Dziękujemy. będziesz teraz regularnie otrzymywać spersonalizowane powiadomienia o ofertach pracy.

    liczba ofert pracy dla budowa: 12

    filtr2
    • specjalizacja
      branża i specjalizacja
      liczba ofert: 12
      wyczyść filtr
    • lokalizacja
      lokalizacja i odległość
        liczba ofert: 12
        wyczyść filtr
      • rodzaje stanowiska1
        rodzaje stanowiska
        liczba ofert: 12
        wyczyść filtr
      wyczyść wszystko
        • opole, opolskie
        • praca stała
        • randstad polska
        Jeśli jesteś inżynierem procesu, znasz dobrze język angielski i szukasz nowych wyzwań zawodowych ta oferta jest dla Ciebie. oferujemystabilne zatrudnienie w oparciu o umowę o pracępakiet socjalny (ZFŚS, ubezpieczenie grupowe)szkolenia oraz narzędzia niezbędne do wykonywania powierzonych obowiązków możliwość rozwoju i doskonalenia zawodowegokomfortowe warunki pracy na nowoczesnej hali produkcyjnej o wysokim standardziezadaniamonitorowanie procesu formowania stali na zimno i procesu spawania, analizowanie ich rezultatów i proponowanie usprawnień technologicznych, raportowanie OEEdefiniowanie i monitorowanie kluczowych wskaźników procesu i inicjowanie, wdrażanie koniecznych akcji korygującychnadzór nad aktualnością i kompletnością dokumentacji procesowejsporządzanie koniecznych raportów produkcyjnych (produktywność, awaryjność, odpad, inne)wprowadzanie działań usprawniających na maszynach i liniachdefiniowanie i optymalizacja narzędzi, maszyn oraz innych środków niezbędnych do produkcjisukcesywne wdrażania zasad i narzędzi Lean Manufacturing koncepcja nowych urządzeń, maszyn, dobór komponentów składowychprzeprowadzani testówrozwiązywanie problemów za pomocą narzędzi Problem Solving, 5Why, diagram Ishikawyrozwój i wdrażanie nowych programów produkcyjnychczynny udział w uruchamianiu nowych projektówtworzenie dokumentacji procesuoczekujemywykształcenie wyższe techniczne (preferowane: mechanika i budowa maszyn, metalurgia) min. 3-4 lata doświadczenia w obszarze produkcyjnymbardzo dobra znajomość rysunku technicznegowiedza z zakresu procesu formowania na zimno i hydrauliki siłowej wiedza z zakresu spawania i oceny wizualnej spoinydobra znajomość języka angielskiegoumiejętność analitycznego myślenia i rozwiązywania problemówsamodzielność, inicjatywa, umiejętność pracy pod presją czasu i wyniku, komunikatywnośćAgencja zatrudnienia – nr wpisu 47
        Jeśli jesteś inżynierem procesu, znasz dobrze język angielski i szukasz nowych wyzwań zawodowych ta oferta jest dla Ciebie. oferujemystabilne zatrudnienie w oparciu o umowę o pracępakiet socjalny (ZFŚS, ubezpieczenie grupowe)szkolenia oraz narzędzia niezbędne do wykonywania powierzonych obowiązków możliwość rozwoju i doskonalenia zawodowegokomfortowe warunki pracy na nowoczesnej hali produkcyjnej o wysokim standardziezadaniamonitorowanie procesu formowania stali na zimno i procesu spawania, analizowanie ich rezultatów i proponowanie usprawnień technologicznych, raportowanie OEEdefiniowanie i monitorowanie kluczowych wskaźników procesu i inicjowanie, wdrażanie koniecznych akcji korygującychnadzór nad aktualnością i kompletnością dokumentacji procesowejsporządzanie koniecznych raportów produkcyjnych (produktywność, awaryjność, odpad, inne)wprowadzanie działań usprawniających na maszynach i liniachdefiniowanie i optymalizacja narzędzi, maszyn oraz innych środków niezbędnych do produkcjisukcesywne wdrażania zasad i narzędzi Lean Manufacturing koncepcja nowych urządzeń, maszyn, dobór komponentów składowychprzeprowadzani testówrozwiązywanie problemów za pomocą narzędzi Problem Solving, 5Why, diagram Ishikawyrozwój i wdrażanie nowych programów produkcyjnychczynny udział w uruchamianiu nowych projektówtworzenie dokumentacji procesuoczekujemywykształcenie wyższe techniczne (preferowane: mechanika i budowa maszyn, metalurgia) min. 3-4 lata doświadczenia w obszarze produkcyjnymbardzo dobra znajomość rysunku technicznegowiedza z zakresu procesu formowania na zimno i hydrauliki siłowej wiedza z zakresu spawania i oceny wizualnej spoinydobra znajomość języka angielskiegoumiejętność analitycznego myślenia i rozwiązywania problemówsamodzielność, inicjatywa, umiejętność pracy pod presją czasu i wyniku, komunikatywnośćAgencja zatrudnienia – nr wpisu 47
        • opole, opolskie
        • praca stała
        • randstad polska
        Nowe możliwości zawodowe na wyciągnięcie ręki!Zapraszam do aplikacji!oferujemyzatrudnienie w oparciu o umowę o pracę bezpośrednio z Klientempakiet benefitów pozapłacowychrealne możliwości zawodowezadaniaodpowiedzialność za proces produkcyjny na danym obszarze zgodnie z wytycznymi i wewnętrznymi proceduramiwspółpraca z działem produkcjiwdrażanie rozwiązań mających na celu usprawnienie procesów produkcjiprzygotowywanie i nadzór nad dokumentacją procesowąprzygotowywanie i analiza instrukcji produkcyjnychprzeprowadzanie analiz w przypadku pojawiających się problemów produkcyjnychoczekujemydoświadczenie na podobnym stanowisku w firmie produkcyjnej (automotive)wykształcenie wyższe techniczne (np. Automatyka i Robotyka, Mechanika, Budowa Maszyn, Inżynieria Produkcji)praktyczna znajomość narzędzi dot. rozwiązywania problemówznajomość pakietu MS Officeznajomość języka angielskiego w stopniu umożliwiającym swobodną komunikacjęznajomość rysunku technicznego oraz umiejętność czytania dokumentacji technicznejdobra organizacja pracy, umiejętność pracy pod presją czasu, dokładność i precyzja w wykonywaniu zadańAgencja zatrudnienia – nr wpisu 47
