You are successfully logged out of your my randstad account

You have successfully deleted your account

    Dziękujemy. będziesz teraz regularnie otrzymywać spersonalizowane powiadomienia o ofertach pracy.

    liczba ofert pracy dla Marketing: 11

    filtr2
    wyczyść wszystko
      • warszawa, mazowieckie
      • praca tymczasowa
      • randstad polska
      Obecnie dla jednego z naszych Klientów poszukujemy osoby na stanowisko Asystent w dziale marketingu. Jeśli chcesz się rozwijać u lidera z branży FMCG, i móc pracować zdalnie sprawdź co dla Ciebie przygotowaliśmy!oferujemymożliwość rozwoju u jednego z liderów z branży FMCG,praca w systemie hybrydowym z przewagą pracy zdalnej, lokalizacja miejsca pracy - Praga-Południe,umowę o pracę tymczasową od zaraz do 30.06.2022r.atrakcyjne wynagrodzenie - 6000 PLN brutto.pracę na cały etat.zadaniaPrzygotowywanie rekomendacji działań marketingowych na podstawie bieżącej analizy danych rynkowych, konkurencji oraz badań konsumenckich,Prowadzenie projektów, w tym także aktywacji marketingowych z wykorzystaniem różnorodnych narzędzi marketingowych (ATL, BTL, Digital, PR),Powierzone zadania będą obejmowały działania mediowe, promocyjne, biznesowe, analityczne oraz operacyjne i egzekucyjne,Współpraca z agencjami reklamowymi,Ścisła współpraca z innymi działami (m.in. Sprzedaż, Trade Marketing, Produkcja, Logistyka),Projekty będą realizowane przy wsparciu Brand Managera oraz pełniącego obowiązki Senior Brand Managera.oczekujemyWykształcenia wyższego – preferowane kierunki to: marketing, ekonomia, zarządzanie,Mile widziane doświadczenie w pracy/stażu/praktykach w dziale marketingu lub w obszarach pokrewnych, takich jak agencja reklamowa,Komunikatywnej znajomości języka angielskiego w mowie i piśmie,Bardzo dobrej organizacji pracy, odpowiedzialności za powierzone zadania.Agencja zatrudnienia – nr wpisu 47
      Obecnie dla jednego z naszych Klientów poszukujemy osoby na stanowisko Asystent w dziale marketingu. Jeśli chcesz się rozwijać u lidera z branży FMCG, i móc pracować zdalnie sprawdź co dla Ciebie przygotowaliśmy!oferujemymożliwość rozwoju u jednego z liderów z branży FMCG,praca w systemie hybrydowym z przewagą pracy zdalnej, lokalizacja miejsca pracy - Praga-Południe,umowę o pracę tymczasową od zaraz do 30.06.2022r.atrakcyjne wynagrodzenie - 6000 PLN brutto.pracę na cały etat.zadaniaPrzygotowywanie rekomendacji działań marketingowych na podstawie bieżącej analizy danych rynkowych, konkurencji oraz badań konsumenckich,Prowadzenie projektów, w tym także aktywacji marketingowych z wykorzystaniem różnorodnych narzędzi marketingowych (ATL, BTL, Digital, PR),Powierzone zadania będą obejmowały działania mediowe, promocyjne, biznesowe, analityczne oraz operacyjne i egzekucyjne,Współpraca z agencjami reklamowymi,Ścisła współpraca z innymi działami (m.in. Sprzedaż, Trade Marketing, Produkcja, Logistyka),Projekty będą realizowane przy wsparciu Brand Managera oraz pełniącego obowiązki Senior Brand Managera.oczekujemyWykształcenia wyższego – preferowane kierunki to: marketing, ekonomia, zarządzanie,Mile widziane doświadczenie w pracy/stażu/praktykach w dziale marketingu lub w obszarach pokrewnych, takich jak agencja reklamowa,Komunikatywnej znajomości języka angielskiego w mowie i piśmie,Bardzo dobrej organizacji pracy, odpowiedzialności za powierzone zadania.Agencja zatrudnienia – nr wpisu 47
      • gdynia, pomorskie
      • praca tymczasowa
      • randstad polska
      Dobrze poługujesz się językiem angielskim i chciałbyś spróbować swoich sił w marketingu?Dla naszego klienta z branży spożywczej poszukujemy młodszego specjalisty ds. marketingu. Nie czekaj, aplikuj!Lokalizacja: Gdyniaoferujemyzatrudnienie w oparciu o umowę o pracę tymczasową na rok z możliwością przedłużeniapracę na 3/5 etatu (24 godziny tygodniowo)możliwość pracy hybrydowej po okresie wdrożeniowymwsparcie doświadczonego Brand Manageraatrakcyjne wynagrodzeniezadaniarealizacja działań marketingowych wspierających sprzedażwsparcie przy wdrażaniu strategii komunikacyjnej do klientów gastronomicznychwsparcie przy opracowywaniu materiałów promocyjnych, i konceptów gastronomicznych.oczekujemypłynnej znajomości j.angielskiego w mowie i piśmiewykształcenia wyższegobardzo dobrej znajomości pakietu MS Officeumiejętności nadzoru nad projektem od A do Z - np. organizacja eventumile widziane doświadczenie w marketinguAgencja zatrudnienia – nr wpisu 47
