Dziękujemy. będziesz teraz regularnie otrzymywać spersonalizowane powiadomienia o ofertach pracy.

    liczba ofert pracy w miejscowości Balice, Małopolskie: 62

    filtr1
    wyczyść wszystko
      • balice, małopolskie
      • praca tymczasowa
      • randstad polska
      Jeśli lubisz pracę z Klientem i znasz dobrze język angielski a dojazd do Balic nie stanowi dla Ciebie problemu, to może być idealna oferta dla Ciebie!Podejmij współpracę w renomowanej firmie z 100 letnim doświadczeniem w branżyautomatyki przemysłowej - Mitsubishi ElectricZainteresowany/a? Aplikuj!oferujemyzatrudnienie na podstawie umowy o pracę tymczasową na pełen etatwynagrodzenie podstawowepremie kwartalne szkolenia rozwojowe zewnętrzne oraz na platformie szkoleniowej UDEMYstały dodatek 200 PLN co miesiącpracę w międzynarodowym środowiskusystem kafeteryjny (dofinansowanie do opieki Luxmed i Multisport)dostęp do platformy szkoleniowej UDEMYdofinasowanie do studiów 50 %finansowanie kursu językowego w 100 %zadaniabieżące zamawianie towarów w obrębie przydzielonej grupy produktówoptymalizacja stanów magazynowych oraz towarów w drodze w obrębie przydzielonej grupy produktów (używanie modelu ABC oraz ROP)wysyłanie zamówień do dostawcymonitorowanie i aktualizowanie określonych czasów dostaw (lead time) na wszystkie produkty w obrębie przydzielonej grupy produktównegocjowanie z dostawcami czasów dostaw na zamówienie pod projekty w poszczególnych oddziałach – monitorowanie czy dla danego projektu nie ma opóźnień, reagowanie i eskalowanie problemów związanych z realizacją projektuwspółpraca z firmą prowadzącą magazyn centralny Mitsubishi (Yusen) w zakresie procesu przyjmowania dostawtworzenie raportów i analiz na potrzeby własne, Działu Zakupów oraz managerów danej grupy produktówrealizacja postępowań reklamacyjnych dla dostawców - m.in. problemy jakościoweoczekujemyznajomość języka angielskiego na poziomie B2znajomść systemu SAP BW, SAP ERP, Incotermsdoświadczenie w pracy z klientemnastawienie na samodzielne poszukiwanie rozwiązańduża troska o jakość i terminowośćdobra organizacja czasu pracyAgencja zatrudnienia – nr wpisu 47
      Jeśli lubisz pracę z Klientem i znasz dobrze język angielski a dojazd do Balic nie stanowi dla Ciebie problemu, to może być idealna oferta dla Ciebie!Podejmij współpracę w renomowanej firmie z 100 letnim doświadczeniem w branżyautomatyki przemysłowej - Mitsubishi ElectricZainteresowany/a? Aplikuj!oferujemyzatrudnienie na podstawie umowy o pracę tymczasową na pełen etatwynagrodzenie podstawowepremie kwartalne szkolenia rozwojowe zewnętrzne oraz na platformie szkoleniowej UDEMYstały dodatek 200 PLN co miesiącpracę w międzynarodowym środowiskusystem kafeteryjny (dofinansowanie do opieki Luxmed i Multisport)dostęp do platformy szkoleniowej UDEMYdofinasowanie do studiów 50 %finansowanie kursu językowego w 100 %zadaniabieżące zamawianie towarów w obrębie przydzielonej grupy produktówoptymalizacja stanów magazynowych oraz towarów w drodze w obrębie przydzielonej grupy produktów (używanie modelu ABC oraz ROP)wysyłanie zamówień do dostawcymonitorowanie i aktualizowanie określonych czasów dostaw (lead time) na wszystkie produkty w obrębie przydzielonej grupy produktównegocjowanie z dostawcami czasów dostaw na zamówienie pod projekty w poszczególnych oddziałach – monitorowanie czy dla danego projektu nie ma opóźnień, reagowanie i eskalowanie problemów związanych z realizacją projektuwspółpraca z firmą prowadzącą magazyn centralny Mitsubishi (Yusen) w zakresie procesu przyjmowania dostawtworzenie raportów i analiz na potrzeby własne, Działu Zakupów oraz managerów danej grupy produktówrealizacja postępowań reklamacyjnych dla dostawców - m.in. problemy jakościoweoczekujemyznajomość języka angielskiego na poziomie B2znajomść systemu SAP BW, SAP ERP, Incotermsdoświadczenie w pracy z klientemnastawienie na samodzielne poszukiwanie rozwiązańduża troska o jakość i terminowośćdobra organizacja czasu pracyAgencja zatrudnienia – nr wpisu 47
      • balice, małopolskie
      • praca tymczasowa
      • randstad polska
      Poszukujemy magazyniera bez doświadczenia, wolne weekendy oraz 1 zmiana. Lekka praca przy zbieraniu zamówień, zaaplikuj i pracuj już od jutra!oferujemystabilne zatrudnienie w oparciu o umowę o praceatrakcyjne wynagrodzeniewolne weekendy1 zmiana w godzinach 7 -17prywatna opieka medycznamożliwość zrobienia uprawnień UDT po okresie próbnymzadaniarozładunek i załadunek towarówkompletowanie zamówieńprzyjmowanie dostawdbałość o porządek na magazynie i w miejscu pracyoczekujemymile widziane uprawnienia na wózki widłowe doświadczenie na podobnym stanowiskuzaangażowanie i sumiennośćAgencja zatrudnienia – nr wpisu 47
      Poszukujemy magazyniera bez doświadczenia, wolne weekendy oraz 1 zmiana. Lekka praca przy zbieraniu zamówień, zaaplikuj i pracuj już od jutra!oferujemystabilne zatrudnienie w oparciu o umowę o praceatrakcyjne wynagrodzeniewolne weekendy1 zmiana w godzinach 7 -17prywatna opieka medycznamożliwość zrobienia uprawnień UDT po okresie próbnymzadaniarozładunek i załadunek towarówkompletowanie zamówieńprzyjmowanie dostawdbałość o porządek na magazynie i w miejscu pracyoczekujemymile widziane uprawnienia na wózki widłowe doświadczenie na podobnym stanowiskuzaangażowanie i sumiennośćAgencja zatrudnienia – nr wpisu 47
      • modlniczka, małopolskie
      • praca tymczasowa
      • randstad polska
      Poszukujemy pracowników produkcji do firmy zajmującej się produkcją zdjęć wielkoformatowych:Lokalizacja: Modlniczkaoferujemyumowę o pracę tymczasowąpracę od poniedziałku do piątku w godz. 6-14, raz w miesiącu (14-22 przez 1 tydzień),pracę w przyjaznej atmosferze,20,50 zł brutto/h,kartę OK System,prywatną opiekę medyczną.zadaniapomoc przy produkcji fotografii,pakowanie fotografii,montaż ramek fotograficznych,wycinanie i składanie opakowań,prace związane z produkcją ram aluminiowych.oczekujemyzaangażowania i chęci do uczenia się nowych rzeczydokładnościAgencja zatrudnienia – nr wpisu 47
      Poszukujemy pracowników produkcji do firmy zajmującej się produkcją zdjęć wielkoformatowych:Lokalizacja: Modlniczkaoferujemyumowę o pracę tymczasowąpracę od poniedziałku do piątku w godz. 6-14, raz w miesiącu (14-22 przez 1 tydzień),pracę w przyjaznej atmosferze,20,50 zł brutto/h,kartę OK System,prywatną opiekę medyczną.zadaniapomoc przy produkcji fotografii,pakowanie fotografii,montaż ramek fotograficznych,wycinanie i składanie opakowań,prace związane z produkcją ram aluminiowych.oczekujemyzaangażowania i chęci do uczenia się nowych rzeczydokładnościAgencja zatrudnienia – nr wpisu 47
      • modlniczka, małopolskie
      • praca tymczasowa
      • randstad polska
      Szukasz zatrudnienia w miłej atmosferze? A może szukasz pracy dorywczej?Aplikuj już dziś!Obecnie poszukujemy osób do pracy w magazynie dla naszego Klienta w Modlniczce -  największej polskiej księgarni internetowej.oferujemy21,00 PLN brutto za godzinęodpowiedzialne i samodzielne stanowisko pracyprace od poniedziałku w godzinach 22:00 do 6:00zadaniasprawdzanie zgodności dostaw z dokumentamiprzyjmowanie towaru z systemierozłożenie towaru na regałach zgodnie z przyporządkowaniemkompletowanie zamówieńdbanie o odpowiednie ułożenie towaruprzygotowanie zamówień do pakowaniapakowanie towaruoczekujemydyspozycyjnosć do pracy w godzinach nocnych pracowitości, sumiennościzaangażowania w wykonywaną pracęumiejętności pracy w zespolezdolności szybkiego uczenia sięAgencja zatrudnienia – nr wpisu 47
      Szukasz zatrudnienia w miłej atmosferze? A może szukasz pracy dorywczej?Aplikuj już dziś!Obecnie poszukujemy osób do pracy w magazynie dla naszego Klienta w Modlniczce -  największej polskiej księgarni internetowej.oferujemy21,00 PLN brutto za godzinęodpowiedzialne i samodzielne stanowisko pracyprace od poniedziałku w godzinach 22:00 do 6:00zadaniasprawdzanie zgodności dostaw z dokumentamiprzyjmowanie towaru z systemierozłożenie towaru na regałach zgodnie z przyporządkowaniemkompletowanie zamówieńdbanie o odpowiednie ułożenie towaruprzygotowanie zamówień do pakowaniapakowanie towaruoczekujemydyspozycyjnosć do pracy w godzinach nocnych pracowitości, sumiennościzaangażowania w wykonywaną pracęumiejętności pracy w zespolezdolności szybkiego uczenia sięAgencja zatrudnienia – nr wpisu 47
      • modlniczka, małopolskie
      • praca tymczasowa
      • randstad polska
      Mieszkasz w Modlniczce lub okolicach?Cechuje Cię skrupulatność i jesteś dyspozycyjny/a do pracy od zaraz?Aplikuj! Szukamy właśnie Ciebie!Poszukujemy kandydata/tki na stanowisko pakowacz/kaoferujemypracę na jedną zmianę od 8 do 16 od poniedziałku do piątkuumowę zlecenie stawkę 19,50 pln brutto za godzinęlokalizacja pracy Modlniczkazadaniapakowanie produktówskładanie pudełeknaklejanie etykietoczekujemychęci do pracydbałości o szczegóły, dokładnościAgencja zatrudnienia – nr wpisu 47
      Mieszkasz w Modlniczce lub okolicach?Cechuje Cię skrupulatność i jesteś dyspozycyjny/a do pracy od zaraz?Aplikuj! Szukamy właśnie Ciebie!Poszukujemy kandydata/tki na stanowisko pakowacz/kaoferujemypracę na jedną zmianę od 8 do 16 od poniedziałku do piątkuumowę zlecenie stawkę 19,50 pln brutto za godzinęlokalizacja pracy Modlniczkazadaniapakowanie produktówskładanie pudełeknaklejanie etykietoczekujemychęci do pracydbałości o szczegóły, dokładnościAgencja zatrudnienia – nr wpisu 47
      • modlnica, małopolskie
      • praca tymczasowa
      • randstad polska
      Cenisz sobie komfort pracy? Nowoczesność i marka firmy są dla Ciebie ważne? Szukasz zmiany, która da Ci rozwój?Jeżeli na jedno z powyższych pytań odpowiedziałeś/łaś "tak" - APLIKUJ!!!lokalizacja miejsca pracy: Modlniczka okolice Krakowaoferujemyatrakcyjne wynagrodzenie - min 3700 zł brutto\miesiącumowę o pracę (ZUS, URLOP etc.)praca w systemie 3 zmianowym ( 6-14,14-22,22-6)perspektywę stałego zatrudnienia oraz rozwoju zawodowego w strukturach firmydofinansowanie do posiłkówcodziennie świeże owoce,  zadaniarozlokowywanie towarów na magazyniekompletacja produktów do wysyłkiweryfikacja dostaw oraz wysyłekzaładunek samochodów dostawczychkompletowanie zamówieńdoświadczenie na magazynie - mile widziane oczekujemywykształcenia minimum zawodowe, średnieotwartości na rozwój w ramach struktur firmygotowości do pracy zmianowejaktualnej książeczki SANEPID  Agencja zatrudnienia nr wpisu 47
      Cenisz sobie komfort pracy? Nowoczesność i marka firmy są dla Ciebie ważne? Szukasz zmiany, która da Ci rozwój?Jeżeli na jedno z powyższych pytań odpowiedziałeś/łaś "tak" - APLIKUJ!!!lokalizacja miejsca pracy: Modlniczka okolice Krakowaoferujemyatrakcyjne wynagrodzenie - min 3700 zł brutto\miesiącumowę o pracę (ZUS, URLOP etc.)praca w systemie 3 zmianowym ( 6-14,14-22,22-6)perspektywę stałego zatrudnienia oraz rozwoju zawodowego w strukturach firmydofinansowanie do posiłkówcodziennie świeże owoce,  zadaniarozlokowywanie towarów na magazyniekompletacja produktów do wysyłkiweryfikacja dostaw oraz wysyłekzaładunek samochodów dostawczychkompletowanie zamówieńdoświadczenie na magazynie - mile widziane oczekujemywykształcenia minimum zawodowe, średnieotwartości na rozwój w ramach struktur firmygotowości do pracy zmianowejaktualnej książeczki SANEPID  Agencja zatrudnienia nr wpisu 47