        Nowe możliwości zawodowe na wyciągnięcie ręki!Zapraszam do aplikacji!oferujemyzatrudnienie w oparciu o umowę o pracę bezpośrednio z Klientempakiet benefitów pozapłacowychrealne możliwości zawodowezadaniaodpowiedzialność za proces produkcyjny na danym obszarze zgodnie z wytycznymi i wewnętrznymi proceduramiwspółpraca z działem produkcjiwdrażanie rozwiązań mających na celu usprawnienie procesów produkcjiprzygotowywanie i nadzór nad dokumentacją procesowąprzygotowywanie i analiza instrukcji produkcyjnychprzeprowadzanie analiz w przypadku pojawiających się problemów produkcyjnychoczekujemydoświadczenie na podobnym stanowisku w firmie produkcyjnej (automotive)wykształcenie wyższe techniczne (np. Automatyka i Robotyka, Mechanika, Budowa Maszyn, Inżynieria Produkcji)praktyczna znajomość narzędzi dot. rozwiązywania problemówznajomość pakietu MS Officeznajomość języka angielskiego w stopniu umożliwiającym swobodną komunikacjęznajomość rysunku technicznego oraz umiejętność czytania dokumentacji technicznejdobra organizacja pracy, umiejętność pracy pod presją czasu, dokładność i precyzja w wykonywaniu zadańAgencja zatrudnienia – nr wpisu 47
        • niepołomice, małopolskie
        • praca stała
        • randstad polska
        Szukasz nowych możliwości zawodowych?Chcesz pracować dla lidera z branży automotive na lokalnym rynku?Aplikuj!Szukamy kandydatów na stanowisko technik mechanikoferujemy•Stabilne zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę;•Atrakcyjne wynagrodzenie, adekwatne do posiadanego doświadczenia i umiejętności;•Prywatna opieka medyczna oraz ubezpieczenia na preferencyjnych warunkach;•Pakiet świadczeń socjalnych z ZFŚS;•Możliwość rozwoju zawodowego oraz awansu w strukturach firmy.zadaniaNa tym stanowisku będziesz odpowiedzialny za:•Utrzymanie ciągłości pracy urządzeń i instalacji;•Diagnozowanie usterek oraz awarii maszyn;•Usuwanie awarii wraz z eliminowaniem przyczyn;•Wykonywanie inspekcji oraz przeglądów maszyn i urządzeń;•Wdrażanie modernizacji oraz usprawnień;•Proaktywne rozwiązywaniu problemów technicznych i organizacyjnych;•Utrzymanie maszyn w stanie pełnej sprawności technicznej oraz reagowanie na bieżące potrzeby użytkowników;•Pozostawanie w gotowości na wypadek awarii oraz usuwanie awarii i usterek;•Tworzenie raportów z inspekcji oraz raportów serwisowych z prac serwisowych i dodatkowych.oczekujemyChętnie zaprosimy Cię do rozmów jeśli:•masz wykształcenie techniczne (najlepiej w obszarach: mechanika, budowa maszyn lub pokrewne);•znasz zagadnienia mechanicznych, pneumatyczne i hydrauliczne (m.in. diagnostyka zintegrowanych systemów);•świetnie, jeśli posiadasz doświadczenie w diagnostyce, naprawach, przeglądach, remontach maszyn produkcyjnych;•korzystasz z dokumentacji technicznej (m.in. schematy sterowania pneumatycznego i hydraulicznego);•jeśli posiadasz uprawnienia UDT będzie to dodatkowy atut;•świetnie wykonujesz swoją pracę samodzielnie ale odnajdujesz się także w zespole;•dobrze organizujesz czas i pracę a także sumiennie podchodzisz do wykonywanych obowiązków•jesteś dyspozycyjny do pracy w systemie 3-zmianowymAgencja zatrudnienia – nr wpisu 47
        Szukasz nowych możliwości zawodowych?Chcesz pracować dla lidera z branży automotive na lokalnym rynku?Aplikuj!Szukamy kandydatów na stanowisko technik mechanikoferujemy•Stabilne zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę;•Atrakcyjne wynagrodzenie, adekwatne do posiadanego doświadczenia i umiejętności;•Prywatna opieka medyczna oraz ubezpieczenia na preferencyjnych warunkach;•Pakiet świadczeń socjalnych z ZFŚS;•Możliwość rozwoju zawodowego oraz awansu w strukturach firmy.zadaniaNa tym stanowisku będziesz odpowiedzialny za:•Utrzymanie ciągłości pracy urządzeń i instalacji;•Diagnozowanie usterek oraz awarii maszyn;•Usuwanie awarii wraz z eliminowaniem przyczyn;•Wykonywanie inspekcji oraz przeglądów maszyn i urządzeń;•Wdrażanie modernizacji oraz usprawnień;•Proaktywne rozwiązywaniu problemów technicznych i organizacyjnych;•Utrzymanie maszyn w stanie pełnej sprawności technicznej oraz reagowanie na bieżące potrzeby użytkowników;•Pozostawanie w gotowości na wypadek awarii oraz usuwanie awarii i usterek;•Tworzenie raportów z inspekcji oraz raportów serwisowych z prac serwisowych i dodatkowych.oczekujemyChętnie zaprosimy Cię do rozmów jeśli:•masz wykształcenie techniczne (najlepiej w obszarach: mechanika, budowa maszyn lub pokrewne);•znasz zagadnienia mechanicznych, pneumatyczne i hydrauliczne (m.in. diagnostyka zintegrowanych systemów);•świetnie, jeśli posiadasz doświadczenie w diagnostyce, naprawach, przeglądach, remontach maszyn produkcyjnych;•korzystasz z dokumentacji technicznej (m.in. schematy sterowania pneumatycznego i hydraulicznego);•jeśli posiadasz uprawnienia UDT będzie to dodatkowy atut;•świetnie wykonujesz swoją pracę samodzielnie ale odnajdujesz się także w zespole;•dobrze organizujesz czas i pracę a także sumiennie podchodzisz do wykonywanych obowiązków•jesteś dyspozycyjny do pracy w systemie 3-zmianowymAgencja zatrudnienia – nr wpisu 47
        • niepołomice, małopolskie
        • praca stała
        • randstad polska
