Dziękujemy. będziesz teraz regularnie otrzymywać spersonalizowane powiadomienia o ofertach pracy.

    liczba ofert pracy dla Kierownik: 24

    filtr1
    wyczyść wszystko
      • bielsko-biała, śląskie
      • praca stała
      • randstad polska
      Masz doświadczenie na podobnym stanowisku? Znasz dobrze język angielski? A może dodatkowo znasz język włoski? Trzy razy tak? Świetnie! Właśnie na Ciebie czekamy. oferujemyumowa o pracękonkurencyjne wynagrodzenie elastyczny czas pracy (8:30/10:30 - 16:30/18.30)prywatna opieka zdrowotnabezpłatna siłowniachillout roompokój zabaw miła atmosferamłody i dynamiczny duch zespołowyzadaniaustalanie i egzekwowanie właściwych metod, polityk i zasad rachunkowości monitorowanie i analiza danych księgowych oraz tworzenie raportów lub sprawozdanń finansowychdziałania naprawcze systemów i procedur proces zamknięcia miesiąca i rokurozrachunki z dostawcami/należnościamiwpływy gotówkoweksięga głównapłace i mediauzgodnienia aktywów kapitałowychuzgodnienia wyciągów z rachunku powierniczegodziałalność środków trwałychzadłużeniakoordynacja i kompletacja rocznych audytówprzypisywanie projektów i kierowanie personelem, aby zapewnić zgodność i dokładnośćspełnianie celów rachunkowości finansowejtworzenie i prowadzenie akt fiskalnych w razie potrzeby oraz ewidencji w celu udokumentowania transakcjiprzegląd i autoryzacja miesięcznych procesów płacowy, współpracując z działem HR przy jego utrzymaniusprawna obsługamonitorowanie relacji fakturowania międzyfirmowegoroczne skonsolidowane sprawozdania finansowe ze spółkami zależnymicompliance i minimalizacja podatkówdeklaracja VAToczekujemyco najmniej 7 lat doświadczenia w pracy na wiodącym stanowisku księgowymdoświadczenie w kierowaniu działem finansowo-księgowymdoświadczenie w sporządzaniu kalkulacji podatku dochodowego od osób prawnych oraz w projektowaniu i wdrażaniu usprawnień i kontroli procesówdoświadczenie w zarządzaniu podatkami i umiejętność interpretacji złożonych informacji finansowych, przełożenie tych informacji na planowanie biznesowe, procesy i zarządzanie ryzykiempotwierdzone doświadczenie w pracy na podobnym stanowisku (kierownik ds. księgowości, kierownik ds. księgowości lub menager finansów)zaawansowane umiejętności obsługi komputera z pakietem MS Office, oprogramowaniem księgowym i bazami danychudokumentowana znajomość zasad rachunkowości, standardów, przepisów prawa oraz regulacje (PAS/MSR/MSSF)wysoka dbałość o szczegóły i dokładnośćumiejętność kierowania i nadzorowaniadyplom z rachunkowości lub finansówcertyfikat/kwalifikacja konta w Polscewymagany język włoski lub angielski na poziomie min. B1+Agencja zatrudnienia nr wpisu 47
      Masz doświadczenie na podobnym stanowisku? Znasz dobrze język angielski? A może dodatkowo znasz język włoski? Trzy razy tak? Świetnie! Właśnie na Ciebie czekamy. oferujemyumowa o pracękonkurencyjne wynagrodzenie elastyczny czas pracy (8:30/10:30 - 16:30/18.30)prywatna opieka zdrowotnabezpłatna siłowniachillout roompokój zabaw miła atmosferamłody i dynamiczny duch zespołowyzadaniaustalanie i egzekwowanie właściwych metod, polityk i zasad rachunkowości monitorowanie i analiza danych księgowych oraz tworzenie raportów lub sprawozdanń finansowychdziałania naprawcze systemów i procedur proces zamknięcia miesiąca i rokurozrachunki z dostawcami/należnościamiwpływy gotówkoweksięga głównapłace i mediauzgodnienia aktywów kapitałowychuzgodnienia wyciągów z rachunku powierniczegodziałalność środków trwałychzadłużeniakoordynacja i kompletacja rocznych audytówprzypisywanie projektów i kierowanie personelem, aby zapewnić zgodność i dokładnośćspełnianie celów rachunkowości finansowejtworzenie i prowadzenie akt fiskalnych w razie potrzeby oraz ewidencji w celu udokumentowania transakcjiprzegląd i autoryzacja miesięcznych procesów płacowy, współpracując z działem HR przy jego utrzymaniusprawna obsługamonitorowanie relacji fakturowania międzyfirmowegoroczne skonsolidowane sprawozdania finansowe ze spółkami zależnymicompliance i minimalizacja podatkówdeklaracja VAToczekujemyco najmniej 7 lat doświadczenia w pracy na wiodącym stanowisku księgowymdoświadczenie w kierowaniu działem finansowo-księgowymdoświadczenie w sporządzaniu kalkulacji podatku dochodowego od osób prawnych oraz w projektowaniu i wdrażaniu usprawnień i kontroli procesówdoświadczenie w zarządzaniu podatkami i umiejętność interpretacji złożonych informacji finansowych, przełożenie tych informacji na planowanie biznesowe, procesy i zarządzanie ryzykiempotwierdzone doświadczenie w pracy na podobnym stanowisku (kierownik ds. księgowości, kierownik ds. księgowości lub menager finansów)zaawansowane umiejętności obsługi komputera z pakietem MS Office, oprogramowaniem księgowym i bazami danychudokumentowana znajomość zasad rachunkowości, standardów, przepisów prawa oraz regulacje (PAS/MSR/MSSF)wysoka dbałość o szczegóły i dokładnośćumiejętność kierowania i nadzorowaniadyplom z rachunkowości lub finansówcertyfikat/kwalifikacja konta w Polscewymagany język włoski lub angielski na poziomie min. B1+Agencja zatrudnienia nr wpisu 47
      • kraków, małopolskie
      • praca stała
      • randstad polska
      Naszym klientem jest międzynarodowa firma produkcyjna z branży poligraficznej. W związku z rozwojem firmy oraz zmianami strukturalnymi, poszukujemy osoby odpowiedzialnej za Produkcję. oferujemyAtrakcyjne wynagrodzenie adekwatne do posiadanych kwalifikacji, umiejętności i doświadczenia,Szkolenia i ciągłe podnoszenie kwalifikacji zawodowych,Stabilne warunki zatrudnienia w międzynarodowej firmie,Udział w wielu ciekawych projektach fabryki w Polsce jak i całej Grupy.zadaniaZarządzanie i koordynowanie pracy Działu Produkcji,Rozwój i organizacja pracy produkcji gier planszowych,Bliska współpraca z osobami odpowiedzialnymi za kalkulację gier planszowych oraz ich przełożenie na język produkcji,Nadzór nad wykonaniem planu produkcji, terminami oraz jakością produktu,Budowanie zaangażowania i dbanie o rozwój podległych pracowników,Dbałość o przestrzeganie przez podległych pracowników przepisów i zasad: BHP, ppoż. oraz wymagań środowiskowych,Podnoszenie efektywności procesu produkcji poprzez proponowanie i wdrażanie nowych rozwiązań,Przygotowywanie raportów, zestawień oraz kalkulacji kosztowych,Ścisła współpraca z pozostałymi działami w firmie.oczekujemyWykształcenia wyższego (mile widziane wykształcenie techniczne)Dobrej znajomości języka angielskiego,Minimum 5 letniego doświadczenia w pracy na analogicznym stanowisku w firmie produkcyjnej (doświadczenie w branży poligraficznej będzie dodatkowym atutem),Doświadczenia w zarządzaniu zespołem w środowisku produkcyjnym,Dobrej znajomości obsługi pakietu MS Office,Znajomości systemu SAP (mile widziane),Znajomość nowoczesnych metod zarządzania produkcją a w szczególności Lean Manufacturing,Znajomość norm ISO 9001 oraz standardów FSC czy SMETA,Bardzo dobrej organizacji pracy własnej oraz ustalania priorytetów,Nastawienie na realizację celów, samodzielności oraz decyzyjności,Inicjatywy oraz odpowiedzialności w działaniu,Umiejętności analitycznego myślenia oraz radzenia sobie z presją czasu.Agencja zatrudnienia nr wpisu 47
      Naszym klientem jest międzynarodowa firma produkcyjna z branży poligraficznej. W związku z rozwojem firmy oraz zmianami strukturalnymi, poszukujemy osoby odpowiedzialnej za Produkcję. oferujemyAtrakcyjne wynagrodzenie adekwatne do posiadanych kwalifikacji, umiejętności i doświadczenia,Szkolenia i ciągłe podnoszenie kwalifikacji zawodowych,Stabilne warunki zatrudnienia w międzynarodowej firmie,Udział w wielu ciekawych projektach fabryki w Polsce jak i całej Grupy.zadaniaZarządzanie i koordynowanie pracy Działu Produkcji,Rozwój i organizacja pracy produkcji gier planszowych,Bliska współpraca z osobami odpowiedzialnymi za kalkulację gier planszowych oraz ich przełożenie na język produkcji,Nadzór nad wykonaniem planu produkcji, terminami oraz jakością produktu,Budowanie zaangażowania i dbanie o rozwój podległych pracowników,Dbałość o przestrzeganie przez podległych pracowników przepisów i zasad: BHP, ppoż. oraz wymagań środowiskowych,Podnoszenie efektywności procesu produkcji poprzez proponowanie i wdrażanie nowych rozwiązań,Przygotowywanie raportów, zestawień oraz kalkulacji kosztowych,Ścisła współpraca z pozostałymi działami w firmie.oczekujemyWykształcenia wyższego (mile widziane wykształcenie techniczne)Dobrej znajomości języka angielskiego,Minimum 5 letniego doświadczenia w pracy na analogicznym stanowisku w firmie produkcyjnej (doświadczenie w branży poligraficznej będzie dodatkowym atutem),Doświadczenia w zarządzaniu zespołem w środowisku produkcyjnym,Dobrej znajomości obsługi pakietu MS Office,Znajomości systemu SAP (mile widziane),Znajomość nowoczesnych metod zarządzania produkcją a w szczególności Lean Manufacturing,Znajomość norm ISO 9001 oraz standardów FSC czy SMETA,Bardzo dobrej organizacji pracy własnej oraz ustalania priorytetów,Nastawienie na realizację celów, samodzielności oraz decyzyjności,Inicjatywy oraz odpowiedzialności w działaniu,Umiejętności analitycznego myślenia oraz radzenia sobie z presją czasu.Agencja zatrudnienia nr wpisu 47