      • oświęcim, małopolskie
      • praca stała
      • PLN6,000 - PLN9,000 miesięcznie
      • randstad polska
      Dla naszego Klienta, firmy zajmującej się projektowaniem i budową suszarni oraz innych urządzeń w zakresie ochrony środowiska, poszukujemy osoby elastycznej, gotowej do wyjazdów służbowych , która zasili zespół serwisantów.oferujemyzatrudnienie bezpośrednio u Klienta w oparciu o umowę o pracęatrakcyjne wynagrodzenie 6000 - 9000 zł bruttopracę stacjonarną i wyjazdowąpracę w zgranym zespole, miłej atmosferzeniezbędne narzędzia pracy min. telefon komórkowy, laptoppakiet szkoleń wprowadzającychmożliwość ciągłego rozwojuzadaniamontaż mechaniczny i elektrycznyrozruch, serwis urządzeń i instalacji dostępnych w asortymencie Klientaprowadzenie pomiarów elektrycznychobsługa zagadnień technicznych z zakresu elektryki, mechaniki, automatykioczekujemywykształcenia technicznegodoświadczenia w montażu mechanicznym i elektrycznym urządzeńumiejętności czytania schematów elektrycznychgotowości do wyjazdów służbowychumiejętności obsługi pakietu MS Officeprawa jazdy kat. Buprawnień SEP do 1 kVAgencja zatrudnienia – nr wpisu 47
      Dla naszego Klienta, firmy zajmującej się projektowaniem i budową suszarni oraz innych urządzeń w zakresie ochrony środowiska, poszukujemy osoby elastycznej, gotowej do wyjazdów służbowych , która zasili zespół serwisantów.oferujemyzatrudnienie bezpośrednio u Klienta w oparciu o umowę o pracęatrakcyjne wynagrodzenie 6000 - 9000 zł bruttopracę stacjonarną i wyjazdowąpracę w zgranym zespole, miłej atmosferzeniezbędne narzędzia pracy min. telefon komórkowy, laptoppakiet szkoleń wprowadzającychmożliwość ciągłego rozwojuzadaniamontaż mechaniczny i elektrycznyrozruch, serwis urządzeń i instalacji dostępnych w asortymencie Klientaprowadzenie pomiarów elektrycznychobsługa zagadnień technicznych z zakresu elektryki, mechaniki, automatykioczekujemywykształcenia technicznegodoświadczenia w montażu mechanicznym i elektrycznym urządzeńumiejętności czytania schematów elektrycznychgotowości do wyjazdów służbowychumiejętności obsługi pakietu MS Officeprawa jazdy kat. Buprawnień SEP do 1 kVAgencja zatrudnienia – nr wpisu 47
      • kraków, małopolskie
      • praca tymczasowa
      • PLN6,000 - PLN8,000 miesięcznie
      • randstad polska
      Masz doświadczenie w HR lub kadrach i płacach? I chcesz zdobyć doświadcznie w międzynarodowej korporacji? Jeżeli TAK, aplikuj już dziś!Poszukujemy osoby na stanowisko: HR Service Delivery Onboarding Associate - do firmy, która od ponad 50 lat zajmuje się ochroną społeczeństwa, jego mienia i zabezpieczeniem aktywów finansowych na całym świecie.oferujemypracę w międzynarodowym środowisku, w firmie o stabilnej pozycji na rynkumożliwość współuczestnictwa w dynamicznym rozwoju firmyzatrudnienie w oparciu o umowę o pracę tymczasową (okres próbny)hybrydowy system czasu pracy (możliwa częściowa praca zdalna)biznesowe, ale elastyczne godziny pracy dostosowane do lokalnych innych biur na terenie USA lub Wielkiej Brytaniiatrakcyjne wynagrodzenie i system benefitów pozapłacowychmożliwość rozwoju zawodowego i bogatą ofertę szkoleńprywatną opiekę medyczną oraz pakiet sportowyniezbędne narzędzia do pracy w biurze lub w domuzadaniaosoba na tym stanowisku będzie głównym punktem kontaktowym w zakresie działań operacyjnych związanych z rekrutacją pracowników i wdrażaniem nowych pracowników na poszczególne stanowiskabieżaca i stała współpraca z rekruterami, menedżerami ds. rekrutacji, nowymi pracownikami i głównym HR Business Partnerem, mająca na celu pomyślne zakończenie procesu rekrutacji i całego onboardingustała współpraca z osobami odpowiedzialnymi za obsługę systemu onboarding  oraz rozwiązanie problemów i błędów związanych z zatrudnieniem nowych pracownikówuczestictwo w działaniach zespołowych i dzielenie się najlepszymi praktykami z innymi globalnymi koordynatorami procesu onboardinguzapewnienie globalnnej zgodności schematów (wewnętrzej polityki) zatrudnienia nowych pracowników w strukturach firmyPrzesyłanie formalnych zaakceptowanych wniosków do innych obszarów korporacyjnych w ramach procesu onboardinguoczekujemywyższego wykształcenia (zarządzanie zasobami ludzkimi lub pokrewna specjalizacja)minimum 1-rok doświadczenia w HR, związanego z rekrutacją lub wdrażaniem nowych pracownikówdoświadczenie z odpowiednimi systemami HR, aplikacjami i narzędziami do onboardingu (np. Guardian)doświadczenie w identyfikowaniu możliwości usprawnienia procesów operacyjnychzdolności do pracy pod dużą presją czasubardzo dobra obsługa produktów Microsoft Office (Excel, Word, PowerPoint, Outlook)bardzo dobra znajomości działań i zasad dotyczących procesów HR (zasobów ludzkich) oraz biegła znajomość lokalnych przepisów ustawowych - kodeksu prawa pracydokładności i zwracania uwagi na szczegółydyspozycyjności i gotości do pracy w wymiarze 8h dziennie od poniedziałku do piątkudużej etyki i umiejętność zachowania wysokiego stopnia poufnościbiegłej znajomości języka angielskiego (minimum poziom B2)Agencja zatrudnienia – nr wpisu 47
      Masz doświadczenie w HR lub kadrach i płacach? I chcesz zdobyć doświadcznie w międzynarodowej korporacji? Jeżeli TAK, aplikuj już dziś!Poszukujemy osoby na stanowisko: HR Service Delivery Onboarding Associate - do firmy, która od ponad 50 lat zajmuje się ochroną społeczeństwa, jego mienia i zabezpieczeniem aktywów finansowych na całym świecie.oferujemypracę w międzynarodowym środowisku, w firmie o stabilnej pozycji na rynkumożliwość współuczestnictwa w dynamicznym rozwoju firmyzatrudnienie w oparciu o umowę o pracę tymczasową (okres próbny)hybrydowy system czasu pracy (możliwa częściowa praca zdalna)biznesowe, ale elastyczne godziny pracy dostosowane do lokalnych innych biur na terenie USA lub Wielkiej Brytaniiatrakcyjne wynagrodzenie i system benefitów pozapłacowychmożliwość rozwoju zawodowego i bogatą ofertę szkoleńprywatną opiekę medyczną oraz pakiet sportowyniezbędne narzędzia do pracy w biurze lub w domuzadaniaosoba na tym stanowisku będzie głównym punktem kontaktowym w zakresie działań operacyjnych związanych z rekrutacją pracowników i wdrażaniem nowych pracowników na poszczególne stanowiskabieżaca i stała współpraca z rekruterami, menedżerami ds. rekrutacji, nowymi pracownikami i głównym HR Business Partnerem, mająca na celu pomyślne zakończenie procesu rekrutacji i całego onboardingustała współpraca z osobami odpowiedzialnymi za obsługę systemu onboarding  oraz rozwiązanie problemów i błędów związanych z zatrudnieniem nowych pracownikówuczestictwo w działaniach zespołowych i dzielenie się najlepszymi praktykami z innymi globalnymi koordynatorami procesu onboardinguzapewnienie globalnnej zgodności schematów (wewnętrzej polityki) zatrudnienia nowych pracowników w strukturach firmyPrzesyłanie formalnych zaakceptowanych wniosków do innych obszarów korporacyjnych w ramach procesu onboardinguoczekujemywyższego wykształcenia (zarządzanie zasobami ludzkimi lub pokrewna specjalizacja)minimum 1-rok doświadczenia w HR, związanego z rekrutacją lub wdrażaniem nowych pracownikówdoświadczenie z odpowiednimi systemami HR, aplikacjami i narzędziami do onboardingu (np. Guardian)doświadczenie w identyfikowaniu możliwości usprawnienia procesów operacyjnychzdolności do pracy pod dużą presją czasubardzo dobra obsługa produktów Microsoft Office (Excel, Word, PowerPoint, Outlook)bardzo dobra znajomości działań i zasad dotyczących procesów HR (zasobów ludzkich) oraz biegła znajomość lokalnych przepisów ustawowych - kodeksu prawa pracydokładności i zwracania uwagi na szczegółydyspozycyjności i gotości do pracy w wymiarze 8h dziennie od poniedziałku do piątkudużej etyki i umiejętność zachowania wysokiego stopnia poufnościbiegłej znajomości języka angielskiego (minimum poziom B2)Agencja zatrudnienia – nr wpisu 47
      • kraków, małopolskie
      • praca stała
      • randstad polska
      Jesteś doświadczonym brukarzem? szukasz pracy od poniedziałku do piątku? Apliku! Szukamy właśnie Ciebie!oferujemyumowę o pracęstałe wynagrodzenie plus premia uznaniowapracę od poniedziałku do piątkuzatrudnienie również w okresie zimowymzadaniaukładanie,naprawianie,rozbieranie,wykańczanie nawierzchni brukowej ulic i ciągów pieszych na podstawie dokumentacji technicznej.oczekujemy doświadczenia w pracy jako brukarzprawo jazdy kat BAgencja zatrudnienia – nr wpisu 47 
      Jesteś doświadczonym brukarzem? szukasz pracy od poniedziałku do piątku? Apliku! Szukamy właśnie Ciebie!oferujemyumowę o pracęstałe wynagrodzenie plus premia uznaniowapracę od poniedziałku do piątkuzatrudnienie również w okresie zimowymzadaniaukładanie,naprawianie,rozbieranie,wykańczanie nawierzchni brukowej ulic i ciągów pieszych na podstawie dokumentacji technicznej.oczekujemy doświadczenia w pracy jako brukarzprawo jazdy kat BAgencja zatrudnienia – nr wpisu 47 
      • kraków, małopolskie
      • praca stała
      • randstad polska
      Dla klienta, firmy z sektora zaawansowanych technologii, która wprowadza systemy lean manufacturing i oprogramowanie do budownictwa, poszukujemy DevOps Engineera. Oferta jest interesująca? Aplikuj!oferujemyZatrudnienie w oparciu o B2B lub Umowę o pracęElastyczne godziny pracy, możliwość pracy zdalnej ( w trakcie pandemii praca całkowicie zdalna)Atrakcyjne wynagrodzenie, regularne podwyżki wynagrodzeniaPracę w dużej, stabilnej amerykańskiej firmiePrywatną opiekę medycznąUbezpieczenie na życieKursy językoweUdział w konferencjach, szkoleniach, dostęp do platform edukacyjnychBudżet szkoleniowy, 5 dni w roku przeznaczonych na własny rozwój zawodowyzadaniaTworzenie sklowalnych infrastruktur i dostosowywanie ich do zmieniających się potrzeb poprzezwdrażanie ich za pomocą koduCykliczna ocena ryzyka wszystkich komponentów infrastrukturPodnoszenie kompetencji zespółu DevOps poprzez dzielenie się wiedząTworzenie i optymalizacja używanego tool-stackaTworzenie i optymalizacja procesu CI / CD dla systemów tworzonych przez firmęTworzenie ścisłej współpracy z zespołami developerskimi i ITWsparcie w procesie skalowania i utrzymania wysokiej dostępności dla aplikacjiWsparcie procesów tworzenia oprogramowania poprzez automatyzację i utylizację niezbędnych narzędziWsparcie procesu ciągłej aktualizacji infrastruktury i oprogramowaniaAutomatyzacja powtarzalnych zadańMonitorowanie infrastruktury, aplikacji wraz ze zbieraniem logów wraz z wczesnym alarmowaniem przekroczenia kluczowych wskaźnikówTworzenie dokumentacji dla narzędzi i procesówPrezentowanie obecnie prowadzonych i ukończonych projektów (meetup’s)oczekujemy3-6 lat doświadczenia zawodowego w jednym z następujących obszarów:o DevOps | SysOps | IT | Software Development /Enterprise OperationsDoświadczenia z AWS | GCP | ACPDoświadczenia z IaC za pomocą narzędzi m.in. Ansible | Terraform | Cloud FormationDoświadczenia w wirtualizacji za pomocą narzędzi m.in. VMWare | Proxmox | XenServerDoświadczenia w konteneryzacji i orkiestracji kontenerów m.in. Docker | KubernetesDoświadczenia w konfigurowaniu narzędzi CI/CD m.in Azure DevOps | GitLab CI | JenkinsDoświadczenia w systemach operacyjnych m.in. Linux | WindowsDoświadczenie w service mesh np. Istio | ConsulDoświadczenia w monitorowaniu infrastruktury za pomocą np. Prometheus | Nagios | Grafana| ZabbixZnajomości relacyjnych baz danych np. PostgreSQL i ich wysokiej dostępnościZnajomości brokerów wiadomości np. RabbitMQ | Kafka | KubeMQZnajomości jęzka angielskiego na poziomie B2Agencja zatrudnienia – nr wpisu 47
