You are successfully logged out of your my randstad account

You have successfully deleted your account

    Dziękujemy. będziesz teraz regularnie otrzymywać spersonalizowane powiadomienia o ofertach pracy.

    liczba ofert pracy w miejscowości Kraków: 52

    filtr1
    wyczyść wszystko
      • kraków, małopolskie
      • praca stała
      • randstad polska
      ATRAKCYJNE wynagrodzenie, miła atmosfera, możliwość długofalowej współpracy. Z nami zdobędziesz doświadczenie w znanej firmie z branży tytoniowej.Nie czekaj zbyt długo, bo liczba miejsc jest ograniczona - wyślij sms o treści PRACA na numer podany w ogłoszeniu,  na pewno do Ciebie oddzwonimy i opowiemy Ci o szczegółach oferty ! oferujemyatrakcyjne wynagrodzenie pracę na nowym dziale produkcyjnymzatrudnienie na podstawie umowy o pracę tymczasową (odprowadzane składki ZUS)pracę w systemie 3-zmianowym stołówkę na terenie zakładu produkcyjnego plus 50% DOFINANSOWANIA do posiłkówBENEFITY w bardzo atrakcyjnej cenie ( karta sportowa OK System, opieka medyczna Medicover, rabaty do kina i sklepów )ekwiwalent za pranie odzieżyzadanianakładanie i odbiór kaset z filtramiprace manualne - prucie papierosów, segregacja produktów tytoniowych kontrola jakości na każdym etapie produkcjipomoc w obsłudze maszyn proste prace porządkowe oczekujemygotowości do pracy w systemie 3 zmianowym, 4 brygadowymmotywacji do pracy i rozwojusprawności manualnej dokładności i skrupulatnościAgencja zatrudnienia – nr wpisu 47
      ATRAKCYJNE wynagrodzenie, miła atmosfera, możliwość długofalowej współpracy. Z nami zdobędziesz doświadczenie w znanej firmie z branży tytoniowej.Nie czekaj zbyt długo, bo liczba miejsc jest ograniczona - wyślij sms o treści PRACA na numer podany w ogłoszeniu,  na pewno do Ciebie oddzwonimy i opowiemy Ci o szczegółach oferty ! oferujemyatrakcyjne wynagrodzenie pracę na nowym dziale produkcyjnymzatrudnienie na podstawie umowy o pracę tymczasową (odprowadzane składki ZUS)pracę w systemie 3-zmianowym stołówkę na terenie zakładu produkcyjnego plus 50% DOFINANSOWANIA do posiłkówBENEFITY w bardzo atrakcyjnej cenie ( karta sportowa OK System, opieka medyczna Medicover, rabaty do kina i sklepów )ekwiwalent za pranie odzieżyzadanianakładanie i odbiór kaset z filtramiprace manualne - prucie papierosów, segregacja produktów tytoniowych kontrola jakości na każdym etapie produkcjipomoc w obsłudze maszyn proste prace porządkowe oczekujemygotowości do pracy w systemie 3 zmianowym, 4 brygadowymmotywacji do pracy i rozwojusprawności manualnej dokładności i skrupulatnościAgencja zatrudnienia – nr wpisu 47
      • kraków, małopolskie
      • praca stała
      • PLN10 - PLN11 miesięcznie
      • randstad polska
      Chcesz pracować dla cenionej i renomowanej firmy, która zajmuje się rewitalizacją, rewaloryzacji parków i ogrodów zabytkowych, a poza tym zajmuje się realizacją dużych inwestycji związanych z zagospodarowaniem terenów publicznych, osiedlowych i kompleksów biurowych? Jeżeli odpowiedziałeś TAK, aplikuj już dziś! W związku z dynamicznym rozwojem struktur naszego klienta na terenie województwa małopolskiego, poszukujemy osoby na stanowisko: Specjalista ds. kontrolingu Jeśli posiadasz conajmniej kilkuletnie doświadczenie w finansach, kontrolingu, budżetowaniu i chcesz się nadal rozwijać w tym obszarze, ta oferta może być idealna dla Ciebie!oferujemyzatrudnienie w oparciu o umowę o pracępracę w firmie o ugruntowanej pozycji na rynkuatrakcyjne wynagrodzenie zależne od posiadanego doświadczenia (plus regularne podwyżki i premie roczne)pracę w nowoczesnym biurzebiznesowe godziny pracy (8:00-16:00 lub 9.00-17.00)możliwość rozwoju zawodowego poprzez szkolenia zewnętrzene, konferencje branżowewyposażenie stanowiskowe dopasowane do preferencjimożliwość rozwoju zawodowego wewnątrz organizacjimożliwość skorzystania z prywatnej opieki medycznej, karty sportowej lub dodatkowego ubezpieczenia grupowegozadaniaodpowiedzialność za gromadzenie danych z wszystkich obszarów firmy niezbędnych do tworzenia budżetówkontrola raportów tygodniowych podległych pracowników firmywsparcie Zarządu przy przygotowywaniu budżetu rocznego, planów krótko i długoterminowychanaliza bieżącej realizacji budżetu firmy i jego wszystkich składowych oraz ustalanie przyczyn ewentualnychodchyleństała i ścisła współpraca z zewnętrznym biurem księgowym wraz z nadzorowaniem poprawności wykonanej przez nie usługiwspółpraca z wewnętrznymi kadramitworzenie nowych oraz usprawnianie obecnych raportów i procesów wspierających procesy rachunkowościzarządczej firmytworzenie raportów, analiz i prezentacji danych finansowych i operacyjnych pozwalających na podejmowaniebieżących i długoterminowych decyzji biznesowychoczekujemymin. 2 letnie doświadczenia w pracy na podobnym stanowiskuwykształcenia wyższego (mile widziane kierunkowe: finanse, rachunkowść etc.)dobrej znajomośći pakietu MS Office (w szczególności Excel)znajomośći języka angielskiego (mile widziana)bardzo dobrej organizacji pracy, samodzielności, analitycznego myślenia, umiejętności pracy w zespoledyspozycyjności i umiejętności pracy w sytuacjach stresowychdokładności i komunikatywnościAgencja zatrudnienia – nr wpisu 47
      Chcesz pracować dla cenionej i renomowanej firmy, która zajmuje się rewitalizacją, rewaloryzacji parków i ogrodów zabytkowych, a poza tym zajmuje się realizacją dużych inwestycji związanych z zagospodarowaniem terenów publicznych, osiedlowych i kompleksów biurowych? Jeżeli odpowiedziałeś TAK, aplikuj już dziś! W związku z dynamicznym rozwojem struktur naszego klienta na terenie województwa małopolskiego, poszukujemy osoby na stanowisko: Specjalista ds. kontrolingu Jeśli posiadasz conajmniej kilkuletnie doświadczenie w finansach, kontrolingu, budżetowaniu i chcesz się nadal rozwijać w tym obszarze, ta oferta może być idealna dla Ciebie!oferujemyzatrudnienie w oparciu o umowę o pracępracę w firmie o ugruntowanej pozycji na rynkuatrakcyjne wynagrodzenie zależne od posiadanego doświadczenia (plus regularne podwyżki i premie roczne)pracę w nowoczesnym biurzebiznesowe godziny pracy (8:00-16:00 lub 9.00-17.00)możliwość rozwoju zawodowego poprzez szkolenia zewnętrzene, konferencje branżowewyposażenie stanowiskowe dopasowane do preferencjimożliwość rozwoju zawodowego wewnątrz organizacjimożliwość skorzystania z prywatnej opieki medycznej, karty sportowej lub dodatkowego ubezpieczenia grupowegozadaniaodpowiedzialność za gromadzenie danych z wszystkich obszarów firmy niezbędnych do tworzenia budżetówkontrola raportów tygodniowych podległych pracowników firmywsparcie Zarządu przy przygotowywaniu budżetu rocznego, planów krótko i długoterminowychanaliza bieżącej realizacji budżetu firmy i jego wszystkich składowych oraz ustalanie przyczyn ewentualnychodchyleństała i ścisła współpraca z zewnętrznym biurem księgowym wraz z nadzorowaniem poprawności wykonanej przez nie usługiwspółpraca z wewnętrznymi kadramitworzenie nowych oraz usprawnianie obecnych raportów i procesów wspierających procesy rachunkowościzarządczej firmytworzenie raportów, analiz i prezentacji danych finansowych i operacyjnych pozwalających na podejmowaniebieżących i długoterminowych decyzji biznesowychoczekujemymin. 2 letnie doświadczenia w pracy na podobnym stanowiskuwykształcenia wyższego (mile widziane kierunkowe: finanse, rachunkowść etc.)dobrej znajomośći pakietu MS Office (w szczególności Excel)znajomośći języka angielskiego (mile widziana)bardzo dobrej organizacji pracy, samodzielności, analitycznego myślenia, umiejętności pracy w zespoledyspozycyjności i umiejętności pracy w sytuacjach stresowychdokładności i komunikatywnościAgencja zatrudnienia – nr wpisu 47
      • kraków, małopolskie
      • praca tymczasowa
      • randstad polska
      Dla naszego klienta poszukujemy osoby na stanowisko Procurement associate  z j. włoskim. Jeżeli masz doświadczenie w zakupach/przetargach, znasz język włoski na zaawansowanym poziomie i jesteś osobą, która nie boi się zmian i stawia na rozwój - to właśnie oferta dla Ciebie, aplikuj!oferujemymiędzynarodowe środowiskoprzyjazne miejsce pracymożliwość rozwoju zawodowegoumowę o pracę tymczasową na okres 6 miesięcy z możliwością przedłużeniapakiet benefitów elastyczne godziny pracy pracę od poniedziałku do piątkumożliwość pracy zdalnej na terenie PolskizadaniaObsługa procesu zakupowego w ramach narzędzi sourcingowych Pomoc w przygotowywaniu i prowadzeniu procesu RFxtworzenie raportów Ad Hococzekujemywykształcenia wyższegobiegłej znajomości języka włoskiegobardzo dobrej znajomości języka angielskiego (min. B2)doświadczenia w zakupach/przetargachorientacji na osiąganie celów i efekty swojej pracychęci do pracy i rozwojudobrze rozwiniętych umiejętności komunikacyjnychAgencja zatrudnienia – nr wpisu 47
      Dla naszego klienta poszukujemy osoby na stanowisko Procurement associate  z j. włoskim. Jeżeli masz doświadczenie w zakupach/przetargach, znasz język włoski na zaawansowanym poziomie i jesteś osobą, która nie boi się zmian i stawia na rozwój - to właśnie oferta dla Ciebie, aplikuj!oferujemymiędzynarodowe środowiskoprzyjazne miejsce pracymożliwość rozwoju zawodowegoumowę o pracę tymczasową na okres 6 miesięcy z możliwością przedłużeniapakiet benefitów elastyczne godziny pracy pracę od poniedziałku do piątkumożliwość pracy zdalnej na terenie PolskizadaniaObsługa procesu zakupowego w ramach narzędzi sourcingowych Pomoc w przygotowywaniu i prowadzeniu procesu RFxtworzenie raportów Ad Hococzekujemywykształcenia wyższegobiegłej znajomości języka włoskiegobardzo dobrej znajomości języka angielskiego (min. B2)doświadczenia w zakupach/przetargachorientacji na osiąganie celów i efekty swojej pracychęci do pracy i rozwojudobrze rozwiniętych umiejętności komunikacyjnychAgencja zatrudnienia – nr wpisu 47
      • kraków, małopolskie
      • praca tymczasowa
      • randstad polska
