You are successfully logged out of your my randstad account

You have successfully deleted your account

    Dziękujemy. będziesz teraz regularnie otrzymywać spersonalizowane powiadomienia o ofertach pracy.

    liczba ofert pracy dla Transport: 5

    filtr2
    wyczyść wszystko
      • gdańsk, pomorskie
      • praca stała
      • randstad polska
      Myślisz o karierze w logistyce? To właśnie pojawiła się wspaniała okazja do dołączenia do międzynarodowego dostawcy zintegrowanych usług logistycznych, a także połączenia świata transportu i zaawansowanych technologii.Nasz Klient rozwija swoją strukturę organizacyjną w Gdańsku i tym samym rozbudowuje zespoły. Jeśli chciałbyś /-ałabyś  pracować w międzynarodowym środowisku logistycznym o wysokich standardach, przyjrzyj się bliżej tej ofercie! Dołącz struktur zorientowanych na klienta i zespołu, który wzajemnie się wspiera!oferujemystabilne zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę w firmie, która rozwija swoje struktury w Polscepremia rocznaprywatną opiekę medyczną, system kafeteryjny (w tym Multisport)kartę lunchowąświeże owoce w biurzeokazjonalnie możliwość pracy zdalnejdynamiczne środowisko pracyelastyczne godziny pracy (start między 8:00 a 10:00)zadaniaSpecjalista ds. obsługi klienta w obszarze logistyki jest głównie odpowiedzialny za planowanie, realizację i monitorowanie wszystkich dostaw. Jest też kluczowym kontaktem dla przedstawicieli dla Klientów. Będzie ściśle współpracować z dział operacyjnym, administracyjnym, zaopatrzenia i jakości oraz logistyki u dostawców.Rozwój relacji i prowadzenie kontaktu z klientem w kontekście procesów transportowychMonitorowanie i usprawnianie realizacji wszystkich przesyłek intermodalnychDobór przewoźników z preferowanej listy kontrahentów, aby odebrać i dostarczyć przesyłkę w wymaganym terminieRozwiązywanie wszelkich problemów z transportemWprowadzenia oraz konfigurowanie danych transportowych w systemieWspółpraca z dostawcami zewnętrznymi - rozwój relacji z przewoźnikami, monitorowanie ich wydajnościSzkolenie nowych członków zespołuDostarczenie danych w przypadku reklamacji procesu transportowegooczekujemyPreferowane wykształcenie wyższe z zakresu transportu/logistyki/ekonomii1-2 lata doświadczenia w logistyce i transporcie  - preferowanemin. roczne doświadczenie w obszarze obsługi klienta - preferowany klient B2Bznajomość języka angielskiego na poziomie min. B2, znajomość języka francuskiego (min. C1) będzie atutemZnajomość dokumentów logistycznych i transportowych, jak i dokumentacji celnej będzie atutemDoskonałe umiejętności interpersonalne, komunikatywność, otwartość na rozmówcę, postawa proklienckaDobre umiejętności analityczne, zorientowanie na szczegółyDobra organizacja pracy własnej, umiejętność dostosowania się do dynamicznego i zmiennego środowiska pracyProaktywnośćUmiejętność i chęć do pracy zepsołowejZnajomość systemu SAP będzie atutemAgencja zatrudnienia – nr wpisu 47
      Myślisz o karierze w logistyce? To właśnie pojawiła się wspaniała okazja do dołączenia do międzynarodowego dostawcy zintegrowanych usług logistycznych, a także połączenia świata transportu i zaawansowanych technologii.Nasz Klient rozwija swoją strukturę organizacyjną w Gdańsku i tym samym rozbudowuje zespoły. Jeśli chciałbyś /-ałabyś  pracować w międzynarodowym środowisku logistycznym o wysokich standardach, przyjrzyj się bliżej tej ofercie! Dołącz struktur zorientowanych na klienta i zespołu, który wzajemnie się wspiera!oferujemystabilne zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę w firmie, która rozwija swoje struktury w Polscepremia rocznaprywatną opiekę medyczną, system kafeteryjny (w tym Multisport)kartę lunchowąświeże owoce w biurzeokazjonalnie możliwość pracy zdalnejdynamiczne środowisko pracyelastyczne godziny pracy (start między 8:00 a 10:00)zadaniaSpecjalista ds. obsługi klienta w obszarze logistyki jest głównie odpowiedzialny za planowanie, realizację i monitorowanie wszystkich dostaw. Jest też kluczowym kontaktem dla przedstawicieli dla Klientów. Będzie ściśle współpracować z dział operacyjnym, administracyjnym, zaopatrzenia i jakości oraz logistyki u dostawców.Rozwój relacji i prowadzenie kontaktu z klientem w kontekście procesów transportowychMonitorowanie i usprawnianie