You are successfully logged out of your my randstad account

You have successfully deleted your account

    Dziękujemy. będziesz teraz regularnie otrzymywać spersonalizowane powiadomienia o ofertach pracy.

    liczba ofert pracy w miejscowości Małopolskie: 1

    filtr2
    wyczyść wszystko
      • kraków, małopolskie
      • praca stała
      • randstad polska
      Dla naszego klienta, światowego lidera w dziedzinie chemii specjalistycznej i zrównoważonych rozwiązań dla przemysłu chemicznego, poszukujemy: Team Leaderaw Dziale Logistyki oraz Obsługi KlientaJednym z głównych obowiązków na tym stanowisku będzie zarządzanie kilkuosobowym zespołem oraz zapewnienie efektywnej realizacji zamówień zgodnie z oczekiwaniami klienta. Niezbędne jest doświadczenie z obszaru logistyki. oferujemyprywatna opieka medyczna,karta Multisport,program oszczędnościowo-inwestycyjny,dofinansowanie do urlopu i aktywności kulturalno -  sportowych,spotkania integracyjne,ubezpieczenie na życie.zadaniaZarządzanie kilkuosobowym zespołem i zapewnienie efektywnej realizacji zamówień zgodnie z oczekiwaniami klienta,Nadzorowanie terminowości i działań zgodnych z procedurami w całym łańcuchu dostaw,Wyznaczanie celów indywidualnych i planowanie działań zapewniających realizowanie działań zespołowych, oraz ich ocena,Identyfikowanie i usuwanie ograniczeń w doskonaleniu i rozwoju zespołu i jednostki,Aktywne wspieranie zespołu w celu rozwiązywania problemów klientów, które są eskalowane przez pracowników obsługi klienta,Optymalizacja procesów i inicjowanie działań podnoszących wydajność i efektywność działu obsługi klienta,Koordynacja i realizacja działań procesu obsługi zamówień, w tym współpraca z działami planowania, kontroli jakości, magazynowania, transportu, finansami i sprzedażą,Zarządzanie stanem magazynowym zapasów, utrzymanie właściwych poziomów oraz rotacji zgodnych z prognozami i oczekiwaniami spółki,Obsługa reklamacji jakościowych i logistycznych klientów, określanie przyczyn źródłowych niezgodności i działań korygujących, przestrzeganie terminowości informacji zwrotnej,Koordynowanie działań dotyczących dostaw towarów (import, export, WNT), współpraca z Agencją Celną i Inspekcją Weterynaryjną dla wybranych dostaw,Sporządzanie okresowych raportów sprzedaży oraz prognoz zapasów oraz pozostałych wymaganych analiz i ich interpretacja,Współpraca z pozostałymi działami w firmie. oczekujemyUmiejętność zarządzania zespołem,Zanjomości języka angielskiego na poziomie komunikatywnym min. B2 (rozmowa rekrutacyjna w języku angielskim),Wysoka kultura osobista, zdolności interpersonalne i komunikacyjne – słuchanie, coaching, umiejętności werbalne, pisemne i prezentacyjne,Zaangażowanie i entuzjazm, nastawienie na rozwój ludzi i orientacja na klienta,Umiejętność działania pod presją czasu i wyznaczania priorytetów konkurencyjnych wymagań,Inicjatywa i samodzielność w działaniu,Zdolności analityczne, tworzenie raportów, analiz i ich interpretacja,Umiejętność oceny potrzeb i luk w procesach w celu poprawy obsługi klienta, szukanie /dostarczanie propozycji rozwiązań.Agencja zatrudnienia – nr wpisu 47
      Dla naszego klienta, światowego lidera w dziedzinie chemii specjalistycznej i zrównoważonych rozwiązań dla przemysłu chemicznego, poszukujemy: Team Leaderaw Dziale Logistyki oraz Obsługi KlientaJednym z głównych obowiązków na tym stanowisku będzie zarządzanie kilkuosobowym zespołem oraz zapewnienie efektywnej realizacji zamówień zgodnie z oczekiwaniami klienta. Niezbędne jest doświadczenie z obszaru logistyki. oferujemyprywatna opieka medyczna,karta Multisport,program oszczędnościowo-inwestycyjny,dofinansowanie do urlopu i aktywności kulturalno -  sportowych,spotkania integracyjne,ubezpieczenie na życie.zadaniaZarządzanie kilkuosobowym zespołem i zapewnienie efektywnej realizacji zamówień zgodnie z oczekiwaniami klienta,Nadzorowanie terminowości i działań zgodnych z procedurami w całym łańcuchu dostaw,Wyznaczanie celów indywidualnych i planowanie działań zapewniających realizowanie działań zespołowych, oraz ich ocena,Identyfikowanie i usuwanie ograniczeń w doskonaleniu i rozwoju zespołu i jednostki,Aktywne wspieranie zespołu w celu rozwiązywania problemów klientów, które są eskalowane przez pracowników obsługi klienta,Optymalizacja procesów i inicjowanie działań podnoszących wydajność i efektywność działu obsługi klienta,Koordynacja i realizacja działań procesu obsługi zamówień, w tym współpraca z działami planowania, kontroli jakości, magazynowania, transportu, finansami i sprzedażą,Zarządzanie stanem magazynowym zapasów, utrzymanie właściwych poziomów oraz rotacji zgodnych z prognozami i oczekiwaniami spółki,Obsługa reklamacji jakościowych i logistycznych klientów, określanie przyczyn źródłowych niezgodności i działań korygujących, przestrzeganie terminowości informacji zwrotnej,Koordynowanie działań dotyczących dostaw towarów (import, export, WNT), współpraca z Agencją Celną i Inspekcją Weterynaryjną dla wybranych dostaw,Sporządzanie okresowych raportów sprzedaży oraz prognoz zapasów oraz pozostałych wymaganych analiz i ich interpretacja,Współpraca z pozostałymi działami w firmie. oczekujemyUmiejętność zarządzania zespołem,Zanjomości języka angielskiego na poziomie komunikatywnym min. B2 (rozmowa rekrutacyjna w języku angielskim),Wysoka kultura osobista, zdolności interpersonalne i komunikacyjne – słuchanie, coaching, umiejętności werbalne, pisemne i prezentacyjne,Zaangażowanie i entuzjazm, nastawienie na rozwój ludzi i orientacja na klienta,Umiejętność działania pod presją czasu i wyznaczania priorytetów konkurencyjnych wymagań,Inicjatywa i samodzielność w działaniu,Zdolności analityczne, tworzenie raportów, analiz i ich interpretacja,Umiejętność oceny potrzeb i luk w procesach w celu poprawy obsługi klienta, szukanie /dostarczanie propozycji rozwiązań.Agencja zatrudnienia – nr wpisu 47

    Dziękujemy. będziesz teraz regularnie otrzymywać powiadomienia o podobnych ofertach pracy.

    Odkryj ponad 1 ofert pracy w Malopolskie

    Wygląda na to, że chcesz zmienić język. Spowoduje to zresetowanie filtrów zastosowanych obecnie przy wyszukiwaniu ofert pracy.