Dziękujemy. będziesz teraz regularnie otrzymywać spersonalizowane powiadomienia o ofertach pracy.

    liczba ofert pracy dla Ksiegowosc: 31

    filtr1
    wyczyść wszystko
      • tychy, śląskie
      • praca stała
      • randstad polska
      Szukasz pracy w międzynarodowej firmie o ugruntowanej pozycji na rynku? Raporty, analizy i strategie to twoja smykałka? Terminy IFRS / US GAAP nie są Ci obce? Dodatkowo nie masz oporów przed komunikacją w języku angielskim?Nie czekaj - aplikuj. Ta oferta jest stworzona dla Ciebie! oferujemynagrody roczne, podwyżki roczne praca w bardzo doświadczonym, a jednocześnie młodym zespole finansowo - księgowym praca w międzynarodowej grupie kapitałowej (siedziba grupy w USA)krótka linia raportowania do Zarządu umowa o pracę możliwość szkoleniai i rozwoju zawodowego świadczenia pozapłacowe prywatna opieka medyczna ubezpieczenie grupowe ZFŚSzajęcia grupowe z języka angielskiegozadanialokalna księgowość - uczestnictwo w procesie zamknięcia miesiąca jednostki polskiej pierwszy kontakt z zewnętrznym biurem rachunkowym prowadzącym spółkę zależną na Ukrainie uczestnictwo w procesie sporządzania budżetu oraz cyklicznych prognoz przygotowanie raportów i analiz aktywne uczestnictwo w udoskonalaniu systemu raportowania i kontroli wewnętrznej współtworzenie planu inestycyjnego (CAPEX plan) codzienna współpraca i wparcie lokalnych działów - księgowość, łańuch dostaw, sprzedaż, sewis oraz globalnymi strukturami finansowymi oczekujemywykształcenie wyższe (finanse, rachunkowość, controlling, ekonomia,prawo)minimum 2 lata doświadczenia zawodowego w dziale finansowym, księgowym, controllingu lub audycie wysokie zdolności analityczne dobra organizacja czasu pracy samodzielność terminowość obsługa pakietu MS Office, szczególnie MS Excel doświadczenie w pracy na systemach klasy ERP znajomość lokalnych przepisów ustawy o rachunkowości oraz podatkowych znajomość międzynarodowych standardów sprawozdwczości finansowej znajomość amerykańskich standardów rachunkowości znajomość języka angiwelskiego umożliwiająca swobodną komunikacje (minimum poziom B2) Agencja zatrudnienia – nr wpisu 47
      Szukasz pracy w międzynarodowej firmie o ugruntowanej pozycji na rynku? Raporty, analizy i strategie to twoja smykałka? Terminy IFRS / US GAAP nie są Ci obce? Dodatkowo nie masz oporów przed komunikacją w języku angielskim?Nie czekaj - aplikuj. Ta oferta jest stworzona dla Ciebie! oferujemynagrody roczne, podwyżki roczne praca w bardzo doświadczonym, a jednocześnie młodym zespole finansowo - księgowym praca w międzynarodowej grupie kapitałowej (siedziba grupy w USA)krótka linia raportowania do Zarządu umowa o pracę możliwość szkoleniai i rozwoju zawodowego świadczenia pozapłacowe prywatna opieka medyczna ubezpieczenie grupowe ZFŚSzajęcia grupowe z języka angielskiegozadanialokalna księgowość - uczestnictwo w procesie zamknięcia miesiąca jednostki polskiej pierwszy kontakt z zewnętrznym biurem rachunkowym prowadzącym spółkę zależną na Ukrainie uczestnictwo w procesie sporządzania budżetu oraz cyklicznych prognoz przygotowanie raportów i analiz aktywne uczestnictwo w udoskonalaniu systemu raportowania i kontroli wewnętrznej współtworzenie planu inestycyjnego (CAPEX plan) codzienna współpraca i wparcie lokalnych działów - księgowość, łańuch dostaw, sprzedaż, sewis oraz globalnymi strukturami finansowymi oczekujemywykształcenie wyższe (finanse, rachunkowość, controlling, ekonomia,prawo)minimum 2 lata doświadczenia zawodowego w dziale finansowym, księgowym, controllingu lub audycie wysokie zdolności analityczne dobra organizacja czasu pracy samodzielność terminowość obsługa pakietu MS Office, szczególnie MS Excel doświadczenie w pracy na systemach klasy ERP znajomość lokalnych przepisów ustawy o rachunkowości oraz podatkowych znajomość międzynarodowych standardów sprawozdwczości finansowej znajomość amerykańskich standardów rachunkowości znajomość języka angiwelskiego umożliwiająca swobodną komunikacje (minimum poziom B2) Agencja zatrudnienia – nr wpisu 47
      • katowice, śląskie
      • praca stała
      • randstad polska
      Znasz język francuski oraz angielski? Stawiasz pierwsze kroki w pełnej księgowośc?Interesuje Cię praca praktycznie 100% zdalna? Nie czekaj, zostań członkiem katowickiego teamu największej firmy accouting outsourcingu!  oferujemyumowa o pracę bezpośrednio u pracodawcy praca od zaraz dogodna lokalizacja biura elastyczny czas pracypraca zdalnamiędzynarodowe i dynamiczne środowisko pracy wyjątkowi ludzie i atmosferaprywatna opieka medycznaubezpieczenie na życiekarta multisportprezenty świąteczne i okolicznościowedofinansowanie do wakacji (wczasy pod gruszą) darmowe kursy językowe w tym business English karty Sodexodofinansowanie do okularówszkolenia i webinaria dofinansowanie do naukinagrody uznaniowebonus za poleceniefundusz socjalnypremie świąteczne skrócenie o 4 godziny czasu pracy w dniu urodzin bilety na wydarzenia kulturowe  zadaniaterminowe i rzetelne księgowanie w systemie faktur sprzedaży i dostawców, rozliczeń międzyokresowych, operacji bankowychzarządzanie i aktualizacja księgi aktywów oraz kalkulacja amortyzacjiprzygotowywanie dokumentów księgowych w razie potrzeby, np: pisma obiegowe dla audytorów, ksiągi rachunkowe lub rejestrysprawdzanie co miesiąc salda kontwsparcie w przygotowaniu analiz kontzarządzanie projektami pism/e-maili do klientów w sprawach księgowych lub administracyjnychkomunikacja z team leaderemodpowiadanie na telefony, kierowanie zapytania e-mail do członków zespołuprzygotowywanie rutynowej korespondencji i mailinguoczekujemydobra znajomość języka angielskieg - minimum poziom B2znajomość języka włoskiego znajomość metody podwójnego zapisu księgowego i zasad rachunkowościekspertyza w pakiecie MS Office wykształcenie wyższe, kierunkowe   do 2 lat doświadczenia w podobnych organizacjachdobre umiejętności obsługi klientachęć do rozwoju znajomość pełnej księgowości, podatku VAT, GLAgencja zatrudnienia – nr wpisu 47
      Znasz język francuski oraz angielski? Stawiasz pierwsze kroki w pełnej księgowośc?Interesuje Cię praca praktycznie 100% zdalna? Nie czekaj, zostań członkiem katowickiego teamu największej firmy accouting outsourcingu!  oferujemyumowa o pracę bezpośrednio u pracodawcy praca od zaraz dogodna lokalizacja biura elastyczny czas pracypraca zdalnamiędzynarodowe i dynamiczne środowisko pracy wyjątkowi ludzie i atmosferaprywatna opieka medycznaubezpieczenie na życiekarta multisportprezenty świąteczne i okolicznościowedofinansowanie do wakacji (wczasy pod gruszą) darmowe kursy językowe w tym business English karty Sodexodofinansowanie do okularówszkolenia i webinaria dofinansowanie do naukinagrody uznaniowebonus za poleceniefundusz socjalnypremie świąteczne skrócenie o 4 godziny czasu pracy w dniu urodzin bilety na wydarzenia kulturowe  zadaniaterminowe i rzetelne księgowanie w systemie faktur sprzedaży i dostawców, rozliczeń międzyokresowych, operacji bankowychzarządzanie i aktualizacja księgi aktywów oraz kalkulacja amortyzacjiprzygotowywanie dokumentów księgowych w razie potrzeby, np: pisma obiegowe dla audytorów, ksiągi rachunkowe lub rejestrysprawdzanie co miesiąc salda kontwsparcie w przygotowaniu analiz kontzarządzanie projektami pism/e-maili do klientów w sprawach księgowych lub administracyjnychkomunikacja z team leaderemodpowiadanie na telefony, kierowanie zapytania e-mail do członków zespołuprzygotowywanie rutynowej korespondencji i mailinguoczekujemydobra znajomość języka angielskieg - minimum poziom B2znajomość języka włoskiego znajomość metody podwójnego zapisu księgowego i zasad rachunkowościekspertyza w pakiecie MS Office wykształcenie wyższe, kierunkowe   do 2 lat doświadczenia w podobnych organizacjachdobre umiejętności obsługi klientachęć do rozwoju znajomość pełnej księgowości, podatku VAT, GLAgencja zatrudnienia – nr wpisu 47
      • dąbrowa górnicza, śląskie
      • praca tymczasowa
      • randstad polska
      Masz doświadczenie w księgowości? Pełna księgowość nie jest Ci obca? Szukasz stałej pracy, a może pracy dodatkowej? Jeżeli twoja odpowiedź na powyższe pytania brzmi TAK, w takim razie szukamy własnie Ciebie! oferujemy13-sta pensjaprywatna opieka zdrowotnaubezpieczenie na życie Multisportumowa o pracęszkolenia wdrożeniowemożliwość pracy w niepełnym wymiarze godzin zadaniaprowadzenie pełnej księgowości firmykontrola merytoryczna dokumentów i prawidłowości księgowańsporządzenia deklaracji podatkowych i sprawozdań finansowychsporządzanie list płac oraz deklaracji ZUStworzenie zestawień i analiz na potrzeby klientówproaktywny kontakt mailowy i telefoniczny z klientamipodejmowanie działań mających na celu optymalizację procesów księgowychwspółpraca z innymi działami firmyoczekujemymile widziane wykształcenie wyższe, najlepiej o profilu ekonomicznym doświadczenie na podobnym stanowiskuznajomość prowadzenia zasad pełnej księgowościznajomość przepisów podatkowychznajomość standardów rachunkowościdobra organizacja pracywysoko rozwinięte umiejętności komunikacyjneanalityczne myślenieznajomość języka angielskiego lub niemieckiego na poziomie komunikatywnymznajomość programówkomputerowych: SAP, MS Office (w tym Excel)Agencja zatrudnienia – nr wpisu 47
      Masz doświadczenie w księgowości? Pełna księgowość nie jest Ci obca? Szukasz stałej pracy, a może pracy dodatkowej? Jeżeli twoja odpowiedź na powyższe pytania brzmi TAK, w takim razie szukamy własnie Ciebie! oferujemy13-sta pensjaprywatna opieka zdrowotnaubezpieczenie na życie Multisportumowa o pracęszkolenia wdrożeniowemożliwość pracy w niepełnym wymiarze godzin zadaniaprowadzenie pełnej księgowości firmykontrola merytoryczna dokumentów i prawidłowości księgowańsporządzenia deklaracji podatkowych i sprawozdań finansowychsporządzanie list płac oraz deklaracji ZUStworzenie zestawień i analiz na potrzeby klientówproaktywny kontakt mailowy i telefoniczny z klientamipodejmowanie działań mających na celu optymalizację procesów księgowychwspółpraca z innymi działami firmyoczekujemymile widziane wykształcenie wyższe, najlepiej o profilu ekonomicznym doświadczenie na podobnym stanowiskuznajomość prowadzenia zasad pełnej księgowościznajomość przepisów podatkowychznajomość standardów rachunkowościdobra organizacja pracywysoko rozwinięte umiejętności komunikacyjneanalityczne myślenieznajomość języka angielskiego lub niemieckiego na poziomie komunikatywnymznajomość programówkomputerowych: SAP, MS Office (w tym Excel)Agencja zatrudnienia – nr wpisu 47
      • katowice, śląskie
      • praca stała
      • randstad polska
