You are successfully logged out of your my randstad account

You have successfully deleted your account

    Dziękujemy. będziesz teraz regularnie otrzymywać spersonalizowane powiadomienia o ofertach pracy.

    liczba ofert pracy w miejscowości Kraków: 59

    filtr1
    wyczyść wszystko
      • kraków, małopolskie
      • praca tymczasowa
      • randstad polska
      Interesujesz się rachunkowością i finansami? Chcesz zdobyć pierwsze doświadczenie? Zapraszam do aplikacji!oferujemypracę dla jednej z największych krakowskich korporacjimożliwość zdobycia doświadczeniamiędzynarodowe środowisko pracypracę w systemie hybrydowym (2dni z biura)dofinansowanie do wyposażenia na "home office"pakiety sportowe, zniżki do kin, dodatkowy pakiet medycznywynagrodzenie ok. 4500 bruttozadaniaW zależności od zespołu:wprowadzanie danych księgowych do systemu i weryfikacja dokumentówwsparcie działu księgowościwsparcie działu podatkowegowsparcie działu kredytowegoanaliza przepływów pieniężnychanaliza i interpretacja danychwsparcie w bieżących projektachwsparcie procesów systemowych oczekujemybardzo dobrej znajomości języka angielskiego (min. B2+)wykształcenie wyższe z zakresu finansów lub rachunkowości będzie dodatkowym atutembardzo dobrej praktycznej znajomości programów Word, Excel i MS Outlookumiejętności analitycznych i skupienia na rozwiązaniu problemukomunikatywności i umiejętności interpersonalnychsamodzielności i odpowiedzialnościdostępności w pełnym wymiarze godzin od poniedziałku do piątku  Agencja zatrudnienia nr wpisu 47
      Interesujesz się rachunkowością i finansami? Chcesz zdobyć pierwsze doświadczenie? Zapraszam do aplikacji!oferujemypracę dla jednej z największych krakowskich korporacjimożliwość zdobycia doświadczeniamiędzynarodowe środowisko pracypracę w systemie hybrydowym (2dni z biura)dofinansowanie do wyposażenia na "home office"pakiety sportowe, zniżki do kin, dodatkowy pakiet medycznywynagrodzenie ok. 4500 bruttozadaniaW zależności od zespołu:wprowadzanie danych księgowych do systemu i weryfikacja dokumentówwsparcie działu księgowościwsparcie działu podatkowegowsparcie działu kredytowegoanaliza przepływów pieniężnychanaliza i interpretacja danychwsparcie w bieżących projektachwsparcie procesów systemowych oczekujemybardzo dobrej znajomości języka angielskiego (min. B2+)wykształcenie wyższe z zakresu finansów lub rachunkowości będzie dodatkowym atutembardzo dobrej praktycznej znajomości programów Word, Excel i MS Outlookumiejętności analitycznych i skupienia na rozwiązaniu problemukomunikatywności i umiejętności interpersonalnychsamodzielności i odpowiedzialnościdostępności w pełnym wymiarze godzin od poniedziałku do piątku  Agencja zatrudnienia nr wpisu 47
      • kraków, małopolskie
      • praca stała
      • PLN20.83 - PLN22.91 za godzinę
      • randstad polska
      NIE WYMAGAMY DOŚWIADCZENIA – WSZYSTKIEGO CIĘ NAUCZYMY!!!ATRAKCYJNE wynagrodzenie, miła atmosfera, możliwość długofalowej współpracy. Nie czekaj zbyt długo, bo liczba miejsc jest ograniczona - wyślij sms o treści PRACA na numer podany w ogłoszeniu,  na pewno do Ciebie oddzwonimy i opowiemy Ci o szczegółach oferty! oferujemypracę w prężnie rozwijającej się firmie produkcyjnejpodstawa  20,83 zł/h + premia do 10% wynagrodzenia100% terminowości wypłaty wynagrodzenia kartę sportową i prywatną opiekę medyczną dla każdego Pracownika w atrakcyjnej ceniezadaniapraca przy bezpośredniej produkcji kabli i przewodówobsługa maszyn i urządzeń produkcyjnychkontrolowanie jakości wytwarzanego produktuoczekujemygotowości do pracy w systemie 3 zmianowym, 4 brygadowymwykształcenie zawodowe i techniczne mile widzianemotywacji do pracy i rozwojuAgencja zatrudnienia – nr wpisu 47
      NIE WYMAGAMY DOŚWIADCZENIA – WSZYSTKIEGO CIĘ NAUCZYMY!!!ATRAKCYJNE wynagrodzenie, miła atmosfera, możliwość długofalowej współpracy. Nie czekaj zbyt długo, bo liczba miejsc jest ograniczona - wyślij sms o treści PRACA na numer podany w ogłoszeniu,  na pewno do Ciebie oddzwonimy i opowiemy Ci o szczegółach oferty! oferujemypracę w prężnie rozwijającej się firmie produkcyjnejpodstawa  20,83 zł/h + premia do 10% wynagrodzenia100% terminowości wypłaty wynagrodzenia kartę sportową i prywatną opiekę medyczną dla każdego Pracownika w atrakcyjnej ceniezadaniapraca przy bezpośredniej produkcji kabli i przewodówobsługa maszyn i urządzeń produkcyjnychkontrolowanie jakości wytwarzanego produktuoczekujemygotowości do pracy w systemie 3 zmianowym, 4 brygadowymwykształcenie zawodowe i techniczne mile widzianemotywacji do pracy i rozwojuAgencja zatrudnienia – nr wpisu 47
      • kraków, małopolskie
      • praca tymczasowa
      • randstad polska
      Komunikatywnie posługujesz się językiem angielskim, posiadasz wysoko rozwinięte umiejętności analityczne? Skończyłeś studia i chciałbyś rozwijać się w dziale finansów firmy o globalnym zasięgu? Teraz masz szansę to zrobić! Mamy dla Ciebie ofertę w której znajomość angielskiego oraz chęć rozwoju to podstawa i początek międzynarodowych znajomości!oferujemyzatrudnienie na podstawie umowy o pracę tymczasową (opłacone składki ZUS, płatne urlopy oraz pozostałe świadczenia),praca od poniedziałku do piątku w godzinach 9-17 lub 8-16,pakiet dodatków Randstad Plus : karta sportowa i opieka medyczna w atrakcyjnej cenie;)bony lunchowe 160 zł co miesiąc , pakiet opieki medycznej Luxmed,praca w międzynarodowym zespole.praca hybrydowazadaniatworzenie raportów ad hocobliczanie wskaźników wydajnościrealizacja procesu zamknięcia miesiącaobliczanie cen międzyfirmowychoczekujemywykształcenia wyższego najlepiej w dziedzinie finansów, rachunkowości, ekonomii, matematyki finansowej ,ekonometrii / w trakcie studiówbiegłej znajomość języka angielskiego (min B2/C1) - warunek koniecznybardzo dobrych umiejętności obsługi pakietu MS Office (zwłaszcza MS Excel)umiejętności analitycznedodatkowym atutem bedzie znajomosc makr (czyli VBA) Agencja zatrudnienia nr wpisu 47
      Komunikatywnie posługujesz się językiem angielskim, posiadasz wysoko rozwinięte umiejętności analityczne? Skończyłeś studia i chciałbyś rozwijać się w dziale finansów firmy o globalnym zasięgu? Teraz masz szansę to zrobić! Mamy dla Ciebie ofertę w której znajomość angielskiego oraz chęć rozwoju to podstawa i początek międzynarodowych znajomości!oferujemyzatrudnienie na podstawie umowy o pracę tymczasową (opłacone składki ZUS, płatne urlopy oraz pozostałe świadczenia),praca od poniedziałku do piątku w godzinach 9-17 lub 8-16,pakiet dodatków Randstad Plus : karta sportowa i opieka medyczna w atrakcyjnej cenie;)bony lunchowe 160 zł co miesiąc , pakiet opieki medycznej Luxmed,praca w międzynarodowym zespole.praca hybrydowazadaniatworzenie raportów ad hocobliczanie wskaźników wydajnościrealizacja procesu zamknięcia miesiącaobliczanie cen międzyfirmowychoczekujemywykształcenia wyższego najlepiej w dziedzinie finansów, rachunkowości, ekonomii, matematyki finansowej ,ekonometrii / w trakcie studiówbiegłej znajomość języka angielskiego (min B2/C1) - warunek koniecznybardzo dobrych umiejętności obsługi pakietu MS Office (zwłaszcza MS Excel)umiejętności analitycznedodatkowym atutem bedzie znajomosc makr (czyli VBA) Agencja zatrudnienia nr wpisu 47
      • kraków, małopolskie
      • praca tymczasowa
      • randstad polska
      Masz doświadczenie w obsłudze maszyn drukujących?Chcesz zarobić dodatkowe pieniądze prze okres wakacyjny?Interesuje Cie praca na zmiany 6-14 i 14-22? Świetnię składa! Obecnie dla naszego Klienta,zlokalizowanego przy ulicy Dajwór w Krakowie poszukujemy pracowników na stanowisko - pracownika do obsługi biura wydrukuoferujemyumowę zlecenieatrakcyjne wynagrodzenie - 25 zł brutto/hpracę w godzinach 6-14 i 14-22pracę od zaraz na okres do połowy/końca sierpniazadaniawykonywanie zleceń Klienta związanych z produkcją dokumentówuzupełnianie materiałów eksploatacyjnych w urządzeniach objętych umową (toner, papier itp.)pomoc w usuwaniu usterek maszyn w koordynacji z serwisem Xerox utrzymując wymaganą wydajność urządzeniakoordynowanie wizyt serwisu, informowanie o poważniejszych awariach oraz o potencjalnych zagrożeniachzapewnienie sprawnego funkcjonowania urządzeńdbałość o wysoki poziom dostępności wszystkich urządzeńutrzymanie porządku i czystości otoczenia wokół urządzeń, jak również dbanie o sprawność i czystość samych urządzeńdbanie o utrzymanie porządku i czystości w miejscu pracywykonywanie poleceń przełożonegooczekujemypredyspozycji technicznychznajomości obsługi komputeraznajomości języka angielskiego(  interfejs urządzeń)gotowości do pracy w systemie 2 zmianowym (6-14 i 14-22)dokładnościzaangażowaniaAgencja zatrudnienia – nr wpisu 47
      Masz doświadczenie w obsłudze maszyn drukujących?Chcesz zarobić dodatkowe pieniądze prze okres wakacyjny?Interesuje Cie praca na zmiany 6-14 i 14-22? Świetnię składa! Obecnie dla naszego Klienta,zlokalizowanego przy ulicy Dajwór w Krakowie poszukujemy pracowników na stanowisko - pracownika do obsługi biura wydrukuoferujemyumowę zlecenieatrakcyjne wynagrodzenie - 25 zł brutto/hpracę w godzinach 6-14 i 14-22pracę od zaraz na okres do połowy/końca sierpniazadaniawykonywanie zleceń Klienta związanych z produkcją dokumentówuzupełnianie materiałów eksploatacyjnych w urządzeniach objętych umową (toner, papier itp.)pomoc w usuwaniu usterek maszyn w koordynacji z serwisem Xerox utrzymując wymaganą wydajność urządzeniakoordynowanie wizyt serwisu, informowanie o poważniejszych awariach oraz o potencjalnych zagrożeniachzapewnienie sprawnego funkcjonowania urządzeńdbałość o wysoki poziom dostępności wszystkich urządzeńutrzymanie porządku i czystości otoczenia wokół urządzeń, jak również dbanie o sprawność i czystość samych urządzeńdbanie o utrzymanie porządku i czystości w miejscu pracywykonywanie poleceń przełożonegooczekujemypredyspozycji technicznychznajomości obsługi komputeraznajomości języka angielskiego(  interfejs urządzeń)gotowości do pracy w systemie 2 zmianowym (6-14 i 14-22)dokładnościzaangażowaniaAgencja zatrudnienia – nr wpisu 47
      • kraków, małopolskie
      • praca tymczasowa
      • randstad polska
      Posługujesz się płynnie  językiem angielskim ,jesteś dostępna/y na cały etat i chciał/abyś rozwijać się w dziale finansów(Podatkowy, AR, AP, Pricing, Treasury, Procurement, Controlling)  Jeżeli tak, nie czekaj, Aplikuj!oferujemyzatrudnienie na podstawie umowy o pracę tymczasową (opłacone składki ZUS, płatne urlopy oraz pozostałe świadczenia) umowa na 3 miesiące z możliwością przedłużeniapraca od poniedziałku do piątku w godzinach 9-17 lub 8-16,pakiet dodatków Randstad Plus : karta sportowa i opieka medyczna w atrakcyjnej cenie;)bony lunchowe 160 zł co miesiąc , pakiet opieki medycznej Luxmed,pracę w międzynarodowej korporacji branży tytoniowej o ugruntowanej pozycji na rynkupraca w trybie hybrydowymzadaniasprawdzanie i uzgadnianie sald kont oraz księgowanie płatnościrealizacja procesu płatności transakcji międzyfirmowychprzygotowywanie oraz monitorowanie zaległych fakturwsparcie zespołu działu finansówprzygotowywanie  raportów statystyczne Intrastatweryfikacja dokumentacji oraz rejestrowanie dostaw w systemie przyporzadkowywanie faktur do kont oraz centr kosztowychoczekujemywykształcenia wyższego (najlepiej w dziedzinie finansów, rachunkowości, ekonomii, matematyki finansowej ,ekonometrii / w trakcie studiów)biegłej znajomości języka angielskiego (min. B2/C1) bardzo dobrych umiejętności obsługi pakietu MS Office (zwłaszcza MS Excel)umiejętności analitycznychdodatkowym atutem będzie znajomość makr (czyli VBA)dostępności w pełnym wymiarze godzinAgencja zatrudnienia – nr wpisu 47
