Dziękujemy. będziesz teraz regularnie otrzymywać spersonalizowane powiadomienia o ofertach pracy.

    liczba ofert pracy w miejscowości Ochmanów, Małopolskie: 62

    filtr1
    wyczyść wszystko
      • ochmanów, małopolskie
      • praca tymczasowa
      • randstad polska
      Duża, nowoczesna firma zajmująca się produkcją stolarki okiennej poszukuje: pracownika magazynu lokalizacja: Ochmanów koło Niepołomicoferujemypracę w dużej, rozwijającej się firmiepracę w systemie III zmianowym (6-14/14-22/22-6) lub po 12H (6-18,18-6) od poniedziałku do piątkuwynagrodzenie 3000 brutto + do 750 zł premiiumowę o pracę    zadaniakompletacja zamówieńpraca w parachpraca w magazynie wewnętrznym i zewnętrznym oczekujemygotowości do pracy w systemie zmianowymmotywacji do pracy i wykonywanych obowiązkówchęci długofalowej współpracydoświadczenie na magazynie będzie dodatkowym atutem Agencja zatrudnienia nr wpisu 47
      Duża, nowoczesna firma zajmująca się produkcją stolarki okiennej poszukuje: pracownika magazynu lokalizacja: Ochmanów koło Niepołomicoferujemypracę w dużej, rozwijającej się firmiepracę w systemie III zmianowym (6-14/14-22/22-6) lub po 12H (6-18,18-6) od poniedziałku do piątkuwynagrodzenie 3000 brutto + do 750 zł premiiumowę o pracę    zadaniakompletacja zamówieńpraca w parachpraca w magazynie wewnętrznym i zewnętrznym oczekujemygotowości do pracy w systemie zmianowymmotywacji do pracy i wykonywanych obowiązkówchęci długofalowej współpracydoświadczenie na magazynie będzie dodatkowym atutem Agencja zatrudnienia nr wpisu 47
      • oświęcim, małopolskie
      • praca stała
      • PLN6,000 - PLN9,000 miesięcznie
      • randstad polska
      Dla naszego Klienta, firmy zajmującej się projektowaniem i budową suszarni oraz innych urządzeń w zakresie ochrony środowiska, poszukujemy osoby elastycznej, gotowej do wyjazdów służbowych , która zasili zespół serwisantów.oferujemyzatrudnienie bezpośrednio u Klienta w oparciu o umowę o pracęatrakcyjne wynagrodzenie 6000 - 9000 zł bruttopracę stacjonarną i wyjazdowąpracę w zgranym zespole, miłej atmosferzeniezbędne narzędzia pracy min. telefon komórkowy, laptoppakiet szkoleń wprowadzającychmożliwość ciągłego rozwojuzadaniamontaż mechaniczny i elektrycznyrozruch, serwis urządzeń i instalacji dostępnych w asortymencie Klientaprowadzenie pomiarów elektrycznychobsługa zagadnień technicznych z zakresu elektryki, mechaniki, automatykioczekujemywykształcenia technicznegodoświadczenia w montażu mechanicznym i elektrycznym urządzeńumiejętności czytania schematów elektrycznychgotowości do wyjazdów służbowychumiejętności obsługi pakietu MS Officeprawa jazdy kat. Buprawnień SEP do 1 kVAgencja zatrudnienia – nr wpisu 47
      Dla naszego Klienta, firmy zajmującej się projektowaniem i budową suszarni oraz innych urządzeń w zakresie ochrony środowiska, poszukujemy osoby elastycznej, gotowej do wyjazdów służbowych , która zasili zespół serwisantów.oferujemyzatrudnienie bezpośrednio u Klienta w oparciu o umowę o pracęatrakcyjne wynagrodzenie 6000 - 9000 zł bruttopracę stacjonarną i wyjazdowąpracę w zgranym zespole, miłej atmosferzeniezbędne narzędzia pracy min. telefon komórkowy, laptoppakiet szkoleń wprowadzającychmożliwość ciągłego rozwojuzadaniamontaż mechaniczny i elektrycznyrozruch, serwis urządzeń i instalacji dostępnych w asortymencie Klientaprowadzenie pomiarów elektrycznychobsługa zagadnień technicznych z zakresu elektryki, mechaniki, automatykioczekujemywykształcenia technicznegodoświadczenia w montażu mechanicznym i elektrycznym urządzeńumiejętności czytania schematów elektrycznychgotowości do wyjazdów służbowychumiejętności obsługi pakietu MS Officeprawa jazdy kat. Buprawnień SEP do 1 kVAgencja zatrudnienia – nr wpisu 47
      • kraków, małopolskie
      • praca tymczasowa
      • PLN6,000 - PLN8,000 miesięcznie
      • randstad polska
      Masz doświadczenie w HR lub kadrach i płacach? I chcesz zdobyć doświadcznie w międzynarodowej korporacji? Jeżeli TAK, aplikuj już dziś!Poszukujemy osoby na stanowisko: HR Service Delivery Onboarding Associate - do firmy, która od ponad 50 lat zajmuje się ochroną społeczeństwa, jego mienia i zabezpieczeniem aktywów finansowych na całym świecie.oferujemypracę w międzynarodowym środowisku, w firmie o stabilnej pozycji na rynkumożliwość współuczestnictwa w dynamicznym rozwoju firmyzatrudnienie w oparciu o umowę o pracę tymczasową (okres próbny)hybrydowy system czasu pracy (możliwa częściowa praca zdalna)biznesowe, ale elastyczne godziny pracy dostosowane do lokalnych innych biur na terenie USA lub Wielkiej Brytaniiatrakcyjne wynagrodzenie i system benefitów pozapłacowychmożliwość rozwoju zawodowego i bogatą ofertę szkoleńprywatną opiekę medyczną oraz pakiet sportowyniezbędne narzędzia do pracy w biurze lub w domuzadaniaosoba na tym stanowisku będzie głównym punktem kontaktowym w zakresie działań operacyjnych związanych z rekrutacją pracowników i wdrażaniem nowych pracowników na poszczególne stanowiskabieżaca i stała współpraca z rekruterami, menedżerami ds. rekrutacji, nowymi pracownikami i głównym HR Business Partnerem, mająca na celu pomyślne zakończenie procesu rekrutacji i całego onboardingustała współpraca z osobami odpowiedzialnymi za obsługę systemu onboarding  oraz rozwiązanie problemów i błędów związanych z zatrudnieniem nowych pracownikówuczestictwo w działaniach zespołowych i dzielenie się najlepszymi praktykami z innymi globalnymi koordynatorami procesu onboardinguzapewnienie globalnnej zgodności schematów (wewnętrzej polityki) zatrudnienia nowych pracowników w strukturach firmyPrzesyłanie formalnych zaakceptowanych wniosków do innych obszarów korporacyjnych w ramach procesu onboardinguoczekujemywyższego wykształcenia (zarządzanie zasobami ludzkimi lub pokrewna specjalizacja)minimum 1-rok doświadczenia w HR, związanego z rekrutacją lub wdrażaniem nowych pracownikówdoświadczenie z odpowiednimi systemami HR, aplikacjami i narzędziami do onboardingu (np. Guardian)doświadczenie w identyfikowaniu możliwości usprawnienia procesów operacyjnychzdolności do pracy pod dużą presją czasubardzo dobra obsługa produktów Microsoft Office (Excel, Word, PowerPoint, Outlook)bardzo dobra znajomości działań i zasad dotyczących procesów HR (zasobów ludzkich) oraz biegła znajomość lokalnych przepisów ustawowych - kodeksu prawa pracydokładności i zwracania uwagi na szczegółydyspozycyjności i gotości do pracy w wymiarze 8h dziennie od poniedziałku do piątkudużej etyki i umiejętność zachowania wysokiego stopnia poufnościbiegłej znajomości języka angielskiego (minimum poziom B2)Agencja zatrudnienia – nr wpisu 47
      Masz doświadczenie w HR lub kadrach i płacach? I chcesz zdobyć doświadcznie w międzynarodowej korporacji? Jeżeli TAK, aplikuj już dziś!Poszukujemy osoby na stanowisko: HR Service Delivery Onboarding Associate - do firmy, która od ponad 50 lat zajmuje się ochroną społeczeństwa, jego mienia i zabezpieczeniem aktywów finansowych na całym świecie.oferujemypracę w międzynarodowym środowisku, w firmie o stabilnej pozycji na rynkumożliwość współuczestnictwa w dynamicznym rozwoju firmyzatrudnienie w oparciu o umowę o pracę tymczasową (okres próbny)hybrydowy system czasu pracy (możliwa częściowa praca zdalna)biznesowe, ale elastyczne godziny pracy dostosowane do lokalnych innych biur na terenie USA lub Wielkiej Brytaniiatrakcyjne wynagrodzenie i system benefitów pozapłacowychmożliwość rozwoju zawodowego i bogatą ofertę szkoleńprywatną opiekę medyczną oraz pakiet sportowyniezbędne narzędzia do pracy w biurze lub w domuzadaniaosoba na tym stanowisku będzie głównym punktem kontaktowym w zakresie działań operacyjnych związanych z rekrutacją pracowników i wdrażaniem nowych pracowników na poszczególne stanowiskabieżaca i stała współpraca z rekruterami, menedżerami ds. rekrutacji, nowymi pracownikami i głównym HR Business Partnerem, mająca na celu pomyślne zakończenie procesu rekrutacji i całego onboardingustała współpraca z osobami odpowiedzialnymi za obsługę systemu onboarding  oraz rozwiązanie problemów i błędów związanych z zatrudnieniem nowych pracownikówuczestictwo w działaniach zespołowych i dzielenie się najlepszymi praktykami z innymi globalnymi koordynatorami procesu onboardinguzapewnienie globalnnej zgodności schematów (wewnętrzej polityki) zatrudnienia nowych pracowników w strukturach firmyPrzesyłanie formalnych zaakceptowanych wniosków do innych obszarów korporacyjnych w ramach procesu onboardinguoczekujemywyższego wykształcenia (zarządzanie zasobami ludzkimi lub pokrewna specjalizacja)minimum 1-rok doświadczenia w HR, związanego z rekrutacją lub wdrażaniem nowych pracownikówdoświadczenie z odpowiednimi systemami HR, aplikacjami i narzędziami do onboardingu (np. Guardian)doświadczenie w identyfikowaniu możliwości usprawnienia procesów operacyjnychzdolności do pracy pod dużą presją czasubardzo dobra obsługa produktów Microsoft Office (Excel, Word, PowerPoint, Outlook)bardzo dobra znajomości działań i zasad dotyczących procesów HR (zasobów ludzkich) oraz biegła znajomość lokalnych przepisów ustawowych - kodeksu prawa pracydokładności i zwracania uwagi na szczegółydyspozycyjności i gotości do pracy w wymiarze 8h dziennie od poniedziałku do piątkudużej etyki i umiejętność zachowania wysokiego stopnia poufnościbiegłej znajomości języka angielskiego (minimum poziom B2)Agencja zatrudnienia – nr wpisu 47
      • kraków, małopolskie
      • praca stała
      • randstad polska
      Jesteś doświadczonym brukarzem? szukasz pracy od poniedziałku do piątku? Apliku! Szukamy właśnie Ciebie!oferujemyumowę o pracęstałe wynagrodzenie plus premia uznaniowapracę od poniedziałku do piątkuzatrudnienie również w okresie zimowymzadaniaukładanie,naprawianie,rozbieranie,wykańczanie nawierzchni brukowej ulic i ciągów pieszych na podstawie dokumentacji technicznej.oczekujemy doświadczenia w pracy jako brukarzprawo jazdy kat BAgencja zatrudnienia – nr wpisu 47 
      Jesteś doświadczonym brukarzem? szukasz pracy od poniedziałku do piątku? Apliku! Szukamy właśnie Ciebie!oferujemyumowę o pracęstałe wynagrodzenie plus premia uznaniowapracę od poniedziałku do piątkuzatrudnienie również w okresie zimowymzadaniaukładanie,naprawianie,rozbieranie,wykańczanie nawierzchni brukowej ulic i ciągów pieszych na podstawie dokumentacji technicznej.oczekujemy doświadczenia w pracy jako brukarzprawo jazdy kat BAgencja zatrudnienia – nr wpisu 47 
      • kraków, małopolskie
      • praca stała
      • randstad polska