      Dobrze poługujesz się językiem angielskim i chciałbyś spróbować swoich sił w marketingu?Dla naszego klienta z branży spożywczej poszukujemy młodszego specjalisty ds. marketingu. Nie czekaj, aplikuj!Lokalizacja: Gdyniaoferujemyzatrudnienie w oparciu o umowę o pracę tymczasową na rok z możliwością przedłużeniapracę na 3/5 etatu (24 godziny tygodniowo)możliwość pracy hybrydowej po okresie wdrożeniowymwsparcie doświadczonego Brand Manageraatrakcyjne wynagrodzeniezadaniarealizacja działań marketingowych wspierających sprzedażwsparcie przy wdrażaniu strategii komunikacyjnej do klientów gastronomicznychwsparcie przy opracowywaniu materiałów promocyjnych, i konceptów gastronomicznych.oczekujemypłynnej znajomości j.angielskiego w mowie i piśmiewykształcenia wyższegobardzo dobrej znajomości pakietu MS Officeumiejętności nadzoru nad projektem od A do Z - np. organizacja eventumile widziane doświadczenie w marketinguAgencja zatrudnienia – nr wpisu 47
      • kraków, małopolskie
      • praca tymczasowa
      • randstad polska
      Szukasz pracy? A może tylko rozglądasz się za zmianami zawodowymi? Teraz masz szansę to zrobić! Mamy dla Ciebie ofertę w której znajomość angielskiego oraz chęć rozwoju to podstawa i początek międzynarodowych znajomości! Jeśli masz już za sobą pierwsze doświadczenia we wdrażaniu kampanii komunikacyjnych, jesteś osobą kreatywną, pełną interesujących pomysłów, posługującą się płynnie w j. angielskim - aplikuj!oferujemypracę w międzynarodowej korporacji branży tytoniowej o ugruntowanej pozycji na rynkupoznanie środowiska działu HR działającego w systemie centrum usług (Shared Service Center) obsługujących kraje Europy, Środkowego Wschodu i części Afrykiumowę o pracę tymczasową z możliwością przedłużeniapakiet benefitów (kartę OK SYSTEM, dodatkową opiekę medyczną, dofinansowanie do posiłków, zniżki na bilety do kina itp.)możliwość pracy zdalnej i elastyczne godziny pracyzadaniatworzenie i rozwijanie treści komunikacyjnejopracowywanie i realizacja innych kampanii komunikacyjnych , wiadomości i treści innych wewnętrznych działów ITgenerowanie materiałów komunikacyjnych, aby na bieżąco informować pracowników IT i firmę o kluczowych projektach i inicjatywach ITocena skuteczności strategii komunikacyjnych poprzez raportowanie i wskaźniki KPIKoordynowanie publikacji newsletterów i innych mediów wewnętrznych oczekujemywykształcenia wyższegobardzo dobrej znajomości języka angielskiego - warunek konieczny (c1/c2)biegłej znajomości narzędzi Microsoft Office ,PowerPointdoświadczenie w programach:Adobe Creative Suite (SharePoint, PowerPoint and Adobe suite)  będzie dodatkowym atutemdoświadczenie w obszarze marketingudostępności w pełnym wymiarze godzin - od poniedziałku do piątku Agencja zatrudnienia – nr wpisu 47
      Szukasz pracy? A może tylko rozglądasz się za zmianami zawodowymi? Teraz masz szansę to zrobić! Mamy dla Ciebie ofertę w której znajomość angielskiego oraz chęć rozwoju to podstawa i początek międzynarodowych znajomości! Jeśli masz już za sobą pierwsze doświadczenia we wdrażaniu kampanii komunikacyjnych, jesteś osobą kreatywną, pełną interesujących pomysłów, posługującą się płynnie w j. angielskim - aplikuj!oferujemypracę w międzynarodowej korporacji branży tytoniowej o ugruntowanej pozycji na rynkupoznanie środowiska działu HR działającego w systemie centrum usług (Shared Service Center) obsługujących kraje Europy, Środkowego Wschodu i części Afrykiumowę o pracę tymczasową z możliwością przedłużeniapakiet benefitów (kartę OK SYSTEM, dodatkową opiekę medyczną, dofinansowanie do posiłków, zniżki na bilety do kina itp.)możliwość pracy zdalnej i elastyczne godziny pracyzadaniatworzenie i rozwijanie treści komunikacyjnejopracowywanie i realizacja innych kampanii komunikacyjnych , wiadomości i treści innych wewnętrznych działów ITgenerowanie materiałów komunikacyjnych, aby na bieżąco informować pracowników IT i firmę o kluczowych projektach i inicjatywach ITocena skuteczności strategii komunikacyjnych poprzez raportowanie i wskaźniki KPIKoordynowanie publikacji newsletterów i innych mediów wewnętrznych oczekujemywykształcenia wyższegobardzo dobrej znajomości języka angielskiego - warunek konieczny (c1/c2)biegłej znajomości narzędzi Microsoft Office ,PowerPointdoświadczenie w programach:Adobe Creative Suite (SharePoint, PowerPoint and Adobe suite)  będzie dodatkowym atutemdoświadczenie w obszarze marketingudostępności w pełnym wymiarze godzin - od poniedziałku do piątku Agencja zatrudnienia – nr wpisu 47
