You are successfully logged out of your my randstad account

You have successfully deleted your account

    Dziękujemy. będziesz teraz regularnie otrzymywać spersonalizowane powiadomienia o ofertach pracy.

    liczba ofert pracy dla Marketing: 10

    filtr2
    wyczyść wszystko
      • warszawa, mazowieckie
      • praca tymczasowa
      • randstad polska
      Dla jednego z naszych klientów, międzynarodowej firmy z  branży FMCG, poszukujemy obecnie osoby na stanowisko Marketing Assistant.Jesteś absolwentem lub w trakcie studiów? Poszukujesz pracy w pełnym wymiarze czasu? Chciałbyś rozpocząć swoją karierę zawodową w marketingu? Swobodnie posługujesz się językiem angielskim?  Jeśli tak, to jest to oferta idealna dla Ciebie! oferujemymożliwość zdobycia pierwszych doświadczeń zawodowych w firmie o ugruntowanej pozycji na rynkuzatrudnienie w oparciu o umowę o pracę tymczasową na okres 18 miesięcyelastyczne godziny pracy od poniedziałku do piątku w godzinach 8:00-16:00/9:00-17:00pracę w modelu hybrydowymzadaniawsparcie działu marketingu w pracach administracyjnychprzygotowywanie rekomendacji działań marketingowych na podstawie bieżącej analizy danych rynkowych, konkurencji oraz badań konsumenckichwspółpraca z agencjami reklamowymiwspółpraca z innymi działami firmyoczekujemydobrej znajomości języka angielskiegoproaktywnościnastawienia na działaniezaangażowania Agencja zatrudnienia – nr wpisu 47
      Dla jednego z naszych klientów, międzynarodowej firmy z  branży FMCG, poszukujemy obecnie osoby na stanowisko Marketing Assistant.Jesteś absolwentem lub w trakcie studiów? Poszukujesz pracy w pełnym wymiarze czasu? Chciałbyś rozpocząć swoją karierę zawodową w marketingu? Swobodnie posługujesz się językiem angielskim?  Jeśli tak, to jest to oferta idealna dla Ciebie! oferujemymożliwość zdobycia pierwszych doświadczeń zawodowych w firmie o ugruntowanej pozycji na rynkuzatrudnienie w oparciu o umowę o pracę tymczasową na okres 18 miesięcyelastyczne godziny pracy od poniedziałku do piątku w godzinach 8:00-16:00/9:00-17:00pracę w modelu hybrydowymzadaniawsparcie działu marketingu w pracach administracyjnychprzygotowywanie rekomendacji działań marketingowych na podstawie bieżącej analizy danych rynkowych, konkurencji oraz badań konsumenckichwspółpraca z agencjami reklamowymiwspółpraca z innymi działami firmyoczekujemydobrej znajomości języka angielskiegoproaktywnościnastawienia na działaniezaangażowania Agencja zatrudnienia – nr wpisu 47
      • warszawa, mazowieckie
      • praca stała
      • randstad polska
      Dla jednego z naszych klientów, producenta automatyki budynkowej i rozwiązań z zakresu inteligentnego budownictwa poszukujemy obecnie kandydata na stanowisko Digital Marketing Specialist.Jeśli posiadasz minimum 2-letnie doświadczenie zdobyte na podobnym stanowisku, swobodnie posługujesz się językiem angielskim i masz doświadczenie w tworzeniu i realizacji kampanii marketingowych to czekamy właśnie na Twoją aplikację!oferujemyStabilne zatrudnienie w oparciu o umowę o pracęPakiet benefitów pozapłacowych (dofinansowanie do karty Multisport., zniżki pracownicze na produkty firmowe)Możliwość podnoszenia własnych kompetencji zawodowychPracę w modelu stacjonarnym ze skróconym czasem pracy w piątki! Godziny pracy pon-czw: 8.00-17.00, pt 8.00-12.00Pracę w międzynarodowym środowisku i zagraniczne szkoleniazadaniaTworzenie i zarządzanie kampaniami w systemach PPC (Facebook Ads, Google Ads)Odpowiedzialność za proces lead generationAnaliza danych za pomocą Google AnalyticsOdpowiedzialność za rynek polski, czeski oraz słowackiZnajomość zasad SEOOdpowiedzialność za tworzenie planów i budżetów kampanii marketingowychWspółpraca z wewnętrznymi i zewnętrznymi działami marketinguoczekujemyMinimum 2-letniego doświadczenia zdobytego na podobnym stanowiskuZnajomości języka angielskiego na poziomie min. B2Doświadczenia w tworzeniu i realizacji kampanii marketingowych oraz procesie lead generationUmiejętności pracy w zespoleZnajomości narzędzi marketingowych (Facebook Ads, Google Ads, Google Analytics)Otwartości na zagranicznie szkolenie wyjazdoweAgencja zatrudnienia – nr wpisu 47