      Dla klienta, firmy z sektora zaawansowanych technologii, która wprowadza systemy lean manufacturing i oprogramowanie do budownictwa, poszukujemy DevOps Engineera. Oferta jest interesująca? Aplikuj!oferujemyZatrudnienie w oparciu o B2B lub Umowę o pracęElastyczne godziny pracy, możliwość pracy zdalnej ( w trakcie pandemii praca całkowicie zdalna)Atrakcyjne wynagrodzenie, regularne podwyżki wynagrodzeniaPracę w dużej, stabilnej amerykańskiej firmiePrywatną opiekę medycznąUbezpieczenie na życieKursy językoweUdział w konferencjach, szkoleniach, dostęp do platform edukacyjnychBudżet szkoleniowy, 5 dni w roku przeznaczonych na własny rozwój zawodowyzadaniaTworzenie sklowalnych infrastruktur i dostosowywanie ich do zmieniających się potrzeb poprzezwdrażanie ich za pomocą koduCykliczna ocena ryzyka wszystkich komponentów infrastrukturPodnoszenie kompetencji zespółu DevOps poprzez dzielenie się wiedząTworzenie i optymalizacja używanego tool-stackaTworzenie i optymalizacja procesu CI / CD dla systemów tworzonych przez firmęTworzenie ścisłej współpracy z zespołami developerskimi i ITWsparcie w procesie skalowania i utrzymania wysokiej dostępności dla aplikacjiWsparcie procesów tworzenia oprogramowania poprzez automatyzację i utylizację niezbędnych narzędziWsparcie procesu ciągłej aktualizacji infrastruktury i oprogramowaniaAutomatyzacja powtarzalnych zadańMonitorowanie infrastruktury, aplikacji wraz ze zbieraniem logów wraz z wczesnym alarmowaniem przekroczenia kluczowych wskaźnikówTworzenie dokumentacji dla narzędzi i procesówPrezentowanie obecnie prowadzonych i ukończonych projektów (meetup’s)oczekujemy3-6 lat doświadczenia zawodowego w jednym z następujących obszarów:o DevOps | SysOps | IT | Software Development /Enterprise OperationsDoświadczenia z AWS | GCP | ACPDoświadczenia z IaC za pomocą narzędzi m.in. Ansible | Terraform | Cloud FormationDoświadczenia w wirtualizacji za pomocą narzędzi m.in. VMWare | Proxmox | XenServerDoświadczenia w konteneryzacji i orkiestracji kontenerów m.in. Docker | KubernetesDoświadczenia w konfigurowaniu narzędzi CI/CD m.in Azure DevOps | GitLab CI | JenkinsDoświadczenia w systemach operacyjnych m.in. Linux | WindowsDoświadczenie w service mesh np. Istio | ConsulDoświadczenia w monitorowaniu infrastruktury za pomocą np. Prometheus | Nagios | Grafana| ZabbixZnajomości relacyjnych baz danych np. PostgreSQL i ich wysokiej dostępnościZnajomości brokerów wiadomości np. RabbitMQ | Kafka | KubeMQZnajomości jęzka angielskiego na poziomie B2Agencja zatrudnienia – nr wpisu 47
      Dla klienta, firmy z sektora zaawansowanych technologii, która wprowadza systemy lean manufacturing i oprogramowanie do budownictwa, poszukujemy DevOps Engineera. Oferta jest interesująca? Aplikuj!oferujemyZatrudnienie w oparciu o B2B lub Umowę o pracęElastyczne godziny pracy, możliwość pracy zdalnej ( w trakcie pandemii praca całkowicie zdalna)Atrakcyjne wynagrodzenie, regularne podwyżki wynagrodzeniaPracę w dużej, stabilnej amerykańskiej firmiePrywatną opiekę medycznąUbezpieczenie na życieKursy językoweUdział w konferencjach, szkoleniach, dostęp do platform edukacyjnychBudżet szkoleniowy, 5 dni w roku przeznaczonych na własny rozwój zawodowyzadaniaTworzenie sklowalnych infrastruktur i dostosowywanie ich do zmieniających się potrzeb poprzezwdrażanie ich za pomocą koduCykliczna ocena ryzyka wszystkich komponentów infrastrukturPodnoszenie kompetencji zespółu DevOps poprzez dzielenie się wiedząTworzenie i optymalizacja używanego tool-stackaTworzenie i optymalizacja procesu CI / CD dla systemów tworzonych przez firmęTworzenie ścisłej współpracy z zespołami developerskimi i ITWsparcie w procesie skalowania i utrzymania wysokiej dostępności dla aplikacjiWsparcie procesów tworzenia oprogramowania poprzez automatyzację i utylizację niezbędnych narzędziWsparcie procesu ciągłej aktualizacji infrastruktury i oprogramowaniaAutomatyzacja powtarzalnych zadańMonitorowanie infrastruktury, aplikacji wraz ze zbieraniem logów wraz z wczesnym alarmowaniem przekroczenia kluczowych wskaźnikówTworzenie dokumentacji dla narzędzi i procesówPrezentowanie obecnie prowadzonych i ukończonych projektów (meetup’s)oczekujemy3-6 lat doświadczenia zawodowego w jednym z następujących obszarów:o DevOps | SysOps | IT | Software Development /Enterprise OperationsDoświadczenia z AWS | GCP | ACPDoświadczenia z IaC za pomocą narzędzi m.in. Ansible | Terraform | Cloud FormationDoświadczenia w wirtualizacji za pomocą narzędzi m.in. VMWare | Proxmox | XenServerDoświadczenia w konteneryzacji i orkiestracji kontenerów m.in. Docker | KubernetesDoświadczenia w konfigurowaniu narzędzi CI/CD m.in Azure DevOps | GitLab CI | JenkinsDoświadczenia w systemach operacyjnych m.in. Linux | WindowsDoświadczenie w service mesh np. Istio | ConsulDoświadczenia w monitorowaniu infrastruktury za pomocą np. Prometheus | Nagios | Grafana| ZabbixZnajomości relacyjnych baz danych np. PostgreSQL i ich wysokiej dostępnościZnajomości brokerów wiadomości np. RabbitMQ | Kafka | KubeMQZnajomości jęzka angielskiego na poziomie B2Agencja zatrudnienia – nr wpisu 47
      • kraków, małopolskie
      • praca stała
      • randstad polska
      Dla światowego lidera w dziedzinie inteligentnych w pełni automatycznych systemów logistycznych prowadzmy rekrutację na stanowisko Programista C#/.NET MS SQL. Siedzba firmy znajduje się we Włoszech. W Polsce ulokowany jest oddział inżynieryjny z siedzibą w Krakowie.oferujemyKonkurencyjne wynagrodzenie (dodatkowe premie za pracę w delegacji oraz diety)Możliwość rozwoju osobistego i podnoszenia kwalifikacji zawodowychStałe zatrudnienie w oparciu o umowę o pracęPrywatną opiekę medycznąKartę sportowąMożliwość pracy częściowo zdalnejMożliwość zwiedzenia sporej części świata (Europa, Ameryka Północna i Południowa, Australia)zadaniaPrzygotowanie systemów zarządzania magazynem WMS realizujących założenia projektowe zgodnie ze specyfikacją z wykorzystaniem technologii Microsoft .NET, w tym C #Tworzenie zapytań SQL, tabel, widoków, funkcji, procedur i indeksówUczestniczenie w pracy zespołu programistów odpowiedzialnych za planowanie, specyfikację i fazę testowania aplikacjiWdrożenia projektów u klientów w różnych lokalizacjach na całym świecieoczekujemy2 letniego doświadczenia w środowisku C# .NET, SQLBardzo dobrej znajomości języka angielskiego (B2)Prawa jazdy kat. BGotowości do podróży służbowych (ok. 100 - 150 dni w roku)Agencja zatrudnienia – nr wpisu 47
      Dla światowego lidera w dziedzinie inteligentnych w pełni automatycznych systemów logistycznych prowadzmy rekrutację na stanowisko Programista C#/.NET MS SQL. Siedzba firmy znajduje się we Włoszech. W Polsce ulokowany jest oddział inżynieryjny z siedzibą w Krakowie.oferujemyKonkurencyjne wynagrodzenie (dodatkowe premie za pracę w delegacji oraz diety)Możliwość rozwoju osobistego i podnoszenia kwalifikacji zawodowychStałe zatrudnienie w oparciu o umowę o pracęPrywatną opiekę medycznąKartę sportowąMożliwość pracy częściowo zdalnejMożliwość zwiedzenia sporej części świata (Europa, Ameryka Północna i Południowa, Australia)zadaniaPrzygotowanie systemów zarządzania magazynem WMS realizujących założenia projektowe zgodnie ze specyfikacją z wykorzystaniem technologii Microsoft .NET, w tym C #Tworzenie zapytań SQL, tabel, widoków, funkcji, procedur i indeksówUczestniczenie w pracy zespołu programistów odpowiedzialnych za planowanie, specyfikację i fazę testowania aplikacjiWdrożenia projektów u klientów w różnych lokalizacjach na całym świecieoczekujemy2 letniego doświadczenia w środowisku C# .NET, SQLBardzo dobrej znajomości języka angielskiego (B2)Prawa jazdy kat. BGotowości do podróży służbowych (ok. 100 - 150 dni w roku)Agencja zatrudnienia – nr wpisu 47
      • kraków, małopolskie
      • praca stała
      • randstad polska
      Dla klienta, firmy realizującej projekty związane z utrzymaniem i dalszym rozwojem aplikacji oraz systemów przy użyciu technologii Oracle dla Big Data, IoT, usług w chmurze i systemów inżynierskich, prowadzimy rekrutację na stanowisko System Engineer z j. niemieckim. oferujemyzatrudnienie w oparciu o umowę o pracęprywatną opiekę medycznąmożliwość pracy częściowo zdalnejkartę sportowąpremie rocznelekcje języka niemieckiegoindywidualne możliwości rozwojuszkolenia i udział w konferencjachpakiet kafeteryjnyzadaniasamodzielna realizacja zadań technicznych lub we współpracy ze specjalistami / na podstawie przygotowanych proceduradministracja systemami operacyjnymi Linux, Windows (zarządzanie zasobami serwera, instalacja nowych środowisk, zarządzanie użytkownikami)administracja bazami danych Oracle, MSSQL (Troubleshooting błędów, przywracanie działania usługi)praca ze zdalnymi systemami monitoringu Check_MK, Oracle Enterprise Managerbezpośredni kontakt z działem technicznym klientadziałanie w zróżnicowanym środowisku projektowymtworzenie dokumentacji technicznejoczekujemy1-2 lat doświadczenia zawodowego na podobnym stanowiskuznajomości języka niemieckiego w mowie i piśmie (B2) i dobrej znajomość języka angielskiego w kontekście pracy projektowej (B1)wiedzy z zakresu administracji systemami operacyjnymi (Linux, Windows)wiedzy z zakresu administracji bazami danych Oracle, MSSQLmile widziana znajomość metodyki ITILumiejętności analitycznego myśleniaAgencja zatrudnienia nr wpisu 47
      Dla klienta, firmy realizującej projekty związane z utrzymaniem i dalszym rozwojem aplikacji oraz systemów przy użyciu technologii Oracle dla Big Data, IoT, usług w chmurze i systemów inżynierskich, prowadzimy rekrutację na stanowisko System Engineer z j. niemieckim. oferujemyzatrudnienie w oparciu o umowę o pracęprywatną opiekę medycznąmożliwość pracy częściowo zdalnejkartę sportowąpremie rocznelekcje języka niemieckiegoindywidualne możliwości rozwojuszkolenia i udział w konferencjachpakiet kafeteryjnyzadaniasamodzielna realizacja zadań technicznych lub we współpracy ze specjalistami / na podstawie przygotowanych proceduradministracja systemami operacyjnymi Linux, Windows (zarządzanie zasobami serwera, instalacja nowych środowisk, zarządzanie użytkownikami)administracja bazami danych Oracle, MSSQL (Troubleshooting błędów, przywracanie działania usługi)praca ze zdalnymi systemami monitoringu Check_MK, Oracle Enterprise Managerbezpośredni kontakt z działem technicznym klientadziałanie w zróżnicowanym środowisku projektowymtworzenie dokumentacji technicznejoczekujemy1-2 lat doświadczenia zawodowego na podobnym stanowiskuznajomości języka niemieckiego w mowie i piśmie (B2) i dobrej znajomość języka angielskiego w kontekście pracy projektowej (B1)wiedzy z zakresu administracji systemami operacyjnymi (Linux, Windows)wiedzy z zakresu administracji bazami danych Oracle, MSSQLmile widziana znajomość metodyki ITILumiejętności analitycznego myśleniaAgencja zatrudnienia nr wpisu 47
      • kraków, małopolskie
      • praca stała
      • PLN8,000 - PLN10,000 miesięcznie
      • randstad polska
      Chcesz pracować dla cenionego i renomowanego wydawnictwa książek, kóre prowadzi swoją działalność od kilku pokoleń na terenie województwa małopolskiego? Jeżeli odpowiedziałeś TAK, aplikuj już dziś! W związku z dynamicznym rozwojem struktur naszego klienta na terenie województwa małopolskiego, poszukujemy osoby na stanowisko: Kierownik MagazynuJeśli posiadasz conajmniej kilkuletnie doświadczenie w kierowaniu nowoczesnym magazynem dystrybucyjno-logistycznym i dodatkowo posiadasz doskonałe kompetencje liderskie i chcesz się nadal rozwijać w tym obszarze, ta oferta może być idealna dla Ciebie!oferujemyzatrudnienie w oparciu o umowę o pracę lub B2B (Ty wbierasz jaka forma jest odpowiednia)pracę w firmie o ugruntowanej pozycji na rynkuatrakcyjne wynagrodzenie zależne od posiadanego doświadczenia (plus regularne podwyżki i premie roczne)pracę w nowoczesnym magazynie dystrybucyjno-logistycznymbiznesowe godziny pracy (8:00-16:00)możliwość rozwoju zawodowego poprzez szkolenia zewnętrzene, konferencje branżowewyposażenie stanowiskowe dopasowane do preferencjimożliwość rozwoju zawodowego wewnątrz organizacjimożliwość skorzystania z prywatnej opieki medycznej, karty sportowej lub dodatkowego ubezpieczenia grupowegozadaniazarządzanie, ogranizacja i kontrola pracy podległego zespołuprzygotowywanie ocen kompetencji członków danego zespołumotywowanie podległych pracownikówciągły rozwój struktur magazynowych i logistycznychplanowanie procesów zatrudnianiaposzukiwanie i wdrażanie optymalnych rozwiązań procesów magazynowych oraz zagospodarowania przestrzeni magazynowejkoordynacja i zarządzanie współpracą z firmami spedycyjnymicodzienna współpraca z działem zamówień i działem handlowymoczekujemywykształcenia wyższego (mile widziane kierunkowe)minimum 5 lat doświadczenia na podobnym stanowiskuznajomości zagadnień związanych z dystrybucją i logistyką magazynową doskonałych kompetencji przywódczych, liderskichdoskonałej umiejętności organizacji pracy podległego zespołumile widziana komunikatywna znajomość języka angielskiegobardzo dobrej znajomość programu MS Office (Excel, Word, PowerPoint)mile widziana znajomość programu Enova lub doświadczenie z innymi podobnymi programami ERP (np. CDN Optima)dyspozycyjności i umiejętności pracy w sytuacjach stresowychdokładności i komunikatywnościAgencja zatrudnienia – nr wpisu 47