      • warszawa, mazowieckie
      • praca stała
      • randstad polska
      Dla jednego z naszych klientów, międzynarodowej firmy będącej zewnętrznym dostawcą usług w zakresie materiałów marketingowych, materiałów POS, materiałów promocyjnych oraz opakowaniowych, poszukujemy obecnie osoby na stanowisko Młodszego specjalisty ds. Wsparcia Marketingu.Jeśli masz za sobą pierwsze doświadczenia zawodowe, swobodnie posługujesz się językiem angielskim a praca z Excelem to dla Ciebie przyjemność, to ta oferta jest skierowana właśnie do Ciebie, nie czekaj – aplikuj!oferujemyStabilne zatrudnienie w oparciu o umowę o pracęMożliwość rozwoju w strukturach firmy o międzynarodowym zasięguPracę w trybie hybrydowym po okresie wdrożeniaMożliwość rozwijania własnych kompetencji zawodowych wewnętrzne szkoleniazadaniaPrzygotowanie zapytań ofertowych i ofert dla Klientów firmyZarządzanie procesem obiegu dokumentówPodstawowy kontakt z dostawcami i KlientamiPrace back-officowe (wprowadzenie danych, tworzenie raportów)oczekujemyMinimum rocznego doświadczenia zawodowegoBardzo dobrej znajomości języka angielskiegoŚrednio zaawansowanej znajomości pakietu MS ExcelChęci do nauki i rozwoju oraz skrupulatności w działaniuAgencja zatrudnienia – nr wpisu 47
      Dla jednego z naszych klientów, międzynarodowej firmy będącej zewnętrznym dostawcą usług w zakresie materiałów marketingowych, materiałów POS, materiałów promocyjnych oraz opakowaniowych, poszukujemy obecnie osoby na stanowisko Młodszego specjalisty ds. Wsparcia Marketingu.Jeśli masz za sobą pierwsze doświadczenia zawodowe, swobodnie posługujesz się językiem angielskim a praca z Excelem to dla Ciebie przyjemność, to ta oferta jest skierowana właśnie do Ciebie, nie czekaj – aplikuj!oferujemyStabilne zatrudnienie w oparciu o umowę o pracęMożliwość rozwoju w strukturach firmy o międzynarodowym zasięguPracę w trybie hybrydowym po okresie wdrożeniaMożliwość rozwijania własnych kompetencji zawodowych wewnętrzne szkoleniazadaniaPrzygotowanie zapytań ofertowych i ofert dla Klientów firmyZarządzanie procesem obiegu dokumentówPodstawowy kontakt z dostawcami i KlientamiPrace back-officowe (wprowadzenie danych, tworzenie raportów)oczekujemyMinimum rocznego doświadczenia zawodowegoBardzo dobrej znajomości języka angielskiegoŚrednio zaawansowanej znajomości pakietu MS ExcelChęci do nauki i rozwoju oraz skrupulatności w działaniuAgencja zatrudnienia – nr wpisu 47
      • warszawa, mazowieckie
      • praca tymczasowa
      • randstad polska
      Randstad Polska wspiera firmy w zatrudnieniu najlepszych Pracowników, a kandydatów w znalezieniu satysfakcjonującej pracy. Odkryj swój potencjał i rozwijaj karierę wspólnie z Randstad. Aplikuj i rozpocznij pracę w firmie naszego Klienta, gdzie zdobędziesz profesjonalne doświadczenie zawodowe w międzynarodowym środowisku, które zdecydowanie wykorzystasz w przyszłości. Znajdź pracę i rozwijaj się z Randstad.oferujemyzdobycie cennego doświadczenia zawodowegozatrudnienie w oparciu o umowę o pracę tymczasową pracę w pełnym wymiarzepakiet medyczny to już podstawa, a my wychodzimy o krok dalej: dostaniesz dostęp do całej platformy benefitowej; poznaj plusy pracy dla Randstadzadaniarealizacja działań marketingowychorganizacja podróży służbowychprzygotowywanie raportów wysyłkowychrezerwacje sal konferencyjnychraporty wydatkówprzygotowanie kart produktówoczekujemymile widziane doświadczenie na podobnym stanowisku w dowolnej branżysamodzielności w działaniu i zaangażowanie w wykonywaną pracęznajomości języka angielskiego w stopniu bardzo dobrympraktycznej znajomości pakietu MS Office (w szczególności MS Excel)Agencja zatrudnienia – nr wpisu 47
