Dziękujemy. będziesz teraz regularnie otrzymywać spersonalizowane powiadomienia o ofertach pracy.

    liczba ofert pracy dla ksiegowosc audyt: 12

    filtr1
    • specjalizacja1
      branża i specjalizacja
      liczba ofert: 12
      wyczyść filtr
    • lokalizacja
      lokalizacja i odległość
        liczba ofert: 12
        wyczyść filtr
      • rodzaje stanowiska
        rodzaje stanowiska
        liczba ofert: 12
        wyczyść filtr
      wyczyść wszystko
        • warszawa, mazowieckie
        • praca stała
        • randstad polska
        Posiadasz doświadczenie w pracy w dziale księgowości oraz zależy Ci na różnorodności obowiązków? Dodatkowo znasz język angielski umożliwiający swobodną komunikację? Zapoznaj się z ofertą, zaaplikuj i dołącz do zespołu naszego Klienta - międzynarodowej firmy największych na świecie producentów i dystrybutorów słodyczy.oferujemyumowę o pracę na czas nieokreślonymożliwość zdobycia doświadczenia zawodowego w dziale księgowościpracę w dobrej atmosferzezadaniaksięgowanie dokumentów kosztowych, wyciągów bankowychkontrola rozrachunków z kontrahentamiprzygotowywanie płatności krajowych i zagranicznychudział w czynnościach dotyczących zamknięcia miesiąca i roku obrotowegooczekujemymin. 2-3 letniego doświadczenia w obszarze finansów i księgowości wykształcenia kierunkowego – ekonomia, rachunkowośćkomunikatywnej znajomości angielskiego mile widziana znajomość systemu SAPwiedzy z zakresu rachunkowości oraz podstaw polskiego prawa podatkowegodokładności, rzetelności, dotrzymywania terminówumiejętności planowania i organizowania swojej pracę pod presją czasuumiejętności komunikacji i współpracy z różnymi działami i szczeblami w organizacjiAgencja zatrudnienia – nr wpisu 47
        Posiadasz doświadczenie w pracy w dziale księgowości oraz zależy Ci na różnorodności obowiązków? Dodatkowo znasz język angielski umożliwiający swobodną komunikację? Zapoznaj się z ofertą, zaaplikuj i dołącz do zespołu naszego Klienta - międzynarodowej firmy największych na świecie producentów i dystrybutorów słodyczy.oferujemyumowę o pracę na czas nieokreślonymożliwość zdobycia doświadczenia zawodowego w dziale księgowościpracę w dobrej atmosferzezadaniaksięgowanie dokumentów kosztowych, wyciągów bankowychkontrola rozrachunków z kontrahentamiprzygotowywanie płatności krajowych i zagranicznychudział w czynnościach dotyczących zamknięcia miesiąca i roku obrotowegooczekujemymin. 2-3 letniego doświadczenia w obszarze finansów i księgowości wykształcenia kierunkowego – ekonomia, rachunkowośćkomunikatywnej znajomości angielskiego mile widziana znajomość systemu SAPwiedzy z zakresu rachunkowości oraz podstaw polskiego prawa podatkowegodokładności, rzetelności, dotrzymywania terminówumiejętności planowania i organizowania swojej pracę pod presją czasuumiejętności komunikacji i współpracy z różnymi działami i szczeblami w organizacjiAgencja zatrudnienia – nr wpisu 47
        • środa śląska, dolnośląskie
        • praca stała
        • randstad polska
        Dołącz do międzynarodowej firmy produkcyjnej i rozwijaj się w ramach obszaru księgowości!oferujemyumowę o pracę i zatrudnienie przez naszego Klientaduże możliwość rozwoju zawodowego i podnoszenia kwalifikacjimożliwość uczestnictwa w ciekawych projektach finansowo-księgowychpracę w różnorodnym i międzynarodowym środowisku zadania prowadzenie ksiąg rachunkowych spółki i ewidencję księgową spółkizapewnienie prawidłowego i terminowego comiesięcznego zamknięcia ksiąg rachunkowychodpowiedzialność za potwierdzanie sald oraz rozliczanie inwentaryzacji aktywów firmy prowadzenie ewidencji środków trwałych i wartości niematerialnych rozliczanie grantów pieniężnych i niepieniężnych / dotacji / subwencji według polskiej ustawy o rachunkowości, IFRS oraz polskich przepisów podatkowych.prowadzenie comiesięcznych analiz wiekowania należności, zobowiązań i zapasów oraz proponowanie planów korekcyjnych rzetelne sporządzanie sprawozdań finansowych według polskiej ustawy o rachunkowości, odpowiedzialność za prawidłowość i terminowość rozliczeń podatkowych i celnych w szczególności za CIT, VAT (zarówno dla podmiotów krajowych jak i zagranicznych)zapewnienie kompletności i terminowości w zakresie sprawozdawczości do GUS, ZUS, Intrastat przygotowanie i aktualizowanie polityki rachunkowości spółki według polskiej ustawy o rachunkowości oraz według korporacyjnych wytycznych w zakresie IFRS.wsparcie pracowników działu księgowości w celu zagwarantowania wysokiej jakości pracy i rozwoju zawodowego.oczekujemymin. 3 lata doświadczenia na podobnym stanowisku w międzynarodowym środowisku produkcyjnym wykształcenie wyższe kierunkowebardzo dobra znajomość języka angielskiegobardzo dobra organizacja pracy własnej, skrupulatność doświadczenie i wiedza w prowadzeniu ksiąg rachunkowych firmy produkcyjnej biegłość w polskich i unijnych wymogach sprawozdawczości finansowej i podatkowej a w szczególności CIT i VATrozumienie standardów IFRS. MS Office oraz doświadczenie z systemami ERPAgencja zatrudnienia – nr wpisu 47
