You are successfully logged out of your my randstad account

You have successfully deleted your account

    Dziękujemy. będziesz teraz regularnie otrzymywać spersonalizowane powiadomienia o ofertach pracy.

    liczba ofert pracy dla Specjalista: 17

    filtr2
    wyczyść wszystko
      • katowice, śląskie
      • praca stała
      • randstad polska
      Chcesz rozwijać się w bankowości i biegle posługujesz się językiem angielskim? Jeśli tak, nie czekaj - aplikuj!Doświadczenie nie jest wymagane, nasz klient gwarantuje odpowiednie wdrożenie i wsparcie doświadczonego teamu. Dodatkowo wyposażymy Cię w niezbędne materiały, potrzebne do skutecznego przejścia przez proces rekrutacyjny. Poszukujemy młodszych specjalistów dla naszego klienta - jednego z największych banków w Polsce. Jednocześnie będącego jednym z najbardziej pożądanych pracodawców, zarówno dla ekspertów jak i dla osób rozpoczynających swoją karierę. Jako młodszy specjalista ds. AML będziesz sprawdzał profile klientów i monitorował transakcje pracując w jednym z zespołów walczących z finansowaniem terroryzmu i praniem brudnych pieniędzy. Brzmi poważnie, ale praca jest bardzo ciekawa i wszystkiego się nauczysz :)oferujemyinteresującą i bardzo rozwijającą pracę, pełną ciekawych wyzwań i możliwościumowę o pracę ( początkowo na okres próbny, następnie na czas nieokreślony)pakiet benefitów (prywatna opieka zdrowotna, karta Stay FIT i Multisport, dofinansowanie do szkoleń, bezpłatne kursy języka angielskiego),premię roczną,dostęp do najnowszych technologii,elastyczne godziny pracy,hybrydowy system pracy.zadaniaanaliza informacji o klientach (pod kątem finansowania terroryzmu oraz prania brudnych pieniędzy) monitorowanie transakcji,dokumentowanie procesu inwestygacji, wyszukiwanie informacji.oczekujemymasz umiejętności analityczne,posługujesz się językiem angielskim (na poziomie minimum B2/C1),jesteś osobą komunikatywną i potrafisz być częścią zespołu,realizujesz zadania i lubisz osiągać wyznaczone cele,Mile widziane:masz pierwsze doświadczenie w obszarze AML/KYC.
      Chcesz rozwijać się w bankowości i biegle posługujesz się językiem angielskim? Jeśli tak, nie czekaj - aplikuj!Doświadczenie nie jest wymagane, nasz klient gwarantuje odpowiednie wdrożenie i wsparcie doświadczonego teamu. Dodatkowo wyposażymy Cię w niezbędne materiały, potrzebne do skutecznego przejścia przez proces rekrutacyjny. Poszukujemy młodszych specjalistów dla naszego klienta - jednego z największych banków w Polsce. Jednocześnie będącego jednym z najbardziej pożądanych pracodawców, zarówno dla ekspertów jak i dla osób rozpoczynających swoją karierę. Jako młodszy specjalista ds. AML będziesz sprawdzał profile klientów i monitorował transakcje pracując w jednym z zespołów walczących z finansowaniem terroryzmu i praniem brudnych pieniędzy. Brzmi poważnie, ale praca jest bardzo ciekawa i wszystkiego się nauczysz :)oferujemyinteresującą i bardzo rozwijającą pracę, pełną ciekawych wyzwań i możliwościumowę o pracę ( początkowo na okres próbny, następnie na czas nieokreślony)pakiet benefitów (prywatna opieka zdrowotna, karta Stay FIT i Multisport, dofinansowanie do szkoleń, bezpłatne kursy języka angielskiego),premię roczną,dostęp do najnowszych technologii,elastyczne godziny pracy,hybrydowy system pracy.zadaniaanaliza informacji o klientach (pod kątem finansowania terroryzmu oraz prania brudnych pieniędzy) monitorowanie transakcji,dokumentowanie procesu inwestygacji, wyszukiwanie informacji.oczekujemymasz umiejętności analityczne,posługujesz się językiem angielskim (na poziomie minimum B2/C1),jesteś osobą komunikatywną i potrafisz być częścią zespołu,realizujesz zadania i lubisz osiągać wyznaczone cele,Mile widziane:masz pierwsze doświadczenie w obszarze AML/KYC.
      • żywiec, śląskie
      • praca stała
      • randstad polska
      Obecnie dla naszego klienta, firmy z 30-letnim doświadczeniem w branży automotive, poszukujemyKierownika działu jakości / Specjalista ds. systemu jakości ISO TS oraz IATF.Zachęcamy do aplikacji, chętnie opowiemy o szczegółach oferty!oferujemyumowę o pracę pracę w godz. 8:00 - 16:00 atrakcyjne wynagrodzenie podstawowe plus premie regulaminowąpakiet świadczeń socjalnych (wczasy pod gruszą i premia świąteczna)bogaty pakiet szkoleńmożliwość skorzystania z pakietu medycznego (od 1 zł) oraz ubezpiecznia grupowegozadaniatworzenie i opracowywanie dokumentacji jakościowejzarządzanie audytami wewnętrznymiorganizacja i uczestnictwo w audytach zewnętrznych, klienckich, kontrolnych i certyfikowanychnadzór nad dokumentacją procesów reklamacji oraz badanie zasadności reklamacji klientówkoordynowanie działań związanych z problemami jakościowymi po stronie klienta lub dostawcywspółpraca z kierownikami innych komórek w zaresie jakości wyrobówwspółpraca z klientami w zakresie wymagań jakościowych wyrobówopracowywanie metod kontroli wyrobów skuteczne i efektywne zarządzanie podległym zespołemoczekujemywykształcenia wyższego kierunkowego (obszar zarządzania jakością)min. 3 lat doświadczenia w pracy na podobnym stanowisku (mile widzana branża automotive)praktycznej znajomości narzędzi jakościowych: Control Plan, 8D, Ishikawa, 5 Why, FMEA, PDCA, SPC, AQL, APQPznajomości norm ISO 16949, ISO 14001, VDA 6.3umiejętności zarządzania zespołem oraz współpracy na wielu płaszczyznach zaangażowania oraz bardzo dobrej organizacji pracy własnej i podległego zespołuznajomości języka angielskiego na poziomie komunikatywnymznajomości pakietu MS Office (Excel i Power Point)dodatkowym atutem będą uprawnienia audytora ISO/TS oraz VDA 6.3Agencja zatrudnienia – nr wpisu 47 
      Obecnie dla naszego klienta, firmy z 30-letnim doświadczeniem w branży automotive, poszukujemyKierownika działu jakości / Specjalista ds. systemu jakości ISO TS oraz IATF.Zachęcamy do aplikacji, chętnie opowiemy o szczegółach oferty!oferujemyumowę o pracę pracę w godz. 8:00 - 16:00 atrakcyjne wynagrodzenie podstawowe plus premie regulaminowąpakiet świadczeń socjalnych (wczasy pod gruszą i premia świąteczna)bogaty pakiet szkoleńmożliwość skorzystania z pakietu medycznego (od 1 zł) oraz ubezpiecznia grupowegozadaniatworzenie i opracowywanie dokumentacji jakościowejzarządzanie audytami wewnętrznymiorganizacja i uczestnictwo w audytach zewnętrznych, klienckich, kontrolnych i certyfikowanychnadzór nad dokumentacją procesów reklamacji oraz badanie zasadności reklamacji klientówkoordynowanie działań związanych z problemami jakościowymi po stronie klienta lub dostawcywspółpraca z kierownikami innych komórek w zaresie jakości wyrobówwspółpraca z klientami w zakresie wymagań jakościowych wyrobówopracowywanie metod kontroli wyrobów skuteczne i efektywne zarządzanie podległym zespołemoczekujemywykształcenia wyższego kierunkowego (obszar zarządzania jakością)min. 3 lat doświadczenia w pracy na podobnym stanowisku (mile widzana branża automotive)praktycznej znajomości narzędzi jakościowych: Control Plan, 8D, Ishikawa, 5 Why, FMEA, PDCA, SPC, AQL, APQPznajomości norm ISO 16949, ISO 14001, VDA 6.3umiejętności zarządzania zespołem oraz współpracy na wielu płaszczyznach zaangażowania oraz bardzo dobrej organizacji pracy własnej i podległego zespołuznajomości języka angielskiego na poziomie komunikatywnymznajomości pakietu MS Office (Excel i Power Point)dodatkowym atutem będą uprawnienia audytora ISO/TS oraz VDA 6.3Agencja zatrudnienia – nr wpisu 47 
