You are successfully logged out of your my randstad account

You have successfully deleted your account

    Dziękujemy. będziesz teraz regularnie otrzymywać spersonalizowane powiadomienia o ofertach pracy.

    liczba ofert pracy dla Specjalista Ds Administracji: 5

    filtr1
    wyczyść wszystko
      • warszawa, mazowieckie
      • praca tymczasowa
      • randstad polska
      Dla jednego z naszych klientów, firmy specjalizującej się w produkcji samochodów ciężarowych i dostawczych, poszukujemy obecnie kandydata na stanowisko Specjalisty ds. Administracji Sprzedaży.Jeśli wsparcie działu sprzedaży jest czymś co lubisz, a dobra organizacja pracy to Twoja mocna strona, to ta oferta czeka właśnie na Twoją aplikację, nie czekaj – aplikuj!oferujemyZatrudnienie w oparciu o umowę o pracę tymczasową na okres 1,5 rokuPrace w trybie hybrydowymMożliwość podnoszenia własnych kwalifikacji zawodowychPrzyjazną atmosferęzadaniaNadzór nad Umowami Handlowymi i związaną z nimi dokumentacjąKontrola faktur kosztowych związanych z transakcjami oraz ich rozliczanieWspółpraca z handlowcami i zespołem administracji centralnej w HiszpaniiZamawianie, fakturowanie i zaopatrywanie sprzedanych pojazdówTworzenie wniosków o faktury zaliczkowe i ich korektyPrzygotowywanie miesięcznych raportów związanych z wynikami sprzedaży oraz rozliczeniach kosztówoczekujemyDobrej organizacji pracy własnejDokładności i skrupulatności w podejmowanych działaniachŚredniozaawansowanej znajomości ExcelaDobrej znajomość języka angielskiego (jako atut)Umiejętności szybkiego działaniaOtwartości na podnoszenie własnej wiedzyAgencja zatrudnienia – nr wpisu 47
      Dla jednego z naszych klientów, firmy specjalizującej się w produkcji samochodów ciężarowych i dostawczych, poszukujemy obecnie kandydata na stanowisko Specjalisty ds. Administracji Sprzedaży.Jeśli wsparcie działu sprzedaży jest czymś co lubisz, a dobra organizacja pracy to Twoja mocna strona, to ta oferta czeka właśnie na Twoją aplikację, nie czekaj – aplikuj!oferujemyZatrudnienie w oparciu o umowę o pracę tymczasową na okres 1,5 rokuPrace w trybie hybrydowymMożliwość podnoszenia własnych kwalifikacji zawodowychPrzyjazną atmosferęzadaniaNadzór nad Umowami Handlowymi i związaną z nimi dokumentacjąKontrola faktur kosztowych związanych z transakcjami oraz ich rozliczanieWspółpraca z handlowcami i zespołem administracji centralnej w HiszpaniiZamawianie, fakturowanie i zaopatrywanie sprzedanych pojazdówTworzenie wniosków o faktury zaliczkowe i ich korektyPrzygotowywanie miesięcznych raportów związanych z wynikami sprzedaży oraz rozliczeniach kosztówoczekujemyDobrej organizacji pracy własnejDokładności i skrupulatności w podejmowanych działaniachŚredniozaawansowanej znajomości ExcelaDobrej znajomość języka angielskiego (jako atut)Umiejętności szybkiego działaniaOtwartości na podnoszenie własnej wiedzyAgencja zatrudnienia – nr wpisu 47
      • kraków, małopolskie
      • praca stała
      • randstad polska