        Dołącz do międzynarodowej firmy produkcyjnej i rozwijaj się w ramach obszaru księgowości!oferujemyumowę o pracę i zatrudnienie przez naszego Klientaduże możliwość rozwoju zawodowego i podnoszenia kwalifikacjimożliwość uczestnictwa w ciekawych projektach finansowo-księgowychpracę w różnorodnym i międzynarodowym środowisku zadania prowadzenie ksiąg rachunkowych spółki i ewidencję księgową spółkizapewnienie prawidłowego i terminowego comiesięcznego zamknięcia ksiąg rachunkowychodpowiedzialność za potwierdzanie sald oraz rozliczanie inwentaryzacji aktywów firmy prowadzenie ewidencji środków trwałych i wartości niematerialnych rozliczanie grantów pieniężnych i niepieniężnych / dotacji / subwencji według polskiej ustawy o rachunkowości, IFRS oraz polskich przepisów podatkowych.prowadzenie comiesięcznych analiz wiekowania należności, zobowiązań i zapasów oraz proponowanie planów korekcyjnych rzetelne sporządzanie sprawozdań finansowych według polskiej ustawy o rachunkowości, odpowiedzialność za prawidłowość i terminowość rozliczeń podatkowych i celnych w szczególności za CIT, VAT (zarówno dla podmiotów krajowych jak i zagranicznych)zapewnienie kompletności i terminowości w zakresie sprawozdawczości do GUS, ZUS, Intrastat przygotowanie i aktualizowanie polityki rachunkowości spółki według polskiej ustawy o rachunkowości oraz według korporacyjnych wytycznych w zakresie IFRS.wsparcie pracowników działu księgowości w celu zagwarantowania wysokiej jakości pracy i rozwoju zawodowego.oczekujemymin. 3 lata doświadczenia na podobnym stanowisku w międzynarodowym środowisku produkcyjnym wykształcenie wyższe kierunkowebardzo dobra znajomość języka angielskiegobardzo dobra organizacja pracy własnej, skrupulatność doświadczenie i wiedza w prowadzeniu ksiąg rachunkowych firmy produkcyjnej biegłość w polskich i unijnych wymogach sprawozdawczości finansowej i podatkowej a w szczególności CIT i VATrozumienie standardów IFRS. MS Office oraz doświadczenie z systemami ERPAgencja zatrudnienia – nr wpisu 47
        • warszawa, mazowieckie
        • praca stała
        • randstad polska
        masz doświadczenie w prowadzeniu księgowości i kierowaniu zespołem a dodatkowo zależy Ci na rozwoju w firmie z branży logistycznej? ta oferta jest dla Ciebie! nie zwlekaj, aplikuj!oferujemyzatrudnienie na podstawie umowy o pracęatrakcyjne wynagrodzeniedofinansowanie do karty sportowejmożliwość szkoleń i rozwoju zawodowego w firmie o ugruntowanej pozycji na rynkudobrą atmosferę pracy i zgrany zespółzadaniaorganizacja, zarządzanie i wsparcie merytoryczne pięcioosobowego zespołu księgowego sporządzanie deklaracji, zeznań podatkowych (VAT i CIT), ZUS, bilansów, sprawozdań finansowych (rocznych i kwartalnych) zgodnie z obowiązującymi przepisamiwspółpraca z biegłym rewidentempełnienie funkcji zarządczej w księgowości - reprezentowanie spółki przed US i ZUS oraz organami publicznymi, dbanie o politykę rachunkowościbadanie cashflow, rezerw a także przygotowywanie prognoz finansowychwspółpraca z urzędami, bankami oraz organami podatkowymiprzygotowanie raportów na potrzeby zarząduoczekujemymin. 3 lata doświadczenia w pracy na podobnym stanowiskuumiejętności zarządzania zespołemwykształcenia wyższego kierunkowego (finanse i rachunkowość/finanse/bankowość lub pokrewne)dobrej znajomości pakietu MS Office (w szczególności Excel) oraz programu Symfoniadobrej znajomości języka angielskiego (poziom minimum B2)biegłej znajomości zagadnień z zakresu rachunkowości oraz prawa podatkowegoAgencja zatrudnienia – nr wpisu 47
        masz doświadczenie w prowadzeniu księgowości i kierowaniu zespołem a dodatkowo zależy Ci na rozwoju w firmie z branży logistycznej? ta oferta jest dla Ciebie! nie zwlekaj, aplikuj!oferujemyzatrudnienie na podstawie umowy o pracęatrakcyjne wynagrodzeniedofinansowanie do karty sportowejmożliwość szkoleń i rozwoju zawodowego w firmie o ugruntowanej pozycji na rynkudobrą atmosferę pracy i zgrany zespółzadaniaorganizacja, zarządzanie i wsparcie merytoryczne pięcioosobowego zespołu księgowego sporządzanie deklaracji, zeznań podatkowych (VAT i CIT), ZUS, bilansów, sprawozdań finansowych (rocznych i kwartalnych) zgodnie z obowiązującymi przepisamiwspółpraca z biegłym rewidentempełnienie funkcji zarządczej w księgowości - reprezentowanie spółki przed US i ZUS oraz organami publicznymi, dbanie o politykę rachunkowościbadanie cashflow, rezerw a także przygotowywanie prognoz finansowychwspółpraca z urzędami, bankami oraz organami podatkowymiprzygotowanie raportów na potrzeby zarząduoczekujemymin. 3 lata doświadczenia w pracy na podobnym stanowiskuumiejętności zarządzania zespołemwykształcenia wyższego kierunkowego (finanse i rachunkowość/finanse/bankowość lub pokrewne)dobrej znajomości pakietu MS Office (w szczególności Excel) oraz programu Symfoniadobrej znajomości języka angielskiego (poziom minimum B2)biegłej znajomości zagadnień z zakresu rachunkowości oraz prawa podatkowegoAgencja zatrudnienia – nr wpisu 47
