Dziękujemy. będziesz teraz regularnie otrzymywać spersonalizowane powiadomienia o ofertach pracy.

    liczba ofert pracy w miejscowości swiebodzin, lubuskie: 6

    filtr1
    • specjalizacja
      branża i specjalizacja
      liczba ofert: 6
      wyczyść filtr
    • lokalizacja1
      lokalizacja i odległość
        liczba ofert: 6
        wyczyść filtr
      • rodzaje stanowiska
        rodzaje stanowiska
        liczba ofert: 6
        wyczyść filtr
      wyczyść wszystko
        • świebodzin, lubuskie
        • praca stała
        • randstad polska
        Posiadasz doświadczenie na stanowisku lub podobnym?Chciałbyś dalej rozwijać swoje kompetencje?Mamy idealną ofertę, poniżej przeczytasz szczegóły!oferujemyumowę o pracę podpisywaną bezpośrednio z firmąmożliwość dalszego zdobywania wiedzy w ramach struktur organizacyjnychatrakcyjne wynagrodzenie podstawowe + system premiowyzadaniawykonywanie detali zgodnie z dokumentacjąobsługa szlifierekkontrola stanu technicznego maszyndbałość o porządek na stanowiskuoczekujemydyspozycyjności do pracy zmianowejdoświadczenia min.2 lata na stanowisku lub przy obróbce skrawaniemmile widziana umiejętność czytania rysunku technicznego oraz wykształcenia zawodowego o profilu operator obrabiarek skrawającychChcesz dowiedzieć się więcej? Zadzwoń lub wyślij sms o treści Świebodzin - oddzwonimy!Agencja zatrudnienia – nr wpisu 47
        Posiadasz doświadczenie na stanowisku lub podobnym?Chciałbyś dalej rozwijać swoje kompetencje?Mamy idealną ofertę, poniżej przeczytasz szczegóły!oferujemyumowę o pracę podpisywaną bezpośrednio z firmąmożliwość dalszego zdobywania wiedzy w ramach struktur organizacyjnychatrakcyjne wynagrodzenie podstawowe + system premiowyzadaniawykonywanie detali zgodnie z dokumentacjąobsługa szlifierekkontrola stanu technicznego maszyndbałość o porządek na stanowiskuoczekujemydyspozycyjności do pracy zmianowejdoświadczenia min.2 lata na stanowisku lub przy obróbce skrawaniemmile widziana umiejętność czytania rysunku technicznego oraz wykształcenia zawodowego o profilu operator obrabiarek skrawającychChcesz dowiedzieć się więcej? Zadzwoń lub wyślij sms o treści Świebodzin - oddzwonimy!Agencja zatrudnienia – nr wpisu 47
        • świebodzin, lubuskie
        • praca stała
        • randstad polska
        Posiadasz doświadczenie na stanowisku Główny księgowy/Główna księgowa i chcesz dołączyć do firmy produkcyjnej o stabilnej pozycji na rynku? Jeżeli tak, zapraszamy do aplikowania.Lokalizacja- okolice Świebodzinaoferujemyumowę o pracę zawieraną bezpośrednio z pracodawcązatrudnienie w wymiarze pełnego etatupracę od poniedziałku do piątku w godzinach 7-15świadczenia na Wielkanoc i Boże Narodzenieświadczenia z ZFŚS, m.in. paczki dla dziecidostęp do ubezpieczenia grupowegoniezbędne szkoleniazadanianadzór nad całokształtem zagadnień księgowych wynikających z ustawy o rachunkowości i innych aktów prawnychorganizacja pracy działu księgowości, odpowiedzialność za ciągłość jego działania oraz optymalizacja procesów dbałość o zgodność z prawem oraz terminowość realizacji wymaganych prac ewidencyjnych oraz rozliczeńnadzór nad całokształtem zagadnień podatkowychsporządzanie deklaracji podatkowych w zakresie podatku dochodowegonadzór nad prawidłowym sporządzaniem deklaracji podatkowych Vat, JPK Vat oraz innych niezbędnych deklaracji podatkowych i informacji podatkowych (m.in. PCC, podatek od nieruchomości)sporządzanie sprawozdań finansowych, zapewnianie ich poprawności merytorycznej, zgodności z prawem oraz merytorycznościorganizacja i nadzór nad całością zadań związanych z inwentaryzacją majątku na potrzeby księgowenadzór nad prawidłowym i terminowym obiegiem dokumentów księgowychzapewnianie płatności zgodnie z terminamioczekujemywykształcenia wyższego kierunkowegomin. 3-letniego doświadczenia na podobnym stanowiskudobrej znajomości pakietu MS Office, zwłaszcza Exceldokładności, terminowości, skrupulatnościAgencja zatrudnienia – nr wpisu 47