      Dla klienta, firmy z sektora zaawansowanych technologii, która wprowadza systemy lean manufacturing i oprogramowanie do budownictwa, poszukujemy DevOps Engineera. Oferta jest interesująca? Aplikuj!oferujemyZatrudnienie w oparciu o B2B lub Umowę o pracęElastyczne godziny pracy, możliwość pracy zdalnej ( w trakcie pandemii praca całkowicie zdalna)Atrakcyjne wynagrodzenie, regularne podwyżki wynagrodzeniaPracę w dużej, stabilnej amerykańskiej firmiePrywatną opiekę medycznąUbezpieczenie na życieKursy językoweUdział w konferencjach, szkoleniach, dostęp do platform edukacyjnychBudżet szkoleniowy, 5 dni w roku przeznaczonych na własny rozwój zawodowyzadaniaTworzenie sklowalnych infrastruktur i dostosowywanie ich do zmieniających się potrzeb poprzezwdrażanie ich za pomocą koduCykliczna ocena ryzyka wszystkich komponentów infrastrukturPodnoszenie kompetencji zespółu DevOps poprzez dzielenie się wiedząTworzenie i optymalizacja używanego tool-stackaTworzenie i optymalizacja procesu CI / CD dla systemów tworzonych przez firmęTworzenie ścisłej współpracy z zespołami developerskimi i ITWsparcie w procesie skalowania i utrzymania wysokiej dostępności dla aplikacjiWsparcie procesów tworzenia oprogramowania poprzez automatyzację i utylizację niezbędnych narzędziWsparcie procesu ciągłej aktualizacji infrastruktury i oprogramowaniaAutomatyzacja powtarzalnych zadańMonitorowanie infrastruktury, aplikacji wraz ze zbieraniem logów wraz z wczesnym alarmowaniem przekroczenia kluczowych wskaźnikówTworzenie dokumentacji dla narzędzi i procesówPrezentowanie obecnie prowadzonych i ukończonych projektów (meetup’s)oczekujemy3-6 lat doświadczenia zawodowego w jednym z następujących obszarów:o DevOps | SysOps | IT | Software Development /Enterprise OperationsDoświadczenia z AWS | GCP | ACPDoświadczenia z IaC za pomocą narzędzi m.in. Ansible | Terraform | Cloud FormationDoświadczenia w wirtualizacji za pomocą narzędzi m.in. VMWare | Proxmox | XenServerDoświadczenia w konteneryzacji i orkiestracji kontenerów m.in. Docker | KubernetesDoświadczenia w konfigurowaniu narzędzi CI/CD m.in Azure DevOps | GitLab CI | JenkinsDoświadczenia w systemach operacyjnych m.in. Linux | WindowsDoświadczenie w service mesh np. Istio | ConsulDoświadczenia w monitorowaniu infrastruktury za pomocą np. Prometheus | Nagios | Grafana| ZabbixZnajomości relacyjnych baz danych np. PostgreSQL i ich wysokiej dostępnościZnajomości brokerów wiadomości np. RabbitMQ | Kafka | KubeMQZnajomości jęzka angielskiego na poziomie B2Agencja zatrudnienia – nr wpisu 47
      • kraków, małopolskie
      • praca stała
      • randstad polska
      Dla światowego lidera w dziedzinie inteligentnych w pełni automatycznych systemów logistycznych prowadzmy rekrutację na stanowisko Programista C#/.NET MS SQL. Siedzba firmy znajduje się we Włoszech. W Polsce ulokowany jest oddział inżynieryjny z siedzibą w Krakowie.oferujemyKonkurencyjne wynagrodzenie (dodatkowe premie za pracę w delegacji oraz diety)Możliwość rozwoju osobistego i podnoszenia kwalifikacji zawodowychStałe zatrudnienie w oparciu o umowę o pracęPrywatną opiekę medycznąKartę sportowąMożliwość pracy częściowo zdalnejMożliwość zwiedzenia sporej części świata (Europa, Ameryka Północna i Południowa, Australia)zadaniaPrzygotowanie systemów zarządzania magazynem WMS realizujących założenia projektowe zgodnie ze specyfikacją z wykorzystaniem technologii Microsoft .NET, w tym C #Tworzenie zapytań SQL, tabel, widoków, funkcji, procedur i indeksówUczestniczenie w pracy zespołu programistów odpowiedzialnych za planowanie, specyfikację i fazę testowania aplikacjiWdrożenia projektów u klientów w różnych lokalizacjach na całym świecieoczekujemy2 letniego doświadczenia w środowisku C# .NET, SQLBardzo dobrej znajomości języka angielskiego (B2)Prawa jazdy kat. BGotowości do podróży służbowych (ok. 100 - 150 dni w roku)Agencja zatrudnienia – nr wpisu 47
      Dla światowego lidera w dziedzinie inteligentnych w pełni automatycznych systemów logistycznych prowadzmy rekrutację na stanowisko Programista C#/.NET MS SQL. Siedzba firmy znajduje się we Włoszech. W Polsce ulokowany jest oddział inżynieryjny z siedzibą w Krakowie.oferujemyKonkurencyjne wynagrodzenie (dodatkowe premie za pracę w delegacji oraz diety)Możliwość rozwoju osobistego i podnoszenia kwalifikacji zawodowychStałe zatrudnienie w oparciu o umowę o pracęPrywatną opiekę medycznąKartę sportowąMożliwość pracy częściowo zdalnejMożliwość zwiedzenia sporej części świata (Europa, Ameryka Północna i Południowa, Australia)zadaniaPrzygotowanie systemów zarządzania magazynem WMS realizujących założenia projektowe zgodnie ze specyfikacją z wykorzystaniem technologii Microsoft .NET, w tym C #Tworzenie zapytań SQL, tabel, widoków, funkcji, procedur i indeksówUczestniczenie w pracy zespołu programistów odpowiedzialnych za planowanie, specyfikację i fazę testowania aplikacjiWdrożenia projektów u klientów w różnych lokalizacjach na całym świecieoczekujemy2 letniego doświadczenia w środowisku C# .NET, SQLBardzo dobrej znajomości języka angielskiego (B2)Prawa jazdy kat. BGotowości do podróży służbowych (ok. 100 - 150 dni w roku)Agencja zatrudnienia – nr wpisu 47
      • kraków, małopolskie
      • praca stała
      • randstad polska
      Dla klienta, firmy realizującej projekty związane z utrzymaniem i dalszym rozwojem aplikacji oraz systemów przy użyciu technologii Oracle dla Big Data, IoT, usług w chmurze i systemów inżynierskich, prowadzimy rekrutację na stanowisko System Engineer z j. niemieckim. oferujemyzatrudnienie w oparciu o umowę o pracęprywatną opiekę medycznąmożliwość pracy częściowo zdalnejkartę sportowąpremie rocznelekcje języka niemieckiegoindywidualne możliwości rozwojuszkolenia i udział w konferencjachpakiet kafeteryjnyzadaniasamodzielna realizacja zadań technicznych lub we współpracy ze specjalistami / na podstawie przygotowanych proceduradministracja systemami operacyjnymi Linux, Windows (zarządzanie zasobami serwera, instalacja nowych środowisk, zarządzanie użytkownikami)administracja bazami danych Oracle, MSSQL (Troubleshooting błędów, przywracanie działania usługi)praca ze zdalnymi systemami monitoringu Check_MK, Oracle Enterprise Managerbezpośredni kontakt z działem technicznym klientadziałanie w zróżnicowanym środowisku projektowymtworzenie dokumentacji technicznejoczekujemy1-2 lat doświadczenia zawodowego na podobnym stanowiskuznajomości języka niemieckiego w mowie i piśmie (B2) i dobrej znajomość języka angielskiego w kontekście pracy projektowej (B1)wiedzy z zakresu administracji systemami operacyjnymi (Linux, Windows)wiedzy z zakresu administracji bazami danych Oracle, MSSQLmile widziana znajomość metodyki ITILumiejętności analitycznego myśleniaAgencja zatrudnienia nr wpisu 47
      Dla klienta, firmy realizującej projekty związane z utrzymaniem i dalszym rozwojem aplikacji oraz systemów przy użyciu technologii Oracle dla Big Data, IoT, usług w chmurze i systemów inżynierskich, prowadzimy rekrutację na stanowisko System Engineer z j. niemieckim. oferujemyzatrudnienie w oparciu o umowę o pracęprywatną opiekę medycznąmożliwość pracy częściowo zdalnejkartę sportowąpremie rocznelekcje języka niemieckiegoindywidualne możliwości rozwojuszkolenia i udział w konferencjachpakiet kafeteryjnyzadaniasamodzielna realizacja zadań technicznych lub we współpracy ze specjalistami / na podstawie przygotowanych proceduradministracja systemami operacyjnymi Linux, Windows (zarządzanie zasobami serwera, instalacja nowych środowisk, zarządzanie użytkownikami)administracja bazami danych Oracle, MSSQL (Troubleshooting błędów, przywracanie działania usługi)praca ze zdalnymi systemami monitoringu Check_MK, Oracle Enterprise Managerbezpośredni kontakt z działem technicznym klientadziałanie w zróżnicowanym środowisku projektowymtworzenie dokumentacji technicznejoczekujemy1-2 lat doświadczenia zawodowego na podobnym stanowiskuznajomości języka niemieckiego w mowie i piśmie (B2) i dobrej znajomość języka angielskiego w kontekście pracy projektowej (B1)wiedzy z zakresu administracji systemami operacyjnymi (Linux, Windows)wiedzy z zakresu administracji bazami danych Oracle, MSSQLmile widziana znajomość metodyki ITILumiejętności analitycznego myśleniaAgencja zatrudnienia nr wpisu 47
      • kraków, małopolskie
      • praca stała
      • PLN8,000 - PLN10,000 miesięcznie
      • randstad polska
      Chcesz pracować dla cenionego i renomowanego wydawnictwa książek, kóre prowadzi swoją działalność od kilku pokoleń na terenie województwa małopolskiego? Jeżeli odpowiedziałeś TAK, aplikuj już dziś! W związku z dynamicznym rozwojem struktur naszego klienta na terenie województwa małopolskiego, poszukujemy osoby na stanowisko: Kierownik MagazynuJeśli posiadasz conajmniej kilkuletnie doświadczenie w kierowaniu nowoczesnym magazynem dystrybucyjno-logistycznym i dodatkowo posiadasz doskonałe kompetencje liderskie i chcesz się nadal rozwijać w tym obszarze, ta oferta może być idealna dla Ciebie!oferujemyzatrudnienie w oparciu o umowę o pracę lub B2B (Ty wbierasz jaka forma jest odpowiednia)pracę w firmie o ugruntowanej pozycji na rynkuatrakcyjne wynagrodzenie zależne od posiadanego doświadczenia (plus regularne podwyżki i premie roczne)pracę w nowoczesnym magazynie dystrybucyjno-logistycznymbiznesowe godziny pracy (8:00-16:00)możliwość rozwoju zawodowego poprzez szkolenia zewnętrzene, konferencje branżowewyposażenie stanowiskowe dopasowane do preferencjimożliwość rozwoju zawodowego wewnątrz organizacjimożliwość skorzystania z prywatnej opieki medycznej, karty sportowej lub dodatkowego ubezpieczenia grupowegozadaniazarządzanie, ogranizacja i kontrola pracy podległego zespołuprzygotowywanie ocen kompetencji członków danego zespołumotywowanie podległych pracownikówciągły rozwój struktur magazynowych i logistycznychplanowanie procesów zatrudnianiaposzukiwanie i wdrażanie optymalnych rozwiązań procesów magazynowych oraz zagospodarowania przestrzeni magazynowejkoordynacja i zarządzanie współpracą z firmami spedycyjnymicodzienna współpraca z działem zamówień i działem handlowymoczekujemywykształcenia wyższego (mile widziane kierunkowe)minimum 5 lat doświadczenia na podobnym stanowiskuznajomości zagadnień związanych z dystrybucją i logistyką magazynową doskonałych kompetencji przywódczych, liderskichdoskonałej umiejętności organizacji pracy podległego zespołumile widziana komunikatywna znajomość języka angielskiegobardzo dobrej znajomość programu MS Office (Excel, Word, PowerPoint)mile widziana znajomość programu Enova lub doświadczenie z innymi podobnymi programami ERP (np. CDN Optima)dyspozycyjności i umiejętności pracy w sytuacjach stresowychdokładności i komunikatywnościAgencja zatrudnienia – nr wpisu 47