      Chcesz pracować dla cenionego i renomowanego wydawnictwa książek, kóre prowadzi swoją działalność od kilku pokoleń na terenie województwa małopolskiego? Jeżeli odpowiedziałeś TAK, aplikuj już dziś! W związku z dynamicznym rozwojem struktur naszego klienta na terenie województwa małopolskiego, poszukujemy osoby na stanowisko: Kierownik MagazynuJeśli posiadasz conajmniej kilkuletnie doświadczenie w kierowaniu nowoczesnym magazynem dystrybucyjno-logistycznym i dodatkowo posiadasz doskonałe kompetencje liderskie i chcesz się nadal rozwijać w tym obszarze, ta oferta może być idealna dla Ciebie!oferujemyzatrudnienie w oparciu o umowę o pracę lub B2B (Ty wbierasz jaka forma jest odpowiednia)pracę w firmie o ugruntowanej pozycji na rynkuatrakcyjne wynagrodzenie zależne od posiadanego doświadczenia (plus regularne podwyżki i premie roczne)pracę w nowoczesnym magazynie dystrybucyjno-logistycznymbiznesowe godziny pracy (8:00-16:00)możliwość rozwoju zawodowego poprzez szkolenia zewnętrzene, konferencje branżowewyposażenie stanowiskowe dopasowane do preferencjimożliwość rozwoju zawodowego wewnątrz organizacjimożliwość skorzystania z prywatnej opieki medycznej, karty sportowej lub dodatkowego ubezpieczenia grupowegozadaniazarządzanie, ogranizacja i kontrola pracy podległego zespołuprzygotowywanie ocen kompetencji członków danego zespołumotywowanie podległych pracownikówciągły rozwój struktur magazynowych i logistycznychplanowanie procesów zatrudnianiaposzukiwanie i wdrażanie optymalnych rozwiązań procesów magazynowych oraz zagospodarowania przestrzeni magazynowejkoordynacja i zarządzanie współpracą z firmami spedycyjnymicodzienna współpraca z działem zamówień i działem handlowymoczekujemywykształcenia wyższego (mile widziane kierunkowe)minimum 5 lat doświadczenia na podobnym stanowiskuznajomości zagadnień związanych z dystrybucją i logistyką magazynową doskonałych kompetencji przywódczych, liderskichdoskonałej umiejętności organizacji pracy podległego zespołumile widziana komunikatywna znajomość języka angielskiegobardzo dobrej znajomość programu MS Office (Excel, Word, PowerPoint)mile widziana znajomość programu Enova lub doświadczenie z innymi podobnymi programami ERP (np. CDN Optima)dyspozycyjności i umiejętności pracy w sytuacjach stresowychdokładności i komunikatywnościAgencja zatrudnienia – nr wpisu 47
      • kraków, małopolskie
      • praca tymczasowa
      • randstad polska
      Szukasz dodatkowego zajęcia? Jesteś dyspozycyny/ a przez kilka dni w listopadzie?Aplikuj!Poszukujemy kandydatów na stanowisko:pracownik/ca sali sprzedażyoferujemyumowę zlecenie stawka 20 pln brutto za godzinępraca w sklepie odzieżowym na terenie CH Serenada w Krakowiezadaniawsparcie w dziale sprzedaży: odwieszanie odzieży na wieszaki i półkiklipsowanie, metkowanie asortymentuoczekujemydyspozycyjności do pracy w podanych terminach : 6.11, 09.11, 10.11, 13.11, 15.11, 16.11, 19.11, 20.11, 23.11, 24.11, 26.11, 27.11chęci do pracydokładności, sumiennościAgencja zatrudnienia nr wpisu 47
      Szukasz dodatkowego zajęcia? Jesteś dyspozycyny/ a przez kilka dni w listopadzie?Aplikuj!Poszukujemy kandydatów na stanowisko:pracownik/ca sali sprzedażyoferujemyumowę zlecenie stawka 20 pln brutto za godzinępraca w sklepie odzieżowym na terenie CH Serenada w Krakowiezadaniawsparcie w dziale sprzedaży: odwieszanie odzieży na wieszaki i półkiklipsowanie, metkowanie asortymentuoczekujemydyspozycyjności do pracy w podanych terminach : 6.11, 09.11, 10.11, 13.11, 15.11, 16.11, 19.11, 20.11, 23.11, 24.11, 26.11, 27.11chęci do pracydokładności, sumiennościAgencja zatrudnienia nr wpisu 47
      • kraków, małopolskie
      • praca tymczasowa
      • randstad polska
      Lubisz kontakt z ludźmi? Kochasz kawę? Chcesz zdobyć cenne doświadczenie zawodowe: poznać mechanizmy handlu i nauczyć się doskonałej obsługi klienta? Dołącz do grona pracowników jednej z najbardziej lubianych sieci sprzedaży!Dla naszego klienta poszukujemy osób chetnych do pracy w Galerii Bonarka , M1, Zakopianka, Factory oraz Galerii Krakowskiej . Niewielkie, przyjazne zespoły młodych ludzi, czas pracy dostosowany do Twoich możliwości i rozbudowany system motywacyjny sprawią, że praca będzie dla Ciebie przyjemnością! Teraz masz szansę zgłębić tajniki wiedzy o kawie oraz zdobyć doświadczenie w sprzedaży innowacyjnych produktów użytkowych.oferujemypracę w zespole tworzonym przez ludzi z pasją i charyzmą, w firmie, która dzięki zapewnianiu bardzo dobrych warunków dla swoich pracowników,otrzymała prestiżowy certyfikat Top Employers Polska 2014,możliwość zdobywania nowych umiejętności dzięki licznym szkoleniom,bezpośredni kontakt ze znawcami kawy i najlepszą kawą,comiesięczny przydział wybranej przez Ciebie kawy,praca na podstawie umowy zlecenie.zadania• profesjonalna obsługa klienta,• dbanie o wygląd ekspozycji,• czynności pomocnicze w sklepie,• budowanie pozytywnych relacji z klientem.oczekujemy• aktualnej książeczki Sanepidu - WARUNEK KONIECZNY,• dyspozycyjności do pracy w tygodniu i/ lub weekendy,• uśmiechu, optymizmu, otwartości i łatwości nawiązywania relacji,• mile widziane doświadczenie w charakterze hostessy, w sprzedaży, obsłudze klienta,• mile widziany status studenta.Agencja zatrudnienia – nr wpisu 47
      Lubisz kontakt z ludźmi? Kochasz kawę? Chcesz zdobyć cenne doświadczenie zawodowe: poznać mechanizmy handlu i nauczyć się doskonałej obsługi klienta? Dołącz do grona pracowników jednej z najbardziej lubianych sieci sprzedaży!Dla naszego klienta poszukujemy osób chetnych do pracy w Galerii Bonarka , M1, Zakopianka, Factory oraz Galerii Krakowskiej . Niewielkie, przyjazne zespoły młodych ludzi, czas pracy dostosowany do Twoich możliwości i rozbudowany system motywacyjny sprawią, że praca będzie dla Ciebie przyjemnością! Teraz masz szansę zgłębić tajniki wiedzy o kawie oraz zdobyć doświadczenie w sprzedaży innowacyjnych produktów użytkowych.oferujemypracę w zespole tworzonym przez ludzi z pasją i charyzmą, w firmie, która dzięki zapewnianiu bardzo dobrych warunków dla swoich pracowników,otrzymała prestiżowy certyfikat Top Employers Polska 2014,możliwość zdobywania nowych umiejętności dzięki licznym szkoleniom,bezpośredni kontakt ze znawcami kawy i najlepszą kawą,comiesięczny przydział wybranej przez Ciebie kawy,praca na podstawie umowy zlecenie.zadania• profesjonalna obsługa klienta,• dbanie o wygląd ekspozycji,• czynności pomocnicze w sklepie,• budowanie pozytywnych relacji z klientem.oczekujemy• aktualnej książeczki Sanepidu - WARUNEK KONIECZNY,• dyspozycyjności do pracy w tygodniu i/ lub weekendy,• uśmiechu, optymizmu, otwartości i łatwości nawiązywania relacji,• mile widziane doświadczenie w charakterze hostessy, w sprzedaży, obsłudze klienta,• mile widziany status studenta.Agencja zatrudnienia – nr wpisu 47
      • wysoka, małopolskie
      • praca stała
      • randstad polska
      Szukasz nowych możliwości zawodowych?Chcesz pracować dla lidera z branży kosmetycznej na lokalnym rynku?Aplikuj!Szukamy kandydatów na stanowisko mechanik utrzymania ruchulokalizacja miejsca pracy: Wysoka k/Jordanowaoferujemystabilne zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę;pracę w systemie 2 zmianowym ( 6-14, 14-22)atrakcyjne wynagrodzenie, adekwatne do posiadanego doświadczenia i umiejętności;pomoc w zakresie organizacji dojazdu do pracy;interesującą i pełną wyzwań pracę w młodym, dynamicznym zespole;zadaniaNa tym stanowisku będziesz odpowiedzialny za:zapewnienie prawidłowego funkcjonowania i ciągłego utrzymania w ruchu powierzonego parku maszynowego i urządzeń technologicznych;wykonywanie przeglądów maszyn i urządzeń produkcyjnych zgodnie z harmonogramem przeglądów;przezbrajanie linii do aktualnych potrzeb produkcyjnych;wdrażanie usprawnień w maszynach i urządzeniach;oczekujemyChętnie zaprosimy Cię do rozmów jeśli:masz wykształcenie minimum zawodowe lub średnie techniczne z zakresu mechaniki;świetnie, jeśli posiadasz  doświadczenie na podobnym stanowisku w branży produkcyjnej;posiadasz umiejętność diagnozowania usterek i awarii maszyn i urządzeń,czytania schematów technicznych;jesteś: rzetelny, odpowiedzialny i zaangażowany w zakresie powierzonych zadań;umiesz pracować samodzielnie i zespołowo,jesteś dyspozycyjny do pracy w systemie zmianowym;posiadasz uprawnienia elektryczne eksploatacyjne (SEP 1kV) , ale nie jest to warunek koniecznyAgencja zatrudnienia – nr wpisu 47
      Szukasz nowych możliwości zawodowych?Chcesz pracować dla lidera z branży kosmetycznej na lokalnym rynku?Aplikuj!Szukamy kandydatów na stanowisko mechanik utrzymania ruchulokalizacja miejsca pracy: Wysoka k/Jordanowaoferujemystabilne zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę;pracę w systemie 2 zmianowym ( 6-14, 14-22)atrakcyjne wynagrodzenie, adekwatne do posiadanego doświadczenia i umiejętności;pomoc w zakresie organizacji dojazdu do pracy;interesującą i pełną wyzwań pracę w młodym, dynamicznym zespole;zadaniaNa tym stanowisku będziesz odpowiedzialny za:zapewnienie prawidłowego funkcjonowania i ciągłego utrzymania w ruchu powierzonego parku maszynowego i urządzeń technologicznych;wykonywanie przeglądów maszyn i urządzeń produkcyjnych zgodnie z harmonogramem przeglądów;przezbrajanie linii do aktualnych potrzeb produkcyjnych;wdrażanie usprawnień w maszynach i urządzeniach;oczekujemyChętnie zaprosimy Cię do rozmów jeśli:masz wykształcenie minimum zawodowe lub średnie techniczne z zakresu mechaniki;świetnie, jeśli posiadasz  doświadczenie na podobnym stanowisku w branży produkcyjnej;posiadasz umiejętność diagnozowania usterek i awarii maszyn i urządzeń,czytania schematów technicznych;jesteś: rzetelny, odpowiedzialny i zaangażowany w zakresie powierzonych zadań;umiesz pracować samodzielnie i zespołowo,jesteś dyspozycyjny do pracy w systemie zmianowym;posiadasz uprawnienia elektryczne eksploatacyjne (SEP 1kV) , ale nie jest to warunek koniecznyAgencja zatrudnienia – nr wpisu 47
      • kraków, małopolskie
      • praca tymczasowa
      • PLN6,000 - PLN8,000 miesięcznie
      • randstad polska
