Dziękujemy. będziesz teraz regularnie otrzymywać spersonalizowane powiadomienia o ofertach pracy.

    liczba ofert pracy w miejscowości wroclaw, dolnoslaskie: 29

    filtr2
    • specjalizacja
      branża i specjalizacja
      liczba ofert: 29
      wyczyść filtr
    • lokalizacja1
      lokalizacja i odległość
        liczba ofert: 29
        wyczyść filtr
      • rodzaje stanowiska1
        rodzaje stanowiska
        liczba ofert: 29
        wyczyść filtr
      wyczyść wszystko
        • wrocław, dolnośląskie
        • praca stała
        • randstad polska
        Jeśli znasz język włoski i chcesz rozwinąć swoją karierę u jednego z międzynarodowych liderów w swojej branży - aplikuj!oferujemypakiet benefitówzdobycie cennego doświadczenia zawodowego w międzynarodowym środowiskuumowę o pracęszkolenie wdrożeniowepracę zdalną w obecnym okresie pandemii (za wyjątkiem pierwszych dni szkoleniowych)zadanianadawanie odpowiednich kodów celnychprzygotowywanie dokumentów celnychkontakt z klientem wewnętrznym i zewnętrznymczynności administracyjnewsparcie procesów zachodzących w dzialeoczekujemyznajomość języka włoskiego na poziomie przynajmniej B2 w mowie i piśmie.znajomość języka angielskiego na poziomie przynajmniej B1 w mowie i piśmie.Agencja zatrudnienia – nr wpisu 47
        Jeśli znasz język włoski i chcesz rozwinąć swoją karierę u jednego z międzynarodowych liderów w swojej branży - aplikuj!oferujemypakiet benefitówzdobycie cennego doświadczenia zawodowego w międzynarodowym środowiskuumowę o pracęszkolenie wdrożeniowepracę zdalną w obecnym okresie pandemii (za wyjątkiem pierwszych dni szkoleniowych)zadanianadawanie odpowiednich kodów celnychprzygotowywanie dokumentów celnychkontakt z klientem wewnętrznym i zewnętrznymczynności administracyjnewsparcie procesów zachodzących w dzialeoczekujemyznajomość języka włoskiego na poziomie przynajmniej B2 w mowie i piśmie.znajomość języka angielskiego na poziomie przynajmniej B1 w mowie i piśmie.Agencja zatrudnienia – nr wpisu 47
        • wrocław, dolnośląskie
        • praca stała
        • randstad polska
        Jeśli znasz język włoski i chcesz rozwinąć swoją karierę u jednego z międzynarodowych liderów w swojej branży - aplikuj!oferujemypakiet benefitówzdobycie cennego doświadczenia zawodowego w międzynarodowym środowiskuumowę o pracęszkolenie wdrożeniowezadanianadzór procesu wysyłek za pobraniemprzygotowywanie raportów związanych z przetwarzaniem środków pieniężnychrozwiązywanie problemów z niezafakturowanymi przesyłkamiczynności administracyjnekontakt telefoniczny z zewnętrznymi klientami firmyoczekujemyznajomość języka włoskiego minimum na poziomie B2dobra znajomość języka angielskiegoznajomość pakietu MS officeAgencja zatrudnienia – nr wpisu 47
        Jeśli znasz język włoski i chcesz rozwinąć swoją karierę u jednego z międzynarodowych liderów w swojej branży - aplikuj!oferujemypakiet benefitówzdobycie cennego doświadczenia zawodowego w międzynarodowym środowiskuumowę o pracęszkolenie wdrożeniowezadanianadzór procesu wysyłek za pobraniemprzygotowywanie raportów związanych z przetwarzaniem środków pieniężnychrozwiązywanie problemów z niezafakturowanymi przesyłkamiczynności administracyjnekontakt telefoniczny z zewnętrznymi klientami firmyoczekujemyznajomość języka włoskiego minimum na poziomie B2dobra znajomość języka angielskiegoznajomość pakietu MS officeAgencja zatrudnienia – nr wpisu 47
        • wrocław, dolnośląskie
        • praca stała
        • randstad polska
        Jeśli znasz język szwedzki i chcesz rozwinąć swoją karierę u jednego z międzynarodowych liderów w swojej branży - aplikuj!oferujemypakiet benefitówzdobycie cennego doświadczenia zawodowego w międzynarodowym środowiskuumowę o pracęszkolenie wdrożeniowezadanianadzór procesu wysyłek za pobraniem przygotowywanie raportów związanych z przetwarzaniem środków pieniężnychrozwiązywanie problemów z niezafakturowanymi przesyłkamiczynności administracyjne kontakt telefoniczny z zewnętrznymi klientami firmyoczekujemyznajomość języka szwedzkiego minimum na poziomie B2dobra znajomość języka angielskiegoznajomość pakietu MS officeAgencja zatrudnienia – nr wpisu 47
        Jeśli znasz język szwedzki i chcesz rozwinąć swoją karierę u jednego z międzynarodowych liderów w swojej branży - aplikuj!oferujemypakiet benefitówzdobycie cennego doświadczenia zawodowego w międzynarodowym środowiskuumowę o pracęszkolenie wdrożeniowezadanianadzór procesu wysyłek za pobraniem przygotowywanie raportów związanych z przetwarzaniem środków pieniężnychrozwiązywanie problemów z niezafakturowanymi przesyłkamiczynności administracyjne kontakt telefoniczny z zewnętrznymi klientami firmyoczekujemyznajomość języka szwedzkiego minimum na poziomie B2dobra znajomość języka angielskiegoznajomość pakietu MS officeAgencja zatrudnienia – nr wpisu 47
        • wrocław, dolnośląskie
        • praca stała
        • randstad polska
        Jeśli znasz język niderlandzki i chcesz rozwinąć swoją karierę u jednego z międzynarodowych liderów w swojej branży - aplikuj!oferujemypakiet benefitówzdobycie cennego doświadczenia zawodowego w międzynarodowym środowiskuumowę o pracęszkolenie wdrożeniowepracę zdalną w obecnym okresie pandemiizadaniaanaliza rachunku klientasprawdzanie niezidentyfikowanych płatnościstosowanie płatności do faktursporządzanie dziennego rozliczenia (reconciliation)przygotowywanie danych i dokumentacji na potrzeby księgowań GLprzygotowywanie zwrotów dla klienta i dokumentacji dla APwspółpraca z klientami, poborcami, działami operacyjnymi i Enterprise Account Managementprzetwarzanie poleceń zapłaty z różnych platform bankowychoczekujemyznajomości języka niderlandzkiego przynajmniej na poziomie B2 (w mowie i piśmie)znajomości języka angielskiego przynajmniej na poziomie B2 (w mowie i piśmie)bardzo dobrego doświadczenia w obszarze księgowości.doświadczenia w dziale ARAgencja zatrudnienia – nr wpisu 47
        Jeśli znasz język niderlandzki i chcesz rozwinąć swoją karierę u jednego z międzynarodowych liderów w swojej branży - aplikuj!oferujemypakiet benefitówzdobycie cennego doświadczenia zawodowego w międzynarodowym środowiskuumowę o pracęszkolenie wdrożeniowepracę zdalną w obecnym okresie pandemiizadaniaanaliza rachunku klientasprawdzanie niezidentyfikowanych płatnościstosowanie płatności do faktursporządzanie dziennego rozliczenia (reconciliation)przygotowywanie danych i dokumentacji na potrzeby księgowań GLprzygotowywanie zwrotów dla klienta i dokumentacji dla APwspółpraca z klientami, poborcami, działami operacyjnymi i Enterprise Account Managementprzetwarzanie poleceń zapłaty z różnych platform bankowychoczekujemyznajomości języka niderlandzkiego przynajmniej na poziomie B2 (w mowie i piśmie)znajomości języka angielskiego przynajmniej na poziomie B2 (w mowie i piśmie)bardzo dobrego doświadczenia w obszarze księgowości.doświadczenia w dziale ARAgencja zatrudnienia – nr wpisu 47
        • wrocław, dolnośląskie
        • praca stała
        • randstad polska
        Jeśli znasz język włoski i chcesz rozwinąć swoją karierę u jednego z międzynarodowych liderów w swojej branży - aplikuj!oferujemypakiet benefitówzdobycie cennego doświadczenia zawodowego w międzynarodowym środowiskuumowę o pracęszkolenie wdrożeniowepracę zdalną w obecnym okresie pandemiizadaniaanaliza rachunku klientasprawdzanie niezidentyfikowanych płatnościstosowanie płatności do faktursporządzanie dziennego rozliczenia (reconciliation)przygotowywanie danych i dokumentacji na potrzeby księgowań GLprzygotowywanie zwrotów dla klienta i dokumentacji dla APwspółpraca z klientami, poborcami, działami operacyjnymi i Enterprise Account Managementprzetwarzanie poleceń zapłaty z różnych platform bankowychoczekujemyznajomości języka włoskiego przynajmniej na poziomie B2 (w mowie i piśmie)bardzo dobrego doświadczenia w obszarze księgowości.znajomości języka angielskiego przynajmniej na poziomie B2 (w mowie i piśmie)doświadczenia w dziale ARAgencja zatrudnienia – nr wpisu 47
        Jeśli znasz język włoski i chcesz rozwinąć swoją karierę u jednego z międzynarodowych liderów w swojej branży - aplikuj!oferujemypakiet benefitówzdobycie cennego doświadczenia zawodowego w międzynarodowym środowiskuumowę o pracęszkolenie wdrożeniowepracę zdalną w obecnym okresie pandemiizadaniaanaliza rachunku klientasprawdzanie niezidentyfikowanych płatnościstosowanie płatności do faktursporządzanie dziennego rozliczenia (reconciliation)przygotowywanie danych i dokumentacji na potrzeby księgowań GLprzygotowywanie zwrotów dla klienta i dokumentacji dla APwspółpraca z klientami, poborcami, działami operacyjnymi i Enterprise Account Managementprzetwarzanie poleceń zapłaty z różnych platform bankowychoczekujemyznajomości języka włoskiego przynajmniej na poziomie B2 (w mowie i piśmie)bardzo dobrego doświadczenia w obszarze księgowości.znajomości języka angielskiego przynajmniej na poziomie B2 (w mowie i piśmie)doświadczenia w dziale ARAgencja zatrudnienia – nr wpisu 47
        • wrocław, dolnośląskie
        • praca stała
        • randstad polska
        Wraz z naszym Klientem, którym jest wiodąca firma w zakresie produkcji i sprzedaży stali oraz rozwiązań dla budownictwa i przemysłu . Szukamy osoby, która chciałaby się rozwijać w programie Tekla.oferujemystabilne zatrudnienie na podstawie umowy o pracę w międzynarodowej firmiewsparcie opiekuna wdrażającego w zakres powierzonych zadańperspektywa rozwoju zawodowegomożliwość dołączenia do tworzącej się organizacjinowoczesne narzędzia pracyatrakcyjna lokalizacja w centrum miastaskandynawska kultura pracykoleżeńska atmosferazadaniamodelowanie konstrukcji stalowych w programie TEKLA Structures, w tym modelowanie połączeńwykonywanie rysunków technicznych, w tym warsztatowych i wykonawczych oraz przygotowywanie list materiałowychwspółpraca z liderami projektów oraz inżynieramioczekujemywykształcenie techniczne min. średnie, preferowane w obszarze konstrukcji stalowychdoświadczenie w przygotowywaniu projektów dokumentacji/rysunków wykonawczych oraz warsztatowychpraktyczna znajomość programu Tekla Structures (modelowanie 3D, detalowanie) oraz rysunku technicznego lub podobnego oprogramowaniaudokumentowana znajomość zagadnień projektowania i konstrukcji oraz wykonawstwa, w tym produkcji i montażu budynków – preferowane konstrukcje stalowepraktyczna znajomość programu Tekla Structures oraz rysunku technicznegowiedza z zakresu modelowania 3Dkomunikatywna znajomość języka angielskiegoumiejętność efektywnej pracy w zespole, komunikatywnośćchęć ciągłego uczenia się, elastyczność i otwartość na zmianynastawienie na cel i umiejętność dotrzymywania terminówgotowość do sporadycznych zagranicznych wyjazdów służbowychAgencja zatrudnienia – nr wpisu 47