      Znasz język włoski oraz angielski? Stawiasz pierwsze kroki w pełnej księgowośc?Interesuje Cię praca praktycznie 100% zdalna? Nie czekaj, zostań członkiem katowickiego teamu największej firmy accouting outsourcingu!  oferujemyumowa o pracę bezpośrednio u pracodawcy praca od zaraz dogodna lokalizacja biura elastyczny czas pracypraca zdalnamiędzynarodowe i dynamiczne środowisko pracy wyjątkowi ludzie i atmosferaprywatna opieka medycznaubezpieczenie na życiekarta multisportprezenty świąteczne i okolicznościowedofinansowanie do wakacji (wczasy pod gruszą) darmowe kursy językowe w tym business English karty Sodexodofinansowanie do okularówszkolenia i webinaria dofinansowanie do naukinagrody uznaniowebonus za poleceniefundusz socjalnypremie świąteczne skrócenie o 4 godziny czasu pracy w dniu urodzin bilety na wydarzenia kulturowe  zadaniaterminowe i rzetelne księgowanie w systemie faktur sprzedaży i dostawców, rozliczeń międzyokresowych, operacji bankowychzarządzanie i aktualizacja księgi aktywów oraz kalkulacja amortyzacjiprzygotowywanie dokumentów księgowych w razie potrzeby, np: pisma obiegowe dla audytorów, ksiągi rachunkowe lub rejestrysprawdzanie co miesiąc salda kont wsparcie w przygotowaniu analiz kontzarządzanie projektami pism/e-maili do klientów w sprawach księgowych lub administracyjnych komunikacja z team leaderemodpowiadanie na telefony, kierowanie zapytania e-mail do członków zespołuprzygotowywanie rutynowej korespondencji i mailinguoczekujemydobra znajomość języka angielskieg - minimum poziom B2znajomość języka włoskiego znajomość metody podwójnego zapisu księgowego i zasad rachunkowościekspertyza w pakiecie MS Office wykształcenie wyższe, kierunkowe   do 2 lat doświadczenia w podobnych organizacjachdobre umiejętności obsługi klientachęć do rozwoju znajomość pełnej księgowości, podatku VAT, GL Agencja zatrudnienia – nr wpisu 47
      Znasz język włoski oraz angielski? Stawiasz pierwsze kroki w pełnej księgowośc?Interesuje Cię praca praktycznie 100% zdalna? Nie czekaj, zostań członkiem katowickiego teamu największej firmy accouting outsourcingu!  oferujemyumowa o pracę bezpośrednio u pracodawcy praca od zaraz dogodna lokalizacja biura elastyczny czas pracypraca zdalnamiędzynarodowe i dynamiczne środowisko pracy wyjątkowi ludzie i atmosferaprywatna opieka medycznaubezpieczenie na życiekarta multisportprezenty świąteczne i okolicznościowedofinansowanie do wakacji (wczasy pod gruszą) darmowe kursy językowe w tym business English karty Sodexodofinansowanie do okularówszkolenia i webinaria dofinansowanie do naukinagrody uznaniowebonus za poleceniefundusz socjalnypremie świąteczne skrócenie o 4 godziny czasu pracy w dniu urodzin bilety na wydarzenia kulturowe  zadaniaterminowe i rzetelne księgowanie w systemie faktur sprzedaży i dostawców, rozliczeń międzyokresowych, operacji bankowychzarządzanie i aktualizacja księgi aktywów oraz kalkulacja amortyzacjiprzygotowywanie dokumentów księgowych w razie potrzeby, np: pisma obiegowe dla audytorów, ksiągi rachunkowe lub rejestrysprawdzanie co miesiąc salda kont wsparcie w przygotowaniu analiz kontzarządzanie projektami pism/e-maili do klientów w sprawach księgowych lub administracyjnych komunikacja z team leaderemodpowiadanie na telefony, kierowanie zapytania e-mail do członków zespołuprzygotowywanie rutynowej korespondencji i mailinguoczekujemydobra znajomość języka angielskieg - minimum poziom B2znajomość języka włoskiego znajomość metody podwójnego zapisu księgowego i zasad rachunkowościekspertyza w pakiecie MS Office wykształcenie wyższe, kierunkowe   do 2 lat doświadczenia w podobnych organizacjachdobre umiejętności obsługi klientachęć do rozwoju znajomość pełnej księgowości, podatku VAT, GL Agencja zatrudnienia – nr wpisu 47
      • bydgoszcz, kujawsko-pomorskie
      • praca stała
      • randstad polska
      Dla naszego Klienta, grupy przemysłowej o stabilnej pozycji rynkowej w Polsce i za granicą, poszukujemy doświadczonych kandydatek /kandydatów na stanowisko samodzielna księgowa / samodzielny księgowy w dziale księgi głównej. Chcesz być częścią czegoś nowego i obserwować jak tworzą się, i rozwijają zaawansowane procesy księgowe? Zaaplikuj i porozmawiajmy o szczegółach oferty!oferujemydobrą atmosferę pracy zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę z atrakcyjnym pakietem benefitów: ubezpieczenie grupowe, karta sportowa, opieka medycznamożliwość nauki języków obcych model częściowej pracy zdalnej dni biurowe w komfortowej przestrzeni najnowocześniejszgo biurowca w mieściezadaniazapewnienie kompletności, prawidłowości i terminowości zapisów księgowychgenerowanie raportów i tworzenie analizczynny udział w harmonogramie zamknięcia miesiącaprzygotowywanie miesięcznych oraz rocznych sprawozdań finansowych (bilans, RZiS)przygotowywanie miesięcznych, kwartalnych i rocznych deklaracji/sprawozdań budżetowych (GUS, PFRON, NBP, itp.)bieżąca analiza i weryfikacja zapisów na kontach księgowychwyjaśnianie zmian pozycji bilansowych, RZiS, CITksięgowanie i wyliczenia rezerw, wycen walutowych, podatku odroczonego, VAT, rozliczeń międzyokresowych kosztów i przychodów, naliczanie amortyzacji, rozliczenie magazynu i inwentaryzacji itp.przetwarzanie transakcji wewnątrzgrupowych, raportowanie grupowekontrola i weryfikacja uzgodnienia ksiąg pomocniczych do księgi głównejcodzienna komunikacja z innymi zespołami w spółceinne zadania wynikające z bieżących kontroli, audytu wewnętrznegooczekujemyminimum trzyletniego doświadczenia w obszarze pełnej księgowościdoświadczenia w sporządzaniu sprawozdań finansowych oraz deklaracji podatkowych (m.in. VAT, CIT)wiedzy z zakresu Ustawy o Rachunkowości i przepisów prawa podatkowegodoświadczenie zdobyte w firmie o profilu produkcyjnym będzie atutemdoświadczenie w pracy w obszarze SSC będzi atutembardzo dobrej znajomość pakietu MS Office (w szczególności MS Excel)znajomości systemów klasy ERP będzie atutemznajomość języka angielskiego na poziomie komunikatywnym będzie atutemanalitycznego myślenia i dobrej organizacji pracyAgencja zatrudnienia – nr wpisu 47
      Dla naszego Klienta, grupy przemysłowej o stabilnej pozycji rynkowej w Polsce i za granicą, poszukujemy doświadczonych kandydatek /kandydatów na stanowisko samodzielna księgowa / samodzielny księgowy w dziale księgi głównej. Chcesz być częścią czegoś nowego i obserwować jak tworzą się, i rozwijają zaawansowane procesy księgowe? Zaaplikuj i porozmawiajmy o szczegółach oferty!oferujemydobrą atmosferę pracy zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę z atrakcyjnym pakietem benefitów: ubezpieczenie grupowe, karta sportowa, opieka medycznamożliwość nauki języków obcych model częściowej pracy zdalnej dni biurowe w komfortowej przestrzeni najnowocześniejszgo biurowca w mieściezadaniazapewnienie kompletności, prawidłowości i terminowości zapisów księgowychgenerowanie raportów i tworzenie analizczynny udział w harmonogramie zamknięcia miesiącaprzygotowywanie miesięcznych oraz rocznych sprawozdań finansowych (bilans, RZiS)przygotowywanie miesięcznych, kwartalnych i rocznych deklaracji/sprawozdań budżetowych (GUS, PFRON, NBP, itp.)bieżąca analiza i weryfikacja zapisów na kontach księgowychwyjaśnianie zmian pozycji bilansowych, RZiS, CITksięgowanie i wyliczenia rezerw, wycen walutowych, podatku odroczonego, VAT, rozliczeń międzyokresowych kosztów i przychodów, naliczanie amortyzacji, rozliczenie magazynu i inwentaryzacji itp.przetwarzanie transakcji wewnątrzgrupowych, raportowanie grupowekontrola i weryfikacja uzgodnienia ksiąg pomocniczych do księgi głównejcodzienna komunikacja z innymi zespołami w spółceinne zadania wynikające z bieżących kontroli, audytu wewnętrznegooczekujemyminimum trzyletniego doświadczenia w obszarze pełnej księgowościdoświadczenia w sporządzaniu sprawozdań finansowych oraz deklaracji podatkowych (m.in. VAT, CIT)wiedzy z zakresu Ustawy o Rachunkowości i przepisów prawa podatkowegodoświadczenie zdobyte w firmie o profilu produkcyjnym będzie atutemdoświadczenie w pracy w obszarze SSC będzi atutembardzo dobrej znajomość pakietu MS Office (w szczególności MS Excel)znajomości systemów klasy ERP będzie atutemznajomość języka angielskiego na poziomie komunikatywnym będzie atutemanalitycznego myślenia i dobrej organizacji pracyAgencja zatrudnienia – nr wpisu 47
      • warszawa, mazowieckie
      • praca stała
      • randstad polska
      Jeżeli biegle mówisz po angielsku, masz minimum roczne doświadczenie w księgowości, jesteś komunikatywny/a, asertywny/a i dobrze organizujesz swoją pracę, aplikuj!oferujemypracę w międzynarodowej firmie naszego klientawspółpracę z centralą w Szwecjimożliwość częstego używania języka angielskiego w pracyprywatną opiekę medycznąkartę MultiSport lub Pakiet Wellnesspracę w godzinach 9:00-17:001-2 dni pracy zdalnejzadaniabieżąca współpraca z działem księgowości w Szwecjimonitorowanie dostarczenia i poprawności faktur od dostawców wprowadzanie faktur do systemubieżące księgowaniaprzesyłanie wprowadzonych faktur do akceptacji i płatnościkontakt z dostawcami, gdy zajdzie potrzeba wyjaśnienia nieprawidłowościudzielanie odpowiedzi współpracownikom z innych działów na zapytania księgoweinne zlecone zadania w ramach obowiązków księgowychoczekujemybiegłej znajomości języka angielskiegominimum rocznego doświadczenia w księgowościpodstawowej wiedzy podatkowejelastycznościbardzo dobrej organizacji pracysamodzielności w zadaniuAgencja zatrudnienia – nr wpisu 47
      Jeżeli biegle mówisz po angielsku, masz minimum roczne doświadczenie w księgowości, jesteś komunikatywny/a, asertywny/a i dobrze organizujesz swoją pracę, aplikuj!oferujemypracę w międzynarodowej firmie naszego klientawspółpracę z centralą w Szwecjimożliwość częstego używania języka angielskiego w pracyprywatną opiekę medycznąkartę MultiSport lub Pakiet Wellnesspracę w godzinach 9:00-17:001-2 dni pracy zdalnejzadaniabieżąca współpraca z działem księgowości w Szwecjimonitorowanie dostarczenia i poprawności faktur od dostawców wprowadzanie faktur do systemubieżące księgowaniaprzesyłanie wprowadzonych faktur do akceptacji i płatnościkontakt z dostawcami, gdy zajdzie potrzeba wyjaśnienia nieprawidłowościudzielanie odpowiedzi współpracownikom z innych działów na zapytania księgoweinne zlecone zadania w ramach obowiązków księgowychoczekujemybiegłej znajomości języka angielskiegominimum rocznego doświadczenia w księgowościpodstawowej wiedzy podatkowejelastycznościbardzo dobrej organizacji pracysamodzielności w zadaniuAgencja zatrudnienia – nr wpisu 47
      • wrocław, dolnośląskie
      • praca stała
      • randstad polska
      Masz za sobą pierwsze doświadczenia na stanowisku młodsza/y księgowa/y? Pracowałaś/eś wbiurze rachunkowym? Mamy dla Ciebie idealną ofertę pracy! Dla naszego klienta poszukujemy osoby na stanowisko Młodsza/y Księgowa/y.oferujemypakiet szkoleńatrakcyjne wynagrodzeniemożliwość rozwoju w strukturach firmy zadaniaweryfikacja i ewidencja dokumentów księgowychkontrola prawidłowego obiegu dokumentów księgowychanaliza kont księgi głównej pod kątem podatkowymoczekujemywykształcenia wyższego profilowego: finanse, rachunkowośćdoświadczenie zawodowe w księgowościznajomości języka angielskiego (B1)znajomości programu SymfoniaAgencja zatrudnienia – nr wpisu 47
      Masz za sobą pierwsze doświadczenia na stanowisku młodsza/y księgowa/y? Pracowałaś/eś wbiurze rachunkowym? Mamy dla Ciebie idealną ofertę pracy! Dla naszego klienta poszukujemy osoby na stanowisko Młodsza/y Księgowa/y.oferujemypakiet szkoleńatrakcyjne wynagrodzeniemożliwość rozwoju w strukturach firmy zadaniaweryfikacja i ewidencja dokumentów księgowychkontrola prawidłowego obiegu dokumentów księgowychanaliza kont księgi głównej pod kątem podatkowymoczekujemywykształcenia wyższego profilowego: finanse, rachunkowośćdoświadczenie zawodowe w księgowościznajomości języka angielskiego (B1)znajomości programu SymfoniaAgencja zatrudnienia – nr wpisu 47
      • katowice, śląskie
      • praca stała
      • randstad polska