      Dla naszego klienta, światowej klas producenta i dystrybutora gazów technicznych,urządzeń i technologii,poszukujemy specjalisty na stanowisko:Specjalista ds. Administracji Personalnej.oferujemyumowa o pracęopieka medycznakarta Multisportzadaniaprzygotowywanie i dystrybucja dokumentów kadrowych (umowy, aneksy, pisma)wprowadzanie danych do systemów HR i ich aktualizacja (system kadrowo-płacowy, wewnętrzne)prowadzenie teczek osobowych i dokumentacji pracowniczejuzupełnianie i rozliczanie czasu pracy (w tym urlopy, chorobowe, nadgodziny, absencje zasiłkowe)organizacja szkoleń wprowadzających (onboarding) i odejść pracowników (offboarding)bieżące odpowiadanie na pytania i zgłoszenia pracowników (“first point of contact”)raporty GUSzaświadczenia o zatrudnieniuorganizowanie szkoleń okresowych bhpustalanie uprawnień pracowniczych (rodzicielskie, niepełnosprawność itp.)oczekujemyj. angielski - poziom B2doświadczenie zawodowe - minimum 6 miesięcy w dziale administracji personalnej lub płacznajomość  Google Sheet / Excel, Google Doc / Word, program kadrowo-płacowy (TETA)Cechy :dokładność, sumienność, komunikatywność,umiejętność współpracy z ludźmi (pracownicy / kierownicy) i w zespole, zamiłowanie do pracy z dokumentami i danymi,organizacja pracy własnej,samodzielność. Agencja zatrudnienia – nr wpisu 47
      Dla naszego klienta, światowej klas producenta i dystrybutora gazów technicznych,urządzeń i technologii,poszukujemy specjalisty na stanowisko:Specjalista ds. Administracji Personalnej.oferujemyumowa o pracęopieka medycznakarta Multisportzadaniaprzygotowywanie i dystrybucja dokumentów kadrowych (umowy, aneksy, pisma)wprowadzanie danych do systemów HR i ich aktualizacja (system kadrowo-płacowy, wewnętrzne)prowadzenie teczek osobowych i dokumentacji pracowniczejuzupełnianie i rozliczanie czasu pracy (w tym urlopy, chorobowe, nadgodziny, absencje zasiłkowe)organizacja szkoleń wprowadzających (onboarding) i odejść pracowników (offboarding)bieżące odpowiadanie na pytania i zgłoszenia pracowników (“first point of contact”)raporty GUSzaświadczenia o zatrudnieniuorganizowanie szkoleń okresowych bhpustalanie uprawnień pracowniczych (rodzicielskie, niepełnosprawność itp.)oczekujemyj. angielski - poziom B2doświadczenie zawodowe - minimum 6 miesięcy w dziale administracji personalnej lub płacznajomość  Google Sheet / Excel, Google Doc / Word, program kadrowo-płacowy (TETA)Cechy :dokładność, sumienność, komunikatywność,umiejętność współpracy z ludźmi (pracownicy / kierownicy) i w zespole, zamiłowanie do pracy z dokumentami i danymi,organizacja pracy własnej,samodzielność. Agencja zatrudnienia – nr wpisu 47
      • kraków, małopolskie
      • praca tymczasowa
      • randstad polska
      Masz już doświadczenie w pracy administracyjnej?Interesuje Cię branża HR i chcesz stawiać w niej pierwsze kroki?Aplikuj!oferujemyumowa zlecenie od zaraz  z możliwością kontynuowania współpracymożliwość poznania branży HR w firmie będącej liderem w swojej branżypracę w godzinach 8-16 od poniedziałku do piątku.zadaniaobsługa świadczeń pozapłacowych,administracja  świadczeniami ciagła praca na plikach exel (zbieranie i  wprowadzanie danych)oczekujemychęci do pracy i naukiwysokie zdolności komunikacyjnekreatywnośćodporność na stresumiejętność pracy pod presją czasuAgencja zatrudnienia – nr wpisu 47
      Masz już doświadczenie w pracy administracyjnej?Interesuje Cię branża HR i chcesz stawiać w niej pierwsze kroki?Aplikuj!oferujemyumowa zlecenie od zaraz  z możliwością kontynuowania współpracymożliwość poznania branży HR w firmie będącej liderem w swojej branżypracę w godzinach 8-16 od poniedziałku do piątku.zadaniaobsługa świadczeń pozapłacowych,administracja  świadczeniami ciagła praca na plikach exel (zbieranie i  wprowadzanie danych)oczekujemychęci do pracy i naukiwysokie zdolności komunikacyjnekreatywnośćodporność na stresumiejętność pracy pod presją czasuAgencja zatrudnienia – nr wpisu 47