      Chcesz pracować dla cenionego i renomowanego wydawnictwa książek, kóre prowadzi swoją działalność od kilku pokoleń na terenie województwa małopolskiego? Jeżeli odpowiedziałeś TAK, aplikuj już dziś! W związku z dynamicznym rozwojem struktur naszego klienta na terenie województwa małopolskiego, poszukujemy osoby na stanowisko: Kierownik MagazynuJeśli posiadasz conajmniej kilkuletnie doświadczenie w kierowaniu nowoczesnym magazynem dystrybucyjno-logistycznym i dodatkowo posiadasz doskonałe kompetencje liderskie i chcesz się nadal rozwijać w tym obszarze, ta oferta może być idealna dla Ciebie!oferujemyzatrudnienie w oparciu o umowę o pracę lub B2B (Ty wbierasz jaka forma jest odpowiednia)pracę w firmie o ugruntowanej pozycji na rynkuatrakcyjne wynagrodzenie zależne od posiadanego doświadczenia (plus regularne podwyżki i premie roczne)pracę w nowoczesnym magazynie dystrybucyjno-logistycznymbiznesowe godziny pracy (8:00-16:00)możliwość rozwoju zawodowego poprzez szkolenia zewnętrzene, konferencje branżowewyposażenie stanowiskowe dopasowane do preferencjimożliwość rozwoju zawodowego wewnątrz organizacjimożliwość skorzystania z prywatnej opieki medycznej, karty sportowej lub dodatkowego ubezpieczenia grupowegozadaniazarządzanie, ogranizacja i kontrola pracy podległego zespołuprzygotowywanie ocen kompetencji członków danego zespołumotywowanie podległych pracownikówciągły rozwój struktur magazynowych i logistycznychplanowanie procesów zatrudnianiaposzukiwanie i wdrażanie optymalnych rozwiązań procesów magazynowych oraz zagospodarowania przestrzeni magazynowejkoordynacja i zarządzanie współpracą z firmami spedycyjnymicodzienna współpraca z działem zamówień i działem handlowymoczekujemywykształcenia wyższego (mile widziane kierunkowe)minimum 5 lat doświadczenia na podobnym stanowiskuznajomości zagadnień związanych z dystrybucją i logistyką magazynową doskonałych kompetencji przywódczych, liderskichdoskonałej umiejętności organizacji pracy podległego zespołumile widziana komunikatywna znajomość języka angielskiegobardzo dobrej znajomość programu MS Office (Excel, Word, PowerPoint)mile widziana znajomość programu Enova lub doświadczenie z innymi podobnymi programami ERP (np. CDN Optima)dyspozycyjności i umiejętności pracy w sytuacjach stresowychdokładności i komunikatywnościAgencja zatrudnienia – nr wpisu 47
      • kraków, małopolskie
      • praca tymczasowa
      • randstad polska
      Szukasz dodatkowego zajęcia? Jesteś dyspozycyny/ a przez kilka dni w listopadzie?Aplikuj!Poszukujemy kandydatów na stanowisko:pracownik/ca sali sprzedażyoferujemyumowę zlecenie stawka 20 pln brutto za godzinępraca w sklepie odzieżowym na terenie CH Serenada w Krakowiezadaniawsparcie w dziale sprzedaży: odwieszanie odzieży na wieszaki i półkiklipsowanie, metkowanie asortymentuoczekujemydyspozycyjności do pracy w podanych terminach : 6.11, 09.11, 10.11, 13.11, 15.11, 16.11, 19.11, 20.11, 23.11, 24.11, 26.11, 27.11chęci do pracydokładności, sumiennościAgencja zatrudnienia nr wpisu 47
      Szukasz dodatkowego zajęcia? Jesteś dyspozycyny/ a przez kilka dni w listopadzie?Aplikuj!Poszukujemy kandydatów na stanowisko:pracownik/ca sali sprzedażyoferujemyumowę zlecenie stawka 20 pln brutto za godzinępraca w sklepie odzieżowym na terenie CH Serenada w Krakowiezadaniawsparcie w dziale sprzedaży: odwieszanie odzieży na wieszaki i półkiklipsowanie, metkowanie asortymentuoczekujemydyspozycyjności do pracy w podanych terminach : 6.11, 09.11, 10.11, 13.11, 15.11, 16.11, 19.11, 20.11, 23.11, 24.11, 26.11, 27.11chęci do pracydokładności, sumiennościAgencja zatrudnienia nr wpisu 47
      • kraków, małopolskie
      • praca tymczasowa
      • randstad polska
      Lubisz kontakt z ludźmi? Kochasz kawę? Chcesz zdobyć cenne doświadczenie zawodowe: poznać mechanizmy handlu i nauczyć się doskonałej obsługi klienta? Dołącz do grona pracowników jednej z najbardziej lubianych sieci sprzedaży!Dla naszego klienta poszukujemy osób chetnych do pracy w Galerii Bonarka , M1, Zakopianka, Factory oraz Galerii Krakowskiej . Niewielkie, przyjazne zespoły młodych ludzi, czas pracy dostosowany do Twoich możliwości i rozbudowany system motywacyjny sprawią, że praca będzie dla Ciebie przyjemnością! Teraz masz szansę zgłębić tajniki wiedzy o kawie oraz zdobyć doświadczenie w sprzedaży innowacyjnych produktów użytkowych.oferujemypracę w zespole tworzonym przez ludzi z pasją i charyzmą, w firmie, która dzięki zapewnianiu bardzo dobrych warunków dla swoich pracowników,otrzymała prestiżowy certyfikat Top Employers Polska 2014,możliwość zdobywania nowych umiejętności dzięki licznym szkoleniom,bezpośredni kontakt ze znawcami kawy i najlepszą kawą,comiesięczny przydział wybranej przez Ciebie kawy,praca na podstawie umowy zlecenie.zadania• profesjonalna obsługa klienta,• dbanie o wygląd ekspozycji,• czynności pomocnicze w sklepie,• budowanie pozytywnych relacji z klientem.oczekujemy• aktualnej książeczki Sanepidu - WARUNEK KONIECZNY,• dyspozycyjności do pracy w tygodniu i/ lub weekendy,• uśmiechu, optymizmu, otwartości i łatwości nawiązywania relacji,• mile widziane doświadczenie w charakterze hostessy, w sprzedaży, obsłudze klienta,• mile widziany status studenta.Agencja zatrudnienia – nr wpisu 47
      Lubisz kontakt z ludźmi? Kochasz kawę? Chcesz zdobyć cenne doświadczenie zawodowe: poznać mechanizmy handlu i nauczyć się doskonałej obsługi klienta? Dołącz do grona pracowników jednej z najbardziej lubianych sieci sprzedaży!Dla naszego klienta poszukujemy osób chetnych do pracy w Galerii Bonarka , M1, Zakopianka, Factory oraz Galerii Krakowskiej . Niewielkie, przyjazne zespoły młodych ludzi, czas pracy dostosowany do Twoich możliwości i rozbudowany system motywacyjny sprawią, że praca będzie dla Ciebie przyjemnością! Teraz masz szansę zgłębić tajniki wiedzy o kawie oraz zdobyć doświadczenie w sprzedaży innowacyjnych produktów użytkowych.oferujemypracę w zespole tworzonym przez ludzi z pasją i charyzmą, w firmie, która dzięki zapewnianiu bardzo dobrych warunków dla swoich pracowników,otrzymała prestiżowy certyfikat Top Employers Polska 2014,możliwość zdobywania nowych umiejętności dzięki licznym szkoleniom,bezpośredni kontakt ze znawcami kawy i najlepszą kawą,comiesięczny przydział wybranej przez Ciebie kawy,praca na podstawie umowy zlecenie.zadania• profesjonalna obsługa klienta,• dbanie o wygląd ekspozycji,• czynności pomocnicze w sklepie,• budowanie pozytywnych relacji z klientem.oczekujemy• aktualnej książeczki Sanepidu - WARUNEK KONIECZNY,• dyspozycyjności do pracy w tygodniu i/ lub weekendy,• uśmiechu, optymizmu, otwartości i łatwości nawiązywania relacji,• mile widziane doświadczenie w charakterze hostessy, w sprzedaży, obsłudze klienta,• mile widziany status studenta.Agencja zatrudnienia – nr wpisu 47
      • wysoka, małopolskie
      • praca stała
      • randstad polska
      Szukasz nowych możliwości zawodowych?Chcesz pracować dla lidera z branży kosmetycznej na lokalnym rynku?Aplikuj!Szukamy kandydatów na stanowisko mechanik utrzymania ruchulokalizacja miejsca pracy: Wysoka k/Jordanowaoferujemystabilne zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę;pracę w systemie 2 zmianowym ( 6-14, 14-22)atrakcyjne wynagrodzenie, adekwatne do posiadanego doświadczenia i umiejętności;pomoc w zakresie organizacji dojazdu do pracy;interesującą i pełną wyzwań pracę w młodym, dynamicznym zespole;zadaniaNa tym stanowisku będziesz odpowiedzialny za:zapewnienie prawidłowego funkcjonowania i ciągłego utrzymania w ruchu powierzonego parku maszynowego i urządzeń technologicznych;wykonywanie przeglądów maszyn i urządzeń produkcyjnych zgodnie z harmonogramem przeglądów;przezbrajanie linii do aktualnych potrzeb produkcyjnych;wdrażanie usprawnień w maszynach i urządzeniach;oczekujemyChętnie zaprosimy Cię do rozmów jeśli:masz wykształcenie minimum zawodowe lub średnie techniczne z zakresu mechaniki;świetnie, jeśli posiadasz  doświadczenie na podobnym stanowisku w branży produkcyjnej;posiadasz umiejętność diagnozowania usterek i awarii maszyn i urządzeń,czytania schematów technicznych;jesteś: rzetelny, odpowiedzialny i zaangażowany w zakresie powierzonych zadań;umiesz pracować samodzielnie i zespołowo,jesteś dyspozycyjny do pracy w systemie zmianowym;posiadasz uprawnienia elektryczne eksploatacyjne (SEP 1kV) , ale nie jest to warunek koniecznyAgencja zatrudnienia – nr wpisu 47
      Szukasz nowych możliwości zawodowych?Chcesz pracować dla lidera z branży kosmetycznej na lokalnym rynku?Aplikuj!Szukamy kandydatów na stanowisko mechanik utrzymania ruchulokalizacja miejsca pracy: Wysoka k/Jordanowaoferujemystabilne zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę;pracę w systemie 2 zmianowym ( 6-14, 14-22)atrakcyjne wynagrodzenie, adekwatne do posiadanego doświadczenia i umiejętności;pomoc w zakresie organizacji dojazdu do pracy;interesującą i pełną wyzwań pracę w młodym, dynamicznym zespole;zadaniaNa tym stanowisku będziesz odpowiedzialny za:zapewnienie prawidłowego funkcjonowania i ciągłego utrzymania w ruchu powierzonego parku maszynowego i urządzeń technologicznych;wykonywanie przeglądów maszyn i urządzeń produkcyjnych zgodnie z harmonogramem przeglądów;przezbrajanie linii do aktualnych potrzeb produkcyjnych;wdrażanie usprawnień w maszynach i urządzeniach;oczekujemyChętnie zaprosimy Cię do rozmów jeśli:masz wykształcenie minimum zawodowe lub średnie techniczne z zakresu mechaniki;świetnie, jeśli posiadasz  doświadczenie na podobnym stanowisku w branży produkcyjnej;posiadasz umiejętność diagnozowania usterek i awarii maszyn i urządzeń,czytania schematów technicznych;jesteś: rzetelny, odpowiedzialny i zaangażowany w zakresie powierzonych zadań;umiesz pracować samodzielnie i zespołowo,jesteś dyspozycyjny do pracy w systemie zmianowym;posiadasz uprawnienia elektryczne eksploatacyjne (SEP 1kV) , ale nie jest to warunek koniecznyAgencja zatrudnienia – nr wpisu 47
      • kraków, małopolskie
      • praca tymczasowa
      • PLN6,000 - PLN8,000 miesięcznie
      • randstad polska