      Dla jednego z naszych klientów, producenta automatyki budynkowej i rozwiązań z zakresu inteligentnego budownictwa poszukujemy obecnie kandydata na stanowisko Digital Marketing Specialist.Jeśli posiadasz minimum 2-letnie doświadczenie zdobyte na podobnym stanowisku, swobodnie posługujesz się językiem angielskim i masz doświadczenie w tworzeniu i realizacji kampanii marketingowych to czekamy właśnie na Twoją aplikację!oferujemyStabilne zatrudnienie w oparciu o umowę o pracęPakiet benefitów pozapłacowych (dofinansowanie do karty Multisport., zniżki pracownicze na produkty firmowe)Możliwość podnoszenia własnych kompetencji zawodowychPracę w modelu stacjonarnym ze skróconym czasem pracy w piątki! Godziny pracy pon-czw: 8.00-17.00, pt 8.00-12.00Pracę w międzynarodowym środowisku i zagraniczne szkoleniazadaniaTworzenie i zarządzanie kampaniami w systemach PPC (Facebook Ads, Google Ads)Odpowiedzialność za proces lead generationAnaliza danych za pomocą Google AnalyticsOdpowiedzialność za rynek polski, czeski oraz słowackiZnajomość zasad SEOOdpowiedzialność za tworzenie planów i budżetów kampanii marketingowychWspółpraca z wewnętrznymi i zewnętrznymi działami marketinguoczekujemyMinimum 2-letniego doświadczenia zdobytego na podobnym stanowiskuZnajomości języka angielskiego na poziomie min. B2Doświadczenia w tworzeniu i realizacji kampanii marketingowych oraz procesie lead generationUmiejętności pracy w zespoleZnajomości narzędzi marketingowych (Facebook Ads, Google Ads, Google Analytics)Otwartości na zagranicznie szkolenie wyjazdoweAgencja zatrudnienia – nr wpisu 47
      • warszawa, mazowieckie
      • praca stała
      • randstad polska
      Jesteś studentem i chcesz sobie dorobić zdobywając przy tym cenne doświadczenie w obszarze marketingu? A może interesuje Cię dodatkowa praca na pół etatu? Dołącz do zgranego zespołu i rozwiń swoje kompetencje. Nie czekaj, wysyłaj CV już dziś.oferujemyzatrudnienie w oparciu o umowę o pracę na pół etatu,wynagrodzenie od 3 000 zł brutto miesięcznie,premie kwartalne, godziny pracy – 4h dziennie w przedziale pomiędzy 8:30-17:30,prywatną opiekę medyczną, kartę Multisport, ubezpieczenie, Pracowniczy Program Oszczędnościowy (dodatkowe benefity po okresie próbnym),możliwość zdobycia nowego doświadczenia i umiejętności. zadaniawsparcie w organizacji działań marketingowych w regionie Europy Wschodniej,pomoc w przygotowywaniu eventów,prowadzenie mediów społecznościowych,komunikacja z klientami i prasą.oczekujemyznajomości pakietu Microsoft Office,wysoko rozwiniętych zdolności komunikacyjnych i organizacyjnych,znajomości języka angielskiego w stopniu zaawansowanym. Agencja zatrudnienia – nr wpisu 47
      Jesteś studentem i chcesz sobie dorobić zdobywając przy tym cenne doświadczenie w obszarze marketingu? A może interesuje Cię dodatkowa praca na pół etatu? Dołącz do zgranego zespołu i rozwiń swoje kompetencje. Nie czekaj, wysyłaj CV już dziś.oferujemyzatrudnienie w oparciu o umowę o pracę na pół etatu,wynagrodzenie od 3 000 zł brutto miesięcznie,premie kwartalne, godziny pracy – 4h dziennie w przedziale pomiędzy 8:30-17:30,prywatną opiekę medyczną, kartę Multisport, ubezpieczenie, Pracowniczy Program Oszczędnościowy (dodatkowe benefity po okresie próbnym),możliwość zdobycia nowego doświadczenia i umiejętności. zadaniawsparcie w organizacji działań marketingowych w regionie Europy Wschodniej,pomoc w przygotowywaniu eventów,prowadzenie mediów społecznościowych,komunikacja z klientami i prasą.oczekujemyznajomości pakietu Microsoft Office,wysoko rozwiniętych zdolności komunikacyjnych i organizacyjnych,znajomości języka angielskiego w stopniu zaawansowanym. Agencja zatrudnienia – nr wpisu 47
      • warszawa, mazowieckie
      • praca tymczasowa
      • randstad polska
