You are successfully logged out of your my randstad account

You have successfully deleted your account

    Dziękujemy. będziesz teraz regularnie otrzymywać spersonalizowane powiadomienia o ofertach pracy.

    liczba ofert pracy w miejscowości Wysoka, Małopolskie: 70

    filtr1
    wyczyść wszystko
      • wysoka, małopolskie
      • praca stała
      • randstad polska
      Szukasz nowych możliwości zawodowych?Chcesz pracować dla lidera z branży kosmetycznej na lokalnym rynku?Aplikuj!Szukamy kandydatów na stanowisko mechanik utrzymania ruchulokalizacja miejsca pracy: Wysoka k/Jordanowaoferujemystabilne zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę;pracę w systemie 2 zmianowym ( 6-14, 14-22)atrakcyjne wynagrodzenie, adekwatne do posiadanego doświadczenia i umiejętności;pomoc w zakresie organizacji dojazdu do pracy;interesującą i pełną wyzwań pracę w młodym, dynamicznym zespole;zadaniaNa tym stanowisku będziesz odpowiedzialny za:zapewnienie prawidłowego funkcjonowania i ciągłego utrzymania w ruchu powierzonego parku maszynowego i urządzeń technologicznych;wykonywanie przeglądów maszyn i urządzeń produkcyjnych zgodnie z harmonogramem przeglądów;przezbrajanie linii do aktualnych potrzeb produkcyjnych;wdrażanie usprawnień w maszynach i urządzeniach;oczekujemyChętnie zaprosimy Cię do rozmów jeśli:masz wykształcenie minimum zawodowe lub średnie techniczne z zakresu mechaniki;świetnie, jeśli posiadasz  doświadczenie na podobnym stanowisku w branży produkcyjnej;posiadasz umiejętność diagnozowania usterek i awarii maszyn i urządzeń,czytania schematów technicznych;jesteś: rzetelny, odpowiedzialny i zaangażowany w zakresie powierzonych zadań;umiesz pracować samodzielnie i zespołowo,jesteś dyspozycyjny do pracy w systemie zmianowym;posiadasz uprawnienia elektryczne eksploatacyjne (SEP 1kV) , ale nie jest to warunek koniecznyAgencja zatrudnienia – nr wpisu 47
      Szukasz nowych możliwości zawodowych?Chcesz pracować dla lidera z branży kosmetycznej na lokalnym rynku?Aplikuj!Szukamy kandydatów na stanowisko mechanik utrzymania ruchulokalizacja miejsca pracy: Wysoka k/Jordanowaoferujemystabilne zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę;pracę w systemie 2 zmianowym ( 6-14, 14-22)atrakcyjne wynagrodzenie, adekwatne do posiadanego doświadczenia i umiejętności;pomoc w zakresie organizacji dojazdu do pracy;interesującą i pełną wyzwań pracę w młodym, dynamicznym zespole;zadaniaNa tym stanowisku będziesz odpowiedzialny za:zapewnienie prawidłowego funkcjonowania i ciągłego utrzymania w ruchu powierzonego parku maszynowego i urządzeń technologicznych;wykonywanie przeglądów maszyn i urządzeń produkcyjnych zgodnie z harmonogramem przeglądów;przezbrajanie linii do aktualnych potrzeb produkcyjnych;wdrażanie usprawnień w maszynach i urządzeniach;oczekujemyChętnie zaprosimy Cię do rozmów jeśli:masz wykształcenie minimum zawodowe lub średnie techniczne z zakresu mechaniki;świetnie, jeśli posiadasz  doświadczenie na podobnym stanowisku w branży produkcyjnej;posiadasz umiejętność diagnozowania usterek i awarii maszyn i urządzeń,czytania schematów technicznych;jesteś: rzetelny, odpowiedzialny i zaangażowany w zakresie powierzonych zadań;umiesz pracować samodzielnie i zespołowo,jesteś dyspozycyjny do pracy w systemie zmianowym;posiadasz uprawnienia elektryczne eksploatacyjne (SEP 1kV) , ale nie jest to warunek koniecznyAgencja zatrudnienia – nr wpisu 47
      • kraków, małopolskie
      • praca tymczasowa
      • randstad polska
      Dla naszego klienta , międzynarodowej firmy - wiodącego producenta systemów hamulcowych , poszukujemy pracowników magazynowych.Posiadasz lub chcesz zdobyć doświadczenie w tym obszarze? Nie czekaj! Aplikuj! oferujemyumowę o pracę tymczasową,dofinansowanie karty sportowej oraz opieki medycznej,możliwość zdobycia doświadczenia i rozwoju zawodowego,pracę od poniedziąłku do piątku w systemie 2 zmianowym( ( 6-14, 14-22),przyjazną atmosferę.zadaniaprzyjęcie,rozładunek, załadunek towaru,przygotowanie towarów do wysyłki,rozmieszczanie, wydawanie asortymentu z magazynu,prowadzenie dokumentacji magazynowej, wprowadzanie danych do systemu.oczekujemydoświadczenia na stanowisku magazyniera,mile widziane uprawnienia do prowadzenia wózków widłowych,gotowości do pracy w systemie 2- zmianowym ( 6-14, 14-22),rzetelności i  zaangażowania w powierzone zadania.Agencja zatrudnienia – nr wpisu 47
      Dla naszego klienta , międzynarodowej firmy - wiodącego producenta systemów hamulcowych , poszukujemy pracowników magazynowych.Posiadasz lub chcesz zdobyć doświadczenie w tym obszarze? Nie czekaj! Aplikuj! oferujemyumowę o pracę tymczasową,dofinansowanie karty sportowej oraz opieki medycznej,możliwość zdobycia doświadczenia i rozwoju zawodowego,pracę od poniedziąłku do piątku w systemie 2 zmianowym( ( 6-14, 14-22),przyjazną atmosferę.zadaniaprzyjęcie,rozładunek, załadunek towaru,przygotowanie towarów do wysyłki,rozmieszczanie, wydawanie asortymentu z magazynu,prowadzenie dokumentacji magazynowej, wprowadzanie danych do systemu.oczekujemydoświadczenia na stanowisku magazyniera,mile widziane uprawnienia do prowadzenia wózków widłowych,gotowości do pracy w systemie 2- zmianowym ( 6-14, 14-22),rzetelności i  zaangażowania w powierzone zadania.Agencja zatrudnienia – nr wpisu 47
      • kraków, małopolskie
      • praca tymczasowa
      • PLN6,000 - PLN8,000 miesięcznie
      • randstad polska
      Masz doświadczenie w HR lub kadrach i płacach? I chcesz zdobyć doświadcznie w międzynarodowej korporacji? Jeżeli TAK, aplikuj już dziś!Poszukujemy osoby na stanowisko: HR Service Delivery Onboarding Associate - do firmy, która od ponad 50 lat zajmuje się ochroną społeczeństwa, jego mienia i zabezpieczeniem aktywów finansowych na całym świecie.oferujemypracę w międzynarodowym środowisku, w firmie o stabilnej pozycji na rynkumożliwość współuczestnictwa w dynamicznym rozwoju firmyzatrudnienie w oparciu o umowę o pracę tymczasową (okres próbny)hybrydowy system czasu pracy (możliwa częściowa praca zdalna)biznesowe, ale elastyczne godziny pracy dostosowane do lokalnych innych biur na terenie USA lub Wielkiej Brytaniiatrakcyjne wynagrodzenie i system benefitów pozapłacowychmożliwość rozwoju zawodowego i bogatą ofertę szkoleńprywatną opiekę medyczną oraz pakiet sportowyniezbędne narzędzia do pracy w biurze lub w domuzadaniaosoba na tym stanowisku będzie głównym punktem kontaktowym w zakresie działań operacyjnych związanych z rekrutacją pracowników i wdrażaniem nowych pracowników na poszczególne stanowiskabieżaca i stała współpraca z rekruterami, menedżerami ds. rekrutacji, nowymi pracownikami i głównym HR Business Partnerem, mająca na celu pomyślne zakończenie procesu rekrutacji i całego onboardingustała współpraca z osobami odpowiedzialnymi za obsługę systemu onboarding  oraz rozwiązanie problemów i błędów związanych z zatrudnieniem nowych pracownikówuczestictwo w działaniach zespołowych i dzielenie się najlepszymi praktykami z innymi globalnymi koordynatorami procesu onboardinguzapewnienie globalnnej zgodności schematów (wewnętrzej polityki) zatrudnienia nowych pracowników w strukturach firmyPrzesyłanie formalnych zaakceptowanych wniosków do innych obszarów korporacyjnych w ramach procesu onboardinguoczekujemywyższego wykształcenia (zarządzanie zasobami ludzkimi lub pokrewna specjalizacja)minimum 1-rok doświadczenia w HR, związanego z rekrutacją lub wdrażaniem nowych pracownikówdoświadczenie z odpowiednimi systemami HR, aplikacjami i narzędziami do onboardingu (np. Guardian)doświadczenie w identyfikowaniu możliwości usprawnienia procesów operacyjnychzdolności do pracy pod dużą presją czasubardzo dobra obsługa produktów Microsoft Office (Excel, Word, PowerPoint, Outlook)bardzo dobra znajomości działań i zasad dotyczących procesów HR (zasobów ludzkich) oraz biegła znajomość lokalnych przepisów ustawowych - kodeksu prawa pracydokładności i zwracania uwagi na szczegółydyspozycyjności i gotości do pracy w wymiarze 8h dziennie od poniedziałku do piątkudużej etyki i umiejętność zachowania wysokiego stopnia poufnościbiegłej znajomości języka angielskiego (minimum poziom B2)Agencja zatrudnienia – nr wpisu 47
      Masz doświadczenie w HR lub kadrach i płacach? I chcesz zdobyć doświadcznie w międzynarodowej korporacji? Jeżeli TAK, aplikuj już dziś!Poszukujemy osoby na stanowisko: HR Service Delivery Onboarding Associate - do firmy, która od ponad 50 lat zajmuje się ochroną społeczeństwa, jego mienia i zabezpieczeniem aktywów finansowych na całym świecie.oferujemypracę w międzynarodowym środowisku, w firmie o stabilnej pozycji na rynkumożliwość współuczestnictwa w dynamicznym rozwoju firmyzatrudnienie w oparciu o umowę o pracę tymczasową (okres próbny)hybrydowy system czasu pracy (możliwa częściowa praca zdalna)biznesowe, ale elastyczne godziny pracy dostosowane do lokalnych innych biur na terenie USA lub Wielkiej Brytaniiatrakcyjne wynagrodzenie i system benefitów pozapłacowychmożliwość rozwoju zawodowego i bogatą ofertę szkoleńprywatną opiekę medyczną oraz pakiet sportowyniezbędne narzędzia do pracy w biurze lub w domuzadaniaosoba na tym stanowisku będzie głównym punktem kontaktowym w zakresie działań operacyjnych związanych z rekrutacją pracowników i wdrażaniem nowych pracowników na poszczególne stanowiskabieżaca i stała współpraca z rekruterami, menedżerami ds. rekrutacji, nowymi pracownikami i głównym HR Business Partnerem, mająca na celu pomyślne zakończenie procesu rekrutacji i całego onboardingustała współpraca z osobami odpowiedzialnymi za obsługę systemu onboarding  oraz rozwiązanie problemów i błędów związanych z zatrudnieniem nowych pracownikówuczestictwo w działaniach zespołowych i dzielenie się najlepszymi praktykami z innymi globalnymi koordynatorami procesu onboardinguzapewnienie globalnnej zgodności schematów (wewnętrzej polityki) zatrudnienia nowych pracowników w strukturach firmyPrzesyłanie formalnych zaakceptowanych wniosków do innych obszarów korporacyjnych w ramach procesu onboardinguoczekujemywyższego wykształcenia (zarządzanie zasobami ludzkimi lub pokrewna specjalizacja)minimum 1-rok doświadczenia w HR, związanego z rekrutacją lub wdrażaniem nowych pracownikówdoświadczenie z odpowiednimi systemami HR, aplikacjami i narzędziami do onboardingu (np. Guardian)doświadczenie w identyfikowaniu możliwości usprawnienia procesów operacyjnychzdolności do pracy pod dużą presją czasubardzo dobra obsługa produktów Microsoft Office (Excel, Word, PowerPoint, Outlook)bardzo dobra znajomości działań i zasad dotyczących procesów HR (zasobów ludzkich) oraz biegła znajomość lokalnych przepisów ustawowych - kodeksu prawa pracydokładności i zwracania uwagi na szczegółydyspozycyjności i gotości do pracy w wymiarze 8h dziennie od poniedziałku do piątkudużej etyki i umiejętność zachowania wysokiego stopnia poufnościbiegłej znajomości języka angielskiego (minimum poziom B2)Agencja zatrudnienia – nr wpisu 47
