You are successfully logged out of your my randstad account

You have successfully deleted your account

    Dziękujemy. będziesz teraz regularnie otrzymywać spersonalizowane powiadomienia o ofertach pracy.

    liczba ofert pracy dla Specjalista Ds Administracji: 4

    filtr1
    wyczyść wszystko
      • wrocław, dolnośląskie
      • praca stała
      • randstad polska
      Jeśli znasz język włoski i chcesz rozwinąć swoją karierę u jednego z międzynarodowych liderów w swojej branży - aplikuj!oferujemyzdobycie cennego doświadczenia zawodowego w międzynarodowym środowiskustabilne zatrudnienie w oparciu o umowę o pracępraca w systemie zdalnymszkolenie wdrożeniowepakiet benefitów pracowniczychprywatna opieka medycznaubezpieczenie na życiekarta sportowazadaniaodpowiedzialność za działania administracyjneobsługa zapytań od klientów dotyczących dostaw paczek (kontakt mailowy i telefoniczny)rozpatrywanie skarg i zażaleńdokonywanie analizy ofertprzekazywanie informacji zwrotnych i kontaktowanie się ze sprzedawcamiusprawnianie narzędzi pracyprzygotowywanie raportówoczekujemyznajomość języka włoskiego na poziomie min. B2 w mowie i w piśmieznajomość języka angielskiego na poziomie min. B2 w mowie i w piśmiedobre umiejętności komunikacyjneznajomość pakietu MS ExcelAgencja zatrudnienia – nr wpisu 47
      Jeśli znasz język włoski i chcesz rozwinąć swoją karierę u jednego z międzynarodowych liderów w swojej branży - aplikuj!oferujemyzdobycie cennego doświadczenia zawodowego w międzynarodowym środowiskustabilne zatrudnienie w oparciu o umowę o pracępraca w systemie zdalnymszkolenie wdrożeniowepakiet benefitów pracowniczychprywatna opieka medycznaubezpieczenie na życiekarta sportowazadaniaodpowiedzialność za działania administracyjneobsługa zapytań od klientów dotyczących dostaw paczek (kontakt mailowy i telefoniczny)rozpatrywanie skarg i zażaleńdokonywanie analizy ofertprzekazywanie informacji zwrotnych i kontaktowanie się ze sprzedawcamiusprawnianie narzędzi pracyprzygotowywanie raportówoczekujemyznajomość języka włoskiego na poziomie min. B2 w mowie i w piśmieznajomość języka angielskiego na poziomie min. B2 w mowie i w piśmiedobre umiejętności komunikacyjneznajomość pakietu MS ExcelAgencja zatrudnienia – nr wpisu 47
      • łódź, łódzkie
      • praca tymczasowa
      • randstad polska
      Poszukujemy pracownika na stanowisko specjalisty ds administracji i płac dla naszego klienta – międzynarodowej firmy i lidera branży produkcyjnej. Jeśli interesujesz się obszarem HR i szukasz pracy pełnej wyzwań oraz okazji do rozwoju, nie czekaj – aplikuj!oferujemyumowę o pracę tymczasową na okres 5 miesięcy z realną możliwością przedłużenia współpracypracę w trybie hybrydowym (biuro zlokalizowane w Łodzi)kartę sportowąprywatną opiekę medycznąubezpieczenie na życiebenefity jednorazowe, np. tańsze bilety do kinazadaniakompleksowe prowadzenie procesów kadrowo-płacowychprowadzenie dokumentacji personalnej zgodnie z przepisami Kodeksu Pracyprowadzenie akt i dokumentacji pracowniczejrozliczanie czasu pracy, sporządzanie listy płacmerytoryczne wsparcie pracowników z zakresu prawa pracy, podatków i przepisów ZUSadministracja benefitamiaktywne ulepszanie procesów zgodnie ze sposobami pracy LEANoczekujemydoświadczenie pracy w Dziale Kadr i Płacznajomości prawa pracy i najlepszych praktyk HR znajomość programów kadrowo-płacowych/HR-owych (Workday i SAP - mile widziane)bardzo dobrej umiejętności języka angielskiego (C1)umiejętności skutecznego ustalania priorytetów i organizowania pracyzdolności do wielozadaniowości, umiejętności pracy w grupie i koordynacji pracy małego zespołunastawienia na ciągłe doskonalenieAgencja zatrudnienia – nr wpisu 47