        Wraz z naszym Klientem, którym jest wiodąca firma w zakresie produkcji i sprzedaży stali oraz rozwiązań dla budownictwa i przemysłu . Szukamy osoby, która chciałaby się rozwijać w programie Tekla.oferujemystabilne zatrudnienie na podstawie umowy o pracę w międzynarodowej firmiewsparcie opiekuna wdrażającego w zakres powierzonych zadańperspektywa rozwoju zawodowegomożliwość dołączenia do tworzącej się organizacjinowoczesne narzędzia pracyatrakcyjna lokalizacja w centrum miastaskandynawska kultura pracykoleżeńska atmosferazadaniamodelowanie konstrukcji stalowych w programie TEKLA Structures, w tym modelowanie połączeńwykonywanie rysunków technicznych, w tym warsztatowych i wykonawczych oraz przygotowywanie list materiałowychwspółpraca z liderami projektów oraz inżynieramioczekujemywykształcenie techniczne min. średnie, preferowane w obszarze konstrukcji stalowychdoświadczenie w przygotowywaniu projektów dokumentacji/rysunków wykonawczych oraz warsztatowychpraktyczna znajomość programu Tekla Structures (modelowanie 3D, detalowanie) oraz rysunku technicznego lub podobnego oprogramowaniaudokumentowana znajomość zagadnień projektowania i konstrukcji oraz wykonawstwa, w tym produkcji i montażu budynków – preferowane konstrukcje stalowepraktyczna znajomość programu Tekla Structures oraz rysunku technicznegowiedza z zakresu modelowania 3Dkomunikatywna znajomość języka angielskiegoumiejętność efektywnej pracy w zespole, komunikatywnośćchęć ciągłego uczenia się, elastyczność i otwartość na zmianynastawienie na cel i umiejętność dotrzymywania terminówgotowość do sporadycznych zagranicznych wyjazdów służbowychAgencja zatrudnienia – nr wpisu 47
        • wrocław, dolnośląskie
        • praca stała
        • randstad polska
        Pracuj z najlepszymi! Dołącz do zespołu Randstad.Dlaczego?Rośnij wraz z Randstad! Jako numer 1 na rynku usług pracy tymczasowej, nie zwalniamy tempa i wciąż rozwijamy naszą linię Randstad Inhouse Services.Randstad Inhouse Sevices to zaawansowane rozwiązanie prowadzące do efektywnego pozyskiwania i zarządzania dużymi grupami pracowników tymczasowych.Nasze nowoczesne rozwiązania prowadzą do optymalizacji wszystkich powiązanych z personelem tymczasowym procesów pracy, jak również do uzyskania oszczędności w tym obszarze. Czy chcesz poznać nasze rozwiązania i wspierać w tym zakresie największe światowe marki?Jeśli tak, dołącz do naszego zespołu ekspertów. oferujemymożliwość rozwoju na jednym z kluczowych stanowisk w strukturach Randstad Polska dużą swobodę działania oraz wsparcie Head Office w realizacji celów biznesowych profesjonalne wdrożenie i bogaty program szkoleniowymożliwość realizowania własnych pomysłów i uczestniczenia w ogólnofirmowych zespołach projektowych stabilne zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę u lidera w branżymożliwość uzyskania premii 2 razy w roku oraz atrakcyjny pakiet benefitów (m.in.: opieka medyczna, karta sportowa, pracowniczy plan zakupu akcji, dofinansowanie nauki w szkołach wyższych oraz nauki języka angielskiego)samochód służbowy i profesjonalne narzędzia pracyelastyczne godziny pracy, możliwość pracy zdalnej zadaniawspółpraca z kluczowymi biznesowymi klientami Randstad (branża produkcyjna, TSL i inne)opieka nad klientami w woj. dolnośląskimprojektowanie i wdrażanie rozwiązań w zakresie rekrutacji i zarządzania dużymi grupami pracownikówanalizę i optymalizację procesów Randstad Inhouse Servicessporządzanie analiz i raportów na potrzeby doskonalenia usług dla klientów, jak również w ramach potrzeb wewnętrznych (z wykorzystaniem Excela)definiowanie i wdrażanie programów oszczędnościowych w ramach procesów HR’owych u klientów Randstaduczestnictwo w tworzeniu budżetu i odpowiedzialność za jego realizacjęstały monitoring i analizę lokalnego rynku pracyoczekujemymin. 2 letniego doświadczenia we współpracy z klientem biznesowym oraz zarządzaniu / koordynowaniu projektamisilnie rozwiniętych kompetencji analitycznych i umiejętności wyciągania wnioskówbardzo dobrej znajomości programu Excelstałej gotowości do poszerzania swojej wiedzy i bycia ekspertemzainteresowania obszarem HR - mile widziana wiedza z obszaru pracy tymczasowejczynnego prawa jazdy kat. B skrupulatności i systematycznościwysokiego poziomu kultury osobistejdobrej znajomość języka angielskiegowykształcenia wyższegoAgencja zatrudnienia – nr wpisu 47
        Pracuj z najlepszymi! Dołącz do zespołu Randstad.Dlaczego?Rośnij wraz z Randstad! Jako numer 1 na rynku usług pracy tymczasowej, nie zwalniamy tempa i wciąż rozwijamy naszą linię Randstad Inhouse Services.Randstad Inhouse Sevices to zaawansowane rozwiązanie prowadzące do efektywnego pozyskiwania i zarządzania dużymi grupami pracowników tymczasowych.Nasze nowoczesne rozwiązania prowadzą do optymalizacji wszystkich powiązanych z personelem tymczasowym procesów pracy, jak również do uzyskania oszczędności w tym obszarze. Czy chcesz poznać nasze rozwiązania i wspierać w tym zakresie największe światowe marki?Jeśli tak, dołącz do naszego zespołu ekspertów. oferujemymożliwość rozwoju na jednym z kluczowych stanowisk w strukturach Randstad Polska dużą swobodę działania oraz wsparcie Head Office w realizacji celów biznesowych profesjonalne wdrożenie i bogaty program szkoleniowymożliwość realizowania własnych pomysłów i uczestniczenia w ogólnofirmowych zespołach projektowych stabilne zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę u lidera w branżymożliwość uzyskania premii 2 razy w roku oraz atrakcyjny pakiet benefitów (m.in.: opieka medyczna, karta sportowa, pracowniczy plan zakupu akcji, dofinansowanie nauki w szkołach wyższych oraz nauki języka angielskiego)samochód służbowy i profesjonalne narzędzia pracyelastyczne godziny pracy, możliwość pracy zdalnej zadaniawspółpraca z kluczowymi biznesowymi klientami Randstad (branża produkcyjna, TSL i inne)opieka nad klientami w woj. dolnośląskimprojektowanie i wdrażanie rozwiązań w zakresie rekrutacji i zarządzania dużymi grupami pracownikówanalizę i optymalizację procesów Randstad Inhouse Servicessporządzanie analiz i raportów na potrzeby doskonalenia usług dla klientów, jak również w ramach potrzeb wewnętrznych (z wykorzystaniem Excela)definiowanie i wdrażanie programów oszczędnościowych w ramach procesów HR’owych u klientów Randstaduczestnictwo w tworzeniu budżetu i odpowiedzialność za jego realizacjęstały monitoring i analizę lokalnego rynku pracyoczekujemymin. 2 letniego doświadczenia we współpracy z klientem biznesowym oraz zarządzaniu / koordynowaniu projektamisilnie rozwiniętych kompetencji analitycznych i umiejętności wyciągania wnioskówbardzo dobrej znajomości programu Excelstałej gotowości do poszerzania swojej wiedzy i bycia ekspertemzainteresowania obszarem HR - mile widziana wiedza z obszaru pracy tymczasowejczynnego prawa jazdy kat. B skrupulatności i systematycznościwysokiego poziomu kultury osobistejdobrej znajomość języka angielskiegowykształcenia wyższegoAgencja zatrudnienia – nr wpisu 47
        • wrocław, dolnośląskie
        • praca stała
        • randstad polska
        Dwukrotny laureat rankingu miesięcznika Forbes dla najszybciej rozwijającej się firmy poszukuje wykwalifikowanego: Elektryka Utrzymania RuchuStabilna praca na lata u dolnośląskiego lidera branży chemicznej - firmy z 70-letnią tradycją!Lokalizacja: Wrocławoferujemyzatrudnienie na umowę o pracę bezpośrednio z pracodawcą;wynagrodzenie uzależnione od Twojego doświadczenia - od 4000 do 8000 złotych brutto miesięcznie;masz uprawnienia SEP do 20 kV? - otrzymasz specjalny dodatek finansowy;dodatki za pracę w niedziele i dni świąteczne oraz ekstra dodatek za pracę w nocy - 40% stawki godzinowej;pracę w stabilnej firmie o wieloletniej tradycji - laureata nagrody Diament Miesięcznika Forbes dla najlepiej rozwijającej się firmy w 2012 i 2015 roku;możliwość podnoszenia swoich kwalifikacji.zadaniakompleksowe utrzymanie ciągłości pracy zakładu produkcyjnego – usuwanie awarii, działania prewencyjne;zapewnienie wsparcia technicznego dla służb utrzymania ruchu i inwestycji;aktywny udział we wdrażaniu nowych maszyn i urządzeń;oczekujemywykształcenia średniego technicznego - najlepiej elektrykuprawnień SEP eksploatacyjnych do 1 kVdyspozycyjności do pracy w systemie 4-brygadowym 8-godzinnymdoświadczenia w pracy na podobnym stanowiskumile widziane: uprawnienia SEP do 20 kV, znajomość sterowników PLC, wiedza z zakresu pneumatyki i automatyki przemysłowejAgencja zatrudnienia – nr wpisu 47
        Dwukrotny laureat rankingu miesięcznika Forbes dla najszybciej rozwijającej się firmy poszukuje wykwalifikowanego: Elektryka Utrzymania RuchuStabilna praca na lata u dolnośląskiego lidera branży chemicznej - firmy z 70-letnią tradycją!Lokalizacja: Wrocławoferujemyzatrudnienie na umowę o pracę bezpośrednio z pracodawcą;wynagrodzenie uzależnione od Twojego doświadczenia - od 4000 do 8000 złotych brutto miesięcznie;masz uprawnienia SEP do 20 kV? - otrzymasz specjalny dodatek finansowy;dodatki za pracę w niedziele i dni świąteczne oraz ekstra dodatek za pracę w nocy - 40% stawki godzinowej;pracę w stabilnej firmie o wieloletniej tradycji - laureata nagrody Diament Miesięcznika Forbes dla najlepiej rozwijającej się firmy w 2012 i 2015 roku;możliwość podnoszenia swoich kwalifikacji.zadaniakompleksowe utrzymanie ciągłości pracy zakładu produkcyjnego – usuwanie awarii, działania prewencyjne;zapewnienie wsparcia technicznego dla służb utrzymania ruchu i inwestycji;aktywny udział we wdrażaniu nowych maszyn i urządzeń;oczekujemywykształcenia średniego technicznego - najlepiej elektrykuprawnień SEP eksploatacyjnych do 1 kVdyspozycyjności do pracy w systemie 4-brygadowym 8-godzinnymdoświadczenia w pracy na podobnym stanowiskumile widziane: uprawnienia SEP do 20 kV, znajomość sterowników PLC, wiedza z zakresu pneumatyki i automatyki przemysłowejAgencja zatrudnienia – nr wpisu 47