      Masz doświadczenie w pracy z programem Excel, tabele przestawne nie są Ci obce? Posiadasz umiejętności analityczne? A dodatkowo swobodnie posługujesz się językiem angielskim w stopniu komunikatywnym? Jeśli tak, to szukamy właśnie Ciebie! Prześlij do nas swoje CV!oferujemymożliwość zdobycia cennego doświadczenia w międzynarodowej organizacji,atrakcyjne wynagrodzenie,zatrudnienie na podstawie umowy o pracę tymczasową (opłacone składki ZUS, płatne urlopy oraz pozostałe świadczenia),praca od poniedziałku do piątku w godzinach biurowych (do wyboru model pracy: hybrydowy bądź biurowy),lokalizacja biura: okolice metra Dworzec Gdański, bony lunchowe 190 zł co miesiąc, pakiet opieki medycznej Luxmed lub Medicover do wyboru, możliwość skorzystania z karty MedicoverSportpraca w ciekawym miejscu i przyjaznej atmosferze.zadaniaobsługa procesu wystawiania oraz rozliczania zamówień na towary i usługi dla działu Marketingu, a także innych funkcji w organizacji,monitorowanie ważności dokumentów stanowiących podstawę współpracy z dostawcami – ważność cen / stawek agencyjnych / umów i dokumentów zakupowych,weryfikacja ofert handlowych,codzienne wsparcie dla biznesu w zakresie bieżących relacji / współpracy z dostawcami usług i towarów,bieżąca współpraca z działem Finansów, Zakupów i Księgowości,wspieranie biznesu w procesach: ewidencji umów z dostawcami, rejestracji dostawców, rozliczaniu wydatków służbowych,realizacja szkoleń dla osób akceptujących oferty / inicjujących wydatki / współpracujących z agencjami,praca z excelem, SAPem i systemem do ewidencji zamówień PM.oczekujemybardzo dobrej znajomości akietu MS Office, w szczególności Excel, bardzo dobrej znajomości języka angielskiego w mowie i piśmie (min. B2), umiejętności logicznego myślenia, otwartości i proaktywnej postawy, samodzielności i odpowiedzialności za powierzone zadania,komunikatywności i dobrej organizacji pracy,mile widziane doświadczenie (bądź staż) na stanowisku administracyjno-biurowym, w dziale zakupów lub dziale Finansowym.Agencja zatrudnienia – nr wpisu 47
      Masz doświadczenie w pracy z programem Excel, tabele przestawne nie są Ci obce? Posiadasz umiejętności analityczne? A dodatkowo swobodnie posługujesz się językiem angielskim w stopniu komunikatywnym? Jeśli tak, to szukamy właśnie Ciebie! Prześlij do nas swoje CV!oferujemymożliwość zdobycia cennego doświadczenia w międzynarodowej organizacji,atrakcyjne wynagrodzenie,zatrudnienie na podstawie umowy o pracę tymczasową (opłacone składki ZUS, płatne urlopy oraz pozostałe świadczenia),praca od poniedziałku do piątku w godzinach biurowych (do wyboru model pracy: hybrydowy bądź biurowy),lokalizacja biura: okolice metra Dworzec Gdański, bony lunchowe 190 zł co miesiąc, pakiet opieki medycznej Luxmed lub Medicover do wyboru, możliwość skorzystania z karty MedicoverSportpraca w ciekawym miejscu i przyjaznej atmosferze.zadaniaobsługa procesu wystawiania oraz rozliczania zamówień na towary i usługi dla działu Marketingu, a także innych funkcji w organizacji,monitorowanie ważności dokumentów stanowiących podstawę współpracy z dostawcami – ważność cen / stawek agencyjnych / umów i dokumentów zakupowych,weryfikacja ofert handlowych,codzienne wsparcie dla biznesu w zakresie bieżących relacji / współpracy z dostawcami usług i towarów,bieżąca współpraca z działem Finansów, Zakupów i Księgowości,wspieranie biznesu w procesach: ewidencji umów z dostawcami, rejestracji dostawców, rozliczaniu wydatków służbowych,realizacja szkoleń dla osób akceptujących oferty / inicjujących wydatki / współpracujących z agencjami,praca z excelem, SAPem i systemem do ewidencji zamówień PM.oczekujemybardzo dobrej znajomości akietu MS Office, w szczególności Excel, bardzo dobrej znajomości języka angielskiego w mowie i piśmie (min. B2), umiejętności logicznego myślenia, otwartości i proaktywnej postawy, samodzielności i odpowiedzialności za powierzone zadania,komunikatywności i dobrej organizacji pracy,mile widziane doświadczenie (bądź staż) na stanowisku administracyjno-biurowym, w dziale zakupów lub dziale Finansowym.Agencja zatrudnienia – nr wpisu 47
      • warszawa, mazowieckie
      • praca tymczasowa
