You are successfully logged out of your my randstad account

You have successfully deleted your account

    Dziękujemy. będziesz teraz regularnie otrzymywać spersonalizowane powiadomienia o ofertach pracy.

    liczba ofert pracy dla Ksiegowosc: 32

    filtr1
    wyczyść wszystko
      • warszawa, mazowieckie
      • praca tymczasowa
      • randstad polska
      Dla naszego zagranicznego klienta z Ameryki, poszukujemy kandydatów na stanowisko asystenta/ki w dziale księgowości.Studiujesz finanse/księgowość/zarządzanie lub kierunki pokrewne?Jeśli posiadasz podstawową wiedzę nt. księgowości lub pamiętasz coś jeszcze ze studiów,dodatkowo, komunikacja w języku angielskim nie stanowi dla Ciebie problemu - czytaj dalej :)oferujemypracę w oparciu o umowę zlecenie do końca roku z realną możliwością przedłużenia,stawkę 22zł/brutto za godzinę,możliwość używania języka angielskiego w codziennej pracy,środowisko międzynarodowe, zapewniające rozwój i przyjemną atmosferę w pracy :)pracę z biura (system pracy hybrydowy) w super skomunikowanej lokalizacji blisko centrum - Rondo Daszyńskiego.zadaniaobsługa klienta zagranicznego w zakresie finansów, księgowości,wykonywanie analiz w Excelu,wsparcie innych członków zespołu w codziennych obowiązkach,wykonywanie obowiązków z zakresu księgowości.oczekujemyznajomości języka angielskiego w stopniu umożliwiającym płynną komunikację w mowie i piśmie,znajomości zagadnień z obszaru księgowości,sprawnego poruszania się w Excelu,dyspozycyjności ok 140-160h w godzinach biurowych.Agencja zatrudnienia – nr wpisu 47
      Dla naszego zagranicznego klienta z Ameryki, poszukujemy kandydatów na stanowisko asystenta/ki w dziale księgowości.Studiujesz finanse/księgowość/zarządzanie lub kierunki pokrewne?Jeśli posiadasz podstawową wiedzę nt. księgowości lub pamiętasz coś jeszcze ze studiów,dodatkowo, komunikacja w języku angielskim nie stanowi dla Ciebie problemu - czytaj dalej :)oferujemypracę w oparciu o umowę zlecenie do końca roku z realną możliwością przedłużenia,stawkę 22zł/brutto za godzinę,możliwość używania języka angielskiego w codziennej pracy,środowisko międzynarodowe, zapewniające rozwój i przyjemną atmosferę w pracy :)pracę z biura (system pracy hybrydowy) w super skomunikowanej lokalizacji blisko centrum - Rondo Daszyńskiego.zadaniaobsługa klienta zagranicznego w zakresie finansów, księgowości,wykonywanie analiz w Excelu,wsparcie innych członków zespołu w codziennych obowiązkach,wykonywanie obowiązków z zakresu księgowości.oczekujemyznajomości języka angielskiego w stopniu umożliwiającym płynną komunikację w mowie i piśmie,znajomości zagadnień z obszaru księgowości,sprawnego poruszania się w Excelu,dyspozycyjności ok 140-160h w godzinach biurowych.Agencja zatrudnienia – nr wpisu 47
      • warszawa, mazowieckie
      • praca stała
      • randstad polska
      Jeżeli jesteś osobą asertywną, zorganizowaną, dyspozycyjną, płynnie mówisz w języku angielskim, masz doświadczenie na podobnym stanowisku i lubisz tę pracę, aplikuj!oferujemystabilne zatrudnienie w renomowanej firmie na umowę o pracędobrą lokalizację - firma naszego klienta znajduje się przy ul. Żelaznej w Warszawieopiekę medycznąnagrody uznaniowezagraniczne wyjazdy integracyjnesamochód służbowy do dyspozycji w godzinach pracy w celu załatwienia służbowych sprawpracę w godz. 9:00 - 17:00zadaniaprowadzenie kalendarza i organizacja spotkańrezerwowanie biletów lotniczych, hotelirozliczanie delegacjimała księgowość (KW, KP, faktury, paragony)pomoc w zadaniach zleconych przez prezesa zarząduorganizacja eventówoczekujemyznajomości języka angielskiego na poziomie min. B2 (warunek konieczny)doświadczenia na podobnym stanowiskuprawa jazdy kat. Bzaangażowaniadobrej organizacji pracypewności siebieAgencja zatrudnienia – nr wpisu 47
      Jeżeli jesteś osobą asertywną, zorganizowaną, dyspozycyjną, płynnie mówisz w języku angielskim, masz doświadczenie na podobnym stanowisku i lubisz tę pracę, aplikuj!oferujemystabilne zatrudnienie w renomowanej firmie na umowę o pracędobrą lokalizację - firma naszego klienta znajduje się przy ul. Żelaznej w Warszawieopiekę medycznąnagrody uznaniowezagraniczne wyjazdy integracyjnesamochód służbowy do dyspozycji w godzinach pracy w celu załatwienia służbowych sprawpracę w godz. 9:00 - 17:00zadaniaprowadzenie kalendarza i organizacja spotkańrezerwowanie biletów lotniczych, hotelirozliczanie delegacjimała księgowość (KW, KP, faktury, paragony)pomoc w zadaniach zleconych przez prezesa zarząduorganizacja eventówoczekujemyznajomości języka angielskiego na poziomie min. B2 (warunek konieczny)doświadczenia na podobnym stanowiskuprawa jazdy kat. Bzaangażowaniadobrej organizacji pracypewności siebieAgencja zatrudnienia – nr wpisu 47
      • warszawa, mazowieckie
      • praca tymczasowa
      • randstad polska
      Dla naszego klienta, międzynarodowej organizacji z branży farmaceutycznej, poszukujemy osoby na stanowisko Business Analyst. Stanowisko ma mocno rozwojowy charakter a jednocześnie daje możliwość pracy w międzynarodowym, różnorodnym zespole, stałego kontaktu z językiem angielskim i dostęp do szerokiego wachlarza benefitów.Jeśli oprócz szczerej chęci rozwijania swoich kompetencji i zdolności analitycznych możesz się pochwalić dobrą znajomością SAP-a i Excela - zapraszamy do udziału w procesie. oferujemyStabilne zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę tymczasowąKonkurencyjne warunki finansoweDostęp do pakietu benefitów ( między innymi opieka medyczna, karta sportowa)Możliwość pracy hybrydowejSzerokie możliwości rozwojowe w ramach międzynarodowej organizacjiMożliwość zdobywania doświadczenia w ramach międzynarodowego zespołu specjalistówSzybki i przyjazny proces rekrutacyjny (prócz wywiadu telefonicznego jedno spotkanie rekrutacyjne)Przejrzyste zasady współpracy i przyjazna struktura organizacyjnazadaniaPrzygotowywanie rozliczeń międzyokresowychŚcisła współpraca z interesariuszami biznesowymi z zapewnieniem wsparcia analitycznego i strategicznegoWsparcie w przygotowaniu prezentacji i analiz finansowychPrzygotowywanie i bieżąca analiza dokładnych budżetów finansowych i prognoz Miesięczne rozliczenia rachunku zysków i stratAnaliza wariancji produkcjiWspółpraca z zespołem Product Costing w rocznym procesie wyceny produktuSumienne i terminowe raportowanie oczekujemyWykształcenie wyższe (preferowane kierunki: finanse, księgowość, ekonomia)Co najmniej 3 lata doświadczenia na podobnym stanowiskuDogłębne zrozumienie dla zasad funkcjonowania finansów i rachunkowościDobra znajomość systemu SAP i programu ExcelZrozumienie procesu prognozowania i budżetowaniaPłynna znajomość języka angieslskiego w mowie i piśmieOtwartość na pracę w różnorodnym, międzynarodowym zespoleDobra organizacja pracy i umiejętność działania pod presją czasuWysoka dokładność w działaniuZdolność do identyfikacji i rozwiązywania problemów Agencja zatrudnienia – nr wpisu 47
      Dla naszego klienta, międzynarodowej organizacji z branży farmaceutycznej, poszukujemy osoby na stanowisko Business Analyst. Stanowisko ma mocno rozwojowy charakter a jednocześnie daje możliwość pracy w międzynarodowym, różnorodnym zespole, stałego kontaktu z językiem angielskim i dostęp do szerokiego wachlarza benefitów.Jeśli oprócz szczerej chęci rozwijania swoich kompetencji i zdolności analitycznych możesz się pochwalić dobrą znajomością SAP-a i Excela - zapraszamy do udziału w procesie. oferujemyStabilne zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę tymczasowąKonkurencyjne warunki finansoweDostęp do pakietu benefitów ( między innymi opieka medyczna, karta sportowa)Możliwość pracy hybrydowejSzerokie możliwości rozwojowe w ramach międzynarodowej organizacjiMożliwość zdobywania doświadczenia w ramach międzynarodowego zespołu specjalistówSzybki i przyjazny proces rekrutacyjny (prócz wywiadu telefonicznego jedno spotkanie rekrutacyjne)Przejrzyste zasady współpracy i przyjazna struktura organizacyjnazadaniaPrzygotowywanie rozliczeń międzyokresowychŚcisła współpraca z interesariuszami biznesowymi z zapewnieniem wsparcia analitycznego i strategicznegoWsparcie w przygotowaniu prezentacji i analiz finansowychPrzygotowywanie i bieżąca analiza dokładnych budżetów finansowych i prognoz Miesięczne rozliczenia rachunku zysków i stratAnaliza wariancji produkcjiWspółpraca z zespołem Product Costing w rocznym procesie wyceny produktuSumienne i terminowe raportowanie oczekujemyWykształcenie wyższe (preferowane kierunki: finanse, księgowość, ekonomia)Co najmniej 3 lata doświadczenia na podobnym stanowiskuDogłębne zrozumienie dla zasad funkcjonowania finansów i rachunkowościDobra znajomość systemu SAP i programu ExcelZrozumienie procesu prognozowania i budżetowaniaPłynna znajomość języka angieslskiego w mowie i piśmieOtwartość na pracę w różnorodnym, międzynarodowym zespoleDobra organizacja pracy i umiejętność działania pod presją czasuWysoka dokładność w działaniuZdolność do identyfikacji i rozwiązywania problemów Agencja zatrudnienia – nr wpisu 47
      • katowice, śląskie
      • praca stała
      • randstad polska
      Dołącz do dynamicznie rozwijającego się teamu obsługującego rynek luksemburski. Zostań częścią największej firmy accouning outsourcngu na rynku!oferujemyumowa o pracę bezpośrednio u pracodawcy praca od zaraz dogodna lokalizacja biura elastyczny czas pracypraca zdalnamiędzynarodowe i dynamiczne środowisko pracy wyjątkowi ludzie i atmosferaprywatna opieka medycznaubezpieczenie na życiekarta multisportprezenty świąteczne i okolicznościowedofinansowanie do wakacji (wczasy pod gruszą) darmowe kursy językowe w tym business English karty Sodexodofinansowanie do okularówszkolenia i webinaria dofinansowanie do naukinagrody uznaniowebonus za poleceniefundusz socjalnypremie świąteczne skrócenie o 4 godziny czasu pracy w dniu urodzin bilety na wydarzenia kulturowe  zadaniaprowadzenie dokumentacji księgowej i przygotowywanie raportów finansowychśledzenie płatności klientów i monitorowanie faktur z klientamiorganizowanie i ułatwianie sporządzania sprawozdań finansowychpomoc działowi prawnemu w przygotowaniu corocznych spotkań akcjonariuszy.pro-aktywna postawa w rozwiązywaniu problemów i wymyślaniu rozwiązańrozwijanie wszechstronnego zrozumienia dokumentów prawnychdostarczanie dokumentów roboczych (kalkulacje odsetek, arkusze kalkulacyjne do refakturowania)oczekujemyminimum 2-5 lat doświadczenia w pracy na stanowisku związanym z obsługą klienta traktowane jako atutwykształcenie wyższe z zakresu rachunkowości lub pokrewnej dziedzinydobra znajomość zasad i praktyk rachunkowości i sprawozdawczości finansowejznajomość GLdowodniona zdolność do podejmowania inicjatywy i samodzielnej pracy w szybkim tempiepłynna komunikacja w języku angielskim i niemieckim, zarówno w mowie jak i w piśmiewysoki poziom profesjonalizmu i umiejętność skutecznego radzenia sobie z wszystkimi szczeblami organizacjiAgencja zatrudnienia – nr wpisu 47
