You are successfully logged out of your my randstad account

You have successfully deleted your account

    Dziękujemy. będziesz teraz regularnie otrzymywać spersonalizowane powiadomienia o ofertach pracy.

    liczba ofert pracy dla Produktu: 7

    filtr2
    wyczyść wszystko
      • błonie, mazowieckie
      • praca stała
      • randstad polska
      Chcesz pracować na produkcji? Mamy dla Ciebie stałą pracę na 3 zmiany w Błoniu (powiat warszawaski zachodni)Nie zwlekaj i zgłoś się przez formularz!oferujemyumowę o pracę bezpośrednio w firmieatrakcyjne wynagrodzeniepremię roczną (płatną w dwóch ratach)dofinansowanie do paliwaopiekę medycznąkartę sportowądopłaty do kolonii i wakacjizadaniaobsługa linii produkcyjnejsprawdzanie produktu w miejscu wykonywania pracyoczekujemygotowości do pracy na 3 zmianyAgencja zatrudnienia – nr wpisu 47
      Chcesz pracować na produkcji? Mamy dla Ciebie stałą pracę na 3 zmiany w Błoniu (powiat warszawaski zachodni)Nie zwlekaj i zgłoś się przez formularz!oferujemyumowę o pracę bezpośrednio w firmieatrakcyjne wynagrodzeniepremię roczną (płatną w dwóch ratach)dofinansowanie do paliwaopiekę medycznąkartę sportowądopłaty do kolonii i wakacjizadaniaobsługa linii produkcyjnejsprawdzanie produktu w miejscu wykonywania pracyoczekujemygotowości do pracy na 3 zmianyAgencja zatrudnienia – nr wpisu 47
      • grodzisk mazowiecki, mazowieckie
      • praca tymczasowa
      • randstad polska
      Jeśli chcesz podjąć stałą współpracę z firmą produkcyjną na terenie Grodziska Mazowieckiego, zdobyć nowe doświadczenie zawodowe, nie zwlekaj, aplikuj! oferujemyumowę o pracę tymczasową (płatne urlopy i zwolnienia lekarskie, odprowadzane składki ZUS)wynagrodzenie godzinowe 21 PLN brutto/hwysokie premie miesięczne - łącznie do 610 zł brutto miesięczniedwie przerwy po 15 minut wliczone w godziny pracybezpłatny dojazd z Żyrardowazadaniapraca przy produkcji opakowańpakowanie wyrobu gotowegokontrola wytworzonego produktusprzątanie swojego stanowiska pracyoczekujemymile widziane doświadczenie na produkcjimotywacji i chęci podjęcia zatrudnieniabadań sanitarno-epidemiologicznych bądź chęci ich wyrobieniadyspozycyjności do podjęcia pracy w systemie 3-zmianowym 4-brygadowymAgencja zatrudnienia – nr wpisu 47
      Jeśli chcesz podjąć stałą współpracę z firmą produkcyjną na terenie Grodziska Mazowieckiego, zdobyć nowe doświadczenie zawodowe, nie zwlekaj, aplikuj! oferujemyumowę o pracę tymczasową (płatne urlopy i zwolnienia lekarskie, odprowadzane składki ZUS)wynagrodzenie godzinowe 21 PLN brutto/hwysokie premie miesięczne - łącznie do 610 zł brutto miesięczniedwie przerwy po 15 minut wliczone w godziny pracybezpłatny dojazd z Żyrardowazadaniapraca przy produkcji opakowańpakowanie wyrobu gotowegokontrola wytworzonego produktusprzątanie swojego stanowiska pracyoczekujemymile widziane doświadczenie na produkcjimotywacji i chęci podjęcia zatrudnieniabadań sanitarno-epidemiologicznych bądź chęci ich wyrobieniadyspozycyjności do podjęcia pracy w systemie 3-zmianowym 4-brygadowymAgencja zatrudnienia – nr wpisu 47
      • sochaczew, mazowieckie
      • praca tymczasowa
      • randstad polska
