You are successfully logged out of your my randstad account

You have successfully deleted your account

    Dziękujemy. będziesz teraz regularnie otrzymywać spersonalizowane powiadomienia o ofertach pracy.

    liczba ofert pracy dla E commerce: 6

    filtr2
    wyczyść wszystko
      • warszawa, mazowieckie
      • praca stała
      • randstad polska
      Dla dużej sieci handlowej poszukujemy na 3  Managerów Handlowych E-Commerce w kategoriach: RTV AGD, FMCG, dekoracjeoferujemyStabilne zatrudnienie na umowę o pracęWynagrodzenie zawsze na czas oraz premię uzależnioną od wyników pracyPlan wdrożenia i pakiet szkoleń od 1 dnia pracy7% rabatu na zakupy w sieci klienta Pakiet opieki medycznej wraz z opieką stomatologiczną (Allianz)Grupowe ubezpieczenie na życie (Allianz)Szeroki pakiet Zakładowego Funduszu Świadczeń Socjalnych) ZFŚS (karty przedpłacone, karnety sportowe (Multisport), możliwość dofinansowania do wypoczynku, pożyczki pracownicze na preferencyjnych warunkach, możliwość otrzymania bezzwrotnej zapomogi)Dofinansowanie posiłkówProgram poleceń pracowniczych - polecając znajomego do pracy  możesz otrzymać 1200 PLN bruttoAkcjonariat pracowniczy,Rozwój kompetencji miękkich oraz zawodowych (szkolenia stacjonarne, online, webinary, zdalny dostęp do platformy e-learningowej)Rozwój zawodowy (udział w rekrutacjach wewnętrznych)Pracę w organizacji działającej zgodnie z zasadami odpowiedzialnego biznesu (CSR)Wolontariat w godzinach pracyzadaniaTworzenie i realizacja strategii sprzedaży e-commerce w zakresie asortymentu przemysłowego sieci dla jednej z grup asortymentu (RTV-AGD, wyposażenie domu i ogrodu, zabawki, kultura, tekstylia),Zarządzanie sprzedażą w kanale własnym oraz na marketplace,Przygotowanie i monitorowanie realizacji budżetu rozwoju kanału e-commerce, pełnej odpowiedzialności za P&L sprzedaży e-commerce swojego asortymentu,Bliska współpraca z działem zakupów, marketingiem, logistyką, CRM i innymi serwisami wsparcia,Kluczowa osoba zespołu e-commerce Auchan, branie udziału w dużych i ambitnych projektach międzynarodowych,Analizowanie zachowań Klientów i innych danych sprzedażowych, aby optymalizować sprzedaż.oczekujemyMinimum 2-letnie doświadczenia w pracy z kategoriami produktowymi w e-commerce na analogicznym stanowisku,Umiejętności analizowania danych handlowych i rachunku wyników.Nastawienie na osiąganie celów sprzedażowych.Wiedza merytoryczna z zakresu analizy danych,Chęć do ciągłego rozwoju i doskonalenia umiejętności w tym szybko zmieniającym się obszarze.Samodzielność, cierpliwość, kreatywność oraz chęć ciągłego testowania nowych rozwiązań.Wielozadaniowość i umiejętność pracy pod presją czasu.Umiejętności handlowe i budowania relacji z klientami i partnerami.Pasja do badania potrzeb konsumenta, umiejętność ich interpretacji i proponowania kreatywnych rozwiązań spełniających te potrzeby.Znajomość narzędzi i rozwiązań wspierających sprzedaż w obszarze e-commerce.Silna umiejętność planowania, analitycznego podejścia i biznesowego sposobu myślenia.Agencja zatrudnienia – nr wpisu 47