      • lublin, lubelskie
      • praca stała
      • randstad polska
      Jesteś osobą otwartą i kontaktową, a zarządzanie zespołem nie stanowi dla Ciebie problemu?Stabilne zatrudnienie jest dla Ciebie priorytetem? Posiadasz doświadczenie w sprzedaży? Branża elektryczna, hydrauliczna i narzędziowa nie jest Ci obca?To świetnie! Nasz Klient czeka właśnie na Ciebie!Daj sobie szansę na nową, lepszą pracę. Aplikuj! oferujemyumowę o pracę + atrakcyjny system premiowy uzależniony od wynikówatrakcyjny pakiet szkoleń, programy rozwojoweprywatną opiekę medycznąmożliwość przystąpienia do programu grupowych ubezpieczeńpracę w przyjaznej atmosferze bezpieczne warunki pracyrabat pracowniczyzadania·      realizacja KPI·      realizacja założeń ilościowych i jakościowych działu·      organizacja pracy podległego działu (6-10 osób)·      zarządzanie zespołem w swoim dziale i zasobami sklepu ·      obsługa zamówień, monitorowanie stanów magazynowych·      wspieranie rozwoju sprzedaży i rentowności działu ·      profesjonalna obsługa Klienta w sklepie oraz poprzez inne kanały sprzedaży·      dbałość o budowanie pozytywnych, długofalowych relacji z Klientami ·      monitorowanie rynku oraz proponowanie rozwiązań pozwalających uzyskać przewagę nad konkurencją oczekujemy·      min. średnie wykształcenie ·      doświadczenia w sprzedaży i zarządzaniu zespołem·      mile widziana doświadczenie w branży ogólnobudowlanej·      wysokiej chęci osiągania ambitnych celów ·      ambicji, motywacji do realizacji KPIAgencja zatrudnienia nr wpisu 47
      Jesteś osobą otwartą i kontaktową, a zarządzanie zespołem nie stanowi dla Ciebie problemu?Stabilne zatrudnienie jest dla Ciebie priorytetem? Posiadasz doświadczenie w sprzedaży? Branża elektryczna, hydrauliczna i narzędziowa nie jest Ci obca?To świetnie! Nasz Klient czeka właśnie na Ciebie!Daj sobie szansę na nową, lepszą pracę. Aplikuj! oferujemyumowę o pracę + atrakcyjny system premiowy uzależniony od wynikówatrakcyjny pakiet szkoleń, programy rozwojoweprywatną opiekę medycznąmożliwość przystąpienia do programu grupowych ubezpieczeńpracę w przyjaznej atmosferze bezpieczne warunki pracyrabat pracowniczyzadania·      realizacja KPI·      realizacja założeń ilościowych i jakościowych działu·      organizacja pracy podległego działu (6-10 osób)·      zarządzanie zespołem w swoim dziale i zasobami sklepu ·      obsługa zamówień, monitorowanie stanów magazynowych·      wspieranie rozwoju sprzedaży i rentowności działu ·      profesjonalna obsługa Klienta w sklepie oraz poprzez inne kanały sprzedaży·      dbałość o budowanie pozytywnych, długofalowych relacji z Klientami ·      monitorowanie rynku oraz proponowanie rozwiązań pozwalających uzyskać przewagę nad konkurencją oczekujemy·      min. średnie wykształcenie ·      doświadczenia w sprzedaży i zarządzaniu zespołem·      mile widziana doświadczenie w branży ogólnobudowlanej·      wysokiej chęci osiągania ambitnych celów ·      ambicji, motywacji do realizacji KPIAgencja zatrudnienia nr wpisu 47
      • szczecin, zachodniopomorskie
      • praca stała
      • randstad polska
      Masz doświadczenie w zarządzaniu magazynem? Potrafisz organizować pracę podległego zespołu i szybko reagować na zmieniającą się sytuację? Mamy dla Ciebie świetną ofertę!oferujemystabilną pracę w prężnie rozwijającej się firmieatrakcyjne wynagrodzenieprywatną opiekę medycznądofinansowanie do kart sportowychmożliwość rozwoju zawodowegozadaniaplanowanie, koordynowanie i monitorowanie odbioru, przechowywania i wysyłki towarównadzór i kontrola zdawanych lub przyjmowanych produktów pod względem jakościowym i ilościowymrozmieszczanie towarów w magazynieprowadzenie i kontrola dokumentacji magazynowej oraz uczestnictwo w inwentaryzacjachzarzadzanie zespołem magazynierów oraz współpraca z innymi działami firmy i klientamimonitorowanie realizacji powierzonych zadań i zapewnienie najwyższej wydajnościznajomość przepisów BHPoczekujemydoświadczenia na podobnym stanowisku, min. 3 latadoświadczenia w kierowaniu zespołem pracownikówumiejętności strategicznego myślenia i planowania zadańzdolności rozwiązywania zaistniałych problemów logistycznych oraz personalnychco najmniej komunikatywnej znajomości j. angielskiegoAgencja zatrudnienia nr wpisu 47
      Masz doświadczenie w zarządzaniu magazynem? Potrafisz organizować pracę podległego zespołu i szybko reagować na zmieniającą się sytuację? Mamy dla Ciebie świetną ofertę!oferujemystabilną pracę w prężnie rozwijającej się firmieatrakcyjne wynagrodzenieprywatną opiekę medycznądofinansowanie do kart sportowychmożliwość rozwoju zawodowegozadaniaplanowanie, koordynowanie i monitorowanie odbioru, przechowywania i wysyłki towarównadzór i kontrola zdawanych lub przyjmowanych produktów pod względem jakościowym i ilościowymrozmieszczanie towarów w magazynieprowadzenie i kontrola dokumentacji magazynowej oraz uczestnictwo w inwentaryzacjachzarzadzanie zespołem magazynierów oraz współpraca z innymi działami firmy i klientamimonitorowanie realizacji powierzonych zadań i zapewnienie najwyższej wydajnościznajomość przepisów BHPoczekujemydoświadczenia na podobnym stanowisku, min. 3 latadoświadczenia w kierowaniu zespołem pracownikówumiejętności strategicznego myślenia i planowania zadańzdolności rozwiązywania zaistniałych problemów logistycznych oraz personalnychco najmniej komunikatywnej znajomości j. angielskiegoAgencja zatrudnienia nr wpisu 47
      • poznań, wielkopolskie
      • praca stała
      • randstad polska
      Dla naszego Klienta z branży budowlanej - generalnego wykonawcy- poszukujemy kierownika budowy, posiadającego doświadczenie w pełnej realizacji inwestycji mieszkalnej. Jeśli szukasz nowych wyzwań zawodowych oraz nowych obszarów do rozwoju, cechuje Cię wysoki poziom odpowiedzialności i jesteś świetnie zorganizowany/a, zapraszamy serdecznie do współpracy.oferujemystabilne i długofalowe zatrudnienie na podstawie umowy o pracę lub współpracy B2Batrakcyjne wynagrodzenie oraz dwa rodzaje premii uznaniowejstanowisko pracy na terenie Poznaniarealizację ciekawych inwestycji niezbędne narzędzia pracymożliwości rozwoju zawodowegozadaniasamodzielne kierowanie realizacją prac zgodnie z założonym harmonogramem oraz budżetemzarządzanie podległą kadrąkoordynacja prac podwykonawców, kontrola jakości, prowadzenie bieżących rozliczeńprowadzenie prawidłowej gospodarki materiałowejdbałość o przestrzeganie przepisów BHP podczas prowadzenia prac budowlanychprowadzenie dokumentacji budowy i bieżące raportowanie wykonanych prackoordynacja zmian lokatorskichoczekujemydoświadczenie na stanowisku kierownika budowy przy realizacjach budownictwa mieszkaniowego posiadania uprawnień budowlanych do kierowania robotami budowlanymibardzo dobra organizacja pracy własnejumiejętność analitycznego myślenia i rozwiązywania problemówumiejętność myślenia procesowegowysoki poziom zaangażowania oraz odpowiedzialności za powierzone obowiązkiwiedzy technicznejuczciwości, odpowiedzialności i profesjonalizmuAgencja zatrudnienia nr wpisu 47
      Dla naszego Klienta z branży budowlanej - generalnego wykonawcy- poszukujemy kierownika budowy, posiadającego doświadczenie w pełnej realizacji inwestycji mieszkalnej. Jeśli szukasz nowych wyzwań zawodowych oraz nowych obszarów do rozwoju, cechuje Cię wysoki poziom odpowiedzialności i jesteś świetnie zorganizowany/a, zapraszamy serdecznie do współpracy.oferujemystabilne i długofalowe zatrudnienie na podstawie umowy o pracę lub współpracy B2Batrakcyjne wynagrodzenie oraz dwa rodzaje premii uznaniowejstanowisko pracy na terenie Poznaniarealizację ciekawych inwestycji niezbędne narzędzia pracymożliwości rozwoju zawodowegozadaniasamodzielne kierowanie realizacją prac zgodnie z założonym harmonogramem oraz budżetemzarządzanie podległą kadrąkoordynacja prac podwykonawców, kontrola jakości, prowadzenie bieżących rozliczeńprowadzenie prawidłowej gospodarki materiałowejdbałość o przestrzeganie przepisów BHP podczas prowadzenia prac budowlanychprowadzenie dokumentacji budowy i bieżące raportowanie wykonanych prackoordynacja zmian lokatorskichoczekujemydoświadczenie na stanowisku kierownika budowy przy realizacjach budownictwa mieszkaniowego posiadania uprawnień budowlanych do kierowania robotami budowlanymibardzo dobra organizacja pracy własnejumiejętność analitycznego myślenia i rozwiązywania problemówumiejętność myślenia procesowegowysoki poziom zaangażowania oraz odpowiedzialności za powierzone obowiązkiwiedzy technicznejuczciwości, odpowiedzialności i profesjonalizmuAgencja zatrudnienia nr wpisu 47