      Dołącz do dynamicznie rozwijającego się teamu obsługującego rynek luksemburski. Zostań częścią największej firmy accouning outsourcngu na rynku!oferujemyumowa o pracę bezpośrednio u pracodawcy praca od zaraz dogodna lokalizacja biura elastyczny czas pracypraca zdalnamiędzynarodowe i dynamiczne środowisko pracy wyjątkowi ludzie i atmosferaprywatna opieka medycznaubezpieczenie na życiekarta multisportprezenty świąteczne i okolicznościowedofinansowanie do wakacji (wczasy pod gruszą) darmowe kursy językowe w tym business English karty Sodexodofinansowanie do okularówszkolenia i webinaria dofinansowanie do naukinagrody uznaniowebonus za poleceniefundusz socjalnypremie świąteczne skrócenie o 4 godziny czasu pracy w dniu urodzin bilety na wydarzenia kulturowe  zadaniaprowadzenie dokumentacji księgowej i przygotowywanie raportów finansowychśledzenie płatności klientów i monitorowanie faktur z klientamiorganizowanie i ułatwianie sporządzania sprawozdań finansowychpomoc działowi prawnemu w przygotowaniu corocznych spotkań akcjonariuszy.pro-aktywna postawa w rozwiązywaniu problemów i wymyślaniu rozwiązańrozwijanie wszechstronnego zrozumienia dokumentów prawnychdostarczanie dokumentów roboczych (kalkulacje odsetek, arkusze kalkulacyjne do refakturowania)oczekujemyminimum 2-5 lat doświadczenia w pracy na stanowisku związanym z obsługą klienta traktowane jako atutwykształcenie wyższe z zakresu rachunkowości lub pokrewnej dziedzinydobra znajomość zasad i praktyk rachunkowości i sprawozdawczości finansowejznajomość GLdowodniona zdolność do podejmowania inicjatywy i samodzielnej pracy w szybkim tempiepłynna komunikacja w języku angielskim i niemieckim, zarówno w mowie jak i w piśmiewysoki poziom profesjonalizmu i umiejętność skutecznego radzenia sobie z wszystkimi szczeblami organizacjiAgencja zatrudnienia – nr wpisu 47
      • świebodzin, lubuskie
      • praca stała
      • randstad polska
      Dołącz do zespołu w firmie z branży obródki metalu i zasil szeregi działu finansowego!Jako nasz specjalista będziesz zajmował się kontaktem z kontrahentami, a także raportami oraz analizami. A w codziennych zadaniach przyda Ci się znajomość języka angielskiego.Zapoznaj się z ogłoszeniem i aplikuj!oferujemyumowę o pracę zawieraną bezpośrednio z pracodawcądofinansowanie do dojazdówpakiet benefitów, m.in.spotkania integracyjne, dofinansowanie do szkoleń, paczki świąteczne, parking dla pracownikówzadaniamonitoring stanu należnościkontakt z kontrahentami w celu ustalenia warunków uregulowania zadłużeniagenerowanie monitów, wezwań do zapłaty oraz dokumentów skierowanych nadrogę postępowania sądowegogenerowanie raportów oraz przygotowywanie analizkontrola i administracja limitów kredytowychwspółpraca z innymi działami m.in. prawnym, sprzedażywspółpraca z odbiorcami krajowymi jak i zagranicznymi oraz firmamiwindykacyjnymioczekujemyrocznego doświadczenia na podobnym stanowiskudobrej znajomości języka angielskiegobardzo dobrej znajomości pakietu MS Office (w szczególności Excel)asertywnościumiejętności interpersonalnych Agencja zatrudnienia – nr wpisu 47
      Dołącz do zespołu w firmie z branży obródki metalu i zasil szeregi działu finansowego!Jako nasz specjalista będziesz zajmował się kontaktem z kontrahentami, a także raportami oraz analizami. A w codziennych zadaniach przyda Ci się znajomość języka angielskiego.Zapoznaj się z ogłoszeniem i aplikuj!oferujemyumowę o pracę zawieraną bezpośrednio z pracodawcądofinansowanie do dojazdówpakiet benefitów, m.in.spotkania integracyjne, dofinansowanie do szkoleń, paczki świąteczne, parking dla pracownikówzadaniamonitoring stanu należnościkontakt z kontrahentami w celu ustalenia warunków uregulowania zadłużeniagenerowanie monitów, wezwań do zapłaty oraz dokumentów skierowanych nadrogę postępowania sądowegogenerowanie raportów oraz przygotowywanie analizkontrola i administracja limitów kredytowychwspółpraca z innymi działami m.in. prawnym, sprzedażywspółpraca z odbiorcami krajowymi jak i zagranicznymi oraz firmamiwindykacyjnymioczekujemyrocznego doświadczenia na podobnym stanowiskudobrej znajomości języka angielskiegobardzo dobrej znajomości pakietu MS Office (w szczególności Excel)asertywnościumiejętności interpersonalnych Agencja zatrudnienia – nr wpisu 47
      • łódź, łódzkie
      • praca tymczasowa
      • randstad polska
      Dla naszego klienta – światowego lidera w obszarze przetwórstwa spożywczego, poszukujemy pracownika na stanowisko specjalisty ds. księgowości.Jeśli cechuje cię dbałość o szczegóły, zorientowanie na cel oraz posiadasz umiejętności komunikacyjne, nie czekaj – aplikuj!oferujemyumowa o pracę tymczasową na okres 3 miesięcy z możliwością przedłużenia współpracyprace w międzynarodowym zespole w nowoczesnym biurowcu w Łodzikarta sportowaprywatna opieka medycznaubezpieczenie na życiebenefity jednorazowe np tańsze bilety do kinazadaniaprzyjmowanie, weryfikacja, księgowanie i archwizacja fakturprzetwarzanie faktur POuczestnictwo w procesie zamykania miesiąca i audytachkierowanie wdrażaniem inicjatyw RPA w celu usprawnienia procesówaktywnie wspieranie innych obszarów SSC w zależnosci od potrzebwspieranie procesu wdrażania nowych pracowników na rynek pracypraca na systemach ERPoczekujemyukończonych studiów na kierunku finanse i rachunkowość bądź pokrewnymbardzo dobrej znajomości języka angielskiego (min.B2)minimum 2 lat doświadczenia w księgowościbardzo dobrej znajomości Exceladoświadczenia w pracy na systemach ERPzdolności adapcyjnych i komunikacyjnychzdolności analitycznychAgencja zatrudnienia – nr wpisu 47
      Dla naszego klienta – światowego lidera w obszarze przetwórstwa spożywczego, poszukujemy pracownika na stanowisko specjalisty ds. księgowości.Jeśli cechuje cię dbałość o szczegóły, zorientowanie na cel oraz posiadasz umiejętności komunikacyjne, nie czekaj – aplikuj!oferujemyumowa o pracę tymczasową na okres 3 miesięcy z możliwością przedłużenia współpracyprace w międzynarodowym zespole w nowoczesnym biurowcu w Łodzikarta sportowaprywatna opieka medycznaubezpieczenie na życiebenefity jednorazowe np tańsze bilety do kinazadaniaprzyjmowanie, weryfikacja, księgowanie i archwizacja fakturprzetwarzanie faktur POuczestnictwo w procesie zamykania miesiąca i audytachkierowanie wdrażaniem inicjatyw RPA w celu usprawnienia procesówaktywnie wspieranie innych obszarów SSC w zależnosci od potrzebwspieranie procesu wdrażania nowych pracowników na rynek pracypraca na systemach ERPoczekujemyukończonych studiów na kierunku finanse i rachunkowość bądź pokrewnymbardzo dobrej znajomości języka angielskiego (min.B2)minimum 2 lat doświadczenia w księgowościbardzo dobrej znajomości Exceladoświadczenia w pracy na systemach ERPzdolności adapcyjnych i komunikacyjnychzdolności analitycznychAgencja zatrudnienia – nr wpisu 47
      • łozienica, zachodniopomorskie
      • praca stała
      • randstad polska
      Posiadasz doświadczenie jako kontroler biznesowy w firmie z branży produkcyjnej? Potrafisz komunikować się z osobami na różnych poziomach w organizacji, również w języku angielskim? Chcesz być częścią nowo powstającego zakładu z unikalną w skali kraju technologią produkcyjną? Koniecznie zapoznaj się z poniższą ofertą!oferujemystabilne zatrudnienie na umowę o pracę udział w projekcie greenfieldatrakcyjne wynagrodzeniemożliwość rozwoju zawodowegopakiet relokacyjnyzadaniauczestnictwo we wdrażaniu systemów (AX, Power BI itp.), procesów i procedurdefiniowanie, wdrażanie i monitorowanie kluczowych wskaźników wydajności produkcji (odpad, wydajność produkcji, wydajność dostawy itp.)obliczanie i przygotowywanie BOM-ów, kalkulacji wstępnych i post-produkcyjnychśledzenie i walidacja kosztów wytworzeniamonitorowanie miesięcznych i rocznych rozliczeń w odniesieniu do produkcji, magazynu itp.aktywny udział w spotkaniach podsumowujących projekty i monitorujących rozbieżności związane z produkcjąkontrola raportowania obszaru logistycznego i zaopatrzeniowegoanalizy biznesowe (IPO i inne)oczekujemyminimum 3 lat doświadczenia na podobnym stanowisku w firmie produkcyjnejumiejętności płynnej komunikacji w języku angielskim - warunek koniecznywykształcenia finansowegoznajomości systemu ERP (najlepiej AX) i biegłej znajomości Excelabardzo dobrej organizacji czasu pracyanalitycznego podejściaumiejętności asertywnej i empatycznej pracy w zespolemile widziane doświadczenie w branży tworzyw sztucznych / kompozytówAgencja zatrudnienia – nr wpisu 47
      Posiadasz doświadczenie jako kontroler biznesowy w firmie z branży produkcyjnej? Potrafisz komunikować się z osobami na różnych poziomach w organizacji, również w języku angielskim? Chcesz być częścią nowo powstającego zakładu z unikalną w skali kraju technologią produkcyjną? Koniecznie zapoznaj się z poniższą ofertą!oferujemystabilne zatrudnienie na umowę o pracę udział w projekcie greenfieldatrakcyjne wynagrodzeniemożliwość rozwoju zawodowegopakiet relokacyjnyzadaniauczestnictwo we wdrażaniu systemów (AX, Power BI itp.), procesów i procedurdefiniowanie, wdrażanie i monitorowanie kluczowych wskaźników wydajności produkcji (odpad, wydajność produkcji, wydajność dostawy itp.)obliczanie i przygotowywanie BOM-ów, kalkulacji wstępnych i post-produkcyjnychśledzenie i walidacja kosztów wytworzeniamonitorowanie miesięcznych i rocznych rozliczeń w odniesieniu do produkcji, magazynu itp.aktywny udział w spotkaniach podsumowujących projekty i monitorujących rozbieżności związane z produkcjąkontrola raportowania obszaru logistycznego i zaopatrzeniowegoanalizy biznesowe (IPO i inne)oczekujemyminimum 3 lat doświadczenia na podobnym stanowisku w firmie produkcyjnejumiejętności płynnej komunikacji w języku angielskim - warunek koniecznywykształcenia finansowegoznajomości systemu ERP (najlepiej AX) i biegłej znajomości Excelabardzo dobrej organizacji czasu pracyanalitycznego podejściaumiejętności asertywnej i empatycznej pracy w zespolemile widziane doświadczenie w branży tworzyw sztucznych / kompozytówAgencja zatrudnienia – nr wpisu 47
      • katowice, śląskie
      • praca stała
      • randstad polska
