Dziękujemy. będziesz teraz regularnie otrzymywać spersonalizowane powiadomienia o ofertach pracy.

    liczba ofert pracy dla Specjalista: 14

    filtr2
    wyczyść wszystko
      • warszawa, mazowieckie
      • praca tymczasowa
      • randstad polska
      Szukasz pracy dodatkowej? Jesteś dyposycyjny 3 dni w tygodniu? To właśnie Ciebie szukamy! Poszukujemy specjalistów do pomocy technicznej na terenie sklepów firmowych dużej, międzynarodowej marki meblarskiej. Nie zwlekaj, aplikuj!oferujemyzatrudnienie na podstawie umowy o pracę tymczasową z możliwością bezpośrednigo zatrudnienia u klienta pracę na 3/5 etatupracę przez 3 dni w tygodniuwolne weekendy  niezbędny sprzęt do pracy (laptop i telefon)pakiet szkoleń wpowadzającychpakiet benefitów (współfinansowanie opieki medycznej oraz karty multisport)zadaniastacjonarne wsparcie techniczne na terenie sklepu firmowegoanaliza, diagnza i rowiązywanie problemów, incydentów oraz awarii użytkownikówinstalacja sprzętu oraz oprogramowania kontrakt z serwisem zewnętrznym sprzętu komputerowego wykonywanie wszystkich codziennych zadań zgodnie z obowiązującymi proceduramioczekujemyzorientowania na klienta, otwartości i komunikatywności znajomości systemów Microsoft Windows oraz Microsoft Office podstawowej widzy o sieciach komputerowych, przewodowych i bezprzewodowych umiejętnosci czytania dokumentacji technicznej gotowości do pracy przez 3 dni w tygodniu dobrej znajomości języka angielskiegoprawo jazdy kat. B - mile widziane Agencja zatrudnienia – nr wpisu 47
      Szukasz pracy dodatkowej? Jesteś dyposycyjny 3 dni w tygodniu? To właśnie Ciebie szukamy! Poszukujemy specjalistów do pomocy technicznej na terenie sklepów firmowych dużej, międzynarodowej marki meblarskiej. Nie zwlekaj, aplikuj!oferujemyzatrudnienie na podstawie umowy o pracę tymczasową z możliwością bezpośrednigo zatrudnienia u klienta pracę na 3/5 etatupracę przez 3 dni w tygodniuwolne weekendy  niezbędny sprzęt do pracy (laptop i telefon)pakiet szkoleń wpowadzającychpakiet benefitów (współfinansowanie opieki medycznej oraz karty multisport)zadaniastacjonarne wsparcie techniczne na terenie sklepu firmowegoanaliza, diagnza i rowiązywanie problemów, incydentów oraz awarii użytkownikówinstalacja sprzętu oraz oprogramowania kontrakt z serwisem zewnętrznym sprzętu komputerowego wykonywanie wszystkich codziennych zadań zgodnie z obowiązującymi proceduramioczekujemyzorientowania na klienta, otwartości i komunikatywności znajomości systemów Microsoft Windows oraz Microsoft Office podstawowej widzy o sieciach komputerowych, przewodowych i bezprzewodowych umiejętnosci czytania dokumentacji technicznej gotowości do pracy przez 3 dni w tygodniu dobrej znajomości języka angielskiegoprawo jazdy kat. B - mile widziane Agencja zatrudnienia – nr wpisu 47
      • warszawa, mazowieckie
      • praca tymczasowa
      • randstad polska
      Dla jednego z naszych klientów, firmy specjalizującej się w produkcji samochodów ciężarowych i dostawczych, poszukujemy obecnie kandydata na stanowisko Specjalisty ds. Administracji Sprzedaży.Jeśli wsparcie działu sprzedaży jest czymś co lubisz, a dobra organizacja pracy to Twoja mocna strona, to ta oferta czeka właśnie na Twoją aplikację, nie czekaj – aplikuj!oferujemyZatrudnienie w oparciu o umowę o pracę tymczasową na okres 1,5 rokuPrace w trybie hybrydowymMożliwość podnoszenia własnych kwalifikacji zawodowychPrzyjazną atmosferęzadaniaNadzór nad Umowami Handlowymi i związaną z nimi dokumentacjąKontrola faktur kosztowych związanych z transakcjami oraz ich rozliczanieWspółpraca z handlowcami i zespołem administracji centralnej w HiszpaniiZamawianie, fakturowanie i zaopatrywanie sprzedanych pojazdówTworzenie wniosków o faktury zaliczkowe i ich korektyPrzygotowywanie miesięcznych raportów związanych z wynikami sprzedaży oraz rozliczeniach kosztówoczekujemyDobrej organizacji pracy własnejDokładności i skrupulatności w podejmowanych działaniachŚredniozaawansowanej znajomości ExcelaDobrej znajomość języka angielskiego (jako atut)Umiejętności szybkiego działaniaOtwartości na podnoszenie własnej wiedzyAgencja zatrudnienia – nr wpisu 47
      Dla jednego z naszych klientów, firmy specjalizującej się w produkcji samochodów ciężarowych i dostawczych, poszukujemy obecnie kandydata na stanowisko Specjalisty ds. Administracji Sprzedaży.Jeśli wsparcie działu sprzedaży jest czymś co lubisz, a dobra organizacja pracy to Twoja mocna strona, to ta oferta czeka właśnie na Twoją aplikację, nie czekaj – aplikuj!oferujemyZatrudnienie w oparciu o umowę o pracę tymczasową na okres 1,5 rokuPrace w trybie hybrydowymMożliwość podnoszenia własnych kwalifikacji zawodowychPrzyjazną atmosferęzadaniaNadzór nad Umowami Handlowymi i związaną z nimi dokumentacjąKontrola faktur kosztowych związanych z transakcjami oraz ich rozliczanieWspółpraca z handlowcami i zespołem administracji centralnej w HiszpaniiZamawianie, fakturowanie i zaopatrywanie sprzedanych pojazdówTworzenie wniosków o faktury zaliczkowe i ich korektyPrzygotowywanie miesięcznych raportów związanych z wynikami sprzedaży oraz rozliczeniach kosztówoczekujemyDobrej organizacji pracy własnejDokładności i skrupulatności w podejmowanych działaniachŚredniozaawansowanej znajomości ExcelaDobrej znajomość języka angielskiego (jako atut)Umiejętności szybkiego działaniaOtwartości na podnoszenie własnej wiedzyAgencja zatrudnienia – nr wpisu 47