      • kraków, małopolskie
      • praca tymczasowa
      • randstad polska
      Posługujesz się komunikatywnie językiem angielskim ,skończyłaś/eś studia o kierunku finansowym jesteś dostępna/y na cały etat i chciałabyś rozwijać się w jednym z działów finansowych w międzynarodowej firmie. Jeżeli tak, nie czekaj, Aplikuj!oferujemyzatrudnienie na podstawie umowy o pracę tymczasową (opłacone składki ZUS, płatne urlopy oraz pozostałe świadczenia) praca od poniedziałku do piątku w godzinach 9-17 lub 8-16,pakiet dodatków Randstad Plus : karta sportowa i opieka medyczna w atrakcyjnej cenie;)bony lunchowe 160 zł co miesiąc , pakiet opieki medycznej Luxmed,pracę w międzynarodowej korporacji branży tytoniowej o ugruntowanej pozycji na rynkuzarobki 4000-4500 bruttozadaniaprzygotowywanie oraz monitorowanie zaległych fakturwsparcie zespołu działu finansówzarządzanie i kontrolowanie rozliczeń międzyokresowych związanych z kosztami zatrudnieniaanalizowanie kosztów zatrudnienia z uwzględnieniem ubezpieczeń społecznych i podatków dochodowych od osób fizycznychoczekujemywykształcenia wyższego (najlepiej w dziedzinie finansów, rachunkowości, ekonomii, matematyki finansowej ,ekonometrii / w trakcie studiów)biegłej znajomości języka angielskiego (min. B2/C1) - warunek koniecznybardzo dobrych umiejętności obsługi pakietu MS Office (zwłaszcza MS Excel)umiejętności analitycznychdodatkowym atutem będzie znajomość makr (czyli VBA)Agencja zatrudnienia – nr wpisu 47
      Posługujesz się komunikatywnie językiem angielskim ,skończyłaś/eś studia o kierunku finansowym jesteś dostępna/y na cały etat i chciałabyś rozwijać się w jednym z działów finansowych w międzynarodowej firmie. Jeżeli tak, nie czekaj, Aplikuj!oferujemyzatrudnienie na podstawie umowy o pracę tymczasową (opłacone składki ZUS, płatne urlopy oraz pozostałe świadczenia) praca od poniedziałku do piątku w godzinach 9-17 lub 8-16,pakiet dodatków Randstad Plus : karta sportowa i opieka medyczna w atrakcyjnej cenie;)bony lunchowe 160 zł co miesiąc , pakiet opieki medycznej Luxmed,pracę w międzynarodowej korporacji branży tytoniowej o ugruntowanej pozycji na rynkuzarobki 4000-4500 bruttozadaniaprzygotowywanie oraz monitorowanie zaległych fakturwsparcie zespołu działu finansówzarządzanie i kontrolowanie rozliczeń międzyokresowych związanych z kosztami zatrudnieniaanalizowanie kosztów zatrudnienia z uwzględnieniem ubezpieczeń społecznych i podatków dochodowych od osób fizycznychoczekujemywykształcenia wyższego (najlepiej w dziedzinie finansów, rachunkowości, ekonomii, matematyki finansowej ,ekonometrii / w trakcie studiów)biegłej znajomości języka angielskiego (min. B2/C1) - warunek koniecznybardzo dobrych umiejętności obsługi pakietu MS Office (zwłaszcza MS Excel)umiejętności analitycznychdodatkowym atutem będzie znajomość makr (czyli VBA)Agencja zatrudnienia – nr wpisu 47
      • kraków, małopolskie
      • praca stała
      • randstad polska
      Czy myślałeś/łaś kiedyś o pracy w bankowości, ale do tej pory nie trafiłeś/łaś na ofertę dla osób bez doświadczenia? Jeśli tak, to znaczy, że czekałeś/łaś na naszą rekrutację  Dla międzynarodowej firmy, która rozbudowuje swoje zespoły, szukamy osób, które chciałyby być częścią czegoś nowego. Zapewniamy, że nauczysz się, co Anti-Money-Laudering oznacza w praktyce, a wszystkie inne bankowe skróty, przestaną być dla Ciebie tajemnicą.oferujemypełne szkolenie po dołączeniuwsparcie Buddy'ego przez kilka pierwszych tygodni umowę o pracę w pełnym wymiarze godzinatrakcyjne wynagrodzenie oraz benefitymożliwości zdobycia doświadczenia i dalszego rozwoju w firmiepracę w międzynarodowym środowiskuzadaniapraca z systemem i dokumentacjąwyszukiwania informacjianaliza transakcji i profili klientów bieżące dokumentowanie procesuoczekujemybardzo dobrej znajomości j. angielskiego (min. B2)dobrej znajomości MS Officechęci i motywacji do nauki umiejętności analitycznychAgencja zatrudnienia nr wpisu 47
      Czy myślałeś/łaś kiedyś o pracy w bankowości, ale do tej pory nie trafiłeś/łaś na ofertę dla osób bez doświadczenia? Jeśli tak, to znaczy, że czekałeś/łaś na naszą rekrutację  Dla międzynarodowej firmy, która rozbudowuje swoje zespoły, szukamy osób, które chciałyby być częścią czegoś nowego. Zapewniamy, że nauczysz się, co Anti-Money-Laudering oznacza w praktyce, a wszystkie inne bankowe skróty, przestaną być dla Ciebie tajemnicą.oferujemypełne szkolenie po dołączeniuwsparcie Buddy'ego przez kilka pierwszych tygodni umowę o pracę w pełnym wymiarze godzinatrakcyjne wynagrodzenie oraz benefitymożliwości zdobycia doświadczenia i dalszego rozwoju w firmiepracę w międzynarodowym środowiskuzadaniapraca z systemem i dokumentacjąwyszukiwania informacjianaliza transakcji i profili klientów bieżące dokumentowanie procesuoczekujemybardzo dobrej znajomości j. angielskiego (min. B2)dobrej znajomości MS Officechęci i motywacji do nauki umiejętności analitycznychAgencja zatrudnienia nr wpisu 47
      • kraków, małopolskie
      • praca stała
      • randstad polska
      Dla naszego klienta, lidera w swojej branży, poszukujemy osoby, która zarządzać będzie Działem Zakupów.Miejscem pracy jest Kraków, istnieje możliwość pracy zdalnej. oferujemyUmowę o pracę oraz atrakcyjne wynagrodzenie, Pracę w firmie o uznanej marce na rynku,Realny wpływ na rozwój organizacji,Pakiet dodatkowych benefitów.zadaniaZarządzanie podległym zespołem (do 40 pracowników poprzez monitorowanie pracy, motywowanie pracowników, oceny roczne oraz delegowanie zadań,Tworzenie i realizacja strategii zakupowej,Doradztwo strategiczne i operacyjne,Koordynowanie działań w obszarze planowania i realizowania zakupów,Negocjacje zakupowe z kluczowymi dostawcami,Podejmowanie decyzji zakupowych, zarządzanie ryzykiem związanym z procesami zakupowymi,Optymalizacja procesów zakupowych, renegocjowanie warunków kontraktów ramowych,poszukiwanie optymalnych kosztowo źródeł zaopatrzenia,Proponowanie nowych rozwiązań poprzez monitorowanie rynku i trendów dostawców / podwykonawców oraz zachodzących zmian i rozwiązań zakupowych w tym strategii i technologii,Budowanie i rozwój długofalowych profesjonalnych relacji z dostawcami. oczekujemyDoświadczenia na stanowisku dyrektora w zakresie planowania zakupów,Doświadczenia we wdrażaniu i konsekwentnym realizowaniu wdrożonej strategii zakupowej,Doświadczenia w efektywnym zarządzaniu zespołem,Doskonałych umiejętności negocjacyjne,Umiejętności ustalania priorytetów oraz koncentracja na szczegółach,Umiejętności analizy danych oraz prognoz rynkowych,Zdolności interpersonalnych - innowacyjność, umiejętność skutecznej komunikacji,Umiejętności budowania i rozwijania długofalowych, profesjonalnych relacji z kontrahentami,Mile widziana będzie znajomość języka angielskiego,Zaawansowanej znajomości programu Excel.Agencja zatrudnienia – nr wpisu 47
      Dla naszego klienta, lidera w swojej branży, poszukujemy osoby, która zarządzać będzie Działem Zakupów.Miejscem pracy jest Kraków, istnieje możliwość pracy zdalnej. oferujemyUmowę o pracę oraz atrakcyjne wynagrodzenie, Pracę w firmie o uznanej marce na rynku,Realny wpływ na rozwój organizacji,Pakiet dodatkowych benefitów.zadaniaZarządzanie podległym zespołem (do 40 pracowników poprzez monitorowanie pracy, motywowanie pracowników, oceny roczne oraz delegowanie zadań,Tworzenie i realizacja strategii zakupowej,Doradztwo strategiczne i operacyjne,Koordynowanie działań w obszarze planowania i realizowania zakupów,Negocjacje zakupowe z kluczowymi dostawcami,Podejmowanie decyzji zakupowych, zarządzanie ryzykiem związanym z procesami zakupowymi,Optymalizacja procesów zakupowych, renegocjowanie warunków kontraktów ramowych,poszukiwanie optymalnych kosztowo źródeł zaopatrzenia,Proponowanie nowych rozwiązań poprzez monitorowanie rynku i trendów dostawców / podwykonawców oraz zachodzących zmian i rozwiązań zakupowych w tym strategii i technologii,Budowanie i rozwój długofalowych profesjonalnych relacji z dostawcami. oczekujemyDoświadczenia na stanowisku dyrektora w zakresie planowania zakupów,Doświadczenia we wdrażaniu i konsekwentnym realizowaniu wdrożonej strategii zakupowej,Doświadczenia w efektywnym zarządzaniu zespołem,Doskonałych umiejętności negocjacyjne,Umiejętności ustalania priorytetów oraz koncentracja na szczegółach,Umiejętności analizy danych oraz prognoz rynkowych,Zdolności interpersonalnych - innowacyjność, umiejętność skutecznej komunikacji,Umiejętności budowania i rozwijania długofalowych, profesjonalnych relacji z kontrahentami,Mile widziana będzie znajomość języka angielskiego,Zaawansowanej znajomości programu Excel.Agencja zatrudnienia – nr wpisu 47
      • kraków, małopolskie
      • praca stała
      • randstad polska
      Poszukujesz ciekawych projektów? Interesuje Cię praca w małym zespole i możliwości rozwoju? Aplikuj!Dla firmy tworzącej zaawansowane, skalowalne systemy backendowe dla dużych firm, prowadzimy rekrutację na stanowisko Full-stack Developer.oferujemyumowę zlecenie/ umowę o dzieło / B2Bpracę 100% zdalnąsprzęt służbowypremie projektowepremie świąteczne i roczneelastyczne godziny pracy wliczony urlop wypoczynkowy i chorobowezadaniatworzenie i rozwój aplikacjitworzenie dokumentacji technicznejuczestnictwo w spotkaniach z klientamioczekujemy2-3 lat doświadczenia komercyjnegodoświadczenia w pracy z PHP (Laravel)znajomości JS i CSSznajomość MariaDBznajomość języka angielskiego na poziomie B2mile widzianeznajomość AWSznajomość Vue.jsznajomość Nuxt.jsAgencja zatrudnienia – nr wpisu 47
      Poszukujesz ciekawych projektów? Interesuje Cię praca w małym zespole i możliwości rozwoju? Aplikuj!Dla firmy tworzącej zaawansowane, skalowalne systemy backendowe dla dużych firm, prowadzimy rekrutację na stanowisko Full-stack Developer.oferujemyumowę zlecenie/ umowę o dzieło / B2Bpracę 100% zdalnąsprzęt służbowypremie projektowepremie świąteczne i roczneelastyczne godziny pracy wliczony urlop wypoczynkowy i chorobowezadaniatworzenie i rozwój aplikacjitworzenie dokumentacji technicznejuczestnictwo w spotkaniach z klientamioczekujemy2-3 lat doświadczenia komercyjnegodoświadczenia w pracy z PHP (Laravel)znajomości JS i CSSznajomość MariaDBznajomość języka angielskiego na poziomie B2mile widzianeznajomość AWSznajomość Vue.jsznajomość Nuxt.jsAgencja zatrudnienia – nr wpisu 47
      • kraków, małopolskie
      • praca stała
      • randstad polska
