You are successfully logged out of your my randstad account

You have successfully deleted your account

    Dziękujemy. będziesz teraz regularnie otrzymywać spersonalizowane powiadomienia o ofertach pracy.

    liczba ofert pracy dla Specjalista: 11

    filtr2
    wyczyść wszystko
      • katowice, śląskie
      • praca stała
      • randstad polska
      Od pre-payroll do działań post-payroll? Miesięczne, kwartalne i roczne listy płac? Nadzór globalnych operacji payroll? Brzmi interesująco? Nie zwlekaj, aplikuj! Działaj jako punkt kontaktowy z klientami globalnymi i lokalnych zespołów płacowych! oferujemyumowa o pracę bezpośrednio u pracodawcy praca od zaraz dogodna lokalizacja biura elastyczny czas pracypraca zdalnaoferta dopasowana do dotychczasowego doświadczeniamiędzynarodowe i dynamiczne środowisko pracy wyjątkowi ludzie i atmosferaprywatna opieka medycznaubezpieczenie na życiekarta multisportprezenty świąteczne i okolicznościowedofinansowanie do wakacji (wczasy pod gruszą) darmowe kursy językowe w tym Business English karty Sodexodofinansowanie do okularówszkolenia i webinaria dofinansowanie do naukinagrody uznaniowebonus za poleceniefundusz socjalnypremie świąteczne skrócenie o 4 godziny czasu pracy w dniu urodzin bilety na wydarzenia kulturowe  zadaniautrzymanie dokładności danych płacowychprzetwarzanie listy płac dla niemieckich, austraickich lub szwajcarskich klientówsprawdzanie dokładności ewidencji czasu pracy pracownikówdrukowanie i wysyłanie pasków płacowych zgodnie z ustalonym zakresem i harmonogramemodpowiadanie na zapytania telefoniczne i mailowekontrola jakości, weryfikacja i konsolidacja danych wejściowych płacowych dostarczonych przez klientaregularna komunikacja z klientem i wyjaśnianie miesięcznych danych wejściowych w przypadku wykrycia niezgodnościaktualizacje oprogramowania pośredniczącego do płac i pomoc dla lokalnych biur, jeśli ma to zastosowanieprzetwarzanie i koordynacja płatności miesięcznych oraz uzgadnianie rachunków bankowychaktualizacja dokumentacji procesowej, dzienników wydań i miesięcznych danych wolumetrycznych dla koordynowanych lokalizacjiwspółpraca z lokalnymi zespołami w celu odpowiedzi na zapytania pracowników klienta, walidacja otrzymanych odpowiedzipomoc przy projektach ad hoc oczekujemywykształcenie wyższe (ekonomia, administracja, rachunkowość, zasoby ludzkie)doświadczenia w lokalnej kadrze płacowej na niezależnym stanowisku specjalistydoświadczenie w koordynacji w ramach SSC/BPO w międzynarodowym środowisku pracy z klientemznajomość języka angielskiego min. B2znajomość języka niemieckiego min. B2Znajomosć MS Excel, Word, Outlookzdolność do szybkiego uczenia się, silna koordynacją, umiejętnościa analityczne i organizacyjnyeumiejętność priorytetowania zadań, terminowość umiejętności obsługi klienta wewnętrznego i zewnętrznegoumiejętność utrzymywania silnych relacji z zepołemdbałość o szczegółyAgencja zatrudnienia – nr wpisu 47
      Od pre-payroll do działań post-payroll? Miesięczne, kwartalne i roczne listy płac? Nadzór globalnych operacji payroll? Brzmi interesująco? Nie zwlekaj, aplikuj! Działaj jako punkt kontaktowy z klientami globalnymi i lokalnych zespołów płacowych! oferujemyumowa o pracę bezpośrednio u pracodawcy praca od zaraz dogodna lokalizacja biura elastyczny czas pracypraca zdalnaoferta dopasowana do dotychczasowego doświadczeniamiędzynarodowe i dynamiczne środowisko pracy wyjątkowi ludzie i atmosferaprywatna opieka medycznaubezpieczenie na życiekarta multisportprezenty świąteczne i okolicznościowedofinansowanie do wakacji (wczasy pod gruszą) darmowe kursy językowe w tym Business English karty Sodexodofinansowanie do okularówszkolenia i webinaria dofinansowanie do naukinagrody uznaniowebonus za poleceniefundusz socjalnypremie świąteczne skrócenie o 4 godziny czasu pracy w dniu urodzin bilety na wydarzenia kulturowe  zadaniautrzymanie dokładności danych płacowychprzetwarzanie listy płac dla niemieckich, austraickich lub szwajcarskich klientówsprawdzanie dokładności ewidencji czasu pracy pracownikówdrukowanie i wysyłanie pasków płacowych zgodnie z ustalonym zakresem i harmonogramemodpowiadanie na zapytania telefoniczne i mailowekontrola jakości, weryfikacja i konsolidacja danych wejściowych płacowych dostarczonych przez klientaregularna komunikacja z klientem i wyjaśnianie miesięcznych danych wejściowych w przypadku wykrycia niezgodnościaktualizacje oprogramowania pośredniczącego do płac i pomoc dla lokalnych biur, jeśli ma to zastosowanieprzetwarzanie i koordynacja płatności miesięcznych oraz uzgadnianie rachunków bankowychaktualizacja dokumentacji procesowej, dzienników wydań i miesięcznych danych wolumetrycznych dla