        • wrocław, dolnośląskie
        • praca stała
        • randstad polska
        Jeśli znasz dobrze język niemiecki i widzisz swoją przyszłość w HRach, to koniecznie zapoznaj się z naszą ofertą! oferujemydobre wynagrodzeniestabilne zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę możliwości rozwoju i podnoszenia kwalifikacji benefity pozapłacoweelastyczny czas pracyzadaniazapewnienie wsparcia HR dla wewnętrznych pracowników w krajach niemieckojęzycznychadministracja i obsługa systemuraportowanie działańbudowanie dobrych relacji z pracownikamizarządzanie wydajnością w oparciu o dane systemoweoczekujemyznajomości języka niemieckiego na poziomie b2/c1znajomości języka angielskiego na poziomie b1/b2wysokich umiejętności komunikacyjnych mile widziane widziane doświadczenie w pracy w obsłudze klienta wewnętrznego lub pokrewne w obszarze HR Agencja zatrudnienia – nr wpisu 47
        Jeśli znasz dobrze język niemiecki i widzisz swoją przyszłość w HRach, to koniecznie zapoznaj się z naszą ofertą! oferujemydobre wynagrodzeniestabilne zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę możliwości rozwoju i podnoszenia kwalifikacji benefity pozapłacoweelastyczny czas pracyzadaniazapewnienie wsparcia HR dla wewnętrznych pracowników w krajach niemieckojęzycznychadministracja i obsługa systemuraportowanie działańbudowanie dobrych relacji z pracownikamizarządzanie wydajnością w oparciu o dane systemoweoczekujemyznajomości języka niemieckiego na poziomie b2/c1znajomości języka angielskiego na poziomie b1/b2wysokich umiejętności komunikacyjnych mile widziane widziane doświadczenie w pracy w obsłudze klienta wewnętrznego lub pokrewne w obszarze HR Agencja zatrudnienia – nr wpisu 47
        • wrocław, dolnośląskie
        • praca stała
        • randstad polska
        Rynek wrocławski prężnie się rozwija i daje nowe możliwości. Jeśli dobrze znasz język niemiecki i chcesz się rozwijać w stronę kontaktu z klientem, to praca na tym stanowisku, może Cię zainteresować. oferujemydobre wynagrodzeniebenefity pozapłacowe możliwości rozwojowe w strukturach firmyumowę o pracędogodny czas pracymożliwość pracy zdalnej sprzyjającą atmosferę :) zadaniatelefoniczna oraz mailowa obsługa klienta obsługa systemu zgłoszeńwspółpraca z liniami wsparciabudowanie pozytywnej relacji z klientem oczekujemyznajomości języka niemieckiego na poziomie B2/C1znajomości języka angielskiego na poziomie B1/B2łatwości w nawiązywaniu kontaktów oraz wysokiego poziomu umiejętności komunikacyjnych mile widziane pokrewne doświadczenie zawodowe Agencja zatrudnienia – nr wpisu 47
        Rynek wrocławski prężnie się rozwija i daje nowe możliwości. Jeśli dobrze znasz język niemiecki i chcesz się rozwijać w stronę kontaktu z klientem, to praca na tym stanowisku, może Cię zainteresować. oferujemydobre wynagrodzeniebenefity pozapłacowe możliwości rozwojowe w strukturach firmyumowę o pracędogodny czas pracymożliwość pracy zdalnej sprzyjającą atmosferę :) zadaniatelefoniczna oraz mailowa obsługa klienta obsługa systemu zgłoszeńwspółpraca z liniami wsparciabudowanie pozytywnej relacji z klientem oczekujemyznajomości języka niemieckiego na poziomie B2/C1znajomości języka angielskiego na poziomie B1/B2łatwości w nawiązywaniu kontaktów oraz wysokiego poziomu umiejętności komunikacyjnych mile widziane pokrewne doświadczenie zawodowe Agencja zatrudnienia – nr wpisu 47
        • wrocław, dolnośląskie
        • praca stała
        • randstad polska
        Masz doświadczenie w kierowaniu serwisem technicznym? Świetnie radzisz sobie z organizacją pracy własnej i swojego zespołu? Chcesz rozwijać swoje umiejętności? Firma należąca do międzynarodowej grupy będącej liderem w obszarze sprzętu budowlanego czeka na Ciebie!oferujemypracę w firmie o stabilnej pozycji będącej producentem maszynsamodzielną i ciekawą pracę w organizacji o przyjaznej kulturze organizacyjnej i wysokich standardach pracyszkolenia rozwijające kompetencje stanowisko pracy z możliwością swobody w kształtowaniu pracy serwisuzadaniaorganizowanie i koordynowanie pracy pracowników serwisu stacjonarnego i mobilnego (planowanie, zlecanie, egzekwowanie i kontrola wykonania zadań stosownie do potrzeb zgłaszanych przez klientów, uzgodnionych zakresów prac, jak i wiążących harmonogramów)opracowywanie obmiarów robót, zestawień materiałów, części zamiennych, ilości roboczogodzin, itp. kosztów, stanowiących podstawę ofertowania i fakturowania sprzedawanych usług serwisowych.ofertowanie i ustalanie zakresów napraw z klientemkontrola realizacji zleceń zgodnie z oferowanym zakresemstała współpraca z pozostałymi punktami serwisowymi na terenie Polskioczekujemydoświadczenia w pracy serwisie lub doświadczenia zarządzania zespołami w środowisku produkcyjnymznajomości zagadnień z zakresu mechaniki, hydrauliki siłowej, elektrykidoświadczenia w obsłudze klienta (ofertowanie, ustalanie zakresu wykonywanych usług, negocjacja cen)gotowości do wzięcia odpowiedzialności za powierzony obszar serwisu odpowiedzialności, solidności, samodzielnościprawa jazdy kat. B.Agencja zatrudnienia – nr wpisu 47
        Masz doświadczenie w kierowaniu serwisem technicznym? Świetnie radzisz sobie z organizacją pracy własnej i swojego zespołu? Chcesz rozwijać swoje umiejętności? Firma należąca do międzynarodowej grupy będącej liderem w obszarze sprzętu budowlanego czeka na Ciebie!oferujemypracę w firmie o stabilnej pozycji będącej producentem maszynsamodzielną i ciekawą pracę w organizacji o przyjaznej kulturze organizacyjnej i wysokich standardach pracyszkolenia rozwijające kompetencje stanowisko pracy z możliwością swobody w kształtowaniu pracy serwisuzadaniaorganizowanie i koordynowanie pracy pracowników serwisu stacjonarnego i mobilnego (planowanie, zlecanie, egzekwowanie i kontrola wykonania zadań stosownie do potrzeb zgłaszanych przez klientów, uzgodnionych zakresów prac, jak i wiążących harmonogramów)opracowywanie obmiarów robót, zestawień materiałów, części zamiennych, ilości roboczogodzin, itp. kosztów, stanowiących podstawę ofertowania i fakturowania sprzedawanych usług serwisowych.ofertowanie i ustalanie zakresów napraw z klientemkontrola realizacji zleceń zgodnie z oferowanym zakresemstała współpraca z pozostałymi punktami serwisowymi na terenie Polskioczekujemydoświadczenia w pracy serwisie lub doświadczenia zarządzania zespołami w środowisku produkcyjnymznajomości zagadnień z zakresu mechaniki, hydrauliki siłowej, elektrykidoświadczenia w obsłudze klienta (ofertowanie, ustalanie zakresu wykonywanych usług, negocjacja cen)gotowości do wzięcia odpowiedzialności za powierzony obszar serwisu odpowiedzialności, solidności, samodzielnościprawa jazdy kat. B.Agencja zatrudnienia – nr wpisu 47
        • wrocław, dolnośląskie
        • praca stała
        • randstad polska
        Posiadasz doświadczenie w obsłudze frezarek CNC?Zapraszamy Cię do pracy stałej przy produkcji części dla automotive!Międzynarodowa firma, innowacyjne produktygdzie? Wrocław (Oporów)oferujemyatrakcyjne wynagrodzenie w zależności od kwalifikacjistałe zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę (bezpośrednio z zakładem pracy)możliwość rozwojupakiet benefitów (prywatna opieka medyczna, karta sportowa , ubezpiecznie grupowe)praca w systemie 3 - zmianowym (równoważnym)zadaniaobsługa maszyn sterowanych numerycznie CNC (frezarki)obsługa urządzeń pomiarowych, dokonywanie pomiarówdbałość o ciągłość produkcji oraz porządek na stanowisku pracyrealizacja zleceń produkcyjnychoczekujemydoświadczenia na stanowisku operator obrabiarek znajomości rysunku technicznegoumiejętności posługiwania się narzędziami pomiarowymiAgencja zatrudnienia – nr wpisu 47
        Posiadasz doświadczenie w obsłudze frezarek CNC?Zapraszamy Cię do pracy stałej przy produkcji części dla automotive!Międzynarodowa firma, innowacyjne produktygdzie? Wrocław (Oporów)oferujemyatrakcyjne wynagrodzenie w zależności od kwalifikacjistałe zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę (bezpośrednio z zakładem pracy)możliwość rozwojupakiet benefitów (prywatna opieka medyczna, karta sportowa , ubezpiecznie grupowe)praca w systemie 3 - zmianowym (równoważnym)zadaniaobsługa maszyn sterowanych numerycznie CNC (frezarki)obsługa urządzeń pomiarowych, dokonywanie pomiarówdbałość o ciągłość produkcji oraz porządek na stanowisku pracyrealizacja zleceń produkcyjnychoczekujemydoświadczenia na stanowisku operator obrabiarek znajomości rysunku technicznegoumiejętności posługiwania się narzędziami pomiarowymiAgencja zatrudnienia – nr wpisu 47
        • wrocław, dolnośląskie
        • praca stała
        • randstad polska
        Dla międzynarodowego Klienta, zajmującego się innowacyjnymi rozwiązaniami technologicznymi, poszukujemy osób z doświadczeniem do działu controllingu. Jeśli dobrze czujesz się w międzynarodowych strukturach i chcesz wspierać rozwój nowych technologii, to miejsce właśnie dla Ciebie. oferujemystałą współpracę w firmie o ugruntowanej pozycji na rynkumożliwość rozwoju w międzynapadowych strukturachnowoczesne środowisko pracyzgrany zespół, grający do jednej bramkiprywatna opiekę medycznąszeroki pakiet benefitów dodatkowychzadaniasprawdzanie zdolności kredytowej nowych i obecnych klientówmonitorowanie sald dłużnikówuzgadnianie złożonych kontwykonywanie czynności windykacyjnych generowanie raportówoczekujemymin. 5 lat doświadczenia w pracy w dziale księgowościbardzo dobra wiedza zakresu kredytowaniadoświadczenie w pracy z klientami z poza UEbiegły język angielski biznesowyznajomość zasad rachunkowości Agencja zatrudnienia – nr wpisu 47