        Dla naszego Klienta - wiodącego producenta pojazdów użytkowych, poszukujemy do pracy w jednym z najnowocześniejszych zakładów firmy, osób na stanowisko: Inżynier projektu ds. uruchamiania produkcjioferujemyPracę w międzynarodowym środowisku, w firmie o stabilnej pozycji na rynku,Miejsce pracy NiepołomiceMożliwość współuczestnictwa w dynamicznym rozwoju firmy,Zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę,Atrakcyjne wynagrodzenie i system benefitów pozapłacowych,Możliwość rozwoju zawodowego i bogatą ofertę szkoleń,Prywatną opiekę medyczną oraz pakiet sportowy.zadaniaReprezentowanie interesów i wymagań działu produkcji w procesie tworzenia nowych procesów montażowych przez dział planowania, Określanie wymagań obszaru produkcji na etapie tworzenia nowych lub zmiany istniejących procesów produkcyjnych / kształtowaniu miejsc pracy, Wdrażanie i uruchamianie nowych, seryjnych procesów montażowych, w oparciu o dokumentacji procesową, Koordynacja działań wdrożeniowych (międzyoddziałowych) prowadzących do osiągniecia gotowości do produkcji seryjnej,Współpraca z firmami zewnętrznymi i partnerami wewnętrznymi, takimi jak planowanie procesów, zakupy, logistyka.Prowadzenie dokumentacji projektowej oraz zapewnienie jej prawidłowego przepływu, Stałe poszukiwanie usprawnień oraz rozwiązań zapewniających optymalny proces / miejsce pracyoczekujemySilnej motywacji i gotowości do pracy w wymagającym środowisku projektowym. Wykształcenia wyższego o profilu technicznym (budowa maszyn, inżynieria produkcji lub pokrewne) Komunikatywnej znajomości języka niemieckiego - min. B2 (preferowany) oraz/lub języka angielskiego - min. B2, Min. 5 lat doświadczenia na podobnym stanowisku (inżynier projektu / technolog/ planista procesów montażowych),Dobrej znajomości zagadnień BHP, ergonomii pracy w zakładach produkcyjnych,Mile widziana znajomość z zakresu dyrektywy maszynowej,Umiejętności pracy w zespole projektowym, Zaawansowanych umiejętności organizacyjnych, zdolności ustalania priorytetów oraz wielozadaniowości,Umiejętności skutecznej komunikacji na różnych szczeblach organizacji Silnej koncentracji na celach, Bardzo dobrej znajomości pakietu MS Office oraz mile widziana znajomość podstaw AutoCAD, Gotowości do częstych podróży służbowychAgencja zatrudnienia – nr wpisu 47
        Dla naszego Klienta - wiodącego producenta pojazdów użytkowych, poszukujemy do pracy w jednym z najnowocześniejszych zakładów firmy, osób na stanowisko: Inżynier projektu ds. uruchamiania produkcjioferujemyPracę w międzynarodowym środowisku, w firmie o stabilnej pozycji na rynku,Miejsce pracy NiepołomiceMożliwość współuczestnictwa w dynamicznym rozwoju firmy,Zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę,Atrakcyjne wynagrodzenie i system benefitów pozapłacowych,Możliwość rozwoju zawodowego i bogatą ofertę szkoleń,Prywatną opiekę medyczną oraz pakiet sportowy.zadaniaReprezentowanie interesów i wymagań działu produkcji w procesie tworzenia nowych procesów montażowych przez dział planowania, Określanie wymagań obszaru produkcji na etapie tworzenia nowych lub zmiany istniejących procesów produkcyjnych / kształtowaniu miejsc pracy, Wdrażanie i uruchamianie nowych, seryjnych procesów montażowych, w oparciu o dokumentacji procesową, Koordynacja działań wdrożeniowych (międzyoddziałowych) prowadzących do osiągniecia gotowości do produkcji seryjnej,Współpraca z firmami zewnętrznymi i partnerami wewnętrznymi, takimi jak planowanie procesów, zakupy, logistyka.Prowadzenie dokumentacji projektowej oraz zapewnienie jej prawidłowego przepływu, Stałe poszukiwanie usprawnień oraz rozwiązań zapewniających optymalny proces / miejsce pracyoczekujemySilnej motywacji i gotowości do pracy w wymagającym środowisku projektowym. Wykształcenia wyższego o profilu technicznym (budowa maszyn, inżynieria produkcji lub pokrewne) Komunikatywnej znajomości języka niemieckiego - min. B2 (preferowany) oraz/lub języka angielskiego - min. B2, Min. 5 lat doświadczenia na podobnym stanowisku (inżynier projektu / technolog/ planista procesów montażowych),Dobrej znajomości zagadnień BHP, ergonomii pracy w zakładach produkcyjnych,Mile widziana znajomość z zakresu dyrektywy maszynowej,Umiejętności pracy w zespole projektowym, Zaawansowanych umiejętności organizacyjnych, zdolności ustalania priorytetów oraz wielozadaniowości,Umiejętności skutecznej komunikacji na różnych szczeblach organizacji Silnej koncentracji na celach, Bardzo dobrej znajomości pakietu MS Office oraz mile widziana znajomość podstaw AutoCAD, Gotowości do częstych podróży służbowychAgencja zatrudnienia – nr wpisu 47
        • katowice, śląskie
        • praca stała
        • randstad polska
        Właśnie skończyłaś/-eś studia inżynierskie i chcesz, żeby Twój pierwszy pracodawca w pełni wykorzystał Twój zapał i potencjał? Zacznij od pracy w renomowanej firmie! Dołącz do zespołu projektantów CAD w przedsiębiorstwie, będącym liderem rozwiązań z branży automatyki przemysłowej. oferujemymożliwość zdobycia cennego doświadczenia zawodowego w dużej organizacjimożliwość rozwoju i budowania swojej dalszej ścieżki kariery pakiet benefitów, m.in. prywatną opiekę medyczną, dofinansowanie do posiłków, ubezpieczenie na życiezadaniawsparcie zespołu do spraw rozwoju produktu rozdzielnic niskiego napięciapomoc przy udoskonalaniu oraz wdrażaniu nowych produktówtworzenie rysunków 2Dprowadzenie dokumentacji technicznejrealizacja indywidualnych zadań projektowychoczekujemywykształcenia wyższego mechanicznego - preferowany kierunek studiów Mechanika i Budowa Maszyn (ewentualnie w trakcie ostatniego semestru studiów)znajomości rysunku technicznegoznajomość pakietu MS Officeznajomości programów do modelowania 3D umiejętności analitycznego myślenia, dokładności, precyzjiznajomości języka angielskiego pozwalającej na swobodną komunikacjęmile widziane doświadczenie w firmie zajmującej się modelowaniem 3D (staż, praktyka, praca)Agencja zatrudnienia – nr wpisu 47
