You are successfully logged out of your my randstad account

You have successfully deleted your account

    Dziękujemy. będziesz teraz regularnie otrzymywać spersonalizowane powiadomienia o ofertach pracy.

    liczba ofert pracy dla Produkcji: 19

    filtr2
    wyczyść wszystko
      • szczecin, zachodniopomorskie
      • praca tymczasowa
      • randstad polska
      Klienci z międzynarodowego przemysłu motoryzacyjnego ufają naszym produktom od ponad 80 lat. Lubisz branżę metalową Dołacz do naszego zespołu i bądź operatorem bębna na dziale produkcyjnymLubisz jak się coś dzieje - IDEALNIE - ta oferta jest dla Ciebie.zapraszamy do złożenia aplikacji lub zadzwoń, wyślij smsa 601 390 883oferujemyzdobycie doświadczenia na produkcji przy częściach samochodowych i nie tylkowynagrodzenie od 3280 brutto (ustalane indywidualnie)premie na okresie próbnym 300 zł netto po okresie próbnym 450 zł nettopłatne 100% soboty i nadgodziny 50%praca w systemie dwóch zmian pon - pt  06 -14, 14 - 22  (możliwe wprowadzenie trzech zmian)umowa o pracę na czas nieokreślony po okresie próbnym 3 miesięcznymstabilna praca w młodym zespolepakiet szkoleńzadaniaobsługa bębnów (wsypywanie wyprodukowanych elementów metalowych)prowadzenie ewidencji materiałowejdbanie o stan techniczny sprzętu,współpraca z innymi działami produkcjioczekujemygotowość do wykonywania prac fizycznych,sumienność, rzetelność, zaangażowanie i odpowiedzialność.dyspozycyjnośćAgencja zatrudnienia – nr wpisu 47
      Klienci z międzynarodowego przemysłu motoryzacyjnego ufają naszym produktom od ponad 80 lat. Lubisz branżę metalową Dołacz do naszego zespołu i bądź operatorem bębna na dziale produkcyjnymLubisz jak się coś dzieje - IDEALNIE - ta oferta jest dla Ciebie.zapraszamy do złożenia aplikacji lub zadzwoń, wyślij smsa 601 390 883oferujemyzdobycie doświadczenia na produkcji przy częściach samochodowych i nie tylkowynagrodzenie od 3280 brutto (ustalane indywidualnie)premie na okresie próbnym 300 zł netto po okresie próbnym 450 zł nettopłatne 100% soboty i nadgodziny 50%praca w systemie dwóch zmian pon - pt  06 -14, 14 - 22  (możliwe wprowadzenie trzech zmian)umowa o pracę na czas nieokreślony po okresie próbnym 3 miesięcznymstabilna praca w młodym zespolepakiet szkoleńzadaniaobsługa bębnów (wsypywanie wyprodukowanych elementów metalowych)prowadzenie ewidencji materiałowejdbanie o stan techniczny sprzętu,współpraca z innymi działami produkcjioczekujemygotowość do wykonywania prac fizycznych,sumienność, rzetelność, zaangażowanie i odpowiedzialność.dyspozycyjnośćAgencja zatrudnienia – nr wpisu 47
      • koszalin, zachodniopomorskie
      • praca tymczasowa
      • randstad polska
      Ta praca jest dla Ciebie, jeśli pragniesz, aby Twoje życie zawodowe poszło w zupełnie innym kierunku!Poszukujemy osób na stanowisko operator maszyn, również tych bez doświadczenia w tym kierunku.oferujemyzatrudnienie w oparciu o umowę o pracę tymczasową,terminowe i atrakcyjne wynagrodzenie od 4000 brutto do 6000 brutto,możliwość uzyskania wysokich premii,pakiet benefitów pracowniczych m.in. karta medyczna, karta sportowa,możliwość zdobycia nowego, cennego doświadczenia,szkolenia wstępne i doskonalące,możliwość skorzystania z zakładowej kantyny i ciepłych posiłków,bezpośrednie zatrudnienie u naszego Klienta po okresie próbnym.zadaniauruchamianie maszyn produkcyjnych oraz dbałość o ciągłość produkcji,bieżąca kontrola procesu pakowania zgodnie ze specyfikacją.oczekujemyksiążeczki sanepid lub chęci jej wyrobienia,dyspozycyjności do pracy na 2 zmiany: 4-12 i 13-21pracowitości i zaangażowania w wykonywane zadania.Agencja zatrudnienia – nr wpisu 47
      Ta praca jest dla Ciebie, jeśli pragniesz, aby Twoje życie zawodowe poszło w zupełnie innym kierunku!Poszukujemy osób na stanowisko operator maszyn, również tych bez doświadczenia w tym kierunku.oferujemyzatrudnienie w oparciu o umowę o pracę tymczasową,terminowe i atrakcyjne wynagrodzenie od 4000 brutto do 6000 brutto,możliwość uzyskania wysokich premii,pakiet benefitów pracowniczych m.in. karta medyczna, karta sportowa,możliwość zdobycia nowego, cennego doświadczenia,szkolenia wstępne i doskonalące,możliwość skorzystania z zakładowej kantyny i ciepłych posiłków,bezpośrednie zatrudnienie u naszego Klienta po okresie próbnym.zadaniauruchamianie maszyn produkcyjnych oraz dbałość o ciągłość produkcji,bieżąca kontrola procesu pakowania zgodnie ze specyfikacją.oczekujemyksiążeczki sanepid lub chęci jej wyrobienia,dyspozycyjności do pracy na 2 zmiany: 4-12 i 13-21pracowitości i zaangażowania w wykonywane zadania.Agencja zatrudnienia – nr wpisu 47
      • łozienica, zachodniopomorskie
      • praca stała
      • randstad polska
      Posiadasz doświadczenie jako kontroler biznesowy w firmie z branży produkcyjnej? Potrafisz komunikować się z osobami na różnych poziomach w organizacji, również w języku angielskim? Chcesz być częścią nowo powstającego zakładu z unikalną w skali kraju technologią produkcyjną? Koniecznie zapoznaj się z poniższą ofertą!oferujemystabilne zatrudnienie na umowę o pracę udział w projekcie greenfieldatrakcyjne wynagrodzeniemożliwość rozwoju zawodowegopakiet relokacyjnyzadaniauczestnictwo we wdrażaniu systemów (AX, Power BI itp.), procesów i procedurdefiniowanie, wdrażanie i monitorowanie kluczowych wskaźników wydajności produkcji (odpad, wydajność produkcji, wydajność dostawy itp.)obliczanie i przygotowywanie BOM-ów, kalkulacji wstępnych i post-produkcyjnychśledzenie i walidacja kosztów wytworzeniamonitorowanie miesięcznych i rocznych rozliczeń w odniesieniu do produkcji, magazynu itp.aktywny udział w spotkaniach podsumowujących projekty i monitorujących rozbieżności związane z produkcjąkontrola raportowania obszaru logistycznego i zaopatrzeniowegoanalizy biznesowe (IPO i inne)oczekujemyminimum 3 lat doświadczenia na podobnym stanowisku w firmie produkcyjnejumiejętności płynnej komunikacji w języku angielskim - warunek koniecznywykształcenia finansowegoznajomości systemu ERP (najlepiej AX) i biegłej znajomości Excelabardzo dobrej organizacji czasu pracyanalitycznego podejściaumiejętności asertywnej i empatycznej pracy w zespolemile widziane doświadczenie w branży tworzyw sztucznych / kompozytówAgencja zatrudnienia – nr wpisu 47
