You are successfully logged out of your my randstad account

You have successfully deleted your account

    Dziękujemy. będziesz teraz regularnie otrzymywać spersonalizowane powiadomienia o ofertach pracy.

    liczba ofert pracy w miejscowości Kraków: 7

    filtr2
    wyczyść wszystko
      • kraków, małopolskie
      • praca tymczasowa
      • randstad polska
      Jeżeli płynnie posługujesz się j. czeskim/ słowackim oraz angielskim, chciałbyś/abyś zdobyć doświadczenie w dziale HR w międzynarodowej korporacji i jesteś dostępny/a od zaraz-nie czekaj aplikuj!oferujemy zatrudnienie na podstawie umowy o pracę tymczasową (opłacone składki ZUS, płatne urlopy oraz pozostałe świadczenia),praca od poniedziałku do piątku w godzinach 9-17 lub 8-16,pakiet dodatków Randstad Plus : karta sportowa i opieka medyczna w atrakcyjnej cenie;)bony lunchowe 160 zł co miesiąc , pakiet opieki medycznej Luxmedpraca w międzynarodowym zespole w firmie z branży tytoniowejumowa na 6 miesięcy (zastępstwo)zadaniawprowadzanie danych pracowników do systemu SAPtworzenie raportów i zestawieńodpowiadanie na zapytania pracownikównaliczanie listy płacoczekujemypłynnej znajomośći języka czeskiego/słowackiego  i angielskiego w mowie i piśmieznajomości programu Excelznajomość programu SAP będzie dodatkowym atutemdostępności od zarazAgencja zatrudnienia – nr wpisu 47
      Jeżeli płynnie posługujesz się j. czeskim/ słowackim oraz angielskim, chciałbyś/abyś zdobyć doświadczenie w dziale HR w międzynarodowej korporacji i jesteś dostępny/a od zaraz-nie czekaj aplikuj!oferujemy zatrudnienie na podstawie umowy o pracę tymczasową (opłacone składki ZUS, płatne urlopy oraz pozostałe świadczenia),praca od poniedziałku do piątku w godzinach 9-17 lub 8-16,pakiet dodatków Randstad Plus : karta sportowa i opieka medyczna w atrakcyjnej cenie;)bony lunchowe 160 zł co miesiąc , pakiet opieki medycznej Luxmedpraca w międzynarodowym zespole w firmie z branży tytoniowejumowa na 6 miesięcy (zastępstwo)zadaniawprowadzanie danych pracowników do systemu SAPtworzenie raportów i zestawieńodpowiadanie na zapytania pracownikównaliczanie listy płacoczekujemypłynnej znajomośći języka czeskiego/słowackiego  i angielskiego w mowie i piśmieznajomości programu Excelznajomość programu SAP będzie dodatkowym atutemdostępności od zarazAgencja zatrudnienia – nr wpisu 47
      • kraków, małopolskie
      • praca tymczasowa
      • randstad polska
      Komunikatywnie posługujesz się językiem angielskim oraz polskim, posiadasz pierwsze doświadczenia w pracy w dziale HR i chciałbyś rozwijać swoją karierę w międzynarodowym środowisku? Teraz masz szansę to zrobić! Mamy dla Ciebie ofertę w której znajomość języka angielskiego oraz chęć rozwoju to podstawa i początek międzynarodowych znajomości!oferujemypracę w międzynarodowej korporacji branży tytoniowej o ugruntowanej pozycji na rynkupoznanie środowiska działu finansów działającego w systemie centrum usług (Shared Service Center) obsługujących kraje Europypakiet benefitów (kartę OK SYSTEM, dodatkową opiekę medyczną, dofinansowanie do posiłków, itp.)pracę zdalną i elastyczne godziny pracymożliwość rozwoju i zdobywania doświadczeńumowę o pracę tymczasową z możliwością przedłużeniazadaniawsparcie kandydatów i menedżerów ds. Zatrudnienia w kwestiach związanych z rekrutacją i procesem wdrożenia kandydatów.przygotowywanie