        • poznań, wielkopolskie
        • praca stała
        • randstad polska
        Jeśli jesteś samodzielnym specjalistą w obszarze księgowości i posiadasz doświadczenie w środowisku produkcyjnym koniecznie zapoznaj się z poniższą ofertą! Mój Klient to stabilna, międzynarodowa firma, gwarantująca świetną atmosferę i możliwość podnoszenia swoich kompetencji. Aplikuj już teraz!oferujemypracę w międzynarodowej firmie o uznanej renomie w sektorze systemów uzdatniania wodysystematyczne kształcenie i możliwości rozwoju zawodowegoprzyjemną atmosferę pracy w zgranym zespoleinteresujące środowisko pracy w dynamicznym, międzynarodowym zespole stabilne zatrudnienie na podstawie umowy o pracękonkurencyjne wynagrodzenie i przejrzysty system wynagrodzeńniezbędne narzędzia do wykonywania pracy tj. laptop, telefon służbowy, innepracę w nowoczesnej i wygodnej siedzibie firmyfirmowe grupowe ubezpieczenie na życiesportowy system benefitów dla pracownikówprywatne ubezpieczenie medyczne oraz opiekę medycznązadaniaprowadzenie księgowości dla oddziału produkcyjnego firmyksięgowanie dokumentów księgowych, w tym faktur zakupu kosztowych i towarowych, dotyczących importu towarów, wewnątrzwspólnotowego nabycia towarów oraz importu usługprocesowanie płatności na rzecz kontrahentów krajowych, zagranicznych, w tym również na rzecz podmiotów powiązanychmonitorowanie należności, zobowiązańwsparcie Głównej Księgowej w przygotowaniu dokumentacji do sporządzenia deklaracji z tytułu podatku od towarów i usług oraz wykazywania cłasprawdzanie kompletności dokumentacji będącej podstawą do sporządzenia deklaracjirozliczanie kosztów produkcji księgowanie wynagrodzeń, przedpłat, rozliczeń międzyokresowych czynnych, rezerw oraz pozostałych księgowań PKksięgowanie zakupu środków trwałych, rozliczanie środków trwałych w budowie, naliczanie amortyzacji oraz likwidacji i sprzedaży środków trwałychprocesowanie i księgowanie pracowniczych rozliczeń gotówkowychksięgowanie wyciągów bankowychwsparcie w procesie zamknięcia miesiącaczynne uczestnictwo w procesie audytu ksiąg rachunkowych oraz w audytach wymaganych przez Grupęoczekujemykilkuletniego doświadczenia w księgowości przedsiębiorstwa produkcyjnegoznajomości Ustawy o Rachunkowości oraz ustaw podatkowych, w szczególności w zakresie podatku od towarów i usług, podatku dochodowego od osób prawnych i podatku dochodowego od osób fizycznychznajomości oprogramowania Epicor bądź Ferrodo - mile widziane znajomości języka angielskiego w mowie i piśmie – minimum poziom komunikatywny dokładności i sumienność w wykonywaniu zadańdobrej organizacji czasu pracy i umiejętność pracy pod presją czasuumiejętności interpersonalnych zorientowania na rozwiązywanie problemówAgencja zatrudnienia – nr wpisu 47
        Jeśli jesteś samodzielnym specjalistą w obszarze księgowości i posiadasz doświadczenie w środowisku produkcyjnym koniecznie zapoznaj się z poniższą ofertą! Mój Klient to stabilna, międzynarodowa firma, gwarantująca świetną atmosferę i możliwość podnoszenia swoich kompetencji. Aplikuj już teraz!oferujemypracę w międzynarodowej firmie o uznanej renomie w sektorze systemów uzdatniania wodysystematyczne kształcenie i możliwości rozwoju zawodowegoprzyjemną atmosferę pracy w zgranym zespoleinteresujące środowisko pracy w dynamicznym, międzynarodowym zespole stabilne zatrudnienie na podstawie umowy o pracękonkurencyjne wynagrodzenie i przejrzysty system wynagrodzeńniezbędne narzędzia do wykonywania pracy tj. laptop, telefon służbowy, innepracę w nowoczesnej i wygodnej siedzibie firmyfirmowe grupowe ubezpieczenie na życiesportowy system benefitów dla pracownikówprywatne ubezpieczenie medyczne oraz opiekę medycznązadaniaprowadzenie księgowości dla oddziału produkcyjnego firmyksięgowanie dokumentów księgowych, w tym faktur zakupu kosztowych i towarowych, dotyczących importu towarów, wewnątrzwspólnotowego nabycia towarów oraz importu usługprocesowanie płatności na rzecz kontrahentów krajowych, zagranicznych, w tym również na rzecz podmiotów powiązanychmonitorowanie należności, zobowiązańwsparcie Głównej Księgowej w