koordynowanych lokalizacjiwspółpraca z lokalnymi zespołami w celu odpowiedzi na zapytania pracowników klienta, walidacja otrzymanych odpowiedzipomoc przy projektach ad hoc oczekujemywykształcenie wyższe (ekonomia, administracja, rachunkowość, zasoby ludzkie)doświadczenia w lokalnej kadrze płacowej na niezależnym stanowisku specjalistydoświadczenie w koordynacji w ramach SSC/BPO w międzynarodowym środowisku pracy z klientemznajomość języka angielskiego min. B2znajomość języka niemieckiego min. B2Znajomosć MS Excel, Word, Outlookzdolność do szybkiego uczenia się, silna koordynacją, umiejętnościa analityczne i organizacyjnyeumiejętność priorytetowania zadań, terminowość umiejętności obsługi klienta wewnętrznego i zewnętrznegoumiejętność utrzymywania silnych relacji z zepołemdbałość o szczegółyAgencja zatrudnienia – nr wpisu 47
      • gliwice, śląskie
      • praca stała
      • randstad polska
      Wraz z naszym Klientem poszukujemy doświadczonego Kandydata na stanowisko Commodity Buyer.Jeśli posiadasz doświadczenie na podobnym stanowisku (w branży produkcyjnej, motoryzacyjnej lub pokrewenj) oraz znasz bardzo dobrze język angielski, weź udział w niesamowitej podróży i aplikuj na poniższe ogłoszenie!oferujemyzatrudnienie w oparciu o umowę o pracęmożliwość rozwoju zawodowego w OEMhybrydowy model pracy: 30% na miejscu, 70% zdalniezdobycie cennego doświadczenia poprzez udział w globalnych projektachpakiet benefitów (m.in. systemy premiowe, fundusz socjalny, pakiet sportowy i medyczny)zadaniaaktualizacja i proponowanie strategii zakupów na skalę światowąmonitorowanie relacji z dostawcami w zakresie zgodności jakościowej, standardów kosztowych oraz dostawzarządzanie umowami dotyczącymi produkcji seryjnej, w tym kwestiami jakości i zdolności produkcyjnychredukcja kosztów części i zamiennych poprzez wykorzystanie wszystkich możliwości w celu osiągnięcia globalnych celów ekonomicznych działu zakupówwykonywanie zadań zgodnie z odpowiednią strategią towarowądążenie do osiągania docelowych wyników w zakresie produkcji seryjnejoczekujemywyksztalcenia wyższego (mile widziane)doświadczenia w procesach przetargowych i złożonych negocjacjach z dostawcamiznajomości języka angielskiego na poziomie zaawansowanym, umożliwiającym pracę w międzynarodowym zespoleznajomości pakietu MS Office (w szczególności MS Excel)umiejętności analitycznychzaangażowania w rozwiązywanie sytuacjaci problematycznychchęci oraz motywacji do zdobywania nowych kompetencji w zakresie procesów zakupowychgotowości do pracy w dynamicznym środowiskuAgencja zatrudnienia – nr wpisu 47
      Wraz z naszym Klientem poszukujemy doświadczonego Kandydata na stanowisko Commodity Buyer.Jeśli posiadasz doświadczenie na podobnym stanowisku (w branży produkcyjnej, motoryzacyjnej lub pokrewenj) oraz znasz bardzo dobrze język angielski, weź udział w niesamowitej podróży i aplikuj na poniższe ogłoszenie!oferujemyzatrudnienie w oparciu o umowę o pracęmożliwość rozwoju zawodowego w OEMhybrydowy model pracy: 30% na miejscu, 70% zdalniezdobycie cennego doświadczenia poprzez udział w globalnych projektachpakiet benefitów (m.in. systemy premiowe, fundusz socjalny, pakiet sportowy i medyczny)zadaniaaktualizacja i proponowanie strategii zakupów na skalę światowąmonitorowanie relacji z dostawcami w zakresie zgodności jakościowej, standardów kosztowych oraz dostawzarządzanie umowami dotyczącymi produkcji seryjnej, w tym kwestiami jakości i zdolności produkcyjnychredukcja kosztów części i zamiennych poprzez wykorzystanie wszystkich możliwości w celu osiągnięcia globalnych celów ekonomicznych działu zakupówwykonywanie zadań zgodnie z odpowiednią strategią towarowądążenie do osiągania docelowych wyników w zakresie produkcji seryjnejoczekujemywyksztalcenia wyższego (mile widziane)doświadczenia w procesach przetargowych i złożonych negocjacjach z dostawcamiznajomości języka angielskiego na poziomie zaawansowanym, umożliwiającym pracę w międzynarodowym zespoleznajomości pakietu MS Office (w szczególności MS Excel)umiejętności analitycznychzaangażowania w rozwiązywanie sytuacjaci problematycznychchęci oraz motywacji do zdobywania nowych kompetencji w zakresie procesów zakupowychgotowości do pracy w dynamicznym środowiskuAgencja zatrudnienia – nr wpisu 47
      • sosnowiec, śląskie
      • praca stała
      • randstad polska