      Znasz język francuski oraz angielski? Stawiasz pierwsze kroki w pełnej księgowośc?Interesuje Cię praca praktycznie 100% zdalna? Nie czekaj, zostań członkiem katowickiego teamu największej firmy accouting outsourcingu!  oferujemyumowa o pracę bezpośrednio u pracodawcy praca od zaraz dogodna lokalizacja biura elastyczny czas pracypraca zdalnamiędzynarodowe i dynamiczne środowisko pracy wyjątkowi ludzie i atmosferaprywatna opieka medycznaubezpieczenie na życiekarta multisportprezenty świąteczne i okolicznościowedofinansowanie do wakacji (wczasy pod gruszą) darmowe kursy językowe w tym business English karty Sodexodofinansowanie do okularówszkolenia i webinaria dofinansowanie do naukinagrody uznaniowebonus za poleceniefundusz socjalnypremie świąteczne skrócenie o 4 godziny czasu pracy w dniu urodzin bilety na wydarzenia kulturowe  zadaniaterminowe i rzetelne księgowanie w systemie faktur sprzedaży i dostawców, rozliczeń międzyokresowych, operacji bankowychzarządzanie i aktualizacja księgi aktywów oraz kalkulacja amortyzacjiprzygotowywanie dokumentów księgowych w razie potrzeby, np: pisma obiegowe dla audytorów, ksiągi rachunkowe lub rejestrysprawdzanie co miesiąc salda kontwsparcie w przygotowaniu analiz kontzarządzanie projektami pism/e-maili do klientów w sprawach księgowych lub administracyjnychkomunikacja z team leaderemodpowiadanie na telefony, kierowanie zapytania e-mail do członków zespołuprzygotowywanie rutynowej korespondencji i mailinguoczekujemydobra znajomość języka angielskieg - minimum poziom B2znajomość języka francuskiegoznajomość metody podwójnego zapisu księgowego i zasad rachunkowościekspertyza w pakiecie MS Office wykształcenie wyższe, kierunkowe   do 2 lat doświadczenia w podobnych organizacjachdobre umiejętności obsługi klientachęć do rozwoju znajomość pełnej księgowości, podatku VAT, GLAgencja zatrudnienia – nr wpisu 47
      Znasz język francuski oraz angielski? Stawiasz pierwsze kroki w pełnej księgowośc?Interesuje Cię praca praktycznie 100% zdalna? Nie czekaj, zostań członkiem katowickiego teamu największej firmy accouting outsourcingu!  oferujemyumowa o pracę bezpośrednio u pracodawcy praca od zaraz dogodna lokalizacja biura elastyczny czas pracypraca zdalnamiędzynarodowe i dynamiczne środowisko pracy wyjątkowi ludzie i atmosferaprywatna opieka medycznaubezpieczenie na życiekarta multisportprezenty świąteczne i okolicznościowedofinansowanie do wakacji (wczasy pod gruszą) darmowe kursy językowe w tym business English karty Sodexodofinansowanie do okularówszkolenia i webinaria dofinansowanie do naukinagrody uznaniowebonus za poleceniefundusz socjalnypremie świąteczne skrócenie o 4 godziny czasu pracy w dniu urodzin bilety na wydarzenia kulturowe  zadaniaterminowe i rzetelne księgowanie w systemie faktur sprzedaży i dostawców, rozliczeń międzyokresowych, operacji bankowychzarządzanie i aktualizacja księgi aktywów oraz kalkulacja amortyzacjiprzygotowywanie dokumentów księgowych w razie potrzeby, np: pisma obiegowe dla audytorów, ksiągi rachunkowe lub rejestrysprawdzanie co miesiąc salda kontwsparcie w przygotowaniu analiz kontzarządzanie projektami pism/e-maili do klientów w sprawach księgowych lub administracyjnychkomunikacja z team leaderemodpowiadanie na telefony, kierowanie zapytania e-mail do członków zespołuprzygotowywanie rutynowej korespondencji i mailinguoczekujemydobra znajomość języka angielskieg - minimum poziom B2znajomość języka francuskiegoznajomość metody podwójnego zapisu księgowego i zasad rachunkowościekspertyza w pakiecie MS Office wykształcenie wyższe, kierunkowe   do 2 lat doświadczenia w podobnych organizacjachdobre umiejętności obsługi klientachęć do rozwoju znajomość pełnej księgowości, podatku VAT, GLAgencja zatrudnienia – nr wpisu 47
      • warszawa, mazowieckie
      • praca tymczasowa
      • randstad polska
      Randstad Polska wspiera firmy w zatrudnieniu najlepszych Pracowników, a kandydatów w znalezieniu satysfakcjonującej pracy. Odkryj swój potencjał i rozwijaj karierę wspólnie z Randstad. Aplikuj i rozpocznij pracę w firmie naszego Klienta, gdzie zdobędziesz profesjonalne doświadczenie zawodowe w międzynarodowym środowisku, które zdecydowanie wykorzystasz w przyszłości. Znajdź pracę i rozwijaj się z Randstad.oferujemyzdobycie niezapomnianych doświadczeń zawodowych w międzynarodowym środowiskuwynagrodzenie: 4300 zł brutto zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę tymczasowąpraca w modelu hybrydowym (2 dni z biura, 3 dni z domu)pakiet medyczny to już podstawa, a my wychodzimy o krok dalej: dostaniesz dostęp do całej platformy benefitowej; poznaj plusy pracy dla Randstaddodatkowy dzień wolny z okazji urodzinzadaniarejestracja i wprowadzanie faktur do systemukontrola i nadzór nad obiegiem dokumentówpomoc w rozwiązywaniu problemów z fakturamipraca w systemie SAPzatwierdzanie faktur do płatnościprzygotowanie raportówoczekujemybardzo dobrej znajomości języka angielskiego zarówno w mowie jak i w piśmie (min. B2)dobrej znajomości programu Excel w praktyce (m.in. tabele przestawne, vlookup)samodzielności, dokładności oraz umiejętności pracy w zespolemile widziane doświadczenia w dziale finansów lub księgowości mile widziana osoba w trakcie studiów zaocznych oraz absolwenci/absolwentki kierunku Finanse i Rachunkowość lub pokrewnych... że zostaniesz z nami na dłużej :)Agencja zatrudnienia – nr wpisu 47
      Randstad Polska wspiera firmy w zatrudnieniu najlepszych Pracowników, a kandydatów w znalezieniu satysfakcjonującej pracy. Odkryj swój potencjał i rozwijaj karierę wspólnie z Randstad. Aplikuj i rozpocznij pracę w firmie naszego Klienta, gdzie zdobędziesz profesjonalne doświadczenie zawodowe w międzynarodowym środowisku, które zdecydowanie wykorzystasz w przyszłości. Znajdź pracę i rozwijaj się z Randstad.oferujemyzdobycie niezapomnianych doświadczeń zawodowych w międzynarodowym środowiskuwynagrodzenie: 4300 zł brutto zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę tymczasowąpraca w modelu hybrydowym (2 dni z biura, 3 dni z domu)pakiet medyczny to już podstawa, a my wychodzimy o krok dalej: dostaniesz dostęp do całej platformy benefitowej; poznaj plusy pracy dla Randstaddodatkowy dzień wolny z okazji urodzinzadaniarejestracja i wprowadzanie faktur do systemukontrola i nadzór nad obiegiem dokumentówpomoc w rozwiązywaniu problemów z fakturamipraca w systemie SAPzatwierdzanie faktur do płatnościprzygotowanie raportówoczekujemybardzo dobrej znajomości języka angielskiego zarówno w mowie jak i w piśmie (min. B2)dobrej znajomości programu Excel w praktyce (m.in. tabele przestawne, vlookup)samodzielności, dokładności oraz umiejętności pracy w zespolemile widziane doświadczenia w dziale finansów lub księgowości mile widziana osoba w trakcie studiów zaocznych oraz absolwenci/absolwentki kierunku Finanse i Rachunkowość lub pokrewnych... że zostaniesz z nami na dłużej :)Agencja zatrudnienia – nr wpisu 47
      • warszawa, mazowieckie
      • praca tymczasowa
      • randstad polska
      Do you want to see what it is like to work in a global pharmaceutical company? Are you a well-organized last-year student in the field of data analysis? Do you communicate freely in English and can you boast of your analytical skills? If so - we invite you to cooperate with the Sales force department!oferujemyEmployment based on a mandate contract for a period of 6 months with possibility of prolongation;Getting acquainted with the specificity of the functioning of the Sales Force Effectiveness department in a large international corporation in the pharmaceutical sector;Gaining new skills and developing own competences;Friendly working atmosphere;Flexible working hours (30h-35h / week);Remuneration at the level of PLN 26 / h gross for 6 months, then PLN 28/h gross.zadaniaClose cooperation and support of Business Development Analysts in daily duties;Creating and maintaining reports in Power BI;Market and sales data analysis;Managing CRM system - responsibilty for database, data flow, communication to sales teams;Seek innovation in analytical tools and techniques to gain competitive advantage;Work with internal data systems to analyze product portfolio and processes;To continually learn new commercial analytical skills / techniques to maximize GSK competitiveness;Cooperation with Commercial Excellence Team.oczekujemyFluency in English;Ability to use Excel for data analysis;SQL and Power BI is a must;Other programming languages (e.g. VBA, Python) will be a huge advantage;Analytical thinking and fluency in analytical tools;Good presentation skills;Ability to lead multifunctional projects;Outspoken, clear communication skills;Teamwork.Agencja zatrudnienia – nr wpisu 47
      Do you want to see what it is like to work in a global pharmaceutical company? Are you a well-organized last-year student in the field of data analysis? Do you communicate freely in English and can you boast of your analytical skills? If so - we invite you to cooperate with the Sales force department!oferujemyEmployment based on a mandate contract for a period of 6 months with possibility of prolongation;Getting acquainted with the specificity of the functioning of the Sales Force Effectiveness department in a large international corporation in the pharmaceutical sector;Gaining new skills and developing own competences;Friendly working atmosphere;Flexible working hours (30h-35h / week);Remuneration at the level of PLN 26 / h gross for 6 months, then PLN 28/h gross.zadaniaClose cooperation and support of Business Development Analysts in daily duties;Creating and maintaining reports in Power BI;Market and sales data analysis;Managing CRM system - responsibilty for database, data flow, communication to sales teams;Seek innovation in analytical tools and techniques to gain competitive advantage;Work with internal data systems to analyze product portfolio and processes;To continually learn new commercial analytical skills / techniques to maximize GSK competitiveness;Cooperation with Commercial Excellence Team.oczekujemyFluency in English;Ability to use Excel for data analysis;SQL and Power BI is a must;Other programming languages (e.g. VBA, Python) will be a huge advantage;Analytical thinking and fluency in analytical tools;Good presentation skills;Ability to lead multifunctional projects;Outspoken, clear communication skills;Teamwork.Agencja zatrudnienia – nr wpisu 47
      • warszawa, mazowieckie
      • praca tymczasowa
      • randstad polska
