Dziękujemy. będziesz teraz regularnie otrzymywać spersonalizowane powiadomienia o ofertach pracy.

    liczba ofert pracy w miejscowości Kraków: 41

    filtr1
    wyczyść wszystko
      • kraków, małopolskie
      • praca stała
      • randstad polska
      Dla klienta, firmy realizującej projekty związane z utrzymaniem i dalszym rozwojem aplikacji oraz systemów przy użyciu technologii Oracle dla Big Data, IoT, usług w chmurze i systemów inżynierskich, poszukujemy aktualnie Java Developera, który zna język niemiecki.oferujemyumowę o pracę lub B2Bmożliwość pracy 100% zdalnejprywatną opiekę medycznąkartę sportowąpremie rocznelekcje języka niemieckiegoindywidualne możliwości rozwojuszkoleniazadaniatworzenie koncepcji, planowanie, rozwój, dostarczanie i utrzymanie oprogramowania opartego na Java lub i rozwiązaniach chmurowych implementacja i testowanie stworzonego oprogramowania opracowywanie optymalnych rozwiązań w ścisłej współpracy z klientami przejmowanie odpowiedzialności oraz opracowywanie koncepcji rozwiązania czy projektowanie architektury systemu tworzenie, wdrażanie i utrzymanie procesów Continuous Integration i Continuous Delivery rozwiązywanie zapytań od supportu tworzenie dokumentacji technicznej zapewnienie stabilnego, wysoce dostępnego, wydajnego i bezpiecznego systemuoczekujemydoświadczenia zawodowego i wyższego wykształcenia (informatyczne lub porównywalne; alternatywnie szkolenie w obszarze IT) doświadczenia projektowego w rozwijaniu oprogramowania na bazie technologii: Java/JavaEE, Java-Frameworks (np. SpringBoot, Hibernate), JavaScript-Frameworks (np. Node.js, Angular, React) dobrej znajomości języka niemieckiego i języka angielskiego znajomości zwinnych metodyk wytwarzania oprogramowania (np. Scrum, Kanban)znajomości automatyzacji procesów CI / CD znajomości reguł Clean Code Development, Design Patterns, Code Review komunikatywności i umiejętności pracy w rozproszonym zespole gotowości do wyjazdów służbowych (w wymiarze ok. 1-2 miesięcy w roku)Agencja zatrudnienia nr wpisu 47
      Dla klienta, firmy realizującej projekty związane z utrzymaniem i dalszym rozwojem aplikacji oraz systemów przy użyciu technologii Oracle dla Big Data, IoT, usług w chmurze i systemów inżynierskich, poszukujemy aktualnie Java Developera, który zna język niemiecki.oferujemyumowę o pracę lub B2Bmożliwość pracy 100% zdalnejprywatną opiekę medycznąkartę sportowąpremie rocznelekcje języka niemieckiegoindywidualne możliwości rozwojuszkoleniazadaniatworzenie koncepcji, planowanie, rozwój, dostarczanie i utrzymanie oprogramowania opartego na Java lub i rozwiązaniach chmurowych implementacja i testowanie stworzonego oprogramowania opracowywanie optymalnych rozwiązań w ścisłej współpracy z klientami przejmowanie odpowiedzialności oraz opracowywanie koncepcji rozwiązania czy projektowanie architektury systemu tworzenie, wdrażanie i utrzymanie procesów Continuous Integration i Continuous Delivery rozwiązywanie zapytań od supportu tworzenie dokumentacji technicznej zapewnienie stabilnego, wysoce dostępnego, wydajnego i bezpiecznego systemuoczekujemydoświadczenia zawodowego i wyższego wykształcenia (informatyczne lub porównywalne; alternatywnie szkolenie w obszarze IT) doświadczenia projektowego w rozwijaniu oprogramowania na bazie technologii: Java/JavaEE, Java-Frameworks (np. SpringBoot, Hibernate), JavaScript-Frameworks (np. Node.js, Angular, React) dobrej znajomości języka niemieckiego i języka angielskiego znajomości zwinnych metodyk wytwarzania oprogramowania (np. Scrum, Kanban)znajomości automatyzacji procesów CI / CD znajomości reguł Clean Code Development, Design Patterns, Code Review komunikatywności i umiejętności pracy w rozproszonym zespole gotowości do wyjazdów służbowych (w wymiarze ok. 1-2 miesięcy w roku)Agencja zatrudnienia nr wpisu 47
      • kraków, małopolskie
      • praca stała
      • randstad polska
      Masz na swoim koncie pierwsze doświadczenie w pracy z PHP? Tworzenie kodu i praca z zespołem to Twoja pasja? Aplikuj!Dla klienta, poszukujemy Mid PHP Developera, który dołączy do wewnętrznego zespołu IT.oferujemyzatrudnienie w oparciu o B2B lub Umowę o pracęregularne podwyżki i premie kwartalne możliwość pracy zdalnej 1-2 dni w tygodniuelastyczne godziny pracy (biuro czynne w godzinach 7-20)budżet kwartalny na szkoleniaatrakcyjne zniżki na produkty firmypakiet relokacyjnywyposażenie stanowiskowe dopasowane do preferencjiniekorporacyjne środowisko pracyzadaniaplanowanie rozwiązania wspólnie z managerem Działu ITstworzenie koncepcji architektury i jej zaprezentowanie wykonanie rozwiązania - rozwiązania zebrane są w aplikacje poszczególnych działów, które mają wspólny core, dlatego nie musisz za każdym razem stawiać aplikacji od nowaUwaga: backend wszystkich aplikacji powstaje na freamworku Laraveldo każdego rozwiązania tworzone są endpointy API, dlatego warunkiem koniecznym jest dobra znajomość tego zagadnienia (API łączy się z frontem REACT, który jest na osobnej platformie)wspólny codereview z pozostałymi członkami działuoczekujemymin. rocznego doświadczenia komercyjnego (freelancerka też się liczy) z PHP OOPmin. jednego projektu w Laravel (nie oceniamy jego widoku i UXa tylko wykorzystanych w nim praktyk backendowych, np. Repository pattern, Custom Request itp.)projekt prezentowany na rozmowie rekrutacyjnej musi być autorskiznajmości aktualnych wzorców freamworka Laravel (wersja 7-8)umiejętności korzystania z GITachęci nauki i rozwojuniewątpliwie dużym atutem będzie znajomość systemów Comarch lub/i Magento2Agencja zatrudnienia nr wpisu 47
      Masz na swoim koncie pierwsze doświadczenie w pracy z PHP? Tworzenie kodu i praca z zespołem to Twoja pasja? Aplikuj!Dla klienta, poszukujemy Mid PHP Developera, który dołączy do wewnętrznego zespołu IT.oferujemyzatrudnienie w oparciu o B2B lub Umowę o pracęregularne podwyżki i premie kwartalne możliwość pracy zdalnej 1-2 dni w tygodniuelastyczne godziny pracy (biuro czynne w godzinach 7-20)budżet kwartalny na szkoleniaatrakcyjne zniżki na produkty firmypakiet relokacyjnywyposażenie stanowiskowe dopasowane do preferencjiniekorporacyjne środowisko pracyzadaniaplanowanie rozwiązania wspólnie z managerem Działu ITstworzenie koncepcji architektury i jej zaprezentowanie wykonanie rozwiązania - rozwiązania zebrane są w aplikacje poszczególnych działów, które mają wspólny core, dlatego nie musisz za każdym razem stawiać aplikacji od nowaUwaga: backend wszystkich aplikacji powstaje na freamworku Laraveldo każdego rozwiązania tworzone są endpointy API, dlatego warunkiem koniecznym jest dobra znajomość tego zagadnienia (API łączy się z frontem REACT, który jest na osobnej platformie)wspólny codereview z pozostałymi członkami działuoczekujemymin. rocznego doświadczenia komercyjnego (freelancerka też się liczy) z PHP OOPmin. jednego projektu w Laravel (nie oceniamy jego widoku i UXa tylko wykorzystanych w nim praktyk backendowych, np. Repository pattern, Custom Request itp.)projekt prezentowany na rozmowie rekrutacyjnej musi być autorskiznajmości aktualnych wzorców freamworka Laravel (wersja 7-8)umiejętności korzystania z GITachęci nauki i rozwojuniewątpliwie dużym atutem będzie znajomość systemów Comarch lub/i Magento2Agencja zatrudnienia nr wpisu 47
      • kraków, małopolskie
      • praca stała
      • randstad polska
      Dla klienta, firmy realizującej projekty związane z utrzymaniem i dalszym rozwojem aplikacji oraz systemów przy użyciu technologii Oracle dla Big Data, IoT, usług w chmurze i systemów inżynierskich, prowadzimy rekrutację na stanowisko Kubernetes DevOps Engineer z j. niemieckim.oferujemyumowę o pracę lub B2Bmożliwość pracy 100% zdalnejprywatną opiekę medycznąkartę sportowąpremie rocznelekcje języka niemieckiegoindywidualne możliwości rozwojuszkolenia i udział w konferencjachpakiet kafeteryjnyzadania tworzenie koncepcji, planowanie, budowa i dostarczanie infrastruktury on-premise oraz rozwiązań chmurowych AWS tworzenie, wdrażanie i utrzymanie procesów Continuous Integration i Continuous Delivery automatyzacja infrastruktury on-premise oraz chmurowej (Infrastructure as Code) zapewnienie stabilnego, wysoce dostępnego, wydajnego i bezpiecznego systemu zapewnienie, że kod IaC (Terraform, Terragrunt) w 100% pokrywa budowane systemy rozwój systemów monitoringu (Prometheus, Grafana, check_mk) projektowanie rozwiązań zapewniających wysoką niezawodność i bezpieczeństwo rozwiązywanie zapytań od supportu i opracowywanie strategii rozwiązywania problemów tworzenie dokumentacji technicznejoczekujemydoświadczenia i wyższego wykształcenia informatycznego lub porównywalnego/ szkolenia w obszarze ITdobrej znajomości języka niemieckiego w mowie i piśmie dobrej znajomości języka angielskiego w kontekście pracy projektowejdoświadczenia w implementacji i zarządzaniu klastrami Kubernetes (Rancher, Kubernetes Engine, Kubernates on-premise)znajomości rozwiązań dotyczących konteneryzacji oraz orkiestracji kontenerów (np. ECS, Kubernetes, Openshift, Docker, Nomad)znajomości metodologii DevOpsdoświadczenia z AWSdoświadczenia w pracy z narzędziami Infrastructure-as-Code i DevOps (np. Terraform, Ansible)znajomości automatyzacji procesów CI / CDmile widzianepraktyczne doświadczenie z narzędziami do monitorowania (np. checkMK, Cloudwatch, Zabbix)znajomość zagadnień z zakresu wysokiej dostępności, load balancingu oraz monitoringudoświadczenie w automatyzowaniu środowiska pracy (np. python, node.js, bash) CI / CDAgencja zatrudnienia nr wpisu 47