      Randstad Polska wspiera firmy w zatrudnieniu najlepszych Pracowników, a kandydatów w znalezieniu satysfakcjonującej pracy. Odkryj swój potencjał i rozwijaj karierę wspólnie z Randstad. Aplikuj i rozpocznij pracę w firmie naszego Klienta, gdzie zdobędziesz profesjonalne doświadczenie zawodowe w międzynarodowym środowisku, które zdecydowanie wykorzystasz w przyszłości. Znajdź pracę i rozwijaj się z Randstad.oferujemyzdobycie cennego doświadczenia zawodowegozatrudnienie w oparciu o umowę o pracę tymczasową pracę w pełnym wymiarzepakiet medyczny to już podstawa, a my wychodzimy o krok dalej: dostaniesz dostęp do całej platformy benefitowej; poznaj plusy pracy dla Randstadzadaniarealizacja działań marketingowychorganizacja podróży służbowychprzygotowywanie raportów wysyłkowychrezerwacje sal konferencyjnychraporty wydatkówprzygotowanie kart produktówoczekujemymile widziane doświadczenie na podobnym stanowisku w dowolnej branżysamodzielności w działaniu i zaangażowanie w wykonywaną pracęznajomości języka angielskiego w stopniu bardzo dobrympraktycznej znajomości pakietu MS Office (w szczególności MS Excel)Agencja zatrudnienia – nr wpisu 47
      • poznań, wielkopolskie
      • praca stała
      • randstad polska
      Jeżeli szukasz kreatywnej i pełnej wyzwań pracy w branży developerskiej i możesz pochwalić się ciekawym doświadczeniem zawodowym, ta oferta z pewnością jest dla Ciebie!Dla naszego zaufanego Klienta poszukujemy eksperta w obszarze marketingu, który będzie odpowiedzialny za całokształt działań marketingowych i komunikacyjnych w firmie. oferujemyciekawe, kreatywne stanowisko w rozwojowe branżywysoką samodzielność i decyzyjność w prowadzeniu i realizacji strategii marketingowejmożliwość udziału w projektach międzynarodowychpracę w zgranym zespole ludzi, którzy stawiają na współpracę i innowacyjnośćpracę w centrum Poznania (możliwość pracy w systemie hybrydowym)elastyczne warunki współpracy (umowa o pracę/B2B)zadaniaprowadzenie i koordynowanie wszelkich działań komunikacyjnych i marketingowych w ramach pożądanego pozycjonowania i promowania projektów w Polscedziałania w zakresie online marketingu (aktualizacja stron internetowych i profili mediów społecznościowych, koordynacja promocji marketingowych online, SEO)wspieranie obsługi leadówwspółpraca w zakresie opracowywania logo, broszur i innych narzędzi komunikacji dla poszczególnych projektówkoordynacja/sporządzanie biuletynów/newsletterówinicjowanie/organizowanie eventów dla potencjalnych nabywców mających na celu działania promocyjnedbanie o działania PR-oweprzygotowywanie i analizowanie badań i raportówoczekujemydoświadczenia na podobnym stanowisku (mile widziane w branży nieruchomości, developerskiej, projektowej)wykształcenia wyższego (preferowane w zakresie komunikacji i marketingu)zaawansowanego poziomu języka angielskiego (umożliwiającego swobodną komunikację)doświadczenia z systemami CMSwiedzy z zakresu SEO, SEA, social media i email marketinguwysokich umiejętności interpersonalnychdobrej znajomości MS-office, Powerpoint, Acrobat umiejętności z obszaru planowania: ustalanie priorytetów i planowanie działań marketingowychumiejętność zarządzania projektami Agencja zatrudnienia – nr wpisu 47
      Jeżeli szukasz kreatywnej i pełnej wyzwań pracy w branży developerskiej i możesz pochwalić się ciekawym doświadczeniem zawodowym, ta oferta z pewnością jest dla Ciebie!Dla naszego zaufanego Klienta poszukujemy eksperta w obszarze marketingu, który będzie odpowiedzialny za całokształt działań marketingowych i komunikacyjnych w firmie. oferujemyciekawe, kreatywne stanowisko w rozwojowe branżywysoką samodzielność i decyzyjność w prowadzeniu i realizacji strategii marketingowejmożliwość udziału w projektach międzynarodowychpracę w zgranym zespole ludzi, którzy stawiają na współpracę i innowacyjnośćpracę w centrum Poznania (możliwość pracy w systemie hybrydowym)elastyczne warunki współpracy (umowa o pracę/B2B)zadaniaprowadzenie i koordynowanie wszelkich działań komunikacyjnych i marketingowych w ramach pożądanego pozycjonowania i promowania projektów w Polscedziałania w zakresie online marketingu (aktualizacja stron internetowych i profili mediów społecznościowych, koordynacja promocji marketingowych online, SEO)wspieranie obsługi leadówwspółpraca w zakresie opracowywania logo, broszur i innych narzędzi komunikacji dla poszczególnych projektówkoordynacja/sporządzanie biuletynów/newsletterówinicjowanie/organizowanie eventów dla potencjalnych nabywców mających na celu działania promocyjnedbanie o działania PR-oweprzygotowywanie i analizowanie badań i raportówoczekujemydoświadczenia na podobnym stanowisku (mile widziane w branży nieruchomości, developerskiej, projektowej)wykształcenia wyższego (preferowane w zakresie komunikacji i marketingu)zaawansowanego poziomu języka angielskiego (umożliwiającego swobodną komunikację)doświadczenia z systemami CMSwiedzy z zakresu SEO, SEA, social media i email marketinguwysokich umiejętności interpersonalnychdobrej znajomości MS-office, Powerpoint, Acrobat umiejętności z obszaru planowania: ustalanie priorytetów i planowanie działań marketingowychumiejętność zarządzania projektami Agencja zatrudnienia – nr wpisu 47