      Rozwiązanie i usługi obróbki cieplnej - brzmi poważnie? A czy wiesz, że branża technologiczna takze potrzebuje specjalistów z obszaru finansów? Może to Ciebie właśnie szukamy! Sprawdz ofertę, nie czekaj - aplikuj! oferujemypraca od zarazumowa o pracę bezpośrednio u naszego klienta uznaniowa premia roczna stałe godziny pracy przerwa na lunch możliwość nauki i rozwoju zadaniaanalizowanie i kontrolowanie kosztów według rodzaju i miejsca ich powstawania pomoc przy weryfikowaniu i dekretowaniu dokumentów kosztowych i przychodów w ciągu miesiąca sporządzanie analiz i raportów na potrzeby działu lub spółki w Kanadzie współpraca ze wszystkimi działami w firmie, w ramach wykonywania zadań, szczególnie z działem controllingu oraz główną księgową  udział w procesie zamknięcia miesiąca współudział w przygotowywaniu skonsolidowanego sprawozdania finansowego do Grupy przygotowywanie wybranych sprawozdań statystycznych oczekujemywykszłacenie wyższe lub średnie - kierunkowe około 3 - letnie doświadczenie zawodowe, najlpeiej na podobnym stanowisku wiedza z zakresu finansów i rachunkowości dobra znajomość zasad rachunkowości i gotowość do ciągłego uczenia się oraz rozwoju wysokie zdolności analityczne cechy osobowościowe: zaangażowanie, komunikatywność, wysoka dbałość o szczegóły, otwartość na zmianybardzo dobra znajomość jezyka angielskiego - warunek konieczny znajomość pakietu MS Office, szczególnie Excel Agencja zatrudnienia – nr wpisu 47
      Rozwiązanie i usługi obróbki cieplnej - brzmi poważnie? A czy wiesz, że branża technologiczna takze potrzebuje specjalistów z obszaru finansów? Może to Ciebie właśnie szukamy! Sprawdz ofertę, nie czekaj - aplikuj! oferujemypraca od zarazumowa o pracę bezpośrednio u naszego klienta uznaniowa premia roczna stałe godziny pracy przerwa na lunch możliwość nauki i rozwoju zadaniaanalizowanie i kontrolowanie kosztów według rodzaju i miejsca ich powstawania pomoc przy weryfikowaniu i dekretowaniu dokumentów kosztowych i przychodów w ciągu miesiąca sporządzanie analiz i raportów na potrzeby działu lub spółki w Kanadzie współpraca ze wszystkimi działami w firmie, w ramach wykonywania zadań, szczególnie z działem controllingu oraz główną księgową  udział w procesie zamknięcia miesiąca współudział w przygotowywaniu skonsolidowanego sprawozdania finansowego do Grupy przygotowywanie wybranych sprawozdań statystycznych oczekujemywykszłacenie wyższe lub średnie - kierunkowe około 3 - letnie doświadczenie zawodowe, najlpeiej na podobnym stanowisku wiedza z zakresu finansów i rachunkowości dobra znajomość zasad rachunkowości i gotowość do ciągłego uczenia się oraz rozwoju wysokie zdolności analityczne cechy osobowościowe: zaangażowanie, komunikatywność, wysoka dbałość o szczegóły, otwartość na zmianybardzo dobra znajomość jezyka angielskiego - warunek konieczny znajomość pakietu MS Office, szczególnie Excel Agencja zatrudnienia – nr wpisu 47
      • gliwice, śląskie
      • praca stała
      • randstad polska
      Wraz z naszym Klientem poszukujemy doświadczonego Kandydata na stanowisko Commodity Buyer.Jeśli posiadasz doświadczenie na podobnym stanowisku (w branży produkcyjnej, motoryzacyjnej lub pokrewenj) oraz znasz bardzo dobrze język angielski, weź udział w niesamowitej podróży i aplikuj na poniższe ogłoszenie!oferujemyzatrudnienie w oparciu o umowę o pracęmożliwość rozwoju zawodowego w OEMhybrydowy model pracy: 30% na miejscu, 70% zdalniezdobycie cennego doświadczenia poprzez udział w globalnych projektachpakiet benefitów (m.in. systemy premiowe, fundusz socjalny, pakiet sportowy i medyczny)zadaniaaktualizacja i proponowanie strategii zakupów na skalę światowąmonitorowanie relacji z dostawcami w zakresie zgodności jakościowej, standardów kosztowych oraz dostawzarządzanie umowami dotyczącymi produkcji seryjnej, w tym kwestiami jakości i zdolności produkcyjnychredukcja kosztów części i zamiennych poprzez wykorzystanie wszystkich możliwości w celu osiągnięcia globalnych celów ekonomicznych działu zakupówwykonywanie zadań zgodnie z odpowiednią strategią towarowądążenie do osiągania docelowych wyników w zakresie produkcji seryjnejoczekujemywyksztalcenia wyższego (mile widziane)doświadczenia w procesach przetargowych i złożonych negocjacjach z dostawcamiznajomości języka angielskiego na poziomie zaawansowanym, umożliwiającym pracę w międzynarodowym zespoleznajomości pakietu MS Office (w szczególności MS Excel)umiejętności analitycznychzaangażowania w rozwiązywanie sytuacjaci problematycznychchęci oraz motywacji do zdobywania nowych kompetencji w zakresie procesów zakupowychgotowości do pracy w dynamicznym środowiskuAgencja zatrudnienia – nr wpisu 47