      Posługujesz się płynnie  językiem angielskim ,jesteś dostępna/y na cały etat i chciał/abyś rozwijać się w dziale finansów(Podatkowy, AR, AP, Pricing, Treasury, Procurement, Controlling)  Jeżeli tak, nie czekaj, Aplikuj!oferujemyzatrudnienie na podstawie umowy o pracę tymczasową (opłacone składki ZUS, płatne urlopy oraz pozostałe świadczenia) umowa na 3 miesiące z możliwością przedłużeniapraca od poniedziałku do piątku w godzinach 9-17 lub 8-16,pakiet dodatków Randstad Plus : karta sportowa i opieka medyczna w atrakcyjnej cenie;)bony lunchowe 160 zł co miesiąc , pakiet opieki medycznej Luxmed,pracę w międzynarodowej korporacji branży tytoniowej o ugruntowanej pozycji na rynkupraca w trybie hybrydowymzadaniasprawdzanie i uzgadnianie sald kont oraz księgowanie płatnościrealizacja procesu płatności transakcji międzyfirmowychprzygotowywanie oraz monitorowanie zaległych fakturwsparcie zespołu działu finansówprzygotowywanie  raportów statystyczne Intrastatweryfikacja dokumentacji oraz rejestrowanie dostaw w systemie przyporzadkowywanie faktur do kont oraz centr kosztowychoczekujemywykształcenia wyższego (najlepiej w dziedzinie finansów, rachunkowości, ekonomii, matematyki finansowej ,ekonometrii / w trakcie studiów)biegłej znajomości języka angielskiego (min. B2/C1) bardzo dobrych umiejętności obsługi pakietu MS Office (zwłaszcza MS Excel)umiejętności analitycznychdodatkowym atutem będzie znajomość makr (czyli VBA)dostępności w pełnym wymiarze godzinAgencja zatrudnienia – nr wpisu 47
      • kraków, małopolskie
      • praca stała
      • randstad polska
      Dla naszego klienta, międzynarodowej firmy świadczącej uslugi edukacji językowej, poszukujemy osoby, która zajmie się pozyskiwaniem oraz opieką nad klientem B2B. oferujemypraca w kreatywnym zespole pod wodzą motywujących przełożonych,wielokulturowe środowisko pracy,szkolenia w międzynarodowych grupach (live lub online),atrakcyjne warunki wynagrodzenia (podstawa i motywująca prowizja),możliwość rozwoju i uczestnictwo w ciekawych projektach,dodatkowe benefity (opieka medyczna, kursy językowe i inne).zadaniaproaktywne pozyskiwanie nowych klientów,kontakt z klientem, fachowe doradztwo i sprzedaż wyjątkowych usług,budowanie i utrzymywanie długofalowych relacji,aktywny udział w zapewnieniu najwyższych standardów obsługi,negocjowanie warunków handlowych,proaktywna sprzedaż w sektorze B2B.oczekujemyprzedsiębiorczego myślenia,podejmowania działań na wielu płaszczyznach,nastawienia na osiąganie celów,posiadania wyjątkowych umiejętności komunikacyjnych,samodzielności i dynamizm w działaniu,nieskończonych pokładów entuzjazmu i zaangażowania,komunikowanie się w języku angielskim na poziomie min. B1Agencja zatrudnienia – nr wpisu 47
      Dla naszego klienta, międzynarodowej firmy świadczącej uslugi edukacji językowej, poszukujemy osoby, która zajmie się pozyskiwaniem oraz opieką nad klientem B2B. oferujemypraca w kreatywnym zespole pod wodzą motywujących przełożonych,wielokulturowe środowisko pracy,szkolenia w międzynarodowych grupach (live lub online),atrakcyjne warunki wynagrodzenia (podstawa i motywująca prowizja),możliwość rozwoju i uczestnictwo w ciekawych projektach,dodatkowe benefity (opieka medyczna, kursy językowe i inne).zadaniaproaktywne pozyskiwanie nowych klientów,kontakt z klientem, fachowe doradztwo i sprzedaż wyjątkowych usług,budowanie i utrzymywanie długofalowych relacji,aktywny udział w zapewnieniu najwyższych standardów obsługi,negocjowanie warunków handlowych,proaktywna sprzedaż w sektorze B2B.oczekujemyprzedsiębiorczego myślenia,podejmowania działań na wielu płaszczyznach,nastawienia na osiąganie celów,posiadania wyjątkowych umiejętności komunikacyjnych,samodzielności i dynamizm w działaniu,nieskończonych pokładów entuzjazmu i zaangażowania,komunikowanie się w języku angielskim na poziomie min. B1Agencja zatrudnienia – nr wpisu 47
      • kraków, małopolskie
      • praca stała
      • randstad polska
      Lubisz kontakt z ludźmi? Poszukujesz dynamicznej pracy biurowej? Jasno określone cele motywują Cię do pracy? Aplikuj!oferujemypracę w dynamicznym zespolemiłą atmosferę pracyszkolenia produktoweszkolenia kompetencyjnezatrudnienie na umowę o pracędługofalową współprace i rozwój w strukturach Randstadatrakcyjne wynagrodzeniedodatkowe benefity (zniżki, karta sportowa, opieka medyczna itp.)zadaniaanaliza i stały monitoring rynku pod kątem klientów i kandydatówaktywna sprzedaż usług rekrutacji tymczasowych i stałychbudowanie długotrwałych relacji biznesowychrekrutacja i selekcja kandydatówobsług administracyjna pracowników praca z systemami wewnętrznymi/raportowanieoczekujemywykształcenie wyższeaktywne prawo jazdy kat. Bmile widziane doświadczenie w pracy na podobnym stanowiskunastawienie na rozwójAgencja zatrudnienia – nr wpisu 47
      Lubisz kontakt z ludźmi? Poszukujesz dynamicznej pracy biurowej? Jasno określone cele motywują Cię do pracy? Aplikuj!oferujemypracę w dynamicznym zespolemiłą atmosferę pracyszkolenia produktoweszkolenia kompetencyjnezatrudnienie na umowę o pracędługofalową współprace i rozwój w strukturach Randstadatrakcyjne wynagrodzeniedodatkowe benefity (zniżki, karta sportowa, opieka medyczna itp.)zadaniaanaliza i stały monitoring rynku pod kątem klientów i kandydatówaktywna sprzedaż usług rekrutacji tymczasowych i stałychbudowanie długotrwałych relacji biznesowychrekrutacja i selekcja kandydatówobsług administracyjna pracowników praca z systemami wewnętrznymi/raportowanieoczekujemywykształcenie wyższeaktywne prawo jazdy kat. Bmile widziane doświadczenie w pracy na podobnym stanowiskunastawienie na rozwójAgencja zatrudnienia – nr wpisu 47
      • kraków, małopolskie
      • praca tymczasowa
      • randstad polska
      Znasz dobrze język angielski oraz francuski lub holenderski? Chcesz zdobyć doświadczenie w międzynarodowej firmie i być częścią ciekawego projektu? Bardzo możliwe, że szukamy właśnie Ciebie.oferujemyzatrudnienie w oparciu o umowę o pracę tymczasowąpracę dla wiodącej firmy z branży paliwowejmożliwość zdobycia doświadczeniapracę zdalną w okresie pandemii - dofinansowanie do wyposażenia na "home office"międzynarodowe środowisko pracywynagrodzenie 5300 zł brutto (francuski) 7500 zł brutto (holenderski)Pakiet OK System i Medicover zadaniatworzenie zamówieńtworzenie wysyłek na dostawyczęściowe zaangażowanie w proces uzgadniania dostawzarządzanie potwierdzaniem zapasów tworzenie prostych raportówwprowadzanie i weryfikacja danychbieżący kontakt z dostawcami i klientamioczekujemyznajomości języka angielskiego na poziomie minimum B2 - warunek koniecznyznajomości języka francuskiego/holenderskiego na poziomie minimum B2 + - warunek koniecznyznajomości pakietu MS Officeumiejętności szybkiego uczenia sięgotowości do rozpoczęcia pracy od zarazpozytywnej energii do pracy :)umiejętności komunikacyjnychmile widziane doświadczenie w dziale logistykiAgencja zatrudnienia nr wpisu 47
      Znasz dobrze język angielski oraz francuski lub holenderski? Chcesz zdobyć doświadczenie w międzynarodowej firmie i być częścią ciekawego projektu? Bardzo możliwe, że szukamy właśnie Ciebie.oferujemyzatrudnienie w oparciu o umowę o pracę tymczasowąpracę dla wiodącej firmy z branży paliwowejmożliwość zdobycia doświadczeniapracę zdalną w okresie pandemii - dofinansowanie do wyposażenia na "home office"międzynarodowe środowisko pracywynagrodzenie 5300 zł brutto (francuski) 7500 zł brutto (holenderski)Pakiet OK System i Medicover zadaniatworzenie zamówieńtworzenie wysyłek na dostawyczęściowe zaangażowanie w proces uzgadniania dostawzarządzanie potwierdzaniem zapasów tworzenie prostych raportówwprowadzanie i weryfikacja danychbieżący kontakt z dostawcami i klientamioczekujemyznajomości języka angielskiego na poziomie minimum B2 - warunek koniecznyznajomości języka francuskiego/holenderskiego na poziomie minimum B2 + - warunek koniecznyznajomości pakietu MS Officeumiejętności szybkiego uczenia sięgotowości do rozpoczęcia pracy od zarazpozytywnej energii do pracy :)umiejętności komunikacyjnychmile widziane doświadczenie w dziale logistykiAgencja zatrudnienia nr wpisu 47
      • kraków, małopolskie
      • praca tymczasowa
      • randstad polska
      Posiadasz pierwsze doświadczenie w dziale finansowym lub księgowym? Znasz język niemiecki i angielski? Interesuje Cię praca w międzynarodowym środowisku gdzie inwestuje się w rozwój pracowników oraz w nowoczesne technologie? Chcesz rozwijać swoje umiejętności językowe? Zaaplikuj !oferujemypracę dla Centrum Usług Wspólnych wiodącej firmy z branży paliwowejmożliwość zdobycia doświadczenia w dziale księgowympracę zdalną w okresie epidemii COVIDmiędzynarodowe środowisko pracydofinansowanie do wyposażenia miejsca pracy zdalnejpakiet OK System, dodatkowy pakiet medycznyumowę o pracę tymczasowąwynagrodzenie ok. 6000 bruttozadaniaW zależności od zespołu:dokonywanie dziennych i miesięcznych zapisów księgowych w systemach ERP, zapewniając dokładne zamknięcie rachunków na koniec miesiącawprowadzanie i przetwarzanie danych z transakcjiprowadzenie i aktualizacja ewidencji kontuzgadnianie i bilansowanie transakcjimonitorowanie terminów płatnościweryfikacja kontrahentów pod kontem działalności zgodnie z przepisamirealizowanie zadań ad hoc i projektów przydzielonych przez przełożonegooczekujemybardzo dobrej znajomości języka niemieckiego oraz bardzo dobrej znajomości języka angielskiegowykształcenia wyższego z zakresu finansów lub rachunkowościogólna znajomość głównych procesów księgowychbardzo dobrej praktycznej znajomości Excel (tabele przestawne, wyszukiwanie pionowe i poziome)umiejętności analitycznych i gotowości do pracy z danymi liczbowymikomunikatywności i umiejętności interpersonalnychdoświadczenia w dziale księgowości lub biurze rachunkowym (mile widziane)podstawowej wiedzy dot. akcyzy, VAT i innych podatków pośrednichdostępności w pełnym wymiarze godzin od poniedziałku do piątkuAgencja zatrudnienia – nr wpisu 47