      Poszkujesz pracy, która da Ci poczucie bezpieczeństwa? Dla naszego klienta wytwarzającego najlepsze smakołyki na świecie poszukujemy chętnych do pracy na stanowisku pracownik produkcji. Jesteś chętny/a? Zaaplikuj, zadzwoń lub wyślij sms o treści "praca" pod nr 887500472Miejsce pracy: Kożuszki Parcel k. Sochaczewaoferujemyatrakcyjne wynagrodzenie od 22,10 zł do 26,04 zł bruttoumowę o pracę tymczasową (pełne składki, płatne urlopy)bezpłatny transport z Sochaczewa, Płocka, Gąbina, Wyszogrodu, Bodzanowa, Sannik, Słubic, Chodakowa, Giżyc, Małej Wsi, Brzezi praca w systemie 3 zmianowym (4 brygady)docelowe zatrudnienie bezpośrednio u klientazniżki na obiady (nawet 50%)możliwość korzystania ze sklepiku firmowegoproces rekrutacyjny bez wychodzenia z domu! (spotkaj się z nami online lub w biurze)zadaniapakowanie smakołyków do kartonów przy liniach produkcyjnychukładanie kartonów na paletachdostarczanie produktu do pakowania na linię oczekujemynie ważne ile masz lat, wszystkiego Cię nauczymy!badań sanepidu lub chęci ich wyrobienia (po miesiącu pracy zwracamy koszt!)Agencja zatrudnienia – nr wpisu 47
      Poszkujesz pracy, która da Ci poczucie bezpieczeństwa? Dla naszego klienta wytwarzającego najlepsze smakołyki na świecie poszukujemy chętnych do pracy na stanowisku pracownik produkcji. Jesteś chętny/a? Zaaplikuj, zadzwoń lub wyślij sms o treści "praca" pod nr 887500472Miejsce pracy: Kożuszki Parcel k. Sochaczewaoferujemyatrakcyjne wynagrodzenie od 22,10 zł do 26,04 zł bruttoumowę o pracę tymczasową (pełne składki, płatne urlopy)bezpłatny transport z Sochaczewa, Płocka, Gąbina, Wyszogrodu, Bodzanowa, Sannik, Słubic, Chodakowa, Giżyc, Małej Wsi, Brzezi praca w systemie 3 zmianowym (4 brygady)docelowe zatrudnienie bezpośrednio u klientazniżki na obiady (nawet 50%)możliwość korzystania ze sklepiku firmowegoproces rekrutacyjny bez wychodzenia z domu! (spotkaj się z nami online lub w biurze)zadaniapakowanie smakołyków do kartonów przy liniach produkcyjnychukładanie kartonów na paletachdostarczanie produktu do pakowania na linię oczekujemynie ważne ile masz lat, wszystkiego Cię nauczymy!badań sanepidu lub chęci ich wyrobienia (po miesiącu pracy zwracamy koszt!)Agencja zatrudnienia – nr wpisu 47
      • nowy dwór mazowiecki, mazowieckie
      • praca tymczasowa
      • randstad polska
      Szukamy osób do pracy na produkcji.Jeśli cechuje Cię siła i sprawność fizyczna zaaplikuj już dziś!Zapewniamy dojazd z i do pracy!oferujemypracę na produkcji od poniedziałku do piątku na 3-zmianywynagrodzenie płatne zawsze na czas dodatkowy bonus za pracę w nocy oraz za pracę w soboty dofinansowanie do transportu z i do pracysystem benefitów Randstad Plus (karta sportowa, prywatna opieka medyczna, zniżki na zakupy online do 50%, rabaty w restauracjach, pizzeriach, kawiarniach) oraz bony sodexo, np. z okazji urodzinpracę w czystych warunkachzadaniaodkładanie zapakowanych półproduktów w kartonach na palety euro zgodnie ze specyfikacjądbanie o jakość zapakowanego produktudbanie o czystość przy linii produkcyjnejoczekujemydyspozycyjności do pracy 3-zmianowejzaangażowania w wykonywane obowiązkichęci do pracy zespołowejZainteresowała Cię nasza oferta? Zaaplikuj - zadzwonimy do Ciebie i opowiemy o szczegółach :)Agencja zatrudnienia – nr wpisu 47