      Dla klienta, firmy realizującej projekty związane z utrzymaniem i dalszym rozwojem aplikacji oraz systemów przy użyciu technologii Oracle dla Big Data, IoT, usług w chmurze i systemów inżynierskich, poszukujemy aktualnie Java Developera, który zna język niemiecki.oferujemyumowę o pracę lub B2Bmożliwość pracy 100% zdalnejprywatną opiekę medycznąkartę sportowąpremie rocznelekcje języka niemieckiegoindywidualne możliwości rozwojuszkoleniazadaniatworzenie koncepcji, planowanie, rozwój, dostarczanie i utrzymanie oprogramowania opartego na Java lub i rozwiązaniach chmurowych implementacja i testowanie stworzonego oprogramowania opracowywanie optymalnych rozwiązań w ścisłej współpracy z klientami przejmowanie odpowiedzialności oraz opracowywanie koncepcji rozwiązania czy projektowanie architektury systemu tworzenie, wdrażanie i utrzymanie procesów Continuous Integration i Continuous Delivery rozwiązywanie zapytań od supportu tworzenie dokumentacji technicznej zapewnienie stabilnego, wysoce dostępnego, wydajnego i bezpiecznego systemuoczekujemydoświadczenia zawodowego i wyższego wykształcenia (informatyczne lub porównywalne; alternatywnie szkolenie w obszarze IT) doświadczenia projektowego w rozwijaniu oprogramowania na bazie technologii: Java/JavaEE, Java-Frameworks (np. SpringBoot, Hibernate), JavaScript-Frameworks (np. Node.js, Angular, React) dobrej znajomości języka niemieckiego i języka angielskiego znajomości zwinnych metodyk wytwarzania oprogramowania (np. Scrum, Kanban)znajomości automatyzacji procesów CI / CD znajomości reguł Clean Code Development, Design Patterns, Code Review komunikatywności i umiejętności pracy w rozproszonym zespole gotowości do wyjazdów służbowych (w wymiarze ok. 1-2 miesięcy w roku)Agencja zatrudnienia nr wpisu 47
      Dla klienta, firmy realizującej projekty związane z utrzymaniem i dalszym rozwojem aplikacji oraz systemów przy użyciu technologii Oracle dla Big Data, IoT, usług w chmurze i systemów inżynierskich, poszukujemy aktualnie Java Developera, który zna język niemiecki.oferujemyumowę o pracę lub B2Bmożliwość pracy 100% zdalnejprywatną opiekę medycznąkartę sportowąpremie rocznelekcje języka niemieckiegoindywidualne możliwości rozwojuszkoleniazadaniatworzenie koncepcji, planowanie, rozwój, dostarczanie i utrzymanie oprogramowania opartego na Java lub i rozwiązaniach chmurowych implementacja i testowanie stworzonego oprogramowania opracowywanie optymalnych rozwiązań w ścisłej współpracy z klientami przejmowanie odpowiedzialności oraz opracowywanie koncepcji rozwiązania czy projektowanie architektury systemu tworzenie, wdrażanie i utrzymanie procesów Continuous Integration i Continuous Delivery rozwiązywanie zapytań od supportu tworzenie dokumentacji technicznej zapewnienie stabilnego, wysoce dostępnego, wydajnego i bezpiecznego systemuoczekujemydoświadczenia zawodowego i wyższego wykształcenia (informatyczne lub porównywalne; alternatywnie szkolenie w obszarze IT) doświadczenia projektowego w rozwijaniu oprogramowania na bazie technologii: Java/JavaEE, Java-Frameworks (np. SpringBoot, Hibernate), JavaScript-Frameworks (np. Node.js, Angular, React) dobrej znajomości języka niemieckiego i języka angielskiego znajomości zwinnych metodyk wytwarzania oprogramowania (np. Scrum, Kanban)znajomości automatyzacji procesów CI / CD znajomości reguł Clean Code Development, Design Patterns, Code Review komunikatywności i umiejętności pracy w rozproszonym zespole gotowości do wyjazdów służbowych (w wymiarze ok. 1-2 miesięcy w roku)Agencja zatrudnienia nr wpisu 47
      • kraków, małopolskie
      • praca stała
      • randstad polska
      Dla naszego klienta, światowego lidera w technologii czyszczenia, poszukujemy osoby na stanowisko E-Commerce Managera. oferujemystabilne zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę w pełnym wymiarze czasu pracy,odpowiedzialną i ciekawą pracę w międzynarodowej firmie o wieloletniej tradycji i rozpoznawalnej marce,atrakcyjny pakiet wynagrodzeń składający się z wynagrodzenia zasadniczego, premi rocznej oraz dodatkowych nagród uznaniowych,bogaty pakiet świadczeń pozapłacowych (min.opieka medyczna, ubezpieczenie grupowe, lekcje języka angielskiego finansowane przez pracodawcę, program MultiSport, kafeteria MyBenefit, dofinansowanie do obiadów),szkolenia wdrażające jak również poszerzające kompetencje zawodowe (np. kursy zawodowe, dodatkowe uprawnienia).zadaniarozwój i przyspieszenie strategii w zakresie własnego sklepu internetowego i marketplace’ów,przygotowanie planów krótko, średnio i długoterminowych, odpowiedzialność za osiągnięcie celu sprzedażowego oraz wyznaczony budżet,całościowe zarządzanie procesem end-to-end e-Commerce D2C, w tym wdrażanie nowych funkcjonalności poprawiających doświadczenia klientów,zarządzanie projektami w obszarach: Customer Journey, Customer Experience, Online merchandising,poprawa współczynnika konwersji,współpraca z Centralą, Regionem i innymi krajami przy wdrażaniu nowych standardów,ścisła współpraca z innymi działami firmy oraz lokalnymi partnerami,zarządzanie lokalnym zespołem specjalistów.oczekujemykilkuletnie doświadczenie w obszarze eCommerce B2B lub B2C,wykształcenie kierunkowe, doświadczenie w zarządzaniu internetowymi platformami handlowymi,doskonałe rozumienie internetowej analityki biznesowej, rozumienie statystyki oraz umiejętność interpretowania wyników,doświadczenie w zarządzaniu projektami oraz zdolności przywódcze,bardzo dobra znajomość języka angielskiego (B2/C1),biegła obsługa MS Office, mile widziana znajomość SAP.Agencja zatrudnienia – nr wpisu 47
      Dla naszego klienta, światowego lidera w technologii czyszczenia, poszukujemy osoby na stanowisko E-Commerce Managera. oferujemystabilne zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę w pełnym wymiarze czasu pracy,odpowiedzialną i ciekawą pracę w międzynarodowej firmie o wieloletniej tradycji i rozpoznawalnej marce,atrakcyjny pakiet wynagrodzeń składający się z wynagrodzenia zasadniczego, premi rocznej oraz dodatkowych nagród uznaniowych,bogaty pakiet świadczeń pozapłacowych (min.opieka medyczna, ubezpieczenie grupowe, lekcje języka angielskiego finansowane przez pracodawcę, program MultiSport, kafeteria MyBenefit, dofinansowanie do obiadów),szkolenia wdrażające jak również poszerzające kompetencje zawodowe (np. kursy zawodowe, dodatkowe uprawnienia).zadaniarozwój i przyspieszenie strategii w zakresie własnego sklepu internetowego i marketplace’ów,przygotowanie planów krótko, średnio i długoterminowych, odpowiedzialność za osiągnięcie celu sprzedażowego oraz wyznaczony budżet,całościowe zarządzanie procesem end-to-end e-Commerce D2C, w tym wdrażanie nowych funkcjonalności poprawiających doświadczenia klientów,zarządzanie projektami w obszarach: Customer Journey, Customer Experience, Online merchandising,poprawa współczynnika konwersji,współpraca z Centralą, Regionem i innymi krajami przy wdrażaniu nowych standardów,ścisła współpraca z innymi działami firmy oraz lokalnymi partnerami,zarządzanie lokalnym zespołem specjalistów.oczekujemykilkuletnie doświadczenie w obszarze eCommerce B2B lub B2C,wykształcenie kierunkowe, doświadczenie w zarządzaniu internetowymi platformami handlowymi,doskonałe rozumienie internetowej analityki biznesowej, rozumienie statystyki oraz umiejętność interpretowania wyników,doświadczenie w zarządzaniu projektami oraz zdolności przywódcze,bardzo dobra znajomość języka angielskiego (B2/C1),biegła obsługa MS Office, mile widziana znajomość SAP.Agencja zatrudnienia – nr wpisu 47
      • kraków, małopolskie
      • praca stała
      • randstad polska
      Dla naszego Klienta, prężnie rozwijającej się organizacji, poszukujemy kandydatów na stanowisko AR Accountant with Italian. Jeżeli masz już doświadczenie w księgowości lub w obsłudze klienta z językiem włoskim - ta oferta jest właśnie dla Ciebie!oferujemyumowa o pracęatrakcyjne wynagrodzenie oraz premieprywatna opieka medycznakarta sportowaubezpieczenie grupowedofinansowanie do kursów językowychbiuro w atrakcyjnej lokalizacji elastyczne godziny pracy międzynarodowe środowiskozadaniawsparcie procesów księgowychudział w tranzycjachksięgowanie not korygującychwystawianie faktur i dokumentów korygującychkontakt z klientamigenerowanie upominień o zapłatęprzygotowywanie analiz i raportówoczekujemydoświadczenie w obszarze należności księgowych lub obsłudze klientaznajomość języka włoskiego na poziomie min. B2znajomość języka angielskiego na poziomie min. B2znajomość zagadnień dotyczących egzekwowania płatnościznajomość systemu SAP i Excelachęci do pracy w dynamicznym środowiskuAgencja zatrudnienia – nr wpisu 47
      Dla naszego Klienta, prężnie rozwijającej się organizacji, poszukujemy kandydatów na stanowisko AR Accountant with Italian. Jeżeli masz już doświadczenie w księgowości lub w obsłudze klienta z językiem włoskim - ta oferta jest właśnie dla Ciebie!oferujemyumowa o pracęatrakcyjne wynagrodzenie oraz premieprywatna opieka medycznakarta sportowaubezpieczenie grupowedofinansowanie do kursów językowychbiuro w atrakcyjnej lokalizacji elastyczne godziny pracy międzynarodowe środowiskozadaniawsparcie procesów księgowychudział w tranzycjachksięgowanie not korygującychwystawianie faktur i dokumentów korygującychkontakt z klientamigenerowanie upominień o zapłatęprzygotowywanie analiz i raportówoczekujemydoświadczenie w obszarze należności księgowych lub obsłudze klientaznajomość języka włoskiego na poziomie min. B2znajomość języka angielskiego na poziomie min. B2znajomość zagadnień dotyczących egzekwowania płatnościznajomość systemu SAP i Excelachęci do pracy w dynamicznym środowiskuAgencja zatrudnienia – nr wpisu 47
      • kraków, małopolskie
      • praca tymczasowa
      • randstad polska
      Jeżeli posiadasz pierwsze doświadczenia w dziale zakupów , nie masz problemów z obsługą programu Excel ,a Twoja znajomość j. angielskiego i francuskiego pozwala na swobodną komunikację, jesteś dostępny od zaraz w pełnym wymiarze godzin-Nie czekaj aplikujoferujemyzatrudnienie na podstawie umowy o pracę tymczasową (opłacone składki ZUS, płatne urlopy oraz pozostałe świadczenia),praca od poniedziałku do piątku w godzinach 9-17 lub 8-16,pakiet dodatków Randstad Plus : karta sportowa i opieka medyczna w atrakcyjnej cenie;)bony lunchowe 160 zł co miesiąc , pakiet opieki medycznej Luxmedpraca w międzynarodowym zespole.zadaniaObsługa procesu zakupowego w ramach narzędzi sourcingowych Pomoc w przygotowywaniu i prowadzeniu procesu RFxtworzenie raportów Ad Hococzekujemydostępność od zarazj.angielski-zaawansowanyj.francuski-zaawansowanyznajomośc programu Exceldoświadczenie w dziale zakupów będzie dodakowym atutemAgencja zatrudnienia – nr wpisu 47