      Jesteś studentem lub masz ukończone studia na kierunku finanse/rachunkowość? Szukasz pracy w międzynarodowej firmie i chcesz zdobyć pierwsze doświadczenie w zakresie księgowości, a także znasz język angielski na poziomie B2? Nie zwlekaj i aplikuj teraz! Chętnie przedstawimy Ci szczegóły oferty!oferujemyzatrudnienie na podstawie umowy o pracę tymczasową na okres 3 miesięcy z możliwością przedłużenia współpracypracę w trybie hybrydowym na pełen etatświetną atmosferę i dbanie o work-life balance kartę sportową i prywatną opiekę medycznąubezpieczenie na życiedodatkowe jednorazowe benefity np. tańsze bilety do kinazadaniarejestrowanie i przetwarzanie transakcji finansowychprzygotowywanie raportów z zakończenia miesiącaprzetwarzanie fakturodbieranie maili i telefonówwsparcie zespołu w bieżących zadaniachoczekujemystatusu studenta lub ukończonych studiów na kierunku finanse/rachunkowość, bądź pokrewnymdobrej znajomości języka angielskiego - min. B2dbałości o szczegóły i umiejętności analitycznego myśleniaumiejętności pracy w zespolechęci uczenia się i rozwojuznajomości języka francuskiego - mile widzianeznajomości Excela - dodatkowy atutAgencja zatrudnienia – nr wpisu 47
      Jesteś studentem lub masz ukończone studia na kierunku finanse/rachunkowość? Szukasz pracy w międzynarodowej firmie i chcesz zdobyć pierwsze doświadczenie w zakresie księgowości, a także znasz język angielski na poziomie B2? Nie zwlekaj i aplikuj teraz! Chętnie przedstawimy Ci szczegóły oferty!oferujemyzatrudnienie na podstawie umowy o pracę tymczasową na okres 3 miesięcy z możliwością przedłużenia współpracypracę w trybie hybrydowym na pełen etatświetną atmosferę i dbanie o work-life balance kartę sportową i prywatną opiekę medycznąubezpieczenie na życiedodatkowe jednorazowe benefity np. tańsze bilety do kinazadaniarejestrowanie i przetwarzanie transakcji finansowychprzygotowywanie raportów z zakończenia miesiącaprzetwarzanie fakturodbieranie maili i telefonówwsparcie zespołu w bieżących zadaniachoczekujemystatusu studenta lub ukończonych studiów na kierunku finanse/rachunkowość, bądź pokrewnymdobrej znajomości języka angielskiego - min. B2dbałości o szczegóły i umiejętności analitycznego myśleniaumiejętności pracy w zespolechęci uczenia się i rozwojuznajomości języka francuskiego - mile widzianeznajomości Excela - dodatkowy atutAgencja zatrudnienia – nr wpisu 47
      • warszawa, mazowieckie
      • praca tymczasowa
      • randstad polska
      If you have experience in accounting, want to work in an international company, communicate in English, this job is for you!oferujemyContract employmentWork in an international company of our client from the retail sectorBenefits package (medical care, sports card, life insurance)Hybrid work modelPossibility of developmentGood working atmosphereAttractive salaryzadaniaPosting and reconciliation of Sales and COGSStock reconciliationCash and credit cards reconciliationCooperation with the store managers during stock takesRetail invoicing of transfers between storesMonth end close of legal entities according to internal calendarPerform reporting for internal and external stakeholdersoczekujemyHigher educationExperience in accountancy (Experience in retail accounting, sales reconciliation and inventory control will be an asset)Very good Excel skillsGood command of EnglishAgencja zatrudnienia – nr wpisu 47
      If you have experience in accounting, want to work in an international company, communicate in English, this job is for you!oferujemyContract employmentWork in an international company of our client from the retail sectorBenefits package (medical care, sports card, life insurance)Hybrid work modelPossibility of developmentGood working atmosphereAttractive salaryzadaniaPosting and reconciliation of Sales and COGSStock reconciliationCash and credit cards reconciliationCooperation with the store managers during stock takesRetail invoicing of transfers between storesMonth end close of legal entities according to internal calendarPerform reporting for internal and external stakeholdersoczekujemyHigher educationExperience in accountancy (Experience in retail accounting, sales reconciliation and inventory control will be an asset)Very good Excel skillsGood command of EnglishAgencja zatrudnienia – nr wpisu 47
      • katowice, śląskie
      • praca stała
      • randstad polska
      Posługujesz się bardzo dobrze językiem angielskim a dodatkowo niemieckim, włoskim bądź francuskim? Interesuje Cię praca w międzynarodowym środowisku? A może masz doświadczenie w obszarze windykacji bądź księgowości?Jeżeli tak, to ta oferta jest dla Ciebie! Masz szansę dołączyć do zespołu naszego Klienta, który jest liderem w zakresie doradztwa, usług technologicznych i transformacji cyfrowej.Nie zwlekaj, aplikuj już dziś!oferujemyatrakcyjne wynagrodzenie podstawowe zatrudnienie w oparciu o umowę o pracęszeroki pakiet benefitów możliwość pracy w systemie hybrydowympracę w firmie o ugruntowanej pozycjimożliwość rozwojuzadaniaodpowiedzialność za codzienne zarządzanie portfelem należności klienta i zapewnienie wysokiej jakości usług zorientowanych na klientastosowanie podstawowych technik windykacyjnych i dostosowywanie strategii windykacyjnych do wymogów klientanegocjowanie i wdrażanie rozwiązań płatniczych z klientamiopracowywanie strategii i rozwiązań dla problematycznych klientów  regularna ocena wszystkich kontroli i procedur zarządzania należnościami w celu wprowadzania zmian i ulepszeńoczekujemydoświadczenia  z działu AR (OTC), mile widziane doświadczenie w collectionsznajomości procesów związanych z płatnościami oraz fakturamiwysokiego poziomu umiejętności obsługi klienta i bardzo dobrych umiejętności komunikacyjnych i negocjacyjnychbardzo dobrej znajomości języka angielskiego bardzo dobrej znajomości jednego z języków: niemiecki, francuski, włoskibardzo dobrych umiejętności analitycznych, pozwalających przygotowanie kompleksowych analiz i raportowaniaAgencja zatrudnienia – nr wpisu 47
      Posługujesz się bardzo dobrze językiem angielskim a dodatkowo niemieckim, włoskim bądź francuskim? Interesuje Cię praca w międzynarodowym środowisku? A może masz doświadczenie w obszarze windykacji bądź księgowości?Jeżeli tak, to ta oferta jest dla Ciebie! Masz szansę dołączyć do zespołu naszego Klienta, który jest liderem w zakresie doradztwa, usług technologicznych i transformacji cyfrowej.Nie zwlekaj, aplikuj już dziś!oferujemyatrakcyjne wynagrodzenie podstawowe zatrudnienie w oparciu o umowę o pracęszeroki pakiet benefitów możliwość pracy w systemie hybrydowympracę w firmie o ugruntowanej pozycjimożliwość rozwojuzadaniaodpowiedzialność za codzienne zarządzanie portfelem należności klienta i zapewnienie wysokiej jakości usług zorientowanych na klientastosowanie podstawowych technik windykacyjnych i dostosowywanie strategii windykacyjnych do wymogów klientanegocjowanie i wdrażanie rozwiązań płatniczych z klientamiopracowywanie strategii i rozwiązań dla problematycznych klientów  regularna ocena wszystkich kontroli i procedur zarządzania należnościami w celu wprowadzania zmian i ulepszeńoczekujemydoświadczenia  z działu AR (OTC), mile widziane doświadczenie w collectionsznajomości procesów związanych z płatnościami oraz fakturamiwysokiego poziomu umiejętności obsługi klienta i bardzo dobrych umiejętności komunikacyjnych i negocjacyjnychbardzo dobrej znajomości języka angielskiego bardzo dobrej znajomości jednego z języków: niemiecki, francuski, włoskibardzo dobrych umiejętności analitycznych, pozwalających przygotowanie kompleksowych analiz i raportowaniaAgencja zatrudnienia – nr wpisu 47
      • kutno, łódzkie
      • praca stała
      • randstad polska
      Dla naszego klienta, międzynarodowej firmy produkcyjnej, działającej na Specjalnej Strefie Ekonomicznej, poszukujemy Finance Managera. Jeśli posiadasz doświadczenie w zarządzaniu księgowością w firmie produkcyjnej, świetnie znasz język angielski i szukasz nowych wyzwań zawodowych to zachęcamy do zaaplikowania!oferujemyDynamiczną, pełną wyzwań pracę w międzynarodowym środowisku w oparciu o umowę o pracęPakiet benefitów (karta sportowa, opieka medyczna, ubezpieczenie grupowe)System szkoleńMożliwość zawodowego rozwojuzadaniaNadzorowanie i wykonywanie wszystkich niezbędnych czynności w celu zagwarantowania prawidłowego zarządzania finansami w organizacjiPrzygotowywanie P&L, bilansu oraz raportów na potrzeby HQPrzygotowywanie budżetów i forecastów oraz analizowanie ich odchyleńZarządzanie polityką podatkowąZarządzanie relacjami z biegłym rewidentem, audytorami finansowymi oraz bankamiWspieranie działu finansowego HQ w poszukiwaniu rozwiązań finansowych i możliwości poprawy pozycji firmy oraz redukcji wydatkówZarządzanie zespołem księgowościZapewnianie produktywnej i wydajnej pracę biuraoczekujemyWykształcenia wyższego (ekonomia/finanse i rachunkowości)Doświadczenia w pracy w międzynarodowym środowiskuDoświadczenia w pracy w księgowości produkcyjnejDoświadczenia w pracy na stanowisku głównego księgowego/głównej księgowejBardzo dobrej znajomości ogólnie przyjętych zasad rachunkowości (GAAP) i Międzynarodowych Standardów Sprawozdawczości Finansowej (MSSF) Bardzo dobrej znajomości zasad i przepisów podatkowych Dobrej znajomości prawa handlowego i korporacyjnego Znajomości systemu ERP (najlepiej SAP) Bardzo dobrej znajomości języka angielskiegoMilena widziana znajomość cen transferowychProsimy o przesyłanie CV w języku angielskimAgencja zatrudnienia – nr wpisu 47
      Dla naszego klienta, międzynarodowej firmy produkcyjnej, działającej na Specjalnej Strefie Ekonomicznej, poszukujemy Finance Managera. Jeśli posiadasz doświadczenie w zarządzaniu księgowością w firmie produkcyjnej, świetnie znasz język angielski i szukasz nowych wyzwań zawodowych to zachęcamy do zaaplikowania!oferujemyDynamiczną, pełną wyzwań pracę w międzynarodowym środowisku w oparciu o umowę o pracęPakiet benefitów (karta sportowa, opieka medyczna, ubezpieczenie grupowe)System szkoleńMożliwość zawodowego rozwojuzadaniaNadzorowanie i wykonywanie wszystkich niezbędnych czynności w celu zagwarantowania prawidłowego zarządzania finansami w organizacjiPrzygotowywanie P&L, bilansu oraz raportów na potrzeby HQPrzygotowywanie budżetów i forecastów oraz analizowanie ich odchyleńZarządzanie polityką podatkowąZarządzanie relacjami z biegłym rewidentem, audytorami finansowymi oraz bankamiWspieranie działu finansowego HQ w poszukiwaniu rozwiązań finansowych i możliwości poprawy pozycji firmy oraz redukcji wydatkówZarządzanie zespołem księgowościZapewnianie produktywnej i wydajnej pracę biuraoczekujemyWykształcenia wyższego (ekonomia/finanse i rachunkowości)Doświadczenia w pracy w międzynarodowym środowiskuDoświadczenia w pracy w księgowości produkcyjnejDoświadczenia w pracy na stanowisku głównego księgowego/głównej księgowejBardzo dobrej znajomości ogólnie przyjętych zasad rachunkowości (GAAP) i Międzynarodowych Standardów Sprawozdawczości Finansowej (MSSF) Bardzo dobrej znajomości zasad i przepisów podatkowych Dobrej znajomości prawa handlowego i korporacyjnego Znajomości systemu ERP (najlepiej SAP) Bardzo dobrej znajomości języka angielskiegoMilena widziana znajomość cen transferowychProsimy o przesyłanie CV w języku angielskimAgencja zatrudnienia – nr wpisu 47