      Dla klienta, firmy realizującej projekty związane z utrzymaniem i dalszym rozwojem aplikacji oraz systemów przy użyciu technologii Oracle dla Big Data, IoT, usług w chmurze i systemów inżynierskich, prowadzimy rekrutację na stanowisko Kubernetes DevOps Engineer z j. niemieckim.oferujemyumowę o pracę lub B2Bmożliwość pracy 100% zdalnejprywatną opiekę medycznąkartę sportowąpremie rocznelekcje języka niemieckiegoindywidualne możliwości rozwojuszkolenia i udział w konferencjachpakiet kafeteryjnyzadania tworzenie koncepcji, planowanie, budowa i dostarczanie infrastruktury on-premise oraz rozwiązań chmurowych AWS tworzenie, wdrażanie i utrzymanie procesów Continuous Integration i Continuous Delivery automatyzacja infrastruktury on-premise oraz chmurowej (Infrastructure as Code) zapewnienie stabilnego, wysoce dostępnego, wydajnego i bezpiecznego systemu zapewnienie, że kod IaC (Terraform, Terragrunt) w 100% pokrywa budowane systemy rozwój systemów monitoringu (Prometheus, Grafana, check_mk) projektowanie rozwiązań zapewniających wysoką niezawodność i bezpieczeństwo rozwiązywanie zapytań od supportu i opracowywanie strategii rozwiązywania problemów tworzenie dokumentacji technicznejoczekujemydoświadczenia i wyższego wykształcenia informatycznego lub porównywalnego/ szkolenia w obszarze ITdobrej znajomości języka niemieckiego w mowie i piśmie dobrej znajomości języka angielskiego w kontekście pracy projektowejdoświadczenia w implementacji i zarządzaniu klastrami Kubernetes (Rancher, Kubernetes Engine, Kubernates on-premise)znajomości rozwiązań dotyczących konteneryzacji oraz orkiestracji kontenerów (np. ECS, Kubernetes, Openshift, Docker, Nomad)znajomości metodologii DevOpsdoświadczenia z AWSdoświadczenia w pracy z narzędziami Infrastructure-as-Code i DevOps (np. Terraform, Ansible)znajomości automatyzacji procesów CI / CDmile widzianepraktyczne doświadczenie z narzędziami do monitorowania (np. checkMK, Cloudwatch, Zabbix)znajomość zagadnień z zakresu wysokiej dostępności, load balancingu oraz monitoringudoświadczenie w automatyzowaniu środowiska pracy (np. python, node.js, bash) CI / CDAgencja zatrudnienia nr wpisu 47
      • kraków, małopolskie
      • praca stała
      • randstad polska
      Dla klienta, jednego z liderów w branży multibrandowych, poszukujemy kandydata na stanowisko Front-end Developer z dobrą znajomością frameworka React oraz NextJS. oferujemyzatrudnienie w oparciu o B2B lub Umowę o pracęregularne podwyżki i premie kwartalnemożliwość pracy zdalnej 1-2 dni w tygodniuelastyczne godziny pracy (biuro czynne w godzinach 7-20)budżet kwartalny na szkoleniaatrakcyjne zniżki na produkty firmypakiet relokacyjnywyposażenie stanowiskowe dopasowane do preferencjiniekorporacyjne środowisko pracyzadaniabudowanie i rozwój nowoczesnych aplikacji internetowychimplementacja interfejsów użytkownika na podstawie makiet funkcjonalnych oraz projektów graficznychwspółpraca z resztą zespołu ITpisanie czystego kodu, używając dobrych praktyktworzenie testów jednostkowych i integracyjnych pod wytworzone aplikacjeoczekujemy2 lat doświadczenia na podobnym stanowiskuprojektu wykonanego w NextJS (proszę o podesłanie linku do repozytorium wraz z CV)bardzo dobrej znajomości HTML, CSS, JSbardzo dobrej znajomości frameworka React oraz NextJSznajomości dobrych praktych programowania oraz umiejętność pisania czystego koduchęci rozwoju jak i dzielenia się wiedzą z resztą zespołukomunikatywności oraz sumiennościAgencja zatrudnienia nr wpisu 47
      Dla klienta, jednego z liderów w branży multibrandowych, poszukujemy kandydata na stanowisko Front-end Developer z dobrą znajomością frameworka React oraz NextJS. oferujemyzatrudnienie w oparciu o B2B lub Umowę o pracęregularne podwyżki i premie kwartalnemożliwość pracy zdalnej 1-2 dni w tygodniuelastyczne godziny pracy (biuro czynne w godzinach 7-20)budżet kwartalny na szkoleniaatrakcyjne zniżki na produkty firmypakiet relokacyjnywyposażenie stanowiskowe dopasowane do preferencjiniekorporacyjne środowisko pracyzadaniabudowanie i rozwój nowoczesnych aplikacji internetowychimplementacja interfejsów użytkownika na podstawie makiet funkcjonalnych oraz projektów graficznychwspółpraca z resztą zespołu ITpisanie czystego kodu, używając dobrych praktyktworzenie testów jednostkowych i integracyjnych pod wytworzone aplikacjeoczekujemy2 lat doświadczenia na podobnym stanowiskuprojektu wykonanego w NextJS (proszę o podesłanie linku do repozytorium wraz z CV)bardzo dobrej znajomości HTML, CSS, JSbardzo dobrej znajomości frameworka React oraz NextJSznajomości dobrych praktych programowania oraz umiejętność pisania czystego koduchęci rozwoju jak i dzielenia się wiedzą z resztą zespołukomunikatywności oraz sumiennościAgencja zatrudnienia nr wpisu 47
      • kraków, małopolskie
      • praca tymczasowa
      • randstad polska
      Dla klienta, firmy, która dostarcza najnowocześniejsze rozwiązania w zakresie czyszczenia i higieny w miejscu pracy, poszukujemy kandydatów na stanowisko Pricing and Rebates Support z j. włoskim. Jeżeli szukasz nowej pracy i znasz język włoski - aplikuj!oferujemyumowę o pracę tymczasową na 6 miesięcy z możliwością przedłużeniapracę w międzynarodowym środowiskupracę od poniedziałku do piątkuelastyczne godziny pracyszkolenie wdrażającesprzęt służbowypracę 100% zdalną do odwołaniadofinansowanie do opieki medycznejdofinansowanie do karty sportowejzadaniaweryfikacja fakturidentyfikowanie i eskalowanie zapytań dotyczących rabatów oraz cen wprowadzanie oraz sprawdzanie danych w systemie SAPanaliza i kontrola rabatówwsparcie zespołu w bieżących działaniachoczekujemyznajomości języka włoskiego na poziomie B2znajomości języka angielskiego na poziomie B2umiejętności pracy w zespoleotwartości na nowe wyzwaniaumiejętności rozwiązywania problemówmile widziane doświadczenie na podobnym stanowiskuAgencja zatrudnienia nr wpisu 47
      Dla klienta, firmy, która dostarcza najnowocześniejsze rozwiązania w zakresie czyszczenia i higieny w miejscu pracy, poszukujemy kandydatów na stanowisko Pricing and Rebates Support z j. włoskim. Jeżeli szukasz nowej pracy i znasz język włoski - aplikuj!oferujemyumowę o pracę tymczasową na 6 miesięcy z możliwością przedłużeniapracę w międzynarodowym środowiskupracę od poniedziałku do piątkuelastyczne godziny pracyszkolenie wdrażającesprzęt służbowypracę 100% zdalną do odwołaniadofinansowanie do opieki medycznejdofinansowanie do karty sportowejzadaniaweryfikacja fakturidentyfikowanie i eskalowanie zapytań dotyczących rabatów oraz cen wprowadzanie oraz sprawdzanie danych w systemie SAPanaliza i kontrola rabatówwsparcie zespołu w bieżących działaniachoczekujemyznajomości języka włoskiego na poziomie B2znajomości języka angielskiego na poziomie B2umiejętności pracy w zespoleotwartości na nowe wyzwaniaumiejętności rozwiązywania problemówmile widziane doświadczenie na podobnym stanowiskuAgencja zatrudnienia nr wpisu 47
      • kraków, małopolskie
      • praca tymczasowa
      • randstad polska
      Chcesz spróbować swoich sił w firmie z tradycjami a zarazem w nowoczesnym otoczeniu maszyn?Szukamy operatorów wózka widłowego w Krakowie!APLIKUJ DO NAS JUŻ DZIŚ!Wyślij swoje CV lub sms o treści PRACA UDT na numer 697 540 262 a my do Ciebie oddzwonimy!oferujemyelastyczny grafik pracy,szybki proces rekrutacyjny! możliwość pracy w nadgodzinach,opiekę konsultanta na terenie zakładu,pracę w prężnie rozwijającej się firmie produkcyjnej i możliwość zatrudnienia bezpośrednio u Klienta,zatrudnienie na podstawie umowy o pracę tymczasową, pracę w systemie 3-zmianowym, 4-brygadowym,100% terminowość wypłaty wynagrodzenia,stołówkę na terenie zakładu produkcyjnego plus 50% DOFINANSOWANIA do posiłków,pakiet Benefitów Randstad+ (prywatną opiekę medyczną Medicover, zniżki na zakupy on-line oraz do restauracji i kin, kartę sportową OK System ).zadaniaobsługa wózka widłowego,obsługa skanera,dostarczenie półproduktów do maszyn oraz odbiór gotowego wyrobu,rozładunki i załadunki towarów,dokonywanie przeładunku towarów,składowanie towarów w magazynie zgodnie z ustalonym porządkiem,prace magazynoweoczekujemyuprawnienia na wózki widłowe UDT (jest to mała, biało-zielona legitymacja wydana przez Urząd Dozoru Technicznego)doświadczenie na w/w stanowisku- mile widziane!gotowości do pracy w systemie 3-zmianowym, 4-brygadowym.Nie czekaj! Ta oferta jest właśnie dla Ciebie! Agencja zatrudnienia nr wpisu 47
      Chcesz spróbować swoich sił w firmie z tradycjami a zarazem w nowoczesnym otoczeniu maszyn?Szukamy operatorów wózka widłowego w Krakowie!APLIKUJ DO NAS JUŻ DZIŚ!Wyślij swoje CV lub sms o treści PRACA UDT na numer 697 540 262 a my do Ciebie oddzwonimy!oferujemyelastyczny grafik pracy,szybki proces rekrutacyjny! możliwość pracy w nadgodzinach,opiekę konsultanta na terenie zakładu,pracę w prężnie rozwijającej się firmie produkcyjnej i możliwość zatrudnienia bezpośrednio u Klienta,zatrudnienie na podstawie umowy o pracę tymczasową, pracę w systemie 3-zmianowym, 4-brygadowym,100% terminowość wypłaty wynagrodzenia,stołówkę na terenie zakładu produkcyjnego plus 50% DOFINANSOWANIA do posiłków,pakiet Benefitów Randstad+ (prywatną opiekę medyczną Medicover, zniżki na zakupy on-line oraz do restauracji i kin, kartę sportową OK System ).zadaniaobsługa wózka widłowego,obsługa skanera,dostarczenie półproduktów do maszyn oraz odbiór gotowego wyrobu,rozładunki i załadunki towarów,dokonywanie przeładunku towarów,składowanie towarów w magazynie zgodnie z ustalonym porządkiem,prace magazynoweoczekujemyuprawnienia na wózki widłowe UDT (jest to mała, biało-zielona legitymacja wydana przez Urząd Dozoru Technicznego)doświadczenie na w/w stanowisku- mile widziane!gotowości do pracy w systemie 3-zmianowym, 4-brygadowym.Nie czekaj! Ta oferta jest właśnie dla Ciebie! Agencja zatrudnienia nr wpisu 47
      • kraków, małopolskie
      • praca tymczasowa
      • randstad polska
      Posiadasz pierwsze doświadczenie w dziale finansowym lub księgowym? Interesuje Cię praca w międzynarodowym środowisku gdzie inwestuje się w rozwój pracowników oraz w nowoczesne technologie? Chcesz rozwijać swoje umiejętności językowe? Zaaplikuj !oferujemypracę dla wiodącej firmy z branży paliwowejmożliwość zdobycia doświadczenia w dziale księgowympracę zdalną w okresie epidemii COVIDmiędzynarodowe środowisko pracydofinansowanie do wyposażenia miejsca pracy zdalnejpakiet OK System, dodatkowy pakiet medycznyumowę o pracę tymczasowąwynagrodzenie ok. 4000 bruttozadaniaW zależności od zespołu do Twoich zadań należeć będzie:sortowanie i skanowanie dokumentówobsługa procesu zwrotów do dostawcyodpowiadanie na zapytania klientówdokonywanie dziennych i miesięcznych zapisów księgowych w systemach ERP, zapewniając dokładne zamknięcie rachunków na koniec miesiącawprowadzanie i przetwarzanie danych z transakcjiprowadzenie i aktualizacja ewidencji kontuzgadnianie i bilansowanie transakcjiutrzymywanie odpowiednich standardów i wytycznych dotyczących poszczególnych projektówrealizowanie zadań ad hoc i projektów przydzielonych przez przełożonegooczekujemybardzo dobrej znajomości języka angielskiego (B2)wykształcenia wyższego z zakresu finansów lub rachunkowościogólna znajomość głównych procesów księgowychbardzo dobrej praktycznej znajomości Excel (tabele przestawne, wyszukiwanie pionowe i poziome)umiejętności analitycznych i gotowości do pracy z danymi liczbowymikomunikatywności i umiejętności interpersonalnychdoświadczenia w dziale księgowości lub biurze rachunkowym (mile widziane)podstawowa wiedza dot. akcyzy, VAT i innych podatków pośrednichdostępności w pełnym wymiarze godzin od poniedziałku do piątkuAgencja zatrudnienia nr wpisu 47
