You are successfully logged out of your my randstad account

You have successfully deleted your account

    Dziękujemy. będziesz teraz regularnie otrzymywać spersonalizowane powiadomienia o ofertach pracy.

    liczba ofert pracy dla Hr: 60

    filtr1
    wyczyść wszystko
      • łódź, łódzkie
      • praca stała
      • randstad polska
      Posiadasz doświadczenie w zarządzaniu projektami z obszaru HR? Cechujesz się dużą inicjatywą w działaniu? Znasz biegle język angielski i masz rozbudowane zdolności analitycznego myślenia? Jeśli na wszystkie pytania odpowiadasz twierdząco, zaaplikuj i umów się z nami spotkanie. Obecnie prowadzimy rekrutację dla naszego klienta, międzynarodowej organizacji posiadającej w Łodzi swoje centrum logistyczne.  oferujemyumowę o pracę bezpośrednio u naszego klientastabilne warunki zatrudnieniapracę dla rozpoznawalnej marki na lokalnym i międzynarodowym rynkumożliwość prowadzenia wiele ciekawych projektów HR-owych, dających dużą możliwość rozwoju w różnych obszarachpracę w organizacji stawiającej na pierwszym miejscu każdego pracownikapakiet benefitówzadaniaBudowanie pozytywnych relacji z pracownikami na wszystkich poziomach organizacjiPraca nad realizowaniem celów biznesowychWsparcie kadry managerskiej w realizowaniu polityki personalnejWdrażanie polityk i procedurUdział w lokalnych i międzynarodowych projektach HRImplementacja globalnych procesów HRPraca nad wprowadzeniem nowych rozwiązań z zakresu HRWspółpraca z innymi działamioczekujemydoświadczenia na podobnym stanowisku w międzynarodowej organizacji (HR BP, HR Generalist, Starszy specjalista ds. HR, HR project manager)mile widziane doświadczenia w pracy w spółce produkcyjnej lub logistycznejdoświadczenia w pracy na KPIbiegła znajomość języka angielskiegowysoko rozwiniętych umiejętności komunikacyjnychumiejętności analitycznychumiejętność prezentowania wynikówproaktywności i kreatywności w działaniu Agencja zatrudnienia – nr wpisu 47
      Posiadasz doświadczenie w zarządzaniu projektami z obszaru HR? Cechujesz się dużą inicjatywą w działaniu? Znasz biegle język angielski i masz rozbudowane zdolności analitycznego myślenia? Jeśli na wszystkie pytania odpowiadasz twierdząco, zaaplikuj i umów się z nami spotkanie. Obecnie prowadzimy rekrutację dla naszego klienta, międzynarodowej organizacji posiadającej w Łodzi swoje centrum logistyczne.  oferujemyumowę o pracę bezpośrednio u naszego klientastabilne warunki zatrudnieniapracę dla rozpoznawalnej marki na lokalnym i międzynarodowym rynkumożliwość prowadzenia wiele ciekawych projektów HR-owych, dających dużą możliwość rozwoju w różnych obszarachpracę w organizacji stawiającej na pierwszym miejscu każdego pracownikapakiet benefitówzadaniaBudowanie pozytywnych relacji z pracownikami na wszystkich poziomach organizacjiPraca nad realizowaniem celów biznesowychWsparcie kadry managerskiej w realizowaniu polityki personalnejWdrażanie polityk i procedurUdział w lokalnych i międzynarodowych projektach HRImplementacja globalnych procesów HRPraca nad wprowadzeniem nowych rozwiązań z zakresu HRWspółpraca z innymi działamioczekujemydoświadczenia na podobnym stanowisku w międzynarodowej organizacji (HR BP, HR Generalist, Starszy specjalista ds. HR, HR project manager)mile widziane doświadczenia w pracy w spółce produkcyjnej lub logistycznejdoświadczenia w pracy na KPIbiegła znajomość języka angielskiegowysoko rozwiniętych umiejętności komunikacyjnychumiejętności analitycznychumiejętność prezentowania wynikówproaktywności i kreatywności w działaniu Agencja zatrudnienia – nr wpisu 47
      • łódź, łódzkie
      • praca stała
      • randstad polska
      Masz doświadczenie w dużej, międzynarodowej firmie? Wyróżnia Cię dojrzałość i świadomość biznesowa oraz odporność na stres? Potrafisz przekładać wymagania biznesowe na efektywne praktyki HR? Nie czekaj, aplikuj! Bądź współodpowiedzialny za realizację celów i zadań HR, przyczyniając się do sukcesu naszego klienta.Rekrutacja jest prowadzona dla klienta z branży SSC/BPO. oferujemyumowę o pracę bezpośrednio u naszego klientapracę w bardzo dynamicznym środowiskumożliwość koordynowania dużych projektów z obszaru HRdofinansowanie do zajęć sportowychprywatna opieka medycznadofinansowanie do nauki języka obcegoprofesjonalne szkolenia i kursy praca hybrydowaelastyczny czas pracyimprezy integracyjnedodatkowe świadczenia socjalnekupony na zakupydofinansowanie do biletów do kina, teatrufundusze wakacyjneprezenty świąteczneprogram poleceń pracownikówinicjatywy charytatywnezadaniaprowadzenie projektów i inicjatyw z zakresu HR zarówno na potrzeby lokalne jak i globalnewspółpraca z HR Managerem i Dyrektorami Linii Biznesowych w zakresie wdrażania strategicznych projektów i inicjatyw HRidentyfikowanie lokalnych projektów i inicjatyw HR zgodnych z potrzebami linii biznesowejwspółpraca z kluczowymi interesariuszami w ramach linii biznesowej w celu zapewnienia, że wszystkie projekty i inicjatywy HR są odpowiednio komunikowane i wdrażanewkład w analizę biznesową w celu wspierania rozwoju, rozpoznając trendy biznesowe, ich wpływ na działalność oraz potrafiąc przewidzieć potencjalne przeszkody na drodze do sukcesuzapewniacie natychmiastowej informacji zwrotnej na temat wszystkich procesów, procedur i inicjatyw HRinicjowanie i kierowanie procesami E&E, Talent Review, Performace Review oraz innymi globalnymi projektami i inicjatywamiaktywna identyfikacja luk, proponowane i wdrażanie zmian niezbędnych do pokrycia ryzykadziałanie na poprawą wyników, implementacja pozytywnych zmian w zarządzaniu ludźmiwewnętrzna i zewnętrzna komunikacja związaną z zasobami ludzkimiutrzymywanie procesów kadrowych w pełnej zgodności z ramami prawnymi i regulacyjnymi wewnętrznymi i zewnętrznymipartnerstwo i współpraca z wszystkimi funkcjami HR na poziomie lokalnym i globalnymoczekujemywykształcenia wyższegominimum 3 lata doświadczenia zawodowego na podobnym stanowiskudoświadczenie w pracy w dużej międzynarodowej organizacjiumiejętności interpersonalne i komunikacyjnepozytywne nastawienie i entuzjazm z nastawieniem na rozwójdoświadczenie w pracy z MS Officesilna orientacja na wysoką jakość usług świadczonych dla klientów wewnętrznychznajomość biznesu i umiejętność rozwiązywania problemówswobodna komunikacja w języku angielskim Agencja zatrudnienia – nr wpisu 47
      Masz doświadczenie w dużej, międzynarodowej firmie? Wyróżnia Cię dojrzałość i świadomość biznesowa oraz odporność na stres? Potrafisz przekładać wymagania biznesowe na efektywne praktyki HR? Nie czekaj, aplikuj! Bądź współodpowiedzialny za realizację celów i zadań HR, przyczyniając się do sukcesu naszego klienta.Rekrutacja jest prowadzona dla klienta z branży SSC/BPO. oferujemyumowę o pracę bezpośrednio u naszego klientapracę w bardzo dynamicznym środowiskumożliwość koordynowania dużych projektów z obszaru HRdofinansowanie do zajęć sportowychprywatna opieka medycznadofinansowanie do nauki języka obcegoprofesjonalne szkolenia i kursy praca hybrydowaelastyczny czas pracyimprezy integracyjnedodatkowe świadczenia socjalnekupony na zakupydofinansowanie do biletów do kina, teatrufundusze wakacyjneprezenty świąteczneprogram poleceń pracownikówinicjatywy charytatywnezadaniaprowadzenie projektów i inicjatyw z zakresu HR zarówno na potrzeby lokalne jak i globalnewspółpraca z HR Managerem i Dyrektorami Linii Biznesowych w zakresie wdrażania strategicznych projektów i inicjatyw HRidentyfikowanie lokalnych projektów i inicjatyw HR zgodnych z potrzebami linii biznesowejwspółpraca z kluczowymi interesariuszami w ramach linii biznesowej w celu zapewnienia, że wszystkie projekty i inicjatywy HR są odpowiednio komunikowane i wdrażanewkład w analizę biznesową w celu wspierania rozwoju, rozpoznając trendy biznesowe, ich wpływ na działalność oraz potrafiąc przewidzieć potencjalne przeszkody na drodze do sukcesuzapewniacie natychmiastowej informacji zwrotnej na temat wszystkich procesów, procedur i inicjatyw HRinicjowanie i kierowanie procesami E&E, Talent Review, Performace Review oraz innymi globalnymi projektami i inicjatywamiaktywna identyfikacja luk, proponowane i wdrażanie zmian niezbędnych do pokrycia ryzykadziałanie na poprawą wyników, implementacja pozytywnych zmian w zarządzaniu ludźmiwewnętrzna i zewnętrzna komunikacja związaną z zasobami ludzkimiutrzymywanie procesów kadrowych w pełnej zgodności z ramami prawnymi i regulacyjnymi wewnętrznymi i zewnętrznymipartnerstwo i współpraca z wszystkimi funkcjami HR na poziomie lokalnym i globalnymoczekujemywykształcenia wyższegominimum 3 lata doświadczenia zawodowego na podobnym stanowiskudoświadczenie w pracy w dużej międzynarodowej organizacjiumiejętności interpersonalne i komunikacyjnepozytywne nastawienie i entuzjazm z nastawieniem na rozwójdoświadczenie w pracy z MS Officesilna orientacja na wysoką jakość usług świadczonych dla klientów wewnętrznychznajomość biznesu i umiejętność rozwiązywania problemówswobodna komunikacja w języku angielskim Agencja zatrudnienia – nr wpisu 47
      • gniezno, wielkopolskie
      • praca stała
      • randstad polska
      For our client, which is a recognizable and world-renowned company, we are looking for experienced administrative specialists. You will be an ideal candidate if you value the international work environment and think about development in the ​​HR area.oferujemyWhat we offer:employment contractpossibility of professional development – development in HR departmenttraining and the possibility of obtaining professional qualificationsvery good atmosphere based on cooperationzadaniaYour tasks:administrative support to Expatriates, on housing arrangements, relocation, entering agreements for internet service etc.,making travel arrangements for senior staff such as booking flights, cars and hotel reservations or event preparations,handling BAU (business as usual) activities, providing necessary administrative support to ensure efficient operation of office,support meetings scheduling and support visitors, carrying out administrative duties such as filing, typing, copying, binding, scanning etc.supporting team by performing tasks related to organization and strong communication maintaining stationary suppliers inventory by checking stock to determine inventory level, anticipating needed supplies, placing and expediting orders for supplies,supporting gaining and screening offers from various service providers and vendors, to enable office operation (cars, taxis, other services and products)supporting HR on a daily basis – eagerness to develop in HR areaoczekujemyWhat we expect:at least 3 year experience in field, on independent position (administration specialist)good Englishcomputer literacy such as Microsoft Word, Excel, PowerPoint (must)basic knowledge of labor law – passion to develop in HR areaAgencja zatrudnienia – nr wpisu 47
