Dziękujemy. będziesz teraz regularnie otrzymywać spersonalizowane powiadomienia o ofertach pracy.

    liczba ofert pracy w miejscowości mazowieckie: 5

    filtr2
    • specjalizacja1
      branża i specjalizacja
      liczba ofert: 5
      wyczyść filtr
    • lokalizacja1
      lokalizacja i odległość
        liczba ofert: 5
        wyczyść filtr
      • rodzaje stanowiska
        rodzaje stanowiska
        liczba ofert: 5
        wyczyść filtr
      wyczyść wszystko
        • mszczonów, mazowieckie
        • praca stała
        • randstad polska
        Poszukujesz pracy w obszarze HR? Posiadasz doświadczenie w prowadzeniu procesów rekrutacyjnych?Zachęcamy do zapoznania się z poniższą ofertą pracy - poszukujemy osoby na stanowisko Asystenta ds. rekrutacji do firmy zlokalizowanej w Mszczonowie.oferujemyumowę o pracę tymczasową (płatny L4, urlop, itp., odprowadzane wszystkie składki: emerytalne, rentowe, społeczne, itd.)możliwość późniejszego bezpośredniego zatrudnienia w firmieatrakcyjne wynagrodzeniepracę w godzinach 8-16pracę od poniedziałku do piątku - wolne weekendypakiet benefitów (karta sportowa, opieka medyczna, ubezpieczenie na życie)opiekę dedykowanego konsultanta Randstadzadaniaprowadzenie procesów rekrutacyjnych, na stanowiska inżynieryjne, specjalistyczne i produkcyjneprzygotowywanie ogłoszeńweryfikacja napływających aplikacjiprowadzenie rozmów kwalifikacyjnychwspółpraca z menadżerami rekrutującymiwspółpraca z firmami zewnętrznymi w ramach prowadzonych projektów rekrutacyjnych organizacja i udział w akcjach employer brandingowychprzygotowywanie raportów okresowychwsparcie procesu onboardingu i szkoleńwsparcie zespołu w prowadzonych procesach HRpraca w projektach HRoczekujemyznajomości języka angielskiego - na poziomie umożliwiającym swobodną komunikację (kontakt z Hiring Managerami w języku angielskim)dobrej znajomości obsługi komputera (MS Office)zdolności organizacyjnych i umiejętności pracy pod presją czasudoświadczenia w pracy w firmie produkcyjnej - dodatkowy atutdoświadczenia w prowadzeniu procesów rekrutacyjnychAgencja zatrudnienia – nr wpisu 47
        Poszukujesz pracy w obszarze HR? Posiadasz doświadczenie w prowadzeniu procesów rekrutacyjnych?Zachęcamy do zapoznania się z poniższą ofertą pracy - poszukujemy osoby na stanowisko Asystenta ds. rekrutacji do firmy zlokalizowanej w Mszczonowie.oferujemyumowę o pracę tymczasową (płatny L4, urlop, itp., odprowadzane wszystkie składki: emerytalne, rentowe, społeczne, itd.)możliwość późniejszego bezpośredniego zatrudnienia w firmieatrakcyjne wynagrodzeniepracę w godzinach 8-16pracę od poniedziałku do piątku - wolne weekendypakiet benefitów (karta sportowa, opieka medyczna, ubezpieczenie na życie)opiekę dedykowanego konsultanta Randstadzadaniaprowadzenie procesów rekrutacyjnych, na stanowiska inżynieryjne, specjalistyczne i produkcyjneprzygotowywanie ogłoszeńweryfikacja napływających aplikacjiprowadzenie rozmów kwalifikacyjnychwspółpraca z menadżerami rekrutującymiwspółpraca z firmami zewnętrznymi w ramach prowadzonych projektów rekrutacyjnych organizacja i udział w akcjach employer brandingowychprzygotowywanie raportów okresowychwsparcie procesu onboardingu i szkoleńwsparcie zespołu w prowadzonych procesach HRpraca w projektach HRoczekujemyznajomości języka angielskiego - na poziomie umożliwiającym swobodną komunikację (kontakt z Hiring Managerami w języku angielskim)dobrej znajomości obsługi komputera (MS Office)zdolności organizacyjnych i umiejętności pracy pod presją czasudoświadczenia w pracy w firmie produkcyjnej - dodatkowy atutdoświadczenia w prowadzeniu procesów rekrutacyjnychAgencja zatrudnienia – nr wpisu 47
        • warszawa, mazowieckie
        • praca stała
        • PLN6,000 - PLN7,000 miesięcznie
        • randstad polska