      • warszawa, mazowieckie
      • praca tymczasowa
      • randstad polska
      Masz ukończone studia na kierunku finanse/rachunkowość? Szukasz pracy w międzynarodowej firmie i chcesz zdobyć doświadczenie w zakresie księgowości, a także znasz język angielski na poziomie B2? Jeśli jesteś zainteresowany, nie zwlekaj i aplikuj teraz! Chętnie przedstawimy Ci szczegóły oferty!oferujemypracę w systemie hybrydowym na pełen etatzatrudnienie na podstawie umowy o pracę tymczasową na okres 12 miesięcy z możliwością przedłużenia współpracyprywatną opiekę medycznąkartę sportowąświetną atmosferę i dbanie o work life balancezadaniawsparcie zespołu w bieżących zadaniach związanych z księgowościąwsparcie w zamknięciu miesiąca oraz analiza rachunkówuzgadnianie transakcji oraz raportowanie grupoweprzygotowywanie danych do rozliczeń między spółkami,wsparcie zespołu w międzynarodowych projektachpraca w programach Sap oraz Navisionoczekujemyukończonych studiów wyższych na kierunku finansowym lub pokrewnymbardzo dobrej znajomości języka angielskiego (min.B2)bardzo dobrej znajomości programu Exceldbałości o szczegóły i umiejętności analitycznego myśleniachęci uczenia się i rozwojupierwsze doświadczenie zawodowe w obszarze rachunkowości bądź księgowości - dodatkowy atutAgencja zatrudnienia – nr wpisu 47
      Masz ukończone studia na kierunku finanse/rachunkowość? Szukasz pracy w międzynarodowej firmie i chcesz zdobyć doświadczenie w zakresie księgowości, a także znasz język angielski na poziomie B2? Jeśli jesteś zainteresowany, nie zwlekaj i aplikuj teraz! Chętnie przedstawimy Ci szczegóły oferty!oferujemypracę w systemie hybrydowym na pełen etatzatrudnienie na podstawie umowy o pracę tymczasową na okres 12 miesięcy z możliwością przedłużenia współpracyprywatną opiekę medycznąkartę sportowąświetną atmosferę i dbanie o work life balancezadaniawsparcie zespołu w bieżących zadaniach związanych z księgowościąwsparcie w zamknięciu miesiąca oraz analiza rachunkówuzgadnianie transakcji oraz raportowanie grupoweprzygotowywanie danych do rozliczeń między spółkami,wsparcie zespołu w międzynarodowych projektachpraca w programach Sap oraz Navisionoczekujemyukończonych studiów wyższych na kierunku finansowym lub pokrewnymbardzo dobrej znajomości języka angielskiego (min.B2)bardzo dobrej znajomości programu Exceldbałości o szczegóły i umiejętności analitycznego myśleniachęci uczenia się i rozwojupierwsze doświadczenie zawodowe w obszarze rachunkowości bądź księgowości - dodatkowy atutAgencja zatrudnienia – nr wpisu 47
      • warszawa, mazowieckie
      • praca stała
      • randstad polska
      Branża militarna to coś zupełnie nowego, czy już jesteś pasjonatem tego obszaru? Sprzedaż wpisana jest w Twoje geny? A może dopiero rozwijasz się w tym obszarze, ale świetnie odnajdujesz się w kontaktach interpersonalnych i do tego zagadnieniach technicznych.Daj sobie szansę w procesie rekrutacji, a nam pozwól poznać Ciebie - otwórz się na nowe i APLIKUJ!oferujemyzatrudnienie w oparciu o umowę o pracę lub B2Bdwuskładnikowe wynagrodzenie - podstawa + system premii półrocznych i rocznychbogaty pakiet szkoleń z zakresu sprzedaży oraz kompetencji miękkichmiędzynarodowe i unikatowe środowisko pracyzadaniapozyskiwanie klientów w Polsce oraz na rynkach eksportowych w tym wyszukiwanie nowych rynkówutrzymywanie kontaktów z klientami, potencjalnymi klientami oraz podmiotami współpracującymiopracowanie odpowiednich prognoz sprzedażymonitorowanie i analiza danych rynkowych dotyczących segmentu rynku, w którym działa Spółkaudział w targach i konferencjach oraz organizowanie konferencji, itp. dla podmiotów zewnętrznychwyszukiwanie dostawców usług i prowadzenie negocjacji z tymi podmiotamitłumaczenia na język angielski i z języka angielskiego na język polski - materiały reklamowe, dokumenty i korespondencja handlowa,nadzorowanie ze strony Spółki przebiegu postępowań mających na celu udzielenie zamówień (bez względu na tryb) prowadzonych przez potencjalnych klientówanaliza rynku konkurencjiprzygotowanie i prowadzenie prezentacji handlowychudział w czynnościach zdawczo-odbiorczych z klientem (w tym w ew. szkoleniach),dbanie o dobry wizerunek firmyprzestrzeganie zasad etyki zawodowej w relacjach wewnątrz firmy oraz w relacjach z kooperantamioczekujemywykształcenia wyższego (preferowane kierunki inżynieryjne lub chemia)doświadczenia w sprzedaży B2B (model długofalowego procesu sprzedaży), preferowane branże: zbrojeniowa, przemysł ciężki, stoczniowaznajomości języka angielskiego na poziomie C1, znajomość innych języków europejskich - mile widzianaswobodnego poruszania się w tematach technicznychumiejętność obsługi programów pakietu MS Officeumiejętności budowania relacji biznesowychumiejętności pracy w zespole oraz pod presją czasułatwości nawiązywania kontaktówinicjatywy w poszukiwaniu nowych rozwiązańzorientowania na cele i wynikumiejętności organizacji czasu pracyumiejętności określania priorytetówsamodzielności i operatywnościgotowości do podejmowania nowych wyzwańwysoko rozwiniętych zdolności komunikacyjnychwysokiej kultury osobistej, dyplomatycznościodpowiedzialnościdojrzałości biznesowejwysokiej dyspozycyjności do zagranicznych podróży służbowychAgencja zatrudnienia – nr wpisu 47