      For our client, which is a recognizable and world-renowned company, we are looking for experienced administrative specialists. You will be an ideal candidate if you value the international work environment and think about development in the ​​HR area.oferujemyWhat we offer:employment contractpossibility of professional development – development in HR departmenttraining and the possibility of obtaining professional qualificationsvery good atmosphere based on cooperationzadaniaYour tasks:administrative support to Expatriates, on housing arrangements, relocation, entering agreements for internet service etc.,making travel arrangements for senior staff such as booking flights, cars and hotel reservations or event preparations,handling BAU (business as usual) activities, providing necessary administrative support to ensure efficient operation of office,support meetings scheduling and support visitors, carrying out administrative duties such as filing, typing, copying, binding, scanning etc.supporting team by performing tasks related to organization and strong communication maintaining stationary suppliers inventory by checking stock to determine inventory level, anticipating needed supplies, placing and expediting orders for supplies,supporting gaining and screening offers from various service providers and vendors, to enable office operation (cars, taxis, other services and products)supporting HR on a daily basis – eagerness to develop in HR areaoczekujemyWhat we expect:at least 3 year experience in field, on independent position (administration specialist)good Englishcomputer literacy such as Microsoft Word, Excel, PowerPoint (must)basic knowledge of labor law – passion to develop in HR areaAgencja zatrudnienia – nr wpisu 47
      • konstantynów łódzki, łódzkie
      • praca stała
      • randstad polska
      Jeśli posiadasz doświadczenie w pracy w firmie produkcyjnej, odpowiadałeś/aś za procesy rekrutacyjne, programy rozwojowe, projekty HR, wsparcie kierownictwa w obszarze HR i do tego biegle komunikujesz się w języku angielsku, to jest to oferta dla Ciebie!Obecnie dla naszego klienta, międzynarodowej firmy produkcyjnej z branży tworzyw sztucznych, poszukujemy doświadczonego specjalisty z obszaru HR. Osoba ta będzie odpowiadać za realizację polityki personalnej w 2 zakładach produkcyjnych oraz wspierać jednostkę SSC.oferujemybezpośrednie zatrudnienie na umowę o prace u naszego klientamożliwość uczestniczenia w projektach globalnychsamodzielne stanowisko z dużą ilością wyzwań związanych z układaniem/zmienianiem procesów HR-owychprogramy rozwojowe oraz pakiet szkoleńdodatkowe ubezpieczeniedofinansowanie do karty sportowejsystem nagród uznaniowych, roczna premiaZFŚSzadaniastały kontakt i współpraca z managerami i pracownikami firmyprowadzenie procesów rekrutacyjnych i onboardingowychwdrażania polityki personalnej i programów HR dbanie o poprawność i przepływ danych w systemach informatycznych firmy tworzenie raportówdbanie o dobry wizerunek firmy wewnętrznie jak i zewnętrznieuczestniczenie w globalnych projektach HRoczekujemy2 -3 letniego doświadczenia na podobnym stanowiskudoświadczenie w prowadzeniu procesów HR w firmie produkcyjnejwykształcenie wyższe na kierunku zarządzania zasobami ludzkimi lub pokrewneznajomość języka angielskiego na poziomie bardzo dobrymAgencja zatrudnienia – nr wpisu 47
      Jeśli posiadasz doświadczenie w pracy w firmie produkcyjnej, odpowiadałeś/aś za procesy rekrutacyjne, programy rozwojowe, projekty HR, wsparcie kierownictwa w obszarze HR i do tego biegle komunikujesz się w języku angielsku, to jest to oferta dla Ciebie!Obecnie dla naszego klienta, międzynarodowej firmy produkcyjnej z branży tworzyw sztucznych, poszukujemy doświadczonego specjalisty z obszaru HR. Osoba ta będzie odpowiadać za realizację polityki personalnej w 2 zakładach produkcyjnych oraz wspierać jednostkę SSC.oferujemybezpośrednie zatrudnienie na umowę o prace u naszego klientamożliwość uczestniczenia w projektach globalnychsamodzielne stanowisko z dużą ilością wyzwań związanych z układaniem/zmienianiem procesów HR-owychprogramy rozwojowe oraz pakiet szkoleńdodatkowe ubezpieczeniedofinansowanie do karty sportowejsystem nagród uznaniowych, roczna premiaZFŚSzadaniastały kontakt i współpraca z managerami i pracownikami firmyprowadzenie procesów rekrutacyjnych i onboardingowychwdrażania polityki personalnej i programów HR dbanie o poprawność i przepływ danych w systemach informatycznych firmy tworzenie raportówdbanie o dobry wizerunek firmy wewnętrznie jak i zewnętrznieuczestniczenie w globalnych projektach HRoczekujemy2 -3 letniego doświadczenia na podobnym stanowiskudoświadczenie w prowadzeniu procesów HR w firmie produkcyjnejwykształcenie wyższe na kierunku zarządzania zasobami ludzkimi lub pokrewneznajomość języka angielskiego na poziomie bardzo dobrymAgencja zatrudnienia – nr wpisu 47
      • poznań, wielkopolskie
      • praca stała
      • randstad polska
      Do you speak German and want to thrive in HR? Don't wait, apply for our job offer and work in one of the largest companies in the world in the pharmaceutical industry. Our HR Customer Support department characterizes by being open towards clients, supportive, with a great culture and atmosphere of creativity, strong team spirit and is looking for a talented and internationally oriented professional to join us!oferujemyCareer at one of the leading global healthcare companies;Attractive reward package (competitive salary, annual bonus & awards for outstanding performance, recognition awards for additional achievements and engagement, holiday benefit);Possibilities of development within the role and company’s structure;Life insurance and pension plan;Open and inclusive environment which is supportive and welcoming of all diversity strands (gender, race, ethnicity, sexuality, disability, or any other characteristic);Private medical package with additional preventive healthcare services for employees and their eligible counterparts;Sports cards (Multisport);Personalized learning approach (mentoring, online trainings’ platforms: Pluralsight, Business Skills, Harvard Manage Mentor, Skillsoft and external trainings);Extensive support of work life balance (flexible working solutions including working from home possibilities, health & wellbeing activities);Supportive community and integration events;Modern office with creative rooms, fresh fruits everyday;Free car and bike parking, locker rooms and showerszadaniaProvide HR administrative services including preparation of HR documents;Maintain HR Data and Transactions in Workday or other related HR Systems;Be the first point of contact for queries coming from employees via cases (ServiceNow), live chat, email or phone and provide end-to-end navigation support;Identify customer needs, clarify every issue, give timely updates and provide final solutions;Work closely with internal colleagues to ensure high accuracy of resolutions and customer satisfaction;Dispatch cases to the responsible teamsoczekujemyMin. 1 year of experience in a similar or close role in Customer Support and/or HR areas;Fluent German and communicative English languages;Experience in HR Operations or Shared Services or Customer Support would be an advantage;Good knowledge and practice in using MS Office;Practical knowledge of work for German speaking markets;Ability to perform the tasks in compliance with existing procedures, strong internal customer focus, excellent communication skills as well as the proactiveness;Sense of ownership of assigned tasks, ability to work independently and in a team;Ability to multitask, organize a workload and attention to detailsAgencja zatrudnienia – nr wpisu 47
      Do you speak German and want to thrive in HR? Don't wait, apply for our job offer and work in one of the largest companies in the world in the pharmaceutical industry. Our HR Customer Support department characterizes by being open towards clients, supportive, with a great culture and atmosphere of creativity, strong team spirit and is looking for a talented and internationally oriented professional to join us!oferujemyCareer at one of the leading global healthcare companies;Attractive reward package (competitive salary, annual bonus & awards for outstanding performance, recognition awards for additional achievements and engagement, holiday benefit);Possibilities of development within the role and company’s structure;Life insurance and pension plan;Open and inclusive environment which is supportive and welcoming of all diversity strands (gender, race, ethnicity, sexuality, disability, or any other characteristic);Private medical package with additional preventive healthcare services for employees and their eligible counterparts;Sports cards (Multisport);Personalized learning approach (mentoring, online trainings’ platforms: Pluralsight, Business Skills, Harvard Manage Mentor, Skillsoft and external trainings);Extensive support of work life balance (flexible working solutions including working from home possibilities, health & wellbeing activities);Supportive community and integration events;Modern office with creative rooms, fresh fruits everyday;Free car and bike parking, locker rooms and showerszadaniaProvide HR administrative services including preparation of HR documents;Maintain HR Data and Transactions in Workday or other related HR Systems;Be the first point of contact for queries coming from employees via cases (ServiceNow), live chat, email or phone and provide end-to-end navigation support;Identify customer needs, clarify every issue, give timely updates and provide final solutions;Work closely with internal colleagues to ensure high accuracy of resolutions and customer satisfaction;Dispatch cases to the responsible teamsoczekujemyMin. 1 year of experience in a similar or close role in Customer Support and/or HR areas;Fluent German and communicative English languages;Experience in HR Operations or Shared Services or Customer Support would be an advantage;Good knowledge and practice in using MS Office;Practical knowledge of work for German speaking markets;Ability to perform the tasks in compliance with existing procedures, strong internal customer focus, excellent communication skills as well as the proactiveness;Sense of ownership of assigned tasks, ability to work independently and in a team;Ability to multitask, organize a workload and attention to detailsAgencja zatrudnienia – nr wpisu 47
      • katowice, śląskie
      • praca stała
      • randstad polska