      Wraz z naszym Klientem poszukujemy doświadczonego Kandydata na stanowisko Commodity Buyer.Jeśli posiadasz doświadczenie na podobnym stanowisku (w branży produkcyjnej, motoryzacyjnej lub pokrewenj) oraz znasz bardzo dobrze język angielski, weź udział w niesamowitej podróży i aplikuj na poniższe ogłoszenie!oferujemyzatrudnienie w oparciu o umowę o pracęmożliwość rozwoju zawodowego w OEMhybrydowy model pracy: 30% na miejscu, 70% zdalniezdobycie cennego doświadczenia poprzez udział w globalnych projektachpakiet benefitów (m.in. systemy premiowe, fundusz socjalny, pakiet sportowy i medyczny)zadaniaaktualizacja i proponowanie strategii zakupów na skalę światowąmonitorowanie relacji z dostawcami w zakresie zgodności jakościowej, standardów kosztowych oraz dostawzarządzanie umowami dotyczącymi produkcji seryjnej, w tym kwestiami jakości i zdolności produkcyjnychredukcja kosztów części i zamiennych poprzez wykorzystanie wszystkich możliwości w celu osiągnięcia globalnych celów ekonomicznych działu zakupówwykonywanie zadań zgodnie z odpowiednią strategią towarowądążenie do osiągania docelowych wyników w zakresie produkcji seryjnejoczekujemywyksztalcenia wyższego (mile widziane)doświadczenia w procesach przetargowych i złożonych negocjacjach z dostawcamiznajomości języka angielskiego na poziomie zaawansowanym, umożliwiającym pracę w międzynarodowym zespoleznajomości pakietu MS Office (w szczególności MS Excel)umiejętności analitycznychzaangażowania w rozwiązywanie sytuacjaci problematycznychchęci oraz motywacji do zdobywania nowych kompetencji w zakresie procesów zakupowychgotowości do pracy w dynamicznym środowiskuAgencja zatrudnienia – nr wpisu 47
      • katowice, śląskie
      • praca stała
      • randstad polska
      Obecnie dla naszego klienta - światowego lidera w dziedzinie żywienia roślinnego, poszukujemyspecjalisty ds. jakościZachęcamy do aplikacji, chętnie opowiemy o szczegółach oferty! oferujemypracę na pełny etat w oparciu o umowę o pracęatrakcyjne wynagrodzenie podstawowe plus premiemożliwość rozwoju zawodowegoszeroki pakiet benefitów (prywatną opiekę medyczną, kartę MultiSport, wczasy pod gruszą oraz premia świąteczna, kurs języka angielskiego)pracę w międzynarodowym środowisku zadaniaweryfikacja zgodności działań poprzez program audytów wewnętrznychprzygotowanie i uczestnictwo w zewnętrznych audytach jakościzarządzanie reklamacjami surowców i materiałów opakowaniowychwsparcie produkcji w weryfikacji jakości dostaw, zapewnieniu procesu produkcyjnego, identyfikacji wad, wprowadzaniu zmian, analizie incydentówkoordynacja zakładowego planu HACCP dla nowych i już wdrożonych produktów i procesówprezentacja wyników jakościowych podczas przeglądu działalności fabrykisporządanie raportów jakościowych (KPI, drzewo strat)analiza reklamacji konsumenckichprowadzenie szkoleń jakościowych dla zespołów produkcyjnych, działów fabryki, dostawców, itp.przygotowywanie procedur i instrukcji jakościowychpraca na SAP QM i specyfikacji zgodnie z wdrożonymi wymaganiamizapewnienie poprawy jakości poprzez wdrażanie narzędzi Lean Manufacturingprowadzenie i wspieranie zespołów kaizens w ramach eliminacji wad jakościowychoczekujemywykształcenia wyższego (preferowane: biologia, chemia, inżynieria, nauki o żywności, technologia żywności lub mikrobiologia)około 2 letniego doświadczenia na stanowisku specjalisty jakości lub  produkcji w organizacji FMCGbardzo dobrej znajomości języka angielskiegoznajomość HACCP, ISO oraz technik jakościowychanalitycznego sposobu myślenia, dbałości o szczegóły i dokładnościzdolności do pracy samodzielnej, jak również w środowisku zespołowymszybkiej adaptacji w dynamicznym środowiskuAgencja zatrudnienia – nr wpisu 47
      Obecnie dla naszego klienta - światowego lidera w dziedzinie żywienia roślinnego, poszukujemyspecjalisty ds. jakościZachęcamy do aplikacji, chętnie opowiemy o szczegółach oferty! oferujemypracę na pełny etat w oparciu o umowę o pracęatrakcyjne wynagrodzenie podstawowe plus premiemożliwość rozwoju zawodowegoszeroki pakiet benefitów (prywatną opiekę medyczną, kartę MultiSport, wczasy pod gruszą oraz premia świąteczna, kurs języka angielskiego)pracę w międzynarodowym środowisku zadaniaweryfikacja zgodności działań poprzez program audytów wewnętrznychprzygotowanie i uczestnictwo w zewnętrznych audytach jakościzarządzanie reklamacjami surowców i materiałów opakowaniowychwsparcie produkcji w weryfikacji jakości dostaw, zapewnieniu procesu produkcyjnego, identyfikacji wad, wprowadzaniu zmian, analizie incydentówkoordynacja zakładowego planu HACCP dla nowych i już wdrożonych produktów i procesówprezentacja wyników jakościowych podczas przeglądu działalności fabrykisporządanie raportów jakościowych (KPI, drzewo strat)analiza reklamacji konsumenckichprowadzenie szkoleń jakościowych dla zespołów produkcyjnych, działów fabryki, dostawców, itp.przygotowywanie procedur i instrukcji jakościowychpraca na SAP QM i specyfikacji zgodnie z wdrożonymi wymaganiamizapewnienie poprawy jakości poprzez wdrażanie narzędzi Lean Manufacturingprowadzenie i wspieranie zespołów kaizens w ramach eliminacji wad jakościowychoczekujemywykształcenia wyższego (preferowane: biologia, chemia, inżynieria, nauki o żywności, technologia żywności lub mikrobiologia)około 2 letniego doświadczenia na stanowisku specjalisty jakości lub  produkcji w organizacji FMCGbardzo dobrej znajomości języka angielskiegoznajomość HACCP, ISO oraz technik jakościowychanalitycznego sposobu myślenia, dbałości o szczegóły i dokładnościzdolności do pracy samodzielnej, jak również w środowisku zespołowymszybkiej adaptacji w dynamicznym środowiskuAgencja zatrudnienia – nr wpisu 47