      Branża militarna to coś zupełnie nowego, czy już jesteś pasjonatem tego obszaru? Sprzedaż wpisana jest w Twoje geny? A może dopiero rozwijasz się w tym obszarze, ale świetnie odnajdujesz się w kontaktach interpersonalnych i do tego zagadnieniach technicznych.Daj sobie szansę w procesie rekrutacji, a nam pozwól poznać Ciebie - otwórz się na nowe i APLIKUJ!oferujemyzatrudnienie w oparciu o umowę o pracę lub B2Bdwuskładnikowe wynagrodzenie - podstawa + system premii półrocznych i rocznychbogaty pakiet szkoleń z zakresu sprzedaży oraz kompetencji miękkichmiędzynarodowe i unikatowe środowisko pracyzadaniapozyskiwanie klientów w Polsce oraz na rynkach eksportowych w tym wyszukiwanie nowych rynkówutrzymywanie kontaktów z klientami, potencjalnymi klientami oraz podmiotami współpracującymiopracowanie odpowiednich prognoz sprzedażymonitorowanie i analiza danych rynkowych dotyczących segmentu rynku, w którym działa Spółkaudział w targach i konferencjach oraz organizowanie konferencji, itp. dla podmiotów zewnętrznychwyszukiwanie dostawców usług i prowadzenie negocjacji z tymi podmiotamitłumaczenia na język angielski i z języka angielskiego na język polski - materiały reklamowe, dokumenty i korespondencja handlowa,nadzorowanie ze strony Spółki przebiegu postępowań mających na celu udzielenie zamówień (bez względu na tryb) prowadzonych przez potencjalnych klientówanaliza rynku konkurencjiprzygotowanie i prowadzenie prezentacji handlowychudział w czynnościach zdawczo-odbiorczych z klientem (w tym w ew. szkoleniach),dbanie o dobry wizerunek firmyprzestrzeganie zasad etyki zawodowej w relacjach wewnątrz firmy oraz w relacjach z kooperantamioczekujemywykształcenia wyższego (preferowane kierunki inżynieryjne lub chemia)doświadczenia w sprzedaży B2B (model długofalowego procesu sprzedaży), preferowane branże: zbrojeniowa, przemysł ciężki, stoczniowaznajomości języka angielskiego na poziomie C1, znajomość innych języków europejskich - mile widzianaswobodnego poruszania się w tematach technicznychumiejętność obsługi programów pakietu MS Officeumiejętności budowania relacji biznesowychumiejętności pracy w zespole oraz pod presją czasułatwości nawiązywania kontaktówinicjatywy w poszukiwaniu nowych rozwiązańzorientowania na cele i wynikumiejętności organizacji czasu pracyumiejętności określania priorytetówsamodzielności i operatywnościgotowości do podejmowania nowych wyzwańwysoko rozwiniętych zdolności komunikacyjnychwysokiej kultury osobistej, dyplomatycznościodpowiedzialnościdojrzałości biznesowejwysokiej dyspozycyjności do zagranicznych podróży służbowychAgencja zatrudnienia – nr wpisu 47
      • warszawa, mazowieckie
      • praca tymczasowa
      • randstad polska
      Szukasz pracy w prężnie rozwijającej się branży e-commerce? Chcesz zdobyś doświadczenie w znanej firmie? Największa firma e-commerce w Polsce poszukuje osoby na stanowisko Specjalisty ds. weryfikacji produktów.oferujemy Umowę zlecenieStawkę 5000 - 5500 zł bruttoPracę w trybie ZDALNYM/hybrydowymzadaniaWsparcie zespołu w pracy operacyjnej dot. weryfikacji produktów/kategorii dopuszczonych do sprzedaży.Współpraca z ekspertami ds. produktów niebezpiecznych. Zarządzanie nowymi kategoriami oraz wprowadzanie nowych produktów do dedykowanych systemach wewnątrz organizacji.Weryfikacja zasadności zgłoszeń dot. zezwolenia dla nowych produktów/kategorii. oczekujemyDyspozycyjnośc od poniedziałku do piątkuSumienności i skrupulatności w wykonywaniu zadańUmiejętnej organizacji własnej pracyDobrej znajomości pakieru MS Office (Word, Excel, PowerPoint)Znajomosci języka angielskiego min. na poziomie B2Mile widziane doświadczenie na podobnym stanowisku.Agencja zatrudnienia – nr wpisu 47
      Szukasz pracy w prężnie rozwijającej się branży e-commerce? Chcesz zdobyś doświadczenie w znanej firmie? Największa firma e-commerce w Polsce poszukuje osoby na stanowisko Specjalisty ds. weryfikacji produktów.oferujemy Umowę zlecenieStawkę 5000 - 5500 zł bruttoPracę w trybie ZDALNYM/hybrydowymzadaniaWsparcie zespołu w pracy operacyjnej dot. weryfikacji produktów/kategorii dopuszczonych do sprzedaży.Współpraca z ekspertami ds. produktów niebezpiecznych. Zarządzanie nowymi kategoriami oraz wprowadzanie nowych produktów do dedykowanych systemach wewnątrz organizacji.Weryfikacja zasadności zgłoszeń dot. zezwolenia dla nowych produktów/kategorii. oczekujemyDyspozycyjnośc od poniedziałku do piątkuSumienności i skrupulatności w wykonywaniu zadańUmiejętnej organizacji własnej pracyDobrej znajomości pakieru MS Office (Word, Excel, PowerPoint)Znajomosci języka angielskiego min. na poziomie B2Mile widziane doświadczenie na podobnym stanowisku.Agencja zatrudnienia – nr wpisu 47