      • ruda śląska, śląskie
      • praca stała
      • randstad polska
      Dla naszego klienta z branży stalowej poszukujemy specjalisty ds. sprzedaży! Jeśli więc posiadasz minimum 5-letnie doświadczenie w sprzedaży oraz doświadczenie w branży przemysłowej, sektorze budowlanym lub inwestycyjnym nie zwlekaj, aplikuj na poniższą ofertę!oferujemyStabilne zatrudnieniePracę w firmie o ugruntowanej pozycjiAtrakcyjne wynagrodzenie, premię zależną od wynikówSzkolenia wdrożenioweMożliwość rozwojuzadaniapozyskiwanie nowych klientów - oferowanie sprzedaży kontrukcji dla firm z branży budowlanej oraz bezpośrednio dla inwestorów na obszarze Polskinegocjowanie warunków współpracybieżąca współpraca i podtrzymywanie relacji z dotychczasowymi klientamimożliwość współpracy przy realizacji projektów na rynkach zagranicznychdoradztwo techniczne w zakresie oferowanych rozwiązańtworzenie prezentacji i zestawieńoczekujemyminimum 5-letnie doświadczenie w sprzedażydoświadczenie w sprzedaży dla przemysłu lub sektora budowlanego, inwestycyjnegopodstawowa znajomość sektora konstrukcji stalowych (mile widziane)umiejętność budowania relacji opartych na zaufaniuumiejętność samodzielnego działaniaprawo jazdy kat. Bznajomość języka angielskiego lub niemieckiego - B1 Agencja zatrudnienia – nr wpisu 47
      Dla naszego klienta z branży stalowej poszukujemy specjalisty ds. sprzedaży! Jeśli więc posiadasz minimum 5-letnie doświadczenie w sprzedaży oraz doświadczenie w branży przemysłowej, sektorze budowlanym lub inwestycyjnym nie zwlekaj, aplikuj na poniższą ofertę!oferujemyStabilne zatrudnieniePracę w firmie o ugruntowanej pozycjiAtrakcyjne wynagrodzenie, premię zależną od wynikówSzkolenia wdrożenioweMożliwość rozwojuzadaniapozyskiwanie nowych klientów - oferowanie sprzedaży kontrukcji dla firm z branży budowlanej oraz bezpośrednio dla inwestorów na obszarze Polskinegocjowanie warunków współpracybieżąca współpraca i podtrzymywanie relacji z dotychczasowymi klientamimożliwość współpracy przy realizacji projektów na rynkach zagranicznychdoradztwo techniczne w zakresie oferowanych rozwiązańtworzenie prezentacji i zestawieńoczekujemyminimum 5-letnie doświadczenie w sprzedażydoświadczenie w sprzedaży dla przemysłu lub sektora budowlanego, inwestycyjnegopodstawowa znajomość sektora konstrukcji stalowych (mile widziane)umiejętność budowania relacji opartych na zaufaniuumiejętność samodzielnego działaniaprawo jazdy kat. Bznajomość języka angielskiego lub niemieckiego - B1 Agencja zatrudnienia – nr wpisu 47
      • tychy, śląskie
      • praca stała
      • randstad polska
      Jeżeli znasz język angielski, szukasz stabilnej pracy w obszarze polskiej księgowości to nie możesz przejść obok tej oferty obojętnie! oferujemystabilne zatrudnienie na umowę o pracę w firmie z wieloletnim doświadczeniem na rynkumożliwość zdobycia wiedzy i doświadczenia zawodowegopakiet medycznyszkolenia specjalistycznepakiet socjalnydoskonałą atmosferę pracyzadaniastosowanie w Spółce zasad rachunkowości, zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa, a w szczególności zgodnie z Ustawą o rachunkowościipomoc przy wdrożeniu nowego systemu klasy ERP oraz usprawnianiu procesów księgowychprowadzenie i kompletowanie ksiąg rachunkowych Spółki: dekretowanie i księgowanie dokumentów, uzgadnianie ksiąg analitycznych i syntetycznych, kontrola udokumentowania i prawidłowości ewidencji operacji, okresowe inwentaryzowanie stanów należności i zobowiązań, majątku, itp.udział w procesie zamykania miesiąca/rokuwspółpraca z Głównym Księgowym Spółki w zakresie przygotowywania raportów/deklaracji podatkowych/ sprawozdań finansowych dla potrzeb wewnętrznych Spółki oraz wymogów Grupy, w tym udział w badaniu i przeglądzie sprawozdań finansowych,Inne prace związane z problematyką rachunkowości, sprawozdawczości i podatków, w tym z uwzględnieniem potrzeb informacji zarządczejoczekujemywykształcenie kierunkowe, preferowana rachunkowośćczynna znajomość języka angielskiego (w mowie i piśmie)min. 3 lata doświadczenia na stanowisku w dziale księgowościbardzo dobra znajomość przepisów Ustawy o rachunkowości, przepisów podatkowychbardzo dobra organizacja pracy własnej, dokładność, zaangażowanieumiejętność pracy zespołowejznajomość systemów klasy ERP będzie dodatkowym atutemAgencja zatrudnienia – nr wpisu 47
      Jeżeli znasz język angielski, szukasz stabilnej pracy w obszarze polskiej księgowości to nie możesz przejść obok tej oferty obojętnie! oferujemystabilne zatrudnienie na umowę o pracę w firmie z wieloletnim doświadczeniem na rynkumożliwość zdobycia wiedzy i doświadczenia zawodowegopakiet medycznyszkolenia specjalistycznepakiet socjalnydoskonałą atmosferę pracyzadaniastosowanie w Spółce zasad rachunkowości, zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa, a w szczególności zgodnie z Ustawą o rachunkowościipomoc przy wdrożeniu nowego systemu klasy ERP oraz usprawnianiu procesów księgowychprowadzenie i kompletowanie ksiąg rachunkowych Spółki: dekretowanie i księgowanie dokumentów, uzgadnianie ksiąg analitycznych i syntetycznych, kontrola udokumentowania i prawidłowości ewidencji operacji, okresowe inwentaryzowanie stanów należności i zobowiązań, majątku, itp.udział w procesie zamykania miesiąca/rokuwspółpraca z Głównym Księgowym Spółki w zakresie przygotowywania raportów/deklaracji podatkowych/ sprawozdań finansowych dla potrzeb wewnętrznych Spółki oraz wymogów Grupy, w tym udział w badaniu i przeglądzie sprawozdań finansowych,Inne prace związane z problematyką rachunkowości, sprawozdawczości i podatków, w tym z uwzględnieniem potrzeb informacji zarządczejoczekujemywykształcenie kierunkowe, preferowana rachunkowośćczynna znajomość języka angielskiego (w mowie i piśmie)min. 3 lata doświadczenia na stanowisku w dziale księgowościbardzo dobra znajomość przepisów Ustawy o rachunkowości, przepisów podatkowychbardzo dobra organizacja pracy własnej, dokładność, zaangażowanieumiejętność pracy zespołowejznajomość systemów klasy ERP będzie dodatkowym atutemAgencja zatrudnienia – nr wpisu 47
      • czechowice-dziedzice, śląskie
      • praca stała
      • randstad polska