      Masz doświadczenie w HR lub kadrach i płacach? I chcesz zdobyć doświadcznie w międzynarodowej korporacji? Jeżeli TAK, aplikuj już dziś!Poszukujemy osoby na stanowisko: HR Operations Advisor - do firmy, która od ponad 50 lat zajmuje się ochroną społeczeństwa, jego mienia i zabezpieczeniem aktywów finansowych na całym świecie.oferujemypracę w międzynarodowym środowisku, w firmie o stabilnej pozycji na rynkumożliwość współuczestnictwa w dynamicznym rozwoju firmyzatrudnienie w oparciu o umowę o pracę tymczasową (okres próbny)hybrydowy system czasu pracy (możliwa częściowa praca zdalna)biznesowe, ale elastyczne godziny pracy dostosowane do lokalnych innych biur na terenie USA lub Wielkiej Brytaniiatrakcyjne wynagrodzenie i system benefitów pozapłacowychmożliwość rozwoju zawodowego i bogatą ofertę szkoleń zewnętrznych i wewnętrznychprywatną opiekę medyczną oraz pakiet sportowyniezbędne narzędzia do pracy w biurze lub w domuzadaniazarządzanie działaniami związanymi z wprowadzaniem nowych pracowników, począwszy od pierwszgo dnia pracysprawdzanie, koordynowanie i kompletowanie całej dokumentacji nowo zatrudnionych pracownikówtworzenie, utrzymywanie i aktualizowanie akt pracowniczychobsługa platformy rekrutacyjno-administracyjnejbieżacy kontakt ze wszystkimi aktualnie zatrudnionymi pracownikami w firmie i odpowiadanie na ich zapytania telefoniczne oraz e-mailkoordynowanie i współpraca z innymi pracownikami firmy, również na różnych szczeblach w tym z managerami, team leaderamiraportowanie i udzielanie podstawowych informacji na temat nowo zatrudnionych pracownikówprofesjonalna obługa zapytań wewnętrznych pracowników firmyoczekujemywyższego wykształcenia (zarządzanie zasobami ludzkimi lub pokrewna specjalizacja)minimum 1-2 lata doświadczenie na podobnym stanowiskubiegłej znajomości języka angielskiego (minimum poziom B2)doświadczenie z odpowiednimi systemami HR, aplikacjami lub narzędziami rekruterskimiznajomość pakietu MS Office (w szczególności Excel)doskonałych umiejętności w komunikacji werbalnej i pisemnejsilne umiejętności interpersonalne i umiejętność szybkiego budowania relacji na wszelkich szczeblachsilnego zaangażowania w obsługę wewnętrzych pracownikówumiejętności samodzielnej i wydajnej pracy oraz wykazania własnej inicjatywy i pomocy dla początkujących i nowo zatrudnionych pracownikówznajomości działań i zasad dotyczących procesów HR (zasobów ludzkich) oraz praktyczna znajomość lokalnych przepisów ustawowych - kodeksu prawa pracydokładności i zwracania uwagi na szczegółydyspozycyjności i gotości do pracy w wymiarze 8h dziennie od poniedziałku do piątkudużej etyki i umiejętność zachowania wysokiego stopnia poufnościAgencja zatrudnienia – nr wpisu 47
      Masz doświadczenie w HR lub kadrach i płacach? I chcesz zdobyć doświadcznie w międzynarodowej korporacji? Jeżeli TAK, aplikuj już dziś!Poszukujemy osoby na stanowisko: HR Operations Advisor - do firmy, która od ponad 50 lat zajmuje się ochroną społeczeństwa, jego mienia i zabezpieczeniem aktywów finansowych na całym świecie.oferujemypracę w międzynarodowym środowisku, w firmie o stabilnej pozycji na rynkumożliwość współuczestnictwa w dynamicznym rozwoju firmyzatrudnienie w oparciu o umowę o pracę tymczasową (okres próbny)hybrydowy system czasu pracy (możliwa częściowa praca zdalna)biznesowe, ale elastyczne godziny pracy dostosowane do lokalnych innych biur na terenie USA lub Wielkiej Brytaniiatrakcyjne wynagrodzenie i system benefitów pozapłacowychmożliwość rozwoju zawodowego i bogatą ofertę szkoleń zewnętrznych i wewnętrznychprywatną opiekę medyczną oraz pakiet sportowyniezbędne narzędzia do pracy w biurze lub w domuzadaniazarządzanie działaniami związanymi z wprowadzaniem nowych pracowników, począwszy od pierwszgo dnia pracysprawdzanie, koordynowanie i kompletowanie całej dokumentacji nowo zatrudnionych pracownikówtworzenie, utrzymywanie i aktualizowanie akt pracowniczychobsługa platformy rekrutacyjno-administracyjnejbieżacy kontakt ze wszystkimi aktualnie zatrudnionymi pracownikami w firmie i odpowiadanie na ich zapytania telefoniczne oraz e-mailkoordynowanie i współpraca z innymi pracownikami firmy, również na różnych szczeblach w tym z managerami, team leaderamiraportowanie i udzielanie podstawowych informacji na temat nowo zatrudnionych pracownikówprofesjonalna obługa zapytań wewnętrznych pracowników firmyoczekujemywyższego wykształcenia (zarządzanie zasobami ludzkimi lub pokrewna specjalizacja)minimum 1-2 lata doświadczenie na podobnym stanowiskubiegłej znajomości języka angielskiego (minimum poziom B2)doświadczenie z odpowiednimi systemami HR, aplikacjami lub narzędziami rekruterskimiznajomość pakietu MS Office (w szczególności Excel)doskonałych umiejętności w komunikacji werbalnej i pisemnejsilne umiejętności interpersonalne i umiejętność szybkiego budowania relacji na wszelkich szczeblachsilnego zaangażowania w obsługę wewnętrzych pracownikówumiejętności samodzielnej i wydajnej pracy oraz wykazania własnej inicjatywy i pomocy dla początkujących i nowo zatrudnionych pracownikówznajomości działań i zasad dotyczących procesów HR (zasobów ludzkich) oraz praktyczna znajomość lokalnych przepisów ustawowych - kodeksu prawa pracydokładności i zwracania uwagi na szczegółydyspozycyjności i gotości do pracy w wymiarze 8h dziennie od poniedziałku do piątkudużej etyki i umiejętność zachowania wysokiego stopnia poufnościAgencja zatrudnienia – nr wpisu 47
      • kraków, małopolskie
      • praca stała
      • randstad polska
      Dla naszego klienta, światowego lidera w dziedzinie chemii specjalistycznej i zrównoważonych rozwiązań dla przemysłu chemicznego, poszukujemy: Team Leaderaw Dziale Logistyki oraz Obsługi KlientaJednym z głównych obowiązków na tym stanowisku będzie zarządzanie kilkuosobowym zespołem oraz zapewnienie efektywnej realizacji zamówień zgodnie z oczekiwaniami klienta. Niezbędne jest doświadczenie z obszaru logistyki. oferujemyprywatna opieka medyczna,karta Multisport,program oszczędnościowo-inwestycyjny,dofinansowanie do urlopu i aktywności kulturalno -  sportowych,spotkania integracyjne,ubezpieczenie na życie.zadaniaZarządzanie kilkuosobowym zespołem i zapewnienie efektywnej realizacji zamówień zgodnie z oczekiwaniami klienta,Nadzorowanie terminowości i działań zgodnych z procedurami w całym łańcuchu dostaw,Wyznaczanie celów indywidualnych i planowanie działań zapewniających realizowanie działań zespołowych, oraz ich ocena,Identyfikowanie i usuwanie ograniczeń w doskonaleniu i rozwoju zespołu i jednostki,Aktywne wspieranie zespołu w celu rozwiązywania problemów klientów, które są eskalowane przez pracowników obsługi klienta,Optymalizacja procesów i inicjowanie działań podnoszących wydajność i efektywność działu obsługi klienta,Koordynacja i realizacja działań procesu obsługi zamówień, w tym współpraca z działami planowania, kontroli jakości, magazynowania, transportu, finansami i sprzedażą,Zarządzanie stanem magazynowym zapasów, utrzymanie właściwych poziomów oraz rotacji zgodnych z prognozami i oczekiwaniami spółki,Obsługa reklamacji jakościowych i logistycznych klientów, określanie przyczyn źródłowych niezgodności i działań korygujących, przestrzeganie terminowości informacji zwrotnej,Koordynowanie działań dotyczących dostaw towarów (import, export, WNT), współpraca z Agencją Celną i Inspekcją Weterynaryjną dla wybranych dostaw,Sporządzanie okresowych raportów sprzedaży oraz prognoz zapasów oraz pozostałych wymaganych analiz i ich interpretacja,Współpraca z pozostałymi działami w firmie. oczekujemyUmiejętność zarządzania zespołem,Zanjomości języka angielskiego na poziomie komunikatywnym min. B2 (rozmowa rekrutacyjna w języku angielskim),Wysoka kultura osobista, zdolności interpersonalne i komunikacyjne – słuchanie, coaching, umiejętności werbalne, pisemne i prezentacyjne,Zaangażowanie i entuzjazm, nastawienie na rozwój ludzi i orientacja na klienta,Umiejętność działania pod presją czasu i wyznaczania priorytetów konkurencyjnych wymagań,Inicjatywa i samodzielność w działaniu,Zdolności analityczne, tworzenie raportów, analiz i ich interpretacja,Umiejętność oceny potrzeb i luk w procesach w celu poprawy obsługi klienta, szukanie /dostarczanie propozycji rozwiązań.Agencja zatrudnienia – nr wpisu 47
      Dla naszego klienta, światowego lidera w dziedzinie chemii specjalistycznej i zrównoważonych rozwiązań dla przemysłu chemicznego, poszukujemy: Team Leaderaw Dziale Logistyki oraz Obsługi KlientaJednym z głównych obowiązków na tym stanowisku będzie zarządzanie kilkuosobowym zespołem oraz zapewnienie efektywnej realizacji zamówień zgodnie z oczekiwaniami klienta. Niezbędne jest doświadczenie z obszaru logistyki. oferujemyprywatna opieka medyczna,karta Multisport,program oszczędnościowo-inwestycyjny,dofinansowanie do urlopu i aktywności kulturalno -  sportowych,spotkania integracyjne,ubezpieczenie na życie.zadaniaZarządzanie kilkuosobowym zespołem i zapewnienie efektywnej realizacji zamówień zgodnie z oczekiwaniami klienta,Nadzorowanie terminowości i działań zgodnych z procedurami w całym łańcuchu dostaw,Wyznaczanie celów indywidualnych i planowanie działań zapewniających realizowanie działań zespołowych, oraz ich ocena,Identyfikowanie i usuwanie ograniczeń w doskonaleniu i rozwoju zespołu i jednostki,Aktywne wspieranie zespołu w celu rozwiązywania problemów klientów, które są eskalowane przez pracowników obsługi klienta,Optymalizacja procesów i inicjowanie działań podnoszących wydajność i efektywność działu obsługi klienta,Koordynacja i realizacja działań procesu obsługi zamówień, w tym współpraca z działami planowania, kontroli jakości, magazynowania, transportu, finansami i sprzedażą,Zarządzanie stanem magazynowym zapasów, utrzymanie właściwych poziomów oraz rotacji zgodnych z prognozami i oczekiwaniami spółki,Obsługa reklamacji jakościowych i logistycznych klientów, określanie przyczyn źródłowych niezgodności i działań korygujących, przestrzeganie terminowości informacji zwrotnej,Koordynowanie działań dotyczących dostaw towarów (import, export, WNT), współpraca z Agencją Celną i Inspekcją Weterynaryjną dla wybranych dostaw,Sporządzanie okresowych raportów sprzedaży oraz prognoz zapasów oraz pozostałych wymaganych analiz i ich interpretacja,Współpraca z pozostałymi działami w firmie. oczekujemyUmiejętność zarządzania zespołem,Zanjomości języka angielskiego na poziomie komunikatywnym min. B2 (rozmowa rekrutacyjna w języku angielskim),Wysoka kultura osobista, zdolności interpersonalne i komunikacyjne – słuchanie, coaching, umiejętności werbalne, pisemne i prezentacyjne,Zaangażowanie i entuzjazm, nastawienie na rozwój ludzi i orientacja na klienta,Umiejętność działania pod presją czasu i wyznaczania priorytetów konkurencyjnych wymagań,Inicjatywa i samodzielność w działaniu,Zdolności analityczne, tworzenie raportów, analiz i ich interpretacja,Umiejętność oceny potrzeb i luk w procesach w celu poprawy obsługi klienta, szukanie /dostarczanie propozycji rozwiązań.Agencja zatrudnienia – nr wpisu 47
      • kraków, małopolskie
      • praca tymczasowa
      • randstad polska