      • warszawa, mazowieckie
      • praca tymczasowa
      • randstad polska
      Interesujesz się logistyką i pragniesz zdobyć cenne doświadczenie w tym obszarze? Chciałbyś pracować w mędzynarodowej firmie i rozwinąć swój potencjał? Swobodne posługiwanie się językiem angielskim to dla Ciebie bułka z masłem? Jeśli tak, mamy dla Ciebie super ofertę! Nie czekaj, aplikuj!oferujemyumowę o pracę tymczasową na okres 6 miesięcy z możliwością przedłużenia na stałe pracę w wymiarze pełnego etatu w model hybrydowym możliwość rozwoju i nabycia cennych umiejętności z obszaru logistyki i łańcucha dostawpracę w doświadczonym zespole w firmie będącej znaczącym na rynku międzynarodowym producentem artykułów żywnościowych oraz środków czystości i higieny osobistej elastyczne godziny pracy 8:00-16:00 i wolne weekendyzadanianadzór i weryfikacja stanów magazynowychkontakt z dystrybutoramikontrola procesów logistycznychdbałość o stan zaopatrzenia magazynuregularne tworzenie raportówzarządzanie reklamacjamioczekujemykomunikatywnej znajomości języka angielskiegomotywacji i chęci do pracymile widziane doświadczenie w obszarze logistyki lub obsługi klientamile widziane studia kierunkowe (logistyka, ekonomia, zarządzanie)znajomość programu SAP będzie dodatkowym atutemAgencja zatrudnienia – nr wpisu 47
      Interesujesz się logistyką i pragniesz zdobyć cenne doświadczenie w tym obszarze? Chciałbyś pracować w mędzynarodowej firmie i rozwinąć swój potencjał? Swobodne posługiwanie się językiem angielskim to dla Ciebie bułka z masłem? Jeśli tak, mamy dla Ciebie super ofertę! Nie czekaj, aplikuj!oferujemyumowę o pracę tymczasową na okres 6 miesięcy z możliwością przedłużenia na stałe pracę w wymiarze pełnego etatu w model hybrydowym możliwość rozwoju i nabycia cennych umiejętności z obszaru logistyki i łańcucha dostawpracę w doświadczonym zespole w firmie będącej znaczącym na rynku międzynarodowym producentem artykułów żywnościowych oraz środków czystości i higieny osobistej elastyczne godziny pracy 8:00-16:00 i wolne weekendyzadanianadzór i weryfikacja stanów magazynowychkontakt z dystrybutoramikontrola procesów logistycznychdbałość o stan zaopatrzenia magazynuregularne tworzenie raportówzarządzanie reklamacjamioczekujemykomunikatywnej znajomości języka angielskiegomotywacji i chęci do pracymile widziane doświadczenie w obszarze logistyki lub obsługi klientamile widziane studia kierunkowe (logistyka, ekonomia, zarządzanie)znajomość programu SAP będzie dodatkowym atutemAgencja zatrudnienia – nr wpisu 47
      • warszawa, mazowieckie
      • praca tymczasowa
      • randstad polska
      Obecnie poszukujemy kandydata na stanowisko specjalisty ds zamówień, który dołączy do firmy naszego klienta. To lider branży produkcyjne oraz międzynarodowa firma. Aplikuj i porozmawiajmy!oferujemyumowę o pracę tymczasową na okres 3 miesięcy z możliwością przedłużenia współpracypracę zdalną z możliwością korzystania z biura w Łodzikartę sportowąprywatną opiekę medycznąubezpieczenie na życiezadaniautrzymywanie dobrej komunikacji z klientami i dostawcami zewnętrznymiprzetwarzanie czynności zamówień w SAP i aplikacjach wspierającychrozwiązywanie problemów podczas tworzenia zamówieniaodpowiadanie na zapytania e-mailowe związane z zarządzaniem zamówieniamianalizowanie zamówień w SAP na podstawie katalogu handlowego z danymi z katalogu technicznegowprowadzanie zmian w istniejących zamówieniach, anulowanie zamówień, monitorowanie w systemieodpowiedzialność za proces posprzedażowy: tworzenie i udostępnianie zwrotów, not kredytowych i obciążeniowych oczekujemyzaawansowane umiejętności pisemne i ustne w języku angielskim (min. B2)mile widziane doświadczenie korporacyjne w zakresie obsługi klienta, zarządzania zamówieniami, planowaniadoświadczenie z systemem SAP będzie dodatkowym atutemAgencja zatrudnienia – nr wpisu 47
      Obecnie poszukujemy kandydata na stanowisko specjalisty ds zamówień, który dołączy do firmy naszego klienta. To lider branży produkcyjne oraz międzynarodowa firma. Aplikuj i porozmawiajmy!oferujemyumowę o pracę tymczasową na okres 3 miesięcy z możliwością przedłużenia współpracypracę zdalną z możliwością korzystania z biura w Łodzikartę sportowąprywatną opiekę medycznąubezpieczenie na życiezadaniautrzymywanie dobrej komunikacji z klientami i dostawcami zewnętrznymiprzetwarzanie czynności zamówień w SAP i aplikacjach wspierającychrozwiązywanie problemów podczas tworzenia zamówieniaodpowiadanie na zapytania e-mailowe związane z zarządzaniem zamówieniamianalizowanie zamówień w SAP na podstawie katalogu handlowego z danymi z katalogu technicznegowprowadzanie zmian w istniejących zamówieniach, anulowanie zamówień, monitorowanie w systemieodpowiedzialność za proces posprzedażowy: tworzenie i udostępnianie zwrotów, not kredytowych i obciążeniowych oczekujemyzaawansowane umiejętności pisemne i ustne w języku angielskim (min. B2)mile widziane doświadczenie korporacyjne w zakresie obsługi klienta, zarządzania zamówieniami, planowaniadoświadczenie z systemem SAP będzie dodatkowym atutemAgencja zatrudnienia – nr wpisu 47