      Dla naszego klienta, organizacji specjalizującej się od kilkudziesięciu lat w branży elektrotechnicznej, poszukujemy osoby na stanowisko zaopatrzeniowca.Zapraszamy po więcej informacji!oferujemypracę w firmie o stabilnej pozycji na rynkumożliwość rozwoju i podnoszenia kompetencjizatrudnienie w oparciu o umowę o pracęszkolenia wdrożeniowesystem premiowyzadaniaorganizacja dostaw materiałówanaliza i ocena jakości dostawcówprowadzenie negocjacji i rozmów handlowychutrzymywanie zapasów produktów na odpowiednim poziomieprzygotowywanie dokumentacjiidentyfikowanie możliwości zmniejszenia wydatków zaopatrzeniowychoczekujemywykształcenia wyższego (w kierunku logistycznym lub pokrewnym)doświadczenia na podobnym stanowiskudoświadczenia we współpracy z dostawcami z Chin (mile widziane)znajomości języka angielskiego umożliwiającą swobodną komunikację umiejętności prowadzenia negocjacjidobrej organizacji pracyumiejętności pracy pod presją czasuAgencja zatrudnienia – nr wpisu 47
      Dla naszego klienta, organizacji specjalizującej się od kilkudziesięciu lat w branży elektrotechnicznej, poszukujemy osoby na stanowisko zaopatrzeniowca.Zapraszamy po więcej informacji!oferujemypracę w firmie o stabilnej pozycji na rynkumożliwość rozwoju i podnoszenia kompetencjizatrudnienie w oparciu o umowę o pracęszkolenia wdrożeniowesystem premiowyzadaniaorganizacja dostaw materiałówanaliza i ocena jakości dostawcówprowadzenie negocjacji i rozmów handlowychutrzymywanie zapasów produktów na odpowiednim poziomieprzygotowywanie dokumentacjiidentyfikowanie możliwości zmniejszenia wydatków zaopatrzeniowychoczekujemywykształcenia wyższego (w kierunku logistycznym lub pokrewnym)doświadczenia na podobnym stanowiskudoświadczenia we współpracy z dostawcami z Chin (mile widziane)znajomości języka angielskiego umożliwiającą swobodną komunikację umiejętności prowadzenia negocjacjidobrej organizacji pracyumiejętności pracy pod presją czasuAgencja zatrudnienia – nr wpisu 47
      • katowice, śląskie
      • praca stała
      • randstad polska
      Od pre-payroll do działań post-payroll? Miesięczne, kwartalne i roczne listy płac? Nadzór globalnych operacji payroll? Brzmi interesująco? Nie zwlekaj, aplikuj! Działaj jako punkt kontaktowy z klientami globalnymi i lokalnych zespołów płacowych! oferujemyumowa o pracę bezpośrednio u pracodawcy praca od zaraz dogodna lokalizacja biura elastyczny czas pracypraca zdalnamiędzynarodowe i dynamiczne środowisko pracy wyjątkowi ludzie i atmosferaprywatna opieka medycznaubezpieczenie na życiekarta multisportprezenty świąteczne i okolicznościowedofinansowanie do wakacji (wczasy pod gruszą) darmowe kursy językowe w tym business English karty Sodexodofinansowanie do okularówszkolenia i webinaria dofinansowanie do naukinagrody uznaniowebonus za poleceniefundusz socjalnypremie świąteczne skrócenie o 4 godziny czasu pracy w dniu urodzin bilety na wydarzenia kulturowe  zadaniaścisła współpraca z siecią globalnych biur w celu koordynowania i dostarczania list płac klientów w regionie EMEA i na całym świeciekontrola jakości, weryfikacja i konsolidacja danych wejściowych płacowych dostarczonych przez klientaregularna komunikacja z klientem i wyjaśnianie miesięcznych danych wejściowych w przypadku wykrycia niezgodnościwalidacja lokalnych wyników płacowych dostarczanych przez lokalne biura pod kątem kompletności wprowadzonych danych oraz miesięcznych odchyleńaktualizacje oprogramowania pośredniczącego do płac i pomoc dla lokalnych biur, jeśli ma to zastosowaniemiesięczne raportowanie wyników płac i dostarczanie klientowi pasków płacowych zgodnie z ustalonym zakresem i harmonogramemprzetwarzanie i koordynacja płatności miesięcznych oraz uzgadnianie rachunków bankowychaktualizacja dokumentacji procesowej, dzienników wydań i miesięcznych danych wolumetrycznych dla koordynowanych lokalizacjiwspółpraca z lokalnymi zespołami w celu odpowiedzi na zapytania pracowników klienta, walidacja otrzymanych odpowiedzipomoc przy projektach ad hoc oczekujemywykształcenie wyższe (ekonomia, administracja, rachunkowość)co najmniej 3 lata praktycznego doświadczenia w lokalnej kadrze płacowej na niezależnym stanowisku specjalistydoświadczenie w koordynacji w ramach SSC/BPO w międzynarodowym środowisku pracy z klientembiegła znajomość języka angielskiego dobra znajomość języka niemieckiegoZnajomosć MS Excel, Word, Outlookzdolność do szybkiego uczenia się, silna koordynacją, umiejętnościa analityczne i organizacyjnyeumiejętność priorytezowania zadań, terminowość umiejętności obsługi klienta wewnętrznego i zewnętrznegoumiejętność utrzymywania silnych relacji z zepołemdbałość o szczegółyAgencja zatrudnienia – nr wpisu 47
      Od pre-payroll do działań post-payroll? Miesięczne, kwartalne i roczne listy płac? Nadzór globalnych operacji payroll? Brzmi interesująco? Nie zwlekaj, aplikuj! Działaj jako punkt kontaktowy z klientami globalnymi i lokalnych zespołów płacowych! oferujemyumowa o pracę bezpośrednio u pracodawcy praca od zaraz dogodna lokalizacja biura elastyczny czas pracypraca zdalnamiędzynarodowe i dynamiczne środowisko pracy wyjątkowi ludzie i atmosferaprywatna opieka medycznaubezpieczenie na życiekarta multisportprezenty świąteczne i okolicznościowedofinansowanie do wakacji (wczasy pod gruszą) darmowe kursy językowe w tym business English karty Sodexodofinansowanie do okularówszkolenia i webinaria dofinansowanie do naukinagrody uznaniowebonus za poleceniefundusz socjalnypremie świąteczne skrócenie o 4 godziny czasu pracy w dniu urodzin bilety na wydarzenia kulturowe  zadaniaścisła współpraca z siecią globalnych biur w celu koordynowania i dostarczania list płac klientów w regionie EMEA i na całym świeciekontrola jakości, weryfikacja i konsolidacja danych wejściowych płacowych dostarczonych przez klientaregularna komunikacja z klientem i wyjaśnianie miesięcznych danych wejściowych w przypadku wykrycia niezgodnościwalidacja lokalnych wyników płacowych dostarczanych przez lokalne biura pod kątem kompletności wprowadzonych danych oraz miesięcznych odchyleńaktualizacje oprogramowania pośredniczącego do płac i pomoc dla lokalnych biur, jeśli ma to zastosowaniemiesięczne raportowanie wyników płac i dostarczanie klientowi pasków płacowych zgodnie z ustalonym zakresem i harmonogramemprzetwarzanie i koordynacja płatności miesięcznych oraz uzgadnianie rachunków bankowychaktualizacja dokumentacji procesowej, dzienników wydań i miesięcznych danych wolumetrycznych dla koordynowanych lokalizacjiwspółpraca z lokalnymi zespołami w celu odpowiedzi na zapytania pracowników klienta, walidacja otrzymanych odpowiedzipomoc przy projektach ad hoc oczekujemywykształcenie wyższe (ekonomia, administracja, rachunkowość)co najmniej 3 lata praktycznego doświadczenia w lokalnej kadrze płacowej na niezależnym stanowisku specjalistydoświadczenie w koordynacji w ramach SSC/BPO w międzynarodowym środowisku pracy z klientembiegła znajomość języka angielskiego dobra znajomość języka niemieckiegoZnajomosć MS Excel, Word, Outlookzdolność do szybkiego uczenia się, silna koordynacją, umiejętnościa analityczne i organizacyjnyeumiejętność priorytezowania zadań, terminowość umiejętności obsługi klienta wewnętrznego i zewnętrznegoumiejętność utrzymywania silnych relacji z zepołemdbałość o szczegółyAgencja zatrudnienia – nr wpisu 47