      Szukasz pracy? A może tylko rozglądasz się za zmianami zawodowymi? Teraz masz szansę to zrobić! Mamy dla Ciebie ofertę w której znajomość angielskiego oraz chęć rozwoju to podstawa i początek międzynarodowych znajomości! Jeśli masz już za sobą pierwsze doświadczenia we wdrażaniu kampanii komunikacyjnych, jesteś osobą kreatywną, pełną interesujących pomysłów, posługującą się płynnie w j. angielskim - aplikuj!oferujemypracę w międzynarodowej korporacji branży tytoniowej o ugruntowanej pozycji na rynkupoznanie środowiska działu HR działającego w systemie centrum usług (Shared Service Center) obsługujących kraje Europy, Środkowego Wschodu i części Afrykiumowę o pracę tymczasową z możliwością przedłużeniapakiet benefitów (kartę OK SYSTEM, dodatkową opiekę medyczną, dofinansowanie do posiłków, zniżki na bilety do kina itp.)możliwość pracy zdalnej i elastyczne godziny pracyzadaniatworzenie i rozwijanie treści komunikacyjnejopracowywanie i realizacja innych kampanii komunikacyjnych , wiadomości i treści innych wewnętrznych działów ITgenerowanie materiałów komunikacyjnych, aby na bieżąco informować pracowników IT i firmę o kluczowych projektach i inicjatywach ITocena skuteczności strategii komunikacyjnych poprzez raportowanie i wskaźniki KPIKoordynowanie publikacji newsletterów i innych mediów wewnętrznych oczekujemywykształcenia wyższegobardzo dobrej znajomości języka angielskiego - warunek konieczny (c1/c2)biegłej znajomości narzędzi Microsoft Office ,PowerPointdoświadczenie w programach:Adobe Creative Suite (SharePoint, PowerPoint and Adobe suite)  będzie dodatkowym atutemdoświadczenie w obszarze marketingudostępności w pełnym wymiarze godzin - od poniedziałku do piątku Agencja zatrudnienia – nr wpisu 47
      Szukasz pracy? A może tylko rozglądasz się za zmianami zawodowymi? Teraz masz szansę to zrobić! Mamy dla Ciebie ofertę w której znajomość angielskiego oraz chęć rozwoju to podstawa i początek międzynarodowych znajomości! Jeśli masz już za sobą pierwsze doświadczenia we wdrażaniu kampanii komunikacyjnych, jesteś osobą kreatywną, pełną interesujących pomysłów, posługującą się płynnie w j. angielskim - aplikuj!oferujemypracę w międzynarodowej korporacji branży tytoniowej o ugruntowanej pozycji na rynkupoznanie środowiska działu HR działającego w systemie centrum usług (Shared Service Center) obsługujących kraje Europy, Środkowego Wschodu i części Afrykiumowę o pracę tymczasową z możliwością przedłużeniapakiet benefitów (kartę OK SYSTEM, dodatkową opiekę medyczną, dofinansowanie do posiłków, zniżki na bilety do kina itp.)możliwość pracy zdalnej i elastyczne godziny pracyzadaniatworzenie i rozwijanie treści komunikacyjnejopracowywanie i realizacja innych kampanii komunikacyjnych , wiadomości i treści innych wewnętrznych działów ITgenerowanie materiałów komunikacyjnych, aby na bieżąco informować pracowników IT i firmę o kluczowych projektach i inicjatywach ITocena skuteczności strategii komunikacyjnych poprzez raportowanie i wskaźniki KPIKoordynowanie publikacji newsletterów i innych mediów wewnętrznych oczekujemywykształcenia wyższegobardzo dobrej znajomości języka angielskiego - warunek konieczny (c1/c2)biegłej znajomości narzędzi Microsoft Office ,PowerPointdoświadczenie w programach:Adobe Creative Suite (SharePoint, PowerPoint and Adobe suite)  będzie dodatkowym atutemdoświadczenie w obszarze marketingudostępności w pełnym wymiarze godzin - od poniedziałku do piątku Agencja zatrudnienia – nr wpisu 47
      • kraków, małopolskie
      • praca tymczasowa
      • randstad polska
      Dla klienta, firmy, która skupia się na profesjonalnym dostarczaniu najnowocześniejszych rozwiązań w zakresie czyszczenia i higieny w miejscu pracy prowadzimy rekrutację na stanowisko Product Safety Associate.oferujemyumowę o pracę tymczasową na 1 rok z możliwością przedłużeniapracę w międzynarowodym środowiskuszkolenie wdrażającewyposażenie stanowiskowedofinansowanie do prywatnej opieki medycznejdofinansowanie karty sportowejpracę zdalnązadaniaintegracja danychmigracja danych do innych systemówkontakt z dostawcamiwprowadzanie danych w systemie SAP EHSprzygotowywanie raportów i formularzywsparcie zespołu w bieżących zadaniachoczekujemywykształcenia wyższego w zakresie chemii, biologii, toksykologii, farmakologii lub pokrewnychbardzo dobrej znajomości języka angielskiego w mowie i piśmie (C1)mile widziane doświadczenie na podobnym stanowisku lub staż/ praktykiznajomości pakietu MS Office oraz umiejętności analizy danychmile widziana znajomość globalnych przepisów dotyczących bezpieczeństwa chemicznegoAgencja zatrudnienia – nr wpisu 47
      Dla klienta, firmy, która skupia się na profesjonalnym dostarczaniu najnowocześniejszych rozwiązań w zakresie czyszczenia i higieny w miejscu pracy prowadzimy rekrutację na stanowisko Product Safety Associate.oferujemyumowę o pracę tymczasową na 1 rok z możliwością przedłużeniapracę w międzynarowodym środowiskuszkolenie wdrażającewyposażenie stanowiskowedofinansowanie do prywatnej opieki medycznejdofinansowanie karty sportowejpracę zdalnązadaniaintegracja danychmigracja danych do innych systemówkontakt z dostawcamiwprowadzanie danych w systemie SAP EHSprzygotowywanie raportów i formularzywsparcie zespołu w bieżących zadaniachoczekujemywykształcenia wyższego w zakresie chemii, biologii, toksykologii, farmakologii lub pokrewnychbardzo dobrej znajomości języka angielskiego w mowie i piśmie (C1)mile widziane doświadczenie na podobnym stanowisku lub staż/ praktykiznajomości pakietu MS Office oraz umiejętności analizy danychmile widziana znajomość globalnych przepisów dotyczących bezpieczeństwa chemicznegoAgencja zatrudnienia – nr wpisu 47
      • kraków, małopolskie
      • praca stała
      • randstad polska
      Dla naszego Klienta, prężnie rozwijającej się organizacji, poszukujemy kandydatów na stanowisko AR Accountant with French. Jeżeli masz już doświadczenie w księgowości lub w obsłudze klienta z językiem francuskim - ta oferta jest właśnie dla Ciebie!oferujemyumowa o pracęatrakcyjne wynagrodzenie oraz premieprywatna opieka medycznakarta sportowaubezpieczenie grupowedofinansowanie do kursów językowychbiuro w atrakcyjnej lokalizacji elastyczne godziny pracy międzynarodowe środowiskozadaniawsparcie procesów księgowychudział w tranzycjachksięgowanie not korygującychwystawianie faktur i dokumentów korygującychkontakt z klientamigenerowanie upominień o zapłatęprzygotowywanie analiz i raportówoczekujemydoświadczenie w obszarze należności księgowych lub obsłudze klientaznajomość języka francuskiego na poziomie min. B2znajomość języka angielskiego na poziomie min. B2znajomość zagadnień dotyczących egzekwowania płatnościznajomość systemu SAP i Excelachęci do pracy w dynamicznym środowiskuAgencja zatrudnienia – nr wpisu 47
      Dla naszego Klienta, prężnie rozwijającej się organizacji, poszukujemy kandydatów na stanowisko AR Accountant with French. Jeżeli masz już doświadczenie w księgowości lub w obsłudze klienta z językiem francuskim - ta oferta jest właśnie dla Ciebie!oferujemyumowa o pracęatrakcyjne wynagrodzenie oraz premieprywatna opieka medycznakarta sportowaubezpieczenie grupowedofinansowanie do kursów językowychbiuro w atrakcyjnej lokalizacji elastyczne godziny pracy międzynarodowe środowiskozadaniawsparcie procesów księgowychudział w tranzycjachksięgowanie not korygującychwystawianie faktur i dokumentów korygującychkontakt z klientamigenerowanie upominień o zapłatęprzygotowywanie analiz i raportówoczekujemydoświadczenie w obszarze należności księgowych lub obsłudze klientaznajomość języka francuskiego na poziomie min. B2znajomość języka angielskiego na poziomie min. B2znajomość zagadnień dotyczących egzekwowania płatnościznajomość systemu SAP i Excelachęci do pracy w dynamicznym środowiskuAgencja zatrudnienia – nr wpisu 47
      • kraków, małopolskie
      • praca stała
      • randstad polska
      Potrafisz obsługiwać maszyny przemysłowe?A może pracowałeś już na produkcji i chciałbyś zdobyć nowe umiejętności?Aplikuj!Poszukujemy operatorów maszyn drukujących i introligatorskichoferujemystabilne zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę,możliwość rozwoju zawodowego (szkolenia, ścieżki awansu),dobre zaplecze socjalne w miejscu pracy,atrakcyjna stawka godzinowa + dodatki, dojazd busem zorganizowanym przez pracodawcę na trzech, trasach (Kazimierza Wielka, Bochnia, Nowa Huta),bogaty pakiet świadczeń dodatkowych takich jak: darmowa prywatna opieka medyczna, ubezpieczenie na życie i NNW, bony zakupowe, premie świątczne, dofinansowanie do posiłków w stołówce na terenie zakładu, wczasy pod gruszą, karta sportowa.zadaniasamodzielna obsługa wybranych modułów maszyny (ustawianie parametrów pracy urządzeń, bieżąca kontrola ich działania w trakcie pracy maszyny),techniczne działania pomocnicze na maszynie oraz prace konserwujące, regulacja i wymiana elementów technicznych, kontrola systemów sterowania (czujniki, podajniki),bieżąca kontrola jakości wyrobu.oczekujemymile widziane wykształcenie techniczne lub mechaniczne,gotowości do pracy w systemie zmianowym (dniówki i nocki po 12 godzin, co drugi weekend pracujący),umiejętności manualne,zmysł techniczny, mechaniczny,samodzielność w działaniu, odpowiedzialność,mile widziane doświadczenie w obsłudze maszyn przemysłowych.Agencja zatrudnienia – nr wpisu 47
      Potrafisz obsługiwać maszyny przemysłowe?A może pracowałeś już na produkcji i chciałbyś zdobyć nowe umiejętności?Aplikuj!Poszukujemy operatorów maszyn drukujących i introligatorskichoferujemystabilne zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę,możliwość rozwoju zawodowego (szkolenia, ścieżki awansu),dobre zaplecze socjalne w miejscu pracy,atrakcyjna stawka godzinowa + dodatki, dojazd busem zorganizowanym przez pracodawcę na trzech, trasach (Kazimierza Wielka, Bochnia, Nowa Huta),bogaty pakiet świadczeń dodatkowych takich jak: darmowa prywatna opieka medyczna, ubezpieczenie na życie i NNW, bony zakupowe, premie świątczne, dofinansowanie do posiłków w stołówce na terenie zakładu, wczasy pod gruszą, karta sportowa.zadaniasamodzielna obsługa wybranych modułów maszyny (ustawianie parametrów pracy urządzeń, bieżąca kontrola ich działania w trakcie pracy maszyny),techniczne działania pomocnicze na maszynie oraz prace konserwujące, regulacja i wymiana elementów technicznych, kontrola systemów sterowania (czujniki, podajniki),bieżąca kontrola jakości wyrobu.oczekujemymile widziane wykształcenie techniczne lub mechaniczne,gotowości do pracy w systemie zmianowym (dniówki i nocki po 12 godzin, co drugi weekend pracujący),umiejętności manualne,zmysł techniczny, mechaniczny,samodzielność w działaniu, odpowiedzialność,mile widziane doświadczenie w obsłudze maszyn przemysłowych.Agencja zatrudnienia – nr wpisu 47
      • kraków, małopolskie
      • praca tymczasowa
      • randstad polska
      Szukasz stabilnego zatrudnienia? Lubisz odpoczywać w weekendy?Świetnie się składa! Aplikuj! oferujemyumowę o pracę tymczasową z możliwością przejścia na umowę bezpośrednio do pracodawcyatrakcyjną stawkędługofalowe zatrudnieniemożliwość zdobycia doświadczenia i rozwoju zawodowegoprzyjazną atmosferęzadaniaObsługa myjki warsztatowej (ciśnieniowej)utrzymywanie porządku w miejscu pracyoczekujemyMile widziane doświadczenie mechaniczne, serwisowanie maszynzaangażowaniadokładnościgotowości do pracy w systemie zmianowym ( 6-14, 14-22), lokalizacja RuczajAgencja zatrudnienia – nr wpisu 47