        Właśnie skończyłaś/-eś studia inżynierskie i chcesz, żeby Twój pierwszy pracodawca w pełni wykorzystał Twój zapał i potencjał? Zacznij od pracy w renomowanej firmie! Dołącz do zespołu projektantów CAD w przedsiębiorstwie, będącym liderem rozwiązań z branży automatyki przemysłowej. oferujemymożliwość zdobycia cennego doświadczenia zawodowego w dużej organizacjimożliwość rozwoju i budowania swojej dalszej ścieżki kariery pakiet benefitów, m.in. prywatną opiekę medyczną, dofinansowanie do posiłków, ubezpieczenie na życiezadaniawsparcie zespołu do spraw rozwoju produktu rozdzielnic niskiego napięciapomoc przy udoskonalaniu oraz wdrażaniu nowych produktówtworzenie rysunków 2Dprowadzenie dokumentacji technicznejrealizacja indywidualnych zadań projektowychoczekujemywykształcenia wyższego mechanicznego - preferowany kierunek studiów Mechanika i Budowa Maszyn (ewentualnie w trakcie ostatniego semestru studiów)znajomości rysunku technicznegoznajomość pakietu MS Officeznajomości programów do modelowania 3D umiejętności analitycznego myślenia, dokładności, precyzjiznajomości języka angielskiego pozwalającej na swobodną komunikacjęmile widziane doświadczenie w firmie zajmującej się modelowaniem 3D (staż, praktyka, praca)Agencja zatrudnienia – nr wpisu 47
        • namysłów, opolskie
        • praca stała
        • randstad polska
        Zapraszamy do aplikacji i dołączenia do zespołu w międzynarodowej firmie!oferujemyumowa o pracę bezpośrednio z Klientemrealne możliwości rozwoju (szkolenia specjalistyczna + językowe)pakiet socjalny: pakiet medyczny, ubezpieczenie grupowe, dopłaty do dojazdów, dofinansowanie do posiłków,zadaniatworzenie kalkulacji kosztów wytworzenia oraz środków produkcji dla nowego produktuwdrażanie nowych produktów, przygotowanie i nadzorowanie rozruchu produkcji seryjnej nowych produktównormowanie czasu pracy, przygotowywanie planów pracyzamawianie, koordynację i nadzór nad zleceniami wykonania oprzyrządowania produkcyjnegonadzorowanie zmian w istniejących narzędziach produkcyjnych, zamawianie i wdrażanie nowych maszyn i technologiinadzorowanie i ciągła poprawa procesów produkcyjnych, przygotowywanie dokumentów FMEAkształtowanie i budowa stanowisk roboczych zgodnie z obowiązującymi przepisami BHP i ergonomiioczekujemywykształcenie wyższe techniczne (preferowane kierunki: zarządzanie i inżynieria produkcji, elektronika)doświadczenie na podobnym stanowiskubardzo dobra znajomość języka angielskiego (mile widziany język niemiecki)bardzo dobra znajomość pakietu MS Officedoświadczenie w zakresie FMEA (mile widziane)znajomość technik normowania czasu (REFA, MTM) (mile widziane)znajomość Lean Manufacturing (mile widziane)umiejętność zarządzania projektami + znajomość SAP (mile widziane)komunikatywność, praca pod presją czasu, analityczne myślenieAgencja zatrudnienia – nr wpisu 47
        Zapraszamy do aplikacji i dołączenia do zespołu w międzynarodowej firmie!oferujemyumowa o pracę bezpośrednio z Klientemrealne możliwości rozwoju (szkolenia specjalistyczna + językowe)pakiet socjalny: pakiet medyczny, ubezpieczenie grupowe, dopłaty do dojazdów, dofinansowanie do posiłków,zadaniatworzenie kalkulacji kosztów wytworzenia oraz środków produkcji dla nowego produktuwdrażanie nowych produktów, przygotowanie i nadzorowanie rozruchu produkcji seryjnej nowych produktównormowanie czasu pracy, przygotowywanie planów pracyzamawianie, koordynację i nadzór nad zleceniami wykonania oprzyrządowania produkcyjnegonadzorowanie zmian w istniejących narzędziach produkcyjnych, zamawianie i wdrażanie nowych maszyn i technologiinadzorowanie i ciągła poprawa procesów produkcyjnych, przygotowywanie dokumentów FMEAkształtowanie i budowa stanowisk roboczych zgodnie z obowiązującymi przepisami BHP i ergonomiioczekujemywykształcenie wyższe techniczne (preferowane kierunki: zarządzanie i inżynieria produkcji, elektronika)doświadczenie na podobnym stanowiskubardzo dobra znajomość języka angielskiego (mile widziany język niemiecki)bardzo dobra znajomość pakietu MS Officedoświadczenie w zakresie FMEA (mile widziane)znajomość technik normowania czasu (REFA, MTM) (mile widziane)znajomość Lean Manufacturing (mile widziane)umiejętność zarządzania projektami + znajomość SAP (mile widziane)komunikatywność, praca pod presją czasu, analityczne myślenieAgencja zatrudnienia – nr wpisu 47
        • katowice, śląskie
        • praca stała
        • randstad polska
        Dla naszego klienta z branży odnawialnych źródeł energii z woj. śląskiego poszukujemy Dyrektora handlowego. Jeśli posiadasz minimum 5 – lat doświadczenia w zarządzaniu strukturami sprzedaży w systemie rozproszonym – nie zwlekaj, aplikuj na poniższy projekt!oferujemystabilne zatrudnienie w oparciu o umowę o pracępracę w firmie o ugruntowanej pozycjiatrakcyjna podstawa oraz możliwość uzyskania premiinarzędzia do pracy (telefon, laptop, tablet, samochód do użytku prywatnego, karta paliwowa)pakiet benefitówszkolenia wewnętrznemożliwość rozwojuzadaniakompleksowe zarządzanie i rozwój sieci sprzedaży (zespół sprzedażowy w systemie rozproszonym)podnoszenie efektywności i rozwój kompetencji podległego zespołu sprzedażytworzenie planów finansowych, realizacja wyników finansowychbudowa strategii i planów sprzedaży oraz nadzór nad ich realizacjąwspółpraca w tworzeniu strategii marketingowej oraz rozwoju produktów, rozwiązań i usługoptymalizacja procesów sprzedażowychdefiniowanie krótko- i długoterminowych celów handlowych oraz ich efektywne osiąganiezapewnianie rozwoju zasobów ludzkich na potrzeby realizacji sprzedaży i rozwoju zgodne ze strategią firmybieżące zwiększanie efektywności i wydajności obsługiwanych procesów biznesowychkontrola wszystkich czynności związanych z procesami handlowymioczekujemydoświadczenia w zarządzaniu strukturami sprzedaży w systemie rozproszonym – minimum 5 latznajomości w sprzedaży w kanale tradycyjnym: D2D, B2C, B2Borientacji biznesowej i pro-klienckiejdobrej organizacji pracy własnej i zespołuwiedzy na temat zarządzania sprzedażą i zespołem sprzedażowymumiejętności zarządzania zmianąznajomość lub zainteresowanie branżą OZE będzie dodatkowym atutemAgencja zatrudnienia – nr wpisu 47