      • warszawa, mazowieckie
      • praca tymczasowa
      • randstad polska
      Szukasz ciekawego wyzwania zawodowego o charakterze kreatywnym? Znasz excela, tabele przestawne nie są Ci obce, a jednocześnie jesteś osobą otwartą i proaktywną? Chcesz zdobyć doświadczenie w pracy w międzynarodowej korporacji? Jeśli tak, to szukamy właśnie Ciebie! Prześlij do nas swoje CV! Rekrutacja jest prowadzona w formie on-line.oferujemymożliwość zdobycia cennego doświadczenia w międzynarodowej organizacji,atrakcyjne wynagrodzenie,zatrudnienie na podstawie umowy o pracę tymczasową (opłacone składki ZUS, płatne urlopy oraz pozostałe świadczenia),praca od poniedziałku do piątku w godzinach biurowych (model hybrydowy),lokalizacja biura: okolice metra Dworzec Gdański, bony lunchowe 190 zł co miesiąc, pakiet opieki medycznej Luxmed,praca w ciekawym miejscu i przyjemnej atmosferze.zadaniaprzygotowywanie materiałów graficznych do publikacji na platformie (artykuły dotyczące produktów, quizy, zadania, ankiety angażujące),publikacja przygotowanych materiałów w środowisku Salesforce,podsumowanie prowadzonych aktywności,tworzenie materiałów takich jak animacje, filmy lub projekty BTL (np. ulotki, wobblery),wsparcie w tworzeniu konkursów, programów handlowych boostujących sprzedaż.Administrator ds. Programów Handlowych jest odpowiedzialny za wsparcie w tworzeniu contentu na platformę digitalową dla partnerów handlowych.oczekujemybardzo dobrej znajomości programów Excel oraz PowerPoint,kreatywnej i proaktywnej postawy, samodzielności i odpowiedzialności za powierzone zadania,komunikatywnej znajomości języka angielskiego w mowie i piśmie,mile widziane doświadczenie w międzynarodowej korporacji,umiejętności rozwiązywania problemów,komunikatywności i dobrej organizacji pracy.Agencja zatrudnienia – nr wpisu 47
      Szukasz ciekawego wyzwania zawodowego o charakterze kreatywnym? Znasz excela, tabele przestawne nie są Ci obce, a jednocześnie jesteś osobą otwartą i proaktywną? Chcesz zdobyć doświadczenie w pracy w międzynarodowej korporacji? Jeśli tak, to szukamy właśnie Ciebie! Prześlij do nas swoje CV! Rekrutacja jest prowadzona w formie on-line.oferujemymożliwość zdobycia cennego doświadczenia w międzynarodowej organizacji,atrakcyjne wynagrodzenie,zatrudnienie na podstawie umowy o pracę tymczasową (opłacone składki ZUS, płatne urlopy oraz pozostałe świadczenia),praca od poniedziałku do piątku w godzinach biurowych (model hybrydowy),lokalizacja biura: okolice metra Dworzec Gdański, bony lunchowe 190 zł co miesiąc, pakiet opieki medycznej Luxmed,praca w ciekawym miejscu i przyjemnej atmosferze.zadaniaprzygotowywanie materiałów graficznych do publikacji na platformie (artykuły dotyczące produktów, quizy, zadania, ankiety angażujące),publikacja przygotowanych materiałów w środowisku Salesforce,podsumowanie prowadzonych aktywności,tworzenie materiałów takich jak animacje, filmy lub projekty BTL (np. ulotki, wobblery),wsparcie w tworzeniu konkursów, programów handlowych boostujących sprzedaż.Administrator ds. Programów Handlowych jest odpowiedzialny za wsparcie w tworzeniu contentu na platformę digitalową dla partnerów handlowych.oczekujemybardzo dobrej znajomości programów Excel oraz PowerPoint,kreatywnej i proaktywnej postawy, samodzielności i odpowiedzialności za powierzone zadania,komunikatywnej znajomości języka angielskiego w mowie i piśmie,mile widziane doświadczenie w międzynarodowej korporacji,umiejętności rozwiązywania problemów,komunikatywności i dobrej organizacji pracy.Agencja zatrudnienia – nr wpisu 47
      • warszawa, mazowieckie
      • praca tymczasowa
      • randstad polska