      Szukasz stabilnego zatrudnienia? Lubisz odpoczywać w weekendy?Świetnie się składa! Aplikuj! oferujemyumowę o pracę tymczasową z możliwością przejścia na umowę bezpośrednio do pracodawcyatrakcyjną stawkędługofalowe zatrudnieniemożliwość zdobycia doświadczenia i rozwoju zawodowegoprzyjazną atmosferęzadaniaObsługa myjki warsztatowej (ciśnieniowej)utrzymywanie porządku w miejscu pracyoczekujemyMile widziane doświadczenie mechaniczne, serwisowanie maszynzaangażowaniadokładnościgotowości do pracy w systemie zmianowym ( 6-14, 14-22), lokalizacja RuczajAgencja zatrudnienia – nr wpisu 47
      • kraków, małopolskie
      • praca stała
      • randstad polska
      Jeżeli masz już za sobą pierwsze doświadczenia  w działach HR związanych z  procesami szkoleniowymi, płynnie posługujesz się j. angielskim i chciałabyś/chciałbyś pracować w międzynarodowym środowisku. Aplikuj!oferujemyzatrudnienie na podstawie umowy o pracę tymczasową (opłacone składki ZUS, płatne urlopy oraz pozostałe świadczenia),praca od poniedziałku do piątku w godzinach 9-17 lub 8-16,pakiet dodatków Randstad Plus : karta sportowa i opieka medyczna w atrakcyjnej cenie;)bony lunchowe 160 zł co miesiąc , pakiet opieki medycznej Luxmedpraca w międzynarodowym zespolezadaniaProwadzenie i zapewnienie szkoleń z zakresu narzędzia LMS dla użytkowników (administratorów funkcjonalnych) i użytkowników z wykorzystaniem szkoleń stacjonarnych, szkoleń praktycznych i innych formatów szkoleniowychDostarczanie metryk systemu szkoleniowego i analiz w razie potrzebyPełnienie roli globalnego punktu kontaktowego w zakresie procesu szkoleniowego i LMSOdpowiadanie na prośby użytkowników, przeprowadzanie analiz,  i dostarczanie ekspertyz dotyczących rozwiązań w zakresie LMS.Wspieranie autorów, ekspertów tematycznych  w tworzeniu treści kursów (materiałów szkoleniowych, modułów szkoleniowych itp.) w ramach systemu zarządzania nauczaniem.Koordynowanie zapisów nowych pracowników w celu zapewnienia im dostępu do LMS. oczekujemyDoświadczenie w pracy z elektronicznymi systemami zarządzania nauczaniem (SuccessFactors i Veeva jest dodatkowym atutem).Doświadczenie w pracy z oprogramowaniem e-learningowym jest dodatkowym atutem.Znajomość tradycyjnych metod szkoleniowych (on-the-job lub szkolenia w klasie, e-learning, symulacje itp.)Płynna znajomość języka angielskiego w mowie i piśmie Biegła znajomość innych języków będzie dodatkowym atutem. Agencja zatrudnienia – nr wpisu 47
      Jeżeli masz już za sobą pierwsze doświadczenia  w działach HR związanych z  procesami szkoleniowymi, płynnie posługujesz się j. angielskim i chciałabyś/chciałbyś pracować w międzynarodowym środowisku. Aplikuj!oferujemyzatrudnienie na podstawie umowy o pracę tymczasową (opłacone składki ZUS, płatne urlopy oraz pozostałe świadczenia),praca od poniedziałku do piątku w godzinach 9-17 lub 8-16,pakiet dodatków Randstad Plus : karta sportowa i opieka medyczna w atrakcyjnej cenie;)bony lunchowe 160 zł co miesiąc , pakiet opieki medycznej Luxmedpraca w międzynarodowym zespolezadaniaProwadzenie i zapewnienie szkoleń z zakresu narzędzia LMS dla użytkowników (administratorów funkcjonalnych) i użytkowników z wykorzystaniem szkoleń stacjonarnych, szkoleń praktycznych i innych formatów szkoleniowychDostarczanie metryk systemu szkoleniowego i analiz w razie potrzebyPełnienie roli globalnego punktu kontaktowego w zakresie procesu szkoleniowego i LMSOdpowiadanie na prośby użytkowników, przeprowadzanie analiz,  i dostarczanie ekspertyz dotyczących rozwiązań w zakresie LMS.Wspieranie autorów, ekspertów tematycznych  w tworzeniu treści kursów (materiałów szkoleniowych, modułów szkoleniowych itp.) w ramach systemu zarządzania nauczaniem.Koordynowanie zapisów nowych pracowników w celu zapewnienia im dostępu do LMS. oczekujemyDoświadczenie w pracy z elektronicznymi systemami zarządzania nauczaniem (SuccessFactors i Veeva jest dodatkowym atutem).Doświadczenie w pracy z oprogramowaniem e-learningowym jest dodatkowym atutem.Znajomość tradycyjnych metod szkoleniowych (on-the-job lub szkolenia w klasie, e-learning, symulacje itp.)Płynna znajomość języka angielskiego w mowie i piśmie Biegła znajomość innych języków będzie dodatkowym atutem. Agencja zatrudnienia – nr wpisu 47
      • kraków, małopolskie
      • praca stała
      • randstad polska
      Dla klienta, firmy specjalizującej się w doradztwie IT na rynku niemieckim, realizującej projekty w zakresie rozwoju aplikacji, administracji baz danych czy utrzymania systemów, prowadzimy rekrutację na stanowisko Full-stack Developer.oferujemypracę 100% zdalnązatrudnienie w oparciu o Umowę o pracę lub B2Bindywidualne lekcje języka niemieckiego przed startem pracy oraz w trakcie zatrudnieniapakiet multikafeteryjnyprywatna opieka medycznabudżet na szkolenia12 dni w roku przeznaczonych na szkoleniaudział w konferencjachprogram rekomendacji pracowniczych imprezy i wyjazdy integracyjnezadaniatworzenie koncepcji, planowanie, rozwój, dostarczanie oprogramowania opartego na Java lub / i rozwiązaniach chmurowychimplementacja i testowanie stworzonego oprogramowaniatworzenie, wdrażanie i utrzymanie procesów Continuous Integration i Continuous Deliveryzapewnienie stabilnego, wysoce dostępnego, wydajnego i bezpiecznego systemuanaliza i rozwiązywanie problemów/bugów na produkcjitworzenie dokumentacji technicznejoczekujemymin. 2 lat doświadczenia zawodowegodoświadczenia projektowego w rozwijaniu oprogramowania na bazie technologii Java (SpringBoot, Hibernate)znajomość JavaScript-Frameworks - Angulardoświadczenia w pracy z systemami opartymi o architekturę microservicespraktyczna znajomość narzędzi do wersjonowania kodu (GIT)znajomości języka niemieckiego na poziomie min. B1mile widzianedoświadczenie z chmurą AWSznajomość rozwiązań dotyczących konteneryzacji oraz orkiestracji kontenerów (np. Kubernetes, Docker)Agencja zatrudnienia – nr wpisu 47
      Dla klienta, firmy specjalizującej się w doradztwie IT na rynku niemieckim, realizującej projekty w zakresie rozwoju aplikacji, administracji baz danych czy utrzymania systemów, prowadzimy rekrutację na stanowisko Full-stack Developer.oferujemypracę 100% zdalnązatrudnienie w oparciu o Umowę o pracę lub B2Bindywidualne lekcje języka niemieckiego przed startem pracy oraz w trakcie zatrudnieniapakiet multikafeteryjnyprywatna opieka medycznabudżet na szkolenia12 dni w roku przeznaczonych na szkoleniaudział w konferencjachprogram rekomendacji pracowniczych imprezy i wyjazdy integracyjnezadaniatworzenie koncepcji, planowanie, rozwój, dostarczanie oprogramowania opartego na Java lub / i rozwiązaniach chmurowychimplementacja i testowanie stworzonego oprogramowaniatworzenie, wdrażanie i utrzymanie procesów Continuous Integration i Continuous Deliveryzapewnienie stabilnego, wysoce dostępnego, wydajnego i bezpiecznego systemuanaliza i rozwiązywanie problemów/bugów na produkcjitworzenie dokumentacji technicznejoczekujemymin. 2 lat doświadczenia zawodowegodoświadczenia projektowego w rozwijaniu oprogramowania na bazie technologii Java (SpringBoot, Hibernate)znajomość JavaScript-Frameworks - Angulardoświadczenia w pracy z systemami opartymi o architekturę microservicespraktyczna znajomość narzędzi do wersjonowania kodu (GIT)znajomości języka niemieckiego na poziomie min. B1mile widzianedoświadczenie z chmurą AWSznajomość rozwiązań dotyczących konteneryzacji oraz orkiestracji kontenerów (np. Kubernetes, Docker)Agencja zatrudnienia – nr wpisu 47
      • kraków, małopolskie
      • praca tymczasowa
      • randstad polska
      Jestes osobą energiczną i masz doświadczenie w pracy administracyjnej?Znasz język angielski w stopniu komunikatywnym? Gratulacje! Świetnie trafiłeś/aś!oferujemypracę biurową od poniedziałku do piatku,umowę o pracę i stabilne zatrudnienie,atrakcyjne wynagrodzenie, benefity pozapłacowe.zadaniareprezentowanie firmy - będziesz pierwsza osobą która wita gości firmy,odpowiedzialnośc i opieka nad sercem biura jakim jest recepcja,będziesz wsparciem administracyjnym dla wszystkich działów firmy,będziesz odpowiedzialny/na za prawidłowy obieg dokumentów,zadbasz o harmonogram spotkań i rezerwację sal konferencyjnych,będziesz koordynować współpracę z firmami zewnętrznymi , kurierami itd.zadbasz o zaopatrzenie naszego biura i będziesz tzrymać pieczę nad budżetem na to przeznaczonym.oczekujemydobrej organizacji pracy ,umiejętności podejmowania konkretnych i szybkich decyzji ,doświadczenia na podobnym stanowisku,komunikatywnej znajomości języka angielskiego ( w mowie i piśmie),znajomości pakietu office Agencja zatrudnienia – nr wpisu 47
      Jestes osobą energiczną i masz doświadczenie w pracy administracyjnej?Znasz język angielski w stopniu komunikatywnym? Gratulacje! Świetnie trafiłeś/aś!oferujemypracę biurową od poniedziałku do piatku,umowę o pracę i stabilne zatrudnienie,atrakcyjne wynagrodzenie, benefity pozapłacowe.zadaniareprezentowanie firmy - będziesz pierwsza osobą która wita gości firmy,odpowiedzialnośc i opieka nad sercem biura jakim jest recepcja,będziesz wsparciem administracyjnym dla wszystkich działów firmy,będziesz odpowiedzialny/na za prawidłowy obieg dokumentów,zadbasz o harmonogram spotkań i rezerwację sal konferencyjnych,będziesz koordynować współpracę z firmami zewnętrznymi , kurierami itd.zadbasz o zaopatrzenie naszego biura i będziesz tzrymać pieczę nad budżetem na to przeznaczonym.oczekujemydobrej organizacji pracy ,umiejętności podejmowania konkretnych i szybkich decyzji ,doświadczenia na podobnym stanowisku,komunikatywnej znajomości języka angielskiego ( w mowie i piśmie),znajomości pakietu office Agencja zatrudnienia – nr wpisu 47
      • kraków, małopolskie
      • praca tymczasowa
      • randstad polska
      Szukasz stabilnego zatrudnienia?Masz doświadczenie w pracy na magazynie?Aplikuj!Poszukujemy kandydatów na stanowisko: magazynier oferujemystabilne zatrudnienie w oparciu o umowę o pracęwynagrodzenie zasadnicze oraz premia, wypłacane do 10 dnia każdego miesiącadodatek za pracę w weekendy ( 2 weekendy w miesiącu pracujące)możliwość skorzystania z benefitów: prywatna opieka medyczna, pakiet multisportpraca w systemie 2 zmianowym : 6-14,14-22zadaniarozładunek i załadunek towarutransport towaru na terenie magazynu,ręczne prace transportowe,prowadzenie dokumentacji magazynowej (ewidencja ilościowa towaru),sprawdzanie dokumentów dostaw i wysyłek,dbałość o terminowy załadunek i rozładunek towaru, dbałość o porządek w magazynie i na terenie przyległym.oczekujemyuprawnienia do kierowania wózkami widłowymi UDTaktualne badania sanitarno-epidemiologiczne lub gotowość do ich wyrobieniamile widziane doświadczenie na podobnym stanowiskuAgencja zatrudnienia – nr wpisu 47