przygotowaniu dokumentacji do sporządzenia deklaracji z tytułu podatku od towarów i usług oraz wykazywania cłasprawdzanie kompletności dokumentacji będącej podstawą do sporządzenia deklaracjirozliczanie kosztów produkcji księgowanie wynagrodzeń, przedpłat, rozliczeń międzyokresowych czynnych, rezerw oraz pozostałych księgowań PKksięgowanie zakupu środków trwałych, rozliczanie środków trwałych w budowie, naliczanie amortyzacji oraz likwidacji i sprzedaży środków trwałychprocesowanie i księgowanie pracowniczych rozliczeń gotówkowychksięgowanie wyciągów bankowychwsparcie w procesie zamknięcia miesiącaczynne uczestnictwo w procesie audytu ksiąg rachunkowych oraz w audytach wymaganych przez Grupęoczekujemykilkuletniego doświadczenia w księgowości przedsiębiorstwa produkcyjnegoznajomości Ustawy o Rachunkowości oraz ustaw podatkowych, w szczególności w zakresie podatku od towarów i usług, podatku dochodowego od osób prawnych i podatku dochodowego od osób fizycznychznajomości oprogramowania Epicor bądź Ferrodo - mile widziane znajomości języka angielskiego w mowie i piśmie – minimum poziom komunikatywny dokładności i sumienność w wykonywaniu zadańdobrej organizacji czasu pracy i umiejętność pracy pod presją czasuumiejętności interpersonalnych zorientowania na rozwiązywanie problemówAgencja zatrudnienia – nr wpisu 47
        • warszawa, mazowieckie
        • praca tymczasowa
        • randstad polska
        Dla naszego Klienta - dużej firmy produkcyjnej, poszukujemy Kandydata na stanowisko Asystenta w dziale księgowości. Jeżeli praca w excelu nie sprawia Ci problemów, masz już pierwsze doświadczenie zawodowe i chcesz rozwijać się w księgowości - zapraszam do aplikowania. oferujemyzatrudnienie w oparciu o umowę o pracę tymczasową (do końca roku) udział w ciekawych projektach (m.in. wdrożenie nowego systemu finansowo-księgowego)możliwość zdobycia cennego doświadczenia atrakcyjne wynagrodzenie benefity Randstad (m.in. prywatna opieka medyczna, karta sportowa)zadaniawsparcie działu księgowości w codziennych czynnościach księgowanie wyciągów bankowych księgowanie środków trwałychewidencja i likwidacja środków trwałych oczekujemydoświadczenie w księgowości / finansach wykształcenie kierunkowe - ekonomia, finanse i rachunkowości zaawansowana znajomość programu Excel samodzielność, komunikatywność komunikatywna znajomość języka angielskiego Agencja zatrudnienia – nr wpisu 47
        Dla naszego Klienta - dużej firmy produkcyjnej, poszukujemy Kandydata na stanowisko Asystenta w dziale księgowości. Jeżeli praca w excelu nie sprawia Ci problemów, masz już pierwsze doświadczenie zawodowe i chcesz rozwijać się w księgowości - zapraszam do aplikowania. oferujemyzatrudnienie w oparciu o umowę o pracę tymczasową (do końca roku) udział w ciekawych projektach (m.in. wdrożenie nowego systemu finansowo-księgowego)możliwość zdobycia cennego doświadczenia atrakcyjne wynagrodzenie benefity Randstad (m.in. prywatna opieka medyczna, karta sportowa)zadaniawsparcie działu księgowości w codziennych czynnościach księgowanie wyciągów bankowych księgowanie środków trwałychewidencja i likwidacja środków trwałych oczekujemydoświadczenie w księgowości / finansach wykształcenie kierunkowe - ekonomia, finanse i rachunkowości zaawansowana znajomość programu Excel samodzielność, komunikatywność komunikatywna znajomość języka angielskiego Agencja zatrudnienia – nr wpisu 47
        • warszawa, mazowieckie
        • praca stała
        • randstad polska
        Posiadasz doświadczenie w pracy w dziale księgowości? Zapoznaj się z  naszą ofertą, zaaplikuj i dołącz do zespołu naszego Klienta - międzynarodowej firmy z branży Retail. Jest to idealna oferta dla osób ceniących sobie kreatywne środowisko pracy :) oferujemyzatrudnienie od zaraz - na podstawie umowy o pracę na czas określony z możliwością przedłużeniakonkurencyjne wynagrodzeniem 7000 - 9000 PLN brutto pracę na pełny etatpakiet benefitów (karta sportowa, prywatna opieka medyczna)możliwość pracy w międzynarodowej firmie o ugruntowanej pozycji zadaniaweryfikacja dokumentów księgowych pod kątem merytorycznymweryfikacja prawidłowości księgowań przygotowywanie rejestru VATprzygotowywanie deklaracji podatkowych zakładanie środków trwałychcodzienna współpraca z Centrum Usług Wspólnymoczekujemywykształcenia wyższego (preferowane: rachunkowość, ekonomia, finanse)mile widziana znajomość systemu SAPznajomości języka angielskiego poziom co najmniej dobrymmin. 2 lata doświadczenia na podobnym stanowiskuwiedzy dotyczącej Środków Trwałychbardzo dobrej znajomości ustawy o rachunkowości oraz przepisów podatkowych (VAT i CIT)Agencja zatrudnienia – nr wpisu 47