      Posiadasz doświadczenie jako kontroler biznesowy w firmie z branży produkcyjnej? Potrafisz komunikować się z osobami na różnych poziomach w organizacji, również w języku angielskim? Chcesz być częścią nowo powstającego zakładu z unikalną w skali kraju technologią produkcyjną? Koniecznie zapoznaj się z poniższą ofertą!oferujemystabilne zatrudnienie na umowę o pracę udział w projekcie greenfieldatrakcyjne wynagrodzeniemożliwość rozwoju zawodowegopakiet relokacyjnyzadaniauczestnictwo we wdrażaniu systemów (AX, Power BI itp.), procesów i procedurdefiniowanie, wdrażanie i monitorowanie kluczowych wskaźników wydajności produkcji (odpad, wydajność produkcji, wydajność dostawy itp.)obliczanie i przygotowywanie BOM-ów, kalkulacji wstępnych i post-produkcyjnychśledzenie i walidacja kosztów wytworzeniamonitorowanie miesięcznych i rocznych rozliczeń w odniesieniu do produkcji, magazynu itp.aktywny udział w spotkaniach podsumowujących projekty i monitorujących rozbieżności związane z produkcjąkontrola raportowania obszaru logistycznego i zaopatrzeniowegoanalizy biznesowe (IPO i inne)oczekujemyminimum 3 lat doświadczenia na podobnym stanowisku w firmie produkcyjnejumiejętności płynnej komunikacji w języku angielskim - warunek koniecznywykształcenia finansowegoznajomości systemu ERP (najlepiej AX) i biegłej znajomości Excelabardzo dobrej organizacji czasu pracyanalitycznego podejściaumiejętności asertywnej i empatycznej pracy w zespolemile widziane doświadczenie w branży tworzyw sztucznych / kompozytówAgencja zatrudnienia – nr wpisu 47
      • stargard, zachodniopomorskie
      • praca stała
      • randstad polska
      Masz doświadczenie w zarządzaniu dużym zespołem produkcyjnym? Potrafisz priorytetyzować zadania w dynamicznym i wysoko ustandaryzowanym środowisku pracy a do tego umiesz budować relacje z pracownikami? Koniecznie zapoznaj się z naszą ofertą!oferujemypracę w międzynarodowej, dynamicznie rozwijającej się firmieelastyczne godziny rozpoczęcia pracy (między 7 a 9), praca jednozmianowaszkolenia, plan rozwojowyatrakcyjne wynagrodzeniepremie, dodatek transportowy, bony światecznezadaniazapewnienie bezpieczeństwa pracy na obszarze i pełnej zgodności z wymaganiami prawnymi i wewnętrznymi standardami BHPzapewnienie najwyższej jakości prowadzonej na obszarze produkcjikontrola poziomu odpadów i jego minimalizacjakształtowanie właściwych postaw wobec bezpieczeństwa i jakości wśród podległych pracownikównadzór nad wykonaniem planu produkcji na obszarzeprzewodzenie procesowi eliminacji strat, zapewnienie właściwego wykorzystania istniejących narzędzi i systemówwyznaczanie celów, planów długoterminowych, monitorowanie i wspieranie zespołu w ich realizacji, wdrażanie działań zaradczychzapewnienie odpowiedniego poziomu wyszkolenia personeluprzygotowywanie budżetu działu i kontrola jego realizacji z uwzględnieniem projektów inwestycyjnychoczekujemywykształcenia wyższego technicznego (mechanika, inżynieria produkcji, automatyka)min. 5 lat doświadczenia jako kierownik produkcji w mniejszej fabryce lub kierownik obszaru produkcji w większejdoświadczenia w zarządzaniu produkcją w ruchu ciagłym 24/7doświadczenia w pracy systemowej z użyciem narzędzi, z nastawieniem na bezpieczeństwo i jakośćdoświadczenia w prowadzeniu projektów na produkcjiznajomości zasad organizacji i zarządzania procesami produkcyjnymiumiejetności zarządzania zespołem, motywowania, rozwiązywania problemówzorientowania na celznakomitej organizacji pracy własnej i innychbardzo dobrej znajomości języka angielskiego umożliwiającej swobodną komunikacjębiegłej znajomości MS Officemile widziana znajomość systemów ERP, SAPAgencja zatrudnienia – nr wpisu 47
      Masz doświadczenie w zarządzaniu dużym zespołem produkcyjnym? Potrafisz priorytetyzować zadania w dynamicznym i wysoko ustandaryzowanym środowisku pracy a do tego umiesz budować relacje z pracownikami? Koniecznie zapoznaj się z naszą ofertą!oferujemypracę w międzynarodowej, dynamicznie rozwijającej się firmieelastyczne godziny rozpoczęcia pracy (między 7 a 9), praca jednozmianowaszkolenia, plan rozwojowyatrakcyjne wynagrodzeniepremie, dodatek transportowy, bony światecznezadaniazapewnienie bezpieczeństwa pracy na obszarze i pełnej zgodności z wymaganiami prawnymi i wewnętrznymi standardami BHPzapewnienie najwyższej jakości prowadzonej na obszarze produkcjikontrola poziomu odpadów i jego minimalizacjakształtowanie właściwych postaw wobec bezpieczeństwa i jakości wśród podległych pracownikównadzór nad wykonaniem planu produkcji na obszarzeprzewodzenie procesowi eliminacji strat, zapewnienie właściwego wykorzystania istniejących narzędzi i systemówwyznaczanie celów, planów długoterminowych, monitorowanie i wspieranie zespołu w ich realizacji, wdrażanie działań zaradczychzapewnienie odpowiedniego poziomu wyszkolenia personeluprzygotowywanie budżetu działu i kontrola jego realizacji z uwzględnieniem projektów inwestycyjnychoczekujemywykształcenia wyższego technicznego (mechanika, inżynieria produkcji, automatyka)min. 5 lat doświadczenia jako kierownik produkcji w mniejszej fabryce lub kierownik obszaru produkcji w większejdoświadczenia w zarządzaniu produkcją w ruchu ciagłym 24/7doświadczenia w pracy systemowej z użyciem narzędzi, z nastawieniem na bezpieczeństwo i jakośćdoświadczenia w prowadzeniu projektów na produkcjiznajomości zasad organizacji i zarządzania procesami produkcyjnymiumiejetności zarządzania zespołem, motywowania, rozwiązywania problemówzorientowania na celznakomitej organizacji pracy własnej i innychbardzo dobrej znajomości języka angielskiego umożliwiającej swobodną komunikacjębiegłej znajomości MS Officemile widziana znajomość systemów ERP, SAPAgencja zatrudnienia – nr wpisu 47
      • stargard, zachodniopomorskie
      • praca stała
      • randstad polska
      Posiadasz doświadczenie w firmie produkcyjnej? Lubisz kontakt z ludźmi, potrafisz diagnozować i rozwiązywać problemy techniczne a komunikacja w języku angielskim nie stanowi dla Ciebie problemu? Nie zwlekaj - aplikuj!W związku z intensywnym rozwojem, firma produkcyjna z okolic Szczecina poszukuje inzynierów wsparcia sprzedaży! oferujemyumowę o pracę w firmie o ugruntowanej pozycji rynkowejatrakcyjne wynagrodzeniekompleksowy proces szkoleniowymożliwość rozwoju zawodowegofirmowe wydarzenia integracyjnezadaniaobsługa klienta w zakresie realizacji prostych zamówieńgenerowanie zapytań ofertowych do dostawcówkonsultacje techniczne z klientamikonsultacje techniczne z dostawcamigenerowanie zamówień zakupowych komponentówwspółpraca z Działem Technicznym w zakresie opracowywania technologii produkcjipomoc przy organizacji oraz udział w targachoczekujemywykształcenia wyższego technicznego (elektryka/telekomunikacja/elektronika/automatyka/mechanika)min. 3 lat doświadczenia na podobnym stanowisku (przemysł/sprzedaż produktów technicznych)bardzo dobrej znajomości języka angielskiego (B2)komunikatywnościumiejetności pracy pod presją czasuchęci rozwoju i nauki nowych technologiigotowości do wyjazdów służbowych (sporadycznie)mile widziane prawo jazdy kat. BAgencja zatrudnienia – nr wpisu 47