      Znasz dobrze język angielski oraz dodatkowo posługujesz się językiem czeskim lub słowackim? Chcesz zdobyć doświadczenie w międzynarodowej firmie i być częścią ciekawego projektu? To może być oferta dla Ciebie!oferujemyzatrudnienie w oparciu o umowę o pracę tymczasowąpracę dla wiodącej firmy z branży paliwowejmożliwość zdobycia doświadczeniapracę zdalną co najmniej do końca bieżącego rokumiędzynarodowe środowiskowynagrodzenie ok. 4500zł bruttoPakiet OK System i Medicoverdofinansowanie do wyposażenia miejsca pracy w domuzadaniaw zależności od zespołu do Twoich obowiązków będzie należeć:sprawdzanie dokumentacji i weryfikacja danychraportowanie wprowadzonych danych przez system CRM/Excelprace administracyjneodbieranie i przekierowywanie połączeń telefonicznychwspółpraca z innymi działami firmyodpowiadanie na zapytania klientówutrzymywanie pozytywnych relacji z klientamiwsparcie w rozwiązywaniu zapytań o dostawy/produktyrejestrowanie i monitorowanie kontaktów z klientami w systemachaktywne informowanie klientów o statusie sprawoczekujemyznajomości j. angielskiego na poz. min. B2 oraz drugiego wybranego języka Twoja codzienna praca będzie odbywała się w tym języku. Reszty Cię nauczymy :)dyspozycyjności w pełnym wymiarze godzin od pn. do pt.zaangażowania i motywacji do pracyotwartości na podejmowanie nowych wyzwańuważności na detalekomunikatywności i proaktywnego podejścia do klientawysokiej kultury osobistejorganizacji pracy na wysokim poziomieAgencja zatrudnienia – nr wpisu 47
      Znasz dobrze język angielski oraz dodatkowo posługujesz się językiem czeskim lub słowackim? Chcesz zdobyć doświadczenie w międzynarodowej firmie i być częścią ciekawego projektu? To może być oferta dla Ciebie!oferujemyzatrudnienie w oparciu o umowę o pracę tymczasowąpracę dla wiodącej firmy z branży paliwowejmożliwość zdobycia doświadczeniapracę zdalną co najmniej do końca bieżącego rokumiędzynarodowe środowiskowynagrodzenie ok. 4500zł bruttoPakiet OK System i Medicoverdofinansowanie do wyposażenia miejsca pracy w domuzadaniaw zależności od zespołu do Twoich obowiązków będzie należeć:sprawdzanie dokumentacji i weryfikacja danychraportowanie wprowadzonych danych przez system CRM/Excelprace administracyjneodbieranie i przekierowywanie połączeń telefonicznychwspółpraca z innymi działami firmyodpowiadanie na zapytania klientówutrzymywanie pozytywnych relacji z klientamiwsparcie w rozwiązywaniu zapytań o dostawy/produktyrejestrowanie i monitorowanie kontaktów z klientami w systemachaktywne informowanie klientów o statusie sprawoczekujemyznajomości j. angielskiego na poz. min. B2 oraz drugiego wybranego języka Twoja codzienna praca będzie odbywała się w tym języku. Reszty Cię nauczymy :)dyspozycyjności w pełnym wymiarze godzin od pn. do pt.zaangażowania i motywacji do pracyotwartości na podejmowanie nowych wyzwańuważności na detalekomunikatywności i proaktywnego podejścia do klientawysokiej kultury osobistejorganizacji pracy na wysokim poziomieAgencja zatrudnienia – nr wpisu 47
      • kraków, małopolskie
      • praca stała
      • randstad polska
      Dla naszego klienta, międzynarodowego koncernu działającego w sektorze usług unieszkodliwiania i przetwarzania odpadów, poszukujemy osoby na stanowisko KAM odpowiedzialnej za region południowej Polski.oferujemyzatrudnienie na podstawie umowy o pracę,pracę w otwartym zespole współpracowników,możliwość przystąpienia do grupowego ubezpieczenia na życie,darmowe lekcje języków obcych,silne i dynamiczne wsparcie firmy,niezbędne narzędzia pracy.zadaniaidentyfikowanie i pozyskiwanie do współpracy klientów zgodnie ze strategią handlową grupy,ocena potencjału klienta i jego wypłacalności, dobre zrozumienie potrzeb klienta,utrzymywanie kontaktów z obecnymi klientami,ciągłą dbałość o utrzymanie rentowności kontraktówwsparcie w prowadzeniu akcji promocyjnych i działań marketingowych.oczekujemyprzynajmniej 2-letniego doświadczenia na stanowisku związanym z gospodarowaniem odpadami,znajomości branży gospodarki odpadami przemysłowymi lub komunalnymi,wiedzy z zakresu przepisów związanych z ochroną środowiska i gospodarką odpadami,samodzielności, systematyczności, dobrej organizacji pracy własnej,komunikatywności i umiejętności współpracy z innymi zespołami,prawa jazdy kat. B oraz praktyczna umiejętność prowadzenia samochodu wraz z gotowością do odbywania podróży służbowych,znajomość języka angielskiego będzie dodatkowym atutem. Agencja zatrudnienia nr wpisu 47
      Dla naszego klienta, międzynarodowego koncernu działającego w sektorze usług unieszkodliwiania i przetwarzania odpadów, poszukujemy osoby na stanowisko KAM odpowiedzialnej za region południowej Polski.oferujemyzatrudnienie na podstawie umowy o pracę,pracę w otwartym zespole współpracowników,możliwość przystąpienia do grupowego ubezpieczenia na życie,darmowe lekcje języków obcych,silne i dynamiczne wsparcie firmy,niezbędne narzędzia pracy.zadaniaidentyfikowanie i pozyskiwanie do współpracy klientów zgodnie ze strategią handlową grupy,ocena potencjału klienta i jego wypłacalności, dobre zrozumienie potrzeb klienta,utrzymywanie kontaktów z obecnymi klientami,ciągłą dbałość o utrzymanie rentowności kontraktówwsparcie w prowadzeniu akcji promocyjnych i działań marketingowych.oczekujemyprzynajmniej 2-letniego doświadczenia na stanowisku związanym z gospodarowaniem odpadami,znajomości branży gospodarki odpadami przemysłowymi lub komunalnymi,wiedzy z zakresu przepisów związanych z ochroną środowiska i gospodarką odpadami,samodzielności, systematyczności, dobrej organizacji pracy własnej,komunikatywności i umiejętności współpracy z innymi zespołami,prawa jazdy kat. B oraz praktyczna umiejętność prowadzenia samochodu wraz z gotowością do odbywania podróży służbowych,znajomość języka angielskiego będzie dodatkowym atutem. Agencja zatrudnienia nr wpisu 47
      • kraków, małopolskie
      • praca stała
      • randstad polska
      Dla naszego klienta, światowej klas producenta i dystrybutora gazów technicznych,urządzeń i technologii,poszukujemy specjalisty na stanowisko:Specjalista ds. płacoferujemyumowa o pracęopieka medycznakarta Multisportzadaniaudział w naliczaniu listy płacróżne kalkulacje wynagrodzeń i kosztów zatrudnienia (np. ubruttowienia, przeliczanie brutto-netto, kalkulacje dodatków do wynagrodzenia, symulacje)bieżące odpowiadanie na pytania i zgłoszenia pracowników (“first point of contact”) dotyczące naliczania płacprzygotowywanie danych do raportów GUSobsługa Płatnikazaświadczenia o zarobkachoczekujemyj. angielski - poziom B2doświadczenie zawodowe - minimum 6 miesięcy w dziale administracji personalnej lub płacznajomość  Google Sheet / Excel, Google Doc / Word, program kadrowo-płacowy (TETA)Cechy :dokładność, sumienność, komunikatywność,umiejętność współpracy z ludźmi (pracownicy / kierownicy) i w zespole, zamiłowanie do pracy z dokumentami i danymi,organizacja pracy własnej,samodzielność. Agencja zatrudnienia – nr wpisu 47
      Dla naszego klienta, światowej klas producenta i dystrybutora gazów technicznych,urządzeń i technologii,poszukujemy specjalisty na stanowisko:Specjalista ds. płacoferujemyumowa o pracęopieka medycznakarta Multisportzadaniaudział w naliczaniu listy płacróżne kalkulacje wynagrodzeń i kosztów zatrudnienia (np. ubruttowienia, przeliczanie brutto-netto, kalkulacje dodatków do wynagrodzenia, symulacje)bieżące odpowiadanie na pytania i zgłoszenia pracowników (“first point of contact”) dotyczące naliczania płacprzygotowywanie danych do raportów GUSobsługa Płatnikazaświadczenia o zarobkachoczekujemyj. angielski - poziom B2doświadczenie zawodowe - minimum 6 miesięcy w dziale administracji personalnej lub płacznajomość  Google Sheet / Excel, Google Doc / Word, program kadrowo-płacowy (TETA)Cechy :dokładność, sumienność, komunikatywność,umiejętność współpracy z ludźmi (pracownicy / kierownicy) i w zespole, zamiłowanie do pracy z dokumentami i danymi,organizacja pracy własnej,samodzielność. Agencja zatrudnienia – nr wpisu 47
      • kraków, małopolskie
      • praca stała
      • randstad polska
      Dla naszego klienta działającego w branży rcykingowej, poszukujemy osoby na stanowisko:Dyretor HandlowyOsoba ta, odpowiedzialna będzie za obszar zakupowy i pozyskiwanie kluczowych kontrahentów w sektorze B2B zternu całej Polski. Stacjonarnym miejscem pracy jest Kraków. oferujemywysokie stanowisko z renomowanej firmie z branży ochrony środowiska,stabilne warunki zatrudnienia oraz atrakcyjny system premiowy,samochód służbowy oraz inne narzędzia niezbędne do wykonywania bieżącej pracy,prywatną opiekę medyczną,ubezpieczenie na życie,dofinansowanie do abonamentu w sieci fitness,pracę w dobrej atmosferze w dynamicznym zespole.zadaniastała kontrola oraz praca nad zwiększaniem wyników zakupów ,aktywne prowadzenie zakupów i pozyskiwanie kluczowych Kontrahentów w sektorze B2B (głównie firmy z branży spożywczej i branży odpadowej),negocjowanie optymalnych warunków handlowych i wpieranie negocjacji pracowników działu,podtrzymywanie długofalowych relacji ze stałymi Kontrahentami,nadzór o charakterze operacyjnym i strategicznym nad procesami zakupowymi,przekazywanie zadań pracownikom działu zakupów i weryfikacja ich realizacji, a także przekazywanie im informacji o wszelkich zachodzących zmianach,ścisła współpraca z Zarządem firmy w zakresie formułowanie spójnej polityki zakupowej,współudział w procesach rekrutacyjnych oraz wdrażanie nowych pracowników działu,współudział w kreowaniu narzędzi wspomagających proces zakupów (współpraca z działem IT oraz marketingu),raportowanie w systemie CRM i bazie BDO (Baza Danych Odpadowych).oczekujemyminimum 7 letnie doświadczenie na stanowisku handlowym, w tym minimum 2 letnie doświadczanie na stanowisku kierowniczym,zdolności negocjacyjne, umiejętność słuchania i argumentowania,samodzielność, dynamiczność i kreatywność w działaniu,elastyczność i umiejętność dopasowania sposobu działania do dynamiczne zmieniających się warunków w branży odpadowej,umiejętność kierowania zespołem, w tym umiejętność organizacji pracy zespołu i motywowania do osiągania wyniku działu,wykształcenie wyższe,doświadczenie w branży odpadowej będzie istotnym atutem.Agencja zatrudnienia – nr wpisu 47
      Dla naszego klienta działającego w branży rcykingowej, poszukujemy osoby na stanowisko:Dyretor HandlowyOsoba ta, odpowiedzialna będzie za obszar zakupowy i pozyskiwanie kluczowych kontrahentów w sektorze B2B zternu całej Polski. Stacjonarnym miejscem pracy jest Kraków. oferujemywysokie stanowisko z renomowanej firmie z branży ochrony środowiska,stabilne warunki zatrudnienia oraz atrakcyjny system premiowy,samochód służbowy oraz inne narzędzia niezbędne do wykonywania bieżącej pracy,prywatną opiekę medyczną,ubezpieczenie na życie,dofinansowanie do abonamentu w sieci fitness,pracę w dobrej atmosferze w dynamicznym zespole.zadaniastała kontrola oraz praca nad zwiększaniem wyników zakupów ,aktywne prowadzenie zakupów i pozyskiwanie kluczowych Kontrahentów w sektorze B2B (głównie firmy z branży spożywczej i branży odpadowej),negocjowanie optymalnych warunków handlowych i wpieranie negocjacji pracowników działu,podtrzymywanie długofalowych relacji ze stałymi Kontrahentami,nadzór o charakterze operacyjnym i strategicznym nad procesami zakupowymi,przekazywanie zadań pracownikom działu zakupów i weryfikacja ich realizacji, a także przekazywanie im informacji o wszelkich zachodzących zmianach,ścisła współpraca z Zarządem firmy w zakresie formułowanie spójnej polityki zakupowej,współudział w procesach rekrutacyjnych oraz wdrażanie nowych pracowników działu,współudział w kreowaniu narzędzi wspomagających proces zakupów (współpraca z działem IT oraz marketingu),raportowanie w systemie CRM i bazie BDO (Baza Danych Odpadowych).oczekujemyminimum 7 letnie doświadczenie na stanowisku handlowym, w tym minimum 2 letnie doświadczanie na stanowisku kierowniczym,zdolności negocjacyjne, umiejętność słuchania i argumentowania,samodzielność, dynamiczność i kreatywność w działaniu,elastyczność i umiejętność dopasowania sposobu działania do dynamiczne zmieniających się warunków w branży odpadowej,umiejętność kierowania zespołem, w tym umiejętność organizacji pracy zespołu i motywowania do osiągania wyniku działu,wykształcenie wyższe,doświadczenie w branży odpadowej będzie istotnym atutem.Agencja zatrudnienia – nr wpisu 47