      HR to twoja smykałka? Strktura Matrixowa Cię nie przeraża? Swobodnie komunikujesz się w języku angielskim? Świetnie! Bardzo chętnie przeprowadzimy Cię przez proces rekrutacyjny. Zostań cześcią czegoś wielkiego. oferujemyumowa o pracę bezpośrednio u pracodawcy praca od zaraz dogodna lokalizacja biura elastyczny czas pracypraca zdalnamiędzynarodowe i dynamiczne środowisko pracy wyjątkowi ludzie i atmosferaprywatna opieka medycznaubezpieczenie na życiekarta multisportprezenty świąteczne i okolicznościowedofinansowanie do wakacji (wczasy pod gruszą) darmowe kursy językowe w tym business English karty Sodexodofinansowanie do okularówszkolenia i webinaria dofinansowanie do naukinagrody uznaniowebonus za poleceniefundusz socjalnypremie świąteczne skrócenie o 4 godziny czasu pracy w dniu urodzin bilety na wydarzenia kulturowe  zadaniawsparcie operacyjne dla wszystkich projektów HR w organizacji (wydajność biznesowa, rotacja, szkolenia, onbording, C&B)udział w projektach ad hocwdrażanie planu zasobów ludzkichzarządzanie zmianami organizacyjnyminadzór nad globalnymi oraz wewnętrznymi politykami i standardamizarządzanie analizą HR, w tym raportowanie do władz lokalnych i korporacyjnychzarządzane zespołem specjalistów HRopracowywanie polityki, procedur i najlepszych praktyk związanych z zasobami ludzkiminadzór oraz wsparcie kierowników liniowych (wyznaczanie celów, zapewnianie planów rozwoju osobistego, zarządzanie przeglądami śródrocznymi i rocznymi, poprawa wydajności)oczekujemybiegle znajomość języka angielskiego minimum 10 lat doświadczenia zawodowego w HR, najlepiej co najmniej 5 w SSC/BPO doświadczenie w rolach HR Generalist i HR Business Partnerduże doświadczenie w doradztwie personalnym i doradztwie dla kadry zarządzającej wyższego szczebladoświadczenie w prowadzeniu zmian i prowadzeniu dużych projektów zmiany HRjasne zrozumienie przepisów dotyczących HR i zarządzania zmianąpraktyczna wiedza na temat wskaźników HR, najlepszych praktyk i umiejętność ich wykorzystania w poprawie wydajności potwierdzone osiągnięcia w tworzeniu procesów i polityk w organizacjidoświadczenie w zarządzaniu talentamipodstawowa świadomość zarządzania ryzykiem operacyjnym doskonałe umiejętności komunikacji werbalnej i pisemnej, zdolne do wpływania na kolegów z kadry kierowniczej umiejętności analityczne i rozwiązywania problemów bardzo dobra znajomość polskiego prawa pracyumiejętnosć taktownego radzenia sobie z trudnymi sytuacjamiAgencja zatrudnienia – nr wpisu 47
      HR to twoja smykałka? Strktura Matrixowa Cię nie przeraża? Swobodnie komunikujesz się w języku angielskim? Świetnie! Bardzo chętnie przeprowadzimy Cię przez proces rekrutacyjny. Zostań cześcią czegoś wielkiego. oferujemyumowa o pracę bezpośrednio u pracodawcy praca od zaraz dogodna lokalizacja biura elastyczny czas pracypraca zdalnamiędzynarodowe i dynamiczne środowisko pracy wyjątkowi ludzie i atmosferaprywatna opieka medycznaubezpieczenie na życiekarta multisportprezenty świąteczne i okolicznościowedofinansowanie do wakacji (wczasy pod gruszą) darmowe kursy językowe w tym business English karty Sodexodofinansowanie do okularówszkolenia i webinaria dofinansowanie do naukinagrody uznaniowebonus za poleceniefundusz socjalnypremie świąteczne skrócenie o 4 godziny czasu pracy w dniu urodzin bilety na wydarzenia kulturowe  zadaniawsparcie operacyjne dla wszystkich projektów HR w organizacji (wydajność biznesowa, rotacja, szkolenia, onbording, C&B)udział w projektach ad hocwdrażanie planu zasobów ludzkichzarządzanie zmianami organizacyjnyminadzór nad globalnymi oraz wewnętrznymi politykami i standardamizarządzanie analizą HR, w tym raportowanie do władz lokalnych i korporacyjnychzarządzane zespołem specjalistów HRopracowywanie polityki, procedur i najlepszych praktyk związanych z zasobami ludzkiminadzór oraz wsparcie kierowników liniowych (wyznaczanie celów, zapewnianie planów rozwoju osobistego, zarządzanie przeglądami śródrocznymi i rocznymi, poprawa wydajności)oczekujemybiegle znajomość języka angielskiego minimum 10 lat doświadczenia zawodowego w HR, najlepiej co najmniej 5 w SSC/BPO doświadczenie w rolach HR Generalist i HR Business Partnerduże doświadczenie w doradztwie personalnym i doradztwie dla kadry zarządzającej wyższego szczebladoświadczenie w prowadzeniu zmian i prowadzeniu dużych projektów zmiany HRjasne zrozumienie przepisów dotyczących HR i zarządzania zmianąpraktyczna wiedza na temat wskaźników HR, najlepszych praktyk i umiejętność ich wykorzystania w poprawie wydajności potwierdzone osiągnięcia w tworzeniu procesów i polityk w organizacjidoświadczenie w zarządzaniu talentamipodstawowa świadomość zarządzania ryzykiem operacyjnym doskonałe umiejętności komunikacji werbalnej i pisemnej, zdolne do wpływania na kolegów z kadry kierowniczej umiejętności analityczne i rozwiązywania problemów bardzo dobra znajomość polskiego prawa pracyumiejętnosć taktownego radzenia sobie z trudnymi sytuacjamiAgencja zatrudnienia – nr wpisu 47
      • kraków, małopolskie
      • praca tymczasowa
      • randstad polska
      Komunikatywnie posługujesz się językiem portugalskim, posiadasz pierwsze doświadczenia w pracy w dziale HR i chciałbyś rozwijać swoją karierę w międzynarodowym środowisku? Teraz masz szansę to zrobić! Mamy dla Ciebie ofertę w której znajomość portugalskiego oraz chęć rozwoju to podstawa i początek międzynarodowych znajomości!oferujemyzatrudnienie na podstawie umowy o pracę tymczasową (opłacone składki ZUS, płatne urlopy oraz pozostałe świadczenia),praca od poniedziałku do piątku w godzinach 9-17 lub 8-16,pakiet dodatków Randstad Plus : karta sportowa i opieka medyczna w atrakcyjnej cenie;)bony lunchowe 160 zł co miesiąc , pakiet opieki medycznej Luxmedpraca w międzynarodowym zespole.zadaniawspieranie pracowników PMI (z Portugalii, Hiszpanii ) w zapytaniach dotyczących HRprzechowywanie wniosków i danych osobowych pracowników w bazie danych SAPprzygotowywanie i tłumaczenie dokumentacji HRprzeprowadzanie codziennych audytów wprowadzanych danychgenerowanie standardowych i złożonych raportów SAPkoordynowanie i wykonywanie czynności związanych z listą płacudział w projektach usprawniających, mających na celu poprawę Employee Experienceoczekujemywykształcenia wyższegobardzo dobrej znajomości języka portugalskiego oraz angielskiego - warunek konieczny (B2/C1)znajomość j.hiszpańskiego będzie dodatkowym atutembiegłej znajomości narzędzi Microsoft Officezainteresowania i chęci rozwoju w obszarze HRdoświadczenie w obszarze HR lub obsłudze klienta będzie dodatkowym atutemdostępności w pełnym wymiarze godzin - od poniedziałku do piątku Agencja zatrudnienia – nr wpisu 47
      Komunikatywnie posługujesz się językiem portugalskim, posiadasz pierwsze doświadczenia w pracy w dziale HR i chciałbyś rozwijać swoją karierę w międzynarodowym środowisku? Teraz masz szansę to zrobić! Mamy dla Ciebie ofertę w której znajomość portugalskiego oraz chęć rozwoju to podstawa i początek międzynarodowych znajomości!oferujemyzatrudnienie na podstawie umowy o pracę tymczasową (opłacone składki ZUS, płatne urlopy oraz pozostałe świadczenia),praca od poniedziałku do piątku w godzinach 9-17 lub 8-16,pakiet dodatków Randstad Plus : karta sportowa i opieka medyczna w atrakcyjnej cenie;)bony lunchowe 160 zł co miesiąc , pakiet opieki medycznej Luxmedpraca w międzynarodowym zespole.zadaniawspieranie pracowników PMI (z Portugalii, Hiszpanii ) w zapytaniach dotyczących HRprzechowywanie wniosków i danych osobowych pracowników w bazie danych SAPprzygotowywanie i tłumaczenie dokumentacji HRprzeprowadzanie codziennych audytów wprowadzanych danychgenerowanie standardowych i złożonych raportów SAPkoordynowanie i wykonywanie czynności związanych z listą płacudział w projektach usprawniających, mających na celu poprawę Employee Experienceoczekujemywykształcenia wyższegobardzo dobrej znajomości języka portugalskiego oraz angielskiego - warunek konieczny (B2/C1)znajomość j.hiszpańskiego będzie dodatkowym atutembiegłej znajomości narzędzi Microsoft Officezainteresowania i chęci rozwoju w obszarze HRdoświadczenie w obszarze HR lub obsłudze klienta będzie dodatkowym atutemdostępności w pełnym wymiarze godzin - od poniedziałku do piątku Agencja zatrudnienia – nr wpisu 47
      • grodzisk mazowiecki, mazowieckie
      • praca tymczasowa
      • randstad polska
      Interesujesz się obszarem HR? Chcesz zdobyć doświadczenie w rekrutacji?Zapoznaj sę z naszą ofertą, zaapikuj i dołącz do naszego zespłu Randstad! oferujemybezpłatne praktyki w międzynarodowej firmie możliwość zdobycia pierwszego doświadczenia i poznania specyfiki pracy w HRdostęp do narzędzi umożliwiających poszukiwanie kandydatówwsparcie doświadczonego i wspierającego zespołupracę w miłej atmosferze :)zadaniawsparcie zespołu w procesach rekrutacyjnychpublikacja ogłoszeń rekrutacyjnych selekcja CV oraz prowadzenie wstępnych rozmów rekrutacyjnychprowadzenie i aktualizacja dokumentacji pracowniczejoczekujemyzainteresowania branżą HRotwartości i komunikatywności chęci nauki i rozwoju (wszystkiego Cie nauczymy) :)dyspozycyjności min. 20h tygodniowo (pracujemy 8:00-16:00)Agencja zatrudnienia – nr wpisu 47
      Interesujesz się obszarem HR? Chcesz zdobyć doświadczenie w rekrutacji?Zapoznaj sę z naszą ofertą, zaapikuj i dołącz do naszego zespłu Randstad! oferujemybezpłatne praktyki w międzynarodowej firmie możliwość zdobycia pierwszego doświadczenia i poznania specyfiki pracy w HRdostęp do narzędzi umożliwiających poszukiwanie kandydatówwsparcie doświadczonego i wspierającego zespołupracę w miłej atmosferze :)zadaniawsparcie zespołu w procesach rekrutacyjnychpublikacja ogłoszeń rekrutacyjnych selekcja CV oraz prowadzenie wstępnych rozmów rekrutacyjnychprowadzenie i aktualizacja dokumentacji pracowniczejoczekujemyzainteresowania branżą HRotwartości i komunikatywności chęci nauki i rozwoju (wszystkiego Cie nauczymy) :)dyspozycyjności min. 20h tygodniowo (pracujemy 8:00-16:00)Agencja zatrudnienia – nr wpisu 47
      • kraków, małopolskie
      • praca tymczasowa
      • randstad polska
      Masz już doświadczenie w pracy w rekrutacji? Praca z ludźmi sprawia Ci przyjemność?Aplikuj!Dla naszego Klienta poszukujemy kandydata/tki na stanowiskoasystent/ka ds. HRoferujemyumowa o pracę tymczasowąstawka 19,70 pln bruttomożliwość poznania branży HR w firmie będącej liderem w swojej branżypracę w godzinach 8-16 od poniedziałku do piątku.zadaniazamieszczanie ogłoszeń o pracęselekcja kandydatówprzeprowadzanie wstępnych rozmów telefonicznych z kandydatamiwsparcie doświadczonego rekruteraoczekujemychęci do pracy i naukiwysokie zdolności komunikacyjnekreatywnośćodporność na stresumiejętność pracy pod presją czasuAgencja zatrudnienia – nr wpisu 47