      Poszukujemy pracownika na stanowisko specjalisty ds administracji i płac dla naszego klienta – międzynarodowej firmy i lidera branży produkcyjnej. Jeśli interesujesz się obszarem HR i szukasz pracy pełnej wyzwań oraz okazji do rozwoju, nie czekaj – aplikuj!oferujemyumowę o pracę tymczasową na okres 5 miesięcy z realną możliwością przedłużenia współpracypracę w trybie hybrydowym (biuro zlokalizowane w Łodzi)kartę sportowąprywatną opiekę medycznąubezpieczenie na życiebenefity jednorazowe, np. tańsze bilety do kinazadaniakompleksowe prowadzenie procesów kadrowo-płacowychprowadzenie dokumentacji personalnej zgodnie z przepisami Kodeksu Pracyprowadzenie akt i dokumentacji pracowniczejrozliczanie czasu pracy, sporządzanie listy płacmerytoryczne wsparcie pracowników z zakresu prawa pracy, podatków i przepisów ZUSadministracja benefitamiaktywne ulepszanie procesów zgodnie ze sposobami pracy LEANoczekujemydoświadczenie pracy w Dziale Kadr i Płacznajomości prawa pracy i najlepszych praktyk HR znajomość programów kadrowo-płacowych/HR-owych (Workday i SAP - mile widziane)bardzo dobrej umiejętności języka angielskiego (C1)umiejętności skutecznego ustalania priorytetów i organizowania pracyzdolności do wielozadaniowości, umiejętności pracy w grupie i koordynacji pracy małego zespołunastawienia na ciągłe doskonalenieAgencja zatrudnienia – nr wpisu 47
      • warszawa, mazowieckie
      • praca stała
      • randstad polska
      Masz za sobą pierwsze doświadczenia w pracy w obszarze administracji lub wsparcia serwisu? Jesteś otwarty/ta na rozwój w międzynarodowym, dużym przedsiębiorstwie? Jeżeli odpowiedź na te pytania brzmi- TAK- nie czekaj! Aplikuj!oferujemyzatrudnienie w firmie o ugruntowanej pozycji na rynku w oparciu o umowę o pracęszeroki pakiet benefitów (opieka medyczna wraz z pakietem stomatologicznym, karta sportowa, grupowe ubezpieczenie na życie, bony na święta, nauka języka angielskiego)kompleksowe wsparcie specjalistów z branży i stacjonarne wprowadzenie stanowiskowemożliwość rozwoju w strukturach firmyhybrydowy model pracy zadaniabieżąca obsługa biura, dbanie o prawidłowy przepływ informacji i obieg dokumentówadministrowanie procesów sprzedaży oraz reklamacji klientówprzygotowywanie ofertmonitorowanie płatności, wspieranie procesu windykacjikoordynowanie dostaw przychodzących do biuradbanie o stan i zaopatrzenie biuraoczekujemydoświadczenie w pracy w obszarze administracjidobra znajomość pakietu MSOfficeotwartość na naukę i rozwójznajomość języka angielskiego będzie dodatkowym atutemumiejętność pracy w zespole, systematyczność i dobra organizacja pracyAgencja zatrudnienia – nr wpisu 47
      Masz za sobą pierwsze doświadczenia w pracy w obszarze administracji lub wsparcia serwisu? Jesteś otwarty/ta na rozwój w międzynarodowym, dużym przedsiębiorstwie? Jeżeli odpowiedź na te pytania brzmi- TAK- nie czekaj! Aplikuj!oferujemyzatrudnienie w firmie o ugruntowanej pozycji na rynku w oparciu o umowę o pracęszeroki pakiet benefitów (opieka medyczna wraz z pakietem stomatologicznym, karta sportowa, grupowe ubezpieczenie na życie, bony na święta, nauka języka angielskiego)kompleksowe wsparcie specjalistów z branży i stacjonarne wprowadzenie stanowiskowemożliwość rozwoju w strukturach firmyhybrydowy model pracy zadaniabieżąca obsługa biura, dbanie o prawidłowy przepływ informacji i obieg dokumentówadministrowanie procesów sprzedaży oraz reklamacji klientówprzygotowywanie ofertmonitorowanie płatności, wspieranie procesu windykacjikoordynowanie dostaw przychodzących do biuradbanie o stan i zaopatrzenie biuraoczekujemydoświadczenie w pracy w obszarze administracjidobra znajomość pakietu MSOfficeotwartość na naukę i rozwójznajomość języka angielskiego będzie dodatkowym atutemumiejętność pracy w zespole, systematyczność i dobra organizacja pracyAgencja zatrudnienia – nr wpisu 47