realizacji wszystkich przesyłek intermodalnychDobór przewoźników z preferowanej listy kontrahentów, aby odebrać i dostarczyć przesyłkę w wymaganym terminieRozwiązywanie wszelkich problemów z transportemWprowadzenia oraz konfigurowanie danych transportowych w systemieWspółpraca z dostawcami zewnętrznymi - rozwój relacji z przewoźnikami, monitorowanie ich wydajnościSzkolenie nowych członków zespołuDostarczenie danych w przypadku reklamacji procesu transportowegooczekujemyPreferowane wykształcenie wyższe z zakresu transportu/logistyki/ekonomii1-2 lata doświadczenia w logistyce i transporcie  - preferowanemin. roczne doświadczenie w obszarze obsługi klienta - preferowany klient B2Bznajomość języka angielskiego na poziomie min. B2, znajomość języka francuskiego (min. C1) będzie atutemZnajomość dokumentów logistycznych i transportowych, jak i dokumentacji celnej będzie atutemDoskonałe umiejętności interpersonalne, komunikatywność, otwartość na rozmówcę, postawa proklienckaDobre umiejętności analityczne, zorientowanie na szczegółyDobra organizacja pracy własnej, umiejętność dostosowania się do dynamicznego i zmiennego środowiska pracyProaktywnośćUmiejętność i chęć do pracy zepsołowejZnajomość systemu SAP będzie atutemAgencja zatrudnienia – nr wpisu 47
      • gdańsk, pomorskie
      • praca stała
      • randstad polska
      Our Client - worldwide leader in providing maritime cargo load handling equipment, intelligent services or intelligent and connected solutions is looking for a logistics order handler, who would provide excellent customer service and coordinate the logistics processes at different stages.If your English is fluent, your experience in relevant and you feel enthusiastic about dynamic working environment with challenges on a daily basis - apply!We will happily provide you more details about the offer. oferujemyfull time contract of employmentwork in a new, modern office in attractive localization - Gdańsk Wrzeszczwide range of benefits: sports card, private healthcare, insurance for lifea challenging position in an international company with a variety of interesting tasksfriendly and supportive workplace with development opportunitieszadaniaMain targets are to order execution of our spare parts orders shipped from our outsourced warehouses or suppliers. You will also be responsible for arranging Transport Order and to following up the transport from warehouses and suppliers as well as creating the Picking List and instructing warehouses to use right packing material for chosen transport mode. oczekujemy 2 years of relevant experience in similar roleUniversity degree in a relevant fieldKnowledge of English at least at level C1Knowledge and experience of SAPExperience or background in Customer Service in maritime industry would be an assetAnalytical thinking and strong ability to successfully resolve complex problems and issuesEnthusiastic and passionate about working with people, good team-playerHigh ability to structure and prioritize a very large and diverse workloadSelf-driven with excellent communication and interpersonal skillsAttention to details and accuracy in daily workCreativityAgencja zatrudnienia – nr wpisu 47
      Our Client - worldwide leader in providing maritime cargo load handling equipment, intelligent services or intelligent and connected solutions is looking for a logistics order handler, who would provide excellent customer service and coordinate the logistics processes at different stages.If your English is fluent, your experience in relevant and you feel enthusiastic about dynamic working environment with challenges on a daily basis - apply!We will happily provide you more details about the offer. oferujemyfull time contract of employmentwork in a new, modern office in attractive localization - Gdańsk Wrzeszczwide range of benefits: sports card, private healthcare, insurance for lifea challenging position in an international company with a variety of interesting tasksfriendly and supportive workplace with development opportunitieszadaniaMain targets are to order execution of our spare parts orders shipped from our outsourced warehouses or suppliers. You will also be responsible for arranging Transport Order and to following up the transport from