      Masz już doświadczenie w pracy w rekrutacji? Praca z ludźmi sprawia Ci przyjemność?Aplikuj!Dla naszego Klienta poszukujemy kandydata/tki na stanowiskoasystent/ka ds. HRoferujemyumowa o pracę tymczasowąstawka 19,70 pln bruttomożliwość poznania branży HR w firmie będącej liderem w swojej branżypracę w godzinach 8-16 od poniedziałku do piątku.zadaniazamieszczanie ogłoszeń o pracęselekcja kandydatówprzeprowadzanie wstępnych rozmów telefonicznych z kandydatamiwsparcie doświadczonego rekruteraoczekujemychęci do pracy i naukiwysokie zdolności komunikacyjnekreatywnośćodporność na stresumiejętność pracy pod presją czasuAgencja zatrudnienia – nr wpisu 47
      • kraków, małopolskie
      • praca tymczasowa
      • randstad polska
      Jeżeli masz już za sobą pierwsze doświadczenia w dziale HR, komunikatywnie posługujesz się j. angielskim i chciałabyś/chciałbyś pracować w międzynarodowym środowisku. Aplikuj!oferujemypracę w międzynarodowym środowisku w branży tytoniowejdofinansowanie do posiłków benefit system (ok system, medicover)praca w biurze umowę o pracę tymczasowązadaniatworzenie i kontrola teczek pracowniczychrealizowanie procesów administracyjnych związanych z zatrudnianiem, przedłużaniem umów i odchodzeniem z pracy zgodnie z wymogami prawnymi i procedurami firmyodpowiadanie na zapytania pracowników dotyczące spraw kadrowychaktualizacja bazy danych HRtworzenie i aktualizacja instrukcji pracywspieranie zespołu w inicjatywach usprawniającychoczekujemydobra znajomość j.angielskiego -w mowie i piśmie (min. B2)zaawansowana znajomość j.polskiegodobra znajomość obsługi komputera - Word, Excel, Outlookdoświadczenie w administracji (personalnej) będzie dodatkowym atutemdoświadczenie w pracy z oprogramowaniem HR będzie dodatkowym atutemAgencja zatrudnienia nr wpisu 47
      Jeżeli masz już za sobą pierwsze doświadczenia w dziale HR, komunikatywnie posługujesz się j. angielskim i chciałabyś/chciałbyś pracować w międzynarodowym środowisku. Aplikuj!oferujemypracę w międzynarodowym środowisku w branży tytoniowejdofinansowanie do posiłków benefit system (ok system, medicover)praca w biurze umowę o pracę tymczasowązadaniatworzenie i kontrola teczek pracowniczychrealizowanie procesów administracyjnych związanych z zatrudnianiem, przedłużaniem umów i odchodzeniem z pracy zgodnie z wymogami prawnymi i procedurami firmyodpowiadanie na zapytania pracowników dotyczące spraw kadrowychaktualizacja bazy danych HRtworzenie i aktualizacja instrukcji pracywspieranie zespołu w inicjatywach usprawniającychoczekujemydobra znajomość j.angielskiego -w mowie i piśmie (min. B2)zaawansowana znajomość j.polskiegodobra znajomość obsługi komputera - Word, Excel, Outlookdoświadczenie w administracji (personalnej) będzie dodatkowym atutemdoświadczenie w pracy z oprogramowaniem HR będzie dodatkowym atutemAgencja zatrudnienia nr wpisu 47
      • szczecin, zachodniopomorskie
      • praca stała
      • randstad polska
      Specjalista ds. rekrutacji poszukiwany! Możesz się pochwalić doświadczeniem w branży HR? Wiesz, gdzie wyszukiwać najlepszych kandydatów?Świetnie się składa. Firma ze Szczecina czeka na Twoją aplikację.Daj się poznać!  oferujemystabilne zatrudnienie w oparciu o umowę o pracęmożliwość rozwoju języka angielskiegodofinansowanie do karty sportowejubezpieczenie na życiespotkania integracyjnezadaniaSamodzielne prowadzenie projektów rekrutacyjnych na stanowiska specjalistyczne (m.in. inżynier produkcji, automatyk, specjalista ds. jakości, itp.) selekcja aplikacji oraz screening kandydatów, przeprowadzanie wywiadów oraz przekazywanie informacji zwrotnych, przygotowywanie i publikowanie ogłoszeń o pracę, aktywane pozyskiwanie kandydatów z wykorzystaniem różnych źródeł (m.in. za pomocą Linkedin),w razie potrzeby współpraca z agencjami pracy, przygotowywanie rekomendacji kandydatów, stały kontakt z hiring managerami w celu umówienia rozmów z kandydatami oraz przekazania profili,  współudział w onboardingu pracowników, wsparcie działu HR w zależności od potrzeb w innych płaszczyznach. oczekujemymin. 2-3 letniego doświadczenia w samodzielnym prowadzeniu procesów rekrutacyjnychwykształcenia wyższego (mile widziane kierunkowe: HR, nauki społeczne)dobrej znajomości polskiego prawa pracyszeroko rozwiniętych umiejętności komunikacyjnychznajomości języka angielskiego na poziomie B2Agencja zatrudnienia – nr wpisu 47
      Specjalista ds. rekrutacji poszukiwany! Możesz się pochwalić doświadczeniem w branży HR? Wiesz, gdzie wyszukiwać najlepszych kandydatów?Świetnie się składa. Firma ze Szczecina czeka na Twoją aplikację.Daj się poznać!  oferujemystabilne zatrudnienie w oparciu o umowę o pracęmożliwość rozwoju języka angielskiegodofinansowanie do karty sportowejubezpieczenie na życiespotkania integracyjnezadaniaSamodzielne prowadzenie projektów rekrutacyjnych na stanowiska specjalistyczne (m.in. inżynier produkcji, automatyk, specjalista ds. jakości, itp.) selekcja aplikacji oraz screening kandydatów, przeprowadzanie wywiadów oraz przekazywanie informacji zwrotnych, przygotowywanie i publikowanie ogłoszeń o pracę, aktywane pozyskiwanie kandydatów z wykorzystaniem różnych źródeł (m.in. za pomocą Linkedin),w razie potrzeby współpraca z agencjami pracy, przygotowywanie rekomendacji kandydatów, stały kontakt z hiring managerami w celu umówienia rozmów z kandydatami oraz przekazania profili,  współudział w onboardingu pracowników, wsparcie działu HR w zależności od potrzeb w innych płaszczyznach. oczekujemymin. 2-3 letniego doświadczenia w samodzielnym prowadzeniu procesów rekrutacyjnychwykształcenia wyższego (mile widziane kierunkowe: HR, nauki społeczne)dobrej znajomości polskiego prawa pracyszeroko rozwiniętych umiejętności komunikacyjnychznajomości języka angielskiego na poziomie B2Agencja zatrudnienia – nr wpisu 47
      • poznań, wielkopolskie
      • praca stała
      • randstad polska
      Lubisz pracę z ludźmi? Chcesz być częścią wyjątkowego zespołu, ale jednocześnie szukasz przestrzeni do samodzielnej pracy, pełnej wyzwań?Jeśli interesuje Cię praca w obszarze rekrutacji, budowania relacji z klientami oraz branża HR - to stanowisko jest idealne dla Ciebie.Dołącz do zespołu Randstad i rozwijaj się jako: konsultant ds. pracowników tymczasowych!oferujemyzatrudnienie na podstawie umowy o pracę,zatrudnienie w stabilnej organizacji będącej numerem 1 w branży HR;pakiet atrakcyjnych benefitów;przyjazną atmosferę pracy w zespole;pakiet szkoleń; zadaniarekrutacja pracowników na stanowiska produkcyjne;zarządzanie administracją personalną;obsługa klienta;raportowanie;oczekujemydoświadczenie w obsłudze klienta (mile widziane);doświadczenie w obszarze rekrutacji;umiejętność pracy pod presją czasu;asertywność, dokładność, samodzielność;mile widziana znajomość programu SAP oraz dobraznajomość programu Excel.Agencja zatrudnienia – nr wpisu 47
      Lubisz pracę z ludźmi? Chcesz być częścią wyjątkowego zespołu, ale jednocześnie szukasz przestrzeni do samodzielnej pracy, pełnej wyzwań?Jeśli interesuje Cię praca w obszarze rekrutacji, budowania relacji z klientami oraz branża HR - to stanowisko jest idealne dla Ciebie.Dołącz do zespołu Randstad i rozwijaj się jako: konsultant ds. pracowników tymczasowych!oferujemyzatrudnienie na podstawie umowy o pracę,zatrudnienie w stabilnej organizacji będącej numerem 1 w branży HR;pakiet atrakcyjnych benefitów;przyjazną atmosferę pracy w zespole;pakiet szkoleń; zadaniarekrutacja pracowników na stanowiska produkcyjne;zarządzanie administracją personalną;obsługa klienta;raportowanie;oczekujemydoświadczenie w obsłudze klienta (mile widziane);doświadczenie w obszarze rekrutacji;umiejętność pracy pod presją czasu;asertywność, dokładność, samodzielność;mile widziana znajomość programu SAP oraz dobraznajomość programu Excel.Agencja zatrudnienia – nr wpisu 47
      • szczecin, zachodniopomorskie
      • praca stała
      • randstad polska
      Jesteś doświadczonym HR-owcem?Prawo pracy nie ma przed Tobą tajemnic? Język angielski nie jest Ci obcy?Jeśli trzy razy odpowiedziałeś/aś na tak to jesteś dla nas kandydatem idealnym.Sprawdź, czy nasza oferta jest idealna dla Ciebie!Aplikuj i dołącz do naszego HR-owego teamu!oferujemyStabilne zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę,możliwość rozwoju języka angielskiego,dofinansowanie do karty sportowej,ubezpieczenie na życie,spotkania integracyjne.zadaniaSamodzielne prowadzenie projektów rekrutacyjnych na stanowiska specjalistyczne (m.in. inżynier produkcji, automatyk, specjalista ds. jakości, itp.) selekcja aplikacji oraz screening kandydatów, przeprowadzanie wywiadów oraz przekazywanie informacji zwrotnych, przygotowywanie i publikowanie ogłoszeń o pracę, aktywane pozyskiwanie kandydatów z wykorzystaniem różnych źródeł (m.in. za pomocą Linkedin),w razie potrzeby współpraca z agencjami pracy, przygotowywanie rekomendacji kandydatów, stały kontakt z hiring managerami w celu umówienia rozmów z kandydatami oraz przekazania profili,  współudział w onboardingu pracowników, wsparcie działu HR w zależności od potrzeb w innych płaszczyznach. oczekujemyMin. 2-3 letniego doświadczenia w samodzielnym prowadzeniu procesów rekrutacyjnych, wykształcenia wyższego (mile widziane kierunkowe: HR, nauki społeczne),znajomości języka angielskiego na poziomie min. B2,dobrej znajomości polskiego prawa pracy,szeroko rozwiniętych umiejętności komunikacyjnych.Agencja zatrudnienia – nr wpisu 47
      Jesteś doświadczonym HR-owcem?Prawo pracy nie ma przed Tobą tajemnic? Język angielski nie jest Ci obcy?Jeśli trzy razy odpowiedziałeś/aś na tak to jesteś dla nas kandydatem idealnym.Sprawdź, czy nasza oferta jest idealna dla Ciebie!Aplikuj i dołącz do naszego HR-owego teamu!oferujemyStabilne zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę,możliwość rozwoju języka angielskiego,dofinansowanie do karty sportowej,ubezpieczenie na życie,spotkania integracyjne.zadaniaSamodzielne prowadzenie projektów rekrutacyjnych na stanowiska specjalistyczne (m.in. inżynier produkcji, automatyk, specjalista ds. jakości, itp.) selekcja aplikacji oraz screening kandydatów, przeprowadzanie wywiadów oraz przekazywanie informacji zwrotnych, przygotowywanie i publikowanie ogłoszeń o pracę, aktywane pozyskiwanie kandydatów z wykorzystaniem różnych źródeł (m.in. za pomocą Linkedin),w razie potrzeby współpraca z agencjami pracy, przygotowywanie rekomendacji kandydatów, stały kontakt z hiring managerami w celu umówienia rozmów z kandydatami oraz przekazania profili,  współudział w onboardingu pracowników, wsparcie działu HR w zależności od potrzeb w innych płaszczyznach. oczekujemyMin. 2-3 letniego doświadczenia w samodzielnym prowadzeniu procesów rekrutacyjnych, wykształcenia wyższego (mile widziane kierunkowe: HR, nauki społeczne),znajomości języka angielskiego na poziomie min. B2,dobrej znajomości polskiego prawa pracy,szeroko rozwiniętych umiejętności komunikacyjnych.Agencja zatrudnienia – nr wpisu 47
      • gdańsk, pomorskie
      • praca stała
      • randstad polska