      • częstochowa, śląskie
      • praca stała
      • randstad polska
      Obecnie dla naszego klienta, dostawcy profesjonalnych produktów medycznych, poszukujemy starszego specjalisty ds. zarządzania jakością.Osoby doświadczone w obszarze jakości zachęcamy do aplikacji, chętnie opowiemy o szczegółach oferty!oferujemyzatrudnienie w oparciu o umowę o pracępracę w prestiżowym środowisku medycznympakiet szkoleń wdrożeniowych i rozwojowychmożliwość realizacji własnych projektówjednozmianowy system pracypakiet relokacyjnyzadania koncepcyjne projektowanie i wdrażanie globalnych struktur i procesów na całym świecie w procesie tworzenia produktu i produkcji, w tym optymalizacja i uproszczenie istniejących procesówpraca na projektach koncepcyjnych, rozwój oraz wdrożenie i optymalizacja systemu zarządzania jakością dla produktów i procesówdoradztwo i wsparcie w projektowaniu i wdrażaniu projektów i zmian w organizacjiplanowanie i wykonywanie ogólnogrupowych audytów systemów i procesów oraz egzekwowanie standardów jakościanalizy awarii oraz wyprowadzenie i koordynacja działań natychmiastowych, działań naprawczych i testów efektywności (CAPA) dla niezgodnych produktów lub procesówoczekujemyukończenia studiów z administracji biznesowej, inżynierii, technologii informacyjnej lub kierunki pokrewnedoświadczenia zawodowego w obszarze QMS producenta wyrobów medycznychdobrej znajomości aktualnych wymagań regulacyjnych i cGMP (UE i US FDA)dobrej znajomości norm ISO 9001 i ISO 13485 oraz 21 CFR Part 820szkolenia audytora zgodnie z normami ISO 19011zorientowania na zespół, niezależnego stylu pracy i poczucia odpowiedzialnościumiejętności analitycznych, negocjacyjnych i rozwiązywania problemówumiejętności komunikacyjnych, dyplomatycznych oraz asertywności i elastycznościdoświadczenia w obsłudze aplikacji MS-Officechęci podróżowania w kraju i za granicąbardzo dobrej znajomość języka angielskiego (w mowie i piśmie), niemiecki będzie dodatkowym atutem Agencja zatrudnienia nr wpisu 47
      Obecnie dla naszego klienta, dostawcy profesjonalnych produktów medycznych, poszukujemy starszego specjalisty ds. zarządzania jakością.Osoby doświadczone w obszarze jakości zachęcamy do aplikacji, chętnie opowiemy o szczegółach oferty!oferujemyzatrudnienie w oparciu o umowę o pracępracę w prestiżowym środowisku medycznympakiet szkoleń wdrożeniowych i rozwojowychmożliwość realizacji własnych projektówjednozmianowy system pracypakiet relokacyjnyzadania koncepcyjne projektowanie i wdrażanie globalnych struktur i procesów na całym świecie w procesie tworzenia produktu i produkcji, w tym optymalizacja i uproszczenie istniejących procesówpraca na projektach koncepcyjnych, rozwój oraz wdrożenie i optymalizacja systemu zarządzania jakością dla produktów i procesówdoradztwo i wsparcie w projektowaniu i wdrażaniu projektów i zmian w organizacjiplanowanie i wykonywanie ogólnogrupowych audytów systemów i procesów oraz egzekwowanie standardów jakościanalizy awarii oraz wyprowadzenie i koordynacja działań natychmiastowych, działań naprawczych i testów efektywności (CAPA) dla niezgodnych produktów lub procesówoczekujemyukończenia studiów z administracji biznesowej, inżynierii, technologii informacyjnej lub kierunki pokrewnedoświadczenia zawodowego w obszarze QMS producenta wyrobów medycznychdobrej znajomości aktualnych wymagań regulacyjnych i cGMP (UE i US FDA)dobrej znajomości norm ISO 9001 i ISO 13485 oraz 21 CFR Part 820szkolenia audytora zgodnie z normami ISO 19011zorientowania na zespół, niezależnego stylu pracy i poczucia odpowiedzialnościumiejętności analitycznych, negocjacyjnych i rozwiązywania problemówumiejętności komunikacyjnych, dyplomatycznych oraz asertywności i elastycznościdoświadczenia w obsłudze aplikacji MS-Officechęci podróżowania w kraju i za granicąbardzo dobrej znajomość języka angielskiego (w mowie i piśmie), niemiecki będzie dodatkowym atutem Agencja zatrudnienia nr wpisu 47
      • katowice, śląskie
      • praca tymczasowa
      • randstad polska
      Posiadasz doświadczenie w obszarze logistyki lub transportu? A może szukasz możliwości zdobycia doświadczenia w tych obszarach? Jeżeli Excel nie jest Ci straszny, a angielski to dla Ciebie żaden problem zgłoś się do nas i daj się poznać! Nowoczesna i rozwojowa firma będąca liderem w branży FMCG czeka na Twoje CV!oferujemypracę w międzynarodowym środowiskuzdobycie cennego doświadczenia w obszarze logistyczno-transportowym atrakcyjne wynagrodzenie oraz pakiet benefitów (prywatną opiekę medyczną, kartę sportową, dostęp do platformy kafeteryjnej)pakiet szkoleń wprowadzającychmożliwość pracy zdalnej umowę o pracę tymczasową z szansą długoterminowej współpracyzadaniawspółpraca z klientami i partnerami firmymonitorowanie realizacji transportów lądowych i śródoceanicznychkontakt z przewoźnikami, agencjami celnymizarządzanie zleceniami transportowymi w imporcie i eksporcie transportów morskichwykonywanie czynności związanych z realizacją transportuodpowiedzialość za monitorowanie zleceń i zbieranie danych oczekujemywykształcenia wyższego (minimum licencjat) na kierunkach logistycznych lub transportowychbiegłej znajomości języka angielskiego w mowie i piśmiedobrych umiejętności interpersonalnych, pracy w zespolesilnych umiejętności analitycznych (wymagana znajomość Excela)nastawienia na obsługę klientamile widziane doświadczenie związane z obsługą klientaAgencja zatrudnienia – nr wpisu 47
      Posiadasz doświadczenie w obszarze logistyki lub transportu? A może szukasz możliwości zdobycia doświadczenia w tych obszarach? Jeżeli Excel nie jest Ci straszny, a angielski to dla Ciebie żaden problem zgłoś się do nas i daj się poznać! Nowoczesna i rozwojowa firma będąca liderem w branży FMCG czeka na Twoje CV!oferujemypracę w międzynarodowym środowiskuzdobycie cennego doświadczenia w obszarze logistyczno-transportowym atrakcyjne wynagrodzenie oraz pakiet benefitów (prywatną opiekę medyczną, kartę sportową, dostęp do platformy kafeteryjnej)pakiet szkoleń wprowadzającychmożliwość pracy zdalnej umowę o pracę tymczasową z szansą długoterminowej współpracyzadaniawspółpraca z klientami i partnerami firmymonitorowanie realizacji transportów lądowych i śródoceanicznychkontakt z przewoźnikami, agencjami celnymizarządzanie zleceniami transportowymi w imporcie i eksporcie transportów morskichwykonywanie czynności związanych z realizacją transportuodpowiedzialość za monitorowanie zleceń i zbieranie danych oczekujemywykształcenia wyższego (minimum licencjat) na kierunkach logistycznych lub transportowychbiegłej znajomości języka angielskiego w mowie i piśmiedobrych umiejętności interpersonalnych, pracy w zespolesilnych umiejętności analitycznych (wymagana znajomość Excela)nastawienia na obsługę klientamile widziane doświadczenie związane z obsługą klientaAgencja zatrudnienia – nr wpisu 47