        Dla międzynarodowego Klienta, zajmującego się innowacyjnymi rozwiązaniami technologicznymi, poszukujemy osób z doświadczeniem do działu controllingu. Jeśli dobrze czujesz się w międzynarodowych strukturach i chcesz wspierać rozwój nowych technologii, to miejsce właśnie dla Ciebie. oferujemystałą współpracę w firmie o ugruntowanej pozycji na rynkumożliwość rozwoju w międzynapadowych strukturachnowoczesne środowisko pracyzgrany zespół, grający do jednej bramkiprywatna opiekę medycznąszeroki pakiet benefitów dodatkowychzadaniasprawdzanie zdolności kredytowej nowych i obecnych klientówmonitorowanie sald dłużnikówuzgadnianie złożonych kontwykonywanie czynności windykacyjnych generowanie raportówoczekujemymin. 5 lat doświadczenia w pracy w dziale księgowościbardzo dobra wiedza zakresu kredytowaniadoświadczenie w pracy z klientami z poza UEbiegły język angielski biznesowyznajomość zasad rachunkowości Agencja zatrudnienia – nr wpisu 47
        • wrocław, dolnośląskie
        • praca stała
        • randstad polska
        Wraz z producentem automatyki przemysłowej poszukuję samodzielnego specjalisty na stanowisko koordynatora projektu, który będzie odpowiedzialny za realizację zadań w fabryce jednego z kluczowych klientów. Brzmi interesująco? Aplikuj, już dziś!oferujemyzatrudnienie w oparciu o umowę o pracę oraz atrakcyjne wynagrodzeniepracę w nowoczesnym parku maszynowympremię rocznąbogaty pakiet szkoleń w Polsce i za granicąprywatny pakiet medycznykartę sportowązadaniawspieranie klienta w obniżeniu kosztów konserwacji przy jednoczesnym zwiększeniu ogólnej efektywności sprzętu zarządzanie konserwacją, naprawami i operacjami na miejscu praca z systemami, które umożliwiają firmie śledzenie zapasów nadających się do naprawyopracowywanie procedur operacyjnych szczegółowo opisujących przebieg procesu i wymagania operacyjne wspierające czynności konserwacyjne i naprawcze.bycie w organizacji punktem kontaktowym w zakresie napraw konserwacyjnych i śledzenia zasobów.ograniczenie powielania i starzenia zapasów zapewnianie strategii migracji, racjonalizacji i standaryzacji w celu obniżenia wartości aktywów magazynowych wspieranie poprawy produktywności poprzez terminowe dostawy części do zespołów konserwacyjnychdostarczanie miesięcznych raportów finansowych.codzienna współpraca z działem utrzymania ruchu i zespołem inżynieryjnym w celu rozwiązywania problemów z naprawami lub koniecznymi modernizacjamioczekujemywykształcenia wyższego technicznego min. 3-letniego doświadczenia zawodowego w inżynierii elektrycznej / mechanicznej / inżynierii utrzymania ruchu/ firmie integratorskiej z branży automatyki przemysłowejbardzo dobrej znajomości języka angielskiegodoświadczenia w zarządzaniu projektami i/ lub doświadczenia w kontakcie z klientami (jako atut)Agencja zatrudnienia – nr wpisu 47
        Wraz z producentem automatyki przemysłowej poszukuję samodzielnego specjalisty na stanowisko koordynatora projektu, który będzie odpowiedzialny za realizację zadań w fabryce jednego z kluczowych klientów. Brzmi interesująco? Aplikuj, już dziś!oferujemyzatrudnienie w oparciu o umowę o pracę oraz atrakcyjne wynagrodzeniepracę w nowoczesnym parku maszynowympremię rocznąbogaty pakiet szkoleń w Polsce i za granicąprywatny pakiet medycznykartę sportowązadaniawspieranie klienta w obniżeniu kosztów konserwacji przy jednoczesnym zwiększeniu ogólnej efektywności sprzętu zarządzanie konserwacją, naprawami i operacjami na miejscu praca z systemami, które umożliwiają firmie śledzenie zapasów nadających się do naprawyopracowywanie procedur operacyjnych szczegółowo opisujących przebieg procesu i wymagania operacyjne wspierające czynności konserwacyjne i naprawcze.bycie w organizacji punktem kontaktowym w zakresie napraw konserwacyjnych i śledzenia zasobów.ograniczenie powielania i starzenia zapasów zapewnianie strategii migracji, racjonalizacji i standaryzacji w celu obniżenia wartości aktywów magazynowych wspieranie poprawy produktywności poprzez terminowe dostawy części do zespołów konserwacyjnychdostarczanie miesięcznych raportów finansowych.codzienna współpraca z działem utrzymania ruchu i zespołem inżynieryjnym w celu rozwiązywania problemów z naprawami lub koniecznymi modernizacjamioczekujemywykształcenia wyższego technicznego min. 3-letniego doświadczenia zawodowego w inżynierii elektrycznej / mechanicznej / inżynierii utrzymania ruchu/ firmie integratorskiej z branży automatyki przemysłowejbardzo dobrej znajomości języka angielskiegodoświadczenia w zarządzaniu projektami i/ lub doświadczenia w kontakcie z klientami (jako atut)Agencja zatrudnienia – nr wpisu 47
        • wrocław, dolnośląskie
        • praca stała
        • randstad polska
        Dla międzynarodowego Klienta, zajmującego się innowacyjnymi rozwiązaniami technologicznymi, poszukujemy osób z doświadczeniem do działu księgowości. Jeśli dobrze czujesz się w międzynarodowych strukturach i chcesz wspierać rozwój nowych technologii, to miejsce właśnie dla Ciebie. oferujemystałą współpracę w firmie o ugruntowanej pozycji na rynkumożliwość rozwoju w międzynapadowych strukturachnowoczesne środowisko pracyzgrany zespół, grający do jednej bramkiprywatna opiekę medycznąszeroki pakiet benefitów dodatkowychzadaniawykonywanie i nadzorowanie prawidłowego uzgadniania kont z GLczynności kontrolne np. przygotowywanie bilansów i rachunków zysków i stratbieżąca alokacja kosztówprowadzenie księgowości i raportów w cyklach miesięcznych, kwartalnych i rocznychwykonywanie czynności skarbowychdostarczanie informacji dla audytuoczekujemymin. 4 lat doświadczenia w księgowości (GL)doświadczenia w pracy z MSSFwykształcenia wyższego z zakresu finansów lub pokrewnychbieglej znajomości języka angielskiego Agencja zatrudnienia – nr wpisu 47
        Dla międzynarodowego Klienta, zajmującego się innowacyjnymi rozwiązaniami technologicznymi, poszukujemy osób z doświadczeniem do działu księgowości. Jeśli dobrze czujesz się w międzynarodowych strukturach i chcesz wspierać rozwój nowych technologii, to miejsce właśnie dla Ciebie. oferujemystałą współpracę w firmie o ugruntowanej pozycji na rynkumożliwość rozwoju w międzynapadowych strukturachnowoczesne środowisko pracyzgrany zespół, grający do jednej bramkiprywatna opiekę medycznąszeroki pakiet benefitów dodatkowychzadaniawykonywanie i nadzorowanie prawidłowego uzgadniania kont z GLczynności kontrolne np. przygotowywanie bilansów i rachunków zysków i stratbieżąca alokacja kosztówprowadzenie księgowości i raportów w cyklach miesięcznych, kwartalnych i rocznychwykonywanie czynności skarbowychdostarczanie informacji dla audytuoczekujemymin. 4 lat doświadczenia w księgowości (GL)doświadczenia w pracy z MSSFwykształcenia wyższego z zakresu finansów lub pokrewnychbieglej znajomości języka angielskiego Agencja zatrudnienia – nr wpisu 47
        • wrocław, dolnośląskie
        • praca stała
        • randstad polska
        Prowadzimy rekrutacje dla naszego Klienta - światowego lidera na rynku motoryzacyjnym i przemysłowym, który rozszerza zespół swoich specjalistów w dziale IT w nowym SSC we Wrocławiu.oferujemyDługoterminowe, stabilne zatrudnienie w oparciu o umowę o pracęPraca w nowym SSC w centrum WrocławiaElastyczny czas pracyRealny wpływ na kształt i rozwój nowego zespołuRynkowe wynagrodzenie w oparciu o doświadczenie i kompetencjePakiet benefitów z prywatną opieką medyczną, opieką dentystycznąSystem kafeteryjny z dopasowanym obszernym katalogiemzadaniaWsparcie cyklu życia (formalne sprawdzenie adresów, zdefiniowane pola danych podstawowych) w rekordzie głównym klienta i dostawcyGlobalne przetwarzanie zgłoszeń dla wewnętrznych i zewnętrznych partnerów biznesowychWsparcie (I linia) dla użytkowników biznesowychWspółpraca przy projektach/roll-outachUtrzymywanie globalnego katalogu adresów krajów, aktualizacja i dokumentacja końcowa modeli partnerów biznesowychoczekujemyWykształcenie wyższe z informatyki biznesowej, administracji biznesowej lub porównywalne kwalifikacje zdobyte w wyniku praktycznego doświadczenia (min. 2 lata na tym samym/podobnym stanowisku)Umiejętności w Microsoft Office (Excel, PowerPoint, Outlook, Word, Access)Dużą zaletą jest znajomość SAP, najlepiej modułu SAP SD, SAP MMZnajomość języka niemieckiego i angielskiego w mowie i w piśmie (poziom min. B2)Zorientowanie na klienta, dobre umiejętności komunikacyjne, zorientowany na rozwiązania i ustrukturyzowany sposób pracy oraz dobra umiejętność analitycznego myśleniaAgencja zatrudnienia – nr wpisu 47
        Prowadzimy rekrutacje dla naszego Klienta - światowego lidera na rynku motoryzacyjnym i przemysłowym, który rozszerza zespół swoich specjalistów w dziale IT w nowym SSC we Wrocławiu.oferujemyDługoterminowe, stabilne zatrudnienie w oparciu o umowę o pracęPraca w nowym SSC w centrum WrocławiaElastyczny czas pracyRealny wpływ na kształt i rozwój nowego zespołuRynkowe wynagrodzenie w oparciu o doświadczenie i kompetencjePakiet benefitów z prywatną opieką medyczną, opieką dentystycznąSystem kafeteryjny z dopasowanym obszernym katalogiemzadaniaWsparcie cyklu życia (formalne sprawdzenie adresów, zdefiniowane pola danych podstawowych) w rekordzie głównym klienta i dostawcyGlobalne przetwarzanie zgłoszeń dla wewnętrznych i zewnętrznych partnerów biznesowychWsparcie (I linia) dla użytkowników biznesowychWspółpraca przy projektach/roll-outachUtrzymywanie globalnego katalogu adresów krajów, aktualizacja i dokumentacja końcowa modeli partnerów biznesowychoczekujemyWykształcenie wyższe z informatyki biznesowej, administracji biznesowej lub porównywalne kwalifikacje zdobyte w wyniku praktycznego doświadczenia (min. 2 lata na tym samym/podobnym stanowisku)Umiejętności w Microsoft Office (Excel, PowerPoint, Outlook, Word, Access)Dużą zaletą jest znajomość SAP, najlepiej modułu SAP SD, SAP MMZnajomość języka niemieckiego i angielskiego w mowie i w piśmie (poziom min. B2)Zorientowanie na klienta, dobre umiejętności komunikacyjne, zorientowany na rozwiązania i ustrukturyzowany sposób pracy oraz dobra umiejętność analitycznego myśleniaAgencja zatrudnienia – nr wpisu 47
        • wrocław, dolnośląskie
        • praca stała
        • randstad polska