dokumentów, umów oraz zarządzanie danymi w systemie SAPprzygotowywanie standardowych raportów w systemie SAPudział w tłumaczeniu i przeglądzie dokumentów związanych z procesami HR firmyproaktywne i kompleksowe wykonywanie codziennych zadańoczekujemybiegłej znajomości języka angielskiego oraz polskiego (C1) - warunek koniecznywykształcenia wyższegobardzo dobrej znajomości narzędzi MS Officekomunikatywności i multizadaniowościzaangażowania oraz umiejętności analitycznego myśleniadostępności w pełnym wymiarze czasu pracy (od poniedziałku do piątku)Agencja zatrudnienia – nr wpisu 47
      Komunikatywnie posługujesz się językiem angielskim oraz polskim, posiadasz pierwsze doświadczenia w pracy w dziale HR i chciałbyś rozwijać swoją karierę w międzynarodowym środowisku? Teraz masz szansę to zrobić! Mamy dla Ciebie ofertę w której znajomość języka angielskiego oraz chęć rozwoju to podstawa i początek międzynarodowych znajomości!oferujemypracę w międzynarodowej korporacji branży tytoniowej o ugruntowanej pozycji na rynkupoznanie środowiska działu finansów działającego w systemie centrum usług (Shared Service Center) obsługujących kraje Europypakiet benefitów (kartę OK SYSTEM, dodatkową opiekę medyczną, dofinansowanie do posiłków, itp.)pracę zdalną i elastyczne godziny pracymożliwość rozwoju i zdobywania doświadczeńumowę o pracę tymczasową z możliwością przedłużeniazadaniawsparcie kandydatów i menedżerów ds. Zatrudnienia w kwestiach związanych z rekrutacją i procesem wdrożenia kandydatów.przygotowywanie dokumentów, umów oraz zarządzanie danymi w systemie SAPprzygotowywanie standardowych raportów w systemie SAPudział w tłumaczeniu i przeglądzie dokumentów związanych z procesami HR firmyproaktywne i kompleksowe wykonywanie codziennych zadańoczekujemybiegłej znajomości języka angielskiego oraz polskiego (C1) - warunek koniecznywykształcenia wyższegobardzo dobrej znajomości narzędzi MS Officekomunikatywności i multizadaniowościzaangażowania oraz umiejętności analitycznego myśleniadostępności w pełnym wymiarze czasu pracy (od poniedziałku do piątku)Agencja zatrudnienia – nr wpisu 47
      • kraków, małopolskie
      • praca stała
      • randstad polska
      Naszym klientem jest firma (shared services center), zatrudniająca na świecie ponad 2000 pracowników,świadcząca usługi outsourcingowe w obszarze finansów i bankowości.Do powiększającego się wciąż działu HR poszukujemy osoby na stanowiskoHR Specialist.oferujemyprywatną opiekę medyczną,kartę MultiSport,kursy językowe,możliwość rozwoju osobistego w międzynarodowym przedsiębiorstwie,dynamiczne i przyjazdne środowisko pracy,różnorodne projety. zadaniaprzetelne i terminowe prowadzenie dokumentacji HR,ścisła współpraca z działem rekrutacji (przygotowywanie listów intencyjnych, umów, wspieranie procesu onboardingu),wdrażanie poszczególnych projektów HR,współpraca z działem BHP,budowanie relacji z pracownikami. oczekujemywykształcenie wyższe kierunkowe,dośwaidczenie w pracy na podobnym stanowisku,umiejętność korzystania z zasobów MS Office, znajomość systemów HR,biegłej znajomości języka angielskiego,umiejętności radzenia sobie w trudnych sytuacjach,przywiązywania uwagi do szczegółów, bardzo dobrej organizacji. Agencja zatrudnienia – nr wpisu 47