      Posiadasz doświadczenie w firmie produkcyjnej? Lubisz kontakt z ludźmi, potrafisz diagnozować i rozwiązywać problemy techniczne a komunikacja w języku angielskim nie stanowi dla Ciebie problemu? Nie zwlekaj - aplikuj!W związku z intensywnym rozwojem, firma produkcyjna z okolic Szczecina poszukuje inzynierów wsparcia sprzedaży! oferujemyumowę o pracę w firmie o ugruntowanej pozycji rynkowejatrakcyjne wynagrodzeniekompleksowy proces szkoleniowymożliwość rozwoju zawodowegofirmowe wydarzenia integracyjnezadaniaobsługa klienta w zakresie realizacji prostych zamówieńgenerowanie zapytań ofertowych do dostawcówkonsultacje techniczne z klientamikonsultacje techniczne z dostawcamigenerowanie zamówień zakupowych komponentówwspółpraca z Działem Technicznym w zakresie opracowywania technologii produkcjipomoc przy organizacji oraz udział w targachoczekujemywykształcenia wyższego technicznego (elektryka/telekomunikacja/elektronika/automatyka/mechanika)min. 3 lat doświadczenia na podobnym stanowisku (przemysł/sprzedaż produktów technicznych)bardzo dobrej znajomości języka angielskiego (B2)komunikatywnościumiejetności pracy pod presją czasuchęci rozwoju i nauki nowych technologiigotowości do wyjazdów służbowych (sporadycznie)mile widziane prawo jazdy kat. BAgencja zatrudnienia – nr wpisu 47
      • koszalin, zachodniopomorskie
      • praca tymczasowa
      • randstad polska
      Pakowanie sałatek- brzmi interesująco? Być może to praca dla Ciebie!Dla naszego Klienta w Karnieszewicach poszukujemy osób do pracy na produkcji.oferujemyzatrudnienie w oparciu o umowę o pracę tymczasową,wynagrodzenie zawsze na czas na Twoim koncie - 3010 brutto miesięcznie,możliwość uzyskania premii za obecność i za wyniki w pracy - około 1000 zł brutto miesięcznie,zorganizowany autobus pracowniczy na trasie Koszalin-Karnieszewice, Karnieszewice-Koszalin,benefity pracowniicze m.in. karta sportowa, karta medyczna,szkolenie wstępne i stanowiskowe,możliwość bezpośredniego zatrudnienia u naszego Klienta.zadaniadbałość o ciągłość produkcji,pakowanie wyrobów do kartonów, układanie ich na palety.oczekujemydyspozycyjności do pracy na 2 zmiany: 6-14, 14-22,książeczki sanepid,gotowości do pracy od zaraz.Agencja zatrudnienia – nr wpisu 47
      Pakowanie sałatek- brzmi interesująco? Być może to praca dla Ciebie!Dla naszego Klienta w Karnieszewicach poszukujemy osób do pracy na produkcji.oferujemyzatrudnienie w oparciu o umowę o pracę tymczasową,wynagrodzenie zawsze na czas na Twoim koncie - 3010 brutto miesięcznie,możliwość uzyskania premii za obecność i za wyniki w pracy - około 1000 zł brutto miesięcznie,zorganizowany autobus pracowniczy na trasie Koszalin-Karnieszewice, Karnieszewice-Koszalin,benefity pracowniicze m.in. karta sportowa, karta medyczna,szkolenie wstępne i stanowiskowe,możliwość bezpośredniego zatrudnienia u naszego Klienta.zadaniadbałość o ciągłość produkcji,pakowanie wyrobów do kartonów, układanie ich na palety.oczekujemydyspozycyjności do pracy na 2 zmiany: 6-14, 14-22,książeczki sanepid,gotowości do pracy od zaraz.Agencja zatrudnienia – nr wpisu 47
      • świnoujście, zachodniopomorskie
      • praca stała
      • randstad polska
      Masz ukończone studia w zakresie technologii żywności? Jesteś osobą kreatywną, potrafisz modyfikować produkty spożywcze oraz nadzorować związane z tym procesy? Mamy dla Ciebie świetną mozliwość rozwoju!oferujemyzatrudnienie w oparciu o umowę o pracęatrakcyjne wynagrodzenieprzyjazne środowiskomożliwość rozwoju zawodowegodofinansowanie edukacji i szkoleńpracę w międzynarodowym zespolespotkania integracyjnebonusy świątecznezadaniakontrola procesu produkcji zgodnego z recepturami i specyfikacjami oraz eliminacja odchyleń w tym zakresieoznakowanie produktu w zgodzie z prawem i polityką firmyprowadzenie dokumentacji niezbędnej dla klientów w celu jej jak najszybszego dostarczenia do klientanadzorowanie procesów w zakresie rozwoju nowych produktówproponowanie sugestii i modyfikacji produktów zgodnie z możliwościami produkcyjnymi i strategią firmyusprawnienie obsługi klienta w zakresie warunków produktowychnadzór nad procesami technologicznymi w fabrycenadzór nad treścią oznakowań produktów i ich zgodnością z prawemopracowywanie nowych produktówoczekujemywykształcenia w zakresie technologii żywności (magister lub inżynier)dobrej znajomość języka angielskiego umożliwiającej swobodna komunikacjęznajomości pakietu MS Office, w szczególności Excel, Word, Power Pointdokładności, regularności i dobrej organizacji pracydobrych umiejętności interpersonalnych i komunikacyjnychprzyjaznego charakteru w pracykompleksowej wiedzy biznesowejumiejętności analitycznego myśleniaAgencja zatrudnienia – nr wpisu 47
      Masz ukończone studia w zakresie technologii żywności? Jesteś osobą kreatywną, potrafisz modyfikować produkty spożywcze oraz nadzorować związane z tym procesy? Mamy dla Ciebie świetną mozliwość rozwoju!oferujemyzatrudnienie w oparciu o umowę o pracęatrakcyjne wynagrodzenieprzyjazne środowiskomożliwość rozwoju zawodowegodofinansowanie edukacji i szkoleńpracę w międzynarodowym zespolespotkania integracyjnebonusy świątecznezadaniakontrola procesu produkcji zgodnego z recepturami i specyfikacjami oraz eliminacja odchyleń w tym zakresieoznakowanie produktu w zgodzie z prawem i polityką firmyprowadzenie dokumentacji niezbędnej dla klientów w celu jej jak najszybszego dostarczenia do klientanadzorowanie procesów w zakresie rozwoju nowych produktówproponowanie sugestii i modyfikacji produktów zgodnie z możliwościami produkcyjnymi i strategią firmyusprawnienie obsługi klienta w zakresie warunków produktowychnadzór nad procesami technologicznymi w fabrycenadzór nad treścią oznakowań produktów i ich zgodnością z prawemopracowywanie nowych produktówoczekujemywykształcenia w zakresie technologii żywności (magister lub inżynier)dobrej znajomość języka angielskiego umożliwiającej swobodna komunikacjęznajomości pakietu MS Office, w szczególności Excel, Word, Power Pointdokładności, regularności i dobrej organizacji pracydobrych umiejętności interpersonalnych i komunikacyjnychprzyjaznego charakteru w pracykompleksowej wiedzy biznesowejumiejętności analitycznego myśleniaAgencja zatrudnienia – nr wpisu 47
      • szczecin, zachodniopomorskie
      • praca stała
      • randstad polska