      Lubisz pracę biurową? Posługujesz się płynnie w języku angielskim? To świetnie się składa.Obecnie dla naszego klienta, globalnej firmy zajmującej się logistyką kontenerową, poszukujemy:Interim HR AdministratorLokalizacja: Gdańskoferujemypracę od zaraz,atrakcyjne wynagrodzenie,pracę w oparciu o pracę tymczasową na początek na okres 3 miesięcy, z możliwością długofalowej współpracypracę od poniedziałku do piątku,możliwość korzystania z benefitów z RandstadPlus (opieka medyczna, karta sportowa).zadaniaprzeprowadzanie transakcji w systemie HR,praca z bazą danych,  weryfikacja dostarczonych dokumentów,obsługa innych zadań pojawiających się doraźnie,zamawianie usług relokacji w firmach zewnętrzychpomoc przy uzyskaniu wizy i pozwoleniach na pracę,podstawowe zadania administracyjne związane z podróżami i szkoleniem załóg na morzu.oczekujemyznajomości języka angielskiego na poziomie zaawansowanym w mowie i piśmie (wymóg konieczny),dobrej znajomości pakietu MS Office,umiejętności pracy pod presją.Agencja zatrudnienia – nr wpisu 47
      Lubisz pracę biurową? Posługujesz się płynnie w języku angielskim? To świetnie się składa.Obecnie dla naszego klienta, globalnej firmy zajmującej się logistyką kontenerową, poszukujemy:Interim HR AdministratorLokalizacja: Gdańskoferujemypracę od zaraz,atrakcyjne wynagrodzenie,pracę w oparciu o pracę tymczasową na początek na okres 3 miesięcy, z możliwością długofalowej współpracypracę od poniedziałku do piątku,możliwość korzystania z benefitów z RandstadPlus (opieka medyczna, karta sportowa).zadaniaprzeprowadzanie transakcji w systemie HR,praca z bazą danych,  weryfikacja dostarczonych dokumentów,obsługa innych zadań pojawiających się doraźnie,zamawianie usług relokacji w firmach zewnętrzychpomoc przy uzyskaniu wizy i pozwoleniach na pracę,podstawowe zadania administracyjne związane z podróżami i szkoleniem załóg na morzu.oczekujemyznajomości języka angielskiego na poziomie zaawansowanym w mowie i piśmie (wymóg konieczny),dobrej znajomości pakietu MS Office,umiejętności pracy pod presją.Agencja zatrudnienia – nr wpisu 47
      • bydgoszcz, kujawsko-pomorskie
      • praca stała
      • randstad polska
      Jesteś osobą kontaktową i kreatywną, która nie boi się wyzwań? Chciałbyś/chciałabyś rozwijać się w zakresie HR? Agencja Pracy Randstad, nr 1 wśród agencji zatrudnienia w Polsce i na świecie, poszukuje pracownika na stanowisko konsultanta ds. rekrutacji.Miejsce pracy Bydgoszcz                                     oferujemypracę w firmie, która jest liderem wśród agencji pracy w Polsce i na świecie,możliwość zdobycia bogatego doświadczenia z zakresu miękkiego i twardego HR,swobodę w realizacji przydzielonych zadań,miłą atmosferę pracy,świadczenia pozapłacowe (opieka medyczna, karta sportowa), dostęp do platformy benefitowej Randstad Pluszadaniaprowadzenie projektów rekrutacyjnych,przeprowadzanie rozmów rekrutacyjnych z kandydatami,dokumentacji pracowniczejoczekujemydoświadczenia w prowadzeniu rekrutacji,komunikatywności,prawo jazdy kat. B czynne,umiejętności pracy pod presją czasu,dokładności, samodzielności Brzmi ciekawie? Czekamy na Twoją aplikację! Prosimy o dołączenie CV. Agencja zatrudnienia nr wpisu 47
      Jesteś osobą kontaktową i kreatywną, która nie boi się wyzwań? Chciałbyś/chciałabyś rozwijać się w zakresie HR? Agencja Pracy Randstad, nr 1 wśród agencji zatrudnienia w Polsce i na świecie, poszukuje pracownika na stanowisko konsultanta ds. rekrutacji.Miejsce pracy Bydgoszcz                                     oferujemypracę w firmie, która jest liderem wśród agencji pracy w Polsce i na świecie,możliwość zdobycia bogatego doświadczenia z zakresu miękkiego i twardego HR,swobodę w realizacji przydzielonych zadań,miłą atmosferę pracy,świadczenia pozapłacowe (opieka medyczna, karta sportowa), dostęp do platformy benefitowej Randstad Pluszadaniaprowadzenie projektów rekrutacyjnych,przeprowadzanie rozmów rekrutacyjnych z kandydatami,dokumentacji pracowniczejoczekujemydoświadczenia w prowadzeniu rekrutacji,komunikatywności,prawo jazdy kat. B czynne,umiejętności pracy pod presją czasu,dokładności, samodzielności Brzmi ciekawie? Czekamy na Twoją aplikację! Prosimy o dołączenie CV. Agencja zatrudnienia nr wpisu 47
      • kraków, małopolskie
      • praca tymczasowa
      • PLN6,500 miesięcznie
      • randstad polska
      Masz doświadczenie w HR lub administracji? I chcesz zdobyć doświadcznie w międzynarodowej korporacji? Jeżeli TAK, aplikuj już dziś!Poszukujemy osoby na stanowisko: Recruiting Coordinator - do firmy, która od ponad 50 lat zajmuje się ochroną społeczeństwa, jego mienia i zabezpieczeniem aktywów finansowych na całym świecie.oferujemypracę w międzynarodowym środowisku, w firmie o stabilnej pozycji na rynkumożliwość współuczestnictwa w dynamicznym rozwoju firmyzatrudnienie w oparciu o umowę o pracę tymczasową (6 miesięczny okres próbny z możliwoścą ewentualnego przedłużenia)100 % praca zdalna (po zakończeniu pandemii Covid-19 praca hybrydowa w lokalnym biurze w Krakowie) biznesowe godziny pracy od 8:00-16:00 lub od 9:00-17:00atrakcyjne wynagrodzenie i system benefitów pozapłacowychmożliwość rozwoju zawodowego i bogatą ofertę szkoleń zewnętrznych i wewnętrznychprywatną opiekę medyczną oraz pakiet sportowyniezbędne narzędzia do pracy w biurze lub w domuzadaniazarządzanie działaniami związanymi z wprowadzaniem nowych pracowników, począwszy od pierwszgo dnia pracysprawdzanie, koordynowanie i kompletowanie całej dokumentacji nowo zatrudnionych pracownikówtworzenie, utrzymywanie i aktualizowanie akt pracowniczychobsługa platformy rekrutacyjno-administracyjnejbieżacy kontakt ze wszystkimi aktualnie zatrudnionymi pracownikami w firmie i odpowiadanie na ich zapytania telefoniczne oraz e-mailkoordynowanie i współpraca z innymi pracownikami firmy, również na różnych szczeblach w tym z managerami, team leaderamiraportowanie i udzielanie podstawowych informacji na temat nowo zatrudnionych pracownikówprofesjonalna obługa zapytań wewnętrznych pracowników firmyoczekujemywyższego wykształcenia (zarządzanie zasobami ludzkimi lub pokrewna specjalizacja)minimum 1-2 lata doświadczenie na podobnym stanowiskubiegłej znajomości języka angielskiego (minimum poziom B2)mile widziane doświadczenie z odpowiednimi systemami HR, aplikacjami lub narzędziami rekruterskimi (np. SmartRecruiters, Trello)bardzo dobra znajomość pakietu MS Office (w szczególności Excel)doskonałych umiejętności w komunikacji werbalnej i pisemnejsilne umiejętności interpersonalne i umiejętność szybkiego budowania relacji na wszelkich szczeblachsilnego zaangażowania w obsługę wewnętrzych pracownikówumiejętności samodzielnej i wydajnej pracy oraz wykazania własnej inicjatywy i pomocy dla początkujących i nowo zatrudnionych pracownikówznajomości działań i zasad dotyczących procesów HR (zasobów ludzkich) oraz praktyczna znajomość lokalnych przepisów ustawowych - kodeksu prawa pracydokładności i zwracania uwagi na szczegółydyspozycyjności i gotości do pracy w wymiarze 8h dziennie od poniedziałku do piątkudużej etyki i umiejętność zachowania wysokiego stopnia poufnościAgencja zatrudnienia – nr wpisu 47
      Masz doświadczenie w HR lub administracji? I chcesz zdobyć doświadcznie w międzynarodowej korporacji? Jeżeli TAK, aplikuj już dziś!Poszukujemy osoby na stanowisko: Recruiting Coordinator - do firmy, która od ponad 50 lat zajmuje się ochroną społeczeństwa, jego mienia i zabezpieczeniem aktywów finansowych na całym świecie.oferujemypracę w międzynarodowym środowisku, w firmie o stabilnej pozycji na rynkumożliwość współuczestnictwa w dynamicznym rozwoju firmyzatrudnienie w oparciu o umowę o pracę tymczasową (6 miesięczny okres próbny z możliwoścą ewentualnego przedłużenia)100 % praca zdalna (po zakończeniu pandemii Covid-19 praca hybrydowa w lokalnym biurze w Krakowie) biznesowe godziny pracy od 8:00-16:00 lub od 9:00-17:00atrakcyjne wynagrodzenie i system benefitów pozapłacowychmożliwość rozwoju zawodowego i bogatą ofertę szkoleń zewnętrznych i wewnętrznychprywatną opiekę medyczną oraz pakiet sportowyniezbędne narzędzia do pracy w biurze lub w domuzadaniazarządzanie działaniami związanymi z wprowadzaniem nowych pracowników, począwszy od pierwszgo dnia pracysprawdzanie, koordynowanie i kompletowanie całej dokumentacji nowo zatrudnionych pracownikówtworzenie, utrzymywanie i aktualizowanie akt pracowniczychobsługa platformy rekrutacyjno-administracyjnejbieżacy kontakt ze wszystkimi aktualnie zatrudnionymi pracownikami w firmie i odpowiadanie na ich zapytania telefoniczne oraz e-mailkoordynowanie i współpraca z innymi pracownikami firmy, również na różnych szczeblach w tym z managerami, team leaderamiraportowanie i udzielanie podstawowych informacji na temat nowo zatrudnionych pracownikówprofesjonalna obługa zapytań wewnętrznych pracowników firmyoczekujemywyższego wykształcenia (zarządzanie zasobami ludzkimi lub pokrewna specjalizacja)minimum 1-2 lata doświadczenie na podobnym stanowiskubiegłej znajomości języka angielskiego (minimum poziom B2)mile widziane doświadczenie z odpowiednimi systemami HR, aplikacjami lub narzędziami rekruterskimi (np. SmartRecruiters, Trello)bardzo dobra znajomość pakietu MS Office (w szczególności Excel)doskonałych umiejętności w komunikacji werbalnej i pisemnejsilne umiejętności interpersonalne i umiejętność szybkiego budowania relacji na wszelkich szczeblachsilnego zaangażowania w obsługę wewnętrzych pracownikówumiejętności samodzielnej i wydajnej pracy oraz wykazania własnej inicjatywy i pomocy dla początkujących i nowo zatrudnionych pracownikówznajomości działań i zasad dotyczących procesów HR (zasobów ludzkich) oraz praktyczna znajomość lokalnych przepisów ustawowych - kodeksu prawa pracydokładności i zwracania uwagi na szczegółydyspozycyjności i gotości do pracy w wymiarze 8h dziennie od poniedziałku do piątkudużej etyki i umiejętność zachowania wysokiego stopnia poufnościAgencja zatrudnienia – nr wpisu 47
      • kraków, małopolskie
      • praca tymczasowa
      • randstad polska
      Jeśli lubisz pracować z ludźmi, interesujesz się HR i lubisz pracę na systemach, zapraszam do aplikacji.oferujemypracę dla wiodącej firmy z branży paliwowejmożliwość zdobycia doświadczenia w dziale systemwym HRpracę zdalną w okresie pandemiimiędzynarodowe środowiskodofinansowanie do pracy zdalnejpakiety sportowe, zniżki do kin, dodatkowy pakiet medycznywynagrodzenie ok. 4000 bruttozadaniawsparcie pracowników wewnętrznych w obsłudze systemów kadrowychodpowiadanie na bieżące zapytaniacodzienyna obsługa zgłoszeńaktualizacja danychweryfkacja poprawności instrukcjioczekujemybardzo dobrej znajomości języka angielskiego - Twoja codzienna praca będzie odbywać się w tym językudoświadczenia w obsłudze klientadoświadczenia w pracy administarcyjno-biurowejłatwości w bsłudze systeów i aplikacjibardzo dobrej znajomości pakietu MS Officedobrych umiejętności komnikacyjnychdyspozycjności w pełnym wymiarze godzin od pn. do ptAgencja zatrudnienia – nr wpisu 47
