Dla jednego z naszych Klientów, międzynarodowej organizacji specjalizującej się w sprzedaży i dystrybucji maszyn, poszukujemy obecnie osoby na stanowisko Spare Parts Coordinator.
Posiadasz doświadczenie zawodowe zdobyte na podobnym stanowisku? W bardzo dobrym stopniu posługujesz się językiem angielskim a praca w systemach ERP nie jest dla Ciebie wyzwaniem? Nie czekaj – aplikuj!
oferujemy- Stabilne zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę
- Współpracę z międzynarodowym, uznanym producentem maszyn
- Pakiet szkoleń wdrożeniowych oraz produktowych
- Pracę w godzinach biurowych
- Hybrydowy system czasu pracy (po okresie wdrożenia)
- Komfortowe biuro zlokalizowane na Ursynowie
- Szeroki pakiet benefitów (dofinansowanie zajęć sportowych, prywatna opieka medyczna, dofinansowanie nauki języków obcych, dofinansowanie szkoleń i kursów zawodowych, spotkania i wyjazdy integracyjne, karty przedpłacone, program poleceń pracowniczych)
zadania
- Przyjmowanie i przetwarzanie zamówień dotyczących części zamiennych (ofertowanie, zamówienia, zwroty, zapytania o dostawy i ceny) od klientów oraz jednostek wewnętrznych
- Nadzór nad pełnym cyklem realizacji zgłoszeń dotyczących części zamiennych
- Przygotowywanie ofert cenowych na części zamienne oraz monitorowanie ich statusu (
- Współpraca z działem logistyki w zakresie dostępności, terminów dostaw oraz innych kluczowych kwestii związanych z dystrybucją części
- Eskalowanie i rozwiązywanie problemów w sytuacjach zagrożenia standardów obsługi (SLA) lub niespełnienia oczekiwań klienta w obszarze części zamiennych
- Dostarczanie niezbędnych danych na potrzeby prognozowania oraz planowania popytu na części zamienne
- Planowanie i przygotowywanie pakietów części zamiennych niezbędnych do przeprowadzania planowych przeglądów i konserwacji
- Wykazywanie się empatią oraz pełnienie roli rzecznika interesów klienta wewnątrz organizacji
- Zapewnienie szybkiej i efektywnej realizacji potrzeb klientów
- Wykonywanie innych zadań wynikających z bieżących potrzeb biznesowych organizacji
- Doświadczenia zdobytego na podobnym stanowisku, szczególnie w obszarze serwisu
- Znajomość procesów związanych z częściami zamiennymi oraz gospodarką magazynową
- Doświadczenia w obsłudze systemów klasy ERP (np. SAP, Navision lub podobne)
- Bardzo dobrej znajomości języka angielskiego w mowie i piśmie
- Zorientowania na rozwiązywanie problemów oraz umiejętności pracy pod presją czasu
- Umiejętności pracy zespołowej, otwartości na współpracę z ludźmi oraz konstruktywne podejście do informacji zwrotnych
- Nastawienia na wysoką jakość obsługi, rzetelności w finalizowaniu zadań oraz terminowości
Agencja zatrudnienia – nr wpisu 47
ta oferta pracy przeznaczona jest dla osób powyżej 18 roku życia
...