      Dla dużej sieci handlowej poszukujemy na 3  Managerów Handlowych E-Commerce w kategoriach: RTV AGD, FMCG, dekoracjeoferujemyStabilne zatrudnienie na umowę o pracęWynagrodzenie zawsze na czas oraz premię uzależnioną od wyników pracyPlan wdrożenia i pakiet szkoleń od 1 dnia pracy7% rabatu na zakupy w sieci klienta Pakiet opieki medycznej wraz z opieką stomatologiczną (Allianz)Grupowe ubezpieczenie na życie (Allianz)Szeroki pakiet Zakładowego Funduszu Świadczeń Socjalnych) ZFŚS (karty przedpłacone, karnety sportowe (Multisport), możliwość dofinansowania do wypoczynku, pożyczki pracownicze na preferencyjnych warunkach, możliwość otrzymania bezzwrotnej zapomogi)Dofinansowanie posiłkówProgram poleceń pracowniczych - polecając znajomego do pracy  możesz otrzymać 1200 PLN bruttoAkcjonariat pracowniczy,Rozwój kompetencji miękkich oraz zawodowych (szkolenia stacjonarne, online, webinary, zdalny dostęp do platformy e-learningowej)Rozwój zawodowy (udział w rekrutacjach wewnętrznych)Pracę w organizacji działającej zgodnie z zasadami odpowiedzialnego biznesu (CSR)Wolontariat w godzinach pracyzadaniaTworzenie i realizacja strategii sprzedaży e-commerce w zakresie asortymentu przemysłowego sieci dla jednej z grup asortymentu (RTV-AGD, wyposażenie domu i ogrodu, zabawki, kultura, tekstylia),Zarządzanie sprzedażą w kanale własnym oraz na marketplace,Przygotowanie i monitorowanie realizacji budżetu rozwoju kanału e-commerce, pełnej odpowiedzialności za P&L sprzedaży e-commerce swojego asortymentu,Bliska współpraca z działem zakupów, marketingiem, logistyką, CRM i innymi serwisami wsparcia,Kluczowa osoba zespołu e-commerce Auchan, branie udziału w dużych i ambitnych projektach międzynarodowych,Analizowanie zachowań Klientów i innych danych sprzedażowych, aby optymalizować sprzedaż.oczekujemyMinimum 2-letnie doświadczenia w pracy z kategoriami produktowymi w e-commerce na analogicznym stanowisku,Umiejętności analizowania danych handlowych i rachunku wyników.Nastawienie na osiąganie celów sprzedażowych.Wiedza merytoryczna z zakresu analizy danych,Chęć do ciągłego rozwoju i doskonalenia umiejętności w tym szybko zmieniającym się obszarze.Samodzielność, cierpliwość, kreatywność oraz chęć ciągłego testowania nowych rozwiązań.Wielozadaniowość i umiejętność pracy pod presją czasu.Umiejętności handlowe i budowania relacji z klientami i partnerami.Pasja do badania potrzeb konsumenta, umiejętność ich interpretacji i proponowania kreatywnych rozwiązań spełniających te potrzeby.Znajomość narzędzi i rozwiązań wspierających sprzedaż w obszarze e-commerce.Silna umiejętność planowania, analitycznego podejścia i biznesowego sposobu myślenia.Agencja zatrudnienia – nr wpisu 47
      • warszawa, mazowieckie
      • praca stała
      • randstad polska
      Dla dużej sieci handlowej poszukujemy aktualnie Managera Handlowego E-Commerce do zarządzania kategorią NON FOOD.oferujemyStabilne zatrudnienie na umowę o pracęWynagrodzenie zawsze na czas oraz premię uzależnioną od wyników pracyPlan wdrożenia i pakiet szkoleń od 1 dnia pracy10% rabatu na zakupy  na kartę SkarbonkaPakiet opieki medycznej wraz z opieką stomatologiczną (Allianz)Grupowe ubezpieczenie na życie (Allianz)Szeroki pakiet Zakładowego Funduszu Świadczeń Socjalnych) ZFŚS (karty przedpłacone, karnety sportowe (Multisport), możliwość dofinansowania do wypoczynku, pożyczki pracownicze na preferencyjnych warunkach, możliwość otrzymania bezzwrotnej zapomogi)Dofinansowanie posiłkówProgram poleceń pracowniczych - polecając znajomego do pracy możesz otrzymać 1200 PLN bruttoAkcjonariat pracowniczy,Rozwój kompetencji miękkich