        Jeśli znasz język niemiecki i chcesz rozwinąć swoją karierę u jednego z międzynarodowych liderów w swojej branży - aplikuj!oferujemyprywatną opiekę medycznąubezpieczenie na życieprogram emerytalnykartę Multisportmożliwość pracy zdalnej w obecnym okresie pandemiiunikalną kulturę organizacyjną nastawioną na współpracę i rozwiązywanie problemówprofesjonalne szkolenia i pakiet startowyzadaniaprezentowanie produktów, usług oraz promocjiwysyłanie informacji o produktach zgodnie ze standardami firmypozyskiwanie i przekazywanie potencjalnych klientów do działów sprzedażyanalizowanie potrzeb klientówwspieranie działań sprzedażowych zachodzących w dzialeoczekujemy znajomość języka niemieckiego na poziomie minimum C1 znajomość języka angielskiego na poziomie minimum B2 minimum roczne doświadczenie w zakresie obsługi klientawyższe wykształcenieAgencja zatrudnienia – nr wpisu 47
        Jeśli znasz język niemiecki i chcesz rozwinąć swoją karierę u jednego z międzynarodowych liderów w swojej branży - aplikuj!oferujemyprywatną opiekę medycznąubezpieczenie na życieprogram emerytalnykartę Multisportmożliwość pracy zdalnej w obecnym okresie pandemiiunikalną kulturę organizacyjną nastawioną na współpracę i rozwiązywanie problemówprofesjonalne szkolenia i pakiet startowyzadaniaprezentowanie produktów, usług oraz promocjiwysyłanie informacji o produktach zgodnie ze standardami firmypozyskiwanie i przekazywanie potencjalnych klientów do działów sprzedażyanalizowanie potrzeb klientówwspieranie działań sprzedażowych zachodzących w dzialeoczekujemy znajomość języka niemieckiego na poziomie minimum C1 znajomość języka angielskiego na poziomie minimum B2 minimum roczne doświadczenie w zakresie obsługi klientawyższe wykształcenieAgencja zatrudnienia – nr wpisu 47
        • wrocław, dolnośląskie
        • praca stała
        • randstad polska
        Jeśli znasz język francuski i chcesz rozwinąć swoją karierę u jednego z międzynarodowych liderów w swojej branży - aplikuj!oferujemyprywatną opiekę medycznąubezpieczenie na życieprogram emerytalnykartę Multisportmożliwość pracy zdalnej w obecnym okresie pandemiiunikalną kulturę organizacyjną nastawioną na współpracę i rozwiązywanie problemówprofesjonalne szkolenia i pakiet startowyzadaniaprezentowanie produktów, usług oraz promocji wysyłanie informacji o produktach zgodnie ze standardami firmypozyskiwanie i przekazywanie potencjalnych klientów do działów sprzedażyanalizowanie potrzeb klientówwspieranie działań sprzedażowych zachodzących w dzialeoczekujemyznajomość języka francuskiego na poziomie minimum C1znajomość języka angielskiego na poziomie minimum B2minimum roczne doświadczenie w zakresie obsługi klientawyższe wykształcenieAgencja zatrudnienia – nr wpisu 47
        Jeśli znasz język francuski i chcesz rozwinąć swoją karierę u jednego z międzynarodowych liderów w swojej branży - aplikuj!oferujemyprywatną opiekę medycznąubezpieczenie na życieprogram emerytalnykartę Multisportmożliwość pracy zdalnej w obecnym okresie pandemiiunikalną kulturę organizacyjną nastawioną na współpracę i rozwiązywanie problemówprofesjonalne szkolenia i pakiet startowyzadaniaprezentowanie produktów, usług oraz promocji wysyłanie informacji o produktach zgodnie ze standardami firmypozyskiwanie i przekazywanie potencjalnych klientów do działów sprzedażyanalizowanie potrzeb klientówwspieranie działań sprzedażowych zachodzących w dzialeoczekujemyznajomość języka francuskiego na poziomie minimum C1znajomość języka angielskiego na poziomie minimum B2minimum roczne doświadczenie w zakresie obsługi klientawyższe wykształcenieAgencja zatrudnienia – nr wpisu 47
        • wrocław, dolnośląskie
        • praca stała
        • randstad polska
        Dla naszego Klienta, amerykańskiej firmy z branży produkcyjnej i sprzedażowej zlokalizowanej we Wrocławiu szukamy odpowiedniej osoby na stanowisko specjalisty ds. rekrutacji / talent acquisition specialist.Dołącz do nas jeśli chcesz realizować ciekawe projekty rekrutacyjne i nie tylko.Szukamy osoby otwartej na nowe wyzwania zawodowe, która lubi pracować w dynamicznym środowisku.oferujemyduże możliwości rozwoju zawodowegomożliwość realizacji projektów międzynarodowychliczne szkoleniaatrakcyjne wynagrodzenieopiekę medycznąkartę sportowąatmosferę pracy zbudowaną na zaufaniu, wzajemnym szacunku i współpracyzadaniakompleksowe prowadzenie projektów rekrutacyjnych (blue/white)korzystanie z różnych źródeł pozyskiwania Kandydatówselekcja najlepszych Kandydatów, negocjowanie i prezentowanie ofertdbałość o kontakt z Kandydatem na każdym etapie rekrutacji, udzielanie terminowej informacji zwrotnejgromadzenie danych związanych z rekrutacją w systemie i narzędziach ATSwspółpraca z kierownikami ds. rekrutacji i partnerami HR oraz z dostawcami zewnętrznymiwspieranie działań employer brandingowychzapewnienie wsparcia dla innych projektówuczestniczenie w aktywnościach onboardingowych nowych pracownikówoczekujemydoświadczenia w prowadzeniu projektów rekrutacyjnych dobrej znajomości języka angielskiegodoskonałych zdolności komunikacyjnychzorientowania na Klienta, podejście biznesowe nastawienie na realizację celów i ciągłe doskonalenieAgencja zatrudnienia – nr wpisu 47
        Dla naszego Klienta, amerykańskiej firmy z branży produkcyjnej i sprzedażowej zlokalizowanej we Wrocławiu szukamy odpowiedniej osoby na stanowisko specjalisty ds. rekrutacji / talent acquisition specialist.Dołącz do nas jeśli chcesz realizować ciekawe projekty rekrutacyjne i nie tylko.Szukamy osoby otwartej na nowe wyzwania zawodowe, która lubi pracować w dynamicznym środowisku.oferujemyduże możliwości rozwoju zawodowegomożliwość realizacji projektów międzynarodowychliczne szkoleniaatrakcyjne wynagrodzenieopiekę medycznąkartę sportowąatmosferę pracy zbudowaną na zaufaniu, wzajemnym szacunku i współpracyzadaniakompleksowe prowadzenie projektów rekrutacyjnych (blue/white)korzystanie z różnych źródeł pozyskiwania Kandydatówselekcja najlepszych Kandydatów, negocjowanie i prezentowanie ofertdbałość o kontakt z Kandydatem na każdym etapie rekrutacji, udzielanie terminowej informacji zwrotnejgromadzenie danych związanych z rekrutacją w systemie i narzędziach ATSwspółpraca z kierownikami ds. rekrutacji i partnerami HR oraz z dostawcami zewnętrznymiwspieranie działań employer brandingowychzapewnienie wsparcia dla innych projektówuczestniczenie w aktywnościach onboardingowych nowych pracownikówoczekujemydoświadczenia w prowadzeniu projektów rekrutacyjnych dobrej znajomości języka angielskiegodoskonałych zdolności komunikacyjnychzorientowania na Klienta, podejście biznesowe nastawienie na realizację celów i ciągłe doskonalenieAgencja zatrudnienia – nr wpisu 47
        • wrocław, dolnośląskie
        • praca stała
        • randstad polska
        Szukasz nowych wyzwań w obszarze sprzedaży? Chcesz rozwijać rynek, pracując w firmie produkującej rozwiązania oparte na systemach rurowych, o stabilnej pozycji na rynku? Aplikuj już teraz!oferujemyciekawą pracę w dobrej atmosferze w firmie o stabilnej pozycji na rynkuumowę o pracę narzędzia pracy w postaci samochodu służbowego, laptopa, telefonu komórkowegoatrakcyjne warunki finansowe- wynagrodzenie składające się z części podstawowej oraz premiidużą samodzielność zadaniapozyskiwanie nowych klientów (inwestorzy, wykonawcy, dystrybutorzy, sklepy hydrauliczne, biura projektowe) na terenie woj. dolnośląskiego oraz opolskiego utrzymywanie relacji z klientami oraz pozyskiwanie nowego biznesu z zakresu instalacji wewnętrznych (kanalizacja, ogrzewanie, woda, powietrze)realizacja ustalonej strategii oraz celów sprzedażowych w powierzonym regioniewspółpraca ze strukturami handlowymi w regionienegocjowanie umów handlowychprowadzenie podstawowych szkoleń produktowychbieżąca walidacja rynkuoczekujemymin. 2-letniego doświadczenia na stanowisku związanym z pozyskiwaniem klientów (inwestycje/ dystrybutorzy/ klienci indywidualni) w branży instalacji wewnętrznychzdolności handlowych i negocjacyjnychłatwości w nawiązywaniu kontaktów i komunikatywnościsilnej motywacji i determinacji w dążeniu do założonego celuprawa jazdy kat. BAgencja zatrudnienia – nr wpisu 47
        Szukasz nowych wyzwań w obszarze sprzedaży? Chcesz rozwijać rynek, pracując w firmie produkującej rozwiązania oparte na systemach rurowych, o stabilnej pozycji na rynku? Aplikuj już teraz!oferujemyciekawą pracę w dobrej atmosferze w firmie o stabilnej pozycji na rynkuumowę o pracę narzędzia pracy w postaci samochodu służbowego, laptopa, telefonu komórkowegoatrakcyjne warunki finansowe- wynagrodzenie składające się z części podstawowej oraz premiidużą samodzielność zadaniapozyskiwanie nowych klientów (inwestorzy, wykonawcy, dystrybutorzy, sklepy hydrauliczne, biura projektowe) na terenie woj. dolnośląskiego oraz opolskiego utrzymywanie relacji z klientami oraz pozyskiwanie nowego biznesu z zakresu instalacji wewnętrznych (kanalizacja, ogrzewanie, woda, powietrze)realizacja ustalonej strategii oraz celów sprzedażowych w powierzonym regioniewspółpraca ze strukturami handlowymi w regionienegocjowanie umów handlowychprowadzenie podstawowych szkoleń produktowychbieżąca walidacja rynkuoczekujemymin. 2-letniego doświadczenia na stanowisku związanym z pozyskiwaniem klientów (inwestycje/ dystrybutorzy/ klienci indywidualni) w branży instalacji wewnętrznychzdolności handlowych i negocjacyjnychłatwości w nawiązywaniu kontaktów i komunikatywnościsilnej motywacji i determinacji w dążeniu do założonego celuprawa jazdy kat. BAgencja zatrudnienia – nr wpisu 47
        • wrocław, dolnośląskie
        • praca stała
        • randstad polska
        Chcesz mieć wpływ na rozwój nowoczesnej motoryzacji?Posiadasz wykształcenie techniczne i wiedzę ogólna w swojej specjalizacji?Mam dla Ciebie pracę, 16 dni w miesiącu!oferujemyumowę o pracę bezpośrednio z pracodawcą,atrakcyjne wynagrodzenie zależne od Twojej wiedzy i doświadczenia,darmowy transport pracowniczy,benefity (karta Multisport, prywatna opieka medyczna, ubezpieczenie na życie),dofinansowanie do obiadumożliwość rozwoju.zadaniautrzymywanie ciągłości pracy maszyn,diagnozowanie usterek,usuwanie awarii maszyn i urządzeń produkcyjnych,prowadzenie dokumentacji technicznej.oczekujemywykształcenia min. technicznego,wiedzy ogólnej w obszarze mechaniki, elektryki lub pneumatyki/hydrauliki,dobrej znajomości obsługi komputera,chęci do długofalowej współpracy,dyspozycyjności do pracy w systemie równoważnym.Zapraszamy do aplikowania!Agencja zatrudnienia – nr wpisu 47