      Naszym klientem jest firma (shared services center), zatrudniająca na świecie ponad 2000 pracowników,świadcząca usługi outsourcingowe w obszarze finansów i bankowości.Do powiększającego się wciąż działu HR poszukujemy osoby na stanowiskoHR Specialist.oferujemyprywatną opiekę medyczną,kartę MultiSport,kursy językowe,możliwość rozwoju osobistego w międzynarodowym przedsiębiorstwie,dynamiczne i przyjazdne środowisko pracy,różnorodne projety. zadaniaprzetelne i terminowe prowadzenie dokumentacji HR,ścisła współpraca z działem rekrutacji (przygotowywanie listów intencyjnych, umów, wspieranie procesu onboardingu),wdrażanie poszczególnych projektów HR,współpraca z działem BHP,budowanie relacji z pracownikami. oczekujemywykształcenie wyższe kierunkowe,dośwaidczenie w pracy na podobnym stanowisku,umiejętność korzystania z zasobów MS Office, znajomość systemów HR,biegłej znajomości języka angielskiego,umiejętności radzenia sobie w trudnych sytuacjach,przywiązywania uwagi do szczegółów, bardzo dobrej organizacji. Agencja zatrudnienia – nr wpisu 47
      • kraków, małopolskie
      • praca stała
      • randstad polska
      Naszym klientem jest firma zatrudniająca na świecie ponad 2000 pracowników, świadcząca usługi outsourcingowe w obszarze finansów i bankowości. Do powiększającego się wciąż działu HR poszukujemy osoby na stanowisko HR Manager.oferujemyprywatną opiekę medyczną,kartę MultiSport,kursy językowe,możliwość rozwoju osobistego w międzynarodowym przedsiębiorstwie,dynamiczne i przyjazdne środowisko pracy,różnorodne projety. zadaniazarządzanie zespołem działu personalnego w obszarze miękkiego HR,wspieranie zespołu w promowaniu najlepszych praktyk i skutecznych metodologii w zarządzaniu i relacjach pracowniczych,optymalizacja procesów rekrutacyjnych oraz onboardingowych,odpowiedzialność za zarządzanie liniowe w zespole HR Generalist i Administration w krajach UE,identyfikowanie, wdrażanie i administrowanie wymaganymi szkoleniami dla bułgarskich pracowników (BHP, zgodność lokalna, szkolenia wprowadzające),zapewnienie danym kadrowym i osobowym bezpieczeństwa zgodnie z europejskimi przepisami o ochronie danych.oczekujemykierunkowego wykształcenia,doświadczenie w międzynarodowej korporacji,doświadczenia w zarządzaniu zespołem oraz kilkoma oddziałami,znajomości systemów oraz narzędzi HR,biegłej znajomości języka angielskiego, kompetencji do budowania i efektywnego zarządzania relacjami interpersonalnymi na wszystkich szczeblach firmy,znajomość polskiego prawa pracy i najlepszych praktyk HR.Agencja zatrudnienia – nr wpisu 47
      Naszym klientem jest firma zatrudniająca na świecie ponad 2000 pracowników, świadcząca usługi outsourcingowe w obszarze finansów i bankowości. Do powiększającego się wciąż działu HR poszukujemy osoby na stanowisko HR Manager.oferujemyprywatną opiekę medyczną,kartę MultiSport,kursy językowe,możliwość rozwoju osobistego w międzynarodowym przedsiębiorstwie,dynamiczne i przyjazdne środowisko pracy,różnorodne projety. zadaniazarządzanie zespołem działu personalnego w obszarze miękkiego HR,wspieranie zespołu w promowaniu najlepszych praktyk i skutecznych metodologii w zarządzaniu i relacjach pracowniczych,optymalizacja procesów rekrutacyjnych oraz onboardingowych,odpowiedzialność za zarządzanie liniowe w zespole HR Generalist i Administration w krajach UE,identyfikowanie, wdrażanie i administrowanie wymaganymi szkoleniami dla bułgarskich pracowników (BHP, zgodność lokalna, szkolenia