      Posiadasz pierwsze doświadczenie w dziale finansowym lub księgowym? Interesuje Cię praca w międzynarodowym środowisku gdzie inwestuje się w rozwój pracowników oraz w nowoczesne technologie? Chcesz rozwijać swoje umiejętności językowe? Zaaplikuj !oferujemypracę dla wiodącej firmy z branży paliwowejmożliwość zdobycia doświadczenia w dziale księgowympracę zdalną w okresie epidemii COVIDmiędzynarodowe środowisko pracydofinansowanie do wyposażenia miejsca pracy zdalnejpakiet OK System, dodatkowy pakiet medycznyumowę o pracę tymczasowąwynagrodzenie ok. 4000 bruttozadaniaW zależności od zespołu do Twoich zadań należeć będzie:sortowanie i skanowanie dokumentówobsługa procesu zwrotów do dostawcyodpowiadanie na zapytania klientówdokonywanie dziennych i miesięcznych zapisów księgowych w systemach ERP, zapewniając dokładne zamknięcie rachunków na koniec miesiącawprowadzanie i przetwarzanie danych z transakcjiprowadzenie i aktualizacja ewidencji kontuzgadnianie i bilansowanie transakcjiutrzymywanie odpowiednich standardów i wytycznych dotyczących poszczególnych projektówrealizowanie zadań ad hoc i projektów przydzielonych przez przełożonegooczekujemybardzo dobrej znajomości języka angielskiego (B2)wykształcenia wyższego z zakresu finansów lub rachunkowościogólna znajomość głównych procesów księgowychbardzo dobrej praktycznej znajomości Excel (tabele przestawne, wyszukiwanie pionowe i poziome)umiejętności analitycznych i gotowości do pracy z danymi liczbowymikomunikatywności i umiejętności interpersonalnychdoświadczenia w dziale księgowości lub biurze rachunkowym (mile widziane)podstawowa wiedza dot. akcyzy, VAT i innych podatków pośrednichdostępności w pełnym wymiarze godzin od poniedziałku do piątkuAgencja zatrudnienia nr wpisu 47
      • kraków, małopolskie
      • praca tymczasowa
      • randstad polska
      Jeżeli posiadasz pierwsze doświadczenia w pracy administracyjno-biurowej , nie masz problemów z obsługą programu Excel ,a Twoja znajomość j. angielskiego pozwala na swobodną komunikację-Nie czekaj aplikujoferujemy3 miesięczne zatrudnienie na podstawie umowy o pracę tymczasową (opłacone składki ZUS, płatne urlopy oraz pozostałe świadczenia),praca od poniedziałku do piątku w godzinach 9-17 lub 8-16,pakiet dodatków Randstad Plus : karta sportowa i opieka medyczna w atrakcyjnej cenie;)bony lunchowe 160 zł co miesiąc , pakiet opieki medycznej Luxmedpraca w międzynarodowym zespole.zadaniawprowadzanie umów/dokumentów do systemuudział w globalnym projekcie dot. migracji danychtworzenie raportów ad-hococzekujemydostępność od zarazj.angielski- zaawansowanyznajomośc programu ExcelAgencja zatrudnienia nr wpisu 47
      Jeżeli posiadasz pierwsze doświadczenia w pracy administracyjno-biurowej , nie masz problemów z obsługą programu Excel ,a Twoja znajomość j. angielskiego pozwala na swobodną komunikację-Nie czekaj aplikujoferujemy3 miesięczne zatrudnienie na podstawie umowy o pracę tymczasową (opłacone składki ZUS, płatne urlopy oraz pozostałe świadczenia),praca od poniedziałku do piątku w godzinach 9-17 lub 8-16,pakiet dodatków Randstad Plus : karta sportowa i opieka medyczna w atrakcyjnej cenie;)bony lunchowe 160 zł co miesiąc , pakiet opieki medycznej Luxmedpraca w międzynarodowym zespole.zadaniawprowadzanie umów/dokumentów do systemuudział w globalnym projekcie dot. migracji danychtworzenie raportów ad-hococzekujemydostępność od zarazj.angielski- zaawansowanyznajomośc programu ExcelAgencja zatrudnienia nr wpisu 47
      • kraków, małopolskie
      • praca stała
      • randstad polska
      Szukasz stabilnego zatrudnienia w dobrej atmosferze?Masz wykształcenie techniczne i pasjonujesz się mechaniką i budową maszyn?Chcesz pracować w najnowocześniejszej fabryce w Małopolsce?Aplikuj! Dla naszego Klienta - wiodącego na świecie dostawcę specjalistycznych urządzeń i rozwiązań inżynierskich poszukujemy pracowników na stanowiskooperator CNCoferujemystabilne zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę (okres próbny 3 miesiące, możliwość zawarcia kolejnej umowy na czas nieokreślony)wynagrodzenie adekwatne do umiejętności i doświadczeniaopieka medyczna dla całej rodzinypakiet Multisportpremia rocznazadaniaobsługa tokarek i centr obróbczych typu DMG, Gurutzpe, Okuma, HAAS ze sterowaniem Sinumerik, Fanuc, Mazatroloczekujemyumiejętności odczytywania rysunku technicznegoumiejętność obsługi maszyn CNC (głównie tokarek) oraz przyrządów pomiarowychznajomość systemów sterowania Sinumerik lub Fanuc lub MazatrolAgencja zatrudnienia nr wpisu 47
      Szukasz stabilnego zatrudnienia w dobrej atmosferze?Masz wykształcenie techniczne i pasjonujesz się mechaniką i budową maszyn?Chcesz pracować w najnowocześniejszej fabryce w Małopolsce?Aplikuj! Dla naszego Klienta - wiodącego na świecie dostawcę specjalistycznych urządzeń i rozwiązań inżynierskich poszukujemy pracowników na stanowiskooperator CNCoferujemystabilne zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę (okres próbny 3 miesiące, możliwość zawarcia kolejnej umowy na czas nieokreślony)wynagrodzenie adekwatne do umiejętności i doświadczeniaopieka medyczna dla całej rodzinypakiet Multisportpremia rocznazadaniaobsługa tokarek i centr obróbczych typu DMG, Gurutzpe, Okuma, HAAS ze sterowaniem Sinumerik, Fanuc, Mazatroloczekujemyumiejętności odczytywania rysunku technicznegoumiejętność obsługi maszyn CNC (głównie tokarek) oraz przyrządów pomiarowychznajomość systemów sterowania Sinumerik lub Fanuc lub MazatrolAgencja zatrudnienia nr wpisu 47
      • kraków, małopolskie
      • praca tymczasowa
      • randstad polska
      Lubisz kontakt z klientem? Komunikujesz się w języku angielskim? Aplikuj!Poszukujemy kandydatów na stanowisko Asystent/ka biura z językiem angielskim na zastępstwo w terminie 27.09-1.10.2021.oferujemyumowę zlecenie na zastępstwo w terminie 27.09-1.10.2021r.przyjemną pracę w centrum miasta - ul. Pawia 9atrakcyjną stawkę godzinową- 30 zł brutto za godzinęzadaniabieżąca obsługa administracyjna biuraprofesjonalna obsługa klienta ( również w języku angielskim)obsługa poczty kontakt z administratorem budynkuoczekujemyAplikuj jeśli:swobodnie komunikujesz się w języku angielskimmasz doświadczenie w obsłudze klientalubisz kontakt z ludźmijesteś otwarty/a, komunikatywny/ajesteś dyspozycyjny/a w terminie 27.09-1.10-2021 w godzinach 8-18Agencja zatrudnienia nr wpisu 47
      Lubisz kontakt z klientem? Komunikujesz się w języku angielskim? Aplikuj!Poszukujemy kandydatów na stanowisko Asystent/ka biura z językiem angielskim na zastępstwo w terminie 27.09-1.10.2021.oferujemyumowę zlecenie na zastępstwo w terminie 27.09-1.10.2021r.przyjemną pracę w centrum miasta - ul. Pawia 9atrakcyjną stawkę godzinową- 30 zł brutto za godzinęzadaniabieżąca obsługa administracyjna biuraprofesjonalna obsługa klienta ( również w języku angielskim)obsługa poczty kontakt z administratorem budynkuoczekujemyAplikuj jeśli:swobodnie komunikujesz się w języku angielskimmasz doświadczenie w obsłudze klientalubisz kontakt z ludźmijesteś otwarty/a, komunikatywny/ajesteś dyspozycyjny/a w terminie 27.09-1.10-2021 w godzinach 8-18Agencja zatrudnienia nr wpisu 47
      • kraków, małopolskie
      • praca tymczasowa
      • randstad polska
      Jeżeli posiadasz pierwsze doświadczenia w pracy administracyjno-biurowej i biegle posługujesz się językiem angielskim a, tworzenie prezentacji oraz ich przestawianie nie stanowi dla Ciebie problemu, to być może jest to stanowisko właśnie dla Ciebie. Chciałbyś rozwijać swoją karierę w międzynarodowym środowisku? Teraz masz szansę to zrobić! Nie czekaj-Aplikujoferujemyzatrudnienie na podstawie umowy o pracę tymczasową (opłacone składki ZUS, płatne urlopy oraz pozostałe świadczenia),praca od poniedziałku do piątku w godzinach 9-17 lub 8-16,pakiet dodatków Randstad Plus : karta sportowa i opieka medyczna w atrakcyjnej cenie;)bony lunchowe 160 zł co miesiąc , pakiet opieki medycznej Luxmed,praca w międzynarodowym zespole.zadaniaprzygotowywanie prezentacji, prezentowanie (język angielski, polski)opracowywanie i monitorowanie baz danychwspółpraca z dostawcami (spotkania, audyty, zbieranie ofert, zamówienia)częsty, codzienny kontakt z pracownikami biura w Krakowie (w języku polskim i angielskim, osobiście, mailowo, telefonicznie).wsparcie koordynatora zarządzającego infrastrukturą (audyty po infrastrukturze, weryfikacja oznakowania, kontrola i zamawianie wyposażenia)wsparcie w różnych projektach m.in. dot. modernizacji biuraoczekujemyBiegła znajomość języka angielskiego Bardzo dobra znajomośc programu ExcelZnajomośc programu Autocad-byłby dodatkowym atutemAgencja zatrudnienia nr wpisu 47
