Dla naszego Klienta – międzynarodowej firmy, która właśnie otwiera swój oddział w Warszawie – poszukujemy Specjalisty/ki ds. Obsługi Klienta (z językiem niderlandzkim).
Jeśli jesteś osobą zorientowaną na klienta, dbasz o detale i lubisz, gdy wszystko działa sprawnie, ta rola jest dla Ciebie!
Dołącz do nowego zespołu w Warszawie i stań się kluczowym graczem w dynamicznie rozwijającej się firmie. Będziesz odpowiedzialny/a za wsparcie zespołu w Holandii, gwarantując płynną i niezawodną obsługę na najwyższym poziomie.
oferujemy- umowę o pracę
- prace w międzynarodowym środowisku
- profesjonalny onboarding i szkolenia
- pakiet benefitów
- nowoczesne biuro w Warszawie
- możliwość pracy hybrydowej (po onboardingu 3 dni z biura, 2 dni z domu)
- udzielanie informacji na temat statusu roszczeń, zmian w polisach oraz wyjaśnianie kwestii związanych z fakturami
- wsparcie w rozwiązywaniu prostych problemów technicznych (np. logowanie)
- koordynowanie komunikacji między klientami a specjalistami
- rejestrowanie nowych roszczeń i przygotowywanie do nich niezbędnej dokumentacji
- przetwarzanie i wprowadzanie zmian do polis ubezpieczeniowych
- przygotowywanie i wysyłanie dokumentów polis do klientów
- dbanie o sprawny i terminowy przebieg wszystkich procesów
- co najmniej 2 lata doświadczenia w obsłudze klienta
- doskonałe umiejętności interpersonalne i naturalne zorientowanie na klienta
- biegła znajomość języka niderlandzkiego
- sumienność i dbałość o szczegóły – cenisz sobie dokładne wykonanie zadań za pierwszym razem
- proaktywność i zaangażowanie
Agencja zatrudnienia – nr wpisu 47
ta oferta pracy przeznaczona jest dla osób powyżej 18 roku życia
...