warehouses and suppliers as well as creating the Picking List and instructing warehouses to use right packing material for chosen transport mode. oczekujemy 2 years of relevant experience in similar roleUniversity degree in a relevant fieldKnowledge of English at least at level C1Knowledge and experience of SAPExperience or background in Customer Service in maritime industry would be an assetAnalytical thinking and strong ability to successfully resolve complex problems and issuesEnthusiastic and passionate about working with people, good team-playerHigh ability to structure and prioritize a very large and diverse workloadSelf-driven with excellent communication and interpersonal skillsAttention to details and accuracy in daily workCreativityAgencja zatrudnienia – nr wpisu 47
      • gdańsk, pomorskie
      • praca tymczasowa
      • randstad polska
      Szukasz stałej pracy z darmowym dojazdem? Mamy ofertę właśnie dla Ciebie!Aktualnie dla naszego klienta, producenta baterii i magazynów energii, poszukujemy osób na stanowisko operatora produkcji/ montażysty. oferujemypierwsze zatrudnienie przez agencję pracy Randstad w oparciu o umowę o pracę tymczasową - odprowadzamy wszystkie składki, a Ty masz płatne urlopy, zwolnienia lekarskie oraz nadgodziny;możliwość przejścia na stałe zatrudnienie bezpośrednio u klienta;atrakcyjne wynagrodzenie w wysokości 24 zł brutto/godzinę;bogaty pakiet benefitów pracowniczych m.in. karta medyczna, karta sportowa, tańsze bilety do kina;pracę od poniedziałku do piątku, w systemie II zmianowym; 6-14, 14:30-22:30możliwość rozwoju i awansu; możliwość awansowania, dopłata do nauki (50%/rok)możliwość okresowej pracy za granicą; wyjazd na 2-3 tygodnie, w zależności od dostępności pracownika może być to inny system. Dodatkowo firma oferuje oraz opłaca przeloty na weekend do miejsca zamieszkania – dotyczy również studentów mających zajęcia w trybie zaocznym.zapewniony darmowy transport do i spod firmy, na każdą zmianę;zadaniaskładanie komponentów elektronicznych, podzespołów lub systemówpraca ze schematami produkcyjnymi i przykładowymi wzoramisklejanie, zaciskanie, wkręcanie, łączenie, lutowanie lub wykonywanie innych podobnych czynności w celu połączenia i zabezpieczenia montowanych elementówpraca z narzędziami ręcznymi, elektronarzędziami oraz maszynamiprzestrzeganie wszystkich zasad dotyczących bezpieczeństwa, jakości oraz wydajnościoczekujemywykształcenia minimum średniego (poziom technikum)min. 2-letniego doświadczenia w podobnej branżyumiejętności czytania i interpretowania schematów, procedur i instrukcjiumiejętności pracy w zespoledoświadczenie i wiedza z zakresu podstawowej elektroniki mile widzianedodatkowym atutem będzie komunikatywny język angielskiAgencja zatrudnienia – nr wpisu 47
      Szukasz stałej pracy z darmowym dojazdem? Mamy ofertę właśnie dla Ciebie!Aktualnie dla naszego klienta, producenta baterii i magazynów energii, poszukujemy osób na stanowisko operatora produkcji/ montażysty. oferujemypierwsze zatrudnienie przez agencję pracy Randstad w oparciu o umowę o pracę tymczasową - odprowadzamy wszystkie składki, a Ty masz płatne urlopy, zwolnienia lekarskie oraz nadgodziny;możliwość przejścia na stałe zatrudnienie bezpośrednio u klienta;atrakcyjne wynagrodzenie w wysokości 24 zł brutto/godzinę;bogaty pakiet benefitów pracowniczych m.in. karta medyczna, karta sportowa, tańsze bilety do kina;pracę od poniedziałku do piątku, w systemie II zmianowym; 6-14, 14:30-22:30możliwość rozwoju i awansu; możliwość awansowania, dopłata do nauki (50%/rok)możliwość okresowej pracy za granicą; wyjazd na 2-3 tygodnie, w zależności od dostępności pracownika może być to inny system. Dodatkowo firma oferuje oraz opłaca przeloty na weekend do miejsca zamieszkania – dotyczy również studentów mających zajęcia w trybie zaocznym.zapewniony darmowy transport do i spod firmy, na każdą zmianę;zadaniaskładanie komponentów elektronicznych, podzespołów lub systemówpraca ze schematami produkcyjnymi i przykładowymi wzoramisklejanie, zaciskanie, wkręcanie, łączenie, lutowanie lub wykonywanie innych podobnych czynności w celu połączenia i zabezpieczenia montowanych elementówpraca z narzędziami ręcznymi, elektronarzędziami oraz maszynamiprzestrzeganie wszystkich zasad dotyczących bezpieczeństwa, jakości oraz wydajnościoczekujemywykształcenia minimum średniego (poziom technikum)min. 2-letniego doświadczenia w podobnej branżyumiejętności czytania i interpretowania schematów, procedur i instrukcjiumiejętności pracy w zespoledoświadczenie i wiedza z zakresu podstawowej elektroniki mile widzianedodatkowym atutem będzie komunikatywny język angielskiAgencja zatrudnienia – nr wpisu 47