      Szukasz stabilnego zatrudnienia?Masz doświadczenie w pracy na magazynie?Aplikuj!Poszukujemy kandydatów na stanowisko: magazynier oferujemystabilne zatrudnienie w oparciu o umowę o pracęwynagrodzenie zasadnicze oraz premia, wypłacane do 10 dnia każdego miesiącadodatek za pracę w weekendy ( 2 weekendy w miesiącu pracujące)możliwość skorzystania z benefitów: prywatna opieka medyczna, pakiet multisportpraca w systemie 2 zmianowym : 6-14,14-22zadaniarozładunek i załadunek towarutransport towaru na terenie magazynu,ręczne prace transportowe,prowadzenie dokumentacji magazynowej (ewidencja ilościowa towaru),sprawdzanie dokumentów dostaw i wysyłek,dbałość o terminowy załadunek i rozładunek towaru, dbałość o porządek w magazynie i na terenie przyległym.oczekujemyuprawnienia do kierowania wózkami widłowymi UDTaktualne badania sanitarno-epidemiologiczne lub gotowość do ich wyrobieniamile widziane doświadczenie na podobnym stanowiskuAgencja zatrudnienia – nr wpisu 47
      • kraków, małopolskie
      • praca stała
      • PLN4,200 - PLN4,700 miesięcznie
      • randstad polska
      Chcesz spróbować swoich sił w firmie z tradycjami a zarazem w nowoczesnym otoczeniu maszyn?Szukamy operatorów wózka widłowego w Krakowie!APLIKUJ DO NAS JUŻ DZIŚ!Wyślij swoje CV lub sms o treści PRACA UDT na numer 607 215 355 a my do Ciebie oddzwonimy!oferujemyelastyczny grafik pracy,szybki proces rekrutacyjny! możliwość pracy w nadgodzinach,opiekę konsultanta na terenie zakładu,pracę w prężnie rozwijającej się firmie produkcyjnej i możliwość zatrudnienia bezpośrednio u Klienta,zatrudnienie na podstawie umowy o pracę tymczasową,pracę w systemie 3-zmianowym, 4-brygadowym,100% terminowość wypłaty wynagrodzenia,stołówkę na terenie zakładu produkcyjnego plus 50% DOFINANSOWANIA do posiłków,pakiet Benefitów Randstad+ (prywatną opiekę medyczną Medicover, zniżki na zakupy on-line oraz do restauracji i kin, kartę sportową OK System ). zadaniaobsługa wózka widłowego,obsługa skanera,dostarczenie półproduktów do maszyn oraz odbiór gotowego wyrobu,rozładunki i załadunki towarów,dokonywanie przeładunku towarów,składowanie towarów w magazynie zgodnie z ustalonym porządkiem,prace magazynowe oczekujemyuprawnienia na wózki widłowe UDT (jest to mała, biało-zielona legitymacja wydana przez Urząd Dozoru Technicznego)doświadczenie na w/w stanowisku- mile widziane!gotowości do pracy w systemie 3-zmianowym, 4-brygadowym. Nie czekaj! Ta oferta jest właśnie dla Ciebie!Agencja zatrudnienia – nr wpisu 47
      Chcesz spróbować swoich sił w firmie z tradycjami a zarazem w nowoczesnym otoczeniu maszyn?Szukamy operatorów wózka widłowego w Krakowie!APLIKUJ DO NAS JUŻ DZIŚ!Wyślij swoje CV lub sms o treści PRACA UDT na numer 607 215 355 a my do Ciebie oddzwonimy!oferujemyelastyczny grafik pracy,szybki proces rekrutacyjny! możliwość pracy w nadgodzinach,opiekę konsultanta na terenie zakładu,pracę w prężnie rozwijającej się firmie produkcyjnej i możliwość zatrudnienia bezpośrednio u Klienta,zatrudnienie na podstawie umowy o pracę tymczasową,pracę w systemie 3-zmianowym, 4-brygadowym,100% terminowość wypłaty wynagrodzenia,stołówkę na terenie zakładu produkcyjnego plus 50% DOFINANSOWANIA do posiłków,pakiet Benefitów Randstad+ (prywatną opiekę medyczną Medicover, zniżki na zakupy on-line oraz do restauracji i kin, kartę sportową OK System ). zadaniaobsługa wózka widłowego,obsługa skanera,dostarczenie półproduktów do maszyn oraz odbiór gotowego wyrobu,rozładunki i załadunki towarów,dokonywanie przeładunku towarów,składowanie towarów w magazynie zgodnie z ustalonym porządkiem,prace magazynowe oczekujemyuprawnienia na wózki widłowe UDT (jest to mała, biało-zielona legitymacja wydana przez Urząd Dozoru Technicznego)doświadczenie na w/w stanowisku- mile widziane!gotowości do pracy w systemie 3-zmianowym, 4-brygadowym. Nie czekaj! Ta oferta jest właśnie dla Ciebie!Agencja zatrudnienia – nr wpisu 47
      • kraków, małopolskie
      • praca tymczasowa
      • randstad polska
      Masz już doświadczenie w pracy w rekrutacji? Praca z ludźmi sprawia Ci przyjemność?Aplikuj!Dla naszego Klienta poszukujemy kandydata/tki na stanowiskoasystent/ka ds. HRoferujemyumowa o pracę tymczasowąstawka 19,70 pln bruttomożliwość poznania branży HR w firmie będącej liderem w swojej branżypracę w godzinach 8-16 od poniedziałku do piątku.zadaniazamieszczanie ogłoszeń o pracęselekcja kandydatówprzeprowadzanie wstępnych rozmów telefonicznych z kandydatamiwsparcie doświadczonego rekruteraoczekujemychęci do pracy i naukiwysokie zdolności komunikacyjnekreatywnośćodporność na stresumiejętność pracy pod presją czasuAgencja zatrudnienia – nr wpisu 47
      Masz już doświadczenie w pracy w rekrutacji? Praca z ludźmi sprawia Ci przyjemność?Aplikuj!Dla naszego Klienta poszukujemy kandydata/tki na stanowiskoasystent/ka ds. HRoferujemyumowa o pracę tymczasowąstawka 19,70 pln bruttomożliwość poznania branży HR w firmie będącej liderem w swojej branżypracę w godzinach 8-16 od poniedziałku do piątku.zadaniazamieszczanie ogłoszeń o pracęselekcja kandydatówprzeprowadzanie wstępnych rozmów telefonicznych z kandydatamiwsparcie doświadczonego rekruteraoczekujemychęci do pracy i naukiwysokie zdolności komunikacyjnekreatywnośćodporność na stresumiejętność pracy pod presją czasuAgencja zatrudnienia – nr wpisu 47
      • kraków, małopolskie
      • praca tymczasowa
      • randstad polska
      Komunikatywnie posługujesz się językiem angielskim, posiadasz wysoko rozwinięte umiejętności analityczne? Skończyłeś studia i chciałbyś rozwijać się w dziale finansów firmy o globalnym zasięgu? Teraz masz szansę to zrobić! Mamy dla Ciebie ofertę w której znajomość angielskiego oraz chęć rozwoju to podstawa i początek międzynarodowych znajomości!oferujemyzatrudnienie na podstawie umowy o pracę tymczasową (opłacone składki ZUS, płatne urlopy oraz pozostałe świadczenia),praca od poniedziałku do piątku w godzinach 9-17 lub 8-16,pakiet dodatków Randstad Plus : karta sportowa i opieka medyczna w atrakcyjnej cenie;)bony lunchowe 160 zł co miesiąc , pakiet opieki medycznej Luxmed,praca w międzynarodowym zespole.zarobki 4000-4500 bruttozadaniatworzenie raportów ad hocobliczanie wskaźników wydajnościrealizacja procesu zamknięcia miesiącaobliczanie cen międzyfirmowychoczekujemywykształcenia wyższego najlepiej w dziedzinie finansów, rachunkowości, ekonomii, matematyki finansowej ,ekonometrii / w trakcie studiówbiegłej znajomość języka angielskiego (min B2/C1) - warunek koniecznybardzo dobrych umiejętności obsługi pakietu MS Office (zwłaszcza MS Excel)umiejętności analityczne dodatkowym atutem bedzie znajomosc makr (czyli VBA) Agencja zatrudnienia nr wpisu 47
      Komunikatywnie posługujesz się językiem angielskim, posiadasz wysoko rozwinięte umiejętności analityczne? Skończyłeś studia i chciałbyś rozwijać się w dziale finansów firmy o globalnym zasięgu? Teraz masz szansę to zrobić! Mamy dla Ciebie ofertę w której znajomość angielskiego oraz chęć rozwoju to podstawa i początek międzynarodowych znajomości!oferujemyzatrudnienie na podstawie umowy o pracę tymczasową (opłacone składki ZUS, płatne urlopy oraz pozostałe świadczenia),praca od poniedziałku do piątku w godzinach 9-17 lub 8-16,pakiet dodatków Randstad Plus : karta sportowa i opieka medyczna w atrakcyjnej cenie;)bony lunchowe 160 zł co miesiąc , pakiet opieki medycznej Luxmed,praca w międzynarodowym zespole.zarobki 4000-4500 bruttozadaniatworzenie raportów ad hocobliczanie wskaźników wydajnościrealizacja procesu zamknięcia miesiącaobliczanie cen międzyfirmowychoczekujemywykształcenia wyższego najlepiej w dziedzinie finansów, rachunkowości, ekonomii, matematyki finansowej ,ekonometrii / w trakcie studiówbiegłej znajomość języka angielskiego (min B2/C1) - warunek koniecznybardzo dobrych umiejętności obsługi pakietu MS Office (zwłaszcza MS Excel)umiejętności analityczne dodatkowym atutem bedzie znajomosc makr (czyli VBA) Agencja zatrudnienia nr wpisu 47
      • kraków, małopolskie
      • praca stała
      • randstad polska
      Czy myślałeś/łaś kiedyś o pracy w bankowości, ale do tej pory nie trafiłeś/łaś na ofertę dla osób bez doświadczenia? Jeśli tak, to znaczy, że czekałeś/łaś na naszą rekrutację  Dla międzynarodowej firmy, która rozbudowuje swoje zespoły, szukamy osób, które chciałyby być częścią czegoś nowego. Zapewniamy, że nauczysz się, co Anti-Money-Laudering oznacza w praktyce, a wszystkie inne bankowe skróty, przestaną być dla Ciebie tajemnicą.oferujemypełne szkolenie po dołączeniuwsparcie Buddy'ego przez kilka pierwszych tygodni umowę o pracę w pełnym wymiarze godzinatrakcyjne wynagrodzenie oraz benefitymożliwości zdobycia doświadczenia i dalszego rozwoju w firmiepracę w międzynarodowym środowiskuzadaniapraca z systemem i dokumentacjąwyszukiwania informacjianaliza transakcji i profili klientów bieżące dokumentowanie procesuoczekujemydobrej znajomości j. angielskiego (min. B2)dobrej znajomości MS Officechęci i motywacji do nauki umiejętności analitycznychAgencja zatrudnienia nr wpisu 47
      Czy myślałeś/łaś kiedyś o pracy w bankowości, ale do tej pory nie trafiłeś/łaś na ofertę dla osób bez doświadczenia? Jeśli tak, to znaczy, że czekałeś/łaś na naszą rekrutację  Dla międzynarodowej firmy, która rozbudowuje swoje zespoły, szukamy osób, które chciałyby być częścią czegoś nowego. Zapewniamy, że nauczysz się, co Anti-Money-Laudering oznacza w praktyce, a wszystkie inne bankowe skróty, przestaną być dla Ciebie tajemnicą.oferujemypełne szkolenie po dołączeniuwsparcie Buddy'ego przez kilka pierwszych tygodni umowę o pracę w pełnym wymiarze godzinatrakcyjne wynagrodzenie oraz benefitymożliwości zdobycia doświadczenia i dalszego rozwoju w firmiepracę w międzynarodowym środowiskuzadaniapraca z systemem i dokumentacjąwyszukiwania informacjianaliza transakcji i profili klientów bieżące dokumentowanie procesuoczekujemydobrej znajomości j. angielskiego (min. B2)dobrej znajomości MS Officechęci i motywacji do nauki umiejętności analitycznychAgencja zatrudnienia nr wpisu 47
      • kraków, małopolskie
      • praca tymczasowa
      • randstad polska