      • częstochowa, śląskie
      • praca stała
      • randstad polska
      Płynnie posługujesz się językiem niemieckim? Lubisz kontakt z Klientem i jesteś osobą komunikatywną? Chcesz się rozwijać w sprzedaży? Jeżeli tak, to świetnie! Ta praca jest właśnie dla Ciebie! Nie wahaj się i aplikuj już dziś!oferujemyumowę o pracępracę w międzynarodowej firmie o ugruntowanej pozycji na rynkupakiet benefitówelastyczne godziny pracy ( 7.00 - 15.00 lub 8.00 - 16.00)zadaniaobsługa klienta zagranicznegosprzedaż produktów i kontakt z klientempraca z bazą klientówoczekujemypłynnej znajomości języka niemieckiegokomunikatywnej znajomości języka angielskiegodoświadczenia w obsłudze klienta lub sprzedażyznajomości Excela i pakietu MS OfficeAgencja zatrudnienia – nr wpisu 47
      Płynnie posługujesz się językiem niemieckim? Lubisz kontakt z Klientem i jesteś osobą komunikatywną? Chcesz się rozwijać w sprzedaży? Jeżeli tak, to świetnie! Ta praca jest właśnie dla Ciebie! Nie wahaj się i aplikuj już dziś!oferujemyumowę o pracępracę w międzynarodowej firmie o ugruntowanej pozycji na rynkupakiet benefitówelastyczne godziny pracy ( 7.00 - 15.00 lub 8.00 - 16.00)zadaniaobsługa klienta zagranicznegosprzedaż produktów i kontakt z klientempraca z bazą klientówoczekujemypłynnej znajomości języka niemieckiegokomunikatywnej znajomości języka angielskiegodoświadczenia w obsłudze klienta lub sprzedażyznajomości Excela i pakietu MS OfficeAgencja zatrudnienia – nr wpisu 47
      • katowice, śląskie
      • praca stała
      • randstad polska
      Masz doświadczenie w procesach transformacji finansowej? posiadasz wykształcenie o kierunku finanse bądź ekonomia? a do tego biegłe posługujesz się językiem angielskim?Nasz klient, który jest liderem w zakresie doradztwa, usług technologicznych i transformacji cyfrowej poszerza swój zespół.Nie zwlekaj i aplikuj już dziś!oferujemyatrakcyjne wynagrodzenie podstawowezatrudnienie w oparciu o umowę o pracęszeroki pakiet benefitówmożliwość pracy w systemie hybrydowympracę w firmie o ugruntowanej pozycjimożliwość rozwojuzadaniauczestniczenie w projektach transformacji procesów i technologii w obszarze finansów pełnienie funkcji Lidera Strumienia Projektów, ponoszenie pełnej odpowiedzialności za wysoką jakość dostarczanych produktów przy minimalnych wytycznychanalizowanie danych i informacji otrzymanych od klienta, wykorzystywanie swojej wiedzy na temat procesów i technologii, aby przedstawić rekomendacje dotyczące usprawnień, które pomogą klientowi w jego transformacjidziałanie na poziomie Subject Matter Expert i zaufanego doradcy klienta w zakresie swojej specjalizacji. oczekujemydoświadczenia w transformacji finansów (co najmniej 3 lata) oraz bardzo dobrej znajomości procesów finansowychdoświadczenie w projektowaniu procesów i przygotowywaniu dokumentacjidoświadczenia w mapowaniu procesów w programach Visio, Business Optix, Aris (lub podobnych)doświadczenia w pracy o charakterze projektowym, z częstymi kontaktami z Klientemznajomości i doświadczenia w zakresie co najmniej jednego z systemów ERP: S4H, SAP ECC lub Oraclepłynnej znajomości języka angielskiego w mowie i piśmieAgencja zatrudnienia – nr wpisu 47
      Masz doświadczenie w procesach transformacji finansowej? posiadasz wykształcenie o kierunku finanse bądź ekonomia? a do tego biegłe posługujesz się językiem angielskim?Nasz klient, który jest liderem w zakresie doradztwa, usług technologicznych i transformacji cyfrowej poszerza swój zespół.Nie zwlekaj i aplikuj już dziś!oferujemyatrakcyjne wynagrodzenie podstawowezatrudnienie w oparciu o umowę o pracęszeroki pakiet benefitówmożliwość pracy w systemie hybrydowympracę w firmie o ugruntowanej pozycjimożliwość rozwojuzadaniauczestniczenie w projektach transformacji procesów i technologii w obszarze finansów pełnienie funkcji Lidera Strumienia Projektów, ponoszenie pełnej odpowiedzialności za wysoką jakość dostarczanych produktów przy minimalnych wytycznychanalizowanie danych i informacji otrzymanych od klienta, wykorzystywanie swojej wiedzy na temat procesów i