      • katowice, śląskie
      • praca stała
      • randstad polska
      Zastanawiałeś się nad pracą w obsłudze klienta? Chciałbyś się rozwijać w tym obszarze? Język angielski nie stanowi dla Ciebie tajemnic?To właśnie na Ciebie czekamy!oferujemyumowę o pracępakiet benefitówmożliwość szkoleń i rozwoju zawodowegoatrakcyjne wnagrodzenie zadaniarealizacja zwrotów, reklamacji od partnerów i dokonywanie korekt zgodnie z przyjętymi w Spółce proceduramirozliczanie płatności partnerów, kontrola poziomu zadłużenia i komunikacja z partnerami w celu wyjaśnienia wszelkich niezgodności sald rozrachunkowychwproadzanie do systemu zarządzającego sprzedażą niezbędnych danych identyfikowanie i rozwiązywanie problemów zgłaszanych przez partnerówkomunikacja z partneramiwspółpraca z członkami działu sprzedażyrealizacja zamówień w systemach ewidencja dokumentów w systemie magazynowo-księgowym przygotowywanie niezbędnych analiz i raportów na potrzeby zarządu Spółkioczekujemywyksztłcenie wyższedoświadczenie na podobnym stanowisku znajomość języka angielskiego - min. B2umiejętności analitycznego myśleniadobre umiejętności interpersonalne: komunikatywność, umiejętność pracy w zespoleAgencja zatrudnienia – nr wpisu 47
      Zastanawiałeś się nad pracą w obsłudze klienta? Chciałbyś się rozwijać w tym obszarze? Język angielski nie stanowi dla Ciebie tajemnic?To właśnie na Ciebie czekamy!oferujemyumowę o pracępakiet benefitówmożliwość szkoleń i rozwoju zawodowegoatrakcyjne wnagrodzenie zadaniarealizacja zwrotów, reklamacji od partnerów i dokonywanie korekt zgodnie z przyjętymi w Spółce proceduramirozliczanie płatności partnerów, kontrola poziomu zadłużenia i komunikacja z partnerami w celu wyjaśnienia wszelkich niezgodności sald rozrachunkowychwproadzanie do systemu zarządzającego sprzedażą niezbędnych danych identyfikowanie i rozwiązywanie problemów zgłaszanych przez partnerówkomunikacja z partneramiwspółpraca z członkami działu sprzedażyrealizacja zamówień w systemach ewidencja dokumentów w systemie magazynowo-księgowym przygotowywanie niezbędnych analiz i raportów na potrzeby zarządu Spółkioczekujemywyksztłcenie wyższedoświadczenie na podobnym stanowisku znajomość języka angielskiego - min. B2umiejętności analitycznego myśleniadobre umiejętności interpersonalne: komunikatywność, umiejętność pracy w zespoleAgencja zatrudnienia – nr wpisu 47
      • częstochowa, śląskie
      • praca stała
      • randstad polska
      Dla naszego klienta, dostawcy profesjonalnych produktów medycznych, poszukujemy obecnie kandydatów z doświadczeniem na stanowisko specjalisty laboranta ds. zapewnienia jakości.Jeśli specjalizujesz się w tym środowisku, aplikuj a my chętnie przedstawimy Ci wszystkie szczegóły!oferujemypracę w firmie o stabilnej pozycji na rynkuzatrudnienie w oparciu o umowę o pracępakiet szkoleń wdrożeniowych i rozwojowychmożliwość realizacji własnych projektówjednozmianowy system pracypakiet relokacyjnyzadaniaweryfikacja, utrzymanie i tworzenie nowych metod badawczychprzeprowadzanie regularnych przeglądów metod badawczychorganizacja walidacji metod badawczych i oceny statystycznej, w tym organizacja i ocena wszelkich niezbędnych pomiarów porównawczychocena i wdrażanie wniosków o zmianę metody / CAPAwykonywanie standardowych ocen dla laboratoriumdokumentacja odpowiednich działań zgodna z DPLoczekujemywykształcenia wyższego na studiach naukowych (biologia, chemia itp.) lub pokrewne kierunkidoświadczenia zawodowego w środowisku laboratoryjnym, preferowane doświadczenie z walidacją metodwiedzy z zakresu zarządzania oraz zapewniania jakości, a także zarządzania projektamiwymagana podstawowa wiedza statystyczna, preferowane wcześniejsze doświadczenie z Minitabumiejętności komunikacyjnych do współpracy z różnymi interesariuszamimetodycznego sposobu pracygotowości do podróży służbowychbardzo dobrej znajomości języka polskiego i angielskiego, język niemiecki będzie dodatkowym atutem Agencja zatrudnienia nr wpisu 47
      Dla naszego klienta, dostawcy profesjonalnych produktów medycznych, poszukujemy obecnie kandydatów z doświadczeniem na stanowisko specjalisty laboranta ds. zapewnienia jakości.Jeśli specjalizujesz się w tym środowisku, aplikuj a my chętnie przedstawimy Ci wszystkie szczegóły!oferujemypracę w firmie o stabilnej pozycji na rynkuzatrudnienie w oparciu o umowę o pracępakiet szkoleń wdrożeniowych i rozwojowychmożliwość realizacji własnych projektówjednozmianowy system pracypakiet relokacyjnyzadaniaweryfikacja, utrzymanie i tworzenie nowych metod badawczychprzeprowadzanie regularnych przeglądów metod badawczychorganizacja walidacji metod badawczych i oceny statystycznej, w tym organizacja i ocena wszelkich niezbędnych pomiarów porównawczychocena i wdrażanie wniosków o zmianę metody / CAPAwykonywanie standardowych ocen dla laboratoriumdokumentacja odpowiednich działań zgodna z DPLoczekujemywykształcenia wyższego na studiach naukowych (biologia, chemia itp.) lub pokrewne kierunkidoświadczenia zawodowego w środowisku laboratoryjnym, preferowane doświadczenie z walidacją metodwiedzy z zakresu zarządzania oraz zapewniania jakości, a także zarządzania projektamiwymagana podstawowa wiedza statystyczna, preferowane wcześniejsze doświadczenie z Minitabumiejętności komunikacyjnych do współpracy z różnymi interesariuszamimetodycznego sposobu pracygotowości do podróży służbowychbardzo dobrej znajomości języka polskiego i angielskiego, język niemiecki będzie dodatkowym atutem Agencja zatrudnienia nr wpisu 47
      • katowice, śląskie
      • praca stała
      • randstad polska
      Szukasz nowych wyzwań zawodowych w obszarze rekrutacji?Masz już pierwsze doświadczenie w tym zakresie? Znasz płynnie język ukraiński/ rosyjski?Zatem to miejsce dla Ciebie! Dołącz do Naszego zespołu.oferujemystabilne zatrudnienie w oparciu o umowę o pracępakiet benefitów pozapłacowych (opieka medyczna, karta sportowa, ubezpieczenie, dostęp do platformy benefitowej, bezpłatna platforma do nauki języka angielskiego + dofinansowanie do nauki tego języka z lektorem)bogaty pakiet szkoleń wstępnych oraz z zakresu rekrutacji i rozwoju kompetencji miękkichatrakcyjny system premiowyprzyjazną atmosferę pracyniezbędne narzędzia pracy (laptop, telefon służbowy) zadaniarekrutacja pracowników z obszaru Ukrainy, Białorusi, Rosji, Gruzja i innych Państw wschodu do pracy na terenie Polskiaktywne pozyskiwanie kandydatów z m.in Ukrainy, Białorusi oraz Polskiutrzymywanie stałych relacji z kandydatamiwstępna weryfikacja dokumentów umożliwianych zatrudnienie na terenie Polskiwspółpraca z innymi działamy firmy oczekujemypłynnej znajomości języka ukraińskiego/rosyjskiegopłynnej znajomości języka polskiego w mowie i piśmiedoświadczenia w rekrutacji pracowników ze Wschodupodstawowej znajomości prawa pozwalające na wstępną weryfikację dokumentów pracownikówswobody w poruszaniu się w środowisku mediów społecznościowych (międzynarodowych)otwartości i komunikatywności Agencja zatrudnienia nr wpisu 47