      Szukamy osób do pracy na produkcji.Jeśli cechuje Cię siła i sprawność fizyczna zaaplikuj już dziś!Zapewniamy dojazd z i do pracy!oferujemypracę na produkcji od poniedziałku do piątku na 3-zmianywynagrodzenie płatne zawsze na czas dodatkowy bonus za pracę w nocy oraz za pracę w soboty dofinansowanie do transportu z i do pracysystem benefitów Randstad Plus (karta sportowa, prywatna opieka medyczna, zniżki na zakupy online do 50%, rabaty w restauracjach, pizzeriach, kawiarniach) oraz bony sodexo, np. z okazji urodzinpracę w czystych warunkachzadaniaodkładanie zapakowanych półproduktów w kartonach na palety euro zgodnie ze specyfikacjądbanie o jakość zapakowanego produktudbanie o czystość przy linii produkcyjnejoczekujemydyspozycyjności do pracy 3-zmianowejzaangażowania w wykonywane obowiązkichęci do pracy zespołowejZainteresowała Cię nasza oferta? Zaaplikuj - zadzwonimy do Ciebie i opowiemy o szczegółach :)Agencja zatrudnienia – nr wpisu 47
      • kajetany, mazowieckie
      • praca tymczasowa
      • randstad polska
      Poszukujemy dynamicznej osoby do międzynarodowej firmy technologiczno-produkcyjnej na stanowisko Wsparcie Działu Sprzedaży.Jesteś absolwentem lub w trakcie studiów? Szukasz pierwszego doświadczenia w sprzedaży?Jest to oferta idealna dla Ciebie!oferujemyzatrudnienie w oparciu o umowę o pracę tymczasowąatrakcyjne wynagrodzeniemożliwość pracy hybrydowejpracę od poniedziałku do piątku w godzinach 8:00-16:00dostęp do platformy benefitowej (karta sportowa, opieka medyczna)możliwość rozwoju w międzynarodowej firmiedodatkowe premie sprzedażowezadaniapozyskiwanie nowych Klientówzapewnianie wsparcia dla obecnych Klientówwspółpraca z menedżerami produktu i dyrektorem ds. sprzedaży na rynku morskimkontakt z partnerami handlowymi na Ukrainie i wspieranie ich w codziennej działalnościprzetwarzanie dokumentów - umów, wniosków cenowych, zarządzanie obiegiem dokumentówprzygotowywanie komunikacji i zarządzanie przepływem informacjioczekujemybardzo dobrej znajomości języka angielskiegobardzo dobrej znajomości języka ukraińskiegosilnych umiejętności interpersonalnych i komunikacyjnychdoświadczenia w sprzedaży (mile widziane)znajomości technik sprzedaży (mile widziane)umiejętności budowania i utrzymywania dobrych relacji z klientami (mile widziane)Agencja zatrudnienia – nr wpisu 47
      Poszukujemy dynamicznej osoby do międzynarodowej firmy technologiczno-produkcyjnej na stanowisko Wsparcie Działu Sprzedaży.Jesteś absolwentem lub w trakcie studiów? Szukasz pierwszego doświadczenia w sprzedaży?Jest to oferta idealna dla Ciebie!oferujemyzatrudnienie w oparciu o umowę o pracę tymczasowąatrakcyjne wynagrodzeniemożliwość pracy hybrydowejpracę od poniedziałku do piątku w godzinach 8:00-16:00dostęp do platformy benefitowej (karta sportowa, opieka medyczna)możliwość rozwoju w międzynarodowej firmiedodatkowe premie sprzedażowezadaniapozyskiwanie nowych Klientówzapewnianie wsparcia dla obecnych Klientówwspółpraca z menedżerami produktu i dyrektorem ds. sprzedaży na rynku morskimkontakt z partnerami handlowymi na Ukrainie i wspieranie ich w codziennej działalnościprzetwarzanie dokumentów - umów, wniosków cenowych, zarządzanie obiegiem dokumentówprzygotowywanie komunikacji i zarządzanie przepływem informacjioczekujemybardzo dobrej znajomości języka angielskiegobardzo dobrej znajomości języka ukraińskiegosilnych umiejętności interpersonalnych i komunikacyjnychdoświadczenia w sprzedaży (mile widziane)znajomości technik sprzedaży (mile widziane)umiejętności budowania i utrzymywania dobrych relacji z klientami (mile widziane)Agencja zatrudnienia – nr wpisu 47