      Dołącz do naszego zespołu marketingowego i weź udział w ekscytującej podróży dla jednej z największych firm farmaceutycznych. Dajemy Ci wyjątkową szansę rozwoju umiejętności w międzynarodowym, wielokulturowym środowisku. Staniesz się częścią dynamicznie rozwijającego się zespołu. Jeżeli interesujesz się marketingiem i jesteś dostępny min. 30 h/tydzień zapraszamy Cię do współpracy!oferujemyzatrudnienie w oparciu o umowę zlecenie na okres 18 miesięcy,zapoznanie się ze specyfiką funkcjonowania działu marketingu w dużej międzynarodowej korporacji sektora farmaceutycznego,zdobycie nowych umiejętności i rozwinięcie własnych kompetencji,przyjazną atmosferę pracy,elastyczny czas pracy,możliwość przystąpienia do prywatnej opieki medycznej i karty sportowej,wynagrodzenie na poziomie 26 zł/h brutto przez pierwsze pół roku, następnie 28 zł/h brutto.zadaniawsparcie w tworzeniu i wdrażaniu narzędzi marketingowych,wsparcie w procesie tworzenia i produkcji materiałów promocyjnych - obsługa procesu akceptacji materiałów, koordynacja pracy z agencjami kreatywnymi, domem mediowym i domem druku,obsługa systemu zamówień,przygotowywanie dokumentacji związanej z uczestnictwem w konferencjach,obsługa magazynu materiałów promocyjnych - kontrola stanów materiałów, flagowanie potrzeb dodruku, wysyłka do Przedstawicieli,wsparcie administracyjne Zespołu.oczekujemystatusu studenta,zainteresowania marketingiem,znajomości MS Office (Excel, Word, PowerPoint),znajomości języka angielskiego na poziomie min. B2,dokładności, zdolności komunikacyjnych,dobrej organizacji pracy własnej, samodzielności.Agencja zatrudnienia – nr wpisu 47
      Dołącz do naszego zespołu marketingowego i weź udział w ekscytującej podróży dla jednej z największych firm farmaceutycznych. Dajemy Ci wyjątkową szansę rozwoju umiejętności w międzynarodowym, wielokulturowym środowisku. Staniesz się częścią dynamicznie rozwijającego się zespołu. Jeżeli interesujesz się marketingiem i jesteś dostępny min. 30 h/tydzień zapraszamy Cię do współpracy!oferujemyzatrudnienie w oparciu o umowę zlecenie na okres 18 miesięcy,zapoznanie się ze specyfiką funkcjonowania działu marketingu w dużej międzynarodowej korporacji sektora farmaceutycznego,zdobycie nowych umiejętności i rozwinięcie własnych kompetencji,przyjazną atmosferę pracy,elastyczny czas pracy,możliwość przystąpienia do prywatnej opieki medycznej i karty sportowej,wynagrodzenie na poziomie 26 zł/h brutto przez pierwsze pół roku, następnie 28 zł/h brutto.zadaniawsparcie w tworzeniu i wdrażaniu narzędzi marketingowych,wsparcie w procesie tworzenia i produkcji materiałów promocyjnych - obsługa procesu akceptacji materiałów, koordynacja pracy z agencjami kreatywnymi, domem mediowym i domem druku,obsługa systemu zamówień,przygotowywanie dokumentacji związanej z uczestnictwem w konferencjach,obsługa magazynu materiałów promocyjnych - kontrola stanów materiałów, flagowanie potrzeb dodruku, wysyłka do Przedstawicieli,wsparcie administracyjne Zespołu.oczekujemystatusu studenta,zainteresowania marketingiem,znajomości MS Office (Excel, Word, PowerPoint),znajomości języka angielskiego na poziomie min. B2,dokładności, zdolności komunikacyjnych,dobrej organizacji pracy własnej, samodzielności.Agencja zatrudnienia – nr wpisu 47
      • warszawa, mazowieckie
      • praca stała
      • randstad polska
      Poszukujemy osoby odpowiedzialnej za nawiązywanie i budowanie relacji z jednostkami edukacyjnymi w kontekście wdrażania i wykorzystywania technologii naszego klienta, renomowanej firmy z branży IT.oferujemyMożliwość rozwoju zawodowego, zdobycia doświadczenia w renomowanej organizacji,Możliwość pracy w międzynarodowym, wielokulturowym środowisku,Ambitną rolę w globalnej firmie,Elastyczne warunki pracy.Oferujemy wsparcie i wdrożenie w sprawnym przyswojeniu wiedzy na temat ekosystemu organizacji oraz poznanie systemów zarządzania relacjami z klientami.zadaniaDiagnozowanie potrzeb klientów edukacyjnych w kontekście transformacji cyfrowej i dostosowywanie odpowiednich rozwiązań  Przedstawianie klientom obszarów rozwiązań (np. Modern Workplace), które mogą umożliwić cyfrową transformację edukacji i angażowanie się w dyskusje na temat jej możliwości we współpracy z partnerami i usługami,Wykorzystywanie wewnętrznych narzędzi w celu nawiązania kontaktu z klientem, określenia odpowiednich rozwiązań, organizowania zadań, śledzenia możliwości i kontaktów z klientem,Dzielenie się zdobytą wiedzą i przekazywanie informacji zwrotnych dotyczących klientów i dostępnych rozwiązań podczas spotkań zespołu,Znaczna część obowiązków będzie odnosiła się do realizacji zadań w ramach prowadzenia rozmów telefonicznych z wskazanymi klientami/jednostkami.oczekujemyUmiejętność nawiązywania i budowania relacjiOtwartość na klienta, komunikatywnośćUmiejętność szybkiego wdrożenia się w nowe procesy i projekty związane z technologiąSamodzielność w realizowaniu zadań i celówMotywacja do uczenia się i rozwoju Agencja zatrudnienia – nr wpisu 47