      Posiadasz pierwsze doświadczenie w dziale finansowym lub księgowym? Znasz język niemiecki i angielski? Interesuje Cię praca w międzynarodowym środowisku gdzie inwestuje się w rozwój pracowników oraz w nowoczesne technologie? Chcesz rozwijać swoje umiejętności językowe? Zaaplikuj !oferujemypracę dla Centrum Usług Wspólnych wiodącej firmy z branży paliwowejmożliwość zdobycia doświadczenia w dziale księgowympracę zdalną w okresie epidemii COVIDmiędzynarodowe środowisko pracydofinansowanie do wyposażenia miejsca pracy zdalnejpakiet OK System, dodatkowy pakiet medycznyumowę o pracę tymczasowąwynagrodzenie ok. 6000 bruttozadaniaW zależności od zespołu:dokonywanie dziennych i miesięcznych zapisów księgowych w systemach ERP, zapewniając dokładne zamknięcie rachunków na koniec miesiącawprowadzanie i przetwarzanie danych z transakcjiprowadzenie i aktualizacja ewidencji kontuzgadnianie i bilansowanie transakcjimonitorowanie terminów płatnościweryfikacja kontrahentów pod kontem działalności zgodnie z przepisamirealizowanie zadań ad hoc i projektów przydzielonych przez przełożonegooczekujemybardzo dobrej znajomości języka niemieckiego oraz bardzo dobrej znajomości języka angielskiegowykształcenia wyższego z zakresu finansów lub rachunkowościogólna znajomość głównych procesów księgowychbardzo dobrej praktycznej znajomości Excel (tabele przestawne, wyszukiwanie pionowe i poziome)umiejętności analitycznych i gotowości do pracy z danymi liczbowymikomunikatywności i umiejętności interpersonalnychdoświadczenia w dziale księgowości lub biurze rachunkowym (mile widziane)podstawowej wiedzy dot. akcyzy, VAT i innych podatków pośrednichdostępności w pełnym wymiarze godzin od poniedziałku do piątkuAgencja zatrudnienia – nr wpisu 47
      • kraków, małopolskie
      • praca tymczasowa
      • randstad polska
      Dobrze znasz języki francuski i angielski? Nie boisz się wyzwań, jesteś dobrze zorganizowany i lubisz kontakty z ludźmi?Mamy dla Ciebie pracę skrojoną na miarę Twoich możliwości!oferujemypracę dla wiodącej firmy z branży paliwowejmożliwość zdobycia doświadczenia w dziale Logistiykimiędzynarodowe środowiskoelastyczne godziny pracypakiety sportowe, zniżki do kin, dodatkowy pakiet medycznypracę zdalną w trakcie epidemiidofinansowanie do wyposażenia miejsca pracy z domuzadaniatworzenie zamówieńtworzenie wysyłek na dostawyczęściowe zaangażowanie w proces uzgadniania dostawzarządzanie potwierdzaniem zapasów tworzenie prostych raportówwprowadzanie i weryfikacja danychbieżący kontakt z dostawcami i klientamioczekujemyznajomości języka francuskiego w stopniu zaawansowanymznajomość języka angielskiego w stopniu dobrymwykształcenia wyższego lub doświadczenia w branżywiedzy i znajomości technik branżowych (mile widziane)staranności w pracy z dokumentami i danymisamodzielności i kreatywnościznajomości arkusza kalkulacyjnego Excelzaangażowania w pracę dyspozycyjności w pełnym etacieAgencja zatrudnienia nr wpisu 47
      Dobrze znasz języki francuski i angielski? Nie boisz się wyzwań, jesteś dobrze zorganizowany i lubisz kontakty z ludźmi?Mamy dla Ciebie pracę skrojoną na miarę Twoich możliwości!oferujemypracę dla wiodącej firmy z branży paliwowejmożliwość zdobycia doświadczenia w dziale Logistiykimiędzynarodowe środowiskoelastyczne godziny pracypakiety sportowe, zniżki do kin, dodatkowy pakiet medycznypracę zdalną w trakcie epidemiidofinansowanie do wyposażenia miejsca pracy z domuzadaniatworzenie zamówieńtworzenie wysyłek na dostawyczęściowe zaangażowanie w proces uzgadniania dostawzarządzanie potwierdzaniem zapasów tworzenie prostych raportówwprowadzanie i weryfikacja danychbieżący kontakt z dostawcami i klientamioczekujemyznajomości języka francuskiego w stopniu zaawansowanymznajomość języka angielskiego w stopniu dobrymwykształcenia wyższego lub doświadczenia w branżywiedzy i znajomości technik branżowych (mile widziane)staranności w pracy z dokumentami i danymisamodzielności i kreatywnościznajomości arkusza kalkulacyjnego Excelzaangażowania w pracę dyspozycyjności w pełnym etacieAgencja zatrudnienia nr wpisu 47
      • kraków, małopolskie
      • praca stała
      • randstad polska
      Dla naszego klienta z branży technicznej,poszukujemy osoby odpowiedzialnej za rozruch oraz kontrolę jakości dźwigów. oferujemystabilne zatrudnienie w firmie o renomowanej pozycji na rynku, zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę,pakiet benefitów,wysoką samodzielność w działaniu,możliwość rozwoju zawodowego w ramach organizacji.zadaniakontrola jakości zmontowanych urządzeń oraz ich rozruch i diagnostyka - uruchamianie urządzeń dźwigowych,sporządzanie pism i protokołów wynikających z obowiązujących przepisów oraz systemu jakości określonego w firmie,współpraca i korespondencja z klientem oraz podwykonawcami w ramach realizowanych zadań,udział w odbiorach urządzeń przez UDT (Urząd Dozoru Technicznego),udzielanie merytorycznego wsparcia oraz szkolenie Konserwatorów w zakresie obsługi i rozwiązywania problemów technicznych pojawiających się na urządzeniach dźwigowych.oczekujemymin. 2-letnie doświadczenie w branżach tj. dźwigowa, utrzymanie ruchu, elektryczna,wykształcenie min. średnie techniczne (elektryk, elektronik, elektromonter, itp.),umiejętności diagnostyczne i rozwiązywania problemów z zakresu mechaniki, elektryki, elektroniki, automatyki,umiejętności czytania dokumentacji technicznej, w tym schematów elektrycznych,samodzielność w działaniu i dobra organizacja pracy,aktualne uprawnienia SEP do 1kV,czynne prawo jazdy kat. B.Agencja zatrudnienia – nr wpisu 47
      Dla naszego klienta z branży technicznej,poszukujemy osoby odpowiedzialnej za rozruch oraz kontrolę jakości dźwigów. oferujemystabilne zatrudnienie w firmie o renomowanej pozycji na rynku, zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę,pakiet benefitów,wysoką samodzielność w działaniu,możliwość rozwoju zawodowego w ramach organizacji.zadaniakontrola jakości zmontowanych urządzeń oraz ich rozruch i diagnostyka - uruchamianie urządzeń dźwigowych,sporządzanie pism i protokołów wynikających z obowiązujących przepisów oraz systemu jakości określonego w firmie,współpraca i korespondencja z klientem oraz podwykonawcami w ramach realizowanych zadań,udział w odbiorach urządzeń przez UDT (Urząd Dozoru Technicznego),udzielanie merytorycznego wsparcia oraz szkolenie Konserwatorów w zakresie obsługi i rozwiązywania problemów technicznych pojawiających się na urządzeniach dźwigowych.oczekujemymin. 2-letnie doświadczenie w branżach tj. dźwigowa, utrzymanie ruchu, elektryczna,wykształcenie min. średnie techniczne (elektryk, elektronik, elektromonter, itp.),umiejętności diagnostyczne i rozwiązywania problemów z zakresu mechaniki, elektryki, elektroniki, automatyki,umiejętności czytania dokumentacji technicznej, w tym schematów elektrycznych,samodzielność w działaniu i dobra organizacja pracy,aktualne uprawnienia SEP do 1kV,czynne prawo jazdy kat. B.Agencja zatrudnienia – nr wpisu 47
      • kraków, małopolskie
      • praca stała
      • PLN10,000 - PLN14,500 miesięcznie
      • randstad polska
      Chcesz zarabiać kilka razy więcej? Marzenia się spełniają! Wyjedź za granicę i zarabiaj w euro. Na początek około 12 500 – 14 500 zł brutto, po przeliczeniu.Bez języka obcego. Bez doświadczenia.  Wszystko zorganizowaliśmy dla Ciebie: kurs przygotowujący do pracy i opiekę polskojęzycznych koordynatorów. Wiele lokalizacji w Niemczech do wyboru. Gwarancja ciągłości zatrudnienia.oferujemyumowę o pracę bezpośrednio z firmą, wypłata w euro, zawsze na czaswynagrodzenie miesięcznie około 12 500 – 14 500 zł brutto po przeliczeniuzakwaterowanie blisko pracy, w pełni wyposażone mieszkania z kuchnią, łazienką oraz Internetem i TV, pokoje 2-osobowebezpłatny transport pracowniczy na miejscu, odzież ochronna i narzędziaregularne zjazdy do Polski na 1 tydzień, co 2, 3 lub 4 tygodniebezpłatne szkolenie przygotowujące do pracydodatkowe korzyści dla Ciebie: dofinansowanie do wypoczynku, pożyczkę mieszkaniową, zapomogi, opiekę medyczną, ubezpieczenie, kartę sportowąrealna możliwość awansu zawodowegozadaniapraca w zespołach 3 osobowychmontaż i demontaż rusztowań na obiektach przemysłowych (rafinerie, zakłady chemiczne)praca w całości do przyuczeniaoczekujemygotowość do pracy na wysokościZapraszamy do aplikowania bądź kontaktu z nami pod numerem 695 951 831 lub 667890038.Agencja zatrudnienia – nr wpisu 47
      Chcesz zarabiać kilka razy więcej? Marzenia się spełniają! Wyjedź za granicę i zarabiaj w euro. Na początek około 12 500 – 14 500 zł brutto, po przeliczeniu.Bez języka obcego. Bez doświadczenia.  Wszystko zorganizowaliśmy dla Ciebie: kurs przygotowujący do pracy i opiekę polskojęzycznych koordynatorów. Wiele lokalizacji w Niemczech do wyboru. Gwarancja ciągłości zatrudnienia.oferujemyumowę o pracę bezpośrednio z firmą, wypłata w euro, zawsze na czaswynagrodzenie miesięcznie około 12 500 – 14 500 zł brutto po przeliczeniuzakwaterowanie blisko pracy, w pełni wyposażone mieszkania z kuchnią, łazienką oraz Internetem i TV, pokoje 2-osobowebezpłatny transport pracowniczy na miejscu, odzież ochronna i narzędziaregularne zjazdy do Polski na 1 tydzień, co 2, 3 lub 4 tygodniebezpłatne szkolenie przygotowujące do pracydodatkowe korzyści dla Ciebie: dofinansowanie do wypoczynku, pożyczkę mieszkaniową, zapomogi, opiekę medyczną, ubezpieczenie, kartę sportowąrealna możliwość awansu zawodowegozadaniapraca w zespołach 3 osobowychmontaż i demontaż rusztowań na obiektach przemysłowych (rafinerie, zakłady chemiczne)praca w całości do przyuczeniaoczekujemygotowość do pracy na wysokościZapraszamy do aplikowania bądź kontaktu z nami pod numerem 695 951 831 lub 667890038.Agencja zatrudnienia – nr wpisu 47
      • kraków, małopolskie
      • praca stała
      • randstad polska
      Dla klienta, firmy realizującej projekty związane z utrzymaniem i dalszym rozwojem aplikacji oraz systemów przy użyciu technologii Oracle dla Big Data, IoT, usług w chmurze i systemów inżynierskich, poszukujemy aktualnie Java Developera, który zna język niemiecki.oferujemyumowę o pracę lub B2Bmożliwość pracy 100% zdalnejprywatną opiekę medycznąkartę sportowąpremie rocznelekcje języka niemieckiegoindywidualne możliwości rozwojuszkoleniazadaniatworzenie koncepcji, planowanie, rozwój, dostarczanie i utrzymanie oprogramowania opartego na Java lub i rozwiązaniach chmurowych implementacja i testowanie stworzonego oprogramowania opracowywanie optymalnych rozwiązań w ścisłej współpracy z klientami przejmowanie odpowiedzialności oraz opracowywanie koncepcji rozwiązania czy projektowanie architektury systemu tworzenie, wdrażanie i utrzymanie procesów Continuous Integration i Continuous Delivery rozwiązywanie zapytań od supportu tworzenie dokumentacji technicznej zapewnienie stabilnego, wysoce dostępnego, wydajnego i bezpiecznego systemuoczekujemydoświadczenia zawodowego i wyższego wykształcenia (informatyczne lub porównywalne; alternatywnie szkolenie w obszarze IT) doświadczenia projektowego w rozwijaniu oprogramowania na bazie technologii: Java/JavaEE, Java-Frameworks (np. SpringBoot, Hibernate), JavaScript-Frameworks (np. Node.js, Angular, React) dobrej znajomości języka niemieckiego i języka angielskiego znajomości zwinnych metodyk wytwarzania oprogramowania (np. Scrum, Kanban)znajomości automatyzacji procesów CI / CD znajomości reguł Clean Code Development, Design Patterns, Code Review komunikatywności i umiejętności pracy w rozproszonym zespole gotowości do wyjazdów służbowych (w wymiarze ok. 1-2 miesięcy w roku)Agencja zatrudnienia nr wpisu 47