      Znasz język włoski oraz angielski? Masz doświadczenie w księgowości? Szukasz pracy praktycznie100% zdalnej? Nie zwlekaj, dołącz do katowickigo teamu największej firmy accouning outsourcngu na rynku!oferujemyumowa o pracę bezpośrednio u pracodawcy praca od zaraz dogodna lokalizacja biura elastyczny czas pracypraca zdalnamiędzynarodowe i dynamiczne środowisko pracy wyjątkowi ludzie i atmosferaprywatna opieka medycznaubezpieczenie na życiekarta multisportprezenty świąteczne i okolicznościowedofinansowanie do wakacji (wczasy pod gruszą) darmowe kursy językowe w tym business English karty Sodexodofinansowanie do okularówszkolenia i webinaria dofinansowanie do naukinagrody uznaniowebonus za poleceniefundusz socjalnypremie świąteczne skrócenie o 4 godziny czasu pracy w dniu urodzin bilety na wydarzenia kulturowe  zadaniazapisy księgowezapewnia zgodność z zasadami VATobliczanie miesięcznego podatku u źródłaprzygotowanie zeznania podatkowegoobliczanie włoskich podatków od nieruchomości komunalnych (IMU, TASI)tworzenie zapytania i raportów dotyczących danych płacowychprzygotowywanie prostych raportów finansowychwsparcie w predysponowaniu złożonych raportów finansowycheskalacja do wyższych rangą członków personelu istotne zapytaniaobsługa i terminowe zarządzanie klientami i żądaniami wewnętrznymioczekujemypraktyczna znajomość języka angielskiegopraktyczna znajomość języka włoskiegoekspertyza w pakiecie MS Officewykształcenie wyższe, kierunkowe4/5 lat doświadczenia na podobnym stanowisku dobre umiejętności obsługi klientaumiejętność dotrzymywania wymaganych terminówznajomość rachunkowości i rachunku budżetowegowiedza operacyjna w zakresie podatku VAT i innych kwestii związanych z opodatkowaniem osób prawnychpraktyczna wiedza i zrozumienie międzynarodowych rynków finansowych/kapitałowych oraz instrumentów finansowychdoświadczenie w pełnej księgowości, GLAgencja zatrudnienia – nr wpisu 47
      Znasz język włoski oraz angielski? Masz doświadczenie w księgowości? Szukasz pracy praktycznie100% zdalnej? Nie zwlekaj, dołącz do katowickigo teamu największej firmy accouning outsourcngu na rynku!oferujemyumowa o pracę bezpośrednio u pracodawcy praca od zaraz dogodna lokalizacja biura elastyczny czas pracypraca zdalnamiędzynarodowe i dynamiczne środowisko pracy wyjątkowi ludzie i atmosferaprywatna opieka medycznaubezpieczenie na życiekarta multisportprezenty świąteczne i okolicznościowedofinansowanie do wakacji (wczasy pod gruszą) darmowe kursy językowe w tym business English karty Sodexodofinansowanie do okularówszkolenia i webinaria dofinansowanie do naukinagrody uznaniowebonus za poleceniefundusz socjalnypremie świąteczne skrócenie o 4 godziny czasu pracy w dniu urodzin bilety na wydarzenia kulturowe  zadaniazapisy księgowezapewnia zgodność z zasadami VATobliczanie miesięcznego podatku u źródłaprzygotowanie zeznania podatkowegoobliczanie włoskich podatków od nieruchomości komunalnych (IMU, TASI)tworzenie zapytania i raportów dotyczących danych płacowychprzygotowywanie prostych raportów finansowychwsparcie w predysponowaniu złożonych raportów finansowycheskalacja do wyższych rangą członków personelu istotne zapytaniaobsługa i terminowe zarządzanie klientami i żądaniami wewnętrznymioczekujemypraktyczna znajomość języka angielskiegopraktyczna znajomość języka włoskiegoekspertyza w pakiecie MS Officewykształcenie wyższe, kierunkowe4/5 lat doświadczenia na podobnym stanowisku dobre umiejętności obsługi klientaumiejętność dotrzymywania wymaganych terminówznajomość rachunkowości i rachunku budżetowegowiedza operacyjna w zakresie podatku VAT i innych kwestii związanych z opodatkowaniem osób prawnychpraktyczna wiedza i zrozumienie międzynarodowych rynków finansowych/kapitałowych oraz instrumentów finansowychdoświadczenie w pełnej księgowości, GLAgencja zatrudnienia – nr wpisu 47
      • łódź, łódzkie
      • praca stała
      • randstad polska
      Obecnie poszukujemy kandydata, który dołączy do firmy naszego klienta - producenta specjalistycznych materiałów. Osoba na tym stanowisku będzie się koncentrować na zarządzaniu kompleksowym procesem zamówień transakcyjnych, poprawie niezawodności procesu i poziomu usług, zwiększeniu ogólnej jakości i automatyzacji, ale także zwiększeniu wartości w kluczowych obszarach.oferujemyatrakcyjne wynagrodzenieelastyczne godziny pracymodel pracy hybrydowejmożliwość udziału w onboardingu i mentoringu prowadzonych przez międzynarodowy zespół ekspertówbenefity takie jak: karta sportowa, prywatna opieka medyczna, pakiet ubezpieczeń na życiebonus motywacyjnyprogram poleceń pracownikówzadaniaZarządzanie codziennymi operacjami i kompleksowym doskonaleniem procesówWykonywanie czynności transakcyjnych w ramach zakupów operacyjnych Prowadzenie na czas komunikacji i odpowiedzi na zapytania od klientówZgodność operacyjna ze wszystkimi wytycznymi regulacyjnymi, wewnętrznymi/zewnętrznymi oraz wsparcie w działaniach audytowychWykonywanie archiwizacji umów/zamówień zakupuPomoc w nawiązywaniu i utrzymywaniu silnych relacji z klientemoczekujemymile widzane doświadczenie w zakupach w zakresie wydatków pośrednichdoświadczenia z systemem SAPdobrych umiejętności pisemnych i ustnych w języku angielskim oraz hiszpańskim/portugalskim/włoskim/francuskim (min. B2)Agencja zatrudnienia – nr wpisu 47
      Obecnie poszukujemy kandydata, który dołączy do firmy naszego klienta - producenta specjalistycznych materiałów. Osoba na tym stanowisku będzie się koncentrować na zarządzaniu kompleksowym procesem zamówień transakcyjnych, poprawie niezawodności procesu i poziomu usług, zwiększeniu ogólnej jakości i automatyzacji, ale także zwiększeniu wartości w kluczowych obszarach.oferujemyatrakcyjne wynagrodzenieelastyczne godziny pracymodel pracy hybrydowejmożliwość udziału w onboardingu i mentoringu prowadzonych przez międzynarodowy zespół ekspertówbenefity takie jak: karta sportowa, prywatna opieka medyczna, pakiet ubezpieczeń na życiebonus motywacyjnyprogram poleceń pracownikówzadaniaZarządzanie codziennymi operacjami i kompleksowym doskonaleniem procesówWykonywanie czynności transakcyjnych w ramach zakupów operacyjnych Prowadzenie na czas komunikacji i odpowiedzi na zapytania od klientówZgodność operacyjna ze wszystkimi wytycznymi regulacyjnymi, wewnętrznymi/zewnętrznymi oraz wsparcie w działaniach audytowychWykonywanie archiwizacji umów/zamówień zakupuPomoc w nawiązywaniu i utrzymywaniu silnych relacji z klientemoczekujemymile widzane doświadczenie w zakupach w zakresie wydatków pośrednichdoświadczenia z systemem SAPdobrych umiejętności pisemnych i ustnych w języku angielskim oraz hiszpańskim/portugalskim/włoskim/francuskim (min. B2)Agencja zatrudnienia – nr wpisu 47
      • poznań, wielkopolskie
      • praca stała
      • randstad polska
      Masz doświadczenie jako samodzielna księgowa w biurze rachunkowym? Symfonia nie jest Ci obca? Mamy dla Ciebie idealną ofertę pracy! Dla naszego klienta poszukujemy osoby na stanowisko Samodzielna/y Księgowa/y.oferujemyumowę o pracę lub kontrakt B2Bmożiwości rozwojuatrakcyjne wynagrodzeniezadaniasporządzanie sprawozdań finansowych samodzielne sporządzanie deklaracji VAT, VAT-UE, CIT-8prowadzenie ewidencji księgowych + uzgadnianie ich z kontami księgi głownejsporządzanie i wysyłanie deklaracji podatkowych oczekujemywykształcenia wyższego kierunkowegodoświadczenia na analogicznym stanowiskuznajomości programu Symfonia (warunek konieczny)znajomości języka angielskiego (B2)praktycznej znajomości przepisów ustawy o rachunkowości oraz z zakresu podatkówAgencja zatrudnienia – nr wpisu 47
      Masz doświadczenie jako samodzielna księgowa w biurze rachunkowym? Symfonia nie jest Ci obca? Mamy dla Ciebie idealną ofertę pracy! Dla naszego klienta poszukujemy osoby na stanowisko Samodzielna/y Księgowa/y.oferujemyumowę o pracę lub kontrakt B2Bmożiwości rozwojuatrakcyjne wynagrodzeniezadaniasporządzanie sprawozdań finansowych samodzielne sporządzanie deklaracji VAT, VAT-UE, CIT-8prowadzenie ewidencji księgowych + uzgadnianie ich z kontami księgi głownejsporządzanie i wysyłanie deklaracji podatkowych oczekujemywykształcenia wyższego kierunkowegodoświadczenia na analogicznym stanowiskuznajomości programu Symfonia (warunek konieczny)znajomości języka angielskiego (B2)praktycznej znajomości przepisów ustawy o rachunkowości oraz z zakresu podatkówAgencja zatrudnienia – nr wpisu 47
      • kraków, małopolskie
      • praca stała
      • randstad polska
      Dla naszego Klienta, prężnie rozwijającej się organizacji, poszukujemy kandydatów na stanowisko AR Accountant with German. Jeżeli masz już doświadczenie w księgowości lub w obsłudze klienta z językiem niemieckim - ta oferta jest właśnie dla Ciebie! oferujemyumowa o pracęatrakcyjne wynagrodzenie oraz premieprywatna opieka medycznakarta sportowaubezpieczenie grupowedofinansowanie do kursów językowychbiuro w atrakcyjnej lokalizacji elastyczne godziny pracy międzynarodowe środowiskozadaniawsparcie procesów księgowychudział w tranzycjachksięgowanie not korygującychwystawianie faktur i dokumentów korygującychkontakt z klientamigenerowanie upominień o zapłatęprzygotowywanie analiz i raportówoczekujemydoświadczenie w obszarze należności księgowych lub obsłudze klientaznajomość języka niemieckiego na poziomie min. B2znajomość języka angielskiego na poziomie min. B2znajomość zagadnień dotyczących egzekwowania płatnościznajomość systemu SAP i Excelachęci do pracy w dynamicznym środowiskuAgencja zatrudnienia – nr wpisu 47
      Dla naszego Klienta, prężnie rozwijającej się organizacji, poszukujemy kandydatów na stanowisko AR Accountant with German. Jeżeli masz już doświadczenie w księgowości lub w obsłudze klienta z językiem niemieckim - ta oferta jest właśnie dla Ciebie! oferujemyumowa o pracęatrakcyjne wynagrodzenie oraz premieprywatna opieka medycznakarta sportowaubezpieczenie grupowedofinansowanie do kursów językowychbiuro w atrakcyjnej lokalizacji elastyczne godziny pracy międzynarodowe środowiskozadaniawsparcie procesów księgowychudział w tranzycjachksięgowanie not korygującychwystawianie faktur i dokumentów korygującychkontakt z klientamigenerowanie upominień o zapłatęprzygotowywanie analiz i raportówoczekujemydoświadczenie w obszarze należności księgowych lub obsłudze klientaznajomość języka niemieckiego na poziomie min. B2znajomość języka angielskiego na poziomie min. B2znajomość zagadnień dotyczących egzekwowania płatnościznajomość systemu SAP i Excelachęci do pracy w dynamicznym środowiskuAgencja zatrudnienia – nr wpisu 47
      • katowice, śląskie
      • praca stała
      • randstad polska
      Zarządzanie gotówką, inkasowanie, rozwiązywanie sporów - jeżeli pojęcia te nie są Ci straszne, dodatkowo swobodnie posługujesz się językiem angielskim oraz hiszpańskim, nie czekaj - APLIKUJ! Jedno z Centrum Usług Finansowych w Katowicach poszukuje takich osób jak Ty!oferujemyatrakcyjne wynagrodzenie z dodatkiem językowymhybrydowy model pracyelastyczne godziny pracypraca w środowisku międzynarodowym w firmie o ugrunotwanej pozycji na rynkuumowa o pracępakiet benefitów pozapłacowych: dofinansowanie do posiłków, system kafeteryjny, bonusy, ubezpieczenie na życieszeroki pakiet szkoleń oraz kursów językowychzgrany i kreatyny zespółatmosferę, która sprawi, że zostaniesz z nami na dłużej zadaniazbieranie płatności od klientówuzgadnianie kont klientów, w celu identyfikacji sporów, nadpłatgenerowanie wpisów księgowych i nadzorowanie kompesat, uznań i obciążeńogólna obsługa klienta przypisanym rachunkom w sprawach dotyczących salda należności i rozstrzygania sporówkomunikacja z innymi działami, szczególnie działem sprzedaży produktów, sprzedaży terenowej i personelem serwisowym w celu rozwiązywania sporów z klientamiwykonywanie zdrowego osądupodejmowanie decyzji w zakresie ustaleń dotyczących płatności za sporne pozycje i odpisyklasyfikacja przeterminowanych kont do miesięcznego raportowania dla kierownictwaprzekazywanie kierownictwu zalecenia dotyczące kont lub przedmiotów, które są potencjalnie nie do odebraniaweryfikacja plików rezerwy na złe długibudowanie i utrzymywanie dobrych pozostałymi działami firmyutrzymywanie dokładnej informacji w systemie, zgodnie z polityką firmywsparcie audytu finansowegokoncentracja na osiąganiu celów i strategii zespołurównoważenie wiele wymagań i priorytetów oczekujemywykształcenie wyższe, kierunkowe (rachunkowość, finanse, ekonomia lub równoważny)bardzo dobra znajomość języka hiszpańskiego i angielskiego w mowie i piśmierozwiązywanie problemów i umiejętności negocjacyjnedobre umiejętności komunikacyjneumiejętność samodzielnej pracy i dotrzymywania terminówdodatkowym atutem będzie doświadczenie w środowisku międzynarodowym. Agencja zatrudnienia nr wpisu 47