      Jeżeli posiadasz pierwsze doświadczenia w pracy administracyjno-biurowej i biegle posługujesz się językiem angielskim a, tworzenie prezentacji oraz ich przestawianie nie stanowi dla Ciebie problemu, to być może jest to stanowisko właśnie dla Ciebie. Chciałbyś rozwijać swoją karierę w międzynarodowym środowisku? Teraz masz szansę to zrobić! Nie czekaj-Aplikujoferujemyzatrudnienie na podstawie umowy o pracę tymczasową (opłacone składki ZUS, płatne urlopy oraz pozostałe świadczenia),praca od poniedziałku do piątku w godzinach 9-17 lub 8-16,pakiet dodatków Randstad Plus : karta sportowa i opieka medyczna w atrakcyjnej cenie;)bony lunchowe 160 zł co miesiąc , pakiet opieki medycznej Luxmed,praca w międzynarodowym zespole.zadaniaprzygotowywanie prezentacji, prezentowanie (język angielski, polski)opracowywanie i monitorowanie baz danychwspółpraca z dostawcami (spotkania, audyty, zbieranie ofert, zamówienia)częsty, codzienny kontakt z pracownikami biura w Krakowie (w języku polskim i angielskim, osobiście, mailowo, telefonicznie).wsparcie koordynatora zarządzającego infrastrukturą (audyty po infrastrukturze, weryfikacja oznakowania, kontrola i zamawianie wyposażenia)wsparcie w różnych projektach m.in. dot. modernizacji biuraoczekujemyBiegła znajomość języka angielskiego Bardzo dobra znajomośc programu ExcelZnajomośc programu Autocad-byłby dodatkowym atutemAgencja zatrudnienia nr wpisu 47
      • kraków, małopolskie
      • praca tymczasowa
      • randstad polska
      Jeżeli posiadasz pierwsze doświadczenia w pracy administracyjno-biurowej i biegle posługujesz się językiem angielskim a, tworzenie prezentacji oraz ich przestawianie nie stanowi dla Ciebie problemu, to być może jest to stanowisko właśnie dla Ciebie. Chciałbyś rozwijać swoją karierę w międzynarodowym środowisku? Teraz masz szansę to zrobić! Nie czekaj-Aplikujoferujemyzatrudnienie na podstawie umowy o pracę tymczasową (opłacone składki ZUS, płatne urlopy oraz pozostałe świadczenia),praca od poniedziałku do piątku w godzinach 9-17 lub 8-16,pakiet dodatków Randstad Plus : karta sportowa i opieka medyczna w atrakcyjnej cenie;)bony lunchowe 160 zł co miesiąc , pakiet opieki medycznej Luxmed,praca w międzynarodowym zespole.zadaniaprzygotowywanie prezentacji, prezentowanie (język angielski, polski)opracowywanie i monitorowanie baz danychwspółpraca z dostawcami (spotkania, audyty, zbieranie ofert, zamówienia)częsty, codzienny kontakt z pracownikami biura w Krakowie (w języku polskim i angielskim, osobiście, mailowo, telefonicznie).wsparcie koordynatora zarządzającego infrastrukturą (audyty po infrastrukturze, weryfikacja oznakowania, kontrola i zamawianie wyposażenia)wsparcie w różnych projektach m.in. dot. modernizacji biuraoczekujemyBiegła znajomość języka angielskiego Bardzo dobra znajomośc programu ExcelZnajomośc programu Autocad-byłby dodatkowym atutemAgencja zatrudnienia nr wpisu 47
      Jeżeli posiadasz pierwsze doświadczenia w pracy administracyjno-biurowej i biegle posługujesz się językiem angielskim a, tworzenie prezentacji oraz ich przestawianie nie stanowi dla Ciebie problemu, to być może jest to stanowisko właśnie dla Ciebie. Chciałbyś rozwijać swoją karierę w międzynarodowym środowisku? Teraz masz szansę to zrobić! Nie czekaj-Aplikujoferujemyzatrudnienie na podstawie umowy o pracę tymczasową (opłacone składki ZUS, płatne urlopy oraz pozostałe świadczenia),praca od poniedziałku do piątku w godzinach 9-17 lub 8-16,pakiet dodatków Randstad Plus : karta sportowa i opieka medyczna w atrakcyjnej cenie;)bony lunchowe 160 zł co miesiąc , pakiet opieki medycznej Luxmed,praca w międzynarodowym zespole.zadaniaprzygotowywanie prezentacji, prezentowanie (język angielski, polski)opracowywanie i monitorowanie baz danychwspółpraca z dostawcami (spotkania, audyty, zbieranie ofert, zamówienia)częsty, codzienny kontakt z pracownikami biura w Krakowie (w języku polskim i angielskim, osobiście, mailowo, telefonicznie).wsparcie koordynatora zarządzającego infrastrukturą (audyty po infrastrukturze, weryfikacja oznakowania, kontrola i zamawianie wyposażenia)wsparcie w różnych projektach m.in. dot. modernizacji biuraoczekujemyBiegła znajomość języka angielskiego Bardzo dobra znajomośc programu ExcelZnajomośc programu Autocad-byłby dodatkowym atutemAgencja zatrudnienia nr wpisu 47
      • kraków, małopolskie
      • praca stała
      • randstad polska
      Cześć!W związku z rozwojem oddziału w Krakowie, poszukujemy kandydata/ki do linii biznesowej Professionals na stanowisko Specjalisty ds. Rekrutacji.Dobrze czujesz się w realizacji różnorodnych rekrutacji, podoba Ci się branża HR i dodatkowo chcesz pracować dla międzynarodowych organizacji i być częścią holenderskiej kultury pracy? Zostaw tu swoje CV - bardzo chcemy Cię poznać :)oferujemystabilne zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę,pracę zdalną w systemie hybrydowym,premie w systemie miesięcznym,wsparcie doświadczonego kolegi lub koleżanki w procesie onboardingu,elastyczny czas pracy,dostęp do platform e-learningowych,możliwość rozwoju kompetencji w ramach Akademii Rekrutacji oraz Akademii Sprzedaży,szereg benefitów jak karta Multisport, nauka języka angielskiego, ubezpieczenie oraz opieka medyczna, dofinansowanie do edukacji,dostęp do nowoczesnych systemów usprawniających Twoją pracę,kulturę organizacyjną przyjazną pracownikom :)czego nie dopowiedzieliśmy znajdziesz tutaj -> https://www.randstad.pl/kariera-w-randstad/dlaczego-my/zadaniarealizacja rekrutacji na stanowiska specjalistyczne oraz managerskie dla międzynarodowych klientów,odpowiedzialność za rekrutacje end-to-end,koordynowanie procesów rekrutacyjnych, aktywne pozyskiwanie kandydatów z rynku z wykorzystaniem umiejętności sourcingowych,budowanie relacji z kandydatami, dbanie o pozytywny "candidate experience",praca na indywidualnych celach.oczekujemymin. 1 roku doświadczenia w obszarze rekrutacji specjalistycznych,dobrej znajomość języka angielskiego,znajomości narzędzi sourcingowych (m.in. Linkedin),umiejętności skutecznego docierania do biernych kandydatów,samodzielności i dobrej organizacja własnej pracy,umiejętności odnajdywania się w dynamicznych warunkach pracy przy dużej ilości projektów.Agencja zatrudnienia nr wpisu 47
      Cześć!W związku z rozwojem oddziału w Krakowie, poszukujemy kandydata/ki do linii biznesowej Professionals na stanowisko Specjalisty ds. Rekrutacji.Dobrze czujesz się w realizacji różnorodnych rekrutacji, podoba Ci się branża HR i dodatkowo chcesz pracować dla międzynarodowych organizacji i być częścią holenderskiej kultury pracy? Zostaw tu swoje CV - bardzo chcemy Cię poznać :)oferujemystabilne zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę,pracę zdalną w systemie hybrydowym,premie w systemie miesięcznym,wsparcie doświadczonego kolegi lub koleżanki w procesie onboardingu,elastyczny czas pracy,dostęp do platform e-learningowych,możliwość rozwoju kompetencji w ramach Akademii Rekrutacji oraz Akademii Sprzedaży,szereg benefitów jak karta Multisport, nauka języka angielskiego, ubezpieczenie oraz opieka medyczna, dofinansowanie do edukacji,dostęp do nowoczesnych systemów usprawniających Twoją pracę,kulturę organizacyjną przyjazną pracownikom :)czego nie dopowiedzieliśmy znajdziesz tutaj -> https://www.randstad.pl/kariera-w-randstad/dlaczego-my/zadaniarealizacja rekrutacji na stanowiska specjalistyczne oraz managerskie dla międzynarodowych klientów,odpowiedzialność za rekrutacje end-to-end,koordynowanie procesów rekrutacyjnych, aktywne pozyskiwanie kandydatów z rynku z wykorzystaniem umiejętności sourcingowych,budowanie relacji z kandydatami, dbanie o pozytywny "candidate experience",praca na indywidualnych celach.oczekujemymin. 1 roku doświadczenia w obszarze rekrutacji specjalistycznych,dobrej znajomość języka angielskiego,znajomości narzędzi sourcingowych (m.in. Linkedin),umiejętności skutecznego docierania do biernych kandydatów,samodzielności i dobrej organizacja własnej pracy,umiejętności odnajdywania się w dynamicznych warunkach pracy przy dużej ilości projektów.Agencja zatrudnienia nr wpisu 47
      • kraków, małopolskie
      • praca tymczasowa
      • randstad polska
      Dobrze znasz język angielski, nie boisz się wyzwań, jesteś dobrze zorganizowany i lubisz kontakty z ludźmi? Mamy dla Ciebie pracę skrojoną na miarę Twoich możliwości!oferujemypracę dla wiodącej firmy z branży paliwowejmożliwość zdobycia doświadczenia w dziale Logisticmiędzynarodowe środowiskoelastyczne godziny pracypakiety sportowe, zniżki do kin, dodatkowy pakiet medycznypracę zdalną w trakcie epidemiidofinansowanie do wyposażenia miejsca pracy z domuwynagrodzenie 24zł brutto/hzadaniatworzenie zamówieńtworzenie wysyłek na dostawy częściowe zaangażowanie w proces uzgadniania dostawzarządzanie potwierdzaniem zapasów tworzenie prostych raportówwprowadzanie i weryfikacja danychbieżący kontakt z dostawcami i klientamioczekujemyznajomości języka angielskiego w stopniu zaawansowanymwykształcenia wyższego lub doświadczenia w branży wiedzy i znajomości technik branżowychstaranności w pracy z dokumentami i danymisamodzielności i kreatywności znajomości arkusza kalkulacyjnego Excelzaangażowania w pracę dyspozycyjności w pełnym etacieAgencja zatrudnienia nr wpisu 47
      Dobrze znasz język angielski, nie boisz się wyzwań, jesteś dobrze zorganizowany i lubisz kontakty z ludźmi? Mamy dla Ciebie pracę skrojoną na miarę Twoich możliwości!oferujemypracę dla wiodącej firmy z branży paliwowejmożliwość zdobycia doświadczenia w dziale Logisticmiędzynarodowe środowiskoelastyczne godziny pracypakiety sportowe, zniżki do kin, dodatkowy pakiet medycznypracę zdalną w trakcie epidemiidofinansowanie do wyposażenia miejsca pracy z domuwynagrodzenie 24zł brutto/hzadaniatworzenie zamówieńtworzenie wysyłek na dostawy częściowe zaangażowanie w proces uzgadniania dostawzarządzanie potwierdzaniem zapasów tworzenie prostych raportówwprowadzanie i weryfikacja danychbieżący kontakt z dostawcami i klientamioczekujemyznajomości języka angielskiego w stopniu zaawansowanymwykształcenia wyższego lub doświadczenia w branży wiedzy i znajomości technik branżowychstaranności w pracy z dokumentami i danymisamodzielności i kreatywności znajomości arkusza kalkulacyjnego Excelzaangażowania w pracę dyspozycyjności w pełnym etacieAgencja zatrudnienia nr wpisu 47
      • kraków, małopolskie
      • praca stała
      • randstad polska