      • warszawa, mazowieckie
      • praca stała
      • randstad polska
      Dla naszego Klienta, międzynarodowej firmy z branży retail poszukujemy Kandydatów na stanowisko dyrektora ds. planowania łańcucha dostaw.oferujemystabilne zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę w firmie o ugruntowanej pozycji na rynkuhybrydowy model pracyatrakcyjne wynagrodzenie i system premiowymożliwość rozwoju i podnoszenia kwalifikacji zawodowychniezbędne narzędzia pracy (komputer, telefon, samochód służbowy)bogaty pakiet benefitówzadaniazapewnienie dostępności i jakości towarów dla klientów wszystkich kanałów dystrybucji poprzez zintegrowane planowanie i definiowanie optymalnych przepływów towarowych jak i poziomu zapasu w skali całej firmytworzenie strategii przepływu towarów w oparciu o strategię biznesowąwspółuczestniczenie w budowaniu długoterminowej strategii Supply Chain & Logisticstworzenie strategicznych planów przepływu towarów łączących procesy zaopatrzenia i sprzedaży (S&OP)tworzenie strategii zarządzania danymi podstawowymi produktu (Master Data) dla przesiębiorstwabudowanie strategii współpracy operacyjnej z dostawcamiwspieranie innowacyjności i wdrażanie nowych technologii celem optymalizacji procesówdefiniowanie zasad, parametrów i celów jakościowych w zakresie współpracy operacyjnej z dostawcami oraz monitorowanie poziomu ich realizacji celem gwarantowania dostępności produktówgwarantowanie realizacji dostaw zgodnie z wskaźnikami oraz optymalizacja kosztów usług logistycznychprzygotowanie i realizacja zintegrowanego systemu planowania zaopatrzenia i sprzedaży całego przedsiębiorstaw (S&OP)gwarantowanie prognozy i realizacji wskażników poziomu zapasu vs. sprzedażyodpowiedzialność za utrzymanie optymalnego poziomu zapasuodpowiedzialność za realizacje budżetu kosztowego i inwestycyjnegooczekujemywykształcenia wyższego, preferowany kierunek: Supply Chain Management, Logistyka, Zarządzanie Operacyjne, Ekonomiamin. 5-letniego doświadczenia na podobnym stanowisku w branży retaildoświadczenia w zakresie planowania zapotrzebowania i zarządzania zapasami, a także w zakresie zarządzania planowaniem popytu (S&OP) i relacjami z dostawcamibiegłej znajomości języka angielskiegodoświadczenia w zarządzaniu zespołemdoświadczenia w zarządzaniu zmianąorientacji na klientabiegłej umiejętności obsługi pakietu MS Officeprawa jazdy kat. BAgencja zatrudnienia – nr wpisu 47