        Dla naszego klienta, rozwijającego się biura rachunkowego, poszukujemy specjalisty ds. kadr i płac. Jeśli chcesz dołączyć do dynamicznego zespołu, pracować w centrum Warszawy - aplikuj. oferujemyStabilne zatrudnienieMożliwość rozwojuWsparcie ze strony przełożonegoDodatkowe benefity - opieka medyczna, ubezpieczanie na życie, karta sportowaMożliwość pracy zdalnej zadaniaProwadzenie administracji personalnej zgodnie z obowiązującymi przepisami Przygotowywanie dokumentów związanych z zatrudnianiem/zwalnianiem pracowników (umowy, aneksy, opisy stanowisk, świadectwa pracy, zaświadczenia o zatrudnieniu)Wprowadzanie i aktualizacja danych w systemie kadrowym Przygotowywanie danych na potrzeby naliczania płac oraz naliczanie płacDoradztwo z zakresu prawa pracy zarówno dla managerów jak i pracownikówEwidencjonowanie i rozliczanie czasu pracyMonitorowanie terminowości badań okresowych medycyny pracyoczekujemyNie mniej niż 2 lata doświadczenia na analogicznym stanowiskuKomunikatywnej znajomości języka angielskiego lub rosyjskiego Doświadczenia w pracy z programem ERP Optima (mile widziane)Umiejętności praktycznego stosowania przepisów z zakresu prawa pracy i ubezpieczeń społecznych, również znajomość zasad naliczana wynagrodzeńDokładności i terminowościRzetelnego podejścia do wykonywanych obowiązków Bardzo dobrej organizacji pracy własnej i umiejętności realizacji zadań pod presją czasuUmiejętności pracy zespołowej oraz wysoko rozwiniętych umiejętności interpersonalnychAgencja zatrudnienia – nr wpisu 47
        Dla naszego klienta, rozwijającego się biura rachunkowego, poszukujemy specjalisty ds. kadr i płac. Jeśli chcesz dołączyć do dynamicznego zespołu, pracować w centrum Warszawy - aplikuj. oferujemyStabilne zatrudnienieMożliwość rozwojuWsparcie ze strony przełożonegoDodatkowe benefity - opieka medyczna, ubezpieczanie na życie, karta sportowaMożliwość pracy zdalnej zadaniaProwadzenie administracji personalnej zgodnie z obowiązującymi przepisami Przygotowywanie dokumentów związanych z zatrudnianiem/zwalnianiem pracowników (umowy, aneksy, opisy stanowisk, świadectwa pracy, zaświadczenia o zatrudnieniu)Wprowadzanie i aktualizacja danych w systemie kadrowym Przygotowywanie danych na potrzeby naliczania płac oraz naliczanie płacDoradztwo z zakresu prawa pracy zarówno dla managerów jak i pracownikówEwidencjonowanie i rozliczanie czasu pracyMonitorowanie terminowości badań okresowych medycyny pracyoczekujemyNie mniej niż 2 lata doświadczenia na analogicznym stanowiskuKomunikatywnej znajomości języka angielskiego lub rosyjskiego Doświadczenia w pracy z programem ERP Optima (mile widziane)Umiejętności praktycznego stosowania przepisów z zakresu prawa pracy i ubezpieczeń społecznych, również znajomość zasad naliczana wynagrodzeńDokładności i terminowościRzetelnego podejścia do wykonywanych obowiązków Bardzo dobrej organizacji pracy własnej i umiejętności realizacji zadań pod presją czasuUmiejętności pracy zespołowej oraz wysoko rozwiniętych umiejętności interpersonalnychAgencja zatrudnienia – nr wpisu 47
        • warszawa, mazowieckie
        • praca stała
        • PLN12,000 - PLN17,000 miesięcznie
        • randstad polska
        Dla naszego klienta, znanej sieci retail poszukujemy HR Business Partnera. Jest to rola idealna dla HR Business Partnerów posiadających doświadczenie w wsparciu klienta wewnętrznego, w tym prowadzeniu wewnętrznych projektów HR.oferujemyCiekawa pracę w międzynarodowym środowiskuMożliwość kreowania własnego środowiska pracy Możliwość rozwoju zawodowego, podnoszenia kwalifikacji Benefity pozapłacowe (m.in prywatna opieka medyczna, ubezpieczenie NNW, dofinansowanie aktywności sportowej)zadaniaBieżące wsparcie klientów wewnętrznych z działów sprzedaży w zakresie procesów personalnych (cykl życia pracownika) Współpraca z liderami w zakresie rozwijania i wdrażania rozwiązań HR wspierających ich zespoły w realizacji celów biznesowychZapewnienie wysokiej jakości i efektywności