        Posiadasz doświadczenie w pracy w dziale księgowości? Zapoznaj się z  naszą ofertą, zaaplikuj i dołącz do zespołu naszego Klienta - międzynarodowej firmy z branży Retail. Jest to idealna oferta dla osób ceniących sobie kreatywne środowisko pracy :) oferujemyzatrudnienie od zaraz - na podstawie umowy o pracę na czas określony z możliwością przedłużeniakonkurencyjne wynagrodzeniem 7000 - 9000 PLN brutto pracę na pełny etatpakiet benefitów (karta sportowa, prywatna opieka medyczna)możliwość pracy w międzynarodowej firmie o ugruntowanej pozycji zadaniaweryfikacja dokumentów księgowych pod kątem merytorycznymweryfikacja prawidłowości księgowań przygotowywanie rejestru VATprzygotowywanie deklaracji podatkowych zakładanie środków trwałychcodzienna współpraca z Centrum Usług Wspólnymoczekujemywykształcenia wyższego (preferowane: rachunkowość, ekonomia, finanse)mile widziana znajomość systemu SAPznajomości języka angielskiego poziom co najmniej dobrymmin. 2 lata doświadczenia na podobnym stanowiskuwiedzy dotyczącej Środków Trwałychbardzo dobrej znajomości ustawy o rachunkowości oraz przepisów podatkowych (VAT i CIT)Agencja zatrudnienia – nr wpisu 47
        • warszawa, mazowieckie
        • praca stała
        • randstad polska
        Are you General Ledger accountant looking for stable employment and new career opportunities? We are recruiting for an international company from the manufacturing industry who is expanding RTR team. oferujemycontract of employmentconstructive cooperation based on trust and respect for the employeeinternal development program addressed to all employeesannual bonusemployee Pension Scheme financed entirely by the employerprivate medical care with telemedicine and rehabilitation insuranceemployee Foundation supportattractive well-being packageflexible working hours and possibility to work from homemodern office full of light, fresh air and the highest quality office equipment, parking spaces available to employeeszadaniareviewing, controlling relevant balance sheet account reconciliationsfollowing-up on open G/ L balances and inquiries on relevant accountsensuring alignment of entries with accounting principlesensuring completeness of necessary accounting documentationcompleting periodic RTR workpapers and act upon relevant itemsperforming value and clearing validationidentifying need for reposting - prepare relevant journal entriesperforming period close activitiesensuring relevant updates of local documentation / proceduresassisting with the tasks prior and during auditproviding support to financial statements preparationperforming asset management accountingoczekujemygood understanding of financial accounting and profound knowledge of balance sheet and P&Lat least 2-3 years in similar positions in SSC/ BPO within multinational environmentvery good level of Englishgood knowledge of SAP and Microsoft Excelability and willingness to share your knowledge with other colleagues in the teamhands on experience in driving continuous improvement and relevant accounting qualifications come as an additional asset for considerationcommunicative, open minded and with mindset towards challengesself-driven, proactive with can do attitudeAgencja zatrudnienia – nr wpisu 47
        Are you General Ledger accountant looking for stable employment and new career opportunities? We are recruiting for an international company from the manufacturing industry who is expanding RTR team. oferujemycontract of employmentconstructive cooperation based on trust and respect for the employeeinternal development program addressed to all employeesannual bonusemployee Pension Scheme financed entirely by the employerprivate medical care with telemedicine and rehabilitation insuranceemployee Foundation supportattractive well-being packageflexible working hours and possibility to work from homemodern office full of light, fresh air and the highest quality office equipment, parking spaces available to employeeszadaniareviewing, controlling relevant balance sheet account reconciliationsfollowing-up on open G/ L balances and inquiries on relevant accountsensuring alignment of entries with accounting principlesensuring completeness of necessary accounting documentationcompleting periodic RTR workpapers and act upon relevant itemsperforming value and clearing validationidentifying need for reposting - prepare relevant journal entriesperforming period close activitiesensuring relevant updates of local documentation / proceduresassisting with the tasks prior and during auditproviding support to financial statements preparationperforming asset management accountingoczekujemygood understanding of financial accounting and profound knowledge of balance sheet and P&Lat least 2-3 years in similar positions in SSC/ BPO within multinational environmentvery good level of Englishgood knowledge of SAP and Microsoft Excelability and willingness to share your knowledge with other colleagues in the teamhands on experience in driving continuous improvement and relevant accounting qualifications come as an additional asset for considerationcommunicative, open minded and with mindset towards challengesself-driven, proactive with can do attitudeAgencja zatrudnienia – nr wpisu 47