      Zapraszamy do udziału w rekrutacji w inwestycji Greenfield w woj. zachodniopomorskim. Jeżeli masz doświadczenie w zarządzaniu zespołem technicznym oraz prowadziłeś/aś duże projekty industrializacyjne, ta oferta może Cię zainteresować.oferujemyzatrudnienie w oparciu o umowę o pracędofinansowanie do karty Multisportmożliwość przystąpienia do ubezpieczenia grupowegospotkania integracyjnepracę przy ciekawych projektach w bardzo dynamicznie rozwijającej się firmiezadanianadzór nad działaniami industrializacyjnymi w zakładzie: wyceny dotyczące nowych projektów, program management, rozwój zaplecza produkcyjnego (formy wtryskowe, zautomatyzowane linie montażowe)zarządzanie cyklem życia produktu łącznie z produkcjązarządzanie podległym zespołem wydziału technologicznego (rekrutacja, delegacja zadań, ocena wydajności, informacje zwrotne, motywowanie, rozwój, ustalanie potrzeb szkoleniowych)współpraca z innymi zespołami w zakresie konsultowania i podejmowania decyzji technicznych, udział w wyborze dostawcówudział we wdrażaniu kultury Leanodpowiedzialność za bezpieczeństwo nowych urządzeń oraz budynkówdelegowanie zadań w poszczególnych projektachkoordynacja na poziomie projektu wszystkich zaangażowanych działów zakładu (praca zespołowa m.in. z działem produkcji, jakości, łańcucha dostaw)opracowanie i wdrożenie strategii technologicznejkontrola nad budżetem wydziału oraz projekturaportowanie działań- zarówno lokalnie jak i w międzynarodowych strukturach firmybezpośredni kontakt z klientami, dostawcami oraz instytucjamioczekujemywykształcenia wyższego technicznegoprzynajmniej kilkuletniego doświadczenia w zarządzaniu zespołem technicznymdoświadczenia w projektach industrializacyjnychdoświadczenia w pracy w międzynarodowym środowiskumile widziane doświadczenie w firmie produkcyjnej z branży medycznejbardzo dobrej znajomości języka angielskiegoznajomości urządzeń oraz technologii w przemyśle tworzyw sztucznych (preferowane doświadczenie z technologią wtrysku)mile widziane doświadczenie w pracy przy zautomatyzowanych liniach montażowychAgencja zatrudnienia – nr wpisu 47
      Zapraszamy do udziału w rekrutacji w inwestycji Greenfield w woj. zachodniopomorskim. Jeżeli masz doświadczenie w zarządzaniu zespołem technicznym oraz prowadziłeś/aś duże projekty industrializacyjne, ta oferta może Cię zainteresować.oferujemyzatrudnienie w oparciu o umowę o pracędofinansowanie do karty Multisportmożliwość przystąpienia do ubezpieczenia grupowegospotkania integracyjnepracę przy ciekawych projektach w bardzo dynamicznie rozwijającej się firmiezadanianadzór nad działaniami industrializacyjnymi w zakładzie: wyceny dotyczące nowych projektów, program management, rozwój zaplecza produkcyjnego (formy wtryskowe, zautomatyzowane linie montażowe)zarządzanie cyklem życia produktu łącznie z produkcjązarządzanie podległym zespołem wydziału technologicznego (rekrutacja, delegacja zadań, ocena wydajności, informacje zwrotne, motywowanie, rozwój, ustalanie potrzeb szkoleniowych)współpraca z innymi zespołami w zakresie konsultowania i podejmowania decyzji technicznych, udział w wyborze dostawcówudział we wdrażaniu kultury Leanodpowiedzialność za bezpieczeństwo nowych urządzeń oraz budynkówdelegowanie zadań w poszczególnych projektachkoordynacja na poziomie projektu wszystkich zaangażowanych działów zakładu (praca zespołowa m.in. z działem produkcji, jakości, łańcucha dostaw)opracowanie i wdrożenie strategii technologicznejkontrola nad budżetem wydziału oraz projekturaportowanie działań- zarówno lokalnie jak i w międzynarodowych strukturach firmybezpośredni kontakt z klientami, dostawcami oraz instytucjamioczekujemywykształcenia wyższego technicznegoprzynajmniej kilkuletniego doświadczenia w zarządzaniu zespołem technicznymdoświadczenia w projektach industrializacyjnychdoświadczenia w pracy w międzynarodowym środowiskumile widziane doświadczenie w firmie produkcyjnej z branży medycznejbardzo dobrej znajomości języka angielskiegoznajomości urządzeń oraz technologii w przemyśle tworzyw sztucznych (preferowane doświadczenie z technologią wtrysku)mile widziane doświadczenie w pracy przy zautomatyzowanych liniach montażowychAgencja zatrudnienia – nr wpisu 47
      • koszalin, zachodniopomorskie
      • praca tymczasowa
      • randstad polska
      Jeśli lubisz kontakt z różnego rodzaju kosmetykami do twarzy i ciała, to ta oferta jest właśnie dla Ciebie :)Dla naszego Klienta w Koszalinie poszukujemy osób na produkcję.oferujemyzatrudnienie w oparciu o umowę o pracę tymczasową,terminowe wynagrodzenie w wysokości 18 zł brutto/godzina,benefity pracownicze m.in. karta sportowa, karta medyczna,pracę na 3 zmiany w godzinach 6-14, 14-22, 22-6,szkolenie wstępne i na stanowisku pracy,odzież roboczą od pierwszego dnia pracy,możliwość zdobycia nowego doświadczenia, możliwość bezpośredniego zatrudnienia u naszego Klienta po okresie próbnym.zadaniazakręcanie butelek, składanie opakowań, rozlewanie masy kosmetycznej, naklejanie etykiet, składanie kartownów,dbanie o ciągłość produkcji.oczekujemyksiążeczki sanepid,dyspozycyjności do pracy na 3 zmiany: 6-14, 14-22, 22-6,pracowitości i dobrego wzroku.Agencja zatrudnienia – nr wpisu 47
      Jeśli lubisz kontakt z różnego rodzaju kosmetykami do twarzy i ciała, to ta oferta jest właśnie dla Ciebie :)Dla naszego Klienta w Koszalinie poszukujemy osób na produkcję.oferujemyzatrudnienie w oparciu o umowę o pracę tymczasową,terminowe wynagrodzenie w wysokości 18 zł brutto/godzina,benefity pracownicze m.in. karta sportowa, karta medyczna,pracę na 3 zmiany w godzinach 6-14, 14-22, 22-6,szkolenie wstępne i na stanowisku pracy,odzież roboczą od pierwszego dnia pracy,możliwość zdobycia nowego doświadczenia, możliwość bezpośredniego zatrudnienia u naszego Klienta po okresie próbnym.zadaniazakręcanie butelek, składanie opakowań, rozlewanie masy kosmetycznej, naklejanie etykiet, składanie kartownów,dbanie o ciągłość produkcji.oczekujemyksiążeczki sanepid,dyspozycyjności do pracy na 3 zmiany: 6-14, 14-22, 22-6,pracowitości i dobrego wzroku.Agencja zatrudnienia – nr wpisu 47
      • stargard, zachodniopomorskie
      • praca stała
      • randstad polska
      Masz już pierwsze doświadczenia w pracach administracyjnych lub jesteś świeżo upieczonym absolwentem/studentem uczelni wyższych?Jeśli odpowiedziałeś twierdząco na powyższe zdanie, a do tego lubisz pracę z ludźmi, komunikujesz się w języku angielskim a praca w Excelu Cię nie nudzi dołącz do zespołu Cargotec Kalmar i buduj swoją scieżkę kariery zawodowej.oferujemyzatrudnienie na podstawie umowy o pracępełny pakiet szkoleń wprowadzających i wsparcie w pierwszych tygodniach poznawania naszej firmypodstawę plus premię miesięcznąpracę w systemie jednozmianowymśniadania i lunche w naszej firmowej restauracji, które dofinansowuje pracodawcaprywatną opiekę medyczną, pakiet ubezpieczeniowy, kartę sportową, dofinansowanie do integracji działowychpracę w fajnym klimacie w dużej międzynarodowej firmiezadaniakontakt z dostawcami w ramach powierzonych zadańanaliza danych, wyszukiwanie szczegółów, poszukiwanie najlepszych rozwiązańpraca z systemem i danymipraca wymagająca znajomości języka angielskiegodbałość o jakość, koszt i terminowość dostawwsparcie w transferowaniu zleceń produkcyjnychaktualizacja raportów produkcyjnychoczekujemystudent bądź absolwent kierunków takich jak logistyka/transport/finanse/ekonomia/handel lub wszelkiego rodzaju kierunki inżynieryjnedobrej znajomości języka angielskiego w mowie i piśmiebardzo dobrej obsługi programu excelmile widziana znajomość systemów ERPkomunikatywność, kreatywność, umiejętność pracy w zespoleAgencja zatrudnienia – nr wpisu 47