procesów rekrutacyjnych, rozwojowych oraz zarządzania wynikami we wspieranych funkcjachProwadzenie i wdrażanie korporacyjnych i lokalnych projektów HRWdrażanie inicjatyw budujących zaangażowanie pracownikówWspółpraca z wewnętrznymi i zewnętrznymi partnerami / dostawcami rozwiązań HRNadzór nad podległym zespołem odpowiedzialnym za rekrutacje i szkolenia, wsparcie HRoweoczekujemy3-5 -letniego doświadczenia na analogiczny stanowisku,Doświadczenia w samodzielnym prowadzeniu różnorodnych projektów HR Bardzo dobrej znajomości Prawa Pracy Doświadczenia w zarządzaniu projektami Mile widziane doświadczenie w koordynowaniu pracy małych zespołów Bardzo dobrego zrozumienia biznesu oraz procesów biznesowych Bardzo dobrej znajomości umiejętności budowania dobrych relacjiSamodzielności, umiejętności ewaluacji problemów i rekomendowania rozwiązańBardzo dobrej organizacji pracy, umiejętności planowania zadań i ustalania priorytetówKompetencji analitycznych i doświadczenia w przeprowadzaniu analiz w obszarze HRBardzo dobrej znajomości języka angielskiegoBiegłej obsługi pakietu MS Office, w szczególności ExcelMile widziane doświadczenie we współpracy ze Związkami ZawodowymiAgencja zatrudnienia – nr wpisu 47
        Dla naszego klienta, znanej sieci retail poszukujemy HR Business Partnera. Jest to rola idealna dla HR Business Partnerów posiadających doświadczenie w wsparciu klienta wewnętrznego, w tym prowadzeniu wewnętrznych projektów HR.oferujemyCiekawa pracę w międzynarodowym środowiskuMożliwość kreowania własnego środowiska pracy Możliwość rozwoju zawodowego, podnoszenia kwalifikacji Benefity pozapłacowe (m.in prywatna opieka medyczna, ubezpieczenie NNW, dofinansowanie aktywności sportowej)zadaniaBieżące wsparcie klientów wewnętrznych z działów sprzedaży w zakresie procesów personalnych (cykl życia pracownika) Współpraca z liderami w zakresie rozwijania i wdrażania rozwiązań HR wspierających ich zespoły w realizacji celów biznesowychZapewnienie wysokiej jakości i efektywności procesów rekrutacyjnych, rozwojowych oraz zarządzania wynikami we wspieranych funkcjachProwadzenie i wdrażanie korporacyjnych i lokalnych projektów HRWdrażanie inicjatyw budujących zaangażowanie pracownikówWspółpraca z wewnętrznymi i zewnętrznymi partnerami / dostawcami rozwiązań HRNadzór nad podległym zespołem odpowiedzialnym za rekrutacje i szkolenia, wsparcie HRoweoczekujemy3-5 -letniego doświadczenia na analogiczny stanowisku,Doświadczenia w samodzielnym prowadzeniu różnorodnych projektów HR Bardzo dobrej znajomości Prawa Pracy Doświadczenia w zarządzaniu projektami Mile widziane doświadczenie w koordynowaniu pracy małych zespołów Bardzo dobrego zrozumienia biznesu oraz procesów biznesowych Bardzo dobrej znajomości umiejętności budowania dobrych relacjiSamodzielności, umiejętności ewaluacji problemów i rekomendowania rozwiązańBardzo dobrej organizacji pracy, umiejętności planowania zadań i ustalania priorytetówKompetencji analitycznych i doświadczenia w przeprowadzaniu analiz w obszarze HRBardzo dobrej znajomości języka angielskiegoBiegłej obsługi pakietu MS Office, w szczególności ExcelMile widziane doświadczenie we współpracy ze Związkami ZawodowymiAgencja zatrudnienia – nr wpisu 47
        • warszawa, mazowieckie
        • praca stała
        • randstad polska
        Dla naszego klienta lidera w branży produkcyjnej poszukujemy obecnie osoby na stanowisko HR Business Partnera. Jeśli więc branża HR nie jest Ci obca i chciałbyś nawiązać współpracę z firmą o ugruntowanej pozycji na rynku, zapoznaj się z naszym ogłoszeniem i aplikuj. oferujemyumowę o pracę na czas nieokreślony po 3 miesięcznym okresie próbnymatrakcyjne wynagrodzeniestabilność zatrudnieniapakiet benefitów pozapłacowychzadaniaaktualizacja polityki kadrowej,realizacja założeń od najwyższego kierownictwa,aktywny udział w budowaniu wizerunku pracodawcy na rynku pracy,analiza wynagrodzeń na rynku,rekrutacja nowych pracowników,analiza i proponowanie innych benefitów dla pracowników w celu zmotywowania ich do bardziej efektywnej pracy,odpowiedzialność za szkolenia personeluoczekujemydoświadczenia w pracy na podobnym stanowisku,wykształcenia wyższego (mile widziane: psychologia, socjologia, ZZL),znajomości języka angielskiego na poziomie dobrym,dojrzałości biznesowej, umiejętności budowania relacji z osobami w różnych obszarach organizacji.Agencja zatrudnienia – nr wpisu 47