      • randstad polska
      Wierzysz, że dzięki innowacjom i osiągnięciom naukowym można poprawiać jakość życia ludzi, by mogli osiągać więcej, czuć się lepiej i żyć dłużej? Ważne jest dla Ciebie, aby Twoja praca miała znaczenie? Jesteś studentem kierunków ekonomicznych i smiało możesz pochwalić się biegłą znajomością j. angielskiego? Nie zwlekaj! Dołącz do światowego lidera w branży ochrony zdrowia i aplikuj na ogłoszenie.oferujemyKulturę pracy opartą na wartościach takich jak szacunek dla ludzi, uczciwość, transparentność i koncentracja na potrzebach konsumenta,Staż w oparciu o Umowę Zlecenie z możliwością przedłużenia,Stawkę godzinową 26 zł brutto/h w czasie pierwszych 6 miesięcy, przy przedłużeniu stażu do 12 lub 18 miesięcy stawka przez kolejny okres 28 zł brutto/h,Elastyczne godziny pracy,System benefitów Randstad Plus (karta sportowa, prywatna opieka medyczna).zadaniaWsparcie zespolu finansów komercyjnych,Analiza sprzedaży,Analiza wykorzystania budżetów wsparcia,Opis procesów, przygotowywanie prezentacji w Power Point,Praca w Excelu (aktywnie) oraz Access & Sql (zrzut danych),Przygotowywanie comiesiecznych raportów wyników i forecastu,Kontakt z działem Sprzedaży, Logistyki, działem Shopper Marketing.oczekujemyBardzo dobra znajomość j. angielskiego,Wykształcenie: student/-ka kierunków finansowych/ekonomicznych,Kompetencje analityczne,Komunikatywność,Znajomość pakietu MS Office w szczególności aplikacji Excel,,Chęć zdobycia doświadczenia w dziale finansów / finance business partnering,Odpowiedzialność oraz zaangażowanie w realizację powierzonych zadań.Agencja zatrudnienia – nr wpisu 47
      Wierzysz, że dzięki innowacjom i osiągnięciom naukowym można poprawiać jakość życia ludzi, by mogli osiągać więcej, czuć się lepiej i żyć dłużej? Ważne jest dla Ciebie, aby Twoja praca miała znaczenie? Jesteś studentem kierunków ekonomicznych i smiało możesz pochwalić się biegłą znajomością j. angielskiego? Nie zwlekaj! Dołącz do światowego lidera w branży ochrony zdrowia i aplikuj na ogłoszenie.oferujemyKulturę pracy opartą na wartościach takich jak szacunek dla ludzi, uczciwość, transparentność i koncentracja na potrzebach konsumenta,Staż w oparciu o Umowę Zlecenie z możliwością przedłużenia,Stawkę godzinową 26 zł brutto/h w czasie pierwszych 6 miesięcy, przy przedłużeniu stażu do 12 lub 18 miesięcy stawka przez kolejny okres 28 zł brutto/h,Elastyczne godziny pracy,System benefitów Randstad Plus (karta sportowa, prywatna opieka medyczna).zadaniaWsparcie zespolu finansów komercyjnych,Analiza sprzedaży,Analiza wykorzystania budżetów wsparcia,Opis procesów, przygotowywanie prezentacji w Power Point,Praca w Excelu (aktywnie) oraz Access & Sql (zrzut danych),Przygotowywanie comiesiecznych raportów wyników i forecastu,Kontakt z działem Sprzedaży, Logistyki, działem Shopper Marketing.oczekujemyBardzo dobra znajomość j. angielskiego,Wykształcenie: student/-ka kierunków finansowych/ekonomicznych,Kompetencje analityczne,Komunikatywność,Znajomość pakietu MS Office w szczególności aplikacji Excel,,Chęć zdobycia doświadczenia w dziale finansów / finance business partnering,Odpowiedzialność oraz zaangażowanie w realizację powierzonych zadań.Agencja zatrudnienia – nr wpisu 47
      • warszawa, mazowieckie
      • praca tymczasowa
      • randstad polska
      Szukasz ciekawego wyzwania zawodowego o charakterze kreatywnym? Znasz excela, tabele przestawne nie są Ci obce, a jednocześnie jesteś osobą otwartą i proaktywną? Chcesz zdobyć doświadczenie w pracy w międzynarodowej korporacji? Jeśli tak, to szukamy właśnie Ciebie! Prześlij do nas swoje CV! Rekrutacja jest prowadzona w formie on-line.oferujemymożliwość zdobycia cennego doświadczenia w międzynarodowej organizacji,atrakcyjne wynagrodzenie,zatrudnienie na podstawie umowy o pracę tymczasową (opłacone składki ZUS, płatne urlopy oraz pozostałe świadczenia),praca od poniedziałku do piątku w godzinach biurowych (model hybrydowy),lokalizacja biura: okolice metra Dworzec Gdański, bony lunchowe 190 zł co miesiąc, pakiet