      Zarządzanie gotówką, inkasowanie, rozwiązywanie sporów - jeżeli pojęcia te nie są Ci straszne, dodatkowo swobodnie posługujesz się językiem angielskim oraz hiszpańskim, nie czekaj - APLIKUJ! Jedno z Centrum Usług Finansowych w Katowicach poszukuje takich osób jak Ty!oferujemyatrakcyjne wynagrodzenie z dodatkiem językowymhybrydowy model pracyelastyczne godziny pracypraca w środowisku międzynarodowym w firmie o ugrunotwanej pozycji na rynkuumowa o pracępakiet benefitów pozapłacowych: dofinansowanie do posiłków, system kafeteryjny, bonusy, ubezpieczenie na życieszeroki pakiet szkoleń oraz kursów językowychzgrany i kreatyny zespółatmosferę, która sprawi, że zostaniesz z nami na dłużej zadaniazbieranie płatności od klientówuzgadnianie kont klientów, w celu identyfikacji sporów, nadpłatgenerowanie wpisów księgowych i nadzorowanie kompesat, uznań i obciążeńogólna obsługa klienta przypisanym rachunkom w sprawach dotyczących salda należności i rozstrzygania sporówkomunikacja z innymi działami, szczególnie działem sprzedaży produktów, sprzedaży terenowej i personelem serwisowym w celu rozwiązywania sporów z klientamiwykonywanie zdrowego osądupodejmowanie decyzji w zakresie ustaleń dotyczących płatności za sporne pozycje i odpisyklasyfikacja przeterminowanych kont do miesięcznego raportowania dla kierownictwaprzekazywanie kierownictwu zalecenia dotyczące kont lub przedmiotów, które są potencjalnie nie do odebraniaweryfikacja plików rezerwy na złe długibudowanie i utrzymywanie dobrych pozostałymi działami firmyutrzymywanie dokładnej informacji w systemie, zgodnie z polityką firmywsparcie audytu finansowegokoncentracja na osiąganiu celów i strategii zespołurównoważenie wiele wymagań i priorytetów oczekujemywykształcenie wyższe, kierunkowe (rachunkowość, finanse, ekonomia lub równoważny)bardzo dobra znajomość języka hiszpańskiego i angielskiego w mowie i piśmierozwiązywanie problemów i umiejętności negocjacyjnedobre umiejętności komunikacyjneumiejętność samodzielnej pracy i dotrzymywania terminówdodatkowym atutem będzie doświadczenie w środowisku międzynarodowym. Agencja zatrudnienia nr wpisu 47
      • katowice, śląskie
      • praca stała
      • randstad polska
      Znasz język francuski oraz angielski? Masz doświadczenie w księgowości? Szukasz pracy praktycznie100% zdalnej? Nie zwlekaj, dołącz do katowickigo teamu największej firmy accouning outsourcngu na rynku!oferujemyumowa o pracę bezpośrednio u pracodawcy praca od zaraz dogodna lokalizacja biura elastyczny czas pracypraca zdalnamiędzynarodowe i dynamiczne środowisko pracy wyjątkowi ludzie i atmosferaprywatna opieka medycznaubezpieczenie na życiekarta multisportprezenty świąteczne i okolicznościowedofinansowanie do wakacji (wczasy pod gruszą) darmowe kursy językowe w tym business English karty Sodexodofinansowanie do okularówszkolenia i webinaria dofinansowanie do naukinagrody uznaniowebonus za poleceniefundusz socjalnypremie świąteczne skrócenie o 4 godziny czasu pracy w dniu urodzin bilety na wydarzenia kulturowe  zadaniaprowadzenie oraz weryfikacja rachunkowościmonitorowanie rozrachunków z dostawcami, rozrachunkami z odbiorcami, bankami, listami, listami płac, zapisamizamknięcie wraz z odcięciemsporządzanie deklaracji podatkowychmiesięczne i roczne transakcje zamknięciaprzygotowywanie rocznych sprawozdań finansowych i pakietów podatkowychoczekujemywykształcenie wyższe, kierunkowe minimum 1-2 lata doświadczenia w księgowości lub finansachdobra znajomość języka angielskiego minimum B2znajomość włoskiego min A2biegła znajomość pakietu MS Office umiejętność radzenia sobie w trudnych sytuacjach w spokojny i dyplomatyczny sposóbsilne zrozumienie procesów potrzebnych do skutecznego podjęcia roliAgencja zatrudnienia – nr wpisu 47
      Znasz język francuski oraz angielski? Masz doświadczenie w księgowości? Szukasz pracy praktycznie100% zdalnej? Nie zwlekaj, dołącz do katowickigo teamu największej firmy accouning outsourcngu na rynku!oferujemyumowa o pracę bezpośrednio u pracodawcy praca od zaraz dogodna lokalizacja biura elastyczny czas pracypraca zdalnamiędzynarodowe i dynamiczne środowisko pracy wyjątkowi ludzie i atmosferaprywatna opieka medycznaubezpieczenie na życiekarta multisportprezenty świąteczne i okolicznościowedofinansowanie do wakacji (wczasy pod gruszą) darmowe kursy językowe w tym business English karty Sodexodofinansowanie do okularówszkolenia i webinaria dofinansowanie do naukinagrody uznaniowebonus za poleceniefundusz socjalnypremie świąteczne skrócenie o 4 godziny czasu pracy w dniu urodzin bilety na wydarzenia kulturowe  zadaniaprowadzenie oraz weryfikacja rachunkowościmonitorowanie rozrachunków z dostawcami, rozrachunkami z odbiorcami, bankami, listami, listami płac, zapisamizamknięcie wraz z odcięciemsporządzanie deklaracji podatkowychmiesięczne i roczne transakcje zamknięciaprzygotowywanie rocznych sprawozdań finansowych i pakietów podatkowychoczekujemywykształcenie wyższe, kierunkowe minimum 1-2 lata doświadczenia w księgowości lub finansachdobra znajomość języka angielskiego minimum B2znajomość włoskiego min A2biegła znajomość pakietu MS Office umiejętność radzenia sobie w trudnych sytuacjach w spokojny i dyplomatyczny sposóbsilne zrozumienie procesów potrzebnych do skutecznego podjęcia roliAgencja zatrudnienia – nr wpisu 47
      • warszawa, mazowieckie
      • praca tymczasowa
      • randstad polska
      Masz ukończone studia na kierunku finanse/rachunkowość? Szukasz pracy w międzynarodowej firmie i chcesz zdobyć doświadczenie w zakresie księgowości, a także znasz język angielski na poziomie B2? Jeśli jesteś zainteresowany, nie zwlekaj i aplikuj teraz! Chętnie przedstawimy Ci szczegóły oferty!oferujemypracę w systemie hybrydowym na pełen etatzatrudnienie na podstawie umowy o pracę tymczasową na okres 12 miesięcy z możliwością przedłużenia współpracyprywatną opiekę medycznąkartę sportowąświetną atmosferę i dbanie o work life balancezadaniawsparcie zespołu w bieżących zadaniach związanych z księgowościąwsparcie w zamknięciu miesiąca oraz analiza rachunkówuzgadnianie transakcji oraz raportowanie grupoweprzygotowywanie danych do rozliczeń między spółkami,wsparcie zespołu w międzynarodowych projektachpraca w programach Sap oraz Navisionoczekujemyukończonych studiów wyższych na kierunku finansowym lub pokrewnymbardzo dobrej znajomości języka angielskiego (min.B2)bardzo dobrej znajomości programu Exceldbałości o szczegóły i umiejętności analitycznego myśleniachęci uczenia się i rozwojupierwsze doświadczenie zawodowe w obszarze rachunkowości bądź księgowości - dodatkowy atutAgencja zatrudnienia – nr wpisu 47
      Masz ukończone studia na kierunku finanse/rachunkowość? Szukasz pracy w międzynarodowej firmie i chcesz zdobyć doświadczenie w zakresie księgowości, a także znasz język angielski na poziomie B2? Jeśli jesteś zainteresowany, nie zwlekaj i aplikuj teraz! Chętnie przedstawimy Ci szczegóły oferty!oferujemypracę w systemie hybrydowym na pełen etatzatrudnienie na podstawie umowy o pracę tymczasową na okres 12 miesięcy z możliwością przedłużenia współpracyprywatną opiekę medycznąkartę sportowąświetną atmosferę i dbanie o work life balancezadaniawsparcie zespołu w bieżących zadaniach związanych z księgowościąwsparcie w zamknięciu miesiąca oraz analiza rachunkówuzgadnianie transakcji oraz raportowanie grupoweprzygotowywanie danych do rozliczeń między spółkami,wsparcie zespołu w międzynarodowych projektachpraca w programach Sap oraz Navisionoczekujemyukończonych studiów wyższych na kierunku finansowym lub pokrewnymbardzo dobrej znajomości języka angielskiego (min.B2)bardzo dobrej znajomości programu Exceldbałości o szczegóły i umiejętności analitycznego myśleniachęci uczenia się i rozwojupierwsze doświadczenie zawodowe w obszarze rachunkowości bądź księgowości - dodatkowy atutAgencja zatrudnienia – nr wpisu 47
      • łódź, łódzkie
      • praca stała
      • randstad polska
      Obecnie poszukujemy kandydata na stanowisko specjalisty AP, który dołączy do firmy naszego klienta. Accounts Payables koncentruje się na zarządzaniu kompleksowym procesem zobowiązań transakcyjnych w regionie EMEA i LATAM. Poprawia niezawodność procesów i poziom usług, zwiększa jakość i automatyzację w kluczowych obszarach.oferujemyatrakcyjne wynagrodzenieelastyczne godziny pracymodel pracy hybrydowejmożliwość udziału w onboardingu i mentoringu prowadzonych przez międzynarodowy zespół ekspertówbenefity takie jak: karta sportowa, prywatna opieka medyczna, pakiet ubezpieczeń na życiebonus motywacyjnyprogram poleceń pracownikówzadaniawykonywanie czynności transakcyjnych, takich jak księgowanie faktur, płatności związanych z podatkiem VAT, GRIR, składanie wniosków itp.kontrola nad procedurami operacyjnymiwpółpracowanie z innymi zespołami Centrum Usług Wspólnych prowadzenie terminowej komunikacji na zapytania od wewnętrznych/zewnętrznych klientówpomaganie w nawiązywaniu i utrzymywaniu silnych, opartych na współpracy relacji i zapewnianie satysfakcji „klienta”inne obowiązki zlecone przez przełożonegooczekujemydoświadczenia w zakresie księgowości lub obsługi klientadoświadczenia z systemem SAPdobrych umiejętności pisemnych i ustnych w języku angielskim oraz niemieckim/hiszpańskim/portugalskim/tureckim (min. B2)Agencja zatrudnienia – nr wpisu 47
      Obecnie poszukujemy kandydata na stanowisko specjalisty AP, który dołączy do firmy naszego klienta. Accounts Payables koncentruje się na zarządzaniu kompleksowym procesem zobowiązań transakcyjnych w regionie EMEA i LATAM. Poprawia niezawodność procesów i poziom usług, zwiększa jakość i automatyzację w kluczowych obszarach.oferujemyatrakcyjne wynagrodzenieelastyczne godziny pracymodel pracy hybrydowejmożliwość udziału w onboardingu i mentoringu prowadzonych przez międzynarodowy zespół ekspertówbenefity takie jak: karta sportowa, prywatna opieka medyczna, pakiet ubezpieczeń na życiebonus motywacyjnyprogram poleceń pracownikówzadaniawykonywanie czynności transakcyjnych, takich jak księgowanie faktur, płatności związanych z podatkiem VAT, GRIR, składanie wniosków itp.kontrola nad procedurami operacyjnymiwpółpracowanie z innymi zespołami Centrum Usług Wspólnych prowadzenie terminowej komunikacji na zapytania od wewnętrznych/zewnętrznych klientówpomaganie w nawiązywaniu i utrzymywaniu silnych, opartych na współpracy relacji i zapewnianie satysfakcji „klienta”inne obowiązki zlecone przez przełożonegooczekujemydoświadczenia w zakresie księgowości lub obsługi klientadoświadczenia z systemem SAPdobrych umiejętności pisemnych i ustnych w języku angielskim oraz niemieckim/hiszpańskim/portugalskim/tureckim (min. B2)Agencja zatrudnienia – nr wpisu 47