        Dla naszego klienta lidera w branży produkcyjnej poszukujemy obecnie osoby na stanowisko HR Business Partnera. Jeśli więc branża HR nie jest Ci obca i chciałbyś nawiązać współpracę z firmą o ugruntowanej pozycji na rynku, zapoznaj się z naszym ogłoszeniem i aplikuj. oferujemyumowę o pracę na czas nieokreślony po 3 miesięcznym okresie próbnymatrakcyjne wynagrodzeniestabilność zatrudnieniapakiet benefitów pozapłacowychzadaniaaktualizacja polityki kadrowej,realizacja założeń od najwyższego kierownictwa,aktywny udział w budowaniu wizerunku pracodawcy na rynku pracy,analiza wynagrodzeń na rynku,rekrutacja nowych pracowników,analiza i proponowanie innych benefitów dla pracowników w celu zmotywowania ich do bardziej efektywnej pracy,odpowiedzialność za szkolenia personeluoczekujemydoświadczenia w pracy na podobnym stanowisku,wykształcenia wyższego (mile widziane: psychologia, socjologia, ZZL),znajomości języka angielskiego na poziomie dobrym,dojrzałości biznesowej, umiejętności budowania relacji z osobami w różnych obszarach organizacji.Agencja zatrudnienia – nr wpisu 47
        • warszawa, mazowieckie
        • praca tymczasowa
        • randstad polska
        Aktualnie dla naszego klienta, międzynarodowej firmy technologicznej, poszukujemy dwóch onsite rekruterów (talent acquisition specialist).Jest to rola idealna dla specjalistów z doświadczeniem w rekrutacjach międzynarodowych, a także w obszarze SSC lub BPO. oferujemybardzo konkurencyjne warunki wynagrodzenia 9000 - 12 000 PLN bruttociekawe projekty możliwość pracy zdalnej wszelkie narzędzia technologiczne zadaniaprowadzenie projektów E2E z obszarów m.in. finance/hr/IT, sales & marketing wsparcie kadry managerskiej w podejmowaniu decyzji rekrutacyjnychbycie pierwszym źródłem informacji dla kandydatów (baza, LinkedIn)aktywne działania mające na celu pozyskanie jak najlepszych kandydatówoczekujemyminimum 3-4 letniego doświadczenia na analogicznym stanowisku, preferowane doświadczenie w agencji zewnętrznej bardzo dobrej znajomości języka angielskiegootwartości do podjęcia współpracy czasowej (z możliwością przedłużenia).Agencja zatrudnienia – nr wpisu 47
        Aktualnie dla naszego klienta, międzynarodowej firmy technologicznej, poszukujemy dwóch onsite rekruterów (talent acquisition specialist).Jest to rola idealna dla specjalistów z doświadczeniem w rekrutacjach międzynarodowych, a także w obszarze SSC lub BPO. oferujemybardzo konkurencyjne warunki wynagrodzenia 9000 - 12 000 PLN bruttociekawe projekty możliwość pracy zdalnej wszelkie narzędzia technologiczne zadaniaprowadzenie projektów E2E z obszarów m.in. finance/hr/IT, sales & marketing wsparcie kadry managerskiej w podejmowaniu decyzji rekrutacyjnychbycie pierwszym źródłem informacji dla kandydatów (baza, LinkedIn)aktywne działania mające na celu pozyskanie jak najlepszych kandydatówoczekujemyminimum 3-4 letniego doświadczenia na analogicznym stanowisku, preferowane doświadczenie w agencji zewnętrznej bardzo dobrej znajomości języka angielskiegootwartości do podjęcia współpracy czasowej (z możliwością przedłużenia).Agencja zatrudnienia – nr wpisu 47

      Dziękujemy. będziesz teraz regularnie otrzymywać powiadomienia o podobnych ofertach pracy.

      Wygląda na to, że chcesz zmienić język. Spowoduje to zresetowanie filtrów zastosowanych obecnie przy wyszukiwaniu ofert pracy.