      W związku z rozwojem sieci dystrybucji naszego klienta poszukujemy:SPECJALISTY / DORADCY TECHNICZNO - HANDLOWEGO,który miałby działać na terenie województw: śląskiego, małopolskiego, podkarpackiego. Jeśli posiadasz umiejętności handlowe i negocjacyjne oraz miałeś okazję zapoznać się w swoim doświadczeniu zawodowym z produktami instalacyjnymi, nie czekaj i aplikuj na naszą ofertę pracy!oferujemyciekawą pracę w dobrej atmosferze w znanej międzynarodowej firmie o stabilnej pozycji na rynkupracę nad ciekawymi i ambitnymi zadaniamiperspektywy rozwoju zawodowego i podnoszenia kwalifikacjiatrakcyjne warunki finansowenarzędzia pracy w postaci samochodu służbowego, laptopa, telefonu komórkowegozadaniarealizacja ustalonej strategii oraz celów w regionie: śląskim, małopolskim, podkarpackim,pozyskiwanie do współpracy firm wykonawczych, inwestorów (w tym deweloperów), firm handlowych oraz biur projektowych i projektantów z zakresu instalacji wewnętrznych doradztwo technicznewsparcie dla wprowadzania produktów firmy do projektów realizowanych przez projektantów instalacji wewnętrznych, promowanie własnych rozwiązań technicznychorganizowanie i prowadzenie prezentacji produktówdbanie o dobre relacje z klientami i biurami w powierzonym regionie,monitorowanie rynku inwestycjioczekujemyznajomość instalacyjnej (hydrauliczne, wodne, kanalizacyjne, powietrzne itp.)zdolności handlowych i negocjacyjnych łatwości w nawiązywaniu kontaktów i komunikatywnościsilnej motywacji i determinacji w dążeniu do założonego celupraktycznej znajomość obsługi komputera oraz prawa jazdy kat. BAgencja zatrudnienia nr wpisu 47
      W związku z rozwojem sieci dystrybucji naszego klienta poszukujemy:SPECJALISTY / DORADCY TECHNICZNO - HANDLOWEGO,który miałby działać na terenie województw: śląskiego, małopolskiego, podkarpackiego. Jeśli posiadasz umiejętności handlowe i negocjacyjne oraz miałeś okazję zapoznać się w swoim doświadczeniu zawodowym z produktami instalacyjnymi, nie czekaj i aplikuj na naszą ofertę pracy!oferujemyciekawą pracę w dobrej atmosferze w znanej międzynarodowej firmie o stabilnej pozycji na rynkupracę nad ciekawymi i ambitnymi zadaniamiperspektywy rozwoju zawodowego i podnoszenia kwalifikacjiatrakcyjne warunki finansowenarzędzia pracy w postaci samochodu służbowego, laptopa, telefonu komórkowegozadaniarealizacja ustalonej strategii oraz celów w regionie: śląskim, małopolskim, podkarpackim,pozyskiwanie do współpracy firm wykonawczych, inwestorów (w tym deweloperów), firm handlowych oraz biur projektowych i projektantów z zakresu instalacji wewnętrznych doradztwo technicznewsparcie dla wprowadzania produktów firmy do projektów realizowanych przez projektantów instalacji wewnętrznych, promowanie własnych rozwiązań technicznychorganizowanie i prowadzenie prezentacji produktówdbanie o dobre relacje z klientami i biurami w powierzonym regionie,monitorowanie rynku inwestycjioczekujemyznajomość instalacyjnej (hydrauliczne, wodne, kanalizacyjne, powietrzne itp.)zdolności handlowych i negocjacyjnych łatwości w nawiązywaniu kontaktów i komunikatywnościsilnej motywacji i determinacji w dążeniu do założonego celupraktycznej znajomość obsługi komputera oraz prawa jazdy kat. BAgencja zatrudnienia nr wpisu 47
      • kraków, małopolskie
      • praca tymczasowa
      • randstad polska
      Znasz dobrze język angielski oraz dodatkowo posługujesz się językiem włoskim/hiszpańskim/francuskim/niemieckim/holenderskim? Chcesz zdobyć doświadczenie w międzynarodowej firmie i być częścią ciekawego projektu? To może być oferta dla Ciebie!oferujemyzatrudnienie w oparciu o umowę o pracę tymczasowąpracę dla wiodącej firmy z branży paliwowejmożliwość zdobycia doświadczeniapracę zdalną co najmniej do końca bieżącego rokumiędzynarodowe środowiskowynagrodzenie ok. 4500zł bruttoPakiet OK System i Medicoverdofinansowanie do wyposażenia miejsca pracy w domuzadaniaw zależności od zespołu do Twoich obowiązków będzie należeć:sprawdzanie dokumentacji i weryfikacja danychraportowanie wprowadzonych danych przez system CRM/Excelprace administracyjneodbieranie i przekierowywanie połączeń telefonicznychwspółpraca z innymi działami firmyodpowiadanie na zapytania klientówutrzymywanie pozytywnych relacji z klientamiwsparcie w rozwiązywaniu zapytań o dostawy/produktyrejestrowanie i monitorowanie kontaktów z klientami w systemachaktywne informowanie klientów o statusie sprawoczekujemybiegłej znajomości wybranego języka obcego oraz dobrej znajomości języka angielskiegoznajomości pakietu MS Officeumiejętności szybkiego uczenia sięodporności na stresdyspozycyjności do pracy w wymiarze 8h dziennie od poniedziałku do piątkugotowości do rozpoczęcia pracy od zarazpozytywnej energii do pracy :)umiejętności komunikacyjnychAgencja zatrudnienia nr wpisu 47
      Znasz dobrze język angielski oraz dodatkowo posługujesz się językiem włoskim/hiszpańskim/francuskim/niemieckim/holenderskim? Chcesz zdobyć doświadczenie w międzynarodowej firmie i być częścią ciekawego projektu? To może być oferta dla Ciebie!oferujemyzatrudnienie w oparciu o umowę o pracę tymczasowąpracę dla wiodącej firmy z branży paliwowejmożliwość zdobycia doświadczeniapracę zdalną co najmniej do końca bieżącego rokumiędzynarodowe środowiskowynagrodzenie ok. 4500zł bruttoPakiet OK System i Medicoverdofinansowanie do wyposażenia miejsca pracy w domuzadaniaw zależności od zespołu do Twoich obowiązków będzie należeć:sprawdzanie dokumentacji i weryfikacja danychraportowanie wprowadzonych danych przez system CRM/Excelprace administracyjneodbieranie i przekierowywanie połączeń telefonicznychwspółpraca z innymi działami firmyodpowiadanie na zapytania klientówutrzymywanie pozytywnych relacji z klientamiwsparcie w rozwiązywaniu zapytań o dostawy/produktyrejestrowanie i monitorowanie kontaktów z klientami w systemachaktywne informowanie klientów o statusie sprawoczekujemybiegłej znajomości wybranego języka obcego oraz dobrej znajomości języka angielskiegoznajomości pakietu MS Officeumiejętności szybkiego uczenia sięodporności na stresdyspozycyjności do pracy w wymiarze 8h dziennie od poniedziałku do piątkugotowości do rozpoczęcia pracy od zarazpozytywnej energii do pracy :)umiejętności komunikacyjnychAgencja zatrudnienia nr wpisu 47
      • kraków, małopolskie
      • praca tymczasowa
      • randstad polska
      Komunikatywnie posługujesz się językiem angielskim, posiadasz wysoko rozwinięte umiejętności analityczne? Skończyłeś studia i chciałbyś rozwijać się w dziale finansów firmy o globalnym zasięgu? Teraz masz szansę to zrobić! Mamy dla Ciebie ofertę w której znajomość angielskiego oraz chęć rozwoju to podstawa i początek międzynarodowych znajomości!oferujemyzatrudnienie na podstawie umowy o pracę tymczasową (opłacone składki ZUS, płatne urlopy oraz pozostałe świadczenia),praca od poniedziałku do piątku w godzinach 9-17 lub 8-16,pakiet dodatków Randstad Plus : karta sportowa i opieka medyczna w atrakcyjnej cenie;)bony lunchowe 160 zł co miesiąc , pakiet opieki medycznej Luxmed,praca w międzynarodowym zespole.zarobki 4000-4500 bruttozadaniatworzenie raportów ad hocobliczanie wskaźników wydajnościrealizacja procesu zamknięcia miesiącaobliczanie cen międzyfirmowychoczekujemywykształcenia wyższego najlepiej w dziedzinie finansów, rachunkowości, ekonomii, matematyki finansowej ,ekonometrii / w trakcie studiówbiegłej znajomość języka angielskiego (min B2/C1) - warunek koniecznybardzo dobrych umiejętności obsługi pakietu MS Office (zwłaszcza MS Excel)umiejętności analityczne dodatkowym atutem bedzie znajomosc makr (czyli VBA) Agencja zatrudnienia nr wpisu 47
      Komunikatywnie posługujesz się językiem angielskim, posiadasz wysoko rozwinięte umiejętności analityczne? Skończyłeś studia i chciałbyś rozwijać się w dziale finansów firmy o globalnym zasięgu? Teraz masz szansę to zrobić! Mamy dla Ciebie ofertę w której znajomość angielskiego oraz chęć rozwoju to podstawa i początek międzynarodowych znajomości!oferujemyzatrudnienie na podstawie umowy o pracę tymczasową (opłacone składki ZUS, płatne urlopy oraz pozostałe świadczenia),praca od poniedziałku do piątku w godzinach 9-17 lub 8-16,pakiet dodatków Randstad Plus : karta sportowa i opieka medyczna w atrakcyjnej cenie;)bony lunchowe 160 zł co miesiąc , pakiet opieki medycznej Luxmed,praca w międzynarodowym zespole.zarobki 4000-4500 bruttozadaniatworzenie raportów ad hocobliczanie wskaźników wydajnościrealizacja procesu zamknięcia miesiącaobliczanie cen międzyfirmowychoczekujemywykształcenia wyższego najlepiej w dziedzinie finansów, rachunkowości, ekonomii, matematyki finansowej ,ekonometrii / w trakcie studiówbiegłej znajomość języka angielskiego (min B2/C1) - warunek koniecznybardzo dobrych umiejętności obsługi pakietu MS Office (zwłaszcza MS Excel)umiejętności analityczne dodatkowym atutem bedzie znajomosc makr (czyli VBA) Agencja zatrudnienia nr wpisu 47
      • kraków, małopolskie
      • praca tymczasowa
      • randstad polska
      Posługujesz się płynnie językiem angielskim ,skończyłaś/eś studia o kierunku finansowym i chciałbyś rozwijać się w dziale finansów. Jeżeli tak, nie czekaj, Aplikuj!oferujemyzatrudnienie na podstawie umowy o pracę tymczasową (opłacone składki ZUS, płatne urlopy oraz pozostałe świadczenia),praca od poniedziałku do piątku w godzinach 9-17 lub 8-16,pakiet dodatków Randstad Plus : karta sportowa i opieka medyczna w atrakcyjnej cenie;)bony lunchowe 160 zł co miesiąc , pakiet opieki medycznej Luxmed,praca w międzynarodowym zespole.zarobki 4000-4500 bruttozadaniasprawdzanie i uzgadnianie sald kont oraz księgowanie płatnościrealizacja procesu płatności transakcji międzyfirmowychprzygotowywanie oraz monitorowanie zaległych faktur wsparcie zespołu działu finansówprzygotowywanie  raportów statystyczne Intrastatoczekujemywykształcenia wyższego (najlepiej w dziedzinie finansów, rachunkowości, ekonomii, matematyki finansowej ,ekonometrii / w trakcie studiów)biegłej znajomości języka angielskiego (min. B2/C1) - warunek koniecznybardzo dobrych umiejętności obsługi pakietu MS Office (zwłaszcza MS Excel)umiejętności analitycznychdodatkowym atutem będzie znajomość makr (czyli VBA)Agencja zatrudnienia nr wpisu 47