      Jeśli lubisz pracować z ludźmi, interesujesz się HR i lubisz pracę na systemach, zapraszam do aplikacji.oferujemypracę dla wiodącej firmy z branży paliwowejmożliwość zdobycia doświadczenia w dziale systemwym HRpracę zdalną w okresie pandemiimiędzynarodowe środowiskodofinansowanie do pracy zdalnejpakiety sportowe, zniżki do kin, dodatkowy pakiet medycznywynagrodzenie ok. 4000 bruttozadaniawsparcie pracowników wewnętrznych w obsłudze systemów kadrowychodpowiadanie na bieżące zapytaniacodzienyna obsługa zgłoszeńaktualizacja danychweryfkacja poprawności instrukcjioczekujemybardzo dobrej znajomości języka angielskiego - Twoja codzienna praca będzie odbywać się w tym językudoświadczenia w obsłudze klientadoświadczenia w pracy administarcyjno-biurowejłatwości w bsłudze systeów i aplikacjibardzo dobrej znajomości pakietu MS Officedobrych umiejętności komnikacyjnychdyspozycjności w pełnym wymiarze godzin od pn. do ptAgencja zatrudnienia – nr wpisu 47
      • łódź, łódzkie
      • praca stała
      • randstad polska
      Posiadasz pierwsze doświadczenie w branży HR lub chcesz je zdobyć u lidera Agencji Pracy Tymczasowej? Aplikuj i dołącz do naszego zespołu!Miejsce pracy: Łódźoferujemystabilne zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę,pakiet benefitów pozapłacowych (opieka medyczna, karta sportowa, ubezpieczenie, dostęp do platformy benefitowej, bezpłatna platforma do nauki języka angielskiego + dofinansowanie do nauki tego języka z lektorem),bogaty pakiet szkoleń wstępnych oraz z zakresu rekrutacji i rozwoju kompetencji miękkich,przyjazną atmosferę pracy,niezbędne narzędzia pracy (laptop, telefon służbowy),szansę na rozwój u lidera wśród agencji pracy tymczasowej!zadaniaprowadzenie procesów rekrutacyjnych na stanowiska produkcyjne i magazynowe,opieka nad nowozatrudnionymi pracownikami,przygotowywanie dokumentacji kadrowej,budowanie, utrzymywanie oraz rozwijanie długotrwałych relacji z klientem, kandydatami, pracownikami,przygotowywanie raportów/danych/zestawień,praca na systemach funkcjonujących w organizacji (Sap , Traffit)oczekujemydoświadczenie w branży HR - mile widziane,podstawowej znajomości programu Excel,zaangażowania i energicznego działania w dynamicznie zmieniających się warunkach pracy,samodzielności oraz komunikatywności,umiejętności pracy w zespole,czynnego prawa jazdy kat. BAgencja zatrudnienia – nr wpisu 47
      Posiadasz pierwsze doświadczenie w branży HR lub chcesz je zdobyć u lidera Agencji Pracy Tymczasowej? Aplikuj i dołącz do naszego zespołu!Miejsce pracy: Łódźoferujemystabilne zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę,pakiet benefitów pozapłacowych (opieka medyczna, karta sportowa, ubezpieczenie, dostęp do platformy benefitowej, bezpłatna platforma do nauki języka angielskiego + dofinansowanie do nauki tego języka z lektorem),bogaty pakiet szkoleń wstępnych oraz z zakresu rekrutacji i rozwoju kompetencji miękkich,przyjazną atmosferę pracy,niezbędne narzędzia pracy (laptop, telefon służbowy),szansę na rozwój u lidera wśród agencji pracy tymczasowej!zadaniaprowadzenie procesów rekrutacyjnych na stanowiska produkcyjne i magazynowe,opieka nad nowozatrudnionymi pracownikami,przygotowywanie dokumentacji kadrowej,budowanie, utrzymywanie oraz rozwijanie długotrwałych relacji z klientem, kandydatami, pracownikami,przygotowywanie raportów/danych/zestawień,praca na systemach funkcjonujących w organizacji (Sap , Traffit)oczekujemydoświadczenie w branży HR - mile widziane,podstawowej znajomości programu Excel,zaangażowania i energicznego działania w dynamicznie zmieniających się warunkach pracy,samodzielności oraz komunikatywności,umiejętności pracy w zespole,czynnego prawa jazdy kat. BAgencja zatrudnienia – nr wpisu 47
      • łódź, łódzkie
      • praca stała
      • randstad polska
      Posiadasz doświadczenie w branży HR i prowadzeniu rekrutacji? Lubisz kontakt z ludźmi i pracę w zespole? To dołącz do naszego zespołu i rozwijaj swoje umiejętności.Miejsce pracy: Łódź oferujemystabilne zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę,pakiet benefitów pozapłacowych (opieka medyczna, karta sportowa, ubezpieczenie, dostęp do platformy benefitowej, bezpłatna platforma do nauki języka angielskiego + dofinansowanie do nauki tego języka z lektorem),bogaty pakiet szkoleń wstępnych oraz z zakresu rekrutacji i rozwoju kompetencji miękkich,przyjazną atmosferę pracy,niezbędne narzędzia pracy (laptop, telefon służbowy),szansę na rozwój u lidera wśród agencji pracy tymczasowej!zadaniaprowadzenie procesów rekrutacyjnych na stanowiska produkcyjne i magazynowe,opieka nad nowozatrudnionymi pracownikami,przygotowywanie dokumentacji kadrowej,budowanie, utrzymywanie oraz rozwijanie długotrwałych relacji z klientem, kandydatami, pracownikami,przygotowywanie raportów/danych/zestawień,praca na systemach funkcjonujących w organizacji (Sap , Traffit)oczekujemydoświadczenie w branży HR - mile widziane w Agencji Pracy,podstawowej znajomości programu Excel,zaangażowania i energicznego działania w dynamicznie zmieniających się warunkach pracy,samodzielności oraz komunikatywności,umiejętności pracy w zespole, jak również pod presją czasu,czynnego prawa jazdy kat. BAgencja zatrudnienia – nr wpisu 47
      Posiadasz doświadczenie w branży HR i prowadzeniu rekrutacji? Lubisz kontakt z ludźmi i pracę w zespole? To dołącz do naszego zespołu i rozwijaj swoje umiejętności.Miejsce pracy: Łódź oferujemystabilne zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę,pakiet benefitów pozapłacowych (opieka medyczna, karta sportowa, ubezpieczenie, dostęp do platformy benefitowej, bezpłatna platforma do nauki języka angielskiego + dofinansowanie do nauki tego języka z lektorem),bogaty pakiet szkoleń wstępnych oraz z zakresu rekrutacji i rozwoju kompetencji miękkich,przyjazną atmosferę pracy,niezbędne narzędzia pracy (laptop, telefon służbowy),szansę na rozwój u lidera wśród agencji pracy tymczasowej!zadaniaprowadzenie procesów rekrutacyjnych na stanowiska produkcyjne i magazynowe,opieka nad nowozatrudnionymi pracownikami,przygotowywanie dokumentacji kadrowej,budowanie, utrzymywanie oraz rozwijanie długotrwałych relacji z klientem, kandydatami, pracownikami,przygotowywanie raportów/danych/zestawień,praca na systemach funkcjonujących w organizacji (Sap , Traffit)oczekujemydoświadczenie w branży HR - mile widziane w Agencji Pracy,podstawowej znajomości programu Excel,zaangażowania i energicznego działania w dynamicznie zmieniających się warunkach pracy,samodzielności oraz komunikatywności,umiejętności pracy w zespole, jak również pod presją czasu,czynnego prawa jazdy kat. BAgencja zatrudnienia – nr wpisu 47
      • gorzów wielkopolski, lubuskie
      • praca tymczasowa
      • randstad polska
      Chciałbyś zdobyć doświadczenie w jednej z najlepszych firm rekrutacyjnych na świecie? To właśnie teraz masz okazję? Chcesz sprawdzić jakie drzwi do Twojej kariery możemy otworzyć? Aplikuj na bezpłatne praktyki!oferujemymożliwość zdobycia doświadczenia zawodowegowspółpracę z doświadczonymi rekruteramiszkolenia wewnętrznenieodpłatne praktyki zawodoweczas spędzony w miłej atmosferzedobrą kawęzadaniawspieranie zespołu w zadaniach związanych z rekrutacjąwstępne rozmowy i umawianie spotkań z kandydatamitworzenie i publikowanie ofert pracyaktywne poszukiwanie kandydatówtworzenie profili zawodowychoczekujemydyspozycyjność kilka dni w tygodniuumiejętności obsługi komputeraotwartość i sumiennośćmile widziane doświadczenie w rekrutacjiAgencja zatrudnienia – nr wpisu 47
      Chciałbyś zdobyć doświadczenie w jednej z najlepszych firm rekrutacyjnych na świecie? To właśnie teraz masz okazję? Chcesz sprawdzić jakie drzwi do Twojej kariery możemy otworzyć? Aplikuj na bezpłatne praktyki!oferujemymożliwość zdobycia doświadczenia zawodowegowspółpracę z doświadczonymi rekruteramiszkolenia wewnętrznenieodpłatne praktyki zawodoweczas spędzony w miłej atmosferzedobrą kawęzadaniawspieranie zespołu w zadaniach związanych z rekrutacjąwstępne rozmowy i umawianie spotkań z kandydatamitworzenie i publikowanie ofert pracyaktywne poszukiwanie kandydatówtworzenie profili zawodowychoczekujemydyspozycyjność kilka dni w tygodniuumiejętności obsługi komputeraotwartość i sumiennośćmile widziane doświadczenie w rekrutacjiAgencja zatrudnienia – nr wpisu 47
      • kraków, małopolskie
      • praca tymczasowa
      • randstad polska
      Znasz język angielski bardzo dobrze? Czas, aby zdobyć doświadczenie w międzynarodowej firmie i stać się częścią interesującego projektu! Mamy dla Ciebie ofertę idealnąoferujemypracę w międzynarodowym środowisku dla wiodącej firmy z branży paliwowej,umowę o pracę (tymczasową)pracę zdalną co najmniej do połowy bieżącego rokuelastyczne godziny pracy wynagrodzenie ok. 4 000 zł bruttoprywatną opiekę medyczną Medicover oraz kartę sportową OK Systemdofinansowanie do wyposażenia miejsca pracy w domu zadaniawsparcie działu w procesie zatrudnienia i obsługi pracownikówpomoc w procesowaniu dokumentacji kadrowejobsługa bieżących zapytań ze strony pracownikówsprawdzanie i aktualizacja danych w systemach wewnętrznychbieżący kontakt z TL i HM odnośnie procesówraportowanieoczekujemyTo właśnie Ciebie szukamy, jeśli: znasz biegle język angielskipotrafisz obsługiwać pakiet MS Office (szczególnie Excel)szybko się uczyszjesteś dokładny i zwracasz uwagę na szczegółyjesteś gotowy/a do pracy w wymiarze 8h dziennie od poniedziałku do piątkuchcesz rozpocząć pracę od zarazposiadasz rozwinięte umiejętności komunikacyjnemasz chęci do pracy i pozytywną energią :) Agencja zatrudnienia nr wpisu 47
      Znasz język angielski bardzo dobrze? Czas, aby zdobyć doświadczenie w międzynarodowej firmie i stać się częścią interesującego projektu! Mamy dla Ciebie ofertę idealnąoferujemypracę w międzynarodowym środowisku dla wiodącej firmy z branży paliwowej,umowę o pracę (tymczasową)pracę zdalną co najmniej do połowy bieżącego rokuelastyczne godziny pracy wynagrodzenie ok. 4 000 zł bruttoprywatną opiekę medyczną Medicover oraz kartę sportową OK Systemdofinansowanie do wyposażenia miejsca pracy w domu zadaniawsparcie działu w procesie zatrudnienia i obsługi pracownikówpomoc w procesowaniu dokumentacji kadrowejobsługa bieżących zapytań ze strony pracownikówsprawdzanie i aktualizacja danych w systemach wewnętrznychbieżący kontakt z TL i HM odnośnie procesówraportowanieoczekujemyTo właśnie Ciebie szukamy, jeśli: znasz biegle język angielskipotrafisz obsługiwać pakiet MS Office (szczególnie Excel)szybko się uczyszjesteś dokładny i zwracasz uwagę na szczegółyjesteś gotowy/a do pracy w wymiarze 8h dziennie od poniedziałku do piątkuchcesz rozpocząć pracę od zarazposiadasz rozwinięte umiejętności komunikacyjnemasz chęci do pracy i pozytywną energią :) Agencja zatrudnienia nr wpisu 47