      Szukasz stabilnego zatrudnienia?Posiadasz uprawnienie do obsługi wóżków widłowych UDT?Chcesz zdobyc cenne doświadczenie lub rozwijać się w międzynarodowej firmie z branży poligraficznej? Świenie się składa! Poznaj szczegóły! oferujemystabilne zatrudnienie w oparciu o umowę o pracęmożliwość rozwoju zawodowego (szkolenia, ścieżki awansu)dobre zaplecze socjalne w miejscu pracystawka 21 pln brutto + dodatki za pracę w nocydojazd busem zorganizowanym przez pracodawcę na trzech trasach (Kazimierza Wielka, Bochnia, Nowa Huta)bogaty pakiet świadczeń dodatkowych takich jak: darmowa prywatna opieka medyczna, ubezpieczenie na życie i NNW, bony zakupowe, dofinansowanie do posiłków, wczasy pod gruszą, karta sportowazadaniaproste prace magazynowe ( rozładunek, składowanie, skanowanie towaru),obsługa wózka widłowego,prowadzenie ewidencji magazynowej ( obsługa programów komputeowych),odpowiedzialność za powierzony towar,utrzymywanie porządku w miejscu pracy.oczekujemydoświadczenia w obszarze magazynowania i obsługi wózków,posiadania uprawnień UDT ( jeżeli nie masz uprawnień - pomożemy Ci je zdobyć),gotowości do pracy w systemie zmianowym,znajomości dokumentacji magazynowej,podstawowa znajomośc obsługi komputera.Agencja zatrudnienia – nr wpisu 47
      Szukasz stabilnego zatrudnienia?Posiadasz uprawnienie do obsługi wóżków widłowych UDT?Chcesz zdobyc cenne doświadczenie lub rozwijać się w międzynarodowej firmie z branży poligraficznej? Świenie się składa! Poznaj szczegóły! oferujemystabilne zatrudnienie w oparciu o umowę o pracęmożliwość rozwoju zawodowego (szkolenia, ścieżki awansu)dobre zaplecze socjalne w miejscu pracystawka 21 pln brutto + dodatki za pracę w nocydojazd busem zorganizowanym przez pracodawcę na trzech trasach (Kazimierza Wielka, Bochnia, Nowa Huta)bogaty pakiet świadczeń dodatkowych takich jak: darmowa prywatna opieka medyczna, ubezpieczenie na życie i NNW, bony zakupowe, dofinansowanie do posiłków, wczasy pod gruszą, karta sportowazadaniaproste prace magazynowe ( rozładunek, składowanie, skanowanie towaru),obsługa wózka widłowego,prowadzenie ewidencji magazynowej ( obsługa programów komputeowych),odpowiedzialność za powierzony towar,utrzymywanie porządku w miejscu pracy.oczekujemydoświadczenia w obszarze magazynowania i obsługi wózków,posiadania uprawnień UDT ( jeżeli nie masz uprawnień - pomożemy Ci je zdobyć),gotowości do pracy w systemie zmianowym,znajomości dokumentacji magazynowej,podstawowa znajomośc obsługi komputera.Agencja zatrudnienia – nr wpisu 47
      • kraków, małopolskie
      • praca tymczasowa
      • randstad polska
      Jeśli lubisz pracować z ludźmi, interesujesz się HR i lubisz pracę na systemach, zapraszam do aplikacji.oferujemypracę dla wiodącej firmy z branży paliwowejmożliwość zdobycia doświadczenia w dziale systemwym HRpracę zdalną w okresie pandemiimiędzynarodowe środowiskodofinansowanie do pracy zdalnejpakiety sportowe, zniżki do kin, dodatkowy pakiet medycznywynagrodzenie ok. 4000 bruttozadaniawsparcie pracowników wewnętrznych w obsłudze systemów kadrowychodpowiadanie na bieżące zapytaniacodzienyna obsługa zgłoszeńaktualizacja danychweryfkacja poprawności instrukcjioczekujemybardzo dobrej znajomości języka angielskiego - Twoja codzienna praca będzie odbywać się w tym językudoświadczenia w obsłudze klientadoświadczenia w pracy administarcyjno-biurowejłatwości w bsłudze systeów i aplikacjibardzo dobrej znajomości pakietu MS Officedobrych umiejętności komnikacyjnychdyspozycjności w pełnym wymiarze godzin od pn. do ptAgencja zatrudnienia – nr wpisu 47
      Jeśli lubisz pracować z ludźmi, interesujesz się HR i lubisz pracę na systemach, zapraszam do aplikacji.oferujemypracę dla wiodącej firmy z branży paliwowejmożliwość zdobycia doświadczenia w dziale systemwym HRpracę zdalną w okresie pandemiimiędzynarodowe środowiskodofinansowanie do pracy zdalnejpakiety sportowe, zniżki do kin, dodatkowy pakiet medycznywynagrodzenie ok. 4000 bruttozadaniawsparcie pracowników wewnętrznych w obsłudze systemów kadrowychodpowiadanie na bieżące zapytaniacodzienyna obsługa zgłoszeńaktualizacja danychweryfkacja poprawności instrukcjioczekujemybardzo dobrej znajomości języka angielskiego - Twoja codzienna praca będzie odbywać się w tym językudoświadczenia w obsłudze klientadoświadczenia w pracy administarcyjno-biurowejłatwości w bsłudze systeów i aplikacjibardzo dobrej znajomości pakietu MS Officedobrych umiejętności komnikacyjnychdyspozycjności w pełnym wymiarze godzin od pn. do ptAgencja zatrudnienia – nr wpisu 47
      • kraków, małopolskie
      • praca tymczasowa
      • randstad polska
      Znasz język angielski bardzo dobrze? Czas, aby zdobyć doświadczenie w międzynarodowej firmie i stać się częścią interesującego projektu! Mamy dla Ciebie ofertę idealnąoferujemypracę w międzynarodowym środowisku dla wiodącej firmy z branży paliwowej,umowę o pracę (tymczasową)pracę zdalną co najmniej do połowy bieżącego rokuelastyczne godziny pracy wynagrodzenie ok. 4 000 zł bruttoprywatną opiekę medyczną Medicover oraz kartę sportową OK Systemdofinansowanie do wyposażenia miejsca pracy w domu zadaniawsparcie działu w procesie zatrudnienia i obsługi pracownikówpomoc w procesowaniu dokumentacji kadrowejobsługa bieżących zapytań ze strony pracownikówsprawdzanie i aktualizacja danych w systemach wewnętrznychbieżący kontakt z TL i HM odnośnie procesówraportowanieoczekujemyTo właśnie Ciebie szukamy, jeśli: znasz biegle język angielskipotrafisz obsługiwać pakiet MS Office (szczególnie Excel)szybko się uczyszjesteś dokładny i zwracasz uwagę na szczegółyjesteś gotowy/a do pracy w wymiarze 8h dziennie od poniedziałku do piątkuchcesz rozpocząć pracę od zarazposiadasz rozwinięte umiejętności komunikacyjnemasz chęci do pracy i pozytywną energią :) Agencja zatrudnienia nr wpisu 47
      Znasz język angielski bardzo dobrze? Czas, aby zdobyć doświadczenie w międzynarodowej firmie i stać się częścią interesującego projektu! Mamy dla Ciebie ofertę idealnąoferujemypracę w międzynarodowym środowisku dla wiodącej firmy z branży paliwowej,umowę o pracę (tymczasową)pracę zdalną co najmniej do połowy bieżącego rokuelastyczne godziny pracy wynagrodzenie ok. 4 000 zł bruttoprywatną opiekę medyczną Medicover oraz kartę sportową OK Systemdofinansowanie do wyposażenia miejsca pracy w domu zadaniawsparcie działu w procesie zatrudnienia i obsługi pracownikówpomoc w procesowaniu dokumentacji kadrowejobsługa bieżących zapytań ze strony pracownikówsprawdzanie i aktualizacja danych w systemach wewnętrznychbieżący kontakt z TL i HM odnośnie procesówraportowanieoczekujemyTo właśnie Ciebie szukamy, jeśli: znasz biegle język angielskipotrafisz obsługiwać pakiet MS Office (szczególnie Excel)szybko się uczyszjesteś dokładny i zwracasz uwagę na szczegółyjesteś gotowy/a do pracy w wymiarze 8h dziennie od poniedziałku do piątkuchcesz rozpocząć pracę od zarazposiadasz rozwinięte umiejętności komunikacyjnemasz chęci do pracy i pozytywną energią :) Agencja zatrudnienia nr wpisu 47
      • kraków, małopolskie
      • praca tymczasowa
      • randstad polska
      Posiadasz pierwsze doświadczenie w dziale finansowym lub księgowym? Znasz język rosyjski? Interesuje Cię praca w międzynarodowym środowisku gdzie inwestuje się w rozwój pracowników oraz w nowoczesne technologie? Chcesz rozwijać swoje umiejętności językowe? Zaaplikuj !oferujemypracę dla wiodącej firmy z branży paliwowejmożliwość zdobycia doświadczenia w dziale księgowympracę zdalną w okresie epidemii COVIDmiędzynarodowe środowisko pracydofinansowanie do wyposażenia miejsca pracy zdalnejpakiet OK System, dodatkowy pakiet medycznyumowę o pracę tymczasowąwynagrodzenie ok. 4500 bruttozadaniadokonywanie dziennych i miesięcznych zapisów księgowych w systemach ERP, zapewniając dokładne zamknięcie rachunków na koniec miesiącawprowadzanie i przetwarzanie danych z transakcjiprowadzenie i aktualizacja ewidencji kontuzgadnianie i bilansowanie transakcjiutrzymywanie odpowiednich standardów i wytycznych dotyczących poszczególnych projektówrealizowanie zadań ad hoc i projektów przydzielonych przez przełożonegooczekujemybardzo dobrej znajomości języka rosyjskiego oraz komunikatywnej znajomości języka angielskiegowykształcenia wyższego z zakresu finansów lub rachunkowościogólna znajomość głównych procesów księgowychbardzo dobrej praktycznej znajomości Excel (tabele przestawne, wyszukiwanie pionowe i poziome)umiejętności analitycznych i gotowości do pracy z danymi liczbowymikomunikatywności i umiejętności interpersonalnychdoświadczenia w dziale księgowości lub biurze rachunkowym (mile widziane)podstawowa wiedza dot. akcyzy, VAT i innych podatków pośrednichdostępności w pełnym wymiarze godzin od poniedziałku do piątkuAgencja zatrudnienia – nr wpisu 47
      Posiadasz pierwsze doświadczenie w dziale finansowym lub księgowym? Znasz język rosyjski? Interesuje Cię praca w międzynarodowym środowisku gdzie inwestuje się w rozwój pracowników oraz w nowoczesne technologie? Chcesz rozwijać swoje umiejętności językowe? Zaaplikuj !oferujemypracę dla wiodącej firmy z branży paliwowejmożliwość zdobycia doświadczenia w dziale księgowympracę zdalną w okresie epidemii COVIDmiędzynarodowe środowisko pracydofinansowanie do wyposażenia miejsca pracy zdalnejpakiet OK System, dodatkowy pakiet medycznyumowę o pracę tymczasowąwynagrodzenie ok. 4500 bruttozadaniadokonywanie dziennych i miesięcznych zapisów księgowych w systemach ERP, zapewniając dokładne zamknięcie rachunków na koniec miesiącawprowadzanie i przetwarzanie danych z transakcjiprowadzenie i aktualizacja ewidencji kontuzgadnianie i bilansowanie transakcjiutrzymywanie odpowiednich standardów i wytycznych dotyczących poszczególnych projektówrealizowanie zadań ad hoc i projektów przydzielonych przez przełożonegooczekujemybardzo dobrej znajomości języka rosyjskiego oraz komunikatywnej znajomości języka angielskiegowykształcenia wyższego z zakresu finansów lub rachunkowościogólna znajomość głównych procesów księgowychbardzo dobrej praktycznej znajomości Excel (tabele przestawne, wyszukiwanie pionowe i poziome)umiejętności analitycznych i gotowości do pracy z danymi liczbowymikomunikatywności i umiejętności interpersonalnychdoświadczenia w dziale księgowości lub biurze rachunkowym (mile widziane)podstawowa wiedza dot. akcyzy, VAT i innych podatków pośrednichdostępności w pełnym wymiarze godzin od poniedziałku do piątkuAgencja zatrudnienia – nr wpisu 47
      • kraków, małopolskie
      • praca tymczasowa
      • randstad polska