oraz zawodowych (szkolenia stacjonarne, online, webinary, zdalny dostęp do platformy e-learningowej)Rozwój zawodowy (udział w rekrutacjach wewnętrznych)Pracę w organizacji działającej zgodnie z zasadami odpowiedzialnego biznesu (CSR)Wolontariat w godzinach pracyzadaniaBudowanie strategii handlowo-promocyjnej w skali miesiąca dla całego asortymentu przemysłowego w kanale e-commerce (RTV-AGD, wyposażenie domu i ogrodu, zabawki, kultura, tekstylia)​,Zarządzanie zespołem Managerów Handlowych E-Commerce odpowiedzialnych za swoje grupy asortymentowe.Bieżąca analiza i raportowanie wyników sprzedaży oraz każdej kampanii handlowo-promocyjnej.Zaawansowana analiza konkurencyjności ofert na tle innych podmiotów w e-commerce.Podsumowanie wyników sprzedaży w skali miesięcznej, zaplanowanie działań i omówienie strategii akcji handlowych na kolejne miesiące.Zarządzanie procesami sprzedaży.Czynny udział w budowaniu rocznego planu handlowego e-commerce.Współpraca przy tworzeniu skutecznych tekstów promocyjnych i pozycjonujących produkty (doświadczenie SEO/SEM mile widziane).Współpraca i negocjacje z kluczowymi partnerami i marketplacami.Wdrażanie i rozwój nowych projektów i doskonalenie bieżących procesów.oczekujemyMinimum 4 letniego doświadczenie w pracy z kategoriami produktowymi w e-commerce na analogicznym stanowisku,Umiejętności analizowania danych handlowych i rachunku wyników.Nastawienie na osiąganie celów sprzedażowych.Wiedza merytoryczna z zakresu analizy danych,Chęć do ciągłego rozwoju i doskonalenia umiejętności w tym szybko zmieniającym się obszarze.Samodzielność, cierpliwość, kreatywność oraz chęć ciągłego testowania nowych rozwiązań.Wielozadaniowość i umiejętność pracy pod presją czasu.Umiejętności handlowe i budowania relacji z klientami i partnerami.Pasja do badania potrzeb konsumenta, umiejętność ich interpretacji i proponowania kreatywnych, rozwiązań spełniających te potrzeby.Znajomość narzędzi i rozwiązań wspierających sprzedaż w obszarze e-commerce.Silna umiejętność planowania, analitycznego podejścia i biznesowego sposobu myślenia.Agencja zatrudnienia – nr wpisu 47
      Dla dużej sieci handlowej poszukujemy aktualnie Managera Handlowego E-Commerce do zarządzania kategorią NON FOOD.oferujemyStabilne zatrudnienie na umowę o pracęWynagrodzenie zawsze na czas oraz premię uzależnioną od wyników pracyPlan wdrożenia i pakiet szkoleń od 1 dnia pracy10% rabatu na zakupy  na kartę SkarbonkaPakiet opieki medycznej wraz z opieką stomatologiczną (Allianz)Grupowe ubezpieczenie na życie (Allianz)Szeroki pakiet Zakładowego Funduszu Świadczeń Socjalnych) ZFŚS (karty przedpłacone, karnety sportowe (Multisport), możliwość dofinansowania do wypoczynku, pożyczki pracownicze na preferencyjnych warunkach, możliwość otrzymania bezzwrotnej zapomogi)Dofinansowanie posiłkówProgram poleceń pracowniczych - polecając znajomego do pracy możesz otrzymać 1200 PLN bruttoAkcjonariat pracowniczy,Rozwój kompetencji miękkich oraz zawodowych (szkolenia stacjonarne, online, webinary, zdalny dostęp do platformy e-learningowej)Rozwój zawodowy (udział w rekrutacjach wewnętrznych)Pracę w organizacji działającej zgodnie z zasadami odpowiedzialnego biznesu (CSR)Wolontariat w godzinach pracyzadaniaBudowanie strategii handlowo-promocyjnej w skali miesiąca dla całego asortymentu przemysłowego w kanale e-commerce (RTV-AGD, wyposażenie domu i ogrodu, zabawki, kultura, tekstylia)​,Zarządzanie zespołem Managerów Handlowych E-Commerce odpowiedzialnych za swoje grupy asortymentowe.Bieżąca analiza i raportowanie wyników sprzedaży oraz każdej kampanii handlowo-promocyjnej.Zaawansowana analiza konkurencyjności ofert na tle innych podmiotów w e-commerce.Podsumowanie wyników sprzedaży w skali miesięcznej, zaplanowanie działań i omówienie strategii akcji handlowych na kolejne miesiące.Zarządzanie procesami sprzedaży.Czynny udział w budowaniu rocznego planu handlowego e-commerce.Współpraca przy tworzeniu skutecznych tekstów promocyjnych i pozycjonujących produkty (doświadczenie SEO/SEM mile widziane).Współpraca i negocjacje z kluczowymi partnerami i marketplacami.Wdrażanie i rozwój nowych projektów i doskonalenie bieżących procesów.oczekujemyMinimum 4 letniego doświadczenie w pracy z kategoriami produktowymi w e-commerce na analogicznym stanowisku,Umiejętności analizowania danych handlowych i rachunku wyników.Nastawienie na osiąganie celów sprzedażowych.Wiedza merytoryczna z zakresu analizy danych,Chęć do ciągłego rozwoju i doskonalenia umiejętności w tym szybko zmieniającym się obszarze.Samodzielność, cierpliwość, kreatywność oraz chęć ciągłego testowania nowych rozwiązań.Wielozadaniowość i umiejętność pracy pod presją czasu.Umiejętności handlowe i budowania relacji z klientami i partnerami.Pasja do badania potrzeb konsumenta, umiejętność ich interpretacji i proponowania kreatywnych, rozwiązań spełniających te potrzeby.Znajomość narzędzi i rozwiązań wspierających sprzedaż w obszarze e-commerce.Silna umiejętność planowania, analitycznego podejścia i biznesowego sposobu myślenia.Agencja zatrudnienia – nr wpisu 47
      • warszawa, mazowieckie
      • praca tymczasowa
      • PLN23.00 - PLN25.00 za godzinę
      • randstad polska
      Jeśli poszukujesz pracy, która Cię rozwinie, w której wykorzystasz swoje możliwości, organizacyjne, interesuje Cię rynek e-commerce i możliwości, jakie daje obecne środowisko pracy - czytaj dalej! :) Dla naszego klienta, lidera w branży e-commerce w Polsce poszukujemy kandydata na stanowisko junior category owner.oferujemypracę na umowie zlecenie - praca hybrydowa!stawka 25 zł/h brutto w zależności od doświadczenia, praca w godzinach biurowych od 9:00 do 17:00,pracę pełną wyzwań, rozwijającą w wielu obszarach,możliwość poznania mechanizmów działania rynku i firmy na wielu płaszczyznach oraz nowoczesne narzędzia pracy (laptop).zadaniazarządzanie zapasem i zamówieniami produktów szybkozbywalnych (FMCG) w magazynie,zarządzanie matrycą cen i promocji produktowych,wsparcie Category Ownerów w zarządzaniu strategicznym asortymentem, np. poprzez przygotowywanie analiz rentowności, analiz rynkowych,wsparcie Category Ownerów w bieżących zadaniach analitycznych, np. dotyczących dostępności produktów, konkurencyjności cenowej na rynku, itd.przygotowywanie samodzielnych analiz dotyczących performance’u wybranych podkategorii z rekomendacjami konkretnych działań.oczekujemyznajomości excela w stopniu średniozaawansowanym,mile widziane zainteresowanie branżą retail, e-commerce lub marketingiem,znajomości procesów zakupowych w dużych i średnich firmach. Agencja zatrudnienia – nr wpisu 47