        Dla naszego klienta z branży odnawialnych źródeł energii z woj. śląskiego poszukujemy Dyrektora handlowego. Jeśli posiadasz minimum 5 – lat doświadczenia w zarządzaniu strukturami sprzedaży w systemie rozproszonym – nie zwlekaj, aplikuj na poniższy projekt!oferujemystabilne zatrudnienie w oparciu o umowę o pracępracę w firmie o ugruntowanej pozycjiatrakcyjna podstawa oraz możliwość uzyskania premiinarzędzia do pracy (telefon, laptop, tablet, samochód do użytku prywatnego, karta paliwowa)pakiet benefitówszkolenia wewnętrznemożliwość rozwojuzadaniakompleksowe zarządzanie i rozwój sieci sprzedaży (zespół sprzedażowy w systemie rozproszonym)podnoszenie efektywności i rozwój kompetencji podległego zespołu sprzedażytworzenie planów finansowych, realizacja wyników finansowychbudowa strategii i planów sprzedaży oraz nadzór nad ich realizacjąwspółpraca w tworzeniu strategii marketingowej oraz rozwoju produktów, rozwiązań i usługoptymalizacja procesów sprzedażowychdefiniowanie krótko- i długoterminowych celów handlowych oraz ich efektywne osiąganiezapewnianie rozwoju zasobów ludzkich na potrzeby realizacji sprzedaży i rozwoju zgodne ze strategią firmybieżące zwiększanie efektywności i wydajności obsługiwanych procesów biznesowychkontrola wszystkich czynności związanych z procesami handlowymioczekujemydoświadczenia w zarządzaniu strukturami sprzedaży w systemie rozproszonym – minimum 5 latznajomości w sprzedaży w kanale tradycyjnym: D2D, B2C, B2Borientacji biznesowej i pro-klienckiejdobrej organizacji pracy własnej i zespołuwiedzy na temat zarządzania sprzedażą i zespołem sprzedażowymumiejętności zarządzania zmianąznajomość lub zainteresowanie branżą OZE będzie dodatkowym atutemAgencja zatrudnienia – nr wpisu 47
        • katowice, śląskie
        • praca stała
        • randstad polska
        Dla naszego klienta z branży elektrotechnicznej z woj. śląskiego poszukujemy Kierownika ds. sprzedaży krajowej. Jeśli posiadasz minimum 3 - lata doświadczenia na podobnym stanowisku (najlepiej w branży oświetleniowej, elektrotechnicznej, inwestycyjnej lub innej, pokrewnej)– nie zwlekaj, aplikuj na poniższy projekt!oferujemypracę w firmie o ugruntowanej pozycjiatrakcyjna podstawa oraz możliwość uzyskania premiinarzędzia do pracy (telefon, laptop, samochód)szkolenie wdrożeniowemożliwość rozwojuzadaniaKompleksowe zarządzanie i rozwój sieci sprzedaży (zespół sprzedażowy w systemie rozproszonym, działający na terenie Polski)Budowa strategii i planów sprzedaży oraz nadzór nad ich realizacjąPodnoszenie efektywności i rozwój kompetencji podległego zespołu sprzedażyRealizacja wyników finansowychDefiniowanie krótko- i długoterminowych celów handlowych oraz ich efektywne osiąganieoczekujemyMinimum 3 lata doświadczenia na podobnym stanowisku oraz doświadczenie w zarządzaniu zespołem sprzedaży (np. branża oświetleniowa, elektrotechniczna, inwestycyjna i inne pokrewne)Predyspozycje handloweUmiejętność delegowania zadańOrientacja biznesowa i pro-klienckaSamodzielność, zaangażowanie i bardzo dobra organizacja pracyWiedza na temat zarządzania sprzedażą i zespołem sprzedażowymZdolności komunikacyjne, interpersonalne i negocjacyjne oraz kreatywność w działaniu i umiejętności analityczneDoświadczenie w pracy z systemem CRM - mile widzianeZnajomość języka angielskiego na poziomie B2 - mile widzianeAgencja zatrudnienia – nr wpisu 47
        Dla naszego klienta z branży elektrotechnicznej z woj. śląskiego poszukujemy Kierownika ds. sprzedaży krajowej. Jeśli posiadasz minimum 3 - lata doświadczenia na podobnym stanowisku (najlepiej w branży oświetleniowej, elektrotechnicznej, inwestycyjnej lub innej, pokrewnej)– nie zwlekaj, aplikuj na poniższy projekt!oferujemypracę w firmie o ugruntowanej pozycjiatrakcyjna podstawa oraz możliwość uzyskania premiinarzędzia do pracy (telefon, laptop, samochód)szkolenie wdrożeniowemożliwość rozwojuzadaniaKompleksowe zarządzanie i rozwój sieci sprzedaży (zespół sprzedażowy w systemie rozproszonym, działający na terenie Polski)Budowa strategii i planów sprzedaży oraz nadzór nad ich realizacjąPodnoszenie efektywności i rozwój kompetencji podległego zespołu sprzedażyRealizacja wyników finansowychDefiniowanie krótko- i długoterminowych celów handlowych oraz ich efektywne osiąganieoczekujemyMinimum 3 lata doświadczenia na podobnym stanowisku oraz doświadczenie w zarządzaniu zespołem sprzedaży (np. branża oświetleniowa, elektrotechniczna, inwestycyjna i inne pokrewne)Predyspozycje handloweUmiejętność delegowania zadańOrientacja biznesowa i pro-klienckaSamodzielność, zaangażowanie i bardzo dobra organizacja pracyWiedza na temat zarządzania sprzedażą i zespołem sprzedażowymZdolności komunikacyjne, interpersonalne i negocjacyjne oraz kreatywność w działaniu i umiejętności analityczneDoświadczenie w pracy z systemem CRM - mile widzianeZnajomość języka angielskiego na poziomie B2 - mile widzianeAgencja zatrudnienia – nr wpisu 47
