Dziękujemy. będziesz teraz regularnie otrzymywać spersonalizowane powiadomienia o ofertach pracy.

    liczba ofert pracy w miejscowości Poznań, Wielkopolskie: 5

    filtr2
    wyczyść wszystko
      • poznań, wielkopolskie
      • praca stała
      • randstad polska
      Swobodnie posługujesz się językiem angielskim i chciałbyś rozwijać się w branży automotive?Czeka na Ciebie super ciekawa oferta, pełna możliwości rozwoju, dająca dużą przestrzeń i samodzielność w działaniu!oferujemyatrakcyjny system premiowyelastyczność w kwestii zatrudnieniapraca w ciekawej branży z siedzibą w centrum Poznania możliwość wykorzystania kompetencji językowychbardzo przyjazna, luźna atmosfera pracyzadaniaodpowiedzialność za obsługę klientów anglojęzycznych  (klienci biznesowi)odpowiedzialność za proces ofertowania i negocjowaniabieżąca obsługa zleceń, współpraca z działemutrzymywanie relacji biznesowych z pozyskanymi partnerami oraz pozyskiwanie nowychposzukiwanie nowych możliwości rozwoju u obecnych klientówoczekujemydoświadczenia na podobnym stanowisku (mile widziana branża automotive bądź pokrewne)doświadczenia w sprzedaży i obsłudze klientów biznesowychznajomości języka angielskiego o na poziomie bardzo  dobrym (umożliwiającym swobodną komunikację biznesową)wysokiej komunikatywnościumiejętności budowania relacji handlowych zainteresowania branżą automotive Agencja zatrudnienia nr wpisu 47
      Swobodnie posługujesz się językiem angielskim i chciałbyś rozwijać się w branży automotive?Czeka na Ciebie super ciekawa oferta, pełna możliwości rozwoju, dająca dużą przestrzeń i samodzielność w działaniu!oferujemyatrakcyjny system premiowyelastyczność w kwestii zatrudnieniapraca w ciekawej branży z siedzibą w centrum Poznania możliwość wykorzystania kompetencji językowychbardzo przyjazna, luźna atmosfera pracyzadaniaodpowiedzialność za obsługę klientów anglojęzycznych  (klienci biznesowi)odpowiedzialność za proces ofertowania i negocjowaniabieżąca obsługa zleceń, współpraca z działemutrzymywanie relacji biznesowych z pozyskanymi partnerami oraz pozyskiwanie nowychposzukiwanie nowych możliwości rozwoju u obecnych klientówoczekujemydoświadczenia na podobnym stanowisku (mile widziana branża automotive bądź pokrewne)doświadczenia w sprzedaży i obsłudze klientów biznesowychznajomości języka angielskiego o na poziomie bardzo  dobrym (umożliwiającym swobodną komunikację biznesową)wysokiej komunikatywnościumiejętności budowania relacji handlowych zainteresowania branżą automotive Agencja zatrudnienia nr wpisu 47
      • poznań, wielkopolskie
      • praca stała
      • randstad polska
      Zespół Randstad Professionals zajmuje się rekrutacją specjalistów i menedżerów w obszarze sprzedaży. Prowadzimy rekrutacje na wszystkie szczeble w organizacji, tworząc profesjonalne działy sprzedaży. W ramach konkretnych specjalizacji w poszczególnych branżach w Randstad Professionals rekrutujemy kandydatów na konkretne poziomy stanowisk:kadra zarządzająca, kierownicy, specjaliści. Dla włoskiego producenta wysokiej jakości urządzeń sanitarnych poszukujemy Dyrektora sprzedaży na obszar Polski.oferujemyatrakcyjne wynagrodzeniestabilne zatrudnienie w ramach umowy o pracęmożliwość rozwoju w obszarze sprzedażywszystkie niezbędna narzędzia pracyinteresującą pracę pełną ciekawych zadań oraz wyzwańzadaniamonitoring działań konkurencji i rynku, informowanie o nowych możliwościach rozwoju i zagrożeniachzarządzanie pracą, wspieranie i motywowanie przedstawicieli handlowych w codziennej pracy, przygotowywanie prezentacji produktowych, sporządzanie rocznego budzętu sprzedażywspółpraca z zarządem firmyprzeprowadzanie szkoleń produktowych dla pracowników i architektówudział w organizacji targów, eventów, spotkań dla architektówopracowywanie oraz realizacja strategii i planów