opieki medycznej Luxmed,praca w ciekawym miejscu i przyjemnej atmosferze.zadaniaprzygotowywanie materiałów graficznych do publikacji na platformie (artykuły dotyczące produktów, quizy, zadania, ankiety angażujące),publikacja przygotowanych materiałów w środowisku Salesforce,podsumowanie prowadzonych aktywności,tworzenie materiałów takich jak animacje, filmy lub projekty BTL (np. ulotki, wobblery),wsparcie w tworzeniu konkursów, programów handlowych boostujących sprzedaż.Administrator ds. Programów Handlowych jest odpowiedzialny za wsparcie w tworzeniu contentu na platformę digitalową dla partnerów handlowych.oczekujemybardzo dobrej znajomości programów Excel oraz PowerPoint,kreatywnej i proaktywnej postawy, samodzielności i odpowiedzialności za powierzone zadania,komunikatywnej znajomości języka angielskiego w mowie i piśmie,mile widziane doświadczenie w międzynarodowej korporacji,umiejętności rozwiązywania problemów,komunikatywności i dobrej organizacji pracy.Agencja zatrudnienia – nr wpisu 47
      Szukasz ciekawego wyzwania zawodowego o charakterze kreatywnym? Znasz excela, tabele przestawne nie są Ci obce, a jednocześnie jesteś osobą otwartą i proaktywną? Chcesz zdobyć doświadczenie w pracy w międzynarodowej korporacji? Jeśli tak, to szukamy właśnie Ciebie! Prześlij do nas swoje CV! Rekrutacja jest prowadzona w formie on-line.oferujemymożliwość zdobycia cennego doświadczenia w międzynarodowej organizacji,atrakcyjne wynagrodzenie,zatrudnienie na podstawie umowy o pracę tymczasową (opłacone składki ZUS, płatne urlopy oraz pozostałe świadczenia),praca od poniedziałku do piątku w godzinach biurowych (model hybrydowy),lokalizacja biura: okolice metra Dworzec Gdański, bony lunchowe 190 zł co miesiąc, pakiet opieki medycznej Luxmed,praca w ciekawym miejscu i przyjemnej atmosferze.zadaniaprzygotowywanie materiałów graficznych do publikacji na platformie (artykuły dotyczące produktów, quizy, zadania, ankiety angażujące),publikacja przygotowanych materiałów w środowisku Salesforce,podsumowanie prowadzonych aktywności,tworzenie materiałów takich jak animacje, filmy lub projekty BTL (np. ulotki, wobblery),wsparcie w tworzeniu konkursów, programów handlowych boostujących sprzedaż.Administrator ds. Programów Handlowych jest odpowiedzialny za wsparcie w tworzeniu contentu na platformę digitalową dla partnerów handlowych.oczekujemybardzo dobrej znajomości programów Excel oraz PowerPoint,kreatywnej i proaktywnej postawy, samodzielności i odpowiedzialności za powierzone zadania,komunikatywnej znajomości języka angielskiego w mowie i piśmie,mile widziane doświadczenie w międzynarodowej korporacji,umiejętności rozwiązywania problemów,komunikatywności i dobrej organizacji pracy.Agencja zatrudnienia – nr wpisu 47
      • warszawa, mazowieckie
      • praca tymczasowa
      • randstad polska
      We are currently looking for a UX/UI Designer to join our client's company in Warsaw. The perfect candidate should be focused on building positive consumer experience, have solid knowledge of mobile app and web technologies as well as very good skills of software design.oferujemytemporary employment flexible working arrangementsattractive salaryprivate medical carework in international teamzadaniabuilding mobile app and web user experience leading to customer satisfactionunderstanding internal and external clients’ needs and translating them into UI/UX design identifying design problems and inventing simple solutionsconducting end-to-end design life cycle of the projectscreating wireframes, customer journey maps, user flows, sketches, interactive prototypestaking smart risks and presenting new ideasbe up to day with the latest trends and toolsoczekujemy3-5 years experience in graphic design having a good knowledge of English (B2/C1)working knowledge of Axure and/or Adobe XD prototyping toolknowledge of Adobe CC, Photoshop and Illustratorknowledge of web analytics tools (e.g. Contentsquare, AT Internet, Google Analytics)knowledge of UX research and user flowsanalytical mind, creativity, being well-organized, paying attention to details Agencja zatrudnienia – nr wpisu 47