        • niepołomice, małopolskie
        • praca stała
        • randstad polska
        Dla naszego Klienta - wiodącego producenta pojazdów użytkowych, poszukujemy do pracy w jednym z najnowocześniejszych zakładów firmy, osób na stanowisko: Inżynier ds. logistyki wewnątrzzakładowej. oferujemyPracę w międzynarodowym środowisku, w firmie o stabilnej pozycji na rynku,Możliwość współuczestnictwa w dynamicznym rozwoju firmy,Zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę,Atrakcyjne wynagrodzenie i system benefitów pozapłacowych,Możliwość rozwoju zawodowego i bogatą ofertę szkoleń,Prywatną opiekę medyczną oraz pakiet sportowy.zadaniaPrzygotowywanie koncepcji logistycznej dla zakładu produkcyjnego, planowanie magazynu oraz przepływu materiałów i informacji, symulację procesów logistycznych,Lub:Planowanie i projektowanie złożonych struktur logistycznych, ze szczególnym uwzględnieniem innowacyjnych systemów magazynowania i logistyki wewnętrznej,A także: Wprowadzanie nowych technologii logistycznych w celu zwiększenia wydajności dostaw materiałów ,Planowanie, wdrażanie i kontrolę inwestycji w ramach założonego budżetu,Tworzenie specyfikacji technicznych, analiz ofert oraz warunków handlowych,Współpracę z dostawcami zewnętrznym,Stałe poszukiwanie usprawnień oraz rozwiązań, zapewniających optymalną rentowność projektu ,Prowadzenie dokumentacji projektowej oraz zapewnienie jej prawidłowego przepływu i jakości. oczekujemySilnej motywacji i gotowości do pracy w wymagającym środowisku projektowym,Wykształcenia wyższego o profilu logistycznym / technicznym (zarządzanie łańcuchem dostaw, inżynieria produkcji, budowa maszyn lub pokrewne),Komunikatywnej znajomości języka niemieckiego - min. B2 (preferowany) oraz/lub języka angielskiego - min. B2,Min. 3 lata doświadczenia na podobnym stanowisku (inżynier projektu / logistyk/ planista procesów logistycznych),Doświadczenia w planowaniu urządzeń logistycznych oraz prowadzeniu symulacji procesów logistycznych, Doświadczenia i chęci do zarządzania złożonymi projektami logistycznymi,Znajomości dostępnych rozwiązań z zakresu urządzeń do transportu bliskiego, automatyki przemysłowej, Umiejętności pracy w zespole projektowym jak i indywidualnej.  Agencja zatrudnienia – nr wpisu 47
        Dla naszego Klienta - wiodącego producenta pojazdów użytkowych, poszukujemy do pracy w jednym z najnowocześniejszych zakładów firmy, osób na stanowisko: Inżynier ds. logistyki wewnątrzzakładowej. oferujemyPracę w międzynarodowym środowisku, w firmie o stabilnej pozycji na rynku,Możliwość współuczestnictwa w dynamicznym rozwoju firmy,Zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę,Atrakcyjne wynagrodzenie i system benefitów pozapłacowych,Możliwość rozwoju zawodowego i bogatą ofertę szkoleń,Prywatną opiekę medyczną oraz pakiet sportowy.zadaniaPrzygotowywanie koncepcji logistycznej dla zakładu produkcyjnego, planowanie magazynu oraz przepływu materiałów i informacji, symulację procesów logistycznych,Lub:Planowanie i projektowanie złożonych struktur logistycznych, ze szczególnym uwzględnieniem innowacyjnych systemów magazynowania i logistyki wewnętrznej,A także: Wprowadzanie nowych technologii logistycznych w celu zwiększenia wydajności dostaw materiałów ,Planowanie, wdrażanie i kontrolę inwestycji w ramach założonego budżetu,Tworzenie specyfikacji technicznych, analiz ofert oraz warunków handlowych,Współpracę z dostawcami zewnętrznym,Stałe poszukiwanie usprawnień oraz rozwiązań, zapewniających optymalną rentowność projektu ,Prowadzenie dokumentacji projektowej oraz zapewnienie jej prawidłowego przepływu i jakości. oczekujemySilnej motywacji i gotowości do pracy w wymagającym środowisku projektowym,Wykształcenia wyższego o profilu logistycznym / technicznym (zarządzanie łańcuchem dostaw, inżynieria produkcji, budowa maszyn lub pokrewne),Komunikatywnej znajomości języka niemieckiego - min. B2 (preferowany) oraz/lub języka angielskiego - min. B2,Min. 3 lata doświadczenia na podobnym stanowisku (inżynier projektu / logistyk/ planista procesów logistycznych),Doświadczenia w planowaniu urządzeń logistycznych oraz prowadzeniu symulacji procesów logistycznych, Doświadczenia i chęci do zarządzania złożonymi projektami logistycznymi,Znajomości dostępnych rozwiązań z zakresu urządzeń do transportu bliskiego, automatyki przemysłowej, Umiejętności pracy w zespole projektowym jak i indywidualnej.  Agencja zatrudnienia – nr wpisu 47
        • kraków, małopolskie
        • praca stała
        • randstad polska