      • warszawa, mazowieckie
      • praca stała
      • randstad polska
      Poszukujesz pracy w obszarze logistyka?Płynnie komunikujesz się w języku angielskim? Ta oferta jest dla Ciebie! Aplikuj.oferujemyumowę o pracę tymczasową na okres 12 miesięcy z możliwością przedłużeniawsparcie doświadczonych specjalistówwdrożenie i szkolenie między innymi z systemu SAPmożliwość zdobycia cennego doświadczeniakonkurencyjne warunki finansowezadaniawprowadzanie zamówień do systemu SAPprocesowanie zamówień w systemie SAPkoordynacja dostawzakup sprzętu związanego z projektami instalacyjnymizarządzanie zapasamiwspółpraca z działem sprzedażyoczekujemyminimum 2 - letnie doświadczenie na podobnym stanowisku w obsłudze zamówieńbardzo dobrej znajomości języka angielskiegoznajomości systemu SAPbardzo dobra znajomość MS Officewysokich zdolności analitycznych i umiejętności rozwiązywania problemówAgencja zatrudnienia – nr wpisu 47
      Poszukujesz pracy w obszarze logistyka?Płynnie komunikujesz się w języku angielskim? Ta oferta jest dla Ciebie! Aplikuj.oferujemyumowę o pracę tymczasową na okres 12 miesięcy z możliwością przedłużeniawsparcie doświadczonych specjalistówwdrożenie i szkolenie między innymi z systemu SAPmożliwość zdobycia cennego doświadczeniakonkurencyjne warunki finansowezadaniawprowadzanie zamówień do systemu SAPprocesowanie zamówień w systemie SAPkoordynacja dostawzakup sprzętu związanego z projektami instalacyjnymizarządzanie zapasamiwspółpraca z działem sprzedażyoczekujemyminimum 2 - letnie doświadczenie na podobnym stanowisku w obsłudze zamówieńbardzo dobrej znajomości języka angielskiegoznajomości systemu SAPbardzo dobra znajomość MS Officewysokich zdolności analitycznych i umiejętności rozwiązywania problemówAgencja zatrudnienia – nr wpisu 47
      • warszawa, mazowieckie
      • praca stała
      • randstad polska
      Masz doświadczenie w obsłudze klienta i swobodnie posługujesz się językiem angielskim- nie czekaj, aplikuj! Dla jednego z naszego klientów branży rozwiązań dla sektora bankowego, finansowego i sieci handlowych, poszukujemy Specjalisty ds. Obsługi Klienta i Płatności. oferujemystabilne zatrudnienie, w oparciu o umowę o pracę na okres próbny 3 miesęcy, następnie na czas nieokreślonymożliwość pracy w systemie hybrydowym (2/3 dni pracy z biura)niezbędne narzędzia (komputer i telefon)szeroki pakiet benefitów pozapłacowych m. in. - prywatna opieka medyczna, karta lunchowa w wysokości 350 zł brutto miesięcznie, ubezpieczenie na życiefirmowe spotkania integracyjnenowoczesne biuro ze strefami chilloutprzyjazną atmosferę oraz propracownicze podejście kadry zarządzającejzadaniamailowa i telefoniczna obsługa klientów anglojęzycznychwyjaśnianie zaległości w płatnościachweryfikacja problemów z płatnościami u klientówrozwiązywanie bieżących problemówwspółpraca z menadżerem przy identyfikowaniu kont stanowiących ryzyko windykacji zewnętrznejwspółpraca z innymi działami firmy m.in.sprzedażyinne zadania administracyjneoczekujemyminimum 6 miesięcy doświadczenia w obsłudze klienta/ windykacji/ reklamacjidobrej znajomości języka angielskiego w mowie i piśmie- warunek koniecznygotowości do pracy w godzinach 14 do 22, od poniedziałku do piątkuprofesjonalnego podejścia klientówznajomość programu Excel na poziomie podstawowymAgencja zatrudnienia – nr wpisu 47
      Masz doświadczenie w obsłudze klienta i swobodnie posługujesz się językiem angielskim- nie czekaj, aplikuj! Dla jednego z naszego klientów branży rozwiązań dla sektora bankowego, finansowego i sieci handlowych, poszukujemy Specjalisty ds. Obsługi Klienta i Płatności. oferujemystabilne zatrudnienie, w oparciu o umowę o pracę na okres próbny 3 miesęcy, następnie na czas nieokreślonymożliwość pracy w systemie hybrydowym (2/3 dni pracy z biura)niezbędne narzędzia (komputer i telefon)szeroki pakiet benefitów pozapłacowych m. in. - prywatna opieka medyczna, karta lunchowa w wysokości 350 zł brutto miesięcznie, ubezpieczenie na życiefirmowe spotkania integracyjnenowoczesne biuro ze strefami chilloutprzyjazną atmosferę oraz propracownicze podejście kadry zarządzającejzadaniamailowa i telefoniczna obsługa klientów anglojęzycznychwyjaśnianie zaległości w płatnościachweryfikacja problemów z płatnościami u klientówrozwiązywanie bieżących problemówwspółpraca z menadżerem przy identyfikowaniu kont stanowiących ryzyko windykacji zewnętrznejwspółpraca z innymi działami firmy m.in.sprzedażyinne zadania administracyjneoczekujemyminimum 6 miesięcy doświadczenia w obsłudze klienta/ windykacji/ reklamacjidobrej znajomości języka angielskiego w mowie i piśmie- warunek koniecznygotowości do pracy w godzinach 14 do 22, od poniedziałku do piątkuprofesjonalnego podejścia klientówznajomość programu Excel na poziomie podstawowymAgencja zatrudnienia – nr wpisu 47
      • warszawa, mazowieckie
      • praca tymczasowa
      • randstad polska