      • poznań, wielkopolskie
      • praca stała
      • randstad polska
      Posiadasz uprawnienia biegłego rewidenta? Masz doświadczenie w prowadzeniu badań sprawozdań finansowych? Mamy dla Ciebie idealną ofertę pracy! Dla naszego klienta poszukujemy osoby na stanowisko Begły Rewident. oferujemyprowadzenie ciekawych projektów audytorskich u zróżnicowanych Klientówwsparcie proceduralne podczas całego procesu badania sprawozdań finansowychniezbędne narzędzia pracy, w tym system do badania sprawozdań finansowychatrakcyjny i jasny system rozliczeń za prowadzone projektyzadaniaodpowiedzialność za organizację projektów audytorskich, tj. ustalenie harmonogramu, terminu badania oraz, w miarę potrzeby, dobór zespołu konsultantów,odpowiedzialność za planowanie pracy w ramach prowadzonego projektu audytorskiego, uwzględniając zakres badania, identyfikację rodzajów ryzyka, dobór narzędzi i procedur do badania,zarządzanie grupą konsultantów podczas projektu,wspieranie i szkolenie konsultantów w realizowanych przez nich zadaniach,odpowiedzialność za kontakt i budowanie długoterminowych relacji z klientem na poziomie zarządu (dyrektor finansowy, prezes) lub rady nadzorczejcodzienny kontakt z klientemoczekujemyuprawnienia biegłego rewidentazajomości bieżących przepisów UoR, CIT, VATdoświadczenia w prowadzeniu badań sprawozdań finansowychumiejętności pracy w zespole i łatwość w nawiązywaniu kontaktówznajomości języka angielskiego (mile widziane)gotowości do podpisywania sprawozdań z badania               Agencja zatrudnienia – nr wpisu 47
      Posiadasz uprawnienia biegłego rewidenta? Masz doświadczenie w prowadzeniu badań sprawozdań finansowych? Mamy dla Ciebie idealną ofertę pracy! Dla naszego klienta poszukujemy osoby na stanowisko Begły Rewident. oferujemyprowadzenie ciekawych projektów audytorskich u zróżnicowanych Klientówwsparcie proceduralne podczas całego procesu badania sprawozdań finansowychniezbędne narzędzia pracy, w tym system do badania sprawozdań finansowychatrakcyjny i jasny system rozliczeń za prowadzone projektyzadaniaodpowiedzialność za organizację projektów audytorskich, tj. ustalenie harmonogramu, terminu badania oraz, w miarę potrzeby, dobór zespołu konsultantów,odpowiedzialność za planowanie pracy w ramach prowadzonego projektu audytorskiego, uwzględniając zakres badania, identyfikację rodzajów ryzyka, dobór narzędzi i procedur do badania,zarządzanie grupą konsultantów podczas projektu,wspieranie i szkolenie konsultantów w realizowanych przez nich zadaniach,odpowiedzialność za kontakt i budowanie długoterminowych relacji z klientem na poziomie zarządu (dyrektor finansowy, prezes) lub rady nadzorczejcodzienny kontakt z klientemoczekujemyuprawnienia biegłego rewidentazajomości bieżących przepisów UoR, CIT, VATdoświadczenia w prowadzeniu badań sprawozdań finansowychumiejętności pracy w zespole i łatwość w nawiązywaniu kontaktówznajomości języka angielskiego (mile widziane)gotowości do podpisywania sprawozdań z badania               Agencja zatrudnienia – nr wpisu 47
      • gdańsk, pomorskie
      • praca stała
      • randstad polska
      Pragniesz rozwijać zawodowe skrzydła w obszarze księgowości? Znasz angielski i chcesz go szlifować w międzynarodowym środowisku? Świetnie się składa- mamy dla Ciebie idealną ofertę!Aplikuj i dam nam się poznać :-)oferujemyatrakcyjne wynagrodzeniemożliwość rozwojuszkoleniastabilne zatrudnienie w ramach umowy o pracękartę sportową ubezpieczenie na życieopiekę zdrowotnąi wiele więcej!zadaniaprocesowanie faktur w systemiezapewnienie zgodności faktur z obowiązującymi standardami/przepisamiprzetwarzanie płatnościodpowiedzialność za faktury zakupoweudział w zamknięciu miesiącakontakt z dostawcamioczekujemydoświadczenia w dziale APznajomości języka angielskiego na poziomie min. B1dobrej znajomości pakietu MS Officewykształcenia wyższego na kierunkach finanse/ekonomia lub pokrewnychorientacji na realizację celówznajomość systemu SAP będzie dodatkowym atutemAgencja zatrudnienia – nr wpisu 47
      Pragniesz rozwijać zawodowe skrzydła w obszarze księgowości? Znasz angielski i chcesz go szlifować w międzynarodowym środowisku? Świetnie się składa- mamy dla Ciebie idealną ofertę!Aplikuj i dam nam się poznać :-)oferujemyatrakcyjne wynagrodzeniemożliwość rozwojuszkoleniastabilne zatrudnienie w ramach umowy o pracękartę sportową ubezpieczenie na życieopiekę zdrowotnąi wiele więcej!zadaniaprocesowanie faktur w systemiezapewnienie zgodności faktur z obowiązującymi standardami/przepisamiprzetwarzanie płatnościodpowiedzialność za faktury zakupoweudział w zamknięciu miesiącakontakt z dostawcamioczekujemydoświadczenia w dziale APznajomości języka angielskiego na poziomie min. B1dobrej znajomości pakietu MS Officewykształcenia wyższego na kierunkach finanse/ekonomia lub pokrewnychorientacji na realizację celówznajomość systemu SAP będzie dodatkowym atutemAgencja zatrudnienia – nr wpisu 47
      • warszawa, mazowieckie
      • praca tymczasowa
      • randstad polska
      Jesteś studentem lub masz ukończone studia na kierunku finanse/rachunkowość? Szukasz pracy w międzynarodowej firmie i chcesz zdobyć doświadczenie w zakresie księgowości, a także znasz język angielski na poziomie B2? Jeśli jesteś zainteresowany, nie zwlekaj i aplikuj teraz! Chętnie przedstawimy Ci szczegóły oferty!oferujemyzatrudnienie na podstawie umowy o pracę tymczasową na okres 3 miesięcy z możliwością przedłużenia współpracypracę na pełen etat od poniedziałku do piątkupracę w nowoczesnym biurowcu bezpośrednio przy stacji PKP Służewiecświetną atmosferę w pracy i dbanie o work life balance kartę sportową i prywatną opiekę medycznąubezpieczenie na życiedodatkowe jednorazowe benefity np. tańsze bilety do kinazadaniawsparcie w ogólnych czynnościach księgowych oraz analiza rachunkówwsparcie w procesie raportowania kosztówpomoc w przygotowaniu miesięcznych, kwartalnych i rocznych sprawozdań finansowych, raportów oraz uzgodnienie księgi głównej dla klientów wewnętrznych i zewnętrznychwspółpraca z zespołem w zakresie rozwiązywania bieżących problemówkontakt z zespołami biznesowymi w różnych regionach geograficznychoczekujemystatusu studenta lub ukończonych studiów na kierunku finanse/rachunkowośćdobrej znajomości języka angielskiego B2umiejętności pracy w zespolechęci uczenia się i rozwojudbałości o szczegóły i umiejętności analitycznego myśleniadoświadczenia w finansach/księgowości - mile widziane (np. staż)znajomości Excela - dodatkowy atutAgencja zatrudnienia nr wpisu 47
      Jesteś studentem lub masz ukończone studia na kierunku finanse/rachunkowość? Szukasz pracy w międzynarodowej firmie i chcesz zdobyć doświadczenie w zakresie księgowości, a także znasz język angielski na poziomie B2? Jeśli jesteś zainteresowany, nie zwlekaj i aplikuj teraz! Chętnie przedstawimy Ci szczegóły oferty!oferujemyzatrudnienie na podstawie umowy o pracę tymczasową na okres 3 miesięcy z możliwością przedłużenia współpracypracę na pełen etat od poniedziałku do piątkupracę w nowoczesnym biurowcu bezpośrednio przy stacji PKP Służewiecświetną atmosferę w pracy i dbanie o work life balance kartę sportową i prywatną opiekę medycznąubezpieczenie na życiedodatkowe jednorazowe benefity np. tańsze bilety do kinazadaniawsparcie w ogólnych czynnościach księgowych oraz analiza rachunkówwsparcie w procesie raportowania kosztówpomoc w przygotowaniu miesięcznych, kwartalnych i rocznych sprawozdań finansowych, raportów oraz uzgodnienie księgi głównej dla klientów wewnętrznych i zewnętrznychwspółpraca z zespołem w zakresie rozwiązywania bieżących problemówkontakt z zespołami biznesowymi w różnych regionach geograficznychoczekujemystatusu studenta lub ukończonych studiów na kierunku finanse/rachunkowośćdobrej znajomości języka angielskiego B2umiejętności pracy w zespolechęci uczenia się i rozwojudbałości o szczegóły i umiejętności analitycznego myśleniadoświadczenia w finansach/księgowości - mile widziane (np. staż)znajomości Excela - dodatkowy atutAgencja zatrudnienia nr wpisu 47
      • kraków, małopolskie
      • praca stała
      • randstad polska
      Dla naszego klienta, światowej klas producenta i dystrybutora gazów technicznych,urządzeń i technologii,poszukujemy specjalisty na stanowisko:Specjalista ds. płacoferujemyumowa o pracęopieka medycznakarta Multisportzadaniaudział w naliczaniu listy płacróżne kalkulacje wynagrodzeń i kosztów zatrudnienia (np. ubruttowienia, przeliczanie brutto-netto, kalkulacje dodatków do wynagrodzenia, symulacje)bieżące odpowiadanie na pytania i zgłoszenia pracowników (“first point of contact”) dotyczące naliczania płacprzygotowywanie danych do raportów GUSobsługa Płatnikazaświadczenia o zarobkachoczekujemyj. angielski - poziom B2doświadczenie zawodowe - minimum 6 miesięcy w dziale administracji personalnej lub płacznajomość  Google Sheet / Excel, Google Doc / Word, program kadrowo-płacowy (TETA)Cechy :dokładność, sumienność, komunikatywność,umiejętność współpracy z ludźmi (pracownicy / kierownicy) i w zespole, zamiłowanie do pracy z dokumentami i danymi,organizacja pracy własnej,samodzielność. Agencja zatrudnienia – nr wpisu 47
      Dla naszego klienta, światowej klas producenta i dystrybutora gazów technicznych,urządzeń i technologii,poszukujemy specjalisty na stanowisko:Specjalista ds. płacoferujemyumowa o pracęopieka medycznakarta Multisportzadaniaudział w naliczaniu listy płacróżne kalkulacje wynagrodzeń i kosztów zatrudnienia (np. ubruttowienia, przeliczanie brutto-netto, kalkulacje dodatków do wynagrodzenia, symulacje)bieżące odpowiadanie na pytania i zgłoszenia pracowników (“first point of contact”) dotyczące naliczania płacprzygotowywanie danych do raportów GUSobsługa Płatnikazaświadczenia o zarobkachoczekujemyj. angielski - poziom B2doświadczenie zawodowe - minimum 6 miesięcy w dziale administracji personalnej lub płacznajomość  Google Sheet / Excel, Google Doc / Word, program kadrowo-płacowy (TETA)Cechy :dokładność, sumienność, komunikatywność,umiejętność współpracy z ludźmi (pracownicy / kierownicy) i w zespole, zamiłowanie do pracy z dokumentami i danymi,organizacja pracy własnej,samodzielność. Agencja zatrudnienia – nr wpisu 47
      • wrocław, dolnośląskie
      • praca stała
      • randstad polska
      Posiadasz doświadczenie w pracy jako księgowa/y? Masz doświadczenia w biurze rachunkowym? Mamy dla Ciebie idealną ofertę pracy! Dla naszego klienta poszukujemy osoby na stanowisko Księgowa/y.oferujemyumowę o pracę lub kontrakt B2Bmożiwości rozwojuatrakcyjne wynagrodzeniezadaniaprowadzenie ksiąg handlowychprzygoowywanie deklaracji podatkowychwsparcie w procesach zamykania miesiącauczestniczenie w czynnościach sprawdzających i kontrolachoczekujemywykształcenia wyższego kierunkowegoznajomości programu Symfoniaznajomości języka angielskiegozaangazowania doświadczenia zawodowego w księgowościAgencja zatrudnienia – nr wpisu 47
      Posiadasz doświadczenie w pracy jako księgowa/y? Masz doświadczenia w biurze rachunkowym? Mamy dla Ciebie idealną ofertę pracy! Dla naszego klienta poszukujemy osoby na stanowisko Księgowa/y.oferujemyumowę o pracę lub kontrakt B2Bmożiwości rozwojuatrakcyjne wynagrodzeniezadaniaprowadzenie ksiąg handlowychprzygoowywanie deklaracji podatkowychwsparcie w procesach zamykania miesiącauczestniczenie w czynnościach sprawdzających i kontrolachoczekujemywykształcenia wyższego kierunkowegoznajomości programu Symfoniaznajomości języka angielskiegozaangazowania doświadczenia zawodowego w księgowościAgencja zatrudnienia – nr wpisu 47