      • łódź, łódzkie
      • praca stała
      • randstad polska
      Znasz dobrze język angielski lub niemiecki? Posiadasz doświadczenie w przejmowaniu procesów księgowych z biura rachunkowego? Szukasz nowych wyzwań? Jeśli na wszystkie pytanie odpowiedziałaś/eś twierdząco to znak, że jest to oferta pracy dla Ciebie! oferujemymożliwość zdobycia doświadczenia w międzynarodowej organizacjipakiet szkoleń z zakresu księgowości i obsługi programów księgowychmożliwość dalszego rozwoju w strukturach firmystabilne zatrudnienie w oparciu o umowę o pracęcodzienny kontakt z językiem angielskim lub niemieckimpakiet prywatnej opieki medycznejkartę sportowąZFŚSzadaniaodpowiedzialność za kompleksową realizację zadań w obrębie księgowościfinansowej z wykorzystaniem systemu SAP- procesy zobowiązań i należnościsporządzanie bilansusporządzanie deklaracji podatkowych CIT i VATuzgadnianie kont i księgowanie wyciągów bankowychudział w przygotowaniu sprawozdania finansowegoprzygotowywanie cyklicznych raportów na potrzeby wewnętrzne spółkiwspółpraca z instytucjami zewnętrznymi (w tym, US, ZUS, GUS, NBP)prowadzenie ewidencji środków trwałych, comiesięczne naliczanieamortyzacji bilansowej i podatkowej, weryfikacja wyceny składników majątkutrwałegooczekujemywykształcenie wyższego z obszaru księgowościmile widziane doświadczenie na podobnym stanowiskuumiejętność analitycznego myślenia i rozwiązywania problemówmile widziane doświadczenie w przenoszeniu procesów księgowych z biura rachunkowegobardzo dobrej znajomości przepisów w zakresie rachunkowości i przepisów podatkowychznajomości języka niemieckiego lub angielskiego na poziomie B2/C1dobrej znajomości pakietu ms office i SAPAgencja zatrudnienia – nr wpisu 47
      Znasz dobrze język angielski lub niemiecki? Posiadasz doświadczenie w przejmowaniu procesów księgowych z biura rachunkowego? Szukasz nowych wyzwań? Jeśli na wszystkie pytanie odpowiedziałaś/eś twierdząco to znak, że jest to oferta pracy dla Ciebie! oferujemymożliwość zdobycia doświadczenia w międzynarodowej organizacjipakiet szkoleń z zakresu księgowości i obsługi programów księgowychmożliwość dalszego rozwoju w strukturach firmystabilne zatrudnienie w oparciu o umowę o pracęcodzienny kontakt z językiem angielskim lub niemieckimpakiet prywatnej opieki medycznejkartę sportowąZFŚSzadaniaodpowiedzialność za kompleksową realizację zadań w obrębie księgowościfinansowej z wykorzystaniem systemu SAP- procesy zobowiązań i należnościsporządzanie bilansusporządzanie deklaracji podatkowych CIT i VATuzgadnianie kont i księgowanie wyciągów bankowychudział w przygotowaniu sprawozdania finansowegoprzygotowywanie cyklicznych raportów na potrzeby wewnętrzne spółkiwspółpraca z instytucjami zewnętrznymi (w tym, US, ZUS, GUS, NBP)prowadzenie ewidencji środków trwałych, comiesięczne naliczanieamortyzacji bilansowej i podatkowej, weryfikacja wyceny składników majątkutrwałegooczekujemywykształcenie wyższego z obszaru księgowościmile widziane doświadczenie na podobnym stanowiskuumiejętność analitycznego myślenia i rozwiązywania problemówmile widziane doświadczenie w przenoszeniu procesów księgowych z biura rachunkowegobardzo dobrej znajomości przepisów w zakresie rachunkowości i przepisów podatkowychznajomości języka niemieckiego lub angielskiego na poziomie B2/C1dobrej znajomości pakietu ms office i SAPAgencja zatrudnienia – nr wpisu 47
      • moszna-parcela, mazowieckie
      • praca stała
      • randstad polska
      Pasjonujesz się księgowością, a w szczególności obszarem należności i oceny kredytowej? czytając sprawozdanie firmy wiesz potrafisz ocenić jej sytuację finansową? lubisz pracować w międzynarodowym teamie, najchętniej na samodzielnym stanowisku? jesli tak, zapoznaj się z nasza ofertą.oferujemyumowę o pracę tymczasową z Randstad min. do wrzesnia 2022 i potem przedłużenie bezpośrednio u Pracodawcypraca w miedzynarodowej organizacji-firma produkcyjna obecna w 50 krajachonboarding, szkoleniapakiet benefitówpraca hybrydowa-jesli dojeżdzasz do biura (Moszna-Parcela) zwracamy Ci część kosztówBonus Roczny zadaniaopieka nad polskimi Klientami Spółki w obszarze należności i kontroli kredytowejwspółpraca z Biurem Obsługi Klienta w celu zapewnienia terminowego rozwiązywania problemów klientów.uzgadnianie kont klientówweryfikacja i alokacja kont nowych Klientów w obszarze warunków kredytowychwspółpraca z działem ksiegowości windykacja należnościoczekujemyco najmniej 2 lat doświadczenia w obszarzekontroli kredytowej, najlepiej w organizacji międzynarodowej wyksztacałcenie finansowe, ekonomia lub pokrewnedoskonałe umiejętności komunikacyjne zarówno pisemne, jak i werbalnedobre umiejętności liczenia i analityczne, również w pracy na Exceldobra znajomość języka angielskiego (min.B2)umiejętność pracy pod presją czasubardzo dobre umiejętności organizacyjneumiejętność budowania silnych relacji z Obsługą Klientamożliwość ustalania priorytetów obciążeń zgodnie z potrzebami biznesowymi.Agencja zatrudnienia – nr wpisu 47
      Pasjonujesz się księgowością, a w szczególności obszarem należności i oceny kredytowej? czytając sprawozdanie firmy wiesz potrafisz ocenić jej sytuację finansową? lubisz pracować w międzynarodowym teamie, najchętniej na samodzielnym stanowisku? jesli tak, zapoznaj się z nasza ofertą.oferujemyumowę o pracę tymczasową z Randstad min. do wrzesnia 2022 i potem przedłużenie bezpośrednio u Pracodawcypraca w miedzynarodowej organizacji-firma produkcyjna obecna w 50 krajachonboarding, szkoleniapakiet benefitówpraca hybrydowa-jesli dojeżdzasz do biura (Moszna-Parcela) zwracamy Ci część kosztówBonus Roczny zadaniaopieka nad polskimi Klientami Spółki w obszarze należności i kontroli kredytowejwspółpraca z Biurem Obsługi Klienta w celu zapewnienia terminowego rozwiązywania problemów klientów.uzgadnianie kont klientówweryfikacja i alokacja kont nowych Klientów w obszarze warunków kredytowychwspółpraca z działem ksiegowości windykacja należnościoczekujemyco najmniej 2 lat doświadczenia w obszarzekontroli kredytowej, najlepiej w organizacji międzynarodowej wyksztacałcenie finansowe, ekonomia lub pokrewnedoskonałe umiejętności komunikacyjne zarówno pisemne, jak i werbalnedobre umiejętności liczenia i analityczne, również w pracy na Exceldobra znajomość języka angielskiego (min.B2)umiejętność pracy pod presją czasubardzo dobre umiejętności organizacyjneumiejętność budowania silnych relacji z Obsługą Klientamożliwość ustalania priorytetów obciążeń zgodnie z potrzebami biznesowymi.Agencja zatrudnienia – nr wpisu 47
      • warszawa, mazowieckie
      • praca stała
      • randstad polska
      Jeżeli biegle posługujesz się językiem rosyjskim, masz min. roczne doświadczenie w polskiej księgowości, potrafisz samodzielnie obsługiwać spółki z zagranicznym kapitałem (Rosja, Białoruś, Ukraina, Estonia) oraz masz doświadczenie kadrowo-płacowe, aplikuj!oferujemyzatrudnienie na umowę o pracękartę Multisportpracę w międzynarodowej firmiepracę w j. rosyjskimstabilne zatrudnieniezadaniasamodzielna obsługa księgowa spółek z kapitałem rosyjskim, ukraińskim, białoruskim i estońskimsamodzielne sporządzanie deklaracji CIT zaliczkowych oraz rocznychsporządzanie sprawozdań finansowychobsługa kadrowo-płacowa spółekrozliczanie delegacji zagranicznychoczekujemywykształcenia średniego lub wyższego (finanse lub pokrewne)minimum rocznego doświadczenia w polskiej księgowościsamodzielnościwiedzy księgowejbiegłej znajomości j. rosyjskiegoznajomości j. polskiego na poziomie B1/B2 Agencja zatrudnienia nr wpisu 47
      Jeżeli biegle posługujesz się językiem rosyjskim, masz min. roczne doświadczenie w polskiej księgowości, potrafisz samodzielnie obsługiwać spółki z zagranicznym kapitałem (Rosja, Białoruś, Ukraina, Estonia) oraz masz doświadczenie kadrowo-płacowe, aplikuj!oferujemyzatrudnienie na umowę o pracękartę Multisportpracę w międzynarodowej firmiepracę w j. rosyjskimstabilne zatrudnieniezadaniasamodzielna obsługa księgowa spółek z kapitałem rosyjskim, ukraińskim, białoruskim i estońskimsamodzielne sporządzanie deklaracji CIT zaliczkowych oraz rocznychsporządzanie sprawozdań finansowychobsługa kadrowo-płacowa spółekrozliczanie delegacji zagranicznychoczekujemywykształcenia średniego lub wyższego (finanse lub pokrewne)minimum rocznego doświadczenia w polskiej księgowościsamodzielnościwiedzy księgowejbiegłej znajomości j. rosyjskiegoznajomości j. polskiego na poziomie B1/B2 Agencja zatrudnienia nr wpisu 47
      • warszawa, mazowieckie
      • praca tymczasowa
      • randstad polska
      Jesteś studentem lub absolwentem studiów wyższych? Szukasz pracy w międzynarodowej firmie i chcesz zdobyć pierwsze doświadczenie z pracą z fakturami? To Ciebie szukamy, nie zwlekaj i aplikuj teraz! Chętnie przedstawimy Ci szczegóły oferty!oferujemyzatrudnienie na podstawie umowy o pracę tymczasową na okres 3 miesięcy z realną możliwością przedłużenia współpracypracę na pełen etat w trybie hybrydowymświetną atmosferę i dbanie o work-life balancekartę sportową i prywatną opiekę medycznąubezpieczenie na życiedodatkowe jednorazowe benefity np. tańsze bilety do kinazadaniadbanie o dobrą komunikację i relacje z Klientamipraca z wykorzystaniem nowoczesnych narzędzi komunikacjiweryfikacja i obsługa fakturdbałość o prawidłowe przetwarzanie fakturwspółpraca z innymi działami firmyinne zadania administracyjne zlecone przez przełożonegooczekujemywykształcenia wyższego (student lub absolwent studiów wyższych)dobrej znajomości języka angielskiego (min. B2)pierwszych doświadczeń w pracy z Excelemmile widziane doświadczenie w finansach/księgowości/logistyceAgencja zatrudnienia – nr wpisu 47
      Jesteś studentem lub absolwentem studiów wyższych? Szukasz pracy w międzynarodowej firmie i chcesz zdobyć pierwsze doświadczenie z pracą z fakturami? To Ciebie szukamy, nie zwlekaj i aplikuj teraz! Chętnie przedstawimy Ci szczegóły oferty!oferujemyzatrudnienie na podstawie umowy o pracę tymczasową na okres 3 miesięcy z realną możliwością przedłużenia współpracypracę na pełen etat w trybie hybrydowymświetną atmosferę i dbanie o work-life balancekartę sportową i prywatną opiekę medycznąubezpieczenie na życiedodatkowe jednorazowe benefity np. tańsze bilety do kinazadaniadbanie o dobrą komunikację i relacje z Klientamipraca z wykorzystaniem nowoczesnych narzędzi komunikacjiweryfikacja i obsługa fakturdbałość o prawidłowe przetwarzanie fakturwspółpraca z innymi działami firmyinne zadania administracyjne zlecone przez przełożonegooczekujemywykształcenia wyższego (student lub absolwent studiów wyższych)dobrej znajomości języka angielskiego (min. B2)pierwszych doświadczeń w pracy z Excelemmile widziane doświadczenie w finansach/księgowości/logistyceAgencja zatrudnienia – nr wpisu 47