      • warszawa, mazowieckie
      • praca tymczasowa
      • randstad polska
      jeżeli jesteś specjalistą w obszarze kadrowo-płcowym, chcesz pracować samodzielnie w tym obszarze dla międzyanrodwego lidera z firmy technologicznej z biurem w Warszawie, zgłoś się!oferujemyzatrudnienie na umowę o pracę na czas do 24 miesiecy opieka medycznaubezpieczenie PZUpraca 50/50% zdalnamożliwośc wprowadzania usprawieńpraca na SAPsamodzielne stanowiskopraca w biurze-okolice dzielicy Włochyzadaniaprowadzenie dokumentacji pracowniczejeweidencja czasu pracySporządzanie umów o pracę oraz innych dokumentów związanych ze stosunkiem pracykontakt z firmą zewnetrzną w celu dostarczenia poprawnych danych do rozliczenia czasu pracyPoprawne i terminowe sporządzanie oraz przekazywanie danych do instytucji zewnętrznych (ZUS, Urząd Skarbowy, GUS)Monitorowanie terminów badań okresowych oraz szkoleń BHPWystawianie na życzenie pracownika zaświadczeń o zatrudnieniu i zarobkachWspółpraca z Dyrektorem Zarządzajacym SpółkiUdzielanie pracownikom informacji z zakresu prawa pracy oraz ubezpieczeń społecznychoczekujemywiedza i doświadczenie w zakresie prowadzenia kadr i płac minimum dwuletnie w obsłudze kadrowo-administracyjnejbardzo dobra znajomość Excelaodpowiedzialność i samodzielność w realizacji zadańkomunikatywnośćkomunikatywna znajomość j. angielskiegomożliwość zatrudnienia na umowę o pracę na czas 2 latAgencja zatrudnienia – nr wpisu 47
      jeżeli jesteś specjalistą w obszarze kadrowo-płcowym, chcesz pracować samodzielnie w tym obszarze dla międzyanrodwego lidera z firmy technologicznej z biurem w Warszawie, zgłoś się!oferujemyzatrudnienie na umowę o pracę na czas do 24 miesiecy opieka medycznaubezpieczenie PZUpraca 50/50% zdalnamożliwośc wprowadzania usprawieńpraca na SAPsamodzielne stanowiskopraca w biurze-okolice dzielicy Włochyzadaniaprowadzenie dokumentacji pracowniczejeweidencja czasu pracySporządzanie umów o pracę oraz innych dokumentów związanych ze stosunkiem pracykontakt z firmą zewnetrzną w celu dostarczenia poprawnych danych do rozliczenia czasu pracyPoprawne i terminowe sporządzanie oraz przekazywanie danych do instytucji zewnętrznych (ZUS, Urząd Skarbowy, GUS)Monitorowanie terminów badań okresowych oraz szkoleń BHPWystawianie na życzenie pracownika zaświadczeń o zatrudnieniu i zarobkachWspółpraca z Dyrektorem Zarządzajacym SpółkiUdzielanie pracownikom informacji z zakresu prawa pracy oraz ubezpieczeń społecznychoczekujemywiedza i doświadczenie w zakresie prowadzenia kadr i płac minimum dwuletnie w obsłudze kadrowo-administracyjnejbardzo dobra znajomość Excelaodpowiedzialność i samodzielność w realizacji zadańkomunikatywnośćkomunikatywna znajomość j. angielskiegomożliwość zatrudnienia na umowę o pracę na czas 2 latAgencja zatrudnienia – nr wpisu 47
      • kutno, łódzkie
      • praca tymczasowa
      • PLN3,500 - PLN4,000 miesięcznie
      • randstad polska
      Dla naszego Klienta, producenta dodatków, mieszanek uzupełniających i premiksów do produkcji pasz, poszukujemy osoby na stanowisko:Asystent ds. kadrzadaniaprowadzenie dokumentacji kadrowejprowadzenie ewidencji czasu pracy, obecności, urlopów, zwolnień lekarskichwspółpraca z innymi działami firmywsparcie w innych procesach z obszaru HR, księgowośćdbałość o wewnętrzny obieg informacjisegregacja dokumentówrozliczanie faktur kosztowych, wyciągów bankowych rozliczanie składek ZUS i podatku PIT-4oczekujemymile widziane wykształcenie kierunkoweminimalne doświadczenie na podobnym stanowiskusamodzielnośćzdolności organizacyjneotwartośćkomunikatywnośćAgencja zatrudnienia – nr wpisu 47
      Dla naszego Klienta, producenta dodatków, mieszanek uzupełniających i premiksów do produkcji pasz, poszukujemy osoby na stanowisko:Asystent ds. kadrzadaniaprowadzenie dokumentacji kadrowejprowadzenie ewidencji czasu pracy, obecności, urlopów, zwolnień lekarskichwspółpraca z innymi działami firmywsparcie w innych procesach z obszaru HR, księgowośćdbałość o wewnętrzny obieg informacjisegregacja dokumentówrozliczanie faktur kosztowych, wyciągów bankowych rozliczanie składek ZUS i podatku PIT-4oczekujemymile widziane wykształcenie kierunkoweminimalne doświadczenie na podobnym stanowiskusamodzielnośćzdolności organizacyjneotwartośćkomunikatywnośćAgencja zatrudnienia – nr wpisu 47
      • szczecin, zachodniopomorskie
      • praca stała
      • randstad polska
      Międzynarodowa firma produkcyjna z siedzibą w Szczecinie poszukuje kandydata na stanowisko Talent Acquisition Specialist.Jeśli swobodnie komunikujesz się w języku angielskim, a direct search nie ma przed Tobą tajemnic to szukamy właśnie Ciebie - aplikuj!  oferujemyStabilne zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę zawieraną bezpośrednio z pracodawcą,praca w bardzo dynamicznie rozwijającej się międzynarodowej firmie produkcyjnej,dofinansowanie do karty sportowej,ubezpieczenie na życie,spotkania integracyjne,niezbędne narzędzia pracy, realną możliwość rozwoju i awansu zarówno pionowego jak i poziomego.zadaniaSamodzielne prowadzenie projektów rekrutacyjnych na stanowiska specjalistyczne (m.in. inżynier produkcji, automatyk, specjalista ds. jakości, itp.) selekcja aplikacji oraz screening kandydatów, przeprowadzanie wywiadów oraz przekazywanie informacji zwrotnych, przygotowywanie i publikowanie ogłoszeń o pracę, aktywane pozyskiwanie kandydatów z wykorzystaniem różnych źródeł (m.in. za pomocą Linkedin),w razie potrzeby współpraca z agencjami pracy, przygotowywanie rekomendacji kandydatów, stały kontakt z hiring managerami w celu umówienia rozmów z kandydatami oraz przekazania profili,  współudział w onboardingu pracowników, wsparcie działu HR w zależności od potrzeb w innych płaszczyznach. oczekujemyMin. 2-3 letniego doświadczenia w skutecznym poszukiwaniu kandydatów z wykorzystaniem różnorodnych kanałów,  wykształcenia wyższego (mile widziane kierunkowe: HR, nauki społeczne),znajomości języka angielskiego na poziomie min. B2,dobrej znajomości polskiego prawa pracy,znajomości narzędzi rekrutacyjnych,szeroko rozwiniętych umiejętności komunikacyjnych.Agencja zatrudnienia – nr wpisu 47
      Międzynarodowa firma produkcyjna z siedzibą w Szczecinie poszukuje kandydata na stanowisko Talent Acquisition Specialist.Jeśli swobodnie komunikujesz się w języku angielskim, a direct search nie ma przed Tobą tajemnic to szukamy właśnie Ciebie - aplikuj!  oferujemyStabilne zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę zawieraną bezpośrednio z pracodawcą,praca w bardzo dynamicznie rozwijającej się międzynarodowej firmie produkcyjnej,dofinansowanie do karty sportowej,ubezpieczenie na życie,spotkania integracyjne,niezbędne narzędzia pracy, realną możliwość rozwoju i awansu zarówno pionowego jak i poziomego.zadaniaSamodzielne prowadzenie projektów rekrutacyjnych na stanowiska specjalistyczne (m.in. inżynier produkcji, automatyk, specjalista ds. jakości, itp.) selekcja aplikacji oraz screening kandydatów, przeprowadzanie wywiadów oraz przekazywanie informacji zwrotnych, przygotowywanie i publikowanie ogłoszeń o pracę, aktywane pozyskiwanie kandydatów z wykorzystaniem różnych źródeł (m.in. za pomocą Linkedin),w razie potrzeby współpraca z agencjami pracy, przygotowywanie rekomendacji kandydatów, stały kontakt z hiring managerami w celu umówienia rozmów z kandydatami oraz przekazania profili,  współudział w onboardingu pracowników, wsparcie działu HR w zależności od potrzeb w innych płaszczyznach. oczekujemyMin. 2-3 letniego doświadczenia w skutecznym poszukiwaniu kandydatów z wykorzystaniem różnorodnych kanałów,  wykształcenia wyższego (mile widziane kierunkowe: HR, nauki społeczne),znajomości języka angielskiego na poziomie min. B2,dobrej znajomości polskiego prawa pracy,znajomości narzędzi rekrutacyjnych,szeroko rozwiniętych umiejętności komunikacyjnych.Agencja zatrudnienia – nr wpisu 47
      • słupsk, pomorskie
      • praca tymczasowa
      • randstad polska
      Szukasz praktyk, które rozwiną twoje skrzydła? Chcesz zacząć w branży HR i zobaczyć jak się pracuje w renomowanej firmie o stabilnej pozycji na rynku w Agencji Zatrudnienia? Ta oferta jest właśnie skierowana do Ciebie !Aktualnie poszukujemy do naszego biura w Słupsku: praktykanta/kioferujemypraktyki w firmie, która jest liderem w swojej branży w Polsce,możliwość zdobycia cennego doświadczenia w międzynarodowym środowisku,naukę w przyjemnym, otwartym na pomoc zespole,rozwój osobisty, możliwość zatrudnienia dla najlepszych!,praktyki są bezpłatne.zadaniaprace administracyjno-biurowepomoc w aktualnych rekrutacjachoczekujemychęci i zaangażowaniapozytywnego nastawianiaAgencja zatrudnienia – nr wpisu 47
      Szukasz praktyk, które rozwiną twoje skrzydła? Chcesz zacząć w branży HR i zobaczyć jak się pracuje w renomowanej firmie o stabilnej pozycji na rynku w Agencji Zatrudnienia? Ta oferta jest właśnie skierowana do Ciebie !Aktualnie poszukujemy do naszego biura w Słupsku: praktykanta/kioferujemypraktyki w firmie, która jest liderem w swojej branży w Polsce,możliwość zdobycia cennego doświadczenia w międzynarodowym środowisku,naukę w przyjemnym, otwartym na pomoc zespole,rozwój osobisty, możliwość zatrudnienia dla najlepszych!,praktyki są bezpłatne.zadaniaprace administracyjno-biurowepomoc w aktualnych rekrutacjachoczekujemychęci i zaangażowaniapozytywnego nastawianiaAgencja zatrudnienia – nr wpisu 47
      • wrocław, dolnośląskie
      • praca stała
      • randstad polska
      Masz doświadczenie w prowadzeniu procesów rekrutacyjnych oraz w kontakcie z klientem biznesowym? Świetnie się składa! Dołącz do naszego zespołu, w jednej z najbardziej rozpoznawalnych agencji rekrutacyjnych na rynku. Aplikuj już teraz!oferujemystabilne zatrudnienie (umowa o pracę) w organizacji przyjaznej pracownikomwynagrodzenie podstawowe oraz atrakcyjny system premiowybenefity (karta sportowa, opieka medyczna, ubezpieczenie, dofinansowanie do edukacji)biuro w centrum Wrocławia oraz możliwość pracy w systemie home officedostęp do platform e-learningowychmożliwość rozwoju kompetencji w ramach Akademii Rekrutacji oraz Akademii Sprzedażyzadaniasamodzielne prowadzenie projektów rekrutacyjnych na stanowiska specjalistyczne i managerskie w preferowanej specjalizacjiselekcja aplikacji oraz screening kandydatówprzeprowadzanie wywiadów rekrutacyjnych oraz przekazywanie informacji zwrotnychaktywne pozyskiwanie kandydatów z wykorzystaniem różnych źródeł (m.in. za pomocą Linkedin)budowanie, utrzymywanie i rozwijanie relacji z klientami biznesowymioczekujemydoświadczenia w samodzielnym prowadzeniu procesów rekrutacyjnych end to endwykształcenia wyższego (mile widziane kierunkowe: HR, nauki społeczne)szeroko rozwiniętych umiejętności komunikacyjnychznajomości języka angielskiego na poziomie umożliwiającym swobodną komunikacjęnastawienia na pracę z klientem biznesowymAgencja zatrudnienia – nr wpisu 47