      • warszawa, mazowieckie
      • praca tymczasowa
      • randstad polska
      Chcesz zdobyć pierwsze doświadczenia w obszarze księgowości? Praca w programie Excel i tworzenie tabel przestawnych nie stanowi dla Ciebie problemu? Aplikuj do nas.oferujemyatrakcyjne wynagrodzenie,zatrudnienie od zaraz na 3-miesięczny okres próbny, następnie umowa na dłuższy okres, możliwości rozwoju w międzynarodowej korporacji z branży motoryzacyjnejdzielnica: Włochy (w pobliżu WKD Raków).zadaniaprzygotowanie alokacji płatności dokonanych przez Klienta dla potrzeb nowego systemu operacyjnego,udział we wdrażaniu nowego systemu operacyjnego firmy,praca w excelu - tworzenie zestawień przy pomocy tabeli przestawnych, matchowanie danych, weryfikacja ich poprawności,zarządzanie obiegiem danych w systemie,kontakt z Klientem w sprawie nadpłat.oczekujemydobrej znajomości programu MS Excel (tabele przestawne),umiejętność analitycznego myślenia,dobrej znajomości języka angielskiego,doświadczenie bądź wykształcenie w obszarze księgowości - mile widziane.Agencja zatrudnienia – nr wpisu 47
      Chcesz zdobyć pierwsze doświadczenia w obszarze księgowości? Praca w programie Excel i tworzenie tabel przestawnych nie stanowi dla Ciebie problemu? Aplikuj do nas.oferujemyatrakcyjne wynagrodzenie,zatrudnienie od zaraz na 3-miesięczny okres próbny, następnie umowa na dłuższy okres, możliwości rozwoju w międzynarodowej korporacji z branży motoryzacyjnejdzielnica: Włochy (w pobliżu WKD Raków).zadaniaprzygotowanie alokacji płatności dokonanych przez Klienta dla potrzeb nowego systemu operacyjnego,udział we wdrażaniu nowego systemu operacyjnego firmy,praca w excelu - tworzenie zestawień przy pomocy tabeli przestawnych, matchowanie danych, weryfikacja ich poprawności,zarządzanie obiegiem danych w systemie,kontakt z Klientem w sprawie nadpłat.oczekujemydobrej znajomości programu MS Excel (tabele przestawne),umiejętność analitycznego myślenia,dobrej znajomości języka angielskiego,doświadczenie bądź wykształcenie w obszarze księgowości - mile widziane.Agencja zatrudnienia – nr wpisu 47
      • warszawa, mazowieckie
      • praca tymczasowa
      • randstad polska
      Masz już pierwsze doświadczenie w obszarze finansów i szukasz dalszych możliwości rozwoju? Dołącz do zgranego teamu kontroli wewnętrznej dla naszego klienta - dużej, międzynarodowej firmy nastawionej na Twój rozwój!oferujemyumowę o pracę tymczasową na okres 12 miesięcypakiet atrakcyjnych benefitów (pakiet medyczny, karta sportowa)pracę w trybie hybrydowymelastyczne godziny pracyświetną atmosferę i dbanie o work life balance pełen onboarding oraz przeszkolenieprzejrzystą ścieżkę rozwojuzadaniawspieranie zespołu w bieżących zadaniach związanych z procesami operacyjnymi i finansowymiuczestniczenie w testach zgodności procesów ze standardami zarządzania ryzykiem dbanie o kompletność i poprawność dokumentacji niezbędnej do prawidłowej oceny ryzykawsparcie zespołów biznesowych we wdrażaniu standardów grupowych i optymalizacji procesówoczekujemypierwszego doświadczenia zawodowego w obszarze audytu lub pokrewnych: finansów, rachunkowości, księgowości, analizy finansowej lub kontrolingu finansowegoukończonych studiów wyższych bądź bycia studentem IV/V roku na kierunku finansowym/biznesowym lub pokrewnymbiegłej komunikacji w języku angielskim i polskimbardzo dobrej znajomości MS Excelmile widziana znajomość systemów takich jak SAP czy Navisionrozwiniętych umiejętności analitycznych oraz dobrej organizacji pracydokładności i skrupulatności w powierzonych zadaniachchęci dalszego rozwoju w dziale kontroli wewnętrznejAgencja zatrudnienia – nr wpisu 47
      Masz już pierwsze doświadczenie w obszarze finansów i szukasz dalszych możliwości rozwoju? Dołącz do zgranego teamu kontroli wewnętrznej dla naszego klienta - dużej, międzynarodowej firmy nastawionej na Twój rozwój!oferujemyumowę o pracę tymczasową na okres 12 miesięcypakiet atrakcyjnych benefitów (pakiet medyczny, karta sportowa)pracę w trybie hybrydowymelastyczne godziny pracyświetną atmosferę i dbanie o work life balance pełen onboarding oraz przeszkolenieprzejrzystą ścieżkę rozwojuzadaniawspieranie zespołu w bieżących zadaniach związanych z procesami operacyjnymi i finansowymiuczestniczenie w testach zgodności procesów ze standardami zarządzania ryzykiem dbanie o kompletność i poprawność dokumentacji niezbędnej do prawidłowej oceny ryzykawsparcie zespołów biznesowych we wdrażaniu standardów grupowych i optymalizacji procesówoczekujemypierwszego doświadczenia zawodowego w obszarze audytu lub pokrewnych: finansów, rachunkowości, księgowości, analizy finansowej lub kontrolingu finansowegoukończonych studiów wyższych bądź bycia studentem IV/V roku na kierunku finansowym/biznesowym lub pokrewnymbiegłej komunikacji w języku angielskim i polskimbardzo dobrej znajomości MS Excelmile widziana znajomość systemów takich jak SAP czy Navisionrozwiniętych umiejętności analitycznych oraz dobrej organizacji pracydokładności i skrupulatności w powierzonych zadaniachchęci dalszego rozwoju w dziale kontroli wewnętrznejAgencja zatrudnienia – nr wpisu 47
      • poznań, wielkopolskie
      • praca stała
      • randstad polska
      Jeśli jesteś samodzielnym specjalistą w obszarze księgowości i posiadasz doświadczenie w środowisku produkcyjnym koniecznie zapoznaj się z poniższą ofertą! Nasz Klient to stabilna, międzynarodowa firma, gwarantująca świetną atmosferę i możliwość podnoszenia swoich kompetencji. Aplikuj już teraz!oferujemypracę w międzynarodowej firmie o uznanej renomie w sektorze systemów uzdatniania wodysystematyczne kształcenie i możliwości rozwoju zawodowegoprzyjemną atmosferę pracy w zgranym zespoleinteresujące środowisko pracy w dynamicznym, międzynarodowym zespolestabilne zatrudnienie na podstawie umowy o pracękonkurencyjne wynagrodzenie i przejrzysty system wynagrodzeńniezbędne narzędzia do wykonywania pracy tj. laptop, telefon służbowy, innepracę w nowoczesnej i wygodnej siedzibie firmyfirmowe grupowe ubezpieczenie na życiesportowy system benefitów dla pracownikówprywatne ubezpieczenie medyczne oraz opiekę medycznązadaniaprowadzenie księgowości dla oddziału produkcyjnego firmyksięgowanie dokumentów księgowych, w tym faktur zakupu kosztowych i towarowych, dotyczących importu towarów, wewnątrzwspólnotowego nabycia towarów oraz importu usługprocesowanie płatności na rzecz kontrahentów krajowych, zagranicznych, w tym również na rzecz podmiotów powiązanychmonitorowanie należności, zobowiązańwsparcie Głównej Księgowej w przygotowaniu dokumentacji do sporządzenia deklaracji z tytułu podatku od towarów i usług oraz wykazywania cłasprawdzanie kompletności dokumentacji będącej podstawą do sporządzenia deklaracjirozliczanie kosztów produkcjiksięgowanie wynagrodzeń, przedpłat, rozliczeń międzyokresowych czynnych, rezerw oraz pozostałych księgowań PKksięgowanie zakupu środków trwałych, rozliczanie środków trwałych w budowie, naliczanie amortyzacji oraz likwidacji i sprzedaży środków trwałychprocesowanie i księgowanie pracowniczych rozliczeń gotówkowychksięgowanie wyciągów bankowychwsparcie w procesie zamknięcia miesiącaczynne uczestnictwo w procesie audytu ksiąg rachunkowych oraz w audytach wymaganych przez Grupęoczekujemykilkuletniego doświadczenia w księgowości przedsiębiorstwa produkcyjnegoznajomości Ustawy o Rachunkowości oraz ustaw podatkowych, w szczególności w zakresie podatku od towarów i usług, podatku dochodowego od osób prawnych i podatku dochodowego od osób fizycznychznajomości oprogramowania Epicor - mile widzianepakietu Microsoft Office, w szczególności Microsoft Excelznajomości języka angielskiego w mowie i piśmie minimum poziom komunikatywny (B2) - warunek koniecznydokładności i sumienność w wykonywaniu zadańdobrej organizacji czasu pracy i umiejętność pracy pod presją czasuumiejętności interpersonalnychzorientowania na rozwiązywanie problemów Agencja zatrudnienia nr wpisu 47
      Jeśli jesteś samodzielnym specjalistą w obszarze księgowości i posiadasz doświadczenie w środowisku produkcyjnym koniecznie zapoznaj się z poniższą ofertą! Nasz Klient to stabilna, międzynarodowa firma, gwarantująca świetną atmosferę i możliwość podnoszenia swoich kompetencji. Aplikuj już teraz!oferujemypracę w międzynarodowej firmie o uznanej renomie w sektorze systemów uzdatniania wodysystematyczne kształcenie i możliwości rozwoju zawodowegoprzyjemną atmosferę pracy w zgranym zespoleinteresujące środowisko pracy w dynamicznym, międzynarodowym zespolestabilne zatrudnienie na podstawie umowy o pracękonkurencyjne wynagrodzenie i przejrzysty system wynagrodzeńniezbędne narzędzia do wykonywania pracy tj. laptop, telefon służbowy, innepracę w nowoczesnej i wygodnej siedzibie firmyfirmowe grupowe ubezpieczenie na życiesportowy system benefitów dla pracownikówprywatne ubezpieczenie medyczne oraz opiekę medycznązadaniaprowadzenie księgowości dla oddziału produkcyjnego firmyksięgowanie dokumentów księgowych, w tym faktur zakupu kosztowych i towarowych, dotyczących importu towarów, wewnątrzwspólnotowego nabycia towarów oraz importu usługprocesowanie płatności na rzecz kontrahentów krajowych, zagranicznych, w tym również na rzecz podmiotów powiązanychmonitorowanie należności, zobowiązańwsparcie Głównej Księgowej w przygotowaniu dokumentacji do sporządzenia deklaracji z tytułu podatku od towarów i usług oraz wykazywania cłasprawdzanie kompletności dokumentacji będącej podstawą do sporządzenia deklaracjirozliczanie kosztów produkcjiksięgowanie wynagrodzeń, przedpłat, rozliczeń międzyokresowych czynnych, rezerw oraz pozostałych księgowań PKksięgowanie zakupu środków trwałych, rozliczanie środków trwałych w budowie, naliczanie amortyzacji oraz likwidacji i sprzedaży środków trwałychprocesowanie i księgowanie pracowniczych rozliczeń gotówkowychksięgowanie wyciągów bankowychwsparcie w procesie zamknięcia miesiącaczynne uczestnictwo w procesie audytu ksiąg rachunkowych oraz w audytach wymaganych przez Grupęoczekujemykilkuletniego doświadczenia w księgowości przedsiębiorstwa produkcyjnegoznajomości Ustawy o Rachunkowości oraz ustaw podatkowych, w szczególności w zakresie podatku od towarów i usług, podatku dochodowego od osób prawnych i podatku dochodowego od osób fizycznychznajomości oprogramowania Epicor - mile widzianepakietu Microsoft Office, w szczególności Microsoft Excelznajomości języka angielskiego w mowie i piśmie minimum poziom komunikatywny (B2) - warunek koniecznydokładności i sumienność w wykonywaniu zadańdobrej organizacji czasu pracy i umiejętność pracy pod presją czasuumiejętności interpersonalnychzorientowania na rozwiązywanie problemów Agencja zatrudnienia nr wpisu 47
      • gdańsk, pomorskie
      • praca stała
      • randstad polska