      Posługujesz się płynnie językiem angielskim ,skończyłaś/eś studia o kierunku finansowym i chciałbyś rozwijać się w dziale finansów. Jeżeli tak, nie czekaj, Aplikuj!oferujemyzatrudnienie na podstawie umowy o pracę tymczasową (opłacone składki ZUS, płatne urlopy oraz pozostałe świadczenia),praca od poniedziałku do piątku w godzinach 9-17 lub 8-16,pakiet dodatków Randstad Plus : karta sportowa i opieka medyczna w atrakcyjnej cenie;)bony lunchowe 160 zł co miesiąc , pakiet opieki medycznej Luxmed,praca w międzynarodowym zespole.zarobki 4000-4500 bruttozadaniasprawdzanie i uzgadnianie sald kont oraz księgowanie płatnościrealizacja procesu płatności transakcji międzyfirmowychprzygotowywanie oraz monitorowanie zaległych faktur wsparcie zespołu działu finansówprzygotowywanie  raportów statystyczne Intrastatoczekujemywykształcenia wyższego (najlepiej w dziedzinie finansów, rachunkowości, ekonomii, matematyki finansowej ,ekonometrii / w trakcie studiów)biegłej znajomości języka angielskiego (min. B2/C1) - warunek koniecznybardzo dobrych umiejętności obsługi pakietu MS Office (zwłaszcza MS Excel)umiejętności analitycznychdodatkowym atutem będzie znajomość makr (czyli VBA)Agencja zatrudnienia nr wpisu 47
      • kraków, małopolskie
      • praca tymczasowa
      • randstad polska
      Dla klienta, międzynarodowej firmy dostarczającej rozwiązania w zakresie czyszczenia i higieny w miejscu pracy, poszukujemy kandydatów na stanowisko AP Intern. Jeżeli masz pierwsze doświadczenie z fakturami i dobrze komunikujesz się w języku angielskim, aplikuj!oferujemypracę w międzynarodowym środowiskuelastyczne godziny pracyumowę o pracę tymczasową na 3 miesiące z możliwością przedłużeniaszkolenie wdrażającepełne wyposażenie stanowiska pracydofinansowanie do prywatnej opieki medycznejdofinansowanie do karty sportowejzadaniaksięgowanie fakturanaliza danych terminowa realizacja zleconych czynnościudział w projektach usprawniającychoczekujemywykształcenia wyższego lub w trakcie studiów (studia finansowe)dobrej znajomości pakietu MS Office silnych umiejętności komunikacyjnychumiejętności analitycznychznajomości języka angielskiego na poziomie min. B2Agencja zatrudnienia nr wpisu 47
      Dla klienta, międzynarodowej firmy dostarczającej rozwiązania w zakresie czyszczenia i higieny w miejscu pracy, poszukujemy kandydatów na stanowisko AP Intern. Jeżeli masz pierwsze doświadczenie z fakturami i dobrze komunikujesz się w języku angielskim, aplikuj!oferujemypracę w międzynarodowym środowiskuelastyczne godziny pracyumowę o pracę tymczasową na 3 miesiące z możliwością przedłużeniaszkolenie wdrażającepełne wyposażenie stanowiska pracydofinansowanie do prywatnej opieki medycznejdofinansowanie do karty sportowejzadaniaksięgowanie fakturanaliza danych terminowa realizacja zleconych czynnościudział w projektach usprawniającychoczekujemywykształcenia wyższego lub w trakcie studiów (studia finansowe)dobrej znajomości pakietu MS Office silnych umiejętności komunikacyjnychumiejętności analitycznychznajomości języka angielskiego na poziomie min. B2Agencja zatrudnienia nr wpisu 47
      • kraków, małopolskie
      • praca tymczasowa
      • randstad polska
      Dla klienta, międzynarodowej firmy dostarczającej rozwiązania w zakresie czyszczenia i higieny w miejscu pracy, poszukujemy kandydatów na stanowisko Logistics and Order Management Support.oferujemyumowę o pracę tymczasową na 6 miesięcy z możliwością przedłużeniamożliwość pracy zdalnejpełne wyposażenie stanowiskoweszkolenie wdrażającepracę w godzinach 10:00 - 18:00 dofinansowanie do prywatnej opieki medycznejdofinansowanie do karty sportowejmiędzynarodowe środowisko pracyzadaniaadministrowanie dokumentacjąplanowanie dostawcodzienny przegląd danych, systemów i raportówwspółpraca z zespołem nad rozwiązywaniem problemów związanych z eksportem lub importemudzielanie informacji o produktach, zmianie zamówienia czy stanie magazynowymwsparcie Lidera Zespołu pod kątem raportowaniawykonywanie audytów wewnętrznych zespołówoczekujemybardzo dobrej znajomości języka angielskiego (min. B2)bardzo dobra znajomości programu Exceldostępność do pracy w godzinach 14:30 - 23:00mile widziane doświadczenie z systemem SAPmile widziana znajomość języka hiszpańskiego (min. B1)Agencja zatrudnienia nr wpisu 47
      Dla klienta, międzynarodowej firmy dostarczającej rozwiązania w zakresie czyszczenia i higieny w miejscu pracy, poszukujemy kandydatów na stanowisko Logistics and Order Management Support.oferujemyumowę o pracę tymczasową na 6 miesięcy z możliwością przedłużeniamożliwość pracy zdalnejpełne wyposażenie stanowiskoweszkolenie wdrażającepracę w godzinach 10:00 - 18:00 dofinansowanie do prywatnej opieki medycznejdofinansowanie do karty sportowejmiędzynarodowe środowisko pracyzadaniaadministrowanie dokumentacjąplanowanie dostawcodzienny przegląd danych, systemów i raportówwspółpraca z zespołem nad rozwiązywaniem problemów związanych z eksportem lub importemudzielanie informacji o produktach, zmianie zamówienia czy stanie magazynowymwsparcie Lidera Zespołu pod kątem raportowaniawykonywanie audytów wewnętrznych zespołówoczekujemybardzo dobrej znajomości języka angielskiego (min. B2)bardzo dobra znajomości programu Exceldostępność do pracy w godzinach 14:30 - 23:00mile widziane doświadczenie z systemem SAPmile widziana znajomość języka hiszpańskiego (min. B1)Agencja zatrudnienia nr wpisu 47
      • kraków, małopolskie
      • praca stała
      • randstad polska
      Dla klienta, firmy realizującej projekty związane z utrzymaniem i dalszym rozwojem aplikacji oraz systemów przy użyciu technologii Oracle dla Big Data, IoT, usług w chmurze i systemów inżynierskich, prowadzimy rekrutację na stanowisko System Engineer z j. niemieckim. oferujemyzatrudnienie w oparciu o umowę o pracęprywatną opiekę medycznąmożliwość pracy częściowo zdalnejkartę sportowąpremie rocznelekcje języka niemieckiegoindywidualne możliwości rozwojuszkolenia i udział w konferencjachpakiet kafeteryjnyzadaniasamodzielna realizacja zadań technicznych lub we współpracy ze specjalistami / na podstawie przygotowanych proceduradministracja systemami operacyjnymi Linux, Windows (zarządzanie zasobami serwera, instalacja nowych środowisk, zarządzanie użytkownikami)administracja bazami danych Oracle, MSSQL (Troubleshooting błędów, przywracanie działania usługi)praca ze zdalnymi systemami monitoringu Check_MK, Oracle Enterprise Managerbezpośredni kontakt z działem technicznym klientadziałanie w zróżnicowanym środowisku projektowymtworzenie dokumentacji technicznejoczekujemy1-2 lat doświadczenia zawodowego na podobnym stanowiskuznajomości języka niemieckiego w mowie i piśmie (B2) i dobrej znajomość języka angielskiego w kontekście pracy projektowej (B1)wiedzy z zakresu administracji systemami operacyjnymi (Linux, Windows)wiedzy z zakresu administracji bazami danych Oracle, MSSQLmile widziana znajomość metodyki ITILumiejętności analitycznego myśleniaAgencja zatrudnienia nr wpisu 47
      Dla klienta, firmy realizującej projekty związane z utrzymaniem i dalszym rozwojem aplikacji oraz systemów przy użyciu technologii Oracle dla Big Data, IoT, usług w chmurze i systemów inżynierskich, prowadzimy rekrutację na stanowisko System Engineer z j. niemieckim. oferujemyzatrudnienie w oparciu o umowę o pracęprywatną opiekę medycznąmożliwość pracy częściowo zdalnejkartę sportowąpremie rocznelekcje języka niemieckiegoindywidualne możliwości rozwojuszkolenia i udział w konferencjachpakiet kafeteryjnyzadaniasamodzielna realizacja zadań technicznych lub we współpracy ze specjalistami / na podstawie przygotowanych proceduradministracja systemami operacyjnymi Linux, Windows (zarządzanie zasobami serwera, instalacja nowych środowisk, zarządzanie użytkownikami)administracja bazami danych Oracle, MSSQL (Troubleshooting błędów, przywracanie działania usługi)praca ze zdalnymi systemami monitoringu Check_MK, Oracle Enterprise Managerbezpośredni kontakt z działem technicznym klientadziałanie w zróżnicowanym środowisku projektowymtworzenie dokumentacji technicznejoczekujemy1-2 lat doświadczenia zawodowego na podobnym stanowiskuznajomości języka niemieckiego w mowie i piśmie (B2) i dobrej znajomość języka angielskiego w kontekście pracy projektowej (B1)wiedzy z zakresu administracji systemami operacyjnymi (Linux, Windows)wiedzy z zakresu administracji bazami danych Oracle, MSSQLmile widziana znajomość metodyki ITILumiejętności analitycznego myśleniaAgencja zatrudnienia nr wpisu 47
      • kraków, małopolskie
      • praca stała
      • randstad polska
      Dla naszego klienta, międzynarodowego koncernu działającego w sektorze usług unieszkodliwiania i przetwarzania odpadów, poszukujemy osoby na stanowisko KAM odpowiedzialnej za region południowej Polski. oferujemyzatrudnienie na podstawie umowy o pracę,pracę w otwartym zespole współpracowników,możliwość przystąpienia do grupowego ubezpieczenia na życie,darmowe lekcje języków obcych,silne i dynamiczne wsparcie firmy,niezbędne narzędzia pracy.zadaniaidentyfikowanie i pozyskiwanie do współpracy klientów zgodnie ze strategią handlową grupy,ocena potencjału klienta i jego wypłacalności, dobre zrozumienie potrzeb klienta,utrzymywanie kontaktów z obecnymi klientami,ciągłą dbałość o utrzymanie rentowności kontraktówwsparcie w prowadzeniu akcji promocyjnych i działań marketingowych.oczekujemyprzynajmniej 2-letniego doświadczenia na stanowisku związanym z gospodarowaniem odpadami,znajomości branży gospodarki odpadami przemysłowymi lub komunalnymi,wiedzy z zakresu przepisów związanych z ochroną środowiska i gospodarką odpadami,samodzielności, systematyczności, dobrej organizacji pracy własnej,komunikatywności i umiejętności współpracy z innymi zespołami,prawa jazdy kat. B oraz praktyczna umiejętność prowadzenia samochodu wraz z gotowością do odbywania podróży służbowych,znajomość języka angielskiego będzie dodatkowym atutem.Agencja zatrudnienia nr wpisu 47