      • krasnystaw, lubelskie
      • praca stała
      • randstad polska
      Posiadasz doświadczenie w pracy na analogicznym stanowisku? W życiu zawodowym liczy się dla Ciebie elastyczność i dobra komunikacja? Czujesz się dobrze w roli lidera?Aplikuj na poniższą ofertę!oferujemystabilne zatrudnienie w oparciu o umowę o pracępracę w firmie o ugruntowanej pozycji na rynkudużą samodzielność w organizacji pracy własnejmożliwość pracy zdalnejatrakcyjne wynagrodzenie + premie kwartalnemożliwość rozwoju zawodowegokompleksowy pakiet szkoleńdodatkowe benefity; kartę sportową, kurs nauki języków obcychzadaniaodpowiedzialność za organizację pracy działuwspółodpowiedzialność za stan techniczny maszyn i urządzeńnadzór nad przebiegiem procesów produkcyjnychbezpośredni nadzór nad pracą podległych pracownikówbezpośrednie raportowanie przebiegu realizacji zadań i poleceńoczekujemywykształcenia wyższego technicznegomin. 3 lat doświadczenia w pracy na podobnym stanowiskudoświadczenia w zarządzaniu min. 100 osobowym zespołemzaangażowania w powierzone zadaniawysoko rozwiniętych umiejętności komunikacyjnychwielozadaniowościczynnego prawa jazdy kat. BAgencja zatrudnienia nr wpisu 47
      Posiadasz doświadczenie w pracy na analogicznym stanowisku? W życiu zawodowym liczy się dla Ciebie elastyczność i dobra komunikacja? Czujesz się dobrze w roli lidera?Aplikuj na poniższą ofertę!oferujemystabilne zatrudnienie w oparciu o umowę o pracępracę w firmie o ugruntowanej pozycji na rynkudużą samodzielność w organizacji pracy własnejmożliwość pracy zdalnejatrakcyjne wynagrodzenie + premie kwartalnemożliwość rozwoju zawodowegokompleksowy pakiet szkoleńdodatkowe benefity; kartę sportową, kurs nauki języków obcychzadaniaodpowiedzialność za organizację pracy działuwspółodpowiedzialność za stan techniczny maszyn i urządzeńnadzór nad przebiegiem procesów produkcyjnychbezpośredni nadzór nad pracą podległych pracownikówbezpośrednie raportowanie przebiegu realizacji zadań i poleceńoczekujemywykształcenia wyższego technicznegomin. 3 lat doświadczenia w pracy na podobnym stanowiskudoświadczenia w zarządzaniu min. 100 osobowym zespołemzaangażowania w powierzone zadaniawysoko rozwiniętych umiejętności komunikacyjnychwielozadaniowościczynnego prawa jazdy kat. BAgencja zatrudnienia nr wpisu 47
      • warszawa, mazowieckie
      • praca stała
      • randstad polska
      Dla jednego z naszych Klientów, jednej z największych firm z sektora medycznego w Polsce poszukujemy osoby na stanowisko Kierownika Contentu.Osoba zatrudniona na tym stanowisku będzie odpowiedzialna za realizację założonej strategii rozwoju contentu, oraz zarządzanie podległym zespołem specjalistów.oferujemystabilne warunki zatrudnienia- zatrudnienie w oparciu o umowę o pracędwuskładnikowe wynagrodzenie - podstawa + premianiezbędne narzędzia do wykonywania pracymożliwość podnoszenia własnych kwalifikacji zawodowych poprzez liczne szkoleniapakiet benefitów pozapłacowych (prywatna opieka medyczna, ubezpieczenie grupowe, dofinansowanie do karty miejskiej, karta sportowa, karty rabatowe)zadaniaodpowiedzialność za realizację założonej strategii rozwoju contentu,sprawowanie nadzoru nad projektami kart produktowych koordynacja pracy zespołu specjalistów (aktywny udział w procesie rekrutacji, zapewnienie jakości pracy, odpowiedzialność za rozwój i motywowanie podległego zespołu 6-10 osób)odpowiedzialność za współpracę z podwykonawcami (agencje, kontrahenci)monitorowanie trendów rynkowych i działań konkurencji,przygotowywanie różnego rodzaju raportów, oraz odpowiedzialność za proponowanie i realizowanie zmian w oparciu o dane analitycznebieżąca współpraca międzywydziałowa wewnątrz firmy,odpowiedzialność za SEOoczekujemyminimum 2-3 letniego doświadczenia na analogicznym stanowisku w branży e-commerce (mile widziane osoby z doświadczeniem zawodowym zdobytym w branży medycznej, bądź beauty)gotowości do pracy w 100% z biura firmy doświadczenia w zarządzaniu wieloma projektami jednocześniedoświadczenia w prowadzeniu zespołu- umiejętności delegowania i egzekwowania podejmowanych działańznajomości SEO, copywritingu i pozycjonowaniaznajomości trendów w branży e-commercepozytywnego nastawienia i gotowości do pracyumiejętności pracy pod presją czasu, wielozadaniowości i konsekwencji w podejmowanych działaniachumiejętności analitycznego myślenia Agencja zatrudnienia nr wpisu 47
      Dla jednego z naszych Klientów, jednej z największych firm z sektora medycznego w Polsce poszukujemy osoby na stanowisko Kierownika Contentu.Osoba zatrudniona na tym stanowisku będzie odpowiedzialna za realizację założonej strategii rozwoju contentu, oraz zarządzanie podległym zespołem specjalistów.oferujemystabilne warunki zatrudnienia- zatrudnienie w oparciu o umowę o pracędwuskładnikowe wynagrodzenie - podstawa + premianiezbędne narzędzia do wykonywania pracymożliwość podnoszenia własnych kwalifikacji zawodowych poprzez liczne szkoleniapakiet benefitów pozapłacowych (prywatna opieka medyczna, ubezpieczenie grupowe, dofinansowanie do karty miejskiej, karta sportowa, karty rabatowe)zadaniaodpowiedzialność za realizację założonej strategii rozwoju contentu,sprawowanie nadzoru nad projektami kart produktowych koordynacja pracy zespołu specjalistów (aktywny udział w procesie rekrutacji, zapewnienie jakości pracy, odpowiedzialność za rozwój i motywowanie podległego zespołu 6-10 osób)odpowiedzialność za współpracę z podwykonawcami (agencje, kontrahenci)monitorowanie trendów rynkowych i działań konkurencji,przygotowywanie różnego rodzaju raportów, oraz odpowiedzialność za proponowanie i realizowanie zmian w oparciu o dane analitycznebieżąca współpraca międzywydziałowa wewnątrz firmy,odpowiedzialność za SEOoczekujemyminimum 2-3 letniego doświadczenia na analogicznym stanowisku w branży e-commerce (mile widziane osoby z doświadczeniem zawodowym zdobytym w branży medycznej, bądź beauty)gotowości do pracy w 100% z biura firmy doświadczenia w zarządzaniu wieloma projektami jednocześniedoświadczenia w prowadzeniu zespołu- umiejętności delegowania i egzekwowania podejmowanych działańznajomości SEO, copywritingu i pozycjonowaniaznajomości trendów w branży e-commercepozytywnego nastawienia i gotowości do pracyumiejętności pracy pod presją czasu, wielozadaniowości i konsekwencji w podejmowanych działaniachumiejętności analitycznego myślenia Agencja zatrudnienia nr wpisu 47
      • gryfice, zachodniopomorskie
      • praca stała
      • randstad polska
      Masz doświadczenie w zarządzaniu magazynem? Jesteś osobą skrupulatną, odpowiedzialną a do tego dobrze znasz język angielski? Nie zwlekaj - aplikuj! Mamy ofertę dla Ciebie!oferujemyumowę o pracęciekawą i odpowiedzialną pracę w dynamicznie rozwijającej się organizacjikonkurencyjne wynagrodzenie, zależne od doświadczenianiezbędne narzędzia pracy - komputer, telefonpracę w ustalonych godzinach 8-16możliwość rozwoju zawodowegozadaniazarządzanie gospodarką magazynową po stronie dostaw surowców i materiałów oraz wysyłek handlowychzarządzanie zespołami pracownikóworganizacja lub nadzór nad organizacją usług transportowychwykonywanie analiz w obszarze obrotu magazynowego surowców, komponentów i wyrobów handlowychprowadzenie statystyk magazynowychorganizacja inwentaryzacji magazynówoczekujemydoświadczenia w zarządzaniu magazynami (surowców, komponentów i materiałów, handlowymi)wykształcenia min. średniego technicznegodobrej znajomości języka angielskiego w mowie i piśmieumiejętności posługiwania się programami komputerowymi z grupy Microsoft Office (dobra znajomość Excela)doświadczenia w pracy z programami komputerowymi wspomagającymi zarządzaniedoświadczenia w kierowaniu zespołamiprawa jazdy kat. B.otwartości na ludzi, komunikatywnościMile widziane:wykształcenie wyższe o kierunkach: zarządzanie, logistyka, transportdoświadczenie w obszarze logistyki transportowejznajomość programu SAPuprawnienia do kierowania wózkami widłowymiAgencja zatrudnienia nr wpisu 47