      • warszawa, mazowieckie
      • praca stała
      • randstad polska
      Jesteś absolwentem lub studentem ostatniego roku na kierunku finanse i rachunkowość?A może ukończyłeś KKZ?Znasz język angielski i chciałbyś związać swoją przyszłość z branżą finansową, ale nie wiesz od czego zacząć?Jesteśmy tu dla Ciebie!Porozmawiajmy o możliwościach rozwoju Twojej kariery w duchu Human Forward!Zaaplikuj swoje CV a nasz konsultant się do Ciebie odezwie :)   oczekujemyznajomości języka angielskiego Agencja zatrudnienia – nr wpisu 47
      Jesteś absolwentem lub studentem ostatniego roku na kierunku finanse i rachunkowość?A może ukończyłeś KKZ?Znasz język angielski i chciałbyś związać swoją przyszłość z branżą finansową, ale nie wiesz od czego zacząć?Jesteśmy tu dla Ciebie!Porozmawiajmy o możliwościach rozwoju Twojej kariery w duchu Human Forward!Zaaplikuj swoje CV a nasz konsultant się do Ciebie odezwie :)   oczekujemyznajomości języka angielskiego Agencja zatrudnienia – nr wpisu 47
      • warszawa, mazowieckie
      • praca tymczasowa
      • randstad polska
      Masz doświadczenie w pracy w księgowości? Interesuje Cię praca w ciekawym, dynamicznie rozwijającym się zespole? Jesteś dostępny/a od zaraz? Dobrze trafiłeś/aś! Dla naszego klienta z branży IT poszukujemy osoby na stanowisko samodzielny/a księgowy/a, praca od zaraz do września 2022 r.oferujemyatrakcyjne wynagrodzenieciekawy zakres obowiązkówpracę w trybie hybydowymumowę o pracę tymczasową na okres do września 2022 r.zadaniaksięgowanie faktur przychodowychewidencja kosztówksięgowanie wyciągów współpraca z wewnętrznymi działami pomoc w bieżących pracach w dziale księgowości w okresie wakacyjnymoczekujemydoświadczenie w pracy na podobnym stanowiskuznajomość zagadnień związanych z ewidencją kosztów oraz faktur przychodowychsamodzielność w działaniudobra organizacja pracydostępność do rozpoczęcia pracy "od zaraz"
      Masz doświadczenie w pracy w księgowości? Interesuje Cię praca w ciekawym, dynamicznie rozwijającym się zespole? Jesteś dostępny/a od zaraz? Dobrze trafiłeś/aś! Dla naszego klienta z branży IT poszukujemy osoby na stanowisko samodzielny/a księgowy/a, praca od zaraz do września 2022 r.oferujemyatrakcyjne wynagrodzenieciekawy zakres obowiązkówpracę w trybie hybydowymumowę o pracę tymczasową na okres do września 2022 r.zadaniaksięgowanie faktur przychodowychewidencja kosztówksięgowanie wyciągów współpraca z wewnętrznymi działami pomoc w bieżących pracach w dziale księgowości w okresie wakacyjnymoczekujemydoświadczenie w pracy na podobnym stanowiskuznajomość zagadnień związanych z ewidencją kosztów oraz faktur przychodowychsamodzielność w działaniudobra organizacja pracydostępność do rozpoczęcia pracy "od zaraz"
      • warszawa, mazowieckie
      • praca stała
      • randstad polska
      Jeżeli jesteś specjalistą/ką w obszarze ksiegowości, masz doświadczenie w samodzielnym prowadzeniu spółki i chcesz pracować w miłej i serdecznej atmosferze, zgłoś się do nas!oferujemyPracę dla rozpoznawalnego brandu w branży firm outsourcingowychPracę w systemie hybrydowym, biuro w ścisłym Centrum WarszawyKafeterię benefitowąSystem szkoleń, również naukę jezyka angielskiegoWsparcie wewnętrznych doradców z obszaru np. podatkowegoStabilne zatrudnienie w oparciu o umowę o pracęElastyczny czas pracyzadaniaSamodzielne prowadzenie pełnej księgowości spółek klientów,Przygotowywanie rozliczeń podatkowych,Przygotowywanie raportów dla celów statystycznych (GUS) oraz bilansu płatniczego (NBP),Podpisywanie deklaracji w imieniu klienta,Sporządzanie rocznych sprawozdań finansowych,Przygotowywanie raportów lub danych dla celów raportowych według wymagań klientów,Delegowanie części obowiązków związanych z prowadzeniem księgowości oraz rozliczeń podatkowych młodszym księgowym,Nadzorowanie pracy młodszych księgowych,Kontakt z klientami w celu efektywnej realizacji usług prowadzenia księgowości oraz rozliczeń podatkowych,Współpraca z wewnętrznym działem doradców podatkowych w celu zapewnienia klientowi profesjonalnej obsługi podatkowej,Współpraca z audytorami oraz instytucjami kontrolującymi w zakresie prowadzonych audytów i kontroli.oczekujemyWykształcenie wyższe,3-letnie doświadczenie w księgowości, w tym minimum 1 rok pracy przy sporządzaniu deklaracji VAT oraz wyliczaniu zaliczek na CIT,Znajomość języka angielskiego na poziomie umożliwiającym codzienny kontakt z międzynarodowymi klientami (na poziomie minimum B1+),Doświadczenie w sporządzaniu sprawozdań finansowych,Znajomość Excela w stopniu pozwalającym na wykonywanie wyliczeń i sporządzanie zestawień,Mile widziane doświadczenie w biurze rachunkowymAgencja zatrudnienia – nr wpisu 47
      Jeżeli jesteś specjalistą/ką w obszarze ksiegowości, masz doświadczenie w samodzielnym prowadzeniu spółki i chcesz pracować w miłej i serdecznej atmosferze, zgłoś się do nas!oferujemyPracę dla rozpoznawalnego brandu w branży firm outsourcingowychPracę w systemie hybrydowym, biuro w ścisłym Centrum WarszawyKafeterię benefitowąSystem szkoleń, również naukę jezyka angielskiegoWsparcie wewnętrznych doradców z obszaru np. podatkowegoStabilne zatrudnienie w oparciu o umowę o pracęElastyczny czas pracyzadaniaSamodzielne prowadzenie pełnej księgowości spółek klientów,Przygotowywanie rozliczeń podatkowych,Przygotowywanie raportów dla celów statystycznych (GUS) oraz bilansu płatniczego (NBP),Podpisywanie deklaracji w imieniu klienta,Sporządzanie rocznych sprawozdań finansowych,Przygotowywanie raportów lub danych dla celów raportowych według wymagań klientów,Delegowanie części obowiązków związanych z prowadzeniem księgowości oraz rozliczeń podatkowych młodszym księgowym,Nadzorowanie pracy młodszych księgowych,Kontakt z klientami w celu efektywnej realizacji usług prowadzenia księgowości oraz rozliczeń podatkowych,Współpraca z wewnętrznym działem doradców podatkowych w celu zapewnienia klientowi profesjonalnej obsługi podatkowej,Współpraca z audytorami oraz instytucjami kontrolującymi w zakresie prowadzonych audytów i kontroli.oczekujemyWykształcenie wyższe,3-letnie doświadczenie w księgowości, w tym minimum 1 rok pracy przy sporządzaniu deklaracji VAT oraz wyliczaniu zaliczek na CIT,Znajomość języka angielskiego na poziomie umożliwiającym codzienny kontakt z międzynarodowymi klientami (na poziomie minimum B1+),Doświadczenie w sporządzaniu sprawozdań finansowych,Znajomość Excela w stopniu pozwalającym na wykonywanie wyliczeń i sporządzanie zestawień,Mile widziane doświadczenie w biurze rachunkowymAgencja zatrudnienia – nr wpisu 47
      • rzeszów, podkarpackie
      • praca stała
      • randstad polska
      Dla naszego Klienta, jednej z największych firm produkcyjnych w Polsce, poszukujemy kandydatów na stanowisko: Specjalista ds. podatków. oferujemystabilne zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę,możliwość pracy w systemie hybrydowym,atrakcyjny pakiet szkoleń,prywatną opiekę medyczną,ubezpieczenie na życie,kartę Multisport,mozliwość skorzystania z kursów językowych dla Ciebie i Twoich bliskich.zadaniakontrolowanie prawidłowości klasyfikacji wydatków do kosztów uzyskania przychodów i przychodów do przychodów podatkowych,kalkulacja bieżących zobowiązań podatkowych w zakresie podatku dochodowego od osób prawnych oraz podatku u źródła,realizacja obowiązków wynikających z ustawy o podatku akcyzowym w zakresie raportowania, aktualizacji zgłoszeń,tworzenie dokumentacji cen transferowych przy współpracy z Działem Podatkowym,zastępstwo przy obliczaniu deklaracji VAT/JPK,analiza przepisów, interpretacji oraz orzecznictwa w celu oceny skutków podatkowych zdarzeń gospodarczych,opracowywanie i aktualizacja wewnętrznych instrukcji i procedur mających pośredni lub bezpośredni wpływ na rozliczenie podatkowe.oczekujemywykształcenie wyższe kierunkowe (ekonomia, finanse, rachunkowość, prawo),doświadczenie zawodowe 2-4 lata, preferowane firmy produkcyjne, handlowe,praktyczna znajomość polskich przepisów podatkowych,dokładność i sumienność w działaniu,znajomość j. angielskiego – min. B1Agencja zatrudnienia – nr wpisu 47
      Dla naszego Klienta, jednej z największych firm produkcyjnych w Polsce, poszukujemy kandydatów na stanowisko: Specjalista ds. podatków. oferujemystabilne zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę,możliwość pracy w systemie hybrydowym,atrakcyjny pakiet szkoleń,prywatną opiekę medyczną,ubezpieczenie na życie,kartę Multisport,mozliwość skorzystania z kursów językowych dla Ciebie i Twoich bliskich.zadaniakontrolowanie prawidłowości klasyfikacji wydatków do kosztów uzyskania przychodów i przychodów do przychodów podatkowych,kalkulacja bieżących zobowiązań podatkowych w zakresie podatku dochodowego od osób prawnych oraz podatku u źródła,realizacja obowiązków wynikających z ustawy o podatku akcyzowym w zakresie raportowania, aktualizacji zgłoszeń,tworzenie dokumentacji cen transferowych przy współpracy z Działem Podatkowym,zastępstwo przy obliczaniu deklaracji VAT/JPK,analiza przepisów, interpretacji oraz orzecznictwa w celu oceny skutków podatkowych zdarzeń gospodarczych,opracowywanie i aktualizacja wewnętrznych instrukcji i procedur mających pośredni lub bezpośredni wpływ na rozliczenie podatkowe.oczekujemywykształcenie wyższe kierunkowe (ekonomia, finanse, rachunkowość, prawo),doświadczenie zawodowe 2-4 lata, preferowane firmy produkcyjne, handlowe,praktyczna znajomość polskich przepisów podatkowych,dokładność i sumienność w działaniu,znajomość j. angielskiego – min. B1Agencja zatrudnienia – nr wpisu 47
      • warszawa, mazowieckie
      • praca tymczasowa
      • randstad polska
      Dla naszego klienta – lidera branży produkcyjnej, poszukujemy pracownika na stanowisko specjalisty ds. księgowości.Jeśli cechuje cię dbałość o szczegóły, zorientowanie na cel oraz posiadasz umiejętności komunikacyjne, nie czekaj – aplikuj!oferujemyumowa o pracę tymczasową na okres 18 miesięcy z możliwością przedłużenia współpracy (potem już praca stała)możliwość pracy hybrydowej z Warszawy lub Łodziatrakcyjne wynagrodzeniekarta sportowaprywatna opieka medycznaubezpieczenie na życiebenefity jednorazowe np tańsze bilety do kinazadaniaweryfikacja zgodności z normami i przepisami dotyczącymi rachunkowości (PZR, MSSF, przepisy lokalne)utrzymanie procesów kontroli, alokacji, rejestracji i fizycznej weryfikacji środków trwałychwspieranie lokalnych ORU i Infosys w dostarczaniu dokładnych i terminowych danych na potrzeby konsolidacji i sprawozdawczości grupy (miesiąc)dostarczanie dokładnych i terminowych danych do raportów fiskalnych i innych wymagańwykonywanie prac związanych z kontrolą wewnętrzną zgodnie z narzędziem Standard Kontroli Wewnętrznej (ICS)oczekujemyukończonych studiów na kierunku finanse i rachunkowość bądź pokrewnymbardzo dobrej znajomości języka angielskiego (min.B2)5 lat doświadczenia w księgowościumiejętności analizowania bilansu ogólnego i identyfikowania możliwości usprawnieniaznajomości procesów E2Ezdolności adapcyjnych i komunikacyjnychAgencja zatrudnienia – nr wpisu 47