      Pragniesz rozwijać zawodowe skrzydła w obszarze księgowości? Znasz angielski i chcesz go szlifować w międzynarodowym środowisku? Świetnie się składa- mamy dla Ciebie idealną ofertę!Dla jednego z naszych klientów poszukujemy osoby do działu GL.Aplikuj i daj nam się poznać.oferujemyatrakcyjne wynagrodzeniemożliwość rozwojuszkoleniastabilne zatrudnienie w ramach umowy o pracękartę sportową ubezpieczenie na życieopiekę zdrowotnąi wiele więcej!zadaniaprzetwarzanie i realizacja działań na koniec miesiąca (zamknięcie końcowe, uzgadnianie kont bilansowych, przegląd bilansu)przygotowywanie raportów na koniec okresów rozliczeniowychprzygotowywanie analiz bilansowych zarządzanie środkami trwałymiksięgowania płacowerozliczenia międzyokresowewykonywanie kontroli wewnętrznych nad sprawozdawczością finansowąwsparcie audytów wewnętrznych i zewnętrznychwykonywanie codziennych operacji zgodnie z wyznaczonymi celamiidentyfikacja potencjalnych usprawnień procesutworzenie i aktualizacja dokumentacji procesowejoczekujemyznajomości języka angielskiego na poziomie min. B2dobrej znajomości pakietu MS Officewykształcenia wyższego na kierunkach finanse/ekonomia lub pokrewnychorientacji na realizację celówdoświadczenia na podobnym stanowisku min. rokmile widziana znajomość systemu SAPznajomość języka francuskiego będzie dodatkowym atutemAgencja zatrudnienia – nr wpisu 47
      Pragniesz rozwijać zawodowe skrzydła w obszarze księgowości? Znasz angielski i chcesz go szlifować w międzynarodowym środowisku? Świetnie się składa- mamy dla Ciebie idealną ofertę!Dla jednego z naszych klientów poszukujemy osoby do działu GL.Aplikuj i daj nam się poznać.oferujemyatrakcyjne wynagrodzeniemożliwość rozwojuszkoleniastabilne zatrudnienie w ramach umowy o pracękartę sportową ubezpieczenie na życieopiekę zdrowotnąi wiele więcej!zadaniaprzetwarzanie i realizacja działań na koniec miesiąca (zamknięcie końcowe, uzgadnianie kont bilansowych, przegląd bilansu)przygotowywanie raportów na koniec okresów rozliczeniowychprzygotowywanie analiz bilansowych zarządzanie środkami trwałymiksięgowania płacowerozliczenia międzyokresowewykonywanie kontroli wewnętrznych nad sprawozdawczością finansowąwsparcie audytów wewnętrznych i zewnętrznychwykonywanie codziennych operacji zgodnie z wyznaczonymi celamiidentyfikacja potencjalnych usprawnień procesutworzenie i aktualizacja dokumentacji procesowejoczekujemyznajomości języka angielskiego na poziomie min. B2dobrej znajomości pakietu MS Officewykształcenia wyższego na kierunkach finanse/ekonomia lub pokrewnychorientacji na realizację celówdoświadczenia na podobnym stanowisku min. rokmile widziana znajomość systemu SAPznajomość języka francuskiego będzie dodatkowym atutemAgencja zatrudnienia – nr wpisu 47
      • kraków, małopolskie
      • praca stała
      • randstad polska
      Dla naszego Klienta, prężnie rozwijającej się organizacji, poszukujemy kandydatów na stanowisko AR & Cash Collection Specialist with German. Jeżeli masz już doświadczenie w obszarze księgowości należności i znasz język niemiecki - ta oferta jest właśnie dla Ciebie!oferujemyumowa o pracęatrakcyjne wynagrodzenie oraz premieprywatna opieka medycznakarta sportowaubezpieczenie grupowedofinansowanie do kursów językowychbiuro w atrakcyjnej lokalizacji elastyczne godziny pracy międzynarodowe środowiskozadaniamonitorowanie i wyjaśnianie przyczyn zaległości w zakresie płatnościuzgadnianie kont klientów i sprawdzanie rozbieżnościkontakt z klientami w języku niemieckimwykonywanie transakcji finansowychweryfikacja zaksięgowanych fakturzarządzanie dokumentacją klientówudział w tranzycjachprzygotowywanie analiz i raportówoczekujemydoświadczenie w obszarze księgowości należnościznajomość zagadnień dotyczących monitorowania należnościznajomość języka niemieckiego na poziomie min. B2znajomość języka angielskiego na poziomie min. B2znajomość systemu SAP i Excelachęci do pracy w dynamicznym środowiskuAgencja zatudnienia – nr wpisu 47
      Dla naszego Klienta, prężnie rozwijającej się organizacji, poszukujemy kandydatów na stanowisko AR & Cash Collection Specialist with German. Jeżeli masz już doświadczenie w obszarze księgowości należności i znasz język niemiecki - ta oferta jest właśnie dla Ciebie!oferujemyumowa o pracęatrakcyjne wynagrodzenie oraz premieprywatna opieka medycznakarta sportowaubezpieczenie grupowedofinansowanie do kursów językowychbiuro w atrakcyjnej lokalizacji elastyczne godziny pracy międzynarodowe środowiskozadaniamonitorowanie i wyjaśnianie przyczyn zaległości w zakresie płatnościuzgadnianie kont klientów i sprawdzanie rozbieżnościkontakt z klientami w języku niemieckimwykonywanie transakcji finansowychweryfikacja zaksięgowanych fakturzarządzanie dokumentacją klientówudział w tranzycjachprzygotowywanie analiz i raportówoczekujemydoświadczenie w obszarze księgowości należnościznajomość zagadnień dotyczących monitorowania należnościznajomość języka niemieckiego na poziomie min. B2znajomość języka angielskiego na poziomie min. B2znajomość systemu SAP i Excelachęci do pracy w dynamicznym środowiskuAgencja zatudnienia – nr wpisu 47
      • kraków, małopolskie
      • praca stała
      • randstad polska
      Dla naszego Klienta, prężnie rozwijającej się organizacji, poszukujemy kandydatów na stanowisko Cash Collection Specialist with French. Jeżeli masz już doświadczenie w księgowości lub w obsłudze klienta z językiem francuskim - ta oferta jest właśnie dla Ciebie! oferujemyumowa o pracęatrakcyjne wynagrodzenie oraz premieprywatna opieka medycznakarta sportowaubezpieczenie grupowedofinansowanie do kursów językowychbiuro w atrakcyjnej lokalizacji elastyczne godziny pracy międzynarodowe środowiskozadaniamonitorowanie i wyjaśnianie przyczyn zaległości w zakresie płatnościuzgadnianie kont klientów i sprawdzanie rozbieżnościkontakt z klientami w języku francuskimwykonywanie transakcji finansowychweryfikacja zaksięgowanych fakturzarządzanie dokumentacją klientówoczekujemydoświadczenie w obszarze należności księgowych lub w obsłudze klientaznajomość języka francuskiego na poziomie min. B2/C1znajomość języka angielskiego na poziomie min. B2znajomość zagadnień dotyczących monitorowania należnościznajomość systemu SAP i Excelachęci do pracy w dynamicznym środowiskuAgencja zatrudnienia – nr wpisu 47
      Dla naszego Klienta, prężnie rozwijającej się organizacji, poszukujemy kandydatów na stanowisko Cash Collection Specialist with French. Jeżeli masz już doświadczenie w księgowości lub w obsłudze klienta z językiem francuskim - ta oferta jest właśnie dla Ciebie! oferujemyumowa o pracęatrakcyjne wynagrodzenie oraz premieprywatna opieka medycznakarta sportowaubezpieczenie grupowedofinansowanie do kursów językowychbiuro w atrakcyjnej lokalizacji elastyczne godziny pracy międzynarodowe środowiskozadaniamonitorowanie i wyjaśnianie przyczyn zaległości w zakresie płatnościuzgadnianie kont klientów i sprawdzanie rozbieżnościkontakt z klientami w języku francuskimwykonywanie transakcji finansowychweryfikacja zaksięgowanych fakturzarządzanie dokumentacją klientówoczekujemydoświadczenie w obszarze należności księgowych lub w obsłudze klientaznajomość języka francuskiego na poziomie min. B2/C1znajomość języka angielskiego na poziomie min. B2znajomość zagadnień dotyczących monitorowania należnościznajomość systemu SAP i Excelachęci do pracy w dynamicznym środowiskuAgencja zatrudnienia – nr wpisu 47
      • bydgoszcz, kujawsko-pomorskie
      • praca stała
      • randstad polska
      Dla naszego Klienta, grupy przemysłowej o stabilnej pozycji rynkowej w Polsce i za granicą, poszukujemy kierownika zespołu księgowego w dziale księgi głównej. Chcesz być częścią czegoś nowego i obserwować jak tworzą się, i rozwijają zaawansowane procesy księgowe? Zaaplikuj i porozmawiajmy o szczegółach oferty!oferujemydobrą atmosferę pracy zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę z atrakcyjnym pakietem benefitów: ubezpieczenie grupowe, karta sportowa, opieka medycznamożliwość nauki języków obcych model częściowej pracy zdalnej dni biurowe w komfortowej przestrzeni najnowocześniejszgo biurowca w mieściezadaniazarządzanie zespołem Księgi Głównej (zespół na różnych stanowiskach księgowych)odpowiedzialność za procesy realizowane przez zespół (sprawozdawczość finansowa, sprawozdawczość podatkowa, zamknięcie miesiąca)wspieranie pracowników w zakresie realizowanych zadań i procesówdbanie o utrzymanie wysokich standardów pracy z zachowaniem ustalonego harmonogramuzapewnienie wskazówek technicznych i organizacyjnych członkom zespołumotywowanie i wspieranie podwładnych w celu osiągnięcia założonych celów oraz poziomu efektywności (KPI, SLA)przygotowywanie i weryfikacja uzgodnień ksiąg pomocniczych do uzgodnień kont księgi głównejzarządzanie dokumentacją zespołu księgi głównejodpowiedzialność za zgodność powierzonych obszarów z określoną polityką rachunkowości oraz innymi uregulowaniami wewnętrznymi oraz zewnętrznymiwykonywanie czynności związanych z zamknięciem okresu księgowego w ramach powierzonego procesuwspieranie modelu zarządzania strumieniem wartości w zespole księgi głównej, udział w projektach dotyczących poprawy efektywności procesuodpowiedzialność za przygotowanie raportów dla klienta oraz przełożonegozapewnianie przestrzegania procedur w podległym dzialewspółpraca z innymi zespołamibudowanie kultury organizacyjnej grupy kapitałowejoczekujemydoświadczenia w pracy w księgowości powyżej 5 latwiedzy w zakresie podatków korporacyjnychdoświadczenia w zarządzaniu zespołem lub pełnieniea funki liderskiejwysoko rozwiniętych umiejętności komunikacyjnych wykorzystywanych w kontekście kontaktów biznesowych na różnych poziomach w organizacjiznajomości pakietu MS Officedoświadczenia w pracy na systemie klasy ERPznajomości jezyka angielskiego w stopniu komunikatywnymdoświadczenie w środowisku SSC będzie atutemdoświadczenie w zdobyte w firmie o profilu produkcyjnym będzie atutemAgencja zatrudnienia – nr wpisu 47
      Dla naszego Klienta, grupy przemysłowej o stabilnej pozycji rynkowej w Polsce i za granicą, poszukujemy kierownika zespołu księgowego w dziale księgi głównej. Chcesz być częścią czegoś nowego i obserwować jak tworzą się, i rozwijają zaawansowane procesy księgowe? Zaaplikuj i porozmawiajmy o szczegółach oferty!oferujemydobrą atmosferę pracy zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę z atrakcyjnym pakietem benefitów: ubezpieczenie grupowe, karta sportowa, opieka medycznamożliwość nauki języków obcych model częściowej pracy zdalnej dni biurowe w komfortowej przestrzeni najnowocześniejszgo biurowca w mieściezadaniazarządzanie zespołem Księgi Głównej (zespół na różnych stanowiskach księgowych)odpowiedzialność za procesy realizowane przez zespół (sprawozdawczość finansowa, sprawozdawczość podatkowa, zamknięcie miesiąca)wspieranie pracowników w zakresie realizowanych zadań i procesówdbanie o utrzymanie wysokich standardów pracy z zachowaniem ustalonego harmonogramuzapewnienie wskazówek technicznych i organizacyjnych członkom zespołumotywowanie i wspieranie podwładnych w celu osiągnięcia założonych celów oraz poziomu efektywności (KPI, SLA)przygotowywanie i weryfikacja uzgodnień ksiąg pomocniczych do uzgodnień kont księgi głównejzarządzanie dokumentacją zespołu księgi głównejodpowiedzialność za zgodność powierzonych obszarów z określoną polityką rachunkowości oraz innymi uregulowaniami wewnętrznymi oraz zewnętrznymiwykonywanie czynności związanych z zamknięciem okresu księgowego w ramach powierzonego procesuwspieranie modelu zarządzania strumieniem wartości w zespole księgi głównej, udział w projektach dotyczących poprawy efektywności procesuodpowiedzialność za przygotowanie raportów dla klienta oraz przełożonegozapewnianie przestrzegania procedur w podległym dzialewspółpraca z innymi zespołamibudowanie kultury organizacyjnej grupy kapitałowejoczekujemydoświadczenia w pracy w księgowości powyżej 5 latwiedzy w zakresie podatków korporacyjnychdoświadczenia w zarządzaniu zespołem lub pełnieniea funki liderskiejwysoko rozwiniętych umiejętności komunikacyjnych wykorzystywanych w kontekście kontaktów biznesowych na różnych poziomach w organizacjiznajomości pakietu MS Officedoświadczenia w pracy na systemie klasy ERPznajomości jezyka angielskiego w stopniu komunikatywnymdoświadczenie w środowisku SSC będzie atutemdoświadczenie w zdobyte w firmie o profilu produkcyjnym będzie atutemAgencja zatrudnienia – nr wpisu 47