      • gdańsk, pomorskie
      • praca stała
      • €13.50 - €18.37 za godzinę
      • randstad polska
      Chcesz zarobić 50 000 zł? Praca Niemcy, Belgia, Holandia Monter rusztowań przemysłowych Oczekujemy min. 1 rok doświadczeniaoferujemypracę na podstawie polskiej umowy o pracę bez pośrednikówzapewnione zakwaterowanie oraz transport,zarobki po odliczeniu podatków 2200-2700 euro na rękę na miesiąc plus dodatkowe benefity, praca od poniedziałku do piątku, wolne weekendymdla chętnych praca w nadgodzinach (dodatkowo płatne)system rotacyjny: 3-4 tygodnie pracy i 1 tydzień wolnegobezpłatny sprzęt i ubiór roboczyopieka polskich koordynatorów na miejscudofinansowanie do wypoczynku, pożyczka mieszkaniowa,   dofinansowanie na cele sportowo-rekreacyjne oraz zapomogizadaniamontaż i demontażu rusztowań typu Layherpraca w 3 osobowych zespołachoczekujemychęci i możliwości pracy za granicągotowości do pracy na wysokościuprawnienień Steigerbouwer A lub uprawnienia monterskie MBmile widziany aktualny certyfikat VCA lub SCC - jeśli nie masz pomożemy Ci go uzyskaćAgencja zatrudnienia – nr wpisu 47
      Chcesz zarobić 50 000 zł? Praca Niemcy, Belgia, Holandia Monter rusztowań przemysłowych Oczekujemy min. 1 rok doświadczeniaoferujemypracę na podstawie polskiej umowy o pracę bez pośrednikówzapewnione zakwaterowanie oraz transport,zarobki po odliczeniu podatków 2200-2700 euro na rękę na miesiąc plus dodatkowe benefity, praca od poniedziałku do piątku, wolne weekendymdla chętnych praca w nadgodzinach (dodatkowo płatne)system rotacyjny: 3-4 tygodnie pracy i 1 tydzień wolnegobezpłatny sprzęt i ubiór roboczyopieka polskich koordynatorów na miejscudofinansowanie do wypoczynku, pożyczka mieszkaniowa,   dofinansowanie na cele sportowo-rekreacyjne oraz zapomogizadaniamontaż i demontażu rusztowań typu Layherpraca w 3 osobowych zespołachoczekujemychęci i możliwości pracy za granicągotowości do pracy na wysokościuprawnienień Steigerbouwer A lub uprawnienia monterskie MBmile widziany aktualny certyfikat VCA lub SCC - jeśli nie masz pomożemy Ci go uzyskaćAgencja zatrudnienia – nr wpisu 47
      • gdańsk, pomorskie
      • praca stała
      • randstad polska
      The primary purpose of the job is to manage Record to Report team and ensure that the services including GL accounting, fixed assets accounting, month end and year end closing and group reporting are provided in a timely manner and in accordance with quality standardsoferujemycontract of employmentflexible working hourshybrid work systemmodern officeprivate medical healthcarelife insurancesports cardbenefit platform on which you can get rewardslanguage classessubsidy for public transportzadaniaProviding customer service in the area of general ledger, fixed assets, intercompany reconciliation and reporting according to SLAManaging processing, execution and compliance of month end activities (month end closing, balance sheet accounts reconciliation, balance sheet review, manual journal vouchers including accruals and prepayments)Supervising members of the staff in order to expand efficiency and ensure processes are compliant with policies and quality standardsCoordination of MEC process across FEBS and Customer Finance TeamsTraining and coaching RTR team members on complex issues resolutionFollowing-up with internal clients / stakeholders, ensuring all requests are appropriately and thoroughly resolved in a timely manner, and that the solution is received and acceptableBuilding and maintaining good relationship with Stakeholders and Business PartnersHandling escalationsReviewing monthly performance metrics dashboardContinuous improvement of processes and cooperation between departments internally in FEBS and with business partnersManaging the workload and holidays planning coordinationAssuring sufficient cross-training and back-up structureEnsuring internal