        Chcesz mieć wpływ na rozwój nowoczesnej motoryzacji?Posiadasz wykształcenie techniczne i wiedzę ogólna w swojej specjalizacji?Mam dla Ciebie pracę, 16 dni w miesiącu!oferujemyumowę o pracę bezpośrednio z pracodawcą,atrakcyjne wynagrodzenie zależne od Twojej wiedzy i doświadczenia,darmowy transport pracowniczy,benefity (karta Multisport, prywatna opieka medyczna, ubezpieczenie na życie),dofinansowanie do obiadumożliwość rozwoju.zadaniautrzymywanie ciągłości pracy maszyn,diagnozowanie usterek,usuwanie awarii maszyn i urządzeń produkcyjnych,prowadzenie dokumentacji technicznej.oczekujemywykształcenia min. technicznego,wiedzy ogólnej w obszarze mechaniki, elektryki lub pneumatyki/hydrauliki,dobrej znajomości obsługi komputera,chęci do długofalowej współpracy,dyspozycyjności do pracy w systemie równoważnym.Zapraszamy do aplikowania!Agencja zatrudnienia – nr wpisu 47
        • wrocław, dolnośląskie
        • praca stała
        • randstad polska
        Prowadzimy rekrutacje dla naszego Klienta - światowego lidera na rynku motoryzacyjnym i przemysłowym, który rozszerza zespół swoich specjalistów w dziale IT w nowym SSC we Wrocławiu.oferujemyDługoterminowe, stabilne zatrudnienie w oparciu o umowę o pracęPraca w nowym SSC w centrum WrocławiaElastyczny czas pracyRealny wpływ na kształt i rozwój nowego zespołuRynkowe wynagrodzenie w oparciu o doświadczenie i kompetencjePakiet benefitów z prywatną opieką medyczną, opieką dentystycznąSystem kafeteryjny z dopasowanym obszernym katalogiemzadaniaZrozumienie procesów, potrzeb i wymagań działów biznesowych w celu zapewnienia najlepszych możliwych rozwiązańKonsultacje z działami IT pracującymi nad określonymi modułami SAP po stronie biznesowejTworzenie aplikacji i programów SAP w oparciu o plany dostarczone przez kontakty HQ-IT i wykonywanie regularnych testów użytecznościZapewnienie integracyjnej funkcjonalności tworzonych aplikacji i upewnienie się, że wszystkie programy są realizowane zgodnie z harmonogramem i wytycznymiPosiadanie bieżącej wiedzy z najnowszymi osiągnięciami technologicznymi i zmianami w świecie rozwoju SAPoczekujemyWykształcenie z informatyki, inżynierii komputerowej lub inżynierii oprogramowaniaDobre doświadczenie w programowaniu ABAPWymagana jest znajomość WebDynpro dla ABAP, FIORI (UI5, Java Script) i OData ServicesWymagana jest znajomość w ALE / Idoc i BRF +, programowaniu i integracji platformy chmurowej, AIF, Adobe Forms, przepływach pracy, widokach CDS, wirtualnych modelach danych będzie dodatkowym atutemDoświadczenie z SAP-MDG (material and business partner) lub SAP FI-CODobre umiejętności analityczne i rozwiązywania problemów oraz doświadczenie w metodach zwinnychDobra znajomość języka angielskiego i niemieckiego w mowie i piśmie będzie dodatkowym atutemAgencja zatrudnienia – nr wpisu 47
        Prowadzimy rekrutacje dla naszego Klienta - światowego lidera na rynku motoryzacyjnym i przemysłowym, który rozszerza zespół swoich specjalistów w dziale IT w nowym SSC we Wrocławiu.oferujemyDługoterminowe, stabilne zatrudnienie w oparciu o umowę o pracęPraca w nowym SSC w centrum WrocławiaElastyczny czas pracyRealny wpływ na kształt i rozwój nowego zespołuRynkowe wynagrodzenie w oparciu o doświadczenie i kompetencjePakiet benefitów z prywatną opieką medyczną, opieką dentystycznąSystem kafeteryjny z dopasowanym obszernym katalogiemzadaniaZrozumienie procesów, potrzeb i wymagań działów biznesowych w celu zapewnienia najlepszych możliwych rozwiązańKonsultacje z działami IT pracującymi nad określonymi modułami SAP po stronie biznesowejTworzenie aplikacji i programów SAP w oparciu o plany dostarczone przez kontakty HQ-IT i wykonywanie regularnych testów użytecznościZapewnienie integracyjnej funkcjonalności tworzonych aplikacji i upewnienie się, że wszystkie programy są realizowane zgodnie z harmonogramem i wytycznymiPosiadanie bieżącej wiedzy z najnowszymi osiągnięciami technologicznymi i zmianami w świecie rozwoju SAPoczekujemyWykształcenie z informatyki, inżynierii komputerowej lub inżynierii oprogramowaniaDobre doświadczenie w programowaniu ABAPWymagana jest znajomość WebDynpro dla ABAP, FIORI (UI5, Java Script) i OData ServicesWymagana jest znajomość w ALE / Idoc i BRF +, programowaniu i integracji platformy chmurowej, AIF, Adobe Forms, przepływach pracy, widokach CDS, wirtualnych modelach danych będzie dodatkowym atutemDoświadczenie z SAP-MDG (material and business partner) lub SAP FI-CODobre umiejętności analityczne i rozwiązywania problemów oraz doświadczenie w metodach zwinnychDobra znajomość języka angielskiego i niemieckiego w mowie i piśmie będzie dodatkowym atutemAgencja zatrudnienia – nr wpisu 47
        • wrocław, dolnośląskie
        • praca stała
        • randstad polska
        Doradca Klienta w sklepie odzieżowym pilnie poszukiwany!Doświadczenie w handlu mile widzianeLokalizacja - Wrocław CH Wroclaviaoferujemyzatrudnienie bezpośrednio przez pracodawcę na umowę o pracępracę w godzinach 7-15 i 13-21(w tygodniu) oraz 9-21(w weekendy)stawkę wynagrodzenia 3000 zł brutto miesięczniepremię od utargu: 300 - 600 złzadaniaobsługa Klienta w sklepie odzieżowymoczekujemydyspozycyjności do pracy w tygodniu i w weekendy( co najmniej 2 w miesiącu)Agencja zatrudnienia – nr wpisu 47
        Doradca Klienta w sklepie odzieżowym pilnie poszukiwany!Doświadczenie w handlu mile widzianeLokalizacja - Wrocław CH Wroclaviaoferujemyzatrudnienie bezpośrednio przez pracodawcę na umowę o pracępracę w godzinach 7-15 i 13-21(w tygodniu) oraz 9-21(w weekendy)stawkę wynagrodzenia 3000 zł brutto miesięczniepremię od utargu: 300 - 600 złzadaniaobsługa Klienta w sklepie odzieżowymoczekujemydyspozycyjności do pracy w tygodniu i w weekendy( co najmniej 2 w miesiącu)Agencja zatrudnienia – nr wpisu 47
        • wrocław, dolnośląskie
        • praca stała
        • randstad polska
        Masz doświadczenie w pracy w dziale technicznym lub w dziale utrzymania ruchu? Chcesz nadal rozwijać swoje umiejętności w miejscu, które oferuje stabilne zatrudnienie? Firma, która rozpoczęła rok z nową inwestycją czeka na Ciebie!oferujemypracę w stabilnej firmie międzynarodowej w oparciu o umowę o pracę (w systemie jednozmianowym)możliwość rozwoju poprzez zdobywanie nowych doświadczeń ciekawą pracę w organizacji z najnowocześniejszymi rozwiązaniami technicznymi i tech­nologicznymipakiet socjalny (opieka medyczna, karta Multisport, ubezpieczenie grupowe)zadanianadzór nad pracownikami sekcji utrzymania ruchunadzór nad gospodarką częściaminadzór nad przeglądami technicznymi maszynprowadzenie dokumentacji napraw i przeglądówbieżąca konserwacja maszyn urządzeńlokalizacja usterek i usuwanie awariioczekujemymin. 3 - letniego doświadczenia w pracy na podobnym stanowisku umiejętności analitycznego myślenia, inicjatywy i dynamizmu w działaniu , samodzielności, odporności na stres oraz umiejętności działania pod presją czasuznajomości przepisów prawa pracy i BHPAgencja zatrudnienia – nr wpisu 47
        Masz doświadczenie w pracy w dziale technicznym lub w dziale utrzymania ruchu? Chcesz nadal rozwijać swoje umiejętności w miejscu, które oferuje stabilne zatrudnienie? Firma, która rozpoczęła rok z nową inwestycją czeka na Ciebie!oferujemypracę w stabilnej firmie międzynarodowej w oparciu o umowę o pracę (w systemie jednozmianowym)możliwość rozwoju poprzez zdobywanie nowych doświadczeń ciekawą pracę w organizacji z najnowocześniejszymi rozwiązaniami technicznymi i tech­nologicznymipakiet socjalny (opieka medyczna, karta Multisport, ubezpieczenie grupowe)zadanianadzór nad pracownikami sekcji utrzymania ruchunadzór nad gospodarką częściaminadzór nad przeglądami technicznymi maszynprowadzenie dokumentacji napraw i przeglądówbieżąca konserwacja maszyn urządzeńlokalizacja usterek i usuwanie awariioczekujemymin. 3 - letniego doświadczenia w pracy na podobnym stanowisku umiejętności analitycznego myślenia, inicjatywy i dynamizmu w działaniu , samodzielności, odporności na stres oraz umiejętności działania pod presją czasuznajomości przepisów prawa pracy i BHPAgencja zatrudnienia – nr wpisu 47
        • wrocław, dolnośląskie
        • praca stała
        • randstad polska
        In our EUSSC structure, we are currently looking for an outstanding Data & Visualization Specialist with a key focus on BI Modelling within our Business, Planning and Analysis (BP&A) team. This role is based in Wroclaw, Poland and will report directly to our BP&A manager and will require close partnership with various partners within IT, finance, and the business units across the companyoferujemyyou will be being part of a team that values your opinions and contributions and that empowers you to bring your authentic self to work. Here our associates can fulfill their life’s purpose through the work that they do every day.you will learn and work alongside inspirational leaders and colleagues who are equally passionate and committed to fostering an inclusive, growth-centered, and rewarding culture. Our Total Rewards program — which includes competitive pay, benefits, continuous learning, recognition, career growth, and life balance components — is designed to support the varying needs of our diverse and global associates.zadaniacollecting data from several sources into accurate & significant inputs for databasescreating, maintaining, and improving finance dashboards, data visualizations & tools, plus providing new solutionstraining and developing strong Power BI knowledge across the team with supporting documentationparticipation in project activities at different stages of implementation (Design, test, implement, validation, support).documenting & mapping as-is and to-be processes & data flowsoczekujemybachelors / Masters Degree in Finance or IT related fieldproficient English skills (written and oral) are a must, additional Language skills are of benefitminimum of 3 years’ experience in adapting BI tools to user requirements including at least 1 year of demonstrable MS Power BI experiencestrong Power BI data modelling skills to enable creation of multiple reports is a mustproficient in writing DAX queries, calculated measures, parameters & sophisticated calculationsan ability to mentor internal Power BI users in creation of reports as well as being able to prepare good training presentations and guidesAdditional key skills, knowledge & competencies required:experience in working in a Shared Service Center / Center Of Excellence or in a large international business environment within a matrix organizationproven working experience in CI and project methodologyfamiliar with key financial & business reporting requirements & how these are supported by finance tools, techniques, and analysis with the experience of financial reporting systems e.g. Business Warehouse, SAP, BPCunderstand the business needs and translate that to practical & sustainable solutionsgood analytical, problem solving & presentation skills alongside with flexibility and adaptabilityability to work independently and perform under pressure but also to collaborate and share informationAgencja zatrudnienia – nr wpisu 47