        Posiadasz doświadczenie na stanowisku Główny księgowy/Główna księgowa i chcesz dołączyć do firmy produkcyjnej o stabilnej pozycji na rynku? Jeżeli tak, zapraszamy do aplikowania.Lokalizacja- okolice Świebodzinaoferujemyumowę o pracę zawieraną bezpośrednio z pracodawcązatrudnienie w wymiarze pełnego etatupracę od poniedziałku do piątku w godzinach 7-15świadczenia na Wielkanoc i Boże Narodzenieświadczenia z ZFŚS, m.in. paczki dla dziecidostęp do ubezpieczenia grupowegoniezbędne szkoleniazadanianadzór nad całokształtem zagadnień księgowych wynikających z ustawy o rachunkowości i innych aktów prawnychorganizacja pracy działu księgowości, odpowiedzialność za ciągłość jego działania oraz optymalizacja procesów dbałość o zgodność z prawem oraz terminowość realizacji wymaganych prac ewidencyjnych oraz rozliczeńnadzór nad całokształtem zagadnień podatkowychsporządzanie deklaracji podatkowych w zakresie podatku dochodowegonadzór nad prawidłowym sporządzaniem deklaracji podatkowych Vat, JPK Vat oraz innych niezbędnych deklaracji podatkowych i informacji podatkowych (m.in. PCC, podatek od nieruchomości)sporządzanie sprawozdań finansowych, zapewnianie ich poprawności merytorycznej, zgodności z prawem oraz merytorycznościorganizacja i nadzór nad całością zadań związanych z inwentaryzacją majątku na potrzeby księgowenadzór nad prawidłowym i terminowym obiegiem dokumentów księgowychzapewnianie płatności zgodnie z terminamioczekujemywykształcenia wyższego kierunkowegomin. 3-letniego doświadczenia na podobnym stanowiskudobrej znajomości pakietu MS Office, zwłaszcza Exceldokładności, terminowości, skrupulatnościAgencja zatrudnienia – nr wpisu 47
        • świebodzin, lubuskie
        • praca tymczasowa
        • randstad polska
        Chcesz dorobić do wyjazdu na wakacje?Mamy świetną ofertę pracy dorywczej!Poniżej szczegóły!oferujemyumowę zleceniepracę 15.06 w godz.6:00-14:00 (z możliwością skrócenia lub wydłużenia godzin pracy)stawkę 20 zł brutto/hzadaniaprace inwentaryzacyjne na sklepieoczekujemydyspozycyjnościumiejętności liczeniaAgencja zatrudnienia – nr wpisu 47
        Chcesz dorobić do wyjazdu na wakacje?Mamy świetną ofertę pracy dorywczej!Poniżej szczegóły!oferujemyumowę zleceniepracę 15.06 w godz.6:00-14:00 (z możliwością skrócenia lub wydłużenia godzin pracy)stawkę 20 zł brutto/hzadaniaprace inwentaryzacyjne na sklepieoczekujemydyspozycyjnościumiejętności liczeniaAgencja zatrudnienia – nr wpisu 47
        • świebodzin, lubuskie
        • praca tymczasowa
        • €11.00 - €14.00 za godzinę
        • randstad polska