      • wrocław, dolnośląskie
      • praca stała
      • randstad polska
      Dla naszego Klienta zajmującego się księgowością oraz tworzeniem kompleksowych rozwiązań dla firm, poszukujemy osoby na stanowisko: samodzielny księgowy / samodzielna księgowa. Możesz dołączyć do zespołu ekspertów, których łączy wieloletnie doświadczenie w biznesie, księgowości i pasja do zdobywania wiedzy.oferujemyatrakcyjne wynagrodzenie + system premiowy + benefitystabilne zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę lub jeśli wolisz B2Bszkolenia w oparciu o indywidualne podejście do pracownikaczas pracy - możliwość elastycznego podejściazadaniaprowadzenie ksiąg handlowych i książki przychodów i rozchodówprzygotowywanie rozliczeń podatkowych: PIT, CIT, VATprowadzenie ewidencji środków trwałychprowadzenie ewidencji środków płatniczych, w tym rozrachunkówbieżący kontakt z Klientami, rozmowy, spotkania oraz bieżące wsparcie doradcze dla Klientówprzygotowywanie sprawozdań i raportów dla instytucji zewnętrznychBRAK rozliczeń z ZUS, kadry i płace rozliczane są przez firmę zewnętrzną oczekujemywykształcenia wyższegodoświadczenia na podobnym stanowisku w biurze rachunkowymumiejętności biegłego poruszania się po ustawach podatkowych, których znajomość jest wymagana do rzetelnego prowadzenia ksiąg handlowych i KPIRbiegłej znajomość ustawy o rachunkowości i rozporządzenia w sprawie KPIRdoświadczenia w prowadzeniu ksiąg handlowych i KPIRotwartości na Klientów oraz chęć pomocy w rozwiązywaniu problemów Klientówrzetelności, odpowiedzialności i terminowościumiejętności tworzenia/analizy planu kont oraz polityki rachunkowościmile widziana będzie praktyczna znajomość programu enova, w wypadku braku doświadczenia w pracy na enova oferujemy wsparcie we wdrożeniu Agencja zatrudnienia nr wpisu 47
      Dla naszego Klienta zajmującego się księgowością oraz tworzeniem kompleksowych rozwiązań dla firm, poszukujemy osoby na stanowisko: samodzielny księgowy / samodzielna księgowa. Możesz dołączyć do zespołu ekspertów, których łączy wieloletnie doświadczenie w biznesie, księgowości i pasja do zdobywania wiedzy.oferujemyatrakcyjne wynagrodzenie + system premiowy + benefitystabilne zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę lub jeśli wolisz B2Bszkolenia w oparciu o indywidualne podejście do pracownikaczas pracy - możliwość elastycznego podejściazadaniaprowadzenie ksiąg handlowych i książki przychodów i rozchodówprzygotowywanie rozliczeń podatkowych: PIT, CIT, VATprowadzenie ewidencji środków trwałychprowadzenie ewidencji środków płatniczych, w tym rozrachunkówbieżący kontakt z Klientami, rozmowy, spotkania oraz bieżące wsparcie doradcze dla Klientówprzygotowywanie sprawozdań i raportów dla instytucji zewnętrznychBRAK rozliczeń z ZUS, kadry i płace rozliczane są przez firmę zewnętrzną oczekujemywykształcenia wyższegodoświadczenia na podobnym stanowisku w biurze rachunkowymumiejętności biegłego poruszania się po ustawach podatkowych, których znajomość jest wymagana do rzetelnego prowadzenia ksiąg handlowych i KPIRbiegłej znajomość ustawy o rachunkowości i rozporządzenia w sprawie KPIRdoświadczenia w prowadzeniu ksiąg handlowych i KPIRotwartości na Klientów oraz chęć pomocy w rozwiązywaniu problemów Klientówrzetelności, odpowiedzialności i terminowościumiejętności tworzenia/analizy planu kont oraz polityki rachunkowościmile widziana będzie praktyczna znajomość programu enova, w wypadku braku doświadczenia w pracy na enova oferujemy wsparcie we wdrożeniu Agencja zatrudnienia nr wpisu 47
      • poznań, wielkopolskie
      • praca stała
      • randstad polska
      Posiadasz doświadczenie w administracji i finansach? Znasz język angielski w stopniu umożliwiającym swobodną komunikację? Mamy dla Ciebie idealną ofertę pracy! Dla naszego klienta poszukujemy osoby na stanowisko Księgowa/y. oferujemyumowę na czas nieokreślony możliwość aktywnej współpracy w szybko rozwijającym się międzynarodowym biznesieelastyczność godzinowa pracypracę w 100% zdalnązadaniasprawdzanie i księgowanie dokumentów (faktur, potwierdzeń zamówień, dostaw)wystawianie faktur sprzedażyprzygotowywanie zamówień i dokumentacji magazynowejkontakt z dostawcami i usługodawcami (w tym usług logistycznych)uzgadnianie kont G/Lobliczanie podatków (VAT, CIT), składanie deklaracji (VAT)kontakt z urzędamioczekujemydobrej znajomości języka angielskiego w mowie i piśmie (poziom B2)minimum rok doświadczenia w administracji i finansach (działalność logistyczna będzie dodatkowym atutem) mile widziane doświadczenie w SAP B1gotowości i elastyczności do wykonywania różnych zadań w zależności od potrzeb firmyAgencja zatrudnienia – nr wpisu 47
      Posiadasz doświadczenie w administracji i finansach? Znasz język angielski w stopniu umożliwiającym swobodną komunikację? Mamy dla Ciebie idealną ofertę pracy! Dla naszego klienta poszukujemy osoby na stanowisko Księgowa/y. oferujemyumowę na czas nieokreślony możliwość aktywnej współpracy w szybko rozwijającym się międzynarodowym biznesieelastyczność godzinowa pracypracę w 100% zdalnązadaniasprawdzanie i księgowanie dokumentów (faktur, potwierdzeń zamówień, dostaw)wystawianie faktur sprzedażyprzygotowywanie zamówień i dokumentacji magazynowejkontakt z dostawcami i usługodawcami (w tym usług logistycznych)uzgadnianie kont G/Lobliczanie podatków (VAT, CIT), składanie deklaracji (VAT)kontakt z urzędamioczekujemydobrej znajomości języka angielskiego w mowie i piśmie (poziom B2)minimum rok doświadczenia w administracji i finansach (działalność logistyczna będzie dodatkowym atutem) mile widziane doświadczenie w SAP B1gotowości i elastyczności do wykonywania różnych zadań w zależności od potrzeb firmyAgencja zatrudnienia – nr wpisu 47
      • poznań, wielkopolskie
      • praca stała
      • randstad polska
      Jesteś samodzielnym specjalistą w obszarze księgowości i posiadasz doświadczenie w środowisku produkcyjnym? koniecznie zapoznaj się z poniższą ofertą! Nasz Klient to stabilna, międzynarodowa firma, gwarantująca świetną atmosferę i możliwość podnoszenia swoich kompetencji.Aplikuj już teraz!oferujemypracę w międzynarodowej firmie o uznanej renomie w swoim sektorze systematyczne kształcenie i możliwości rozwoju zawodowegoprzyjemną atmosferę pracy w zgranym zespoleinteresujące środowisko pracy w dynamicznym, międzynarodowym zespolestabilne zatrudnienie na podstawie umowy o pracękonkurencyjne wynagrodzenie i przejrzysty system wynagrodzeńniezbędne narzędzia do wykonywania pracy tj. laptop, telefon służbowy, innepracę w nowoczesnej i wygodnej siedzibie firmyfirmowe grupowe ubezpieczenie na życiesportowy system benefitów dla pracownikówprywatne ubezpieczenie medyczne oraz opiekę medycznązadaniaprowadzenie księgowości dla oddziału produkcyjnego księgowanie dokumentów księgowych, w tym faktur zakupu kosztowych i towarowych, dotyczących importu towarów, wewnątrzwspólnotowego nabycia towarów oraz importu usługprocesowanie płatności na rzecz kontrahentów krajowych, zagranicznych, w tym również na rzecz podmiotów powiązanychmonitorowanie należności, zobowiązańwsparcie Głównej Księgowej w przygotowaniu dokumentacji sprawdzanie kompletności dokumentacji będącej podstawą do sporządzenia deklaracjirozliczanie kosztów produkcjiksięgowanie zakupu środków trwałych, rozliczanie środków trwałych w budowie, naliczanie amortyzacji oraz likwidacji i sprzedaży środków trwałychprocesowanie i księgowanie pracowniczych rozliczeń gotówkowychksięgowanie wyciągów bankowychwsparcie w procesie zamknięcia miesiącaczynne uczestnictwo w procesie audytu ksiąg rachunkowych oraz w audytach wymaganych przez Grupęoczekujemykilkuletniego doświadczenia w księgowości przedsiębiorstwa produkcyjnegoznajomości Ustawy o Rachunkowości oraz ustaw podatkowych, w szczególności w zakresie podatku od towarów i usług, podatku dochodowego od osób prawnych i podatku dochodowego od osób fizycznychznajomości języka angielskiego w mowie i piśmie – minimum poziom komunikatywny (B2)dokładności i sumienność w wykonywaniu zadańdobrej organizacji czasu pracy i umiejętność pracy pod presją czasuumiejętności interpersonalnychzorientowania na rozwiązywanie problemów Agencja zatrudnienia – nr wpisu 47
      Jesteś samodzielnym specjalistą w obszarze księgowości i posiadasz doświadczenie w środowisku produkcyjnym? koniecznie zapoznaj się z poniższą ofertą! Nasz Klient to stabilna, międzynarodowa firma, gwarantująca świetną atmosferę i możliwość podnoszenia swoich kompetencji.Aplikuj już teraz!oferujemypracę w międzynarodowej firmie o uznanej renomie w swoim sektorze systematyczne kształcenie i możliwości rozwoju zawodowegoprzyjemną atmosferę pracy w zgranym zespoleinteresujące środowisko pracy w dynamicznym, międzynarodowym zespolestabilne zatrudnienie na podstawie umowy o pracękonkurencyjne wynagrodzenie i przejrzysty system wynagrodzeńniezbędne narzędzia do wykonywania pracy tj. laptop, telefon służbowy, innepracę w nowoczesnej i wygodnej siedzibie firmyfirmowe grupowe ubezpieczenie na życiesportowy system benefitów dla pracownikówprywatne ubezpieczenie medyczne oraz opiekę medycznązadaniaprowadzenie księgowości dla oddziału produkcyjnego księgowanie dokumentów księgowych, w tym faktur zakupu kosztowych i towarowych, dotyczących importu towarów, wewnątrzwspólnotowego nabycia towarów oraz importu usługprocesowanie płatności na rzecz kontrahentów krajowych, zagranicznych, w tym również na rzecz podmiotów powiązanychmonitorowanie należności, zobowiązańwsparcie Głównej Księgowej w przygotowaniu dokumentacji sprawdzanie kompletności dokumentacji będącej podstawą do sporządzenia deklaracjirozliczanie kosztów produkcjiksięgowanie zakupu środków trwałych, rozliczanie środków trwałych w budowie, naliczanie amortyzacji oraz likwidacji i sprzedaży środków trwałychprocesowanie i księgowanie pracowniczych rozliczeń gotówkowychksięgowanie wyciągów bankowychwsparcie w procesie zamknięcia miesiącaczynne uczestnictwo w procesie audytu ksiąg rachunkowych oraz w audytach wymaganych przez Grupęoczekujemykilkuletniego doświadczenia w księgowości przedsiębiorstwa produkcyjnegoznajomości Ustawy o Rachunkowości oraz ustaw podatkowych, w szczególności w zakresie podatku od towarów i usług, podatku dochodowego od osób prawnych i podatku dochodowego od osób fizycznychznajomości języka angielskiego w mowie i piśmie – minimum poziom komunikatywny (B2)dokładności i sumienność w wykonywaniu zadańdobrej organizacji czasu pracy i umiejętność pracy pod presją czasuumiejętności interpersonalnychzorientowania na rozwiązywanie problemów Agencja zatrudnienia – nr wpisu 47
    oglądasz 30 z 31 ofert pracy

    Dziękujemy. będziesz teraz regularnie otrzymywać powiadomienia o podobnych ofertach pracy.

    Wygląda na to, że chcesz zmienić język. Spowoduje to zresetowanie filtrów zastosowanych obecnie przy wyszukiwaniu ofert pracy.