      W związku z dynamicznym rozwojem centrum SSC/BO jednego z naszych Klientów z branży paliwowej, poszukujemy pracowników do bieżącej obsługi procesów obsługi zamówień/kontraktów/kart lojalnościowych w języku angielskim. Jeśli jesteś absolwentem lub masz za sobą pierwsze doświadczenia zawodowe i chciałbyś rozpocząć pracę w międzynarodowych strukturach, ta oferta jest dla Ciebie. A może masz już doświadczenie i chciałbyś zmienić swoją ścieżkę zawodową? Również zapraszamy do aplikacji!oferujemypracę w pełnym wymiarze godzin od pn. do pt.możliwość nauki i rozwoju w międzynarodowej korporacjiniezbędne szkolenia wprowadzająceumowę o pracę tymczasowąbenefity: karty sportowe OK System, opieka Medyczna Medicoverpracę zdalną w okresie epidemii COVIDdofinansowanie do wyposażenia miejsca pracy w domuwynagrodzenie - 24zł brutto/hzadaniaW zależności od zespołu, Twoje obowiązki będą się wiązały z opieką nad klientem pod kątem:realizacji bieżących zamówieńrejestracji lub zmiany danych w systemieodpowiadania na zapytania klientów lub wyjaśniania niezgodnościbieżących kontaktów z klientami (email/tel)współpracy z innymi działamiweryfikacji danychtworzenia raportówoczekujemyznajomości j. angielskiego na poz. min. B2 - to podstawa! Twoja codzienna praca będzie odbywała się w tym języku i na pierwszej rozmowie sprawdzimy Twoje kompetencje językowe. Reszty Cię nauczymy :)dyspozycyjności w pełnym wymiarze godzin od pn. do pt.zaangażowania i motywacji do pracyotwartości na podejmowanie nowych wyzwańuważności na detalekomunikatywności i proaktywnego podejścia do klientawysokiej kultury osobistejorganizacji pracy na wysokim poziomieAgencja zatrudnienia nr wpisu 47
      W związku z dynamicznym rozwojem centrum SSC/BO jednego z naszych Klientów z branży paliwowej, poszukujemy pracowników do bieżącej obsługi procesów obsługi zamówień/kontraktów/kart lojalnościowych w języku angielskim. Jeśli jesteś absolwentem lub masz za sobą pierwsze doświadczenia zawodowe i chciałbyś rozpocząć pracę w międzynarodowych strukturach, ta oferta jest dla Ciebie. A może masz już doświadczenie i chciałbyś zmienić swoją ścieżkę zawodową? Również zapraszamy do aplikacji!oferujemypracę w pełnym wymiarze godzin od pn. do pt.możliwość nauki i rozwoju w międzynarodowej korporacjiniezbędne szkolenia wprowadzająceumowę o pracę tymczasowąbenefity: karty sportowe OK System, opieka Medyczna Medicoverpracę zdalną w okresie epidemii COVIDdofinansowanie do wyposażenia miejsca pracy w domuwynagrodzenie - 24zł brutto/hzadaniaW zależności od zespołu, Twoje obowiązki będą się wiązały z opieką nad klientem pod kątem:realizacji bieżących zamówieńrejestracji lub zmiany danych w systemieodpowiadania na zapytania klientów lub wyjaśniania niezgodnościbieżących kontaktów z klientami (email/tel)współpracy z innymi działamiweryfikacji danychtworzenia raportówoczekujemyznajomości j. angielskiego na poz. min. B2 - to podstawa! Twoja codzienna praca będzie odbywała się w tym języku i na pierwszej rozmowie sprawdzimy Twoje kompetencje językowe. Reszty Cię nauczymy :)dyspozycyjności w pełnym wymiarze godzin od pn. do pt.zaangażowania i motywacji do pracyotwartości na podejmowanie nowych wyzwańuważności na detalekomunikatywności i proaktywnego podejścia do klientawysokiej kultury osobistejorganizacji pracy na wysokim poziomieAgencja zatrudnienia nr wpisu 47
      • kraków, małopolskie
      • praca tymczasowa
      • randstad polska
      Posiadasz pierwsze doświadczenie w dziale finansowym lub księgowym? Interesuje Cię praca w międzynarodowym środowisku gdzie inwestuje się w rozwój pracowników oraz w nowoczesne technologie? Chcesz rozwijać swoje umiejętności językowe? Zaaplikuj !oferujemypracę dla wiodącej firmy z branży paliwowejmożliwość zdobycia doświadczenia w dziale księgowympracę zdalną w okresie epidemii COVIDmiędzynarodowe środowisko pracydofinansowanie do wyposażenia miejsca pracy zdalnejpakiet OK System, dodatkowy pakiet medycznyumowę o pracę tymczasowąwynagrodzenie ok. 4000 brutto zadaniaW zależności od zespołu do Twoich zadań należeć będzie:sortowanie i skanowanie dokumentówodpowiadanie na zapytania klientówdokonywanie dziennych i miesięcznych zapisów księgowych w systemach ERP, zapewniając dokładne zamknięcie rachunków na koniec miesiącawprowadzanie i przetwarzanie danych z transakcjiprowadzenie i aktualizacja ewidencji kontuzgadnianie i bilansowanie transakcjiutrzymywanie odpowiednich standardów i wytycznych dotyczących poszczególnych projektówrealizowanie zadań ad hoc i projektów przydzielonych przez przełożonego oczekujemybardzo dobrej znajomości języka angielskiego (B2)wykształcenia wyższego z zakresu finansów lub rachunkowościogólna znajomość głównych procesów księgowychbardzo dobrej praktycznej znajomości Excel (tabele przestawne, wyszukiwanie pionowe i poziome)umiejętności analitycznych i gotowości do pracy z danymi liczbowymikomunikatywności i umiejętności interpersonalnychdoświadczenia w dziale księgowości lub biurze rachunkowym (mile widziane)podstawowa wiedza dot. akcyzy, VAT i innych podatków pośrednichdostępności w pełnym wymiarze godzin od poniedziałku do piątkuAgencja zatrudnienia nr wpisu 47
      Posiadasz pierwsze doświadczenie w dziale finansowym lub księgowym? Interesuje Cię praca w międzynarodowym środowisku gdzie inwestuje się w rozwój pracowników oraz w nowoczesne technologie? Chcesz rozwijać swoje umiejętności językowe? Zaaplikuj !oferujemypracę dla wiodącej firmy z branży paliwowejmożliwość zdobycia doświadczenia w dziale księgowympracę zdalną w okresie epidemii COVIDmiędzynarodowe środowisko pracydofinansowanie do wyposażenia miejsca pracy zdalnejpakiet OK System, dodatkowy pakiet medycznyumowę o pracę tymczasowąwynagrodzenie ok. 4000 brutto zadaniaW zależności od zespołu do Twoich zadań należeć będzie:sortowanie i skanowanie dokumentówodpowiadanie na zapytania klientówdokonywanie dziennych i miesięcznych zapisów księgowych w systemach ERP, zapewniając dokładne zamknięcie rachunków na koniec miesiącawprowadzanie i przetwarzanie danych z transakcjiprowadzenie i aktualizacja ewidencji kontuzgadnianie i bilansowanie transakcjiutrzymywanie odpowiednich standardów i wytycznych dotyczących poszczególnych projektówrealizowanie zadań ad hoc i projektów przydzielonych przez przełożonego oczekujemybardzo dobrej znajomości języka angielskiego (B2)wykształcenia wyższego z zakresu finansów lub rachunkowościogólna znajomość głównych procesów księgowychbardzo dobrej praktycznej znajomości Excel (tabele przestawne, wyszukiwanie pionowe i poziome)umiejętności analitycznych i gotowości do pracy z danymi liczbowymikomunikatywności i umiejętności interpersonalnychdoświadczenia w dziale księgowości lub biurze rachunkowym (mile widziane)podstawowa wiedza dot. akcyzy, VAT i innych podatków pośrednichdostępności w pełnym wymiarze godzin od poniedziałku do piątkuAgencja zatrudnienia nr wpisu 47
      • kraków, małopolskie
      • praca tymczasowa
      • randstad polska
      Interesujesz się rachunkowością i finansami? Chcesz zdobyć pierwsze doświadczenie? Zapraszam do aplikacji!oferujemypracę dla wiodącej firmy z branży paliwowejmożliwość zdobycia doświadczeniamiędzynarodowe środowiskoelastyczne godziny pracydofinansowanie do wyposażenia na "home office"pakiety sportowe, zniżki do kin, dodatkowy pakiet medycznywynagrodzenie ok. 4000 bruttozadaniaW zależności od zespołu:wprowadzanie danych księgowych do systemu i weryfikacja dokumentówwsparcie działu księgowościanaliza przepływów pieniężnychwsparcie działu kredytowegoanaliza i interpretacja danychwsparcie w bieżących projektachwsparcie procesów systemowychutrzymywanie odpowiednich standardów i wytycznych dotyczących poszczególnych projektów oczekujemybardzo dobrej znajomości języka angielskiego (min. B2)wykształcenie wyższe z zakresu finansów lub rachunkowości będzie dodatkowym atutembardzo dobrej praktycznej znajomości programów Word, Excel i MS Outlookumiejętności analitycznych i skupienia na rozwiązaniu problemukomunikatywności i umiejętności interpersonalnychsamodzielności i odpowiedzialnościdostępności w pełnym wymiarze godzin od poniedziałku do piątku  Agencja zatrudnienia nr wpisu 47
      Interesujesz się rachunkowością i finansami? Chcesz zdobyć pierwsze doświadczenie? Zapraszam do aplikacji!oferujemypracę dla wiodącej firmy z branży paliwowejmożliwość zdobycia doświadczeniamiędzynarodowe środowiskoelastyczne godziny pracydofinansowanie do wyposażenia na "home office"pakiety sportowe, zniżki do kin, dodatkowy pakiet medycznywynagrodzenie ok. 4000 bruttozadaniaW zależności od zespołu:wprowadzanie danych księgowych do systemu i weryfikacja dokumentówwsparcie działu księgowościanaliza przepływów pieniężnychwsparcie działu kredytowegoanaliza i interpretacja danychwsparcie w bieżących projektachwsparcie procesów systemowychutrzymywanie odpowiednich standardów i wytycznych dotyczących poszczególnych projektów oczekujemybardzo dobrej znajomości języka angielskiego (min. B2)wykształcenie wyższe z zakresu finansów lub rachunkowości będzie dodatkowym atutembardzo dobrej praktycznej znajomości programów Word, Excel i MS Outlookumiejętności analitycznych i skupienia na rozwiązaniu problemukomunikatywności i umiejętności interpersonalnychsamodzielności i odpowiedzialnościdostępności w pełnym wymiarze godzin od poniedziałku do piątku  Agencja zatrudnienia nr wpisu 47
      • kraków, małopolskie
      • praca tymczasowa
      • randstad polska
      Znasz biegle język rosyjski oraz angielski? Chcesz zdobyć doświadczenie w międzynarodowej firmie i być częścią ciekawego projektu? Masz pierwsze doświadczenia w pracy administracyjnej? Skontaktuj się z nami!oferujemypracę dla wiodącej firmy z branży paliwowejmożliwość zdobycia doświadczeniamiędzynarodowe środowisko pracypracę zdalną na czas pandemiidofinansowanie do wyposażenia na home officepakiety OK System i Medicoverwynagrodzenie ok. 4500 brutto zadaniawsparcie działu księgowości w codziennych procesachwprowadzanie i weryfikacja danychwspółpraca z innymi działami firmyraportowanieoczekujemyznajomości języka rosyjskiego na poziomie C1znajomości języka angielskiego na poziomie B2dyspozycyjności w wymiarze 100% etatuwysoko rozwiniętych umiejętności interpersonalnychgotowości do kontaktu z innymi działamiumiejętności komunikacyjnych oraz interpersonalnychzorientowania na osiąganie celuAgencja zatrudnienia – nr wpisu 47
      Znasz biegle język rosyjski oraz angielski? Chcesz zdobyć doświadczenie w międzynarodowej firmie i być częścią ciekawego projektu? Masz pierwsze doświadczenia w pracy administracyjnej? Skontaktuj się z nami!oferujemypracę dla wiodącej firmy z branży paliwowejmożliwość zdobycia doświadczeniamiędzynarodowe środowisko pracypracę zdalną na czas pandemiidofinansowanie do wyposażenia na home officepakiety OK System i Medicoverwynagrodzenie ok. 4500 brutto zadaniawsparcie działu księgowości w codziennych procesachwprowadzanie i weryfikacja danychwspółpraca z innymi działami firmyraportowanieoczekujemyznajomości języka rosyjskiego na poziomie C1znajomości języka angielskiego na poziomie B2dyspozycyjności w wymiarze 100% etatuwysoko rozwiniętych umiejętności interpersonalnychgotowości do kontaktu z innymi działamiumiejętności komunikacyjnych oraz interpersonalnychzorientowania na osiąganie celuAgencja zatrudnienia – nr wpisu 47