wprowadzające),zapewnienie danym kadrowym i osobowym bezpieczeństwa zgodnie z europejskimi przepisami o ochronie danych.oczekujemykierunkowego wykształcenia,doświadczenie w międzynarodowej korporacji,doświadczenia w zarządzaniu zespołem oraz kilkoma oddziałami,znajomości systemów oraz narzędzi HR,biegłej znajomości języka angielskiego, kompetencji do budowania i efektywnego zarządzania relacjami interpersonalnymi na wszystkich szczeblach firmy,znajomość polskiego prawa pracy i najlepszych praktyk HR.Agencja zatrudnienia – nr wpisu 47
      • kraków, małopolskie
      • praca stała
      • randstad polska
      Dla naszego klienta, firmy z branży IT poszukujemy IT Rekrutera, który zechce dołączyć do wewnętrznych struktur HR i prowadzić ciekawe projekty rekrutacyjne. Poszukujemy osób z doświadczeniem.oferujemyUmowę o pracę lub B2B,Atrakcyjne wynagrodzenie,Możliwość pracy hybrydowej,Prywatną opiekę medyczną,Kartę sportową,Pakiet szkoleń wewnętrznych,Szansę na wykorzystywanie języka angielskiego w codziennej pracy.zadaniaWyszukiwanie i pozyskiwanie specjalistów IT,Ocena kandydatów i dopasowanie umiejętności konsultanta do potrzeb naszego klienta,Zarządzanie pełnym procesem rekrutacyjnym od pierwszego kontaktu do spotkania z Account Manager,Dzielenie się dobrymi praktykami rekrutacyjnymi z zespołem,Budowanie silnych relacji z kandydatami,Administracja HR – sporządzanie umów o pracę i innych niezbędnychdokumentów.oczekujemyBiegły angielski (w mowie i piśmie) - warunek konieczny,Wykształcenie wyższe (preferowany kierunek HR, psychologia lub administracja),minimum rok doświadczenia w prowadzeniu kompleksowych procesów rekrutacyjnych w ramach branża IT,umiejętność pracy w zespole,Bardzo dobra znajomość MS Office (szczególnie Excel iPowerPoint),Duża dbałość o szczegóły,Doskonałe zarządzanie czasem i umiejętności organizacyjne,Doskonałe umiejętności komunikacyjne.Agencja zatrudnienia – nr wpisu 47
      Dla naszego klienta, firmy z branży IT poszukujemy IT Rekrutera, który zechce dołączyć do wewnętrznych struktur HR i prowadzić ciekawe projekty rekrutacyjne. Poszukujemy osób z doświadczeniem.oferujemyUmowę o pracę lub B2B,Atrakcyjne wynagrodzenie,Możliwość pracy hybrydowej,Prywatną opiekę medyczną,Kartę sportową,Pakiet szkoleń wewnętrznych,Szansę na wykorzystywanie języka angielskiego w codziennej pracy.zadaniaWyszukiwanie i pozyskiwanie specjalistów IT,Ocena kandydatów i dopasowanie umiejętności konsultanta do potrzeb naszego klienta,Zarządzanie pełnym procesem rekrutacyjnym od pierwszego kontaktu do spotkania z Account Manager,Dzielenie się dobrymi praktykami rekrutacyjnymi z zespołem,Budowanie silnych relacji z kandydatami,Administracja HR – sporządzanie umów o pracę i innych niezbędnychdokumentów.oczekujemyBiegły angielski (w mowie i piśmie) - warunek konieczny,Wykształcenie wyższe (preferowany kierunek HR, psychologia lub administracja),minimum rok doświadczenia w prowadzeniu kompleksowych procesów rekrutacyjnych w ramach branża IT,umiejętność pracy w zespole,Bardzo dobra znajomość MS Office (szczególnie Excel iPowerPoint),Duża dbałość o szczegóły,Doskonałe zarządzanie czasem i umiejętności organizacyjne,Doskonałe umiejętności komunikacyjne.Agencja zatrudnienia – nr wpisu 47
      • kraków, małopolskie
      • praca tymczasowa
      • randstad polska