      Jeżeli posiadasz pierwsze doświadczenia w dziale zakupów , nie masz problemów z obsługą programu Excel ,a Twoja znajomość j. angielskiego i francuskiego pozwala na swobodną komunikację, jesteś dostępny od zaraz w pełnym wymiarze godzin-Nie czekaj aplikujoferujemyzatrudnienie na podstawie umowy o pracę tymczasową (opłacone składki ZUS, płatne urlopy oraz pozostałe świadczenia),praca od poniedziałku do piątku w godzinach 9-17 lub 8-16,pakiet dodatków Randstad Plus : karta sportowa i opieka medyczna w atrakcyjnej cenie;)bony lunchowe 160 zł co miesiąc , pakiet opieki medycznej Luxmedpraca w międzynarodowym zespole.zadaniaObsługa procesu zakupowego w ramach narzędzi sourcingowych Pomoc w przygotowywaniu i prowadzeniu procesu RFxtworzenie raportów Ad Hococzekujemydostępność od zarazj.angielski-zaawansowanyj.francuski-zaawansowanyznajomośc programu Exceldoświadczenie w dziale zakupów będzie dodakowym atutemAgencja zatrudnienia – nr wpisu 47
      • kraków, małopolskie
      • praca tymczasowa
      • randstad polska
      Ukończyłaś/eś studia o kierunku ekonomicznym/finansowym/ logistycznym, jesteś dostępna/y na cały etat i chciał/abyś rozwijać się w jednym z działów finansowych w międzynarodowej firmie. Aplikuj!oferujemypracę dla firmy z branży tytoniowejmożliwość zdobycia doświadczeniapraca od poniedziałku do piątku w godzinach 9-17 lub 8-16,możliwość pracy "home office"pakiet dodatków Randstad Plus : karta sportowa i opieka medyczna w atrakcyjnej cenie;)bony lunchowe 160 zł co miesiąc , pakiet opieki medycznej Luxmedpraca w międzynarodowym zespoleumowa o pracę tymczasową zadaniatworzenie i prowadzenie Ewidencji Danych Materiałowych, ze szczególnym uwzględnieniem dokładnego obliczania cenaktualizację cen w zamówieniach zakupu  przygotowywanie regularnych raportówtworzenie i utrzymywanie Cen Zakupów i Sprzedaży dla interesariuszy wewnętrznych i zewnętrznychobliczanie kosztu standardowego dla działów raportowania i controllinguidentyfikowanie, badanie i korygowanie problemów związanych z jakością danych podstawowychwspółpraca z wieloma interesariuszami w ramach firmy PMI oraz z zewnętrznymi dostawcami i rynkamioczekujemybardzo dobrej znajomości języka angielskiego (min. B2)wykształcenie wyższe z zakresu finansów lub rachunkowościbardzo dobrej praktycznej znajomości programów Word, Excel (tabele przestawne, funkcje wyszukaj)dodatkowym atutem będzie znajomość makr (czyli VBA)dostępności w pełnym wymiarze godzin od poniedziałku do piątkuAgencja zatrudnienia – nr wpisu 47
      Ukończyłaś/eś studia o kierunku ekonomicznym/finansowym/ logistycznym, jesteś dostępna/y na cały etat i chciał/abyś rozwijać się w jednym z działów finansowych w międzynarodowej firmie. Aplikuj!oferujemypracę dla firmy z branży tytoniowejmożliwość zdobycia doświadczeniapraca od poniedziałku do piątku w godzinach 9-17 lub 8-16,możliwość pracy "home office"pakiet dodatków Randstad Plus : karta sportowa i opieka medyczna w atrakcyjnej cenie;)bony lunchowe 160 zł co miesiąc , pakiet opieki medycznej Luxmedpraca w międzynarodowym zespoleumowa o pracę tymczasową zadaniatworzenie i prowadzenie Ewidencji Danych Materiałowych, ze szczególnym uwzględnieniem dokładnego obliczania cenaktualizację cen w zamówieniach zakupu  przygotowywanie regularnych raportówtworzenie i utrzymywanie Cen Zakupów i Sprzedaży dla interesariuszy wewnętrznych i zewnętrznychobliczanie kosztu standardowego dla działów raportowania i controllinguidentyfikowanie, badanie i korygowanie problemów związanych z jakością danych podstawowychwspółpraca z wieloma interesariuszami w ramach firmy PMI oraz z zewnętrznymi dostawcami i rynkamioczekujemybardzo dobrej znajomości języka angielskiego (min. B2)wykształcenie wyższe z zakresu finansów lub rachunkowościbardzo dobrej praktycznej znajomości programów Word, Excel (tabele przestawne, funkcje wyszukaj)dodatkowym atutem będzie znajomość makr (czyli VBA)dostępności w pełnym wymiarze godzin od poniedziałku do piątkuAgencja zatrudnienia – nr wpisu 47
      • kraków, małopolskie
      • praca tymczasowa
      • randstad polska
      Jeżeli posiadasz pierwsze doświadczenia w pracy administracyjno-biurowej , nie masz problemów z obsługą programu Excel ,a Twoja znajomość j. angielskiego pozwala na swobodną komunikację-Nie czekaj aplikujoferujemyzatrudnienie na podstawie umowy o pracę tymczasową (opłacone składki ZUS, płatne urlopy oraz pozostałe świadczenia),praca od poniedziałku do piątku w godzinach 9-17 lub 8-16,pakiet dodatków Randstad Plus : karta sportowa i opieka medyczna w atrakcyjnej cenie;)bony lunchowe 160 zł co miesiąc , pakiet opieki medycznej Luxmedpraca w międzynarodowym zespole. zadaniaKontakt z przyszłym pracownikiem oraz zewnętrzną  Agencja najbardziej optymalnego procesu legalizujacego prace cudzoziemcow.Wspolkoordynacja procesow relokacyjnych i imigracyjnych bieżących i nowych.Obsluga i znajomosc administarcji personalnej dla obcokrajowcow.Praca w wielu systemach ( i tiket, SAP, Apro , Concur)oczekujemydostępność od zarazj.angielski- zaawansowanyznajomośc programu Exceldostępność w pełnym wymierze godzinAgencja zatrudnienia nr wpisu 47
      Jeżeli posiadasz pierwsze doświadczenia w pracy administracyjno-biurowej , nie masz problemów z obsługą programu Excel ,a Twoja znajomość j. angielskiego pozwala na swobodną komunikację-Nie czekaj aplikujoferujemyzatrudnienie na podstawie umowy o pracę tymczasową (opłacone składki ZUS, płatne urlopy oraz pozostałe świadczenia),praca od poniedziałku do piątku w godzinach 9-17 lub 8-16,pakiet dodatków Randstad Plus : karta sportowa i opieka medyczna w atrakcyjnej cenie;)bony lunchowe 160 zł co miesiąc , pakiet opieki medycznej Luxmedpraca w międzynarodowym zespole. zadaniaKontakt z przyszłym pracownikiem oraz zewnętrzną  Agencja najbardziej optymalnego procesu legalizujacego prace cudzoziemcow.Wspolkoordynacja procesow relokacyjnych i imigracyjnych bieżących i nowych.Obsluga i znajomosc administarcji personalnej dla obcokrajowcow.Praca w wielu systemach ( i tiket, SAP, Apro , Concur)oczekujemydostępność od zarazj.angielski- zaawansowanyznajomośc programu Exceldostępność w pełnym wymierze godzinAgencja zatrudnienia nr wpisu 47
      • poznań, wielkopolskie
      • praca stała
      • randstad polska
      Jeśli posiadasz doświadczenie w pracy na stanowisku technologa/kontrolera jakości, jesteś osobą komunikatywną, elastyczną, lubisz podróżować po świecie i umiesz współpracować z ludźmi z innych kręgów kulturowych to idealnie trafiłeś. Zapoznaj się ze szczegółami oferty i aplikuj jeszcze dziś!Może czekamy właśnie na Ciebie.oferujemyumowę o pracę lub B2Bbardzo dobre wynagrodzenieelastyczny grafik/zadaniowy czas pracyzniżki na produkty aż do 40%opiekę medycznąubezpieczenie grupowezadanianadzór nad prawidłowym przygotowaniem i przebiegiem procesu produkcjiinspekcje jakościoweprzesyłanie codziennych raportów z wykonanych prac potwierdzonych przez danego Producentaposzukiwanie nowych producentów i wizytacja fabryk na całym świecieoczekujemywykształcenia wyższego (mile widziane średnie kierunkowe - technologia odzieży, włókiennictwo)znajomości procesu produkcyjnego, znajomości dzianin, tkaninumiejętności czytania dokumentacji technicznejchęci ulepszania i wprowadzania pozytywnych zmian w fabrykachznajomości printów, wzornictwabiegłej znajomości języka angielskiegopodstawowej obsługi komputera Agencja zatrudnienia nr wpisu 47
      Jeśli posiadasz doświadczenie w pracy na stanowisku technologa/kontrolera jakości, jesteś osobą komunikatywną, elastyczną, lubisz podróżować po świecie i umiesz współpracować z ludźmi z innych kręgów kulturowych to idealnie trafiłeś. Zapoznaj się ze szczegółami oferty i aplikuj jeszcze dziś!Może czekamy właśnie na Ciebie.oferujemyumowę o pracę lub B2Bbardzo dobre wynagrodzenieelastyczny grafik/zadaniowy czas pracyzniżki na produkty aż do 40%opiekę medycznąubezpieczenie grupowezadanianadzór nad prawidłowym przygotowaniem i przebiegiem procesu produkcjiinspekcje jakościoweprzesyłanie codziennych raportów z wykonanych prac potwierdzonych przez danego Producentaposzukiwanie nowych producentów i wizytacja fabryk na całym świecieoczekujemywykształcenia wyższego (mile widziane średnie kierunkowe - technologia odzieży, włókiennictwo)znajomości procesu produkcyjnego, znajomości dzianin, tkaninumiejętności czytania dokumentacji technicznejchęci ulepszania i wprowadzania pozytywnych zmian w fabrykachznajomości printów, wzornictwabiegłej znajomości języka angielskiegopodstawowej obsługi komputera Agencja zatrudnienia nr wpisu 47
      • kraków, małopolskie
      • praca tymczasowa
      • randstad polska
      Lubisz wyzwania? Szukasz pracy w laboratorium, ale niekoniecznie masz doświadczenie? Nic się nie martw! Przeszkolimy Cię i dzięki nam nabierzesz doświadczenia! oferujemyatrakcyjne wynagrodzenie - od 21zł /h bruttopracę w prężnie rozwijającej się firmie produkcyjnej i możliwość zatrudnienia bezpośrednio u Klientazatrudnienie na podstawie umowy o pracę tymczasową (odprowadzane składki ZUS)pracę w systemie 3-zmianowym stołówkę na terenie zakładu produkcyjnego plus 50% DOFINANSOWANIA do posiłkówBENEFITY ( karta sportowa OK System, opieka medyczna Medicover, rabaty do kina i sklepów )ekwiwalent za pranie odzieży zadaniapobieranie próbek z laboratoriumkontrola jakościowa wyrobu tytoniowegodokonywanie analiz chemicznych tworzenie raportów oczekujemyminimum średniego wykształcenia (mile widziane wykształcenie kierunkowe- chemiczne )umiejętności obsługi komputera w tym pakietu MS Office dyspozycyjności, punktualności, zaangażowaniagotowości do pracy w systemie zmianowymmile widziane doświadczenie w laboratorium oraz znajomość j.angielskiego na poziomie komunikatywnym. Agencja zatrudnienia nr wpisu 47
      Lubisz wyzwania? Szukasz pracy w laboratorium, ale niekoniecznie masz doświadczenie? Nic się nie martw! Przeszkolimy Cię i dzięki nam nabierzesz doświadczenia! oferujemyatrakcyjne wynagrodzenie - od 21zł /h bruttopracę w prężnie rozwijającej się firmie produkcyjnej i możliwość zatrudnienia bezpośrednio u Klientazatrudnienie na podstawie umowy o pracę tymczasową (odprowadzane składki ZUS)pracę w systemie 3-zmianowym stołówkę na terenie zakładu produkcyjnego plus 50% DOFINANSOWANIA do posiłkówBENEFITY ( karta sportowa OK System, opieka medyczna Medicover, rabaty do kina i sklepów )ekwiwalent za pranie odzieży zadaniapobieranie próbek z laboratoriumkontrola jakościowa wyrobu tytoniowegodokonywanie analiz chemicznych tworzenie raportów oczekujemyminimum średniego wykształcenia (mile widziane wykształcenie kierunkowe- chemiczne )umiejętności obsługi komputera w tym pakietu MS Office dyspozycyjności, punktualności, zaangażowaniagotowości do pracy w systemie zmianowymmile widziane doświadczenie w laboratorium oraz znajomość j.angielskiego na poziomie komunikatywnym. Agencja zatrudnienia nr wpisu 47
      • kraków, małopolskie
      • praca tymczasowa