        Poszukujesz pracy z zakwaterowaniem w Niemczech? Mieszkasz w okolicach Świebodzina? Posługujesz się komunikatywnie językiem niemieckim lub angielskim co najmniej na poziomie podstawowym? Jeśli odpowiedź na każde pytanie brzmi "tak"- zaaplikuj na nasze ogłoszenie lub wyślij SMS o treści "Praca w Niemczech" na numer 601 503 953. Możemy zaproponować Ci udział w rekrutacji do pracy w magazynie lidera rynku branży e-commerce!oferujemypracę w centrum logistycznym w Niemczech z zakwaterowaniem i przewozem pracowniczym do miejsca pracy lub zapewnionym przewozem pracowniczym ze Świebodzinazatrudnienie na podstawie umowy o pracę przez niemiecki oddział Randstadstawkę godzinową w wysokości 11,33 euro/h brutto, godziny nocne płatne +30% (14,27 euro/h brutto)- w przeliczeniu na złotówki odpowiednio 50,50zł/h brutto i 63,92zł/h brutto!w przypadku podjęcia pracy od zaraz dodatkowy bonus: za podjęcie pracy w pierwszym terminie (15.06 wtorek) oraz przepracowanie bez absencji pełnego pierwszego tygodnia (do 30.06 środa) pracownicy otrzymają dodatek w wysokości 450 euro!opiekę w języku polskim szybki proces rekrutacyjnyzadaniaproste prace magazynowe- order picking kompletowanie zamówieńweryfikacja zgodności produktówpakowanie produktów do wysyłkiwspółpraca z pozostałymi pracownikamiścisłe przestrzeganie wewnętrznych przepisów oczekujemygotowości podjęcia pracy od zarazznajomości języka niemieckiego lub angielskiego na poziomie minimum komunikatywnym dyspozycyjności do podjęcia pracy 6 dni w tygodniu (poniedziałek-sobota)mile widziane wcześniejsze doświadczenie w pracy na magazynieAgencja zatrudnienia – nr wpisu 47
        Poszukujesz pracy z zakwaterowaniem w Niemczech? Mieszkasz w okolicach Świebodzina? Posługujesz się komunikatywnie językiem niemieckim lub angielskim co najmniej na poziomie podstawowym? Jeśli odpowiedź na każde pytanie brzmi "tak"- zaaplikuj na nasze ogłoszenie lub wyślij SMS o treści "Praca w Niemczech" na numer 601 503 953. Możemy zaproponować Ci udział w rekrutacji do pracy w magazynie lidera rynku branży e-commerce!oferujemypracę w centrum logistycznym w Niemczech z zakwaterowaniem i przewozem pracowniczym do miejsca pracy lub zapewnionym przewozem pracowniczym ze Świebodzinazatrudnienie na podstawie umowy o pracę przez niemiecki oddział Randstadstawkę godzinową w wysokości 11,33 euro/h brutto, godziny nocne płatne +30% (14,27 euro/h brutto)- w przeliczeniu na złotówki odpowiednio 50,50zł/h brutto i 63,92zł/h brutto!w przypadku podjęcia pracy od zaraz dodatkowy bonus: za podjęcie pracy w pierwszym terminie (15.06 wtorek) oraz przepracowanie bez absencji pełnego pierwszego tygodnia (do 30.06 środa) pracownicy otrzymają dodatek w wysokości 450 euro!opiekę w języku polskim szybki proces rekrutacyjnyzadaniaproste prace magazynowe- order picking kompletowanie zamówieńweryfikacja zgodności produktówpakowanie produktów do wysyłkiwspółpraca z pozostałymi pracownikamiścisłe przestrzeganie wewnętrznych przepisów oczekujemygotowości podjęcia pracy od zarazznajomości języka niemieckiego lub angielskiego na poziomie minimum komunikatywnym dyspozycyjności do podjęcia pracy 6 dni w tygodniu (poniedziałek-sobota)mile widziane wcześniejsze doświadczenie w pracy na magazynieAgencja zatrudnienia – nr wpisu 47
        • świebodzin, lubuskie
        • praca stała
        • randstad polska
        Jesteś osobą energiczną i komunikatywną? Szukamy ludzi z pasją, którzy chcą się rozwijać i budować z nami zespół do obsługi naszego kluczowego klienta - światowego lidera branży e-commerce. Dołącz do projektu w Świebodzinie i zostań koordynatorem ds. obsługi pracowników tymczasowych.oferujemymożliwość rozwoju w prestiżowym projekcie lidera branży e-commerce na świecieatrakcyjne wynagrodzenie i benefity pozapłacowe (karta sportowa, platforma zniżkowa, opieka medyczna, ubezpieczenie, dofinansowanie do kursów językowych etc.)premie za wynikiumowę o pracę oraz perspektywę