      Masz doświadczenie w HR lub administracji? I chcesz zdobyć doświadczenie w międzynarodowej korporacji? Jeżeli TAK, aplikuj już dziś!Poszukujemy osoby na stanowisko: HR Advisor - do firmy, która od ponad 50 lat zajmuje się ochroną społeczeństwa, jego mienia i zabezpieczeniem aktywów finansowych na całym świecie.oferujemymożliwość współuczestnictwa w dynamicznym rozwoju firmy,pracę w międzynarodowym środowisku, w firmie o stabilnej pozycji na rynku,zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę tymczasową (1 rok - okres próbny z możliwością ewentualnego przedłużenia),praca hybrydowa (3 dni w biurze, 2 dni w domu),biznesowe godziny pracy od 8:00-16:00 lub od 9:00-17:00,atrakcyjne wynagrodzenie i system benefitów pozapłacowych,możliwość rozwoju zawodowego i bogatą ofertę szkoleń zewnętrznych i wewnętrznych,prywatną opiekę medyczną oraz pakiet sportowy,niezbędne narzędzia do pracy w biurze lub w domu.zadaniakontakt z klientem, obsługa programu ticketowego w celu rozpatrywania lub przypisywania zgłoszeń,wsparcie w Onboardingu nowych pracowników i Offboardingu,budowanie komunikacji wewnętrznej,aktualizacja i tworzenie dokumentacji pracowniczej,realizacja projektów oraz wykonywanie innych przydzielonych zadań.oczekujemywykształcenie wyższe (najlepiej w dziedzinie zarządzania zasobami ludzkimi lub pokrewnym kierunku),min. roczne doświadczenie w pracy na podobnym stanowisku,bardzo dobrej znajomości j. angielskiego (B2/C1),biegłej znajomości narzędzi Microsoft Office oraz narzędzi Google Apps,mile widziane doświadczenie i zainteresowanie branżą HR,praktyczna znajomość lokalnych przepisów ustawowych dotyczących HR, w szczególności krajów regionu EMEA.Agencja zatrudnienia – nr wpisu 47
      Masz doświadczenie w HR lub administracji? I chcesz zdobyć doświadczenie w międzynarodowej korporacji? Jeżeli TAK, aplikuj już dziś!Poszukujemy osoby na stanowisko: HR Advisor - do firmy, która od ponad 50 lat zajmuje się ochroną społeczeństwa, jego mienia i zabezpieczeniem aktywów finansowych na całym świecie.oferujemymożliwość współuczestnictwa w dynamicznym rozwoju firmy,pracę w międzynarodowym środowisku, w firmie o stabilnej pozycji na rynku,zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę tymczasową (1 rok - okres próbny z możliwością ewentualnego przedłużenia),praca hybrydowa (3 dni w biurze, 2 dni w domu),biznesowe godziny pracy od 8:00-16:00 lub od 9:00-17:00,atrakcyjne wynagrodzenie i system benefitów pozapłacowych,możliwość rozwoju zawodowego i bogatą ofertę szkoleń zewnętrznych i wewnętrznych,prywatną opiekę medyczną oraz pakiet sportowy,niezbędne narzędzia do pracy w biurze lub w domu.zadaniakontakt z klientem, obsługa programu ticketowego w celu rozpatrywania lub przypisywania zgłoszeń,wsparcie w Onboardingu nowych pracowników i Offboardingu,budowanie komunikacji wewnętrznej,aktualizacja i tworzenie dokumentacji pracowniczej,realizacja projektów oraz wykonywanie innych przydzielonych zadań.oczekujemywykształcenie wyższe (najlepiej w dziedzinie zarządzania zasobami ludzkimi lub pokrewnym kierunku),min. roczne doświadczenie w pracy na podobnym stanowisku,bardzo dobrej znajomości j. angielskiego (B2/C1),biegłej znajomości narzędzi Microsoft Office oraz narzędzi Google Apps,mile widziane doświadczenie i zainteresowanie branżą HR,praktyczna znajomość lokalnych przepisów ustawowych dotyczących HR, w szczególności krajów regionu EMEA.Agencja zatrudnienia – nr wpisu 47