      Masz doświadczenie w HR lub kadrach i płacach? I chcesz zdobyć doświadcznie w międzynarodowej korporacji? Jeżeli TAK, aplikuj już dziś!Poszukujemy osoby na stanowisko: HR Operations Advisor - do firmy, która od ponad 50 lat zajmuje się ochroną społeczeństwa, jego mienia i zabezpieczeniem aktywów finansowych na całym świecie.oferujemypracę w międzynarodowym środowisku, w firmie o stabilnej pozycji na rynkumożliwość współuczestnictwa w dynamicznym rozwoju firmyzatrudnienie w oparciu o umowę o pracę tymczasową (okres próbny)hybrydowy system czasu pracy (możliwa częściowa praca zdalna)biznesowe, ale elastyczne godziny pracy dostosowane do lokalnych innych biur na terenie USA lub Wielkiej Brytaniiatrakcyjne wynagrodzenie i system benefitów pozapłacowychmożliwość rozwoju zawodowego i bogatą ofertę szkoleń zewnętrznych i wewnętrznychprywatną opiekę medyczną oraz pakiet sportowyniezbędne narzędzia do pracy w biurze lub w domuzadaniazarządzanie działaniami związanymi z wprowadzaniem nowych pracowników, począwszy od pierwszgo dnia pracysprawdzanie, koordynowanie i kompletowanie całej dokumentacji nowo zatrudnionych pracownikówtworzenie, utrzymywanie i aktualizowanie akt pracowniczychobsługa platformy rekrutacyjno-administracyjnejbieżacy kontakt ze wszystkimi aktualnie zatrudnionymi pracownikami w firmie i odpowiadanie na ich zapytania telefoniczne oraz e-mailkoordynowanie i współpraca z innymi pracownikami firmy, również na różnych szczeblach w tym z managerami, team leaderamiraportowanie i udzielanie podstawowych informacji na temat nowo zatrudnionych pracownikówprofesjonalna obługa zapytań wewnętrznych pracowników firmyoczekujemywyższego wykształcenia (zarządzanie zasobami ludzkimi lub pokrewna specjalizacja)minimum 1-2 lata doświadczenie na podobnym stanowiskubiegłej znajomości języka angielskiego (minimum poziom B2)doświadczenie z odpowiednimi systemami HR, aplikacjami lub narzędziami rekruterskimiznajomość pakietu MS Office (w szczególności Excel)doskonałych umiejętności w komunikacji werbalnej i pisemnejsilne umiejętności interpersonalne i umiejętność szybkiego budowania relacji na wszelkich szczeblachsilnego zaangażowania w obsługę wewnętrzych pracownikówumiejętności samodzielnej i wydajnej pracy oraz wykazania własnej inicjatywy i pomocy dla początkujących i nowo zatrudnionych pracownikówznajomości działań i zasad dotyczących procesów HR (zasobów ludzkich) oraz praktyczna znajomość lokalnych przepisów ustawowych - kodeksu prawa pracydokładności i zwracania uwagi na szczegółydyspozycyjności i gotości do pracy w wymiarze 8h dziennie od poniedziałku do piątkudużej etyki i umiejętność zachowania wysokiego stopnia poufnościAgencja zatrudnienia – nr wpisu 47
      Masz doświadczenie w HR lub kadrach i płacach? I chcesz zdobyć doświadcznie w międzynarodowej korporacji? Jeżeli TAK, aplikuj już dziś!Poszukujemy osoby na stanowisko: HR Operations Advisor - do firmy, która od ponad 50 lat zajmuje się ochroną społeczeństwa, jego mienia i zabezpieczeniem aktywów finansowych na całym świecie.oferujemypracę w międzynarodowym środowisku, w firmie o stabilnej pozycji na rynkumożliwość współuczestnictwa w dynamicznym rozwoju firmyzatrudnienie w oparciu o umowę o pracę tymczasową (okres próbny)hybrydowy system czasu pracy (możliwa częściowa praca zdalna)biznesowe, ale elastyczne godziny pracy dostosowane do lokalnych innych biur na terenie USA lub Wielkiej Brytaniiatrakcyjne wynagrodzenie i system benefitów pozapłacowychmożliwość rozwoju zawodowego i bogatą ofertę szkoleń zewnętrznych i wewnętrznychprywatną opiekę medyczną oraz pakiet sportowyniezbędne narzędzia do pracy w biurze lub w domuzadaniazarządzanie działaniami związanymi z wprowadzaniem nowych pracowników, począwszy od pierwszgo dnia pracysprawdzanie, koordynowanie i kompletowanie całej dokumentacji nowo zatrudnionych pracownikówtworzenie, utrzymywanie i aktualizowanie akt pracowniczychobsługa platformy rekrutacyjno-administracyjnejbieżacy kontakt ze wszystkimi aktualnie zatrudnionymi pracownikami w firmie i odpowiadanie na ich zapytania telefoniczne oraz e-mailkoordynowanie i współpraca z innymi pracownikami firmy, również na różnych szczeblach w tym z managerami, team leaderamiraportowanie i udzielanie podstawowych informacji na temat nowo zatrudnionych pracownikówprofesjonalna obługa zapytań wewnętrznych pracowników firmyoczekujemywyższego wykształcenia (zarządzanie zasobami ludzkimi lub pokrewna specjalizacja)minimum 1-2 lata doświadczenie na podobnym stanowiskubiegłej znajomości języka angielskiego (minimum poziom B2)doświadczenie z odpowiednimi systemami HR, aplikacjami lub narzędziami rekruterskimiznajomość pakietu MS Office (w szczególności Excel)doskonałych umiejętności w komunikacji werbalnej i pisemnejsilne umiejętności interpersonalne i umiejętność szybkiego budowania relacji na wszelkich szczeblachsilnego zaangażowania w obsługę wewnętrzych pracownikówumiejętności samodzielnej i wydajnej pracy oraz wykazania własnej inicjatywy i pomocy dla początkujących i nowo zatrudnionych pracownikówznajomości działań i zasad dotyczących procesów HR (zasobów ludzkich) oraz praktyczna znajomość lokalnych przepisów ustawowych - kodeksu prawa pracydokładności i zwracania uwagi na szczegółydyspozycyjności i gotości do pracy w wymiarze 8h dziennie od poniedziałku do piątkudużej etyki i umiejętność zachowania wysokiego stopnia poufnościAgencja zatrudnienia – nr wpisu 47
      • kraków, małopolskie
      • praca stała
      • randstad polska
      Dla naszego klienta, światowego lidera w dziedzinie chemii specjalistycznej i zrównoważonych rozwiązań dla przemysłu chemicznego, poszukujemy: Team Leaderaw Dziale Logistyki oraz Obsługi KlientaJednym z głównych obowiązków na tym stanowisku będzie zarządzanie kilkuosobowym zespołem oraz zapewnienie efektywnej realizacji zamówień zgodnie z oczekiwaniami klienta. Niezbędne jest doświadczenie z obszaru logistyki. oferujemyprywatna opieka medyczna,karta Multisport,program oszczędnościowo-inwestycyjny,dofinansowanie do urlopu i aktywności kulturalno -  sportowych,spotkania integracyjne,ubezpieczenie na życie.zadaniaZarządzanie kilkuosobowym zespołem i zapewnienie efektywnej realizacji zamówień zgodnie z oczekiwaniami klienta,Nadzorowanie terminowości i działań zgodnych z procedurami w całym łańcuchu dostaw,Wyznaczanie celów indywidualnych i planowanie działań zapewniających realizowanie działań zespołowych, oraz ich ocena,Identyfikowanie i usuwanie ograniczeń w doskonaleniu i rozwoju zespołu i jednostki,Aktywne wspieranie zespołu w celu rozwiązywania problemów klientów, które są eskalowane przez pracowników obsługi klienta,Optymalizacja procesów i inicjowanie działań podnoszących wydajność i efektywność działu obsługi klienta,Koordynacja i realizacja działań procesu obsługi zamówień, w tym współpraca z działami planowania, kontroli jakości, magazynowania, transportu, finansami i sprzedażą,Zarządzanie stanem magazynowym zapasów, utrzymanie właściwych poziomów oraz rotacji zgodnych z prognozami i oczekiwaniami spółki,Obsługa reklamacji jakościowych i logistycznych klientów, określanie przyczyn źródłowych niezgodności i działań korygujących, przestrzeganie terminowości informacji zwrotnej,Koordynowanie działań dotyczących dostaw towarów (import, export, WNT), współpraca z Agencją Celną i Inspekcją Weterynaryjną dla wybranych dostaw,Sporządzanie okresowych raportów sprzedaży oraz prognoz zapasów oraz pozostałych wymaganych analiz i ich interpretacja,Współpraca z pozostałymi działami w firmie. oczekujemyUmiejętność zarządzania zespołem,Zanjomości języka angielskiego na poziomie komunikatywnym min. B2 (rozmowa rekrutacyjna w języku angielskim),Wysoka kultura osobista, zdolności interpersonalne i komunikacyjne – słuchanie, coaching, umiejętności werbalne, pisemne i prezentacyjne,Zaangażowanie i entuzjazm, nastawienie na rozwój ludzi i orientacja na klienta,Umiejętność działania pod presją czasu i wyznaczania priorytetów konkurencyjnych wymagań,Inicjatywa i samodzielność w działaniu,Zdolności analityczne, tworzenie raportów, analiz i ich interpretacja,Umiejętność oceny potrzeb i luk w procesach w celu poprawy obsługi klienta, szukanie /dostarczanie propozycji rozwiązań.Agencja zatrudnienia – nr wpisu 47
      Dla naszego klienta, światowego lidera w dziedzinie chemii specjalistycznej i zrównoważonych rozwiązań dla przemysłu chemicznego, poszukujemy: Team Leaderaw Dziale Logistyki oraz Obsługi KlientaJednym z głównych obowiązków na tym stanowisku będzie zarządzanie kilkuosobowym zespołem oraz zapewnienie efektywnej realizacji zamówień zgodnie z oczekiwaniami klienta. Niezbędne jest doświadczenie z obszaru logistyki. oferujemyprywatna opieka medyczna,karta Multisport,program oszczędnościowo-inwestycyjny,dofinansowanie do urlopu i aktywności kulturalno -  sportowych,spotkania integracyjne,ubezpieczenie na życie.zadaniaZarządzanie kilkuosobowym zespołem i zapewnienie efektywnej realizacji zamówień zgodnie z oczekiwaniami klienta,Nadzorowanie terminowości i działań zgodnych z procedurami w całym łańcuchu dostaw,Wyznaczanie celów indywidualnych i planowanie działań zapewniających realizowanie działań zespołowych, oraz ich ocena,Identyfikowanie i usuwanie ograniczeń w doskonaleniu i rozwoju zespołu i jednostki,Aktywne wspieranie zespołu w celu rozwiązywania problemów klientów, które są eskalowane przez pracowników obsługi klienta,Optymalizacja procesów i inicjowanie działań podnoszących wydajność i efektywność działu obsługi klienta,Koordynacja i realizacja działań procesu obsługi zamówień, w tym współpraca z działami planowania, kontroli jakości, magazynowania, transportu, finansami i sprzedażą,Zarządzanie stanem magazynowym zapasów, utrzymanie właściwych poziomów oraz rotacji zgodnych z prognozami i oczekiwaniami spółki,Obsługa reklamacji jakościowych i logistycznych klientów, określanie przyczyn źródłowych niezgodności i działań korygujących, przestrzeganie terminowości informacji zwrotnej,Koordynowanie działań dotyczących dostaw towarów (import, export, WNT), współpraca z Agencją Celną i Inspekcją Weterynaryjną dla wybranych dostaw,Sporządzanie okresowych raportów sprzedaży oraz prognoz zapasów oraz pozostałych wymaganych analiz i ich interpretacja,Współpraca z pozostałymi działami w firmie. oczekujemyUmiejętność zarządzania zespołem,Zanjomości języka angielskiego na poziomie komunikatywnym min. B2 (rozmowa rekrutacyjna w języku angielskim),Wysoka kultura osobista, zdolności interpersonalne i komunikacyjne – słuchanie, coaching, umiejętności werbalne, pisemne i prezentacyjne,Zaangażowanie i entuzjazm, nastawienie na rozwój ludzi i orientacja na klienta,Umiejętność działania pod presją czasu i wyznaczania priorytetów konkurencyjnych wymagań,Inicjatywa i samodzielność w działaniu,Zdolności analityczne, tworzenie raportów, analiz i ich interpretacja,Umiejętność oceny potrzeb i luk w procesach w celu poprawy obsługi klienta, szukanie /dostarczanie propozycji rozwiązań.Agencja zatrudnienia – nr wpisu 47