      • PLN6,000 - PLN8,000 miesięcznie
      • randstad polska
      Masz doświadczenie w HR lub kadrach i płacach? I chcesz zdobyć doświadcznie w międzynarodowej korporacji? Jeżeli TAK, aplikuj już dziś!Poszukujemy osoby na stanowisko: HR Operations Advisor - do firmy, która od ponad 50 lat zajmuje się ochroną społeczeństwa, jego mienia i zabezpieczeniem aktywów finansowych na całym świecie.oferujemypracę w międzynarodowym środowisku, w firmie o stabilnej pozycji na rynkumożliwość współuczestnictwa w dynamicznym rozwoju firmyzatrudnienie w oparciu o umowę o pracę tymczasową (okres próbny)hybrydowy system czasu pracy (możliwa częściowa praca zdalna)biznesowe, ale elastyczne godziny pracy dostosowane do lokalnych innych biur na terenie USA lub Wielkiej Brytaniiatrakcyjne wynagrodzenie i system benefitów pozapłacowychmożliwość rozwoju zawodowego i bogatą ofertę szkoleń zewnętrznych i wewnętrznychprywatną opiekę medyczną oraz pakiet sportowyniezbędne narzędzia do pracy w biurze lub w domuzadaniazarządzanie działaniami związanymi z wprowadzaniem nowych pracowników, począwszy od pierwszgo dnia pracysprawdzanie, koordynowanie i kompletowanie całej dokumentacji nowo zatrudnionych pracownikówtworzenie, utrzymywanie i aktualizowanie akt pracowniczychobsługa platformy rekrutacyjno-administracyjnejbieżacy kontakt ze wszystkimi aktualnie zatrudnionymi pracownikami w firmie i odpowiadanie na ich zapytania telefoniczne oraz e-mailkoordynowanie i współpraca z innymi pracownikami firmy, również na różnych szczeblach w tym z managerami, team leaderamiraportowanie i udzielanie podstawowych informacji na temat nowo zatrudnionych pracownikówprofesjonalna obługa zapytań wewnętrznych pracowników firmyoczekujemywyższego wykształcenia (zarządzanie zasobami ludzkimi lub pokrewna specjalizacja)minimum 1-2 lata doświadczenie na podobnym stanowiskubiegłej znajomości języka angielskiego (minimum poziom B2)doświadczenie z odpowiednimi systemami HR, aplikacjami lub narzędziami rekruterskimiznajomość pakietu MS Office (w szczególności Excel)doskonałych umiejętności w komunikacji werbalnej i pisemnejsilne umiejętności interpersonalne i umiejętność szybkiego budowania relacji na wszelkich szczeblachsilnego zaangażowania w obsługę wewnętrzych pracownikówumiejętności samodzielnej i wydajnej pracy oraz wykazania własnej inicjatywy i pomocy dla początkujących i nowo zatrudnionych pracownikówznajomości działań i zasad dotyczących procesów HR (zasobów ludzkich) oraz praktyczna znajomość lokalnych przepisów ustawowych - kodeksu prawa pracydokładności i zwracania uwagi na szczegółydyspozycyjności i gotości do pracy w wymiarze 8h dziennie od poniedziałku do piątkudużej etyki i umiejętność zachowania wysokiego stopnia poufnościAgencja zatrudnienia – nr wpisu 47
      Masz doświadczenie w HR lub kadrach i płacach? I chcesz zdobyć doświadcznie w międzynarodowej korporacji? Jeżeli TAK, aplikuj już dziś!Poszukujemy osoby na stanowisko: HR Operations Advisor - do firmy, która od ponad 50 lat zajmuje się ochroną społeczeństwa, jego mienia i zabezpieczeniem aktywów finansowych na całym świecie.oferujemypracę w międzynarodowym środowisku, w firmie o stabilnej pozycji na rynkumożliwość współuczestnictwa w dynamicznym rozwoju firmyzatrudnienie w oparciu o umowę o pracę tymczasową (okres próbny)hybrydowy system czasu pracy (możliwa częściowa praca zdalna)biznesowe, ale elastyczne godziny pracy dostosowane do lokalnych innych biur na terenie USA lub Wielkiej Brytaniiatrakcyjne wynagrodzenie i system benefitów pozapłacowychmożliwość rozwoju zawodowego i bogatą ofertę szkoleń zewnętrznych i wewnętrznychprywatną opiekę medyczną oraz pakiet sportowyniezbędne narzędzia do pracy w biurze lub w domuzadaniazarządzanie działaniami związanymi z wprowadzaniem nowych pracowników, począwszy od pierwszgo dnia pracysprawdzanie, koordynowanie i kompletowanie całej dokumentacji nowo zatrudnionych pracownikówtworzenie, utrzymywanie i aktualizowanie akt pracowniczychobsługa platformy rekrutacyjno-administracyjnejbieżacy kontakt ze wszystkimi aktualnie zatrudnionymi pracownikami w firmie i odpowiadanie na ich zapytania telefoniczne oraz e-mailkoordynowanie i współpraca z innymi pracownikami firmy, również na różnych szczeblach w tym z managerami, team leaderamiraportowanie i udzielanie podstawowych informacji na temat nowo zatrudnionych pracownikówprofesjonalna obługa zapytań wewnętrznych pracowników firmyoczekujemywyższego wykształcenia (zarządzanie zasobami ludzkimi lub pokrewna specjalizacja)minimum 1-2 lata doświadczenie na podobnym stanowiskubiegłej znajomości języka angielskiego (minimum poziom B2)doświadczenie z odpowiednimi systemami HR, aplikacjami lub narzędziami rekruterskimiznajomość pakietu MS Office (w szczególności Excel)doskonałych umiejętności w komunikacji werbalnej i pisemnejsilne umiejętności interpersonalne i umiejętność szybkiego budowania relacji na wszelkich szczeblachsilnego zaangażowania w obsługę wewnętrzych pracownikówumiejętności samodzielnej i wydajnej pracy oraz wykazania własnej inicjatywy i pomocy dla początkujących i nowo zatrudnionych pracownikówznajomości działań i zasad dotyczących procesów HR (zasobów ludzkich) oraz praktyczna znajomość lokalnych przepisów ustawowych - kodeksu prawa pracydokładności i zwracania uwagi na szczegółydyspozycyjności i gotości do pracy w wymiarze 8h dziennie od poniedziałku do piątkudużej etyki i umiejętność zachowania wysokiego stopnia poufnościAgencja zatrudnienia – nr wpisu 47
      • kraków, małopolskie
      • praca tymczasowa
      • randstad polska
      Szukasz pracy w administracji biurowej i świetnie posługujesz się jęz. angielskim? Ta oferta jest dla Ciebie!oferujemypracę dla wiodącej firmy z branży paliwowejmożliwość zdobycia doświadczenia w dziale wsparciapracę zdalną podczas pandemii dofinansowanie do wyposażenia miejsca pracy zdalnejpakiety sportowe, zniżki do kin, dodatkowy pakiet medycznywynagrodzenie 24 zł brutto/hzadaniatworzenie zamówień w systemach wewnętrznychkontrola nad przepływem zamówień w systemieodpowiadanie na zapytania dotyczące zamówieńidentyfikowanie i rozwiązywanie problemów związanych z zamówieniami ścisła współpraca z pozostałymi działami firmyoczekujemybardzo dobrej znajomości języka angielskiego (min. B2+ w mowie i piśmie) wykształcenia wyższego (Ekonomia, Administracja)łatwości poruszania się po systemach i znajomości MS Excelodpowiedzialności, nastawienia na realizację określonych celówumiejętności pracy pod presją czasudyspozycyjności do pracy w pełnym etacie doświadczenie na podobnym stanowisku będzie mile widzianeAgencja zatrudnienia – nr wpisu 47
      Szukasz pracy w administracji biurowej i świetnie posługujesz się jęz. angielskim? Ta oferta jest dla Ciebie!oferujemypracę dla wiodącej firmy z branży paliwowejmożliwość zdobycia doświadczenia w dziale wsparciapracę zdalną podczas pandemii dofinansowanie do wyposażenia miejsca pracy zdalnejpakiety sportowe, zniżki do kin, dodatkowy pakiet medycznywynagrodzenie 24 zł brutto/hzadaniatworzenie zamówień w systemach wewnętrznychkontrola nad przepływem zamówień w systemieodpowiadanie na zapytania dotyczące zamówieńidentyfikowanie i rozwiązywanie problemów związanych z zamówieniami ścisła współpraca z pozostałymi działami firmyoczekujemybardzo dobrej znajomości języka angielskiego (min. B2+ w mowie i piśmie) wykształcenia wyższego (Ekonomia, Administracja)łatwości poruszania się po systemach i znajomości MS Excelodpowiedzialności, nastawienia na realizację określonych celówumiejętności pracy pod presją czasudyspozycyjności do pracy w pełnym etacie doświadczenie na podobnym stanowisku będzie mile widzianeAgencja zatrudnienia – nr wpisu 47
      • kraków, małopolskie
      • praca tymczasowa
      • randstad polska
      Posługujesz się komunikatywnie językiem angielskim ,skończyłaś/eś studia o kierunku finansowym jesteś dostępna/y na cały etat i chciałabyś rozwijać się w dziale finansów. Jeżeli tak, nie czekaj, Aplikuj!oferujemyzatrudnienie na podstawie umowy o pracę tymczasową (opłacone składki ZUS, płatne urlopy oraz pozostałe świadczenia) praca od poniedziałku do piątku w godzinach 9-17 lub 8-16,pakiet dodatków Randstad Plus : karta sportowa i opieka medyczna w atrakcyjnej cenie;)bony lunchowe 160 zł co miesiąc , pakiet opieki medycznej Luxmed,pracę w międzynarodowej korporacji branży tytoniowej o ugruntowanej pozycji na rynkuzarobki 4000-4500 bruttozadaniasprawdzanie i uzgadnianie sald kont oraz księgowanie płatnościrealizacja procesu płatności transakcji międzyfirmowychprzygotowywanie oraz monitorowanie zaległych fakturwsparcie zespołu działu finansówprzygotowywanie  raportów statystyczne Intrastatoczekujemywykształcenia wyższego (najlepiej w dziedzinie finansów, rachunkowości, ekonomii, matematyki finansowej ,ekonometrii / w trakcie studiów)biegłej znajomości języka angielskiego (min. B2/C1) - warunek koniecznybardzo dobrych umiejętności obsługi pakietu MS Office (zwłaszcza MS Excel)umiejętności analitycznychdodatkowym atutem będzie znajomość makr (czyli VBA)Agencja zatrudnienia nr wpisu 47
      Posługujesz się komunikatywnie językiem angielskim ,skończyłaś/eś studia o kierunku finansowym jesteś dostępna/y na cały etat i chciałabyś rozwijać się w dziale finansów. Jeżeli tak, nie czekaj, Aplikuj!oferujemyzatrudnienie na podstawie umowy o pracę tymczasową (opłacone składki ZUS, płatne urlopy oraz pozostałe świadczenia) praca od poniedziałku do piątku w godzinach 9-17 lub 8-16,pakiet dodatków Randstad Plus : karta sportowa i opieka medyczna w atrakcyjnej cenie;)bony lunchowe 160 zł co miesiąc , pakiet opieki medycznej Luxmed,pracę w międzynarodowej korporacji branży tytoniowej o ugruntowanej pozycji na rynkuzarobki 4000-4500 bruttozadaniasprawdzanie i uzgadnianie sald kont oraz księgowanie płatnościrealizacja procesu płatności transakcji międzyfirmowychprzygotowywanie oraz monitorowanie zaległych fakturwsparcie zespołu działu finansówprzygotowywanie  raportów statystyczne Intrastatoczekujemywykształcenia wyższego (najlepiej w dziedzinie finansów, rachunkowości, ekonomii, matematyki finansowej ,ekonometrii / w trakcie studiów)biegłej znajomości języka angielskiego (min. B2/C1) - warunek koniecznybardzo dobrych umiejętności obsługi pakietu MS Office (zwłaszcza MS Excel)umiejętności analitycznychdodatkowym atutem będzie znajomość makr (czyli VBA)Agencja zatrudnienia nr wpisu 47
      • kraków, małopolskie
      • praca stała
      • randstad polska