      Szukasz nowych wyzwań zawodowych w obszarze rekrutacji?Masz już pierwsze doświadczenie w tym zakresie? Znasz płynnie język ukraiński/ rosyjski?Zatem to miejsce dla Ciebie! Dołącz do Naszego zespołu.oferujemystabilne zatrudnienie w oparciu o umowę o pracępakiet benefitów pozapłacowych (opieka medyczna, karta sportowa, ubezpieczenie, dostęp do platformy benefitowej, bezpłatna platforma do nauki języka angielskiego + dofinansowanie do nauki tego języka z lektorem)bogaty pakiet szkoleń wstępnych oraz z zakresu rekrutacji i rozwoju kompetencji miękkichatrakcyjny system premiowyprzyjazną atmosferę pracyniezbędne narzędzia pracy (laptop, telefon służbowy) zadaniarekrutacja pracowników z obszaru Ukrainy, Białorusi, Rosji, Gruzja i innych Państw wschodu do pracy na terenie Polskiaktywne pozyskiwanie kandydatów z m.in Ukrainy, Białorusi oraz Polskiutrzymywanie stałych relacji z kandydatamiwstępna weryfikacja dokumentów umożliwianych zatrudnienie na terenie Polskiwspółpraca z innymi działamy firmy oczekujemypłynnej znajomości języka ukraińskiego/rosyjskiegopłynnej znajomości języka polskiego w mowie i piśmiedoświadczenia w rekrutacji pracowników ze Wschodupodstawowej znajomości prawa pozwalające na wstępną weryfikację dokumentów pracownikówswobody w poruszaniu się w środowisku mediów społecznościowych (międzynarodowych)otwartości i komunikatywności Agencja zatrudnienia nr wpisu 47
      • żywiec, śląskie
      • praca stała
      • randstad polska
      Szukasz stabilnej pracy w międzynarodowym środowisku pracy? Wiążesz swoją przyszłość zawodową z obszarem kadr i płac? Stawiasz na rozwój? Jeżeli odpowiedź na powyższe pytnia brzmi TAK to oferta ta jest włąśnie dla Ciebie! oferujemyumowa o pracę praca od zarazszkolenie wdrożeniowepraca w międynarodowym środowisku pracy dofinansowanie do zajęć sportowych prywatna opieka medyczna dofinansowanie nauki języków obcych dofinansowanie szkoleń i kursówprogram emerytalny dodatkowe świadczenia socjalne dofinansowanie wypoczynku zadanianaliczanie wynagrodzeń z tytułu umów o pracę i umów cywilno - prawnych sporządzanie deklaracji i rozliczeń ZUS oraz USobsługa benefitówzarządzanie potrąceniami, komunikacja z komornikami wystawianie wymaganych dokumentów i zaświadczeń dla pracowników i zleceniobiorcówsporządzanie sprawozdań GUS dotyczących kadr i płacudzielanie informacji i współpraca z komornikami wsparcie przy prowadzeniu akt osobowych i dokumentacji związanej z stosunkiem pracy wsparcie procesów rekrutacyjnych i szkoleniowychoczekujemywykształcenie wyższe minimum 3 - letnie doświadczenie w dziale personalnym praktyczna wiedza z zakresu naliczania płac, prawa pracy i ubezpieczeń społecznychznajomość programu Płatnik dobra znajomość pakietu MS Officeumiejętność pracy w zespole, komunikatywność, rzetelność, dokładność, chęć rozwoju, życzliwośćumiejętność analitycznego myślenia i rozwiązywania problemówszerokie spojrzenie na zagadnienia płacoweprzebieg zatrudnienia świadczący o stabilności kandydataznajomość systemu IFS będzie dodatkowym atutem mile widziana znajomość języka angielskiego Agencja zatrudnienia – nr wpisu 47
      Szukasz stabilnej pracy w międzynarodowym środowisku pracy? Wiążesz swoją przyszłość zawodową z obszarem kadr i płac? Stawiasz na rozwój? Jeżeli odpowiedź na powyższe pytnia brzmi TAK to oferta ta jest włąśnie dla Ciebie! oferujemyumowa o pracę praca od zarazszkolenie wdrożeniowepraca w międynarodowym środowisku pracy dofinansowanie do zajęć sportowych prywatna opieka medyczna dofinansowanie nauki języków obcych dofinansowanie szkoleń i kursówprogram emerytalny dodatkowe świadczenia socjalne dofinansowanie wypoczynku zadanianaliczanie wynagrodzeń z tytułu umów o pracę i umów cywilno - prawnych sporządzanie deklaracji i rozliczeń ZUS oraz USobsługa benefitówzarządzanie potrąceniami, komunikacja z komornikami wystawianie wymaganych dokumentów i zaświadczeń dla pracowników i zleceniobiorcówsporządzanie sprawozdań GUS dotyczących kadr i płacudzielanie informacji i współpraca z komornikami wsparcie przy prowadzeniu akt osobowych i dokumentacji związanej z stosunkiem pracy wsparcie procesów rekrutacyjnych i szkoleniowychoczekujemywykształcenie wyższe minimum 3 - letnie doświadczenie w dziale personalnym praktyczna wiedza z zakresu naliczania płac, prawa pracy i ubezpieczeń społecznychznajomość programu Płatnik dobra znajomość pakietu MS Officeumiejętność pracy w zespole, komunikatywność, rzetelność, dokładność, chęć rozwoju, życzliwośćumiejętność analitycznego myślenia i rozwiązywania problemówszerokie spojrzenie na zagadnienia płacoweprzebieg zatrudnienia świadczący o stabilności kandydataznajomość systemu IFS będzie dodatkowym atutem mile widziana znajomość języka angielskiego Agencja zatrudnienia – nr wpisu 47
      • katowice, śląskie
      • praca stała
      • randstad polska
      Masz już doświadczenie w samodzielnym, minimum rocznym prowadzeniu procesów rekrutacyjnych? Interesuje Cię obszar rekrutacji i administracji? Chesz budować pozytywne relacje z kandydatami i klientem? To świetnie się składa! Dołącz do naszego zespołu i aplikuj na poniższą ofertę!oferujemystabilne zatrudnienie w oparciu o umowę o pracępakiet benefitów pozapłacowych (opieka medyczna, karta sportowa, ubezpieczenie, dostęp do platformy benefitowej, bezpłatna platforma do nauki języka angielskiego + dofinansowanie do nauki tego języka z lektorem)bogaty pakiet szkoleń wstępnych oraz z zakresu rekrutacji i rozwoju kompetencji miękkichprzyjazną atmosferę pracyniezbędne narzędzia pracy (laptop, telefon służbowy)szansę na rozwój u lidera wśród agencji pracy tymczasowejzadaniaRekrutacja i selekcja kandydatów, w tym organizacja i prowadzenie spotkańrekrutacyjnych, wywiadów z kandydatamiBudowanie relacji z klientem, pełnienie funkcji doradczej dla klienta w obszarze rekrutacji stałychPromowanie Randstad u klientaBieżące raportowanie do klienta efektów działań rekrutacyjnychRealizacja dodatkowych zadań zleconych przez przełożonegooczekujemywyższego wykształcenia (preferowane: psychologia, zarządzanie zasobami ludzkimi, socjologia lub inne pokrewne)minimum rocznego doświadczenie na podobnym stanowisku komunikatywności, samodzielności, chęci pracy z ludźmi oraz dobrej organizacji czasu pracyzainteresowania rozwojem w branży HRczynnego prawa jazdy kat.BAgencja zatrudnienia – nr wpisu 47