        In our EUSSC structure, we are currently looking for an outstanding Data & Visualization Specialist with a key focus on BI Modelling within our Business, Planning and Analysis (BP&A) team. This role is based in Wroclaw, Poland and will report directly to our BP&A manager and will require close partnership with various partners within IT, finance, and the business units across the companyoferujemyyou will be being part of a team that values your opinions and contributions and that empowers you to bring your authentic self to work. Here our associates can fulfill their life’s purpose through the work that they do every day.you will learn and work alongside inspirational leaders and colleagues who are equally passionate and committed to fostering an inclusive, growth-centered, and rewarding culture. Our Total Rewards program — which includes competitive pay, benefits, continuous learning, recognition, career growth, and life balance components — is designed to support the varying needs of our diverse and global associates.zadaniacollecting data from several sources into accurate & significant inputs for databasescreating, maintaining, and improving finance dashboards, data visualizations & tools, plus providing new solutionstraining and developing strong Power BI knowledge across the team with supporting documentationparticipation in project activities at different stages of implementation (Design, test, implement, validation, support).documenting & mapping as-is and to-be processes & data flowsoczekujemybachelors / Masters Degree in Finance or IT related fieldproficient English skills (written and oral) are a must, additional Language skills are of benefitminimum of 3 years’ experience in adapting BI tools to user requirements including at least 1 year of demonstrable MS Power BI experiencestrong Power BI data modelling skills to enable creation of multiple reports is a mustproficient in writing DAX queries, calculated measures, parameters & sophisticated calculationsan ability to mentor internal Power BI users in creation of reports as well as being able to prepare good training presentations and guidesAdditional key skills, knowledge & competencies required:experience in working in a Shared Service Center / Center Of Excellence or in a large international business environment within a matrix organizationproven working experience in CI and project methodologyfamiliar with key financial & business reporting requirements & how these are supported by finance tools, techniques, and analysis with the experience of financial reporting systems e.g. Business Warehouse, SAP, BPCunderstand the business needs and translate that to practical & sustainable solutionsgood analytical, problem solving & presentation skills alongside with flexibility and adaptabilityability to work independently and perform under pressure but also to collaborate and share informationAgencja zatrudnienia – nr wpisu 47
        • wrocław, dolnośląskie
        • praca stała
        • randstad polska
        Join an international company as Hr Operations Team Lead!oferujemyprivate healthcareaccident insuranceglass refundbenefit Systems packagezadaniain the initial phase of employment acting as the transition coordinator cooperating closely with retained organization and business center in Wrocławmanaging daily HR Operations for the assigned areaensuring accuracy, timeliness and completeness of assigned area of operationsleading the Team towards achieving and exceeding performance and quality standards defined in relevant service level agreements (SLAs/KPIs)driving initiatives for improving the efficiency and / or effectiveness of the HR Operationsmaintaining and keeping the HR procedures updatedsupporting and developing the team through regular communication, planning, coaching and performance reviewsassuring effective task and workload split within supervised teambuilding relationships with partnering Business Center Teams, Corporate Functions and Local Organizations from supported countriesoczekujemyminimum bachelor degree in business related studiestypically 3-5 years of leadership experience, preferably in HR Operationsexperience in process transition will be a major advantage fluent English (oral and written skills)communicative German/French (B2 preferred)experience in working in a business center, within complex, large volume environmentBehavioral Competencies:strong interpersonal skillsability to work as part of a teamability to work under pressureProfessional Competencies:extensive knowledge of MS Excelknowledge of SAP would be an advantageability to communicate with internal and external business center customers in an effective mannerAgencja zatrudnienia – nr wpisu 47
        Join an international company as Hr Operations Team Lead!oferujemyprivate healthcareaccident insuranceglass refundbenefit Systems packagezadaniain the initial phase of employment acting as the transition coordinator cooperating closely with retained organization and business center in Wrocławmanaging daily HR Operations for the assigned areaensuring accuracy, timeliness and completeness of assigned area of operationsleading the Team towards achieving and exceeding performance and quality standards defined in relevant service level agreements (SLAs/KPIs)driving initiatives for improving the efficiency and / or effectiveness of the HR Operationsmaintaining and keeping the HR procedures updatedsupporting and developing the team through regular communication, planning, coaching and performance reviewsassuring effective task and workload split within supervised teambuilding relationships with partnering Business Center Teams, Corporate Functions and Local Organizations from supported countriesoczekujemyminimum bachelor degree in business related studiestypically 3-5 years of leadership experience, preferably in HR Operationsexperience in process transition will be a major advantage fluent English (oral and written skills)communicative German/French (B2 preferred)experience in working in a business center, within complex, large volume environmentBehavioral Competencies:strong interpersonal skillsability to work as part of a teamability to work under pressureProfessional Competencies:extensive knowledge of MS Excelknowledge of SAP would be an advantageability to communicate with internal and external business center customers in an effective mannerAgencja zatrudnienia – nr wpisu 47
        • wrocław, dolnośląskie
        • praca stała
        • randstad polska
        Prowadzimy rekrutacje dla naszego Klienta - światowego lidera na rynku motoryzacyjnym i przemysłowym, który rozszerza zespół swoich specjalistów w dziale IT w nowym SSC we Wrocławiu.oferujemyDługoterminowe, stabilne zatrudnienie w oparciu o umowę o pracęPraca w nowym SSC w centrum WrocławiaElastyczny czas pracyRealny wpływ na kształt i rozwój nowego zespołuRynkowe wynagrodzenie w oparciu o doświadczenie i kompetencjePakiet benefitów z prywatną opieką medyczną, opieką dentystycznąSystem kafeteryjny z dopasowanym obszernym katalogiemzadaniaTworzenie, konserwacja, rozwiązywanie problemów i zarządzanie operacjami centralnych rozwiązań SAP Business WarehouseKonsultacje z działami IT pracującymi nad konkretnym SAP BW/Bl w celu zapewnienia spójnego doświadczenia różnym użytkownikom po stronie biznesowejUstanowienie i ulepszenie modelu operacyjnego BW (zmiany i operacje systemowe)Zapewnienie pomocy technicznej pierwszego i drugiego poziomu w zakresie prostych analiz i incydentów związanych z obsługą użytkownikówTworzenie programów SAP i modeli danych analitycznych SAP w oparciu o plany dostarczone przez kontakty HQ-IT i przeprowadzanie regularnych testów użytecznościZapewnienie integracyjnej funkcjonalności tworzonych aplikacjiZapewnienie wsparcia technicznego systemu po jego dostarczeniuoczekujemyWykształcenie wyższe (magisterskie) z kierunków takich jak Informatyka, Inżynieria oprogramowania lub porównywalne kwalifikacje z odpowiednim doświadczeniem praktycznymDoświadczenie w SAP BW developmentZrozumienie kodu i skryptu.Dobra umiejętność komunikacji ustnej i pisemnej w języku angielskimZnajomość procesów zarządzania usługami IT (pożądane ITIL Foundation)Nice to have:Doświadczenie w jednym lub kilku modułach SAP MM-PUR, MM-IM / WM, PM, PP, QM będzie dodatkowym atutemDoświadczenie w programowaniu ABAP będzie dodatkowym atutemPodstawowa znajomość języka niemieckiego będzie dodatkowym atutemAgencja zatrudnienia – nr wpisu 47