        • toruń, kujawsko-pomorskie
        • praca stała
        • randstad polska
        Dla naszego Klienta, firmy świadczącej usługi outsourcingowe, poszukujemy doświadczonych kandydatów na stanowisko samodzielny/a księgowy/a. Jeżeli masz doświadczenie w prowadzeniu pełnej księgowości spółki i chciał(a)byś dalej rozwijać się w tym zakresie, dołącz do zespołu w Toruniu.oferujemystabilne zatrudnienie w oparciu o umowę o pracęmożliwość pracy w modelu hybrydowym bogaty system benefitów (m.in. zajęcia sportowe, prywatna opieka medyczna, nauka języków obcych)zadaniaprowadzenie pełnej księgowości spółek klientówodpowiedzialność za przygotowywanie rozliczeń oraz deklaracji podatkowychprzygotowywanie raportów GUS i NBPsporządzanie rocznych sprawozdań finansowychkoordynowanie pracy młodszych księgowych - delegowanie zadań, weryfikacja poprawności ich wykonania, bieżące wsparcie merytoryczneutrzymywanie stałego kontaktu z klientami firmy i przygotowywanie dla nich niezbędnych raportówwspółpraca z wewnętrznym działem doradców podatkowych współpraca z audytorami oraz instytucjami zewnętrznymioczekujemywykształcenie wyższe, preferowane kierunkowe (finanse i rachunkowość, ekonomia)minimum 3-letnie doświadczenie w księgowości, w tym minimum 1 rok w obszarze podatkowym (VAT i CIT)praktyczna znajomość przepisów podatkowych i Ustawy o Rachunkowościznajomość języka angielskiego na poziomie umożliwiającym codzienny kontakt z międzynarodowymi klientami (poziom B2)doświadczenie w sporządzaniu sprawozdań finansowychznajomość systemów księgowychobsługa pakietu MS Office, w szczególności bardzo dobra znajomość programu MS ExcelAgencja zatrudnienia – nr wpisu 47
        Dla naszego Klienta, firmy świadczącej usługi outsourcingowe, poszukujemy doświadczonych kandydatów na stanowisko samodzielny/a księgowy/a. Jeżeli masz doświadczenie w prowadzeniu pełnej księgowości spółki i chciał(a)byś dalej rozwijać się w tym zakresie, dołącz do zespołu w Toruniu.oferujemystabilne zatrudnienie w oparciu o umowę o pracęmożliwość pracy w modelu hybrydowym bogaty system benefitów (m.in. zajęcia sportowe, prywatna opieka medyczna, nauka języków obcych)zadaniaprowadzenie pełnej księgowości spółek klientówodpowiedzialność za przygotowywanie rozliczeń oraz deklaracji podatkowychprzygotowywanie raportów GUS i NBPsporządzanie rocznych sprawozdań finansowychkoordynowanie pracy młodszych księgowych - delegowanie zadań, weryfikacja poprawności ich wykonania, bieżące wsparcie merytoryczneutrzymywanie stałego kontaktu z klientami firmy i przygotowywanie dla nich niezbędnych raportówwspółpraca z wewnętrznym działem doradców podatkowych współpraca z audytorami oraz instytucjami zewnętrznymioczekujemywykształcenie wyższe, preferowane kierunkowe (finanse i rachunkowość, ekonomia)minimum 3-letnie doświadczenie w księgowości, w tym minimum 1 rok w obszarze podatkowym (VAT i CIT)praktyczna znajomość przepisów podatkowych i Ustawy o Rachunkowościznajomość języka angielskiego na poziomie umożliwiającym codzienny kontakt z międzynarodowymi klientami (poziom B2)doświadczenie w sporządzaniu sprawozdań finansowychznajomość systemów księgowychobsługa pakietu MS Office, w szczególności bardzo dobra znajomość programu MS ExcelAgencja zatrudnienia – nr wpisu 47
        • wrocław, dolnośląskie
        • praca stała
        • randstad polska
        Dla międzynarodowego Klienta, zajmującego się innowacyjnymi rozwiązaniami technologicznymi, poszukujemy osób z doświadczeniem do działu controllingu. Jeśli dobrze czujesz się w międzynarodowych strukturach i chcesz wspierać rozwój nowych technologii, to miejsce właśnie dla Ciebie. oferujemystałą współpracę w firmie o ugruntowanej pozycji na rynkumożliwość rozwoju w międzynapadowych strukturachnowoczesne środowisko pracyzgrany zespół, grający do jednej bramkiprywatna opiekę medycznąszeroki pakiet benefitów dodatkowychzadaniasprawdzanie zdolności kredytowej nowych i obecnych klientówmonitorowanie sald dłużnikówuzgadnianie złożonych kontwykonywanie czynności windykacyjnych generowanie raportówoczekujemymin. 5 lat doświadczenia w pracy w dziale księgowościbardzo dobra wiedza zakresu kredytowaniadoświadczenie w pracy z klientami z poza UEbiegły język angielski biznesowyznajomość zasad rachunkowości Agencja zatrudnienia – nr wpisu 47