sprzedażynegocjowanie warunków handlowych z kluczowymi klientamiaktywne nawiązywanie i budowanie relacji biznesowych z partnerami oraz kluczowymi klientamiinicjowanie i podejmowanie decyzji zmierzających do maksymalizacji wyników sprzedażyprzygotowywanie przejrzystych informacji rynkowych i regularne przekazywanie ich do centrali.sporządzanie strategii marketingowe, współpraca z działem marketingu, pomoc w tworzeniu katalogów, ulotek, prospektówdbanie o pozytywny wizerunek firmy.oczekujemybardzo dobrej znajomości języka angielskiegodoświadczenia w branży urządzeń sanitarnych lub branży pokrewnej - warunek koniecznydoświadczenia w zarządzaniu zespołem sprzedażowymsamodzielności w działaniu, inicjatywy oraz bardzo dobrej organizacji pracywysokiej kultury osobistej i profesjonalizmu w relacjach z klientami i pracownikamiAgencja zatrudnienia – nr wpisu 47
      Zespół Randstad Professionals zajmuje się rekrutacją specjalistów i menedżerów w obszarze sprzedaży. Prowadzimy rekrutacje na wszystkie szczeble w organizacji, tworząc profesjonalne działy sprzedaży. W ramach konkretnych specjalizacji w poszczególnych branżach w Randstad Professionals rekrutujemy kandydatów na konkretne poziomy stanowisk:kadra zarządzająca, kierownicy, specjaliści. Dla włoskiego producenta wysokiej jakości urządzeń sanitarnych poszukujemy Dyrektora sprzedaży na obszar Polski.oferujemyatrakcyjne wynagrodzeniestabilne zatrudnienie w ramach umowy o pracęmożliwość rozwoju w obszarze sprzedażywszystkie niezbędna narzędzia pracyinteresującą pracę pełną ciekawych zadań oraz wyzwańzadaniamonitoring działań konkurencji i rynku, informowanie o nowych możliwościach rozwoju i zagrożeniachzarządzanie pracą, wspieranie i motywowanie przedstawicieli handlowych w codziennej pracy, przygotowywanie prezentacji produktowych, sporządzanie rocznego budzętu sprzedażywspółpraca z zarządem firmyprzeprowadzanie szkoleń produktowych dla pracowników i architektówudział w organizacji targów, eventów, spotkań dla architektówopracowywanie oraz realizacja strategii i planów sprzedażynegocjowanie warunków handlowych z kluczowymi klientamiaktywne nawiązywanie i budowanie relacji biznesowych z partnerami oraz kluczowymi klientamiinicjowanie i podejmowanie decyzji zmierzających do maksymalizacji wyników sprzedażyprzygotowywanie przejrzystych informacji rynkowych i regularne przekazywanie ich do centrali.sporządzanie strategii marketingowe, współpraca z działem marketingu, pomoc w tworzeniu katalogów, ulotek, prospektówdbanie o pozytywny wizerunek firmy.oczekujemybardzo dobrej znajomości języka angielskiegodoświadczenia w branży urządzeń sanitarnych lub branży pokrewnej - warunek koniecznydoświadczenia w zarządzaniu zespołem sprzedażowymsamodzielności w działaniu, inicjatywy oraz bardzo dobrej organizacji pracywysokiej kultury osobistej i profesjonalizmu w relacjach z klientami i pracownikamiAgencja zatrudnienia – nr wpisu 47
      • poznań, wielkopolskie
      • praca stała
      • randstad polska
      Dla naszego klienta, międzynarodowego dostawcy mechanicznych systemów mocowań i komponentów poszukujemy osoby na stanowisko Product Managera do sprzedaży systemów ochrony przed upadkiem z wysokości. Jeśli posiadasz doświadczenie w sprzedaży i wiedzę z zakresu szeroko pojętej branży budowlanej, ta oferta jest dla Ciebie!oferujemypracę w firmie o ugruntowanej pozycji na rynku międzynarodowymrozbudowany system szkoleń w kraju i za granicąpracę w międzynarodowym środowisku opartą na codziennych kontaktach zagranicznychatrakcyjne wynagrodzenie oraz możliwość rozwojuniezbędne narzędzia pracypracę w systemie "home office"zadaniarozwój sprzedaży systemów ochrony przed upadkiem z wysokości na terenie całego krajubezpośrednia współpraca z zagranicznym Działem Rozwoju Produktu w Centrali