      Jeśli poszukujesz pracy, która Cię rozwinie, w której wykorzystasz swoje możliwości, organizacyjne, interesuje Cię rynek e-commerce i możliwości, jakie daje obecne środowisko pracy - czytaj dalej! :) Dla naszego klienta, lidera w branży e-commerce w Polsce poszukujemy kandydata na stanowisko junior category owner.oferujemypracę na umowie zlecenie - praca hybrydowa!stawka 25 zł/h brutto w zależności od doświadczenia, praca w godzinach biurowych od 9:00 do 17:00,pracę pełną wyzwań, rozwijającą w wielu obszarach,możliwość poznania mechanizmów działania rynku i firmy na wielu płaszczyznach oraz nowoczesne narzędzia pracy (laptop).zadaniazarządzanie zapasem i zamówieniami produktów szybkozbywalnych (FMCG) w magazynie,zarządzanie matrycą cen i promocji produktowych,wsparcie Category Ownerów w zarządzaniu strategicznym asortymentem, np. poprzez przygotowywanie analiz rentowności, analiz rynkowych,wsparcie Category Ownerów w bieżących zadaniach analitycznych, np. dotyczących dostępności produktów, konkurencyjności cenowej na rynku, itd.przygotowywanie samodzielnych analiz dotyczących performance’u wybranych podkategorii z rekomendacjami konkretnych działań.oczekujemyznajomości excela w stopniu średniozaawansowanym,mile widziane zainteresowanie branżą retail, e-commerce lub marketingiem,znajomości procesów zakupowych w dużych i średnich firmach. Agencja zatrudnienia – nr wpisu 47
      • warszawa, mazowieckie
      • praca stała
      • randstad polska
      Aktualnie dla naszego klienta lidera w sektorze Retail poszukujemy Product Ownera do zespołu Digital. Nasz klient aktywnie działa na rzecz ochrony środowiska, uczestnicząc w życiu swojego otoczenia. Realizuje szereg akcji społecznych na poziomie ogólnokrajowym, między innymi w zakresie ochrony zdrowia czy przeciwdziałania marnotrawstwu żywności.Dołączając do zespołu będziesz współtworzył najnowsze rozwiązania dla biznesu i użytkowników.oferujemyUmowa o pracęHybrydowy model pracyRabaty na zakupy Pakiet opieki medycznej wraz z opieką stomatologiczną (Allianz)grupowe ubezpieczenie na życie (Allianz)Szeroki pakiet Zakładowego Funduszu Świadczeń Socjalnych) ZFŚS (karty przedpłacone, karnety sportowe (Multisport),Możliwość dofinansowania do wypoczynku, pożyczki pracownicze na preferencyjnych warunkach)Dofinansowanie posiłków - obiad od 5 złProgram poleceń pracowniczychAkcjonariat pracowniczy i świadczenia stażoweRozwój kompetencji miękkich oraz zawodowych (szkolenia stacjonarne, online, webinary, zdalny dostęp do platformy e-learningowej)Rozwój zawodowy (udział w rekrutacjach wewnętrznych)Wolontariat w godzinach pracyzadaniaZapewnienie spójnego doświadczenia klientów na platformach digital i e-commerce (sklep, portal i aplikacja mobilna)Wdrażanie funkcjonalności e-commerce (wyszukiwarka, konto klienta, marketing automation, personalizacja, mechanizmy promocyjne, program lojalnościowy, checkout, płatności)Wyznaczanie kierunku dalszego rozwoju platform digitalAnaliza rynkuZarządzanie roadmapą wdrożeń i priorytetyzacjąProwadzenie projektów wdrożeniowych i optymalizacyjnychŚcisła współpraca z Business Analitykami, zespołami SCRUM, UX, UI, zespołami sprzedażowymi oraz marketingowymioczekujemyMinimum 3 lata doświadczenia jako Project Manager/Product Owner w tematyce digital lub e-commerceSukcesów na swoim koncie jak np. udane wdrożenie sklepu internetowegoZnajomości, ale także praktyki SCRUM i AgileSamodzielności w realizacji zadań i determinacji do tworzenia innowacyjnych produktów i usługWysoko rozwiniętych kompetencji analitycznych i komunikacyjnych Swobodnej komunikacji się w języku angielskim.Zaangażowania, rzetelnosci i terminowości w realizacji wyznaczone zadaniaAgencja zatrudnienia – nr wpisu 47