długofalowej współpracypakiet szkoleń wdrożeniowych i rozwojowychmożliwość pracy na różnorodnym oprogramowaniu (np. SAP, Salesforce) planowane zatrudnienie na przełomie lipca i sierpnia 2021zadaniazarządzanie i nadzorowaniu pracy pracowników tymczasowych planowanie i organizowanie pracy zespołubieżąca współpraca z kadrą menedżerską regularne monitorowanie i raportowanie wyników i wskaźnikówprawidłowe prowadzenie elektronicznej karty czasu pracy pracowników tymczasowychkoordynowanie procesu wprowadzania do pracy nowych pracowników tymczasowychkoordynowanie pracy zespołu administracyjnegooczekujemybardzo dobrej znajomości pakietu MS Office, w szczególności programu Excelumiejętności pracy w zespole i realizacji wspólnie wyznaczonych celówumiejętności analizowania procesów oraz podejmowania decyzji pod presją czasuumiejętności szybkiego podejmowania decyzji oraz stanowczego działania w dynamicznym środowiskugotowości do pracy w systemie zmianowym - równoważnym (zmiana dzienna i nocna)znajomości prawa pracy oraz ustawy o pracownikach tymczasowychmile widziana znajomość języka rosyjskiego lub ukraińskiegoBrzmi ciekawie? Zaaplikuj i weź udział w procesie rekrutacyjnym.Kontakt: Marta Dacyk-Szadziul, tel. +48667500262Agencja zatrudnienia – nr wpisu 47
        Jesteś osobą energiczną i komunikatywną? Szukamy ludzi z pasją, którzy chcą się rozwijać i budować z nami zespół do obsługi naszego kluczowego klienta - światowego lidera branży e-commerce. Dołącz do projektu w Świebodzinie i zostań koordynatorem ds. obsługi pracowników tymczasowych.oferujemymożliwość rozwoju w prestiżowym projekcie lidera branży e-commerce na świecieatrakcyjne wynagrodzenie i benefity pozapłacowe (karta sportowa, platforma zniżkowa, opieka medyczna, ubezpieczenie, dofinansowanie do kursów językowych etc.)premie za wynikiumowę o pracę oraz perspektywę długofalowej współpracypakiet szkoleń wdrożeniowych i rozwojowychmożliwość pracy na różnorodnym oprogramowaniu (np. SAP, Salesforce) planowane zatrudnienie na przełomie lipca i sierpnia 2021zadaniazarządzanie i nadzorowaniu pracy pracowników tymczasowych planowanie i organizowanie pracy zespołubieżąca współpraca z kadrą menedżerską regularne monitorowanie i raportowanie wyników i wskaźnikówprawidłowe prowadzenie elektronicznej karty czasu pracy pracowników tymczasowychkoordynowanie procesu wprowadzania do pracy nowych pracowników tymczasowychkoordynowanie pracy zespołu administracyjnegooczekujemybardzo dobrej znajomości pakietu MS Office, w szczególności programu Excelumiejętności pracy w zespole i realizacji wspólnie wyznaczonych celówumiejętności analizowania procesów oraz podejmowania decyzji pod presją czasuumiejętności szybkiego podejmowania decyzji oraz stanowczego działania w dynamicznym środowiskugotowości do pracy w systemie zmianowym - równoważnym (zmiana dzienna i nocna)znajomości prawa pracy oraz ustawy o pracownikach tymczasowychmile widziana znajomość języka rosyjskiego lub ukraińskiegoBrzmi ciekawie? Zaaplikuj i weź udział w procesie rekrutacyjnym.Kontakt: Marta Dacyk-Szadziul, tel. +48667500262Agencja zatrudnienia – nr wpisu 47
        • świebodzin, lubuskie
        • praca stała
        • randstad polska