Grupyprojektowanie systemów asekuracyjnych w oparciu o dokumentację klientaszkolenie montażystów i dystrybutorówwspółpraca z działem marketingu w zakresie folderów informacyjnych i promocji produktuwsparcie techniczne dla klientów i współpracownikówwspółpraca z projektantami i architektamioczekujemydoświadczenia w szeroko pojętej branży budowlanejdoświadczenia w sprzedaży B2Bzaawansowanej znajomości j. angielskiego w mowie i piśmieumiejętności upsellingusamodzielnego wyznaczania celów i określania sposobu ich realizacjigotowość do odbywania częstych podróży służbowychumiejętności czytania rysunku technicznegoobsługi komputera, aplikacji biurowych, e-mailowych i internetowychaktywna praca w zespole na zasadach partnerstwa i wzajemnego wspierania siękreatywność, otwartość, samodyscyplina,ciągłe samodoskonalenie Agencja zatrudnienia nr wpisu 47
      Dla naszego klienta, międzynarodowego dostawcy mechanicznych systemów mocowań i komponentów poszukujemy osoby na stanowisko Product Managera do sprzedaży systemów ochrony przed upadkiem z wysokości. Jeśli posiadasz doświadczenie w sprzedaży i wiedzę z zakresu szeroko pojętej branży budowlanej, ta oferta jest dla Ciebie!oferujemypracę w firmie o ugruntowanej pozycji na rynku międzynarodowymrozbudowany system szkoleń w kraju i za granicąpracę w międzynarodowym środowisku opartą na codziennych kontaktach zagranicznychatrakcyjne wynagrodzenie oraz możliwość rozwojuniezbędne narzędzia pracypracę w systemie "home office"zadaniarozwój sprzedaży systemów ochrony przed upadkiem z wysokości na terenie całego krajubezpośrednia współpraca z zagranicznym Działem Rozwoju Produktu w Centrali Grupyprojektowanie systemów asekuracyjnych w oparciu o dokumentację klientaszkolenie montażystów i dystrybutorówwspółpraca z działem marketingu w zakresie folderów informacyjnych i promocji produktuwsparcie techniczne dla klientów i współpracownikówwspółpraca z projektantami i architektamioczekujemydoświadczenia w szeroko pojętej branży budowlanejdoświadczenia w sprzedaży B2Bzaawansowanej znajomości j. angielskiego w mowie i piśmieumiejętności upsellingusamodzielnego wyznaczania celów i określania sposobu ich realizacjigotowość do odbywania częstych podróży służbowychumiejętności czytania rysunku technicznegoobsługi komputera, aplikacji biurowych, e-mailowych i internetowychaktywna praca w zespole na zasadach partnerstwa i wzajemnego wspierania siękreatywność, otwartość, samodyscyplina,ciągłe samodoskonalenie Agencja zatrudnienia nr wpisu 47
      • poznań, wielkopolskie
      • praca stała
      • randstad polska
      Zespół Randstad Professionals zajmuje się rekrutacją specjalistów i menedżerów w obszarze sprzedaży. Prowadzimy rekrutacje na wszystkie szczeble w organizacji, tworząc profesjonalne działy sprzedaży. W ramach konkretnych specjalizacji w poszczególnych branżach w Randstad Professionals rekrutujemy kandydatów na konkretne poziomy stanowisk: kadra zarządzająca, kierownicy, specjaliści. Aktualnie dla Naszego klienta poszukujemy Area Sales Managera.oferujemysamodzielną i pełną wyzwań pracę w dynamicznie rozwijającej się firmie;pracę w międzynarodowym środowisku,wsparcie doświadczonego, energicznego zespołu;zatrudnienie w oparciu o umowę o pracękomfortowe środowisko pracy, otwarta i przyjazna kultura organizacyjnazadaniazarządzanie relacjami z Kluczowymi Klientamiobsuga przychodzących zapytań od klientówtworzenie i prezentowanie planów rozwoju biznesuodpowiedzialność za poprawę zasięgu sieci poprzez codzienny kontakt telefoniczny orazosobiste wizyty u klientów, pozyskiwanie nowych kontrahentówbycie na bieżąco z trendami florystycznymi na lokalnym rynkuwspółpraca z innymi managerami sprzedaży, z Back Office Agent i z zespołem Customer Serviceoczekujemywykształcenia wyższegoumiejętności interpersonalnych i organizacyjnychdobrej znajomości języka angielskiego - warunek koniecznybardzo dobrej znajomości MS Office, Word, Excel i Outlookdoświadczenia w sprzedażyproaktywnej postawyprawa jazdy kat. BAgencja zatrudnienia – nr wpisu 47