      We are currently looking for a UX/UI Designer to join our client's company in Warsaw. The perfect candidate should be focused on building positive consumer experience, have solid knowledge of mobile app and web technologies as well as very good skills of software design.oferujemytemporary employment flexible working arrangementsattractive salaryprivate medical carework in international teamzadaniabuilding mobile app and web user experience leading to customer satisfactionunderstanding internal and external clients’ needs and translating them into UI/UX design identifying design problems and inventing simple solutionsconducting end-to-end design life cycle of the projectscreating wireframes, customer journey maps, user flows, sketches, interactive prototypestaking smart risks and presenting new ideasbe up to day with the latest trends and toolsoczekujemy3-5 years experience in graphic design having a good knowledge of English (B2/C1)working knowledge of Axure and/or Adobe XD prototyping toolknowledge of Adobe CC, Photoshop and Illustratorknowledge of web analytics tools (e.g. Contentsquare, AT Internet, Google Analytics)knowledge of UX research and user flowsanalytical mind, creativity, being well-organized, paying attention to details Agencja zatrudnienia – nr wpisu 47
      • warszawa, mazowieckie
      • praca stała
      • randstad polska
      Dla jednego z naszych Klietów, dużej sieci handlowej poszukujemy osoby na stanowisko specjalista ds. SEO oraz contentu. Środowisko digital e-commerce jest Ci znane? Jeżeli tak aplikuj!oferujemystabilne zatrudnienie na bazie umowy o pracę,premię uzależnioną od wyników pracypracę w ambitnym zespole, pełnym pasji i pozytywnej atmosferymożliwość pogłębienia wiedzy, zdobycia cennego doświadczeniauczestnictwo w wielu ciekawych projektach marketingowychakcjonariat pracowniczy i świadczenia stażowerozwój kompetencji miękkich oraz zawodowych (szkolenia stacjonarne online, webinary, zdalny dostęp do platformy e-learningowej)rozwój zawodowy (udział w rekrutacjach wewnętrznych)zadaniazarządzanie i optymalizacja on-site SEO dla stron firmowychdefinicja potrzeb i wdrażanie rozwiązań uwzględniających cele biznesowe i marketingowe            prowadzenie i automatyzacja działań bazując na dostępnych narzędziachanalityka internetowa oraz biznesowa wspierająca pracęWspółpraca z Googleobserwacja, adaptacja i wdrażanie nowych rozwiązań zgodnych z rynkiemraportowanie i przygotowywanie działań naprawczychredagowanie treści pod SEO na stronach własnych i zewnętrznychprzygotowanie, gromadzenie contentuprowadzenie analityki: monitorowanie i raportowanie działań dotyczących widoczności serwisów własnych www i konkurencji. Proponowanie i wdrażanie rozwiązań naprawczych.                     opracowanie słów kluczowych, wdrażanie i systematyczna optymalizacjaokreślanie kierunku rozwoju SEO we współpracy z działem digitalwspółpraca z innymi działami firmy i agencji reklamowy      oczekujemymin. roku doświadczenia zawodowego w on-site SEO, SEO w e-commercekomuniukatywnej znajomości języka angielskiego znajomości technik dotyczących pozycjonowaniawiedzy dotycząca danych PPC dla SEObardzo dobrej znajomości narzędzi Google (Search Console, Analytics)znajomości architektury informacji oraz elementów HTML/ CSS/ JS wspierających SEOznajomości narzędzi SEO, m.in.: Screaming Frog, SemStormznajomości MS ExcelAgencja zatrudnienia – nr wpisu 47