      • wrocław, dolnośląskie
      • praca stała
      • randstad polska
      Jeśli znasz język niemiecki i chcesz rozwinąć swoją karierę u jednego z międzynarodowych liderów w swojej branży - aplikuj!oferujemypakiet benefitów pracowniczychzdobycie cennego doświadczenia zawodowego w międzynarodowym środowiskustabilne zatrudnienie w oparciu o umowę o pracęszkolenia wdrożeniowemożliwość pracy zdalnej w obecnym okresie pandemii (za wyjątkiem pierwszych dni szkoleniowych)zadaniaczynności administracyjneobsługa klienta (telefonicznie/mailowo)obsługa reklamacji, zapytań oraz zamówieńoczekujemyznajomość języka niemieckiego na poziomie min. B2znajomość języka angielskiego na poziomie min. B2Agencja zatrudnienia – nr wpisu 47
      Jeśli znasz język niemiecki i chcesz rozwinąć swoją karierę u jednego z międzynarodowych liderów w swojej branży - aplikuj!oferujemypakiet benefitów pracowniczychzdobycie cennego doświadczenia zawodowego w międzynarodowym środowiskustabilne zatrudnienie w oparciu o umowę o pracęszkolenia wdrożeniowemożliwość pracy zdalnej w obecnym okresie pandemii (za wyjątkiem pierwszych dni szkoleniowych)zadaniaczynności administracyjneobsługa klienta (telefonicznie/mailowo)obsługa reklamacji, zapytań oraz zamówieńoczekujemyznajomość języka niemieckiego na poziomie min. B2znajomość języka angielskiego na poziomie min. B2Agencja zatrudnienia – nr wpisu 47
      • szczecin, zachodniopomorskie
      • praca stała
      • randstad polska
      Szukasz nowych wyzwań i chcesz wykorzystać znajomość języków obcych w pracy w międzynarodowej firmie, a dodatkowo masz doświadczenie w obsłudze klienta?Brzmi ciekawie? Aplikuj!oferujemystabilne zatrudnienie w oparciu o umowę o pracęstałe godziny pracykartę sportowąprywatną opiekę medycznąatrakcyjne wynagrodzenieświąteczne bonusykarty okolicznościowezadaniaobsługa recept w systemiewystawianie fakturwprowadzanie i zarządzanie danymi w systemie CRMbudowanie pozytywnych relacji z klientamioczekujemykomunikatywnej znajomości języka niemieckiego (min. A2/B1)sprawnej obsługi komputerakomunikatywnościumiejętności planowania i organizacji pracyAgencja zatrudnienia nr wpisu 47
      Szukasz nowych wyzwań i chcesz wykorzystać znajomość języków obcych w pracy w międzynarodowej firmie, a dodatkowo masz doświadczenie w obsłudze klienta?Brzmi ciekawie? Aplikuj!oferujemystabilne zatrudnienie w oparciu o umowę o pracęstałe godziny pracykartę sportowąprywatną opiekę medycznąatrakcyjne wynagrodzenieświąteczne bonusykarty okolicznościowezadaniaobsługa recept w systemiewystawianie fakturwprowadzanie i zarządzanie danymi w systemie CRMbudowanie pozytywnych relacji z klientamioczekujemykomunikatywnej znajomości języka niemieckiego (min. A2/B1)sprawnej obsługi komputerakomunikatywnościumiejętności planowania i organizacji pracyAgencja zatrudnienia nr wpisu 47

    Dziękujemy. będziesz teraz regularnie otrzymywać powiadomienia o podobnych ofertach pracy.

    Wygląda na to, że chcesz zmienić język. Spowoduje to zresetowanie filtrów zastosowanych obecnie przy wyszukiwaniu ofert pracy.