      Aktualnie dla naszego klienta lidera w sektorze Retail poszukujemy Product Ownera do zespołu Digital. Nasz klient aktywnie działa na rzecz ochrony środowiska, uczestnicząc w życiu swojego otoczenia. Realizuje szereg akcji społecznych na poziomie ogólnokrajowym, między innymi w zakresie ochrony zdrowia czy przeciwdziałania marnotrawstwu żywności.Dołączając do zespołu będziesz współtworzył najnowsze rozwiązania dla biznesu i użytkowników.oferujemyUmowa o pracęHybrydowy model pracyRabaty na zakupy Pakiet opieki medycznej wraz z opieką stomatologiczną (Allianz)grupowe ubezpieczenie na życie (Allianz)Szeroki pakiet Zakładowego Funduszu Świadczeń Socjalnych) ZFŚS (karty przedpłacone, karnety sportowe (Multisport),Możliwość dofinansowania do wypoczynku, pożyczki pracownicze na preferencyjnych warunkach)Dofinansowanie posiłków - obiad od 5 złProgram poleceń pracowniczychAkcjonariat pracowniczy i świadczenia stażoweRozwój kompetencji miękkich oraz zawodowych (szkolenia stacjonarne, online, webinary, zdalny dostęp do platformy e-learningowej)Rozwój zawodowy (udział w rekrutacjach wewnętrznych)Wolontariat w godzinach pracyzadaniaZapewnienie spójnego doświadczenia klientów na platformach digital i e-commerce (sklep, portal i aplikacja mobilna)Wdrażanie funkcjonalności e-commerce (wyszukiwarka, konto klienta, marketing automation, personalizacja, mechanizmy promocyjne, program lojalnościowy, checkout, płatności)Wyznaczanie kierunku dalszego rozwoju platform digitalAnaliza rynkuZarządzanie roadmapą wdrożeń i priorytetyzacjąProwadzenie projektów wdrożeniowych i optymalizacyjnychŚcisła współpraca z Business Analitykami, zespołami SCRUM, UX, UI, zespołami sprzedażowymi oraz marketingowymioczekujemyMinimum 3 lata doświadczenia jako Project Manager/Product Owner w tematyce digital lub e-commerceSukcesów na swoim koncie jak np. udane wdrożenie sklepu internetowegoZnajomości, ale także praktyki SCRUM i AgileSamodzielności w realizacji zadań i determinacji do tworzenia innowacyjnych produktów i usługWysoko rozwiniętych kompetencji analitycznych i komunikacyjnych Swobodnej komunikacji się w języku angielskim.Zaangażowania, rzetelnosci i terminowości w realizacji wyznaczone zadaniaAgencja zatrudnienia – nr wpisu 47
      • warszawa, mazowieckie
      • praca stała
      • randstad polska
      Aktualnie dla naszego klienta lidera w sektorze Retail poszukujemy Analityka biznesowego do zespołu Digital. Nasz klient aktywnie działa na rzecz ochrony środowiska, uczestnicząc  w życiu swojego otoczenia. Realizuje szereg akcji społecznych na poziomie ogólnokrajowym, między innymi w zakresie ochrony zdrowia czy przeciwdziałania marnotrawstwu żywności.Dołączając do zespołu będziesz współtworzył najnowsze rozwiązania dla biznesu i użytkowników.oferujemyUmowa o pracęHybrydowy model pracyRabaty na zakupy Pakiet opieki medycznej wraz z opieką stomatologiczną (Allianz)grupowe ubezpieczenie na życie (Allianz)Szeroki pakiet Zakładowego Funduszu Świadczeń Socjalnych) ZFŚS (karty przedpłacone, karnety sportowe (Multisport),Możliwość dofinansowania do wypoczynku, pożyczki pracownicze na preferencyjnych warunkach)Dofinansowanie posiłków - obiad od 5 złProgram poleceń pracowniczychAkcjonariat pracowniczy i świadczenia stażoweRozwój kompetencji miękkich oraz zawodowych (szkolenia stacjonarne, online, webinary, zdalny dostęp do platformy e-learningowej)Rozwój zawodowy (udział w rekrutacjach wewnętrznych)Wolontariat w godzinach pracyzadaniaCzynny udział w procesie analizowania i rozwijania witryny e-commerce oraz aplikacji mobilnejOdpowiedzialność za zdefiniowane obszary w/w serwisówPozyskiwanie wymagań biznesowych w celu zdefiniowania wymagań funkcjonalnych dla dostawcy usługIdentyfikacja bieżących oraz potencjalnych problemówPrzygotowywanie specyfikacji i dokumentacji funkcjonalnej, budowanie bazy wiedzy dotyczącej procesów i obsługi witryn wwwAnalityka UX i zachowań klientów, rekomendacje zmianPrzygotowywanie analiz, statystyk i raportówWspieranie użytkowników systemu CMS witryn WWW i aplikacji w bieżącej obsłudzeWsparcie Biura Obsługi Klienta w rozwiązywaniu problemów zgłaszanych przez klientówAnaliza rynku, wyszukiwanie i rekomendowanie nowych rozwiązańoczekujemyMinimum 1 rok doświadczenia jako Analityk Biznesowy produktów digital/ Specjalista e-commerceZnajomości, ale także praktyki SCRUM i AgileSamodzielności w realizacji zadań i determinacji do tworzenia innowacyjnych produktów i usługWysoko rozwiniętych kompetencji analitycznych i komunikacyjnych Swobodnej komunikacji się w języku angielskim.Zaangażowania, rzetelnosci i terminowości w realizacji wyznaczone zadaniaAgencja zatrudnienia – nr wpisu 47
      Aktualnie dla naszego klienta lidera w sektorze Retail poszukujemy Analityka biznesowego do zespołu Digital. Nasz klient aktywnie działa na rzecz ochrony środowiska, uczestnicząc  w życiu swojego otoczenia. Realizuje szereg akcji społecznych na poziomie ogólnokrajowym, między innymi w zakresie ochrony zdrowia czy przeciwdziałania marnotrawstwu żywności.Dołączając do zespołu będziesz współtworzył najnowsze rozwiązania dla biznesu i użytkowników.oferujemyUmowa o pracęHybrydowy model pracyRabaty na zakupy Pakiet opieki medycznej wraz z opieką stomatologiczną (Allianz)grupowe ubezpieczenie na życie (Allianz)Szeroki pakiet Zakładowego Funduszu Świadczeń Socjalnych) ZFŚS (karty przedpłacone, karnety sportowe (Multisport),Możliwość dofinansowania do wypoczynku, pożyczki pracownicze na preferencyjnych warunkach)Dofinansowanie posiłków - obiad od 5 złProgram poleceń pracowniczychAkcjonariat pracowniczy i świadczenia stażoweRozwój kompetencji miękkich oraz zawodowych (szkolenia stacjonarne, online, webinary, zdalny dostęp do platformy e-learningowej)Rozwój zawodowy (udział w rekrutacjach wewnętrznych)Wolontariat w godzinach pracyzadaniaCzynny udział w procesie analizowania i rozwijania witryny e-commerce oraz aplikacji mobilnejOdpowiedzialność za zdefiniowane obszary w/w serwisówPozyskiwanie wymagań biznesowych w celu zdefiniowania wymagań funkcjonalnych dla dostawcy usługIdentyfikacja bieżących oraz potencjalnych problemówPrzygotowywanie specyfikacji i dokumentacji funkcjonalnej, budowanie bazy wiedzy dotyczącej procesów i obsługi witryn wwwAnalityka UX i zachowań klientów, rekomendacje zmianPrzygotowywanie analiz, statystyk i raportówWspieranie użytkowników systemu CMS witryn WWW i