygląda na to, że chcesz zmienić język. Spowoduje to zresetowanie filtrów zastosowanych obecnie przy wyszukiwaniu ofert pracy.