        Prowadzimy rekrutacje dla naszego Klienta - światowego lidera na rynku motoryzacyjnym i przemysłowym, który rozszerza zespół swoich specjalistów w dziale IT w nowym SSC we Wrocławiu.oferujemyDługoterminowe, stabilne zatrudnienie w oparciu o umowę o pracęPraca w nowym SSC w centrum WrocławiaElastyczny czas pracyRealny wpływ na kształt i rozwój nowego zespołuRynkowe wynagrodzenie w oparciu o doświadczenie i kompetencjePakiet benefitów z prywatną opieką medyczną, opieką dentystycznąSystem kafeteryjny z dopasowanym obszernym katalogiemzadaniaTworzenie, konserwacja, rozwiązywanie problemów i zarządzanie operacjami centralnych rozwiązań SAP Business WarehouseKonsultacje z działami IT pracującymi nad konkretnym SAP BW/Bl w celu zapewnienia spójnego doświadczenia różnym użytkownikom po stronie biznesowejUstanowienie i ulepszenie modelu operacyjnego BW (zmiany i operacje systemowe)Zapewnienie pomocy technicznej pierwszego i drugiego poziomu w zakresie prostych analiz i incydentów związanych z obsługą użytkownikówTworzenie programów SAP i modeli danych analitycznych SAP w oparciu o plany dostarczone przez kontakty HQ-IT i przeprowadzanie regularnych testów użytecznościZapewnienie integracyjnej funkcjonalności tworzonych aplikacjiZapewnienie wsparcia technicznego systemu po jego dostarczeniuoczekujemyWykształcenie wyższe (magisterskie) z kierunków takich jak Informatyka, Inżynieria oprogramowania lub porównywalne kwalifikacje z odpowiednim doświadczeniem praktycznymDoświadczenie w SAP BW developmentZrozumienie kodu i skryptu.Dobra umiejętność komunikacji ustnej i pisemnej w języku angielskimZnajomość procesów zarządzania usługami IT (pożądane ITIL Foundation)Nice to have:Doświadczenie w jednym lub kilku modułach SAP MM-PUR, MM-IM / WM, PM, PP, QM będzie dodatkowym atutemDoświadczenie w programowaniu ABAP będzie dodatkowym atutemPodstawowa znajomość języka niemieckiego będzie dodatkowym atutemAgencja zatrudnienia – nr wpisu 47
        • wrocław, dolnośląskie
        • praca stała
        • randstad polska
        The role of the EMEA Pricing Processes Optimization Lead is to map and analyze - via applying Six Sigma methods - the improvement opportunities in processes linked to pricing and contracting.oferujemyyou will be being part of a team that values your opinions and contributions and that empowers you to bring your authentic self to work. Here our associates can fulfill their life’s purpose through the work that they do every day.you will learn and work alongside inspirational leaders and colleagues who are equally passionate and committed to fostering an inclusive, growth-centered, and rewarding culture. Our Total Rewards program — which includes competitive pay, benefits, continuous learning, recognition, career growth, and life balance components — is designed to support the varying needs of our diverse and global associates.zadaniacollaboration with the project teams working on theintroduction of new systemsdevelopment of Quality Assurance measures together with the Pricing CoE members, ensuring reliability, transparency and predictability in the pricing & contracting management processes deployed in the EMEA region;collaboration with the Master Data mgmt teams with the aim to establish well integrated processes connected to pricing;as from a successful candidate, it is our expectation that the candidate has 5+ proven track record in a similar role requiring analytical and solution development skills, with Domain Expertise on Lean Six Sigma methodologies and a demonstrable ability to mentor/train employees and staff on process excellence/continuous improvement using set standards.in addition, experience in SAP S4/Hana implementation would be a plus, especially considering knowledge about the contracting and invoicing capabilities of S4/Hana - the Sales, Finance and Service modules in S4/Hana.oczekujemyproven ability to craft & introduce optimized processes, ability to lead effectively multi-functional teams – good interpersonal communication & influencing skillsbachelor or master’s degree - preferably in engineering, technical/operations discipline or financecertified Lean Six Sigma Green Belt or Black Beltexperience in leading, coordinating & managing projects of varying complexity and scopestrong analytical & solutioning skills in process optimizationexperience in data analysis and reporting (MS Excel, Power BI proficiency)excellent written and verbal Englishcreates and maintains collaborative and productive environments for projectswillingness to learn about pricing to represent the Pricing CoE in cross-functional programstravel: up to 20% (international travel as well)additional skillsets which would be appreciated - expertise in these would be an advantage:fluency and experience with any of these software and programming languages: S/4Hana, SQL, Microsoft Business AppsAgencja zatrudnienia – nr wpisu 47
        The role of the EMEA Pricing Processes Optimization Lead is to map and analyze - via applying Six Sigma methods - the improvement opportunities in processes linked to pricing and contracting.oferujemyyou will be being part of a team that values your opinions and contributions and that empowers you to bring your authentic self to work. Here our associates can fulfill their life’s purpose through the work that they do every day.you will learn and work alongside inspirational leaders and colleagues who are equally passionate and committed to fostering an inclusive, growth-centered, and rewarding culture. Our Total Rewards program — which includes competitive pay, benefits, continuous learning, recognition, career growth, and life balance components — is designed to support the varying needs of our diverse and global associates.zadaniacollaboration with the project teams working on theintroduction of new systemsdevelopment of Quality Assurance measures together with the Pricing CoE members, ensuring reliability, transparency and predictability in the pricing & contracting management processes deployed in the EMEA region;collaboration with the Master Data mgmt teams with the aim to establish well integrated processes connected to pricing;as from a successful candidate, it is our expectation that the candidate has 5+ proven track record in a similar role requiring analytical and solution development skills, with Domain Expertise on Lean Six Sigma methodologies and a demonstrable ability to mentor/train employees and staff on process excellence/continuous improvement using set standards.in addition, experience in SAP S4/Hana implementation would be a plus, especially considering knowledge about the contracting and invoicing capabilities of S4/Hana - the Sales, Finance and Service modules in S4/Hana.oczekujemyproven ability to craft & introduce optimized processes, ability to lead effectively multi-functional teams – good interpersonal communication & influencing skillsbachelor or master’s degree - preferably in engineering, technical/operations discipline or financecertified Lean Six Sigma Green Belt or Black Beltexperience in leading, coordinating & managing projects of varying complexity and scopestrong analytical & solutioning skills in process optimizationexperience in data analysis and reporting (MS Excel, Power BI proficiency)excellent written and verbal Englishcreates and maintains collaborative and productive environments for projectswillingness to learn about pricing to represent the Pricing CoE in cross-functional programstravel: up to 20% (international travel as well)additional skillsets which would be appreciated - expertise in these would be an advantage:fluency and experience with any of these software and programming languages: S/4Hana, SQL, Microsoft Business AppsAgencja zatrudnienia – nr wpisu 47
        • wrocław, dolnośląskie
        • praca stała
        • randstad polska
        Szukasz pracy z wolnymi weekendami? Mamy dla Ciebie ofertę na stanowisku pracownika produkcji, praca we Wrocławiu. Możesz liczyć na dobre wynagrodzenie 3500 zł brutto miesięcznie oraz dodatkowe premie kwartalne do 1365 zł. Na miejscu jest stołówka ze smacznymi obiadami w przystępnej cenie. Jest też darmowy parking. Aplikuj, czekamy na Twoje zgłoszenie!oferujemypracę od poniedziałku do piątku na 3 zmianyzatrudnienie w oparciu o umowę o pracę tymczasową dobre wynagrodzenie 20,83 brutto/hpremie kwartalne w wysokości do 1365 zł dofinansowanie do posiłków: na miejscu stołówka ze smacznymi obiadami, które kosztują nawet 5-6 zł i po godz. 16:00 są jeszcze tańszemożliwość pracy w nadgodzinach dodatkowo płatnych 100%pracę w dogodnej lokalizacji z dojazdem komunikacją miejskądarmowy zamknięty parking dla pracownikówna terenie zakładu są dostępne: boisko i siłownia plenerowazadaniaobsługa maszyn na stanowisku pracynadzór nad prawidłowym wykonaniem produktupraca w ustalonym takciedbałość o czystość maszyn i stanowiska pracyprzestrzeganie procedur jakościowych i produkcyjnych zgodnie z obowiązującymi standardamiprzestrzeganie przepisów BHPoczekujemygotowości do pracy w systemie trzyzmianowymmotywacji i chęci do pracyAgencja zatrudnienia – nr wpisu 47
        Szukasz pracy z wolnymi weekendami? Mamy dla Ciebie ofertę na stanowisku pracownika produkcji, praca we Wrocławiu. Możesz liczyć na dobre wynagrodzenie 3500 zł brutto miesięcznie oraz dodatkowe premie kwartalne do 1365 zł. Na miejscu jest stołówka ze smacznymi obiadami w przystępnej cenie. Jest też darmowy parking. Aplikuj, czekamy na Twoje zgłoszenie!oferujemypracę od poniedziałku do piątku na 3 zmianyzatrudnienie w oparciu o umowę o pracę tymczasową dobre wynagrodzenie 20,83 brutto/hpremie kwartalne w wysokości do 1365 zł dofinansowanie do posiłków: na miejscu stołówka ze smacznymi obiadami, które kosztują nawet 5-6 zł i po godz. 16:00 są jeszcze tańszemożliwość pracy w nadgodzinach dodatkowo płatnych 100%pracę w dogodnej lokalizacji z dojazdem komunikacją miejskądarmowy zamknięty parking dla pracownikówna terenie zakładu są dostępne: boisko i siłownia plenerowazadaniaobsługa maszyn na stanowisku pracynadzór nad prawidłowym wykonaniem produktupraca w ustalonym takciedbałość o czystość maszyn i stanowiska pracyprzestrzeganie procedur jakościowych i produkcyjnych zgodnie z obowiązującymi standardamiprzestrzeganie przepisów BHPoczekujemygotowości do pracy w systemie trzyzmianowymmotywacji i chęci do pracyAgencja zatrudnienia – nr wpisu 47

      Dziękujemy. będziesz teraz regularnie otrzymywać powiadomienia o podobnych ofertach pracy.

      Wygląda na to, że chcesz zmienić język. Spowoduje to zresetowanie filtrów zastosowanych obecnie przy wyszukiwaniu ofert pracy.