      Masz doświadczenie w zarządzaniu magazynem? Jesteś osobą skrupulatną, odpowiedzialną a do tego dobrze znasz język angielski? Nie zwlekaj - aplikuj! Mamy ofertę dla Ciebie!oferujemyumowę o pracęciekawą i odpowiedzialną pracę w dynamicznie rozwijającej się organizacjikonkurencyjne wynagrodzenie, zależne od doświadczenianiezbędne narzędzia pracy - komputer, telefonpracę w ustalonych godzinach 8-16możliwość rozwoju zawodowegozadaniazarządzanie gospodarką magazynową po stronie dostaw surowców i materiałów oraz wysyłek handlowychzarządzanie zespołami pracownikóworganizacja lub nadzór nad organizacją usług transportowychwykonywanie analiz w obszarze obrotu magazynowego surowców, komponentów i wyrobów handlowychprowadzenie statystyk magazynowychorganizacja inwentaryzacji magazynówoczekujemydoświadczenia w zarządzaniu magazynami (surowców, komponentów i materiałów, handlowymi)wykształcenia min. średniego technicznegodobrej znajomości języka angielskiego w mowie i piśmieumiejętności posługiwania się programami komputerowymi z grupy Microsoft Office (dobra znajomość Excela)doświadczenia w pracy z programami komputerowymi wspomagającymi zarządzaniedoświadczenia w kierowaniu zespołamiprawa jazdy kat. B.otwartości na ludzi, komunikatywnościMile widziane:wykształcenie wyższe o kierunkach: zarządzanie, logistyka, transportdoświadczenie w obszarze logistyki transportowejznajomość programu SAPuprawnienia do kierowania wózkami widłowymiAgencja zatrudnienia nr wpisu 47
      • września, wielkopolskie
      • praca stała
      • randstad polska
      Dla jednego z naszych klientów, polskiej firmy o ugruntowanej pozycji na rynku, na etapie rozwoju poszukujemy kandydata na stanowisko Kierownika sklepu.oferujemystabilne zatrudnienieumowę o pracęszkoleniakonkurencyjne wynagrodzenieatrakcyjny system premiowymożliwości rozwojuzadaniadbanie o sprzedaż i promocja produktówzarządzanie podległym zespołem, motywowanie do pracywyznaczanie i egzekwowanie wykonania celówzamawianie towarusprawdzanie jakości i zgodności cenprowadzenie/nadzorowanie akcji promocyjnychoptymalizacja kosztów i doskonalenie działań firmyobsługa systemu sklepowegooczekujemydoświadczenia na podobnym stanowisku w branży spożywczej minimum 2 lataznajomości tematyki związanej ze świeżą ladą i zarządzania niąznajomości technik sprzedaży i efektywnego ich wykorzystywaniaumiejętności skutecznego zarządzania zespołemAgencja zatrudnienia nr wpisu 47
      Dla jednego z naszych klientów, polskiej firmy o ugruntowanej pozycji na rynku, na etapie rozwoju poszukujemy kandydata na stanowisko Kierownika sklepu.oferujemystabilne zatrudnienieumowę o pracęszkoleniakonkurencyjne wynagrodzenieatrakcyjny system premiowymożliwości rozwojuzadaniadbanie o sprzedaż i promocja produktówzarządzanie podległym zespołem, motywowanie do pracywyznaczanie i egzekwowanie wykonania celówzamawianie towarusprawdzanie jakości i zgodności cenprowadzenie/nadzorowanie akcji promocyjnychoptymalizacja kosztów i doskonalenie działań firmyobsługa systemu sklepowegooczekujemydoświadczenia na podobnym stanowisku w branży spożywczej minimum 2 lataznajomości tematyki związanej ze świeżą ladą i zarządzania niąznajomości technik sprzedaży i efektywnego ich wykorzystywaniaumiejętności skutecznego zarządzania zespołemAgencja zatrudnienia nr wpisu 47
      • nisko, podkarpackie
      • praca stała
      • randstad polska
      Masz doświadczenie na stanowisku Kierownika Budowy? Potrafisz bardzo dobrze zarządzać organizacją pracy własnej i zespołu? Aplikuj do nas już teraz! oferujemyzatrudnienie w oparciu o umowę o pracę lub B2Bpracę w firmie o ugruntowanej pozycji na rynkuatrakcyjne wynagrodzeniepremie uznaniowezadaniarealizacja inwestycji zgodnie z przyjętym harmonogramem i dokumentacją technicznąprowadzenie narad koordynacyjnych z podwykonawcamiudział w naradach z inwestoremnadzór nad jakością i terminowością prac koordynacja podwykonawców i sił własnychrozliczanie podwykonawców protokołami odbioruocena ryzyka prowadzonych działań i optymalizacja wdrażanych na etapie realizacji rozwiązańwspieranie zespołu w zakresie pozyskiwania i wyboru podwykonawcównadzór nad prowadzeniem wymaganej dokumentacji bieżące raportowanie przebiegu prac do bezpośredniego przełożonego i Zarząduoczekujemywykształcenia wyższego budowlanegomin. 5 letniego doświadczenia na stanowisku Kierownika Budowyuprawnień budowlanych w specjalności konstrukcyjno-budowlanej bez ograniczeńdoświadczenia w realizacji inwestycji polegających na remontach, przebudowie i rozbudowie istniejących obiektów kubaturowychbardzo dobrej organizacji pracydoświadczenia w zarządzaniu zespołemznajomości prawa budowlanego i  znajomości prawa zamówień publicznych doświadczenie przy renowacji zabytków będzie dodatkowym atutemznajomości programów: Ms Office, Auto Cad, Norma ProAgencja zatrudnienia nr wpisu 47
      Masz doświadczenie na stanowisku Kierownika Budowy? Potrafisz bardzo dobrze zarządzać organizacją pracy własnej i zespołu? Aplikuj do nas już teraz! oferujemyzatrudnienie w oparciu o umowę o pracę lub B2Bpracę w firmie o ugruntowanej pozycji na rynkuatrakcyjne wynagrodzeniepremie uznaniowezadaniarealizacja inwestycji zgodnie z przyjętym harmonogramem i dokumentacją technicznąprowadzenie narad koordynacyjnych z podwykonawcamiudział w naradach z inwestoremnadzór nad jakością i terminowością prac koordynacja podwykonawców i sił własnychrozliczanie podwykonawców protokołami odbioruocena ryzyka prowadzonych działań i optymalizacja wdrażanych na etapie realizacji rozwiązańwspieranie zespołu w zakresie pozyskiwania i wyboru podwykonawcównadzór nad prowadzeniem wymaganej dokumentacji bieżące raportowanie przebiegu prac do bezpośredniego przełożonego i Zarząduoczekujemywykształcenia wyższego budowlanegomin. 5 letniego doświadczenia na stanowisku Kierownika Budowyuprawnień budowlanych w specjalności konstrukcyjno-budowlanej bez ograniczeńdoświadczenia w realizacji inwestycji polegających na remontach, przebudowie i rozbudowie istniejących obiektów kubaturowychbardzo dobrej organizacji pracydoświadczenia w zarządzaniu zespołemznajomości prawa budowlanego i  znajomości prawa zamówień publicznych doświadczenie przy renowacji zabytków będzie dodatkowym atutemznajomości programów: Ms Office, Auto Cad, Norma ProAgencja zatrudnienia nr wpisu 47
      • nałęczów, lubelskie
      • praca stała
      • randstad polska
      Masz doświadczenie w obszarze produkcyjnym, a zarządzanie nie sprawia Ci trudności? Świetnie! Aplikuj do nas już teraz! oferujemystabilne zatrudnienie - umowę o pracę atrakcyjne wynagrodzenie i premie miesięczneopiekę medycznąszkoleniapakiet świadczeń socjalnychpółkolonie i zabawy dla dzieci pracownikówpracę w firmie o ugruntowanej pozycji na rynkuzadaniazarządzanie zespołem zmiany produkcyjnej (około 30 osób)praca w systemie 3-zmianowymnadzór nad pracą podległych pracownikówkontrola procesu produkcyjnegooczekujemywykształcenia wyższegodoświadczenia w zarządzaniu zespołemznajomość pakietu MS Officemile widziana znajomość języka angielskiego na poziomie B1Agencja zatrudnienia nr wpisu 47
      Masz doświadczenie w obszarze produkcyjnym, a zarządzanie nie sprawia Ci trudności? Świetnie! Aplikuj do nas już teraz! oferujemystabilne zatrudnienie - umowę o pracę atrakcyjne wynagrodzenie i premie miesięczneopiekę medycznąszkoleniapakiet świadczeń socjalnychpółkolonie i zabawy dla dzieci pracownikówpracę w firmie o ugruntowanej pozycji na rynkuzadaniazarządzanie zespołem zmiany produkcyjnej (około 30 osób)praca w systemie 3-zmianowymnadzór nad pracą podległych pracownikówkontrola procesu produkcyjnegooczekujemywykształcenia wyższegodoświadczenia w zarządzaniu zespołemznajomość pakietu MS Officemile widziana znajomość języka angielskiego na poziomie B1Agencja zatrudnienia nr wpisu 47
      • opole, opolskie
      • praca stała
      • randstad polska
      Jeśli masz doświadczenie w obszarze jakości i szukasz nowych wyzwań zawodowych w województwie opolskim to zapraszamy do aplikowaniaoferujemyumowę o pracęmożliwości rozwojupakiet benefitówzadaniazarządzanie zespołemweryfikacje produktów pod kątem jakościowymzapewnienie przestrzegania norm jakościowychpraca projektowaoczekujemywykształcenie wyższe technicznedoświadczenie w pracy w obszarze jakości zdobyte w firmie produkcyjnejznajomość norm i procedur związanych z jakością w firmie produkcyjnejbardzo dobra znajomość języka angielskiegokomunikatywnośćzdolności analityczneAgencja zatrudnienia nr wpisu 47
      Jeśli masz doświadczenie w obszarze jakości i szukasz nowych wyzwań zawodowych w województwie opolskim to zapraszamy do aplikowaniaoferujemyumowę o pracęmożliwości rozwojupakiet benefitówzadaniazarządzanie zespołemweryfikacje produktów pod kątem jakościowymzapewnienie przestrzegania norm jakościowychpraca projektowaoczekujemywykształcenie wyższe technicznedoświadczenie w pracy w obszarze jakości zdobyte w firmie produkcyjnejznajomość norm i procedur związanych z jakością w firmie produkcyjnejbardzo dobra znajomość języka angielskiegokomunikatywnośćzdolności analityczneAgencja zatrudnienia nr wpisu 47
      • sanok, podkarpackie
      • praca stała
      • randstad polska