      Zespół Randstad Professionals zajmuje się rekrutacją specjalistów i menedżerów w obszarze sprzedaży. Prowadzimy rekrutacje na wszystkie szczeble w organizacji, tworząc profesjonalne działy sprzedaży. W ramach konkretnych specjalizacji w poszczególnych branżach w Randstad Professionals rekrutujemy kandydatów na konkretne poziomy stanowisk: kadra zarządzająca, kierownicy, specjaliści. Aktualnie dla Naszego klienta poszukujemy Area Sales Managera.oferujemysamodzielną i pełną wyzwań pracę w dynamicznie rozwijającej się firmie;pracę w międzynarodowym środowisku,wsparcie doświadczonego, energicznego zespołu;zatrudnienie w oparciu o umowę o pracękomfortowe środowisko pracy, otwarta i przyjazna kultura organizacyjnazadaniazarządzanie relacjami z Kluczowymi Klientamiobsuga przychodzących zapytań od klientówtworzenie i prezentowanie planów rozwoju biznesuodpowiedzialność za poprawę zasięgu sieci poprzez codzienny kontakt telefoniczny orazosobiste wizyty u klientów, pozyskiwanie nowych kontrahentówbycie na bieżąco z trendami florystycznymi na lokalnym rynkuwspółpraca z innymi managerami sprzedaży, z Back Office Agent i z zespołem Customer Serviceoczekujemywykształcenia wyższegoumiejętności interpersonalnych i organizacyjnychdobrej znajomości języka angielskiego - warunek koniecznybardzo dobrej znajomości MS Office, Word, Excel i Outlookdoświadczenia w sprzedażyproaktywnej postawyprawa jazdy kat. BAgencja zatrudnienia – nr wpisu 47
      • poznań, wielkopolskie
      • praca tymczasowa
      • randstad polska
      Poszukujesz pracy biurowej? obsługa CRM nie stanowi dla Ciebie problemu? Poszukujemy kandydatów na stanowisko administracyjne w dziale handlowym w centrum Poznania  Nie czekaj aplikuj! Liczna miejsc jest ograniczona oferujemyatrakcyjne wynagrodzeniezatrudnienie w oparciu o umowę zlecenie pakiet szkoleńmożliwość zdobycia nowych umiejętności, rozwoju kompetencji w środowowisku międzynarodowympraca od poniedziałku do piątku w godzinach 10-14 zadaniapraca w systemie CRM tj. obsługa zamówieńbieżące wpsarcie sprzedażyorganizacja spotkać służbowych przygotowywanie materiałów handlowych w języku polskim i angielskim,komunikacja z podmiotami współpracującymi oczekujemynajomości CRMwysoki poziom kultury osobistej, dyskrecja, lojalnośćbardzo dobra znajomość języka angielskiego w mowie i piśmie;wysoko rozwinięte umiejętności interpersonalne i komunikacyjne;Agencja zatrudnienia – nr wpisu 47
      Poszukujesz pracy biurowej? obsługa CRM nie stanowi dla Ciebie problemu? Poszukujemy kandydatów na stanowisko administracyjne w dziale handlowym w centrum Poznania  Nie czekaj aplikuj! Liczna miejsc jest ograniczona oferujemyatrakcyjne wynagrodzeniezatrudnienie w oparciu o umowę zlecenie pakiet szkoleńmożliwość zdobycia nowych umiejętności, rozwoju kompetencji w środowowisku międzynarodowympraca od poniedziałku do piątku w godzinach 10-14 zadaniapraca w systemie CRM tj. obsługa zamówieńbieżące wpsarcie sprzedażyorganizacja spotkać służbowych przygotowywanie materiałów handlowych w języku polskim i angielskim,komunikacja z podmiotami współpracującymi oczekujemynajomości CRMwysoki poziom kultury osobistej, dyskrecja, lojalnośćbardzo dobra znajomość języka angielskiego w mowie i piśmie;wysoko rozwinięte umiejętności interpersonalne i komunikacyjne;Agencja zatrudnienia – nr wpisu 47

    Dziękujemy. będziesz teraz regularnie otrzymywać powiadomienia o podobnych ofertach pracy.

    Wygląda na to, że chcesz zmienić język. Spowoduje to zresetowanie filtrów zastosowanych obecnie przy wyszukiwaniu ofert pracy.