      Dla naszego klienta, międzynarodowego koncernu działającego w sektorze usług unieszkodliwiania i przetwarzania odpadów, poszukujemy osoby na stanowisko KAM odpowiedzialnej za region południowej Polski. oferujemyzatrudnienie na podstawie umowy o pracę,pracę w otwartym zespole współpracowników,możliwość przystąpienia do grupowego ubezpieczenia na życie,darmowe lekcje języków obcych,silne i dynamiczne wsparcie firmy,niezbędne narzędzia pracy.zadaniaidentyfikowanie i pozyskiwanie do współpracy klientów zgodnie ze strategią handlową grupy,ocena potencjału klienta i jego wypłacalności, dobre zrozumienie potrzeb klienta,utrzymywanie kontaktów z obecnymi klientami,ciągłą dbałość o utrzymanie rentowności kontraktówwsparcie w prowadzeniu akcji promocyjnych i działań marketingowych.oczekujemyprzynajmniej 2-letniego doświadczenia na stanowisku związanym z gospodarowaniem odpadami,znajomości branży gospodarki odpadami przemysłowymi lub komunalnymi,wiedzy z zakresu przepisów związanych z ochroną środowiska i gospodarką odpadami,samodzielności, systematyczności, dobrej organizacji pracy własnej,komunikatywności i umiejętności współpracy z innymi zespołami,prawa jazdy kat. B oraz praktyczna umiejętność prowadzenia samochodu wraz z gotowością do odbywania podróży służbowych,znajomość języka angielskiego będzie dodatkowym atutem.Agencja zatrudnienia nr wpisu 47
      • kraków, małopolskie
      • praca stała
      • randstad polska
      Dla naszego klienta, międzynarodowego koncernu działającego w branży FMCG, poszukujemy do oddziału w Krakowie osobę na stanowisko Specjalista E-Commerce. oferujemywspółpraca w oparciu o umowę o pracę,work-life balance (praca wyłącznie w godzinach 8:00-16:00),do wykorzystania budżet 2 000zł w skali roku poprzez karty przedpłacone,bogaty pakiet opieki medycznej dla całej rodziny,wczasy pod gruszą,bonus mikołajkowy, paczki dla dzieci,finansowa nagroda roczna,podwyżki inflacyjne,budżet szkoleniowy do dyspozycji. zadaniazarządzanie projektami w ramach usprawnienia działania sklepu internetowego i wdrażania nowych rozwiązań,koordynacja działań pomiędzy deweloperami zewnętrznymi a osobami wewnętrznie odpowiedzialnymi za sprzedaż,wsparcie działu sprzedaży przy zmianie treści witryny, aktualizacjach produktów, obsłudze technicznej, analizowanie działań promocyjnych sklepu, optymalizowanie ich przy współpracy z innymi działami,odpowiedzialność za wszelkie kwestie techniczne związane z zarządzaniem sklepem jako Backoffice. oczekujemypraktycznego doświadczenia na podobnym stanowisku w obszarze technicznym sklepu E-Commerce, płynnej znajomości języka angielskiego (konieczne do porozumiewania się z zespołem międzynarodowym),doświadczenia w zarządzaniu informacjami o produkcie i systemach zarządzania zasobami cyfrowymi (systemy sklepowe),mile widziana znajomość SAP-Hybris oraz SAP Sprzedaż i Dystrybucja,zaangażowanie oraz chęć do rozwoju,umiejętność pracy indywidualnej oraz zespołowej,Agencja zatrudnienia nr wpisu 47
      Dla naszego klienta, międzynarodowego koncernu działającego w branży FMCG, poszukujemy do oddziału w Krakowie osobę na stanowisko Specjalista E-Commerce. oferujemywspółpraca w oparciu o umowę o pracę,work-life balance (praca wyłącznie w godzinach 8:00-16:00),do wykorzystania budżet 2 000zł w skali roku poprzez karty przedpłacone,bogaty pakiet opieki medycznej dla całej rodziny,wczasy pod gruszą,bonus mikołajkowy, paczki dla dzieci,finansowa nagroda roczna,podwyżki inflacyjne,budżet szkoleniowy do dyspozycji. zadaniazarządzanie projektami w ramach usprawnienia działania sklepu internetowego i wdrażania nowych rozwiązań,koordynacja działań pomiędzy deweloperami zewnętrznymi a osobami wewnętrznie odpowiedzialnymi za sprzedaż,wsparcie działu sprzedaży przy zmianie treści witryny, aktualizacjach produktów, obsłudze technicznej, analizowanie działań promocyjnych sklepu, optymalizowanie ich przy współpracy z innymi działami,odpowiedzialność za wszelkie kwestie techniczne związane z zarządzaniem sklepem jako Backoffice. oczekujemypraktycznego doświadczenia na podobnym stanowisku w obszarze technicznym sklepu E-Commerce, płynnej znajomości języka angielskiego (konieczne do porozumiewania się z zespołem międzynarodowym),doświadczenia w zarządzaniu informacjami o produkcie i systemach zarządzania zasobami cyfrowymi (systemy sklepowe),mile widziana znajomość SAP-Hybris oraz SAP Sprzedaż i Dystrybucja,zaangażowanie oraz chęć do rozwoju,umiejętność pracy indywidualnej oraz zespołowej,Agencja zatrudnienia nr wpisu 47
      • kraków, małopolskie
      • praca stała
      • randstad polska
      Dla naszego klienta działającego w obszarze rynku E-Commerce, poszukujemy osoby na stanowisko Dyrektora zarządzającego obszarem Obsługi Klienta oraz Jakości. oferujemyzatrudnienie w firmie o ugruntowanej pozycji na rynku e-commerce,pracę w firmie o jasnych i przejrzystych wartościach, które budują kulturę organizacyjną,samodzielne stanowisko pracy z dużą swobodą działania,umowę o pracę i wynagrodzenie adekwatne do Twojego doświadczenia i kompetencji,możliwość zdobycia nowych umiejętności i cennego doświadczenia,ciekawą i pełną wyzwań pracę w biurze w centrum Krakowa,dodatkowe benefity: dofinansowanie do karty sportowej, możliwość przystąpienia do ubezpieczenia grupowego oraz prywatnej opieki medyczne.zadaniaorganizacja i nadzorowanie pracy telefonicznego Biura Obsługi Klienta oraz działu Reklamacji,zapewnienie realizacji celów ilościowych i jakościowych,optymalizacja procesów obsługi klienta i reklamacji,wdrożenie polityki mającej na celu wzrost poziomu satysfakcji Klienta, wyznaczanie nowych kierunków działania w zakresie polityki jakościowej i obsługi Klienta,rozwój podległego zespołu,staranne i sumienne prowadzenie dokumentacji związanej z zarządzaniem w podległym obszarze. oczekujemyminimum 3-letniego doświadczenia w zarządzaniu BOK lub działem handlowym,umiejętności budowania i motywowania zespołu,łatwości podejmowania decyzji, odpowiedzialności,łatwości w nawiązywaniu kontaktów i budowaniu dobrych relacji,zdolności pracy pod presją czasu,doświadczenie w pracy na projektach - ich tworzeniu i wdrażaniu. Agencja zatrudnienia nr wpisu 47
      Dla naszego klienta działającego w obszarze rynku E-Commerce, poszukujemy osoby na stanowisko Dyrektora zarządzającego obszarem Obsługi Klienta oraz Jakości. oferujemyzatrudnienie w firmie o ugruntowanej pozycji na rynku e-commerce,pracę w firmie o jasnych i przejrzystych wartościach, które budują kulturę organizacyjną,samodzielne stanowisko pracy z dużą swobodą działania,umowę o pracę i wynagrodzenie adekwatne do Twojego doświadczenia i kompetencji,możliwość zdobycia nowych umiejętności i cennego doświadczenia,ciekawą i pełną wyzwań pracę w biurze w centrum Krakowa,dodatkowe benefity: dofinansowanie do karty sportowej, możliwość przystąpienia do ubezpieczenia grupowego oraz prywatnej opieki medyczne.zadaniaorganizacja i nadzorowanie pracy telefonicznego Biura Obsługi Klienta oraz działu Reklamacji,zapewnienie realizacji celów ilościowych i jakościowych,optymalizacja procesów obsługi klienta i reklamacji,wdrożenie polityki mającej na celu wzrost poziomu satysfakcji Klienta, wyznaczanie nowych kierunków działania w zakresie polityki jakościowej i obsługi Klienta,rozwój podległego zespołu,staranne i sumienne prowadzenie dokumentacji związanej z zarządzaniem w podległym obszarze. oczekujemyminimum 3-letniego doświadczenia w zarządzaniu BOK lub działem handlowym,umiejętności budowania i motywowania zespołu,łatwości podejmowania decyzji, odpowiedzialności,łatwości w nawiązywaniu kontaktów i budowaniu dobrych relacji,zdolności pracy pod presją czasu,doświadczenie w pracy na projektach - ich tworzeniu i wdrażaniu. Agencja zatrudnienia nr wpisu 47
      • kraków, małopolskie
      • praca tymczasowa
      • randstad polska
      Szukasz pracy dorywczej?Jesteś dyspozycyjny/a w terminie 06.09. lub 17.09 w godzinach 7:00- 15.00?Aplikuj!Poszukujemy pracowników inwentaryzacji w hurtowni instalacyjnej w poniższych terminach i lokalizacjach:6.09 ul. Gromadzka 4617.09 ul. Vetulaniego517.09 ul. Stoczniowców 317.09 ul. Nad Serafą 56aoferujemyumowę zleceniestawkę 22 PLN brutto za godzinęzadanialiczenie i oznaczanie asortymentuoczekujemydyspozycyjności do pracy w dn. 06.09 lub 17.09dokładnościsumiennościzaangażowaniaAgencja zatrudnienia nr wpisu 47
      Szukasz pracy dorywczej?Jesteś dyspozycyjny/a w terminie 06.09. lub 17.09 w godzinach 7:00- 15.00?Aplikuj!Poszukujemy pracowników inwentaryzacji w hurtowni instalacyjnej w poniższych terminach i lokalizacjach:6.09 ul. Gromadzka 4617.09 ul. Vetulaniego517.09 ul. Stoczniowców 317.09 ul. Nad Serafą 56aoferujemyumowę zleceniestawkę 22 PLN brutto za godzinęzadanialiczenie i oznaczanie asortymentuoczekujemydyspozycyjności do pracy w dn. 06.09 lub 17.09dokładnościsumiennościzaangażowaniaAgencja zatrudnienia nr wpisu 47
      • kraków, małopolskie
      • praca stała
      • randstad polska
      Would you like to gain first experience in the Anti Money Laundering area?Or maybe you already have KYC/TM knowledge and you would like to develop professional skills in these fields?Apply, and take advantage of this unique opportunity to develop in one of the best companies in Cracow!oferujemyattractive salarymultisport card full trainingopportunity to grow in your careerzadaniaverification of bank's new and existing clients in terms of possible financial fraudverification of the SARs generated by the system (including investigation process)searching databases and checking/veryfing customers profilesresponsible for the proper documentation of all compliance-related contentcontrol of possible riskrunning periodic reviewschecking customer credibilityworking with the documents and systemoczekujemyadvanced knowledge of English (another foreign language will be an advantage),computer software competency, including Microsoft Excel, Word and Outlookstrong analytical, critical thinking and problem-solving abilitiesability to work independently; take initiative; and able to adapt to changeattention to detail and proven ability to handle complexityfull training will be providedAgencja zatrudnienia nr wpisu 47