      Dla naszego Klienta, międzynarodowej firmy z branży retail poszukujemy Kandydatów na stanowisko dyrektora ds. planowania łańcucha dostaw.oferujemystabilne zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę w firmie o ugruntowanej pozycji na rynkuhybrydowy model pracyatrakcyjne wynagrodzenie i system premiowymożliwość rozwoju i podnoszenia kwalifikacji zawodowychniezbędne narzędzia pracy (komputer, telefon, samochód służbowy)bogaty pakiet benefitówzadaniazapewnienie dostępności i jakości towarów dla klientów wszystkich kanałów dystrybucji poprzez zintegrowane planowanie i definiowanie optymalnych przepływów towarowych jak i poziomu zapasu w skali całej firmytworzenie strategii przepływu towarów w oparciu o strategię biznesowąwspółuczestniczenie w budowaniu długoterminowej strategii Supply Chain & Logisticstworzenie strategicznych planów przepływu towarów łączących procesy zaopatrzenia i sprzedaży (S&OP)tworzenie strategii zarządzania danymi podstawowymi produktu (Master Data) dla przesiębiorstwabudowanie strategii współpracy operacyjnej z dostawcamiwspieranie innowacyjności i wdrażanie nowych technologii celem optymalizacji procesówdefiniowanie zasad, parametrów i celów jakościowych w zakresie współpracy operacyjnej z dostawcami oraz monitorowanie poziomu ich realizacji celem gwarantowania dostępności produktówgwarantowanie realizacji dostaw zgodnie z wskaźnikami oraz optymalizacja kosztów usług logistycznychprzygotowanie i realizacja zintegrowanego systemu planowania zaopatrzenia i sprzedaży całego przedsiębiorstaw (S&OP)gwarantowanie prognozy i realizacji wskażników poziomu zapasu vs. sprzedażyodpowiedzialność za utrzymanie optymalnego poziomu zapasuodpowiedzialność za realizacje budżetu kosztowego i inwestycyjnegooczekujemywykształcenia wyższego, preferowany kierunek: Supply Chain Management, Logistyka, Zarządzanie Operacyjne, Ekonomiamin. 5-letniego doświadczenia na podobnym stanowisku w branży retaildoświadczenia w zakresie planowania zapotrzebowania i zarządzania zapasami, a także w zakresie zarządzania planowaniem popytu (S&OP) i relacjami z dostawcamibiegłej znajomości języka angielskiegodoświadczenia w zarządzaniu zespołemdoświadczenia w zarządzaniu zmianąorientacji na klientabiegłej umiejętności obsługi pakietu MS Officeprawa jazdy kat. BAgencja zatrudnienia – nr wpisu 47
      • warszawa, mazowieckie
      • praca tymczasowa
      • randstad polska
      Dla naszego klienta, międzynarodowej organizacji z branży farmaceutycznej, poszukujemy osoby na stanowisko Business Analyst. Stanowisko ma mocno rozwojowy charakter a jednocześnie daje możliwość pracy w międzynarodowym, różnorodnym zespole, stałego kontaktu z językiem angielskim i dostęp do szerokiego wachlarza benefitów.Jeśli oprócz szczerej chęci rozwijania swoich kompetencji i zdolności analitycznych możesz się pochwalić dobrą znajomością SAP-a i Excela - zapraszamy do udziału w procesie. oferujemyStabilne zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę tymczasowąKonkurencyjne warunki finansoweDostęp do pakietu benefitów ( między innymi opieka medyczna, karta sportowa)Możliwość pracy hybrydowejSzerokie możliwości rozwojowe w ramach międzynarodowej organizacjiMożliwość zdobywania doświadczenia w ramach międzynarodowego zespołu specjalistówSzybki i przyjazny proces rekrutacyjny (prócz wywiadu telefonicznego jedno spotkanie rekrutacyjne)Przejrzyste zasady współpracy i przyjazna struktura organizacyjnazadaniaPrzygotowywanie rozliczeń międzyokresowychŚcisła współpraca z interesariuszami biznesowymi z zapewnieniem wsparcia analitycznego i strategicznegoWsparcie