      Poszukujemy osoby odpowiedzialnej za nawiązywanie i budowanie relacji z jednostkami edukacyjnymi w kontekście wdrażania i wykorzystywania technologii naszego klienta, renomowanej firmy z branży IT.oferujemyMożliwość rozwoju zawodowego, zdobycia doświadczenia w renomowanej organizacji,Możliwość pracy w międzynarodowym, wielokulturowym środowisku,Ambitną rolę w globalnej firmie,Elastyczne warunki pracy.Oferujemy wsparcie i wdrożenie w sprawnym przyswojeniu wiedzy na temat ekosystemu organizacji oraz poznanie systemów zarządzania relacjami z klientami.zadaniaDiagnozowanie potrzeb klientów edukacyjnych w kontekście transformacji cyfrowej i dostosowywanie odpowiednich rozwiązań  Przedstawianie klientom obszarów rozwiązań (np. Modern Workplace), które mogą umożliwić cyfrową transformację edukacji i angażowanie się w dyskusje na temat jej możliwości we współpracy z partnerami i usługami,Wykorzystywanie wewnętrznych narzędzi w celu nawiązania kontaktu z klientem, określenia odpowiednich rozwiązań, organizowania zadań, śledzenia możliwości i kontaktów z klientem,Dzielenie się zdobytą wiedzą i przekazywanie informacji zwrotnych dotyczących klientów i dostępnych rozwiązań podczas spotkań zespołu,Znaczna część obowiązków będzie odnosiła się do realizacji zadań w ramach prowadzenia rozmów telefonicznych z wskazanymi klientami/jednostkami.oczekujemyUmiejętność nawiązywania i budowania relacjiOtwartość na klienta, komunikatywnośćUmiejętność szybkiego wdrożenia się w nowe procesy i projekty związane z technologiąSamodzielność w realizowaniu zadań i celówMotywacja do uczenia się i rozwoju Agencja zatrudnienia – nr wpisu 47
      • katowice, śląskie
      • praca stała
      • randstad polska
      Dla naszego klienta z branży automatyki przemysłowej i rozwiązań informatycznych poszukujemy Menadżera technicznego ds. zarządzania projektami. Jeśli więc posiadasz wykształcenie inżynierskie oraz minimum 2-letnie doświadczenie w zarządzaniu zespołem i projektami, a także bardzo komunikujesz się w j. angielskim to nie zwlekaj – aplikuj na poniższe ogłoszenie:)oferujemyStabilne zatrudnieniePracę w firmie o ugruntowanej pozycji, w międzynarodowym środowiskuAtrakcyjne wynagrodzenieSzkolenia wdrożenioweMożliwość rozwojuPakiet benefitówzadaniaRozwiązywanie problemów handlowych i technicznychZarządzanie zespołem i codziennymi wymaganiami działu, dążenie do ciągłego rozwoju zespołuWspółpraca z działem marketingu i sprzedaży przy opracowywaniu strategii dotyczącej udoskonalania procesów i rozwijania infrastrukturyKierowanie zespołem w celu odpowiedniego przygotowania prezentacji technicznych, promujących całe portfolio firmyPomoc w projektowaniu nowych wersji demonstracyjnych, zasobów i aplikacji z wstępnym budżetem i wykonalnością produkcjioczekujemyMinimum 2-letniego doświadczenia w zarządzaniu zespołem w międzynarodowej organizacjiWykształcenia inżynierskiego oraz doświadczenia w prowadzeniu i zarządzaniu projektamiBardzo dobrej znajomości języka angielskiego – minimum B2/C1Umiejętności interpretacji danych finansowych, dokładnej analizy wynikówUmiejętność pracy pod presją i zarządzania wieloma interesariuszamiAgencja zatrudnienia – nr wpisu 47
      Dla naszego klienta z branży automatyki przemysłowej i rozwiązań informatycznych poszukujemy Menadżera technicznego ds. zarządzania projektami. Jeśli więc posiadasz wykształcenie inżynierskie oraz minimum 2-letnie doświadczenie w zarządzaniu zespołem i projektami, a także bardzo komunikujesz się w j. angielskim to nie zwlekaj – aplikuj na poniższe ogłoszenie:)oferujemyStabilne zatrudnieniePracę w firmie o ugruntowanej pozycji, w międzynarodowym środowiskuAtrakcyjne wynagrodzenieSzkolenia wdrożenioweMożliwość rozwojuPakiet benefitówzadaniaRozwiązywanie problemów handlowych i technicznychZarządzanie zespołem i codziennymi wymaganiami działu, dążenie do ciągłego rozwoju zespołuWspółpraca z działem marketingu i sprzedaży przy opracowywaniu strategii dotyczącej udoskonalania procesów i rozwijania infrastrukturyKierowanie zespołem w celu odpowiedniego przygotowania prezentacji technicznych, promujących całe portfolio firmyPomoc w projektowaniu nowych wersji demonstracyjnych, zasobów i aplikacji z wstępnym budżetem i wykonalnością produkcjioczekujemyMinimum 2-letniego doświadczenia w zarządzaniu zespołem w międzynarodowej organizacjiWykształcenia inżynierskiego oraz doświadczenia w prowadzeniu i zarządzaniu projektamiBardzo dobrej znajomości języka angielskiego – minimum B2/C1Umiejętności interpretacji danych finansowych, dokładnej analizy wynikówUmiejętność pracy pod presją i zarządzania wieloma interesariuszamiAgencja zatrudnienia – nr wpisu 47