      Masz już doświadczenie w samodzielnym, minimum rocznym prowadzeniu procesów rekrutacyjnych? Interesuje Cię obszar rekrutacji i administracji? Chesz budować pozytywne relacje z kandydatami i klientem? To świetnie się składa! Dołącz do naszego zespołu i aplikuj na poniższą ofertę!oferujemystabilne zatrudnienie w oparciu o umowę o pracępakiet benefitów pozapłacowych (opieka medyczna, karta sportowa, ubezpieczenie, dostęp do platformy benefitowej, bezpłatna platforma do nauki języka angielskiego + dofinansowanie do nauki tego języka z lektorem)bogaty pakiet szkoleń wstępnych oraz z zakresu rekrutacji i rozwoju kompetencji miękkichprzyjazną atmosferę pracyniezbędne narzędzia pracy (laptop, telefon służbowy)szansę na rozwój u lidera wśród agencji pracy tymczasowejzadaniaRekrutacja i selekcja kandydatów, w tym organizacja i prowadzenie spotkańrekrutacyjnych, wywiadów z kandydatamiBudowanie relacji z klientem, pełnienie funkcji doradczej dla klienta w obszarze rekrutacji stałychPromowanie Randstad u klientaBieżące raportowanie do klienta efektów działań rekrutacyjnychRealizacja dodatkowych zadań zleconych przez przełożonegooczekujemywyższego wykształcenia (preferowane: psychologia, zarządzanie zasobami ludzkimi, socjologia lub inne pokrewne)minimum rocznego doświadczenie na podobnym stanowisku komunikatywności, samodzielności, chęci pracy z ludźmi oraz dobrej organizacji czasu pracyzainteresowania rozwojem w branży HRczynnego prawa jazdy kat.BAgencja zatrudnienia – nr wpisu 47
      • bielsko-biała, śląskie
      • praca stała
      • randstad polska
      Szukasz czegoś wyjątkowego na rynku pracy? Muzyka jest nieodłącznym elementem Twojego życia? Chciałbyś tworzyć albumy z muzyką, do których dostęp mogą mieć miliony osób? Jeśli na dodatek bardzo dobrze komunikujesz się w języku angielskim to świetnie się składa. Dla naszego klienta, międzynarodowej firmy z branży muzycznej poszukujemy młodszego specjalisty ds. albumów muzycznych.Może to właśnie Ciebie szukamy. Spróbuj swoich sił i aplikuj już teraz!oferujemyStabilne zatrudnienie w oparciu o umowę o pracęPracę w firmie o ugruntowanej pozycjiMożliwości rozwoju zawodowego wewnątrz firmyElastyczne godziny pracyAtrakcyjny pakiet benefitów: opieka medyczna, bezpłatny dostęp do siłownizadaniaTworzenie cyfrowych albumów muzycznych dostarczanych przez Artystów i Producentów MuzycznychAktualizacja publikowanych albumówAnaliza rynku muzycznegooczekujemyZainteresowania muzycznego/śledzenia trendów w kraju i na świecieDoświadczenie na podobnym stanowisku i/lub znajomość branży muzycznej w tym platform streamingowych (mile widziane)Znajomości arkusza kalkulacyjnego Google, ExcelZnajomości j. angielskiego na poziomie min. B2Kreatywności, zaangażowania i własnej inicjatywyBardzo dobrych umiejętności komunikacyjnych Mile widziane:Znajomość narzędzi takich jak: Google Ad, Google Trends, ECC, Soovle Agencja zatrudnienia nr wpisu 47
      Szukasz czegoś wyjątkowego na rynku pracy? Muzyka jest nieodłącznym elementem Twojego życia? Chciałbyś tworzyć albumy z muzyką, do których dostęp mogą mieć miliony osób? Jeśli na dodatek bardzo dobrze komunikujesz się w języku angielskim to świetnie się składa. Dla naszego klienta, międzynarodowej firmy z branży muzycznej poszukujemy młodszego specjalisty ds. albumów muzycznych.Może to właśnie Ciebie szukamy. Spróbuj swoich sił i aplikuj już teraz!oferujemyStabilne zatrudnienie w oparciu o umowę o pracęPracę w firmie o ugruntowanej pozycjiMożliwości rozwoju zawodowego wewnątrz firmyElastyczne godziny pracyAtrakcyjny pakiet benefitów: opieka medyczna, bezpłatny dostęp do siłownizadaniaTworzenie cyfrowych albumów muzycznych dostarczanych przez Artystów i Producentów MuzycznychAktualizacja publikowanych albumówAnaliza rynku muzycznegooczekujemyZainteresowania muzycznego/śledzenia trendów w kraju i na świecieDoświadczenie na podobnym stanowisku i/lub znajomość branży muzycznej w tym platform streamingowych (mile widziane)Znajomości arkusza kalkulacyjnego Google, ExcelZnajomości j. angielskiego na poziomie min. B2Kreatywności, zaangażowania i własnej inicjatywyBardzo dobrych umiejętności komunikacyjnych Mile widziane:Znajomość narzędzi takich jak: Google Ad, Google Trends, ECC, Soovle Agencja zatrudnienia nr wpisu 47
      • częstochowa, śląskie
      • praca stała
      • randstad polska
      Dla naszego klienta, dostawcy profesjonalnych produktów medycznych, poszukujemy obecnie kandydatów z doświadczeniem na stanowisko związane z zapewnieniem i zarządzaniem obszarem sterylizacji.Jeśli specjalizujesz się w tym środowisku, aplikuj a my chętnie przedstawimy Ci wszystkie szczegóły!oferujemypracę w firmie o stabilnej pozycji na rynkuzatrudnienie w oparciu o umowę o pracępakiet szkoleń wdrożeniowych i rozwojowychmożliwość realizacji własnych projektówjednozmianowy system pracypakiet relokacyjnyzadaniazapewnienie zgodności sterylnych wyrobów medycznych i procesów sterylizacji z wewnętrznymi specyfikacjami firmy oraz odpowiednimi krajowymi i międzynarodowymi wymogami regulacyjnymiplanowanie i wykonywanie walidacji sterylizacjiprzygotowanie oraz przegląd dokumentacjiocena i dokumentacja zmian produktu/procesu oraz odchyleń dotyczących ich wpływu na stan walidacjiprzeprowadzanie audytów procesu sterylizacji w firmie oraz innych oddziałachtworzenie, wdrażanie i utrzymywanie odpowiednich procedur firmowychwspieranie działów specjalistycznych w różnych kwestiach związanych ze sterylnością i sterylizacjąprezentacja odpowiednich wytycznych oraz dokumentacji podczas kontroli audytowychoczekujemywykształcenia wyższego w zakresie inżynierii lub nauk przyrodniczych (np. technologia medyczna, inżynieria procesowa, chemia, farmacja) lub porównywalny stopieńdoświadczenia w zarządzaniu jakością wyrobów medycznych lub w zakresie sterylizacjiznajomości wymagań prawnych i norm dotyczących jakości lub sterylizacji i nadzór procesubardzo dobrych umiejętności koncepcyjnych i analitycznychgotowości do delegacji służbowychbardzo dobrej znajomości języka polskiego i angielskiego, umożliwiającą swobodną komunikację, język niemiecki będzie dodatkowym atutem Agencja zatrudnienia nr wpisu 47
      Dla naszego klienta, dostawcy profesjonalnych produktów medycznych, poszukujemy obecnie kandydatów z doświadczeniem na stanowisko związane z zapewnieniem i zarządzaniem obszarem sterylizacji.Jeśli specjalizujesz się w tym środowisku, aplikuj a my chętnie przedstawimy Ci wszystkie szczegóły!oferujemypracę w firmie o stabilnej pozycji na rynkuzatrudnienie w oparciu o umowę o pracępakiet szkoleń wdrożeniowych i rozwojowychmożliwość realizacji własnych projektówjednozmianowy system pracypakiet relokacyjnyzadaniazapewnienie zgodności sterylnych wyrobów medycznych i procesów sterylizacji z wewnętrznymi specyfikacjami firmy oraz odpowiednimi krajowymi i międzynarodowymi wymogami regulacyjnymiplanowanie i wykonywanie walidacji sterylizacjiprzygotowanie oraz przegląd dokumentacjiocena i dokumentacja zmian produktu/procesu oraz odchyleń dotyczących ich wpływu na stan walidacjiprzeprowadzanie audytów procesu sterylizacji w firmie oraz innych oddziałachtworzenie, wdrażanie i utrzymywanie odpowiednich procedur firmowychwspieranie działów specjalistycznych w różnych kwestiach związanych ze sterylnością i sterylizacjąprezentacja odpowiednich wytycznych oraz dokumentacji podczas kontroli audytowychoczekujemywykształcenia wyższego w zakresie inżynierii lub nauk przyrodniczych (np. technologia medyczna, inżynieria procesowa, chemia, farmacja) lub porównywalny stopieńdoświadczenia w zarządzaniu jakością wyrobów medycznych lub w zakresie sterylizacjiznajomości wymagań prawnych i norm dotyczących jakości lub sterylizacji i nadzór procesubardzo dobrych umiejętności koncepcyjnych i analitycznychgotowości do delegacji służbowychbardzo dobrej znajomości języka polskiego i angielskiego, umożliwiającą swobodną komunikację, język niemiecki będzie dodatkowym atutem Agencja zatrudnienia nr wpisu 47