      Dla naszego klienta – lidera branży produkcyjnej, poszukujemy pracownika na stanowisko specjalisty ds. księgowości.Jeśli cechuje cię dbałość o szczegóły, zorientowanie na cel oraz posiadasz umiejętności komunikacyjne, nie czekaj – aplikuj!oferujemyumowa o pracę tymczasową na okres 18 miesięcy z możliwością przedłużenia współpracy (potem już praca stała)możliwość pracy hybrydowej z Warszawy lub Łodziatrakcyjne wynagrodzeniekarta sportowaprywatna opieka medycznaubezpieczenie na życiebenefity jednorazowe np tańsze bilety do kinazadaniaweryfikacja zgodności z normami i przepisami dotyczącymi rachunkowości (PZR, MSSF, przepisy lokalne)utrzymanie procesów kontroli, alokacji, rejestracji i fizycznej weryfikacji środków trwałychwspieranie lokalnych ORU i Infosys w dostarczaniu dokładnych i terminowych danych na potrzeby konsolidacji i sprawozdawczości grupy (miesiąc)dostarczanie dokładnych i terminowych danych do raportów fiskalnych i innych wymagańwykonywanie prac związanych z kontrolą wewnętrzną zgodnie z narzędziem Standard Kontroli Wewnętrznej (ICS)oczekujemyukończonych studiów na kierunku finanse i rachunkowość bądź pokrewnymbardzo dobrej znajomości języka angielskiego (min.B2)5 lat doświadczenia w księgowościumiejętności analizowania bilansu ogólnego i identyfikowania możliwości usprawnieniaznajomości procesów E2Ezdolności adapcyjnych i komunikacyjnychAgencja zatrudnienia – nr wpisu 47
      • warszawa, mazowieckie
      • praca tymczasowa
      • randstad polska
      Dla naszego klienta – lidera branży produkcyjnej poszukujemy pracownika na stanowisko Purchase to Pay Specialist / Expert.Jeśli cechuje cię dbałość o szczegóły, zorientowanie na cel oraz posiadasz umiejętności komunikacyjne, nie czekaj – aplikuj!oferujemyumowę o pracę tymczasową na okres 9 miesięcymożliwość pracy hybrydowej z Warszawy lub Łodziatrakcyjne wynagrodzeniekartę sportowąprywatną opieka medycznąubezpieczenie na życiezadaniauczestnictwo w procesie miesięcznego zamknięcia finansowego i innych procesów księgowych w zakresie PTPefektywny przegląd kontroli ICS w zakresie PTPidentyfikowanie i wdrażanie bieżących usprawnień procesówwspieranie i prowadzenie działań wykonywanych przez Infosysoczekujemytytułu magistra w dziedzinie finansów, administracji biznesowej lub pokrewnychbardzo dobrej znajomości języka angielskiego (min.B2)3 - 5 lat doświadczenia na stanowiskach związanych z finansamizdolności analitycznych i komunikacyjnychAgencja zatrudnienia – nr wpisu 47
      Dla naszego klienta – lidera branży produkcyjnej poszukujemy pracownika na stanowisko Purchase to Pay Specialist / Expert.Jeśli cechuje cię dbałość o szczegóły, zorientowanie na cel oraz posiadasz umiejętności komunikacyjne, nie czekaj – aplikuj!oferujemyumowę o pracę tymczasową na okres 9 miesięcymożliwość pracy hybrydowej z Warszawy lub Łodziatrakcyjne wynagrodzeniekartę sportowąprywatną opieka medycznąubezpieczenie na życiezadaniauczestnictwo w procesie miesięcznego zamknięcia finansowego i innych procesów księgowych w zakresie PTPefektywny przegląd kontroli ICS w zakresie PTPidentyfikowanie i wdrażanie bieżących usprawnień procesówwspieranie i prowadzenie działań wykonywanych przez Infosysoczekujemytytułu magistra w dziedzinie finansów, administracji biznesowej lub pokrewnychbardzo dobrej znajomości języka angielskiego (min.B2)3 - 5 lat doświadczenia na stanowiskach związanych z finansamizdolności analitycznych i komunikacyjnychAgencja zatrudnienia – nr wpisu 47
      • warszawa, mazowieckie
      • praca tymczasowa
      • PLN0 - PLN4,500 miesięcznie
      • randstad polska
      Randstad Polska wspiera firmy w zatrudnieniu najlepszych Pracowników, a kandydatów w znalezieniu satysfakcjonującej pracy. Odkryj swój potencjał i rozwijaj karierę wspólnie z Randstad. Aplikuj i rozpocznij pracę w firmie naszego Klienta, gdzie zdobędziesz profesjonalne doświadczenie zawodowe w międzynarodowym środowisku, które zdecydowanie wykorzystasz w przyszłości. Znajdź pracę i rozwijaj się z Randstad.oferujemyzatrudnienie w oparciu o umowę o pracę tymczasowąpraca w modelu hybrydowym (2 dni z biura, 3 dni z domu)wynagrodzenie: 4500 zł brutto pakiet medyczny to już podstawa, a my wychodzimy o krok dalej: dostaniesz dostęp do całej platformy benefitowej; poznaj plusy pracy dla Randstaddodatkowy dzień wolny z okazji urodzinzdobycie niezapomnianych doświadczeń zawodowych w międzynarodowym środowiskuzadaniarejestracja i wprowadzanie faktur do systemukontrola i nadzór nad obiegiem dokumentówarchiwizacja faktur zgodnie w wymogami (opisywanie, skanowanie oraz wprowadzanie do programu SAP)przygotowanie raportówoczekujemybardzo dobrej znajomości języka angielskiego zarówno w mowie jak i w piśmie (min. B2)dobrej znajomości programu Excel w praktyce (m.in. tabele przestawne, vlookup)samodzielności, dokładności oraz umiejętności pracy w zespolemile widziane doświadczenia w dziale finansów lub księgowości mile widziana osoba w trakcie studiów zaocznych oraz absolwenci/absolwentki kierunku Finanse i Rachunkowość lub pokrewnych... że zostaniesz z nami na dłużej :)Agencja zatrudnienia – nr wpisu 47
      Randstad Polska wspiera firmy w zatrudnieniu najlepszych Pracowników, a kandydatów w znalezieniu satysfakcjonującej pracy. Odkryj swój potencjał i rozwijaj karierę wspólnie z Randstad. Aplikuj i rozpocznij pracę w firmie naszego Klienta, gdzie zdobędziesz profesjonalne doświadczenie zawodowe w międzynarodowym środowisku, które zdecydowanie wykorzystasz w przyszłości. Znajdź pracę i rozwijaj się z Randstad.oferujemyzatrudnienie w oparciu o umowę o pracę tymczasowąpraca w modelu hybrydowym (2 dni z biura, 3 dni z domu)wynagrodzenie: 4500 zł brutto pakiet medyczny to już podstawa, a my wychodzimy o krok dalej: dostaniesz dostęp do całej platformy benefitowej; poznaj plusy pracy dla Randstaddodatkowy dzień wolny z okazji urodzinzdobycie niezapomnianych doświadczeń zawodowych w międzynarodowym środowiskuzadaniarejestracja i wprowadzanie faktur do systemukontrola i nadzór nad obiegiem dokumentówarchiwizacja faktur zgodnie w wymogami (opisywanie, skanowanie oraz wprowadzanie do programu SAP)przygotowanie raportówoczekujemybardzo dobrej znajomości języka angielskiego zarówno w mowie jak i w piśmie (min. B2)dobrej znajomości programu Excel w praktyce (m.in. tabele przestawne, vlookup)samodzielności, dokładności oraz umiejętności pracy w zespolemile widziane doświadczenia w dziale finansów lub księgowości mile widziana osoba w trakcie studiów zaocznych oraz absolwenci/absolwentki kierunku Finanse i Rachunkowość lub pokrewnych... że zostaniesz z nami na dłużej :)Agencja zatrudnienia – nr wpisu 47
      • warszawa, mazowieckie
      • praca stała
      • randstad polska
      Jeżeli masz pierwsze doświadczenia w pracy z fakturami, znasz język angielski na poziomie, który umożliwi Ci swobodną komunikację telefoniczną oraz potrafisz samodzielnie organizować swoją pracę, aplikuj!oferujemyzatrudnienie w międzynarodowej firmie naszego klienta na podstawie umowy o pracępracę w firmię marketingowej o ugruntowanej pozycji na rynku międzynarodowymkameralne środowisko pracypraktyczne używanie języka angielskiego w kontakcie z oddziałami i kontrahentami zagranicznymiperspektywę rozwoju stanowiska i działuzadaniasprawdzanie poprawności wszystkich przychodzących faktur od dostawcówweryfikacja danych dostawcówkontakt z zewnętrznym działem księgowymweryfikacja procesowania faktur zakupowychweryfikacja przypomnień od dostawcówkontrola otwartych sald dostawcówkontrola nad przepływem dokumentówoczekujemyznajomości języka angielskiego na poziomie min. B1+, która umożliwi kontakty telefoniczne w tym językusamodzielności w wykonywaniu działań i samoorganizacjiumiejętności dotrzymywania terminów i priorytetyzacji zadańdokładności i koncentracji na szczegółachpodstawowej wiedzy z zakresu księgowościwykształcenia wyższego w sektorze finansów lub księgowości (może być w trakcie studiów)minimum półrocznego doświadczenia w pracy przy przepływie faktur Agencja zatrudnienia – nr wpisu 47
      Jeżeli masz pierwsze doświadczenia w pracy z fakturami, znasz język angielski na poziomie, który umożliwi Ci swobodną komunikację telefoniczną oraz potrafisz samodzielnie organizować swoją pracę, aplikuj!oferujemyzatrudnienie w międzynarodowej firmie naszego klienta na podstawie umowy o pracępracę w firmię marketingowej o ugruntowanej pozycji na rynku międzynarodowymkameralne środowisko pracypraktyczne używanie języka angielskiego w kontakcie z oddziałami i kontrahentami zagranicznymiperspektywę rozwoju stanowiska i działuzadaniasprawdzanie poprawności wszystkich przychodzących faktur od dostawcówweryfikacja danych dostawcówkontakt z zewnętrznym działem księgowymweryfikacja procesowania faktur zakupowychweryfikacja przypomnień od dostawcówkontrola otwartych sald dostawcówkontrola nad przepływem dokumentówoczekujemyznajomości języka angielskiego na poziomie min. B1+, która umożliwi kontakty telefoniczne w tym językusamodzielności w wykonywaniu działań i samoorganizacjiumiejętności dotrzymywania terminów i priorytetyzacji zadańdokładności i koncentracji na szczegółachpodstawowej wiedzy z zakresu księgowościwykształcenia wyższego w sektorze finansów lub księgowości (może być w trakcie studiów)minimum półrocznego doświadczenia w pracy przy przepływie faktur Agencja zatrudnienia – nr wpisu 47
      • konotopa, mazowieckie
      • praca stała
      • randstad polska
      obecnie dla jednego z naszych klientów poszukujemy kandydatów na stanowisko:oferujemyzatrudnienie w oparciu o umowę o pracęelastyczne godziny pracy w przedziale między 7:00-17:00praca od poniedziałku do piątkuwysokie, konkurencyjne wynagrodzenie 5540 zł brutto  z realną możliwością podwyżki  po okresie próbnymubezpieczenie zdrowotne enelmedzadaniawprowadzanie danych do systemukontrola poprawności wprowadzonych danychprzekazywanie dokumentów do księgowościdokonywanie przelewówuzupełnianie danych do systemu Exelsporządzanie raportówoczekujemydoświadczenie w pracy z dużą ilością danych i dokumentówchęci nawiązania długofalowej współpracyAgencja zatrudnienia – nr wpisu 47