        Dla jednego z klientów, eksperta w dziedzinie doradztwa IT poszukujemy kandydata na stanowisko Microsoft SQL Server DBA.oferujemyzatrudnienie w oparciu o umowę o pracę lub B2Belastyczne godziny pracyprywatną opiekę medycznąbudżet na szkolenialekcje języka niemieckiegopakiet mutli kafeteryjnyindywidualne możliwości rozwojuatrakcyjne świadczenia z tytułu pełnienia dyżuru telefonicznegorozwój w kierunki eksperta z naciskiem na technologie chmurowezadaniaTworzenie koncepcji, planowanie, budowa i dostarczanie systemów baz danych (Cloud lub OnPremise)Administracja, konfiguracja i wdrażanie systemów bazodanowych w trybie samodzielnym i klastrowymPlanowanie i wdrażanie rozwiązań wysokiej dostępności i strategii migracjiObsługa, monitorowanie i optymalizacja kluczowych systemów bazodanowych (Cloud lub OnPremise)Automatyzacja tworzenia środowisk Cloud lub OnPremise (Infrastructure as Code)Opracowanie i wdrożenie strategii tworzenia kopii zapasowych i odzyskiwania danychRozwiązywanie zapytań od supportu i opracowywanie strategii rozwiązywania problemówTworzenie dokumentacji technicznejPrzeprowadzanie analizy wydajnościowej i strojenia zapytań SQLoczekujemyDoświadczenia zawodowego i wyższego wykształcenia informatycznego lub porównywalnego; alternatywnieszkolenia w obszarze IT (np. integracja systemów)Znajomości języka niemieckiego na poziomie B1/B2Doświadczenia w instalacji, administracji i konfiguracji baz danych Microsoft SQL ServerDoświadczenia z SQL Server Management Studio, Profiler, AlwaysONDoświadczenia w monitorowaniu (np. checkMK, SQL Sentry, Foglight)Dobrej znajomości systemów operacyjnych (zwłaszcza Windows, Linux)Dobrej znajomości programowania w PowerShellDobrej znajomości T-SQLmile widzianeznajomość operacji w chmurze (np. Azure czy AWS)doświadczenie z innymi systemami relacyjnych baz danych (np. Oracle DB, PostgreSQL, MySQL)doświadczenie w środowiskach DevOps (np.Terragrunt i Terraform)Agencja zatrudnienia – nr wpisu 47
        Dla jednego z klientów, eksperta w dziedzinie doradztwa IT poszukujemy kandydata na stanowisko Microsoft SQL Server DBA.oferujemyzatrudnienie w oparciu o umowę o pracę lub B2Belastyczne godziny pracyprywatną opiekę medycznąbudżet na szkolenialekcje języka niemieckiegopakiet mutli kafeteryjnyindywidualne możliwości rozwojuatrakcyjne świadczenia z tytułu pełnienia dyżuru telefonicznegorozwój w kierunki eksperta z naciskiem na technologie chmurowezadaniaTworzenie koncepcji, planowanie, budowa i dostarczanie systemów baz danych (Cloud lub OnPremise)Administracja, konfiguracja i wdrażanie systemów bazodanowych w trybie samodzielnym i klastrowymPlanowanie i wdrażanie rozwiązań wysokiej dostępności i strategii migracjiObsługa, monitorowanie i optymalizacja kluczowych systemów bazodanowych (Cloud lub OnPremise)Automatyzacja tworzenia środowisk Cloud lub OnPremise (Infrastructure as Code)Opracowanie i wdrożenie strategii tworzenia kopii zapasowych i odzyskiwania danychRozwiązywanie zapytań od supportu i opracowywanie strategii rozwiązywania problemówTworzenie dokumentacji technicznejPrzeprowadzanie analizy wydajnościowej i strojenia zapytań SQLoczekujemyDoświadczenia zawodowego i wyższego wykształcenia informatycznego lub porównywalnego; alternatywnieszkolenia w obszarze IT (np. integracja systemów)Znajomości języka niemieckiego na poziomie B1/B2Doświadczenia w instalacji, administracji i konfiguracji baz danych Microsoft SQL ServerDoświadczenia z SQL Server Management Studio, Profiler, AlwaysONDoświadczenia w monitorowaniu (np. checkMK, SQL Sentry, Foglight)Dobrej znajomości systemów operacyjnych (zwłaszcza Windows, Linux)Dobrej znajomości programowania w PowerShellDobrej znajomości T-SQLmile widzianeznajomość operacji w chmurze (np. Azure czy AWS)doświadczenie z innymi systemami relacyjnych baz danych (np. Oracle DB, PostgreSQL, MySQL)doświadczenie w środowiskach DevOps (np.Terragrunt i Terraform)Agencja zatrudnienia – nr wpisu 47
        • kraków, małopolskie
        • praca stała
        • randstad polska
        Dla jednego z klientów, eksperta w dziedzinie doradztwa IT poszukujemy kandydata na stanowisko Oracle DBA.oferujemyzatrudnienie w oparciu o umowę o pracę lub B2Belastyczne godziny pracyprywatną opiekę medycznąbudżet na szkolenialekcje języka niemieckiegopakiet mutli kafeteryjnyindywidualne możliwości rozwojuatrakcyjne świadczenia z tytułu pełnienia dyżuru telefonicznegorozwój w kierunki eksperta z naciskiem na technologie chmurowezadaniaTworzenie koncepcji, planowanie, budowa i dostarczanie infrastruktur Oracle (Cloud lub OnPremise)Administracja, konfiguracja, monitorowanie, optymalizacja i wdrażanie systemów bazodanowych Oracle w trybie samodzielnym i klastrowymPlanowanie i wdrażanie rozwiązań wysokiej dostępności i strategii migracjiAutomatyzacja tworzenia środowisk Cloud lub OnPremise (Infrastructure as Code)Opracowanie i wdrożenie strategii tworzenia kopii zapasowych i odzyskiwania danychRozwiązywanie zapytań od supportu i opracowywanie strategii rozwiązywania problemówTworzenie dokumentacji technicznejPrzeprowadzanie analiz wydajnościowych i strojenie zapytań SQLoczekujemyDoświadczenia zawodowego i wyższego wykształcenia informatycznego lub porównywalnego; alternatywnie szkolenia w obszarze IT (np. integracja systemów)Znajomości języka niemieckiego na poziomie B1/B2Doświadczenia w instalacji, administracji i konfiguracji baz danych OracleDoświadczenia z RMAN, Enterprise Manager Cloud Control, Oracle RAC, Oracle DataGuardDoświadczenia z narzędziami do monitorowania (np. checkMK, Nagios)Dobrej znajomości systemu operacyjnego (zwłaszcza Linux, Unix, Windows)Dobrej znajomości SQL, PL/SQL i programowania skryptów (shell)mile widzianeDoświadczenie w administrowaniu i konfigurowaniu Oracle Cloud Infrastructures (OCI), Microsoft Azure lub AWSDoświadczenie z innymi systemami baz danych (np.MS SQL Server, PostgreSQL, MySQL)Doświadczenie w środowiskach DevOps (np.Terragrunt i Terraform)Agencja zatrudnienia – nr wpisu 47