        Dla międzynarodowego Klienta, zajmującego się innowacyjnymi rozwiązaniami technologicznymi, poszukujemy osób z doświadczeniem do działu controllingu. Jeśli dobrze czujesz się w międzynarodowych strukturach i chcesz wspierać rozwój nowych technologii, to miejsce właśnie dla Ciebie. oferujemystałą współpracę w firmie o ugruntowanej pozycji na rynkumożliwość rozwoju w międzynapadowych strukturachnowoczesne środowisko pracyzgrany zespół, grający do jednej bramkiprywatna opiekę medycznąszeroki pakiet benefitów dodatkowychzadaniasprawdzanie zdolności kredytowej nowych i obecnych klientówmonitorowanie sald dłużnikówuzgadnianie złożonych kontwykonywanie czynności windykacyjnych generowanie raportówoczekujemymin. 5 lat doświadczenia w pracy w dziale księgowościbardzo dobra wiedza zakresu kredytowaniadoświadczenie w pracy z klientami z poza UEbiegły język angielski biznesowyznajomość zasad rachunkowości Agencja zatrudnienia – nr wpisu 47
        • wrocław, dolnośląskie
        • praca stała
        • randstad polska
        Dla międzynarodowego Klienta, zajmującego się innowacyjnymi rozwiązaniami technologicznymi, poszukujemy osób z doświadczeniem do działu księgowości. Jeśli dobrze czujesz się w międzynarodowych strukturach i chcesz wspierać rozwój nowych technologii, to miejsce właśnie dla Ciebie. oferujemystałą współpracę w firmie o ugruntowanej pozycji na rynkumożliwość rozwoju w międzynapadowych strukturachnowoczesne środowisko pracyzgrany zespół, grający do jednej bramkiprywatna opiekę medycznąszeroki pakiet benefitów dodatkowychzadaniawykonywanie i nadzorowanie prawidłowego uzgadniania kont z GLczynności kontrolne np. przygotowywanie bilansów i rachunków zysków i stratbieżąca alokacja kosztówprowadzenie księgowości i raportów w cyklach miesięcznych, kwartalnych i rocznychwykonywanie czynności skarbowychdostarczanie informacji dla audytuoczekujemymin. 4 lat doświadczenia w księgowości (GL)doświadczenia w pracy z MSSFwykształcenia wyższego z zakresu finansów lub pokrewnychbieglej znajomości języka angielskiego Agencja zatrudnienia – nr wpisu 47
        Dla międzynarodowego Klienta, zajmującego się innowacyjnymi rozwiązaniami technologicznymi, poszukujemy osób z doświadczeniem do działu księgowości. Jeśli dobrze czujesz się w międzynarodowych strukturach i chcesz wspierać rozwój nowych technologii, to miejsce właśnie dla Ciebie. oferujemystałą współpracę w firmie o ugruntowanej pozycji na rynkumożliwość rozwoju w międzynapadowych strukturachnowoczesne środowisko pracyzgrany zespół, grający do jednej bramkiprywatna opiekę medycznąszeroki pakiet benefitów dodatkowychzadaniawykonywanie i nadzorowanie prawidłowego uzgadniania kont z GLczynności kontrolne np. przygotowywanie bilansów i rachunków zysków i stratbieżąca alokacja kosztówprowadzenie księgowości i raportów w cyklach miesięcznych, kwartalnych i rocznychwykonywanie czynności skarbowychdostarczanie informacji dla audytuoczekujemymin. 4 lat doświadczenia w księgowości (GL)doświadczenia w pracy z MSSFwykształcenia wyższego z zakresu finansów lub pokrewnychbieglej znajomości języka angielskiego Agencja zatrudnienia – nr wpisu 47
        • nowe, kujawsko-pomorskie
        • praca stała
        • randstad polska
        Pozwól rozkwitnąć swojej karierze zawodowej na wiosnę i daj sobie szansę na objęcie perspektywicznego stanowiska! Nasz klient oferuje samodzielne stanowisko i możliwości rozwoju w firmie produkcyjnej, należącej do międzynarodowej grupy. A my zapraszamy do rekrutacji!oferujemyzatrudnienie na podstawie umowy o pracę na pełen etatdobre wynagrodzenie dopasowane do kompetencji i zakresu odpowiedzialnościdobrą atmosferę w pracydofinansowanie karty Multisportgrupowe ubezpieczenie na życiezajęcia z angielskiego i/lub niemieckiegozadaniasamodzielne prowadzenie ksiąg rachunkowych jednej ze spółek, należącej do tej samej grupy kapitałowejudział w prowadzeniu ksiąg rachunkowych pozostałych dwóch spółek z grupysprawdzanie dokumentów pod względem poprawności formalnej, merytorycznej, rachunkowej i podatkowejprowadzenie ewidencji środków trwałych, rozliczeń międzyokresowychrozliczanie inwentaryzacjiprzygotowywanie niezbędnej dokumentacji do kontroli skarbowychprzygotowanie raportów oraz analizuzgadnianie rozrachunków z kontrahentamiPrzygotowywanie dokumentacji i deklaracji podatkowych VAT, JPK, CITudział w czynnościach związanych z zamknięciem miesiąca i roku obrotowegozapewnienie zgodności z procedurami wewnętrznymireprezentacja spółki w relacjach z USaktywny udział w sporządzaniu sprawozdań finansowych i innych raportów na potrzeby audytorówpozostałe prace wspierające dział księgowości oraz zastępowanie Głównej Księgowejoczekujemy5 lat doświadczenia w księgowości na podobnym stanowisku wykształcenie wyższe ekonomicznebiegłej znajomości MS Excelbardzo dobrej organizacji czasu pracy, dużej samodzielnościpraktycznej wiedzy z zakresu ustawy o rachunkowości oraz umiejętności stosowania przepisów podatkowych (CIT i VAT w tym, w obrocie międzynarodowym)znajomości programu Optima oraz Navision –to będzie mile widzianekomunikatywności i umiejętności pracy w zespoleAgencja zatrudnienia – nr wpisu 47