      • chełmek, małopolskie
      • praca tymczasowa
      • randstad polska
      Masz doświadczenie w pracy na produkcji? Szukasz pracy na stałe, od zaraz? Aplikuj!Obecnie poszukujemy pracownika produkcji (magazyniera) oraz operatora wózka widłowego z UDT do pracy w firmie znajdującej się w centrum Chełmka.oferujemyzatrudnienie w oparciu o umowę tymczasowązatrudnienie w systemie 1-zmianowym w godzinach: 7:30-16:00możliwość skrócenia czasu zatrudnienia przez skorzystanie z rozwiązań online (dokumentacja, szkolenia)atrakcyjne wynagrodzenie wraz z premią od pierwszego miesiąca pracymożliwość pracy w nadgodzinachzadaniaczyszczenie szalunkówmanualne pracetransport częściobsługa maszyn lub urządzeń produkcyjnychpraca z dokumentacją produkcyjnądbanie o porządek i organizację własnego stanowiska pracyobsługa wózka widłowegooczekujemygotowości do podjęcia pracy od zarazdyspozycyjności do pracy w systemie 1-zmianowymzdolności manualnychmile widziane doświadczenie w pracy w budownictwie lub brukarstwie oraz uprawnienia UDTAgencja zatrudnienia – nr wpisu 47
      Masz doświadczenie w pracy na produkcji? Szukasz pracy na stałe, od zaraz? Aplikuj!Obecnie poszukujemy pracownika produkcji (magazyniera) oraz operatora wózka widłowego z UDT do pracy w firmie znajdującej się w centrum Chełmka.oferujemyzatrudnienie w oparciu o umowę tymczasowązatrudnienie w systemie 1-zmianowym w godzinach: 7:30-16:00możliwość skrócenia czasu zatrudnienia przez skorzystanie z rozwiązań online (dokumentacja, szkolenia)atrakcyjne wynagrodzenie wraz z premią od pierwszego miesiąca pracymożliwość pracy w nadgodzinachzadaniaczyszczenie szalunkówmanualne pracetransport częściobsługa maszyn lub urządzeń produkcyjnychpraca z dokumentacją produkcyjnądbanie o porządek i organizację własnego stanowiska pracyobsługa wózka widłowegooczekujemygotowości do podjęcia pracy od zarazdyspozycyjności do pracy w systemie 1-zmianowymzdolności manualnychmile widziane doświadczenie w pracy w budownictwie lub brukarstwie oraz uprawnienia UDTAgencja zatrudnienia – nr wpisu 47
      • kraków, małopolskie
      • praca tymczasowa
      • randstad polska
      Posiadasz doświadczenie jako serwisant / mechanik maszyn? Chcesz rozwijać swoje umiejętnośći?  Wolne weekendy są dla Ciebie ważne?Świetnie się składa! Mamy dla Ciebie propozycję! oferujemyumowę o pracę tymaczasową,atrakcyjne wynagrodzenie + miesięczny system premiowy,pracę od poniedziałku do piątku na dwie zmiany ( 6-14, 14-22),opieka medyczna,karta sportowa.zadaniaNaprawa i serwis urządzeń pojazdów szynowych tj. demontaż, czyszczenie i mycie podzespołów,Dbałość o czystość stanowiska pracy i jego najbliższego otoczenia,Dbałość o stan techniczny  używanych maszyn, urządzeń i narzędzi,prowadzenie dokumentacji serwisowej.oczekujemydoświadczenia w serwisowaniu maszyn lub  mechanice maszyn/ pojazdów,skrupulatności,zaangażowania,sumienności,gotowości do podjęcia pracy w systemie zmianowym.Agencja zatrudnienia – nr wpisu 47
      Posiadasz doświadczenie jako serwisant / mechanik maszyn? Chcesz rozwijać swoje umiejętnośći?  Wolne weekendy są dla Ciebie ważne?Świetnie się składa! Mamy dla Ciebie propozycję! oferujemyumowę o pracę tymaczasową,atrakcyjne wynagrodzenie + miesięczny system premiowy,pracę od poniedziałku do piątku na dwie zmiany ( 6-14, 14-22),opieka medyczna,karta sportowa.zadaniaNaprawa i serwis urządzeń pojazdów szynowych tj. demontaż, czyszczenie i mycie podzespołów,Dbałość o czystość stanowiska pracy i jego najbliższego otoczenia,Dbałość o stan techniczny  używanych maszyn, urządzeń i narzędzi,prowadzenie dokumentacji serwisowej.oczekujemydoświadczenia w serwisowaniu maszyn lub  mechanice maszyn/ pojazdów,skrupulatności,zaangażowania,sumienności,gotowości do podjęcia pracy w systemie zmianowym.Agencja zatrudnienia – nr wpisu 47
      • kraków, małopolskie
      • praca stała
      • randstad polska
      ATRAKCYJNE wynagrodzenie, miła atmosfera, możliwość długofalowej współpracy. Z nami zdobędziesz doświadczenie w znanej firmie z branży tytoniowej.Nie czekaj zbyt długo, bo liczba miejsc jest ograniczona - wyślij sms o treści PRACA na numer podany w ogłoszeniu,  na pewno do Ciebie oddzwonimy i opowiemy Ci o szczegółach oferty ! oferujemypracę w prężnie rozwijającej się firmie produkcyjnej elastyczne grafikiatrakcyjne zarobki + premia 10% wynagrodzenia100% terminowości wypłaty wynagrodzenia stołówkę na terenie zakładudostęp do darmowych napojówkartę sportową i prywatną opiekę medyczną dla każdego Pracownika w atrakcyjnej ceniezadaniaprace manualne - przebieranie krajanki, odrywanie filtrówsegregacja produktów tytoniowychpomoc w obsłudze maszynskładanie kartonówkontrola jakościoczekujemygotowości do pracy w systemie 3 zmianowym, 4 brygadowymmotywacji do pracy i rozwojusprawności manualnejelastycznościAgencja zatrudnienia nr wpisu 47 
      ATRAKCYJNE wynagrodzenie, miła atmosfera, możliwość długofalowej współpracy. Z nami zdobędziesz doświadczenie w znanej firmie z branży tytoniowej.Nie czekaj zbyt długo, bo liczba miejsc jest ograniczona - wyślij sms o treści PRACA na numer podany w ogłoszeniu,  na pewno do Ciebie oddzwonimy i opowiemy Ci o szczegółach oferty ! oferujemypracę w prężnie rozwijającej się firmie produkcyjnej elastyczne grafikiatrakcyjne zarobki + premia 10% wynagrodzenia100% terminowości wypłaty wynagrodzenia stołówkę na terenie zakładudostęp do darmowych napojówkartę sportową i prywatną opiekę medyczną dla każdego Pracownika w atrakcyjnej ceniezadaniaprace manualne - przebieranie krajanki, odrywanie filtrówsegregacja produktów tytoniowychpomoc w obsłudze maszynskładanie kartonówkontrola jakościoczekujemygotowości do pracy w systemie 3 zmianowym, 4 brygadowymmotywacji do pracy i rozwojusprawności manualnejelastycznościAgencja zatrudnienia nr wpisu 47 
      • kraków, małopolskie
      • praca stała
      • randstad polska
      Sukasz stabilnej pracy ? Lubisz odpoczywać w weekendy? Dobrze trafiłeś/aś ! Mamy dla Ciebie pracę !  oferujemystałą pracę w opraciu o umowę, stawka 17 zł  "na rękę" + premia uznaniowazatrudnienie również w okresie zimowym,transport do miejsca pracy.zadaniapraca przy zagospodarowaniu terenów zielonych.oczekujemychęci do pracy, samodzielności oraz uczciwości,mile widziane prawo jazdy kat. B.Agencja zatrudnienia – nr wpisu 47
      Sukasz stabilnej pracy ? Lubisz odpoczywać w weekendy? Dobrze trafiłeś/aś ! Mamy dla Ciebie pracę !  oferujemystałą pracę w opraciu o umowę, stawka 17 zł  "na rękę" + premia uznaniowazatrudnienie również w okresie zimowym,transport do miejsca pracy.zadaniapraca przy zagospodarowaniu terenów zielonych.oczekujemychęci do pracy, samodzielności oraz uczciwości,mile widziane prawo jazdy kat. B.Agencja zatrudnienia – nr wpisu 47
      • poznań, wielkopolskie
      • praca stała
      • randstad polska
      Jeśli posiadasz doświadczenie w pracy na stanowisku technologa/kontrolera jakości, jesteś osobą komunikatywną, elastyczną, lubisz podróżować po świecie i umiesz współpracować z ludźmi z innych kręgów kulturowych to idealnie trafiłeś. Zapoznaj się ze szczegółami oferty i aplikuj jeszcze dziś!Może czekamy właśnie na Ciebie.oferujemyumowę o pracę lub B2Bbardzo dobre wynagrodzenieelastyczny grafik/zadaniowy czas pracyzniżki na produkty aż do 40%opiekę medycznąubezpieczenie grupowezadanianadzór nad prawidłowym przygotowaniem i przebiegiem procesu produkcjiinspekcje jakościoweprzesyłanie codziennych raportów z wykonanych prac potwierdzonych przez danego Producentaposzukiwanie nowych producentów i wizytacja fabryk na całym świecieoczekujemywykształcenia wyższego (mile widziane średnie kierunkowe - technologia odzieży, włókiennictwo)znajomości procesu produkcyjnego, znajomości dzianin, tkaninumiejętności czytania dokumentacji technicznejchęci ulepszania i wprowadzania pozytywnych zmian w fabrykachznajomości printów, wzornictwabiegłej znajomości języka angielskiegopodstawowej obsługi komputera Agencja zatrudnienia nr wpisu 47
      Jeśli posiadasz doświadczenie w pracy na stanowisku technologa/kontrolera jakości, jesteś osobą komunikatywną, elastyczną, lubisz podróżować po świecie i umiesz współpracować z ludźmi z innych kręgów kulturowych to idealnie trafiłeś. Zapoznaj się ze szczegółami oferty i aplikuj jeszcze dziś!Może czekamy właśnie na Ciebie.oferujemyumowę o pracę lub B2Bbardzo dobre wynagrodzenieelastyczny grafik/zadaniowy czas pracyzniżki na produkty aż do 40%opiekę medycznąubezpieczenie grupowezadanianadzór nad prawidłowym przygotowaniem i przebiegiem procesu produkcjiinspekcje jakościoweprzesyłanie codziennych raportów z wykonanych prac potwierdzonych przez danego Producentaposzukiwanie nowych producentów i wizytacja fabryk na całym świecieoczekujemywykształcenia wyższego (mile widziane średnie kierunkowe - technologia odzieży, włókiennictwo)znajomości procesu produkcyjnego, znajomości dzianin, tkaninumiejętności czytania dokumentacji technicznejchęci ulepszania i wprowadzania pozytywnych zmian w fabrykachznajomości printów, wzornictwabiegłej znajomości języka angielskiegopodstawowej obsługi komputera Agencja zatrudnienia nr wpisu 47
      • kraków, małopolskie
      • praca stała
      • randstad polska
      Jesteś osobą energiczną i posiadasz doświadczenie w pracy przy obsłudze klienta bądź sprzedaży? Szukasz pracy na pełen etat i nie boisz się wyzwań? Jeśli tak, zapoznaj się z naszą ofertą pracy już dziś!oferujemystabilne zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę,atrakcyjne wynagrodzenie,kartę Multisport,pracę w zgranym zespole,przyjazną atmosferę.zadaniawsparcie w obiegu dokumentów,wystawianie faktur,wprowadzanie zamówień do bazy danych,edycja bazy danych, tworzenie zestawień oraz raportów,monitoring terminów dostaw.oczekujemydoświadczenia w pracy w administracji z dokumentami,doświadczenia w pracy z programami księgowymi/ sprzedażowymi,znajomośc pakietu Office,znajomośc programu Subiekt lub innego programu do księgowania FV zakupowych.Agencja zatrudnienia – nr wpisu 47
      Jesteś osobą energiczną i posiadasz doświadczenie w pracy przy obsłudze klienta bądź sprzedaży? Szukasz pracy na pełen etat i nie boisz się wyzwań? Jeśli tak, zapoznaj się z naszą ofertą pracy już dziś!oferujemystabilne zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę,atrakcyjne wynagrodzenie,kartę Multisport,pracę w zgranym zespole,przyjazną atmosferę.zadaniawsparcie w obiegu dokumentów,wystawianie faktur,wprowadzanie zamówień do bazy danych,edycja bazy danych, tworzenie zestawień oraz raportów,monitoring terminów dostaw.oczekujemydoświadczenia w pracy w administracji z dokumentami,doświadczenia w pracy z programami księgowymi/ sprzedażowymi,znajomośc pakietu Office,znajomośc programu Subiekt lub innego programu do księgowania FV zakupowych.Agencja zatrudnienia – nr wpisu 47