      Dla naszego klienta, światowego lidera w dziedzinie chemii specjalistycznej i zrównoważonych rozwiązań dla przemysłu chemicznego, poszukujemy: Team Leaderaw Dziale Logistyki oraz Obsługi KlientaJednym z głównych obowiązków na tym stanowisku będzie zarządzanie kilkuosobowym zespołem oraz zapewnienie efektywnej realizacji zamówień zgodnie z oczekiwaniami klienta. Niezbędne jest doświadczenie z obszaru logistyki. oferujemyprywatna opieka medyczna,karta Multisport,program oszczędnościowo-inwestycyjny,dofinansowanie do urlopu i aktywności kulturalno -  sportowych,spotkania integracyjne,ubezpieczenie na życie.zadaniaZarządzanie kilkuosobowym zespołem i zapewnienie efektywnej realizacji zamówień zgodnie z oczekiwaniami klienta,Nadzorowanie terminowości i działań zgodnych z procedurami w całym łańcuchu dostaw,Wyznaczanie celów indywidualnych i planowanie działań zapewniających realizowanie działań zespołowych, oraz ich ocena,Identyfikowanie i usuwanie ograniczeń w doskonaleniu i rozwoju zespołu i jednostki,Aktywne wspieranie zespołu w celu rozwiązywania problemów klientów, które są eskalowane przez pracowników obsługi klienta,Optymalizacja procesów i inicjowanie działań podnoszących wydajność i efektywność działu obsługi klienta,Koordynacja i realizacja działań procesu obsługi zamówień, w tym współpraca z działami planowania, kontroli jakości, magazynowania, transportu, finansami i sprzedażą,Zarządzanie stanem magazynowym zapasów, utrzymanie właściwych poziomów oraz rotacji zgodnych z prognozami i oczekiwaniami spółki,Obsługa reklamacji jakościowych i logistycznych klientów, określanie przyczyn źródłowych niezgodności i działań korygujących, przestrzeganie terminowości informacji zwrotnej,Koordynowanie działań dotyczących dostaw towarów (import, export, WNT), współpraca z Agencją Celną i Inspekcją Weterynaryjną dla wybranych dostaw,Sporządzanie okresowych raportów sprzedaży oraz prognoz zapasów oraz pozostałych wymaganych analiz i ich interpretacja,Współpraca z pozostałymi działami w firmie. oczekujemyUmiejętność zarządzania zespołem,Zanjomości języka angielskiego na poziomie komunikatywnym min. B2 (rozmowa rekrutacyjna w języku angielskim),Wysoka kultura osobista, zdolności interpersonalne i komunikacyjne – słuchanie, coaching, umiejętności werbalne, pisemne i prezentacyjne,Zaangażowanie i entuzjazm, nastawienie na rozwój ludzi i orientacja na klienta,Umiejętność działania pod presją czasu i wyznaczania priorytetów konkurencyjnych wymagań,Inicjatywa i samodzielność w działaniu,Zdolności analityczne, tworzenie raportów, analiz i ich interpretacja,Umiejętność oceny potrzeb i luk w procesach w celu poprawy obsługi klienta, szukanie /dostarczanie propozycji rozwiązań.Agencja zatrudnienia – nr wpisu 47
      Dla naszego klienta, światowego lidera w dziedzinie chemii specjalistycznej i zrównoważonych rozwiązań dla przemysłu chemicznego, poszukujemy: Team Leaderaw Dziale Logistyki oraz Obsługi KlientaJednym z głównych obowiązków na tym stanowisku będzie zarządzanie kilkuosobowym zespołem oraz zapewnienie efektywnej realizacji zamówień zgodnie z oczekiwaniami klienta. Niezbędne jest doświadczenie z obszaru logistyki. oferujemyprywatna opieka medyczna,karta Multisport,program oszczędnościowo-inwestycyjny,dofinansowanie do urlopu i aktywności kulturalno -  sportowych,spotkania integracyjne,ubezpieczenie na życie.zadaniaZarządzanie kilkuosobowym zespołem i zapewnienie efektywnej realizacji zamówień zgodnie z oczekiwaniami klienta,Nadzorowanie terminowości i działań zgodnych z procedurami w całym łańcuchu dostaw,Wyznaczanie celów indywidualnych i planowanie działań zapewniających realizowanie działań zespołowych, oraz ich ocena,Identyfikowanie i usuwanie ograniczeń w doskonaleniu i rozwoju zespołu i jednostki,Aktywne wspieranie zespołu w celu rozwiązywania problemów klientów, które są eskalowane przez pracowników obsługi klienta,Optymalizacja procesów i inicjowanie działań podnoszących wydajność i efektywność działu obsługi klienta,Koordynacja i realizacja działań procesu obsługi zamówień, w tym współpraca z działami planowania, kontroli jakości, magazynowania, transportu, finansami i sprzedażą,Zarządzanie stanem magazynowym zapasów, utrzymanie właściwych poziomów oraz rotacji zgodnych z prognozami i oczekiwaniami spółki,Obsługa reklamacji jakościowych i logistycznych klientów, określanie przyczyn źródłowych niezgodności i działań korygujących, przestrzeganie terminowości informacji zwrotnej,Koordynowanie działań dotyczących dostaw towarów (import, export, WNT), współpraca z Agencją Celną i Inspekcją Weterynaryjną dla wybranych dostaw,Sporządzanie okresowych raportów sprzedaży oraz prognoz zapasów oraz pozostałych wymaganych analiz i ich interpretacja,Współpraca z pozostałymi działami w firmie. oczekujemyUmiejętność zarządzania zespołem,Zanjomości języka angielskiego na poziomie komunikatywnym min. B2 (rozmowa rekrutacyjna w języku angielskim),Wysoka kultura osobista, zdolności interpersonalne i komunikacyjne – słuchanie, coaching, umiejętności werbalne, pisemne i prezentacyjne,Zaangażowanie i entuzjazm, nastawienie na rozwój ludzi i orientacja na klienta,Umiejętność działania pod presją czasu i wyznaczania priorytetów konkurencyjnych wymagań,Inicjatywa i samodzielność w działaniu,Zdolności analityczne, tworzenie raportów, analiz i ich interpretacja,Umiejętność oceny potrzeb i luk w procesach w celu poprawy obsługi klienta, szukanie /dostarczanie propozycji rozwiązań.Agencja zatrudnienia – nr wpisu 47
      • kraków, małopolskie
      • praca stała
      • randstad polska
      ATRAKCYJNE wynagrodzenie, miła atmosfera, możliwość długofalowej współpracy. Z nami zdobędziesz doświadczenie w znanej firmie z branży tytoniowej.Nie czekaj zbyt długo, bo liczba miejsc jest ograniczona - wyślij sms o treści PRACA na numer podany w ogłoszeniu,  na pewno do Ciebie oddzwonimy i opowiemy Ci o szczegółach oferty ! oferujemypracę w prężnie rozwijającej się firmie produkcyjnej elastyczne grafikipodstawa + premia do 12% wynagrodzenia100% terminowości wypłaty wynagrodzenia stołówkę na terenie zakładudostęp do darmowych napojówkartę sportową i prywatną opiekę medyczną dla każdego Pracownika w atrakcyjnej ceniezadaniaprace manualne - przebieranie krajanki, odrywanie filtrówsegregacja produktów tytoniowychpomoc w obsłudze maszynskładanie kartonówkontrola jakościoczekujemygotowości do pracy w systemie 3 zmianowym, 4 brygadowymmotywacji do pracy i rozwojusprawności manualnejelastycznościAgencja zatrudnienia nr wpisu 47 
      ATRAKCYJNE wynagrodzenie, miła atmosfera, możliwość długofalowej współpracy. Z nami zdobędziesz doświadczenie w znanej firmie z branży tytoniowej.Nie czekaj zbyt długo, bo liczba miejsc jest ograniczona - wyślij sms o treści PRACA na numer podany w ogłoszeniu,  na pewno do Ciebie oddzwonimy i opowiemy Ci o szczegółach oferty ! oferujemypracę w prężnie rozwijającej się firmie produkcyjnej elastyczne grafikipodstawa + premia do 12% wynagrodzenia100% terminowości wypłaty wynagrodzenia stołówkę na terenie zakładudostęp do darmowych napojówkartę sportową i prywatną opiekę medyczną dla każdego Pracownika w atrakcyjnej ceniezadaniaprace manualne - przebieranie krajanki, odrywanie filtrówsegregacja produktów tytoniowychpomoc w obsłudze maszynskładanie kartonówkontrola jakościoczekujemygotowości do pracy w systemie 3 zmianowym, 4 brygadowymmotywacji do pracy i rozwojusprawności manualnejelastycznościAgencja zatrudnienia nr wpisu 47 
      • kraków, małopolskie
      • praca stała
      • PLN15,000 - PLN20,000 miesięcznie
      • randstad polska
      Chcesz pracować dla jednego z największych centrów badawczo-rozwojowych w małopolsce, produkującego wysokiej jakości oprogramowanie? Jeżeli odpowiedziałeś TAK, aplikuj już dziś! W związku z dynamicznym rozwojem struktur naszego klienta na terenie Polski, poszukujemy osoby na stanowisko: OSS/BSS Architect for ONAP PlatformRekrutacja prowadzona jest całkowicie zdalnie/online i składa się z 3-etapowego procesu (wstepna rozmowa rekrutacyjna, test wiedzy, finalna rozmowa z managerem projektu).Jeśli posiadasz doświadczenie z systemami OSS/BSS lub w integracji systemów telekomunikacyjnych i chcesz się nadal rozwijać w tym obszarze, ta oferta może być idealna dla Ciebie!oferujemyprzyjazną atmosferę pracystałe i stabilne zatrudnienie w oparciu o umowę o pracępracę w firmie o ugruntowanej pozycji na rynkuatrakcyjne wynagrodzenie zależne od posiadanego doświadczeniapracę z najnowocześniejszymi technologiamibogatą oferte szkoleń i ogromne wsparcie w rozwijaniu umiejętności algorytmicznychmożliwość pracy nad wieloma projektamimożliwość pracy nad projektem Open Sourcezespół multidyscyplinarnymożliwy i realny wpływ na ostateczny kształt powstających technologii telekomunikacyjnychmiesięczny budżet integracyjnymożliwość uczestniczenia w konferencjach krajowych i zagranicznychelastyczne godziny pracy, rozpoczęcie pracy między 7:00 a 10:00 w modelu hybrydowymwyposażenie stanowiskowe dopasowane do preferencjiprywatna opieka medyczna (możliwość bezpłatnego dodania członków rodziny)dla każdego pracownika zapewniamy odpowiednie narzędzia do pracy: stacja robocza PC/Laptop + 2 monitory zewnętrznekarta Multisportgrupowe ubezpieczenie na życiekarta obiadowa/lunch passewentualny atrakcyjny pakiet relokacyjnyzadaniapraca w różnych obszarach wsparcia ONAP dla sieci 5G, w tym wsparcia dla Network Slicing, takich jak integracja CSMF i NSMF itp.udział w projektowaniu i wdrożeniu mechanizmów integracji pomiędzy systemami ONAP i OSS/BSS zgodnych z TM Forum Open Digital Architecturedostosowywanie i rozszerzanie plaftofmy ONAP w celu spełnienia wymagań nowych standardów mobilnychprojektowanie, rozwój narzędzi i rozwiązań w oparciu o: mikroserwisy, analitykę, wykresy i polityki, API zdefiniowane przez 3GPP, TM Forum itp.aktywny udział w spotkaniach społecznościaktywny wkład open source do ONAP i Linux Foundationbieżące dokumentowanie i testowanie wykonanych zadańzapewnienie wysokiej jakości pracyczynny udział w międzynarodowych konferencjach deweloperskichoczekujemydoświadczenia w pracy z systemami OSS/BSSdoświadczenia w integracji systemów telekomunikacyjnychdużego doświadczenie w projektowaniu i rozwoju systemów/oprogramowaniakilkuletniego doświadczenie i umiejętność kodowania, debugowania i testowaniabardzo dobra znajomość języka Javawykształcenia wyższego (co najmniej licencjat: informatyka, elektronika, telekomunikacja, matematyka lub podobne studia techniczne)dobra umiejętność komunikacji werbalnej i pisemnej w języku angielskim (min poziom B2/C1)mile widziana znajomość: RESTful API, YAML i JSONmile widziana znajomość Pythonamile widziana znajomość standardów telekomunikacyjnych: ETSI, 3GPP, TM Forum, itp.Agencja zatrudnienia – nr wpisu 47