        Pozwól rozkwitnąć swojej karierze zawodowej na wiosnę i daj sobie szansę na objęcie perspektywicznego stanowiska! Nasz klient oferuje samodzielne stanowisko i możliwości rozwoju w firmie produkcyjnej, należącej do międzynarodowej grupy. A my zapraszamy do rekrutacji!oferujemyzatrudnienie na podstawie umowy o pracę na pełen etatdobre wynagrodzenie dopasowane do kompetencji i zakresu odpowiedzialnościdobrą atmosferę w pracydofinansowanie karty Multisportgrupowe ubezpieczenie na życiezajęcia z angielskiego i/lub niemieckiegozadaniasamodzielne prowadzenie ksiąg rachunkowych jednej ze spółek, należącej do tej samej grupy kapitałowejudział w prowadzeniu ksiąg rachunkowych pozostałych dwóch spółek z grupysprawdzanie dokumentów pod względem poprawności formalnej, merytorycznej, rachunkowej i podatkowejprowadzenie ewidencji środków trwałych, rozliczeń międzyokresowychrozliczanie inwentaryzacjiprzygotowywanie niezbędnej dokumentacji do kontroli skarbowychprzygotowanie raportów oraz analizuzgadnianie rozrachunków z kontrahentamiPrzygotowywanie dokumentacji i deklaracji podatkowych VAT, JPK, CITudział w czynnościach związanych z zamknięciem miesiąca i roku obrotowegozapewnienie zgodności z procedurami wewnętrznymireprezentacja spółki w relacjach z USaktywny udział w sporządzaniu sprawozdań finansowych i innych raportów na potrzeby audytorówpozostałe prace wspierające dział księgowości oraz zastępowanie Głównej Księgowejoczekujemy5 lat doświadczenia w księgowości na podobnym stanowisku wykształcenie wyższe ekonomicznebiegłej znajomości MS Excelbardzo dobrej organizacji czasu pracy, dużej samodzielnościpraktycznej wiedzy z zakresu ustawy o rachunkowości oraz umiejętności stosowania przepisów podatkowych (CIT i VAT w tym, w obrocie międzynarodowym)znajomości programu Optima oraz Navision –to będzie mile widzianekomunikatywności i umiejętności pracy w zespoleAgencja zatrudnienia – nr wpisu 47
        • wrocław, dolnośląskie
        • praca tymczasowa
        • randstad polska
        Parlez-vous couramment français?J'ai une offre d'emploi pour vous avec possibilité de développement!oferujemyzatrudnienie w oparciu o umowę o pracę tymczasową do końca roku z możliwością dłuższej współpracystawkę wynagrodzenia - 4000 zł brutto/mies.możliwość zdobycia pierwszego doświadczenia w księgowościpracę w renomowanej, międzynarodowej firmiebenefity Randstad - kartę sportową i opiekę medycznązadaniakontakt z klientami w zakresie wyjaśniania monitów i zaległościanaliza i badanie przyczyn powstawania zaległości w regulowaniu należnościodpowiadanie na zapytania klientów, rozwiązywanie zgłaszanych przez nich problemówpomoc w zamknięciu okresu rozliczeniowegooczekujemyznajomości języka francuskiego w stopniu min. B2 - warunek koniecznykomunikatywnej znajomości języka angielskiegomile widziane wykształcenie na kierunku: finanse, bankowość, rachunkowość, księgowość, ekonomia lub doświadczenie w tych obszarachAgencja zatrudnienia – nr wpisu 47
        Parlez-vous couramment français?J'ai une offre d'emploi pour vous avec possibilité de développement!oferujemyzatrudnienie w oparciu o umowę o pracę tymczasową do końca roku z możliwością dłuższej współpracystawkę wynagrodzenia - 4000 zł brutto/mies.możliwość zdobycia pierwszego doświadczenia w księgowościpracę w renomowanej, międzynarodowej firmiebenefity Randstad - kartę sportową i opiekę medycznązadaniakontakt z klientami w zakresie wyjaśniania monitów i zaległościanaliza i badanie przyczyn powstawania zaległości w regulowaniu należnościodpowiadanie na zapytania klientów, rozwiązywanie zgłaszanych przez nich problemówpomoc w zamknięciu okresu rozliczeniowegooczekujemyznajomości języka francuskiego w stopniu min. B2 - warunek koniecznykomunikatywnej znajomości języka angielskiegomile widziane wykształcenie na kierunku: finanse, bankowość, rachunkowość, księgowość, ekonomia lub doświadczenie w tych obszarachAgencja zatrudnienia – nr wpisu 47

      Dziękujemy. będziesz teraz regularnie otrzymywać powiadomienia o podobnych ofertach pracy.

      Wygląda na to, że chcesz zmienić język. Spowoduje to zresetowanie filtrów zastosowanych obecnie przy wyszukiwaniu ofert pracy.