      Masz doświadczenie w prowadzeniu procesów rekrutacyjnych oraz w kontakcie z klientem biznesowym? Świetnie się składa! Dołącz do naszego zespołu, w jednej z najbardziej rozpoznawalnych agencji rekrutacyjnych na rynku. Aplikuj już teraz!oferujemystabilne zatrudnienie (umowa o pracę) w organizacji przyjaznej pracownikomwynagrodzenie podstawowe oraz atrakcyjny system premiowybenefity (karta sportowa, opieka medyczna, ubezpieczenie, dofinansowanie do edukacji)biuro w centrum Wrocławia oraz możliwość pracy w systemie home officedostęp do platform e-learningowychmożliwość rozwoju kompetencji w ramach Akademii Rekrutacji oraz Akademii Sprzedażyzadaniasamodzielne prowadzenie projektów rekrutacyjnych na stanowiska specjalistyczne i managerskie w preferowanej specjalizacjiselekcja aplikacji oraz screening kandydatówprzeprowadzanie wywiadów rekrutacyjnych oraz przekazywanie informacji zwrotnychaktywne pozyskiwanie kandydatów z wykorzystaniem różnych źródeł (m.in. za pomocą Linkedin)budowanie, utrzymywanie i rozwijanie relacji z klientami biznesowymioczekujemydoświadczenia w samodzielnym prowadzeniu procesów rekrutacyjnych end to endwykształcenia wyższego (mile widziane kierunkowe: HR, nauki społeczne)szeroko rozwiniętych umiejętności komunikacyjnychznajomości języka angielskiego na poziomie umożliwiającym swobodną komunikacjęnastawienia na pracę z klientem biznesowymAgencja zatrudnienia – nr wpisu 47
      • zielona góra, lubuskie
      • praca stała
      • randstad polska
      Obecnie dla naszego klienta- firmy prodikcyjnej poszukujemy osoby na stanowisko Finance Manager. Jeśli chcesz dołączyć do międzynarodowych struktur, zapraszamy do aplikowania.oferujemyumowę o pracępracę w międzynarodowych strukturachmożliwość nauki i rozwojuudział w rozwoju zakładu produkcyjnegopakiet socjalnyzadaniarozwój i zarządzanie działem finansowymwsparcie zarządu w zakresie podejmowania decyzji dotyczących spraw finansowychnadzór nad poprawnym prowadzeniem dokumentacji księgowo-finansowejwspółpraca z instytucjami zewnętrznymiusprawnienia procesów oraz systemów informatycznychnadzór nad obszarem HR i administracji w firmienadzór i koordynacja procesów rekrutacji, selekcji, awansów oraz identyfikacji potrzeb szkoleniowychoczekujemywykształcenia wyższego (preferowane o profilu finanse, rachunkowość)bardzo dobrej znajomości prawa podatkowego i finansowegokilkuletniego doświadczenia na podobnym stanowisku (preferowane w firmie produkcyjnej)bardzo dobrej znajomości pakietu MS Officebardzo dobrej znajomości języka angielskiego lub niemieckiegoznajomości prawa pracy oraz procesów płacowychwysoko rozwiniętych zdolności komunikacyjnychAgencja zatrudnienia – nr wpisu 47
      Obecnie dla naszego klienta- firmy prodikcyjnej poszukujemy osoby na stanowisko Finance Manager. Jeśli chcesz dołączyć do międzynarodowych struktur, zapraszamy do aplikowania.oferujemyumowę o pracępracę w międzynarodowych strukturachmożliwość nauki i rozwojuudział w rozwoju zakładu produkcyjnegopakiet socjalnyzadaniarozwój i zarządzanie działem finansowymwsparcie zarządu w zakresie podejmowania decyzji dotyczących spraw finansowychnadzór nad poprawnym prowadzeniem dokumentacji księgowo-finansowejwspółpraca z instytucjami zewnętrznymiusprawnienia procesów oraz systemów informatycznychnadzór nad obszarem HR i administracji w firmienadzór i koordynacja procesów rekrutacji, selekcji, awansów oraz identyfikacji potrzeb szkoleniowychoczekujemywykształcenia wyższego (preferowane o profilu finanse, rachunkowość)bardzo dobrej znajomości prawa podatkowego i finansowegokilkuletniego doświadczenia na podobnym stanowisku (preferowane w firmie produkcyjnej)bardzo dobrej znajomości pakietu MS Officebardzo dobrej znajomości języka angielskiego lub niemieckiegoznajomości prawa pracy oraz procesów płacowychwysoko rozwiniętych zdolności komunikacyjnychAgencja zatrudnienia – nr wpisu 47
      • warszawa, mazowieckie
      • praca stała
      • randstad polska
      Jeśli szukasz nowych możliwości, chcesz być częścią budowania nowego centrum usług wspólnych, zaaplikuj!Obecnie dla naszego klienta szukamy rekrutera.oferujemystabilne zatrudnienie na umowie o pracę na 1 rok z perspektywą przedłużeniaatrakcyjne wynagrodzeniepremie rocznepracę z biuraopieka medycznastanowisko z dużym poziomem samodzielnościmożliwość bycia częścią budowanego centrum usług wspólnychzadaniarealizacja rekrutacji na różnorodne stanowiska do centrum usług współnychwspółpraca z hiring managerami zlokalizowanymi w krajach europejskichaktywne poszukiwania kandydatów (sourcing)przeprowadzanie rozmów telefonicznych, a następnie spotkań razem z hiring manageramimarket research, raportowanie, prace administracyjnewspółpraca z HR managerwspółpraca z działek kadrowo-płacowym i wspacie przy onboarding pracownikówoczekujemydoświadczenia w zakresie rekrutacji zdobyte w agencji rekrutacyjnej lub firmie ssc bardzo dobra znajomość języka angielskiegoumiejętność współpracy z hiring manageramiznajomość technik sourcingu kandydatówumiejętność wielozadaniowej pracyAgencja zatrudnienia – nr wpisu 47
      Jeśli szukasz nowych możliwości, chcesz być częścią budowania nowego centrum usług wspólnych, zaaplikuj!Obecnie dla naszego klienta szukamy rekrutera.oferujemystabilne zatrudnienie na umowie o pracę na 1 rok z perspektywą przedłużeniaatrakcyjne wynagrodzeniepremie rocznepracę z biuraopieka medycznastanowisko z dużym poziomem samodzielnościmożliwość bycia częścią budowanego centrum usług wspólnychzadaniarealizacja rekrutacji na różnorodne stanowiska do centrum usług współnychwspółpraca z hiring managerami zlokalizowanymi w krajach europejskichaktywne poszukiwania kandydatów (sourcing)przeprowadzanie rozmów telefonicznych, a następnie spotkań razem z hiring manageramimarket research, raportowanie, prace administracyjnewspółpraca z HR managerwspółpraca z działek kadrowo-płacowym i wspacie przy onboarding pracownikówoczekujemydoświadczenia w zakresie rekrutacji zdobyte w agencji rekrutacyjnej lub firmie ssc bardzo dobra znajomość języka angielskiegoumiejętność współpracy z hiring manageramiznajomość technik sourcingu kandydatówumiejętność wielozadaniowej pracyAgencja zatrudnienia – nr wpisu 47
      • szydłowiec, mazowieckie
      • praca stała
      • randstad polska
      jeśli masz doświadczenie w obsłudze kadrowej pracowników, dobrze czujesz się na samodzielnym stanowisku i chcesz mieć możliwość angażowania się również w działania z obszaru HR-u miekkiego, zgłoś się do nas!oferujemystabilne zatrudnienie w firmie o kilkunastoletniej historiiszeroki zakres obowiązkówatrakcyjne wynagorodzenie-podstawa plus premiaelastyczne godziny pracywspółpraca bezpośrednio z Zarządemzadaniaobsługa procesów kadrowo – płacowych związanych z zatrudnieniem oraz realizacją pracyprowadzenie ewidencji czasu pracy i naliczanie wynagrodzeńprzygotowywanie dokumentów kadrowych związanych z przebiegiem zatrudnieniasporządzanie raportów, zestawień oraz sprawozdań na potrzeby Zarządu i instytucji zewnętrznychobsługa zatrudnienia pracowników z Ukrainy (zezwolenia o pracę)wsparcie w prowadzeniu procesów rekrutacyjnychzamówienia materiałów biurowychoczekujemyminimum 2 lata doświadczenia na stanowisku Specjalistypraktyczna znajomość przepisów prawa pracy oraz ubezpieczeń społecznychsamodzielność w działaniu, rzetelność, zaangażowanie w pracęwspółpraca w zespole i budowanie dobrych relacjidobra organizacja pracy i inicjatywa w proponowaniu rozwiązańAgencja zatrudnienia – nr wpisu 47
      jeśli masz doświadczenie w obsłudze kadrowej pracowników, dobrze czujesz się na samodzielnym stanowisku i chcesz mieć możliwość angażowania się również w działania z obszaru HR-u miekkiego, zgłoś się do nas!oferujemystabilne zatrudnienie w firmie o kilkunastoletniej historiiszeroki zakres obowiązkówatrakcyjne wynagorodzenie-podstawa plus premiaelastyczne godziny pracywspółpraca bezpośrednio z Zarządemzadaniaobsługa procesów kadrowo – płacowych związanych z zatrudnieniem oraz realizacją pracyprowadzenie ewidencji czasu pracy i naliczanie wynagrodzeńprzygotowywanie dokumentów kadrowych związanych z przebiegiem zatrudnieniasporządzanie raportów, zestawień oraz sprawozdań na potrzeby Zarządu i instytucji zewnętrznychobsługa zatrudnienia pracowników z Ukrainy (zezwolenia o pracę)wsparcie w prowadzeniu procesów rekrutacyjnychzamówienia materiałów biurowychoczekujemyminimum 2 lata doświadczenia na stanowisku Specjalistypraktyczna znajomość przepisów prawa pracy oraz ubezpieczeń społecznychsamodzielność w działaniu, rzetelność, zaangażowanie w pracęwspółpraca w zespole i budowanie dobrych relacjidobra organizacja pracy i inicjatywa w proponowaniu rozwiązańAgencja zatrudnienia – nr wpisu 47
      • poznań, wielkopolskie
      • praca stała
      • randstad polska
      Znasz język angielski i masz doświadczenie w dziedzinie rekrutacji?Cechuje Cię dobra organizacja pracy i wysoka kultura osobista ? Chcesz pracować z domu? Ta praca jest właśnie dla Ciebie . Nie czekaj. Aplikuj ! oferujemyzatrudnienie w oparciu o umowę o pracę pracę zdalnąpakiet szkoleńpracę w międzynarodowym środowisku możliwość zdobycia nowych umiejętnościpraca od poniedziałku do piątku w godzinach 8.00/09:00-16:00/17:00zadaniaobsługa systemu do umawiania spotkań rekrutacyjnychumawianie spotkań rekrutacyjnychwspółpraca z rekruterami oczekujemybardzo dobrej komunikacji w języku angielskim - warunek konieczny doświadczenia w rekrutacji /dziale HRdobrej organizacji pracyzdolności szybkiego uczenia sięumiejętności radzenia sobie w sytuacjach stresowych Agencja zatrudnienia – nr wpisu 47
      Znasz język angielski i masz doświadczenie w dziedzinie rekrutacji?Cechuje Cię dobra organizacja pracy i wysoka kultura osobista ? Chcesz pracować z domu? Ta praca jest właśnie dla Ciebie . Nie czekaj. Aplikuj ! oferujemyzatrudnienie w oparciu o umowę o pracę pracę zdalnąpakiet szkoleńpracę w międzynarodowym środowisku możliwość zdobycia nowych umiejętnościpraca od poniedziałku do piątku w godzinach 8.00/09:00-16:00/17:00zadaniaobsługa systemu do umawiania spotkań rekrutacyjnychumawianie spotkań rekrutacyjnychwspółpraca z rekruterami oczekujemybardzo dobrej komunikacji w języku angielskim - warunek konieczny doświadczenia w rekrutacji /dziale HRdobrej organizacji pracyzdolności szybkiego uczenia sięumiejętności radzenia sobie w sytuacjach stresowych Agencja zatrudnienia – nr wpisu 47
    oglądasz 30 z 60 ofert pracy

    Dziękujemy. będziesz teraz regularnie otrzymywać powiadomienia o podobnych ofertach pracy.

    Wygląda na to, że chcesz zmienić język. Spowoduje to zresetowanie filtrów zastosowanych obecnie przy wyszukiwaniu ofert pracy.