      Chcesz pracować dla jednego z największych centrów badawczo-rozwojowych w małopolsce, produkującego wysokiej jakości oprogramowanie? Jeżeli odpowiedziałeś TAK, aplikuj już dziś! W związku z dynamicznym rozwojem struktur naszego klienta na terenie Polski, poszukujemy osoby na stanowisko: OSS/BSS Architect for ONAP PlatformRekrutacja prowadzona jest całkowicie zdalnie/online i składa się z 3-etapowego procesu (wstepna rozmowa rekrutacyjna, test wiedzy, finalna rozmowa z managerem projektu).Jeśli posiadasz doświadczenie z systemami OSS/BSS lub w integracji systemów telekomunikacyjnych i chcesz się nadal rozwijać w tym obszarze, ta oferta może być idealna dla Ciebie!oferujemyprzyjazną atmosferę pracystałe i stabilne zatrudnienie w oparciu o umowę o pracępracę w firmie o ugruntowanej pozycji na rynkuatrakcyjne wynagrodzenie zależne od posiadanego doświadczeniapracę z najnowocześniejszymi technologiamibogatą oferte szkoleń i ogromne wsparcie w rozwijaniu umiejętności algorytmicznychmożliwość pracy nad wieloma projektamimożliwość pracy nad projektem Open Sourcezespół multidyscyplinarnymożliwy i realny wpływ na ostateczny kształt powstających technologii telekomunikacyjnychmiesięczny budżet integracyjnymożliwość uczestniczenia w konferencjach krajowych i zagranicznychelastyczne godziny pracy, rozpoczęcie pracy między 7:00 a 10:00 w modelu hybrydowymwyposażenie stanowiskowe dopasowane do preferencjiprywatna opieka medyczna (możliwość bezpłatnego dodania członków rodziny)dla każdego pracownika zapewniamy odpowiednie narzędzia do pracy: stacja robocza PC/Laptop + 2 monitory zewnętrznekarta Multisportgrupowe ubezpieczenie na życiekarta obiadowa/lunch passewentualny atrakcyjny pakiet relokacyjnyzadaniapraca w różnych obszarach wsparcia ONAP dla sieci 5G, w tym wsparcia dla Network Slicing, takich jak integracja CSMF i NSMF itp.udział w projektowaniu i wdrożeniu mechanizmów integracji pomiędzy systemami ONAP i OSS/BSS zgodnych z TM Forum Open Digital Architecturedostosowywanie i rozszerzanie plaftofmy ONAP w celu spełnienia wymagań nowych standardów mobilnychprojektowanie, rozwój narzędzi i rozwiązań w oparciu o: mikroserwisy, analitykę, wykresy i polityki, API zdefiniowane przez 3GPP, TM Forum itp.aktywny udział w spotkaniach społecznościaktywny wkład open source do ONAP i Linux Foundationbieżące dokumentowanie i testowanie wykonanych zadańzapewnienie wysokiej jakości pracyczynny udział w międzynarodowych konferencjach deweloperskichoczekujemydoświadczenia w pracy z systemami OSS/BSSdoświadczenia w integracji systemów telekomunikacyjnychdużego doświadczenie w projektowaniu i rozwoju systemów/oprogramowaniakilkuletniego doświadczenie i umiejętność kodowania, debugowania i testowaniabardzo dobra znajomość języka Javawykształcenia wyższego (co najmniej licencjat: informatyka, elektronika, telekomunikacja, matematyka lub podobne studia techniczne)dobra umiejętność komunikacji werbalnej i pisemnej w języku angielskim (min poziom B2/C1)mile widziana znajomość: RESTful API, YAML i JSONmile widziana znajomość Pythonamile widziana znajomość standardów telekomunikacyjnych: ETSI, 3GPP, TM Forum, itp.Agencja zatrudnienia – nr wpisu 47
      • chełmek, małopolskie
      • praca tymczasowa
      • randstad polska
      Masz doświadczenie w pracy na produkcji? Szukasz pracy na stałe, od zaraz? Aplikuj!Obecnie poszukujemy pracownika produkcji (magazyniera) oraz operatora wózka widłowego z UDT do pracy w firmie znajdującej się w centrum Chełmka.oferujemyzatrudnienie w oparciu o umowę tymczasowązatrudnienie w systemie 1-zmianowym w godzinach: 7:30-16:00możliwość skrócenia czasu zatrudnienia przez skorzystanie z rozwiązań online (dokumentacja, szkolenia)atrakcyjne wynagrodzenie wraz z premią od pierwszego miesiąca pracymożliwość pracy w nadgodzinachzadaniaczyszczenie szalunkówmanualne pracetransport częściobsługa maszyn lub urządzeń produkcyjnychpraca z dokumentacją produkcyjnądbanie o porządek i organizację własnego stanowiska pracyobsługa wózka widłowegooczekujemygotowości do podjęcia pracy od zarazdyspozycyjności do pracy w systemie 1-zmianowymzdolności manualnychmile widziane doświadczenie w pracy w budownictwie lub brukarstwie oraz uprawnienia UDTAgencja zatrudnienia – nr wpisu 47
      Masz doświadczenie w pracy na produkcji? Szukasz pracy na stałe, od zaraz? Aplikuj!Obecnie poszukujemy pracownika produkcji (magazyniera) oraz operatora wózka widłowego z UDT do pracy w firmie znajdującej się w centrum Chełmka.oferujemyzatrudnienie w oparciu o umowę tymczasowązatrudnienie w systemie 1-zmianowym w godzinach: 7:30-16:00możliwość skrócenia czasu zatrudnienia przez skorzystanie z rozwiązań online (dokumentacja, szkolenia)atrakcyjne wynagrodzenie wraz z premią od pierwszego miesiąca pracymożliwość pracy w nadgodzinachzadaniaczyszczenie szalunkówmanualne pracetransport częściobsługa maszyn lub urządzeń produkcyjnychpraca z dokumentacją produkcyjnądbanie o porządek i organizację własnego stanowiska pracyobsługa wózka widłowegooczekujemygotowości do podjęcia pracy od zarazdyspozycyjności do pracy w systemie 1-zmianowymzdolności manualnychmile widziane doświadczenie w pracy w budownictwie lub brukarstwie oraz uprawnienia UDTAgencja zatrudnienia – nr wpisu 47
      • ochmanów, małopolskie
      • praca tymczasowa
      • randstad polska
      Duża, nowoczesna firma zajmująca się produkcją stolarki okiennej poszukuje: pracownika magazynu lokalizacja: Ochmanów koło Niepołomicoferujemypracę w dużej, rozwijającej się firmiepracę w systemie III zmianowym (6-14/14-22/22-6) lub po 12H (6-18,18-6) od poniedziałku do piątkuwynagrodzenie 3000 brutto + do 750 zł premiiumowę o pracę    zadaniakompletacja zamówieńpraca w parachpraca w magazynie wewnętrznym i zewnętrznym oczekujemygotowości do pracy w systemie zmianowymmotywacji do pracy i wykonywanych obowiązkówchęci długofalowej współpracydoświadczenie na magazynie będzie dodatkowym atutem Agencja zatrudnienia nr wpisu 47
      Duża, nowoczesna firma zajmująca się produkcją stolarki okiennej poszukuje: pracownika magazynu lokalizacja: Ochmanów koło Niepołomicoferujemypracę w dużej, rozwijającej się firmiepracę w systemie III zmianowym (6-14/14-22/22-6) lub po 12H (6-18,18-6) od poniedziałku do piątkuwynagrodzenie 3000 brutto + do 750 zł premiiumowę o pracę    zadaniakompletacja zamówieńpraca w parachpraca w magazynie wewnętrznym i zewnętrznym oczekujemygotowości do pracy w systemie zmianowymmotywacji do pracy i wykonywanych obowiązkówchęci długofalowej współpracydoświadczenie na magazynie będzie dodatkowym atutem Agencja zatrudnienia nr wpisu 47
      • kraków, małopolskie
      • praca tymczasowa
      • randstad polska
      Szukasz dodatkowego zajęcia? Jesteś dyspozycyny/ a przez kilka dni w grudniu?Aplikuj!Poszukujemy kandydatów na stanowisko:pracownik/ca sali sprzedażyoferujemyumowę zlecenie stawka 23 pln brutto za godzinępraca w sklepie odzieżowym na terenie CH Serenada w Krakowiezadaniawsparcie w dziale sprzedaży: odwieszanie odzieży na wieszaki i półkiklipsowanie, metkowanie asortymentuoczekujemydyspozycyjności do pracy w grudniu ( praca według grafiku) chęci do pracydokładności, sumiennościAgencja zatrudnienia nr wpisu 47
      Szukasz dodatkowego zajęcia? Jesteś dyspozycyny/ a przez kilka dni w grudniu?Aplikuj!Poszukujemy kandydatów na stanowisko:pracownik/ca sali sprzedażyoferujemyumowę zlecenie stawka 23 pln brutto za godzinępraca w sklepie odzieżowym na terenie CH Serenada w Krakowiezadaniawsparcie w dziale sprzedaży: odwieszanie odzieży na wieszaki i półkiklipsowanie, metkowanie asortymentuoczekujemydyspozycyjności do pracy w grudniu ( praca według grafiku) chęci do pracydokładności, sumiennościAgencja zatrudnienia nr wpisu 47
      • kraków, małopolskie
      • praca tymczasowa
      • randstad polska
      Znasz język angielski bardzo dobrze? Czas, aby zdobyć doświadczenie w międzynarodowej firmie i stać się częścią interesującego projektu! Mamy dla Ciebie ofertę idealnąoferujemypracę w międzynarodowym środowisku dla wiodącej firmy z branży paliwowej,umowę o pracę (tymczasową)pracę zdalną co najmniej do połowy bieżącego rokuelastyczne godziny pracy wynagrodzenie ok. 4 000 zł bruttoprywatną opiekę medyczną Medicover oraz kartę sportową OK Systemdofinansowanie do wyposażenia miejsca pracy w domu zadaniawsparcie działu w procesie zatrudnienia i obsługi pracownikówpomoc w procesowaniu dokumentacji kadrowejobsługa bieżących zapytań ze strony pracownikówsprawdzanie i aktualizacja danych w systemach wewnętrznychbieżący kontakt z TL i HM odnośnie procesówraportowanieoczekujemyTo właśnie Ciebie szukamy, jeśli: znasz biegle język angielskipotrafisz obsługiwać pakiet MS Office (szczególnie Excel)szybko się uczyszjesteś dokładny i zwracasz uwagę na szczegółyjesteś gotowy/a do pracy w wymiarze 8h dziennie od poniedziałku do piątkuchcesz rozpocząć pracę od zarazposiadasz rozwinięte umiejętności komunikacyjnemasz chęci do pracy i pozytywną energią :) Agencja zatrudnienia nr wpisu 47
      Znasz język angielski bardzo dobrze? Czas, aby zdobyć doświadczenie w międzynarodowej firmie i stać się częścią interesującego projektu! Mamy dla Ciebie ofertę idealnąoferujemypracę w międzynarodowym środowisku dla wiodącej firmy z branży paliwowej,umowę o pracę (tymczasową)pracę zdalną co najmniej do połowy bieżącego rokuelastyczne godziny pracy wynagrodzenie ok. 4 000 zł bruttoprywatną opiekę medyczną Medicover oraz kartę sportową OK Systemdofinansowanie do wyposażenia miejsca pracy w domu zadaniawsparcie działu w procesie zatrudnienia i obsługi pracownikówpomoc w procesowaniu dokumentacji kadrowejobsługa bieżących zapytań ze strony pracownikówsprawdzanie i aktualizacja danych w systemach wewnętrznychbieżący kontakt z TL i HM odnośnie procesówraportowanieoczekujemyTo właśnie Ciebie szukamy, jeśli: znasz biegle język angielskipotrafisz obsługiwać pakiet MS Office (szczególnie Excel)szybko się uczyszjesteś dokładny i zwracasz uwagę na szczegółyjesteś gotowy/a do pracy w wymiarze 8h dziennie od poniedziałku do piątkuchcesz rozpocząć pracę od zarazposiadasz rozwinięte umiejętności komunikacyjnemasz chęci do pracy i pozytywną energią :) Agencja zatrudnienia nr wpisu 47
      • kraków, małopolskie
      • praca tymczasowa
      • randstad polska
      Lubisz kontakt z ludźmi? Interesujesz się kosmetykami?Aplikuj!Poszukujemy doradców prezentowych w perfumeriach Sephora w Krakowie w lokalizacjach: ul. Floriańska, Galeria Serenada, Galeria Krakowskaoferujemyumowa zlecenie do końca grudnia 2021atrakcyjna stawkapraca w prestiżowej sieci perfumerii, będącej częścią grupy LVMH Moët Hennessy Louis Vuitton (dystrybutora luksusowych marek)zadaniaprofesjonalne doradztwo w zakresie doboru ekskluzywnych kosmetyków w okresie świątecznym (zapewniamy szkolenia) dbanie o ekspozycję produktów i obsługę klienta wg. standardów Sephoraoczekujemydyspozycyjności do pracy 6 godzin dziennie między 10.00 a 21.00, również w soboty oraz niedziele handloweproaktywnej postawy, zorientowanie na klientapozytywnego usposobieniakomunikatywnej znajomości języka angielskiego Agencja zatrudnienia – nr wpisu 47