      Znasz język fracuski? Nie straszna Ci obsługa klienta a tym samym lubisz pracować z domu? Chcesz stać się częścią szanowanej, międzynarodowej firmy wyposażenia domu? Ta oferta jest skierowana do Ciebie!oferujemyzatrudnienie na podstawie umowy o pracę tymczasową możliwość pracy w 100% zdalnej  (komfort pracy z domu)sprzęt niezbędny do pracypakiet szkoleń wpowadzającychpracę przez 5 dni wtygodniu w systemie zmianowym (6.00-21.00) pakiet benefitów (współfinansowanie opieki medycznej oraz karty multisport)zadaniawsparcie techniczne IT przychodzące za pośrednictwem różnych kanałów wsparcia (chat, ticket) w języku francuskimrozwiązywanie wszystkich przychodzących spraw w uzgodnionym czasie realizacji, ustalanie priorytetówwykonywanie wszystkich codziennych zadań zgodnie z ustalonymi procesami, zasadami i wytycznymiodpowiadanie za komunikację z użytkownikami końcowymi w IT Service Deskmonitorowanie wszystkich otwartych przypadków wsparcia i informowanie użytkownika końcowego o procesie rozwiązywania problemuoczekujemyznajomości języka francuskiego i angielskiegoogólnej wiedzy o pracy z komputeremzorientowania na klienta, otwartości, komunikatywnościzdolności szybkiego uczenia sie, rozwiązywania problemówotwartości na pracę zmianową przez 5 dni w godz. 6.00 - 21.00 (również w weekendy)Agencja zatrudnienia – nr wpisu 47
      Znasz język fracuski? Nie straszna Ci obsługa klienta a tym samym lubisz pracować z domu? Chcesz stać się częścią szanowanej, międzynarodowej firmy wyposażenia domu? Ta oferta jest skierowana do Ciebie!oferujemyzatrudnienie na podstawie umowy o pracę tymczasową możliwość pracy w 100% zdalnej  (komfort pracy z domu)sprzęt niezbędny do pracypakiet szkoleń wpowadzającychpracę przez 5 dni wtygodniu w systemie zmianowym (6.00-21.00) pakiet benefitów (współfinansowanie opieki medycznej oraz karty multisport)zadaniawsparcie techniczne IT przychodzące za pośrednictwem różnych kanałów wsparcia (chat, ticket) w języku francuskimrozwiązywanie wszystkich przychodzących spraw w uzgodnionym czasie realizacji, ustalanie priorytetówwykonywanie wszystkich codziennych zadań zgodnie z ustalonymi procesami, zasadami i wytycznymiodpowiadanie za komunikację z użytkownikami końcowymi w IT Service Deskmonitorowanie wszystkich otwartych przypadków wsparcia i informowanie użytkownika końcowego o procesie rozwiązywania problemuoczekujemyznajomości języka francuskiego i angielskiegoogólnej wiedzy o pracy z komputeremzorientowania na klienta, otwartości, komunikatywnościzdolności szybkiego uczenia sie, rozwiązywania problemówotwartości na pracę zmianową przez 5 dni w godz. 6.00 - 21.00 (również w weekendy)Agencja zatrudnienia – nr wpisu 47
      • warszawa, mazowieckie
      • praca stała
      • randstad polska
      Dla naszego klienta, globalnego producenta z branży energetycznej poszukujemy starszego specjalisty ds. cen w branży energetycznej.Jeśli posiadasz minimum 3 - lata doświadczenia na podobnym stanowisku w branży energetycznej, jesteś zorientowany w przepisach energetycznych i bardzo dobrze komunikujesz się w języku angielskim - weź udział w projekcie i aplikuj na poniższe ogłoszenie!oferujemyStabilne zatrudnienie w oparciu o umowę o pracęPracę w firmie o ugruntowanej pozycjiSzkolenia wdrożenioweAtrakcyjny pakiet benefitówMożliwość rozwojuzadaniaZarządzanie portfelem surowców energetycznych poprzez prognozowanie zużycia i produkcji odnawialnej Wycena ofert sprzedaży energii i zabezpieczenia surowcówWspółpraca z innymi zespołami Doradztwo w zakresie wymagań klientówBudowanie relacji z interesariuszami zewnętrznymiAnalizowanie i monitorowanie wydajności portfela, zachowań klientów, dynamiki rynku Współpraca z szeroką gamą interesariuszy, w celu zapewnienia optymalnych procesów i konkurencyjnych ofertoczekujemyWykształcenia wyższego - (magisterskie, ew. inżynierskie) na kierunkach takich jak np. matematyka, inżynieria, finanse lub inne pokrewneDoświadczenia zawodowego od 3 do 8 lat na podobnym stanowiskuBiegłej znajomości języka polskiego i angielskiego Doświadczenia w branży energetycznejZrozumienia sieci i przepisów energetycznychZaawansowanych umiejętności w zakresie Excela Umiejętności programowania PowerPointAgencja zatrudnienia nr wpisu 47
      Dla naszego klienta, globalnego producenta z branży energetycznej poszukujemy starszego specjalisty ds. cen w branży energetycznej.Jeśli posiadasz minimum 3 - lata doświadczenia na podobnym stanowisku w branży energetycznej, jesteś zorientowany w przepisach energetycznych i bardzo dobrze komunikujesz się w języku angielskim - weź udział w projekcie i aplikuj na poniższe ogłoszenie!oferujemyStabilne zatrudnienie w oparciu o umowę o pracęPracę w firmie o ugruntowanej pozycjiSzkolenia wdrożenioweAtrakcyjny pakiet benefitówMożliwość rozwojuzadaniaZarządzanie portfelem surowców energetycznych poprzez prognozowanie zużycia i produkcji odnawialnej Wycena ofert sprzedaży energii i zabezpieczenia surowcówWspółpraca z innymi zespołami Doradztwo w zakresie wymagań klientówBudowanie relacji z interesariuszami zewnętrznymiAnalizowanie i monitorowanie wydajności portfela, zachowań klientów, dynamiki rynku Współpraca z szeroką gamą interesariuszy, w celu zapewnienia optymalnych procesów i konkurencyjnych ofertoczekujemyWykształcenia wyższego - (magisterskie, ew. inżynierskie) na kierunkach takich jak np. matematyka, inżynieria, finanse lub inne pokrewneDoświadczenia zawodowego od 3 do 8 lat na podobnym stanowiskuBiegłej znajomości języka polskiego i angielskiego Doświadczenia w branży energetycznejZrozumienia sieci i przepisów energetycznychZaawansowanych umiejętności w zakresie Excela Umiejętności programowania PowerPointAgencja zatrudnienia nr wpisu 47