        Dla jednego z klientów, eksperta w dziedzinie doradztwa IT poszukujemy kandydata na stanowisko Oracle DBA.oferujemyzatrudnienie w oparciu o umowę o pracę lub B2Belastyczne godziny pracyprywatną opiekę medycznąbudżet na szkolenialekcje języka niemieckiegopakiet mutli kafeteryjnyindywidualne możliwości rozwojuatrakcyjne świadczenia z tytułu pełnienia dyżuru telefonicznegorozwój w kierunki eksperta z naciskiem na technologie chmurowezadaniaTworzenie koncepcji, planowanie, budowa i dostarczanie infrastruktur Oracle (Cloud lub OnPremise)Administracja, konfiguracja, monitorowanie, optymalizacja i wdrażanie systemów bazodanowych Oracle w trybie samodzielnym i klastrowymPlanowanie i wdrażanie rozwiązań wysokiej dostępności i strategii migracjiAutomatyzacja tworzenia środowisk Cloud lub OnPremise (Infrastructure as Code)Opracowanie i wdrożenie strategii tworzenia kopii zapasowych i odzyskiwania danychRozwiązywanie zapytań od supportu i opracowywanie strategii rozwiązywania problemówTworzenie dokumentacji technicznejPrzeprowadzanie analiz wydajnościowych i strojenie zapytań SQLoczekujemyDoświadczenia zawodowego i wyższego wykształcenia informatycznego lub porównywalnego; alternatywnie szkolenia w obszarze IT (np. integracja systemów)Znajomości języka niemieckiego na poziomie B1/B2Doświadczenia w instalacji, administracji i konfiguracji baz danych OracleDoświadczenia z RMAN, Enterprise Manager Cloud Control, Oracle RAC, Oracle DataGuardDoświadczenia z narzędziami do monitorowania (np. checkMK, Nagios)Dobrej znajomości systemu operacyjnego (zwłaszcza Linux, Unix, Windows)Dobrej znajomości SQL, PL/SQL i programowania skryptów (shell)mile widzianeDoświadczenie w administrowaniu i konfigurowaniu Oracle Cloud Infrastructures (OCI), Microsoft Azure lub AWSDoświadczenie z innymi systemami baz danych (np.MS SQL Server, PostgreSQL, MySQL)Doświadczenie w środowiskach DevOps (np.Terragrunt i Terraform)Agencja zatrudnienia – nr wpisu 47
        • kędzierzyn-koźle, opolskie
        • praca stała
        • randstad polska
        Zapraszamy do aplikacji i dołączenia do międzynarodowej firmy produkcyjnej!oferujemystabilne zatrudnienie w ramach umowy o pracę bezpośrednio z Klientemmożliwość rozwoju zawodowegoprywatną opiekę medycznąkartę multisport w atrakcyjnej cenieubezpieczenie grupowedodatkowe, płatne dni wolneotwartość na Twoje pomysły, kreatywność i zadaniadiagnozowanie i usuwanie awarii układów automatykiutrzymanie w stałej sprawności układów automatykiwykonywanie przeglądów maszyn i urządzeń zgodnie z harmonogramem przeglądówprowadzenie dokumentacji związanej z dokonywanymi naprawami i przeglądamidokonywanie napraw mechanicznych i elektrycznych maszyn (pomoc przy ich usuwaniu)modyfikacja urządzeń wraz ze zmianami w dokumentacjiobsługa rozdzielni elektrycznych                                                                                                            rozruch techniczny urządzeń                                                                                              współpraca z przedstawicielami produkcji w zakresie modyfikacji, napraw i innych interwencji dotyczących sprawności i wydajności maszynoczekujemywykształcenie wyższe lub średnie techniczne (preferowany kierunek Mechanika i Budowa Maszyn lub Automatyka i Robotyka)min 2 letnie doświadczenie na podobnym stanowisku w obszarze Utrzymania Ruchu w firmie produkcyjnejuprawnienia SEP bardzo dobra znajomość rysunku technicznego znajomość PLC S5, S7 SIEMENS, TIA Portal umiejętność czytania dokumentacji technicznejznajomości języka niemieckiego lub angielskiego w stopniu umożliwiającym swobodną komunikację otwartość na pracę w systemie 3-zmianowym + dyspozycyjnośćdyspozycyjność do pracy w systemie trzyzmianowym Agencja zatrudnienia – nr wpisu 47
        Zapraszamy do aplikacji i dołączenia do międzynarodowej firmy produkcyjnej!oferujemystabilne zatrudnienie w ramach umowy o pracę bezpośrednio z Klientemmożliwość rozwoju zawodowegoprywatną opiekę medycznąkartę multisport w atrakcyjnej cenieubezpieczenie grupowedodatkowe, płatne dni wolneotwartość na Twoje pomysły, kreatywność i zadaniadiagnozowanie i usuwanie awarii układów automatykiutrzymanie w stałej sprawności układów automatykiwykonywanie przeglądów maszyn i urządzeń zgodnie z harmonogramem przeglądówprowadzenie dokumentacji związanej z dokonywanymi naprawami i przeglądamidokonywanie napraw mechanicznych i elektrycznych maszyn (pomoc przy ich usuwaniu)modyfikacja urządzeń wraz ze zmianami w dokumentacjiobsługa rozdzielni elektrycznych                                                                                                            rozruch techniczny urządzeń                                                                                              współpraca z przedstawicielami produkcji w zakresie modyfikacji, napraw i innych interwencji dotyczących sprawności i wydajności maszynoczekujemywykształcenie wyższe lub średnie techniczne (preferowany kierunek Mechanika i Budowa Maszyn lub Automatyka i Robotyka)min 2 letnie doświadczenie na podobnym stanowisku w obszarze Utrzymania Ruchu w firmie produkcyjnejuprawnienia SEP bardzo dobra znajomość rysunku technicznego znajomość PLC S5, S7 SIEMENS, TIA Portal umiejętność czytania dokumentacji technicznejznajomości języka niemieckiego lub angielskiego w stopniu umożliwiającym swobodną komunikację otwartość na pracę w systemie 3-zmianowym + dyspozycyjnośćdyspozycyjność do pracy w systemie trzyzmianowym Agencja zatrudnienia – nr wpisu 47

      Dziękujemy. będziesz teraz regularnie otrzymywać powiadomienia o podobnych ofertach pracy.

      Wygląda na to, że chcesz zmienić język. Spowoduje to zresetowanie filtrów zastosowanych obecnie przy wyszukiwaniu ofert pracy.