      Would you like to gain first experience in the Anti Money Laundering area?Or maybe you already have KYC/TM knowledge and you would like to develop professional skills in these fields?Apply, and take advantage of this unique opportunity to develop in one of the best companies in Cracow!oferujemyattractive salarymultisport card full trainingopportunity to grow in your careerzadaniaverification of bank's new and existing clients in terms of possible financial fraudverification of the SARs generated by the system (including investigation process)searching databases and checking/veryfing customers profilesresponsible for the proper documentation of all compliance-related contentcontrol of possible riskrunning periodic reviewschecking customer credibilityworking with the documents and systemoczekujemyadvanced knowledge of English (another foreign language will be an advantage),computer software competency, including Microsoft Excel, Word and Outlookstrong analytical, critical thinking and problem-solving abilitiesability to work independently; take initiative; and able to adapt to changeattention to detail and proven ability to handle complexityfull training will be providedAgencja zatrudnienia nr wpisu 47
      • kraków, małopolskie
      • praca stała
      • randstad polska
      Posługujesz się biegle językiem angielskim? Komunikujesz się także w języku rosyjskim?Chcesz się rozwijać w międzynarodowym środowisku pracy? Aplikuj!Aktualnie poszukujemy kandydata/kandydatki na stanowiskoasystent/ka biura z językiem angielskim i niemieckimoferujemystabilne zatrudnienie - szukamy osoby do stałej współpracypracę na 1/2 etatuatrakcyjne wynagrodzenie oraz 13 wypłata w grudniuelastyczne godziny pracy (w zakresie 8016, pon-pt)możliwość pracy zdalnejbenefity: multisport, prywatna opieka medycznazadaniaprofesjonalna obsługa administracyjno-biurowaorganizacja delegacji krajowych i zagranicznychorganizacja spotkań z klientamiprowadzenie korespondencji i rozliczeń finansowychbieżąca obsługa klientawspółpraca z pozostałymi komórkami koncernuoczekujemybiegła znajomość języka angielskiego oraz znajomość języka rosyjskiego umożliwiająca swobodną komunikacjędoświadczenie w pracy biurowejmile widziane doświadczenie w obszarze księgowościkomunikatywność, otwartośćzdolności organizacyjne i inicjatywa w działaniuwysoka kultura osobistaAgencja zatrudnienia nr wpisu 47
      Posługujesz się biegle językiem angielskim? Komunikujesz się także w języku rosyjskim?Chcesz się rozwijać w międzynarodowym środowisku pracy? Aplikuj!Aktualnie poszukujemy kandydata/kandydatki na stanowiskoasystent/ka biura z językiem angielskim i niemieckimoferujemystabilne zatrudnienie - szukamy osoby do stałej współpracypracę na 1/2 etatuatrakcyjne wynagrodzenie oraz 13 wypłata w grudniuelastyczne godziny pracy (w zakresie 8016, pon-pt)możliwość pracy zdalnejbenefity: multisport, prywatna opieka medycznazadaniaprofesjonalna obsługa administracyjno-biurowaorganizacja delegacji krajowych i zagranicznychorganizacja spotkań z klientamiprowadzenie korespondencji i rozliczeń finansowychbieżąca obsługa klientawspółpraca z pozostałymi komórkami koncernuoczekujemybiegła znajomość języka angielskiego oraz znajomość języka rosyjskiego umożliwiająca swobodną komunikacjędoświadczenie w pracy biurowejmile widziane doświadczenie w obszarze księgowościkomunikatywność, otwartośćzdolności organizacyjne i inicjatywa w działaniuwysoka kultura osobistaAgencja zatrudnienia nr wpisu 47
      • kraków, małopolskie
      • praca stała
      • randstad polska
      Czy myślałeś/łaś kiedyś o pracy w bankowości, ale do tej pory nie trafiłeś/łaś na ofertę dla osób bez doświadczenia? Jeśli tak, to znaczy, że czekałeś/łaś na naszą rekrutację  Dla międzynarodowej firmy, która rozbudowuje swoje zespoły, szukamy osób, które chciałyby być częścią czegoś nowego. Zapewniamy, że nauczysz się, co Anti-Money-Laudering oznacza w praktyce, a wszystkie inne bankowe skróty, przestaną być dla Ciebie tajemnicą.oferujemypełne szkolenie po dołączeniuwsparcie Buddy'ego przez kilka pierwszych tygodni umowę o pracę w pełnym wymiarze godzinatrakcyjne wynagrodzenie oraz benefitymożliwości zdobycia doświadczenia i dalszego rozwoju w firmiepracę w międzynarodowym środowiskuzadaniapraca z systemem i dokumentacjąwyszukiwania informacjianaliza transakcji i profili klientów bieżące dokumentowanie procesuoczekujemybardzo dobrej znajomości j. angielskiego (min. B2)dobrej znajomości MS Officechęci i motywacji do nauki umiejętności analitycznychAgencja zatrudnienia nr wpisu 47
      Czy myślałeś/łaś kiedyś o pracy w bankowości, ale do tej pory nie trafiłeś/łaś na ofertę dla osób bez doświadczenia? Jeśli tak, to znaczy, że czekałeś/łaś na naszą rekrutację  Dla międzynarodowej firmy, która rozbudowuje swoje zespoły, szukamy osób, które chciałyby być częścią czegoś nowego. Zapewniamy, że nauczysz się, co Anti-Money-Laudering oznacza w praktyce, a wszystkie inne bankowe skróty, przestaną być dla Ciebie tajemnicą.oferujemypełne szkolenie po dołączeniuwsparcie Buddy'ego przez kilka pierwszych tygodni umowę o pracę w pełnym wymiarze godzinatrakcyjne wynagrodzenie oraz benefitymożliwości zdobycia doświadczenia i dalszego rozwoju w firmiepracę w międzynarodowym środowiskuzadaniapraca z systemem i dokumentacjąwyszukiwania informacjianaliza transakcji i profili klientów bieżące dokumentowanie procesuoczekujemybardzo dobrej znajomości j. angielskiego (min. B2)dobrej znajomości MS Officechęci i motywacji do nauki umiejętności analitycznychAgencja zatrudnienia nr wpisu 47
      • kraków, małopolskie
      • praca stała
      • randstad polska
      Potrafisz obsługiwać maszyny przemysłowe?A może pracowałeś już na produkcji i chciałbyś zdobyć nowe umiejętności?Aplikuj!Poszukujemy operatorów maszyn drukujących i introligatorskichoferujemystabilne zatrudnienie w oparciu o umowę o pracęmożliwość rozwoju zawodowego (szkolenia, ścieżki awansu)dobre zaplecze socjalne w miejscu pracystawka 21 pln brutto + dodatek za pracę w nocy dojazd busem zorganizowanym przez pracodawcę na trzech trasach (Kazimierza Wielka, Bochnia, Nowa Huta)bogaty pakiet świadczeń dodatkowych takich jak: darmowa prywatna opieka medyczna, ubezpieczenie na życie i NNW, bony zakupowe, dofinansowanie do posiłków, wczasy pod gruszą, karta sportowazadaniasamodzielna obsługa wybranych modułów maszyny (ustawianie parametrów pracy urządzeń, bieżąca kontrola ich działania w trakcie pracy maszyny), techniczne działania pomocnicze na maszynie oraz prace konserwujące, regulacja i wymiana elementów technicznych, kontrola systemów sterowania (czujniki, podajniki), bieżąca kontrola jakości wyrobu.oczekujemymile widziane wykształcenie techniczne lub mechanicznegotowości do pracy w systemie zmianowym (dniówki i nocki po 12 godzin, co drugi weekend pracujący)umiejętności manualnezmysł techniczny, mechanicznysamodzielność w działaniu, odpowiedzialnośćmile widziane doświadczenie w obsłudze maszyn przemysłowychAgencja zatrudnienia nr wpisu 47
      Potrafisz obsługiwać maszyny przemysłowe?A może pracowałeś już na produkcji i chciałbyś zdobyć nowe umiejętności?Aplikuj!Poszukujemy operatorów maszyn drukujących i introligatorskichoferujemystabilne zatrudnienie w oparciu o umowę o pracęmożliwość rozwoju zawodowego (szkolenia, ścieżki awansu)dobre zaplecze socjalne w miejscu pracystawka 21 pln brutto + dodatek za pracę w nocy dojazd busem zorganizowanym przez pracodawcę na trzech trasach (Kazimierza Wielka, Bochnia, Nowa Huta)bogaty pakiet świadczeń dodatkowych takich jak: darmowa prywatna opieka medyczna, ubezpieczenie na życie i NNW, bony zakupowe, dofinansowanie do posiłków, wczasy pod gruszą, karta sportowazadaniasamodzielna obsługa wybranych modułów maszyny (ustawianie parametrów pracy urządzeń, bieżąca kontrola ich działania w trakcie pracy maszyny), techniczne działania pomocnicze na maszynie oraz prace konserwujące, regulacja i wymiana elementów technicznych, kontrola systemów sterowania (czujniki, podajniki), bieżąca kontrola jakości wyrobu.oczekujemymile widziane wykształcenie techniczne lub mechanicznegotowości do pracy w systemie zmianowym (dniówki i nocki po 12 godzin, co drugi weekend pracujący)umiejętności manualnezmysł techniczny, mechanicznysamodzielność w działaniu, odpowiedzialnośćmile widziane doświadczenie w obsłudze maszyn przemysłowychAgencja zatrudnienia nr wpisu 47
      • kraków, małopolskie
      • praca tymczasowa
      • randstad polska
      Znasz biegle język rosyjski oraz angielski? Chcesz zdobyć doświadczenie w międzynarodowej firmie i być częścią ciekawego projektu? Masz pierwsze doświadczenia w pracy administracyjnej? Skontaktuj się z nami!oferujemypracę dla wiodącej firmy z branży paliwowejmożliwość zdobycia doświadczeniamiędzynarodowe środowisko pracypracę zdalną na czas pandemiidofinansowanie do wyposażenia na home officepakiety OK System i Medicoverwynagrodzenie ok. 4500 bruttozadaniacodzienne prace administracyjne odbieranie i przekierowywanie połączeń telefonicznychwspółpraca z innymi działami firmyodpowiadanie na zapytania klientówraportowanieoczekujemyznajomości języka rosyjskiego na poziomie C1znajomości języka angielskiego na poziomie B2dyspozycyjności w wymiarze 100% etatuwysoko rozwiniętych umiejętności interpersonalnychgotowości do kontaktu z innymi działamiumiejętności komunikacyjnych oraz interpersonalnychzorientowania na osiąganie celuAgencja zatrudnienia – nr wpisu 47
      Znasz biegle język rosyjski oraz angielski? Chcesz zdobyć doświadczenie w międzynarodowej firmie i być częścią ciekawego projektu? Masz pierwsze doświadczenia w pracy administracyjnej? Skontaktuj się z nami!oferujemypracę dla wiodącej firmy z branży paliwowejmożliwość zdobycia doświadczeniamiędzynarodowe środowisko pracypracę zdalną na czas pandemiidofinansowanie do wyposażenia na home officepakiety OK System i Medicoverwynagrodzenie ok. 4500 bruttozadaniacodzienne prace administracyjne odbieranie i przekierowywanie połączeń telefonicznychwspółpraca z innymi działami firmyodpowiadanie na zapytania klientówraportowanieoczekujemyznajomości języka rosyjskiego na poziomie C1znajomości języka angielskiego na poziomie B2dyspozycyjności w wymiarze 100% etatuwysoko rozwiniętych umiejętności interpersonalnychgotowości do kontaktu z innymi działamiumiejętności komunikacyjnych oraz interpersonalnychzorientowania na osiąganie celuAgencja zatrudnienia – nr wpisu 47
    oglądasz 30 z 41 ofert pracy

    Dziękujemy. będziesz teraz regularnie otrzymywać powiadomienia o podobnych ofertach pracy.

    Wygląda na to, że chcesz zmienić język. Spowoduje to zresetowanie filtrów zastosowanych obecnie przy wyszukiwaniu ofert pracy.