      • kraków, małopolskie
      • praca tymczasowa
      • randstad polska
      Masz doświadczenie w pracy na stanowisku administracyjnym?Posługujesz się komunikatywnie językiem angielskim? Nie zwlekaj, Aplikuj!Dla naszego Klienta poszukujemy specjalisty ds. administracyjnychoferujemyumowę o pracę na 1/2 etatuwynagrodzenie 2200-2500 netto w zależności od doświadczeniapo okresie próbnym mozliwość zatrudnienia na stałezadaniaZapewnienie płynnego i sprawnego obiegu korespondencji i dokumentów (m. in. rejestracja poczty przychodzącej i wychodzącej oraz przesyłek kurierskich)Zarządzanie dostawami artykułów biurowych i spożywczych do biuraNegocjacje i współpraca z kontrahentamiWsparcie pracowników pracujących zdalnieNadzór i współpraca z serwisami (kwiatowym, sprzątającym)Współpraca z zarządcą budynku i serwisem technicznym, zgłaszanie usterekObowiązki asystenckie względem zespołu zarządzającegoBieżące sprawy administracyjne zapewniające prawidłowe funkcjonowanie firmoczekujemyDoświadczenie na podobnym stanowisku 1-3 lataZnajomość obsługi urządzeń biurowych oraz komputera w zakresie MS Office, G SuiteKomunikatywna znajomość języka angielskiegoDyspozycyjność 1/2 etatu, praca w biurze co 2 dni (godziny pracy: 9:00-17:00)Samodzielność, umiejętność planowania i organizowania własnej pracyKomunikatywność, łatwość w nawiązywaniu relacjiDbałość o szczegóły oraz umiejętność koordynacji wielu zadań jednocześnieAgencja zatrudnienia – nr wpisu 47
      Masz doświadczenie w pracy na stanowisku administracyjnym?Posługujesz się komunikatywnie językiem angielskim? Nie zwlekaj, Aplikuj!Dla naszego Klienta poszukujemy specjalisty ds. administracyjnychoferujemyumowę o pracę na 1/2 etatuwynagrodzenie 2200-2500 netto w zależności od doświadczeniapo okresie próbnym mozliwość zatrudnienia na stałezadaniaZapewnienie płynnego i sprawnego obiegu korespondencji i dokumentów (m. in. rejestracja poczty przychodzącej i wychodzącej oraz przesyłek kurierskich)Zarządzanie dostawami artykułów biurowych i spożywczych do biuraNegocjacje i współpraca z kontrahentamiWsparcie pracowników pracujących zdalnieNadzór i współpraca z serwisami (kwiatowym, sprzątającym)Współpraca z zarządcą budynku i serwisem technicznym, zgłaszanie usterekObowiązki asystenckie względem zespołu zarządzającegoBieżące sprawy administracyjne zapewniające prawidłowe funkcjonowanie firmoczekujemyDoświadczenie na podobnym stanowisku 1-3 lataZnajomość obsługi urządzeń biurowych oraz komputera w zakresie MS Office, G SuiteKomunikatywna znajomość języka angielskiegoDyspozycyjność 1/2 etatu, praca w biurze co 2 dni (godziny pracy: 9:00-17:00)Samodzielność, umiejętność planowania i organizowania własnej pracyKomunikatywność, łatwość w nawiązywaniu relacjiDbałość o szczegóły oraz umiejętność koordynacji wielu zadań jednocześnieAgencja zatrudnienia – nr wpisu 47
      • kraków, małopolskie
      • praca tymczasowa
      • randstad polska
      Komunikatywnie posługujesz się językiem portugalskim, posiadasz pierwsze doświadczenia w pracy w dziale HR i chciałbyś rozwijać swoją karierę w międzynarodowym środowisku? Teraz masz szansę to zrobić! Mamy dla Ciebie ofertę w której znajomość portugalskiego oraz chęć rozwoju to podstawa i początek międzynarodowych znajomości!oferujemyzatrudnienie na podstawie umowy o pracę tymczasową (opłacone składki ZUS, płatne urlopy oraz pozostałe świadczenia),praca od poniedziałku do piątku w godzinach 9-17 lub 8-16,pakiet dodatków Randstad Plus : karta sportowa i opieka medyczna w atrakcyjnej cenie;)bony lunchowe 160 zł co miesiąc , pakiet opieki medycznej Luxmedpraca w międzynarodowym zespole.zadaniawspieranie pracowników PMI (z Portugalii, Hiszpanii ) w zapytaniach dotyczących HRprzechowywanie wniosków i danych osobowych pracowników w bazie danych SAPprzygotowywanie i tłumaczenie dokumentacji HRprzeprowadzanie codziennych audytów wprowadzanych danychgenerowanie standardowych i złożonych raportów SAPkoordynowanie i wykonywanie czynności związanych z listą płacudział w projektach usprawniających, mających na celu poprawę Employee Experienceoczekujemywykształcenia wyższegobardzo dobrej znajomości języka portugalskiego oraz angielskiego - warunek konieczny (B2/C1)znajomość j.hiszpańskiego będzie dodatkowym atutembiegłej znajomości narzędzi Microsoft Officezainteresowania i chęci rozwoju w obszarze HRdoświadczenie w obszarze HR lub obsłudze klienta będzie dodatkowym atutemdostępności w pełnym wymiarze godzin - od poniedziałku do piątku Agencja zatrudnienia – nr wpisu 47
      Komunikatywnie posługujesz się językiem portugalskim, posiadasz pierwsze doświadczenia w pracy w dziale HR i chciałbyś rozwijać swoją karierę w międzynarodowym środowisku? Teraz masz szansę to zrobić! Mamy dla Ciebie ofertę w której znajomość portugalskiego oraz chęć rozwoju to podstawa i początek międzynarodowych znajomości!oferujemyzatrudnienie na podstawie umowy o pracę tymczasową (opłacone składki ZUS, płatne urlopy oraz pozostałe świadczenia),praca od poniedziałku do piątku w godzinach 9-17 lub 8-16,pakiet dodatków Randstad Plus : karta sportowa i opieka medyczna w atrakcyjnej cenie;)bony lunchowe 160 zł co miesiąc , pakiet opieki medycznej Luxmedpraca w międzynarodowym zespole.zadaniawspieranie pracowników PMI (z Portugalii, Hiszpanii ) w zapytaniach dotyczących HRprzechowywanie wniosków i danych osobowych pracowników w bazie danych SAPprzygotowywanie i tłumaczenie dokumentacji HRprzeprowadzanie codziennych audytów wprowadzanych danychgenerowanie standardowych i złożonych raportów SAPkoordynowanie i wykonywanie czynności związanych z listą płacudział w projektach usprawniających, mających na celu poprawę Employee Experienceoczekujemywykształcenia wyższegobardzo dobrej znajomości języka portugalskiego oraz angielskiego - warunek konieczny (B2/C1)znajomość j.hiszpańskiego będzie dodatkowym atutembiegłej znajomości narzędzi Microsoft Officezainteresowania i chęci rozwoju w obszarze HRdoświadczenie w obszarze HR lub obsłudze klienta będzie dodatkowym atutemdostępności w pełnym wymiarze godzin - od poniedziałku do piątku Agencja zatrudnienia – nr wpisu 47
      • kraków, małopolskie
      • praca stała
      • randstad polska
      Dla klienta, firmy z sektora zaawansowanych technologii, która wprowadza systemy lean manufacturing i oprogramowanie do budownictwa, poszukujemy DevOps Engineera. Oferta jest interesująca? Aplikuj!oferujemyZatrudnienie w oparciu o B2B lub Umowę o pracęElastyczne godziny pracy, możliwość pracy zdalnej ( w trakcie pandemii praca całkowicie zdalna)Atrakcyjne wynagrodzenie, regularne podwyżki wynagrodzeniaPracę w dużej, stabilnej amerykańskiej firmiePrywatną opiekę medycznąUbezpieczenie na życieKursy językoweUdział w konferencjach, szkoleniach, dostęp do platform edukacyjnychBudżet szkoleniowy, 5 dni w roku przeznaczonych na własny rozwój zawodowyzadaniaTworzenie sklowalnych infrastruktur i dostosowywanie ich do zmieniających się potrzeb poprzezwdrażanie ich za pomocą koduCykliczna ocena ryzyka wszystkich komponentów infrastrukturPodnoszenie kompetencji zespółu DevOps poprzez dzielenie się wiedząTworzenie i optymalizacja używanego tool-stackaTworzenie i optymalizacja procesu CI / CD dla systemów tworzonych przez firmęTworzenie ścisłej współpracy z zespołami developerskimi i ITWsparcie w procesie skalowania i utrzymania wysokiej dostępności dla aplikacjiWsparcie procesów tworzenia oprogramowania poprzez automatyzację i utylizację niezbędnych narzędziWsparcie procesu ciągłej aktualizacji infrastruktury i oprogramowaniaAutomatyzacja powtarzalnych zadańMonitorowanie infrastruktury, aplikacji wraz ze zbieraniem logów wraz z wczesnym alarmowaniem przekroczenia kluczowych wskaźnikówTworzenie dokumentacji dla narzędzi i procesówPrezentowanie obecnie prowadzonych i ukończonych projektów (meetup’s)oczekujemy3-6 lat doświadczenia zawodowego w jednym z następujących obszarów:o DevOps | SysOps | IT | Software Development /Enterprise OperationsDoświadczenia z AWS | GCP | ACPDoświadczenia z IaC za pomocą narzędzi m.in. Ansible | Terraform | Cloud FormationDoświadczenia w wirtualizacji za pomocą narzędzi m.in. VMWare | Proxmox | XenServerDoświadczenia w konteneryzacji i orkiestracji kontenerów m.in. Docker | KubernetesDoświadczenia w konfigurowaniu narzędzi CI/CD m.in Azure DevOps | GitLab CI | JenkinsDoświadczenia w systemach operacyjnych m.in. Linux | WindowsDoświadczenie w service mesh np. Istio | ConsulDoświadczenia w monitorowaniu infrastruktury za pomocą np. Prometheus | Nagios | Grafana| ZabbixZnajomości relacyjnych baz danych np. PostgreSQL i ich wysokiej dostępnościZnajomości brokerów wiadomości np. RabbitMQ | Kafka | KubeMQZnajomości jęzka angielskiego na poziomie B2Agencja zatrudnienia – nr wpisu 47
      Dla klienta, firmy z sektora zaawansowanych technologii, która wprowadza systemy lean manufacturing i oprogramowanie do budownictwa, poszukujemy DevOps Engineera. Oferta jest interesująca? Aplikuj!oferujemyZatrudnienie w oparciu o B2B lub Umowę o pracęElastyczne godziny pracy, możliwość pracy zdalnej ( w trakcie pandemii praca całkowicie zdalna)Atrakcyjne wynagrodzenie, regularne podwyżki wynagrodzeniaPracę w dużej, stabilnej amerykańskiej firmiePrywatną opiekę medycznąUbezpieczenie na życieKursy językoweUdział w konferencjach, szkoleniach, dostęp do platform edukacyjnychBudżet szkoleniowy, 5 dni w roku przeznaczonych na własny rozwój zawodowyzadaniaTworzenie sklowalnych infrastruktur i dostosowywanie ich do zmieniających się potrzeb poprzezwdrażanie ich za pomocą koduCykliczna ocena ryzyka wszystkich komponentów infrastrukturPodnoszenie kompetencji zespółu DevOps poprzez dzielenie się wiedząTworzenie i optymalizacja używanego tool-stackaTworzenie i optymalizacja procesu CI / CD dla systemów tworzonych przez firmęTworzenie ścisłej współpracy z zespołami developerskimi i ITWsparcie w procesie skalowania i utrzymania wysokiej dostępności dla aplikacjiWsparcie procesów tworzenia oprogramowania poprzez automatyzację i utylizację niezbędnych narzędziWsparcie procesu ciągłej aktualizacji infrastruktury i oprogramowaniaAutomatyzacja powtarzalnych zadańMonitorowanie infrastruktury, aplikacji wraz ze zbieraniem logów wraz z wczesnym alarmowaniem przekroczenia kluczowych wskaźnikówTworzenie dokumentacji dla narzędzi i procesówPrezentowanie obecnie prowadzonych i ukończonych projektów (meetup’s)oczekujemy3-6 lat doświadczenia zawodowego w jednym z następujących obszarów:o DevOps | SysOps | IT | Software Development /Enterprise OperationsDoświadczenia z AWS | GCP | ACPDoświadczenia z IaC za pomocą narzędzi m.in. Ansible | Terraform | Cloud FormationDoświadczenia w wirtualizacji za pomocą narzędzi m.in. VMWare | Proxmox | XenServerDoświadczenia w konteneryzacji i orkiestracji kontenerów m.in. Docker | KubernetesDoświadczenia w konfigurowaniu narzędzi CI/CD m.in Azure DevOps | GitLab CI | JenkinsDoświadczenia w systemach operacyjnych m.in. Linux | WindowsDoświadczenie w service mesh np. Istio | ConsulDoświadczenia w monitorowaniu infrastruktury za pomocą np. Prometheus | Nagios | Grafana| ZabbixZnajomości relacyjnych baz danych np. PostgreSQL i ich wysokiej dostępnościZnajomości brokerów wiadomości np. RabbitMQ | Kafka | KubeMQZnajomości jęzka angielskiego na poziomie B2Agencja zatrudnienia – nr wpisu 47