      • gniezno, wielkopolskie
      • praca stała
      • randstad polska
      Jesteś doświadczonym specjalistą/specjalistką w obszarze marketingu i czujesz, że jesteś gotowy/a na więcej? Stawiasz na dalszy rozwój zawodowy?Czeka na Ciebie kreatywna praca w ciekawej branży, w firmie, która stawia na współpracę i wzajemne zaufanie - koniecznie zapoznaj się z tą ofertą! oferujemyelastyczność w kwestii formy zatrudnienia (umowa o pracę bądź B2B)wynagrodzenie stałe z dodatkiem premiowymmożliwość zdobywania nowych doświadczeń zawodowych w ciekawej branżyreprezentowanie firmy o ugruntowanej pozycji na rynkuszansę na szkolenia i podnoszenie kwalifikacjisamodzielne organizowanie swojego dnia pracyszereg benefitów tj. karta MultiSport, ubezpieczenie grupowe na korzystnych warunkachzadaniawspółtworzenie i koordynacja działań marketingowych oraz promocyjnych dla marek własnych, zgodnie z ich strategiąprzygotowywanie materiałów marketingowych - ulotki, broszury, katalogi materiały digitalowe, inne (współpraca z grafikiem)koordynacja poprawności komunikacji marek w kanałach sprzedaży i promocji zgodnie z określoną strategią i key visualśledzenie trendów marketingowych i sprzedażowych w internecie – formułowanie wniosków oraz propozycji działańbadanie i analiza efektów prowadzonych działań marketingowychoczekujemydoświadczenie zawodowe na podobnym stanowisku w dziale marketingu lub w agencji marketingowejwykształecenia marketingowego bądź pokrewne - min. licencjatznajomości trendów w marketingu offlineumiejętności koordynacji projektówlekkiego pióra, kreatywności, otwartości na nowości rynkowekomunikatywności, zaangażowania i umiejętności pracy w zespolesamodzielności w planowaniu i organizacji czasu pracyznajomości programu PowerPoint oraz środowiska Wordpress będzie dodatkowym atutemznajomości języka angielskiego będzie dodatkowym atutemAgencja zatrudnienia – nr wpisu 47
      Jesteś doświadczonym specjalistą/specjalistką w obszarze marketingu i czujesz, że jesteś gotowy/a na więcej? Stawiasz na dalszy rozwój zawodowy?Czeka na Ciebie kreatywna praca w ciekawej branży, w firmie, która stawia na współpracę i wzajemne zaufanie - koniecznie zapoznaj się z tą ofertą! oferujemyelastyczność w kwestii formy zatrudnienia (umowa o pracę bądź B2B)wynagrodzenie stałe z dodatkiem premiowymmożliwość zdobywania nowych doświadczeń zawodowych w ciekawej branżyreprezentowanie firmy o ugruntowanej pozycji na rynkuszansę na szkolenia i podnoszenie kwalifikacjisamodzielne organizowanie swojego dnia pracyszereg benefitów tj. karta MultiSport, ubezpieczenie grupowe na korzystnych warunkachzadaniawspółtworzenie i koordynacja działań marketingowych oraz promocyjnych dla marek własnych, zgodnie z ich strategiąprzygotowywanie materiałów marketingowych - ulotki, broszury, katalogi materiały digitalowe, inne (współpraca z grafikiem)koordynacja poprawności komunikacji marek w kanałach sprzedaży i promocji zgodnie z określoną strategią i key visualśledzenie trendów marketingowych i sprzedażowych w internecie – formułowanie wniosków oraz propozycji działańbadanie i analiza efektów prowadzonych działań marketingowychoczekujemydoświadczenie zawodowe na podobnym stanowisku w dziale marketingu lub w agencji marketingowejwykształecenia marketingowego bądź pokrewne - min. licencjatznajomości trendów w marketingu offlineumiejętności koordynacji projektówlekkiego pióra, kreatywności, otwartości na nowości rynkowekomunikatywności, zaangażowania i umiejętności pracy w zespolesamodzielności w planowaniu i organizacji czasu pracyznajomości programu PowerPoint oraz środowiska Wordpress będzie dodatkowym atutemznajomości języka angielskiego będzie dodatkowym atutemAgencja zatrudnienia – nr wpisu 47

    Dziękujemy. będziesz teraz regularnie otrzymywać powiadomienia o podobnych ofertach pracy.

    Wygląda na to, że chcesz zmienić język. Spowoduje to zresetowanie filtrów zastosowanych obecnie przy wyszukiwaniu ofert pracy.