      • kraków, małopolskie
      • praca tymczasowa
      • randstad polska
      Posługujesz się komunikatywnie językiem angielskim ,skończyłaś/eś studia o kierunku finansowym jesteś dostępna/y na cały etat i chciałabyś rozwijać się w dziale finansów. Jeżeli tak, nie czekaj, Aplikuj!oferujemyzatrudnienie na podstawie umowy o pracę tymczasową (opłacone składki ZUS, płatne urlopy oraz pozostałe świadczenia) praca od poniedziałku do piątku w godzinach 9-17 lub 8-16,pakiet dodatków Randstad Plus : karta sportowa i opieka medyczna w atrakcyjnej cenie;)bony lunchowe 160 zł co miesiąc , pakiet opieki medycznej Luxmed,pracę w międzynarodowej korporacji branży tytoniowej o ugruntowanej pozycji na rynkuzarobki 4000-4500 bruttozadaniasprawdzanie i uzgadnianie sald kont oraz księgowanie płatnościrealizacja procesu płatności transakcji międzyfirmowychprzygotowywanie oraz monitorowanie zaległych fakturwsparcie zespołu działu finansówprzygotowywanie  raportów statystyczne Intrastatoczekujemywykształcenia wyższego (najlepiej w dziedzinie finansów, rachunkowości, ekonomii, matematyki finansowej ,ekonometrii / w trakcie studiów)biegłej znajomości języka angielskiego (min. B2/C1) - warunek koniecznybardzo dobrych umiejętności obsługi pakietu MS Office (zwłaszcza MS Excel)umiejętności analitycznychdodatkowym atutem będzie znajomość makr (czyli VBA)Agencja zatrudnienia nr wpisu 47
      Posługujesz się komunikatywnie językiem angielskim ,skończyłaś/eś studia o kierunku finansowym jesteś dostępna/y na cały etat i chciałabyś rozwijać się w dziale finansów. Jeżeli tak, nie czekaj, Aplikuj!oferujemyzatrudnienie na podstawie umowy o pracę tymczasową (opłacone składki ZUS, płatne urlopy oraz pozostałe świadczenia) praca od poniedziałku do piątku w godzinach 9-17 lub 8-16,pakiet dodatków Randstad Plus : karta sportowa i opieka medyczna w atrakcyjnej cenie;)bony lunchowe 160 zł co miesiąc , pakiet opieki medycznej Luxmed,pracę w międzynarodowej korporacji branży tytoniowej o ugruntowanej pozycji na rynkuzarobki 4000-4500 bruttozadaniasprawdzanie i uzgadnianie sald kont oraz księgowanie płatnościrealizacja procesu płatności transakcji międzyfirmowychprzygotowywanie oraz monitorowanie zaległych fakturwsparcie zespołu działu finansówprzygotowywanie  raportów statystyczne Intrastatoczekujemywykształcenia wyższego (najlepiej w dziedzinie finansów, rachunkowości, ekonomii, matematyki finansowej ,ekonometrii / w trakcie studiów)biegłej znajomości języka angielskiego (min. B2/C1) - warunek koniecznybardzo dobrych umiejętności obsługi pakietu MS Office (zwłaszcza MS Excel)umiejętności analitycznychdodatkowym atutem będzie znajomość makr (czyli VBA)Agencja zatrudnienia nr wpisu 47
      • kraków, małopolskie
      • praca stała
      • PLN15,000 - PLN20,000 miesięcznie
      • randstad polska
      Chcesz pracować dla jednego z największych centrów badawczo-rozwojowych w małopolsce, produkującego wysokiej jakości oprogramowanie? Jeżeli odpowiedziałeś TAK, aplikuj już dziś! W związku z dynamicznym rozwojem struktur naszego klienta na terenie Polski, poszukujemy osoby na stanowisko: OSS/BSS Architect for ONAP PlatformRekrutacja prowadzona jest całkowicie zdalnie/online i składa się z 3-etapowego procesu (wstepna rozmowa rekrutacyjna, test wiedzy, finalna rozmowa z managerem projektu).Jeśli posiadasz doświadczenie z systemami OSS/BSS lub w integracji systemów telekomunikacyjnych i chcesz się nadal rozwijać w tym obszarze, ta oferta może być idealna dla Ciebie!oferujemyprzyjazną atmosferę pracystałe i stabilne zatrudnienie w oparciu o umowę o pracępracę w firmie o ugruntowanej pozycji na rynkuatrakcyjne wynagrodzenie zależne od posiadanego doświadczeniapracę z najnowocześniejszymi technologiamibogatą oferte szkoleń i ogromne wsparcie w rozwijaniu umiejętności algorytmicznychmożliwość pracy nad wieloma projektamimożliwość pracy nad projektem Open Sourcezespół multidyscyplinarnymożliwy i realny wpływ na ostateczny kształt powstających technologii telekomunikacyjnychmiesięczny budżet integracyjnymożliwość uczestniczenia w konferencjach krajowych i zagranicznychelastyczne godziny pracy, rozpoczęcie pracy między 7:00 a 10:00 w modelu hybrydowymwyposażenie stanowiskowe dopasowane do preferencjiprywatna opieka medyczna (możliwość bezpłatnego dodania członków rodziny)dla każdego pracownika zapewniamy odpowiednie narzędzia do pracy: stacja robocza PC/Laptop + 2 monitory zewnętrznekarta Multisportgrupowe ubezpieczenie na życiekarta obiadowa/lunch passewentualny atrakcyjny pakiet relokacyjnyzadaniapraca w różnych obszarach wsparcia ONAP dla sieci 5G, w tym wsparcia dla Network Slicing, takich jak integracja CSMF i NSMF itp.udział w projektowaniu i wdrożeniu mechanizmów integracji pomiędzy systemami ONAP i OSS/BSS zgodnych z TM Forum Open Digital Architecturedostosowywanie i rozszerzanie plaftofmy ONAP w celu spełnienia wymagań nowych standardów mobilnychprojektowanie, rozwój narzędzi i rozwiązań w oparciu o: mikroserwisy, analitykę, wykresy i polityki, API zdefiniowane przez 3GPP, TM Forum itp.aktywny udział w spotkaniach społecznościaktywny wkład open source do ONAP i Linux Foundationbieżące dokumentowanie i testowanie wykonanych zadańzapewnienie wysokiej jakości pracyczynny udział w międzynarodowych konferencjach deweloperskichoczekujemydoświadczenia w pracy z systemami OSS/BSSdoświadczenia w integracji systemów telekomunikacyjnychdużego doświadczenie w projektowaniu i rozwoju systemów/oprogramowaniakilkuletniego doświadczenie i umiejętność kodowania, debugowania i testowaniabardzo dobra znajomość języka Javawykształcenia wyższego (co najmniej licencjat: informatyka, elektronika, telekomunikacja, matematyka lub podobne studia techniczne)dobra umiejętność komunikacji werbalnej i pisemnej w języku angielskim (min poziom B2/C1)mile widziana znajomość: RESTful API, YAML i JSONmile widziana znajomość Pythonamile widziana znajomość standardów telekomunikacyjnych: ETSI, 3GPP, TM Forum, itp.Agencja zatrudnienia – nr wpisu 47
      Chcesz pracować dla jednego z największych centrów badawczo-rozwojowych w małopolsce, produkującego wysokiej jakości oprogramowanie? Jeżeli odpowiedziałeś TAK, aplikuj już dziś! W związku z dynamicznym rozwojem struktur naszego klienta na terenie Polski, poszukujemy osoby na stanowisko: OSS/BSS Architect for ONAP PlatformRekrutacja prowadzona jest całkowicie zdalnie/online i składa się z 3-etapowego procesu (wstepna rozmowa rekrutacyjna, test wiedzy, finalna rozmowa z managerem projektu).Jeśli posiadasz doświadczenie z systemami OSS/BSS lub w integracji systemów telekomunikacyjnych i chcesz się nadal rozwijać w tym obszarze, ta oferta może być idealna dla Ciebie!oferujemyprzyjazną atmosferę pracystałe i stabilne zatrudnienie w oparciu o umowę o pracępracę w firmie o ugruntowanej pozycji na rynkuatrakcyjne wynagrodzenie zależne od posiadanego doświadczeniapracę z najnowocześniejszymi technologiamibogatą oferte szkoleń i ogromne wsparcie w rozwijaniu umiejętności algorytmicznychmożliwość pracy nad wieloma projektamimożliwość pracy nad projektem Open Sourcezespół multidyscyplinarnymożliwy i realny wpływ na ostateczny kształt powstających technologii telekomunikacyjnychmiesięczny budżet integracyjnymożliwość uczestniczenia w konferencjach krajowych i zagranicznychelastyczne godziny pracy, rozpoczęcie pracy między 7:00 a 10:00 w modelu hybrydowymwyposażenie stanowiskowe dopasowane do preferencjiprywatna opieka medyczna (możliwość bezpłatnego dodania członków rodziny)dla każdego pracownika zapewniamy odpowiednie narzędzia do pracy: stacja robocza PC/Laptop + 2 monitory zewnętrznekarta Multisportgrupowe ubezpieczenie na życiekarta obiadowa/lunch passewentualny atrakcyjny pakiet relokacyjnyzadaniapraca w różnych obszarach wsparcia ONAP dla sieci 5G, w tym wsparcia dla Network Slicing, takich jak integracja CSMF i NSMF itp.udział w projektowaniu i wdrożeniu mechanizmów integracji pomiędzy systemami ONAP i OSS/BSS zgodnych z TM Forum Open Digital Architecturedostosowywanie i rozszerzanie plaftofmy ONAP w celu spełnienia wymagań nowych standardów mobilnychprojektowanie, rozwój narzędzi i rozwiązań w oparciu o: mikroserwisy, analitykę, wykresy i polityki, API zdefiniowane przez 3GPP, TM Forum itp.aktywny udział w spotkaniach społecznościaktywny wkład open source do ONAP i Linux Foundationbieżące dokumentowanie i testowanie wykonanych zadańzapewnienie wysokiej jakości pracyczynny udział w międzynarodowych konferencjach deweloperskichoczekujemydoświadczenia w pracy z systemami OSS/BSSdoświadczenia w integracji systemów telekomunikacyjnychdużego doświadczenie w projektowaniu i rozwoju systemów/oprogramowaniakilkuletniego doświadczenie i umiejętność kodowania, debugowania i testowaniabardzo dobra znajomość języka Javawykształcenia wyższego (co najmniej licencjat: informatyka, elektronika, telekomunikacja, matematyka lub podobne studia techniczne)dobra umiejętność komunikacji werbalnej i pisemnej w języku angielskim (min poziom B2/C1)mile widziana znajomość: RESTful API, YAML i JSONmile widziana znajomość Pythonamile widziana znajomość standardów telekomunikacyjnych: ETSI, 3GPP, TM Forum, itp.Agencja zatrudnienia – nr wpisu 47
      • kraków, małopolskie
      • praca stała
      • randstad polska
      Dla naszego klienta działającego w branży rcykingowej, poszukujemy osoby na stanowisko:Przedstawiciel Handlowy w Dziale ZakupówOsoba ta, odpowiedzialna będzie za region południowej Polski. Stacjonarnym miejscem pracy jest Kraków. oferujemypracę w renomowanej firmie w branży ochrony środowiska,atrakcyjne warunki zatrudnienia,samochód służbowy,prywatną opiekę medyczną – pakiet Allianz,dofinansowanie do abonamentu w sieci fitness,ubezpieczenia na życie.zadaniaaktywne prowadzenie zakupów,negocjowanie najbardziej optymalnych warunków handlowych,podtrzymywanie długofalowych relacji ze stałymi Kontrahentami,bieżąca obsługa Klientów (telefoniczna/mailowa/spotkania),raportowanie w systemie CRM i BDO (Baza Danych o Odpadach),praca w terenie i w biurze.oczekujemydoświadczenie na stanowisku handlowym w branży odpadów/recyklingu/budowlanej, łatwość nawiązywania kontaktów, swoboda wypowiedzi,zdolności negocjacyjne,umiejętność słuchania i argumentowania,dobra organizacja pracy własnej,wykształcenie min. średnie,dobra znajomość pakietu Office,doświadczenie w branży odpadowej będzie dużym atutem.Agencja zatrudnienia – nr wpisu 47
      Dla naszego klienta działającego w branży rcykingowej, poszukujemy osoby na stanowisko:Przedstawiciel Handlowy w Dziale ZakupówOsoba ta, odpowiedzialna będzie za region południowej Polski. Stacjonarnym miejscem pracy jest Kraków. oferujemypracę w renomowanej firmie w branży ochrony środowiska,atrakcyjne warunki zatrudnienia,samochód służbowy,prywatną opiekę medyczną – pakiet Allianz,dofinansowanie do abonamentu w sieci fitness,ubezpieczenia na życie.zadaniaaktywne prowadzenie zakupów,negocjowanie najbardziej optymalnych warunków handlowych,podtrzymywanie długofalowych relacji ze stałymi Kontrahentami,bieżąca obsługa Klientów (telefoniczna/mailowa/spotkania),raportowanie w systemie CRM i BDO (Baza Danych o Odpadach),praca w terenie i w biurze.oczekujemydoświadczenie na stanowisku handlowym w branży odpadów/recyklingu/budowlanej, łatwość nawiązywania kontaktów, swoboda wypowiedzi,zdolności negocjacyjne,umiejętność słuchania i argumentowania,dobra organizacja pracy własnej,wykształcenie min. średnie,dobra znajomość pakietu Office,doświadczenie w branży odpadowej będzie dużym atutem.Agencja zatrudnienia – nr wpisu 47