      • kraków, małopolskie
      • praca stała
      • randstad polska
      Dla klienta, firmy z sektora zaawansowanych technologii, która wprowadza systemy lean manufacturing i oprogramowanie do budownictwa, poszukujemy Network Architecta. Oferta jest interesująca? Aplikuj!oferujemyDowolną formę umowy (B2B, UoP).Elastyczne godziny pracy.Pracę hybrydową.Atrakcyjne wynagrodzenie, regularne podwyżki wynagrodzenia.Pracę w dużej, stabilnej amerykańskiej firmie.Prywatną opiekę medyczną.Ubezpieczenie na życie.Budżet szkoleniowyKursy językowe, udział w konferencjach, szkoleniach, dostęp do platform edukacyjnych.5 dni w roku przeznaczonych na własny rozwój zawodowy.zadaniaProjektowanie, planowanie i wdrażanie innowacyjnych rozwiązań w globalnej infrastrukturze firmy.Zapewnienie wysokiej wydajności i dostępności urządzeń sieciowych we wszystkich oddziałach firmy.Realizacja projektów w interdescyplinarnych zespołach (m. in. ekspansja do Chmury Publicznej)Wsparcie zespołów technicznych w projektowaniu i utrzymywaniu nowoczesnych rozwiązań (IT, DevOps, Software Architecture).Zarządzanie incydentami, problemami i zmianami.Tworzenie I utrzymywanie dokumentacji technicznej.oczekujemyBiegłej znajomości zasad projektowania architektury, praktyk, implementacji i utrzymania sieci LAN / WAN.Stanowisko to wymaga szerokiego zakresu znajomości zasad, teorii, koncepcji i technologii, a także doświadczenia praktycznego z zakresu procedur, polityk i dobrych praktyk stosowanych w obszarze zarządzania siecią.Doświadczenia w rozwiązywaniu problemów z zaporami, routerami i przełącznikami.Dobrej znajomości technologii warstw 2 oraz 3 (routing / switching, BGP, OSPF, MPLS).Dobrej znajomości zapór sieciowych obsługujących aplikacje w warstwach 4-7.Umiejętności pracy w zespole oraz dobrych zdolności komunikacyjnych.Znajomości trendów branżowych w obszarze sieci (SD-WAN, Zero Trust itd.)Znajomości rozwiązań sieciowych Palo Alto (AV, ochrona przed zagrożeniami, blokowanie adresów URL i Global Protect) Cisco (ISR, Catalyst), Aruba (Airwave i Instant AP), Cisco Wireless.Bardzo dobrej znajomości języka angielskiego umożliwiającego swobodną komunikację z zespołami technicznymi w US.Certyfikacji CCNP, CCIE lub wiedzy na adekwatnym poziomie.Agencja zatrudnienia nr wpisu 47
      Dla klienta, firmy z sektora zaawansowanych technologii, która wprowadza systemy lean manufacturing i oprogramowanie do budownictwa, poszukujemy Network Architecta. Oferta jest interesująca? Aplikuj!oferujemyDowolną formę umowy (B2B, UoP).Elastyczne godziny pracy.Pracę hybrydową.Atrakcyjne wynagrodzenie, regularne podwyżki wynagrodzenia.Pracę w dużej, stabilnej amerykańskiej firmie.Prywatną opiekę medyczną.Ubezpieczenie na życie.Budżet szkoleniowyKursy językowe, udział w konferencjach, szkoleniach, dostęp do platform edukacyjnych.5 dni w roku przeznaczonych na własny rozwój zawodowy.zadaniaProjektowanie, planowanie i wdrażanie innowacyjnych rozwiązań w globalnej infrastrukturze firmy.Zapewnienie wysokiej wydajności i dostępności urządzeń sieciowych we wszystkich oddziałach firmy.Realizacja projektów w interdescyplinarnych zespołach (m. in. ekspansja do Chmury Publicznej)Wsparcie zespołów technicznych w projektowaniu i utrzymywaniu nowoczesnych rozwiązań (IT, DevOps, Software Architecture).Zarządzanie incydentami, problemami i zmianami.Tworzenie I utrzymywanie dokumentacji technicznej.oczekujemyBiegłej znajomości zasad projektowania architektury, praktyk, implementacji i utrzymania sieci LAN / WAN.Stanowisko to wymaga szerokiego zakresu znajomości zasad, teorii, koncepcji i technologii, a także doświadczenia praktycznego z zakresu procedur, polityk i dobrych praktyk stosowanych w obszarze zarządzania siecią.Doświadczenia w rozwiązywaniu problemów z zaporami, routerami i przełącznikami.Dobrej znajomości technologii warstw 2 oraz 3 (routing / switching, BGP, OSPF, MPLS).Dobrej znajomości zapór sieciowych obsługujących aplikacje w warstwach 4-7.Umiejętności pracy w zespole oraz dobrych zdolności komunikacyjnych.Znajomości trendów branżowych w obszarze sieci (SD-WAN, Zero Trust itd.)Znajomości rozwiązań sieciowych Palo Alto (AV, ochrona przed zagrożeniami, blokowanie adresów URL i Global Protect) Cisco (ISR, Catalyst), Aruba (Airwave i Instant AP), Cisco Wireless.Bardzo dobrej znajomości języka angielskiego umożliwiającego swobodną komunikację z zespołami technicznymi w US.Certyfikacji CCNP, CCIE lub wiedzy na adekwatnym poziomie.Agencja zatrudnienia nr wpisu 47
      • kraków, małopolskie
      • praca tymczasowa
      • randstad polska
      Znasz dobrze język angielski oraz dodatkowo posługujesz się językiem włoskim/hiszpańskim/francuskim/niemieckim/holenderskim? Chcesz zdobyć doświadczenie w międzynarodowej firmie i być częścią ciekawego projektu? To może być oferta dla Ciebie!oferujemyzatrudnienie w oparciu o umowę o pracę tymczasowąpracę dla wiodącej firmy z branży paliwowejmożliwość zdobycia doświadczeniapracę zdalną co najmniej do końca bieżącego rokumiędzynarodowe środowiskowynagrodzenie ok. 4500zł bruttoPakiet OK System i Medicoverdofinansowanie do wyposażenia miejsca pracy w domuzadaniaw zależności od zespołu do Twoich obowiązków będzie należeć:sprawdzanie dokumentacji i weryfikacja danychraportowanie wprowadzonych danych przez system CRM/Excelprace administracyjneodbieranie i przekierowywanie połączeń telefonicznychwspółpraca z innymi działami firmyodpowiadanie na zapytania klientówutrzymywanie pozytywnych relacji z klientamiwsparcie w rozwiązywaniu zapytań o dostawy/produktyrejestrowanie i monitorowanie kontaktów z klientami w systemachaktywne informowanie klientów o statusie sprawoczekujemybiegłej znajomości wybranego języka obcego oraz dobrej znajomości języka angielskiegoznajomości pakietu MS Officeumiejętności szybkiego uczenia sięodporności na stresdyspozycyjności do pracy w wymiarze 8h dziennie od poniedziałku do piątkugotowości do rozpoczęcia pracy od zarazpozytywnej energii do pracy :)umiejętności komunikacyjnych Agencja zatrudnienia nr wpisu 47
      Znasz dobrze język angielski oraz dodatkowo posługujesz się językiem włoskim/hiszpańskim/francuskim/niemieckim/holenderskim? Chcesz zdobyć doświadczenie w międzynarodowej firmie i być częścią ciekawego projektu? To może być oferta dla Ciebie!oferujemyzatrudnienie w oparciu o umowę o pracę tymczasowąpracę dla wiodącej firmy z branży paliwowejmożliwość zdobycia doświadczeniapracę zdalną co najmniej do końca bieżącego rokumiędzynarodowe środowiskowynagrodzenie ok. 4500zł bruttoPakiet OK System i Medicoverdofinansowanie do wyposażenia miejsca pracy w domuzadaniaw zależności od zespołu do Twoich obowiązków będzie należeć:sprawdzanie dokumentacji i weryfikacja danychraportowanie wprowadzonych danych przez system CRM/Excelprace administracyjneodbieranie i przekierowywanie połączeń telefonicznychwspółpraca z innymi działami firmyodpowiadanie na zapytania klientówutrzymywanie pozytywnych relacji z klientamiwsparcie w rozwiązywaniu zapytań o dostawy/produktyrejestrowanie i monitorowanie kontaktów z klientami w systemachaktywne informowanie klientów o statusie sprawoczekujemybiegłej znajomości wybranego języka obcego oraz dobrej znajomości języka angielskiegoznajomości pakietu MS Officeumiejętności szybkiego uczenia sięodporności na stresdyspozycyjności do pracy w wymiarze 8h dziennie od poniedziałku do piątkugotowości do rozpoczęcia pracy od zarazpozytywnej energii do pracy :)umiejętności komunikacyjnych Agencja zatrudnienia nr wpisu 47
      • kraków, małopolskie
      • praca tymczasowa
      • randstad polska
      Jeżeli posiadasz pierwsze doświadczenia w pracy administracyjno-biurowej , nie masz problemów z obsługą programu Excel ,a Twoja znajomość j. angielskiego pozwala na swobodną komunikację-Nie czekaj aplikujoferujemyzatrudnienie na podstawie umowy o pracę tymczasową (opłacone składki ZUS, płatne urlopy oraz pozostałe świadczenia),praca od poniedziałku do piątku w godzinach 9-17 lub 8-16,pakiet dodatków Randstad Plus : karta sportowa i opieka medyczna w atrakcyjnej cenie;)bony lunchowe 160 zł co miesiąc , pakiet opieki medycznej Luxmedpraca w międzynarodowym zespole. zadaniaWprowadzanie danych do fakturRaportowanie danych finansowychWprowadzanie danych do systemów finansowych podczas cykli budżetowychPraca w wielu systemach ( i tiket, SAP, )oczekujemydostępność od zarazj.angielski- zaawansowanyznajomośc programu Exceldostępność w pełnym wymierze godzinAgencja zatrudnienia nr wpisu 47
      Jeżeli posiadasz pierwsze doświadczenia w pracy administracyjno-biurowej , nie masz problemów z obsługą programu Excel ,a Twoja znajomość j. angielskiego pozwala na swobodną komunikację-Nie czekaj aplikujoferujemyzatrudnienie na podstawie umowy o pracę tymczasową (opłacone składki ZUS, płatne urlopy oraz pozostałe świadczenia),praca od poniedziałku do piątku w godzinach 9-17 lub 8-16,pakiet dodatków Randstad Plus : karta sportowa i opieka medyczna w atrakcyjnej cenie;)bony lunchowe 160 zł co miesiąc , pakiet opieki medycznej Luxmedpraca w międzynarodowym zespole. zadaniaWprowadzanie danych do fakturRaportowanie danych finansowychWprowadzanie danych do systemów finansowych podczas cykli budżetowychPraca w wielu systemach ( i tiket, SAP, )oczekujemydostępność od zarazj.angielski- zaawansowanyznajomośc programu Exceldostępność w pełnym wymierze godzinAgencja zatrudnienia nr wpisu 47
    oglądasz 30 z 52 ofert pracy

    Dziękujemy. będziesz teraz regularnie otrzymywać powiadomienia o podobnych ofertach pracy.

    Wygląda na to, że chcesz zmienić język. Spowoduje to zresetowanie filtrów zastosowanych obecnie przy wyszukiwaniu ofert pracy.