      obecnie dla jednego z naszych klientów poszukujemy kandydatów na stanowisko:oferujemyzatrudnienie w oparciu o umowę o pracęelastyczne godziny pracy w przedziale między 7:00-17:00praca od poniedziałku do piątkuwysokie, konkurencyjne wynagrodzenie 5540 zł brutto  z realną możliwością podwyżki  po okresie próbnymubezpieczenie zdrowotne enelmedzadaniawprowadzanie danych do systemukontrola poprawności wprowadzonych danychprzekazywanie dokumentów do księgowościdokonywanie przelewówuzupełnianie danych do systemu Exelsporządzanie raportówoczekujemydoświadczenie w pracy z dużą ilością danych i dokumentówchęci nawiązania długofalowej współpracyAgencja zatrudnienia – nr wpisu 47
      • gdańsk, pomorskie
      • praca stała
      • randstad polska
      Myślisz o karierze w obszarze księgowości i finansów? Właśnie pojawiła się wspaniała okazja do dołączenia do międzynarodowego dostawcy zintegrowanych usług logistycznych, a także połączenia świata transportu, zaawansowanych technologii i finansów.Nasz Klient rozwija swoją strukturę organizacyjną w Gdańsku i tym samym rozbudowuje zespoły. Jeśli chciałbyś /-ałabyś  pracować w obszarze audytu kosztów w międzynarodowym środowisku logistycznym o wysokich standardach, przyjrzyj się bliżej tej ofercie! Dołącz struktur zorientowanych na klienta i zespołu, który wzajemnie się wspiera!oferujemystabilne zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę w firmie, która rozwija swoje struktury w Polsceprywatną opiekę medyczną, system kafeteryjny (w tym Multisport)kartę lunchowąświeże owoce w biurzeokazjonalnie możliwość pracy zdalnejdynamiczne środowisko pracyelastyczne godziny pracy zadaniaProcesowanie i audyt faktur przewoźnikaTworzenie, dystrybucja i monitorowanie propozycji rachunkówKontakt z dostawcami usług logistycznych dotyczący fakturWeryfikacja brakujących fakturPozyskiwanie niezbędnych dokumentów księgowych od dostawcówSzkolenie nowych członków zespołuSzkolenie nowych dostawców usług logistycznych w zakresie procesów księgowychWprowadzenia danych do systemu i optymalizacja procesówRaportowanie statusów audytówoczekujemyDoświadczenie w pracy w obszarze finansowo-księgowymZnajomość języka angielskiego na poziomie min. B2Znajomość narzedzi MS Office, znajomość systemów ERP (SAP) będzie atutemUmiejętności komunikacyjneUmiejętność syntetycznego prezentowania danychZorientowanie na szczegółyDużą uważność na szczegółyProaktywnośćUmiejętność i chęć pracy zespołowejAgencja zatrudnienia – nr wpisu 47
      Myślisz o karierze w obszarze księgowości i finansów? Właśnie pojawiła się wspaniała okazja do dołączenia do międzynarodowego dostawcy zintegrowanych usług logistycznych, a także połączenia świata transportu, zaawansowanych technologii i finansów.Nasz Klient rozwija swoją strukturę organizacyjną w Gdańsku i tym samym rozbudowuje zespoły. Jeśli chciałbyś /-ałabyś  pracować w obszarze audytu kosztów w międzynarodowym środowisku logistycznym o wysokich standardach, przyjrzyj się bliżej tej ofercie! Dołącz struktur zorientowanych na klienta i zespołu, który wzajemnie się wspiera!oferujemystabilne zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę w firmie, która rozwija swoje struktury w Polsceprywatną opiekę medyczną, system kafeteryjny (w tym Multisport)kartę lunchowąświeże owoce w biurzeokazjonalnie możliwość pracy zdalnejdynamiczne środowisko pracyelastyczne godziny pracy zadaniaProcesowanie i audyt faktur przewoźnikaTworzenie, dystrybucja i monitorowanie propozycji rachunkówKontakt z dostawcami usług logistycznych dotyczący fakturWeryfikacja brakujących fakturPozyskiwanie niezbędnych dokumentów księgowych od dostawcówSzkolenie nowych członków zespołuSzkolenie nowych dostawców usług logistycznych w zakresie procesów księgowychWprowadzenia danych do systemu i optymalizacja procesówRaportowanie statusów audytówoczekujemyDoświadczenie w pracy w obszarze finansowo-księgowymZnajomość języka angielskiego na poziomie min. B2Znajomość narzedzi MS Office, znajomość systemów ERP (SAP) będzie atutemUmiejętności komunikacyjneUmiejętność syntetycznego prezentowania danychZorientowanie na szczegółyDużą uważność na szczegółyProaktywnośćUmiejętność i chęć pracy zespołowejAgencja zatrudnienia – nr wpisu 47
      • sosnowiec, śląskie
      • praca stała
      • randstad polska
      Rozwiązanie i usługi obróbki cieplnej - brzmi poważnie? A czy wiesz, że branża technologiczna takze potrzebuje specjalistów z obszaru finansów? Może to Ciebie właśnie szukamy! Sprawdz ofertę, nie czekaj - aplikuj! oferujemypraca od zarazumowa o pracę bezpośrednio u naszego klienta uznaniowa premia roczna stałe godziny pracy przerwa na lunch możliwość nauki i rozwoju zadaniaanalizowanie i kontrolowanie kosztów według rodzaju i miejsca ich powstawania pomoc przy weryfikowaniu i dekretowaniu dokumentów kosztowych i przychodów w ciągu miesiąca sporządzanie analiz i raportów na potrzeby działu lub spółki w Kanadzie współpraca ze wszystkimi działami w firmie, w ramach wykonywania zadań, szczególnie z działem controllingu oraz główną księgową  udział w procesie zamknięcia miesiąca współudział w przygotowywaniu skonsolidowanego sprawozdania finansowego do Grupy przygotowywanie wybranych sprawozdań statystycznych oczekujemywykszłacenie wyższe lub średnie - kierunkowe około 3 - letnie doświadczenie zawodowe, najlpeiej na podobnym stanowisku wiedza z zakresu finansów i rachunkowości dobra znajomość zasad rachunkowości i gotowość do ciągłego uczenia się oraz rozwoju wysokie zdolności analityczne cechy osobowościowe: zaangażowanie, komunikatywność, wysoka dbałość o szczegóły, otwartość na zmianybardzo dobra znajomość jezyka angielskiego - warunek konieczny znajomość pakietu MS Office, szczególnie Excel Agencja zatrudnienia – nr wpisu 47
      Rozwiązanie i usługi obróbki cieplnej - brzmi poważnie? A czy wiesz, że branża technologiczna takze potrzebuje specjalistów z obszaru finansów? Może to Ciebie właśnie szukamy! Sprawdz ofertę, nie czekaj - aplikuj! oferujemypraca od zarazumowa o pracę bezpośrednio u naszego klienta uznaniowa premia roczna stałe godziny pracy przerwa na lunch możliwość nauki i rozwoju zadaniaanalizowanie i kontrolowanie kosztów według rodzaju i miejsca ich powstawania pomoc przy weryfikowaniu i dekretowaniu dokumentów kosztowych i przychodów w ciągu miesiąca sporządzanie analiz i raportów na potrzeby działu lub spółki w Kanadzie współpraca ze wszystkimi działami w firmie, w ramach wykonywania zadań, szczególnie z działem controllingu oraz główną księgową  udział w procesie zamknięcia miesiąca współudział w przygotowywaniu skonsolidowanego sprawozdania finansowego do Grupy przygotowywanie wybranych sprawozdań statystycznych oczekujemywykszłacenie wyższe lub średnie - kierunkowe około 3 - letnie doświadczenie zawodowe, najlpeiej na podobnym stanowisku wiedza z zakresu finansów i rachunkowości dobra znajomość zasad rachunkowości i gotowość do ciągłego uczenia się oraz rozwoju wysokie zdolności analityczne cechy osobowościowe: zaangażowanie, komunikatywność, wysoka dbałość o szczegóły, otwartość na zmianybardzo dobra znajomość jezyka angielskiego - warunek konieczny znajomość pakietu MS Office, szczególnie Excel Agencja zatrudnienia – nr wpisu 47
      • zgierz, łódzkie
      • praca stała
      • randstad polska
      Lubisz pracę w międzynarodowym środowisku oraz chciałbyś poznać specyfikę pracy w mniejszym zakładzie produkcyjnym? Jeżeli do tego szukasz stabilnego zatrudnienia, zapraszamy do aplikacji!Naszym klientem jest międzynarodowa firma produkcyjna działająca w sektorze chemicznym, której produkty znajdują zastosowanie m.in. w branży elektronicznej i automotive. oferujemypracę od zarazumowę o pracę w małej, międzynarodowej firmie o ugruntowanej pozycji rynkowejatrakcyjne wynagrodzenie + premię rocznąpakiet medyczny, ubezpieczenie grupowe, ZFŚSzatrudnienie w oparciu o umowę o pracęmożliwość rozwoju zawodowego w międzynarodowej firmiedodatek dojazdowyzadaniaBieżące księgowanie wyciągów oraz uzgadniane kont bankowychWeryfikacja merytoryczna dokumentów i ich księgowanieWeryfikacja dokumentów sprzedażowych pod kątem zgodności z regulacjami VATProwadzenie ewidencji środków trwałych oraz WNiP, naliczanie oraz księgowanie amortyzacjiRozliczanie oraz księgowanie delegacji krajowych oraz zagranicznychWspółpraca z zewnętrznym biurem księgowym w zakresie raportowania podatkowegoSporządzanie deklaracji dla GUS, NBP, INTRASTATWsparcie w zakresie przygotowania sprawozdania finansowegooczekujemyUkończone studia wyższe (finanse i rachunkowość, ekonomia)min. 3 lata doświadczenia na samodzielnym stanowisku księgowymznajomość przepisów podatkowychmile widziana znajomość j. angielskiegoAgencja zatrudnienia – nr wpisu 47
      Lubisz pracę w międzynarodowym środowisku oraz chciałbyś poznać specyfikę pracy w mniejszym zakładzie produkcyjnym? Jeżeli do tego szukasz stabilnego zatrudnienia, zapraszamy do aplikacji!Naszym klientem jest międzynarodowa firma produkcyjna działająca w sektorze chemicznym, której produkty znajdują zastosowanie m.in. w branży elektronicznej i automotive. oferujemypracę od zarazumowę o pracę w małej, międzynarodowej firmie o ugruntowanej pozycji rynkowejatrakcyjne wynagrodzenie + premię rocznąpakiet medyczny, ubezpieczenie grupowe, ZFŚSzatrudnienie w oparciu o umowę o pracęmożliwość rozwoju zawodowego w międzynarodowej firmiedodatek dojazdowyzadaniaBieżące księgowanie wyciągów oraz uzgadniane kont bankowychWeryfikacja merytoryczna dokumentów i ich księgowanieWeryfikacja dokumentów sprzedażowych pod kątem zgodności z regulacjami VATProwadzenie ewidencji środków trwałych oraz WNiP, naliczanie oraz księgowanie amortyzacjiRozliczanie oraz księgowanie delegacji krajowych oraz zagranicznychWspółpraca z zewnętrznym biurem księgowym w zakresie raportowania podatkowegoSporządzanie deklaracji dla GUS, NBP, INTRASTATWsparcie w zakresie przygotowania sprawozdania finansowegooczekujemyUkończone studia wyższe (finanse i rachunkowość, ekonomia)min. 3 lata doświadczenia na samodzielnym stanowisku księgowymznajomość przepisów podatkowychmile widziana znajomość j. angielskiegoAgencja zatrudnienia – nr wpisu 47
    oglądasz 30 z 32 ofert pracy

    Dziękujemy. będziesz teraz regularnie otrzymywać powiadomienia o podobnych ofertach pracy.

    Przeglądaj ponad 28 ofert pracy

    Wygląda na to, że chcesz zmienić język. Spowoduje to zresetowanie filtrów zastosowanych obecnie przy wyszukiwaniu ofert pracy.