      Dla klienta, firmy realizującej projekty związane z utrzymaniem i dalszym rozwojem aplikacji oraz systemów przy użyciu technologii Oracle dla Big Data, IoT, usług w chmurze i systemów inżynierskich, poszukujemy aktualnie Java Developera, który zna język niemiecki.oferujemyumowę o pracę lub B2Bmożliwość pracy 100% zdalnejprywatną opiekę medycznąkartę sportowąpremie rocznelekcje języka niemieckiegoindywidualne możliwości rozwojuszkoleniazadaniatworzenie koncepcji, planowanie, rozwój, dostarczanie i utrzymanie oprogramowania opartego na Java lub i rozwiązaniach chmurowych implementacja i testowanie stworzonego oprogramowania opracowywanie optymalnych rozwiązań w ścisłej współpracy z klientami przejmowanie odpowiedzialności oraz opracowywanie koncepcji rozwiązania czy projektowanie architektury systemu tworzenie, wdrażanie i utrzymanie procesów Continuous Integration i Continuous Delivery rozwiązywanie zapytań od supportu tworzenie dokumentacji technicznej zapewnienie stabilnego, wysoce dostępnego, wydajnego i bezpiecznego systemuoczekujemydoświadczenia zawodowego i wyższego wykształcenia (informatyczne lub porównywalne; alternatywnie szkolenie w obszarze IT) doświadczenia projektowego w rozwijaniu oprogramowania na bazie technologii: Java/JavaEE, Java-Frameworks (np. SpringBoot, Hibernate), JavaScript-Frameworks (np. Node.js, Angular, React) dobrej znajomości języka niemieckiego i języka angielskiego znajomości zwinnych metodyk wytwarzania oprogramowania (np. Scrum, Kanban)znajomości automatyzacji procesów CI / CD znajomości reguł Clean Code Development, Design Patterns, Code Review komunikatywności i umiejętności pracy w rozproszonym zespole gotowości do wyjazdów służbowych (w wymiarze ok. 1-2 miesięcy w roku)Agencja zatrudnienia nr wpisu 47
      • kraków, małopolskie
      • praca stała
      • randstad polska
      Jako starszy administrator e-commerce dołączysz do wewnętrznego zespołu IT w firmie opierającej swoje działania o sprzedaż internetową odzieży high premium. Do Twoich obowiązków będzie należał nadzór nad strategiczną platformą - sklepem e-commerce oraz jego dalszy rozwój w zakresie integracji, zmian graficznych i eliminowania krytycznych błędów. Ścieżka zawodowa skierowana jest w stronę objęcia awansu na techleada e-commerce.oferujemyZatrudnienie w oparciu o Umowę o pracę/ B2B/ Umowę zlecenieElastyczne godziny pracyMożliwość pracy zdalnejPremie kwartalneDofinansowanie szkoleń i kursówZniżki na produkty firmySpotkania integracyjnezadaniaInstalacja zmian oraz konfiguracja techniczna integracji w obszarze platformy sklepuEliminowanie zaistniałych błędów we współpracy z zespołem programistówWsparcie innych działów w procesach operacyjnych (analiza danych, konfiguracja elementów sklepu)Analiza zapytań zgłaszanych przez inne działy firmy i identyfikowanie przyczyn zaistniałych błędów w sklepie za pośrednictwem helpdeska (pierwsza linia)Współpraca z młodszym administratorem e-commerceAktywny udział przy wdrażaniu kolejnych platform ecommerceWspółpraca z firmami dostarczającymi rozwiązania e-commerce oraz nadzorowanie ich działańŚcisła współpraca z pracownikami działu EcommeroczekujemyWiedzy programistycznej w obszarze PHP i JS Doświadczenia w wdrażaniu platform sprzedażowychZnajomości technicznej rozwiązań e-commercowych open source (najlepiej magento2/shopware)Doświadczenia w wdrażaniu integracji na sklepach z zakresu płatności, marketing automation, systemów kurierskichZnajomości systemu IdoSell będzie dodatkowym atutemAgencja zatrudnienia – nr wpisu 47
      Jako starszy administrator e-commerce dołączysz do wewnętrznego zespołu IT w firmie opierającej swoje działania o sprzedaż internetową odzieży high premium. Do Twoich obowiązków będzie należał nadzór nad strategiczną platformą - sklepem e-commerce oraz jego dalszy rozwój w zakresie integracji, zmian graficznych i eliminowania krytycznych błędów. Ścieżka zawodowa skierowana jest w stronę objęcia awansu na techleada e-commerce.oferujemyZatrudnienie w oparciu o Umowę o pracę/ B2B/ Umowę zlecenieElastyczne godziny pracyMożliwość pracy zdalnejPremie kwartalneDofinansowanie szkoleń i kursówZniżki na produkty firmySpotkania integracyjnezadaniaInstalacja zmian oraz konfiguracja techniczna integracji w obszarze platformy sklepuEliminowanie zaistniałych błędów we współpracy z zespołem programistówWsparcie innych działów w procesach operacyjnych (analiza danych, konfiguracja elementów sklepu)Analiza zapytań zgłaszanych przez inne działy firmy i identyfikowanie przyczyn zaistniałych błędów w sklepie za pośrednictwem helpdeska (pierwsza linia)Współpraca z młodszym administratorem e-commerceAktywny udział przy wdrażaniu kolejnych platform ecommerceWspółpraca z firmami dostarczającymi rozwiązania e-commerce oraz nadzorowanie ich działańŚcisła współpraca z pracownikami działu EcommeroczekujemyWiedzy programistycznej w obszarze PHP i JS Doświadczenia w wdrażaniu platform sprzedażowychZnajomości technicznej rozwiązań e-commercowych open source (najlepiej magento2/shopware)Doświadczenia w wdrażaniu integracji na sklepach z zakresu płatności, marketing automation, systemów kurierskichZnajomości systemu IdoSell będzie dodatkowym atutemAgencja zatrudnienia – nr wpisu 47
      • kraków, małopolskie
      • praca stała
      • randstad polska
      Jako Starszy Administrator Aplikacji dołączysz do wewnętrznego zespołu IT firmy opierającej swoje działania o sprzedaż internetową odzieży high premium. Do Twoich obowiązków będzie należał nadzór aplikacji wytworzonych przez dział programistów oraz utrzymanie aplikacji integrujących system firmy z kanałami sprzedaży (np. baselinker).oferujemyZatrudnienie w oparciu o Umowę o pracę/ B2B/ umowę zlecenieElastyczne godziny pracy (biuro jest czynne w godzinach 6-20)Możliwość pracy zdalnejPremie kwartalneZniżki na produkty firmySprzęt służbowyDofinansowanie szkoleńSpotkania integracyjnezadaniaUtrzymanie i obsługa aplikacji o znaczeniu krytycznymWsparcie innych działów w procesach operacyjnych (analiza danych, konfiguracja aplikacji)Analiza zapytań zgłaszanych przez inne działy firmy i identyfikowanie przyczyn zaistniałych błędów w systemie za pośrednictwem helpdeska Eliminowanie zaistniałych błędów we współpracy z zespołem programistówDiagnozowanie problemów i wdrażanie drobnych poprawek w integracjachInstalacja zmian oraz konfiguracja techniczna aplikacjioczekujemyPraktycznego doświadczenia na podobnym stanowisku z min. rocznym stażem lub 2 letnie doświadczenie w obszarach IT/EcommercePodstawowa znajomość jednego z języków: JS/PHP/C#Znajomość SQL pozwalająca na swobodne korzystanie z SelectówZnajomość BaseLinker w stopniu pozwalającym na weryfikowanie informacji przesyłanychZnajomość kanałów sprzedaży marketplace i rozumienie zasad integracji sprzedażowychPodstawowa znajomość funkcjonowania w branży ecommerceDodatkowym atutem będzie każda wdrożona integracja z kanałami sprzedażowymiAgencja zatrudnienia – nr wpisu 47
      Jako Starszy Administrator Aplikacji dołączysz do wewnętrznego zespołu IT firmy opierającej swoje działania o sprzedaż internetową odzieży high premium. Do Twoich obowiązków będzie należał nadzór aplikacji wytworzonych przez dział programistów oraz utrzymanie aplikacji integrujących system firmy z kanałami sprzedaży (np. baselinker).oferujemyZatrudnienie w oparciu o Umowę o pracę/ B2B/ umowę zlecenieElastyczne godziny pracy (biuro jest czynne w godzinach 6-20)Możliwość pracy zdalnejPremie kwartalneZniżki na produkty firmySprzęt służbowyDofinansowanie szkoleńSpotkania integracyjnezadaniaUtrzymanie i obsługa aplikacji o znaczeniu krytycznymWsparcie innych działów w procesach operacyjnych (analiza danych, konfiguracja aplikacji)Analiza zapytań zgłaszanych przez inne działy firmy i identyfikowanie przyczyn zaistniałych błędów w systemie za pośrednictwem helpdeska Eliminowanie zaistniałych błędów we współpracy z zespołem programistówDiagnozowanie problemów i wdrażanie drobnych poprawek w integracjachInstalacja zmian oraz konfiguracja techniczna aplikacjioczekujemyPraktycznego doświadczenia na podobnym stanowisku z min. rocznym stażem lub 2 letnie doświadczenie w obszarach IT/EcommercePodstawowa znajomość jednego z języków: JS/PHP/C#Znajomość SQL pozwalająca na swobodne korzystanie z SelectówZnajomość BaseLinker w stopniu pozwalającym na weryfikowanie informacji przesyłanychZnajomość kanałów sprzedaży marketplace i rozumienie zasad integracji sprzedażowychPodstawowa znajomość funkcjonowania w branży ecommerceDodatkowym atutem będzie każda wdrożona integracja z kanałami sprzedażowymiAgencja zatrudnienia – nr wpisu 47
      • kraków, małopolskie
      • praca tymczasowa
      • randstad polska
      Posługujesz się płynnie  językiem angielskim ,skończyłaś/eś studia o kierunku finansowym jesteś dostępna/y na cały etat i chciałabyś rozwijać się w dziale finansów. Jeżeli tak, nie czekaj, Aplikuj!oferujemyzatrudnienie na podstawie umowy o pracę tymczasową (opłacone składki ZUS, płatne urlopy oraz pozostałe świadczenia) praca od poniedziałku do piątku w godzinach 9-17 lub 8-16,pakiet dodatków Randstad Plus : karta sportowa i opieka medyczna w atrakcyjnej cenie;)bony lunchowe 160 zł co miesiąc , pakiet opieki medycznej Luxmed,pracę w międzynarodowej korporacji branży tytoniowej o ugruntowanej pozycji na rynkupraca w trybie hybrydowymzadaniasprawdzanie i uzgadnianie sald kont oraz księgowanie płatnościmonitorowanie płatności i faktur zgodnie z polityką wewnętrzną firmyprzygotowywanie oraz monitorowanie zaległych fakturanaliza faktur i zapewnienie dokładności zamówieńmonitoring duplikatów faktur, wykonywanie regularnego księgowania i wykrywanie rozbieżności;wsparcie zespołu działu finansówoczekujemywykształcenia wyższego (najlepiej w dziedzinie finansów, rachunkowości, ekonomii, matematyki finansowej ,ekonometrii / w trakcie studiów)biegłej znajomości języka angielskiego (min. B2/C1) - warunek koniecznybardzo dobrych umiejętności obsługi pakietu MS Office (zwłaszcza MS Excel)umiejętności analitycznychdodatkowym atutem będzie znajomość makr (czyli VBA)Agencja zatrudnienia nr wpisu 47
      Posługujesz się płynnie  językiem angielskim ,skończyłaś/eś studia o kierunku finansowym jesteś dostępna/y na cały etat i chciałabyś rozwijać się w dziale finansów. Jeżeli tak, nie czekaj, Aplikuj!oferujemyzatrudnienie na podstawie umowy o pracę tymczasową (opłacone składki ZUS, płatne urlopy oraz pozostałe świadczenia) praca od poniedziałku do piątku w godzinach 9-17 lub 8-16,pakiet dodatków Randstad Plus : karta sportowa i opieka medyczna w atrakcyjnej cenie;)bony lunchowe 160 zł co miesiąc , pakiet opieki medycznej Luxmed,pracę w międzynarodowej korporacji branży tytoniowej o ugruntowanej pozycji na rynkupraca w trybie hybrydowymzadaniasprawdzanie i uzgadnianie sald kont oraz księgowanie płatnościmonitorowanie płatności i faktur zgodnie z polityką wewnętrzną firmyprzygotowywanie oraz monitorowanie zaległych fakturanaliza faktur i zapewnienie dokładności zamówieńmonitoring duplikatów faktur, wykonywanie regularnego księgowania i wykrywanie rozbieżności;wsparcie zespołu działu finansówoczekujemywykształcenia wyższego (najlepiej w dziedzinie finansów, rachunkowości, ekonomii, matematyki finansowej ,ekonometrii / w trakcie studiów)biegłej znajomości języka angielskiego (min. B2/C1) - warunek koniecznybardzo dobrych umiejętności obsługi pakietu MS Office (zwłaszcza MS Excel)umiejętności analitycznychdodatkowym atutem będzie znajomość makr (czyli VBA)Agencja zatrudnienia nr wpisu 47
      • kraków, małopolskie
      • praca stała