      Masz już pierwsze doświadczenia w pracach administracyjnych lub jesteś świeżo upieczonym absolwentem/studentem uczelni wyższych?Jeśli odpowiedziałeś twierdząco na powyższe zdanie, a do tego lubisz pracę z ludźmi, komunikujesz się w języku angielskim a praca w Excelu Cię nie nudzi dołącz do zespołu Cargotec Kalmar i buduj swoją scieżkę kariery zawodowej.oferujemyzatrudnienie na podstawie umowy o pracępełny pakiet szkoleń wprowadzających i wsparcie w pierwszych tygodniach poznawania naszej firmypodstawę plus premię miesięcznąpracę w systemie jednozmianowymśniadania i lunche w naszej firmowej restauracji, które dofinansowuje pracodawcaprywatną opiekę medyczną, pakiet ubezpieczeniowy, kartę sportową, dofinansowanie do integracji działowychpracę w fajnym klimacie w dużej międzynarodowej firmiezadaniakontakt z dostawcami w ramach powierzonych zadańanaliza danych, wyszukiwanie szczegółów, poszukiwanie najlepszych rozwiązańpraca z systemem i danymipraca wymagająca znajomości języka angielskiegodbałość o jakość, koszt i terminowość dostawwsparcie w transferowaniu zleceń produkcyjnychaktualizacja raportów produkcyjnychoczekujemystudent bądź absolwent kierunków takich jak logistyka/transport/finanse/ekonomia/handel lub wszelkiego rodzaju kierunki inżynieryjnedobrej znajomości języka angielskiego w mowie i piśmiebardzo dobrej obsługi programu excelmile widziana znajomość systemów ERPkomunikatywność, kreatywność, umiejętność pracy w zespoleAgencja zatrudnienia – nr wpisu 47
      • szczecin, zachodniopomorskie
      • praca tymczasowa
      • randstad polska
      Szukasz pracy w noczesnej zautomatyzowane tłoczni, która  produkuje metalowe elementy złączeniowe w przemyśle automotive i nie tylko. Potrafisz pracować z suwmiarką.Lubisz jak się coś dzieje - IDEALNIE - ta oferta jest dla Ciebie.zapraszamy do złożenia aplikacji lub zadzwoń, wyślij smsa 601 390 883oferujemyzdobycie doświadczenia przy wielkoseryjnej produkcji części samochodowychwynagrodzenie od 4032 brutto (zależne od doświadczenia)premie na okresie próbnym 300 zł netto po okresie próbnym 600 zł nettopłatne 100% soboty i nadgodziny 50%praca w systemie dwóch zmian pon - pt  06 -14, 14 - 22  (możliwe wprowadzenie trzech zmian)umowa o pracę na czas nieokreślony po okresie próbnym 3 miesięcznymstabilna praca w młodym zespolepakiet szkoleńzadaniaprodukcja części metalowych, gwintów i tulejekobsługa pras tłoczenie i formowanie mechaniczne narzędzi oczekujemywiedzy mechaniczno - technicznejznajomości i umiejętności pracy ze suwmiarką - wymóg konieczny umiejętność czytania prostych rysunków technicznychumiejętność obsługi pras mimośrodowych mechanicznych oraz starowanych numerycznie - mile widzianeAgencja zatrudnienia – nr wpisu 47
      Szukasz pracy w noczesnej zautomatyzowane tłoczni, która  produkuje metalowe elementy złączeniowe w przemyśle automotive i nie tylko. Potrafisz pracować z suwmiarką.Lubisz jak się coś dzieje - IDEALNIE - ta oferta jest dla Ciebie.zapraszamy do złożenia aplikacji lub zadzwoń, wyślij smsa 601 390 883oferujemyzdobycie doświadczenia przy wielkoseryjnej produkcji części samochodowychwynagrodzenie od 4032 brutto (zależne od doświadczenia)premie na okresie próbnym 300 zł netto po okresie próbnym 600 zł nettopłatne 100% soboty i nadgodziny 50%praca w systemie dwóch zmian pon - pt  06 -14, 14 - 22  (możliwe wprowadzenie trzech zmian)umowa o pracę na czas nieokreślony po okresie próbnym 3 miesięcznymstabilna praca w młodym zespolepakiet szkoleńzadaniaprodukcja części metalowych, gwintów i tulejekobsługa pras tłoczenie i formowanie mechaniczne narzędzi oczekujemywiedzy mechaniczno - technicznejznajomości i umiejętności pracy ze suwmiarką - wymóg konieczny umiejętność czytania prostych rysunków technicznychumiejętność obsługi pras mimośrodowych mechanicznych oraz starowanych numerycznie - mile widzianeAgencja zatrudnienia – nr wpisu 47
      • stargard, zachodniopomorskie
      • praca tymczasowa
      • randstad polska
      Szukasz stabilnej pracy w dobrej atmosferze?Świetnie się składa! Poszukujemy monterów dla jednego z naszych klientów, lidera w produkcji maszyn.Aplikuj bądź wyślij SMS o treści "monter" na numer 669 502 967 oddzwonimy i powiemy Ci o szczegółach!oferujemyzatrudnienie na podstawie umowy o pracę tymczasowąpracę od poniedziałku do piątku - wolne weekendysystem pracy dwuzmianowywynagrodzenie podstawowe + premię miesięczna do 800 zł brutto (zależna od wyników całej firmy)dofinansowanie do dojazdów do zakładu pracydla chętnych możliwość wyrobienia płatnych nadgodzin200 zł do wykorzystania w kantynie pracowniczejbenefity w postaci prywatnej opieki medycznej i karty sportowejdodatkowy dzień wolny z okazji urodzinprzyjazne i nowoczesne środowisko pracyzadaniapraca z elektronarzędziami, narzędziami pneumatycznymi, narzędziami ręcznymimontaż podzespołów na podstawie rysunku technicznego i mechanicznegopraca na hali produkcyjnejoczekujemyznajomości obsługi elektronarzędzi (min. wiertarka, wkrętarka), narzędzi pneumatycznych (min. klucze, szlifierka), narzędzi ręcznychumiejętności czytania rysunku technicznego i mechanicznegoodpowiedzialnościumiejętności pracy w zespolechęci podjęcia dłuższej współpracyAgencja zatrudnienia – nr wpisu 47
      Szukasz stabilnej pracy w dobrej atmosferze?Świetnie się składa! Poszukujemy monterów dla jednego z naszych klientów, lidera w produkcji maszyn.Aplikuj bądź wyślij SMS o treści "monter" na numer 669 502 967 oddzwonimy i powiemy Ci o szczegółach!oferujemyzatrudnienie na podstawie umowy o pracę tymczasowąpracę od poniedziałku do piątku - wolne weekendysystem pracy dwuzmianowywynagrodzenie podstawowe + premię miesięczna do 800 zł brutto (zależna od wyników całej firmy)dofinansowanie do dojazdów do zakładu pracydla chętnych możliwość wyrobienia płatnych nadgodzin200 zł do wykorzystania w kantynie pracowniczejbenefity w postaci prywatnej opieki medycznej i karty sportowejdodatkowy dzień wolny z okazji urodzinprzyjazne i nowoczesne środowisko pracyzadaniapraca z elektronarzędziami, narzędziami pneumatycznymi, narzędziami ręcznymimontaż podzespołów na podstawie rysunku technicznego i mechanicznegopraca na hali produkcyjnejoczekujemyznajomości obsługi elektronarzędzi (min. wiertarka, wkrętarka), narzędzi pneumatycznych (min. klucze, szlifierka), narzędzi ręcznychumiejętności czytania rysunku technicznego i mechanicznegoodpowiedzialnościumiejętności pracy w zespolechęci podjęcia dłuższej współpracyAgencja zatrudnienia – nr wpisu 47
      • wałcz, zachodniopomorskie
      • praca stała
      • randstad polska