      • kraków, małopolskie
      • praca tymczasowa
      • randstad polska
      Znasz dobrze język angielski oraz dodatkowo posługujesz się językiem czeskim lub słowackim? Chcesz zdobyć doświadczenie w międzynarodowej firmie i być częścią ciekawego projektu? To może być oferta dla Ciebie!oferujemyzatrudnienie w oparciu o umowę o pracę tymczasowąpracę dla wiodącej firmy z branży paliwowejmożliwość zdobycia doświadczeniapracę zdalną co najmniej do końca bieżącego rokumiędzynarodowe środowiskowynagrodzenie ok. 4500zł bruttoPakiet OK System i Medicoverdofinansowanie do wyposażenia miejsca pracy w domuzadaniaw zależności od zespołu do Twoich obowiązków będzie należeć:sprawdzanie dokumentacji i weryfikacja danychraportowanie wprowadzonych danych przez system CRM/Excelprace administracyjneodbieranie i przekierowywanie połączeń telefonicznychwspółpraca z innymi działami firmyodpowiadanie na zapytania klientówutrzymywanie pozytywnych relacji z klientamiwsparcie w rozwiązywaniu zapytań o dostawy/produktyrejestrowanie i monitorowanie kontaktów z klientami w systemachaktywne informowanie klientów o statusie sprawoczekujemyznajomości j. angielskiego na poz. min. B2 oraz drugiego wybranego języka Twoja codzienna praca będzie odbywała się w tym języku. Reszty Cię nauczymy :)dyspozycyjności w pełnym wymiarze godzin od pn. do pt.zaangażowania i motywacji do pracyotwartości na podejmowanie nowych wyzwańuważności na detalekomunikatywności i proaktywnego podejścia do klientawysokiej kultury osobistejorganizacji pracy na wysokim poziomieAgencja zatrudnienia – nr wpisu 47
      Znasz dobrze język angielski oraz dodatkowo posługujesz się językiem czeskim lub słowackim? Chcesz zdobyć doświadczenie w międzynarodowej firmie i być częścią ciekawego projektu? To może być oferta dla Ciebie!oferujemyzatrudnienie w oparciu o umowę o pracę tymczasowąpracę dla wiodącej firmy z branży paliwowejmożliwość zdobycia doświadczeniapracę zdalną co najmniej do końca bieżącego rokumiędzynarodowe środowiskowynagrodzenie ok. 4500zł bruttoPakiet OK System i Medicoverdofinansowanie do wyposażenia miejsca pracy w domuzadaniaw zależności od zespołu do Twoich obowiązków będzie należeć:sprawdzanie dokumentacji i weryfikacja danychraportowanie wprowadzonych danych przez system CRM/Excelprace administracyjneodbieranie i przekierowywanie połączeń telefonicznychwspółpraca z innymi działami firmyodpowiadanie na zapytania klientówutrzymywanie pozytywnych relacji z klientamiwsparcie w rozwiązywaniu zapytań o dostawy/produktyrejestrowanie i monitorowanie kontaktów z klientami w systemachaktywne informowanie klientów o statusie sprawoczekujemyznajomości j. angielskiego na poz. min. B2 oraz drugiego wybranego języka Twoja codzienna praca będzie odbywała się w tym języku. Reszty Cię nauczymy :)dyspozycyjności w pełnym wymiarze godzin od pn. do pt.zaangażowania i motywacji do pracyotwartości na podejmowanie nowych wyzwańuważności na detalekomunikatywności i proaktywnego podejścia do klientawysokiej kultury osobistejorganizacji pracy na wysokim poziomieAgencja zatrudnienia – nr wpisu 47
      • kraków, małopolskie
      • praca stała
      • randstad polska
      Dla naszego klienta, międzynarodowego koncernu działającego w sektorze usług unieszkodliwiania i przetwarzania odpadów, poszukujemy osoby na stanowisko KAM odpowiedzialnej za region południowej Polski.oferujemyzatrudnienie na podstawie umowy o pracę,pracę w otwartym zespole współpracowników,możliwość przystąpienia do grupowego ubezpieczenia na życie,darmowe lekcje języków obcych,silne i dynamiczne wsparcie firmy,niezbędne narzędzia pracy.zadaniaidentyfikowanie i pozyskiwanie do współpracy klientów zgodnie ze strategią handlową grupy,ocena potencjału klienta i jego wypłacalności, dobre zrozumienie potrzeb klienta,utrzymywanie kontaktów z obecnymi klientami,ciągłą dbałość o utrzymanie rentowności kontraktówwsparcie w prowadzeniu akcji promocyjnych i działań marketingowych.oczekujemyprzynajmniej 2-letniego doświadczenia na stanowisku związanym z gospodarowaniem odpadami,znajomości branży gospodarki odpadami przemysłowymi lub komunalnymi,wiedzy z zakresu przepisów związanych z ochroną środowiska i gospodarką odpadami,samodzielności, systematyczności, dobrej organizacji pracy własnej,komunikatywności i umiejętności współpracy z innymi zespołami,prawa jazdy kat. B oraz praktyczna umiejętność prowadzenia samochodu wraz z gotowością do odbywania podróży służbowych,znajomość języka angielskiego będzie dodatkowym atutem. Agencja zatrudnienia nr wpisu 47
      Dla naszego klienta, międzynarodowego koncernu działającego w sektorze usług unieszkodliwiania i przetwarzania odpadów, poszukujemy osoby na stanowisko KAM odpowiedzialnej za region południowej Polski.oferujemyzatrudnienie na podstawie umowy o pracę,pracę w otwartym zespole współpracowników,możliwość przystąpienia do grupowego ubezpieczenia na życie,darmowe lekcje języków obcych,silne i dynamiczne wsparcie firmy,niezbędne narzędzia pracy.zadaniaidentyfikowanie i pozyskiwanie do współpracy klientów zgodnie ze strategią handlową grupy,ocena potencjału klienta i jego wypłacalności, dobre zrozumienie potrzeb klienta,utrzymywanie kontaktów z obecnymi klientami,ciągłą dbałość o utrzymanie rentowności kontraktówwsparcie w prowadzeniu akcji promocyjnych i działań marketingowych.oczekujemyprzynajmniej 2-letniego doświadczenia na stanowisku związanym z gospodarowaniem odpadami,znajomości branży gospodarki odpadami przemysłowymi lub komunalnymi,wiedzy z zakresu przepisów związanych z ochroną środowiska i gospodarką odpadami,samodzielności, systematyczności, dobrej organizacji pracy własnej,komunikatywności i umiejętności współpracy z innymi zespołami,prawa jazdy kat. B oraz praktyczna umiejętność prowadzenia samochodu wraz z gotowością do odbywania podróży służbowych,znajomość języka angielskiego będzie dodatkowym atutem. Agencja zatrudnienia nr wpisu 47
      • kraków, małopolskie
      • praca stała
      • randstad polska
      Dla naszego klienta, światowej klas producenta i dystrybutora gazów technicznych,urządzeń i technologii,poszukujemy specjalisty na stanowisko:Specjalista ds. płacoferujemyumowa o pracęopieka medycznakarta Multisportzadaniaudział w naliczaniu listy płacróżne kalkulacje wynagrodzeń i kosztów zatrudnienia (np. ubruttowienia, przeliczanie brutto-netto, kalkulacje dodatków do wynagrodzenia, symulacje)bieżące odpowiadanie na pytania i zgłoszenia pracowników (“first point of contact”) dotyczące naliczania płacprzygotowywanie danych do raportów GUSobsługa Płatnikazaświadczenia o zarobkachoczekujemyj. angielski - poziom B2doświadczenie zawodowe - minimum 6 miesięcy w dziale administracji personalnej lub płacznajomość  Google Sheet / Excel, Google Doc / Word, program kadrowo-płacowy (TETA)Cechy :dokładność, sumienność, komunikatywność,umiejętność współpracy z ludźmi (pracownicy / kierownicy) i w zespole, zamiłowanie do pracy z dokumentami i danymi,organizacja pracy własnej,samodzielność. Agencja zatrudnienia – nr wpisu 47
      Dla naszego klienta, światowej klas producenta i dystrybutora gazów technicznych,urządzeń i technologii,poszukujemy specjalisty na stanowisko:Specjalista ds. płacoferujemyumowa o pracęopieka medycznakarta Multisportzadaniaudział w naliczaniu listy płacróżne kalkulacje wynagrodzeń i kosztów zatrudnienia (np. ubruttowienia, przeliczanie brutto-netto, kalkulacje dodatków do wynagrodzenia, symulacje)bieżące odpowiadanie na pytania i zgłoszenia pracowników (“first point of contact”) dotyczące naliczania płacprzygotowywanie danych do raportów GUSobsługa Płatnikazaświadczenia o zarobkachoczekujemyj. angielski - poziom B2doświadczenie zawodowe - minimum 6 miesięcy w dziale administracji personalnej lub płacznajomość  Google Sheet / Excel, Google Doc / Word, program kadrowo-płacowy (TETA)Cechy :dokładność, sumienność, komunikatywność,umiejętność współpracy z ludźmi (pracownicy / kierownicy) i w zespole, zamiłowanie do pracy z dokumentami i danymi,organizacja pracy własnej,samodzielność. Agencja zatrudnienia – nr wpisu 47
      • kraków, małopolskie
      • praca stała
      • randstad polska
      Dla naszego klienta działającego w branży rcykingowej, poszukujemy osoby na stanowisko:Dyretor HandlowyOsoba ta, odpowiedzialna będzie za obszar zakupowy i pozyskiwanie kluczowych kontrahentów w sektorze B2B zternu całej Polski. Stacjonarnym miejscem pracy jest Kraków. oferujemywysokie stanowisko z renomowanej firmie z branży ochrony środowiska,stabilne warunki zatrudnienia oraz atrakcyjny system premiowy,samochód służbowy oraz inne narzędzia niezbędne do wykonywania bieżącej pracy,prywatną opiekę medyczną,ubezpieczenie na życie,dofinansowanie do abonamentu w sieci fitness,pracę w dobrej atmosferze w dynamicznym zespole.zadaniastała kontrola oraz praca nad zwiększaniem wyników zakupów ,aktywne prowadzenie zakupów i pozyskiwanie kluczowych Kontrahentów w sektorze B2B (głównie firmy z branży spożywczej i branży odpadowej),negocjowanie optymalnych warunków handlowych i wpieranie negocjacji pracowników działu,podtrzymywanie długofalowych relacji ze stałymi Kontrahentami,nadzór o charakterze operacyjnym i strategicznym nad procesami zakupowymi,przekazywanie zadań pracownikom działu zakupów i weryfikacja ich realizacji, a także przekazywanie im informacji o wszelkich zachodzących zmianach,ścisła współpraca z Zarządem firmy w zakresie formułowanie spójnej polityki zakupowej,współudział w procesach rekrutacyjnych oraz wdrażanie nowych pracowników działu,współudział w kreowaniu narzędzi wspomagających proces zakupów (współpraca z działem IT oraz marketingu),raportowanie w systemie CRM i bazie BDO (Baza Danych Odpadowych).oczekujemyminimum 7 letnie doświadczenie na stanowisku handlowym, w tym minimum 2 letnie doświadczanie na stanowisku kierowniczym,zdolności negocjacyjne, umiejętność słuchania i argumentowania,samodzielność, dynamiczność i kreatywność w działaniu,elastyczność i umiejętność dopasowania sposobu działania do dynamiczne zmieniających się warunków w branży odpadowej,umiejętność kierowania zespołem, w tym umiejętność organizacji pracy zespołu i motywowania do osiągania wyniku działu,wykształcenie wyższe,doświadczenie w branży odpadowej będzie istotnym atutem.Agencja zatrudnienia – nr wpisu 47