      • PLN13,600 - PLN16,000 miesięcznie
      • randstad polska
      Praca w Belgii / Holandii - różne miejscowości do wyboru! Wynagrodzenie od 2000 euro na rękę! Praca dla osób bez doświadczenia i bez znajomości języka. Gwarantujemy darmowy kurs wdrożeniowy. Świetna okazja do zdobycia kwalifikacji montera i realna szansa na szybki awans.Nie musisz mieć CV - zadzwoń, napisz sms lub aplikuj!oferujemyumowę o pracę bez pośrednikóww pełni wyposażone mieszkanie z łazienką, kuchnią, Internetem i TV (1-2 osoby w pokoju)darmowy transport i możliwość korzystania z auta do celów prywatnychpraca od poniedziałku do piątku i możliwość pracy w nadgodzinachpracę w systemie rotacyjnym (wybierz jak Ci pasuje: zjazdy do Polski co 3 lub 4 tygodnie na tydzień lub co weekend) możliwość nauki języka niemieckiego lub angielskiegoogrom korzyści jak: dofinansowanie do wypoczynku, pożyczka mieszkaniowa, dofinansowanie na cele sportowo-rekreacyjne i kulturalne oraz wiele innych - o wszystkim Ci powiemy.zadaniapraca w zespołach 3 osobowychmontaż i demontaż rusztowań na obiektach przemysłowych (rafinerie, zakłady chemiczne)praca w całości do przyuczeniaoczekujemygotowość do pracy na wysokościachdostępność do wyjazdu za granicęZapraszamy do aplikowania bądź kontaktu Beniamin – 667 890 038 lub Kasia – 695 951 831Agencja zatrudnienia – nr wpisu 47
      Praca w Belgii / Holandii - różne miejscowości do wyboru! Wynagrodzenie od 2000 euro na rękę! Praca dla osób bez doświadczenia i bez znajomości języka. Gwarantujemy darmowy kurs wdrożeniowy. Świetna okazja do zdobycia kwalifikacji montera i realna szansa na szybki awans.Nie musisz mieć CV - zadzwoń, napisz sms lub aplikuj!oferujemyumowę o pracę bez pośrednikóww pełni wyposażone mieszkanie z łazienką, kuchnią, Internetem i TV (1-2 osoby w pokoju)darmowy transport i możliwość korzystania z auta do celów prywatnychpraca od poniedziałku do piątku i możliwość pracy w nadgodzinachpracę w systemie rotacyjnym (wybierz jak Ci pasuje: zjazdy do Polski co 3 lub 4 tygodnie na tydzień lub co weekend) możliwość nauki języka niemieckiego lub angielskiegoogrom korzyści jak: dofinansowanie do wypoczynku, pożyczka mieszkaniowa, dofinansowanie na cele sportowo-rekreacyjne i kulturalne oraz wiele innych - o wszystkim Ci powiemy.zadaniapraca w zespołach 3 osobowychmontaż i demontaż rusztowań na obiektach przemysłowych (rafinerie, zakłady chemiczne)praca w całości do przyuczeniaoczekujemygotowość do pracy na wysokościachdostępność do wyjazdu za granicęZapraszamy do aplikowania bądź kontaktu Beniamin – 667 890 038 lub Kasia – 695 951 831Agencja zatrudnienia – nr wpisu 47
      • kraków, małopolskie
      • praca tymczasowa
      • randstad polska
      Poszukujemy osoby chętnej do pracy administracyjnej na okres wakacyjny. Jeżeli komunikatywnie posługujesz się językiem angielskim, jesteś dostępna/y na cały etat, i chciał/a zdobyć pierwsze doświadczenie w pracy w korporacji, aplikuj!oferujemypracę w międzynarodowej korporacji branży tytoniowej o ugruntowanej pozycji na rynkuumowę o pracę tymczasową od 17.07-31.07 oraz od 6.08 do 19.08praca w biurzepraca w godzinach: 9:00/9:30 - 17:00/17:30zadaniapomoc w obiegu dokumentów pracowniczychoczekujemydostępności od zarazj. angielski- komunikatywnyAgencja zatrudnienia – nr wpisu 47
      Poszukujemy osoby chętnej do pracy administracyjnej na okres wakacyjny. Jeżeli komunikatywnie posługujesz się językiem angielskim, jesteś dostępna/y na cały etat, i chciał/a zdobyć pierwsze doświadczenie w pracy w korporacji, aplikuj!oferujemypracę w międzynarodowej korporacji branży tytoniowej o ugruntowanej pozycji na rynkuumowę o pracę tymczasową od 17.07-31.07 oraz od 6.08 do 19.08praca w biurzepraca w godzinach: 9:00/9:30 - 17:00/17:30zadaniapomoc w obiegu dokumentów pracowniczychoczekujemydostępności od zarazj. angielski- komunikatywnyAgencja zatrudnienia – nr wpisu 47
      • kraków, małopolskie
      • praca tymczasowa
      • randstad polska
      Szukasz pracy w administracji biurowej i świetnie posługujesz się jęz. angielskim? Ta oferta jest dla Ciebie!oferujemypracę dla wiodącej firmy z branży paliwowejmożliwość zdobycia doświadczenia w dziale wsparciapracę zdalną podczas pandemiidofinansowanie do wyposażenia miejsca pracy zdalnejpakiety sportowe, zniżki do kin, dodatkowy pakiet medycznywynagrodzenie ok.4500 bruttozadaniatworzenie zamówień w systemach wewnętrznychkontrola nad przepływem zamówień w systemieodpowiadanie na zapytania dotyczące zamówieńidentyfikowanie i rozwiązywanie problemów związanych z zamówieniamiścisła współpraca z pozostałymi działami firmyoczekujemybardzo dobrej znajomości języka angielskiego (min. B2+ w mowie i piśmie)wykształcenia wyższego (Ekonomia, Administracja)łatwości poruszania się po systemach i znajomości MS Excelodpowiedzialności, nastawienia na realizację określonych celówumiejętności pracy pod presją czasudyspozycyjności do pracy w pełnym etaciedoświadczenie na podobnym stanowisku będzie mile widzianeAgencja zatrudnienia – nr wpisu 47
      Szukasz pracy w administracji biurowej i świetnie posługujesz się jęz. angielskim? Ta oferta jest dla Ciebie!oferujemypracę dla wiodącej firmy z branży paliwowejmożliwość zdobycia doświadczenia w dziale wsparciapracę zdalną podczas pandemiidofinansowanie do wyposażenia miejsca pracy zdalnejpakiety sportowe, zniżki do kin, dodatkowy pakiet medycznywynagrodzenie ok.4500 bruttozadaniatworzenie zamówień w systemach wewnętrznychkontrola nad przepływem zamówień w systemieodpowiadanie na zapytania dotyczące zamówieńidentyfikowanie i rozwiązywanie problemów związanych z zamówieniamiścisła współpraca z pozostałymi działami firmyoczekujemybardzo dobrej znajomości języka angielskiego (min. B2+ w mowie i piśmie)wykształcenia wyższego (Ekonomia, Administracja)łatwości poruszania się po systemach i znajomości MS Excelodpowiedzialności, nastawienia na realizację określonych celówumiejętności pracy pod presją czasudyspozycyjności do pracy w pełnym etaciedoświadczenie na podobnym stanowisku będzie mile widzianeAgencja zatrudnienia – nr wpisu 47
      • kraków, małopolskie
      • praca tymczasowa
      • randstad polska
      Jeśli lubisz pracować z ludźmi i interesujesz się HR zapraszam do aplikacji.oferujemypracę dla wiodącej firmy z branży paliwowejmożliwość zdobycia doświadczenia w dziale HRpracę zdalną w okresie pandemiimiędzynarodowe środowiskodofinansowanie do pracy zdalnejpakiety sportowe, zniżki do kin, dodatkowy pakiet medycznywynagrodzenie ok. 4500 bruttozadaniaW zależności od zespołu:wsparcie pracowników wewnętrznych w obsłudze systemów kadrowychodpowiadanie na bieżące zapytania pracownikówcodziennna obsługa zgłoszeń aktualizacja danych w systemachweryfkacja poprawności instrukcji dla pracownikówwsparcie działu rekrutacyjnegooczekujemybardzo dobrej znajomości języka angielskiego warunek konieczny - Twoja codzienna praca będzie odbywać się w tym językumile widziane doświadczenie w obsłudze klientamile widziane doświadczenie w pracy administarcyjno-biurowejłatwości w obsłudze systeów i aplikacjibardzo dobrej znajomości pakietu MS Officedobrych umiejętności komnikacyjnychdyspozycjności w pełnym wymiarze godzin od pn. do ptAgencja zatrudnienia – nr wpisu 47
      Jeśli lubisz pracować z ludźmi i interesujesz się HR zapraszam do aplikacji.oferujemypracę dla wiodącej firmy z branży paliwowejmożliwość zdobycia doświadczenia w dziale HRpracę zdalną w okresie pandemiimiędzynarodowe środowiskodofinansowanie do pracy zdalnejpakiety sportowe, zniżki do kin, dodatkowy pakiet medycznywynagrodzenie ok. 4500 bruttozadaniaW zależności od zespołu:wsparcie pracowników wewnętrznych w obsłudze systemów kadrowychodpowiadanie na bieżące zapytania pracownikówcodziennna obsługa zgłoszeń aktualizacja danych w systemachweryfkacja poprawności instrukcji dla pracownikówwsparcie działu rekrutacyjnegooczekujemybardzo dobrej znajomości języka angielskiego warunek konieczny - Twoja codzienna praca będzie odbywać się w tym językumile widziane doświadczenie w obsłudze klientamile widziane doświadczenie w pracy administarcyjno-biurowejłatwości w obsłudze systeów i aplikacjibardzo dobrej znajomości pakietu MS Officedobrych umiejętności komnikacyjnychdyspozycjności w pełnym wymiarze godzin od pn. do ptAgencja zatrudnienia – nr wpisu 47
      • kraków, małopolskie
      • praca tymczasowa
      • randstad polska
      Dla naszego klienta poszukujemy osoby na stanowisko Communication specialist. Jeśli jesteś osoba bardzo zorganizowaną i lubiącą podejmować wyzwania oraz płynnie posługujesz się w języku angielskim? To oferta dla Ciebie, jak i nowy początek rozwoju w miedzynarodowym środowisku. Bądź częścią rewolucyjnej zmiany! Aplikuj!oferujemyzatrudnienie na podstawie umowy o pracę tymczasową (opłacone składki ZUS, płatne urlopy oraz pozostałe świadczenia),prywatną opiekę medyczną,pakiety benefitów (dofinansowanie do karty sportowej, posiłków)pracy hybrydowa,praca w międzynarodowym zespole w firmie z branży tytoniowej,darmowy parking dla pracowników.zadaniatworzenie planów komunikacji, strategii wsparcie poprzez dostarczanie danych kierownikowi,zarządzanie projektami,stały kontakt z pracownikami poprzez różne kanały,analiza danych z kampanii.oczekujemypłynna znajomość języka angielskiegoznajomość graficznych programów komputerowych, programów do obróbki zdjęć czy montowania filmików multimedialnych bedzie duzym atutem,doświadczenia w prowadzeniu kampanii, tworzeniu strategii,zrozumienie/łatwość pracy z narzędziami cyfrowymi,dostępność w pełnym wymiarze godzin,bardzo dobra organizacja pracy.Agencja zatrudnienia – nr wpisu 47
      Dla naszego klienta poszukujemy osoby na stanowisko Communication specialist. Jeśli jesteś osoba bardzo zorganizowaną i lubiącą podejmować wyzwania oraz płynnie posługujesz się w języku angielskim? To oferta dla Ciebie, jak i nowy początek rozwoju w miedzynarodowym środowisku. Bądź częścią rewolucyjnej zmiany! Aplikuj!oferujemyzatrudnienie na podstawie umowy o pracę tymczasową (opłacone składki ZUS, płatne urlopy oraz pozostałe świadczenia),prywatną opiekę medyczną,pakiety benefitów (dofinansowanie do karty sportowej, posiłków)pracy hybrydowa,praca w międzynarodowym zespole w firmie z branży tytoniowej,darmowy parking dla pracowników.zadaniatworzenie planów komunikacji, strategii wsparcie poprzez dostarczanie danych kierownikowi,zarządzanie projektami,stały kontakt z pracownikami poprzez różne kanały,analiza danych z kampanii.oczekujemypłynna znajomość języka angielskiegoznajomość graficznych programów komputerowych, programów do obróbki zdjęć czy montowania filmików multimedialnych bedzie duzym atutem,doświadczenia w prowadzeniu kampanii, tworzeniu strategii,zrozumienie/łatwość pracy z narzędziami cyfrowymi,dostępność w pełnym wymiarze godzin,bardzo dobra organizacja pracy.Agencja zatrudnienia – nr wpisu 47
      • kraków, małopolskie
      • praca stała
      • randstad polska