      Naszym klientem jest firma produkcyjna z kilkudziesięcioletnią tradycją, specjalizująca się w branży automotive. Do powiększającego się działu HR poszukujemy obecnie osoby, która zarządzać będzie zarówno miękkim obszarem HR jak i twardym (kadry i płace). oferujemydowolny rodzaj współpracy (umowa o pracę, B2B),międzynarodowe otoczenie pracowników, stabilną i ciekawą pracę gwarantująco rozwój zawodowy,przyjazna atmosfera pracy i zgrany zespół, pakiet benefitów.zadaniazarządzanie zespołem działu personalnego w obszarze twardego i miękkiego HR,koordynowanie zadań w zakresie ewidencjonowania czasu pracy, naliczania wynagrodzeń, przygotowywania umów, aneksów, świadectw pracy, prowadzenia akt osobowych,nadzór nad budżetem premiowym (KPI),wycena stanowisk,nadzorowanie sprawnej realizacji procesów rekrutacyjnych,realizowanie procesu szkoleń wstępnych, staży i praktyk, ocen pracowniczych, programów szkoleniowych,reprezentowanie firmy w kontaktach zewnętrznych.oczekujemydoświadczenia zawodowego w obszarze HR,praktycznej znajomości przepisów prawa pracy, doświadczenia w prowadzeniu procesów rekrutacyjnych,doświadczenia w kreowaniu i wdrażaniu polityki personalnej oraz kadrach i płacach w naliczaniu wynagrodzeń, tworzeniu dokumentów, bardzo dobrej znajomości narzędzi HR wykorzystywanych we współpracy z biznesem, bardzo dobrej organizacji pracy,samodzielności,predyspozycji managerskich,minimum komunikatywnej znajomości języka angielskiego (min B2)znajomość programów Płatnik, Optima mile widziana.Agencja zatrudnienia nr wpisu 47
      Naszym klientem jest firma produkcyjna z kilkudziesięcioletnią tradycją, specjalizująca się w branży automotive. Do powiększającego się działu HR poszukujemy obecnie osoby, która zarządzać będzie zarówno miękkim obszarem HR jak i twardym (kadry i płace). oferujemydowolny rodzaj współpracy (umowa o pracę, B2B),międzynarodowe otoczenie pracowników, stabilną i ciekawą pracę gwarantująco rozwój zawodowy,przyjazna atmosfera pracy i zgrany zespół, pakiet benefitów.zadaniazarządzanie zespołem działu personalnego w obszarze twardego i miękkiego HR,koordynowanie zadań w zakresie ewidencjonowania czasu pracy, naliczania wynagrodzeń, przygotowywania umów, aneksów, świadectw pracy, prowadzenia akt osobowych,nadzór nad budżetem premiowym (KPI),wycena stanowisk,nadzorowanie sprawnej realizacji procesów rekrutacyjnych,realizowanie procesu szkoleń wstępnych, staży i praktyk, ocen pracowniczych, programów szkoleniowych,reprezentowanie firmy w kontaktach zewnętrznych.oczekujemydoświadczenia zawodowego w obszarze HR,praktycznej znajomości przepisów prawa pracy, doświadczenia w prowadzeniu procesów rekrutacyjnych,doświadczenia w kreowaniu i wdrażaniu polityki personalnej oraz kadrach i płacach w naliczaniu wynagrodzeń, tworzeniu dokumentów, bardzo dobrej znajomości narzędzi HR wykorzystywanych we współpracy z biznesem, bardzo dobrej organizacji pracy,samodzielności,predyspozycji managerskich,minimum komunikatywnej znajomości języka angielskiego (min B2)znajomość programów Płatnik, Optima mile widziana.Agencja zatrudnienia nr wpisu 47
      • jaworzno, śląskie
      • praca stała
      • randstad polska
      Jesteś otwartą osobą, która potrafi świetnie zarządzać podległym zespołem?Posiadasz doświadczenie w branży budowlanej, elektrycznej, hydraulicznej lub innej pokrewnej?Jeśli na dodatek posiadasz doświadczenie w sprzedaży to świetnie się składa!Dla naszego klienta z branży budowlanej poszukujemy kierownika działu sprzedaży. Daj sobie szansę na nową, lepszą pracę i rozwój zawodowy. Aplikuj poniżej!oferujemyumowę o pracę + atrakcyjny system premiowy uzależniony od wynikówatrakcyjny pakiet szkoleń, programy rozwojoweszeroki pakiet benefitówpracę w firmie o ugruntowanej pozycjimożliwość rozwojuzadaniarealizacja KPIrealizacja założeń ilościowych i jakościowych działuorganizacja pracy podległego działu (6-10 osób)zarządzanie zespołem w swoim dziale i zasobami sklepuobsługa zamówień, monitorowanie stanów magazynowychwspieranie rozwoju sprzedaży i rentowności działuprofesjonalna obsługa Klienta w sklepie oraz poprzez inne kanały sprzedażydbałość o budowanie pozytywnych, długofalowych relacji z Klientamimonitorowanie rynku oraz proponowanie rozwiązań pozwalających uzyskać przewagę nad konkurencją oczekujemymin. średnie wykształceniedoświadczenia w sprzedaży i zarządzaniu zespołem (minimum 2-lata lub więcej)doświadczenie w branży ogólnobudowlanej, elektronicznej, hydraulicznej lub innej pokrewnejwysokiej chęci osiągania ambitnych celówambicji, motywacji do realizacji KPIAgencja zatrudnienia nr wpisu 47
      Jesteś otwartą osobą, która potrafi świetnie zarządzać podległym zespołem?Posiadasz doświadczenie w branży budowlanej, elektrycznej, hydraulicznej lub innej pokrewnej?Jeśli na dodatek posiadasz doświadczenie w sprzedaży to świetnie się składa!Dla naszego klienta z branży budowlanej poszukujemy kierownika działu sprzedaży. Daj sobie szansę na nową, lepszą pracę i rozwój zawodowy. Aplikuj poniżej!oferujemyumowę o pracę + atrakcyjny system premiowy uzależniony od wynikówatrakcyjny pakiet szkoleń, programy rozwojoweszeroki pakiet benefitówpracę w firmie o ugruntowanej pozycjimożliwość rozwojuzadaniarealizacja KPIrealizacja założeń ilościowych i jakościowych działuorganizacja pracy podległego działu (6-10 osób)zarządzanie zespołem w swoim dziale i zasobami sklepuobsługa zamówień, monitorowanie stanów magazynowychwspieranie rozwoju sprzedaży i rentowności działuprofesjonalna obsługa Klienta w sklepie oraz poprzez inne kanały sprzedażydbałość o budowanie pozytywnych, długofalowych relacji z Klientamimonitorowanie rynku oraz proponowanie rozwiązań pozwalających uzyskać przewagę nad konkurencją oczekujemymin. średnie wykształceniedoświadczenia w sprzedaży i zarządzaniu zespołem (minimum 2-lata lub więcej)doświadczenie w branży ogólnobudowlanej, elektronicznej, hydraulicznej lub innej pokrewnejwysokiej chęci osiągania ambitnych celówambicji, motywacji do realizacji KPIAgencja zatrudnienia nr wpisu 47
      • szczecin, zachodniopomorskie
      • praca stała
      • randstad polska
      Masz doświadczenie w zarządzaniu ludźmi oraz jesteś specjalistą z dziedziny technologii wtrysku? Chcesz pracować w firmie, w której panuje miła atmosfera oraz klimat rzetelności i pracowitości? Jeżeli tak, zapraszamy do aplikowania.oferujemystabilne zatrudnienie na podstawie umowy o pracępracę od poniedziałku do piątku w godzinach 8-16pracę w dynamicznie rozwijającej się firmie działającej na rynkach międzynarodowychuczestnictwo w ciekawych, innowacyjnych projektach dotyczących produkowanych wyrobówkartę Multisportmożliwość przystąpienia do ubezpieczenia grupowegozadaniaprowadzenie działu wtrysku zgodnie z zapotrzebowaniem działu montażu, narzędziowni i utrzymaniem ruchukontrola nad procesami produkcyjnymi Wydziału Wtryskunadzór nad przestrzeganiem procedur jakościowychwalidacja procesu wtryskuoptymalizacja produkcji wtrysku·przygotowywanie i nadzór nad realizacją harmonogramów produkcyjnych wydziałunadzór nad przestrzeganiem zasad i przepisów BHP i PPOŻ na wydziale wtryskuanalizowanie danych produkcyjnychoptymalizacja procesów produkcyjnych w zakresie wykorzystania czasu pracy/wydajności·organizacja logistyki w dzialenadzór nad powierzonym mieniem rozplanowanie zapotrzebowania produkcyjnegozgłaszanie problemów technicznych i ustereksporządzanie dokumentacji dotyczącej wykonywanych zadańoczekujemywykształcenia min. średniegomin. 3 letniego doświadczenia w prowadzeniu procesu wtrysku od doboru i ustawienia, po walidację parametrówkomunikatywnej znajomości j. angielskiegoznajomości narzędzi walidacji procesówznajomości narzędzi jakościowychmile widziana znajomość planowania produkcjiAgencja zatrudnienia nr wpisu 47
      Masz doświadczenie w zarządzaniu ludźmi oraz jesteś specjalistą z dziedziny technologii wtrysku? Chcesz pracować w firmie, w której panuje miła atmosfera oraz klimat rzetelności i pracowitości? Jeżeli tak, zapraszamy do aplikowania.oferujemystabilne zatrudnienie na podstawie umowy o pracępracę od poniedziałku do piątku w godzinach 8-16pracę w dynamicznie rozwijającej się firmie działającej na rynkach międzynarodowychuczestnictwo w ciekawych, innowacyjnych projektach dotyczących produkowanych wyrobówkartę Multisportmożliwość przystąpienia do ubezpieczenia grupowegozadaniaprowadzenie działu wtrysku zgodnie z zapotrzebowaniem działu montażu, narzędziowni i utrzymaniem ruchukontrola nad procesami produkcyjnymi Wydziału Wtryskunadzór nad przestrzeganiem procedur jakościowychwalidacja procesu wtryskuoptymalizacja produkcji wtrysku·przygotowywanie i nadzór nad realizacją harmonogramów produkcyjnych wydziałunadzór nad przestrzeganiem zasad i przepisów BHP i PPOŻ na wydziale wtryskuanalizowanie danych produkcyjnychoptymalizacja procesów produkcyjnych w zakresie wykorzystania czasu pracy/wydajności·organizacja logistyki w dzialenadzór nad powierzonym mieniem rozplanowanie zapotrzebowania produkcyjnegozgłaszanie problemów technicznych i ustereksporządzanie dokumentacji dotyczącej wykonywanych zadańoczekujemywykształcenia min. średniegomin. 3 letniego doświadczenia w prowadzeniu procesu wtrysku od doboru i ustawienia, po walidację parametrówkomunikatywnej znajomości j. angielskiegoznajomości narzędzi walidacji procesówznajomości narzędzi jakościowychmile widziana znajomość planowania produkcjiAgencja zatrudnienia nr wpisu 47