technologii, aby przedstawić rekomendacje dotyczące usprawnień, które pomogą klientowi w jego transformacjidziałanie na poziomie Subject Matter Expert i zaufanego doradcy klienta w zakresie swojej specjalizacji. oczekujemydoświadczenia w transformacji finansów (co najmniej 3 lata) oraz bardzo dobrej znajomości procesów finansowychdoświadczenie w projektowaniu procesów i przygotowywaniu dokumentacjidoświadczenia w mapowaniu procesów w programach Visio, Business Optix, Aris (lub podobnych)doświadczenia w pracy o charakterze projektowym, z częstymi kontaktami z Klientemznajomości i doświadczenia w zakresie co najmniej jednego z systemów ERP: S4H, SAP ECC lub Oraclepłynnej znajomości języka angielskiego w mowie i piśmieAgencja zatrudnienia – nr wpisu 47
      • chorzów, śląskie
      • praca stała
      • randstad polska
      Lubisz kontakt z Klientem? interesuje Cię sprzedaż? jesteś osobą otwartą i komunikatywną? lubisz pracować w terenie?To świetnie! to praca właśnie dla Ciebie!Nie zwlekaj i aplikuj już dziś!oferujemypracę w firmie o ugruntowanej pozycji na rynkuzatrudnienie w oparciu o umowę o pracęelastyczny czas pracypremię kwartalnąniezbędne narzędzia do pracy: laptop, telefon i samochód służbowy ( możliwość prywatnego użytkowania)pakiet benefitów takich jak: prywatna opieka medyczna, grupowe ubezpieczenie na życie, bony na święta, dofinansowanie do wypoczynku, szkolenia, opieka stomatologicznazadaniapozyskiwanie klientówprzygotowywanie ofert i kontraktów dla klientówkoordynacja i uzgodnienia techniczne w zakresie prowadzonych projektówrealizacja wyznaczonych planów sprzedażowychbudowanie długofalowych relacji z klientami firmywspółpraca z działami w firmie: finansowy, prawny, dział techniczny itp.monitorowanie sytuacji na rynku w podległym regionieoczekujemydoświadczenia na stanowisku handlowym w terenie min. 1,5 rokupodstawowej umiejętności czytania rysunku technicznegokomunikatywności, otwartości w pracy z klientamiczynne prawo jazdy kat. Bwykształcenia  o profilu ekonomicznym/technicznymjęzyk angielski na poziomie komunikatywnym - mile widzianydoświadczenia w branży inwestycyjnej - mile widzianeAgencja zatrudnienia – nr wpisu 47
      Lubisz kontakt z Klientem? interesuje Cię sprzedaż? jesteś osobą otwartą i komunikatywną? lubisz pracować w terenie?To świetnie! to praca właśnie dla Ciebie!Nie zwlekaj i aplikuj już dziś!oferujemypracę w firmie o ugruntowanej pozycji na rynkuzatrudnienie w oparciu o umowę o pracęelastyczny czas pracypremię kwartalnąniezbędne narzędzia do pracy: laptop, telefon i samochód służbowy ( możliwość prywatnego użytkowania)pakiet benefitów takich jak: prywatna opieka medyczna, grupowe ubezpieczenie na życie, bony na święta, dofinansowanie do wypoczynku, szkolenia, opieka stomatologicznazadaniapozyskiwanie klientówprzygotowywanie ofert i kontraktów dla klientówkoordynacja i uzgodnienia techniczne w zakresie prowadzonych projektówrealizacja wyznaczonych planów sprzedażowychbudowanie długofalowych relacji z klientami firmywspółpraca z działami w firmie: finansowy, prawny, dział techniczny itp.monitorowanie sytuacji na rynku w podległym regionieoczekujemydoświadczenia na stanowisku handlowym w terenie min. 1,5 rokupodstawowej umiejętności czytania rysunku technicznegokomunikatywności, otwartości w pracy z klientamiczynne prawo jazdy kat. Bwykształcenia  o profilu ekonomicznym/technicznymjęzyk angielski na poziomie komunikatywnym - mile widzianydoświadczenia w branży inwestycyjnej - mile widzianeAgencja zatrudnienia – nr wpisu 47
      • bytom, śląskie
      • praca stała
      • randstad polska
      Posiadasz minimum roczne doświadczenie w obsłudze klienta lub sprzedaży? Komunikacja w j. angielskim nie stanowi dla Ciebie problemu? Lubisz kontakt z klientem?Jeśli tak to świetnie się składa, ponieważ dla naszego klienta z branży produkcyjnej z Bytomia poszukujemy specjalisty ds. obsługi klienta i sprzedaży. Daj sobie szansę i weź udział w projekcie rekrutacyjnym, aplikuj poniżej!oferujemyStabilne zatrudnienie w oparciu o umowę o pracęPracę w firmie o ugruntowanej pozycjiAtrakcyjny pakiet benefitówMożliwość uzyskania premiiSzkolenia wdrożenioweNiezbędne narzędzia pracy: telefon, laptopzadaniaObsługa bieżących i pozyskiwanie nowych klientów oraz budowanie pozytywnych relacjiWprowadzanie zamówień do systemuProwadzenie negocjacji warunków dotyczących terminów realizacji zamówień, sposobu dostawy oraz sposobu i terminu płatności (dla rozliczeń bezgotówkowych) oraz ewentualnych upustów do obowiązujących cenPrzygotowanie ofert handlowych, prezentacji sprzedażowychMonitorowanie terminów dostaw, kosztów transportu, cen, wyników i umów oraz proaktywne działanie w przypadku niezgodności.Zapewnienie lokalnego wsparcia dla marketingu międzynarodowego i treści artykułów branżowych.oczekujemyDoświadczenia w telefonicznej obsłudze klienta lub sprzedaży - minimum rok doświadczenia (mile widziana praca w firmie produkcyjnej)Bardzo dobrej znajomości znajomości języka angielskiego (minimum B2/C1)Silnych umiejętności komunikacyjnych i personalnychBardzo dobrej znajomości programu Microsoft ExcelZdolności do analitycznego myśleniaDobrej organizacji pracy Mile widziana: znajomość innych języków obcych, np. niemieckiego, rosyjskiegoAgencja zatrudnienia – nr wpisu 47