      Posiadasz doświadczenie w pracy biurowej?Jesteś osobą świetnie zoorganizowaną?Twoja znajomość języka angielskiego jest na poziomie komunikatywnym?Wspaniale ! Mamy dla Ciebie pracę!Aktualnie dla naszego Klienta, firmy zlokalizowanej w rejonie ul Armii Krajowej w Krakowie, poszukujemy kanydydatów./kandydatek na stanowisko sekretarkioferujemy możliwość rozwoju w renomowanej firmie w branży ochrony środowiskazatrudnienie bezpośrenio u Klientaatrakcyjne warunki zatrudnieniaprywatną opiekę medyczną dofinansowanie do abonamentu w sieci fitness pracę w dobrej atmosferze w dynamicznym zespolezadaniabieżąca obsługa sekretariatu (odbieranie telefonów przychodzących i kierowanie ich doodpowiednich działów, otwieranie domofonu, obsługa kurierów i osób przychodzących naspotkania do firmy)obsługa korespondencji zewnętrznej (wpisywanie do bazy przesyłek przychodzących iwychodzących, kierowanie przychodzących dokumentów do odpowiednich osób,przygotowanie dokumentów do wysyłki i do nadania na poczcie)przygotowanie sali konferencyjnej do spotkań i obsługa gości zamawianie materiałów biurowych wsparcie Działu Handlowego w zakresie podstawowych prac biurowych (przygotowywanieprostych umów, archiwizacja dokumentów)zastępstwo Asystentki Zarządu podczas jej nieobecności (np. podczas urlopów) w tym w szczególności: obsługa bieżąca Zarządu (przygotowywanie umów i innych pism, nadzór nadobiegiem dokumentów kierowanych do Zarządu,umawianie spotkań, pomoc w wybranych działaniach Zarządu)oczekujemymin. 2 lata doświadczenia na stanowisku biurowymbardzo dobrej organizacji i planowania pracy własnejsumienności, dokładności i skrupulatnościbardzo dobrej obsługi komputera (pakiet MS Office, w szczególność Word i Excel)umiejętności pisania i redagowania oficjalnych dokumentówznajomości angielskiego na poziomie komunikatywnymumiejętności pracy w zespoleżyczliwości i wysokiej kultury osobistejAgencja zatrudnienia – nr wpisu 47
      Posiadasz doświadczenie w pracy biurowej?Jesteś osobą świetnie zoorganizowaną?Twoja znajomość języka angielskiego jest na poziomie komunikatywnym?Wspaniale ! Mamy dla Ciebie pracę!Aktualnie dla naszego Klienta, firmy zlokalizowanej w rejonie ul Armii Krajowej w Krakowie, poszukujemy kanydydatów./kandydatek na stanowisko sekretarkioferujemy możliwość rozwoju w renomowanej firmie w branży ochrony środowiskazatrudnienie bezpośrenio u Klientaatrakcyjne warunki zatrudnieniaprywatną opiekę medyczną dofinansowanie do abonamentu w sieci fitness pracę w dobrej atmosferze w dynamicznym zespolezadaniabieżąca obsługa sekretariatu (odbieranie telefonów przychodzących i kierowanie ich doodpowiednich działów, otwieranie domofonu, obsługa kurierów i osób przychodzących naspotkania do firmy)obsługa korespondencji zewnętrznej (wpisywanie do bazy przesyłek przychodzących iwychodzących, kierowanie przychodzących dokumentów do odpowiednich osób,przygotowanie dokumentów do wysyłki i do nadania na poczcie)przygotowanie sali konferencyjnej do spotkań i obsługa gości zamawianie materiałów biurowych wsparcie Działu Handlowego w zakresie podstawowych prac biurowych (przygotowywanieprostych umów, archiwizacja dokumentów)zastępstwo Asystentki Zarządu podczas jej nieobecności (np. podczas urlopów) w tym w szczególności: obsługa bieżąca Zarządu (przygotowywanie umów i innych pism, nadzór nadobiegiem dokumentów kierowanych do Zarządu,umawianie spotkań, pomoc w wybranych działaniach Zarządu)oczekujemymin. 2 lata doświadczenia na stanowisku biurowymbardzo dobrej organizacji i planowania pracy własnejsumienności, dokładności i skrupulatnościbardzo dobrej obsługi komputera (pakiet MS Office, w szczególność Word i Excel)umiejętności pisania i redagowania oficjalnych dokumentówznajomości angielskiego na poziomie komunikatywnymumiejętności pracy w zespoleżyczliwości i wysokiej kultury osobistejAgencja zatrudnienia – nr wpisu 47
      • kraków, małopolskie
      • praca tymczasowa
      • randstad polska
      ATRAKCYJNE wynagrodzenie, miła atmosfera, możliwość długofalowej współpracy. Z nami zdobędziesz doświadczenie w znanej firmie z branży tytoniowej.Nie czekaj zbyt długo, bo liczba miejsc jest ograniczona - wyślij sms o treści PRACA na numer podany w ogłoszeniu,  na pewno do Ciebie oddzwonimy i opowiemy Ci o szczegółach oferty ! oferujemyumowę o pracę tymczasową pracę w prężnie rozwijającej się firmie produkcyjnej elastyczne grafikipodstawa + premia do 15% wynagrodzenia100% terminowości wypłaty wynagrodzenia stołówkę na terenie zakładudostęp do darmowych napojówkartę sportową i prywatną opiekę medyczną dla każdego Pracownika w atrakcyjnej ceniezadaniapomoc w obsłudze maszynsegregacja produktów tytoniowychskładanie kartonówkontrola jakościdbanie o czystość na stanowisku pracyoczekujemygotowości do pracy w systemie 3 zmianowym, 4 brygadowymmotywacji do pracy i rozwojusprawności manualnejelastyczności Agencja zatrudnienia – nr wpisu 47
      ATRAKCYJNE wynagrodzenie, miła atmosfera, możliwość długofalowej współpracy. Z nami zdobędziesz doświadczenie w znanej firmie z branży tytoniowej.Nie czekaj zbyt długo, bo liczba miejsc jest ograniczona - wyślij sms o treści PRACA na numer podany w ogłoszeniu,  na pewno do Ciebie oddzwonimy i opowiemy Ci o szczegółach oferty ! oferujemyumowę o pracę tymczasową pracę w prężnie rozwijającej się firmie produkcyjnej elastyczne grafikipodstawa + premia do 15% wynagrodzenia100% terminowości wypłaty wynagrodzenia stołówkę na terenie zakładudostęp do darmowych napojówkartę sportową i prywatną opiekę medyczną dla każdego Pracownika w atrakcyjnej ceniezadaniapomoc w obsłudze maszynsegregacja produktów tytoniowychskładanie kartonówkontrola jakościdbanie o czystość na stanowisku pracyoczekujemygotowości do pracy w systemie 3 zmianowym, 4 brygadowymmotywacji do pracy i rozwojusprawności manualnejelastyczności Agencja zatrudnienia – nr wpisu 47
      • kraków, małopolskie
      • praca stała
      • randstad polska
      Dla naszego Klienta, międzynarodowej firmy będącej liderem w swojej branży budowlanej, poszukujemy Kandydatów na stanowisko specjalista ds. ofertowaniaoferujemypracę w międzynarodowej firmie o ugruntowanej pozycji na rynkustabline zatrudnienie w opraciu o umowę o pracę, bądź kontrakt atrakacyjne wynagrodzenie w zależności od doświadczeniazdobycie doświadczeń zawodowych w międzynarodowej organizacjiuczestnictwo w interesujących projektach i realizacjachszeroki pakiet benefitów, m.in. opieka medyczna, Multisport oraz MyBenefitdogodna lokalizacja miejsca pracy w Krakowiezadania• wstępna analiza rozwiązań projektowych• sporządzenie kalkulacji, obmiarów oraz przedmiotów• aktywny udział w przygotowaniu dokumentów niezbędnych do złożenia oferty• zbieranie ofert od podwykonawców i dostawców • przygotowywanie kalkulacji robót • współpraca z innymi działami, w tym z działem budowy• analiza dokumentacji wykonawczej, przetargowej i projektowejoczekujemy• doświadczenia min. 3 letnie w pracy na stanowisku kosztorysanta• wykształcenia wyższego studiów technicznych budowlanych• umiejętności czytania dokumentacji technicznej• znajomości języka angielskiego• komunikatywności, umiejętności analitycznych• znajomości narzędzi do kalkulacji robót budowlanych NORMA/WINBUD• umiejętności pracy w zespole oraz wysoki poziom organizacji pracy własnejAgencja zatrudnienia – nr wpisu 47
      Dla naszego Klienta, międzynarodowej firmy będącej liderem w swojej branży budowlanej, poszukujemy Kandydatów na stanowisko specjalista ds. ofertowaniaoferujemypracę w międzynarodowej firmie o ugruntowanej pozycji na rynkustabline zatrudnienie w opraciu o umowę o pracę, bądź kontrakt atrakacyjne wynagrodzenie w zależności od doświadczeniazdobycie doświadczeń zawodowych w międzynarodowej organizacjiuczestnictwo w interesujących projektach i realizacjachszeroki pakiet benefitów, m.in. opieka medyczna, Multisport oraz MyBenefitdogodna lokalizacja miejsca pracy w Krakowiezadania• wstępna analiza rozwiązań projektowych• sporządzenie kalkulacji, obmiarów oraz przedmiotów• aktywny udział w przygotowaniu dokumentów niezbędnych do złożenia oferty• zbieranie ofert od podwykonawców i dostawców • przygotowywanie kalkulacji robót • współpraca z innymi działami, w tym z działem budowy• analiza dokumentacji wykonawczej, przetargowej i projektowejoczekujemy• doświadczenia min. 3 letnie w pracy na stanowisku kosztorysanta• wykształcenia wyższego studiów technicznych budowlanych• umiejętności czytania dokumentacji technicznej• znajomości języka angielskiego• komunikatywności, umiejętności analitycznych• znajomości narzędzi do kalkulacji robót budowlanych NORMA/WINBUD• umiejętności pracy w zespole oraz wysoki poziom organizacji pracy własnejAgencja zatrudnienia – nr wpisu 47
      • kraków, małopolskie
      • praca stała
      • randstad polska
      Jesteś umysłem technicznym, masz doświadczenie w obszarze produkcji i lubisz pracować z ludźm,i i sprawdzasz się jako ekspert, doradca? Świetnie, ponieważ nasz klient, włoski producent akcesoriów do drzwi i okien, poszukuje doradcy technicznego, który będzie partnerem do rozmowy dla swoich klientów. Koniecznie sprawdź naszą ofertę!oferujemyumowę o pracę lub kontrakt B2B - ty wybierasz!wynagrodzenie zasadnicze, motywujący system premiowy oraz narzędzia pracysamochód służbowy do użytku prywatnegosamodzielną pracę w trybie hybrydowym (home office oraz spotkania online i wizyty u klientów, możliwość pracy z centrali firmy w Polsce)pracę bezpośrednio dla włoskiego producenta komponentów do produkcji aluminiowych okien i drzwiszkolenia sprzedażowe i produktowe w polskiej centrali firmy oraz w siedzibie głównej we Włoszechdobrą atmosferę pracyintensywny kurs języka angielskiego, jeśli potrzebujesz wsparcia w tym zakresiezadaniapraca z klientami na terenie Polski południowo-zachodniej (województwo dolnośląskie, opolskie, część wielkopolskiego, część lubuskiego)nawiązywanie relacji z klientami (producentami stolarki otworowej z auminium)budowanie świadomości marki na podległym tereniedoradztwo techniczne dla klientów w zakresie szkoleń i promocji produktów lub w przypadku sprzedaży lub reklamacjiudział w zadaniach testowych z producentami pilotażowymianalizowanie zapytań ofertowych oraz odpowiadanie na nieodbywanie spotkań z klientami oraz prowadzenie negocjacjiodbywanie wizyt na terenie fabryki klientaudział w wydarzeniach takich jak dni otwarte, targi, wydarzenia związane z premierą i prezentacją nowych produktów itp. oraz zbieranie danych o odwiedzającychoczekujemywykształcenia minumum średnie (preferowane techniczne)doświadczenia w branży technicznej (preferowane stolarka otworowa, przemysł szklany lub obróbki metali, konstrukcji stalowych, aluminium)mile wiedziane doświadczenie na stanowisku z obszaru produkcji, kontoli jakości, projektowania, technologii lub konstrukcji stolarki aluminiowejznajomości języka polskiego i angielskiego na poziomie umożliwiającym skuteczną komunikację (B1+)znajomości czytania rysunki technicznegoznajomości systemu CAD/CAM (odczyt)wiedzy na temat montażu aluminiowych drzwi i okien (będzie dodatkowym atutem)wysoko rozwiniętych umiejętności organizacyjne i komunikacyjneumiejętności budowania relacjidoświadczenia w sprzedaży lub gotowości do nauki sztuki sprzedaży technicznejprawa jazdy kat. Bobsługi komutera, pakietu MS Office, umiejętności wykorzystywnaia nowych technologii w pracyAgencja zatrudnienia – nr wpisu 47