      Masz już pierwsze doświadczenie w obsłudze maszyn produkcyjnych i szukasz stabilnego zatrudnienia?Nie masz doświadczenia jako operator maszyn, ale chcesz się rozwijać w tym kierunku? Wszystkiego Cię nauczymy! Gwarantujemy szybki i bezpieczny proces rekrutacyjny oraz nasze wsparcie na każdym jego etapie.Stanowisko: w zależności od Twojego dotychczasowego doświadczenia, zaproponujemy Ci pracę na stanowisku: pracownik produkcji.oferujemypracę od zaraz z perspektywą długotrwałej współpracyzatrudnienie w oparciu o umowę o pracę tymczasową (płatne urlopy, składki ZUS)stawkę miesięczną 3200 brutto + dodatek za pracę w godzinach nocnych + dodatek do systemu 4-brygadowegoopiekę konsultanta Randstadpracę w nowoczesnym zakładziezadaniaobsługa maszyn produkcyjnych - piły, maszyny CNCmontaż profili aluminiowych na wieszakachpakowanie gotowych produktówdbanie o jakość i precyzję realizowanych zadańoczekujemygotowości do podjęcia pracy w systemie 4-brygadowymumiejętności manualnychsumienności i dokładnościJeśli jesteś zainteresowany naszą ofertą wyślij sms o treści ALBATROS na numer podany w ogłoszeniu, a my do Ciebie oddzwonimy i opowiemy o szczegółach zatrudnienia!Aplikuj również online, czekamy na Twoje CV!Agencja zatrudnienia – nr wpisu 47
      Masz już pierwsze doświadczenie w obsłudze maszyn produkcyjnych i szukasz stabilnego zatrudnienia?Nie masz doświadczenia jako operator maszyn, ale chcesz się rozwijać w tym kierunku? Wszystkiego Cię nauczymy! Gwarantujemy szybki i bezpieczny proces rekrutacyjny oraz nasze wsparcie na każdym jego etapie.Stanowisko: w zależności od Twojego dotychczasowego doświadczenia, zaproponujemy Ci pracę na stanowisku: pracownik produkcji.oferujemypracę od zaraz z perspektywą długotrwałej współpracyzatrudnienie w oparciu o umowę o pracę tymczasową (płatne urlopy, składki ZUS)stawkę miesięczną 3200 brutto + dodatek za pracę w godzinach nocnych + dodatek do systemu 4-brygadowegoopiekę konsultanta Randstadpracę w nowoczesnym zakładziezadaniaobsługa maszyn produkcyjnych - piły, maszyny CNCmontaż profili aluminiowych na wieszakachpakowanie gotowych produktówdbanie o jakość i precyzję realizowanych zadańoczekujemygotowości do podjęcia pracy w systemie 4-brygadowymumiejętności manualnychsumienności i dokładnościJeśli jesteś zainteresowany naszą ofertą wyślij sms o treści ALBATROS na numer podany w ogłoszeniu, a my do Ciebie oddzwonimy i opowiemy o szczegółach zatrudnienia!Aplikuj również online, czekamy na Twoje CV!Agencja zatrudnienia – nr wpisu 47
      • kobylanka, zachodniopomorskie
      • praca stała
      • randstad polska
      Firma z obszaru nowoczesnych technologii z okolic Kobylanki poszukuje nowego członka do swojego zespołu.Jeśli posiadasz doświadczenie w prowadzeniu działań administracyjnych wspierających biznes i bardzo dobrze porozumiewasz się w języku angielskim to jesteś odpowiednim kandydatem na to stanowisko. Nie czekaj, aplikuj ! oferujemyumowę o pracę w firmie o ugruntowanej pozycji rynkowejatrakcyjne wynagrodzeniekompleksowy proces szkoleniowymożliwość rozwoju zawodowegofirmowe wydarzenia integracyjnezadaniaaktywna współpraca z działem sprzedaży w celu uzyskania wyników/ planów sprzedażowych,monitorowanie, rozliczanie projektów sprzedażowych, prowadzenie dokumentacji projektowej  w zakresie produktów i obrotów,opracowywanie zamówień i dokumentów ZS, ZZ, RLS, RLZ,potwierdzenie zamówień z klientami, określanie terminów realizacji,koordynowanie procesu realizacji zamówień z produkcją oraz klientem,rejestracja i prowadzenie zgłoszeń reklamacyjnych,prowadzenie korespondencji z klientem dot. realizacji zamówień i projektów,tworzenie harmonogramów realizacji zamówień produkcji,dbanie o terminowe płatności klientów,codzienne raportowanie wyników pracy własnej i zespołu,wizyty handlowe u klientów,bieżąca aktualizacja danych w systemie,aktywne uczestniczenie w wydarzeniach branżowych (m.in. targi, konferencje, roadshow)oczekujemywykształcenia wyższegodoświadczenia na podobnym stanowisku, w tym w prowadzeniu biura, obsłudze klientów, zarządzaniu dokumentacjąbardzo dobrej organizacja pracy własnejznajomości języka angielskiego mile widzania znajomość języka niemieckiego Agencja zatrudnienia – nr wpisu 47
      Firma z obszaru nowoczesnych technologii z okolic Kobylanki poszukuje nowego członka do swojego zespołu.Jeśli posiadasz doświadczenie w prowadzeniu działań administracyjnych wspierających biznes i bardzo dobrze porozumiewasz się w języku angielskim to jesteś odpowiednim kandydatem na to stanowisko. Nie czekaj, aplikuj ! oferujemyumowę o pracę w firmie o ugruntowanej pozycji rynkowejatrakcyjne wynagrodzeniekompleksowy proces szkoleniowymożliwość rozwoju zawodowegofirmowe wydarzenia integracyjnezadaniaaktywna współpraca z działem sprzedaży w celu uzyskania wyników/ planów sprzedażowych,monitorowanie, rozliczanie projektów sprzedażowych, prowadzenie dokumentacji projektowej  w zakresie produktów i obrotów,opracowywanie zamówień i dokumentów ZS, ZZ, RLS, RLZ,potwierdzenie zamówień z klientami, określanie terminów realizacji,koordynowanie procesu realizacji zamówień z produkcją oraz klientem,rejestracja i prowadzenie zgłoszeń reklamacyjnych,prowadzenie korespondencji z klientem dot. realizacji zamówień i projektów,tworzenie harmonogramów realizacji zamówień produkcji,dbanie o terminowe płatności klientów,codzienne raportowanie wyników pracy własnej i zespołu,wizyty handlowe u klientów,bieżąca aktualizacja danych w systemie,aktywne uczestniczenie w wydarzeniach branżowych (m.in. targi, konferencje, roadshow)oczekujemywykształcenia wyższegodoświadczenia na podobnym stanowisku, w tym w prowadzeniu biura, obsłudze klientów, zarządzaniu dokumentacjąbardzo dobrej organizacja pracy własnejznajomości języka angielskiego mile widzania znajomość języka niemieckiego Agencja zatrudnienia – nr wpisu 47
      • kobylanka, zachodniopomorskie
      • praca stała
      • randstad polska
      Firma z obszaru nowoczesnych technologii poszukuje nowego członka do swojego zespołu.Jeśli posiadasz doświadczenie w prowadzeniu działań administracyjnych wspierających biznes i bardzo dobrze porozumiewasz się w języku angielskim to jesteś odpowiednim kandydatem na to stanowisko. Nie czekaj, aplikuj ! oferujemyumowę o pracę w firmie o ugruntowanej pozycji rynkowejatrakcyjne wynagrodzeniekompleksowy proces szkoleniowymożliwość rozwoju zawodowegofirmowe wydarzenia integracyjnezadaniaaktywna współpraca z działem sprzedaży w celu uzyskania wyników/ planów sprzedażowych,monitorowanie, rozliczanie projektów sprzedażowych, prowadzenie dokumentacji projektowej  w zakresie produktów i obrotów,opracowywanie zamówień i dokumentów ZS, ZZ, RLS, RLZ,potwierdzenie zamówień z klientami, określanie terminów realizacji,koordynowanie procesu realizacji zamówień z produkcją oraz klientem,rejestracja i prowadzenie zgłoszeń reklamacyjnych,prowadzenie korespondencji z klientem dot. realizacji zamówień i projektów,tworzenie harmonogramów realizacji zamówień produkcji,dbanie o terminowe płatności klientów,codzienne raportowanie wyników pracy własnej i zespołu,wizyty handlowe u klientów,bieżąca aktualizacja danych w systemie,aktywne uczestniczenie w wydarzeniach branżowych (m.in. targi, konferencje, roadshow)oczekujemywykształcenia wyższegoklikuletniego doświadczenia na podobnym stanowisku, w tym w prowadzeniu biura, obsłudze klientów, zarządzaniu dokumentacjąbardzo dobrej organizacja pracy własnejznajomości języka angielskiego na poziomie minimum B2 mile widzania znajomość języka niemieckiego na poziomie B2Agencja zatrudnienia – nr wpisu 47