      Dla jednego z naszych Klietów, dużej sieci handlowej poszukujemy osoby na stanowisko specjalista ds. SEO oraz contentu. Środowisko digital e-commerce jest Ci znane? Jeżeli tak aplikuj!oferujemystabilne zatrudnienie na bazie umowy o pracę,premię uzależnioną od wyników pracypracę w ambitnym zespole, pełnym pasji i pozytywnej atmosferymożliwość pogłębienia wiedzy, zdobycia cennego doświadczeniauczestnictwo w wielu ciekawych projektach marketingowychakcjonariat pracowniczy i świadczenia stażowerozwój kompetencji miękkich oraz zawodowych (szkolenia stacjonarne online, webinary, zdalny dostęp do platformy e-learningowej)rozwój zawodowy (udział w rekrutacjach wewnętrznych)zadaniazarządzanie i optymalizacja on-site SEO dla stron firmowychdefinicja potrzeb i wdrażanie rozwiązań uwzględniających cele biznesowe i marketingowe            prowadzenie i automatyzacja działań bazując na dostępnych narzędziachanalityka internetowa oraz biznesowa wspierająca pracęWspółpraca z Googleobserwacja, adaptacja i wdrażanie nowych rozwiązań zgodnych z rynkiemraportowanie i przygotowywanie działań naprawczychredagowanie treści pod SEO na stronach własnych i zewnętrznychprzygotowanie, gromadzenie contentuprowadzenie analityki: monitorowanie i raportowanie działań dotyczących widoczności serwisów własnych www i konkurencji. Proponowanie i wdrażanie rozwiązań naprawczych.                     opracowanie słów kluczowych, wdrażanie i systematyczna optymalizacjaokreślanie kierunku rozwoju SEO we współpracy z działem digitalwspółpraca z innymi działami firmy i agencji reklamowy      oczekujemymin. roku doświadczenia zawodowego w on-site SEO, SEO w e-commercekomuniukatywnej znajomości języka angielskiego znajomości technik dotyczących pozycjonowaniawiedzy dotycząca danych PPC dla SEObardzo dobrej znajomości narzędzi Google (Search Console, Analytics)znajomości architektury informacji oraz elementów HTML/ CSS/ JS wspierających SEOznajomości narzędzi SEO, m.in.: Screaming Frog, SemStormznajomości MS ExcelAgencja zatrudnienia – nr wpisu 47
      • warszawa, mazowieckie
      • praca tymczasowa
      • PLN4,500 - PLN5,000 miesięcznie
      • randstad polska
      Randstad Polska wspiera firmy w zatrudnianiu najlepszych Pracowników, a kandydatów w znalezieniu satysfakcjonującej pracy. Odkryj swój potencjał i rozwijaj karierę wspólnie z Randstad. Aplikuj i rozpocznij pracę w międzynarodowej firmie naszego Klienta, gdzie zdobędziesz profesjonalne doświadczenia zawodowe, które zdecydowanie wykorzystasz w przyszłości. Rozwijaj się z Randstad.oferujemywynagrodzenie: 4500-5000 zł brutto zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę tymczasowąpraca w modelu hybrydowym (2 dni z biura, 3 dni z domu)pakiet medyczny to już podstawa, a my wychodzimy o krok dalej: dostaniesz dostęp do całej platformy benefitowej; poznaj plusy pracy dla Randstaddodatkowy dzień wolny z okazji urodzinzdobycie niezapomnianych doświadczeń zawodowych w międzynarodowym środowiskuzadaniarealizacja działań marketingowychorganizacja podróży służbowychprzygotowywanie raportów wysyłkowychrezerwacje sal konferencyjnychraporty wydatkówprzygotowanie kart produktówoczekujemybardzo dobrej znajomości języka angielskiego - poziom minimum B2dobrej znajomości obsługi pakietu MS Office (Word, Excel, MS Outlook i Power Point)wysokiej kultury osobistejpozytywnego nastawienia oraz zaangażowania w powierzone zadaniamile widziane doświadczenie w pracy administracyjno-biurowejAgencja zatrudnienia – nr wpisu 47
      Randstad Polska wspiera firmy w zatrudnianiu najlepszych Pracowników, a kandydatów w znalezieniu satysfakcjonującej pracy. Odkryj swój potencjał i rozwijaj karierę wspólnie z Randstad. Aplikuj i rozpocznij pracę w międzynarodowej firmie naszego Klienta, gdzie zdobędziesz profesjonalne doświadczenia zawodowe, które zdecydowanie wykorzystasz w przyszłości. Rozwijaj się z Randstad.oferujemywynagrodzenie: 4500-5000 zł brutto zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę tymczasowąpraca w modelu hybrydowym (2 dni z biura, 3 dni z domu)pakiet medyczny to już podstawa, a my wychodzimy o krok dalej: dostaniesz dostęp do całej platformy benefitowej; poznaj plusy pracy dla Randstaddodatkowy dzień wolny z okazji urodzinzdobycie niezapomnianych doświadczeń zawodowych w międzynarodowym środowiskuzadaniarealizacja działań marketingowychorganizacja podróży służbowychprzygotowywanie raportów wysyłkowychrezerwacje sal konferencyjnychraporty wydatkówprzygotowanie kart produktówoczekujemybardzo dobrej znajomości języka angielskiego - poziom minimum B2dobrej znajomości obsługi pakietu MS Office (Word, Excel, MS Outlook i Power Point)wysokiej kultury osobistejpozytywnego nastawienia oraz zaangażowania w powierzone zadaniamile widziane doświadczenie w pracy administracyjno-biurowejAgencja zatrudnienia – nr wpisu 47