      Jesteś umysłem technicznym, masz doświadczenie w obszarze produkcji i lubisz pracować z ludźm,i i sprawdzasz się jako ekspert, doradca? Świetnie, ponieważ nasz klient, włoski producent akcesoriów do drzwi i okien, poszukuje doradcy technicznego, który będzie partnerem do rozmowy dla swoich klientów. Koniecznie sprawdź naszą ofertę!oferujemyumowę o pracę lub kontrakt B2B - ty wybierasz!wynagrodzenie zasadnicze, motywujący system premiowy oraz narzędzia pracysamochód służbowy do użytku prywatnegosamodzielną pracę w trybie hybrydowym (home office oraz spotkania online i wizyty u klientów, możliwość pracy z centrali firmy w Polsce)pracę bezpośrednio dla włoskiego producenta komponentów do produkcji aluminiowych okien i drzwiszkolenia sprzedażowe i produktowe w polskiej centrali firmy oraz w siedzibie głównej we Włoszechdobrą atmosferę pracyintensywny kurs języka angielskiego, jeśli potrzebujesz wsparcia w tym zakresiezadaniapraca z klientami na terenie Polski południowo-zachodniej (województwo dolnośląskie, opolskie, część wielkopolskiego, część lubuskiego)nawiązywanie relacji z klientami (producentami stolarki otworowej z auminium)budowanie świadomości marki na podległym tereniedoradztwo techniczne dla klientów w zakresie szkoleń i promocji produktów lub w przypadku sprzedaży lub reklamacjiudział w zadaniach testowych z producentami pilotażowymianalizowanie zapytań ofertowych oraz odpowiadanie na nieodbywanie spotkań z klientami oraz prowadzenie negocjacjiodbywanie wizyt na terenie fabryki klientaudział w wydarzeniach takich jak dni otwarte, targi, wydarzenia związane z premierą i prezentacją nowych produktów itp. oraz zbieranie danych o odwiedzającychoczekujemywykształcenia minumum średnie (preferowane techniczne)doświadczenia w branży technicznej (preferowane stolarka otworowa, przemysł szklany lub obróbki metali, konstrukcji stalowych, aluminium)mile wiedziane doświadczenie na stanowisku z obszaru produkcji, kontoli jakości, projektowania, technologii lub konstrukcji stolarki aluminiowejznajomości języka polskiego i angielskiego na poziomie umożliwiającym skuteczną komunikację (B1+)znajomości czytania rysunki technicznegoznajomości systemu CAD/CAM (odczyt)wiedzy na temat montażu aluminiowych drzwi i okien (będzie dodatkowym atutem)wysoko rozwiniętych umiejętności organizacyjne i komunikacyjneumiejętności budowania relacjidoświadczenia w sprzedaży lub gotowości do nauki sztuki sprzedaży technicznejprawa jazdy kat. Bobsługi komutera, pakietu MS Office, umiejętności wykorzystywnaia nowych technologii w pracyAgencja zatrudnienia – nr wpisu 47
      • kraków, małopolskie
      • praca stała
      • randstad polska
      Jesteś umysłem technicznym, masz doświadczenie w obszarze produkcji i lubisz pracować z ludźm,i i sprawdzasz się jako ekspert, doradca? Świetnie, ponieważ nasz klient, włoski producent akcesoriów do drzwi i okien, poszukuje doradcy technicznego, który będzie partnerem do rozmowy dla swoich klientów. Koniecznie sprawdź naszą ofertę!oferujemyumowę o pracę lub kontrakt B2B - ty wybierasz!wynagrodzenie zasadnicze, motywujący system premiowy oraz narzędzia pracysamochód służbowy do użytku prywatnegosamodzielną pracę w trybie hybrydowym (home office oraz spotkania online i wizyty u klientów, możliwość pracy z centrali firmy w Polsce)pracę bezpośrednio dla włoskiego producenta komponentów do produkcji aluminiowych okien i drzwiszkolenia sprzedażowe i produktowe w polskiej centrali firmy oraz w siedzibie głównej we Włoszechdobrą atmosferę pracyintensywny kurs języka angielskiego, jeśli potrzebujesz wsparcia w tym zakresiezadaniapraca z klientami na terenie Polski południowo-zachodniej (województwo dolnośląskie, opolskie, część wielkopolskiego, część lubuskiego)nawiązywanie relacji z klientami (producentami stolarki otworowej z auminium)budowanie świadomości marki na podległym tereniedoradztwo techniczne dla klientów w zakresie szkoleń i promocji produktów lub w przypadku sprzedaży lub reklamacjiudział w zadaniach testowych z producentami pilotażowymianalizowanie zapytań ofertowych oraz odpowiadanie na nieodbywanie spotkań z klientami oraz prowadzenie negocjacjiodbywanie wizyt na terenie fabryki klientaudział w wydarzeniach takich jak dni otwarte, targi, wydarzenia związane z premierą i prezentacją nowych produktów itp. oraz zbieranie danych o odwiedzającychoczekujemywykształcenia minumum średnie (preferowane techniczne)doświadczenia w branży technicznej (preferowane stolarka otworowa, przemysł szklany lub obróbki metali, konstrukcji stalowych, aluminium)mile wiedziane doświadczenie na stanowisku z obszaru produkcji, kontoli jakości, projektowania, technologii lub konstrukcji stolarki aluminiowejznajomości języka polskiego i angielskiego na poziomie umożliwiającym skuteczną komunikację (B1+)znajomości czytania rysunki technicznegoznajomości systemu CAD/CAM (odczyt)wiedzy na temat montażu aluminiowych drzwi i okien (będzie dodatkowym atutem)wysoko rozwiniętych umiejętności organizacyjne i komunikacyjneumiejętności budowania relacjidoświadczenia w sprzedaży lub gotowości do nauki sztuki sprzedaży technicznejprawa jazdy kat. Bobsługi komutera, pakietu MS Office, umiejętności wykorzystywnaia nowych technologii w pracyAgencja zatrudnienia – nr wpisu 47
      Jesteś umysłem technicznym, masz doświadczenie w obszarze produkcji i lubisz pracować z ludźm,i i sprawdzasz się jako ekspert, doradca? Świetnie, ponieważ nasz klient, włoski producent akcesoriów do drzwi i okien, poszukuje doradcy technicznego, który będzie partnerem do rozmowy dla swoich klientów. Koniecznie sprawdź naszą ofertę!oferujemyumowę o pracę lub kontrakt B2B - ty wybierasz!wynagrodzenie zasadnicze, motywujący system premiowy oraz narzędzia pracysamochód służbowy do użytku prywatnegosamodzielną pracę w trybie hybrydowym (home office oraz spotkania online i wizyty u klientów, możliwość pracy z centrali firmy w Polsce)pracę bezpośrednio dla włoskiego producenta komponentów do produkcji aluminiowych okien i drzwiszkolenia sprzedażowe i produktowe w polskiej centrali firmy oraz w siedzibie głównej we Włoszechdobrą atmosferę pracyintensywny kurs języka angielskiego, jeśli potrzebujesz wsparcia w tym zakresiezadaniapraca z klientami na terenie Polski południowo-zachodniej (województwo dolnośląskie, opolskie, część wielkopolskiego, część lubuskiego)nawiązywanie relacji z klientami (producentami stolarki otworowej z auminium)budowanie świadomości marki na podległym tereniedoradztwo techniczne dla klientów w zakresie szkoleń i promocji produktów lub w przypadku sprzedaży lub reklamacjiudział w zadaniach testowych z producentami pilotażowymianalizowanie zapytań ofertowych oraz odpowiadanie na nieodbywanie spotkań z klientami oraz prowadzenie negocjacjiodbywanie wizyt na terenie fabryki klientaudział w wydarzeniach takich jak dni otwarte, targi, wydarzenia związane z premierą i prezentacją nowych produktów itp. oraz zbieranie danych o odwiedzającychoczekujemywykształcenia minumum średnie (preferowane techniczne)doświadczenia w branży technicznej (preferowane stolarka otworowa, przemysł szklany lub obróbki metali, konstrukcji stalowych, aluminium)mile wiedziane doświadczenie na stanowisku z obszaru produkcji, kontoli jakości, projektowania, technologii lub konstrukcji stolarki aluminiowejznajomości języka polskiego i angielskiego na poziomie umożliwiającym skuteczną komunikację (B1+)znajomości czytania rysunki technicznegoznajomości systemu CAD/CAM (odczyt)wiedzy na temat montażu aluminiowych drzwi i okien (będzie dodatkowym atutem)wysoko rozwiniętych umiejętności organizacyjne i komunikacyjneumiejętności budowania relacjidoświadczenia w sprzedaży lub gotowości do nauki sztuki sprzedaży technicznejprawa jazdy kat. Bobsługi komutera, pakietu MS Office, umiejętności wykorzystywnaia nowych technologii w pracyAgencja zatrudnienia – nr wpisu 47
      • kraków, małopolskie
      • praca stała
      • randstad polska
      Jesteś umysłem technicznym, masz doświadczenie w obszarze produkcji i lubisz pracować z ludźm,i i sprawdzasz się jako ekspert, doradca? Świetnie, ponieważ nasz klient, włoski producent akcesoriów do drzwi i okien, poszukuje doradcy technicznego, który będzie partnerem do rozmowy dla swoich klientów. Koniecznie sprawdź naszą ofertę!oferujemyumowę o pracę lub kontrakt B2B - ty wybierasz!wynagrodzenie zasadnicze, motywujący system premiowy oraz narzędzia pracysamochód służbowy do użytku prywatnegosamodzielną pracę w trybie hybrydowym (home office oraz spotkania online i wizyty u klientów, możliwość pracy z centrali firmy w Polsce)pracę bezpośrednio dla włoskiego producenta komponentów do produkcji aluminiowych okien i drzwiszkolenia sprzedażowe i produktowe w polskiej centrali firmy oraz w siedzibie głównej we Włoszechdobrą atmosferę pracyintensywny kurs języka angielskiego, jeśli potrzebujesz wsparcia w tym zakresiezadaniapraca z klientami na terenie Polski południowo-zachodniej (województwo dolnośląskie, opolskie, część wielkopolskiego, część lubuskiego)nawiązywanie relacji z klientami (producentami stolarki otworowej z auminium)budowanie świadomości marki na podległym tereniedoradztwo techniczne dla klientów w zakresie szkoleń i promocji produktów lub w przypadku sprzedaży lub reklamacjiudział w zadaniach testowych z producentami pilotażowymianalizowanie zapytań ofertowych oraz odpowiadanie na nieodbywanie spotkań z klientami oraz prowadzenie negocjacjiodbywanie wizyt na terenie fabryki klientaudział w wydarzeniach takich jak dni otwarte, targi, wydarzenia związane z premierą i prezentacją nowych produktów itp. oraz zbieranie danych o odwiedzającychoczekujemywykształcenia minumum średnie (preferowane techniczne)doświadczenia w branży technicznej (preferowane stolarka otworowa, przemysł szklany lub obróbki metali, konstrukcji stalowych, aluminium)mile wiedziane doświadczenie na stanowisku z obszaru produkcji, kontoli jakości, projektowania, technologii lub konstrukcji stolarki aluminiowejznajomości języka polskiego i angielskiego na poziomie umożliwiającym skuteczną komunikację (B1+)znajomości czytania rysunki technicznegoznajomości systemu CAD/CAM (odczyt)wiedzy na temat montażu aluminiowych drzwi i okien (będzie dodatkowym atutem)wysoko rozwiniętych umiejętności organizacyjne i komunikacyjneumiejętności budowania relacjidoświadczenia w sprzedaży lub gotowości do nauki sztuki sprzedaży technicznejprawa jazdy kat. Bobsługi komutera, pakietu MS Office, umiejętności wykorzystywnaia nowych technologii w pracyAgencja zatrudnienia – nr wpisu 47