      • wschowa, lubuskie
      • praca stała
      • randstad polska
      Masz doświadczenie w branży spożywczej i lubisz pracę w handlu, a dodatkowo wiesz jak zarządzać zespołem?Chcemy Cię poznać i porozmawiać o ciekawej ofercie pracy- aplikuj!oferujemystabilne zatrudnienieumowę o pracęliczne szkoleniakonkurencyjne wynagrodzenieatrakcyjny system premiowynarzędzia niezbędne do pracyzadaniasprzedaż i promocja produktówzamawianie towarusprawdzanie jakości i zgodności cenprowadzenie/nadzorowanie akcji promocyjnychoptymalizacja kosztów i doskonalenie działań firmyobsługa systemu sklepowegozarządzanie podległym zespołem, motywowanie do pracywyznaczanie i egzekwowanie wykonania celówoczekujemydoświadczenia na podobnym stanowisku w branży spożywczej minimum rokwykształcenia co najmniej zawodowego, preferowane handloweznajomości technik sprzedaży i efektywnego ich wykorzystywaniaumiejętności obsługi kasy fiskalnej i terminalapodstaw księgowości, niezbędnych do rozliczenia okresowegoumiejętności skutecznego zarządzania zespołemmile widziana książeczka sanitarno- epidemiologicznaAgencja zatrudnienia nr wpisu 47
      Masz doświadczenie w branży spożywczej i lubisz pracę w handlu, a dodatkowo wiesz jak zarządzać zespołem?Chcemy Cię poznać i porozmawiać o ciekawej ofercie pracy- aplikuj!oferujemystabilne zatrudnienieumowę o pracęliczne szkoleniakonkurencyjne wynagrodzenieatrakcyjny system premiowynarzędzia niezbędne do pracyzadaniasprzedaż i promocja produktówzamawianie towarusprawdzanie jakości i zgodności cenprowadzenie/nadzorowanie akcji promocyjnychoptymalizacja kosztów i doskonalenie działań firmyobsługa systemu sklepowegozarządzanie podległym zespołem, motywowanie do pracywyznaczanie i egzekwowanie wykonania celówoczekujemydoświadczenia na podobnym stanowisku w branży spożywczej minimum rokwykształcenia co najmniej zawodowego, preferowane handloweznajomości technik sprzedaży i efektywnego ich wykorzystywaniaumiejętności obsługi kasy fiskalnej i terminalapodstaw księgowości, niezbędnych do rozliczenia okresowegoumiejętności skutecznego zarządzania zespołemmile widziana książeczka sanitarno- epidemiologicznaAgencja zatrudnienia nr wpisu 47
      • lublin, lubelskie
      • praca stała
      • randstad polska
      Masz doświadczenie w obszarze produkcji i potrafisz sprawnie zarządzać zespołem? Komunikatywność, terminowość i rzetelność to Twoje cechy? Jeśli tak, ta oferta jest właśnie dla Ciebie! Aplikuj do nas już teraz:oferujemyumowę o pracę pracę w systemie jednozmianowym w godzinach: 8:00-16:00pracę w firmie o ugruntowanej pozycji na rynku możliwość rozwoju i kształceniaatrakcyjne wynagrodzenieszkolenia wrażającezadaniazarządzanie procesami produkcyjnymi w dziale produkcji mechanicznej zarządzanie personelem, współpraca z brygadzistami dbanie o terminową realizację zamówień współpraca z działem przygotowania produkcjioczekujemywykształcenia wyższego technicznegodoświadczenia w obszarze produkcji i zarządzania zespołemznajomości języka angielskiego w stopniu komunikatywnym znajomości programów komputerowych: ERP, programy pocztowe, MS Office, mile widziana znajomość programu Autocadznajomości rysunku technicznego terminowości i poprawności realizacji zamówieńotwartościkomunikatywności i łatwości w nawiązywaniu kontaktówpredyspozycji do zarządzania zespołemAgencja zatrudnienia nr wpisu 47
      Masz doświadczenie w obszarze produkcji i potrafisz sprawnie zarządzać zespołem? Komunikatywność, terminowość i rzetelność to Twoje cechy? Jeśli tak, ta oferta jest właśnie dla Ciebie! Aplikuj do nas już teraz:oferujemyumowę o pracę pracę w systemie jednozmianowym w godzinach: 8:00-16:00pracę w firmie o ugruntowanej pozycji na rynku możliwość rozwoju i kształceniaatrakcyjne wynagrodzenieszkolenia wrażającezadaniazarządzanie procesami produkcyjnymi w dziale produkcji mechanicznej zarządzanie personelem, współpraca z brygadzistami dbanie o terminową realizację zamówień współpraca z działem przygotowania produkcjioczekujemywykształcenia wyższego technicznegodoświadczenia w obszarze produkcji i zarządzania zespołemznajomości języka angielskiego w stopniu komunikatywnym znajomości programów komputerowych: ERP, programy pocztowe, MS Office, mile widziana znajomość programu Autocadznajomości rysunku technicznego terminowości i poprawności realizacji zamówieńotwartościkomunikatywności i łatwości w nawiązywaniu kontaktówpredyspozycji do zarządzania zespołemAgencja zatrudnienia nr wpisu 47
      • bielsko-biała, śląskie
      • praca stała
      • randstad polska
      Dla naszego klienta z branży elektrotechnicznej z woj. śląskiego poszukujemy Kierownika ds. sprzedaży krajowej. Jeśli posiadasz minimum 3 - lata doświadczenia w zarządzaniu zespołem rozproszonym (najlepiej w branży oświetleniowej, elektrotechnicznej, inwestycyjnej lub innej, pokrewnej)– nie zwlekaj, aplikuj na poniższy projekt!oferujemypracę w firmie o ugruntowanej pozycjiatrakcyjna podstawa oraz możliwość uzyskania premiinarzędzia do pracy (telefon, laptop, samochód)szkolenie wdrożeniowemożliwość rozwojuzadaniaKompleksowe zarządzanie i rozwój sieci sprzedaży (zespół sprzedażowy w systemie rozproszonym, działający na terenie Polski)Budowa strategii i planów sprzedaży oraz nadzór nad ich realizacjąPodnoszenie efektywności i rozwój kompetencji podległego zespołu sprzedażyRealizacja wyników finansowychDefiniowanie krótko- i długoterminowych celów handlowych oraz ich efektywne osiąganieoczekujemyMinimum 3 lata doświadczenia na podobnym stanowisku oraz doświadczenie w zarządzaniu zespołem sprzedaży (np. branża oświetleniowa, elektrotechniczna, inwestycyjna i inne pokrewne)Predyspozycje handloweUmiejętność delegowania zadańOrientacja biznesowa i pro-klienckaSamodzielność, zaangażowanie i bardzo dobra organizacja pracyWiedza na temat zarządzania sprzedażą i zespołem sprzedażowymZdolności komunikacyjne, interpersonalne i negocjacyjne oraz kreatywność w działaniu i umiejętności analityczneDoświadczenie w pracy z systemem CRM - mile widzianeZnajomość języka angielskiego na poziomie B2 - mile widziane   Agencja zatrudnienia – nr wpisu 47
      Dla naszego klienta z branży elektrotechnicznej z woj. śląskiego poszukujemy Kierownika ds. sprzedaży krajowej. Jeśli posiadasz minimum 3 - lata doświadczenia w zarządzaniu zespołem rozproszonym (najlepiej w branży oświetleniowej, elektrotechnicznej, inwestycyjnej lub innej, pokrewnej)– nie zwlekaj, aplikuj na poniższy projekt!oferujemypracę w firmie o ugruntowanej pozycjiatrakcyjna podstawa oraz możliwość uzyskania premiinarzędzia do pracy (telefon, laptop, samochód)szkolenie wdrożeniowemożliwość rozwojuzadaniaKompleksowe zarządzanie i rozwój sieci sprzedaży (zespół sprzedażowy w systemie rozproszonym, działający na terenie Polski)Budowa strategii i planów sprzedaży oraz nadzór nad ich realizacjąPodnoszenie efektywności i rozwój kompetencji podległego zespołu sprzedażyRealizacja wyników finansowychDefiniowanie krótko- i długoterminowych celów handlowych oraz ich efektywne osiąganieoczekujemyMinimum 3 lata doświadczenia na podobnym stanowisku oraz doświadczenie w zarządzaniu zespołem sprzedaży (np. branża oświetleniowa, elektrotechniczna, inwestycyjna i inne pokrewne)Predyspozycje handloweUmiejętność delegowania zadańOrientacja biznesowa i pro-klienckaSamodzielność, zaangażowanie i bardzo dobra organizacja pracyWiedza na temat zarządzania sprzedażą i zespołem sprzedażowymZdolności komunikacyjne, interpersonalne i negocjacyjne oraz kreatywność w działaniu i umiejętności analityczneDoświadczenie w pracy z systemem CRM - mile widzianeZnajomość języka angielskiego na poziomie B2 - mile widziane   Agencja zatrudnienia – nr wpisu 47
      • katowice, śląskie
      • praca stała
      • randstad polska
      Swobodnie komunikujesz się w j. angielskim lub niemieckim? Posiadasz doświadczenie zawodowe w sprzedaży na rynkach eksportowych? Realizowanie wyznaczonych celów sprzedażowych nie stanowi dla Ciebie problemu? Jeśli na dodatek jesteś nastawiony na skuteczność i osiąganie celów to świetnie trafiłeś! Dla jednego z naszych klientów z branży elektrotechnicznej poszukujemy export managera! Spróbuj swoich sił, osiągaj ponadprzeciętne wyniki i aplikuj na poniższy projekt!oferujemyPracę w firmie o ugruntowanej pozycjiAtrakcyjną podstawę oraz możliwość uzyskania premiiSzkolenia wewnętrzneMożliwości rozwojuzadaniaAktywne pozyskiwanie nowych klientów na terenie Europy i całego ŚwiataRealizacja planów sprzedaży w powierzonej grupie produktowejBudowanie dobrych relacji handlowych z KlientamiPrzygotowywanie ofert handlowych i negocjowanie warunków sprzedaży oraz współpracyPrzygotowywanie analiz i raportów sprzedażowychoczekujemyDoświadczenia w sprzedaży na rynkach zagranicznych (minimum 3-lata)Znajomości języków obcych: j. angielski, niemiecki - B2/C1 umożliwiający swobodną komunikację biznesową (każdy dodatkowy język obcy będzie atutem)Zdolności komunikacyjne, interpersonalne i negocjacyjneOrientacji biznesowej i pro-klienckiejWiedzy na temat rynku exportowegoNastawienia na skuteczność i osiąganie celówAgencja zatrudnienia nr wpisu 47