      Firma z obszaru nowoczesnych technologii poszukuje nowego członka do swojego zespołu.Jeśli posiadasz doświadczenie w prowadzeniu działań administracyjnych wspierających biznes i bardzo dobrze porozumiewasz się w języku angielskim to jesteś odpowiednim kandydatem na to stanowisko. Nie czekaj, aplikuj ! oferujemyumowę o pracę w firmie o ugruntowanej pozycji rynkowejatrakcyjne wynagrodzeniekompleksowy proces szkoleniowymożliwość rozwoju zawodowegofirmowe wydarzenia integracyjnezadaniaaktywna współpraca z działem sprzedaży w celu uzyskania wyników/ planów sprzedażowych,monitorowanie, rozliczanie projektów sprzedażowych, prowadzenie dokumentacji projektowej  w zakresie produktów i obrotów,opracowywanie zamówień i dokumentów ZS, ZZ, RLS, RLZ,potwierdzenie zamówień z klientami, określanie terminów realizacji,koordynowanie procesu realizacji zamówień z produkcją oraz klientem,rejestracja i prowadzenie zgłoszeń reklamacyjnych,prowadzenie korespondencji z klientem dot. realizacji zamówień i projektów,tworzenie harmonogramów realizacji zamówień produkcji,dbanie o terminowe płatności klientów,codzienne raportowanie wyników pracy własnej i zespołu,wizyty handlowe u klientów,bieżąca aktualizacja danych w systemie,aktywne uczestniczenie w wydarzeniach branżowych (m.in. targi, konferencje, roadshow)oczekujemywykształcenia wyższegoklikuletniego doświadczenia na podobnym stanowisku, w tym w prowadzeniu biura, obsłudze klientów, zarządzaniu dokumentacjąbardzo dobrej organizacja pracy własnejznajomości języka angielskiego na poziomie minimum B2 mile widzania znajomość języka niemieckiego na poziomie B2Agencja zatrudnienia – nr wpisu 47
      • tuczno, zachodniopomorskie
      • praca tymczasowa
      • randstad polska
      Szukasz pracy na produkcji, ale nie masz doświadczenia?Aplikuj na stanowisko pakowacz w fabryce czekolady Ludwig - wszystkiego Cię nauczymy!Zapewnimy darmowy dowóz do pracy na trasach z Wałcza , Kalisza Pomorskiego i Człopy. oferujemyzatrudnienie w oparciu o umowę o pracę tymczasową (płatny urlop, opłacone składki ZUS),przyjazną atmosferę pracy i opiekę konsultanta,zdalny proces rekrutacyjny (prowadzimy rekrutacje telefonicznie).zadaniapakowanie i kontrola jakości wyrobów czekoladowych,zgłaszanie niezgodności pracy maszyn,utrzymanie czystości na stanowisku pracy.oczekujemydyspozycyjności do pracy w systemie zmianowym (w godzinach 6:00-14:00, 14:00-22:00, 22:00-6:00),samodzielności i dokładności w wykonywaniu powierzanych obowiązków,podstawowej znajomości zasad utrzymywania higieny,punktualności,książeczki zdrowia z sanepidu. Agencja zatrudnienia nr wpisu 47 
      Szukasz pracy na produkcji, ale nie masz doświadczenia?Aplikuj na stanowisko pakowacz w fabryce czekolady Ludwig - wszystkiego Cię nauczymy!Zapewnimy darmowy dowóz do pracy na trasach z Wałcza , Kalisza Pomorskiego i Człopy. oferujemyzatrudnienie w oparciu o umowę o pracę tymczasową (płatny urlop, opłacone składki ZUS),przyjazną atmosferę pracy i opiekę konsultanta,zdalny proces rekrutacyjny (prowadzimy rekrutacje telefonicznie).zadaniapakowanie i kontrola jakości wyrobów czekoladowych,zgłaszanie niezgodności pracy maszyn,utrzymanie czystości na stanowisku pracy.oczekujemydyspozycyjności do pracy w systemie zmianowym (w godzinach 6:00-14:00, 14:00-22:00, 22:00-6:00),samodzielności i dokładności w wykonywaniu powierzanych obowiązków,podstawowej znajomości zasad utrzymywania higieny,punktualności,książeczki zdrowia z sanepidu. Agencja zatrudnienia nr wpisu 47 
      • koszalin, zachodniopomorskie
      • praca stała
      • randstad polska
      Posiadasz doświadczenie w rozwoju produktów?Porozumiewasz się w języku angielskim na poziomie zaawansowanym?Znasz program Inventor?Nie czekaj, aplikuj. oferujemyumowę o pracęubezpieczenie zdrowotneprywatną opiekę medycznąmożliwość rozwoju pracę w międzynarodowym środowiskumożliwość odbycia szkoleń w Norwegiizadaniaprojektowanie i budowa nowych produktówaktualizacje istniejących produktówścisła współpraca z działem R&D w Norwegii dialog z partnerami i środowiskami badawczymi na temat technologiiwyszukiwanie dostawców i przygotowywanie specyfikacji materiałów i produktówopracowywanie prototypów i wdrażanie testów we współpracy z zewnętrznymi jednostkami certyfikującymiszeroka współpraca z działami zakupów i produkcji oraz rynkiem od projektu do produktu seryjnegowspółpraca z wiodącymi światowymi producentami łodzi przy wprowadzaniu nowych technologiioczekujemydoświadczenia w rozwoju produktówjęzyka angielskiego na poziomie zaawansowanym bardzo dobrej znajomości programu Inventorzrozumienia na czym polega rozwój produktów, mechanika i konstrukcja 3Dszczególnego zainteresowania rozwojem produktów i znajdowaniem innowacyjnych rozwiązańAgencja zatrudnienia – nr wpisu 47
      Posiadasz doświadczenie w rozwoju produktów?Porozumiewasz się w języku angielskim na poziomie zaawansowanym?Znasz program Inventor?Nie czekaj, aplikuj. oferujemyumowę o pracęubezpieczenie zdrowotneprywatną opiekę medycznąmożliwość rozwoju pracę w międzynarodowym środowiskumożliwość odbycia szkoleń w Norwegiizadaniaprojektowanie i budowa nowych produktówaktualizacje istniejących produktówścisła współpraca z działem R&D w Norwegii dialog z partnerami i środowiskami badawczymi na temat technologiiwyszukiwanie dostawców i przygotowywanie specyfikacji materiałów i produktówopracowywanie prototypów i wdrażanie testów we współpracy z zewnętrznymi jednostkami certyfikującymiszeroka współpraca z działami zakupów i produkcji oraz rynkiem od projektu do produktu seryjnegowspółpraca z wiodącymi światowymi producentami łodzi przy wprowadzaniu nowych technologiioczekujemydoświadczenia w rozwoju produktówjęzyka angielskiego na poziomie zaawansowanym bardzo dobrej znajomości programu Inventorzrozumienia na czym polega rozwój produktów, mechanika i konstrukcja 3Dszczególnego zainteresowania rozwojem produktów i znajdowaniem innowacyjnych rozwiązańAgencja zatrudnienia – nr wpisu 47
      • kobylanka, zachodniopomorskie
      • praca stała
      • randstad polska