w przygotowaniu prezentacji i analiz finansowychPrzygotowywanie i bieżąca analiza dokładnych budżetów finansowych i prognoz Miesięczne rozliczenia rachunku zysków i stratAnaliza wariancji produkcjiWspółpraca z zespołem Product Costing w rocznym procesie wyceny produktuSumienne i terminowe raportowanie oczekujemyWykształcenie wyższe (preferowane kierunki: finanse, księgowość, ekonomia)Co najmniej 3 lata doświadczenia na podobnym stanowiskuDogłębne zrozumienie dla zasad funkcjonowania finansów i rachunkowościDobra znajomość systemu SAP i programu ExcelZrozumienie procesu prognozowania i budżetowaniaPłynna znajomość języka angieslskiego w mowie i piśmieOtwartość na pracę w różnorodnym, międzynarodowym zespoleDobra organizacja pracy i umiejętność działania pod presją czasuWysoka dokładność w działaniuZdolność do identyfikacji i rozwiązywania problemów Agencja zatrudnienia – nr wpisu 47
      Dla naszego klienta, międzynarodowej organizacji z branży farmaceutycznej, poszukujemy osoby na stanowisko Business Analyst. Stanowisko ma mocno rozwojowy charakter a jednocześnie daje możliwość pracy w międzynarodowym, różnorodnym zespole, stałego kontaktu z językiem angielskim i dostęp do szerokiego wachlarza benefitów.Jeśli oprócz szczerej chęci rozwijania swoich kompetencji i zdolności analitycznych możesz się pochwalić dobrą znajomością SAP-a i Excela - zapraszamy do udziału w procesie. oferujemyStabilne zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę tymczasowąKonkurencyjne warunki finansoweDostęp do pakietu benefitów ( między innymi opieka medyczna, karta sportowa)Możliwość pracy hybrydowejSzerokie możliwości rozwojowe w ramach międzynarodowej organizacjiMożliwość zdobywania doświadczenia w ramach międzynarodowego zespołu specjalistówSzybki i przyjazny proces rekrutacyjny (prócz wywiadu telefonicznego jedno spotkanie rekrutacyjne)Przejrzyste zasady współpracy i przyjazna struktura organizacyjnazadaniaPrzygotowywanie rozliczeń międzyokresowychŚcisła współpraca z interesariuszami biznesowymi z zapewnieniem wsparcia analitycznego i strategicznegoWsparcie w przygotowaniu prezentacji i analiz finansowychPrzygotowywanie i bieżąca analiza dokładnych budżetów finansowych i prognoz Miesięczne rozliczenia rachunku zysków i stratAnaliza wariancji produkcjiWspółpraca z zespołem Product Costing w rocznym procesie wyceny produktuSumienne i terminowe raportowanie oczekujemyWykształcenie wyższe (preferowane kierunki: finanse, księgowość, ekonomia)Co najmniej 3 lata doświadczenia na podobnym stanowiskuDogłębne zrozumienie dla zasad funkcjonowania finansów i rachunkowościDobra znajomość systemu SAP i programu ExcelZrozumienie procesu prognozowania i budżetowaniaPłynna znajomość języka angieslskiego w mowie i piśmieOtwartość na pracę w różnorodnym, międzynarodowym zespoleDobra organizacja pracy i umiejętność działania pod presją czasuWysoka dokładność w działaniuZdolność do identyfikacji i rozwiązywania problemów Agencja zatrudnienia – nr wpisu 47

    Dziękujemy. będziesz teraz regularnie otrzymywać powiadomienia o podobnych ofertach pracy.

    Wygląda na to, że chcesz zmienić język. Spowoduje to zresetowanie filtrów zastosowanych obecnie przy wyszukiwaniu ofert pracy.