      Swobodnie komunikujesz się w j. angielskim lub niemieckim? Posiadasz doświadczenie zawodowe w sprzedaży na rynkach eksportowych? Realizowanie wyznaczonych celów sprzedażowych nie stanowi dla Ciebie problemu? Jeśli na dodatek jesteś nastawiony na skuteczność i osiąganie celów to świetnie trafiłeś! Dla jednego z naszych klientów z branży elektrotechnicznej poszukujemy export managera! Spróbuj swoich sił, osiągaj ponadprzeciętne wyniki i aplikuj na poniższy projekt!oferujemyPracę w firmie o ugruntowanej pozycjiAtrakcyjną podstawę oraz możliwość uzyskania premiiSzkolenia wewnętrzneMożliwości rozwojuzadaniaAktywne pozyskiwanie nowych klientów na terenie Europy i całego ŚwiataRealizacja planów sprzedaży w powierzonej grupie produktowejBudowanie dobrych relacji handlowych z KlientamiPrzygotowywanie ofert handlowych i negocjowanie warunków sprzedaży oraz współpracyPrzygotowywanie analiz i raportów sprzedażowychoczekujemyDoświadczenia w sprzedaży na rynkach zagranicznych (minimum 3-lata)Znajomości języków obcych: j. angielski, niemiecki - B2/C1 umożliwiający swobodną komunikację biznesową (każdy dodatkowy język obcy będzie atutem)Zdolności komunikacyjne, interpersonalne i negocjacyjneOrientacji biznesowej i pro-klienckiejWiedzy na temat rynku exportowegoNastawienia na skuteczność i osiąganie celówAgencja zatrudnienia nr wpisu 47
      • gdańsk, pomorskie
      • praca stała
      • randstad polska
      Chciałbyś rozwijać się w jednej z największych firm, słynącej z produkcji kwiatów?Masz doświadczenie sprzedażowe, a budowanie i utrzymywanie relacji z klientami kluczowymi to dla Ciebie coś naturalnego?Ponadto potrafisz zarządzać zespołem, motywować i wspierać zespół? :)TA PRACA JEST DLA CIEBIE : ) -> APLIKUJ!oferujemystabilne warunki zatrudnienia - umowę o pracę,atrakcyjne wynagrodzenie premiowe - uzależnione od osiągniętych wyników sprzedażowych,możliwości rozwoju oraz nauki - od najlepszych w tej branży,ubezpieczenie grupowe oraz prywatną opiekę medyczną,pracę w najnowocześniejszej firmie w branży,bogaty pakiet szkoleń.zadaniazarządzanie sprzedażą, ustalanie celów sprzedażowych dla pracowników, rozliczanie, rozwój sprzedaży, działania optymalizacyjne, zwiększające rentowność placówki,bezpośrednia współpraca z klientami kluczowymi,realizacja planów sprzedażowych dla lokalizacji,dbałość o wysoki poziom satysfakcji klientów,inicjowanie rozwiązań marketingowych,zarządzanie gospodarką magazynową, rozliczanie utargu,zarządzanie zespołem.oczekujemyotwartości na nieregularny system czasu pracy,doświadczenia w pracy w sprzedaży oraz obsłudze klienta,doświadczenia na stanowisku kierowniczym,zorientowania na klienta, kultury biznesowej względem klientów, swobody w kontaktach interpersonalnych,doświadczenia w nawiązywaniu, rozwijaniu oraz utrzymywaniu relacji z klientami,doskonałej organizacji czasu,prawa jazdy kat. B.Agencja zatrudnienia nr wpisu 47
      Chciałbyś rozwijać się w jednej z największych firm, słynącej z produkcji kwiatów?Masz doświadczenie sprzedażowe, a budowanie i utrzymywanie relacji z klientami kluczowymi to dla Ciebie coś naturalnego?Ponadto potrafisz zarządzać zespołem, motywować i wspierać zespół? :)TA PRACA JEST DLA CIEBIE : ) -> APLIKUJ!oferujemystabilne warunki zatrudnienia - umowę o pracę,atrakcyjne wynagrodzenie premiowe - uzależnione od osiągniętych wyników sprzedażowych,możliwości rozwoju oraz nauki - od najlepszych w tej branży,ubezpieczenie grupowe oraz prywatną opiekę medyczną,pracę w najnowocześniejszej firmie w branży,bogaty pakiet szkoleń.zadaniazarządzanie sprzedażą, ustalanie celów sprzedażowych dla pracowników, rozliczanie, rozwój sprzedaży, działania optymalizacyjne, zwiększające rentowność placówki,bezpośrednia współpraca z klientami kluczowymi,realizacja planów sprzedażowych dla lokalizacji,dbałość o wysoki poziom satysfakcji klientów,inicjowanie rozwiązań marketingowych,zarządzanie gospodarką magazynową, rozliczanie utargu,zarządzanie zespołem.oczekujemyotwartości na nieregularny system czasu pracy,doświadczenia w pracy w sprzedaży oraz obsłudze klienta,doświadczenia na stanowisku kierowniczym,zorientowania na klienta, kultury biznesowej względem klientów, swobody w kontaktach interpersonalnych,doświadczenia w nawiązywaniu, rozwijaniu oraz utrzymywaniu relacji z klientami,doskonałej organizacji czasu,prawa jazdy kat. B.Agencja zatrudnienia nr wpisu 47
      • lublin, lubelskie
      • praca stała
      • randstad polska
      Dla naszego Klienta - firmy z kapitałem amerykańskim dostarczającym nowoczesne i przyjazne środowisku opakowania do napojów, jedzenia oraz produktów gospodarstwa domowego - poszukujemy osoby na stanowisko Kierownika ds. BHP i ochrony środowiska. oferujemyumowę na zastępstwo na okres minimum 18-24 miesiącezdobycie doświadczenia w firmie z kapitałem amerykańskimmożliwości rozwoju zawodowegosystem szkoleńbogaty pakiet socjalnybardzo dobrą atmosferę w pracyzadaniatworzenie, utrzymywanie i dalszy rozwój bezpiecznego, zdrowego środowiska pracy zgodnego z wymaganiami prawnymi i zintegrowaną polityką firmyraportowanie do Dyrektora Zakładu w zakresie jakości funkcjonowania systemu bezpieczeństwa oraz środowiska oraz wszelkich wymaganych usprawnień, w tym przeprowadzanie audytów wewnętrznych oraz udział w audytach zewnętrznychzarządzanie dokumentacją BHP oraz środowiskową, nadzór nad działaniami korygującymi i zapobiegawczymikoordynacja działań korygujących oraz zaleceń pokontrolnych służb ochrony środowiskarealizacja działań zgodnie z procedurami Zintegrowanego Systemu Zarządzania, inicjowanie i wdrażanie działań korygującychraportowanie Dyrekcji Zakładu o wszelkich dostrzeżonych nieprawidłowościach w swoim zakresie działaniadbałość o przestrzeganie przepisów BHP na terenie zakładu pracykierowanie projektami z zakresu BHP lub środowiskaudział w tworzeniu odpowiedniej atmosfery pracy zespołowejkontrola przestrzegania obowiązujących zasad i procedur BHP oraz ppoż.tworzenie wewnętrznych procedur, regulaminów oraz instrukcji z zakresu BHP i ppoż.prowadzenie dokumentacji BHP zgodnie z polskimi regulacjami prawnymisporządzanie protokołów powypadkowych i określanie przyczyn wypadków przy pracyopracowywanie materiałów szkoleniowych i realizacja cyklicznych szkoleń BHP, organizowanie szkoleń BHP oraz nadzór nad terminowością szkoleń z zakresu BHPutrzymywanie kontaktu z odpowiednimi służbami państwowymiopiniowanie planowanych i realizowanych inwestycji oraz modernizacji pod względem zachowania bezpieczeństwa pracyoczekujemywykształcenia wyższego o specjalności bezpieczeństwo i higiena pracy lub studiów podyplomowych w zakresie bezpieczeństwa i higieny pracywykształcenia kierunkowego - ochrona środowiska (mile widziane)uprawnień Inspektora Ochrony Przeciwpożarowej (mile widziane)minimum 5 lat doświadczenia w służbie BHP, w tym 2 lata na stanowisku związanym z ochroną środowiskabiegłej znajomości j. angielskiegoznajomości obsługi komputeramile widziane doświadczenie w pracy z systemami zarządzania BHP i ochroną środowiska oraz uprawnienia audytora wewnętrznego ISO 14 001, 45001, OHSAS 18 001umiejętności organizowania pracy własnejłatwości w nawiązywaniu kontaktów z ludźmisystematyczności, obowiązkowości, sumienności, odpowiedzialnościAgencja zatrudnienia nr wpisu 47