      Dla naszego klienta działającego w branży rcykingowej, poszukujemy osoby na stanowisko:Dyretor HandlowyOsoba ta, odpowiedzialna będzie za obszar zakupowy i pozyskiwanie kluczowych kontrahentów w sektorze B2B zternu całej Polski. Stacjonarnym miejscem pracy jest Kraków. oferujemywysokie stanowisko z renomowanej firmie z branży ochrony środowiska,stabilne warunki zatrudnienia oraz atrakcyjny system premiowy,samochód służbowy oraz inne narzędzia niezbędne do wykonywania bieżącej pracy,prywatną opiekę medyczną,ubezpieczenie na życie,dofinansowanie do abonamentu w sieci fitness,pracę w dobrej atmosferze w dynamicznym zespole.zadaniastała kontrola oraz praca nad zwiększaniem wyników zakupów ,aktywne prowadzenie zakupów i pozyskiwanie kluczowych Kontrahentów w sektorze B2B (głównie firmy z branży spożywczej i branży odpadowej),negocjowanie optymalnych warunków handlowych i wpieranie negocjacji pracowników działu,podtrzymywanie długofalowych relacji ze stałymi Kontrahentami,nadzór o charakterze operacyjnym i strategicznym nad procesami zakupowymi,przekazywanie zadań pracownikom działu zakupów i weryfikacja ich realizacji, a także przekazywanie im informacji o wszelkich zachodzących zmianach,ścisła współpraca z Zarządem firmy w zakresie formułowanie spójnej polityki zakupowej,współudział w procesach rekrutacyjnych oraz wdrażanie nowych pracowników działu,współudział w kreowaniu narzędzi wspomagających proces zakupów (współpraca z działem IT oraz marketingu),raportowanie w systemie CRM i bazie BDO (Baza Danych Odpadowych).oczekujemyminimum 7 letnie doświadczenie na stanowisku handlowym, w tym minimum 2 letnie doświadczanie na stanowisku kierowniczym,zdolności negocjacyjne, umiejętność słuchania i argumentowania,samodzielność, dynamiczność i kreatywność w działaniu,elastyczność i umiejętność dopasowania sposobu działania do dynamiczne zmieniających się warunków w branży odpadowej,umiejętność kierowania zespołem, w tym umiejętność organizacji pracy zespołu i motywowania do osiągania wyniku działu,wykształcenie wyższe,doświadczenie w branży odpadowej będzie istotnym atutem.Agencja zatrudnienia – nr wpisu 47
      • chełmek, małopolskie
      • praca tymczasowa
      • randstad polska
      Masz doświadczenie w pracy na produkcji? Szukasz pracy na stałe, od zaraz? Aplikuj!Obecnie poszukujemy pracownika produkcji (magazyniera) oraz operatora wózka widłowego z UDT do pracy w firmie znajdującej się w centrum Chełmka.oferujemyzatrudnienie w oparciu o umowę tymczasowązatrudnienie w systemie 1-zmianowym w godzinach: 7:30-16:00możliwość skrócenia czasu zatrudnienia przez skorzystanie z rozwiązań online (dokumentacja, szkolenia)atrakcyjne wynagrodzenie wraz z premią od pierwszego miesiąca pracymożliwość pracy w nadgodzinachzadaniaczyszczenie szalunkówmanualne pracetransport częściobsługa maszyn lub urządzeń produkcyjnychpraca z dokumentacją produkcyjnądbanie o porządek i organizację własnego stanowiska pracyobsługa wózka widłowegooczekujemygotowości do podjęcia pracy od zarazdyspozycyjności do pracy w systemie 1-zmianowymzdolności manualnychmile widziane doświadczenie w pracy w budownictwie lub brukarstwie oraz uprawnienia UDTAgencja zatrudnienia – nr wpisu 47
      Masz doświadczenie w pracy na produkcji? Szukasz pracy na stałe, od zaraz? Aplikuj!Obecnie poszukujemy pracownika produkcji (magazyniera) oraz operatora wózka widłowego z UDT do pracy w firmie znajdującej się w centrum Chełmka.oferujemyzatrudnienie w oparciu o umowę tymczasowązatrudnienie w systemie 1-zmianowym w godzinach: 7:30-16:00możliwość skrócenia czasu zatrudnienia przez skorzystanie z rozwiązań online (dokumentacja, szkolenia)atrakcyjne wynagrodzenie wraz z premią od pierwszego miesiąca pracymożliwość pracy w nadgodzinachzadaniaczyszczenie szalunkówmanualne pracetransport częściobsługa maszyn lub urządzeń produkcyjnychpraca z dokumentacją produkcyjnądbanie o porządek i organizację własnego stanowiska pracyobsługa wózka widłowegooczekujemygotowości do podjęcia pracy od zarazdyspozycyjności do pracy w systemie 1-zmianowymzdolności manualnychmile widziane doświadczenie w pracy w budownictwie lub brukarstwie oraz uprawnienia UDTAgencja zatrudnienia – nr wpisu 47
      • kraków, małopolskie
      • praca tymczasowa
      • randstad polska
      Posiadasz doświadczenie jako serwisant / mechanik maszyn? Chcesz rozwijać swoje umiejętnośći?  Wolne weekendy są dla Ciebie ważne?Świetnie się składa! Mamy dla Ciebie propozycję! oferujemyumowę o pracę tymaczasową,atrakcyjne wynagrodzenie + miesięczny system premiowy,pracę od poniedziałku do piątku na dwie zmiany ( 6-14, 14-22),opieka medyczna,karta sportowa.zadaniaNaprawa i serwis urządzeń pojazdów szynowych tj. demontaż, czyszczenie i mycie podzespołów,Dbałość o czystość stanowiska pracy i jego najbliższego otoczenia,Dbałość o stan techniczny  używanych maszyn, urządzeń i narzędzi,prowadzenie dokumentacji serwisowej.oczekujemydoświadczenia w serwisowaniu maszyn lub  mechanice maszyn/ pojazdów,skrupulatności,zaangażowania,sumienności,gotowości do podjęcia pracy w systemie zmianowym.Agencja zatrudnienia – nr wpisu 47
      Posiadasz doświadczenie jako serwisant / mechanik maszyn? Chcesz rozwijać swoje umiejętnośći?  Wolne weekendy są dla Ciebie ważne?Świetnie się składa! Mamy dla Ciebie propozycję! oferujemyumowę o pracę tymaczasową,atrakcyjne wynagrodzenie + miesięczny system premiowy,pracę od poniedziałku do piątku na dwie zmiany ( 6-14, 14-22),opieka medyczna,karta sportowa.zadaniaNaprawa i serwis urządzeń pojazdów szynowych tj. demontaż, czyszczenie i mycie podzespołów,Dbałość o czystość stanowiska pracy i jego najbliższego otoczenia,Dbałość o stan techniczny  używanych maszyn, urządzeń i narzędzi,prowadzenie dokumentacji serwisowej.oczekujemydoświadczenia w serwisowaniu maszyn lub  mechanice maszyn/ pojazdów,skrupulatności,zaangażowania,sumienności,gotowości do podjęcia pracy w systemie zmianowym.Agencja zatrudnienia – nr wpisu 47
      • kraków, małopolskie
      • praca stała
      • randstad polska
      ATRAKCYJNE wynagrodzenie, miła atmosfera, możliwość długofalowej współpracy. Z nami zdobędziesz doświadczenie w znanej firmie z branży tytoniowej.Nie czekaj zbyt długo, bo liczba miejsc jest ograniczona - wyślij sms o treści PRACA na numer podany w ogłoszeniu,  na pewno do Ciebie oddzwonimy i opowiemy Ci o szczegółach oferty ! oferujemypracę w prężnie rozwijającej się firmie produkcyjnej elastyczne grafikiatrakcyjne zarobki + premia 10% wynagrodzenia100% terminowości wypłaty wynagrodzenia stołówkę na terenie zakładudostęp do darmowych napojówkartę sportową i prywatną opiekę medyczną dla każdego Pracownika w atrakcyjnej ceniezadaniaprace manualne - przebieranie krajanki, odrywanie filtrówsegregacja produktów tytoniowychpomoc w obsłudze maszynskładanie kartonówkontrola jakościoczekujemygotowości do pracy w systemie 3 zmianowym, 4 brygadowymmotywacji do pracy i rozwojusprawności manualnejelastycznościAgencja zatrudnienia nr wpisu 47 
      ATRAKCYJNE wynagrodzenie, miła atmosfera, możliwość długofalowej współpracy. Z nami zdobędziesz doświadczenie w znanej firmie z branży tytoniowej.Nie czekaj zbyt długo, bo liczba miejsc jest ograniczona - wyślij sms o treści PRACA na numer podany w ogłoszeniu,  na pewno do Ciebie oddzwonimy i opowiemy Ci o szczegółach oferty ! oferujemypracę w prężnie rozwijającej się firmie produkcyjnej elastyczne grafikiatrakcyjne zarobki + premia 10% wynagrodzenia100% terminowości wypłaty wynagrodzenia stołówkę na terenie zakładudostęp do darmowych napojówkartę sportową i prywatną opiekę medyczną dla każdego Pracownika w atrakcyjnej ceniezadaniaprace manualne - przebieranie krajanki, odrywanie filtrówsegregacja produktów tytoniowychpomoc w obsłudze maszynskładanie kartonówkontrola jakościoczekujemygotowości do pracy w systemie 3 zmianowym, 4 brygadowymmotywacji do pracy i rozwojusprawności manualnejelastycznościAgencja zatrudnienia nr wpisu 47 
      • kraków, małopolskie
      • praca stała
      • randstad polska
      Sukasz stabilnej pracy ? Lubisz odpoczywać w weekendy? Dobrze trafiłeś/aś ! Mamy dla Ciebie pracę !  oferujemystałą pracę w opraciu o umowę, stawka 17 zł  "na rękę" + premia uznaniowazatrudnienie również w okresie zimowym,transport do miejsca pracy.zadaniapraca przy zagospodarowaniu terenów zielonych.oczekujemychęci do pracy, samodzielności oraz uczciwości,mile widziane prawo jazdy kat. B.Agencja zatrudnienia – nr wpisu 47
      Sukasz stabilnej pracy ? Lubisz odpoczywać w weekendy? Dobrze trafiłeś/aś ! Mamy dla Ciebie pracę !  oferujemystałą pracę w opraciu o umowę, stawka 17 zł  "na rękę" + premia uznaniowazatrudnienie również w okresie zimowym,transport do miejsca pracy.zadaniapraca przy zagospodarowaniu terenów zielonych.oczekujemychęci do pracy, samodzielności oraz uczciwości,mile widziane prawo jazdy kat. B.Agencja zatrudnienia – nr wpisu 47
      • poznań, wielkopolskie
      • praca stała
      • randstad polska
      Jeśli posiadasz doświadczenie w pracy na stanowisku technologa/kontrolera jakości, jesteś osobą komunikatywną, elastyczną, lubisz podróżować po świecie i umiesz współpracować z ludźmi z innych kręgów kulturowych to idealnie trafiłeś. Zapoznaj się ze szczegółami oferty i aplikuj jeszcze dziś!Może czekamy właśnie na Ciebie.oferujemyumowę o pracę lub B2Bbardzo dobre wynagrodzenieelastyczny grafik/zadaniowy czas pracyzniżki na produkty aż do 40%opiekę medycznąubezpieczenie grupowezadanianadzór nad prawidłowym przygotowaniem i przebiegiem procesu produkcjiinspekcje jakościoweprzesyłanie codziennych raportów z wykonanych prac potwierdzonych przez danego Producentaposzukiwanie nowych producentów i wizytacja fabryk na całym świecieoczekujemywykształcenia wyższego (mile widziane średnie kierunkowe - technologia odzieży, włókiennictwo)znajomości procesu produkcyjnego, znajomości dzianin, tkaninumiejętności czytania dokumentacji technicznejchęci ulepszania i wprowadzania pozytywnych zmian w fabrykachznajomości printów, wzornictwabiegłej znajomości języka angielskiegopodstawowej obsługi komputera Agencja zatrudnienia nr wpisu 47
      Jeśli posiadasz doświadczenie w pracy na stanowisku technologa/kontrolera jakości, jesteś osobą komunikatywną, elastyczną, lubisz podróżować po świecie i umiesz współpracować z ludźmi z innych kręgów kulturowych to idealnie trafiłeś. Zapoznaj się ze szczegółami oferty i aplikuj jeszcze dziś!Może czekamy właśnie na Ciebie.oferujemyumowę o pracę lub B2Bbardzo dobre wynagrodzenieelastyczny grafik/zadaniowy czas pracyzniżki na produkty aż do 40%opiekę medycznąubezpieczenie grupowezadanianadzór nad prawidłowym przygotowaniem i przebiegiem procesu produkcjiinspekcje jakościoweprzesyłanie codziennych raportów z wykonanych prac potwierdzonych przez danego Producentaposzukiwanie nowych producentów i wizytacja fabryk na całym świecieoczekujemywykształcenia wyższego (mile widziane średnie kierunkowe - technologia odzieży, włókiennictwo)znajomości procesu produkcyjnego, znajomości dzianin, tkaninumiejętności czytania dokumentacji technicznejchęci ulepszania i wprowadzania pozytywnych zmian w fabrykachznajomości printów, wzornictwabiegłej znajomości języka angielskiegopodstawowej obsługi komputera Agencja zatrudnienia nr wpisu 47
      • kraków, małopolskie
      • praca stała
      • randstad polska