controls checks are done and evidenced in accordance to the requirementsTraining and coaching RTR team members on complex issues resolutionMentoring the Team Members and enabling continuous development.oczekujemyMinimum Bachelor's degree, preferably Finance / Accounting / Economics>5 years of experience in accounting department / accounts receivable (preferably in Shared Services environment)Excellent understanding of Record to Report process including month end closing, balance sheet accounts reconciliation, balance sheet review, manual journal vouchers including accruals and prepaymentsAccounting qualifications (ACCA, CIMA) would be an assetStatutory, management and VAT reportingVery good understanding of international accounting standardsExperience in team managementAbility to build and maintain relations with Customers and Business PartnersExperience in transformation / process improvement projects desirableLean Management / Six Sigma experience would be an assetFluent English / Other European languages will be a strong advantageKnowledge of Microsoft Office toolsExperience in work with the ERP systems, preferably SAPAgencja zatrudnienia – nr wpisu 47
      The primary purpose of the job is to manage Record to Report team and ensure that the services including GL accounting, fixed assets accounting, month end and year end closing and group reporting are provided in a timely manner and in accordance with quality standardsoferujemycontract of employmentflexible working hourshybrid work systemmodern officeprivate medical healthcarelife insurancesports cardbenefit platform on which you can get rewardslanguage classessubsidy for public transportzadaniaProviding customer service in the area of general ledger, fixed assets, intercompany reconciliation and reporting according to SLAManaging processing, execution and compliance of month end activities (month end closing, balance sheet accounts reconciliation, balance sheet review, manual journal vouchers including accruals and prepayments)Supervising members of the staff in order to expand efficiency and ensure processes are compliant with policies and quality standardsCoordination of MEC process across FEBS and Customer Finance TeamsTraining and coaching RTR team members on complex issues resolutionFollowing-up with internal clients / stakeholders, ensuring all requests are appropriately and thoroughly resolved in a timely manner, and that the solution is received and acceptableBuilding and maintaining good relationship with Stakeholders and Business PartnersHandling escalationsReviewing monthly performance metrics dashboardContinuous improvement of processes and cooperation between departments internally in FEBS and with business partnersManaging the workload and holidays planning coordinationAssuring sufficient cross-training and back-up structureEnsuring internal controls checks are done and evidenced in accordance to the requirementsTraining and coaching RTR team members on complex issues resolutionMentoring the Team Members and enabling continuous development.oczekujemyMinimum Bachelor's degree, preferably Finance / Accounting / Economics>5 years of experience in accounting department / accounts receivable (preferably in Shared Services environment)Excellent understanding of Record to Report process including month end closing, balance sheet accounts reconciliation, balance sheet review, manual journal vouchers including accruals and prepaymentsAccounting qualifications (ACCA, CIMA) would be an assetStatutory, management and VAT reportingVery good understanding of international accounting standardsExperience in team managementAbility to build and maintain relations with Customers and Business PartnersExperience in transformation / process improvement projects desirableLean Management / Six Sigma experience would be an assetFluent English / Other European languages will be a strong advantageKnowledge of Microsoft Office toolsExperience in work with the ERP systems, preferably SAPAgencja zatrudnienia – nr wpisu 47

    Dziękujemy. będziesz teraz regularnie otrzymywać powiadomienia o podobnych ofertach pracy.

    Wygląda na to, że chcesz zmienić język. Spowoduje to zresetowanie filtrów zastosowanych obecnie przy wyszukiwaniu ofert pracy.