      • kraków, małopolskie
      • praca stała
      • randstad polska
      Poszukujesz zmian? Interesuje Cię praca w małym zespole i możliwości rozwoju? Aplikuj!Dla firmy tworzącej zaawansowane, skalowalne systemy backendowe dla dużych firm, prowadzimy rekrutację na stanowisko Testera aplikacji webowych.oferujemyzatrudnienie długoterminowe na podstawie B2B/ Umowy zlecenie/ Umowy o dziełoelastyczne godziny pracypracę 100% zdalnąpremie roczne i okolicznościowesprzęt służbowywliczony urlop wypoczynkowy i chorobowekartę sportowąopiekę medycznązadaniaudział w rozwoju aplikacji webowychtestowanie aplikacji RWDtesty akceptacyjne i w miarę rozwoju automatyzacjeoczekujemy2 lat doświadczenia komercyjnegodoświadczenia w zakresie testowania aplikacjidoświadczenia w zakresie tworzenia testów automatycznychdobrej znajomości przynajmniej jednego systemu bugtrackingowego (Trac, Redmine, Mantis, Jira, etc)znajomości języka angielskiego w stopniu komunikatywnym (B1)mile widziane:doświadczenie w testowaniu aplikacji RWDdoświadczenie w projektowaniu i wykonywaniu testów obciążeniowychAgencja zatrudnienia – nr wpisu 47
      Poszukujesz zmian? Interesuje Cię praca w małym zespole i możliwości rozwoju? Aplikuj!Dla firmy tworzącej zaawansowane, skalowalne systemy backendowe dla dużych firm, prowadzimy rekrutację na stanowisko Testera aplikacji webowych.oferujemyzatrudnienie długoterminowe na podstawie B2B/ Umowy zlecenie/ Umowy o dziełoelastyczne godziny pracypracę 100% zdalnąpremie roczne i okolicznościowesprzęt służbowywliczony urlop wypoczynkowy i chorobowekartę sportowąopiekę medycznązadaniaudział w rozwoju aplikacji webowychtestowanie aplikacji RWDtesty akceptacyjne i w miarę rozwoju automatyzacjeoczekujemy2 lat doświadczenia komercyjnegodoświadczenia w zakresie testowania aplikacjidoświadczenia w zakresie tworzenia testów automatycznychdobrej znajomości przynajmniej jednego systemu bugtrackingowego (Trac, Redmine, Mantis, Jira, etc)znajomości języka angielskiego w stopniu komunikatywnym (B1)mile widziane:doświadczenie w testowaniu aplikacji RWDdoświadczenie w projektowaniu i wykonywaniu testów obciążeniowychAgencja zatrudnienia – nr wpisu 47
      • kraków, małopolskie
      • praca tymczasowa
      • randstad polska
      Posługujesz się komunikatywnie językiem angielskim ,skończyłaś/eś studia o kierunku finansowym jesteś dostępna/y na cały etat i chciałabyś rozwijać się w jednym z działów finansowych w międzynarodowej firmie. Jeżeli tak, nie czekaj, Aplikuj!oferujemyzatrudnienie na podstawie umowy o pracę tymczasową (opłacone składki ZUS, płatne urlopy oraz pozostałe świadczenia) praca od poniedziałku do piątku w godzinach 9-17 lub 8-16,pakiet dodatków Randstad Plus : karta sportowa i opieka medyczna w atrakcyjnej cenie;)bony lunchowe 160 zł co miesiąc , pakiet opieki medycznej Luxmed,pracę w międzynarodowej korporacji branży tytoniowej o ugruntowanej pozycji na rynkuzarobki 4000-4500 bruttozadaniaprzygotowywanie oraz monitorowanie zaległych fakturwsparcie zespołu działu finansówzarządzanie i kontrolowanie rozliczeń międzyokresowych związanych z kosztami zatrudnieniaanalizowanie kosztów zatrudnienia z uwzględnieniem ubezpieczeń społecznych i podatków dochodowych od osób fizycznychoczekujemywykształcenia wyższego (najlepiej w dziedzinie finansów, rachunkowości, ekonomii, matematyki finansowej ,ekonometrii / w trakcie studiów)biegłej znajomości języka angielskiego (min. B2/C1) - warunek koniecznybardzo dobrych umiejętności obsługi pakietu MS Office (zwłaszcza MS Excel)umiejętności analitycznychdodatkowym atutem będzie znajomość makr (czyli VBA)Agencja zatrudnienia – nr wpisu 47
      Posługujesz się komunikatywnie językiem angielskim ,skończyłaś/eś studia o kierunku finansowym jesteś dostępna/y na cały etat i chciałabyś rozwijać się w jednym z działów finansowych w międzynarodowej firmie. Jeżeli tak, nie czekaj, Aplikuj!oferujemyzatrudnienie na podstawie umowy o pracę tymczasową (opłacone składki ZUS, płatne urlopy oraz pozostałe świadczenia) praca od poniedziałku do piątku w godzinach 9-17 lub 8-16,pakiet dodatków Randstad Plus : karta sportowa i opieka medyczna w atrakcyjnej cenie;)bony lunchowe 160 zł co miesiąc , pakiet opieki medycznej Luxmed,pracę w międzynarodowej korporacji branży tytoniowej o ugruntowanej pozycji na rynkuzarobki 4000-4500 bruttozadaniaprzygotowywanie oraz monitorowanie zaległych fakturwsparcie zespołu działu finansówzarządzanie i kontrolowanie rozliczeń międzyokresowych związanych z kosztami zatrudnieniaanalizowanie kosztów zatrudnienia z uwzględnieniem ubezpieczeń społecznych i podatków dochodowych od osób fizycznychoczekujemywykształcenia wyższego (najlepiej w dziedzinie finansów, rachunkowości, ekonomii, matematyki finansowej ,ekonometrii / w trakcie studiów)biegłej znajomości języka angielskiego (min. B2/C1) - warunek koniecznybardzo dobrych umiejętności obsługi pakietu MS Office (zwłaszcza MS Excel)umiejętności analitycznychdodatkowym atutem będzie znajomość makr (czyli VBA)Agencja zatrudnienia – nr wpisu 47
      • kraków, małopolskie
      • praca stała
      • randstad polska
      Czy myślałeś/łaś kiedyś o pracy w bankowości, ale do tej pory nie trafiłeś/łaś na ofertę dla osób bez doświadczenia? Jeśli tak, to znaczy, że czekałeś/łaś na naszą rekrutację  Dla międzynarodowej firmy, która rozbudowuje swoje zespoły, szukamy osób, które chciałyby być częścią czegoś nowego. Zapewniamy, że nauczysz się, co Anti-Money-Laudering oznacza w praktyce, a wszystkie inne bankowe skróty, przestaną być dla Ciebie tajemnicą.oferujemypełne szkolenie po dołączeniuwsparcie Buddy'ego przez kilka pierwszych tygodni umowę o pracę w pełnym wymiarze godzinatrakcyjne wynagrodzenie oraz benefitymożliwości zdobycia doświadczenia i dalszego rozwoju w firmiepracę w międzynarodowym środowiskuzadaniapraca z systemem i dokumentacjąwyszukiwania informacjianaliza transakcji i profili klientów bieżące dokumentowanie procesuoczekujemybardzo dobrej znajomości j. angielskiego (min. B2)dobrej znajomości MS Officechęci i motywacji do nauki umiejętności analitycznychAgencja zatrudnienia nr wpisu 47
      Czy myślałeś/łaś kiedyś o pracy w bankowości, ale do tej pory nie trafiłeś/łaś na ofertę dla osób bez doświadczenia? Jeśli tak, to znaczy, że czekałeś/łaś na naszą rekrutację  Dla międzynarodowej firmy, która rozbudowuje swoje zespoły, szukamy osób, które chciałyby być częścią czegoś nowego. Zapewniamy, że nauczysz się, co Anti-Money-Laudering oznacza w praktyce, a wszystkie inne bankowe skróty, przestaną być dla Ciebie tajemnicą.oferujemypełne szkolenie po dołączeniuwsparcie Buddy'ego przez kilka pierwszych tygodni umowę o pracę w pełnym wymiarze godzinatrakcyjne wynagrodzenie oraz benefitymożliwości zdobycia doświadczenia i dalszego rozwoju w firmiepracę w międzynarodowym środowiskuzadaniapraca z systemem i dokumentacjąwyszukiwania informacjianaliza transakcji i profili klientów bieżące dokumentowanie procesuoczekujemybardzo dobrej znajomości j. angielskiego (min. B2)dobrej znajomości MS Officechęci i motywacji do nauki umiejętności analitycznychAgencja zatrudnienia nr wpisu 47
      • kraków, małopolskie
      • praca tymczasowa
      • PLN3,600 - PLN3,700 miesięcznie
      • randstad polska
      Masz doświadczenie w pracy jako operator suwnicy?Posiadasz uprawnienia do sterowanie suwnicą z poziomu roboczego kat. IIS lub kierowanie wózkiem widłowym kat. II WJO ?A może chcesz zdobyć doświadczenie w branży metalurgicznej?Dołącz do zespołu fachowców i rozwiń swoje umiejętności.oferujemystabilne i długofalowe zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę tymczasowąpracę zmianową (III zmiany)możliwość podnoszenia swoich kwalifikacji poprzez szkoleniaatrakcyjne wynagrodzenie uzależnione od posiadanej wiedzy zaangażowania oraz kompetencji (minimum 3700 PLN brutto/miesiąc)innowacyjny program wdrożeniowy mający na celu poznanie organizacjidodatkowe świadczenia pozapłacowe (np. bony świąteczne, paczki mikołajowe, karty Multisport dofinansowane w 50 %, opieka medyczna)możliwość rozwoju zawodowego/awansupremie i dodatki w każdym miesiącuposiłek regeneracyjny w każdym dniu pracy zadaniasamodzielna obsługa maszyn na magazyniewłaściwa i terminowa realizacja powierzonych zadańwykonywanie czynności utrzymania ruchu na poziomie podstawowymzaładunek i rozładunek towaru w hali magazynowejprzenoszenie towaru pomiędzy halą produkcyjną, a magazynem oczekujemyuprawnień do obsługi suwnic z poziomu roboczego kat. IIS lub gotowości do ich wyrobienia na terenie zakładu pracymile widziane uprawnienia do kierowania wózkiem widłowym kat. II WJO (UDT)mile widziane doświadczenia na wyżej wymienionym stanowisku (branża metalurgiczna)zaangażowania w wykonywaną pracę - szukamy pracowników na stałedyspozycyjności zmianowy system czasu pracywysokiego poziomu asertywności i odporności na streskomunikatywności i umiejętności współpracyzaangażowania, inicjatywy i rzetelności Agencja zatrudnienia nr wpisu 47
      Masz doświadczenie w pracy jako operator suwnicy?Posiadasz uprawnienia do sterowanie suwnicą z poziomu roboczego kat. IIS lub kierowanie wózkiem widłowym kat. II WJO ?A może chcesz zdobyć doświadczenie w branży metalurgicznej?Dołącz do zespołu fachowców i rozwiń swoje umiejętności.oferujemystabilne i długofalowe zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę tymczasowąpracę zmianową (III zmiany)możliwość podnoszenia swoich kwalifikacji poprzez szkoleniaatrakcyjne wynagrodzenie uzależnione od posiadanej wiedzy zaangażowania oraz kompetencji (minimum 3700 PLN brutto/miesiąc)innowacyjny program wdrożeniowy mający na celu poznanie organizacjidodatkowe świadczenia pozapłacowe (np. bony świąteczne, paczki mikołajowe, karty Multisport dofinansowane w 50 %, opieka medyczna)możliwość rozwoju zawodowego/awansupremie i dodatki w każdym miesiącuposiłek regeneracyjny w każdym dniu pracy zadaniasamodzielna obsługa maszyn na magazyniewłaściwa i terminowa realizacja powierzonych zadańwykonywanie czynności utrzymania ruchu na poziomie podstawowymzaładunek i rozładunek towaru w hali magazynowejprzenoszenie towaru pomiędzy halą produkcyjną, a magazynem oczekujemyuprawnień do obsługi suwnic z poziomu roboczego kat. IIS lub gotowości do ich wyrobienia na terenie zakładu pracymile widziane uprawnienia do kierowania wózkiem widłowym kat. II WJO (UDT)mile widziane doświadczenia na wyżej wymienionym stanowisku (branża metalurgiczna)zaangażowania w wykonywaną pracę - szukamy pracowników na stałedyspozycyjności zmianowy system czasu pracywysokiego poziomu asertywności i odporności na streskomunikatywności i umiejętności współpracyzaangażowania, inicjatywy i rzetelności Agencja zatrudnienia nr wpisu 47
    oglądasz 30 z 62 ofert pracy

    Dziękujemy. będziesz teraz regularnie otrzymywać powiadomienia o podobnych ofertach pracy.

    Wygląda na to, że chcesz zmienić język. Spowoduje to zresetowanie filtrów zastosowanych obecnie przy wyszukiwaniu ofert pracy.