      • warszawa, mazowieckie
      • praca tymczasowa
      • randstad polska
      Jesteś absolwentem lub jesteś w trakcie studiów technicznych? Poszukujesz pracy, która pozwoli postawić pierwsze kroki na rynku pracy? Interesuje Cię praca w branży medycznej? Jeżeli odpowiedź na te pytania brzmi TAK, nie czekaj- APLIKUJ!oferujemykompleksowe wsparcie specjalistów z branży i stacjonarne wprowadzenie stanowiskowezatrudnienie na czas określony - 3 miesiącehybrydowy model pracymożliwość rozowju w firmie o ugruntowanej pozycji na rynku w branży medycznejzadaniazarządzanie sprzętem medycznym, zakupami, zapasami oraz wynajmowanymi gabinetami i pomieszczeniami magazynowo- administracyjnymiobsługa wniosków na zakup sprzętu medyczneg oraz aktualizacja wewnętrzenego systemuokresowe przeprowadzanie inwentaryzacji sprzętuszkolenie personelu medycznego w zakresie obsługi sprzętu medycznegokontakty oraz zarządzanie obszarem umów z serwisami zewnętrznymiutrzymanie gotowości użycia sprzętuzarządzanie cennikami centralnymi i asortymentemzabezpieczenie dostępności produktówkoordynowanie zamówień sprzętu medycznego i materiałów zużywalnych dla personelu medycznegomonitorowanie oraz operacyjny nadzór nad funkcjonowaniem magazynów wewnętrznychzabezpieczenie sprzętu pod planowane kontraktacje oraz koordynacja procesu logistycznego dostaw dla pacjentówoczekujemywykształcenia wyższego technicznego lub osoby w trakcie studiówdoświadczenia w pracy na podobnym stanowisku (będzie dodatkowym atutem)dbałości o szczegóły, skrupulatnościbardzo dobrej organizacji pracyAgencja zatrudnienia – nr wpisu 47
      Jesteś absolwentem lub jesteś w trakcie studiów technicznych? Poszukujesz pracy, która pozwoli postawić pierwsze kroki na rynku pracy? Interesuje Cię praca w branży medycznej? Jeżeli odpowiedź na te pytania brzmi TAK, nie czekaj- APLIKUJ!oferujemykompleksowe wsparcie specjalistów z branży i stacjonarne wprowadzenie stanowiskowezatrudnienie na czas określony - 3 miesiącehybrydowy model pracymożliwość rozowju w firmie o ugruntowanej pozycji na rynku w branży medycznejzadaniazarządzanie sprzętem medycznym, zakupami, zapasami oraz wynajmowanymi gabinetami i pomieszczeniami magazynowo- administracyjnymiobsługa wniosków na zakup sprzętu medyczneg oraz aktualizacja wewnętrzenego systemuokresowe przeprowadzanie inwentaryzacji sprzętuszkolenie personelu medycznego w zakresie obsługi sprzętu medycznegokontakty oraz zarządzanie obszarem umów z serwisami zewnętrznymiutrzymanie gotowości użycia sprzętuzarządzanie cennikami centralnymi i asortymentemzabezpieczenie dostępności produktówkoordynowanie zamówień sprzętu medycznego i materiałów zużywalnych dla personelu medycznegomonitorowanie oraz operacyjny nadzór nad funkcjonowaniem magazynów wewnętrznychzabezpieczenie sprzętu pod planowane kontraktacje oraz koordynacja procesu logistycznego dostaw dla pacjentówoczekujemywykształcenia wyższego technicznego lub osoby w trakcie studiówdoświadczenia w pracy na podobnym stanowisku (będzie dodatkowym atutem)dbałości o szczegóły, skrupulatnościbardzo dobrej organizacji pracyAgencja zatrudnienia – nr wpisu 47

    Dziękujemy. będziesz teraz regularnie otrzymywać powiadomienia o podobnych ofertach pracy.

    Wygląda na to, że chcesz zmienić język. Spowoduje to zresetowanie filtrów zastosowanych obecnie przy wyszukiwaniu ofert pracy.