      • tychy, śląskie
      • praca stała
      • randstad polska
      Jesteś osobą energiczną i chętną do działania? Posiadasz pierwsze doświadczenie w prowadzeniu procesów rekrutacyjnych a dodatkowo mówisz w języku ukraińskim? Zależy Ci na rozwoju w branży HR? Dołącz do Nas!oferujemystabilne zatrudnienie w oparciu o umowę o pracępakiet benefitów pozapłacowych (opieka medyczna, karta sportowa, ubezpieczenie, dostęp do platformy benefitowej, bezpłatna platforma do nauki języka angielskiego + dofinansowanie do nauki tego języka z lektorem)bogaty pakiet szkoleń wstępnych oraz z zakresu rekrutacji i rozwoju kompetencji miękkichatrakcyjny system premiowyprzyjazną atmosferę pracyniezbędne narzędzia pracy (laptop, telefon służbowy)szansę na rozwój u lidera wśród agencji pracy tymczasowejzadaniasamodzielne prowadzenie procesów rekrutacyjnychbudowanie, utrzymywanie oraz rozwijanie długotrwałych relacji z klientem i kandydatamipraca w systemach używanych w naszej organizacjioczekujemyznajomości języka ukraińskiego doświadczenia w obszarze rekrutacjipodstawowej znajomość pakietu MS Officezaangażowania i energicznego działania w dynamicznie zmieniających się warunkach pracysamodzielności oraz komunikatywnościumiejętności pracy w zespole, jak również pod presją czasuAgencja zatrudnienia – nr wpisu 47
      Jesteś osobą energiczną i chętną do działania? Posiadasz pierwsze doświadczenie w prowadzeniu procesów rekrutacyjnych a dodatkowo mówisz w języku ukraińskim? Zależy Ci na rozwoju w branży HR? Dołącz do Nas!oferujemystabilne zatrudnienie w oparciu o umowę o pracępakiet benefitów pozapłacowych (opieka medyczna, karta sportowa, ubezpieczenie, dostęp do platformy benefitowej, bezpłatna platforma do nauki języka angielskiego + dofinansowanie do nauki tego języka z lektorem)bogaty pakiet szkoleń wstępnych oraz z zakresu rekrutacji i rozwoju kompetencji miękkichatrakcyjny system premiowyprzyjazną atmosferę pracyniezbędne narzędzia pracy (laptop, telefon służbowy)szansę na rozwój u lidera wśród agencji pracy tymczasowejzadaniasamodzielne prowadzenie procesów rekrutacyjnychbudowanie, utrzymywanie oraz rozwijanie długotrwałych relacji z klientem i kandydatamipraca w systemach używanych w naszej organizacjioczekujemyznajomości języka ukraińskiego doświadczenia w obszarze rekrutacjipodstawowej znajomość pakietu MS Officezaangażowania i energicznego działania w dynamicznie zmieniających się warunkach pracysamodzielności oraz komunikatywnościumiejętności pracy w zespole, jak również pod presją czasuAgencja zatrudnienia – nr wpisu 47
      • częstochowa, śląskie
      • praca stała
      • randstad polska
      Posiadasz doświadczenie w telefonicznej obsłudze klienta? Znasz język angielski w stopniu bardzo dobrym? Chcesz rozwijać się w obszarze e-commerce?To świetnie sie składa! Nasz klient z branży meblowej poszukuje obecnie specjalisty ds. wsparcia sprzedaży z językiem angielskim. Nie zwlekaj! Zapoznaj się z poniższym projektem i aplikuj już dziś!oferujemystabilne zatrudnienie w oparciu o umowę o pracępracę w międzynarodowej firmie o ugruntowanej pozycjiatrakcyjna podstawaszkolenia wewnętrznemożliwość rozwojuzadaniaObsługa bieżących i pozyskiwanie nowych klientów oraz budowanie pozytywnych relacjiOrganizowanie, rozwijanie i realizowanie sprzedaży z nowej platformy e-commerceZapewnienie wzrostu sprzedaży z klientami i wsparcie istniejących rynków detalicznych potrzebnymi danymi i treścią o produktachPraca z różnymi zespołami (zarządzanie produktami, grafika, sprzedaż) w celu dostarczania aktualnych treści, które będą udostępniane na platformach e-commerceWsparcie w innych obszarach marketingu mediów, PPC, marketingu e-mailowego, SEO, badań słów kluczowych, analityki Google, UX strony internetowej i płatnych mediów społecznościowych.Monitorowanie zmian w sprzedaży produktów za pomocą analityki internetowej i arkuszy kalkulacyjnych Excel w celu utrzymania porządkuoczekujemyDoświadczenia w telefonicznej obsłudze klienta lub sprzedaży - minimum rok doświadczeniaKomunikatywnej znajomości języka angielskiego (minimum B2)Silnych umiejętności komunikacyjnych i personalnychBardzo dobrej znajomości programu Microsoft ExcelZdolności do analitycznego myśleniaDobrej organizacji pracyAgencja zatrudnienia – nr wpisu 47
      Posiadasz doświadczenie w telefonicznej obsłudze klienta? Znasz język angielski w stopniu bardzo dobrym? Chcesz rozwijać się w obszarze e-commerce?To świetnie sie składa! Nasz klient z branży meblowej poszukuje obecnie specjalisty ds. wsparcia sprzedaży z językiem angielskim. Nie zwlekaj! Zapoznaj się z poniższym projektem i aplikuj już dziś!oferujemystabilne zatrudnienie w oparciu o umowę o pracępracę w międzynarodowej firmie o ugruntowanej pozycjiatrakcyjna podstawaszkolenia wewnętrznemożliwość rozwojuzadaniaObsługa bieżących i pozyskiwanie nowych klientów oraz budowanie pozytywnych relacjiOrganizowanie, rozwijanie i realizowanie sprzedaży z nowej platformy e-commerceZapewnienie wzrostu sprzedaży z klientami i wsparcie istniejących rynków detalicznych potrzebnymi danymi i treścią o produktachPraca z różnymi zespołami (zarządzanie produktami, grafika, sprzedaż) w celu dostarczania aktualnych treści, które będą udostępniane na platformach e-commerceWsparcie w innych obszarach marketingu mediów, PPC, marketingu e-mailowego, SEO, badań słów kluczowych, analityki Google, UX strony internetowej i płatnych mediów społecznościowych.Monitorowanie zmian w sprzedaży produktów za pomocą analityki internetowej i arkuszy kalkulacyjnych Excel w celu utrzymania porządkuoczekujemyDoświadczenia w telefonicznej obsłudze klienta lub sprzedaży - minimum rok doświadczeniaKomunikatywnej znajomości języka angielskiego (minimum B2)Silnych umiejętności komunikacyjnych i personalnychBardzo dobrej znajomości programu Microsoft ExcelZdolności do analitycznego myśleniaDobrej organizacji pracyAgencja zatrudnienia – nr wpisu 47

    Dziękujemy. będziesz teraz regularnie otrzymywać powiadomienia o podobnych ofertach pracy.

    Wygląda na to, że chcesz zmienić język. Spowoduje to zresetowanie filtrów zastosowanych obecnie przy wyszukiwaniu ofert pracy.