      • warszawa, mazowieckie
      • praca tymczasowa
      • randstad polska
      Dla jednej z największych firm działających w branży FMCG poszukujemy kandydatów do wielu rozwojowych projektów rekrutacyjnych. Dołącz do szeregów naszego zespołu i rozwijaj swoje umiejętności. Jeśli nie boisz się wyzwań, nie czekaj i aplikuj już teraz.oferujemyumowę o pracę tymczasową na pół etatu,wynagrodzenie 2500 zł brutto,pracę w godzinach 10:00-14:00 w biurze na Targówku,darmowy pakiet medyczny,dodatkowy dzień wolny z okazji urodzin,dostęp do platformy benefitowej Randstad Plus - tutaj możesz skorzystać z ofert rabatowych na zakupy i całej masy ciekawych opcjizadaniaobsługa wpisów związanych z wydarzeniami PR,rejestracja publikacji w narzędziu do pomiaru PR,identyfikacja reklam - koordynacja wewnętrznego procesu sprzedaży,wsparcie administracyjne (zakładanie numerów PO, śledzenie utworzonych zamówień, archiwizacja zamówień, kontrola i wyjaśnianie kwestii płatności, faktur, rezerwacja lotów, hoteli, zarządzanie organizacją spotkań - rezerwacja sal, catering, zamawianie materiałów biurowych),redagowanie krótkich tekstów po polsku i angielsku na potrzeby komunikacji wewnętrznej,tłumaczenie wywiadów/artykułów z języka polskiego na j. angielski,organizacja spotkań,przygotowanie prezentacji,wsparcie Działu Komunikacji w bieżących zadaniachoczekujemybardzo dobrej znajomości języka angielskiego (min. B2),umiejętności pisania i redagowania tekstów,zdolności organizacyjnych, dokładności i systematyczności,sprawnego poruszania się w świecie digitalu,rozwiniętych umiejętności komunikacyjnych i interpersonalnych,dobrej znajomości pakietu MS Office - w szczególności excel i powerpoint,dyspozycyjności 20 godzin w tygodniu Agencja zatrudnienia – nr wpisu 47
      Dla jednej z największych firm działających w branży FMCG poszukujemy kandydatów do wielu rozwojowych projektów rekrutacyjnych. Dołącz do szeregów naszego zespołu i rozwijaj swoje umiejętności. Jeśli nie boisz się wyzwań, nie czekaj i aplikuj już teraz.oferujemyumowę o pracę tymczasową na pół etatu,wynagrodzenie 2500 zł brutto,pracę w godzinach 10:00-14:00 w biurze na Targówku,darmowy pakiet medyczny,dodatkowy dzień wolny z okazji urodzin,dostęp do platformy benefitowej Randstad Plus - tutaj możesz skorzystać z ofert rabatowych na zakupy i całej masy ciekawych opcjizadaniaobsługa wpisów związanych z wydarzeniami PR,rejestracja publikacji w narzędziu do pomiaru PR,identyfikacja reklam - koordynacja wewnętrznego procesu sprzedaży,wsparcie administracyjne (zakładanie numerów PO, śledzenie utworzonych zamówień, archiwizacja zamówień, kontrola i wyjaśnianie kwestii płatności, faktur, rezerwacja lotów, hoteli, zarządzanie organizacją spotkań - rezerwacja sal, catering, zamawianie materiałów biurowych),redagowanie krótkich tekstów po polsku i angielsku na potrzeby komunikacji wewnętrznej,tłumaczenie wywiadów/artykułów z języka polskiego na j. angielski,organizacja spotkań,przygotowanie prezentacji,wsparcie Działu Komunikacji w bieżących zadaniachoczekujemybardzo dobrej znajomości języka angielskiego (min. B2),umiejętności pisania i redagowania tekstów,zdolności organizacyjnych, dokładności i systematyczności,sprawnego poruszania się w świecie digitalu,rozwiniętych umiejętności komunikacyjnych i interpersonalnych,dobrej znajomości pakietu MS Office - w szczególności excel i powerpoint,dyspozycyjności 20 godzin w tygodniu Agencja zatrudnienia – nr wpisu 47

    Dziękujemy. będziesz teraz regularnie otrzymywać powiadomienia o podobnych ofertach pracy.

    Odkryj ponad 9 ofert pracy w Warszawa

    Wygląda na to, że chcesz zmienić język. Spowoduje to zresetowanie filtrów zastosowanych obecnie przy wyszukiwaniu ofert pracy.