        Obecnie dla naszego klienta posiadającego sieć delikatesów mięsnych poszukujemy osoby na stanowisko Category Manager.Jeśli chcesz pracować w miejscu, gdzie będziesz mieć realny wpływ na strategię rozwoju oferty produktowej- ta oferta może być dla Ciebie. oferujemyumowę o pracę zawieraną bezpośrednio z pracodawcązatrudnienie w wymiarze pełnego etatupracę od poniedziałku do piątkuświadczenia na Wielkanoc i Boże Narodzenieświadczenia z ZFŚS, m.in. paczki dla dziecidostęp do ubezpieczenia grupowegozadaniatworzenie i wdrażanie długo i krótkoterminowych strategii rozwoju oferty produktowejzarządzanie asortymentem przez jego wybór, wprowadzanie nowych produktów i optymalizację dostępnego asortymentukoordynowanie prac zespołu w ramach zespołu projektowego w zakresie rozwoju asortymentuanaliza działań konkurencji, otoczenia rynkowego oraz trendów w branży w celu tworzenia kompleksowej oferty dla klientów skleputworzenie rekomendacji zmian asortymentowych i uczestnictwo w ich wdrażaniu, kompleksowe zarządzanie asortymentem sklepów analiza asortymentu, rentowości i rotacjikształtowanie i realizowanie polityki cenowejprzygotowanie planu wdrożenia oraz zarządzanie procesem wdrożenia nowego produktutworzenie cyklicznych raportów i prezentacji w celu raportowania efektywności prowadzonych działań i skuteczności sprzedażywspółpraca z działem sprzedaży, marketingu i produkcji w zakresie planowania zmian i kluczowych aktywności w ramach zarządzania budżetem i osiąganie zakładanych celówoczekujemyWykształcenia wyższego min. 2 lata doświadczenia na podobnym stanowiskuprawa jazdy kat. B.doświadczenia w branży sieci spożywczych oraz pracy z tzw. asortymentem świeżym w ladziesamodzielności, bardzo dobrej organizacji pracyAgencja zatrudnienia – nr wpisu 47
        Obecnie dla naszego klienta posiadającego sieć delikatesów mięsnych poszukujemy osoby na stanowisko Category Manager.Jeśli chcesz pracować w miejscu, gdzie będziesz mieć realny wpływ na strategię rozwoju oferty produktowej- ta oferta może być dla Ciebie. oferujemyumowę o pracę zawieraną bezpośrednio z pracodawcązatrudnienie w wymiarze pełnego etatupracę od poniedziałku do piątkuświadczenia na Wielkanoc i Boże Narodzenieświadczenia z ZFŚS, m.in. paczki dla dziecidostęp do ubezpieczenia grupowegozadaniatworzenie i wdrażanie długo i krótkoterminowych strategii rozwoju oferty produktowejzarządzanie asortymentem przez jego wybór, wprowadzanie nowych produktów i optymalizację dostępnego asortymentukoordynowanie prac zespołu w ramach zespołu projektowego w zakresie rozwoju asortymentuanaliza działań konkurencji, otoczenia rynkowego oraz trendów w branży w celu tworzenia kompleksowej oferty dla klientów skleputworzenie rekomendacji zmian asortymentowych i uczestnictwo w ich wdrażaniu, kompleksowe zarządzanie asortymentem sklepów analiza asortymentu, rentowości i rotacjikształtowanie i realizowanie polityki cenowejprzygotowanie planu wdrożenia oraz zarządzanie procesem wdrożenia nowego produktutworzenie cyklicznych raportów i prezentacji w celu raportowania efektywności prowadzonych działań i skuteczności sprzedażywspółpraca z działem sprzedaży, marketingu i produkcji w zakresie planowania zmian i kluczowych aktywności w ramach zarządzania budżetem i osiąganie zakładanych celówoczekujemyWykształcenia wyższego min. 2 lata doświadczenia na podobnym stanowiskuprawa jazdy kat. B.doświadczenia w branży sieci spożywczych oraz pracy z tzw. asortymentem świeżym w ladziesamodzielności, bardzo dobrej organizacji pracyAgencja zatrudnienia – nr wpisu 47

      Dziękujemy. będziesz teraz regularnie otrzymywać powiadomienia o podobnych ofertach pracy.

      Wygląda na to, że chcesz zmienić język. Spowoduje to zresetowanie filtrów zastosowanych obecnie przy wyszukiwaniu ofert pracy.