      Lubisz kontakt z ludźmi? Interesujesz się kosmetykami?Aplikuj!Poszukujemy doradców prezentowych w perfumeriach Sephora w Krakowie w lokalizacjach: ul. Floriańska, Galeria Serenada, Galeria Krakowskaoferujemyumowa zlecenie do końca grudnia 2021atrakcyjna stawkapraca w prestiżowej sieci perfumerii, będącej częścią grupy LVMH Moët Hennessy Louis Vuitton (dystrybutora luksusowych marek)zadaniaprofesjonalne doradztwo w zakresie doboru ekskluzywnych kosmetyków w okresie świątecznym (zapewniamy szkolenia) dbanie o ekspozycję produktów i obsługę klienta wg. standardów Sephoraoczekujemydyspozycyjności do pracy 6 godzin dziennie między 10.00 a 21.00, również w soboty oraz niedziele handloweproaktywnej postawy, zorientowanie na klientapozytywnego usposobieniakomunikatywnej znajomości języka angielskiego Agencja zatrudnienia – nr wpisu 47
      • kraków, małopolskie
      • praca tymczasowa
      • randstad polska
      Chcesz spróbować swoich sił w firmie z tradycjami a zarazem w nowoczesnym otoczeniu maszyn?Szukamy operatorów wózka widłowego w Krakowie!APLIKUJ DO NAS JUŻ DZIŚ!Wyślij swoje CV lub sms o treści PRACA UDT na numer 697 540 262 a my do Ciebie oddzwonimy!oferujemyelastyczny grafik pracy,szybki proces rekrutacyjny! możliwość pracy w nadgodzinach,opiekę konsultanta na terenie zakładu,pracę w prężnie rozwijającej się firmie produkcyjnej i możliwość zatrudnienia bezpośrednio u Klienta,zatrudnienie na podstawie umowy o pracę tymczasową,pracę w systemie 3-zmianowym, 4-brygadowym,100% terminowość wypłaty wynagrodzenia,stołówkę na terenie zakładu produkcyjnego plus 50% DOFINANSOWANIA do posiłków,pakiet Benefitów Randstad+ (prywatną opiekę medyczną Medicover, zniżki na zakupy on-line oraz do restauracji i kin, kartę sportową OK System ). zadaniaobsługa wózka widłowego,obsługa skanera,dostarczenie półproduktów do maszyn oraz odbiór gotowego wyrobu,rozładunki i załadunki towarów,dokonywanie przeładunku towarów,składowanie towarów w magazynie zgodnie z ustalonym porządkiem,prace magazynowe oczekujemyuprawnienia na wózki widłowe UDT (jest to mała, biało-zielona legitymacja wydana przez Urząd Dozoru Technicznego)doświadczenie na w/w stanowisku- mile widziane!gotowości do pracy w systemie 3-zmianowym, 4-brygadowym. Nie czekaj! Ta oferta jest właśnie dla Ciebie! Agencja zatrudnienia nr wpisu 47
      Chcesz spróbować swoich sił w firmie z tradycjami a zarazem w nowoczesnym otoczeniu maszyn?Szukamy operatorów wózka widłowego w Krakowie!APLIKUJ DO NAS JUŻ DZIŚ!Wyślij swoje CV lub sms o treści PRACA UDT na numer 697 540 262 a my do Ciebie oddzwonimy!oferujemyelastyczny grafik pracy,szybki proces rekrutacyjny! możliwość pracy w nadgodzinach,opiekę konsultanta na terenie zakładu,pracę w prężnie rozwijającej się firmie produkcyjnej i możliwość zatrudnienia bezpośrednio u Klienta,zatrudnienie na podstawie umowy o pracę tymczasową,pracę w systemie 3-zmianowym, 4-brygadowym,100% terminowość wypłaty wynagrodzenia,stołówkę na terenie zakładu produkcyjnego plus 50% DOFINANSOWANIA do posiłków,pakiet Benefitów Randstad+ (prywatną opiekę medyczną Medicover, zniżki na zakupy on-line oraz do restauracji i kin, kartę sportową OK System ). zadaniaobsługa wózka widłowego,obsługa skanera,dostarczenie półproduktów do maszyn oraz odbiór gotowego wyrobu,rozładunki i załadunki towarów,dokonywanie przeładunku towarów,składowanie towarów w magazynie zgodnie z ustalonym porządkiem,prace magazynowe oczekujemyuprawnienia na wózki widłowe UDT (jest to mała, biało-zielona legitymacja wydana przez Urząd Dozoru Technicznego)doświadczenie na w/w stanowisku- mile widziane!gotowości do pracy w systemie 3-zmianowym, 4-brygadowym. Nie czekaj! Ta oferta jest właśnie dla Ciebie! Agencja zatrudnienia nr wpisu 47
      • kraków, małopolskie
      • praca stała
      • randstad polska
      Would you like to gain first experience in the Anti Money Laundering area?Or maybe you already have KYC/TM knowledge and you would like to develop professional skills in these fields?Apply, and take advantage of this unique opportunity to develop in one of the best companies in Cracow!oferujemyattractive salarymultisport card full trainingopportunity to grow in your careerzadaniaverification of bank's new and existing clients in terms of possible financial fraudverification of the SARs generated by the system (including investigation process)searching databases and checking/veryfing customers profilesresponsible for the proper documentation of all compliance-related contentcontrol of possible riskrunning periodic reviewschecking customer credibilityworking with the documents and systemoczekujemyadvanced knowledge of English (another foreign language will be an advantage),computer software competency, including Microsoft Excel, Word and Outlookstrong analytical, critical thinking and problem-solving abilitiesability to work independently; take initiative; and able to adapt to changeattention to detail and proven ability to handle complexityfull training will be provided Agencja zatrudnienia nr wpisu 47
      Would you like to gain first experience in the Anti Money Laundering area?Or maybe you already have KYC/TM knowledge and you would like to develop professional skills in these fields?Apply, and take advantage of this unique opportunity to develop in one of the best companies in Cracow!oferujemyattractive salarymultisport card full trainingopportunity to grow in your careerzadaniaverification of bank's new and existing clients in terms of possible financial fraudverification of the SARs generated by the system (including investigation process)searching databases and checking/veryfing customers profilesresponsible for the proper documentation of all compliance-related contentcontrol of possible riskrunning periodic reviewschecking customer credibilityworking with the documents and systemoczekujemyadvanced knowledge of English (another foreign language will be an advantage),computer software competency, including Microsoft Excel, Word and Outlookstrong analytical, critical thinking and problem-solving abilitiesability to work independently; take initiative; and able to adapt to changeattention to detail and proven ability to handle complexityfull training will be provided Agencja zatrudnienia nr wpisu 47
      • kraków, małopolskie
      • praca stała
      • randstad polska
      Jesteś osobą energiczną i posiadasz doświadczenie w pracy przy obsłudze klienta bądź sprzedaży? Szukasz pracy na pełen etat i nie boisz się wyzwań? Jeśli tak, zapoznaj się z naszą ofertą pracy już dziś!oferujemystabilne zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę,atrakcyjne wynagrodzenie,kartę Multisport,pracę w zgranym zespole,przyjazną atmosferę.zadaniawsparcie w obiegu dokumentów,wystawianie faktur,wprowadzanie zamówień do bazy danych,edycja bazy danych, tworzenie zestawień oraz raportów,monitoring terminów dostaw.oczekujemydoświadczenia w pracy w administracji z dokumentami,doświadczenia w pracy z programami księgowymi/ sprzedażowymi,znajomośc pakietu Office,znajomośc programu Subiekt lub innego programu do księgowania FV zakupowych.Agencja zatrudnienia – nr wpisu 47
      Jesteś osobą energiczną i posiadasz doświadczenie w pracy przy obsłudze klienta bądź sprzedaży? Szukasz pracy na pełen etat i nie boisz się wyzwań? Jeśli tak, zapoznaj się z naszą ofertą pracy już dziś!oferujemystabilne zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę,atrakcyjne wynagrodzenie,kartę Multisport,pracę w zgranym zespole,przyjazną atmosferę.zadaniawsparcie w obiegu dokumentów,wystawianie faktur,wprowadzanie zamówień do bazy danych,edycja bazy danych, tworzenie zestawień oraz raportów,monitoring terminów dostaw.oczekujemydoświadczenia w pracy w administracji z dokumentami,doświadczenia w pracy z programami księgowymi/ sprzedażowymi,znajomośc pakietu Office,znajomośc programu Subiekt lub innego programu do księgowania FV zakupowych.Agencja zatrudnienia – nr wpisu 47
      • kraków, małopolskie
      • praca tymczasowa
      • randstad polska
      Ukończyłaś/eś studia o kierunku finansowym, jesteś dostępna/y na cały etat i chciałabyś rozwijać się w jednym z działów finansowych w międzynarodowej firmie. Aplikuj!oferujemypracę dla firmy z branży tytoniowejmożliwość zdobycia doświadczeniapraca od poniedziałku do piątku w godzinach 9-17 lub 8-16,możliwość pracy "home office"pakiet dodatków Randstad Plus : karta sportowa i opieka medyczna w atrakcyjnej cenie;)bony lunchowe 160 zł co miesiąc , pakiet opieki medycznej Luxmedpraca w międzynarodowym zespoleumowa o pracę tymczasową zadaniawsparcie działu księgowościwprowadzanie danych księgowych do systemu i weryfikacja dokumentów (SAP,Coupa)sprawdzanie i uzgadnianie sald kont oraz księgowanie płatnościrealizacja procesu płatności transakcji międzyfirmowychoczekujemybardzo dobrej znajomości języka angielskiego (min. B2)wykształcenie wyższe z zakresu finansów lub rachunkowościbardzo dobrej praktycznej znajomości programów Word, Excel (tabele przestawne, funkcje wyszukaj)dodatkowym atutem będzie znajomość makr (czyli VBA)dostępności w pełnym wymiarze godzin od poniedziałku do piątkuAgencja zatrudnienia – nr wpisu 47
      Ukończyłaś/eś studia o kierunku finansowym, jesteś dostępna/y na cały etat i chciałabyś rozwijać się w jednym z działów finansowych w międzynarodowej firmie. Aplikuj!oferujemypracę dla firmy z branży tytoniowejmożliwość zdobycia doświadczeniapraca od poniedziałku do piątku w godzinach 9-17 lub 8-16,możliwość pracy "home office"pakiet dodatków Randstad Plus : karta sportowa i opieka medyczna w atrakcyjnej cenie;)bony lunchowe 160 zł co miesiąc , pakiet opieki medycznej Luxmedpraca w międzynarodowym zespoleumowa o pracę tymczasową zadaniawsparcie działu księgowościwprowadzanie danych księgowych do systemu i weryfikacja dokumentów (SAP,Coupa)sprawdzanie i uzgadnianie sald kont oraz księgowanie płatnościrealizacja procesu płatności transakcji międzyfirmowychoczekujemybardzo dobrej znajomości języka angielskiego (min. B2)wykształcenie wyższe z zakresu finansów lub rachunkowościbardzo dobrej praktycznej znajomości programów Word, Excel (tabele przestawne, funkcje wyszukaj)dodatkowym atutem będzie znajomość makr (czyli VBA)dostępności w pełnym wymiarze godzin od poniedziałku do piątkuAgencja zatrudnienia – nr wpisu 47
    oglądasz 30 z 70 ofert pracy

    Dziękujemy. będziesz teraz regularnie otrzymywać powiadomienia o podobnych ofertach pracy.

    Wygląda na to, że chcesz zmienić język. Spowoduje to zresetowanie filtrów zastosowanych obecnie przy wyszukiwaniu ofert pracy.