      • warszawa, mazowieckie
      • praca tymczasowa
      • randstad polska
      Znasz dobrze język angielski a dodatkowo masz doświadczenie w branży IT? Jeśli chcesz zdobyć doświadczenie w dużej międzynarodowej firmie z branży wyposażenia domu - aplikuj! To właśnie na Ciebie czekamy!oferujemyzatrudnienie na podstawie umowy o pracę tymczasową z szansą przejścia na bezpośrednią współpracęmożliwość pracy w 100% zdalnejsprzęt niezbędny do pracypakiet szkoleń wpowadzającychpracę w systemie zmianowym (6.00-21.00) 7 dni w tygodniupakiet benefitów (współfinansowanie opieki medycznej oraz karty multisport)zadaniawsparcie techniczne IT przychodzące za pośrednictwem różnych kanałów wsparcia (chat, ticket)głównie w języku angielskimrozwiązywanie wszystkich przychodzących sprawy w uzgodnionym czasie realizacji, ustalanie priorytetówwykonywanie wszystkich codziennych zadań zgodnie z ustalonymi procesami, zasadami i wytycznymiodpowiadanie za komunikację z użytkownikami końcowymi w IT Service Deskmonitorowanie wszystkich otwartych przypadków wsparcia i informowanie użytkownika końcowego o procesie rozwiązywania problemuoczekujemydoświadczenia na podobnym stanowisku (helpdesk/pierwsza linia wsparcia IT)doświadczenia w obsłudze klienta mile widziane będą umiejętności techniczne IT, zainteresowanie sieciami, bazami danych,programowaniem zorientowania na klienta, otwartości, komunikatywnościzdolności szybkiego uczenia sie, rozwiązywania problemówotwartości na pracę zmianową 6.00 - 21.00 (7 dni w tygodniu)bardzo dobrej znajomości języka angielskiego Agencja zatrudnienia – nr wpisu 47
      Znasz dobrze język angielski a dodatkowo masz doświadczenie w branży IT? Jeśli chcesz zdobyć doświadczenie w dużej międzynarodowej firmie z branży wyposażenia domu - aplikuj! To właśnie na Ciebie czekamy!oferujemyzatrudnienie na podstawie umowy o pracę tymczasową z szansą przejścia na bezpośrednią współpracęmożliwość pracy w 100% zdalnejsprzęt niezbędny do pracypakiet szkoleń wpowadzającychpracę w systemie zmianowym (6.00-21.00) 7 dni w tygodniupakiet benefitów (współfinansowanie opieki medycznej oraz karty multisport)zadaniawsparcie techniczne IT przychodzące za pośrednictwem różnych kanałów wsparcia (chat, ticket)głównie w języku angielskimrozwiązywanie wszystkich przychodzących sprawy w uzgodnionym czasie realizacji, ustalanie priorytetówwykonywanie wszystkich codziennych zadań zgodnie z ustalonymi procesami, zasadami i wytycznymiodpowiadanie za komunikację z użytkownikami końcowymi w IT Service Deskmonitorowanie wszystkich otwartych przypadków wsparcia i informowanie użytkownika końcowego o procesie rozwiązywania problemuoczekujemydoświadczenia na podobnym stanowisku (helpdesk/pierwsza linia wsparcia IT)doświadczenia w obsłudze klienta mile widziane będą umiejętności techniczne IT, zainteresowanie sieciami, bazami danych,programowaniem zorientowania na klienta, otwartości, komunikatywnościzdolności szybkiego uczenia sie, rozwiązywania problemówotwartości na pracę zmianową 6.00 - 21.00 (7 dni w tygodniu)bardzo dobrej znajomości języka angielskiego Agencja zatrudnienia – nr wpisu 47
      • warszawa, mazowieckie
      • praca tymczasowa
      • randstad polska
      Znasz dobrze język hiszpański lub portugalski a dodatkowo masz doświadczenie w branży IT? Jeśli chcesz zdobyć doświadczenie w dużej międzynarodowej firmie z branży wyposażenia domu - aplikuj! To właśnie na Ciebie czekamy!oferujemyzatrudnienie na podstawie umowy o pracę tymczasową z szansą przejścia na bezpośrednią współpracęmożliwość pracy w 100% zdalnejsprzęt niezbędny do pracypakiet szkoleń wpowadzającychpracę w systemie zmianowym (7.00-22.30) 7 dni w tygodniupakiet benefitów (współfinansowanie opieki medycznej oraz karty multisport)zadaniawsparcie techniczne IT przychodzące za pośrednictwem różnych kanałów wsparcia (chat, ticket)głównie w języku portugalskim lub hiszpańskimrozwiązywanie wszystkich przychodzących sprawy w uzgodnionym czasie realizacji, ustalanie priorytetówwykonywanie wszystkich codziennych zadań zgodnie z ustalonymi procesami, zasadami i wytycznymiodpowiadanie za komunikację z użytkownikami końcowymi w IT Service Deskmonitorowanie wszystkich otwartych przypadków wsparcia i informowanie użytkownika końcowego o procesie rozwiązywania problemuoczekujemydoświadczenia w obsłudze klientadoświadczenia na podobnym stanowisku (helpdesk/pierwsza linia wsparcia IT)mile widziane będą umiejętności techniczne IT, zainteresowanie sieciami, bazami danych,programowaniem zorientowania na klienta, otwartości, komunikatywnościzdolności szybkiego uczenia sie, rozwiązywania problemówotwartości na pracę zmianową 6.00 - 21.00 (7 dni w tygodniu)bardzo dobrej znajomości języka hiszpańskiego lub portugalskiego znajomości języka angielskiego na poziomie komunikatywnym Agencja zatrudnienia – nr wpisu 47