      • kraków, małopolskie
      • praca tymczasowa
      • randstad polska
      Komunikatywnie posługujesz się językiem serbskim, posiadasz pierwsze doświadczenia w pracy w dziale HR i chciałbyś rozwijać swoją karierę zawodową? Teraz masz szansę to zrobić! Mamy dla Ciebie ofertę w której znajomość serbskiego oraz chęć rozwoju to podstawa i początek międzynarodowych znajomości! Nie czekaj, aplikuj!oferujemyzatrudnienie na podstawie umowy o pracę tymczasową (opłacone składki ZUS, płatne urlopy oraz pozostałe świadczenia),praca od poniedziałku do piątku w godzinach 9-17 lub 8-16,pakiet dodatków Randstad Plus : karta sportowa i opieka medyczna w atrakcyjnej cenie;)bony lunchowe 160 zł co miesiąc , pakiet opieki medycznej Luxmedpraca w międzynarodowym zespole.zadaniawspieranie pracowników PMI (z Serbii) w zapytaniach dotyczących HRprzechowywanie wniosków i danych osobowych pracowników w bazie danych SAPprzygotowywanie i tłumaczenie dokumentacji HRprzeprowadzanie codziennych audytów wprowadzanych danychgenerowanie standardowych i złożonych raportów SAPkoordynowanie i wykonywanie czynności związanych z listą płacudział w projektach usprawniających, mających na celu poprawę Employee Experienceoczekujemywykształcenia wyższegobardzo dobrej znajomości języka serbskiego oraz angielskiego - warunek konieczny (B2/C1)biegłej znajomości narzędzi Microsoft Officezainteresowania i chęci rozwoju w obszarze HRdoświadczenie w obszarze HR lub obsłudze klienta będzie dodatkowym atutemdostępności w pełnym wymiarze godzin - od poniedziałku do piątkuAgencja zatrudnienia – nr wpisu 47
      Komunikatywnie posługujesz się językiem serbskim, posiadasz pierwsze doświadczenia w pracy w dziale HR i chciałbyś rozwijać swoją karierę zawodową? Teraz masz szansę to zrobić! Mamy dla Ciebie ofertę w której znajomość serbskiego oraz chęć rozwoju to podstawa i początek międzynarodowych znajomości! Nie czekaj, aplikuj!oferujemyzatrudnienie na podstawie umowy o pracę tymczasową (opłacone składki ZUS, płatne urlopy oraz pozostałe świadczenia),praca od poniedziałku do piątku w godzinach 9-17 lub 8-16,pakiet dodatków Randstad Plus : karta sportowa i opieka medyczna w atrakcyjnej cenie;)bony lunchowe 160 zł co miesiąc , pakiet opieki medycznej Luxmedpraca w międzynarodowym zespole.zadaniawspieranie pracowników PMI (z Serbii) w zapytaniach dotyczących HRprzechowywanie wniosków i danych osobowych pracowników w bazie danych SAPprzygotowywanie i tłumaczenie dokumentacji HRprzeprowadzanie codziennych audytów wprowadzanych danychgenerowanie standardowych i złożonych raportów SAPkoordynowanie i wykonywanie czynności związanych z listą płacudział w projektach usprawniających, mających na celu poprawę Employee Experienceoczekujemywykształcenia wyższegobardzo dobrej znajomości języka serbskiego oraz angielskiego - warunek konieczny (B2/C1)biegłej znajomości narzędzi Microsoft Officezainteresowania i chęci rozwoju w obszarze HRdoświadczenie w obszarze HR lub obsłudze klienta będzie dodatkowym atutemdostępności w pełnym wymiarze godzin - od poniedziałku do piątkuAgencja zatrudnienia – nr wpisu 47

    Dziękujemy. będziesz teraz regularnie otrzymywać powiadomienia o podobnych ofertach pracy.

    Wygląda na to, że chcesz zmienić język. Spowoduje to zresetowanie filtrów zastosowanych obecnie przy wyszukiwaniu ofert pracy.