      Dla naszego Klienta - firmy z kapitałem amerykańskim dostarczającym nowoczesne i przyjazne środowisku opakowania do napojów, jedzenia oraz produktów gospodarstwa domowego - poszukujemy osoby na stanowisko Kierownika ds. BHP i ochrony środowiska. oferujemyumowę na zastępstwo na okres minimum 18-24 miesiącezdobycie doświadczenia w firmie z kapitałem amerykańskimmożliwości rozwoju zawodowegosystem szkoleńbogaty pakiet socjalnybardzo dobrą atmosferę w pracyzadaniatworzenie, utrzymywanie i dalszy rozwój bezpiecznego, zdrowego środowiska pracy zgodnego z wymaganiami prawnymi i zintegrowaną polityką firmyraportowanie do Dyrektora Zakładu w zakresie jakości funkcjonowania systemu bezpieczeństwa oraz środowiska oraz wszelkich wymaganych usprawnień, w tym przeprowadzanie audytów wewnętrznych oraz udział w audytach zewnętrznychzarządzanie dokumentacją BHP oraz środowiskową, nadzór nad działaniami korygującymi i zapobiegawczymikoordynacja działań korygujących oraz zaleceń pokontrolnych służb ochrony środowiskarealizacja działań zgodnie z procedurami Zintegrowanego Systemu Zarządzania, inicjowanie i wdrażanie działań korygującychraportowanie Dyrekcji Zakładu o wszelkich dostrzeżonych nieprawidłowościach w swoim zakresie działaniadbałość o przestrzeganie przepisów BHP na terenie zakładu pracykierowanie projektami z zakresu BHP lub środowiskaudział w tworzeniu odpowiedniej atmosfery pracy zespołowejkontrola przestrzegania obowiązujących zasad i procedur BHP oraz ppoż.tworzenie wewnętrznych procedur, regulaminów oraz instrukcji z zakresu BHP i ppoż.prowadzenie dokumentacji BHP zgodnie z polskimi regulacjami prawnymisporządzanie protokołów powypadkowych i określanie przyczyn wypadków przy pracyopracowywanie materiałów szkoleniowych i realizacja cyklicznych szkoleń BHP, organizowanie szkoleń BHP oraz nadzór nad terminowością szkoleń z zakresu BHPutrzymywanie kontaktu z odpowiednimi służbami państwowymiopiniowanie planowanych i realizowanych inwestycji oraz modernizacji pod względem zachowania bezpieczeństwa pracyoczekujemywykształcenia wyższego o specjalności bezpieczeństwo i higiena pracy lub studiów podyplomowych w zakresie bezpieczeństwa i higieny pracywykształcenia kierunkowego - ochrona środowiska (mile widziane)uprawnień Inspektora Ochrony Przeciwpożarowej (mile widziane)minimum 5 lat doświadczenia w służbie BHP, w tym 2 lata na stanowisku związanym z ochroną środowiskabiegłej znajomości j. angielskiegoznajomości obsługi komputeramile widziane doświadczenie w pracy z systemami zarządzania BHP i ochroną środowiska oraz uprawnienia audytora wewnętrznego ISO 14 001, 45001, OHSAS 18 001umiejętności organizowania pracy własnejłatwości w nawiązywaniu kontaktów z ludźmisystematyczności, obowiązkowości, sumienności, odpowiedzialnościAgencja zatrudnienia nr wpisu 47
      • warszawa, mazowieckie
      • praca stała
      • randstad polska
      Szukasz możliwości rozwoju? Chcesz współpracować z ciekawymi ludźmi, a branża fit-out nie jest Ci obca? W związku z rozwojem poszukujemy kierownika robót z zakresu pracy ogólnobudowlanych, jak i instalacji elektrycznych. Nie czekaj! Aplikuj!oferujemymożliwość uczestnictwa w ciekawych projektach w prężnie rozwijającej się firmieciekawe warunki finansowe w tym roczna premia uznaniowazatrudnienie w formie kontraktu (B2B)pokrycie kosztów prowadzenia działalności przez pracodawcęzadaniazarządzanie czasem pracy pracowników budowlanychnadzór nad jakością wykonywanych pracwyznaczanie zadań priorytetowych dostosowywanie czasu pracy pracowników do wykonywanych zadańrozdzielanie zadań pomiędzy poszczególnych pracownikówweryfikacja jakości wykonywanej pracyoczekujemyminimum 2 lata doświadczenia na podobnym stanowiskuzdolności organizacyjne oraz doświadczenie w kierowaniu ludźmiznajomość rynku fit-out w tym dostawców usług i materiałówanaliza harmonogramu w modelu kaskadowymdobra znajomość MS Office, AutoCAD oraz MS Projectznajomość języka angielskiego w stopniu umożliwiającym komunikacjeAgencja zatrudnienia nr wpisu 47
      Szukasz możliwości rozwoju? Chcesz współpracować z ciekawymi ludźmi, a branża fit-out nie jest Ci obca? W związku z rozwojem poszukujemy kierownika robót z zakresu pracy ogólnobudowlanych, jak i instalacji elektrycznych. Nie czekaj! Aplikuj!oferujemymożliwość uczestnictwa w ciekawych projektach w prężnie rozwijającej się firmieciekawe warunki finansowe w tym roczna premia uznaniowazatrudnienie w formie kontraktu (B2B)pokrycie kosztów prowadzenia działalności przez pracodawcęzadaniazarządzanie czasem pracy pracowników budowlanychnadzór nad jakością wykonywanych pracwyznaczanie zadań priorytetowych dostosowywanie czasu pracy pracowników do wykonywanych zadańrozdzielanie zadań pomiędzy poszczególnych pracownikówweryfikacja jakości wykonywanej pracyoczekujemyminimum 2 lata doświadczenia na podobnym stanowiskuzdolności organizacyjne oraz doświadczenie w kierowaniu ludźmiznajomość rynku fit-out w tym dostawców usług i materiałówanaliza harmonogramu w modelu kaskadowymdobra znajomość MS Office, AutoCAD oraz MS Projectznajomość języka angielskiego w stopniu umożliwiającym komunikacjeAgencja zatrudnienia nr wpisu 47
      • warszawa, mazowieckie
      • praca stała
      • randstad polska
      Masz doświadczenie w rozwoju sprzedaży w sieciach, w kanale nowoczesnym? Potrafisz nawiązywać trwałe relacje biznesowe oraz poszukiwać nowych kontaktów? Ciekawa praca czeka już na Ciebie! Kreuj z nami swoją zawodową przyszłość!oferujemystabilne zatrudnienie w formie umowy o prace lub B2Bwynagrodzenie stałe plus premie sprzedażowesamochód służbowyprywatną opiekę medycznązadaniadostarczanie wskaźników ilościowych i jakościowych dla konkretnych sieci handlowych w kanale nowoczesnymodpowiedzialność za egzekucję ustalonej strategii oraz celów sprzedażyutrzymywanie relacji biznesowych z klientami oraz dbanie o pozytywny wizerunek firmywdrażanie aktywności promocyjnychzapewnianie odpowiedniej dostępności produktówanaliza warunków handlowychoczekujemyorientacji na cele, aktywnej postawy w pozyskiwaniu nowych klientówdoświadczenia zawodowego we współpracy z sieciami handlowymi w kanale nowoczesnymumiejętności sprzedażowych i negocjacyjnychumiejętności utrzymywania dobrych relacji z klientamibardzo dobrej organizacji pracymile widziana komunikatywna znajomość języka angielskiegoAgencja zatrudnienia nr wpisu 47
      Masz doświadczenie w rozwoju sprzedaży w sieciach, w kanale nowoczesnym? Potrafisz nawiązywać trwałe relacje biznesowe oraz poszukiwać nowych kontaktów? Ciekawa praca czeka już na Ciebie! Kreuj z nami swoją zawodową przyszłość!oferujemystabilne zatrudnienie w formie umowy o prace lub B2Bwynagrodzenie stałe plus premie sprzedażowesamochód służbowyprywatną opiekę medycznązadaniadostarczanie wskaźników ilościowych i jakościowych dla konkretnych sieci handlowych w kanale nowoczesnymodpowiedzialność za egzekucję ustalonej strategii oraz celów sprzedażyutrzymywanie relacji biznesowych z klientami oraz dbanie o pozytywny wizerunek firmywdrażanie aktywności promocyjnychzapewnianie odpowiedniej dostępności produktówanaliza warunków handlowychoczekujemyorientacji na cele, aktywnej postawy w pozyskiwaniu nowych klientówdoświadczenia zawodowego we współpracy z sieciami handlowymi w kanale nowoczesnymumiejętności sprzedażowych i negocjacyjnychumiejętności utrzymywania dobrych relacji z klientamibardzo dobrej organizacji pracymile widziana komunikatywna znajomość języka angielskiegoAgencja zatrudnienia nr wpisu 47
      • gorzów wielkopolski, lubuskie
      • praca stała
      • randstad polska
      Znasz świetnie język niemiecki oraz masz doświadczenie w kierowaniu zespołem? Mamy pracę dla Ciebie!Dla naszego klienta poszukujemy kierownika zmiany w Gorzowie Wielkopolskim.Poświęć 3 minuty, zapoznaj się z ogłoszeniem i aplikuj!oferujemySatysfakcjonujące wynagrodzenie,pakiet benefitów (m.in. Luxmed, Multisport),możliwość ciągłego rozwoju oraz szkoleń,możliwość wsparcie finansowego przy relokacji,nieograniczone ilości pysznej kawy.zadaniaMonitorowanie jakości obsługi klienta w obszarze dostępności w ramach określonych SLA,podejmowanie ad hoc działań naprawczych w ramach daily business,komunikacja z agentami Service Desk,analiza wyników operacyjnych.oczekujemyBardzo dobrej znajomości języka niemieckiego,wysokiej kultury osobistej oraz świetnej organizacji czasu pracy,komunikatywności oraz pozytywnego podejścia do ludzi,mile widziane doświadczenie na podobnym stanowisku. Agencja zatrudnienia nr wpisu 47
      Znasz świetnie język niemiecki oraz masz doświadczenie w kierowaniu zespołem? Mamy pracę dla Ciebie!Dla naszego klienta poszukujemy kierownika zmiany w Gorzowie Wielkopolskim.Poświęć 3 minuty, zapoznaj się z ogłoszeniem i aplikuj!oferujemySatysfakcjonujące wynagrodzenie,pakiet benefitów (m.in. Luxmed, Multisport),możliwość ciągłego rozwoju oraz szkoleń,możliwość wsparcie finansowego przy relokacji,nieograniczone ilości pysznej kawy.zadaniaMonitorowanie jakości obsługi klienta w obszarze dostępności w ramach określonych SLA,podejmowanie ad hoc działań naprawczych w ramach daily business,komunikacja z agentami Service Desk,analiza wyników operacyjnych.oczekujemyBardzo dobrej znajomości języka niemieckiego,wysokiej kultury osobistej oraz świetnej organizacji czasu pracy,komunikatywności oraz pozytywnego podejścia do ludzi,mile widziane doświadczenie na podobnym stanowisku. Agencja zatrudnienia nr wpisu 47

    Dziękujemy. będziesz teraz regularnie otrzymywać powiadomienia o podobnych ofertach pracy.

    Wygląda na to, że chcesz zmienić język. Spowoduje to zresetowanie filtrów zastosowanych obecnie przy wyszukiwaniu ofert pracy.