      Firma z obszaru nowoczesnych technologii z okolic Kobylanki poszukuje nowego członka do swojego zespołu.Jeśli posiadasz doświadczenie w prowadzeniu działań administracyjnych wspierających biznes i bardzo dobrze porozumiewasz się w języku angielskim to jesteś odpowiednim kandydatem na to stanowisko. Nie czekaj, aplikuj ! oferujemyumowę o pracę w firmie o ugruntowanej pozycji rynkowejatrakcyjne wynagrodzeniekompleksowy proces szkoleniowymożliwość rozwoju zawodowegofirmowe wydarzenia integracyjnezadaniaaktywna współpraca z działem sprzedaży w celu uzyskania wyników/ planów sprzedażowych,monitorowanie, rozliczanie projektów sprzedażowych, prowadzenie dokumentacji projektowej  w zakresie produktów i obrotów,opracowywanie zamówień i dokumentów ZS, ZZ, RLS, RLZ,potwierdzenie zamówień z klientami, określanie terminów realizacji,koordynowanie procesu realizacji zamówień z produkcją oraz klientem,rejestracja i prowadzenie zgłoszeń reklamacyjnych,prowadzenie korespondencji z klientem dot. realizacji zamówień i projektów,tworzenie harmonogramów realizacji zamówień produkcji,dbanie o terminowe płatności klientów,codzienne raportowanie wyników pracy własnej i zespołu,wizyty handlowe u klientów,bieżąca aktualizacja danych w systemie,aktywne uczestniczenie w wydarzeniach branżowych (m.in. targi, konferencje, roadshow)oczekujemywykształcenia wyższegodoświadczenia na podobnym stanowisku, w tym w prowadzeniu biura, obsłudze klientów, zarządzaniu dokumentacjąbardzo dobrej organizacja pracy własnejznajomości języka angielskiegomile widzania znajomość języka niemieckiegoAgencja zatrudnienia – nr wpisu 47
      Firma z obszaru nowoczesnych technologii z okolic Kobylanki poszukuje nowego członka do swojego zespołu.Jeśli posiadasz doświadczenie w prowadzeniu działań administracyjnych wspierających biznes i bardzo dobrze porozumiewasz się w języku angielskim to jesteś odpowiednim kandydatem na to stanowisko. Nie czekaj, aplikuj ! oferujemyumowę o pracę w firmie o ugruntowanej pozycji rynkowejatrakcyjne wynagrodzeniekompleksowy proces szkoleniowymożliwość rozwoju zawodowegofirmowe wydarzenia integracyjnezadaniaaktywna współpraca z działem sprzedaży w celu uzyskania wyników/ planów sprzedażowych,monitorowanie, rozliczanie projektów sprzedażowych, prowadzenie dokumentacji projektowej  w zakresie produktów i obrotów,opracowywanie zamówień i dokumentów ZS, ZZ, RLS, RLZ,potwierdzenie zamówień z klientami, określanie terminów realizacji,koordynowanie procesu realizacji zamówień z produkcją oraz klientem,rejestracja i prowadzenie zgłoszeń reklamacyjnych,prowadzenie korespondencji z klientem dot. realizacji zamówień i projektów,tworzenie harmonogramów realizacji zamówień produkcji,dbanie o terminowe płatności klientów,codzienne raportowanie wyników pracy własnej i zespołu,wizyty handlowe u klientów,bieżąca aktualizacja danych w systemie,aktywne uczestniczenie w wydarzeniach branżowych (m.in. targi, konferencje, roadshow)oczekujemywykształcenia wyższegodoświadczenia na podobnym stanowisku, w tym w prowadzeniu biura, obsłudze klientów, zarządzaniu dokumentacjąbardzo dobrej organizacja pracy własnejznajomości języka angielskiegomile widzania znajomość języka niemieckiegoAgencja zatrudnienia – nr wpisu 47
      • kobylanka, zachodniopomorskie
      • praca stała
      • randstad polska
      Firma z obszaru nowoczesnych technologii z okolic Kobylanki poszukuje nowego członka do swojego zespołu.Jeśli posiadasz doświadczenie w prowadzeniu działań administracyjnych wspierających biznes i bardzo dobrze porozumiewasz się w języku angielskim to jesteś odpowiednim kandydatem na to stanowisko. Nie czekaj, aplikuj ! oferujemyumowę o pracę w firmie o ugruntowanej pozycji rynkowejatrakcyjne wynagrodzeniekompleksowy proces szkoleniowymożliwość rozwoju zawodowegofirmowe wydarzenia integracyjnezadaniaaktywna współpraca z działem sprzedaży w celu uzyskania wyników/ planów sprzedażowych,monitorowanie, rozliczanie projektów sprzedażowych, prowadzenie dokumentacji projektowej  w zakresie produktów i obrotów,opracowywanie zamówień i dokumentów ZS, ZZ, RLS, RLZ,potwierdzenie zamówień z klientami, określanie terminów realizacji,koordynowanie procesu realizacji zamówień z produkcją oraz klientem,rejestracja i prowadzenie zgłoszeń reklamacyjnych,prowadzenie korespondencji z klientem dot. realizacji zamówień i projektów,tworzenie harmonogramów realizacji zamówień produkcji,dbanie o terminowe płatności klientów,codzienne raportowanie wyników pracy własnej i zespołu,wizyty handlowe u klientów,bieżąca aktualizacja danych w systemie,aktywne uczestniczenie w wydarzeniach branżowych (m.in. targi, konferencje, roadshow)oczekujemywykształcenia wyższegodoświadczenia na podobnym stanowisku, w tym w prowadzeniu biura, obsłudze klientów, zarządzaniu dokumentacjąbardzo dobrej organizacja pracy własnejznajomości języka angielskiegomile widzania znajomość języka niemieckiegoAgencja zatrudnienia – nr wpisu 47
      Firma z obszaru nowoczesnych technologii z okolic Kobylanki poszukuje nowego członka do swojego zespołu.Jeśli posiadasz doświadczenie w prowadzeniu działań administracyjnych wspierających biznes i bardzo dobrze porozumiewasz się w języku angielskim to jesteś odpowiednim kandydatem na to stanowisko. Nie czekaj, aplikuj ! oferujemyumowę o pracę w firmie o ugruntowanej pozycji rynkowejatrakcyjne wynagrodzeniekompleksowy proces szkoleniowymożliwość rozwoju zawodowegofirmowe wydarzenia integracyjnezadaniaaktywna współpraca z działem sprzedaży w celu uzyskania wyników/ planów sprzedażowych,monitorowanie, rozliczanie projektów sprzedażowych, prowadzenie dokumentacji projektowej  w zakresie produktów i obrotów,opracowywanie zamówień i dokumentów ZS, ZZ, RLS, RLZ,potwierdzenie zamówień z klientami, określanie terminów realizacji,koordynowanie procesu realizacji zamówień z produkcją oraz klientem,rejestracja i prowadzenie zgłoszeń reklamacyjnych,prowadzenie korespondencji z klientem dot. realizacji zamówień i projektów,tworzenie harmonogramów realizacji zamówień produkcji,dbanie o terminowe płatności klientów,codzienne raportowanie wyników pracy własnej i zespołu,wizyty handlowe u klientów,bieżąca aktualizacja danych w systemie,aktywne uczestniczenie w wydarzeniach branżowych (m.in. targi, konferencje, roadshow)oczekujemywykształcenia wyższegodoświadczenia na podobnym stanowisku, w tym w prowadzeniu biura, obsłudze klientów, zarządzaniu dokumentacjąbardzo dobrej organizacja pracy własnejznajomości języka angielskiegomile widzania znajomość języka niemieckiegoAgencja zatrudnienia – nr wpisu 47

    Dziękujemy. będziesz teraz regularnie otrzymywać powiadomienia o podobnych ofertach pracy.

    Odkryj ponad 15 ofert pracy w Zachodniopomorskie

    Wygląda na to, że chcesz zmienić język. Spowoduje to zresetowanie filtrów zastosowanych obecnie przy wyszukiwaniu ofert pracy.