      Jesteś osobą energiczną i posiadasz doświadczenie w pracy przy obsłudze klienta bądź sprzedaży? Szukasz pracy na pełen etat i nie boisz się wyzwań? Jeśli tak, zapoznaj się z naszą ofertą pracy już dziś!oferujemystabilne zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę,atrakcyjne wynagrodzenie,kartę Multisport,pracę w zgranym zespole,przyjazną atmosferę.zadaniawsparcie w obiegu dokumentów,wystawianie faktur,wprowadzanie zamówień do bazy danych,edycja bazy danych, tworzenie zestawień oraz raportów,monitoring terminów dostaw.oczekujemydoświadczenia w pracy w administracji z dokumentami,doświadczenia w pracy z programami księgowymi/ sprzedażowymi,znajomośc pakietu Office,znajomośc programu Subiekt lub innego programu do księgowania FV zakupowych.Agencja zatrudnienia – nr wpisu 47
      Jesteś osobą energiczną i posiadasz doświadczenie w pracy przy obsłudze klienta bądź sprzedaży? Szukasz pracy na pełen etat i nie boisz się wyzwań? Jeśli tak, zapoznaj się z naszą ofertą pracy już dziś!oferujemystabilne zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę,atrakcyjne wynagrodzenie,kartę Multisport,pracę w zgranym zespole,przyjazną atmosferę.zadaniawsparcie w obiegu dokumentów,wystawianie faktur,wprowadzanie zamówień do bazy danych,edycja bazy danych, tworzenie zestawień oraz raportów,monitoring terminów dostaw.oczekujemydoświadczenia w pracy w administracji z dokumentami,doświadczenia w pracy z programami księgowymi/ sprzedażowymi,znajomośc pakietu Office,znajomośc programu Subiekt lub innego programu do księgowania FV zakupowych.Agencja zatrudnienia – nr wpisu 47
      • kraków, małopolskie
      • praca tymczasowa
      • randstad polska
      Posługujesz się komunikatywnie językiem angielskim ,skończyłaś/eś studia o kierunku finansowym jesteś dostępna/y na cały etat i chciałabyś rozwijać się w dziale finansów. Jeżeli tak, nie czekaj, Aplikuj!oferujemyzatrudnienie na podstawie umowy o pracę tymczasową (opłacone składki ZUS, płatne urlopy oraz pozostałe świadczenia) praca od poniedziałku do piątku w godzinach 9-17 lub 8-16,pakiet dodatków Randstad Plus : karta sportowa i opieka medyczna w atrakcyjnej cenie;)bony lunchowe 160 zł co miesiąc , pakiet opieki medycznej Luxmed,pracę w międzynarodowej korporacji branży tytoniowej o ugruntowanej pozycji na rynkuzarobki 4000-4500 bruttozadaniasprawdzanie i uzgadnianie sald kont oraz księgowanie płatnościrealizacja procesu płatności transakcji międzyfirmowychprzygotowywanie oraz monitorowanie zaległych fakturwsparcie zespołu działu finansówprzygotowywanie  raportów statystyczne Intrastatoczekujemywykształcenia wyższego (najlepiej w dziedzinie finansów, rachunkowości, ekonomii, matematyki finansowej ,ekonometrii / w trakcie studiów)biegłej znajomości języka angielskiego (min. B2/C1) - warunek koniecznybardzo dobrych umiejętności obsługi pakietu MS Office (zwłaszcza MS Excel)umiejętności analitycznychdodatkowym atutem będzie znajomość makr (czyli VBA)Agencja zatrudnienia nr wpisu 47
      Posługujesz się komunikatywnie językiem angielskim ,skończyłaś/eś studia o kierunku finansowym jesteś dostępna/y na cały etat i chciałabyś rozwijać się w dziale finansów. Jeżeli tak, nie czekaj, Aplikuj!oferujemyzatrudnienie na podstawie umowy o pracę tymczasową (opłacone składki ZUS, płatne urlopy oraz pozostałe świadczenia) praca od poniedziałku do piątku w godzinach 9-17 lub 8-16,pakiet dodatków Randstad Plus : karta sportowa i opieka medyczna w atrakcyjnej cenie;)bony lunchowe 160 zł co miesiąc , pakiet opieki medycznej Luxmed,pracę w międzynarodowej korporacji branży tytoniowej o ugruntowanej pozycji na rynkuzarobki 4000-4500 bruttozadaniasprawdzanie i uzgadnianie sald kont oraz księgowanie płatnościrealizacja procesu płatności transakcji międzyfirmowychprzygotowywanie oraz monitorowanie zaległych fakturwsparcie zespołu działu finansówprzygotowywanie  raportów statystyczne Intrastatoczekujemywykształcenia wyższego (najlepiej w dziedzinie finansów, rachunkowości, ekonomii, matematyki finansowej ,ekonometrii / w trakcie studiów)biegłej znajomości języka angielskiego (min. B2/C1) - warunek koniecznybardzo dobrych umiejętności obsługi pakietu MS Office (zwłaszcza MS Excel)umiejętności analitycznychdodatkowym atutem będzie znajomość makr (czyli VBA)Agencja zatrudnienia nr wpisu 47
      • kraków, małopolskie
      • praca stała
      • PLN15,000 - PLN20,000 miesięcznie
      • randstad polska
      Chcesz pracować dla jednego z największych centrów badawczo-rozwojowych w małopolsce, produkującego wysokiej jakości oprogramowanie? Jeżeli odpowiedziałeś TAK, aplikuj już dziś! W związku z dynamicznym rozwojem struktur naszego klienta na terenie Polski, poszukujemy osoby na stanowisko: OSS/BSS Architect for ONAP PlatformRekrutacja prowadzona jest całkowicie zdalnie/online i składa się z 3-etapowego procesu (wstepna rozmowa rekrutacyjna, test wiedzy, finalna rozmowa z managerem projektu).Jeśli posiadasz doświadczenie z systemami OSS/BSS lub w integracji systemów telekomunikacyjnych i chcesz się nadal rozwijać w tym obszarze, ta oferta może być idealna dla Ciebie!oferujemyprzyjazną atmosferę pracystałe i stabilne zatrudnienie w oparciu o umowę o pracępracę w firmie o ugruntowanej pozycji na rynkuatrakcyjne wynagrodzenie zależne od posiadanego doświadczeniapracę z najnowocześniejszymi technologiamibogatą oferte szkoleń i ogromne wsparcie w rozwijaniu umiejętności algorytmicznychmożliwość pracy nad wieloma projektamimożliwość pracy nad projektem Open Sourcezespół multidyscyplinarnymożliwy i realny wpływ na ostateczny kształt powstających technologii telekomunikacyjnychmiesięczny budżet integracyjnymożliwość uczestniczenia w konferencjach krajowych i zagranicznychelastyczne godziny pracy, rozpoczęcie pracy między 7:00 a 10:00 w modelu hybrydowymwyposażenie stanowiskowe dopasowane do preferencjiprywatna opieka medyczna (możliwość bezpłatnego dodania członków rodziny)dla każdego pracownika zapewniamy odpowiednie narzędzia do pracy: stacja robocza PC/Laptop + 2 monitory zewnętrznekarta Multisportgrupowe ubezpieczenie na życiekarta obiadowa/lunch passewentualny atrakcyjny pakiet relokacyjnyzadaniapraca w różnych obszarach wsparcia ONAP dla sieci 5G, w tym wsparcia dla Network Slicing, takich jak integracja CSMF i NSMF itp.udział w projektowaniu i wdrożeniu mechanizmów integracji pomiędzy systemami ONAP i OSS/BSS zgodnych z TM Forum Open Digital Architecturedostosowywanie i rozszerzanie plaftofmy ONAP w celu spełnienia wymagań nowych standardów mobilnychprojektowanie, rozwój narzędzi i rozwiązań w oparciu o: mikroserwisy, analitykę, wykresy i polityki, API zdefiniowane przez 3GPP, TM Forum itp.aktywny udział w spotkaniach społecznościaktywny wkład open source do ONAP i Linux Foundationbieżące dokumentowanie i testowanie wykonanych zadańzapewnienie wysokiej jakości pracyczynny udział w międzynarodowych konferencjach deweloperskichoczekujemydoświadczenia w pracy z systemami OSS/BSSdoświadczenia w integracji systemów telekomunikacyjnychdużego doświadczenie w projektowaniu i rozwoju systemów/oprogramowaniakilkuletniego doświadczenie i umiejętność kodowania, debugowania i testowaniabardzo dobra znajomość języka Javawykształcenia wyższego (co najmniej licencjat: informatyka, elektronika, telekomunikacja, matematyka lub podobne studia techniczne)dobra umiejętność komunikacji werbalnej i pisemnej w języku angielskim (min poziom B2/C1)mile widziana znajomość: RESTful API, YAML i JSONmile widziana znajomość Pythonamile widziana znajomość standardów telekomunikacyjnych: ETSI, 3GPP, TM Forum, itp.Agencja zatrudnienia – nr wpisu 47
      Chcesz pracować dla jednego z największych centrów badawczo-rozwojowych w małopolsce, produkującego wysokiej jakości oprogramowanie? Jeżeli odpowiedziałeś TAK, aplikuj już dziś! W związku z dynamicznym rozwojem struktur naszego klienta na terenie Polski, poszukujemy osoby na stanowisko: OSS/BSS Architect for ONAP PlatformRekrutacja prowadzona jest całkowicie zdalnie/online i składa się z 3-etapowego procesu (wstepna rozmowa rekrutacyjna, test wiedzy, finalna rozmowa z managerem projektu).Jeśli posiadasz doświadczenie z systemami OSS/BSS lub w integracji systemów telekomunikacyjnych i chcesz się nadal rozwijać w tym obszarze, ta oferta może być idealna dla Ciebie!oferujemyprzyjazną atmosferę pracystałe i stabilne zatrudnienie w oparciu o umowę o pracępracę w firmie o ugruntowanej pozycji na rynkuatrakcyjne wynagrodzenie zależne od posiadanego doświadczeniapracę z najnowocześniejszymi technologiamibogatą oferte szkoleń i ogromne wsparcie w rozwijaniu umiejętności algorytmicznychmożliwość pracy nad wieloma projektamimożliwość pracy nad projektem Open Sourcezespół multidyscyplinarnymożliwy i realny wpływ na ostateczny kształt powstających technologii telekomunikacyjnychmiesięczny budżet integracyjnymożliwość uczestniczenia w konferencjach krajowych i zagranicznychelastyczne godziny pracy, rozpoczęcie pracy między 7:00 a 10:00 w modelu hybrydowymwyposażenie stanowiskowe dopasowane do preferencjiprywatna opieka medyczna (możliwość bezpłatnego dodania członków rodziny)dla każdego pracownika zapewniamy odpowiednie narzędzia do pracy: stacja robocza PC/Laptop + 2 monitory zewnętrznekarta Multisportgrupowe ubezpieczenie na życiekarta obiadowa/lunch passewentualny atrakcyjny pakiet relokacyjnyzadaniapraca w różnych obszarach wsparcia ONAP dla sieci 5G, w tym wsparcia dla Network Slicing, takich jak integracja CSMF i NSMF itp.udział w projektowaniu i wdrożeniu mechanizmów integracji pomiędzy systemami ONAP i OSS/BSS zgodnych z TM Forum Open Digital Architecturedostosowywanie i rozszerzanie plaftofmy ONAP w celu spełnienia wymagań nowych standardów mobilnychprojektowanie, rozwój narzędzi i rozwiązań w oparciu o: mikroserwisy, analitykę, wykresy i polityki, API zdefiniowane przez 3GPP, TM Forum itp.aktywny udział w spotkaniach społecznościaktywny wkład open source do ONAP i Linux Foundationbieżące dokumentowanie i testowanie wykonanych zadańzapewnienie wysokiej jakości pracyczynny udział w międzynarodowych konferencjach deweloperskichoczekujemydoświadczenia w pracy z systemami OSS/BSSdoświadczenia w integracji systemów telekomunikacyjnychdużego doświadczenie w projektowaniu i rozwoju systemów/oprogramowaniakilkuletniego doświadczenie i umiejętność kodowania, debugowania i testowaniabardzo dobra znajomość języka Javawykształcenia wyższego (co najmniej licencjat: informatyka, elektronika, telekomunikacja, matematyka lub podobne studia techniczne)dobra umiejętność komunikacji werbalnej i pisemnej w języku angielskim (min poziom B2/C1)mile widziana znajomość: RESTful API, YAML i JSONmile widziana znajomość Pythonamile widziana znajomość standardów telekomunikacyjnych: ETSI, 3GPP, TM Forum, itp.Agencja zatrudnienia – nr wpisu 47
    oglądasz 30 z 62 ofert pracy

    Dziękujemy. będziesz teraz regularnie otrzymywać powiadomienia o podobnych ofertach pracy.

    Wygląda na to, że chcesz zmienić język. Spowoduje to zresetowanie filtrów zastosowanych obecnie przy wyszukiwaniu ofert pracy.