      Jesteś umysłem technicznym, masz doświadczenie w obszarze produkcji i lubisz pracować z ludźm,i i sprawdzasz się jako ekspert, doradca? Świetnie, ponieważ nasz klient, włoski producent akcesoriów do drzwi i okien, poszukuje doradcy technicznego, który będzie partnerem do rozmowy dla swoich klientów. Koniecznie sprawdź naszą ofertę!oferujemyumowę o pracę lub kontrakt B2B - ty wybierasz!wynagrodzenie zasadnicze, motywujący system premiowy oraz narzędzia pracysamochód służbowy do użytku prywatnegosamodzielną pracę w trybie hybrydowym (home office oraz spotkania online i wizyty u klientów, możliwość pracy z centrali firmy w Polsce)pracę bezpośrednio dla włoskiego producenta komponentów do produkcji aluminiowych okien i drzwiszkolenia sprzedażowe i produktowe w polskiej centrali firmy oraz w siedzibie głównej we Włoszechdobrą atmosferę pracyintensywny kurs języka angielskiego, jeśli potrzebujesz wsparcia w tym zakresiezadaniapraca z klientami na terenie Polski południowo-zachodniej (województwo dolnośląskie, opolskie, część wielkopolskiego, część lubuskiego)nawiązywanie relacji z klientami (producentami stolarki otworowej z auminium)budowanie świadomości marki na podległym tereniedoradztwo techniczne dla klientów w zakresie szkoleń i promocji produktów lub w przypadku sprzedaży lub reklamacjiudział w zadaniach testowych z producentami pilotażowymianalizowanie zapytań ofertowych oraz odpowiadanie na nieodbywanie spotkań z klientami oraz prowadzenie negocjacjiodbywanie wizyt na terenie fabryki klientaudział w wydarzeniach takich jak dni otwarte, targi, wydarzenia związane z premierą i prezentacją nowych produktów itp. oraz zbieranie danych o odwiedzającychoczekujemywykształcenia minumum średnie (preferowane techniczne)doświadczenia w branży technicznej (preferowane stolarka otworowa, przemysł szklany lub obróbki metali, konstrukcji stalowych, aluminium)mile wiedziane doświadczenie na stanowisku z obszaru produkcji, kontoli jakości, projektowania, technologii lub konstrukcji stolarki aluminiowejznajomości języka polskiego i angielskiego na poziomie umożliwiającym skuteczną komunikację (B1+)znajomości czytania rysunki technicznegoznajomości systemu CAD/CAM (odczyt)wiedzy na temat montażu aluminiowych drzwi i okien (będzie dodatkowym atutem)wysoko rozwiniętych umiejętności organizacyjne i komunikacyjneumiejętności budowania relacjidoświadczenia w sprzedaży lub gotowości do nauki sztuki sprzedaży technicznejprawa jazdy kat. Bobsługi komutera, pakietu MS Office, umiejętności wykorzystywnaia nowych technologii w pracyAgencja zatrudnienia – nr wpisu 47
      • kraków, małopolskie
      • praca tymczasowa
      • randstad polska
      Dla naszego klienta poszukujemy osoby na stanowisko Procurement Specialist  Jeżeli masz doświadczenie w dziale zakupów , znasz język włoski/francuski lub niemiecki na zaawansowanym poziomie i jesteś osobą, która nie boi się zmian i stawia na rozwój - to właśnie oferta dla Ciebie, aplikuj!oferujemymiędzynarodowe środowiskoprzyjazne miejsce pracymożliwość rozwoju zawodowegoumowę o pracę tymczasową na okres 3 miesięcy z możliwością przedłużeniapakiet benefitów elastyczne godziny pracy pracę od poniedziałku do piątkupraca hybrydowazadaniaObsługa procesu zakupowego w ramach narzędzi sourcingowych Pomoc w przygotowywaniu i prowadzeniu procesu RFxtworzenie raportów Ad Hococzekujemywykształcenia wyższegobiegłej znajomości języka włoskiego/francuskiego lub włoskiegobardzo dobrej znajomości języka angielskiego (min. C1)doświadczenia w dziale zakupóworientacji na osiąganie celów i efekty swojej pracychęci do pracy i rozwojudobrze rozwiniętych umiejętności komunikacyjnychAgencja zatrudnienia – nr wpisu 47
      Dla naszego klienta poszukujemy osoby na stanowisko Procurement Specialist  Jeżeli masz doświadczenie w dziale zakupów , znasz język włoski/francuski lub niemiecki na zaawansowanym poziomie i jesteś osobą, która nie boi się zmian i stawia na rozwój - to właśnie oferta dla Ciebie, aplikuj!oferujemymiędzynarodowe środowiskoprzyjazne miejsce pracymożliwość rozwoju zawodowegoumowę o pracę tymczasową na okres 3 miesięcy z możliwością przedłużeniapakiet benefitów elastyczne godziny pracy pracę od poniedziałku do piątkupraca hybrydowazadaniaObsługa procesu zakupowego w ramach narzędzi sourcingowych Pomoc w przygotowywaniu i prowadzeniu procesu RFxtworzenie raportów Ad Hococzekujemywykształcenia wyższegobiegłej znajomości języka włoskiego/francuskiego lub włoskiegobardzo dobrej znajomości języka angielskiego (min. C1)doświadczenia w dziale zakupóworientacji na osiąganie celów i efekty swojej pracychęci do pracy i rozwojudobrze rozwiniętych umiejętności komunikacyjnychAgencja zatrudnienia – nr wpisu 47
      • kraków, małopolskie
      • praca tymczasowa
      • randstad polska
      W związku z dynamicznym rozwojem centrum SSC/BO jednego z naszych Klientów z branży paliwowej, poszukujemy pracowników do bieżącej obsługi procesów obsługi zamówień/kontraktów/kart lojalnościowych w języku angielskim. Jeśli jesteś absolwentem lub masz za sobą pierwsze doświadczenia zawodowe i chciałbyś rozpocząć pracę w międzynarodowych strukturach, ta oferta jest dla Ciebie. A może masz już doświadczenie i chciałbyś zmienić swoją ścieżkę zawodową? Również zapraszamy do aplikacji!oferujemypracę w pełnym wymiarze godzin od pn. do pt.możliwość nauki i rozwoju w międzynarodowej korporacjiniezbędne szkolenia wprowadzająceumowę o pracę tymczasowąbenefity: karty sportowe OK System, opieka Medyczna Medicoverpracę w systemie hybrydowym (2 dni w tygodniu z biura)dofinansowanie do wyposażenia miejsca pracy w domuwynagrodzenie - ok 4500 bruttozadaniaW zależności od zespołu, Twoje obowiązki będą się wiązały z opieką nad klientem pod kątem:realizacji bieżących zamówieńrejestracji lub zmiany danych w systemieodpowiadania na zapytania klientów lub wyjaśniania niezgodnościbieżących kontaktów z klientami (email/tel)współpracy z innymi działamiweryfikacji danychtworzenia raportówoczekujemyznajomości j. angielskiego na poz. min. B2+ - to podstawa! Twoja codzienna praca będzie odbywała się w tym języku i na pierwszej rozmowie sprawdzimy Twoje kompetencje językowe. Reszty Cię nauczymy :)dyspozycyjności w pełnym wymiarze godzin od pn. do pt.zaangażowania i motywacji do pracyotwartości na podejmowanie nowych wyzwańuważności na detalekomunikatywności i proaktywnego podejścia do klientawysokiej kultury osobistejorganizacji pracy na wysokim poziomieAgencja zatrudnienia nr wpisu 47
      W związku z dynamicznym rozwojem centrum SSC/BO jednego z naszych Klientów z branży paliwowej, poszukujemy pracowników do bieżącej obsługi procesów obsługi zamówień/kontraktów/kart lojalnościowych w języku angielskim. Jeśli jesteś absolwentem lub masz za sobą pierwsze doświadczenia zawodowe i chciałbyś rozpocząć pracę w międzynarodowych strukturach, ta oferta jest dla Ciebie. A może masz już doświadczenie i chciałbyś zmienić swoją ścieżkę zawodową? Również zapraszamy do aplikacji!oferujemypracę w pełnym wymiarze godzin od pn. do pt.możliwość nauki i rozwoju w międzynarodowej korporacjiniezbędne szkolenia wprowadzająceumowę o pracę tymczasowąbenefity: karty sportowe OK System, opieka Medyczna Medicoverpracę w systemie hybrydowym (2 dni w tygodniu z biura)dofinansowanie do wyposażenia miejsca pracy w domuwynagrodzenie - ok 4500 bruttozadaniaW zależności od zespołu, Twoje obowiązki będą się wiązały z opieką nad klientem pod kątem:realizacji bieżących zamówieńrejestracji lub zmiany danych w systemieodpowiadania na zapytania klientów lub wyjaśniania niezgodnościbieżących kontaktów z klientami (email/tel)współpracy z innymi działamiweryfikacji danychtworzenia raportówoczekujemyznajomości j. angielskiego na poz. min. B2+ - to podstawa! Twoja codzienna praca będzie odbywała się w tym języku i na pierwszej rozmowie sprawdzimy Twoje kompetencje językowe. Reszty Cię nauczymy :)dyspozycyjności w pełnym wymiarze godzin od pn. do pt.zaangażowania i motywacji do pracyotwartości na podejmowanie nowych wyzwańuważności na detalekomunikatywności i proaktywnego podejścia do klientawysokiej kultury osobistejorganizacji pracy na wysokim poziomieAgencja zatrudnienia nr wpisu 47
      • kraków, małopolskie
      • praca stała
      • randstad polska
      Obecnie dla naszego klienta będącego światowym liderem w obszarze usług wspólnych oraz badawczo-rozwojowych, poszukujemy kandydata na stanowisko system feature owner, który będzie częścią projektów związanych z sensorami. Jeżeli posiadasz doświadczenie jako inżynier systemu w branży automotive oraz chcesz podjąć pracę w międzynarodowym środowisku, koniecznie zapoznaj się z poniższą ofertą! oferujemyzatrudnienie w międzynarodowej firmie o stabilnej pozycji na rynkuzatrudnienie bezpośrednio u klienta w oparciu o Umowę o Pracęmożliwość pracy w systemie hybrydowym lub zdalnymatrakcyjne wynagrodzeniepakiet dodatkowych benefitówduże możliwości rozwoju zawodowegozadaniaodpowiedzialność za rozwój techniczny funkcji systemuścisła współpraca z zespołem programistów, liderów oraz klientaminegocjowanie wymagań technicznychudział w tworzeniu propozycji architektonicznych systemudbałość o spełnienie wymagań produktowych oraz nadzór nad testaminadzór nad terminową realizacją działańodpowiedzialność za definiowanie oraz doskonalenie procesów, metod oraz narzędzi związanych z inżynierią systemowądbałość o dokumentację technicznąoczekujemykilkuletniego doświadczenia w pracy na podobnym stanowisku w branży automotivepraktycznej wiedzy na temat czujników prądu, napięcia, temperatury i ciśnieniadoświadczenia w projektowaniu sprzętu oraz interfejsu czujników praktycznej wiedzy na temat elektroniki samochodowejznajomości wbudowanego oprogramowania sterującego umiejętności pracy z programami tj. Polarion oraz Doorswiedzy na temat modelowania systemu w języku SysML lub innymbardzo dobrej znajomości języka angielskiegoAgencja zatrudnienia – nr wpisu 47
      Obecnie dla naszego klienta będącego światowym liderem w obszarze usług wspólnych oraz badawczo-rozwojowych, poszukujemy kandydata na stanowisko system feature owner, który będzie częścią projektów związanych z sensorami. Jeżeli posiadasz doświadczenie jako inżynier systemu w branży automotive oraz chcesz podjąć pracę w międzynarodowym środowisku, koniecznie zapoznaj się z poniższą ofertą! oferujemyzatrudnienie w międzynarodowej firmie o stabilnej pozycji na rynkuzatrudnienie bezpośrednio u klienta w oparciu o Umowę o Pracęmożliwość pracy w systemie hybrydowym lub zdalnymatrakcyjne wynagrodzeniepakiet dodatkowych benefitówduże możliwości rozwoju zawodowegozadaniaodpowiedzialność za rozwój techniczny funkcji systemuścisła współpraca z zespołem programistów, liderów oraz klientaminegocjowanie wymagań technicznychudział w tworzeniu propozycji architektonicznych systemudbałość o spełnienie wymagań produktowych oraz nadzór nad testaminadzór nad terminową realizacją działańodpowiedzialność za definiowanie oraz doskonalenie procesów, metod oraz narzędzi związanych z inżynierią systemowądbałość o dokumentację technicznąoczekujemykilkuletniego doświadczenia w pracy na podobnym stanowisku w branży automotivepraktycznej wiedzy na temat czujników prądu, napięcia, temperatury i ciśnieniadoświadczenia w projektowaniu sprzętu oraz interfejsu czujników praktycznej wiedzy na temat elektroniki samochodowejznajomości wbudowanego oprogramowania sterującego umiejętności pracy z programami tj. Polarion oraz Doorswiedzy na temat modelowania systemu w języku SysML lub innymbardzo dobrej znajomości języka angielskiegoAgencja zatrudnienia – nr wpisu 47
    oglądasz 30 z 59 ofert pracy

    Dziękujemy. będziesz teraz regularnie otrzymywać powiadomienia o podobnych ofertach pracy.

    Wygląda na to, że chcesz zmienić język. Spowoduje to zresetowanie filtrów zastosowanych obecnie przy wyszukiwaniu ofert pracy.