      Posiadasz minimum roczne doświadczenie w obsłudze klienta lub sprzedaży? Komunikacja w j. angielskim nie stanowi dla Ciebie problemu? Lubisz kontakt z klientem?Jeśli tak to świetnie się składa, ponieważ dla naszego klienta z branży produkcyjnej z Bytomia poszukujemy specjalisty ds. obsługi klienta i sprzedaży. Daj sobie szansę i weź udział w projekcie rekrutacyjnym, aplikuj poniżej!oferujemyStabilne zatrudnienie w oparciu o umowę o pracęPracę w firmie o ugruntowanej pozycjiAtrakcyjny pakiet benefitówMożliwość uzyskania premiiSzkolenia wdrożenioweNiezbędne narzędzia pracy: telefon, laptopzadaniaObsługa bieżących i pozyskiwanie nowych klientów oraz budowanie pozytywnych relacjiWprowadzanie zamówień do systemuProwadzenie negocjacji warunków dotyczących terminów realizacji zamówień, sposobu dostawy oraz sposobu i terminu płatności (dla rozliczeń bezgotówkowych) oraz ewentualnych upustów do obowiązujących cenPrzygotowanie ofert handlowych, prezentacji sprzedażowychMonitorowanie terminów dostaw, kosztów transportu, cen, wyników i umów oraz proaktywne działanie w przypadku niezgodności.Zapewnienie lokalnego wsparcia dla marketingu międzynarodowego i treści artykułów branżowych.oczekujemyDoświadczenia w telefonicznej obsłudze klienta lub sprzedaży - minimum rok doświadczenia (mile widziana praca w firmie produkcyjnej)Bardzo dobrej znajomości znajomości języka angielskiego (minimum B2/C1)Silnych umiejętności komunikacyjnych i personalnychBardzo dobrej znajomości programu Microsoft ExcelZdolności do analitycznego myśleniaDobrej organizacji pracy Mile widziana: znajomość innych języków obcych, np. niemieckiego, rosyjskiegoAgencja zatrudnienia – nr wpisu 47
      • dąbrowa górnicza, śląskie
      • praca stała
      • randstad polska
      Masz doświadczenie w obsłudze klienta i chciałabyś rozpocząć karierę w obszarze HR? A może postawiłeś już pierwsze kroki w rekrutacji i szukasz nowych wyzwań? Jeśli komunikacja w języku niemieckim nie sprawia Ci problemów, jesteś otwarty na kontakt międzyludzkie i stawiasz na swój rozwój - ta oferta może być dla Ciebie! Aplikuj i daj się poznać! oferujemyumowę o pracęmożliwości rozwojuszkolenia wprowadzające dobrą atmosferę w zespoleatrakcyjne wynagrodzeniemożliwość wykorzystywania języków obcych na co dzień zróżnicowane obowiązki sprzęt potrzebny do pracy zadaniaposzukiwanie i pozyskiwanie, za pomocą różnych narzędzi rekrutacyjnych, odpowiednich kandydatów do pracy w firmie stała opieka oraz wsparcie zatrudnionych pracownikówrozwiązywanie bieżących problemówstały kontakt z kandydatami, udzielanie informacji zwrotnych, prowadzenie ich przez cały proces rekrutacji prace administracyjne związane z zatrudnieniem i wyjazdem pracowników za granicęwspółpraca z kancelariami: podatkową i prawnąwspółpraca z firmą w zakresie kadr i płacoczekujemyotwartości na ludzi, komunikatywnościdoświadczenia w obsłudze klienta, pracach administracyjnychdoświadczenie w rekrutacjach lub innych działach HR jest mile widziane wykształcenia wyższego lub średniegoznajomości języka niemieckiego na poziomie komunikatywnymznajomości programu Excelchęci do nauki i rozwoju osobistego sumienności i skrupulatności w wykonywaniu obowiązkówumiejętności rozwiązywania problemów i myślenia analitycznegoAgencja zatrudnienia – nr wpisu 47
      Masz doświadczenie w obsłudze klienta i chciałabyś rozpocząć karierę w obszarze HR? A może postawiłeś już pierwsze kroki w rekrutacji i szukasz nowych wyzwań? Jeśli komunikacja w języku niemieckim nie sprawia Ci problemów, jesteś otwarty na kontakt międzyludzkie i stawiasz na swój rozwój - ta oferta może być dla Ciebie! Aplikuj i daj się poznać! oferujemyumowę o pracęmożliwości rozwojuszkolenia wprowadzające dobrą atmosferę w zespoleatrakcyjne wynagrodzeniemożliwość wykorzystywania języków obcych na co dzień zróżnicowane obowiązki sprzęt potrzebny do pracy zadaniaposzukiwanie i pozyskiwanie, za pomocą różnych narzędzi rekrutacyjnych, odpowiednich kandydatów do pracy w firmie stała opieka oraz wsparcie zatrudnionych pracownikówrozwiązywanie bieżących problemówstały