You are successfully logged out of your my randstad account

You have successfully deleted your account

    Dziękujemy. będziesz teraz regularnie otrzymywać spersonalizowane powiadomienia o ofertach pracy.

    liczba ofert pracy dla Administracji: 2

    filtr2
    wyczyść wszystko
      • warszawa, mazowieckie
      • praca tymczasowa
      • randstad polska
      Dla jednego z naszych klientów, firmy specjalizującej się w produkcji samochodów ciężarowych i dostawczych, poszukujemy obecnie kandydata na stanowisko Specjalisty ds. Administracji Sprzedaży.Jeśli wsparcie działu sprzedaży jest czymś co lubisz, a dobra organizacja pracy to Twoja mocna strona, to ta oferta czeka właśnie na Twoją aplikację, nie czekaj – aplikuj!oferujemyZatrudnienie w oparciu o umowę o pracę tymczasową na okres 1,5 rokuPrace w trybie hybrydowymMożliwość podnoszenia własnych kwalifikacji zawodowychPrzyjazną atmosferęzadaniaNadzór nad Umowami Handlowymi i związaną z nimi dokumentacjąKontrola faktur kosztowych związanych z transakcjami oraz ich rozliczanieWspółpraca z handlowcami i zespołem administracji centralnej w HiszpaniiZamawianie, fakturowanie i zaopatrywanie sprzedanych pojazdówTworzenie wniosków o faktury zaliczkowe i ich korektyPrzygotowywanie miesięcznych raportów związanych z wynikami sprzedaży oraz rozliczeniach kosztówoczekujemyDobrej organizacji pracy własnejDokładności i skrupulatności w podejmowanych działaniachŚredniozaawansowanej znajomości ExcelaDobrej znajomość języka angielskiego (jako atut)Umiejętności szybkiego działaniaOtwartości na podnoszenie własnej wiedzyAgencja zatrudnienia – nr wpisu 47
      Dla jednego z naszych klientów, firmy specjalizującej się w produkcji samochodów ciężarowych i dostawczych, poszukujemy obecnie kandydata na stanowisko Specjalisty ds. Administracji Sprzedaży.Jeśli wsparcie działu sprzedaży jest czymś co lubisz, a dobra organizacja pracy to Twoja mocna strona, to ta oferta czeka właśnie na Twoją aplikację, nie czekaj – aplikuj!oferujemyZatrudnienie w oparciu o umowę o pracę tymczasową na okres 1,5 rokuPrace w trybie hybrydowymMożliwość podnoszenia własnych kwalifikacji zawodowychPrzyjazną atmosferęzadaniaNadzór nad Umowami Handlowymi i związaną z nimi dokumentacjąKontrola faktur kosztowych związanych z transakcjami oraz ich rozliczanieWspółpraca z handlowcami i zespołem administracji centralnej w HiszpaniiZamawianie, fakturowanie i zaopatrywanie sprzedanych pojazdówTworzenie wniosków o faktury zaliczkowe i ich korektyPrzygotowywanie miesięcznych raportów związanych z wynikami sprzedaży oraz rozliczeniach kosztówoczekujemyDobrej organizacji pracy własnejDokładności i skrupulatności w podejmowanych działaniachŚredniozaawansowanej znajomości ExcelaDobrej znajomość języka angielskiego (jako atut)Umiejętności szybkiego działaniaOtwartości na podnoszenie własnej wiedzyAgencja zatrudnienia – nr wpisu 47
      • warszawa, mazowieckie
      • praca tymczasowa
      • randstad polska
      Chcesz zobaczyć jak wygląda praca w globalnej firmie z branży farmaceutycznej? Jesteś dobrze zorganizowanym studentem ostatnich lat studiów w obszarze administracji/finansów? Swobodnie komunikujesz się w języku angielskim i możesz pochwalić się umiejętnościami analitycznymi? Jeżeli tak - zapraszamy Cię do współpracy do działu Usług Transakcyjnych!oferujemyzatrudnienie na podstawie umowy zlecenie -  wstępnie na 8 m-cy z możliwością przedłużenia współpracy do 18 m-cy,stawkę 26 zł brutto na godzinę,praca hybrydowa,staż w wymiarze do 35 godzin tygodniowo,możliwości rozwoju w firmie cieszącej się ugruntowaną pozycją na arenie międzynarodowej.zadaniaprocesowanie zamówień w systemie, tworzenie potwierdzeń zakupu, wyjaśnianie zapytań systemowych,sprawdzanie i dbanie o kompletność i jakość dokumentacji zakupowej,utrzymywanie płynnej współpracy z innymi działami w firmie,praca z dokumentacją elektroniczną i papierową.oczekujemywykształcenia (w trakcie studiów) na kierunkach: administracja, rachunkowość, finanse, zarządzanie,komunikatywnej znajomości języka angielskiego,dobrej znajomości pakietu MS Office,wysokiej kultury osobistej,skrupulatności, dokładności, nastawienia na szczegóły i jakość wykonywanej pracy.Agencja zatrudnienia – nr wpisu 47
      Chcesz zobaczyć jak wygląda praca w globalnej firmie z branży farmaceutycznej? Jesteś dobrze zorganizowanym studentem ostatnich lat studiów w obszarze administracji/finansów? Swobodnie komunikujesz się w języku angielskim i możesz pochwalić się umiejętnościami analitycznymi? Jeżeli tak - zapraszamy Cię do współpracy do działu Usług Transakcyjnych!oferujemyzatrudnienie na podstawie umowy zlecenie -  wstępnie na 8 m-cy z możliwością przedłużenia współpracy do 18 m-cy,stawkę 26 zł brutto na godzinę,praca hybrydowa,staż w wymiarze do 35 godzin tygodniowo,możliwości rozwoju w firmie cieszącej się ugruntowaną pozycją na arenie międzynarodowej.zadaniaprocesowanie zamówień w systemie, tworzenie potwierdzeń zakupu, wyjaśnianie zapytań systemowych,sprawdzanie i dbanie o kompletność i jakość dokumentacji zakupowej,utrzymywanie płynnej współpracy z innymi działami w firmie,praca z dokumentacją elektroniczną i papierową.oczekujemywykształcenia (w trakcie studiów) na kierunkach: administracja, rachunkowość, finanse, zarządzanie,komunikatywnej znajomości języka angielskiego,dobrej znajomości pakietu MS Office,wysokiej kultury osobistej,skrupulatności, dokładności, nastawienia na szczegóły i jakość wykonywanej pracy.Agencja zatrudnienia – nr wpisu 47

    Dziękujemy. będziesz teraz regularnie otrzymywać powiadomienia o podobnych ofertach pracy.

    Odkryj ponad 2 ofert pracy w Warszawa

    Wygląda na to, że chcesz zmienić język. Spowoduje to zresetowanie filtrów zastosowanych obecnie przy wyszukiwaniu ofert pracy.