      Znasz dobrze język hiszpański lub portugalski a dodatkowo masz doświadczenie w branży IT? Jeśli chcesz zdobyć doświadczenie w dużej międzynarodowej firmie z branży wyposażenia domu - aplikuj! To właśnie na Ciebie czekamy!oferujemyzatrudnienie na podstawie umowy o pracę tymczasową z szansą przejścia na bezpośrednią współpracęmożliwość pracy w 100% zdalnejsprzęt niezbędny do pracypakiet szkoleń wpowadzającychpracę w systemie zmianowym (7.00-22.30) 7 dni w tygodniupakiet benefitów (współfinansowanie opieki medycznej oraz karty multisport)zadaniawsparcie techniczne IT przychodzące za pośrednictwem różnych kanałów wsparcia (chat, ticket)głównie w języku portugalskim lub hiszpańskimrozwiązywanie wszystkich przychodzących sprawy w uzgodnionym czasie realizacji, ustalanie priorytetówwykonywanie wszystkich codziennych zadań zgodnie z ustalonymi procesami, zasadami i wytycznymiodpowiadanie za komunikację z użytkownikami końcowymi w IT Service Deskmonitorowanie wszystkich otwartych przypadków wsparcia i informowanie użytkownika końcowego o procesie rozwiązywania problemuoczekujemydoświadczenia w obsłudze klientadoświadczenia na podobnym stanowisku (helpdesk/pierwsza linia wsparcia IT)mile widziane będą umiejętności techniczne IT, zainteresowanie sieciami, bazami danych,programowaniem zorientowania na klienta, otwartości, komunikatywnościzdolności szybkiego uczenia sie, rozwiązywania problemówotwartości na pracę zmianową 6.00 - 21.00 (7 dni w tygodniu)bardzo dobrej znajomości języka hiszpańskiego lub portugalskiego znajomości języka angielskiego na poziomie komunikatywnym Agencja zatrudnienia – nr wpisu 47
      • warszawa, mazowieckie
      • praca tymczasowa
      • randstad polska
      Szukasz dalszych możliwości rozwoju w obszarze order managment? Przychodzimy z odpowiedzią! Dla jednego z naszych klientów - dużej, międzynarodowej firmy z sektora technologicznego szukamy osób chętnych do dalszego rozwoju w tej dziedzinie. Nie czekaj - aplikuj a my opowiemy Ci więcej!oferujemyumowę o pracę tymczasową na okres 3 miesięcy z możliwością przedłużenia współpracypracę zdalną z możliwością korzystania z biura w Łodzikartę sportowąprywatną opiekę medycznąubezpieczenie na życiezadaniautrzymywanie dobrej komunikacji z klientami i dostawcami zewnętrznymiprzetwarzanie czynności zamówień w SAP i aplikacjach wspierającychrozwiązywanie problemów podczas tworzenia zamówieniaodpowiadanie na zapytania e-mailowe związane z zarządzaniem zamówieniamianalizowanie zamówień w SAP na podstawie katalogu handlowego z danymi z katalogu technicznegowprowadzanie zmian w istniejących zamówieniach, anulowanie zamówień, monitorowanie w systemieodpowiedzialność za proces posprzedażowy: tworzenie i udostępnianie zwrotów, not kredytowych i obciążeniowychoczekujemybardzo dobrej znajomości języka francuskiego (B2/C1)dobrych umiejętności w języku angielskimmile widziane doświadczenie korporacyjne w zakresie obsługi klienta, zarządzania zamówieniami, planowaniadoświadczenie z systemem SAP będzie dodatkowym atutemAgencja zatrudnienia – nr wpisu 47
      Szukasz dalszych możliwości rozwoju w obszarze order managment? Przychodzimy z odpowiedzią! Dla jednego z naszych klientów - dużej, międzynarodowej firmy z sektora technologicznego szukamy osób chętnych do dalszego rozwoju w tej dziedzinie. Nie czekaj - aplikuj a my opowiemy Ci więcej!oferujemyumowę o pracę tymczasową na okres 3 miesięcy z możliwością przedłużenia współpracypracę zdalną z możliwością korzystania z biura w Łodzikartę sportowąprywatną opiekę medycznąubezpieczenie na życiezadaniautrzymywanie dobrej komunikacji z klientami i dostawcami zewnętrznymiprzetwarzanie czynności zamówień w SAP i aplikacjach wspierającychrozwiązywanie problemów podczas tworzenia zamówieniaodpowiadanie na zapytania e-mailowe związane z zarządzaniem zamówieniamianalizowanie zamówień w SAP na podstawie katalogu handlowego z danymi z katalogu technicznegowprowadzanie zmian w istniejących zamówieniach, anulowanie zamówień, monitorowanie w systemieodpowiedzialność za proces posprzedażowy: tworzenie i udostępnianie zwrotów, not kredytowych i obciążeniowychoczekujemybardzo dobrej znajomości języka francuskiego (B2/C1)dobrych umiejętności w języku angielskimmile widziane doświadczenie korporacyjne w zakresie obsługi klienta, zarządzania zamówieniami, planowaniadoświadczenie z systemem SAP będzie dodatkowym atutemAgencja zatrudnienia – nr wpisu 47

    Dziękujemy. będziesz teraz regularnie otrzymywać powiadomienia o podobnych ofertach pracy.

    Wygląda na to, że chcesz zmienić język. Spowoduje to zresetowanie filtrów zastosowanych obecnie przy wyszukiwaniu ofert pracy.