kontakt z kandydatami, udzielanie informacji zwrotnych, prowadzenie ich przez cały proces rekrutacji prace administracyjne związane z zatrudnieniem i wyjazdem pracowników za granicęwspółpraca z kancelariami: podatkową i prawnąwspółpraca z firmą w zakresie kadr i płacoczekujemyotwartości na ludzi, komunikatywnościdoświadczenia w obsłudze klienta, pracach administracyjnychdoświadczenie w rekrutacjach lub innych działach HR jest mile widziane wykształcenia wyższego lub średniegoznajomości języka niemieckiego na poziomie komunikatywnymznajomości programu Excelchęci do nauki i rozwoju osobistego sumienności i skrupulatności w wykonywaniu obowiązkówumiejętności rozwiązywania problemów i myślenia analitycznegoAgencja zatrudnienia – nr wpisu 47
      • katowice, śląskie
      • praca stała
      • randstad polska
      Masz już doświadczenie w obszarze finansów, księgowości lub windykacji? Lubisz pracę z ludźmi i zależy Ci na pracy w której wykorzystasz swoje umiejętności językowe? Chcesz rozwijać swoją karierę w międzynarodowym środowisku? Jeśli odpowiedziałeś tak na powyższe pytania - nie czekaj, aplikuj! Masz szansę dołączyć do zespołu naszego Klienta, który jest liderem w zakresie doradztwa, usług technologicznych i transformacji cyfrowej.oferujemyatrakcyjne wynagrodzenie  zatrudnienie w oparciu o umowę o pracęszeroki pakiet benefitów programy rozwojowe, kursy i szkolenia wewnętrzne i zewnętrznedofinansowanie do edukacji i certyfikatówmożliwość pracy w systemie hybrydowym (min. 5 razy w miesiącu z biura w Katowicach lub Krakowie) pracę w firmie o ugruntowanej pozycjimożliwość wykorzystania języków obcych na co dzień zadaniaodpowiedzialność za codzienne zarządzanie portfelem należności klienta i zapewnienie wysokiej jakości usług zorientowanych na klientastosowanie podstawowych technik windykacyjnych i dostosowywanie strategii windykacyjnych do wymogów klientanegocjowanie i wdrażanie rozwiązań płatniczych z klientamiopracowywanie strategii i rozwiązań dla problematycznych klientów  regularna ocena wszystkich kontroli i procedur zarządzania należnościami w celu wprowadzania zmian i ulepszeńoczekujemywysokiego poziomu umiejętności obsługi klienta i bardzo dobrych umiejętności komunikacyjnych i negocjacyjnych doświadczenia  z działu AR (OTC), mile widziane doświadczenie w collectionsbardzo dobrej znajomości j. niemieckiego lub francuskiegoznajomości procesów związanych z płatnościami oraz fakturamidobrej znajomości j. angielskiego bardzo dobrych umiejętności analitycznych, pozwalających przygotowanie kompleksowych analiz i raportowaniaAgencja zatrudnienia – nr wpisu 47
      Masz już doświadczenie w obszarze finansów, księgowości lub windykacji? Lubisz pracę z ludźmi i zależy Ci na pracy w której wykorzystasz swoje umiejętności językowe? Chcesz rozwijać swoją karierę w międzynarodowym środowisku? Jeśli odpowiedziałeś tak na powyższe pytania - nie czekaj, aplikuj! Masz szansę dołączyć do zespołu naszego Klienta, który jest liderem w zakresie doradztwa, usług technologicznych i transformacji cyfrowej.oferujemyatrakcyjne wynagrodzenie  zatrudnienie w oparciu o umowę o pracęszeroki pakiet benefitów programy rozwojowe, kursy i szkolenia wewnętrzne i zewnętrznedofinansowanie do edukacji i certyfikatówmożliwość pracy w systemie hybrydowym (min. 5 razy w miesiącu z biura w Katowicach lub Krakowie) pracę w firmie o ugruntowanej pozycjimożliwość wykorzystania języków obcych na co dzień zadaniaodpowiedzialność za codzienne zarządzanie portfelem należności klienta i zapewnienie wysokiej jakości usług zorientowanych na klientastosowanie podstawowych technik windykacyjnych i dostosowywanie strategii windykacyjnych do wymogów klientanegocjowanie i wdrażanie rozwiązań płatniczych z klientamiopracowywanie strategii i rozwiązań dla problematycznych klientów  regularna ocena wszystkich kontroli i procedur zarządzania należnościami w celu wprowadzania zmian i ulepszeńoczekujemywysokiego poziomu umiejętności obsługi klienta i bardzo dobrych umiejętności komunikacyjnych i negocjacyjnych doświadczenia  z działu AR (OTC), mile widziane doświadczenie w collectionsbardzo dobrej znajomości j. niemieckiego lub francuskiegoznajomości procesów związanych z płatnościami oraz fakturamidobrej znajomości j. angielskiego bardzo dobrych umiejętności analitycznych, pozwalających przygotowanie kompleksowych analiz i raportowaniaAgencja zatrudnienia – nr wpisu 47

    Dziękujemy. będziesz teraz regularnie otrzymywać powiadomienia o podobnych ofertach pracy.

    Odkryj ponad 4 ofert pracy w Slaskie

    Wygląda na to, że chcesz zmienić język. Spowoduje to zresetowanie filtrów zastosowanych obecnie przy wyszukiwaniu ofert pracy.