aplikacji w bieżącej obsłudzeWsparcie Biura Obsługi Klienta w rozwiązywaniu problemów zgłaszanych przez klientówAnaliza rynku, wyszukiwanie i rekomendowanie nowych rozwiązańoczekujemyMinimum 1 rok doświadczenia jako Analityk Biznesowy produktów digital/ Specjalista e-commerceZnajomości, ale także praktyki SCRUM i AgileSamodzielności w realizacji zadań i determinacji do tworzenia innowacyjnych produktów i usługWysoko rozwiniętych kompetencji analitycznych i komunikacyjnych Swobodnej komunikacji się w języku angielskim.Zaangażowania, rzetelnosci i terminowości w realizacji wyznaczone zadaniaAgencja zatrudnienia – nr wpisu 47
      • warszawa, mazowieckie
      • praca stała
      • randstad polska
      Szukasz pracy w firmie, dla której liczy się innowacja, zrównoważony rozwój i dążenie do wyznaczonych celów? Znasz język niemiecki i chcesz używać go w codziennej pracy?Jeśli Twoje odpowiedzi na powyższe pytania są twierdzące - daj się poznać i zaaplikuj! Chętnie porozmawiamy z Tobą o możliwościach kariery.oferujemyroczny kontrakt po 3 miesiącach okresu próbnego (z możliwością otrzymania umowy o pracę na czas nieokreślony)pakiet benefitów m.in.: prywatna opieka medyczna, karta Multisport i ubezpieczenie na życiepracę w trybie hybrydowymmożliwość rozwoju osobistego i zdobycia cennego doświadczenia w szybko rozwijającej się międzynarodowej organizacjidynamiczną atmosferę pracyzadaniatworzenie i dostosowywanie opisu produktów oraz listy szczegółów w języku niemieckimzarządzanie danymi w programie Excelobsługa systemów E-commercewspółpraca z międzynarodowymi działami firmywsparcie zespołu w bieżących projektachoczekujemybardzo dobrej znajomości języka niemieckiego - min. C1dobrej znajomości języka angielskiego - min. B2 znajomości zasad poprawności językowej i stylistycznejumiejętności posługiwania się programem MS ExcelAgencja zatrudnienia – nr wpisu 47
      Szukasz pracy w firmie, dla której liczy się innowacja, zrównoważony rozwój i dążenie do wyznaczonych celów? Znasz język niemiecki i chcesz używać go w codziennej pracy?Jeśli Twoje odpowiedzi na powyższe pytania są twierdzące - daj się poznać i zaaplikuj! Chętnie porozmawiamy z Tobą o możliwościach kariery.oferujemyroczny kontrakt po 3 miesiącach okresu próbnego (z możliwością otrzymania umowy o pracę na czas nieokreślony)pakiet benefitów m.in.: prywatna opieka medyczna, karta Multisport i ubezpieczenie na życiepracę w trybie hybrydowymmożliwość rozwoju osobistego i zdobycia cennego doświadczenia w szybko rozwijającej się międzynarodowej organizacjidynamiczną atmosferę pracyzadaniatworzenie i dostosowywanie opisu produktów oraz listy szczegółów w języku niemieckimzarządzanie danymi w programie Excelobsługa systemów E-commercewspółpraca z międzynarodowymi działami firmywsparcie zespołu w bieżących projektachoczekujemybardzo dobrej znajomości języka niemieckiego - min. C1dobrej znajomości języka angielskiego - min. B2 znajomości zasad poprawności językowej i stylistycznejumiejętności posługiwania się programem MS ExcelAgencja zatrudnienia – nr wpisu 47

    Dziękujemy. będziesz teraz regularnie otrzymywać powiadomienia o podobnych ofertach pracy.

    Odkryj ponad 6 ofert pracy w Mazowieckie

    Wygląda na to, że chcesz zmienić język. Spowoduje to zresetowanie filtrów zastosowanych obecnie przy wyszukiwaniu ofert pracy.